![]() ![]() | |||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||
![]() |
[ Voor 100% gewijzigd door Zeror op 07-02-2009 11:09 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() ![]() | |||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||
![]() |
[ Voor 100% gewijzigd door Zeror op 07-02-2009 11:09 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
![]() | ||
| ||
![]() |
[ Voor 99% gewijzigd door Zeror op 30-01-2009 13:44 ]
Wootlock schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 13:48:
[...]
Afaik is BS voor plate items en dus bij voorbaat al helemaal niets voor huntards.
als huntard zou ik voor engineering/LWing gaan voor mail items.
Weet ik wel, maar dat neemt niet weg dat er wel degelijk hunters zijn die in BC blacksmithing hebben genomen voor de axe of de mail items die er toen wel in zaten. Deze hunters zijn dan toch redelijk bedrogen bij de lancering van WotLK?Hydra schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 13:48:
BS is nooit iets voor Hunters geweest, je hebt veel meer aan Leatherworking.
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Ik geloof dat ze zich meer druk maken over de laatste patch dan over BSKapoen schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 13:51:
[...]
[...]
Weet ik wel, maar dat neemt niet weg dat er wel degelijk hunters zijn die in BC blacksmithing hebben genomen voor de axe of de mail items die er toen wel in zaten. Deze hunters zijn dan toch redelijk bedrogen bij de lancering van WotLK?
if you pay peanuts, you get monkeys
Tja, ik vind het gewoon typisch. BS is nooit iets voor Hunters geweest. Als je het dan neemt voor 3 items ofzo prima, maar dan is BS niet opeens een profession enorm geschikt voor Hunters. Om welke items ging het trouwens? Een prof neem je alleen specifiek voor BoP spul natuurlijk.Kapoen schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 13:51:
Weet ik wel, maar dat neemt niet weg dat er wel degelijk hunters zijn die in BC blacksmithing hebben genomen voor de axe of de mail items die er toen wel in zaten. Deze hunters zijn dan toch redelijk bedrogen bij de lancering van WotLK?
https://niels.nu
Helemaal mee eens, ik ben net 80 gedinged met mijn priest, en ben met tailoring pas op 399.cannibal schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 13:52:
Tot nu toe het lastigst levelen vindt ik Tailoring, er dropt gewoon in vergelijking met BC echt totaal geen cloth :((
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
[ Voor 8% gewijzigd door cannibal op 30-01-2009 14:05 ]
Ben nog geen 80 en tailoring staat op 391 maar wat ik zie, wat ik moet binnen halen om een beetje te lvl-en, dan is deze jongen nog wel even bezigsabriel schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 14:04:
[...]
Helemaal mee eens, ik ben net 80 gedinged met mijn priest, en ben met tailoring pas op 399.
Dropt cloth zat, toen ik net 80 was had ik me tailoring op 315 zitten...sabriel schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 14:04:
[...]
Helemaal mee eens, ik ben net 80 gedinged met mijn priest, en ben met tailoring pas op 399.
Dit terwijl toen mijn warrior lvl80 was, ik BS al op 442 had en eng op 450.
Ben nu maar begonnen met het levelen van mijn warlock zodat deze mijn clothgrinder kan worden op levele 80.
Ben een paar keer op jacht geweest voor de rare ones (20G + 20 cloth + blue item, voor de rares zie archievement frostbitten), echter dan vindt je ze natuurlijk niet. Dat lijkt me namelijk op deze manier makkelijk cloth farmen.
"Don't let your dreams be memes"
Ik kan nu even niet linken naar items wegens beperkingen op 't werkHydra schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 14:01:
[...]
Tja, ik vind het gewoon typisch. BS is nooit iets voor Hunters geweest. Als je het dan neemt voor 3 items ofzo prima, maar dan is BS niet opeens een profession enorm geschikt voor Hunters. Om welke items ging het trouwens? Een prof neem je alleen specifiek voor BoP spul natuurlijk.
Zit nu op 395 met tailoring dacht ik, of ergens daar in de buurt.sabriel schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 14:04:
[...]
Dit terwijl toen mijn warrior lvl80 was, ik BS al op 442 had en eng op 450.
Ben nu maar begonnen met het levelen van mijn warlock zodat deze mijn clothgrinder kan worden op levele 80.
Ben een paar keer op jacht geweest voor de rare ones (20G + 20 cloth + blue item, voor de rares zie archievement frostbitten), echter dan vindt je ze natuurlijk niet. Dat lijkt me namelijk op deze manier makkelijk cloth farmen.
[ Voor 7% gewijzigd door cannibal op 30-01-2009 14:31 ]
BS was 1x mail chest (as armorsmith)Kapoen schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 14:08:
[...]
