![]() ![]() | |||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||
![]() |
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() ![]() | |||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||
![]() |
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
![]() | ||
| ||
![]() |
[ Voor 99% gewijzigd door Zeror op 05-01-2009 16:52 ]
Ik heb het tegenovergestelde meegemaakt. Ik kwam aan in zo'n grot en daar stonden al groepje alliance (ik = horde) te wachten totdat de NPC spawnt. Ik kreeg niet de indruk dat ze in een party waren, maar opgeven moment was die NPC gespawnt en niemand deed wat. Dus toen ik het hef in handen nam en de NPC afmaakte en mn loot gepakt had, begonnen ze ineens mij aan te vallen alsof ik 'het' gedaan had dat ze weer langer moesten wachten (althans dat denk ik dat dit ze bedoelden, ik versta geen alliancetaalBosmonster schreef op maandag 05 januari 2009 @ 15:14:
[...]
Zo stond ik laatst wat mobs te killen voor een quest, ik pull een mob, komt er ineens een druid aanvliegen transformt en moonfiret. Hij was net te laat en begint te schelden dat ik zn mob steelEhm.. had hem niet eens gezien... en IK steel ZIJN mob
Frost zou best een verschil kunnen maken, zelf nog niet geprobeerd tbh. Vind de AoE van Unholy tot op heden lekker voor de aggro in heroics, zodat de mage/warrior/whatever lekker AoE los kanNee, wel tegen de 4k DPS aan
Ik heb Rune Strike op een knop gebind, die ik ondertussen in een automatisch ritme 'spam' met m'n pinkdus ik denk niet dat ik dat ritme eruit moet halen, aangezien het ingesteld is op de swingtimer van m'n weapon.
Deze build ga ik gewoon nemen (dat necrosis ga ik even laten bezinken, klinkt inderdaad wel goed), en het even goed testen op een Naxx run, zo goed als zeker met die andere guild.
3% strength zorgt wel voor increase op alles wat je doet! Ook al is 3% niks, alle beetjes helpen tot een groter geheel. Ook hier geen math, maar dan mijn gevoel
Bnet pindle#2913
Haha..Rakkerzero schreef op maandag 05 januari 2009 @ 17:04:
[...]
Ik heb het tegenovergestelde meegemaakt. Ik kwam aan in zo'n grot en daar stonden al groepje alliance (ik = horde) te wachten totdat de NPC spawnt. Ik kreeg niet de indruk dat ze in een party waren, maar opgeven moment was die NPC gespawnt en niemand deed wat. Dus toen ik het hef in handen nam en de NPC afmaakte en mn loot gepakt had, begonnen ze ineens mij aan te vallen alsof ik 'het' gedaan had dat ze weer langer moesten wachten (althans dat denk ik dat dit ze bedoelden, ik versta geen alliancetaal). Dat doodgaan vond ik nog geen eens zo heel erg, want dat scheelde mij weer een pokke eind lopen
Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!
Je kunt als Druid zijnde Tauren of Nightelf naar Moonglade teleporten, welke boven Felwood ligt. Op de grens ligt dus Felpaw Village.Borgoth schreef op maandag 05 januari 2009 @ 17:40:
Heeft iemand tips om als lvl 42 door fellwood naar felpaw village te komen? Ik ben toevallig geen tauren, dat had wel goed uit gekomen.(als tauren kun je er toch heen vliegen?) Ik moet er namelijk heen voor een quest, deze geeft zo'n 10k xp en met linked friend keer 3 is dus 30k xp.
Ik kan er later heen gaan, maar dan mis ik een hoop xp. Ik ben nog te laag lvl om die "at war" tactiek te gebruiken.
Ja, klopt. Enkel op het laatste stukje moet een beetje afwijken omdat er dan een paar wolven over het pad heen lopen.Bosmonster schreef op maandag 05 januari 2009 @ 17:48:
Felwood is toch wel redelijk ok, zolang je op de weg blijft?
Als low level zijnde wel ja. Daarom is ook de Lunar Festival de enige methode van het jaar wanneer je als low level non-druid in Moonglade kunt komen zonder teleportatie van een warlock.Kornflakes schreef op maandag 05 januari 2009 @ 17:53:
[...]
Enige vervelende is de tunnel met die furbolgs (oid, is alweer lang geleden)
[ Voor 49% gewijzigd door Zeror op 05-01-2009 17:55 ]
Enige vervelende is de tunnel met die furbolgs (oid, is alweer lang geleden)Bosmonster schreef op maandag 05 januari 2009 @ 17:48:
Felwood is toch wel redelijk ok, zolang je op de weg blijft?
[ Voor 36% gewijzigd door Bosmonster op 05-01-2009 18:05 ]
Lunar Festival is einde van de maand alweerRakkerzero schreef op maandag 05 januari 2009 @ 17:52:
[...]
Als low level zijnde wel ja. Daarom is ook de Lunar Festival de enige methode van het jaar wanneer je als low level non-druid in Moonglade kunt komen zonder teleportatie van een warlock.
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!
Dan doe je al je armor uitBorgoth schreef op maandag 05 januari 2009 @ 19:14:
Ok, ik ben nu wow aan het installeren op een compaq evo n800v. Heb eigelijk te wijnig ram (256mb) maar misschien met wat tweaks is het toch voor elkaar te krijgen.
Over felpaw, Door fellwood kom ik wel heen. Alleen moet ik nog door die tunnel. Die Quest aan de zijkant van die grot kan ik nog niet. (hiermee word je unfriendly en kan je at war uitschakelen. Dan vallen ze je niet meer aan) Ik ben nog te laag level.
Welk level moet een warlock zijn om daar naartoe te teleporten? Mijn linked vriend heeft ergens een 35 warlock. Als hij daar is kan hij mij summonen. Anders probeer ik wel door dood te gaan telkens een stukje verder te komen. Zal wel ten kosten van mijn armor gaan, maar dat heb ik wel over voor 30k XP.
Level 20, maar dan heb je wel twee andere nodig die hem willen helpen.Borgoth schreef op maandag 05 januari 2009 @ 19:14:
Welk level moet een warlock zijn om daar naartoe te teleporten? Mijn linked vriend heeft ergens een 35 warlock. Als hij daar is kan hij mij summonen.
Gewoon lekker in je nakie door die tunnel rennen. Gear in je bank dan weet je zeker dat als je bij de spirit healer staat je geen durability loss krijgt per ongeluk. Sowieso in je nakie rondrennenBorgoth schreef op maandag 05 januari 2009 @ 19:14:
Ok, ik ben nu wow aan het installeren op een compaq evo n800v. Heb eigelijk te wijnig ram (256mb) maar misschien met wat tweaks is het toch voor elkaar te krijgen.
