Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 156 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 62.591 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speelt er iemand op Shattered halls server ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOizo2005
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 12:20
Verwijderd schreef op woensdag 30 april 2008 @ 10:16:
als je /who doet en je bent als enigste online dan speelt er niemand ;)

Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkowz
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 04-08 21:49

henkowz

Pew pew

Brutallus down voor de Shattrath City Shuffle; http://wowwebstats.com/ojdl5zjgg1x4a
Binnen een week Illidan, Kalegcos en Brutallus down. Niet verkeerd :)

(leve de koningin!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/Offtopic modus on.
Ik vind dat Nederlandse werknemers hier in Denemarken vrij moeten hebben op Nederlandse feestdagen!!
/Offtopic modus off.

Het is hier zo stilletjes!

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2008 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Verwijderd schreef op woensdag 30 april 2008 @ 11:38:
/Offtopic modus on.
Ik vind dat Nederlandse werknemers hier in Denemarken vrij moeten hebben op Nederlandse feestdagen!!
/Offtopic modus off.

Het is hier zo stilletjes!
Nou, ik zal je een hart onder de riem steken. Ik zit in Nederland ook nog 'gewoon' te werken hoor :<

Deadlines ftl. :/

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blistimo schreef op woensdag 30 april 2008 @ 12:04:
[...]

Nou, ik zal je een hart onder de riem steken. Ik zit in Nederland ook nog 'gewoon' te werken hoor :<

Deadlines ftl. :/
Ah gerechtigheid!

Nåh, sterkte ermee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Same here. Eén voordeel: het is nu wel lekker rustig op kantoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:00
Cheer Up People ! het zeikt toch van de regen :P

/ontopic mode

Gistere lady vashj voor onze 2e x ooit erheen geoneshot :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mektheb schreef op woensdag 30 april 2008 @ 13:14:
Cheer Up People ! het zeikt toch van de regen :P

/ontopic mode

Gistere lady vashj voor onze 2e x ooit erheen geoneshot :D
Grats :)

Hier is het heerlijk zonnig! Maar goed, straks 4 dagen vrij.

Kijken of ik eindelijk een upgrade voor mijn robe van m'n mage kan halen. Wordt eens tijd.
Gisteren trouwens mijn 39 shaman respecced naar Elemental en geprobeerd hem nieuw leven in te blazen. Kleine, goedkope, items zijn er niet echt te vinden, maar in PvP is het altijd fijn om van een afstand te DPS-en. Die vervelende warriors die je hamstringen zijn alleen niet leuk... je komt nooit meer van ze weg. Later eens kijken hoe Elemental is met questen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

Verwijderd schreef op woensdag 30 april 2008 @ 13:23:
[...]

...

Gisteren trouwens mijn 39 shaman respecced naar Elemental en geprobeerd hem nieuw leven in te blazen. Kleine, goedkope, items zijn er niet echt te vinden, maar in PvP is het altijd fijn om van een afstand te DPS-en. Die vervelende warriors die je hamstringen zijn alleen niet leuk... je komt nooit meer van ze weg. Later eens kijken hoe Elemental is met questen.
Zodra je in Outland deftige elemental gear kan verzamelen, zijn 99% van de mobs zo goed als dood voordat ze je een vinger kunnen uitsteken als je pulled op max range :)

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlaSfem0n schreef op woensdag 30 april 2008 @ 13:56:
[...]

Zodra je in Outland deftige elemental gear kan verzamelen, zijn 99% van de mobs zo goed als dood voordat ze je een vinger kunnen uitsteken als je pulled op max range :)
Klinkt goed :) daar is alleen nog even 20+ levels voor te gaan ;)
Dus dat duurt nog wel een aantal maandjes, aangezien ik geen vaste char meer heb om mee te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beunhaas
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-10-2024
Zo te zien ben je nu lvl +/- lvl 39?

Ik raad het je echt aan om enhancement te respeccen op lvl 41. Dual Wield + Stormstrike is echt een heel goede combo. Je hebt alleen twee slome wapens (2.5+ speed) nodig, en je doet zieke dmg.

In outland kun je idd goede elemental gear krijgen, en kun je het beste elemental respeccen. De 3k+ lightning bolts komen als je een beetje kara gear hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Killerbees schreef op woensdag 30 april 2008 @ 14:53:

Ik raad het je echt aan om enhancement te respeccen op lvl 41. Dual Wield + Stormstrike is echt een heel goede combo. Je hebt alleen twee slome wapens (2.5+ speed) nodig, en je doet zieke dmg.

In outland kun je idd goede elemental gear krijgen, en kun je het beste elemental respeccen. De 3k+ lightning bolts komen als je een beetje kara gear hebt :)
Ik ken het. Hij was eerder enhancement gespecced.
Gisteren trouwens mijn 39 shaman respecced naar Elemental en geprobeerd hem nieuw leven in te blazen.
Het beste is niet altijd het leukste of hetgeen waar je zin in hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

Killerbees schreef op woensdag 30 april 2008 @ 14:53:

hij heeft gelijk, nu ff enhancement en vanaf lvl 63 of zo elemental
dan zijn ook caster mobs best wel leuk, na je 2de bolt snel er een ES achter en ze zulle je ook niet veel kunne doen :)

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 11:54
henkowz schreef op woensdag 30 april 2008 @ 10:28:
Brutallus down voor de Shattrath City Shuffle; http://wowwebstats.com/ojdl5zjgg1x4a
Binnen een week Illidan, Kalegcos en Brutallus down. Niet verkeerd :)

(leve de koningin!)
Eerste Illidan kill? Zo ja, dan is dat behoorlijk netjes gedaan, wp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:07
Thijs schreef op woensdag 30 april 2008 @ 18:50:
[...]

Eerste Illidan kill? Zo ja, dan is dat behoorlijk netjes gedaan, wp!
Combi van 2 guilds die illidan al down hadden

Wij gisteren een fail op illidan met een avondje 24 man wipen. 3%

't kreng moet toch een keer down : /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:53

NoTimeRemains

I know

nou ik heb lekker een week vrij...
al veel kunnen doen :
- Heroic MgT
- epic mount geld verzamelen
- T4 set verzamelen [4/5 nu]
- nieuwe threat set opbouwen

nog op mijn lijstje staan:
- Trinket uit MgT
- ZA
- T4 helm
- 2000G extra krijgen zodat als ik mijn epic flying heb niet meteen blut ben
- mats verzamelen voor een aantal Primal Mooncloth Bag

zondag naar MH geweest, dropt daar Nethervoid Cloak, helemaal te gek dus. maar de drop bugged zodat we hem niet konden looten. :( meteen een ticket aangemaakt, GM gesproken (was er binnen 15 min ofzo) en hij zou in de logs nakijken hoe en wat en dan als we entitled waren dan zou hij er een per mail versturen. 2 tellen nadat de GM weg was dropt dat ding nogmaals! _/-\o_
ik mocht hem looten.
krijg ik ineens op maandag een mail met ja hoor nog een cloak. meteen weer een ticket gemaakt zodat de GM de cloak kon versturen. heb ik hem naar mijn maatje in de guild gestuurd.
hij helemaal blij want dat had hij niet verwacht!
helemaal te gek.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje

Tegenwoordig kun je je naam veranderen.
Dit kan met een creditcard, automatisch incasso of een gift card.

Wat is een gift card ?
Waar haal je deze ?
En heeft iemand ervaring hiermee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:07

Snuffel

Vroem!

Dagboek item,

Vorige week woensdag is ons guild begonnen aan Kara. In drie dagen tijd waren we tot Shade of Aran gekomen, en daarna werd het even stil. Wat eigenlijk inhoudt dat we geen zin hadden om Kara te doen.
Dinsdag nog even geprobeerd, echter waren er toen mensen bij die anders gesaved waren dan de rest, dus viel dat plan snel in duigen.
Dan maar de reset afwachten....

Gisteren was het weer zo ver. Kara gereset, en om 7 uur gisteravond was onze groep compleet.
Hup Kara in, en van start ermee. Ging erg vlot, Attumen was erg snel down. Op naar Moroes, en toen begon het ge-eikel. Een van onze warriors had de duidelijk opdracht: tank de skull, en zorg dat je 2e blijft op de thread van Moroes. Wat resulteerde in 3 wipes :|
Ergens snapte hij het niet. Raid uitgeknald en een andere warrior uit guild getrokken. Dat ging een stuk soepeler, en Moroes neergehaald.
Voorts Maiden geoneshot, Little Red Riding Hood gekeken, Curator geoneshot en Shade of Aran geoneshot.
En dat voor een beginnende Kara guild... niet slecht!

Vanavond staat de rest op het programma. Dat gaat zeker weer een leuke avond worden.
Oh ja, wat ook erg leuk was: we hebben enorm veel epic drops gehad tijdens deze run. Bij elkaar wel een stuk of 7. We zitten als guild dus ineens lekker in de gear, heerlijk!

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beunhaas
Inderdaad erg netjes als je net met kara start!

De bosses die je nog niet gekilled hebben zullen wel voor wat moeilijkheden gaan zorgen.

-Nightbane is gewoon een stomme boss, zeker voor een beginnende kara guild. Het duurt heel lang voor je hem dood hebt, en als de tank doodgaat (wat vaak gebeurt als je net in kara zit), is het een wipe, en moet je het allemaal overnieuw doen.
- Chess Event is gewoon gratis epics :) Dit kun je met 2 mensen nog bijna doen, het is te makkelijk
- Prince is weer een stuk moeilijker. Het hangt veel van geluk af, of je hem killt of niet. Er zijn infernals die op de grond landen en wat damage doen. Als de de hele tijd bij de tank of de healers/ranged dps vallen, is het lastig om te overleven, en iedereen in leven te houden. Ook dit is een lang gevecht.
- Illhoof is niet echt heel lastig. Het is maar hoe lastig je het zelf maakt. Wat oefening en je hebt hem zo dood :)
- Hetzelfde voor Netherspite. Als je het princiepe onder de knie hebt, is hij makkelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel WOW op een iMac en heb 2 dagen geleden Leopard geinstalleerd (clean install). Heb World of Warcraft en al mijn add-ons weer gedownload en geinstalleerd en alles werkt prima, maar 1 ding werkt niet.

Expose.

Een briljante Apple functie waarbij je zonder het spel hoeft te verlaten op internet iets op kunt zoeken, of op msn met iemand kan praten. Nu heb ik deze site gevonden:

http://www.macupdate.com/info.php/id/19938

Maar ik weet niet (want het staat er niet bij) waar je dat gedownloade bestandje naartoe moet verplaatsen.

Als ik normaal werk op mijn mac dan kan ik (zelf ingesteld) de muis naar linksonder verplaatsen en dan krijg ik al mijn geopende screens in 1 oogopslag te zien. Dat gebeurde altijd tijdens het spelen van wow.

Iemand ervaringen hiermee en dus ook misschien een oplossing? Vind het echt superirritant. Moet elke keer WOW afsluiten om uberhaupt nog op mijn desktop terecht te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:54
@ SalomonKrizal,
Ik kunt denk ik het beste je verhaal verder uitwerken en dan een topic openen in Apple Talk. De Apple-kenners kunnen je dan wellicht helpen.
En als dat geen oplossing bied kun je nog een topic openen op het WoW forum.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-09 00:36
appletje-m ;)

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:00
Verwijderd schreef op woensdag 30 april 2008 @ 10:16:
Ja, ik speel op die server als Alliance. Zijn wel meer Nederlanders daar. Enigste nadeel is dat het een beetje low populated is aan de Alliance kant.

Maar, de battleground queu's zijn echt snel, gemiddeld 1 minuut of minder (Als Alliance, heb gehoord dat het zo'n uur is voor Horde) :*)

[ Voor 26% gewijzigd door ThomasG op 01-05-2008 15:51 . Reden: Bericht geheel aangepast ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I know, maar dat is geen oplossing voor mijn probleem. In Tiger werkte Expose normaal. Als ik eerst Appeltje - M moet doen kan ik pas Expose gebruiken. Het gaat erom dat expose ingame niet meer werkt en eerst wel. En ik wil graag weten wat de oplossing hiervoor is want ik heb niets veranderd. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-08 14:26
Het is rustig hier op die vrije dagen :)

Het is me gelukt om tot lvl 58 te komen, klaar voor Outland dus. Helaas heb ik de komende 3 dagen geen beschikking over een computer met WoW erop dus ik moet even wachten tot maandag. Dan voor de eerste keer Outland in. Ben erg benieuwd hoe het er allemaal uit ziet :)

Tevens heb ik voldoende goud nu om me Epic mount quest te gaan doen. Volgende week een avond prikken waar wat guildies willen meehelpen.

Helaas begint school wel weer komende dinsdag dus dat betekend weer een stuk minder speeltijd.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantomas
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Meh, ik ben al geruime tijd officer in een Kara guild waar niet al teveel schot meer inzat.
Na een ruzie zijn er een hoop members gequit en bleven er maar een paar mensen over die niet echt actief waren.
Gevolg: geen progressie. Na een tijdje overwogen te hebben om maar naar een andere guild te gaan, toch besloten om te blijven omdat we zon hechte groep waren. Dus als alternatief een Shaman gerolled en die naar 70 gekregen, resto gespecced en daarmee aan de slag.

Kom ik onlangs online, is de guild disbanded omdat de GM en zijn vriendinnetje in een betere guild tercht konden. Leuk is dat, zit je je maanden lang op te vreten, gaan ze zelf weg.

Maar goed, met mijn Warlock main geapplied bij een andere Guild en gelijk de eerste avond Kara gecleared zonder wipes. Moraal van het verhaal: laat je niet tegenhouden door ingame 'vriendschappen'.

Ik heb er een ieder geval wel een resto Shaman aan overgehouden :P, en healen is ook best leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Fantomas schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 07:41:
Meh, ik ben al geruime tijd officer in een Kara guild waar niet al teveel schot meer inzat.
Na een ruzie zijn er een hoop members gequit en bleven er maar een paar mensen over die niet echt actief waren.
Gevolg: geen progressie. Na een tijdje overwogen te hebben om maar naar een andere guild te gaan, toch besloten om te blijven omdat we zon hechte groep waren. Dus als alternatief een Shaman gerolled en die naar 70 gekregen, resto gespecced en daarmee aan de slag.

Kom ik onlangs online, is de guild disbanded omdat de GM en zijn vriendinnetje in een betere guild tercht konden. Leuk is dat, zit je je maanden lang op te vreten, gaan ze zelf weg.

Maar goed, met mijn Warlock main geapplied bij een andere Guild en gelijk de eerste avond Kara gecleared zonder wipes. Moraal van het verhaal: laat je niet tegenhouden door ingame 'vriendschappen'.

Ik heb er een ieder geval wel een resto Shaman aan overgehouden :P, en healen is ook best leuk.
Ja bij mij ook zo'n gevalletje 'E-Drama' 1 gast gaat verhuizen, hele guild op non-actief, geen raids niets enige die wat deden waren 2 amerikanen maar vanwege tijdsverschil niet echt leuk om van 11 uur tot 6uur te wowen. Ben toen na 3 weken aanmodderen maar iets anders gaan zoeken en met een alles behalve ideale groep kara ingegaan, moroes nooit down gekregen (beste try 4%).
2 dagen later dat guild ook disbanded GM kon ook naar ander guild. Wel weer een remake maar is ookalweer dood omdat er gewoon geen tanks te vinden zijn. Er zijn voor zover ik weet 2 NL guilds op 'The Bronze Dragonflight' waar om de 1 of andere reden moeilijk in te komen is.