Ik kan nu even niet linken naar items wegens beperkingen op 't werkmaar het gaat dus om de BoP 2h axe die je 2x kon upgraden in Burning Crusade. Verder had BS toen ook zeker weten een aantal mail items.
Ik vond dit alleen een beetje raar dat is alles, ik heb zelfs geen hunter.
[ Voor 22% gewijzigd door ImdaMned op 30-01-2009 14:31 ]
Impressivecannibal schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 14:11:toon volledige bericht
[...]
Zit nu op 395 met tailoring dacht ik, of ergens daar in de buurt.
Ondertussen al wel:
Mining - 450
Herbing - 450
Skinning - 427
Engineering - 450 (+)
Blacksmithing - 450
Enchanting - 450
Jewelcrafting - 426
Alchemy - 404 (moet meer herben, maar nog maar lvl72 hier)
Inscription - 422
First Aid - 429 (hoogste van mijn chars)
Cooking - 425 (hoogste van mijn chars)
Fishing - 387 (ook nog eens aan werken, maar blijft vaak saai
[ Voor 8% gewijzigd door Thorval op 30-01-2009 14:26 ]
Fixed last patchImdaMned schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 14:20:
Blacksmithing neem je zodat je met 4 cobalt bars een lvl 78 chest item kan maken die naar 3 tot 5 infinity dust of 1 a 2 cosmic essence gedisenchant kan worden.
En uiteraard voor de 2 extra sockets die je met bijv 2 x 19 spellpower (of later 2 x 22 SP??) kan vullen.
ALLES is beter dan crappy tailoring
[ Voor 20% gewijzigd door cannibal op 30-01-2009 14:28 ]
Goede zaak : Dcannibal schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 14:26:
[...]
Fixed last patch
En volgens mijn zijn alle items die 3-5 dust konden geven ietwat generfed qua droprate. Dit mogelijk ivm de herwaardering van mats voor enchants, minder dust nodig.
Heb het idee dat het nu 2-5 dust is voor deze items.
Tailors krijgen ook meer drops dan niet tailors. Is met opzet gedaan, omdat er zo reteveel cloth dropte in TBC dat het levellen van tailoring na een paar maandjes gewoon enorm goedkoop werd.Nivado schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 14:31:
Ik kan wle beamen dat er weinig cloth dropt idd.
Ik vind tailoring juist erg cheap om te levelen. Er dropt zo ongelofelijk veel cloth, zeker als je veel heroics runt eindig je altijd met een paar stacks.Wootlock schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 14:07:
[...]
Dropt cloth zat, toen ik net 80 was had ik me tailoring op 315 zitten...
Enige nadeel van tailoring atm is dat het gewoon super duur is om te lvlen...
[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 30-01-2009 14:39 ]
[ Voor 29% gewijzigd door cannibal op 30-01-2009 14:40 ]
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Dat werkt inderdaad prima, zolang niet 200 mensen hetzelfde doen op je servercannibal schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 14:38:
Enchanting is bij mij hard gegaan nadat ik Vellums ben gaan gebruiken (van mijn inscription prof).
Ik kocht altijd al vaak cheap greens voor 3-4g voor die met droprate 1-2 dust en < 15g voor die met (nu) 2-5 dust (en kans op 2x essence, dus dan dikke winst). Dan met de mats die vellums enchanten en lekker verkopen, voor een prijs waarvoor ze snel weggaan. Met het geld nieuwe greens kopen.
Had wel op tijd (voor patch) in de gaten dat die shards nog eens meer waard gingen worden en dat ik ze nodig had om recipes te kopen, dus al vroeg veel van die shards cheap (of cheap blues) van de AH getrokken.
ps, aan mijn post tijden is het duidelijk dat ik hier een vrijdagmiddag dip heb op het werk
Je wordt met regelmaat outbid ja, daarom doe ik ook meestal buyout als het in mijn marge valt, ook al is een bid de helft goedkoper.Bosmonster schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 14:40:
[...]
Dat werkt inderdaad prima, zolang niet 200 mensen hetzelfde doen op je serverGoedkope greens vinden is bij ons erg lastig.
Zelfde bij ons. Als je die verhalen zien van mensen die duizenden gold per dag maken met "buy low sell high lolzors!", die doen dat vast niet op onze AH. Ben wel eens een tijdje met auctioneer en enchantrix bezig geweest, en je zien meteen dat er genoeg mensen zijn die goedkope greens meteen van de AH trekken als ze geld opleveren door ze te dissen.Bosmonster schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 14:40:
Dat werkt inderdaad prima, zolang niet 200 mensen hetzelfde doen op je serverGoedkope greens vinden is bij ons erg lastig.