Over felpaw, Door fellwood kom ik wel heen. Alleen moet ik nog door die tunnel. Die Quest aan de zijkant van die grot kan ik nog niet. (hiermee word je unfriendly en kan je at war uitschakelen. Dan vallen ze je niet meer aan) Ik ben nog te laag level.
[ Voor 4% gewijzigd door winkelwagen op 05-01-2009 19:23 ]
Ben het hier mee eens en na 4 jaar heb ik mijn account stop gezet. Misschien zal ik het missen, misschien ook niet. maar dagelijks hetzelfde doen gaat me na 4 jaar echt wel de keel uithangen. Tegenwoordig alleen maar online om wat te chatten.T!m0n schreef op maandag 05 januari 2009 @ 19:03:
Ligt dit aan mij of is dit gewoon een feit?
Ik heb het idee dat er toch 'te weinig' te doen is in WoW atm, de raids die er zijn zijn echt zodanig makkelijk dat je ze zo gedaan hebt, en na een paar runs 'hoef je er niet meer heen', want je hebt alles al. Ik heb een beetje het idee dat er weinig content aanwezig is, dan kan Ulduar wel komen maar voegt dat zoveel toe? als je het vergelijkt met TBC lijkt WotLK toch 'kleiner'.
Ik heb gemerkt dat die rep grind om door de tunnel te geraken gebuffed is. Nu ben je al unfriendly na slechts één keer de basis quest gedaan te hebben, waardoor je dus gewoon door de tunnel kan lopen.Kornflakes schreef op maandag 05 januari 2009 @ 17:53:
[...]
Enige vervelende is de tunnel met die furbolgs (oid, is alweer lang geleden)
Clowns to the left of me, Jokers to the right
[ Voor 11% gewijzigd door MrVegeta op 05-01-2009 23:32 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
[ Voor 18% gewijzigd door Hydra op 06-01-2009 00:34 ]
https://niels.nu
"For the last time, don't EVER move South!"
- "But there was a spark there!"
"Dude, I don't care if there were a hundred sparks there. The tank moves that way, if you stand there, you will get killed."
- "The tank could have moved north instead."
"He could have, but he didn't. Don't decide stuff like that on your own, we've got a raid leader for that."
- "I do more DPS in a spark!"
"Not when you're dead."
MrVegeta schreef op maandag 05 januari 2009 @ 23:32:
Ben benieuwd hoe groot Uldar is en vooral hoe moelijk aangezien Naxx25 gewoon te makkelijk is. Malygos en Sath2/3D zijn wel leuk.
That being said, there's going to be a LOT of encounters to test in both 10 and 25 player modes. There will also be a whole lot of "hard modes" and achievements to test. We're shooting for most all of the encounters to have "hard modes" that allow raids to increase the challenge and reward level if they're up to it. We're pretty pleased with how Sartharion and his drakes worked, and we're going to expand on that idea extensively in Ulduar and future raids.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Zoiets had ik van de week in coldara. Moest wat van die "bossdraakjes" killen, spawnen er precies die 4 adds die om hem heen staan. Een Tauren Warrior stond ernaast en hielp me. /bow voor hem, daarna hem nog even geholpen, hij moest dezelfde mob hebbenPanthera schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 08:57:
Gisteren werd ik geholpen door 2 alliance
We lopen allebei door dezelfde Area, ik laat hun hun poppetjes, zij laten mij mijn poppetjes. Even later komen we na door een aantal tunnels te zijn gelopen bij een warmaul ogre elite (in mijn quest aangeraden voor 3, maar ik als DK wilde het toch gewoon even proberen). Zij zijn met zijn tweeën, dus ik ga erbij zitten als gesture van, pakken jullie hem maar. Nadat ze hem schade gedaan hebben, help ik nog even mee.
Daarna deed één van de twee /point op boss, /point op mij. Ik doe /nod. Hij doet /bow, ik doe /thanks
Vervolgens spawned de boss opnieuw, ik pull hem, en zij helpen mij met killenik doe nog eens /thanks
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Ik zat er over te denken om de Karazhan Attunement op m'n 80 DK inderdaad ook te solo'en. Ben benieuwd of dat nog een beetje gaat. Ik zit alleen met de vraag of mijn DPS gear en Unholy DPS build goed genoeg zijn om de instances te solo'en en daarna eventueel zelfs Karazhan.Teunis schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 09:17:
Dus nieuw doel stellen voor me paladin. Exalted (1500 rep of zo) met Violet Hold
ik had in verleden al een Attument solo geprobeerd, en dat ging niet zo goed.
Dus me shaman tijdelijk resto gespect (man wat is riptie + earth shield goede spels zeg)
Op naar attuman, denk dat rustig 10 minuten bezig ben geweest of zo iets.'
Fase 2 is gewoon niet te soloen allen fase 3 zo ik rustig alleen aan durven.
Ik loot, zie grote vreugde de Attuman Mount als drop. dus zeer happy paladin met Attuman mount nu. (1000x beter looking dan standaart paladin mount)
Denk dat nog zo'n 2h bezig ben geweest om rest van rep op respawning trash te krijgen. maar het was zeker waard.
[ Voor 20% gewijzigd door zwik op 06-01-2009 09:38 ]
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
"Don't let your dreams be memes"
Tijdens fase 2 (mount + attumen)UTwizard schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 09:30:
[...]
Ik zat er over te denken om de Karazhan Attunement op m'n 80 DK inderdaad ook te solo'en. Ben benieuwd of dat nog een beetje gaat. Ik zit alleen met de vraag of mijn DPS gear en Unholy DPS build goed genoeg zijn om de instances te solo'en en daarna eventueel zelfs Karazhan.
Een nieuw streven
Anoniem: 270238
Anoniem: 218826
Anoniem: 277301
Hoe krijgt 'ie dat voor mekaar dan? Mijn gear is nog best slecht (nog het e.e.a. aan green spul) maar ik kan zonder ooit OOM te raken 3 stacks lifebloom en een renew ophouden. Da's al aardig wat HP/sec.NMe schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 04:10:
En dan heb ik het nog niet eens over het feit dat hij door Malygos geparried zou worden als hij van voren DPS't, wat meer damage betekent op de main tank. En de healers hadden het al lastig genoeg, onze zesde healer healde amper meer dan de Judgement of Light van één van onze retridins.
Ik snap best dat je pissig wordt van de lag enzo, ik werd gister ook redelijk zat van alle "No additional instances" meldingen steeds, maar wat denk je dat een GM in hemelsnaam kan doen aan de lag? Je vergelijking met Admin in vista gaat absoluut niet op, ze kunnen zelf niks aan de server doen.Anoniem: 270238 schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 09:57:
Gisteren 3 wings gecleared en de rest van de avond vast gezeten op Thaddius. Dit omdat onze geweldige server Ravencrest zo'n encounter simpelweg niet aankan na 21:00. Platforms gingen wel, maar zodra de encounter met Thaddius was gestart begonnen de lagspikes. Vervolgens een heel gezellig gesprek gehad met een GM... Die zoals altijd nergens mee kunnen helpen. Je gaat je langzamerhand toch wel afvragen hoe iemand met controle over de game, NIETS kan doen. Simpel voorbeeld: je bent administrator over je eigen PC en je kunt letterlijk zo'n beetje ALLES doen, tenzij je Vista draait, dan schijn je zelfs als administrator nog niet full rights te hebben. Maar een GM kan blijkbaar niets meer dan optreden als 1 of andere Dr. Phill met een stel macro's om proberen je tevreden te houden.
