Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 156 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 62.590 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontcare
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-03-2024

dontcare

Nomen est Omen

Blistimo schreef op donderdag 24 april 2008 @ 15:39:

Huidige TBC systeem: paars == ... tja, wat eigenlijk. Het is niet meer dan een kleurtje. Iedereen kan op zijn of haar manier wel epics bij elkaar sprokkelen. Crafts, BG, Arena, Heroics, Dailies farmen voor badges.... Het is nu echt niet meer dan een fancy kleurtje, waarmee je dus het gewhine uit de pre-TBC situatie ge-elimineerd hebt. Alleen omdat we mensen blijven wordt er nu gezeurd dat de kleur geen waarde meer heeft. Niet dat het mij kan boeien wat voor kleur mijn gear heeft, zolang ik er maar mee kan doen wat ik wil. Lol hebben in een spelletje.
paars is wat het altijd al was , een item met stats die beter zijn als pak m beet een blue ....

de kleur of wat het is , epic / legendary / rare / etc heeft niks maar dan ook niks met de beschikbaarheid te maken maar slaat op de stats op het item.
een epic item is beter als een rare en een legendary is weer beter als een epic.
Dat maakt een epic epic , niet het feit dat het een 0.00001% oid dropchance heeft van een raidboss.

.Quod me nutrit me destruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !GN!T!ON
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-09 18:39
ik heb een ticket gemaakt, en ik was officer in onze guild, en onze bank is ook geleegt :(
5k gold ong 15 primal nethers en 10 nether vortexen en een berg epic resistance gear voor hydross dat we aan het verzamelen waren. om nog niet te spreken of de bergen blue gems en andere dingen die nu gejat zijn. ik zit nu op ventrillo met mijn guild leader en die zegt dat mijn charater nu online is en in shadowlabs zit :S

hoe het komt geen idee, net mijn pc gescanned met avast, nod32 and kaspersky en er word niks gevonden. voor mijn addons gebruikte ik altijd wow matrix (gebruikt bijna iedereen in de guild).

dus hopen dat blizzard deze mess recht kan zetten :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tular
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-08-2022

Tular

Druid 79 - Aggramar (retired)

Gisteren nog een aparte ervaring gehad in Shattered Halls. Ik stond in het lfg channel en werd gevraagd of ik een groep wilde joinen die vlak voor de laatste boss een dps-er kwijt was geraakt. Met mijn elemental shaman kan ik de rep nog goed gebruiken dus waarom niet dacht ik.

Na een eerste wipe op de boss gaan we corpse runnen waarbij ik voorop liep. Halverwege de instance werd ik door een assassin in elkaar gemept waarna deze zelf door de anderen werd afgemaakt. Op dat moment verwachtte ik van de paladin dat die me wel zou resurrecten. Helaas wist die niet waar Redemption zit en toen ik het aan hem vroeg had hij het alleen maar over zijn epic horsie en dat hij het nog niet kon.

Toen heb ik maar snel weer de groep verlaten.

May you live in interesting times!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontcare
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-03-2024

dontcare

Nomen est Omen

Mektheb schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 11:46:
[...]

Vind het best grappig dat alle druids nu uit hun fel springen omdat Hunters een streepje voor getrokken worden terwijl alle overige classes al QQ in pvp over een druid :D

Welcome to blizzard waar de ene maand de 1 voorgetrokken word en later de ander :D balance ?
Never..
alle overige classes qq-en over resto druids , dit is een slap in de face voor feral druids aangezien die in een beast vorm moet zijn om uberhaubt damage te kunnen doen.
het enige dat dit voor resto druids doet is dat je de kansd hebt ze te fearen als ze in travel/bear form zijn , naar ik aanneem is dat vrij simpel te voorkomen door te doen wat resto's altijd doen , zoveel mogelijk uit los blijven ....

.Quod me nutrit me destruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 15:49

Flapmo

and back is gigi!

!GN!T!ON schreef op maandag 05 mei 2008 @ 09:25:
ik heb een ticket gemaakt, en ik was officer in onze guild, en onze bank is ook geleegt :(
5k gold ong 15 primal nethers en 10 nether vortexen en een berg epic resistance gear voor hydross dat we aan het verzamelen waren. om nog niet te spreken of de bergen blue gems en andere dingen die nu gejat zijn. ik zit nu op ventrillo met mijn guild leader en die zegt dat mijn charater nu online is en in shadowlabs zit :S

hoe het komt geen idee, net mijn pc gescanned met avast, nod32 and kaspersky en er word niks gevonden. voor mijn addons gebruikte ik altijd wow matrix (gebruikt bijna iedereen in de guild).

dus hopen dat blizzard deze mess recht kan zetten :S
Zelf ook is een hack gehad op mijn account, ze regelen alles wel terug vaak aan items. Guilditems weet ik niet maar je eigen items wel. Helaas niet mijn skills en professions :X.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

!GN!T!ON:
Ik heb begrepen dat er ook kwaadaardige plugins bestaan. Heb je toevallig nieuwe addons geinstalleerd? Ik zou in ieder geval heel je addon folder leeg maken en alle betrouwbare plugins opnieuw installeren (en ze downloaden van betrouwbare websites).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !GN!T!ON
Verwijderd schreef op maandag 05 mei 2008 @ 09:48:
!GN!T!ON:
Ik heb begrepen dat er ook kwaadaardige plugins bestaan. Heb je toevallig nieuwe addons geinstalleerd? Ik zou in ieder geval heel je addon folder leeg maken en alle betrouwbare plugins opnieuw installeren (en ze downloaden van betrouwbare websites).
ik gebruik altijd wow matrix voor mijn addons, maar er kan bijna niet iets mis zijn met de addons, ik heb ze net bekeken en er zijn geen addons met .exe files oid, dus ik zie niet hoe die iets kwaadaardigs kunnen doen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

het is idd een change wat alleen maar voordeel heeft voor hunters tegen feral druids. En laat dat nou net de class/spec zijn die NIET op'd is in arena's.. beetje jammer dus

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 11:10

Maduth

Probeersel

Tailor vraagje :+

Ik zoek goede farmspots voor Runecloth/Mageweave/Silk cloth

Thank you

Ik google ook al ff maar misschien heeft iemand hier een secret place waar ze met 100-den tegelijk droppen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

elke humanoid groep op het lvl waar die zooi dropped.. niet zo lastig

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:56
Maduth schreef op maandag 05 mei 2008 @ 09:57:
Tailor vraagje :+

Thank you

Ik google ook al ff maar misschien heeft iemand hier een secret place waar ze met 100-den tegelijk droppen ;)
runcloth gaat goed in tyr's hand in EPL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Lief dagboek O+

Was me het weekendje wel. Eerst woensdagmiddag lekker op m'n shaman gezeten. Woensdagavond te laat thuis voor een raid, had ook al aangegeven dat ik woensdag en donderdag waarschijnlijk laat zou zijn en misschien helemaal niet zou kunnen, dus geen probleem. Negen uur thuis, even op m'n alt ingelogd met knallende koppijn en even later weer offline.

Half twaalf was de koppijn een stuk minder, dus weer ingelogd. Wat blijkt, chaos in de raid geweest. Er was natuurlijk voetbal, dus een man of vijf zat op Vent over voetbal te lullen door raidleader 1 heen. Raidleader 2 (vaste raidleader was er niet) was continu op iedereen die wat fout deed aan het schelden. Mensen faalden hopeloos op de ghostphase bij Teron. Er waren zelfs een paar mensen mee die ofwel sinds januari niet geraid hebben, ofwel überhaupt nog nooit in BT geweest waren en die het beter deden dan een deel vaste raiders. Halve raid compleet over de zeik, huge uitgemeten op het forum.

Donderdag dus geen raid, op wat ZA voor een groepje na. Was weer enigszins laat online, en had ook niet veel zin in ZA, dus weer lekker op m'n shammy. Heb het leuk gepland, ging als lvl 44 pas Tanaris/Feralas in. Vrijdag en zaterdag weer verder, met een vrijdagavond boost in ZF en een gecancelde ST run op zaterdag wegens gebrek aan een healer. (2.2k mana en 0 +healing ftl) Ondertussen wel het forum in de gaten gehouden, maar m'n pala maar even gelaten voor wat 't is. (shaman zit in andere guild)

Nu zitten we met een groepje vrienden in een privéchannel en er waren er een paar online die wél in Resisted zaten, dus zo rond het moment dat ik lvl 50 dingde veel gquits. Woensdagavond was lock één al vertrokken, vrijdag lock twee, zaterdagmiddag de MT en toen had ook één van de (belangrijkere) officers z'n vertrek al aangekondigd. Gozer heeft vorig jaar in de zomer de guild nog gered, om het zo maar te zeggen, en was ook degene die de topic na die woensdagavondraid had aangekondigd.

Hij is samen met een voormalig TLW member (TLW is de top alliance guild op de server, top alles nu weer ook) die al in Resisted zat een guild gestart die voor hardcore raiding gaat. Behoorlijk deel is daar inmiddels naartoe, paar officers die daar geen interesse in hadden zitten in een eigen guildje en weer wat anderen, waaronder de GM die afk is en ik, zitten nog in Resisted.