[ Voor 15% gewijzigd door Bosmonster op 30-01-2009 16:56 ]
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Als je Maraudon ingaat zorg dan dat je heartstone bruikbaar is. Toen ik naar binnen ging ben ik een half uur kwijtgeraakt omdat mijn hs op cooldown stondShadowBumble schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 17:00:
liefdagboek,
Gister vrij weinig gedaan even de 50 Coins achievemtn gehaalt en Elder of the Horde, en terwijl ik dan toch in Ogrimar was gelijk Fishing Diplomat and Ragefirn Chasm
Nu alleen nog Elders of the Dungeons en Elder of kalidor ( bijna helemaal afgerond bovenste gedeelte van het continet al helemaal gedaan.
[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 30-01-2009 17:12 ]
Als je ze zelf niet dissed en je weet voor welke prijs je ze erop moet zetten (kijkende naar de enchanting mats prijzen dus), dan kun je eenvoudig 3x zoveel voor je greens krijgen op AH en weet je zeker dat ze in een paar uur verkocht zijn.hulkie schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 17:17:
Om maar even kort door de bocht te gaan:
De blues zijn de nieuwe greens.
Net zoals de epix de nieuwe blues zijn.
Omdat de normal 80 instances alleen worden gespeeld door mensen in de range 77-79 (en tanks die nog niet defense capped zijn) is de huidige ‘heroic’ gelijk aan de oude normal instance. In deze ‘heroics’ dropt soms wel 4 keer op rij dezelfde BoE blue
Daarnaast denk ik dat de meeste mensen hun greenies gewoon vendoren, ik doe het zelf ook, veel te veel moeite om op AH te zetten voor dat kleine beetje extra geld.
Elders geven niet zoveel rep hoor, normaal gezien 75 rep per stuk. En je moet er 75 bezoeken, geen 50Bosmonster schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 17:12:
Achievements boeien me niet zo, maar kwam laatst een elder tegen en dat was dus een quest en die gaf ook nog 350 horde rep.
De quests en horde rep ben ik dan weer wel in geinteresseerd (heb bijna 3000 quests voor de title). Geven alle elders deze rep? 50x 350 rep is toch best lekker
Of je invite ff iemand in je group en leaved dan zelf de groupKapoen schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 17:04:
Als je Maraudon ingaat zorg dan dat je heartstone bruikbaar is. Toen ik naar binnen ging ben ik een half uur kwijtgeraakt omdat mijn hs op cooldown stond![]()
Ik heb uiteindelijk wel de uitgang gevonden, maar geen achievement gekregen daarvoor
Da's wel een beetje 'onhandig' (/dom) aangezien ze je gewoon door een alt kan laten dissen en dan voor veel meer kan verkopen. Beetje zonde ze te vendorren, dusts en essenses leveren een hoop op.hulkie schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 17:17:
Daarnaast denk ik dat de meeste mensen hun greenies gewoon vendoren, ik doe het zelf ook, veel te veel moeite om op AH te zetten voor dat kleine beetje extra geld.
Nouja, 75*75 = 5625 rep per faction. Da's 28125 rep totaal. Is nogal watKapoen schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 17:27:
Elders geven niet zoveel rep hoor, normaal gezien 75 rep per stuk. En je moet er 75 bezoeken, geen 50
moet je natuurlijk wel een alt hebben die hoog genoeg is in enchanting en qua lvl om dat te kunnenHydra schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 17:28:
[...]
Of je invite ff iemand in je group en leaved dan zelf de group
[...]
Da's wel een beetje 'onhandig' (/dom) aangezien ze je gewoon door een alt kan laten dissen en dan voor veel meer kan verkopen. Beetje zonde ze te vendorren, dusts en essenses leveren een hoop op.
Dat werkt alleen als die andere persoon mee gaat en als eerste de instance in duikt (en dan nog als party leader).Hydra schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 17:28:
[...]
Of je invite ff iemand in je group en leaved dan zelf de group
[ Voor 5% gewijzigd door Kapoen op 30-01-2009 17:48 ]
Voor DPS nutteloosBosmonster schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 14:37:
[...]
Vraag is wel of tailoring uberhaupt nuttig is momenteel. Het biedt niks unieks, behalve de embroideries, en die zijn voor DPS nutteloos. Ik zit eraan te denken mn 444 te droppen voor jewelcrafting, daar heb je tenminste wat aan.
Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...