En dat terwijl je zonder noemenswaardige buffs alle encounters easy kan doen. Mats verzamelen voor 20 mana en HP pots, 20 elixirs, 20 foodbuffs, 20 haste potions 20 nature/fire/frost/shadow resist pots is allang niet meer nodig. Met alleen raiden zou je genoeg moeten kunnen verdienen om de mats voor raids te bekostigen.Anoniem: 218826 schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 09:59:
WoW begint nu echt z'n tol te eisen bij mij
Lange dagen farmen voor raid mats doe ik al niet meer. Nu dat ik stage loop+school ben ik blij in het weekend even achter over te kunnen hangen en helemaal niet met een pc te doen
Maar met raiden ben ik helemaal gesloopt als ik er klaar ben. Gisteravond ook weer, de raid ging niet al helemaal goed, de hdd van mn pc staat op overlijden (vandaag nieuwe!!!), en was half 2 toen we klaar waren. Ik was helemaal gesloopt. Draai me om en plof zo op mn bed met kleding en alVanmorgen wakker geworden met mn kleding aan
![]()
Denk dat het tijd wordt ook te kappen met het spel! Wat andere dingen doen
Nu race ik na stage naar huis, eet heel snel, droog snel af en ben dan om 7uur precies op tijd alleen maar om te raiden.
WoW is een leuk spel, het neemt nu meer tijd in beslag dan dat het een paar jaar geleden deed.
Soapdev
Anoniem: 168342
ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)
Anoniem: 236827
Ingame support is een 1e lijns, ze nemen het probleem aan, analyseren het en zetten het al dan niet door naar techsupport.Anoniem: 218826 schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 10:16:
De GMs in WoW hebben een totaal andere functie dan in bijv. Lineage 2. Daar hebben de GM's bijna alle mogelijke access die je kunt bedenken.
Van server restart tot aan de kleinste schattige konijntjes spawnen met epic lewt! Of het maken van een server messege of the day
In WoW is het totaal anders, hier kunnen ze je morale steun bieden. De items die je kwijt bent wordt weer door een andere rank gms gedaan. En het helpen met ingame raids bugs en dergelijk worden weer door andere gms gedaan. Ik persoonlijk vind het heel erg om slachtig wat in WoW op GM niveau gedaan is.
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Een warrior heeft 3 Stances Battle Defensive en Berserker.Anoniem: 168342 schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 10:24:
Kan iemand eens in het kort en mensentaal het verschil uitleggen tussen defensive stance en gewone (battle?) stance?
ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)
Salena en anderen, Zouden jullie mij wat pointers kunnen geven waar op te letten kwa gear en kwa build. Heb nu alle 3 de trees geprobeerd. Moet zeggen Blood is best handig voor solo activiteiten, maar merk dat ik in instances/dungeons toch niet voldoende doe kwa treath en ook niet helemaal meekom kwa dps. Heb het idee dat ik op dit moment wat clueless aan het spelen ben met mijn DK.Anoniem: 236827 schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 10:26:
@ pron
Toen ik gisteren thuiskwam, en nadat de grote en kleine meid + 2 katten gedag waren gezegd, heb ik mijn nieuwe spec ingevoerd. Nog even nagedacht over eventuele guildswitch, en paar quests gedaan op m'n Priest, maar toen nog een tweetal heroics gedaan op m'n DK, mét nieuwe spec!
.....
Terugkomend op m'n threat en spec. M'n AoE threat is nog steeds geen probleem, want de Hunter kon constant Volley spammen, zonder ook maar eens aggro te pullen. M'n single target threat is wel omhoog gegaan, vooral door die 2 talents in Blood. Scourge Strikes komen boven de 4k als crit, Rune Strikes zoals genoemd boven de 6k. Ik moet alleen even Omen wat groter maken, zodat ik in een normale rotatie mijn TPS kan zien. De laatste baas deed ik met de 'standaard' rotatie: IT-PS-BS-BS-SS-SS-SS-SS met elke mogelijke Rune Strike en door de Glyph van SS hoefde ik mijn diseases bijna nooit te vernieuwen.
Goede ervaringen dus, maar nog geen ultieme test natuurlijk. Dat komt hopelijk vrijdag in Naxx10.
Misschien ligt het meer aan jezelf dan aan het spel dat je denkt dat het meer tijd in beslag neemt. Nu neemt het juist veel minder tijd in beslag dan voorheen. Als jij persee om 19:00 online moet zijn om te raiden zal je dat zelf natuurlijk moeten beslissen maar je kan ook een guild zoeken die later begint ?? Daarnaast ... om half 2 klaar zijn ... dan geloof ik best dat je je gesloopt voelt. Als je jezelf gewoon een limiet stelt, van 23:00 einde oefening, zal je je daar ook aan moeten houden. Sowieso, op weekdagen van 19:00 tot 01:30 raiden ... das ruim 6 uur. Dat is in het weekend al veel als je het mij vraagtAnoniem: 218826 schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 09:59:
Lange dagen farmen voor raid mats doe ik al niet meer. Nu dat ik stage loop+school ben ik blij in het weekend even achter over te kunnen hangen en helemaal niet met een pc te doen
Maar met raiden ben ik helemaal gesloopt als ik er klaar ben. Gisteravond ook weer, de raid ging niet al helemaal goed, de hdd van mn pc staat op overlijden (vandaag nieuwe!!!), en was half 2 toen we klaar waren. Ik was helemaal gesloopt. Draai me om en plof zo op mn bed met kleding en alVanmorgen wakker geworden met mn kleding aan
![]()
Nu race ik na stage naar huis, eet heel snel, droog snel af en ben dan om 7uur precies op tijd alleen maar om te raiden.
WoW is een leuk spel, het neemt nu meer tijd in beslag dan dat het een paar jaar geleden deed.
Lang farmenAnoniem: 218826 schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 09:59:
![]()
Dat is niet helemaal waar. De ingame GM's hebben genoeg rechten om de meest voorkomende problemen op te lossen. Bijvoorbeeld als iemand vast zit ofzo, of een quest npc bugged. 9/10 problemen kunnen ze zo direct op lossen.chromeeh schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 10:28:
[...]
Ingame support is een 1e lijns, ze nemen het probleem aan, analyseren het en zetten het al dan niet door naar techsupport.
