Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 156 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 62.348 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:00
On_E schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 14:43:
[...]

Waarom niet ?

Na 3,5 jaar in dit topic mag ik dat toch best zeggen ?

niet dat iemand het verder wat interesseert, maar goed :P
Weet je het antwoord op onderstaande al ?
On_E schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 19:55:
Ik kwam dit tegen op de europese site :

[...]

Stel nou dat ik er geen fuck aan vind en m wil verkopen, dan moet die koper dus op mijn account een nieuwe character aanmaken zou je zeggen, maar dan ziet diegene toch al mijn gegevens ? (incl. CC gegevens)

Of kan je je account helemaal leegmaken ofzo ?
En, ga je hem verkopen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:07
Wootlock schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 14:49:
Thanks voor de tips mbt Anathereon.

Vanavond maar eens kijken of de rotzak dood wil ^^ laatste keer op 23% gaat die trut van een Jaine dood -.-'
zorgen dat ze niet in het gevecht betrokken raakt. Anders pas op 50% ofzo.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 261009

BraX schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 14:51:
[...]

niet de mogelijkheid om de npc te healen?
nope, je kan de NPCs niet healen in Hyjal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Anoniem: 261009 schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 15:35:
[...]

nope, je kan de NPCs niet healen in Hyjal
Dat zou makkelijk zijn, gewoon met 25 healers naar binnen en achter de NPCs aanrennen :P

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23-04 13:23
Gister weer een "makkie" in TK. Solarion guild first kill na 3e try al 8)
Die boss is echt te saai, ook de trash is boring.

Loot Reaver was wat lastiger sinds de patch, maar hij ging wel down :P
Helaas geen loot voor mij, achja better luck next time.

Tevens Al'ar down zondag na een try of 5 / 6, guild first :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:13

On_E

Housemusic

ImdaMned schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 15:11:
[...]

Weet je het antwoord op onderstaande al ?

[...]

En, ga je hem verkopen? :P
Haha dat is oud zeg, damn.

Maar nee ik verkoop mijn acc zeker niet.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158967

Ik heb ooit, toen ik mijn account aanmaakte, natuurlijk een geheim antwoord op mijn vraag gegeven. Nu ben ik die dus vergeten. Ik ben gaan zoeken op www.wow-europe.com en ik weet dat je kunt bellen of zo'n formulier in kan vullen. http://eu.blizzard.com/su...CategoryId=2880&gameId=11

Dit is waar ik op uitkom maar ik kan het deel geheime antwoord niet echt vinden. Dus iemand die wel weet waar ik dat formulier in kan vullen om mijn geheime antwoord te achterhalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28373

iemand enig idee hoe ik dit oplos?:

-------
The patch "base\signaturefile" could not be applied. (Invalid source file size: expected 2087681, actual 2089956.) If this problem persists, you may be able to solve it by uninstalling and then reinstalling the game. If you are unable to correct this problem, please contact Blizzard Technical Support. (BNUpdate::PTCApply)
------------------

Kreeg deze melding toen ik de 2.4.1 patch aan het instaleren was.
Heb dus echt geen zin om weer alles opnieuw te instareren.
Het wowrepair al geprobeerd maar dat werkt niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

Rmg

Anoniem: 28373 schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 20:55:
iemand enig idee hoe ik dit oplos?:

-------
The patch "base\signaturefile" could not be applied. (Invalid source file size: expected 2087681, actual 2089956.) If this problem persists, you may be able to solve it by uninstalling and then reinstalling the game. If you are unable to correct this problem, please contact Blizzard Technical Support. (BNUpdate::PTCApply)
------------------

Kreeg deze melding toen ik de 2.4.1 patch aan het instaleren was.
Heb dus echt geen zin om weer alles opnieuw te instareren.
Het wowrepair al geprobeerd maar dat werkt niet
reinstallen :>, of de updater draaien mischien sla je 1 over..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-04 19:34
rottig dagboek.

Hoe een avond die er vanochtend nog veelbelovend uitzag (eindelijk een werkende tic voor Kalecgos waarmee we gisteren tot 18%/7% kwamen voor een fucked portal switch de boel in de war schopte) 180graden kan omslaan.

Online komen om de laatste dingen te regelen voor de raid en dan aangesproken worden over de whisper door onze fury warrior.
Alleen bleek dat niet de persoon zelf te zijn maar een goede maat van hem met het bericht dat je eigenlijk van niemand ooit wilt horen..
Omgekomen bij een tragisch ongeval, iemand waarmee je de avond ervoor nog gelolled heb over de whisper, waarmee je al 3jaar bijna dagelijks mee smamenspeelt en waarbij je bij elke Illidan kill hoopt dat nu eindelijk eens die kut glaive dropt is niet meer.

Gelijk contact gezocht met een irl maatje van hem die ook wow speelt en ffkes nagevraagd, hij bevestigde het verhaal van degene die op ez zat ingelogd.
En terwijl we erover zaten te praten wot happend kwam er een post op ons forum van zijn broertje met het "nieuws".

thiz sucks so much..
Eigelijk hoop ik dat er iemand een verry sick joke aan het uithalen is, dat zou nml betekenen dat er niets met Koen loos is.. maar ik vrees het ergste.

Raids cancelled voorlopig, de meeste hebben daar eigenlijk geen zin in atm.
Om de frustratie uit ons systeem te halen hebben we op Trolbane maar alle 4 de capital city bosses omgelgd met huidige en ex Denial mensen. PVP was 1 van zijn grote joy's ingame... eigenlijk genoot hij van alle aspecten van wow 110% en dit leek ons wel passend.

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-04 14:23

RMB

Nee, geen right mouse button!

Ik denk, dat niemand hier iets gepast op weet te zeggen..........

Het enige dat in me op komt is een sullige "sterkte, en hoop dat jullie je eroverheen kunnen zetten en vooruit kunnen" :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-04 19:34
RMB schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 00:40:
Ik denk, dat niemand hier iets gepast op weet te zeggen..........

Het enige dat in me op komt is een sullige "sterkte, en hoop dat jullie je eroverheen kunnen zetten en vooruit kunnen" :(
Mjah life goes on, en we gaan vast binnen een paar dagen gewoon weer verder.
Had alleen niet van mezelf verwacht dat what happend me zo zou raken.
Guess dat dat dus ook door dat hele community gebeuren eromheen komt.

Als je zolang samen speelt bouw je toch een sooort van band op met elkaar, ook al heb je elkaar maybe maar 1 of 2 keer gezien in al die jaren.
En dan kan iig ik (en meer met mij) hier toch niet zomaar overheen stappen.

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:07
Anoniem: 158967 schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 19:47:
Ik heb ooit, toen ik mijn account aanmaakte, natuurlijk een geheim antwoord op mijn vraag gegeven. Nu ben ik die dus vergeten. Ik ben gaan zoeken op www.wow-europe.com en ik weet dat je kunt bellen of zo'n formulier in kan vullen. http://eu.blizzard.com/su...CategoryId=2880&gameId=11

Dit is waar ik op uitkom maar ik kan het deel geheime antwoord niet echt vinden. Dus iemand die wel weet waar ik dat formulier in kan vullen om mijn geheime antwoord te achterhalen?
http://www.wow-europe.com...orm/securitywebform5.html

daar vind je een form wat je kan invullen let echter op dat ze de vraag en het antwoord niet meer veranderen hooguit krijg je het antwoord toegestuurd.

ik had het webform ook nodig en zie hieronder wat ik terugkreeg. als je dat meestuurd duurt het 2 a 3 weken (denk meer aan 4-5) voordat ze antwoord geven

Thank you for your email. Unfortunately we no longer offer the service of changing the secret question and answer. If you wish us to provide you with the answer to the secret question, please provide the following information for account verification:

- Your full address including postal or zip code
- Your full email address (currently registered on the account)
- The authentication key used to create the account
- The last 4 digits of the credit card used on the account plus the expiration date OR the full gamecard code

Should you be unable to provide this piece of information, we will have to request:

- A legible fax, scan or photo of a piece of government-issued photo identification, such as a passport or driving license matching the first and last name of the registered account owner

Upon receipt of this information we will send the answer to your secret question as soon as possible.

If you have any further questions or concerns please do not hesitate to contact us.

Kind regards,

Blizzard Entertainment Europe

hoop dat je er wat aan hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Bizarre avond inderdaad. Nog steeds lamgeslagen door een soort gevoel van ongeloof.
Vond het een mooi eerbetoon om alle City Leaders van de Horde om te leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Locks schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 08:15:
[...]