Nee hoor, ik gebruik die truc vaak in Orgrimmar, als me HS op cooldown is. Guildie even voor een group inviten, RFC in duiken, groep verlaten, minuut wachten... en een gratis teleport. Zou wel kunnen dat die andere persoon al in de groep moet zitten voor je de instance in gaat, nooit getest.Kapoen schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 17:39:
[...]
Dat werkt alleen als die andere persoon mee gaat en als eerste de instance in duikt (en dan nog als party leader).
DK?Razorfist schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 17:32:
moet je natuurlijk wel een alt hebben die hoog genoeg is in enchanting en qua lvl om dat te kunnen
Ja precies, das voor mij wel een reden om er wat tijd in te investerenHydra schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 17:30:
[...]
Nouja, 75*75 = 5625 rep per faction. Da's 28125 rep totaal. Is nogal wat
De spellthread is niets unieks en kun je zonder tailoring ook krijgen. 150G besparen als je een nieuwe broek hebt is nu niet echt een reden om tailoring te behoudenMrHuge schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 17:50:
[...]
Voor DPS nutteloos? Sanctified Spellthread lijkt me nou niet bepaald nutteloos. Zelfde stats als Brilliant Spellthread, maar dan met 1 lousy Eternium Thread als mats. Voor mij de moeite waard aangezien ik tailoring al op 375 had voor WotLK.
[ Voor 9% gewijzigd door Bosmonster op 30-01-2009 18:30 ]
Eensch dat andere professions qua unieke dingen veel beter zijn dan tailoring (alchemy tanking trinketBosmonster schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 18:27:
[...]
De spellthread is niets unieks en kun je zonder tailoring ook krijgen. 150G besparen als je een nieuwe broek hebt is nu niet echt een reden om tailoring te behoudenSterker nog, heb nog 4 brilliant spellthread in de bank liggen, dus daar hoef ik me niet druk om te maken. Ik had tailoring in TBC voor de frozen shadoweave set. Kijk dat was nou een leuke plus om tailoring te hebben. Nu is het enige unieke de embroideries, die dus voor DPS nutteloos zijn en de flying carpet.. das ook niet meer dan een gimmick.
Dan heb ik liever JC met wat leuke unieks als 32 spellpower gems.
Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...
Mwah 375 is vrij verwaarloosbaar. Daarnaast klopt het argument van de greenies maken en dissen niet helemaalMrHuge schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 18:58:
[...]
Eensch dat andere professions qua unieke dingen veel beter zijn dan tailoring (alchemy tanking trinket). Maar als je hem toch al op 375 had en (zoals ik) je bank zowat vol zit met Frostweave Cloth is het nog wel de moeite waard om tailoring op z'n minst (voor casters dan) naar 405 te brengen. Het is daarbij ook nog eens een goedkope manier om aan dusts, essences en een paar shards te komen (greenies craften en disenchanten). Per saldo kost het mij dus niet zo heel veel goud, behoudens het leren van de patterns en de Eternium Thread.
Enneeh, 150 goud is toch weer 150 goud.
Heb tailoring ook op 450 maar zou het zo in willen ruilen voor JC. Enige wat me weerhoud is dat blizz me waarschijnlijk fucked met een imba chest in patch 3.1 ofzo.MrHuge schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 18:58:
[...]
Eensch dat andere professions qua unieke dingen veel beter zijn dan tailoring (alchemy tanking trinket). Maar als je hem toch al op 375 had en (zoals ik) je bank zowat vol zit met Frostweave Cloth is het nog wel de moeite waard om tailoring op z'n minst (voor casters dan) naar 405 te brengen. Het is daarbij ook nog eens een goedkope manier om aan dusts, essences en een paar shards te komen (greenies craften en disenchanten). Per saldo kost het mij dus niet zo heel veel goud, behoudens het leren van de patterns en de Eternium Thread.
Enneeh, 150 goud is toch weer 150 goud.
Anoniem: 63072
Nee hoeft niet, ik ren altijd een instance in, invite iemand, en dan gelijk de groep verlaten.DizzyWeb schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 17:52:
[...]
Nee hoor, ik gebruik die truc vaak in Orgrimmar, als me HS op cooldown is. Guildie even voor een group inviten, RFC in duiken, groep verlaten, minuut wachten... en een gratis teleport. Zou wel kunnen dat die andere persoon al in de groep moet zitten voor je de instance in gaat, nooit getest.
Gelukkig had mijn Warrior alle "old-world" Elders nog geregistreerd staanKapoen schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 17:27:
[...]
Elders geven niet zoveel rep hoor, normaal gezien 75 rep per stuk. En je moet er 75 bezoeken, geen 50
http://www.wowhead.com/?achievement=937 volgens mij wel hoorredfoxert schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 00:53:
[...]
Gelukkig had mijn Warrior alle "old-world" Elders nog geregistreerd staan
Hoefde dus alleen nog maar 50 coins te halen en de nieuwe zooi. Omen killen was ook niet nodig zoals heel veel van die achievements voor de Elder title.
Ja, en denk je dat die healer en die tank die je door de instance gehaald hebben niet eerst normals hebben moeten doen?Anoniem: 63072 schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 00:03:
Lekker hoor met mijn druid 80 geworden een tijdje terig en als feral wat rond gehuppeld (lees: gegrind) Cloth en leather healing gear laten craften en presto klaar voor heroics. Ik krijg nu overal de dungeon en heroic achievement tegelijk
Waar zijn de gewone level 80 instances eigenlijk nog voor?
Misschien bedoelde 'ie dat je hem niet zelf hoeft te killen. Op z'n lijk staan is genoeg.
Anoniem: 252101
Uit zijn post maak ik op dat hij zelf healer isHydra schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 10:39:
[...]
Ja, en denk je dat die healer en die tank die je door de instance gehaald hebben niet eerst normals hebben moeten doen?
Anoniem: 86703
Waarschijnlijk niet, krijg je als healer de kans niet voorHydra schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 10:39:
[...]Ja, en denk je dat die healer en die tank die je door de instance gehaald hebben niet eerst normals hebben moeten doen?
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
blup
Dat snap ik, maar op de betreffende item of in totaal gesocket op alle items?MrVegeta schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 11:57:
Om de meta te laten werken heb je 2 rode gems en 1 blauwe gem nodig.
[ Voor 8% gewijzigd door STING op 31-01-2009 11:59 ]
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Voor enchanting? 435-440 is ook nog vrij easy (armsman is cheap). Daarna wordt het wel lastiger ja.MrVegeta schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 13:21:
435 tot 450 is best lastig om te levelen...
[ Voor 30% gewijzigd door Bosmonster op 31-01-2009 14:15 ]
vanaf 440 maakt het eigenlijk niet echt meer uit, je kan dan al die formula's kopen behalve de nieuwe stamina op bracers. Maar berserking loopt toch harder dan die stamina bij mij. Dus vanaf 440 zou ik alleen levelen door het verkopen van enchants.Bosmonster schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 14:14:
[...]
Voor enchanting? 435-440 is ook nog vrij easy (armsman is cheap). Daarna wordt het wel lastiger ja.
Als het ging om tailoring, gewoon frostweave bags maken. Is wel groen, maar cheap en makkelijk te verkopen. Zo ben ik tot 444 tailoring momenteel gekomen zonder er echt in te investeren. Maar die ga ik zo dus ff wegknikkeren
Ja, ik had weer 'es niet goed gelezen, nevermindAnoniem: 252101 schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 10:57:
Uit zijn post maak ik op dat hij zelf healer is
lol had dan gewoon je fishing samen met je cooking gedaan. Kost wel iets meer tijd maar had je weer hoop geld bespaart.Mektheb schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 13:28:
Alles is te levelen als je gold heb
Gistere cooking van 0 tot bijna het hoogste kost wat heb je ook wat
nu nog me alchemy van 375 naar maxx doen heb ik al 9k voor gereserveerd
En daarna fishing lvlen van 0 naar maxx...omg boring
Ja want idd, het aantal gold weegt op tegen de tijd die je er aan verdoet..Taenadar schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 20:13:
[...]
lol had dan gewoon je fishing samen met je cooking gedaan. Kost wel iets meer tijd maar had je weer hoop geld bespaart.
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Ach ja zo slim ben ik niet en spendeer het gold wel moet nog 19x exalted worden hahaTaenadar schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 20:13:
[...]
lol had dan gewoon je fishing samen met je cooking gedaan. Kost wel iets meer tijd maar had je weer hoop geld bespaart.
Gelukkig heb ik fishing al op 450 en mijn cooking op 435.. dat levelen schiet ook niet echt op
Anoniem: 158967
Het gaat om fishing en cooking levelen naar 450.. Geen reden dat niet samen te doen, ipv 9K te betalen voor cooking-spul en vervolgens al je vis uit fishing weg te kunnen gooienjarnotjuh schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 22:11:
[...]
Ja want idd, het aantal gold weegt op tegen de tijd die je er aan verdoet..
Met een beetje handel verdien ik ruim 500g op een dag, en van 9k lig ik ook niet echt wakker hoor.
Het is effe een smak geld voor 1x, maar ach, kom je ook wel weer bovenop.
Maandagavond maar eens respeccen naar arcane na veel erover gelezen te hebben. Met een beetje manamanagement(huh wat, als fire) en opletten kan je er meer dmg mee doen dan FFB, dat moet ik zien..
