Ligt helemaal aan je tactieken en concentratie, als je een beetje goed speelt dan worden zij allemaal geowned.
Het is een team spel. 24 Andere mensen die allemaal op elkaar vertrouwen dat ze de tactics kennen, dat ze hun class goed spelen, en aan het eind van de avond lopen we weg met betere gear. We kijken uit naar de nieuwere encounters en hebben met andere guilds een PVE progress competitie.
En als je nou geen progress meer kan maken? Als je vast zit op 2 bosses of een instance en niet verder komt dan wordt PvE ook snel saai...
In PvP kan je natuurlijk ook in groepen gaan spelen, is veel leuker dan battlegrounds in je eentje te doen en zo scoor je ook nog eens veel honorpoints.
Wat ik zelf leuker vind aan het groeperen in PvP dan in PvE is dat als je op TS tegen elkaar zit te schreeuwen dat ze je moeten helpen e.d. dat dat toch iets leuker is dan in PvE de taktieken op de lijn na te volgen en verder niet echt op TS te discussiëren. Natuurlijk is dit helemaal persoonlijk

Zelf vind ik PvP niet gebalanceerd genoeg. Sommige classes zijn onmogelijk op een hoge ranking te krijgen, en andere classes hebben het enorm makkelijk. En ik kom uit DAOC - wmb. de beste PVP game ooit - waar ik veel PVP deed. Ook daar was balans ver te zoeken. Dat is alleen maar frustrerend.
Too true. Echter als je gaat PvPen zul je er snel achterkomen dat elke klasse ergens in overpowered is.
Druid => jezelf een hot geven, Feroicious Regeneration en instant form change - 'overpowered'
Hunter => Immune voor CC met The Beast Within (stuns, slow down etc. included) - 'overpowered'
Rogue => Stun stun stun en ook nog harde crits - 'overpowered'
Mage => Als ice zijn de slow downs irritant en als melee kan je niet dichtbij genoeg komen - 'overpowered'
Paladin => Bubble en je kan weer helemaal overnieuw beginnen - 'overpowered'
Shaman => Imho is frost shock en earthbind totem irritant, voor casters waarschijnlijk grounding totem - 'overpowered'
Warlock => Sead of Corruption en met een paar DoTs ben je zo dood - 'overpowered'
Priest => Kan zichzelf de hele tijd vol healen en in je eentje (als je amper kan stunnen) kan je weinig tegen zo'n priest - 'overpowered'
Warrior => Super veel armor, irritant slow downs en charge - allemaal samen 'overpowered'
However, wat het meest overpowered is ligt helemaal aan de klasse die jij speelt. Als je echter je eigen klasse niet goed kent dan zal je snel vinden dat je eigen klasse totaal underpowered is.
Last but not least, door te PvPen kunnen je PvE resultaten ook verbeteren omdat je hierdoor gewoon meer skills en ervaring krijgt en je eigen en andere klasses beter begrijpt. Ik, als hunter, heb bijvoorbeeld in PvP ontdekt dat ik altijd met mijn pet eerst een tegenstander kan stunnen (met Intimidation) voordat ik deze kan retrappen.
[
Voor 9% gewijzigd door
Zerotorescue op 23-05-2008 11:48
]