Ben inmiddels al gevraagd voor die andere guild, en de kans is groot dat ik daar ook vandaag of morgen naartoe verhuis. Ben en blijf toch een raider, en qua andere guilds heb ik niet al te veel keus als ik niet te ver terug wil vallen. Hele learning process met BB en (met name) RoS heb ik gehad en wil ik eigenlijk niet nog een keer meemaken. Dan blijven er in totaal vier andere guilds over, waarvan ik Serenity en Wasted niet zie zitten vanwege enkele members in die guilds, TLW te hoog is en geen pala's recruit, dus blijft MM over. Keus is vrij makkelijk dan.

Anyway, gisteren dus uiteindelijk nog even Kara in op m'n lock met Oasis. Frisse instance, uiteindelijk t/m Curator neer en nog een aantal wipes op Aran. Interrupten en flame wreath gaf ons wat problemen, dus om 0:45 (na nog een deel geleid te hebben zelfs) maar gecalled.
dontcare schreef op maandag 05 mei 2008 @ 09:03:
een epic item is meestal beter als een rare met hetzelfde iLevel
Fixed. ;)
dontcare schreef op maandag 05 mei 2008 @ 09:41:
het enige dat dit voor resto druids doet is dat je de kansd hebt ze te fearen als ze in travel/bear form zijn , naar ik aanneem is dat vrij simpel te voorkomen door te doen wat resto's altijd doen , zoveel mogelijk uit los blijven ....
Een boompje is geen beest, dus zal überhaupt niet gefeared worden door scare beast lijkt me. :P
Maduth schreef op maandag 05 mei 2008 @ 09:57:
Tyr's Hand dus blijkbaar. :p Runecloth is ogre's in Tanaris, silk SM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 11:10

Maduth

Probeersel

Voor tailoring heb ik momenteel 2 guides gevonden en beide hebben een shopping list. Nu ben ik aan het scannen/farmen en traden voor alle materiaal. Maar de ene shopping list geeft aan dat je bijv. 200 linen cloth nodig heb en de andere 150-180. Nu is het voor linen natuurlijk niet echt een probleem maar met high lvl items wel. Heeft iemand geswitched en 1 van deze gebruikt en kan aangeven welke de meeste nauwkeurig hoeveelheid items weergeeft? Scheelt weer farmen :+

Guide 1: http://www.lootables.com/?guide=Tailoring&page=15

Guide 2: http://www.wowwiki.com/Tailoring_Levelling_Guide

Thanks _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:40
Maduth schreef op maandag 05 mei 2008 @ 10:11:
Voor tailoring heb ik momenteel 2 guides gevonden en beide hebben een shopping list. Nu ben ik aan het scannen/farmen en traden voor alle materiaal. Maar de ene shopping list geeft aan dat je bijv. 200 linen cloth nodig heb en de andere 150-180. Nu is het voor linen natuurlijk niet echt een probleem maar met high lvl items wel. Heeft iemand geswitched en 1 van deze gebruikt en kan aangeven welke de meeste nauwkeurig hoeveelheid items weergeeft? Scheelt weer farmen :+

Guide 1: http://www.lootables.com/?guide=Tailoring&page=15

Guide 2: http://www.wowwiki.com/Tailoring_Levelling_Guide

Thanks _/-\o_
Je moet een beetje opletten met het volgen van gidsen, ze kunnen verouderde informatie bevatten.

Zelf ben ik bijvoorbeeld leatherworking aan het levellen en ik gebruikte in eerste instantie de gids op wow-europe. Daarin werden items/mats gebruikt die bij het schrijven van de gids accuraat waren, maar tegenwoordig niet meer. In de 2.3 patch heeft Blizzard blijkbaar een aantal zaken gewijzigd en beschikbaar gesteld waardoor ik de clefthoof en primal grind volledig kan overslaan, en dat is toch een grote (welgekomen) wijziging, maar deze staat nog steeds niet vermeld in de gids op wow-europe.

*late edit* Ik heb die loottables site eens bekeken voor de leatherworking gids en ze zitten er toch compleet naast volgens mij. Ze raden aan om van 350 tot 365 riding crops te maken, met het risico dat je een paar punten mist omdat het recept op 360 geel wordt. Zo'n riding crop vereist een primal might en die kosten toch wel wat kluiten. Zelfs pre2.3 had je al goedkopere alternatieven. Ik kan de kwaliteit van de andere profession guides niet goed inschatten, maar die voor leatherworking mag je met een serieuze korrel zout nemen.

[ Voor 16% gewijzigd door Kapoen op 05-05-2008 12:14 ]

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Exitium schreef op maandag 05 mei 2008 @ 10:08:

Ben inmiddels al gevraagd voor die andere guild, en de kans is groot dat ik daar ook vandaag of morgen naartoe verhuis. Ben en blijf toch een raider, en qua andere guilds heb ik niet al te veel keus als ik niet te ver terug wil vallen. Hele learning process met BB en (met name) RoS heb ik gehad en wil ik eigenlijk niet nog een keer meemaken. Dan blijven er in totaal vier andere guilds over, waarvan ik Serenity en Wasted niet zie zitten vanwege enkele members in die guilds, TLW te hoog is en geen pala's recruit, dus blijft MM over. Keus is vrij makkelijk dan.
Waarom zou tlw te hoog zijn voor je? ene wij NiD hebben BB ook al neer en RoS duurt niet lang meer we komen nu telkens aardig netjes tot p3 alleen laatste stukje wilde die nog niet helemaal.

Gisteren lekker mn tank zwaardje geloot unbreakable will. Wat vinden jullie imo is ie beter als de brutalizer voor humans omdat ik met zwaard 19.5 exp rating krijg en ik dus tov brutalizer 1 def en 1,5 def inlever voor 308 armor. Ik ben er in ieder geval blij mee. Moet wel zeggen dat de upgrades van bepaalde items me wat tegen vallen als ik bv kijk naar mallet of tides ben ik nou niet onder de indruk van het verschil. Nu maar weer ff wat dkp sparen anders word het niks de komende tijd hehe.
Kapoen schreef op maandag 05 mei 2008 @ 10:20:
[...]

Je moet een beetje opletten met het volgen van gidsen, ze kunnen verouderde informatie bevatten.

Zelf ben ik bijvoorbeeld leatherworking aan het levellen en ik gebruikte in eerste instantie de gids op wow-europe. Daarin werden items/mats gebruikt die bij het schrijven van de gids accuraat waren, maar tegenwoordig niet meer. In de 2.3 patch heeft Blizzard blijkbaar een aantal zaken gewijzigd en beschikbaar gesteld waardoor ik de clefthoof en primal grind volledig kan overslaan, en dat is toch een grote (welgekomen) wijziging, maar deze staat nog steeds niet vermeld in de gids op wow-europe.
Inderdaad veel guides zijn oud of niet helemaal in orde. Ik begin vaak met een guide en uit eindelijk kijk ik zelf wat ik nodig heb. Zeker nu low level items ook nog voor aardig wat verkopen kan het de moeite zijn soms een iets duurder item te maken als de stats veel beter zijn. (of twink achtig).
Laatst nog jewelcrafting gelevelt maar dan kom je ook guides tegen die zeggen dat je 150 silver bars nodig hebt terwijl het ook veel goedkoper kan want silver bars blijven vreselijk duur.
Gebruik de guides om evt dingen die niet te trainen zijn maar ergens te koop te vinden en goed te gebruiken, kijk een beetje vooruit of je bepaalde dingen later nodig hebt dat je daar genoeg van maakt en thats it.

[ Voor 34% gewijzigd door MantaMania op 05-05-2008 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

!GN!T!ON schreef op maandag 05 mei 2008 @ 09:53:
[...]

ik gebruik altijd wow matrix voor mijn addons, maar er kan bijna niet iets mis zijn met de addons, ik heb ze net bekeken en er zijn geen addons met .exe files oid, dus ik zie niet hoe die iets kwaadaardigs kunnen doen :S
Een addon hoeft niet per se een standaard executable file bij zich te hebben om potentieel gevaarlijk te zijn. Lua - de taal voor de plugins - is best krachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01:36
Kapoen schreef op maandag 05 mei 2008 @ 10:20:
[...]In de 2.3 patch heeft Blizzard blijkbaar een aantal zaken gewijzigd en beschikbaar gesteld waardoor ik de clefthoof en primal grind volledig kan overslaan, en dat is toch een grote (welgekomen) wijziging, maar deze staat nog steeds niet vermeld in de gids op wow-europe.
Waat gebruik jij ipv dan? had zitten kijken maar kwam er niet uit zo 1,2,3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:40
Maranno schreef op maandag 05 mei 2008 @ 10:46:
[...]

Waat gebruik jij ipv dan? had zitten kijken maar kwam er niet uit zo 1,2,3
350-365: [Heavy Knothide Armor Kit]. This takes only 3 [Heavy Knothide Leather], and was introduced in patch 2.3 to help leatherworkers level. This can be learned from your trainer, and requires no faction reputation.
Vanaf 360 wordt deze wel groen, maar dat is niet echt een probleem aangezien deze kits goed verkopen op het AH. Ik heb er zelfs een kleine winst mee gemaakt.

