Als ik het goed begrepen heb en je krijgt voor een Quest alliance rep inplaats van bv IF rep
Beter geformuleerd
Als je al Exalted ben met een Faction zoals IF en je doet Quests die IF rep geven krijg je Alliance REP en dat is dan dus automatisch voor Gnomer Ex alst goed is
Tijd heb ik niet echt, het is meer zo van ik wil dat nog doen en met die patch gaat dat wel lukken, Zoiezo ben ik iemand van het farmen, gistere alleen al 27k voor Ce Circle, en bv in 1 dag tijd Epic 80 Back + Boots dat is dus ook zo'n 80k honor als ik me niet vergiss...
Farmen vind ik gewoon leuk teminste het is niet leuk maar op een 1 of ander manier krijg ik altijd de zin erin door Op Vent met mensen te praten de Quests te doen en ondertussen een filmkijken of iets en blindelings je quests accepten en lezen op thottbot / wowhead welke de meeste rep geven,
En ondertussen ./beg in de guild voor wie er runecloth doneerd voor het Rep doel, zo heb ik gistere van iemand die al ambassador was 110stacks runecloth gehad

, dat is toch al aardig wat als je nagaat ze verkopen voor 14g de stack
Andere kant heb ik soms helemaal geen zin erin hoor als je constant geganked of iets word, maar vind het achievment systeem gewoon leuk en dat geeft mij ook de lust om de oude rep factions te doen , niet alleen voor het e-peen gehalte maar meer met het idee in me achterhoofd van zonde zonde zonde die dingen in het niets zijn gevallen
AQ40

, en bv AQ40 wil ik doen voor de mounts want die tellen ook mij voor je achievment van 100mounts straks bij de nieuwe patch je die dragonhawk krijgt, zit nu op 59mounts en moet nog de Exodar mounts, en bij de nieuwe patch de Gnome mounts, moet nog 2 oude pvp mounts, moet nog 2 mamoets zowel de PvP Mammoet en de 200badges Mammoet, die hele dure hoef ik niet

..
De caverns of time mount krijg ik alst goed is deze week als ik aan de beurt ben met de run
En stiekem hopen op een proto drake