In begin van tbc ooit een arcane spec gehad, dat scheen ook hip te zijn, maar ik kon er niet mee overweg, kijken of dit nu beter lukt.
Hij snapt 'mBosmonster schreef op zondag 01 februari 2009 @ 13:09:
[...]
Het gaat om fishing en cooking levelen naar 450.. Geen reden dat niet samen te doen, ipv 9K te betalen voor cooking-spul en vervolgens al je vis uit fishing weg te kunnen gooien
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 252101 op 01-02-2009 13:53 ]
9k spenderen aan cooking? Bij mijn weten kan je cooking tot voorbij 400 krijgen met alleen 'vleesrecepten', en dat is eenvoudig te farmen (zeker op level 80). Fishing is echt niet nodig als basis voor cooking, ik geef wel toe dat het lucratief kan zijnBosmonster schreef op zondag 01 februari 2009 @ 13:09:
[...]
Het gaat om fishing en cooking levelen naar 450.. Geen reden dat niet samen te doen, ipv 9K te betalen voor cooking-spul en vervolgens al je vis uit fishing weg te kunnen gooien
[ Voor 4% gewijzigd door Kapoen op 01-02-2009 13:56 ]
Absoluut niet nodig maar wel een stuk makkelijker want je slaat in principe de spreekwoordelijk twee vliegen in een klapKapoen schreef op zondag 01 februari 2009 @ 13:55:
[...]
9k spenderen aan cooking? Bij mijn weten kan je cooking tot voorbij 400 krijgen met alleen 'vleesrecepten', en dat is eenvoudig te farmen (zeker op level 80). Fishing is echt niet nodig als basis voor cooking, ik geef wel toe dat het lucratief kan zijn
Wa Doede Nou
Welke is dat precies?Anoniem: 214426 schreef op zondag 01 februari 2009 @ 12:13:
Zijn er nog mensen die op de nieuwe PvE server gaan spelen?
[EU] New English Realm - Saurfangtoon volledige bericht
The basics
Realm name: Saurfang
Language: English
Realm type: Normal (PvE)
Battlegroup: Misery
Migration: No
Realm forums: http://forums.wow-europe.com/board.html?forumId=8637322
In a few words
Today we're opening a new English Normal/PvE realm, named Saurfang, in the Misery Battlegroup. This is a fresh realm, thus no migration will be allowed to the realms during the first 90 days. Also, the Ahn'Qiraj gates and Sunwell will be closed, and you can't create a Death Knight on the realm until you have another level 55 character there (or 90 days have passed).
The realm will open this afternoon.
Please note that the starting areas may be quite flooded in the beginning, and the population cap is intentionally set a bit lower than normal to not have them even more flooded. The cap will be raised over the coming days as the population spreads out more.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Je had misschien toch beter dat geld kunnen bijhouden, binnen 3 levels sta je in Outland waar er een enorme sprong wordt gemaakt qua gear (zeker vergeleken met wat je nu hebt). Misschien weet je dit al, maar strength is geen stat voor rogues. Nuja, je bent nog volop aan 't levellen en dan neem je inderdaad wat je kan krijgen-ko- schreef op zondag 01 februari 2009 @ 16:38:
Na een tijdje niet gespeeld te hebben (Drukke Decembermaand enzo..) toch de draad weer opgepikt en in twee daagjes casual play weer twee keer gedinged.
Dit is mijn huidige profile en ik ga gewoon verder waar ik gebleven was. Enige wat ik wel gedaan heb is mn blades vervangen, want die waren eigenlijk bedoeld voor Level 3x rogues.Wel mn heilige "Gij zal geen armor of wapens op de AH kopen als uwer character geen alt is" overtreden daarvoor, maar ik zag me genoodzaakt. Al met al voor 50G klaar dus ik vond dat best meevallen. Nu met +300G verder voor die Epic mount.
Zie hier mijn Character. Ik ben me bewust dat ik deze vraag al meerdere keren heb gesteld, maar gaat het de goede kant op qua armor/specs?
Hoe doe je dat?Kees schreef op zondag 01 februari 2009 @ 17:32:
vrolijke noot: gisteren mijn Plagued Proto-Drake gekregen van Alexstrasza. Eindelijk met 492% rondvliegen ipv 456%
dan heb heb ik de patch zeker gemist waarin de flying mounts zijn veranderd van 310%(+10%) naar 456%(492%)Kees schreef op zondag 01 februari 2009 @ 17:32:
vrolijke noot: gisteren mijn Plagued Proto-Drake gekregen van Alexstrasza. Eindelijk met 492% rondvliegen ipv 456%
alle settings staan in de WTF mapAnoniem: 158967 schreef op zondag 01 februari 2009 @ 12:13:
Op drukke plekken heb ik laatste tijd beetje last van fps drops en dat komt denk ik omdat ik de settings van me videokaart wat hoger heb gezet, een ati HD4850. Nu heb ik al is op defaults geklikt, maar dat reset ie de settings niet. Dus weet iemand hoe ik mijn ati settings weer naar default kan krijgen?
[ Voor 48% gewijzigd door Mili op 01-02-2009 21:18 ]
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Bier, Whiskey en Metal!!
Tailoring is wel heel matig idd, er zijn heel weinig dingen waar we wat aan hebben. Helaas is enchanting ook niet echt geweldig om te hebben, behalve om te verkopen...Bosmonster schreef op zondag 01 februari 2009 @ 23:26:
Dit weekend 444 tailoring weggegooid en met JC begonnen. De wilde verhalen over hoe duur dat wel niet is zonder mining zijn behoorlijk overdreven. Zit al tegen de 400 en heb misschien 1500G uitgegeven. Een redelijk gedeelte daarvan heb ik met dissen ook weer terugverdiend.
Anoniem: 158967
Ik heb het wel over mijn Videokaart settings, niet de WoW settings. Ik wil graag mijn videokaart settings resetten, niet de WoW settings.Mili schreef op zondag 01 februari 2009 @ 21:15:
[...]
dan heb heb ik de patch zeker gemist waarin de flying mounts zijn veranderd van 310%(+10%) naar 456%(492%)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[...]
alle settings staan in de WTF map
als je dus het config bestand weggooit dat je in de allereerste map vind
gaan alle grafische en audio setting terug naar de "fabrieksinstellingen"
Kapoen!
Ja, dat weet ik zelf ook donders goed. Ben alleen super blij met de snelheid van het hanzo zwaard en de damage die ik nu doe. Dit was een eenmalige aanschaf uit de AH, ik zal het niet meer doen.Je had misschien toch beter dat geld kunnen bijhouden, binnen 3 levels sta je in Outland waar er een enorme sprong wordt gemaakt qua gear (zeker vergeleken met wat je nu hebt). Misschien weet je dit al, maar strength is geen stat voor rogues. Nuja, je bent nog volop aan 't levellen en dan neem je inderdaad wat je kan krijgen
Dankje! Komt zeker goed.Veel succes en plezier in Outland
[ Voor 7% gewijzigd door -ko- op 02-02-2009 05:32 ]
Wa Doede Nou
Deadly op het langzaamste wapen en Instant op het snelste. Qua wapen zou je altijd moeten gaan voor een langzaam wapen in je main hand en een snel (rond de 1.6-1.8 als combat) in je offhand.-ko- schreef op maandag 02 februari 2009 @ 00:50:
Nog een korte andere vraag: Welke poisons applien andere rogues op hun weapons? Ik heb echt geen idee welke het beste voor welke taak is..
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Je zou de quest kunnen doen voor de Blazewind Breastplate is een leuk chest item voor een niet al te lastige quest chain (2 quests te doen) in Badlands-ko- schreef op zondag 01 februari 2009 @ 16:38:
Na een tijdje niet gespeeld te hebben (Drukke Decembermaand enzo..) toch de draad weer opgepikt en in twee daagjes casual play weer twee keer gedinged.
Dit is mijn huidige profile en ik ga gewoon verder waar ik gebleven was. Enige wat ik wel gedaan heb is mn blades vervangen, want die waren eigenlijk bedoeld voor Level 3x rogues.Wel mn heilige "Gij zal geen armor of wapens op de AH kopen als uwer character geen alt is" overtreden daarvoor, maar ik zag me genoodzaakt. Al met al voor 50G klaar dus ik vond dat best meevallen. Nu met +300G verder voor die Epic mount.
Zie hier mijn Character. Ik ben me bewust dat ik deze vraag al meerdere keren heb gesteld, maar gaat het de goede kant op qua armor/specs?
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
[ Voor 14% gewijzigd door STING op 02-02-2009 07:57 ]
Anoniem: 27535
[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 27535 op 02-02-2009 08:07 ]
Dat denk ik ook ja !Mili schreef op zondag 01 februari 2009 @ 21:15:
[...]
dan heb heb ik de patch zeker gemist waarin de flying mounts zijn veranderd van 310%(+10%) naar 456%(492%)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik waarschijnlijk, maar wel pas als de AQ gates nog niet open zijn over 9 maanden. ff zorgen dat ik tegen die tijd de AQ Scepter questline gedaan heb enzo zodat ik op de gong kan meppen en mn Title en mount kan bemachtigen om daarna weer terug te verhuizen naar mn home realm. Ik zeg dit expres aangezien ik toch serieus aan het overwegen ben om van Lagland (Outland) te gaan verkassen naar een van de destination realms. Alleen zo jammer dat Blizzard geen Guildbanks wil migrerenAnoniem: 214426 schreef op zondag 01 februari 2009 @ 12:13:
Zijn er nog mensen die op de nieuwe PvE server gaan spelen?
[ Voor 39% gewijzigd door redfoxert op 02-02-2009 08:16 ]
[ Voor 11% gewijzigd door Tjeerdtq op 02-02-2009 08:37 ]
Anoniem: 260086
Op Stormreaver zijn de spelers gelukkig iets makkelijker. Op de 25 á 30 heroic runs die ik nu heb gedaan, is het nog maar één keer voor gekomen dat iemand mijn SP vroeg.STING schreef op maandag 02 februari 2009 @ 07:52:
Het leven van een pala-healer zonder 100% epic gear gaat niet over rozen
Ik heb m'n eerste PuG heroic "mogen" doen, UK, wat goed afliep.
Maar bij andere heroic PuG's kom ik niet binnen. Ik moet tenminste 18K mana en 1.8K SP hebben.
Beetje kip en ei verhaal, want die heroics heb ik juist nodig om dat soort getallen te halen.
Gisteren al een beetje geregeared om m'n intellect omhoog te gooien, iets ten koste van m'n SP.
Afgelopen zaterdag precies hetzelfde gedaan, zo rond 17.00 was ik tailoring helemaal zat en heb ik het gedumped voor JC (laat die imba recipes in uldaur maar komen). Zondag 18.00 zat ik op 428 JC. De quest gedaan, daily JC gedaan. Gelijk 28 hit gem pattern gekocht, 2 dragoneye's van m'n lock gehaald en de laatste op AH gekocht en et voila. Ik was hitcapped voor fireball spec (368 hitrating)Bosmonster schreef op zondag 01 februari 2009 @ 23:26:
Dit weekend 444 tailoring weggegooid en met JC begonnen. De wilde verhalen over hoe duur dat wel niet is zonder mining zijn behoorlijk overdreven. Zit al tegen de 400 en heb misschien 1500G uitgegeven. Een redelijk gedeelte daarvan heb ik met dissen ook weer terugverdiend.
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Anoniem: 282346
[ Voor 37% gewijzigd door Loadichus op 02-02-2009 09:42 ]
Klinkt als zo snel mogenlijk weg wezen?ShadowBumble schreef op maandag 02 februari 2009 @ 09:17:
liefdagboek,
Zo van het weekend weinig gedaan eigenlijk alleen even Elder of Kalidor afgerond en nu als laatste nog Elders of the Dungeons gedeeltelijk.
Onze Guild heeft die weekend wel 25man OS en 6 Bosses uit Naxx25 neergelegd dus dat is weer wat mooie progressie voor de guild, mijn progressie staat nog steeds stil aangezien de Guild me steeds niet uitnodigt voor Raids maar mensen neemt die praktisch al Naxx10 geared zijn of beter inmiddels.
Mijn gedachten gaan dan ook steeds meer naar alternatieven hiervoor, maar zal dit eerst nog een bespreken met de GL.
Ben der nog niet helemaal uit heb zojuist de GL maar even gemailed met me verhaal , hoewel ik de guild en sfeer geweldig vind ben ik bang dat het daar wel op neer gaat komen inderdaad.Gohan-san schreef op maandag 02 februari 2009 @ 09:42:
[...]
Klinkt als zo snel mogenlijk weg wezen?
het zijn idd gouden tijden voor mensen die een bank char vol met oude ore hebben en die langzaam naar de AH brengen zodat de prijzen niet te veel zakken. heb afgelopen weekend 1000g ophaaltImdaMned schreef op maandag 02 februari 2009 @ 08:45:
[...]
Afgelopen zaterdag precies hetzelfde gedaan, zo rond 17.00 was ik tailoring helemaal zat en heb ik het gedumped voor JC (laat die imba recipes in uldaur maar komen). Zondag 18.00 zat ik op 428 JC. De quest gedaan, daily JC gedaan. Gelijk 28 hit gem pattern gekocht, 2 dragoneye's van m'n lock gehaald en de laatste op AH gekocht en et voila. Ik was hitcapped voor fireball spec (368 hitrating)
Alleen zijn azerothan diamonds / huge emeralds van 50g per stuk niet leuk. Net zoals de thorium ore van 100g per stack, mithril van 50g : (
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq