Gisteren de guild voorlopig gered

. Een aantal recruits/semi merge, met een andere guild.
Deze hadden 3 bosses neer in BT. en hadden alleen terron ooit gekilled. Omdat de achterblijvers casual wilde gaan mochten wij hun BT id hebben.
Zo gezegd zo gedaan, en toch terron ros oneshot, twoshot op bloodboil en oneshot op mother. Daarna ook nog council down. Al met al waren we erg blij dat het zo goed ging. helaas geen tijd voor illidan, maar we hadden eigenlijk sunwell trash op het programma staan.
Ros, en Terron waren wel sloppy. we hadden minstens 8 constructs in de raid op een gegeven moment. Toch nog neer gekregen

. Verder ging ik als tank dood in p3 bij RoS op de pull. Een niewue tank was net op tijd met het oppakken van hem. En heeft hem getankt van 98 tot 0%. En nee ik had geen volle rage bar.
Erg fijn dat het zo goed gaat. Het leuke is dat we ook een merge met een andere guild hadden gevraagd, maar die hebben het afgeslagen. En nu kwam een van hun druids met een application omdat hij vond dat ze te veel slackte. Ik heb ook gepost dat ik dat merkwaardig vond, geen rede gegeven, omdat ik nu niet van de daken ga schreeuwen dat die guild ook een aanbod had gekregen. En afgeslagen. Ach wij zijn gered. En misschien dat ik binnekort wel met mijn mage ga raiden omdat we low zijn op mages, en wat veel tanks hebben nu. En ik moet zeggen dat ik onder de indruk was van iemand die nog nooit ros heeft gedaan en toch in P3 de raid red.
momenteel is dat niet meer echt een timesink omdat er zo gefarmed wordt. het zou beter zijn als er in het begin van elke boss een resistance item dropt. Bv boss 1 dropt bracers 2 chest etc. De craftebles komen pas later. Het nadeel is dat met enchants flasks etc je bijna Illidan in dark iron set kan tanken(de infernals) .
imho mag raiden best wat meer farmen kosten in het begin, om later craftebles toe te voegen om het wat casual friendly te maken.
[
Voor 19% gewijzigd door
Kevinp op 07-05-2008 09:10
]
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.