Misschien ff een andere guild zoeken die niet van 19:00 - 1:30 raidAnoniem: 218826 schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 09:59:
![]()
[ Voor 54% gewijzigd door Bosmonster op 06-01-2009 10:49 ]
Ben ik het niet mee eens.Anoniem: 218826 schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 10:16:
De GMs in WoW hebben een totaal andere functie dan in bijv. Lineage 2. Daar hebben de GM's bijna alle mogelijke access die je kunt bedenken.
Van server restart tot aan de kleinste schattige konijntjes spawnen met epic lewt! Of het maken van een server messege of the day
In WoW is het totaal anders, hier kunnen ze je morale steun bieden. De items die je kwijt bent wordt weer door een andere rank gms gedaan. En het helpen met ingame raids bugs en dergelijk worden weer door andere gms gedaan. Ik persoonlijk vind het heel erg om slachtig wat in WoW op GM niveau gedaan is.
Qua gear:Thorval schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 10:41:
[...]
Salena en anderen, Zouden jullie mij wat pointers kunnen geven waar op te letten kwa gear en kwa build. Heb nu alle 3 de trees geprobeerd. Moet zeggen Blood is best handig voor solo activiteiten, maar merk dat ik in instances/dungeons toch niet voldoende doe kwa treath en ook niet helemaal meekom kwa dps. Heb het idee dat ik op dit moment wat clueless aan het spelen ben met mijn DK.
Dat is niet echt anders dan in WoW hoorWootlock schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 10:57:
[...]
Ben ik het niet mee eens.
GM's in WoW luisteren naar je probleem en proberen samen met jou een oplossing te zoeken, vaak wordt die gevonden zo niet ( in mijn geval had de GM niet de authoriteit om me te teleporteren, ik zat vast) "schakelt" hij je door met een GM die wel die authoriteit heeft.
Wat betreft Lineage 2: die support is ronduit slecht, wachttijden die oplopen tot 8-10 uur is geen fun, en als je na het aanmaken van een ticket uitlogged dan krijg je het antwoord per E-mail, wat ik niet echt user friendly vindt.
En na zelf wat gerotzooid te hebben (geen L2J gewoon officiele files) heb je ook in L2 verschillende "adminlevels", en neem maar van mij aan dat normale GM's geen welkoms teksten kunnen ingeven als je inlogt, laat staan een server reboot en items spawnen
[ Voor 23% gewijzigd door Bosmonster op 06-01-2009 11:04 ]
Klopt, maar het feit dat je outlook moet starten om een mail te lezen vindt ik omslachtig, en daar komt wow goed tot zijn recht met de ingame mail functieBosmonster schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 11:00:
[...]
Dat is niet echt anders dan in WoW hoorIk heb vaak genoeg 2-3 dagen met een open ticket gezeten
Om vervolgens een keer in te loggen en een ingame mailtje te hebben ontvangen dat ze niet kunnen helpen (wat onzin is).
Zoals de keer dat ik mn questitems niet gemaild kreeg na het completen van een quest en hierdoor ook nog een achievement niet kon halen. Het antwoord dat ik de volgende dag in mn ingame mail vond was dat ze niet konden helpen met content en dat ik dat zelf moest ontdekken... heel behulpzaam idd
Ja, leuk de mats voor pots... Wat dacht je van enchants? gems?ImdaMned schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 10:21:
[...]
En dat terwijl je zonder noemenswaardige buffs alle encounters easy kan doen. Mats verzamelen voor 20 mana en HP pots, 20 elixirs, 20 foodbuffs, 20 haste potions 20 nature/fire/frost/shadow resist pots is allang niet meer nodig. Met alleen raiden zou je genoeg moeten kunnen verdienen om de mats voor raids te bekostigen.
Zo heb ik ook maanden gespeeld in wow-vanilla. School/Werk --> snel naar huis --> eten achter PC en mats farmen --> Dungeon --> slapen. Gelukkig deed ik dit maar 4 dagen in de week. Heb een half jaar langer over school gedaan en toen beseft dat ik wel erg verslaafd was. Toen een alt gemaakt nadat de guild op zijn gat ging. Die alleen in mijn spare time gelevelt en bevalt me uitstekend. Niet meer dat je moet mee raiden. Zeker in de MC tijd moest ik als warlock mee doen. Was je er een keer niet hoorde je dat meteen de volgende dag. Ja we konden niet ver komen want JIJ was er niet, of het mijn schuld was.Anoniem: 218826 schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 09:59:
![]()
We hadden laatst ook in Naxx25 dat de instance-server op zn gat ging en 10 minuten later weer up kwam. Iemand had toevallig rond die tijd een GM aan de haak en die zei letterlijk:HStyles schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 11:03:
En ja blizzard heeft het weer verknalt. Ik ben die "additonal instance cannot be loaded" meldeningen echt zat
Dan zal Blizzard onderhand eens wat aan de instance servers moeten doen. Je hoort constant gezeur over instance servers die vol zitten. Blizz heeft meer accounts dan waar ze ruimte voor hebben...Bosmonster schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 11:05:
[...]
We hadden laatst ook in Naxx25 dat de instance-server op zn gat ging en 10 minuten later weer up kwam. Iemand had toevallig rond die tijd een GM aan de haak en die zei letterlijk:
"Try fitting 300 people in a room designed for 100, that's how the instance servers are at the moment".
Komt inderdaad veel te vaak voor maar het komt ook schijnbaar doordat er heel veel instances gebruikt worden door maar 1 persoon die zijn achievements aan het doen is in lowlevel dungeons. In plaats van de gebruikelijke 5.HStyles schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 11:03:
En ja blizzard heeft het weer verknalt. Ik ben die "additonal instance cannot be loaded" meldeningen echt zat
Van 7 tot half 2 raiden?Anoniem: 218826 schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 09:59:
![]()
[ Voor 7% gewijzigd door 10110001 op 06-01-2009 11:18 ]
Anoniem: 236827 schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 10:57:
[...]
Qua gear:
Ik zie dat je vrij veel haste rating hebt. Haste is bijna geen dps increase voor DK's, aangezien je altijd gelimiteerd blijft aan je rune cooldowns. Alleen je melee speed gaat iets omhoog. Probeer voor DPS te gaan voor zoveel mogelijk strength, klein beetje hit (veel belangrijker op 80), en lekker veel crit. Gezonde hoeveelheid stamina is altijd fijn natuurlijk. Blood Presence is the way to go.
Voor tanking in leveling instances: beetje defense gear, zoals je al hebt. Strength + stamina, iets meer hit en eventueel beetje expertise. En belangrijkste: wees in Frost Presence
Blood is op dit moment de minste tankingtree.
Qua talents:
Ik geloof dat Sudden Doom in blood (5 punten) een hele mooie DPS geeft in combinatie met Morbidity in Unholy tier 1. Veel Death Coil's als je blood runes op CD zitten.