Ik heb in de tijd dat ik wow gespeeld heb nog nooit zoveel van guild geswitched als in de laatste 4 weken en ik speel toch al sinds 2005. Wel heb ik er ook een (Enhancement) Shaman aan overgehouden omdat 'iets doen' met een priest tegenvalt. Als er hier iemand op de TBD realm zit, ik zoek een beetje actief guild kheb een priest en shaman :P

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Dagboek item,

Gisteren de tweede run in Kara.
Start was gelijk na Shade, en we hebben ons een weg gevochten naar het chess-event.
Wat daar de bedoeling was werdt mij niet geheel duidelijk, maar... we wonnen toch :D
Free epics inderdaad, altijd leuk. Op weg naar Prince dus.
We gingen redelijk snel door trash heen, wat voornamelijk te danken was aan het gebruik van Ventrillo. In de groep 8 Nederlanders, dus dat ging makkelijk met communiceren. Belangrijkste tactics in /raid geplempd.
Goed, Prince dus.... Ogen dicht en spelen maar....

Dat werd dus een oneshot op Prince!

Echt ongelooflijk hoe onze guild progressie maakt in Kara. Op Shade of Aran na zijn alle bazen geoneshot, en dat terwijl we pas twee weken Kara runnen! Echt te gek!

Tja, wat dan nog over... Netherspite en Nightbane. Die laatste konden we niet summonen, dus dan maar Netherspite.
We hadden één tank met ons mee, dus een wissel in de onderste regionen voor een off-tank.
Snel gevonden, dus op naar Netherspite. Druk overleg over teamspeak hoe we dat varkentje moesten wassen, en de conclusie was: gewoon doen, je ziet wel wat wel en wat niet kan.

Wipe

Logisch, want het interrupten van de beams ging niet soepel, waardoor verschillende mensen de debuff al na 15 seconden te pakken hadden. Tweede try dus.

Dat ging een stuk beter,maar resulteerde ook in en wipe.
Helaas moesten er twee afhaken, waardoor we geen derde try meer deden.
Iedereen bedankt en naar huis gestuurd met de opdracht: lees de tactics van Netherspite goed door, kijk wat filmpjes op Youtube eventueel, en kom morgen tot de tanden bewapend terug.

Nababbelend hebben we besloten vandaag de volgende setup te gebruiken:
MT: Pala
OT: Warrior
DPS: Warlock, Mage, Hunter, Rogue, random
Healing: Priest, Druid, Pala

We zullen zien hoever we komen....

Verder nog overdag mijn Shaman gelevelled. Is nu 49, en staat lekker zijn questen te doen in Searing Gorge. Zal in de loop van vandaag de 50 wel aantikken, en dan begint het grote verzamelen van BRD quests. Levellen met een guilde is wel zo leuk moet ik bekennen. Ik level met het verzamelen van instance quests. Probeer ze allemaal van één instance te krijgen, en vraag dan een guildrun.
Erg goede XP en loot dit je dan krijgt. Niet zozeer van de boost, maar wel van de quests. Zo had ik op 48 ST al compleet leeg :D Leuke loot eraan overgehouden en dik een level gepakt.
Dus nu BRD aan de beurt, kan niet wachten!

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beunhaas
Lijkt me een goede setup voor netherspite.

Als je het princiepe van beams onder controle hebt, is hij een eitje:).
Hoe handelen jullie die groene beams eigenlijk? Ze zijn heel slecht voor healers. Je kunt beter de OT een keer en de rogue de andere keer erin laten (als jullie zoiets nog niet doen :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 17:40
Gisteren heb ik met mijn level 67 rogue Gruul en Maggy geraid. Was wel lachen :) Een beetje gratis cash en badges of justice mogen looten ;)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 15:34
Killerbees schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 09:50:
Lijkt me een goede setup voor netherspite.

Als je het princiepe van beams onder controle hebt, is hij een eitje:).
Hoe handelen jullie die groene beams eigenlijk? Ze zijn heel slecht voor healers. Je kunt beter de OT een keer en de rogue de andere keer erin laten (als jullie zoiets nog niet doen :P)
Het meest flexibele is om 2 tanks de rode beams te laten pakken (ieder de gehele tijd, door er steeds in en uit te springen), en dezelfde tanks de groene beams de hele tijd laten pakken. De eerste phase rood tank 1, groen tank 2, en de volgende phase andersom. Dan heb je nog maar 4 mensen nodig (als je het veilig wilt doen) voor de blauwe beam en kan er niet veel misgaan :)

Tip: tank hem trouwens iets naar rechts vanaf het midden van de kamer, en laat alle casters, clothies etc naar de linkermuur lopen. Dan krijgen ze als het goed is die breaths niet steeds. Je KUNT hem vermijden door lekker met NS mee te draaien MAAR hij kan je dan een keer melee hitten en da's als mage of priest niet fijn :)

@Kapoen wist niet eens dat je dan al binnen kon... mja waarom ook niet :)

Wij gisteren in een voor ons recordje 2,5 uur Hyjal gecleared, T6 helm mogen looten (setbonus voor priests is echt crap zeg). Ging allemaal erg lekker, daarna BT in ging ook prima tot aan Supremus, de slackmodus was toegslagen en nog voor ie op 70% zat ging de helft dood door vulcaantjes, wipe op 3% ofzo :D
Nog ff snel t/m shade platgelegd zodat we hopelijk weer asap doorkunnen en op Council kunnen focussen. Hoe andere guilds hier die eigenlijk? Imp of gewoon mage met BOP?

[ Voor 35% gewijzigd door porn* op 02-05-2008 11:54 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killbillfast
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

killbillfast

Challenge accepted!

Nog een tip voor de Tanks bij Netherspite : Ga onder hem staan als je hem op moet pakken na de banish phase. Dan ben je er erg snel bij.

Livestream : http://twitch.tv/BF_Billiam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 18:44
porn* schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 10:09:
[...]

@Kapoen wist niet eens dat je dan al binnen kon... mja waarom ook niet :)

Wij gisteren in een voor ons recordje 2,5 uur Hyjal gecleared, T6 helm mogen looten (setbonus voor priests is echt crap zeg). Ging allemaal erg lekker, daarna BT in ging ook prima tot aan Supremus, de slackmodus was toegslagen en nog voor ie op 70% zat ging de helft dood door vulcaantjes, wipe op 3% ofzo :D
Nog ff snel t/m shade platgelegd zodat we hopelijk weer asap doorkunnen en op Council kunnen focussen. Hoe andere guilds hier die eigenlijk? Imp of gewoon mage met BOP?
nee geen bop dan killt hij je tank, dsu gewoon spam healen en het beste hopen. Dus frost armor en ice barrier (frost is dus wel fijn) en spam healen. Geen iceblock Cos vansih bop etc, gewoon blijven leven

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 11-09 11:54
Kevinp schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 12:01:
[...]

nee geen bop dan killt hij je tank, dsu gewoon spam healen en het beste hopen. Dus frost armor en ice barrier (frost is dus wel fijn) en spam healen. Geen iceblock Cos vansih bop etc, gewoon blijven leven
Wij doen altijd BOP op de mage hoor, tijdens de pull. De mage-add zal gewoon door blijven casten, gezien je niet immune voor magic bent. We laten een paladin erin lopen met bubble en dan de hunter MD de paladin-add terwijl de mage spellstealt. Deze manier kan de mage dichtbij komen zonder bang te hoeven zijn te worden 1-shot door melee en kan ie dus snel spellstealen. Tevens hebben de andere tanks tijd genoeg om de rogue/priest op te pikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Laatst online: 10-09 15:34
Thijs schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 12:25:
[...]

Wij doen altijd BOP op de mage hoor, tijdens de pull. De mage-add zal gewoon door blijven casten, gezien je niet immune voor magic bent. We laten een paladin erin lopen met bubble en dan de hunter MD de paladin-add terwijl de mage spellstealt. Deze manier kan de mage dichtbij komen zonder bang te hoeven zijn te worden 1-shot door melee en kan ie dus snel spellstealen. Tevens hebben de andere tanks tijd genoeg om de rogue/priest op te pikken.
Ja dat ging bij ons dus fout, de mage werd geoneshot. 1 MD is blijkbaar niet genoeg, en we hebben helaas geen frostmages... Ach pas 2x geprobeerd, binnenkort eens goed oefenen.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Council pull is in principe niet lastig, wij (ik :p ) BoP de mage altijd midcast fireball. Gaat 9/10 keer goed, roguetank pakt de rogue zelf en paladin krijgt n MD naar palatank. (als t ff kan priest ook nog MD geloof ik) Enige random wat je dan nog kan wipen op de pull is Divine Wrath op de magetank, random attack van priest add en n 5k spike dmg wat naast de "normale" dmg wat veel kan zijn. Daarna is t vooral overleven en zul je zien wie er in je raid "laggen" en na 30secs in t gevecht al alle cooldowns mysterieus gebruikt hadden. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:56
ik weet niet of ie ooit al eens voorbij is gekomen zag hem net op youtube

Multy boxing karazan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 18:16
prutser001 schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 08:03:
[...]

Ja bij mij ook zo'n gevalletje 'E-Drama' 1 gast gaat verhuizen, hele guild op non-actief, geen raids niets enige die wat deden waren 2 amerikanen maar vanwege tijdsverschil niet echt leuk om van 11 uur tot 6uur te wowen. Ben toen na 3 weken aanmodderen maar iets anders gaan zoeken en met een alles behalve ideale groep kara ingegaan, moroes nooit down gekregen (beste try 4%).
2 dagen later dat guild ook disbanded GM kon ook naar ander guild. Wel weer een remake maar is ookalweer dood omdat er gewoon geen tanks te vinden zijn. Er zijn voor zover ik weet 2 NL guilds op 'The Bronze Dragonflight' waar om de 1 of andere reden moeilijk in te komen is.

Ik heb in de tijd dat ik wow gespeeld heb nog nooit zoveel van guild geswitched als in de laatste 4 weken en ik speel toch al sinds 2005. Wel heb ik er ook een (Enhancement) Shaman aan overgehouden omdat 'iets doen' met een priest tegenvalt. Als er hier iemand op de TBD realm zit, ik zoek een beetje actief guild kheb een priest en shaman :P
Ik vind BDF ook een rare server. Het is een high pop maar kwa pve is het vrij useless. Veel guilds maar merendeel van "We will raid soon". Slechts enkele guilds die bezig zijn in de 25 man content. Groupen voor heroics e.d. is ook niet je van het.

Ben met collega van BDF pas geswitched naar Quel'Thalas. Net zo druk maar veel meer te doen pve wise.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Laatst online: 22-08 10:49
Thijs schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 12:25:
Waste of a bubble dan. ;) Mage BoP, die loopt naar binnen, spellstealt en pakt mage op. MD op rogue en pala, warrior loopt naar binnen en pakt priest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23:01
Sinds een poosje ben ik definitief gestopt met WoW, na het 3 jaar gespeeld te hebben. Ik zat zojuist nog even terug te denken en het meeste plezier had ik toch eigenlijk wel tijdens mijn eerste playthrough. De wereld was zo immens, het questen en tegenkomen van anders spelers in de wereld was echt fantastisch. Jammer dat het op 70 een stuk van die charme verliest.

Zucht...goeie oude tijd :)

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Laatst online: 11-09 15:49

Flapmo

and back is gigi!

1-70 is 1x leuk maar daarna helaas ook een hel :(. Niemand quest nu ook meer in de lower dungeons op onze server. Dus de mensen die nu starten zullen 1-70 ook wel de 1e keer een hell vinden.

Ondertussen mijn priest redelijk pvp geared, nog ff de vindi neck en dan toch maar ff goede 5v5 zoeken, want moet nog 4 armor pieces s3 :X. Gelukkig na de vindi neck wel 450resi, dat is toch wel lekker in pvp als priest :D.

Met nog 1x kara heb ik ook de 60 badges voor dit schatje:
* Kharmaa's Shroud of Hope
* Binds when picked up
* Back
* 114 Armor
* +15 Intellect
+34 Stamina
* Requires Level 70
* Equip: Improves resilience rating by 23.
Equip: Increases healing done by up to 51 and damage done by up to 17 for all magical spells and effects.
Equip: Restores 6 mana per 5 sec.
* "Everything happens for a reason"
* Vendor 60Badge of Justice
* Item Level 136
Wat toch een van de betere (zoniet beste :?) healer cloak is op het moment (pvp).

[ Voor 128% gewijzigd door Flapmo op 02-05-2008 17:32 ]

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Imodium schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 15:30:
Sinds een poosje ben ik definitief gestopt met WoW, na het 3 jaar gespeeld te hebben. Ik zat zojuist nog even terug te denken en het meeste plezier had ik toch eigenlijk wel tijdens mijn eerste playthrough. De wereld was zo immens, het questen en tegenkomen van anders spelers in de wereld was echt fantastisch. Jammer dat het op 70 een stuk van die charme verliest.

Ja ik ken het wel. Komende zomer speel ik het spelletje 2 jaar. Bijna net zo lang als EQ1. Die wereld is ook heel groot, denk wel groter dan WoW. Maar op een gegeven moment heb je het gezien en weet je waar je heen moet lopen en zie je steeds minder van de details die in zo'n spel zitten. Maar ik kom ook nog steeds nieuwe dingen tegen, nieuwe mobs, npc's en dergelijke. Laatst nog voor mijn druid epic flight quest. Kom ik helemaal ten zuiden van Terrok Forest op zo'n stuk steen dat in de ruimte vliegt. Met van die struisvogels er op. Leuk om daar ook naar toe te zijn gegaan.

En straks weer nieuwe wereld te ontdekken en zal daar ook wel even zoet mee zijn. :)

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Kaap schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 13:40:
[...]

Ik vind BDF ook een rare server. Het is een high pop maar kwa pve is het vrij useless. Veel guilds maar merendeel van "We will raid soon". Slechts enkele guilds die bezig zijn in de 25 man content. Groupen voor heroics e.d. is ook niet je van het.

Ben met collega van BDF pas geswitched naar Quel'Thalas. Net zo druk maar veel meer te doen pve wise.
Ja het duurde 3 dagen en 14 uur om een Mana Tombs pug te vinden.. toen ik al lvl 70 was.
Heroics zeldzaam, totnutoe 3 keer gedaan, 2x als priest 1x als shaman.. Het is gewoon ERG moeilijk om iemand te vinden die iets met je wil doen, groupquests/world bosses? forget it..
Ik denk dat ik ook maar eens een andere server ga opzoeken, misschien wel weer terug naar Silvermoon. Ben wel al in Kara geweest maarja, was meer 'gezeik' dan pret..
Imodium schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 15:30:

Inderdaad, het viel me op dat ik gewoon geen party voor SM kon vinden toen mijn shaman in die level range zat. Met mijn priest netzolang SM gegrind totdat ik alles had wat van nut was, denk eigenlijk dat dit komt omdat blizz het makkelijker gemaakt heeft om van 1-70 te komen natuurlijk afhankelijk van class. Zeker als je een beetje hulp krijgt, instance runs/bags en 'moeilijke' quests.

Zucht... goeie oude tijd.. geef mij lvl60 maar weer en MC/BWL.

[ Voor 34% gewijzigd door prutser001 op 02-05-2008 18:37 ]

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Laatst online: 05:19

OMX2000

By any means necessary...

Hmmm is het handig om nu de Gladiator War Staff te halen voor 27.000 honour points? Of ff wachten tot season 4 begint?

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-09 16:59
Gisteren eindelijk 8/8 Tier6 gekregen :D

Alleen jammer dat ik er in m'n endgame set maar 4 pieces van gebruik. Maargoed, toch leuk om ze allemaal te hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gz :P Ik heb gister weer mijn eerste T6 gemist, gloves, ach maakte niet zoveel uit want voor een muti rogue als ik is de T5 setbonus erug lekker (en ik zou dan T5 gloves vervangen, zodat ik nog maar 1 T5 heb). Dan maar wachten tot we Archi dood hebben (wat een pain in the ass is), en dan kan ik eindelijk mijn engineering goggles vervangen ;)
Ook nog: Bladefist zit EINDELIJK op 99% voor de badge vendor, en jawel hoor: horde blocked de npc. Een GM aangeklampt en die gaat de boel "onderzoeken". Hopelijk leid het tot 4 uur bans zoals op andere servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

ga daar maar niet van uit.. 4 uur bans werden iig niet bij ons gegeven ondanks mensen die dagen achtereen liepen te griefen

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

pvp server is pvp server. Zou wanbeleid zijn als dit opeens bans werden :x. Go play pve ;(.

Indien niet met ganken is:
ctl-v is de man om NPCs aan te klikken :p

[ Voor 28% gewijzigd door Flapmo op 02-05-2008 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

/tar <naam npc>

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
Dan "activate" je hem niet ;) ctrl + v is dan idd the way to go

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

met hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, 3 dagen van M'uru, uurtje of 30 nu, eindelijk een goed getuned fight, echt super sper tight, paar crits te weinig en t gaat fout.

of worldfirst snel zal komen weet k nie, hoop t !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
Verwijderd schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 00:28:
Zo, 3 dagen van M'uru, uurtje of 30 nu, eindelijk een goed getuned fight, echt super sper tight, paar crits te weinig en t gaat fout.

Wij hebben vandaag ook wat tries gedaan op Muru, nog lang niet zo ver als jullie of SK gaming zitten (3e phase hoor ik? :)) maargoed, op dit moment niet echt mogelijk voor mij om 10+ uur per dag te raiden (al zou ik het wel willen :P).

Tips zijn welkom :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe, top secret :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flapmo schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 20:28:
pvp server is pvp server. Zou wanbeleid zijn als dit opeens bans werden :x. Go play pve ;(.

Indien niet met ganken is:
ctl-v is de man om NPCs aan te klikken :p
En toch heeft het kennelijk geleid tot een ban, van 1 of andere tauren die met zn bearmount récht op de npc ging staan en zichzelf dan ook nog eens lekker vergrote. Heeft niets met het feit dat ik op een pvp server speel te maken (aangezien het ook gebeurd is op Silvermoon, pve), aangezien ik nog steeds outdoor pvp leuk vind om te doen.
Maar goed, eindelijk dan toch mijn sexy daggertjes, en dus ook 2 keer Mongoose kopen. Dat wordt een dure grap (zelfs met steun van de guildbank). Nu nog doorsparen voor wat andere dingetjes, er is zóveel te halen voor rogues, echt niet normaal.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2008 02:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

30 uur en nog geen kill? dat sunwell is echt mega hard dan?
Vraag me well af, mijn guild (net illidan gekilled deze week) denkt al aan sunwell.
Ik zelf denk dat het nog veel te vroeg is, heb zelf voor gesteld om nog minstens een maand BT te farmen.

Enig advies? zou sunwell al kunnen of is dat voor een guild die 2 maanden BT doet te vroeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Zoo taaie zeg. Heh ik ben zelf al blij dat ik 3 keer 3 uur per week kan en mag raiden. Hadden vandaag ook niet veel geluk met de TK raid. 2 Trials niet komen opdagen en gelukkig konden we nog wat vrienden mee nemen. Was niet een echt succes. Denk zo'n 5-6 waren nieuw op Al'ar en dat was zeker in het begin te merken. Laatste 2 pogingen gingen iets beter (79% en 56% in P2).

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik level nu een rogue en die is level 65. Ik ben nu assasination / combat specced, maar zou het het waard zijn nu al te speccen naar assasination / shadowstep. Of verlies ik dan veel meer tijd aan mobs killen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Laatst online: 11-09 17:40
prutser001 schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 18:31:
[...]
Inderdaad, het viel me op dat ik gewoon geen party voor SM kon vinden toen mijn shaman in die level range zat. Met mijn priest netzolang SM gegrind totdat ik alles had wat van nut was, denk eigenlijk dat dit komt omdat blizz het makkelijker gemaakt heeft om van 1-70 te komen natuurlijk afhankelijk van class. Zeker als je een beetje hulp krijgt, instance runs/bags en 'moeilijke' quests.
Volgens mij komt het omdat veel mensen gewoon niks anders doen dan hele dagen badges farmen of pvp-en. Blauwe items zijn bijna gedegradeerd tot 'placeholders' waardoor het niet echt de moeite is om nog veel gewone instances te lopen. Op mijn rogue die bijna 68 is vind ik quasi geen groepen meer om normale instances te doen, als ik een groep start voor pakweg Sethek Halls en ik zet er niet 'normal' bij dan gaan de mensen er gewoon van uit dat het om een heroic hgaat :?

Rogue vraagje: is een mace spec nuttig in raids? Ik kan mij voorstellen dat die stun leuk is in pvp en voor het grinden van wat gewone mobs, maar ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat je in raid slechts een handvol mobs zult vinden die niet immune zijn hiervoor... Ik heb een beetje pech met mijn huidige gear (ook weer door een tekort aan instances) en ik heb twee slechte zwaardjes, nu heb ik per toeval gisteren twee redelijke maces vastgekregen (een uit Sethek Halls en de andere van de Durn quest) dus zal ik wel tijdelijk eens een stunspec proberen.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

tijdens raids is het waardeloos. als je al een mob krijgt die je kan stunnen zal de tank niet blij met je zijn. Stun zorgt ervoor dat de mob niet attacked, dat de tank geen rage krijgt en dus geen threat kan opbouwen.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:18
Gister om 15:00: "You now have 1 free profession."
Vannacht om 2:00 "Enchanting 360!"

Heb binnen 1 dagje enchanting gelvl'ed, kostte me 2100g tot waar ik nu zit, die laatste puntjes komen wel ooit. Ging me meer om de ring enchants dan om wat anders, later missen ook wat necklaces dissen die ik met jewelcrafting op een alt maak. Die 24dmg zal in WoTLK ook vast wel weer meer worden, aka een upgrade. Sowieso is het als caster zo'n beetje de beste como: Tailoring + enchanting.

@ de hele SWP na BT discussie:
We "farmen" nu een weekje of 9 ilildan, maar kalecgos is nogsteeds niet neer hier. Of het komt door miscommunicatie of undergeared ppl I dont know, maar het "lukt" niet.
Als ik zie wat sommige dps'ers eruiten gooien(sommige ver boven hun gear niveau, sommige eronder), dan houd ik me hart vast voor brutallus.

Kalecgos moet je wel down kunnen krijgen als mensen weten wat ze moeten doen, maari k denk dat je met brutallus zeker effe moeite gaat hebben. Denk wel dat je raiddps zo'n beetje allemaal 4 t6 moet hebben voor de dmgboost die het geeft. Ik zou zeggen, probeer het. Misschien gaat het wel heel goed, dan ga je toch gewoon elke week swp in als je alles in MH/BT neer hebt? :)

@Neg en anderen die ver in SWP zitten. Als ik zie dat je nu al met 30+ uur tries nog niet eens de essentie van het gevecht doorhebt, dan hou ik mijn hart vast(alweer! :P ) voor guilds die het wat minder doen, minder hardcore zijn. Bosses waren voor mij altijd vrij makkelijk te leren(ik maak ook best fuckups, maar ik verbeter mezelf gelukkig) maar als ik dan sommige fights zie..
Heb tot nu toe alle raidbosses gedaan in heel wow, behalve Viscidus en Ouro, de rest allemaal gekilled tot aan kalecgos die deze week neergaat, en moet zeggen dat het nog reuze meevalt met learning curves. Denk dat Eredar twins toch wel een iets lastigere learning curve heeft dan elke andere boss in WoW als ik dat zo zie??

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjempjun
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-01-2016
jarnotjuh schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 12:58:

Denk dat Eredar twins toch wel een iets lastigere learning curve heeft dan elke andere boss in WoW als ik dat zo zie??
De twins vallen wel mee. Als je weet hoe conflag en shadow nova werken dan ben je al een heel eind. Het is wel een super stressvolle encounter voor healers, vooral als beide twins nog leven.

Door de Zweedse/nederlandse vakantie nog geen M'uru gezien, dus dat zal zondag worden. Ik ben benieuwd. Heb al "verhalen" gehoord over 5 healers, 3 prot palies in shadow res gear, dus ik zal als holy priest wel aan de kant komen te staan :) Ach we zien wel wat daar van waar is, het leukste is toch om het zelf uit te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die 'minder hardcore' guilds halen die bosses uiteindelijk toch wel neer, omdat eens een boss plat gaat de tactics na een tijdje toch op het internet verschijnen, en ze die dus zelf niet meer moeten uitvogelen.

Bij ons is er trouwens zwaar guilddrama aan de gang. Twee van onze tanks met zowat 100% attendancy zijn weg, waardoor we nu enkel nog een prot pally over hebben die klaar is voor BT, een druid tank die momenteel geen geld heeft om gamecards te kopen, en een trial prot warrior die kwa gear eigenlijk nog niet helemaal klaar is voor BT.
Nieuwe tanks vinden is ook niet zo simpel voor ons. Als een guild die op Bloodboil zit in BT wil je tanks die klaar zijn voor BT en er liefst wat ervaring hebben ook. Zo lopen er helemaal niet zoveel rond die op zoek zijn naar een guild.
Dan krijg je ook nog ander members die irl vrienden/kenissen zijn van de mensen die geleaved zijn, waardoor je nog meer mensen verliest, en in no-time heb je een guild die niet eens meer 25 man kan samen krijgen voor een raid, zoals al de hele week nu het geval is bij ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 02:56:
[...]

Vraag me well af, mijn guild (net illidan gekilled deze week) denkt al aan sunwell.
Ik zelf denk dat het nog veel te vroeg is, heb zelf voor gesteld om nog minstens een maand BT te farmen.

Enig advies? zou sunwell al kunnen of is dat voor een guild die 2 maanden BT doet te vroeg?
eerste 3 bosses zijn niet al te hard, maar twins is stuk pittiger, Muru is super tight getuned, eindelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Laatst online: 22:42

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Verwijderd schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 17:44:
[...]

eerste 3 bosses zijn niet al te hard, maar twins is stuk pittiger, Muru is super tight getuned, eindelijk.
Super tight getuned, betekend bij blizzard meestal dat je met een hele specifieke raidsetup een stuk verder komt dan met een 'normale' raid.
Zelfde geldt eigenlijk voor de hele sunwell, je kan het bij de twins niet maken om 'maar' 6-8 healers mee te nemen (kunnen wij iig nog niet), dus moeten sommige mensen bij ons respeccen. Alle shamans zijn resto voor twins (twee respecs). Een druid bij ons is feral voor kalecgos/brutallus, dan moonkin voor felmyst en vervolgens resto voor twins, geen idee welke spec hij bij m'uru gaat zijn, dat zien we maandag wel ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Kees op 03-05-2008 18:41 ]

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ah ja, dat hoort erbij, wij stacken als gekken op Muru, 5 shamans, 4 locks, als dat t beste is, doe je dat. Als we een mage zo gek konden krijgen om ons water+buffs te geven van buiten de raid zouden we 5 locks nemen.

T is of easy en je kunt whatever raid nemen of t is tight getuned en dan moet je je raid min-maxen. Liever t laatste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

ik neem als toch jullie RL zegt dat een mage zn buffs geeft en het water dat demage dat toch doet of niet?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beunhaas
Hij bedoelt, dat als ze een mage buiten de raid zo ver zouden krijgen om ze water + buffs te geven, dat ze dan 5 locks zouden nemen, en wrs geen mage :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

NoTimeRemains schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 22:05:
ik neem als toch jullie RL zegt dat een mage zn buffs geeft en het water dat demage dat toch doet of niet?
ik quote mezelf even....
als Kungen of whoever tegen een van Niliheums mages zegt je gaat 5 uur buiten staan wachten om te buffen en ons water te geven zodat ik je plaats kan geven aan een lock...
denk ik toch wel dat dat gaat gebeuren of niet?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NoTimeRemains schreef op zondag 04 mei 2008 @ 01:14:
[...]

ik quote mezelf even....
als Kungen of whoever tegen een van Niliheums mages zegt je gaat 5 uur buiten staan wachten om te buffen en ons water te geven zodat ik je plaats kan geven aan een lock...
Zou jij dat ervoor over hebben? een hoop fan boys kijken heel erg op tegen Nihilum maar zeg eerlijk, wie gaat er 5 uur buiten staan om te buffen? nee zelfs niet als je Nihilum heet denk ik.
Bovendien als je op dat nivo speelt met de bij behorende gear is het makelijk om een andrere goede guild te vinden als je niet aan raiden toekomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielZ
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-10-2024

NielZ

Casual

M'uru is down.
http://www.sk-gaming.com/content/16892-Muru_DOWN_World_First
http://nihilum.mousesports.com/en/news/641,sk_downs_muru/
Verwijderd schreef op zondag 04 mei 2008 @ 02:42:
[...]Zou jij dat ervoor over hebben? een hoop fan boys kijken heel erg op tegen Nihilum maar zeg eerlijk, wie gaat er 5 uur buiten staan om te buffen? nee zelfs niet als je Nihilum heet denk ik.
Je logt je mage uit voor de ingang van Sunwell, je blijft op VT hangen, je gaat wat kloten op een altje/browsen op internet/filmpje kijken, en zodra er buffs nodig zijn relog je even. Prima te doen. ;)

Neg, hoeveel uur raiden jullie nou per dag?

Mage Powerrr \o/ | Voor je 't weet trekken ze de stekker eruit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beunhaas
Gz SK-gaming.

Ik ben benieuwe wie Kil'Jaeden over een paar weken als eerst killt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:49

vhal

ಠ_ಠ

NoTimeRemains schreef op zondag 04 mei 2008 @ 01:14:
[...]

ik quote mezelf even....
wellicht dat die gast dan een random lv70 mage pikt om de raid buffen, er zijn zat 'fan-bois' die dat willen doen. :+ [OMG IR buffed Nilihum, lolz!1!!]

;)

Owjah, met onze progression gaat het wel lekker. De 1e drie bazen in BT zonder al te veel moeite en vanavond gaan we eens verder kijken welke we kunnen doen. En we zijn niet helemaal een 5/6, 3/4 guild, meer een 6/6 en 3/4 :P Maarja, zie maar eens genoeg mensen voor Kael'thas te krijgen...

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wij raiden uber weinig overall, farmen minimaal. Maar als t moet, met nieuwe content, dan gaat t hard, we hebben woens-zaterdag 45-50 uur in Muru gestoken.

Maar aantal dingen zaten tegen, aantal key mensen lieten t afweten, vakanties en alle denen waren net uitgenodigd voor een RL meetinf in denemarken.

SK had t beter voor mekaar, en op een boss die zo insane goed getuned is als Muru geeft dat de edge, erg erg zuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mili
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-05-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 02:56:
[...]

kalecgoz zou kunnen als je met een goede set-up komt en een goede dag practice plus dat de trash wat mooie items kan droppen
mijn advies zou zijn blijf BT/MH farmen probeer tenminste 4 van de 5 tokens per week te halen
en als je bijv. 5 dagen per week raid ga je woensdag naar sunwell. gaat dat heel goed dan pak je donderdag ook nog om die kill te pakken. lukt het nou echt niet dan ga je terug naar BT/MH. je krijgt nog genoeg kansen om ongenerfde kills te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beunhaas
Verwijderd schreef op zondag 04 mei 2008 @ 12:58:
Wij raiden uber weinig overall, farmen minimaal. Maar als t moet, met nieuwe content, dan gaat t hard, we hebben woens-zaterdag 45-50 uur in Muru gestoken.

Maar aantal dingen zaten tegen, aantal key mensen lieten t afweten, vakanties en alle denen waren net uitgenodigd voor een RL meetinf in denemarken.

SK had t beter voor mekaar, en op een boss die zo insane goed getuned is als Muru geeft dat de edge, erg erg zuur.
Hopelijk krijgen jullie Kil'Jaeden's world first dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielZ

NielZ

Casual

Verwijderd schreef op zondag 04 mei 2008 @ 12:58:

Woe - Zat ±50 uur, dat is 12+ uur per dag... Respect en insane tegelijk. ;)
Wel zonde van M'uru idd, maar was het bij Sapphiron niet net zoiets? Toen is het uiteindelijk ook gelukt met Kel'Thuzad. Succes bij Kil'Jaeden iig, zonder als een 14-jarige schreeuwfan over te willen komen volg ik het toch een beetje. :)

Zijn er trouwens Alliance guilds op Trollbane die 4x [Heart of Darkness] aan mij willen verkopen voor een schappelijke prijs...? Ik wil graag Bracers of Nimble Thought laten maken. Ik denk zelf aan 500-600G PS, maar met de inflatie zitten ze op 700 tegenwoordig... :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:07
Horde kant had ik er 6 voor 250/350 per stuk gekocht, was te lui om te wachten op de guild bank : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
Vraagje, kan me herinneren dat we vroeger een pagina hadden waar een hoop tweakers zichzelf hadden toegevoegd aan lijstje met GoT naam + WoW naam & Server. Hebben we die nog?

Zo niet, zijn er hier nog mensen die op Ravencrest spelen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielZ

NielZ

Casual

Uit de TS van deeltje 80 heb ik deze link gevist: http://wow.exclamation.nl/
Werkt (helaas) bij mij niet. Ik speel zelf op Trollbane, zoals (heel) veel Nederlanders. ;)
ImdaMned/Trollimmie: staan ze nog steeds voor die prijs op de AH? Want ik heb ze aan de Ally kant ooit gezien voor 300G PS, maar dat vond ik toen nog veel geld... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Zit zelf heftig te twijfelen of ik mijn tailoring zal speedlvlen. Heb nu zo'n 1700g, en met de huidige dailies gaat dat best rap omhoog. Miss dat ik het van die 1700g wel haal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Dagboek item,

Zo, vandaag maar weer even Kara gedaan. Nadat we afgelopen week alleen nog Netherspite en Nightbane overhadden zijn we maar begonnen met Netherspite.
Niemand had deze baas ooit ongelegd, dus we zaten met een redelijk probleem.... hoe gaan we het doen?
Om half negen vanavond begonnen, en na een paar wipes hadden we de rotatie goed door.
Even oefenen, en jawel: down!

:D

Zo, dat was even grote vreugde :D Wat een giller, een beginnend Kara guild wat zo snel zo ver komt, heerlijk!
En op de server worden wij nu continue bevraagd door mensen of ze a.u.b. bij ons mogen komen :)
Wel leuk, maar we houden de boot even af.
Op naar het volgende hoofdstuk: Nightbane.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

Hallo :)
Ik heb de hele week geen WoW gespeeld. Dat komt doordat ik het opeens heel saai vind want ik moet 2 stomme dingen doen.

-Aldor Repgrinden voor shoulder enchant
-XP grinden op me 62 priest omdat me guide dat zegt en ik veel quests voor money over wil houden op 70.

Nu heb ik een vraag, is die aldor shoulderenchant (warrior tank) echt nodig? of volstaat +10sta ook? (ik doe momenteel gruul zonder probleem). Ik ben erover aan het denken om die +10sta te houden, en gewoon een +12 sta gem vul met dodgerating om het gemis van die enchant te compenseren :).

Zojuist heb ik wel even gruul gecleared met de guild. 2x T4 pants, niet gewonnen.

[ Voor 20% gewijzigd door RMB op 04-05-2008 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Kapoen schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 10:30:
[...]

Volgens mij komt het omdat veel mensen gewoon niks anders doen dan hele dagen badges farmen of pvp-en. Blauwe items zijn bijna gedegradeerd tot 'placeholders' waardoor het niet echt de moeite is om nog veel gewone instances te lopen. Op mijn rogue die bijna 68 is vind ik quasi geen groepen meer om normale instances te doen, als ik een groep start voor pakweg Sethek Halls en ik zet er niet 'normal' bij dan gaan de mensen er gewoon van uit dat het om een heroic hgaat :?
Inderdaad, ik geef toe mijn shaman zit nu op 3 stukkies na (neck/trinkets) volledig in Gladiator gear puur omdat er voorderest geen ZAK te doen is, doordat attunements eruit zijn doet nu echt HELEMAAL niemand instances meer. Enige reden om instances te doen zijn om voor warrior tank gear te halen, en voor priest +spirit items en dan nog... wat ik nu al gezien heb is dat warriors/priests(healers) meegaan als dps en T4/random looten van kara.. dus eigenlijk van 1-70 grinden en gelijk kara instappen. Enige manier om instances te doen deze dagen is 'lvl 70 walkthrough' want 1 level 70 kan 'makkelijk' elke instance soloen tot scholo/strath daar moet je er wel 2 (of 3 om het sneller te doen) voor hebben..

Imho maakt blizzard hun eigen game kapot. Aangezien sommige spelers dommer zijn dan AI je netzogoed een rpg kan spelen. Geef mij de goede oude tijd maar weer, moeilijker om van 1-60 te komen toen werden iig alle instances gedaan, je kon voor elke instance wel een party vinden, er waren zelfs ZG/MC pugs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Er zijn ZA en Kara pugs genoeg?

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Atlas schreef op zondag 04 mei 2008 @ 23:34:
Er zijn ZA en Kara pugs genoeg?
Ik weet niet op welke server jij zit maar op de mijne (Bronze Dragonflight) gebeurt er werkelijk niets, laatst 5 man ZG gedaan dat was de enige pug in de afgelopen maand. Als ik ook rondkijk heb ik het idee dat er gewoon 0.0 PVE progress is iig aan horde kant. Ik ben opzoek naar een andere realm om daar 'iets' te doen aangezien ik nog dik anderhalve maand betaald heb, wil toch wel minimaal 1 keer per week kara van de binnenkant zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-01
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-05 08:39
prutser001 schreef op zondag 04 mei 2008 @ 23:47:
[...]

Ik weet niet op welke server jij zit maar op de mijne (Bronze Dragonflight) gebeurt er werkelijk niets, laatst 5 man ZG gedaan dat was de enige pug in de afgelopen maand. Als ik ook rondkijk heb ik het idee dat er gewoon 0.0 PVE progress is iig aan horde kant. Ik ben opzoek naar een andere realm om daar 'iets' te doen aangezien ik nog dik anderhalve maand betaald heb, wil toch wel minimaal 1 keer per week kara van de binnenkant zien.
Raar, ik zit zelf ook op Bronze Dragonflight aan de horde kant en er is genoeg te doen. Vandaag heb ik mijn rogue alt naar level 70 gebracht.
Mijn main is Badbart (prot warrior) en de alt Rogbart. Wel merk ik dat de meeste runs met guildmembers worden gedaan omdat de ervaringen met pugs vaak minder zijn.

Do as I say, don't do as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Bart-01 schreef op maandag 05 mei 2008 @ 00:00:
[...]

Raar, ik zit zelf ook op Bronze Dragonflight aan de horde kant en er is genoeg te doen. Vandaag heb ik mijn rogue alt naar level 70 gebracht.
Mijn main is Badbart (prot warrior) en de alt Rogbart. Wel merk ik dat de meeste runs met guildmembers worden gedaan omdat de ervaringen met pugs vaak minder zijn.
Nou ik weet niet of jullie nog spelers zoeken ofzo, maar ik sta open voor een nieuw actief guild of in ieder geval een beetje guild activiteit..
Level 70 Priest - Michieru ,
Level 70 Shaman - Silentium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie bij ons (Frostmane) echt hopen kara en ZA pugs voorbijkomen, en nu en dan zelfs Gruul pugs.

Nu doe ik hier meestal niet aan mee, omdat de meeste pugs gewoon nergens op lijken, maar de mogelijkheid is er dus wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind ook dat blizz epic pvp items niet voor honor moet verkopen ,
Als binnenkort s2 uitkomt voor honor zal het al helemaal een grap zijn .

S2 pvp gear is beter dan pre-raid gear ( voor tanks niet ) dus waarom zou je die moeite doen voor die items als je een alleen op de brug van AV staat en staat te verdedigen en honor krijgt waardoor je epics kunt krijgen die beter zijn dan al die dungeon gear :S

Wil je pvp'en ga dan lekker arena doen dat is echt pvp , geen domme bg waar je door 10 van die gnomes in elkaar geramd word :P

Klein dag boekje ,
Gisteren ging ik met de guild een beetje mgt doen voor Shard of Contempt omdat mijn expertise nog maar 15 is en onze pally wou ook graag zijn trinket van healing wou , iedereen was t5+ en de pally was full t6 ( onze nieuwe hardcore member ) eerste 2 bosses in ong 25 min down . toen ging de mage ofline :X dus iemand van de guild belt hem er was iets mis met zijn internet blaa blaa . Dus we hadden als snel een rogue gevonden maar dat wou ik dus weer niet want straks wou hij die trinket ook maar ja ik had geen zin om te wachten dus toch maar gedaan . Goeie kerel was het en zijn gear was niet slecht die trinket had die ook al dus ik helemaal blij O-)

Nou daarna op de laatste boss ( grappig gast is dat ) ging de rogue , healer , en de mage dood bleef ik over en de prot pally . nog 12% te gaan maar ja had hem al snel neer omdat ik nog een paar cd's niet had gebruikt .
Maar je het grappigste van de run was het volgende .
1ste boss drop : http://www.wowhead.com/?item=34603
2de boss drop : http://www.wowhead.com/?item=34606
3de boss : http://www.wowhead.com/?item=34472 ( ik zat op de grond dood omdat al de dps op mij afkwam en zat te hopen dat die trinket zou droppen damn dat voelde goed toen die dropte )
4de boss : http://www.wowhead.com/?item=34613 en http://www.wowhead.com/?item=34609

Ik stond ervan te kijken }:O
Maar ja die sword en die trinket genomen ( die sword ziet er echt vet uit :D altijd vet om in org ermee rond te lopen )

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2008 01:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woei, dit weekend heb ik 3 instances 'in m'n eentje' gecleared met m'n 4 shamans *O*
Eerst Wailing Caverns op level 22. Daarna Shadowfang Keep op level 24, helaas met uitzondering van Arugal, omdat ik vergeten was dat ik anti-mind control totems had.
Een uurtje geleden deed ik Blackfathom deeps op level 24-25(ik ging een level omhoog toen ik speelde).
Alle drie de instances waren echt een piece of cake, met uitzondering van de allerlaatste baas telkens.

Geinig genoeg heb ik nu met het multiboxen méér contact met andere spelers dan ervoor. Je zou het omgekeerde verwachten, omdat ik nu bijna niet meer met pickup groups speel. Mensen gaan continue vragen hoe de instance ging en waarom er nou 4 clonen naast elkaar staan. Jammer genoeg wil dat ook zeggen dat je niet 'even' in Orgrimmar je dingen kan doen en bij de mailbox gaan staan.

Verder heb ik besloten om enchanting/engineering maar even te staken, want het kost me bijna al m'n resources atm. Door ermee te stoppen kon ik 50 a 70g maken in een middagje tijd. Kwestie van onderhoudskosten en een mount te kunnen betalen later.

[edit] Pics:

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3020/2464546018_aeabea2454_m.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3117/2465325659_9294ce0851_m.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2008/2466164428_366d6f5991_m.jpg

[edit2]

Verder hebben we eergisteren ook zitten ganken in Redridge Mountains. Dat was ook erg vermakelijk. Op een gegeven moment riepen ze er 2 level 70's bij, dus de truc was om te respawnen -> level 20-some hunter te killen (instant) -> dood door level 70 mage. En dat allemaal in 3 seconden tijd, zo'n kleine tiental keer na elkaar xD

Dit was het uiteindelijke resultaat, een tijdje daarna:
Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2316/2463678753_70712cb363_m.jpg

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2008 01:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !GN!T!ON
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-09 18:39
hey all,

nadat onze guild een tijdje guildd portal heeft gebruikt voor onze website benodigdheden voldoet dit toch niet echt, we willen graag wat meer mogelijkheden qua aanpassingen die mogelijk zijn op de website. dus heb ik voorgesteld om een website te maken op basis van een CMS. ik heb hier wat naar rond gekeken, en het valt me op dat er opzich wel dingen te vinden zijn, maar dat het allemaal erg vaag wordt uitgelegt (overzicht op wowwiki doet bijvoorbeeld 3 kwart van de links het niet meer) weet iemand een goede website waar wat dingen op rij worden gezet zoals CMS addons en WoW website themes e.d.? want ik weet nu niet echt welke kant ik op moet gaan :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-09 00:36
Leuk om nog iemand te zien die linux gebruikt (draai t nu osx maar tot in aq40 pre-tbc op linux gespeeld)

Vandaag bijna de 4e chest in za maar net niet, lynx trash ftl (iemand tips?)

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !GN!T!ON
haal een pally tank en laat hem die katten AOE tanken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !GN!T!ON
K**!!!! :(

kom er net achter dat mijn account is gehacked :( kan niet meer inloggen, en kan mijn password niet veranderen want mijn secret question klopt niet meer, als ik armory kijk is mijn character 3kwart van zn gear kwijt :( :(

heb net een ticket gemaakt bij blizzard.

alsk toch wist welke zak hier achter zat dan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

!GN!T!ON schreef op maandag 05 mei 2008 @ 05:45:
K**!!!! :(

kom er net achter dat mijn account is gehacked :( kan niet meer inloggen, en kan mijn password niet veranderen want mijn secret question klopt niet meer, als ik armory kijk is mijn character 3kwart van zn gear kwijt :( :(

heb net een ticket gemaakt bij blizzard.

alsk toch wist welke zak hier achter zat dan....
Dat is shit man vraag me toch af hoe ze het doen, weak pass? verkeerde website bezocht?
Hoorde ook dat het best lang duurt voordat blizz het oplost, kan makkelijk 2 weken duren.
Succes iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
prutser001 schreef op maandag 05 mei 2008 @ 08:00:
[...]

Dat is shit man vraag me toch af hoe ze het doen, weak pass? verkeerde website bezocht?
Hoorde ook dat het best lang duurt voordat blizz het oplost, kan makkelijk 2 weken duren.
Succes iig.
laatst was een officer gehacked, chars weg en guildbank leeg.... was binnen een dag geregeld :) je moet geluk hebben dat je de juist blizz medewerker treft gok ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:56
prutser001 schreef op maandag 05 mei 2008 @ 08:00:
[...]

Succes iig.
hoe ellendig het ook is op dit moment duurt het 4-6 weken voordat blizz je vraag in behandeling neemt, hou zeer goed je mailbox in de gaten die bij je account hoort daar gaan ze je nl een aantal vragen stellen (paspoort game key enzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op maandag 05 mei 2008 @ 00:09:
Ik zie bij ons (Frostmane) echt hopen kara en ZA pugs voorbijkomen, en nu en dan zelfs Gruul pugs.

Nu doe ik hier meestal niet aan mee, omdat de meeste pugs gewoon nergens op lijken, maar de mogelijkheid is er dus wel.
Die insteek had ik eerst ook, dat de PuG's gewoon waardeloos zijn maar heb met een maat besloten dat we elke keer samen de PuG gaan opzetten (Hij is Holy Priest en ik dan Prot Warrior) en dat scheelt enorm als je in elk geval weet wat je aan elkaar hebt.
Rustig de mensen uitzoeken en dan checken of ze beetje fatsoenlijke gear hebben en gaan maar :Y)
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.