- The last 4 digits of the credit card used on the account plus the expiration date OR the full gamecard code
hmm dat was iets van xxxx of 0000 omdat er geen cc check was in het begin van de account creation omdat veel mensen hier over vielen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233450

Het is inderdaad tragisch en hopelijk heeft hij kunnen genieten van ons eerbetoon aan hem gisteravond.

Helaas waren er wat mensen in de Allience community die geen fatsoen konden opbrengen en ons idee om een guild/friends screenshot te maken voor een condeleancekaart express verstoorde door als idioten er doorheen te springen... daarom een vriendelijk verzoek aan alle Horde op Trollbane...

gooi 'Hobbit' een lvl 67 character op jullie KoS lijstje, naam van ze vriendje ben ik even kwijt maar dat was iets van 'MadMaz' of iets dergelijks...

RiP Koen/EZman/Jenova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Je moet ook niet van minstens 1000 van de andere factie verwachten dat het goed gaat. Ze hebben op de mage forums wel eens van 1 tot 20 proberen te tellen.

Dus gewoon
"1"

en dan volgende post "2". dat kwam ook niet verder dan 5 ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:55

NoTimeRemains

I know

Kevinp schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 09:26:
Je moet ook niet van minstens 1000 van de andere factie verwachten dat het goed gaat. Ze hebben op de mage forums wel eens van 1 tot 20 proberen te tellen.

Dus gewoon
"1"

en dan volgende post "2". dat kwam ook niet verder dan 5 ofzo.
lol ik hoop toch niet dat je dit als een serieuze post bedoeld. kom op.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12:51
Routed schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 00:34:
rottig dagboek.

Hoe een avond die er vanochtend nog veelbelovend uitzag (eindelijk een werkende tic voor Kalecgos waarmee we gisteren tot 18%/7% kwamen voor een fucked portal switch de boel in de war schopte) 180graden kan omslaan.

Online komen om de laatste dingen te regelen voor de raid en dan aangesproken worden over de whisper door onze fury warrior.
Alleen bleek dat niet de persoon zelf te zijn maar een goede maat van hem met het bericht dat je eigenlijk van niemand ooit wilt horen..
Omgekomen bij een tragisch ongeval, iemand waarmee je de avond ervoor nog gelolled heb over de whisper, waarmee je al 3jaar bijna dagelijks mee smamenspeelt en waarbij je bij elke Illidan kill hoopt dat nu eindelijk eens die kut glaive dropt is niet meer.

Gelijk contact gezocht met een irl maatje van hem die ook wow speelt en ffkes nagevraagd, hij bevestigde het verhaal van degene die op ez zat ingelogd.
En terwijl we erover zaten te praten wot happend kwam er een post op ons forum van zijn broertje met het "nieuws".

thiz sucks so much..
Eigelijk hoop ik dat er iemand een verry sick joke aan het uithalen is, dat zou nml betekenen dat er niets met Koen loos is.. maar ik vrees het ergste.

Om de frustratie uit ons systeem te halen hebben we op Trolbane maar alle 4 de capital city bosses omgelgd met huidige en ex Denial mensen. PVP was 1 van zijn grote joy's ingame... eigenlijk genoot hij van alle aspecten van wow 110% en dit leek ons wel passend.
That sucks man :( , sterkte enzo aan iedereen

Ik zel heb het ook meegemaakt iemand waarmee je van lvl 10 speeld tot 70 en raid en alles en plotseling overlijd...

Wij hebben toen een Funeral bijeenkomst gehad in darnassus omdat die daar altijd visde, onze guild kent nogal wat horde's dus die hebben we ook even verteld etc de nummer 1 / 2 / 3 van de server en die konde het wel respecteren en zouden kijken of ze tegen mensen die vanplan waren te verpesten uit hun hoofd te praten...

Sad day noemde we het toen, als herrinering aan hem hebben wij gelukkig nog Guild movies van bosses killen , van een naked run van IF naar thunderbluff en zulke dingen

Gl O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
NoTimeRemains schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 09:58:
[...]

lol ik hoop toch niet dat je dit als een serieuze post bedoeld. kom op.
misschien niet, maar het bewijst zeker dat de wow mensen niet gewoon 20 post kunnen maken van 1 tot 20 zonder dat er iemand zegt

woot

monkey

of een andere opmerking.

en dus er altijd wel een gek rondloopt die niet serieus met zaken om kan gaan.

[ Voor 9% gewijzigd door Kevinp op 08-05-2008 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Kevinp schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 10:37:
[...]

misschien niet, maar het bewijst zeker dat de wow mensen niet gewoon 20 post kunnen maken van 1 tot 20 zonder dat er iemand zegt

woot

monkey

of een andere opmerking.

He dat topic ken ik op mijn realm forum kwamen ze niet verder dan 12, en toen begon het van

"bump "
" Woot"
" /fail "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 256796

Sterkte iig... Zo kut om te horen :(

Voor mezelf iig... Heerlijk Woensdagavondje gehad :D Opgegeven voor ZA en was deze keer zeker dat ik mee zou gaan, omdat de vorige keer er teveel healers waren dus was ik "confirmed already".

Eerst de bearboss... Even me map gehaald en dus een 20slot bag :9 Daarna alles tot Hex Lord Malacrass gekilled. 2 Timers gehaald alleen was er te weinig tijd voor Zul'Jin.. Ach 1ste 3 bosses geen drops maar goed ik was al lang blij dat ik mee mocht.. Had de tactics snel onder controle geen 1 wipe de hele avond..
Toen Hallazi.. en Shimmer Pelt Vest :)
Gingen we verder naar Hex Lord Malacrass en toen.. Hood of the third eye Ook erg lekker.. Was al zeer happy!:) Van Hallowed Crown naar deze :P .
Toen de Time Chest Rewards en bij Chest 2... Voilaaaaaa
Staff of Dark Mending :D Weg is me Shatar Exhalted Mace^^.
1 Avondje heel ZA gezien op Zuljin na en van 1512 naar 1673 healing >:) en BIJNA 10k mana^^..

I'm a happy druid 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Kevinp schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 10:37:
[...]

woot

monkey

of een andere opmerking.

Tellen van 1 t/m 20 vergelijken met het overlijden van iemand, gg!

Ben nog steeds aardig aangeslagen hierdoor :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
HolyCorn schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 10:51:
[...]

Kan ik me heel goed voorstellen, zo heb ik het echt gehad met een vriend van me in RL lekkere zomer avond samen met groepje buiten beetje pinten, volgende morgen word je gebeld hij overleden is in ze slaap hij zou 16 worden....

rede kunnen ze nog steeds niet vertellen heeft met een " virus / ziekte " te maken die je lichaam aanmaakt naar een ernstig ongeval (die had hij 2 jaar ervoor ) hoe en wat weten ze nog steeds niet vreselijk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
HolyCorn schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 10:51:
[...]

sorry ik had alleen de reactie gelezen dat iemadn zat te kutten op het screenshot moment ;).

En daar reageerde ik op. Na wat andere reacties las ik wat terug. Maar ik blijf gelijk hebben dat er altijd wel een mongool rondloopt die het verziekt voor andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-04 11:52

Wootlock

Evilution

Altijd klote om te horen dat iemand met wie je altijd een gespeeld hebt plotsling overlijdt.

Overigens: Bedankt met de tips en trucs voor Anatheron: Hij is down ! :D *O* :D _/-\o_

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-04 17:21

Neelon

FOR PONY!!!

Routed schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 00:34:
rottig dagboek.

thiz sucks so much..