Dan vanaf 365 kan je drums of battle maken als je honoured bent bij de sha'tar.
Het laatste stuk vanaf 370 kan ingevuld worden met drums of panic als je honoured bent bij Keepers of Time (en dat ben je sowieso na het afwerken van de black morass quest).

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !GN!T!ON
Verwijderd schreef op maandag 05 mei 2008 @ 10:27:
[...]

Een addon hoeft niet per se een standaard executable file bij zich te hebben om potentieel gevaarlijk te zijn. Lua - de taal voor de plugins - is best krachtig.
ik weet inmiddels de boosdoener, een keylogger die dus mooi niet werd detected door windows defender of avast!. maar dus wel door de online scan van Panda (Panda Activescan 2.0) als het goed is is de key logger nu verwijdered. ik kijk nu of mijn laptop ook is geinfecteerd met die rommel en ik sta op het punt om avast! de deur uit te doen voor of NOD32 of Panda Anti-virus, hier moet ik nog even over nadenken, aangezien ik Panda altijd een beetje bloated vond en NOD wel aardig minimalistic :)

heb inmiddels via mijn Guild Leader met een GM gepraat en die heeft mij een email gestuurd met vragen die ik moest beantwoorden en de Guild Leader must een aantal items linken die waren gestolen van de guild bank. hopelijk krijgen we deze spoedig weer terug. blizzard onderzoekt ondertussen mijn account en hopelijk kan ik binnenkort weer online komen en mijn spulletjes terug krijgen en dan is dat klote gedoe ook weer achter de rug..... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfffft dat is echt zo balen man :( Hoop dat je alles terugkrijgt.. GL iig! :o

Maargoed, wat vrolijker nieuws, althans voor mezelf 8)7
Zaterdag zou ik ZA ingaan voor het eerst ware het niet dat er ineens even 4 healers online kwamen en ik werd outrolled :( Best balen maargoed, Savonds werd ik gevraagd voor netherpsite,Nightbane en Illhoof...

Alle 3 oneshot ofcourse :9 En Nightbane dropte de healingchest :D Alleen me koppie en me voeten zijn nog blauw...
Weer wat badges... Nog 110 _/-\o_ :'( voor me Mace :9~.
Ook alles laten enchanten nu dan maar en zit op de.
8k HP
9.3k Mana
199 MP5 while casting
1512 Healing
Buffed :)
3 maandjes geleden had ik nog 6k hp,6k mana en 700healing en 30Mp5 ofzo :D Gaat goed >:)

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2008 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Verwijderd schreef op maandag 05 mei 2008 @ 10:27:
[...]

Maar niet krachtig genoeg om als keylogger te fungeren en dat te verzenden naar de makers. Waarom denk je dat je altijd je file moet uploaden bij bijvoorbeeld wowhead of gorgenash? Je kan geen verbinding maken naar buiten met een mod

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van het weekend weer drie (mooie) doelen behaald voor mijzelf.

Alleerst m'n epic flying mount. Wat een verschil zeg, een alt lvlen wordt nu nog moeilijker met het verschil in snelheid. Heb sinds ik m'n mount heb geen FP meer gebruikt. :P

Als tweede ben ik voor het eerst een heroic instance ingeweest (rampart). Wat was dat easy zeg. Ik als rogue in blue's en zelf 2 greens met 2 mages, een warrior tank en pala als healer die ook zijn eerste heroic in ging. Geen wipes, heb nieuwe boots mogen looten en m'n eerste bages binnen *O*

Daarbij ben ik nog revered met Cenarion Expedition en The Sha'tar geworden, dus weer wat recepten voor alchemy die op 374 zit. Mad Alchemist's Potion is een zeer leuke potion zeg. Goedkoop en geeft altijd een leuke buff.

Ik heb dus geen slecht weekend gehad.
eendje schreef op maandag 05 mei 2008 @ 11:45:
[...]

Maar niet krachtig genoeg om als keylogger te fungeren en dat te verzenden naar de makers. Waarom denk je dat je altijd je file moet uploaden bij bijvoorbeeld wowhead of gorgenash? Je kan geen verbinding maken naar buiten met een mod
Hoe werkt de mod "lightheaded" dan? Die haalt zijn informatie toch van wowhead af? (heb geen verstand van de lua, maar ben nieuwschierig :) )

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2008 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

[...]

Zou een addon middels LUA niet achter een aantal zaken kunnen komen (gamekey, accountname) en die /w naar iemand... zomaar een gedachte. Hoop dat je stuff (en guildstuff ook) weer snel geregeld wordt.

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liledevil
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-01-2024

liledevil

DELL EVIL I

Verwijderd schreef op maandag 05 mei 2008 @ 12:02:
[...]

Hoe werkt de mod "lightheaded" dan? Die haalt zijn informatie toch van wowhead af? (heb geen verstand van de lua, maar ben nieuwschierig :) )
Lightheaded heeft een offline copy van de wowhead pagina's. Deze worden niet automatisch geupdate.
edit:
typo

if you pay peanuts, you get monkeys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roeligan schreef op maandag 05 mei 2008 @ 12:11:
[...]

Zou een addon middels LUA niet achter een aantal zaken kunnen komen (gamekey, accountname) en die /w naar iemand... zomaar een gedachte. Hoop dat je stuff (en guildstuff ook) weer snel geregeld wordt.
WoW addons (de xx.lua) laden pas wanneer je de gamewereld in gaat en ziet dus niet wat je als account naam of wachtwoord gebruikt. Je kan de accountnaam ook niet uit de WTF map vissen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

liledevil schreef op maandag 05 mei 2008 @ 12:23:
[...]

Lightheaded heeft een offline copy van de wowhead pagina's. Deze worden niet automatisch geupdate.
edit:
typo
En ik altijd maar denken dat alle informatie live van wowhead af kwam :o . Het wordt tijd dat ik lightheaded maar gaat updaten dan. Ik gebruik namelijk nog een (zeer) oude versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
!GN!T!ON schreef op maandag 05 mei 2008 @ 05:45:
K**!!!! :(

kom er net achter dat mijn account is gehacked :( kan niet meer inloggen, en kan mijn password niet veranderen want mijn secret question klopt niet meer, als ik armory kijk is mijn character 3kwart van zn gear kwijt :( :(

heb net een ticket gemaakt bij blizzard.

alsk toch wist welke zak hier achter zat dan....
Das balen man. Ik heb vorige week net hetzelfde voor gehad. Ook scans gedaan nadien met 4 AV/malware/spyware scanners, ook volledig clean.

Het was bij mij wel opvallend.
Al mijn alts waren deleted, en er was een lvl 1 orc female warrior gemaakt. Ja dan weet je natuurlijk ook meteen hoe laat het is...

Life is simple, make choices, don't look back...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Iemand die wil dat je horde rerolled? }:O
MantaMania schreef op maandag 05 mei 2008 @ 10:21:
Waarom zou tlw te hoog zijn voor je? ene wij NiD hebben BB ook al neer en RoS duurt niet lang meer we komen nu telkens aardig netjes tot p3 alleen laatste stukje wilde die nog niet helemaal.
Gewoon een gevoel. Daarnaast hebben ze net een nieuwe pala pala gerecruit en komt de zondagmiddagraid me niet zo lekker uit. En sowieso, raiden met mensen die ik al tot twee jaar ken ftw. 8)

[ Voor 4% gewijzigd door Exitium op 05-05-2008 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

!GN!T!ON schreef op maandag 05 mei 2008 @ 11:15:
[...]

ik weet inmiddels de boosdoener, een keylogger die dus mooi niet werd detected door windows defender of avast!. maar dus wel door de online scan van Panda (Panda Activescan 2.0) als het goed is is de key logger nu verwijdered. ik kijk nu of mijn laptop ook is geinfecteerd met die rommel en ik sta op het punt om avast! de deur uit te doen voor of NOD32 of Panda Anti-virus, hier moet ik nog even over nadenken, aangezien ik Panda altijd een beetje bloated vond en NOD wel aardig minimalistic :)

heb inmiddels via mijn Guild Leader met een GM gepraat en die heeft mij een email gestuurd met vragen die ik moest beantwoorden en de Guild Leader must een aantal items linken die waren gestolen van de guild bank. hopelijk krijgen we deze spoedig weer terug. blizzard onderzoekt ondertussen mijn account en hopelijk kan ik binnenkort weer online komen en mijn spulletjes terug krijgen en dan is dat klote gedoe ook weer achter de rug..... :/
Mooi dat je de oorzaak gevonden hebt!
Ik gebruikte vroeger (toen ik Windows nog gebruikte) de gratis AVG antivirus. Die was erg goed en snel. Wekelijks gaf hij me meermaals updates.
[edit] Linkje: http://free.grisoft.com/
[...]