Tijdens tanking is Dancing Rune Weapon uit den boze. Gebruik je RP voor andere dingen. DRW geeft namelijk zijn threat niet aan jou.
Zoek eventueel wat op internet voor een goede Blood rotatie (tanking & dps). Die weet ik even niet uit m'n hoofd
Het verschil tussen lag in de gehele game, of lag op een encounter zit nogal een behoorlijk verschil in. Het feit dat we de gehele instance op farm hebben en elke keer door lagspikes gedurende de encounter met alleen Thaddius (dus niet de platformen, niet de andere bosses alleen Thaddius) net op ene paar seconden de enrage timer ineens niet halen.Hydra schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 10:06:
Ik snap best dat je pissig wordt van de lag enzo, ik werd gister ook redelijk zat van alle "No additional instances" meldingen steeds, maar wat denk je dat een GM in hemelsnaam kan doen aan de lag? Je vergelijking met Admin in vista gaat absoluut niet op, ze kunnen zelf niks aan de server doen.
Waarom uberhaupt onderverdelen?redfoxert schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 11:12:
[...]
Komt inderdaad veel te vaak voor maar het komt ook schijnbaar doordat er heel veel instances gebruikt worden door maar 1 persoon die zijn achievements aan het doen is in lowlevel dungeons. In plaats van de gebruikelijke 5.
Mijn oplossing is simpel: Per regio (Outland, Northrend, Kalimdor, Eastern Kingdoms) eigen instance servers waardoor je de load beter kan bepalen per regio. De serverfarm welke nodig is voor Northrend zal uiteraard groter/sterker moeten zijn dan die voor de andere regios. Zou lastig kan dat toch niet zijn.
[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 06-01-2009 11:25 ]
Nog een korte tip. Voor level 71 is Axe of Frozen Death het beste item en makkelijkste te halen op level 71, met enkel bepaalde quests te doen in Borean Tundra. Lees de comments even op Wowhead via de link welke je moet doen. Is te behalen in een avondje, als je ze nog niet gedaan hebt.Thorval schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 11:16:
[...]
Dank je voor de tips, ik zit er over te denken om Dancing Rune Weapon er ook maar uit te gooien, vind het niet iets heel handigs, gebruik het meestal niet dus vervang dat liever door iets nuttigs. Maar ik ga in ieder geval vanavond 's even kijken wat ik aan upgrades wil kwa gear en wat ik kan tweaken in mijn talents
Dat is het punt we zijn net verhuisd, omdat onze server een queue had van 600+ elke avond10110001 schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 11:15:
[...]
Van 7 tot half 2 raiden?Kan me niet voorstellen dat je zo lang geconentreerd bezig kan zijn. Grootste gedeelte van onze spelers heeft een normale full-time baan of gaat naar school. Gisteren tot 0:00 bezig geweest en dan krijgen de Nederlanders een compliment dat ze nog zo lang online blijven
.
Als je op je eigen server niks kan vinden misschien naar een andere server verhuizen. Er is vast wel een guild die wel op tijden raid dat het jou uitkomt.
Gisteren in Naxx25 mooie mail braces geloot. Nu alleen nog mn cloak (stomme siren's tear) en nieuwe shoulders (heb nu cloth shoulders) en dan ben ik voorlopig helemaal tevreden. Dan ga ik echt maar eens wat enchants op dingen zetten.
Great, vanavond daar maar 's even mijn pijlen op richten. Ben gestart in Howling Fjord, dus nog helemaal niets in Borean Tundra gedaan.Anoniem: 236827 schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 11:22:
[...]
Nog een korte tip. Voor level 71 is Axe of Frozen Death het beste item en makkelijkste te halen op level 71, met enkel bepaalde quests te doen in Borean Tundra. Lees de comments even op Wowhead via de link welke je moet doen. Is te behalen in een avondje, als je ze nog niet gedaan hebt.
Dit dus.
Ja, ik snap uberhaupt niet dat jullie zo lang doorgaan? Van 19:00 tot 23:00 is prima, maar daarna moet je gewoon ophouden, da's niet tof voor mensen, en bovendien is na 4 uur je concentratie toch wel naar de klote.redfoxert schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 10:44:
Misschien ligt het meer aan jezelf dan aan het spel dat je denkt dat het meer tijd in beslag neemt. Nu neemt het juist veel minder tijd in beslag dan voorheen. Als jij persee om 19:00 online moet zijn om te raiden zal je dat zelf natuurlijk moeten beslissen maar je kan ook een guild zoeken die later begint ?? Daarnaast ... om half 2 klaar zijn ... dan geloof ik best dat je je gesloopt voelt. Als je jezelf gewoon een limiet stelt, van 23:00 einde oefening, zal je je daar ook aan moeten houden. Sowieso, op weekdagen van 19:00 tot 01:30 raiden ... das ruim 6 uur. Dat is in het weekend al veel als je het mij vraagt
Misschien heb je een paar black tics bij je account staan danBosmonster schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 11:00:
Dat is niet echt anders dan in WoW hoorIk heb vaak genoeg 2-3 dagen met een open ticket gezeten
Ze zullen hardware bij moeten plaatsen waarschijnlijk, maar dat doe je niet ff in een paar weken. Werd gister ook goed zat van die melding.DizzyWeb schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 11:11:
Dan zal Blizzard onderhand eens wat aan de instance servers moeten doen. Je hoort constant gezeur over instance servers die vol zitten. Blizz heeft meer accounts dan waar ze ruimte voor hebben...
Snap dat dat kut is, maar wat zou een GM daar aan kunnen doen volgens jou?Anoniem: 270238 schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 11:17:
Het verschil tussen lag in de gehele game, of lag op een encounter zit nogal een behoorlijk verschil in. Het feit dat we de gehele instance op farm hebben en elke keer door lagspikes gedurende de encounter met alleen Thaddius (dus niet de platformen, niet de andere bosses alleen Thaddius) net op ene paar seconden de enrage timer ineens niet halen.
Sja, dat hadden ze natuurlijk al lang kunnen weten. Natuurlijk doen ze dat niet ff in een paar weken, maar ze hadden dit natuurlijk al veel eerder kunnen zien aankomen.Hydra schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 11:50:
[...]
Ze zullen hardware bij moeten plaatsen waarschijnlijk, maar dat doe je niet ff in een paar weken. Werd gister ook goed zat van die melding.
[...]
Klagen over de prijs van pijlen is best lame, dat is gewoon 1 van de kosten van een hunter. Elke class heeft zijn eigen dingen, wat dacht je van de tanks? Die kunnen minder makkelijk farmen dan een hunter maar hun repear is wel vele malen hoger.Anoniem: 218826 schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 11:04:
[...]
Ja, leuk de mats voor pots... Wat dacht je van enchants? gems?