Sterkte voor alle betrokkenen. Ik heb hetzelfde meegemaakt in FF11 Online toen ik dat nog speelde, en het is echt een rottig gevoel dat niet te beschrijven is. :'(

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:38
Sterkte Routed (en consorten).
Wootlock schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 11:19:

Overigens: Bedankt met de tips en trucs voor Anatheron: Hij is down ! :D *O* :D _/-\o_
Netjes, derde baas is weer wat makkelijker, vierde is weer een leuke uitdaging, gl on the progress. :)

Bij ons gister groot gebrek aan vaste krachten en tanks dus Gruul en Maggy maar gedaan, groot aantal nieuwe mensen mee. Leuk is altijd wel dat onze cl mage (als we klaar zijn) geen portal naar Shat doet maar naar Exodar. Wtf am I doin here!? Schitterend weer om te zien. >:) Normaal is Maggy appeltje eitje maar gister met de nieuwe mensen (HOI CLEAVE!) was het kantje boord, op 1% nog maar een paar dps'ers in leven en dan toch Maggy neer, s'ook wel weer eens leuk, houdt het een beetje spannend. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Laatst online: 17-04 12:41
Sterkte inderdaad, zijn de mindere kanten van WoW. Heb het gelukkig zelf nog nooit mee hoeven te maken. (behalve die ene keer toen iemand een idiote 'grap' uithaalde op het realmforum dat Niar overleden was)

Gisteren eerste alliance raid van Oasis en GoI. Vroeger was het één guild, maar er is uiteindelijk een splitsing geweest waarna de verhoudingen tussen de oude garde van beide guilds verstoord was. Meeste mensen van GoI die daar iets mee te maken hadden zijn inmiddels weg, dus hebben we ze benaderd voor een alliance. Paar weken overleggen en alles uitwerken, met een eerste testrun als gevolg.

Er waren te weinig healers online dus ik maar mee op m'n pala. Bedoeling was om Maulgar te gaan bekijken. Belangrijkste daar is de pull, dus dat leverde in eerste instantie wat problemen op. Pull of vier gedaan die niet super gingen, vijfde pull ging beter en dus gelijk een first kill. Daarna nog even richting Gruul die uiteindelijk op 32% kwam.

Zeer geslaagd begin van de samenwerking dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontcare
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-03-2024

dontcare

Nomen est Omen

On_E schreef op maandag 05 mei 2008 @ 17:07:
[...]

Volgens mij mag je thuis dus wel je account delen, dus met directe familie.

Maar zeker weten doe ik het niet.
nope , je mag met niemand sharen , uitzondering is als ouder een account voor je kind maken

[ Voor 55% gewijzigd door dontcare op 08-05-2008 12:30 ]

.Quod me nutrit me destruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

dontcare schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 12:29:
[...]
nope , je mag met niemand sharen , uitzondering is als ouder een account voor je kind maken
Alleen komt het allemaal van dezelfde internet verbinding, dus is het voor blizzard nooit te controleren.

Wat betreft de mensen uit Denial, veel sterkte. Moet een vreemd gevoel zijn voor sommigen, iemand die je als vriend beschouwd en nog nooit gezien heb verliezen.

Je vormt toch een band met mensen en dan doet een verlies pijn. Wij reizen als guild binnenkort met zn allen af naar een gehucht in Zweden. We vonden het raar dat we al meer dan twee jaar samen speelden, elkaar bijna dagelijks spraken, maar nooit gezien hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140111

Raar is dat eigenlijk. Ik speel met sommige mensen nu ook al ruim 3 jaar, meet and greet in Amsterdam staat in de planning zelfs (een van die groep is een stel uit Engeland en gaan hun vrijgezellenfeesten in Amsterdam houden :Y)). Eigenlijk is het volstrekt lomp, je hebt ze nog nooit gezien, je kent ze niet echt, maar toch weet je een hoop van elkaar en deel je een hoop (althans voorzover je kan weten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Anoniem: 63072 schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 12:40:
[...]

Alleen komt het allemaal van dezelfde internet verbinding, dus is het voor blizzard nooit te controleren.

Wat betreft de mensen uit Denial, veel sterkte. Moet een vreemd gevoel zijn voor sommigen, iemand die je als vriend beschouwd en nog nooit gezien heb verliezen.

Je vormt toch een band met mensen en dan doet een verlies pijn. Wij reizen als guild binnenkort met zn allen af naar een gehucht in Zweden. We vonden het raar dat we al meer dan twee jaar samen speelden, elkaar bijna dagelijks spraken, maar nooit gezien hebben.
Yup 24 augustus guild meeting in London :) , al 2 jaar samen met 60 man maar nooit mekaar gezien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontcare
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-03-2024

dontcare

Nomen est Omen

FireAge schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 09:26:

Wij zijn net onze MT kwijt. Die pakte ook altijd wat er viel met zijn prio. Vaak had hij een item wat 0.1% slechter was en konden onze andere tanks het item erg goed gebruiken, maar dat maakte niet uit. Hij moest 's ochtend om 05:00 altijd werken, dus raiden tot 0:00 sloopte hem nogal. Hierdoor kreeg hij echt zo'n instelling van: "ik offer me op voor jullie, dus ik verdien die items". Natuurlijk complete bullshit, ga dan lekker niet raiden kerel, der zijn zat anderen die je taak over kunnen nemen.
mjah ,in geval van tanking gear, het is beter als wat ie had (ook al is het 0.1%) en als je op alles gaat lopen passen dat een minimale upgrade is maar voor andere een grote upgrade dan kan je op een gegeven moment in de situatie komen dat die andere tank prio krijgt omdat ie beter gegeared is als jouw.
imo upgrade is een upgrade , ik pass graag voor andere mensen maar niet als het een upgrade voor mij is. (wij hebben geen tanks = prio systeem btw , gewoon dkp)
Maar goed , deze gast klinkt gewoon als een lootwhore tbh :)

.Quod me nutrit me destruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
dontcare schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 12:51:
ik pass graag voor andere mensen maar niet als het een upgrade voor mij is.
Well, zijn zat situaties te bedenken waarin je zou moeten passen, ook al is het een upgrade voor je. ;) We hebben een pala gehad die gigantische pech had qua shield drops bijvoorbeeld. Iedereen had het Kara shield, zelfs alts, maar elke keer als hij chess deed dropte dat kreng niet. Magtheridon shield nooit gezien, ZA shield dropte nooit voor hem, dus liep 'ie in BT nog met een lvl 69 BoE schildje rond. Uiteindelijk dropte het schild van Supremus, was al van tevoren bekend dat hij die zou krijgen mocht 'ie droppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-02 22:54
brr, fishing lvlen is saai =(
En lvl 1-20 is ook saai. Ben blij als ik lvl 20 ben met mn shaman alt, en het allemaal wat sneller gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-04 21:05

vhal

ಠ_ಠ

Wij hebben een mage. Deze had niet echt bijzondere gear maar na enkele raids was hij toch wel behoorlijk gegeared. Hij had ook een resto shaman en hij kon van main switchen aangezien de guild toch een resto shaman kon gebruiken. Hij begon met slechte gear en eindigde toch met een leuk setje.
Afgelopen dinsdag hadden we voor het eerst de 4e baas in HY gekilled. En hij had toevallig het meeste dkp voor de T6 token, notabene de eerste van de 3 in de guild. Meneer stond erop dat hij een gem moest hebben voor in z'n socket. Ook die kreeg hij.

Todat onze GM erachter kwam dat hij na deze raid een application had gemaakt zonder het te laten weten voor een v/d top 4 raiding guilds (sunwell en BT op farm). Dus /gkick...

Jammer, want het was best wel een goeie gast. Jammer dat sommige mensen de verleiding niet kunnen weerstaan...blijkbaar is het gras toch groener bij de buren.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
addictive schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 12:59:
En lvl 1-20 is ook saai. Ben blij als ik lvl 20 ben met mn shaman alt, en het allemaal wat sneller gaat :)
Ach, je kan het natuurlijk altijd wat leuker maken.
Heb voor het eerst een rogue aangemaakt, en ga samen met een warrior levelen met als uitgangspunt om op lvl40 exalted te zijn met alle main factions (SW,IF, Darnassus en Exodar)

Helaas een maand achterstand omdat mijn ISP een fout heeft gemaakt (ik zou mijn account hebben opgezegd) en daardoor mijn Internet-connection voor ongeveer een maand gekilled is :(

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:22

Snuffel

Vroem!

blijkbaar is het gras toch groener bij de buren
Het gras bij de buren is altijd groener.
Wen daar maar aan, zo gaat het IRL nl. ook.

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209587

Snuffel schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 13:06:
[...]

Hehe, da's net als de Horde v.s Alliance discussies over de samenwerking in BG's, ik speel beide factions en het gras is overal even dor :P

PS: Sterkte er mee Routed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Snuffel schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 13:06:
[...]

Dat valt wel mee hoor wanneer je met een groep speelt wil je(ik) toch vaak met die groep blijven spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Door de vakantie is het hier rustig he :p
Ach ik ook geen stage:) Met me nieuwe 9.8k manapool en 217mp5 while casting kom ik bijna nooit meer in de problemen :D
Me doelen voor binnenkort^^
Echt is andere boots halen :p
Revered worden met HH ( slacker me ) voor GLyph enchant
Andere back
Dat late enchanten:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

De afgelopen week heeft WoW plaats moeten maken voor IRL feesten, en nu dat over is heb ik eigenlijk wel gelijk minder de behoefte om weer te spelen, maar wanneer ik Vista eindelijk een beetje naar wens heb ingesteld, zal ik het wel weer opstarten..

Dan wil ik toch wel heel snel Exalted worden met SSO om mijn nieuwe Alchemist Stone te maken, yay! En verder moet ik toch ook eens Exalted worden met Scryers, zodat ik een goede shoulder enchant kan nemen.

O ja, en natuurlijk nog Epic Flightform. Dan zit mijn persoonlijk doelstelling er wel op. Hopelijk dat we dan binnenkort nog eens wat ZA try's kunnen doen, want daar heb ik toch wel zin in. Maar ik verwacht eigenlijk dat er meer mensen in de guild iets minder actief zullen zijn ivm vakantie en het weer.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:22

Snuffel

Vroem!

Kevinp schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 14:12:
[...]

Dat valt wel mee hoor wanneer je met een groep speelt wil je(ik) toch vaak met die groep blijven spelen.
Tenzij je een ander groepje kan joinen waarmee je net zo vaak kan spelen en die net wat verder is....

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Snuffel schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 14:27:
[...]

Tenzij je een ander groepje kan joinen waarmee je net zo vaak kan spelen en die net wat verder is....
Ligt eraan wat je zoekt, de mage/shaman in deze is duidelijk een leecher, je items halen en zodra er niets meer te halen valt door naar de volgende guild waar je wel wat kan halen.

Je kan ook gewoon een andere guild zoeken omdat het niet is wat je zoek qua sfeer. MMORPGS hebben vele facetten welke het spel in je huidige community niet dat maken wat je zoekt.

Gisteren voor het eerst sinds tijden een vloeiden SWP raid, nieuwe MT en nieuwe Holy priest mee, ging erg vlot 3/6 down op 1 avond daarna nog fishface in BT meegepakt en toen einde raid, de rest van de week nu over om Twins eindelijk goed onder de knie te krijgen.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Om te transferren van realm naar realm heb je daar secret awnser voor nodig of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57041

Anoniem: 158967 schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 14:35:
Om te transferren van realm naar realm heb je daar secret awnser voor nodig of niet?
Heb je niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat is zeer zeker fijn om te horen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:14
dontcare schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 12:51:
[...]

mjah ,in geval van tanking gear, het is beter als wat ie had (ook al is het 0.1%) en als je op alles gaat lopen passen dat een minimale upgrade is maar voor andere een grote upgrade dan kan je op een gegeven moment in de situatie komen dat die andere tank prio krijgt omdat ie beter gegeared is als jouw.
imo upgrade is een upgrade , ik pass graag voor andere mensen maar niet als het een upgrade voor mij is. (wij hebben geen tanks = prio systeem btw , gewoon dkp)
Maar goed , deze gast klinkt gewoon als een lootwhore tbh :)
Het gekke is dus dat dat naar verloop van tijd groeid. In het begin was het een aardige kerel, bereid anderen te helpen, kon er ook gewoon om lachen als je een domme wipe maakte. Maar hoe langer hij MT was hoe meer hij het als een "personal insult" begon op te vatten als we een wipe hadden. Een beetje een soort god-syndroom wat ik wel vaker zie bij MTs. Het zelfde zie je trouwens vaak ook met high end raiders, gaan opeens neerkijken op niet T6 mensen, die nemen we echt niet mee naar een instance/whatever. Maar als hun green geared alt dan kara in moet, dan blijkt die regel even niet te tellen. Rare mensen die wow-ers :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
Anoniem: 158967 schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 14:45:
[...]

Dat is zeer zeker fijn om te horen. :)
die heb je alleen nodig om van account naar account te gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
FireAge schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 14:52:
[...]

Het gekke is dus dat dat naar verloop van tijd groeid. In het begin was het een aardige kerel, bereid anderen te helpen, kon er ook gewoon om lachen als je een domme wipe maakte. Maar hoe langer hij MT was hoe meer hij het als een "personal insult" begon op te vatten als we een wipe hadden. Een beetje een soort god-syndroom wat ik wel vaker zie bij MTs. Het zelfde zie je trouwens vaak ook met high end raiders, gaan opeens neerkijken op niet T6 mensen, die nemen we echt niet mee naar een instance/whatever. Maar als hun green geared alt dan kara in moet, dan blijkt die regel even niet te tellen. Rare mensen die wow-ers :+
klopt het is voor mij zelf moeilijk in te schatten wat nu gear is die je moet hebben om naar instances te gaan.

Ik ga ook nooit met een pug, en undergegerede guildies is neit zo'n probleem. Al vind ik wel dat je als bv mage je makkelijk goed kan gearen met wat moeite.

Hoe kan een MT een wipe nu persoonlijk oppakken, in 95% van de gevallen kan hij er niks aan doen. Gister trouwens een "unstable" archimonde gehad, ik had op onze kill 9x "evasional manouvres" (trinket van mgt) dat is dus bijna elke cooldown :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-04 18:27
Anoniem: 140111 schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 12:46:
Raar is dat eigenlijk. Ik speel met sommige mensen nu ook al ruim 3 jaar, meet and greet in Amsterdam staat in de planning zelfs (een van die groep is een stel uit Engeland en gaan hun vrijgezellenfeesten in Amsterdam houden :Y)). Eigenlijk is het volstrekt lomp, je hebt ze nog nooit gezien, je kent ze niet echt, maar toch weet je een hoop van elkaar en deel je een hoop (althans voorzover je kan weten).
17 Mei, Hebben wij weer een Guild meeting dit word dacht ik de 5e of de 6e keer, vorige keer waren er 60 mensen er als we nu alle aanmeldingen zien komen we rond de 90 mensen uit!

ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22-04 15:18

junglebeast

hier staat iets

Ik heb het zelf wel een paar meegemaakt op EQ. Per server was er een hechte tussen sommige guilds en als je dan hoort dat er iemand niet meer is is dat wel even slikken. Ook erg veel omgekomen tijden de Irak oorlog. Speelde veel op US servers.

%$&*** weer niet genoeg DPS ingeschreven voor TK, het is om te huilen de laatsten tijd. We hadden een gezond team van rond de 35-40 spelers. En nu halen we net 25 ofzo. Rest is blijkbaar een beetje bang om te wipen. Al'ar was laatst op 25% dus het zit er in. Beetje vrijheid blijheid mentaliteit..

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-04 10:22
Kevinp schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 15:22:
[...]

Hoe kan een MT een wipe nu persoonlijk oppakken, in 95% van de gevallen kan hij er niks aan doen. Gister trouwens een "unstable" archimonde gehad, ik had op onze kill 9x "evasional manouvres" (trinket van mgt) dat is dus bijna elke cooldown :D
Hehe hebben jullie onder de healers afspraken wie ten alle tijden de MT spamt? Wij hadden in 't begin wat problemen met de pech af en toe dat er 0 healers in de buurt waren (rennen voor vuur, feared, airburst), uiteindelijk ben ik samen met een andere holy priest de MT spammer gemaakt en wij zorgen dat we alle fears kunnen breaken (trinket, wotf en FW op onszelf). Zo blijft de MT netjes altijd voldoende healing krijgen zelfs als 't toevallig even helemaal fout gaat.
junglebeast schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 16:42:
%$&*** weer niet genoeg DPS ingeschreven voor TK, het is om te huilen de laatsten tijd. We hadden een gezond team van rond de 35-40 spelers. En nu halen we net 25 ofzo. Rest is blijkbaar een beetje bang om te wipen. Al'ar was laatst op 25% dus het zit er in. Beetje vrijheid blijheid mentaliteit..
Geen optie dan om mss wat meer mensen aan te trekken? Kunnen natuurlijk ook vakantieperikelen zijn, 't is dat wij niet zo gek veel Nederlanders in de guild hebben anders zou 't in onze guild ook beter merkbaar zijn met dit soort temperaturen ;)

[ Voor 28% gewijzigd door porn* op 08-05-2008 17:47 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 25-03 16:23
Ik merk het ook heel erg aan mijzelf. Ik heb de laatste tijd veel speeld en echt een leuke 'band' met de mensen in mijn guild. Alleen nu het zonnetje buiten toch zo lekker schijnt hebt ik bijna geen behoefte om WoW op te starten en er eens een middag / avond in te steken. Dat het maar snel weer een keertje gaat regenen :P

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zat net eens te denken.(gek he :P) Ik betaal mijn wow account altijd met direct debit, dus met je bankpas in principe.

Je voert je gegevens in + bankrek. nummer, klikt op accept en hoppa, je hebt je speeltijd. Word netjes afgeschreven van je bankrekening etc. Maar nu dacht ik dit dus...

Wat nou als je iemand je bankrek. nummer geeft omdat die wat geld op jou eigen rekening moet storten via bijvoorbeeld internetbankieren, dan kan die persoon dus ook zijn wow account betalen via mijn bankrek. nummer? Ik vind dit nogal raar, en omdat ik zo mijn bankrek. nummer geef aan iemand (die geld naar mij moet storten) en toevallig ook zijn wow op die manier betaald vind ik dit ook een beetje een risico lijken.

Zit ik er nou naast, of is het systeem eigelijk behoorlijk gaar van blizzard? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
Kevinp schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 15:22:
Hoe kan een MT een wipe nu persoonlijk oppakken, in 95% van de gevallen kan hij er niks aan doen.
Als er woorden als "you failed to heal me" uit iemands mond komen nadat ie 2 crushes op zijn dak heeft gehad ;). Ik weet niet, het is een gevoel wat je bij sommige mensen krijgt. Dat ze bij elke wipe denken dat ze eigenlijk te goed zijn voor de rest en dat ook in de stem te horen valt. Beetje jammer, want er zijn altijd mensen die het spelletje wat midner goed doen, en de uitdaging is om daarmee toch alles te clearen omdat het gewoon aardige lui zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
Anoniem: 158967 schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 19:56:
Ik zat net eens te denken.(gek he :P) Ik betaal mijn wow account altijd met direct debit, dus met je bankpas in principe.

Je voert je gegevens in + bankrek. nummer, klikt op accept en hoppa, je hebt je speeltijd. Word netjes afgeschreven van je bankrekening etc. Maar nu dacht ik dit dus...

Wat nou als je iemand je bankrek. nummer geeft omdat die wat geld op jou eigen rekening moet storten via bijvoorbeeld internetbankieren, dan kan die persoon dus ook zijn wow account betalen via mijn bankrek. nummer? Ik vind dit nogal raar, en omdat ik zo mijn bankrek. nummer geef aan iemand (die geld naar mij moet storten) en toevallig ook zijn wow op die manier betaald vind ik dit ook een beetje een risico lijken.

Zit ik er nou naast, of is het systeem eigelijk behoorlijk gaar van blizzard? :(
Dat zie je dan toch op je rekening terug? Dus storneer je dat en vervolgens wordt zijn account geblocked. Is het niet echt waard voor die 15 euro lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

Rmg

Anoniem: 158967 schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 19:56:

heeft niets met het systeem van blizzard te maken zo werken automatische incasso's nou eenmaal :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
porn* schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 17:08:
[...]

Hehe hebben jullie onder de healers afspraken wie ten alle tijden de MT spamt? Wij hadden in 't begin wat problemen met de pech af en toe dat er 0 healers in de buurt waren (rennen voor vuur, feared, airburst), uiteindelijk ben ik samen met een andere holy priest de MT spammer gemaakt en wij zorgen dat we alle fears kunnen breaken (trinket, wotf en FW op onszelf). Zo blijft de MT netjes altijd voldoende healing krijgen zelfs als 't toevallig even helemaal fout gaat.

[...]

Geen optie dan om mss wat meer mensen aan te trekken? Kunnen natuurlijk ook vakantieperikelen zijn, 't is dat wij niet zo gek veel Nederlanders in de guild hebben anders zou 't in onze guild ook beter merkbaar zijn met dit soort temperaturen ;)
we hebben archi inmiddels > 10 x gekilled, maar door wat guild problemen een groep mensen gerecruit. Dus deze healers moeten nog wat leren samenwerken. :). Komt wel goed hoor, maar het was gewoon spicky. En als het goed is hebben bij ons altijd 2 paladins een rotation voor MT healing(trinket + dispell).
FireAge schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 22:31:
[...]

Als er woorden als "you failed to heal me" uit iemands mond komen nadat ie 2 crushes op zijn dak heeft gehad ;). Ik weet niet, het is een gevoel wat je bij sommige mensen krijgt. Dat ze bij elke wipe denken dat ze eigenlijk te goed zijn voor de rest en dat ook in de stem te horen valt. Beetje jammer, want er zijn altijd mensen die het spelletje wat midner goed doen, en de uitdaging is om daarmee toch alles te clearen omdat het gewoon aardige lui zijn.
ik blame geen healers, ik zeg gewoon wat er gebeurd is. en ik zie ook wel dat wanneer ik 2x 9k hits en daarbij fear en doomfire dat dat bijna niet te healen is.

ook kan het net zo goed dps zijn schuld zijn. Zo kreeg ik dus ook van een dps'er air burst (op de kill). Nu heb ik gewoon tear en is dat niet zo erg :P.
Raz- schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 02:24:
[...]

heeft niets met het systeem van blizzard te maken zo werken automatische incasso's nou eenmaal :/
Dan laat je dat bij de bank terugstorten(storneren) en wordt het account wat jou info gebruikt getempbanned. En hij moet dus contact op nemen met bliz om zijn/haar account terug te krijgen.

[ Voor 36% gewijzigd door Kevinp op 09-05-2008 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
Dan laat je dat bij de bank terugstorten(storneren) en wordt het account wat jou info gebruikt getempbanned. En hij moet dus contact op nemen met bliz om zijn/haar account terug te krijgen.
niet echt je account word frozen totdat je met een cc gaat betalen als dit vaker gebeurt mag je alleen nog maar met een gamecard/cc betalen ;)

is me al een paar keer overkomen dat de bank het terug haalde omdat naam en rek nr niet overeen kwamen terwijl ik 100% gemachtigd ben voor die rekening :? maar als dat gebeurd en je legt het uit bij blizz draaien ze ook dat weer terug gelukkig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-04 11:52

Wootlock

Evilution

Na Woensdag Anatheron te hebben omgelegt vandaag verder met boss nummer 3 in MH.

Helaas geen kill maar we krijgen het gevecht wel onder controle, beste try gister was 9"% :)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236827

Dagboekie! Alles goed onder het stof?

Ik ben de laatste tijd mijn warrior aan het levelen. Ik heb hem ongeveer 4 maanden geleden aangemaakt, toen met een vriend (hij had een paladin gestart) gaan spelen met de bedoeling om grote groepen mobs aan te kunnen zonder problemen. We zijn toen tot level 22 gekomen, maar om de een of andere reden hadden we weinig tijd meer op dezelfde momenten. Nu ben ik mijn warrior weer gaan spelen en is ie ondertussen level 38. Ik kan niet wachten op Plate, Mount en Bloodlust. Het spammen van Heroic Strike en wachten op die 15 rage is niet het spannendste. Bloodlust en later Rampage maken de Fury tree leuk vind ik. Ik heb namelijk voor TBC weleens een Fury warrior gespeeld op de account van diezelfde vriend.
Het uiteindelijk doel is natuurlijk een tank, naast mijn healer en mage. Ik ben het een beetje zat om afhankelijk te zijn van het kleine aanbod van tanks (in mijn guild) om heroics te spelen. Straks kan ik lekker zelf die moeilijk te vullen plaats innemen. Tot de 70 vind ik het steeds leuker spelen.
Daarnaast ben ik nu bezig in Dustwallow Marsh. Het is de eerste keer dat ik daar serieus quest (sinds een patch is er ook veel meer te doen), en wat een fijne plek om te questen is het nu daar! Met behulp van Questhelper is het geen probleem dat alles nieuw is.
Vanavond vlieg ik naar Nederland, om een weekend door te brengen met weer diezelfde vriend. Hij levelt zijn druid richting mijn 61 hunter om samen te spelen. Hij raid zo ongeveer 2x per week, farmt minimaal en levelt alts op alle andere momenten, op aanraden van mij. Het is niks om in Shatt te staan, eigenlijk niks te doen hebben met je main. Het spel wordt een stuk leuker als je alle facetten gezien hebt (classes, specs, zones, etc.). En dat is mijn en zijn mening :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasvis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-04 05:34

Blaasvis

Cidora \o/

Ik snap niet dat mensen niet gewoon ideal gebruiken :P.

Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:38
Gewoon cc, 1 keer ingevoerd, nooit meer omkijken naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Blaasvis schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 09:59:
Ik snap niet dat mensen niet gewoon ideal gebruiken :P.
Automatische afschrijving of CC is gewoon het makkelijkste. Nooit meer omkijken naar, het enige wat ik doe is wat checken of er niet per ongeluk iets extra's is afgeschreven :X

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 236827 op 09-05-2008 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Zjanzjak schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 10:19:
Gewoon cc, 1 keer ingevoerd, nooit meer omkijken naar.
Precies :D

Ontopic :

Gistere het normale avondje SSC in, maar het was niet zo maar een avond nee ik was raid leader voor de 1e x in me leven, dus stell je voor ik praat en de rest op TS ( is still ) en dat was de 1e x ooit...
Volgens mij deden mensen het in hun broek van o o daar gaat me gold

Maar het viel mee !!!

Hydross. Lurker .Leo en Moro geoneshot !!!
T5 leggs mogen looten

Helaas was er geen tijd meer voor wat anders en toen ben ik maar op me pala gaan pvpe arena's zit nu op de 1801 rating 2vs2 1700 3vs3 en 1701 5vs5 gaat aardig lekker voor de teams we afgelopen week mee begonnen zijn van 1500

S3 Mace here i come ;)

Edit : Let wel op ik van PvP als mage overga op een Holy Pala , dat is wel ff wennen je niet overall met je neus op moet zitten :P

[ Voor 7% gewijzigd door Mektheb op 09-05-2008 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Gisteren Black Temple weer een keer gedaan. We begonnen bij ROS. 7 Healers waarvan maar 2 Resto Shamans. Maar 1 Priest en de rest was 1 Paladin en 3 Druids.

Eerste poging: wipe in fase 3, 20%. Omdat we in P2 op het aller laatst 2 Shadow Priests verloren die nog snel eventjes - op 1% (dus de boss trekt zich al terug) - wat DPS wilden doen. Poging twee: wipe. Gewoonweg niet genoeg healing nadat een Druid dood ging.

Omdat DPS het probleem niet was hebben we een Shaman toegevoegd en een Retribution Paladin (1e keer dat we er 1 meenemen, evaluee ook) verwijderd. Toen ging het in een keer goed :)

Daarna Gurthogg Bloodboil. Die ging neer op de eerste poging. Blijft een eitje. Van daaruit direct door naar Mother Shahraz. En ja hoor, op de trash wipen we dan omdat mensen AFK gaan en de tanks gewoon pullen terwijl de weinige healers die er nog zijn out of mana zijn.

Goed. Eindelijk bij Mother. Eerste poging: down. En dat met 4 mensen die minder dan 200 Shadow Resistance hadden. Niet slecht vond ik zelf.

Illidari Council. Poging 1: wipe - simpelweg omdat we 4 nieuwe recruits bij ons hadden die eerder niet verder waren gekomen dan 20% op Bloodboil :) Maar in poging 2 ging alles goed. Illidari Council down.

We zijn (weer) bij Illidan - zondag en maandag ieders 4 uur om hem te downen. Nu maar hopen dat onze nieuwe tank (moet eerst server transfer doen) op tijd kan komen, die gast loopt in 6/8 Tier 6 rond :D

Toch blijft het leuk, raiden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkowz
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-04 18:29

henkowz

Pew pew

Hi dagboekkieee... je bent nog niet zo dik; maar hier heb ik een aanvulling voor je..

Sigh... guild disband... :(

Bijna alle denen (irl friends) zijn gestopt met Raiden waaronder ook de guildmaster Hunthor (beste GM in mijn wow 'carriere').

Ik kijk even aan wat er gaat gebeuren; had de laatste tijd 100% att na break up met me gf maar dat trek ik toch niet meer... van 7uur achter me mac tot half 12 toch een tikkie te hardcore voor 5 dagen in de week, met mooi weer inc, toernooien en andere zomershit; nein bedankt.

Wat shit op orde brengen die te lang lopen en dan maak ik een beslissing. Ik heb geen zin om bij weer een vreemde guild te laten zien waar een resto druid tot in staat is...heel veel slechte voorbeelden doordat de meeste resto druids gewoon retards zijn (spirit stacken???). Waardoor de GM vaak zoiets heeft; iedere healing class > druid.

Wat ook niet in mijn voordeel werkt is dat ik twee keer gepast heb op sunwell loot items ondanks dat ik bovenaan dkp lijsten stond. Kijken na het weekend wel even..

[ Voor 4% gewijzigd door henkowz op 09-05-2008 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-04 05:37
henkowz schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 10:28:
Ik heb geen zin om bij weer een vreemde guild te laten zien waar een resto druid tot in staat is...heel veel slechte voorbeelden doordat de meeste resto druids gewoon retards zijn (spirit stacken???). Waardoor de GM vaak zoiets heeft; iedere healing class > druid.
Sinds de laatst patch is Spirit wel degelijk beter dan mp5 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Zijn juist nog op zoek naar een paar boompjes. Maar goed, PvE realm eh... en resto's zijn sowieso schaars op Tura lijkt 't wel. ;(

[ Voor 5% gewijzigd door Exitium op 09-05-2008 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26351

SouLmaN schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 10:35:
[...]

Sinds de laatst patch is Spirit wel degelijk beter dan mp5 :)
Wou al zeggen, spirit voor een druid = _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Idd spirit stacken voor retards? LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TroX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-02-2023
Anoniem: 256796 schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 10:44:
Spirit stacken is voor retards (betekent namelijk dat je een druid / priest hebt :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb een druid en spirit is nou niet bepaald onbelangrijk meer sinds patch 2.4 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Blue-eagle schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 10:24:

We zijn (weer) bij Illidan - zondag en maandag ieders 4 uur om hem te downen. Nu maar hopen dat onze nieuwe tank (moet eerst server transfer doen) op tijd kan komen, die gast loopt in 6/8 Tier 6 rond :D

Toch blijft het leuk, raiden ;)
ik blijf altijd huiverig voro dat soort mensen. meestal willen die minder raiden en wordt dat echt minder...

of ze blijven toch of stoppen met wow. Of ze zijn ebayers. En dat laatset wil je meestal echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Kevinp schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 11:09:
[...]

ik blijf altijd huiverig voro dat soort mensen. meestal willen die minder raiden en wordt dat echt minder...

of ze blijven toch of stoppen met wow. Of ze zijn ebayers. En dat laatset wil je meestal echt niet.
Ja idd

Wij hebben het geluk gehad dat 3 mensen ( warlock , Roque , Shammy ) van een Top guild wouden migrate omdat ze al zo ziek weren van illidan elke x killen , dat ze naar onze server en onze guild hebben gekozen om te komen helpen met hun skill gear etc , terwijl wij nog in SSC / TK / MH zijn

Gelukkig zijn er nog goeie mensen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TroX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-02-2023
Mektheb schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 11:21:
[...]

Ja idd

Wij hebben het geluk gehad dat 3 mensen ( warlock , Roque , Shammy ) van een Top guild wouden migrate omdat ze al zo ziek weren van illidan elke x killen , dat ze naar onze server en onze guild hebben gekozen om te komen helpen met hun skill gear etc , terwijl wij nog in SSC / TK / MH zijn

Gelukkig zijn er nog goeie mensen :D
Lijkt me raar, ik bedoel ze moeten SSC / TK ook al tot in de treuren hebben gefarmed dan ben je daar toch ook wel een beetje klaar mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
TroX schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 11:26:
[...]

Lijkt me raar, ik bedoel ze moeten SSC / TK ook al tot in de treuren hebben gefarmed dan ben je daar toch ook wel een beetje klaar mee?
ssc farmde je niet echt. Je killde vashj en keal een paar keer. zeker degene die echt al vorig jaar zomer illidan kilde. Daarna was het illidan steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Wij hebben daar ook ervaring mee.
Iemand uit een hoger guild wilde minder vaak raiden, en joinde ons omdat ze dacht dat we potentie hadden om snel verder te komen en omdat we vriendelijke ( :*) ) mensen in het guild hebben.
Ze legde alle tactics uit, schreef ze nog uitgebreider op het forum en gaf advies qua raid-setup. Het ging inderdaad beter, progress was er ineens en nu zijn we een bij de laatste bazen in TK en SSC.
Maar 1 week was er even minder focus en minder mensen waren bereid om te raiden (de zon ging ineens schijnen ofzo), en toen kwam er al een post van haar op het forum. We moesten meer recruiten zei ze, met ook het zicht op meer healers benodigd in BT.
De officers waren ook niet de snelste en toen bleek dat er een 2e Prot Pala als raider was aangesteld (een rank bij ons voor prio met raiden/items en attendancy wordt verwacht), voelde ze zich bedreigd (zij was ook een Prot Pala) en was het direct een /leaveguild van haar kant.
Blijkbaar was het toch allemaal niet goed genoeg. Ik kan haar missen als kiespijn omdat ze mensen probeerde te beïnvloeden over de manier van spelen, terwijl die mensen dat niet wilden. "Play the game as you like it". Maar zo blijkt wel, dat een 'lager' guild voor dat soort mensen toch stiekem niet genoeg is voor ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Die T6 tank waar ik het over had wilde migraten omdat hij het zat was iedere keer Sunwell te doen van 11 AM tot 4 AM in weekeinden. Zijn guild kwam niet verder en mensen begonnen te slacken. Hij vind BT/MH leuker, en wilt gewoon minder raiden. En aangezien wij 4x per week 4 uur raiden is dat voor hem perfect, zeker nu het mooie weer er weer aankomt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
[...]

Nee het ging ze er niet om perse van Illidan dood farmen met je guild maar meer het geen van iedereen heeft zowat alles en we willen onze skill en alles aanbieden aan de Mindere Guilds zodat die ook kunnen progressen

Dat was hun motivatie om te gaan....en als ik 90% moet geloven is Vashj en Kealthas leuker als sommige BT bosses ( niet dat ik dat weet maar goed )

Ben in iedergeval blij die lui zo vriendelijk en helpfull zijn,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Mektheb schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 11:44:
[...]

Nee het ging ze er niet om perse van Illidan dood farmen met je guild maar meer het geen van iedereen heeft zowat alles en we willen onze skill en alles aanbieden aan de Mindere Guilds zodat die ook kunnen progressen

Dat was hun motivatie om te gaan....en als ik 90% moet geloven is Vashj en Kealthas leuker als sommige BT bosses ( niet dat ik dat weet maar goed )

Ben in iedergeval blij die lui zo vriendelijk en helpfull zijn,
lees het verhaal van salena maar eens dat hoor je zo vaak. Mensen die willen "helpen" (of zich zelf stiekem belangrijk en geweldig willen laten voelen). In mijn ogen zijn mensen die komen helpen mensen die je hele guild structuur ondermijnen en de mensen met extra inzet demotiveren.
Ik ben een tijd lang raidleider geweest en stak er best wel wat energie in, toen kwam iemand uit een veel betere guild die wilde wel joinen omdat ie er vroeger ook in gezeten had. Gelijk wilde een deel van de mensen dat hij alles regelde en nam ie het leiden over omdat hij alles al wist en ik alleen van theorie. Toen was ik het zo ontzettend zat dat ik bijna meteen /gquit deed en dat hoor je vaker. (achteraf netjes uitgepraat en was een aardige gozer en niet zijn bedoeling dus kwam wel weer goed maar ook na 1 maand was ie weer weg toch weer naar een "hogere" guild).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
henkowz schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 10:28:
heel veel slechte voorbeelden doordat de meeste resto druids gewoon retards zijn (spirit stacken???). Waardoor de GM vaak zoiets heeft; iedere healing class > druid.
Ik ben nu weer even feral, maar ik heb in mijn T6 alle blauwe sloten gewoon volzitten met 10 spirit gems. En ik kan je garanderen dat dat gewoon lekker is. Je hebt dan nooit zelf je innervate nodig zodat je die aan oftewel mages oftewel priests kan geven. Imo voor druids sinds 2.4: heal > spirit > haste > int.

Tevens heb ik gewoon berekend dat qua item budget spirit > mp3 als je 5% of meer niet binnen de 5 seconden regel valt. Nou sta je als druid eigenlijk altijd 100% van de tijd te casten, maar er is altijd wel een moment dat je nisk doet.

[ Voor 16% gewijzigd door FireAge op 09-05-2008 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmm ik denk dat ik mijn priest ook maar eens moet gaan omgemmen, als ik genoeg gold daarvoor heb :) Hij zit nu op 1700healing en 220Mana while casting, maar out of combat valt het nog een beetje tegen met 400 o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

Een van onze dps warrior is getrouwd met een Hunter uit een SW guild op onze server. Best handig af en toe als we een dps tekort komen, aangezien zij toch geen SSC/TK meer doen.

Verder hebben we wel een redelijke naam op de server. We zijn op het moment weer de eerste casual guild op de server. Hadden lekker casual de voorsprong uit handen gegeven nadat we als eerste pre T5 guild van de alliance ZA clearden. Binnenkort weer een avondje uittrekken voor Vashj. Omdat we casual willen raiden hebben we niet meer dan 1 wipe avond per week, tenzij de mensener zelf op staan om het nog een avond te proberen natuurlijk.

Het probleem dat we nu hebben als guild is dat de healing er tegenwoordig meestal als volgt uit ziet:
3 of 4x Holy priest
2 x resto shaman
1x resto druid
1x Holy paladin
1x Balance druid in healing gear.

met 1 tankadin erbij heb je dan niet echt optimale raid buffs. We willen er nog 1 holy priest bij hebben omdat op het moment voor een casual guild een zware wissel op de priests wordt getrokken en twee Holy paladins en een resto druid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkowz
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-04 18:29

henkowz

Pew pew

Anoniem: 256796 schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 10:44:
Laat ik het zo zeggen; Spirit gems ipv pure +Healing gems. Dat is voor retards. Waarom zou je je healing zo gimpen. Ik zou eigenlijk idd de mp5 gems moeten regemmen, maar gem vendor is nog niet up atm :)
( http://eu.wowarmory.com/c...?r=Trollbane&n=Drudehaxed )
FireAge schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 12:44:
[...]

Ik ben nu weer even feral, maar ik heb in mijn T6 alle blauwe sloten gewoon volzitten met 10 spirit gems. En ik kan je garanderen dat dat gewoon lekker is. Je hebt dan nooit zelf je innervate nodig zodat je die aan oftewel mages oftewel priests kan geven. Imo voor druids sinds 2.4: heal > spirit > haste > int.

Tevens heb ik gewoon berekend dat qua item budget spirit > mp3 als je 5% of meer niet binnen de 5 seconden regel valt. Nou sta je als druid eigenlijk altijd 100% van de tijd te casten, maar er is altijd wel een moment dat je nisk doet.
Ik doe alleen bij Illidan en Felmyst heel even 'niets' O-)

[ Voor 81% gewijzigd door henkowz op 09-05-2008 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Anoniem: 233450 schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 08:49:
Het is inderdaad tragisch en hopelijk heeft hij kunnen genieten van ons eerbetoon aan hem gisteravond.

Helaas waren er wat mensen in de Allience community die geen fatsoen konden opbrengen en ons idee om een guild/friends screenshot te maken voor een condeleancekaart express verstoorde door als idioten er doorheen te springen... daarom een vriendelijk verzoek aan alle Horde op Trollbane...

gooi 'Hobbit' een lvl 67 character op jullie KoS lijstje, naam van ze vriendje ben ik even kwijt maar dat was iets van 'MadMaz' of iets dergelijks...

RiP Koen/EZman/Jenova
Ach, je kan ook te ver willen gaan. Je mag niet verwachten dat iedereen met je meeleeft! Zoals het oude filmpje van de herdenking bij dat vijvertje van die WoWer die zelfmoord had gepleegd. Dat soort dingen houd je toch. Het blijft een spel mensen...dat mensen hier ver in gaan betekend nog niet dat iedereen zo is! En daarbuiten, wisten deze mensen dat dit aan de hand was?

En dan nog...het blijft Alliance...... :+

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Ebayzo schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 13:15:
[...]
Ach, je kan ook te ver willen gaan. Je mag niet verwachten dat iedereen met je meeleeft! Zoals het oude filmpje van de herdenking bij dat vijvertje van die WoWer die zelfmoord had gepleegd. Dat soort dingen houd je toch. Het blijft een spel mensen...dat mensen hier ver in gaan betekend nog niet dat iedereen zo is! En daarbuiten, wisten deze mensen dat dit aan de hand was?

En dan nog...het blijft Alliance...... :+
Zwaai naar me ex Collega <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 224231

ik ben lekker gestopt meet deze enorme waste of time.... als mee wilt tellen in deze game moet je wel werkloos zijn want anders heb je daarvoor geen tijd. ik doe liever een game waar5bij ik wel het hoogst haalbare kan halen zonder mijn leven ervoor weg te gooien... stoppen met WOW is het beste wat me de afgelopen 2 jaar is overkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Mektheb schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 13:17:
[...]

Zwaai naar me ex Collega <3
Zwaai terug 8)
Anoniem: 224231 schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 13:19:
ik ben lekker gestopt meet deze enorme waste of time.... als mee wilt tellen in deze game moet je wel werkloos zijn want anders heb je daarvoor geen tijd. ik doe liever een game waar5bij ik wel het hoogst haalbare kan halen zonder mijn leven ervoor weg te gooien... stoppen met WOW is het beste wat me de afgelopen 2 jaar is overkomen.
Hihi, meld je het even als je weer begint O-)

[ Voor 60% gewijzigd door Ebayzo op 09-05-2008 13:20 ]

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-04 14:40

William/Ax3

We are Starstuff

Anoniem: 224231 schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 13:19:
ik ben lekker gestopt meet deze enorme waste of time.... als mee wilt tellen in deze game moet je wel werkloos zijn want anders heb je daarvoor geen tijd.
Dat legt dus puur aan jouw instelling. Ik speel niet om de beste te zijn ik speel voor me plezier en omgaan met andere leuke mensen. Met zo'n instelling die jij hebt kan je dus geen enkele mmorpg spelen omdat je nooit de beste kan zijn lal.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
VERY BIG WALL OF TEXT INCOMMING 8)7

Kody of Curse made a nice summary of all new things they learned on Wrath of the Lich King during the presentation at Blizzard HQ. We will add several new tidbits of info to that summary and change the layout.

Raiding Changes

• Similar to World of Warcraft: The Burning Crusade, all 5-person dungeons will have a Heroic mode
• All raid dungeons in Wrath of the Lich King will have both 25-person and 10-person versions
- 25-person raiding progression is not dependent on 10-person raiding; players will not have to obtain keys or attunements in 10-person raids to participate in 25-person raids
- 10- and 25-person raids both have their own, independent progression paths
• Players will receive more, higher level rewards for completing the 25-person raid dungeons over the 10-person version

The Deathknight class

A quick description of some of the spells:

• Death Coil -- Depletes all Runic Power, dealing 600 damage to a non-Undead target, or healing 900 damage on a friendly target.
• Death Grip -- This is the Death Knight's "taunt" ability. It also pulls the target to the Death Knight, forcing them to attack the Death Knight for a short amount of time. Yes, I said pulls the target; Blizzard is going to allow players to move mobs in the expansion both with Death Grip, and other knockback/pull abilities. This works on players too, so PvP balance ahoy!
• Chains of Ice -- Roots the target in place. When the spell fades, it places a snare on the target that reduces in potency as the duration runs out.
• Raise Dead -- Raises a nearby corpse to fight for the Death Knight for 2 minutes. If used on a player corpse, the player has the option to play as the ghoul for the duration -- gaining access to the ghoul's abilities.
- The ghoul has the ability to do the following:
-- Leap to the target
-- Rend for decent damage-over-time
-- Stun target, and of course more
• Death Pact -- Sacrifices the raised ghouls to heal the Death Knight.
• Death and Decay -- Targeted, AoE Damage-over-time which pulses similar to the Paladin spell Consecration. Anyone affected by Death and Decay has a chance to be feared.
• Frost Presence -- Increases Armor by 45% and allows the Death Knight to generate 25% more threat. Only one presence can be active at any time.
• Unholy Presence -- Increases Attack Speed and Movement speed by 15%. Only one presence can be active at any time. This was described by Tom Chilton as the "PvP" presence.
• Anti-magic Shield -- Reduces the damage of the next magical spell cast on the Death Knight by 75%. It also converts the damage reduced into Runic Power.
• Strangulate -- Depletes all Runic Power, dealing minor damage and silencing the target for up to 5 seconds.
• Summon Deathcharger -- Allows the Death Knight to summon a Deathcharger mount. This mount is acquired through quests, similar to the Paladin and Warlock land mounts.

A quick recap of the information they were told about the Death Knight:

• Death knights will be available to all players with level 55 characters
• Players can create one death knight per realm, per account
• Death knights can be any of the races
• Once created, death knights can undertake a series of quests to introduce the player to the new class and its associated lore
• Death knights utilize a rune system as their resource mechanic
- Three different rune types are available: Unholy, Frost, and Blood
- These runes allow death knights to cast spells and abilities; spells can cost any combination of these runes
- Spent runes automatically refresh after a set period of time, similar to a rogue’s energy bar
- The death knight will have the ability to customize which array of six runes is currently available
• As rune abilities are used, the death knight also generates another resource called Runic Power
- The death knight will have several abilities that cost all available Runic Power, with varying levels of effectiveness based on total Runic Power spent
- Runic Power decays over time if it’s not spent, similar to a warrior’s rage bar
• The death knight has three different presences to use: Blood, Frost, and Unholy; each presence grants the death knight a unique buff that will allow him or her to fulfill different roles in combat
• The death knight can serve either as a tank or as a melee-based damage-dealing class
• Death knights are designed to be highly viable tanking, magic-using characters
• Death knights will have the ability to summon undead guardians to fight by their side
• Death knights will have the ability to summon a Deathcharger mount.

ziet er erg goed uit :D la shet echt is ;)

www.worldofraids.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

henkowz schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 13:02:
[...]

Laat ik het zo zeggen; Spirit gems ipv pure +Healing gems. Dat is voor retards. Waarom zou je je healing zo gimpen. Ik zou eigenlijk idd de mp5 gems moeten regemmen, maar gem vendor is nog niet up atm :)
( http://eu.wowarmory.com/c...?r=Trollbane&n=Drudehaxed )

[...]

Ik doe alleen bij Illidan en Felmyst heel even 'niets' O-)
Ok daar geef ik je gelijk in:) Dat is dus iets wat ik echt niet doe.. Alleen Gems met Healing en Mp5 ( Zoals Royal Nightseye ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerotorescue
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22-04 10:35
De jewelcrafting design vendor op Quel'Danas is op mijn server onder tussen op ~75%, god wat gaat dat sloom. Ik heb ondertussen al twee keer zoveel goud over dan ik nodig heb voor al die designs (1600g op exalted). Heb geen idee waar ik het allemaal aan uit moet geven :P Ik vind die CE mount maar lame als Horde :3 WTB craftable BOE Tier 6 ;P

Ben op zoek naar een SSC/TK raiding guild maar helaas zitten op mijn server alleen guilds die bezig zijn in SSC/TK/MH die DK / Finish-only zijn :+ Daar omheen heb je wel 2 guilds maar die doen of nog KZ/ZA of al BT :(

[ Voor 24% gewijzigd door Zerotorescue op 09-05-2008 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22-04 15:18

junglebeast

hier staat iets

@Wotlk Info

Heb ook net even op WoR gekeken en die opsomming van dingen ziet er erg leuk uit.

- 25 en 10 man dungeon voor elke raid instance. Kan wel zijn dat sommige guilds hier wederom op stuk lopen of disbanden, omdat je niet perse een 25 man hoeft te doen.
- Een soort van 'Vehicle" systeem waarbij je op draken en objecten kan rond rijden. Oh erg gaaf, geen draak een path volgt maar die je zelf kan besturen in een bepaalde ruimte.
- Flying Mounts op lvl 77 weer.
- Northrend gaat veel groter worden dan Outland. Lijkt me fantastisch..dan krijg je zo'n gevoel van ik loop echt in een uitgestrekt landschap. Komen ook allerlei subzones bij zoals je hebt in Terrok Forest.

De WotLK uitbereiding doet me een beetje denken aan Scars of Velious van EQ1. Dat was ook een hele mooie expansion. Zelfde met ijs en van die giants. Ik ga me zeker vermaken dat weet ik nu wel..

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Doe normaal.

[ Voor 95% gewijzigd door TheZeroorez op 09-05-2008 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerotorescue
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22-04 10:35
Wrath of the Lich King, ik zit nog steeds ongeduldig te wachten op een release datum. :( Het zou dit jaar moeten zijn... December? :/

[ Voor 67% gewijzigd door TheZeroorez op 09-05-2008 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
LOL

• Death knights can be any of the races

Tauren death knight : D

hoe fout : D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Gisteren weer failende resto shamans :( dus BT leeggehaald, helaas niet genoeg dkp voor skull ;(
Hopelijk zondag wel genoeg healers voor twins

[ Voor 62% gewijzigd door TheZeroorez op 09-05-2008 16:17 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.