Wel krachtig genoeg om via - bijvoorbeeld - de lua socket library een keylogger te downloaden en elders neer te plaatsen. Of om elders code te injecteren in een bestaande executable. Of om via ingame wispers naar de maker van het virus de paswoorden te sturen. [etc]
[edit] Ik kan me wel voorstellen dat WoW de file en socket(netwerk) functionaliteit afschermt. Mijn punt is meer dat de mogelijkheden er technisch zijn. Als er vulnerabilities in WoW of lua zitten dan zou men deze theoretisch gezien kunnen misbruiken om toegang te krijgen tot deze functionaliteit.
Roeligan schreef op maandag 05 mei 2008 @ 12:11:
[...]

Technisch gezien zou dat kunnen. Ik heb zelf aan de "SpamMeNot" plugin zitten sleutelen en je kan echt véél ingame. Helaas kan ik m'n SpamMeNot changes niet publiceren, omdat anders iedereen deze anti-spam feature gaat gebruiken en de spammers hier vrij snel een work-around voor gaan vinden.
Ik ontvang iig géén spam berichten meer sinds enkele maanden \o/

Verder is het zo dat je addons pas actief worden ná dat je ingelogd bent, maar dat wil niet zeggen dat een script na het inloggen niet iets kwaadaardigs kan doen zodat je bij de volgende inlogpoging de sjaak bent.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2008 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

als het technisch gezien zou kunnen zou dat allang gedaan worden. Key loggen is namelijk veel werk om de juiste gegevens eruit te vissen, aangezien je namelijk ALLES logt, als ze de accountname en password via een addon eruit kunnen vissen zouden ze dat echt allang gedaan hebben hoor.

Dus de mogelijkheden zijn er technisch niet omdat je niet kan downloaden/connecten met een addon.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Volgens mij heeft Blizzard het zo gemaakt dat het niet (meer) mogelijk is om via AddOns door World of Warcraft heen te communiceren en zo dus Keyloggers en andere rotzooi buiten te houden.

Meen me zoiets te herinneren van een of ander vaag bericht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 18:44
Onze guild is in spanning, na het weggaan van een tank zijn wat nomale members ook gegaan, en ook nog wat mensen gehacked. Dus niet meer voldoende voor raids. Nu is het gekke dat de key group er nog steeds is. maar die is net niet groot genoeg. Al elke guild die ergens in BT was voor een massive reqruitemetn vanuit ons. Dus gewoon een man of 12, en eventueel vrienden enzo mogen joinen. Dat leek meteen opgelost en te gebeuren, maar die guild zei af op het laaste moment. Nu hadden ze(officers+gm) de deadline op morgen gelegd, voor onszelf qua disbanden of doorgaan.

De optie is nu, en daar hebben we geen invloed meer op, een massive reqruitement met een andere guild, waar we in 2.2 uur MH gecleared hebben(zo'n 15 van ons en 10 van hun) waarbij hun archi nog nooit gekilled hadden. Zelfs die geoneshot.

Hopelijk joinen die ons, dan kunnen we verder, anders weet eigenlijk nietmand wat hij gaat doen. We willen allemaal het liefst met elkaar raiden, maar dan wel op BT/sunwell niveau.
RaseriaN schreef op maandag 05 mei 2008 @ 13:33:
Volgens mij heeft Blizzard het zo gemaakt dat het niet (meer) mogelijk is om via AddOns door World of Warcraft heen te communiceren en zo dus Keyloggers en andere rotzooi buiten te houden.

Hoe werken die wispers van bossmods dan?

[ Voor 16% gewijzigd door Kevinp op 05-05-2008 14:11 ]

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grijze Vos
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-02 22:17
Lua addons hebben nooit de mogelijkheid gehad om keyloggers te zijn/installeren.

De instructie-set van WoW-Lua is flink ingekort van plain vanilla Lua.

Op zoek naar een nieuwe collega, .NET webdev, voornamelijk productontwikkeling. DM voor meer info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Kevinp schreef op maandag 05 mei 2008 @ 14:11:
Hoe werken die wispers van bossmods dan?
Goed, ik had het iets duidelijker moeten neerzetten.. ze kunnen niet door World of Warcraft naar buiten toe communiceren.
Dit houdt dus in dat een AddOn geen verbinding kan maken met een website en zo bepaalde bestanden kan gaan downloaden en/of uploaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 15:34
Dacht dat ze daar een kanaal voor gebruikten binnen de raid om heen/weer te communiceren?

Tssk Ras 't schiet ook niet op met Cocos...

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalric
  • Laatst online: 05-09 11:57
Ik ben dus afgelopen vrijdagnacht zelf ook gehacked. Ik probeerde in te loggen en kreeg gelijk een disconnect. Na nog 'n keer inloggen, zag ik dat ik ineens in SW AH stond, ipv Shattrath, waar ik had uitgelogd. Maar voordat ik iets kon doen werd ik weer uitgelogd. Helaas liepen m'n hersenen op lage snelheid, aangezien 't midden in de nacht was, dus toen ik nog 'n keer probeerde in te loggen was m'n wachtwoord en email adres al gewijzigd.

Aangezien ik 'n officer ben in mijn guild, is de guild bank leeggeroofd (zat niet echt veel bijzonders in, maar genoeg om interessant te zijn. Verder zijn al mijn alts verwijderd, inclusief m'n bank alt met eigen guild bankje.

Ik heb verschillende spyware checkers, rootkit checkers en antivirus programma's gedraaid, maar nog zonder resultaat. Ik zal vanavond eens die Panda scanner proberen. Ik heb nog geen reactie van Blizzard gehad naar aanleiding van 't invullen van het webformulier. Ik denk dat ik dus ook maar even moet gaan bellen met customer service (al geloof ik niet dat die er veel mee doen, gezien 't een apart team is dat dit soort dingen oplost).

Vervelendste is dus dat ik zelf niet meer kan inloggen en dus ook geen GM tickets kan aanmaken. Gelukkig heeft m'n GM al 'n ticket aangemaakt voor de guildbank, en dat is gelinkt aan mijn ticket, tenminste dat had ik begrepen...

Hoe dan ook, zwaar balen. Ik hoop dat ze alles terug kunnen zetten, aangezien ik toch al aardig wat zut bij elkaar gespeeld had.

Xbox Live: Chevalric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op maandag 05 mei 2008 @ 13:33:

Via addons kan je nog prima communiceren. De TwoBox addon is daar een bewijs van: hiermee kan je inkomende chat messages(en trade requests e.d.) doorsturen naar een door jou gekozen chat channel.
eendje schreef op maandag 05 mei 2008 @ 13:29:
als het technisch gezien zou kunnen zou dat allang gedaan worden. Key loggen is namelijk veel werk om de juiste gegevens eruit te vissen, aangezien je namelijk ALLES logt, als ze de accountname en password via een addon eruit kunnen vissen zouden ze dat echt allang gedaan hebben hoor.

Dus de mogelijkheden zijn er technisch niet omdat je niet kan downloaden/connecten met een addon.
Wie zegt dat dit nog niet gedaan wordt? Botting is in principe ook niet mogelijk via de WoW API, maar toch bestaan er bots.
Keylog data eruitvissen kan ook semi-automatisch, omdat je keypress sequences (tig keer A/S/D/F na elkaar) er uit kan vissen. Ook is er veel kans dat iemand de enter-toets na z'n wachtwoord indrukt, dus je kan naar lettergroepen zoeken die eindigen met return. Het kost enkel tijd. Je kan verder ook gewoon keys loggen van specifieke applicaties ipv globale keys (als je bvb. achter WoW wachtwoorden wil vissen).

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2008 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

porn* schreef op maandag 05 mei 2008 @ 14:33:
Dacht dat ze daar een kanaal voor gebruikten binnen de raid om heen/weer te communiceren?

Tssk Ras 't schiet ook niet op met Cocos...
Jaja! Ben gewoon weer verliefd geworden op mijn Rogue en speel daar de laatste tijd weer veel mee.
Lekker veel PvP en Arena aan het doen met Mutilate is toch best wel een berg fun!
Afgewisseld met wat Karazhan/Heroics op mijn Warrior heb ik gewoon te weinig tijd om met mn Shaman verder te gaan.. komt wel goed, maar beetje gebrek aan tijd :Y)
Verwijderd schreef op maandag 05 mei 2008 @ 14:53:
Via addons kan je nog prima communiceren. De TwoBox addon is daar een bewijs van: hiermee kan je inkomende chat messages(en trade requests e.d.) doorsturen naar een door jou gekozen chat channel.
Nog een keer dan.. vanuit WoW kun je niet naar buiten communiceren.
Dus geen dingen up en/of downloaden van en naar sites vanuit WoW.

@Mensen die gehacked zijn, gewoon bellen met de customer services van Blizzard.
Heb dat destijds ook gedaan en toen had ik al heel snel weer de controle over mijn eigen account.
Doorgeven van mijn details en de cdkey was meer dan genoeg om een Password reset te krijgen.
Daarna heb ik wel een tijdje moeten wachten voordat ik een GM had gevonden die me hielp maar zelfs toen dat zover was had ik vrij snel alles weer terug gekregen.
Wat mij wel opvalt is dat bij iedereen zijn alts worden verwijderd, wat bij mij niet het geval was.