Die kosten je nu een vermogen... En ook het kopen van bullits/arrows draaien je de nek om. Gemiddeld per avond pomp ik als hunter zijnde een flinke hoeveelheid arrows door heen, simpel weg om geen slacker been ook niet op trash zoals redelijk wat mensen dat wel doen.
Nu heb had ik al 3/4weken gemist door geen internet en lig nu dus wat achter ook met het verzamelen van mijn gear. Maar het zijn de enchants en de gems die hem de das om doen atm. Ik had 2 weken terug nog 2k gold, maar heb nu nog maar 800g overEn dit is alleen maar op gegaan aan, flasks/food/pots, arrows en voornamelijk enchants en gems. En ben nog geen eens klaar met het enchanten van mijn gear. Heb de KT staff in mn bank liggen unenchanted (nog), bracers moet ik nog vervangen, cloak en mn t6 legs moeten ook nog de pijp uit. Reken maar uit hoeveel je dat gaat kosten op een server die eigenlijk maar weinig raiding guilds heeft.
[ Voor 9% gewijzigd door Osxy op 06-01-2009 12:20 ]
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
[ Voor 20% gewijzigd door Mektheb op 06-01-2009 12:18 ]
Uurtje minen > skinning, Herba > skinning. moge dat duidelijk zijn. En ik weet dat tanks moeilijker farmen dan hunters! Heb zelf ook een tank gehad. Alhoewel ik had toen minning en herba en had er weinig moeite mee. Echter even een sommetje..Osxy schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 12:09:
[...]
Klagen over de prijs van pijlen is best lame, dat is gewoon 1 van de kosten van een hunter. Elke class heeft zijn eigen dingen, wat dacht je van de tanks? Die kunnen minder makkelijk farmen dan een hunter maar hun repear is wel vele malen hoger.
Ook met 1 avond raiden per week in 2 weken 1200g verbruiken vind ik knap, zonder echt veel moeite verdien ik per dag 800g. Kost me uurtje minen per dag, nu heb ik zelf jewelcrafting maar ook als je afspraken maakt met een vriendelijke JC wilt die vast wel prospecten voor je.
Ik vind het sinds WoTLK belachelijk makkelijk goud verdienen. Mijn alliance priest was mijn oorspronkelijke char en daarmee heb ik met herbing en daily's een week over gedaan epic flyer te verdienen.
Mijn horde shaman had in 3 dagen nadat ik 80 was zijn epic flying mount en alweer 2k goud over.Nu inmiddels alweer paar epics laten craften en nog houd ik teveel goud over.
31 december 5:00 - Ding 80, green/blue's. Unbuffed: 1000 Sp 18% crit 1% hit. 2% haste
6 januari - Half epic superior blue's etc, Unbuffed: 1411 SP 21,55% crit 6,21% hit 4,27% haste.
Het is echt te makkelijk geworden. Toen ik net 80 was haalde ik op de dummy's net aan 1600dps. Nu een ruime 2600dps
3 stacks Lifebloom en een Rejuvenation bedoel je.Hydra schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 10:06:
[...]
Hoe krijgt 'ie dat voor mekaar dan? Mijn gear is nog best slecht (nog het e.e.a. aan green spul) maar ik kan zonder ooit OOM te raken 3 stacks lifebloom en een renew ophouden. Da's al aardig wat HP/sec.
Ben ik ook zeker met je eens
[ Voor 59% gewijzigd door Mektheb op 06-01-2009 12:42 ]
Anoniem: 285754
- Bullit boxes? Gewoon de iets minder dps bullets kopen, als het daar aan ligt slacked de rest van de raid wel heel erg.Anoniem: 218826 schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 12:37:
[...]
3x bullit boxes, 45g de piece, 135g
3x Flask, 60g de piece, 180g
20x mana pots, 45g
20x hp pots, 50g
20x haste pots, 60g
20x food, 60g.
Repairs per raid; 120g max als het tegen zit.
Weet je wat mij het meeste stoort aan dit hele gebeuren? Ik bedoel als Naxx een nieuwe instance zou zijn geweest met nieuwe encounters die nog niet goed getest zouden zijn. Dan zou ik zeggen, het kan gebeuren, en ik heb de tijd om dit af te wachten.Hydra schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 11:50:
Snap dat dat kut is, maar wat zou een GM daar aan kunnen doen volgens jou?
Als jij iemand kan vinden die je dat wilt traden, waarom niet? Tis ingame stuff en dat mag je gewoon "verhandelen". Gebeurt vaak genoeg.Anoniem: 285754 schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 12:46:
Maar even een vraagje, op Darksorrow (alliance) heb ik nu bijna 400 gold verzameld (80 gekregen) maar is het ook mogelijk dat ik dat met iemand ruil voor 400 gold op azuremyst (horde)? Zijn hier regelens aan verbonden? Hoe zit dit precies?
Officieel mag dat dus ook niet eensMektheb schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 12:42:
[...]
Ben ik ook zeker met je eens,
Daarom had ik de uitvinding gedaan dat 90% van de romeense en tjechieshe en poolse geen LK in de buurt in een winkel hebben liggen, dus ik had een paar extra's gekocht, en met polen en romeense mensen ingame voor gold gerolen, ja ik heb ook geen tijd om eeuwen te farmen zoals 2 jaar terug of begin TBC
Maar heb wel 21k opzaken ja dat heeft natuurlijk RL geld gekost, had netzogoed gold kunnen kopen op een website maar doe ik dan weer niet en zo maak ik iemand blij die anders 4 weken na de realease pas ze LK kan starten...
[ Voor 50% gewijzigd door redfoxert op 06-01-2009 12:51 ]
Dat is nu juist het rare er aan, je denkt nu dat we het op farm hebben (trouwens op farmen gekregen zonder verplichting van flasks enzo). Maar nu de guild rules zo aan gepast zijn dat je flasks moet gaan gebruiken om uberhaubt dkp te gebruiken om mensen zo klaar te stomen voor een volgende patch die wss pas over 2 maanden zal komen?redfoxert schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 12:46:
[...]
- Bullit boxes? Gewoon de iets minder dps bullets kopen, als het daar aan ligt slacked de rest van de raid wel heel erg.
- Flasks? Kan ik inkomen, maar die heb je zo vaak niet nodig, alleen maar om dat extra beetje eruit te persen wederom. Als raids op farm status zijn kan je best zonder imo.
- Pots? Hebben hunters daar ook niet iets voor? Sowieso, pots heb je in principe ook niet nodig om te auto-shooten en dan doe je ook damage. Alle raids zijn sowieso zo gebalanced dat je met een minimum aan extra buffs ook goed aan kan. Alles wat jij extra gebruikt, doet de rest van de raid waarschijnlijk niet waardoor jij altijd degene bent met de money problems.
- Food buffs ... misschien zelf een keertje cooking levellen?? Zo lastig is het niet, dan raid je maar een avondje of 2 niet. Als je guild daar geen begrip voor heeft > andere guild. Als dat niet gaat > andere server waar wel normaal denkenden rondlopen.
Ik speel ook met plezier, ik raid met plezier. Alleen soms is het te veel en als je dat neit raid worden de mensen boos omdat er te weinig hunters zijn. En krijg je weer dat -dkp verhaal.Ik zeg dit niet omdat het voor mij goed loopt maar omdat het voor bijna iedereen zo goed kan lopen. Je moet niet zo focussen op die $%*@)@ raids als je dr geen zin in hebt. Je moet het spel voor je eigen plezier spelen en voor niemand anders.
Naja ik wist niet dat het niet mog dat ten 1e, maar mij ging het erom zo van ja ik heb wat gold hoef ik niet te farmenredfoxert schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 12:47:
[...]
Als jij iemand kan vinden die je dat wilt traden, waarom niet? Tis ingame stuff en dat mag je gewoon "verhandelen". Gebeurt vaak genoeg.
[...]
Officieel mag dat dus ook niet eensJe ruilt namelijk een ingame item (wat niet van jou is maar van Blizzard) voor iets buiten de game met een fysieke waarde. Magoed, zo kan je inderdaad ook aan je gold komen en het is imo een veel betere manier dan gold kopen van een chinese farmer/hacker.
Blijkbaar zit je in een nogal .... rigide guild. Tijd dus om een nieuwe te zoeken die wel in jouw spelpatroon mee kan gaan. Wachten op de patch met nieuwe content brengt je uiteindelijk alleen nog maar verder in de shit vanwege het feit dat er dan helemaal niks verandert is, alleen andere poppetjes die je moet dood makenAnoniem: 218826 schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 12:54:
[...]
Dat is nu juist het rare er aan, je denkt nu dat we het op farm hebben (trouwens op farmen gekregen zonder verplichting van flasks enzo). Maar nu de guild rules zo aan gepast zijn dat je flasks moet gaan gebruiken om uberhaubt dkp te gebruiken om mensen zo klaar te stomen voor een volgende patch die wss pas over 2 maanden zal komen?
[...]
Ik speel ook met plezier, ik raid met plezier. Alleen soms is het te veel en als je dat neit raid worden de mensen boos omdat er te weinig hunters zijn. En krijg je weer dat -dkp verhaal.
maar zit er wel over na te denken of om een andere guild te zoeken, of te wachten op nieuwe patch met instance.
Wat ik dan wel raar vindt is dat bij ons op de realm bij encounters als Gluth en Thaddius (heroic) men ook steen en been klaagt over lagg en delays in general chat.Anoniem: 270238 schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 12:46:
[...]
Weet je wat mij het meeste stoort aan dit hele gebeuren? Ik bedoel als Naxx een nieuwe instance zou zijn geweest met nieuwe encounters die nog niet goed getest zouden zijn. Dan zou ik zeggen, het kan gebeuren, en ik heb de tijd om dit af te wachten.
Alleen de Thaddius encounter heeft al lagproblemen sinds de 40-man versie. We zijn nu 2 expansions verder, en ze hebben het probleem nog niet opgelost, maar zorgen er wel voor dat een guild om helemaal niets 2 dagen nu vast zit in Naxx.
Plus op mijn vorige realm deed zo'n situatie zich ook eens voor en destijds heeft de GM, aangezien hij kon zien dat de raid het vereiste DPS kon leveren en de boss op eerdere momenten wel had weten te killen, de boss gekilled zodat ze verder konden met de instance. Ik weet niet hoe het is gegaan destijds met de loot, maar om eerlijk te zijn, ik heb liever geen loot en dat we verder kunnen, dan 2 dagen achter elkaar tijd te verdoen op een boss die je niet kunt killen omdat de schuld aan de kant van Blizzard zit. Ik bedoel als wij bij de eerste switch 10 man kwijt zouden raken omdat ze niet kunnen switchen, prima... laat ons lekker verder kutten. Maar op de enrage timer (overigens ook prachtig, die blijft lekker doortikken terwijl jij met lagspikes niet verder kunt dpsen) was er in de slechtste try 3 mensen dood, waarvan 2 healers.
Vanavond gaan we het weer proberen, dus ik hoop dat alles op dat moment meezit. Maar ik vraag me echt af wat voor testers Blizzard in dienst heeft. Laten we zeggen ik had gisteravond op Thaddius een Age of Conan gevoel, en ik weet zeker dat jij weet wat ik daarmee bedoel.
Heh, dat 40-mans raiden op m'n priest hakt er nog steeds in merk ik
Oh. My. GodEn op die fight is Wild Growth waarschijnlijk belangrijker.Maar goed, het was een paladin, en een social die normaal niet raidt. Het was ofwel hem meenemen, ofwel met maar 5 healers zitten.
Ziehier, stats van phase 1 van de uiteindelijke kill. Camander is een healer, Jacobian is een (vrij slecht gegearde) retridin.
Absoluut. Snap je frustratie ook hoor, maar ik vind niet dat die GM ff de boss kan killen. Ik heb zelf nooit gehoord dat dat buiten de test servers gebeurde. Ook is een kleine nuancering op z'n plaats; in veel gevallen was de Thaddius fight een issue omdat mensen met ATI kaarten problemen hadden, en dat lag dan gewoon aan ATI.Anoniem: 270238 schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 12:46:
Vanavond gaan we het weer proberen, dus ik hoop dat alles op dat moment meezit. Maar ik vraag me echt af wat voor testers Blizzard in dienst heeft. Laten we zeggen ik had gisteravond op Thaddius een Age of Conan gevoel, en ik weet zeker dat jij weet wat ik daarmee bedoel.
Beetje vreemde instelling van je guild. Op het moment dat je bosses op farm hebt is er geen enkele reden dure consumables als flasks te gebruiken. Die geven je alleen de extra 'edge' op learning encounters. Je wil sowieso de eerste tries zonder doen, en pas als je echt dichtbij komt (dus een wipe of 10% ofzo) flasks gaan gebruiken.Anoniem: 218826 schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 12:54:
Dat is nu juist het rare er aan, je denkt nu dat we het op farm hebben (trouwens op farmen gekregen zonder verplichting van flasks enzo). Maar nu de guild rules zo aan gepast zijn dat je flasks moet gaan gebruiken om uberhaubt dkp te gebruiken om mensen zo klaar te stomen voor een volgende patch die wss pas over 2 maanden zal komen?
Ik begrijp persoonlijk niet wat er mis is?Anoniem: 270238 schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 12:46:
[...]
Het was ofwel hem nemen, ofwel de raid cancelen. Ik ben blij dat we hem meegenomen hebben. 5½ healer is beter dan 5.Hydra schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 13:32:
[...]
Oh. My. God
Tja, als je freeloaders mee wilt nemen moet je dat helemaal zelf weten. Zelf heb ik niks met mensen die ondanks betere gear en spec veel minder damage / healing doen. Ook snap ik niet dat mensen zich niet proberen te verbeteren in hun rol. Sammia is m'n healer, en ik doe gewoon m'n best daar een betere healer van de maken, niet door te freeloaden in instances, maar door er zelf moete in te steken, me in te lezen, en bijvoorbeeld te zorgen dat ik de juiste addons heb. Zelfde geldt voor m'n mage. Als ik in een 25-man Archavon PuG zit erger ik me redelijk groen en geel aan die <1000 DPS types die wel menen op de loot te kunnen rollen. Bah.
[ Voor 41% gewijzigd door NMe op 06-01-2009 13:35 ]
[ Voor 8% gewijzigd door Chefbierrr op 06-01-2009 13:42 ]
even volledig off-topic:
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Wat heeft dit met testers te maken? De instance servers zijn overbelast, dat is duidelijk. Maar wat jij noemt is blijkbaar nogal realm- (of denk ik eerlijk gezegd eerder speler-)specifiek.Anoniem: 270238 schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 12:46:
[...]
Weet je wat mij het meeste stoort aan dit hele gebeuren? Ik bedoel als Naxx een nieuwe instance zou zijn geweest met nieuwe encounters die nog niet goed getest zouden zijn. Dan zou ik zeggen, het kan gebeuren, en ik heb de tijd om dit af te wachten.
Alleen de Thaddius encounter heeft al lagproblemen sinds de 40-man versie. We zijn nu 2 expansions verder, en ze hebben het probleem nog niet opgelost, maar zorgen er wel voor dat een guild om helemaal niets 2 dagen nu vast zit in Naxx.
...
[ Voor 3% gewijzigd door Bosmonster op 06-01-2009 13:50 ]
Je blood spec is niet echt optimaal, je hebt bijv. geen Bladed armor, HET beste talent van de 1e 15 ofzoThorval schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 11:16:
[...]
Dank je voor de tips, ik zit er over te denken om Dancing Rune Weapon er ook maar uit te gooien, vind het niet iets heel handigs, gebruik het meestal niet dus vervang dat liever door iets nuttigs. Maar ik ga in ieder geval vanavond 's even kijken wat ik aan upgrades wil kwa gear en wat ik kan tweaken in mijn talents
[ Voor 8% gewijzigd door porn* op 06-01-2009 13:53 ]
Bnet pindle#2913
Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!
Seraphin schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 13:45:
[...]
even volledig off-topic:
"The Assassin moved quietly from roof to roof. His movements could be called cat-like, except that he did not stop to spray urine up against things."
Terry Pratchett... Night Watch?
Wij hadden gister ook toevallig even lagg bij Gluth, alleen ligt dit volgens mij aan de dag want op zondag hebben wij (of ik iig) geen lag bij die encounter.Wootlock schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 13:30:
[...]
Wat ik dan wel raar vindt is dat bij ons op de realm bij encounters als Gluth en Thaddius (heroic) men ook steen en been klaagt over lagg en delays in general chat.
Komen we echter zelf bij die encounters blijkt dat onze raid helemaal geen lagg heeft en alles vlot neergaat.
Denk dat dat weinig met de encounter te maken heeft, maar gewoon lag-spikes zijn. Alleen merk je het op dat soort momenten 10x zo erg.Katala schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 13:59:
De lag voor ons verschilt echt enorm. Voor de kerstvakantie had Naxx over t algemeen een beetje lag en Thaddius in phase 2 had gewoon 3-5 seconde delay. Als je gewoon op tijd loopt is er niets aan de hand, want het boss-fight lagt ook. Echter de enrage timer telt gewoon door en dat is dan vaak een probleem.
Deze zondag hadden we geen lag op Thaddius en dan is t ook gewoon een 1-shotter.
Gister op naar Malygos.... phase 1: geen lag... phase 2: .. 10 sec delay... dit was niet te doen. Uiteindelijk zijn we naar WG & Sart gegaan, en daar was dus geen lag.
Waarom het nou precies lagt om sommige fights... shoot me
Ik vind hem wel geinig gemaakt, maar geen hoogstandje. Beetje huppelende wow-models met crappy muziek.Wootlock schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 14:06:
Iemand het wow filmpje "Blind" al gezien ?
http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=97157
Ik vindt hem persoonlijk echt super gemaakt
[ Voor 25% gewijzigd door Bosmonster op 06-01-2009 14:09 ]
Euh? Ik vind de animaties echt super goed gedaan, helemaal aangezien het itt tot de Blizzard animaties gewoon een hobby project is.Bosmonster schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 14:07:
Ik vind hem wel geinig gemaakt, maar geen hoogstandje. Beetje huppelende wow-models met crappy muziek.
Sommigen zijn er helemaal weg van en vindne dat ie bij Blizzard moet gaan werkenDan denk ik.. man, heb je de intro-animaties van blizzard al eens bekeken
Daar komt dit werkje nog niet voor 1% bij in de buurt
Dit volgens mij beetje de standaart 80 build.Chefbierrr schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 13:40:
Vanavond is mn Pally 70. Een reroll vanaf warlock die helaas meer frustratie dan plezier opriep in PvP. Nu dus mn ret pally waarmee ik tussendoor erg veel plezier beleef in BGs door de hoge Easybashfactor van de ret speelstijl.
Ik heb vanaf nu eigenlijk geen idee waarin mn talents te stoppen want de nodige ret trees zitten al vol bij mij. Iemand suggesties?
Ik heb uiteraard de 5 punten in de STR talent van prot tree al.
Ik zeg ook niet dat de animaties slecht zijn gedaan. Ze zijn prima gedaan. En dat is ook het enige goede aan het filmpje. Maar zelfs de animaties zijn niet 'super goed' imho. Wil je 'super goed' zien, pak dan bijvoorbeeld de intro van WotLK er even bij.Hydra schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 14:12:
[...]
Euh? Ik vind de animaties echt super goed gedaan, helemaal aangezien het itt tot de Blizzard animaties gewoon een hobby project is.
[ Voor 8% gewijzigd door Bosmonster op 06-01-2009 14:17 ]
Je vergeet even dat hij maar zeer beperkte tools tot zijn beschikking heeft gehad. Machinima zal nooit concurreren met Pixar zullen we maar zeggen.Bosmonster schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 14:07:
[...]
Ik vind hem wel geinig gemaakt, maar geen hoogstandje. Beetje huppelende wow-models met crappy muziek.
Sommigen zijn er helemaal weg van en vindne dat ie bij Blizzard moet gaan werkenDan denk ik.. man, heb je de intro-animaties van blizzard al eens bekeken
Daar komt dit werkje nog niet voor 1% bij in de buurt
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq