Bedankt voor de uitleg, maar dat was mijn vraag niet. Dat schild heb ik inderdaad, die is super.Teunis schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 09:36:toon volledige bericht
[...]
Even vanuit gaan dat je tegen melee vecht.
Met Reti Aura, Blessing of Wisdom, Rightous Fury (6% mindder dmg)
Stuk of 5/6 (aantal is echt afhankelijk van je gear) mobs pullen.
Constretion en Holy Shield op Houden. Van je wapen dmg (reckoning) moetje het als paladin niet hebben zeker niet tijdens aoe grinden. en als je SoV hebt gebruiken anders SoR. spell dmg stacken is in dit geval veel beter. Ze moeten dood gaan van je Shield (zie hier onder mijn beste dmg shield), Holy Shield en Constration.
Low Health -> Bubble Bandage, Pot, (Melee -> Blessing of Prottection Bandage), LoH (als ready is ofc)
Als de mogelijkheid qua lvl/rep dan
deze shield: http://www.wowhead.com/?item=25828, met mithril of felsteel spikes er op.
deze gebruik ik nog steeds voor aoe grinding
Als ik het goed begrijp ben je redelijk afhankelijk van Seal of Wisdom voor je mana-regeneratie. Met een trager wapen zal die hoger proccen, maar minder vaak aangezien het een traag wapen is. Maar nu procced Reckoning, waarbij je gedurende 4 swings een extra gratis swing krijgt. Hierdoor is een traag wapen duidelijk handiger, aangezien deze hogere Seal of Wisdoms procs zal geven.
Maar de vraag is nu, zal dat verschil echt groot en merkbaar zijn of valt het onder de noemer stat-neuken?