[ Voor 24% gewijzigd door RaseriaN op 05-05-2008 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op maandag 05 mei 2008 @ 15:00:

[...]

Nog een keer dan.. vanuit WoW kun je niet naar buiten communiceren.
Dus geen dingen up en/of downloaden van en naar sites vanuit WoW.
Tuurlijk kan je niet vrij uploaden en downloaden vanuit WoW, daar heb je gelijk in, maar dat is het punt ook niet. Je kan ook onrechtstreeks naar buiten communiceren.
Je kan echter wél data sturen en ontvangen vanaf 1 PC in WoW naar een andere PC en daar dingen mee doen.

Voorbeeldje:
a) WoW client1 stuurt door middel van een addon een tekst(eender wat) naar een chat channel
b) WoW client2 leest de input van chat channel en slaat dit op in de lokale database (waar bvb je statistics in staan, net zoals plugins als gatherer dat doen, want je hebt gewoon local storage als scripter voor de game)
c) 3rd party app leest database

Je moet niet in consumenten-upload-download technieken denken.

[edit] Ik ga met deze discussie ophouden, want ik heb geen zin om mensen te inspireren.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2008 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op maandag 05 mei 2008 @ 15:20:
Tuurlijk kan je niet vrij uploaden en downloaden vanuit WoW, daar heb je gelijk in, maar dat is het punt ook niet. Je kan ook onrechtstreeks naar buiten communiceren.
Je kan echter wél communiceren van 1 PC naar een andere vanuit WoW.

Voorbeeldje:
a) WoW client1 stuurt door middel van een addon een tekst(eender wat) naar een chat channel
b) WoW client2 leest de input van chat channel en slaat dit op in de lokale database (waar bvb je statistics in staan, net zoals plugins als gatherer dat doen, want je hebt gewoon local storage als scripter voor de game)
c) 3rd party app leest database

Je moet niet in consumenten-upload-download technieken denken.
Wat jij nu oppert is alleen mogelijk als WoW Client1 een verkeerde AddOn download die eventuele verkeerde bedoelingen heeft.
Maar dan nog, die AddOns zijn niet zomaar beschikbaar aangezien iedereen via WoWAceupdater of WoWMatrix of andere 'fatsoenlijke' sites werkt waar AddOns ook echt gechecked worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op maandag 05 mei 2008 @ 15:24:
[...]

Wat jij nu oppert is alleen mogelijk als WoW Client1 een verkeerde AddOn download die eventuele verkeerde bedoelingen heeft.
Maar dan nog, die AddOns zijn niet zomaar beschikbaar aangezien iedereen via WoWAceupdater of WoWMatrix of andere 'fatsoenlijke' sites werkt waar AddOns ook echt gechecked worden.
En iedere PC gebruiker haalt zijn software spullen ook netjes van de fabrikanten-websites, waardoor alle PC's schoon virus-vrij blijven ;)
Dat mijn betoog enkel geldig is in het geval van kwaadaardige plugins was juist hetgene waar ik m'n betoog mee startte.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2008 15:28 . Reden: url toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op maandag 05 mei 2008 @ 15:27:
[...]

En iedere PC gebruiker haalt zijn software spullen ook netjes van de fabrikanten-websites, waardoor alle PC's schoon virus-vrij blijven ;)
Dat mijn betoog enkel geldig is in het geval van kwaadaardige plugins was juist hetgene waar ik m'n betoog mee startte.
Daar zit ook weer wat in, als mensen gewoon eerst dubbelchecken voordat ze iets downloaden en of installeren dan zou het een heleboel schelen lijkt mij zo.

Voordat mensen gaan roepen dat het ook mijn eigen schuld was, mijn account was gehacked doordat iemand die mijn inlogdetails had een keylogger had op zijn PC. Ook lekker :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op maandag 05 mei 2008 @ 15:43:
[...]

Voordat mensen gaan roepen dat het ook mijn eigen schuld was, mijn account was gehacked doordat iemand die mijn inlogdetails had een keylogger had op zijn PC. Ook lekker :Y)
Pas op met account sharing, daar worden mensen blijkbaar voor geband:
Bron: http://www.dual-boxing.co...ad&postID=59899#post59899

Ik was ook van plan om een van m'n accounts even uit te lenen aan een vriend wanneer ik er niet op speel... tot ik die thread las.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-09 10:39
RaseriaN schreef op maandag 05 mei 2008 @ 15:43:
[...]

Daar zit ook weer wat in, als mensen gewoon eerst dubbelchecken voordat ze iets downloaden en of installeren dan zou het een heleboel schelen lijkt mij zo.

Het is dus je eigen schuld ;) Want je bent tegen de Terms of Service van Wow ingegaan en hebt je account gedeeld met iemand anders. Je bent dus zowel illegaal als stom bezig geweest.

[ Voor 4% gewijzigd door ActualFantasy op 05-05-2008 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Verwijderd schreef op maandag 05 mei 2008 @ 15:46:
[...]

Ik was ook van plan om een van m'n accounts even uit te lenen aan een vriend wanneer ik er niet op speel... tot ik die thread las.
officeel mag het niet, maar bijna iedereen doet het met mensen die hij/zij vertrouwt. Al is het maar om potions te maken.

ik denk zelfs dat in high end guilds binnen guildies het meer gebeurd dan door gewoon casual spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Kevinp schreef op maandag 05 mei 2008 @ 16:02:
ik denk zelfs dat in high end guilds binnen guildies het meer gebeurd dan door gewoon casual spelers.
Dat weet ik wel zeker. Halve raid bij ons kent de gegevens van elkaar, hebben vaak zat een pala op de account van de MT laten spelen toen internet weer kut deed. Mijn gegevens kent niemand verder tho. ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
1 van de makkelijkste dingen om je (deels?) te beschermen tegen die keyloggers is toch je WoW.exe te renamen naar bv. "Appeltaart.exe" (om maar eens wat te noemen :P) (uiteraard ook je shortcut aanpassen!)

Ik meen ergens gelezen te hebben dat die keyloggers specifiek scannen op "WoW.exe".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wij spelen thuis met 3 man WoW:P
Broer= 70 Firemage
Broertje=70 FROSTmage :P
Me= 70 Restodruid & 70 Afflilock

En we kennen van alle 3 de gegevens zodat als ik iets nodig heb of gewoon even iets anders wil doeng ewoon kan inloggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-09 00:36
haal een pally tank en laat hem die katten AOE tanken
Dat doen we al, we hadden echter maar 10 minuten over na de dragonhawk, dat zou inhouden dat we alles in 1 run moeten pullen (incl pats), lijkt me zeker met de mc behoorlijk lastig, en dan heb ik t nog niet eens over de trash net voor de lynx boss.

Gelukkig zag ik nog wel mogelijkheden om van die 10 misschien 15 te maken.

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 18:40

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op maandag 05 mei 2008 @ 16:12:
Wij spelen thuis met 3 man WoW:P
Broer= 70 Firemage
Broertje=70 FROSTmage :P
Me= 70 Restodruid & 70 Afflilock

En we kennen van alle 3 de gegevens zodat als ik iets nodig heb of gewoon even iets anders wil doeng ewoon kan inloggen..
Volgens mij mag je thuis dus wel je account delen, dus met directe familie.

Maar zeker weten doe ik het niet.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cipri
  • Laatst online: 29-07-2024

Cipri

Of niet natuurlijk...

Afgelopen woensdag ook eindelijk 70 gedinged op men Healadin, eerste char die de 70 haalt :) Inmiddels lekker dailies aan't runnen, en even goed aan't rond zoeken naar goeie gear om binnenkort hopelijk kara van binnen te kunnen zien :D Helaas op een US-west-coast server, dus nog best moeilijk om op 'normale' tijden een raid te krijgen... Meeste beginnen daar als het hier al half 3 's nachts is 8)7

Zit nu unbuffed rond de 875 bonus healing, en 110 mp5 while casting. Nog een paar enchants/andere gear erbij om wat meer +heal en wat minder mp5 te krijgen. Vooral bracers zijn nog nog een probleem, die zijn helaas bijna niet te vinden als mail/plate pre-kara :(

-=[ Murlocs Ate My Boots]=- Sylvanas Alliance - EU - Orosei lvl 100 Paladin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !GN!T!ON
Chevalric schreef op maandag 05 mei 2008 @ 14:37:
[...]

Ik ben dus afgelopen vrijdagnacht zelf ook gehacked. Ik probeerde in te loggen en kreeg gelijk een disconnect. Na nog 'n keer inloggen, zag ik dat ik ineens in SW AH stond, ipv Shattrath, waar ik had uitgelogd. Maar voordat ik iets kon doen werd ik weer uitgelogd. Helaas liepen m'n hersenen op lage snelheid, aangezien 't midden in de nacht was, dus toen ik nog 'n keer probeerde in te loggen was m'n wachtwoord en email adres al gewijzigd.

Aangezien ik 'n officer ben in mijn guild, is de guild bank leeggeroofd (zat niet echt veel bijzonders in, maar genoeg om interessant te zijn. Verder zijn al mijn alts verwijderd, inclusief m'n bank alt met eigen guild bankje.

Ik heb verschillende spyware checkers, rootkit checkers en antivirus programma's gedraaid, maar nog zonder resultaat. Ik zal vanavond eens die Panda scanner proberen. Ik heb nog geen reactie van Blizzard gehad naar aanleiding van 't invullen van het webformulier. Ik denk dat ik dus ook maar even moet gaan bellen met customer service (al geloof ik niet dat die er veel mee doen, gezien 't een apart team is dat dit soort dingen oplost).

Vervelendste is dus dat ik zelf niet meer kan inloggen en dus ook geen GM tickets kan aanmaken. Gelukkig heeft m'n GM al 'n ticket aangemaakt voor de guildbank, en dat is gelinkt aan mijn ticket, tenminste dat had ik begrepen...

Hoe dan ook, zwaar balen. Ik hoop dat ze alles terug kunnen zetten, aangezien ik toch al aardig wat zut bij elkaar gespeeld had.
ja bij mij soort gelijk, alleen kon ik dus helemaal niet meer inloggen. ik zat op ventrillo met mijn guildmaster toen ze met de GM in gesprek was, deze GM had mij meteen een mail gestuurd met wat stappen die ik moest doorlopen, ik moest ook bij de comments van mijn web ticket een speciale tekst uit die mail copy - pasten.

nu is dus maar gewoon wachten ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De meeste sites die iets te maken hebben met WoW en waar je ook in kan loggen, waarschuwen ze je altijd dat je nooit je WoW-account en wachtwoord moet gebruiken in verband met het gevaar van hackers.
Mijn accountnaam is echter iets wat absoluut niet lijkt op mijn naam die ik ingame of die ik gebruik op dit soort sites. Naar mijn mening ben ik dus vrij veilig tegen hackers.
Het enige waar ik nog bang voor ben zijn de key-loggers.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2008 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:49

vhal

ಠ_ಠ

Verwijderd schreef op maandag 05 mei 2008 @ 15:46:
[...]

aan het domein dacht ik eerst dat deze persoon werd gebanned door het dualboxen. Maar het toch iets anders in elkaar.
Maargoed, ik heb zelf 2 accounts die bovendien dezelfde NAW gegevens hebben. Ben nu druk in de weer met het dualboxen mbv Keyclone. Ik ben niet echt bang dat ze me daarop pakken, maar de regels die Blizzard hanteert kunnen wel eens 'vaag' zijn.

Mijn 2 priests zijn inmiddels al weer lv28 :)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:07
Lawl, illidan eindelijk down (bevrijdingsdag ingame zeg maar) en offhand glaives droppen.

Warrior met thunderfury + glaive !

[ Voor 3% gewijzigd door ImdaMned op 06-05-2008 00:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Zo net de beste guild run in ZA gehad. 4 bosses down. Jammer dat de server (Turalyon) raar deed net aan het einde van de 2de boss(bear) anders hadden we waarschijnlijk een 3de timed boss kunnen doen.
Jammer genoeg geen drops gewonnen. Wel mooie neck van Akil'zon maar ging naar 1 van de priests.

Akil'zon - Nalorakk - Jan'alai(in 2 keer) - Halazzi(geen hunter bij ons) - gingen makkelijk neer. Hopelijk kunnen we morgen ZA clearen met de laatste 2 nog te gaan.

@exitium, hopelijk gaan jullie weer een frisse herstart maken met Vision.

Oh en alt guild had Shade op 5% op pas de 2de avond daar..die gaat nog wel neer morgen voor ze. Anders volgende week.

[ Voor 10% gewijzigd door junglebeast op 06-05-2008 00:57 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Exitium schreef op maandag 05 mei 2008 @ 10:08:
Ben inmiddels al gevraagd voor die andere guild, en de kans is groot dat ik daar ook vandaag of morgen naartoe verhuis.
And it has been done. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOizo2005
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 12:20
ImdaMned schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 00:20:
Lawl, illidan eindelijk down (bevrijdingsdag ingame zeg maar) en offhand glaives droppen.

^^

Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Hoe groot is jullie vraag naar Resto Druids?

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gtz, en nog mooie loot ook.

Wij hadden vandaag de healing trinket, Memento of Tyrande
Had daar best op los kunnen gaan maar wil DKP houden voor de T6 chest, en die dropt dus niet (trekt haren uit hoofd).
Alles wat dropt is mage druid token en shaman hunter. die lopen dus ook al lekker in 3 stuks T6 en ik nog steeds geen T6 nog niet eens gloves :(

En dan dropt er ook Shard of Azzinoth die niemand wou hebben, bagger loot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Aangezien mijn pc stuk is zit ik vast aan gamen op mijn laptop, die niet bepaald een hoge framerate haalt. Fatsoenlijk gamen zit er niet in, dus ik heb het als een mooie gelegenheid gezien om mijn fishing skill eens te levelen. :+ Eindelijk heb ik alle professions nu gemaxt, nu alleen mijn weapon skills nog, zelfs al is dat niet nodig voor mijn druid.

Mijn mage moet ik ook maar eens door gaan levelen, ik begin dat langzame voortbewegen zat te worden. Is Deadman's Hand trouwens fijn voor een frostmage met 5/5 punten in de Shatter talent, of is dat een ander soort "frozen"? Ik wil SM anders wel gaan farmen voor dat ding. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online

"t zal ook eens niet hè ..... :P Luckiest guild on Trollbane!

Maar gz!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Nice :) wij hebben een nieuwe Warrior tank aangenomen, gisteren heeft ie voor ons voor het eerst BT getanked, stond hele tijd met brutalizer in zijn hand, op de eerste pull haald ie ineens mainhand glaive tevoorschijn :+

Bij illidan dus iedereen meteen onze rogue die ingewisseld werd fokken dat de warrior prio krijgt op de offhand }> :P

Damn wat is die cowl of the illidari high lord lelijk zeg, heb ook al is ie lekker klein op mijn bloodelf lockje, maar heb de graphics toch maar uitgezet, mis nu wel af en toe mijn wings animatie helaas ;(

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
blouweKip schreef op maandag 05 mei 2008 @ 17:00:
[...]

Dat doen we al, we hadden echter maar 10 minuten over na de dragonhawk, dat zou inhouden dat we alles in 1 run moeten pullen (incl pats), lijkt me zeker met de mc behoorlijk lastig, en dan heb ik t nog niet eens over de trash net voor de lynx boss.

Gelukkig zag ik nog wel mogelijkheden om van die 10 misschien 15 te maken.
bij ons zeggen ze dat je 15 min nodig hebt om naar die lynx te komen en te killen. Een "normale" run is bij ons meestal 3 chests. Dat betekend dus met alts zonder pala tank enzo. Verder zijn er meestal wel wat bear mount runs geplanned :).

Gister middag allen keal getanked(mgt) op mijn warrior, eigenlijk doe ik dat nooit in de pauze, maar ik denk keal kan geen kwaat. Nu ging het een paar keer mis, maar uiteindelijk ging hij neer :). En nu loop ik als koe met zo'n kip rond :P.

[ Voor 15% gewijzigd door Kevinp op 06-05-2008 08:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
SMulTiE schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 07:54:
[...]

"t zal ook eens niet hè ..... :P Luckiest guild on Trollbane!

Maar gz!!
de /dance /fly uitwisseling met jarnotjuh heeft waarschijnlijk geholpen ; P

Maar idd, 1e 3 KT kills 2 x ashes of a'ar en 1e kill illidan glaives. Hopen dat die de volgende keer weer dropped dan hoeft onze rogue geen /slitwrists meer te doen. ;)

[ Voor 23% gewijzigd door ImdaMned op 06-05-2008 08:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:07

Snuffel

Vroem!

Dagboek item,

Zo, even een laatste update omtrent Kara.
Gisteren Nightbane op zijn bek getikt, wat inhoudt dat we nu heel Kara leeg hebben.
We moesten wel twee wissels toepassen omdat we wat DPS tekort kwamen, maar uiteindelijk is het dan toch gelukt.
Nog een mooie Healing necklace mogen looten.
Bn in amper twee weken tijd van +850 healing naar +1475 gestegen. Lekker!

Even de guild progressie: 2 weken geleden voorzichtig begonnen met Kara, gisteren voor het eerst geheel cleared.
Woensdag of donderdag gaan we met de eerste groep Kara weer in, en zoals het er naar uitziet is onze guild zelfs klaar voor een tweede groep.
Eerste groep gaat gelijk farmen, tweede groep wordt een leergroep.
Dat farmen gaat ons zeker lukken, als ik zie dat we vanuit niets 4 bazen hebben te weten oneshotten en de rest met niet al teveel pijn hebben neergekregen moet dat toch zeker mogelijk zijn.

Op naar de volgende uitdaging!

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
-NMe- schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 02:12:

Mijn mage moet ik ook maar eens door gaan levelen, ik begin dat langzame voortbewegen zat te worden. Is Deadman's Hand trouwens fijn voor een frostmage met 5/5 punten in de Shatter talent, of is dat een ander soort "frozen"? Ik wil SM anders wel gaan farmen voor dat ding. :P
Als het goed is wordt je niet geraakt als je frostmage bent. Dus is hij pointless. Wat wel goed is, is de 10 stamina. Maar ik zou eens op de AH kijken voor een mooie groene ring met sta/int en eventueel spelldmg. Paarse items terwijl je aan het levelen bent is zinloos. Zeker omdat het levelen nu sneller gaat en je makkelijk aan betere loot kan komen.

[ Voor 22% gewijzigd door thewizard2006 op 06-05-2008 08:26 ]

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:18

Zoals smultie al zegt, lucky.

Had het gister al aan Tobyh gevraagd, maarre, je schijnt niet te luisteren.. :+ Kan jij je DM functie aanzetten op Got? Moet wat dingen vragen namelijk(nee, niet via dit topic..)

Gratz met de kill idd, en die offhand, zucht.. :P
Ook de head, erg lucky. Jullie zitten na 1 kill ook al op het huidige aantal vanquisher chests dat wij hebben. :+
Doomed I say, jullie krijgen er ook geen meer. ;)

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
junglebeast schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 01:23:
Hoe groot is jullie vraag naar Resto Druids?
Waren we in Resisted al dringend naar op zoek, en onze enige resto zit nog in Resisted. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:56
Rogue tanks Mother Shahraz from 100 to 0

A rogue Gaeowyn from guild Shards of Existence made a rather staggering achievement, he tanked Mother Shahraz (seventh boss in Black Temple) from 100 to 0%. Click on the picture below if you wish to see the movie.

How did he do this? Well he basically stacked loads of agility to max his % dodge.

My stats while raid buffed?
76.31% dodge
12.16% parry
14.16% to be missed
1250 agility
900-1000 TPS (Threat Per Second)

Breaking the cap was the easy part. Fitting as much expertise rating as I possibly could (for tps and dps) while staying above the cap was more tricky, and was ultimately the goal of this project. I would have liked to finish off a 19x delicate crimson spinel set to upgrade a few other slots, but this does alright for now.

FAQ:
Q. No heightened senses or enveloping shadows for reducing spell damage on your armory build?
A. I only have 1 talent point to spare for either enveloping shadows, master of subtlety, or heightened senses. I went with increased damage after breaking stealth for the next boss I'm doing (5-man gruul). Otherwise, I rate heightened senses above enveloping shadows.

Q. Buff/Debuff list?
A. Grilled Mudfish, Scroll of Agility V, Elixir of Major Agility, Imp MOTW, Imp GoA, Blessing of Kings, NE Racial (1% dodge), Scorpid Sting, Insect Swarm, 5% base miss for a boss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
jarnotjuh schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 08:38:
[...]

Had het gister al aan Tobyh gevraagd, maarre, je schijnt niet te luisteren.. :+ Kan jij je DM functie aanzetten op Got? Moet wat dingen vragen namelijk(nee, niet via dit topic..)

Ook de head, erg lucky. Jullie zitten na 1 kill ook al op het huidige aantal vanquisher chests dat wij hebben. :+
Care als we hem niet meer krijgen, heb hem al !

Maar DM is aangezet. Dacht dat die er al was omdat ik ooit een warning heb gekregen voor geflame in topic 126. I've been a good boy since that day O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjonson
  • Laatst online: 25-08 14:53
Sommige guilds hebben gewoon mazzel met loot.

De guild waarin ik met mijn hunter zit (T.J.P.F te Kor'Gall) heeft illidan pas 3x gekilled. En we hebben een MH en een Offhand warglaive gehad. Hiermee zijn we de eerste en tot nu toe de enige alliance guild die een set heeft ^^. Daarnaast was die zelfde rogue ook de eerste alliance die de phoenix mount looten.

Er zijn naast ons nog 3 guilds die illidan al een tijdje farmen en die hebben nog geen set.

Hmm meest gehate guild op Kor'gall O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOizo2005
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 12:20
ImdaMned schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 08:49:
[...]
I've been a good boy since that day O-)
U wish !

http://www.oizopower.nl/ss/Illidan/ voor onze 1e Illidan kill screens ;)

[ Voor 18% gewijzigd door MrOizo2005 op 06-05-2008 09:17 ]

Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Laatst online: 11-09 15:49

Flapmo

and back is gigi!

we wish! ;)

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister dan maar begonnen aan de quest die je uiteindelijk attunement zou leiden van The Eye en SSC. Niet meer nodig ofcourse:) Maar die Champion of the Naaru status lijkt me best wel leuk :P.
Hele quest line gedaan,irritante quests 1tje met wat bonen die je moet laten opgraven maar ach 150gold erbij. En toen kwam je bij Ruul the Darkener.. Bloedelfje op een draak... Met 2 healers gekilled :D Palladin healer and moi(restodruid).. Die volgende,dat grote lava ding kregen we tot 46% maar toen sloeg die ff iets harder hehe. Tankje+Lock en done^^ Vanavond me heroics halen,quest starten in ook in Sethhk halls... En dan morgen Nightbane en donderdag... gruul+maggy..
Hmm Champion of the Naaru.. Spannend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !GN!T!ON
Verwijderd schreef op maandag 05 mei 2008 @ 19:52:
De meeste sites die iets te maken hebben met WoW en waar je ook in kan loggen, waarschuwen ze je altijd dat je nooit je WoW-account en wachtwoord moet gebruiken in verband met het gevaar van hackers.
Mijn accountnaam is echter iets wat absoluut niet lijkt op mijn naam die ik ingame of die ik gebruik op dit soort sites. Naar mijn mening ben ik dus vrij veilig tegen hackers.
schijn veiligheid is dat :/

mijn account naam lijkt ook absoluut niet op mijn ingame naam, en zowel mijn wow wachtwoord en en mijn wow account naam nog nooit gebruikt voor een andere dienst dan WoW. had zelfs aangevinkt dattie in wow mijn accountnaam automagish invulde, dus hoe die keylogger achter mijn account naam is gekomen snap ik niet helemaal :S

maar goed, ik hoop voor je dat je ook regelmatig de virusscan er overheen jaagt, anders ben je net zo kwetsbaars aldat je je acount naam rond strooit op websites :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Verwijderd schreef op maandag 05 mei 2008 @ 19:52:
mijn wwden voor eigenlijk onbelangrijke dingen zijn vaak keystrokes(hoef je trouwens niet hier te proberen :P, anders zou ik het niet zeggen). belangrijke dingen heb ik een standaard ww voor wat iig niet te raden is. met keyloggers kom je overal natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Gisteren Council down na 3 serieuze tries, Illidan here we come! Paar tries gedaan maar 1 van onze flametanks had maar 200 FR :X

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkowz
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 04-08 21:49

henkowz

Pew pew

jarnotjuh schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 08:38:
[...]

QQ Diddle :) Maar die luck is idd niet normaal; wij hebben tot nu twee main hands gekregen; nou goed sinds de merge nul.. :( Hopelijk vanavond wat decent trys op Felmyst. Time to dance!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Even je WoW.exe hernoemen naar wat anders, dat voorkomt al wat problemen, niet alle, maar wel een aantal.

Verder ben ik op zoek naar ofwel een site die ons redelijk prefab van een guildpage kan voorzien, danwel iemand die handig is dit foolproof op te zetten,
Iemand ervaringen?

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aionios
  • Laatst online: 22:24
Verwijderd schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 09:51:
Gister dan maar begonnen aan de quest die je uiteindelijk attunement zou leiden van The Eye en SSC. Niet meer nodig ofcourse:) Maar die Champion of the Naaru status lijkt me best wel leuk :P.
Hele quest line gedaan,irritante quests 1tje met wat bonen die je moet laten opgraven maar ach 150gold erbij. En toen kwam je bij Ruul the Darkener.. Bloedelfje op een draak... Met 2 healers gekilled :D Palladin healer and moi(restodruid).. Die volgende,dat grote lava ding kregen we tot 46% maar toen sloeg die ff iets harder hehe. Tankje+Lock en done^^ Vanavond me heroics halen,quest starten in ook in Sethhk halls... En dan morgen Nightbane en donderdag... gruul+maggy..
Hmm Champion of the Naaru.. Spannend :P
Ik hoop dat het je lukt, ik denk dat ik over die 4 heroics bijna een half jaar heb gedaan...
Komt omdat de LFG op Ahn'Qiraj al zwaar k*t is en dan ben ik ook nog is een enhancement shaman..
"We need a cc" etc
Vooral Shattered halls en Shadow labs duurde bij mij veel te lang :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Snuffel schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 10:24:
Verder ben ik op zoek naar ofwel een site die ons redelijk prefab van een guildpage kan voorzien,
Kijk is naar guildlaunch. Hebben heel wat handige dingen voor een guild.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ralfvanw schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 10:24:
[...]

Ik hoop dat het je lukt, ik denk dat ik over die 4 heroics bijna een half jaar heb gedaan...
Komt omdat de LFG op Ahn'Qiraj al zwaar k*t is en dan ben ik ook nog is een enhancement shaman..
"We need a cc" etc
Vooral Shattered halls en Shadow labs duurde bij mij veel te lang :(
Ja dat is echt balen... Heb dat ook vaak als ik met me lock speel.. No no we need a CC who can sheep/sap.. Naja jammerlijk.

Overigens ben ik een healer en zit ik zelf al in een guild die in SSC/Tempest Keep zit (A) Slacker me 8)7 dus denk niet dat de heroics veel uit moeten maken gelukkig. Alleen farmen ze gruul/maggy op Donderdag en argh hoor net dat ik elke Donderdag ineens moet werken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

William/Ax3 schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 10:31:
[...]

Kijk is naar guildlaunch. Hebben heel wat handige dingen voor een guild.
Daar heb ik inderdaad gekeken, maar ik denk dat ik dan toch een beetje dom ben.
Heb een page aangemaakt, een aantal pagina's, maar no way dat die krengen op de frontpage komen.
Dus kennelijk snap ik er geen $%^ van...

Wil dus gewoon een frontpage met de mogelijkheid een soort log bij te houden, een raid rooster en heel veel mer is voor mij niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neem gewoon een nieuwsscript eventueel? Heb je het zelfde.. En DKPsysteem voor raidrooster?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:53

NoTimeRemains

I know

wij gebruiken guildomatic.com voor onze guildpagina. werkt vrij goed.

nou ik heb mijn epic mountje... heerlijk hoe dat vliegt. gelukkig had ik even door gespaard om niet meteen blut te zijn na aanschaf. nu de Netherwing dailies gaan doen. kijken of ik mss geld genoeg bij elkaar kan sprokkelen voor een CE mount.
helaas niet al mijn doelen gehaald. Timbals Confussing Crystal is na 4 tries niet gedropt. ik moet ook zeggen dan ik de derde baas in MgT ook de enige vind die echt moeilijk is.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

Net een pagina gemaakt op guildlaunch... is vet simpel. Vroeger progde ik zelf altijd CMS-en maar dit heeft toch wel alles wat je nodig hebt, als ik iets mis prog ik het zelf er wel bij. Thx voor de tip :)

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Ik ben vies van DKP, dus dat gebruiken we ook niet.
Ga nog even verder neuzen op gegeven sites

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02:34
porn* schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 10:16:
Gisteren Council down na 3 serieuze tries, Illidan here we come! Paar tries gedaan maar 1 van onze flametanks had maar 200 FR :X
Irritant is dat inderdaad. Wat voor tank ben je nou als je je gear niet voor mekaar hebt. Toen wij bij Illidan aankwamen begonnen twee tanks te qq-en dat ze nu zoveel badges moesten gaan farmen voor FR gear. Nee losers, die hadden jullie gvd al een maand geleden moeten farmen zodat je je gear klaar hebt.

Gelukkig had ik mijn complete FR gear voor mekaar hoewel ik resto druid was, dus mochten de heren fijn langs de zijlijn toekijken hoe de guild Illidan neerlegde terwijl zijn nog badges aan het farmen waren.

Verder kijken dan je neus lang is heet dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Snuffel schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 11:27:
Je hoeft geen DKP te gebruiken om een DKP site als kalender te gebruiken hoor. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Snuffel schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 11:27:
Je moet dat ook niet persee gebruiken ofzo. Alles is optioneel.
Wij gebruiken een eigen systeem men krijgt 1 punt voor farm raids als men komt, en 2 voor progress raids. Mensen die op eq rollen en een te groot verschill hebben lees meer als 4 punten met de hoogste doen niet mee met de roll. Op deze manier proberen we mensen naar progress raids te krijgen omdat er een aantal het nogal lollig schijnt te vinden alleen op farms te komen wat natuurlijk niet de bedoeling is.

We hebben eerst zonder zo'n systeem gewerkt en mensen kwamen alleen op farm raids. Daarna de raid dagen verschoven omdat men zei ja die dagen kan ik alleen. En guess wat ineens konden ze op de andere dagen (farm/progress omgedraaid). Dus waren we genoodzaakt wat anders te proberen.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
EEF-ers ftl

Zooo irritant dat soort mensen. Ga lekker patiencen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:49

vhal

ಠ_ಠ

Wij hebben aparte DKP systemen voor elke 25m raids. 25m raids die op 'farm' zijn (dat wordt besloten door de GM) hebben geen dkp meer. Het uitgeven van loot gebeurd op basis van rank (raider-member-alt) en eventueel een /roll.
Ik vind het wel best zo. Iedereen begint met 0 dkp toen we begonnen met BT en niet met tigduizend dkp uit SSC/TK.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee losers, die hadden jullie gvd al een maand geleden moeten farmen zodat je je gear klaar hebt.
En daar hadden jullie, als guild, best mee mogen helpen, zodat je er nu niet achter komt dat je, als guild, undergearde tanks hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
FireAge schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 11:28:
[...]

Irritant is dat inderdaad. Wat voor tank ben je nou als je je gear niet voor mekaar hebt. Toen wij bij Illidan aankwamen begonnen twee tanks te qq-en dat ze nu zoveel badges moesten gaan farmen voor FR gear. Nee losers, die hadden jullie gvd al een maand geleden moeten farmen zodat je je gear klaar hebt.

Gelukkig had ik mijn complete FR gear voor mekaar hoewel ik resto druid was, dus mochten de heren fijn langs de zijlijn toekijken hoe de guild Illidan neerlegde terwijl zijn nog badges aan het farmen waren.

Verder kijken dan je neus lang is heet dat.
Ja zoiets had ik ook, zo crap dat je lekker progresst en dan ineens blijkt dat een tank z'n gear niet in orde heeft. Na de tweede wipe zeg ik "wtf is dat dat tank X steeds geoneshot wordt zoek je combat log es door ffs", magoed toen kwam de aap uit de mouw. Raid maar gestopt, Illi tries maar doen als die gasten hun gear op orde hebben.

Hoe fcking moeilijk is het om naast de 20 standaard wekelijkse badges van de raid even een paar heroics te doen om je gear in orde te hebben... we waren letterlijk "not prepared" :P

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

porn* schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 11:59:
Hoe fcking moeilijk is het om naast de 20 standaard wekelijkse badges van de raid even een paar heroics te doen om je gear in orde te hebben... we waren letterlijk "not prepared" :P
Neeheee! Van die Badges die je farmed moet je natuurlijk DPS/Offspec gear halen zodat je toch nog lekker kan grinden in de paar minuten dat je niks te doen hebt.

Heel veel mensen zijn hetzelfde hoor, gebruiken gewoon de guild als een soort klerenkast.
Beetje vooruit kijken en zien dat je bepaalde gear moet gaan sparen is helemaal geen stom iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

't Is maar waar je je druk om maakt.
Mij boeit het werkelijk niet als we een baas tegenkomen en het blijkt dat hij bepaalde gear niet heeft.
Betekent gewoon dat je als guild de taak hebt om hem fatsoenlijk te gearen, en als dat inhoudt dat je 2 weken later pas kan beginnen omdat je eerst heroics moet lopen: acht, so let it be.

Blijft een spelletje en een heerlijk tijdverdrijf, maar om mensen helemaal de grond in te trappen omdat ze niet aan je eigen verwachtingspatroon voldoen zegt meer over jezelf dan over (in dit geval) de tank zelf.

Dat soort mensen trap ik zonder pardon ook het guilde uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:02

Rmg

Snuffel schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 12:08:
't Is maar waar je je druk om maakt.
Mij boeit het werkelijk niet als we een baas tegenkomen en het blijkt dat hij bepaalde gear niet heeft.
Betekent gewoon dat je als guild de taak hebt om hem fatsoenlijk te gearen, en als dat inhoudt dat je 2 weken later pas kan beginnen omdat je eerst heroics moet lopen: acht, so let it be.

Blijft een spelletje en een heerlijk tijdverdrijf, maar om mensen helemaal de grond in te trappen omdat ze niet aan je eigen verwachtingspatroon voldoen zegt meer over jezelf dan over (in dit geval) de tank zelf.

Dat soort mensen trap ik zonder pardon ook het guilde uit.
Dat ligt natuurlijk helemaal aan het type guild he ;) bij ons zou dat not done zijn, gear moet gewoon op orde zijn, fights waar we bepaalde gear voor nodig hebben word dan ook ruim van te voren gefarmed door het hele guild O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Klopt, ligt aan het soort guilde.

Maar in mijn ogen ben je dan tever doorgeschoten als je dat soort eisen gaat opleggen.
Voor mij is de volgorde fun>guild>progressie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snuffel schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 12:46:
Klopt, ligt aan het soort guilde.

Maar in mijn ogen ben je dan tever doorgeschoten als je dat soort eisen gaat opleggen.
Voor mij is de volgorde fun>guild>progressie
daar kiest een guild en z'n members zelf voor hoor ;)
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.