Een paar dagen geleden (afgelopen weekend oid). Had ik een hele interessante AB match. Ik (feral druid) stond met een hunter (spec unknown, maar ik gok MM) de farm te guarden. De meeste andere mensen waren druk bezig met LM / BS / GM te cappen / recappen (alliance was aan het zergen).
Met enige regelmaat kwamen er 5+ alliance op ons af, maar -wonder boven wonder- elke keer als de hunter & ik om backup vroegen, kwamen er minimaal 2-3 mensen aan om te helpen. Resultaat: farm bleef netjes in onze handen. Uiteindelijk met 1940-2000 verloren (

), maar iig een goeie pot gespeeld
En over retards: soms zie je mensen die in hun eentje de stables gaan cappen. Er is altijd wel iemand die zich daar vreselijk over opwindt (zomg nubcake leave stables and focus on fite!!1one!). Enerzijds is de kans natuurlijk klein dat de stables echt gecapped wordt / blijft, maar als 1 speler daarmee 3 tegenstanders bij de andere nodes wegtrekt, heb je per saldo toch een voordeel t.o.v. het maar laten liggen van de node. Op die manier probeer ik ook maar tegen mensen aan te kijken die in AV HK's farmen in field of strife: je hebt er geen klap aan, maar de tegenstanders die daar bezig worden gehouden kunnen mij iig niet dwars zitten
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.