Lief dagboek
Was me het weekendje wel. Eerst woensdagmiddag lekker op m'n shaman gezeten. Woensdagavond te laat thuis voor een raid, had ook al aangegeven dat ik woensdag en donderdag waarschijnlijk laat zou zijn en misschien helemaal niet zou kunnen, dus geen probleem. Negen uur thuis, even op m'n alt ingelogd met knallende koppijn en even later weer offline.
Half twaalf was de koppijn een stuk minder, dus weer ingelogd. Wat blijkt, chaos in de raid geweest. Er was natuurlijk voetbal, dus een man of vijf zat op Vent over voetbal te lullen door raidleader 1 heen. Raidleader 2 (vaste raidleader was er niet) was continu op iedereen die wat fout deed aan het schelden. Mensen faalden hopeloos op de ghostphase bij Teron. Er waren zelfs een paar mensen mee die ofwel sinds januari niet geraid hebben, ofwel überhaupt nog nooit in BT geweest waren en die het beter deden dan een deel vaste raiders. Halve raid compleet over de zeik, huge uitgemeten op het forum.
Donderdag dus geen raid, op wat ZA voor een groepje na. Was weer enigszins laat online, en had ook niet veel zin in ZA, dus weer lekker op m'n shammy. Heb het leuk gepland, ging als lvl 44 pas Tanaris/Feralas in. Vrijdag en zaterdag weer verder, met een vrijdagavond boost in ZF en een gecancelde ST run op zaterdag wegens gebrek aan een healer. (2.2k mana en 0 +healing ftl) Ondertussen wel het forum in de gaten gehouden, maar m'n pala maar even gelaten voor wat 't is. (shaman zit in andere guild)
Nu zitten we met een groepje vrienden in een privéchannel en er waren er een paar online die wél in Resisted zaten, dus zo rond het moment dat ik lvl 50 dingde veel gquits. Woensdagavond was lock één al vertrokken, vrijdag lock twee, zaterdagmiddag de MT en toen had ook één van de (belangrijkere) officers z'n vertrek al aangekondigd. Gozer heeft vorig jaar in de zomer de guild nog gered, om het zo maar te zeggen, en was ook degene die de topic na die woensdagavondraid had aangekondigd.
Hij is samen met een voormalig TLW member (TLW is de top alliance guild op de server, top alles nu weer ook) die al in Resisted zat een guild gestart die voor hardcore raiding gaat. Behoorlijk deel is daar inmiddels naartoe, paar officers die daar geen interesse in hadden zitten in een eigen guildje en weer wat anderen, waaronder de GM die afk is en ik, zitten nog in Resisted.
Ben inmiddels al gevraagd voor die andere guild, en de kans is groot dat ik daar ook vandaag of morgen naartoe verhuis. Ben en blijf toch een raider, en qua andere guilds heb ik niet al te veel keus als ik niet te ver terug wil vallen. Hele learning process met BB en (met name) RoS heb ik gehad en wil ik eigenlijk niet nog een keer meemaken. Dan blijven er in totaal vier andere guilds over, waarvan ik Serenity en Wasted niet zie zitten vanwege enkele members in die guilds, TLW te hoog is en geen pala's recruit, dus blijft MM over. Keus is vrij makkelijk dan.
Anyway, gisteren dus uiteindelijk nog even Kara in op m'n lock met Oasis. Frisse instance, uiteindelijk t/m Curator neer en nog een aantal wipes op Aran. Interrupten en flame wreath gaf ons wat problemen, dus om 0:45 (na nog een deel geleid te hebben zelfs) maar gecalled.
Fixed.

dontcare schreef op maandag 05 mei 2008 @ 09:41:
het enige dat dit voor resto druids doet is dat je de kansd hebt ze te fearen als ze in travel/bear form zijn , naar ik aanneem is dat vrij simpel te voorkomen door te doen wat resto's altijd doen , zoveel mogelijk uit los blijven ....
Een boompje is geen beest, dus zal überhaupt niet gefeared worden door scare beast lijkt me.

Tyr's Hand dus blijkbaar.

Runecloth is ogre's in Tanaris, silk SM.