Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 177 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 41.259 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Betthen
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-09-2022
hulkie schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 12:09:

Even een vraagje mbt healbot: Hoef je met healbot geen raidmembers te targetten om ze te healen? Hoe werkt dat dan? Ben wel benieuwd hoe je dan healed...
Dit wil ik ook zo graag weten, ik wil niet dat ik het te makkelijk krijg, of te gestuurd word door een addon.... en ben bang dat healbot richting die kant gaat, dat je met je ogen dicht nog goed healed zeg maar......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-05 16:20
Gohan-san schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 12:10:
[...]

hmmjah dat is wel waar, mbt tot tailloring er zijn toch geen beter leg enchants? het zou wel cool zijn als je bijvoorbeeld enchants naar je alts opdezeflde server zou kunnen sturen dat zou gewoon mega vet zijn maar goed, keep on dreaming.

over die cloth, is het het echt waar, ik zou niet weten wat ik er mee moet maken, echt interressant dingen zijn er volgens mij niet, heb nog een nieuwe enchanting bag gevonden... (als die er is)
Het nadeel van de leg enchants is dat je ze als tailor alleen goedkoper krijgt. Je kunt ze net zo goed los maken namelijk, zijn ze alleen wat duurder.

Weinig unieks dus. Lightweave embroidery blijkt ook zwaar tegen te vallen en minder dps op te leveren als haste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
NMe schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 12:19:
[...]
Waarom zijn mensen nú rep aan het farmen? In 3.0.8 krijg je weer volle rep voor het killen van mobs. Dus niet meer die trieste 2 rep per mob, maar 15 (geloof ik).
Volgens mij is het zelfs maar 1 rep per kill maar ik kan me vergissen. Tis te lang geleden dat ik de furbies in Felwood en de Twilights in Silithus heb gegrind met mn warrior :)

Wat ik wel weet is dat ik de level 70 instances (non-heroic) van TBC wil gaan farmen voor rep zodra de patch live is. Sporeggar heb ik al exalted. Welke andere factions zijn nog te grinden in TBC/Vanilla ?

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:01
Bosmonster schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 11:31:
[...]

Denk niet dat dat het probleem was, want ook spellweave is verhuisd naar dragonblight. Nu zit tenminste alles enigszins bij elkaar, wat het wat minder irritant maakt om alle cloths te maken. Hier moet je nu dus het halve continent voor over vliegen.

Ik hoop trouwens dat ze iets meer met enchanting/tailoring gaan doen, want dit zijn nu echt ondergeschoven kindjes in vergelijking met andere trade-skills. Enchanting heeft alleen 2 persoonlijke ring-enchants en tailoring heeft de crappy embroideries. Als je ziet wat andere classes allemaal niet kunnen enchanten op hun eigen gear...
Leatherworking level je in essentie om een buff te krijgen van 64 attack power (voor mijn rogue). Ja de leg armors zijn spotgoedkoop voor LWs, maar de BoE versies zijn ook niet ontzettend duur.

Die 64 ap komt uit deze berekening: 114 ap lw enchant - 50 ap (door enchanters te plaatsen).

Ook voor items moet je LW niet levellen, want die zijn weeral allemaal BoE. Verder zijn er ook geen nieuwe drums toegevoegd.

Het lijkt wel alsof Blizzard de professions nog volop aan 't ontwikkelen was toen WotLK live ging...

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-05 11:50
NMe schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 12:19:
[...]

Vergeet je niet dat ring enchants een verbetering van géén enchant naar één enchant zijn? :) Een leatherworker kan (o.a.?) stamina op zijn bracers enchanten maar moet daarvoor wél een andere enchant opgeven. Een enchanter kan twee ringen enchanten en hoeft geen andere enchants op te geven.

[...]

Waarom zijn mensen nú rep aan het farmen? In 3.0.8 krijg je weer volle rep voor het killen van mobs. Dus niet meer die trieste 2 rep per mob, maar 15 (geloof ik).
Omdat ik dan andere dingen te doen heb :P, en aangezien deze toch meer en deel quest reps zijn :), en die pages toch vast zjin boeit me niet ik 2 of 12 van die mob krijg ik wil ze text hebben 10xtext = 500 rep :)

En met de patch ga ik ff me laatste beetje BT rep en Cenarion Exp en Consevatorium farmen dan heb ik alles in outland exalted, en dan ga ik verder met de pre-tbc factions,

als ik er nu ook maar schik in heb vind ik het best :D, maar patch mag snel komen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:44
redfoxert schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 12:32:
[...]

Volgens mij is het zelfs maar 1 rep per kill maar ik kan me vergissen. Tis te lang geleden dat ik de furbies in Felwood en de Twilights in Silithus heb gegrind met mn warrior :)

Wat ik wel weet is dat ik de level 70 instances (non-heroic) van TBC wil gaan farmen voor rep zodra de patch live is. Sporeggar heb ik al exalted. Welke andere factions zijn nog te grinden in TBC/Vanilla ?
Als de patch live is ga ik de laatste 7K naar exatled met Argent Dawn grinden voor title.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-05 09:40
Gohan-san schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 12:03:
ergens in icecrown, beetje links onder zit een heeeeeeeeeeeeel diep gat dan kom je onder icecrown best wel gaaf om te zien. en daar was een altar.
Is dat dat gat waar je met die quests in valt? Dat je tussen die faceless uitkomt?

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:18

chromeeh

the Gnome

redfoxert schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 10:03:
[...]

Die van mn vriendin vertoonde na 1 dag gebruik al vast hangen knoppen (links en rechts) en nu schrapen deze buttons regelmatig langs de middelste knoppen naast het scrollwiel wat een heel irritant piep geluid maakt. Echte oplossing hebben ze bij Steelseries niet helaas (behalve met een nagel de knoppen los te halen en weer terug te duwen ....)

Qua constructie istie leuk maar misschien zitten er gewoon teveel buttons op gepropt wat de kwaliteit niet ten goede lijkt gekomen.
Semi offtopic:

Weinig muizen waar ik dat kwaaltje niet mee heb. Vaak is het goed zelf op te lossen.
Ik heb het met m'n Razor (de allereerste serie / model) gehad, met m'n Microsoft muis, en inderdaad de Steel vertoond het ook.
Kwestie van het schurende deel vinden en heel voorzichtig een klein stukje (echt miniem) af schuren :)
En het probleem doet zich niet meer voor, nee het hoort inderdaad niet voorkomen, helaas zijn er erg veel muizen met dit probleem, het is naar mijn idee ook erg afhankelijk hoe groot je handen zijn en dus de stand van je vingers ten opzichte van de knoppen.

Ontopic:
Ik kwam daarstraks deze site tegen over tankadins :D
Heerlijk duidelijke info over do's en don'ts van tanken als pally. 8)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dillithium
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-09-2021
Voor de mensen die ook inscription hebben, en dagelijks nog steeds research doen(en het wellicht interessant vinden). Ik heb een word documentje gemaakt waar je de ontdekte glyphs, die je via de research krijgt kan afvinken. Zeg maar voor een overzicht hoeveel minor en major research je nog moet.

Al weet ik niet zo gauw waar ik het bestand kan uploaden, om het door te geven. Of anders misschien via de mail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-05 10:36

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik heb trouwens gezeur met WoW op mijn nieuwe laptop. :( Als ik via wireless verbind (Broadcom wireless kaartje, WRT54G router) dan kan ik inloggen, maar zodra ik in de wereld gezet wordt verbreekt de breedbandverbinding van mijn router, dus weg internet op alle pc's in huis. Familie is not amused. :+

Nou blijkt op de officiële fora dat dit een probleem is dat al jaren speelt over diverse patches maar eigenlijk nergens noemen ze een echte oplossing die voor iedereen werkt. Hoe kunnen ze nou zo'n fout zo lang negeren? :o

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129768

Dillithium schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 12:46:
Voor de mensen die ook inscription hebben, en dagelijks nog steeds research doen(en het wellicht interessant vinden). Ik heb een word documentje gemaakt waar je de ontdekte glyphs, die je via de research krijgt kan afvinken. Zeg maar voor een overzicht hoeveel minor en major research je nog moet.

Al weet ik niet zo gauw waar ik het bestand kan uploaden, om het door te geven. Of anders misschien via de mail?
http://rapidshare.com/ is vrij snel en redelijk reclame vrij. Omdat het om een klein textbestand gaat kan je vast bij google ook wel een hostplekje vinden. Google Documents. Maar dan moet iedereen die het wil hebben registreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Laatst online: 21:31

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Ik zou zeggen probeer rapid share eens

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236827

Nog even over die PI + IF + PoH macro, heb deze gevonden op Wowhead:
Macroed:
/cast [target=player] Power Infusion
/cast Inner Focus
/cast <spell of your choice>
Make sure you cast PI first, otherwise it will consume IF's effect
Ook daar staat dat Power Infusion the GCD niet triggered, en zo'n macro dus prima moet werken!
Eventueel een trinket erin verwerken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-05 19:35
Gisteren maar even lvl 75 gedinged. In alle Northrend zones die ik gedaan heb (BT, HF, GH) de quest achievement behaald. Waarschijnlijk nog 2 volledige zones te doen tot 80 en dan de rest van de quests voor gold doen.

Ook druk bezig m'n jewelcrafting te levellen. Stuk tot 300 is volgens velen erg duur, maar dat viel me alles mee. Je moet inderdaad wel Aquamarines en andere gems kopen op AH, maar als je daarna de rings disenchant en 1-2 greater nether essences krijgt, zijn die kosten ruimschoots goedgemaakt. Heb er zelfs winst op gemaakt.

Heb wel een vraagje over de cutted gems die je overhoudt bij het levellen na 300. Heb veel TBC green gems die natuurlijk voor geen meter verkopen op AH; kan je daar nog iets anders mee doen of zijn ze alleen te vendor trashen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-04 11:37

Thorval

Thorval#2567

Oh die mag je me heel graag mailen, toch wel handig :) mail staat in mijn profiel....

WoW: Kishar, Thorval, Råndan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-05 10:55

Even een vraagje mbt healbot: Hoef je met healbot geen raidmembers te targetten om ze te healen? Hoe werkt dat dan? Ik ben zelf geen groot addon fan, ik gebruik alleen scrolling combat text, perfectraid (deze heb ik puur voor de ingebouwde range check) en DeadlyBossMods. Ben wel benieuwd hoe je dan healed...
Je ziet een grid met alle raid members, dan kun je vervolgens spells toekennen aan knoppen.

Als je bijv met de linker muis knop op een raid member klikt cast je een lesser healing wave. Met de rechter muis is bijvoorbeeld Chain Heal. (Allemaal configureerbaar)

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STING
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-04 20:26
Katala schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 12:59:
[...]

Je ziet een grid met alle raid members, dan kun je vervolgens spells toekennen aan knoppen.
Raid en/of party members?
Ik heb nl. met bijv. Wintergrasp dat ik alleen de party members in healbot zie en dus alleen van hen gemakkelijk de health kan zien en healen. Of mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dillithium
Ok, ik heb het op rapidshare gezet :)

http://rapidshare.com/fil.../Glyph_list_2003.doc.html

Er stond bij dat maar 10 mensen het mochte downloaden, dus pakt het wanneer het nog kan :P

Ik heb overigens de het bestand opgeslagen als een word 2003 bestand, omdat ik niet zeker wist of iedereen ook word 2007 had.

@Thorval, het is gemailed (telfort adres toch?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:00

Valkyre

Kitesurf FTW!

Hydra schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 12:43:
[...]

Is dat dat gat waar je met die quests in valt? Dat je tussen die faceless uitkomt?
geen idee heb nog niet veel gequest in icecrown

BT = leeg
HF = Leeg
DB = leeg
Zuldrak = leeg
Grizzly hills = leeg
ben nu bezig met Stormpeaks, om eindelijk die sons of hodir eens op te zoeken.

het ziet er een beetje alian achtig uit weet ik nog, best wel mooi en rustig. beetje zoals de Xen world van HL1

[ Voor 12% gewijzigd door Valkyre op 13-01-2009 13:06 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 278791

Betthen schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 12:28:
[...]

Dit wil ik ook zo graag weten, ik wil niet dat ik het te makkelijk krijg, of te gestuurd word door een addon.... en ben bang dat healbot richting die kant gaat, dat je met je ogen dicht nog goed healed zeg maar......
Healbott is een frame waarop je de health van alle party/raid members ziet.
in de opties kun je keybinds neerzetten bijv(als paladin) leftclick=Holy Shock. rightclick=holylight, ctrl leftclick=flash of light.

je hoeft dus in feite alleen maar "te klikken" + de juiste keybind het is dus idd easymode.

Het ligt er maar aan wat je fijn en leuk vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Kaap schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 12:43:
[...]

Als de patch live is ga ik de laatste 7K naar exatled met Argent Dawn grinden voor title.
Ook die moet ik doen maar dat doe ik dan wel in Strat als ik voor de Baron ga :),

Wil ook nog ZG en Moltencore en BWL leeg farmen en exalted worden...

Heeft iemand een idee wanneer ze die pvp rep aanpassen ? :p speel nu zo lang en heb nog geen revered met AB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-05 10:55
STING schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 13:05:
[...]

Ik heb nl. met bijv. Wintergrasp dat ik alleen de party members in healbot zie en dus alleen van hen gemakkelijk de health kan zien en healen. Of mis ik iets?
Ik weet niet of het is in te stellen, maar ik zie iig raid en/of party members. Ben nooit wezen healen in Wintergrasp dus ik weet niet of het daar anders is, maar ik kan het me niet voorstellen.

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Dillithium schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 13:05:
Er stond bij dat maar 10 mensen het mochte downloaden, dus pakt het wanneer het nog kan :P[/small]
Even je accountje (gratis) upgraden, dan kan het onbeperkt gedownload worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:05
Mijn rep farming nu nog alleen faction-cities, zodat ik de mounts kan kopen.
Iemand nog iedeeën voor Gnomer rep? moet nog zo'n 10k en kan denk ik meeste quests nog wel doen (1x gnomer run?), maar weet niet of dat voldoende oplevert.

Kan ik (eventueel na 3.0.8) cloth inleveren als human bij gnomer-faction?
Levert AV-quests (hoorde ik gister) voldoende vlug rep op om het waard te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winkelwagen
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-05 22:45
[...]

Als je bijv met de linker muis knop op een raid member klikt cast je een lesser healing wave. Met de rechter muis is bijvoorbeeld Chain Heal. (Allemaal configureerbaar)
Klinkt als grid + clique.

Doet hetzelfde. Is denk ik gewoon een kwestie van welke raid/party frames je het fijnst vind.
Iemand anders healt weer met PitBull + Lifebloomer, de ander met Grid + GridLifeBloom (ofzo) de ander met healbot. Gewoon een keertje av in ofzo met een paar bekenden en dan gewoon een beetje testen. Testen van addons in een echte raid vind ik altijd maar een beetje dubieus, want stel dat het niet werkt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
NMe schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 12:49:
Ik heb trouwens gezeur met WoW op mijn nieuwe laptop. :( Als ik via wireless verbind (Broadcom wireless kaartje, WRT54G router) dan kan ik inloggen, maar zodra ik in de wereld gezet wordt verbreekt de breedbandverbinding van mijn router, dus weg internet op alle pc's in huis. Familie is not amused. :+

Nou blijkt op de officiële fora dat dit een probleem is dat al jaren speelt over diverse patches maar eigenlijk nergens noemen ze een echte oplossing die voor iedereen werkt. Hoe kunnen ze nou zo'n fout zo lang negeren? :o
Betere router kopen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Lijkt inderdaad meer op een Router issue als game issue. Overigens heeft deze router ook problemen met PS3 wifi een PS3 erop en de boel crashed ook :

http://forums.linksys.com..._Routers&message.id=26743

of mocht je meer info willen ;)

http://www.google.nl/sear...&btnG=Google+zoeken&meta=

[ Voor 41% gewijzigd door ShadowBumble op 13-01-2009 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
cannibal schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 13:10:
Iemand nog iedeeën voor Gnomer rep? moet nog zo'n 10k en kan denk ik meeste quests nog wel doen (1x gnomer run?), maar weet niet of dat voldoende oplevert.

Levert AV-quests (hoorde ik gister) voldoende vlug rep op om het waard te maken?
je kan in tinkertown gewoon runecloth inleverne, en geloof als je rep krijgt genaamd Alliance rep dat dan je gnomer exil omhoog gaat waar die quests zijn geen idee ik doneer ze wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dillithium
* Dillithium hoeft nog maar 10 minor glyphs :D

Nog wel een gigantische stapel major glyphs, maargoed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval

Thorval

Thorval#2567

Er stond bij dat maar 10 mensen het mochte downloaden, dus pakt het wanneer het nog kan :P

Ik heb overigens de het bestand opgeslagen als een word 2003 bestand, omdat ik niet zeker wist of iedereen ook word 2007 had.

Yep Thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21-04 18:26
@ Thormodo: over dat mages tegenwoordig waardeloos zijn in PvE. Mages en hunters horen op dit moment de meters te toppen. Daarna komt de rest. Dit geldt overigens wel voor een guild die Naxx 25 doet, mages scalen ontzettend goed met crit op het moment.

Even een vraagje mbt healbot: Hoef je met healbot geen raidmembers te targetten om ze te healen? Hoe werkt dat dan? Ik ben zelf geen groot addon fan, ik gebruik alleen scrolling combat text,
Waar zeg ik dat :?? Ik zei geloof ik alleen iets over dat de mages uit de raid van iemand waardeloze specs moesten hebben als ze zo weinig schade deden. Normaal staan ze altijd wel in de top. Als je warlocks bedoelde, je kan niet ontkennen dat destruction warlocks weinig schade doen. Affliction warlocks doen wel goede schade.

Het lijkt me niet dat healbot automatisch targets healed, aangezien dat soort addons al sinds BWL niet meer toegestaan zijn. Waarschijnlijk geeft het gewoon een overzichtelijk scherm weer met healthbars/status van de raidmembers. Hiervoor is Grid ook erg fijn.
Dr. Strangelove schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 10:27:
Maar goed, misschien doe ik het fout ;) Is 7750 mana voor lvl68 zo weinig? Mijn equipment is voor 2/3 blauw met een paar greens erin. The usual quest rewards en instance drops, geen enchants erop, wel gems in de sockets.
DKs krijgen nu eenmaal vrij veel schade als tank en zijn goed in AoEen. Dus ik kan me wel voorstellen dat dat kut healed als die lui maar doen waar ze zin in hebben. Zolang je niet OOM raakt midden in een gevecht vanaf een maximale mana pool moeten ze niet zeuren. En zelfs dan kan het nog zo zijn dat als de meeste schade niet op de tank terecht komt het lastig kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-05 09:43
Kan iemand me een tip geven welke Heroics goed zijn voor een clothie? (warlock) De laatste 5 die ik heb gedaan zie ik voorlopig 0 cloth drops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
ShadowBumble schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 13:18:
[...]

Lijkt inderdaad meer op een Router issue als game issue. Overigens heeft deze router ook problemen met PS3 wifi een PS3 erop en de boel crashed ook :

Heb ook een WRT54G gehad. Linksys staat helaas niet echt bekend om zn goede kwaliteit firmware. Beetje ondergeschoven kindje van Cisco denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

ShadowBumble schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 13:18:
[...]

Bedankt hoor. :P Maar het komt al sinds 2006 voor bij een breed spectrum van routers en netwerkkaarten eb soms fixt het zichzelf tussen twee patches in. Ben wel benieuwd wat dit nou veroorzaakt. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Chefbierrr schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 13:37:
Kan iemand me een tip geven welke Heroics goed zijn voor een clothie? (warlock) De laatste 5 die ik heb gedaan zie ik voorlopig 0 cloth drops.
Even de drops checken op wowhead.com? Over het algemeen zijn de type-drops redelijk verdeeld en zal dat in eerste instantie dus niet zoveel uitmaken. Tenzij je specifieke epic-drops zoekt, maar daarvoor verwijs ik je wederom door naar wowhead.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

NMe schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 13:39:
[...]

Bedankt hoor. :P Maar het komt al sinds 2006 voor bij een breed spectrum van routers en netwerkkaarten eb soms fixt het zichzelf tussen twee patches in. Ben wel benieuwd wat dit nou veroorzaakt. :o
Sorry de opening was gewoon te mooi ;) Ik zelf heb er nooit last van gehad gelukkig, maar inmiddels ben ik nagenoeg helemaal van Linksys afgestapt en over gegaan op Cisco equipment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyreve
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22-05-2021
Ik ben best wel benieuwd zijn hier ook posters/bezoekers die op Executus spelen?

Soapdev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42901

cannibal schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 13:10:

Waarom zou je nog rep gaan farmen voor mounts als in de volgende release iedereen (zonder rep) die mounts kan kopen?
Bron:
http://www.wow-europe.com/en/info/underdev/testrealm.html
Racial restrictions on mounts have now been lifted. Night elves on mechanostriders? Tauren on raptors? You’re not seeing things.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:27
Gisteren Naxx 10 m gerunned,
ik merkte dat met moeite boven de dps van de warlock kon blijven (ong. 2470)
Nu zit beetje door de WWS te browse van die avond
ShoR 7.9% miss gehad
HoR 16.9% miss gehad
HS 14.1% miss
SoV 16.9% miss

Conclussie, heb denk ik iest te veel op block value gericht.
Als terug denk, dan kan hier goed inkomen in HC gear deed ik (zo ver ik mij herinder) meer TPS dan nu in mijn naxx gear
Een ShoR van 12k is heel leuk om te zien maar als betekend dat ik daar door 8% ShoR nooit aankomt dat is toch behoorlijk veel, en moet helemaal niet kijken naar mijn HoR

In 25 man heb niet zo veel last van maar dit waarschijnlijk meer te maken met alle extra debuff,buff etc.
Of het block cap opoffering waard is 2de maar ga zeker naar kijken qua gear. zo tot nu rustig op T7.25 gloves gepassed hebben, nu staan boven aan het lijstje, en andere dingen om zo mijn hit ratting flink omhoog te gooien, maar voor gemming heb toch echt betere gear nodig.
Anoniem: 42901 schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 13:44:
[...]
Waarom zou je nog rep gaan farmen voor mounts als in de volgende release iedereen (zonder rep) die mounts kan kopen?
Bron:
[...]
Volgens mij inperteer je dit dus fout, nu mag aleen gnome, en dwarf op mecho rijden. dan mag iedereen ongeacht je racail een mount kopen en rijden indien je exalted bent lijk me zeer sterk dat dat ook weg gaan nerfen

[ Voor 25% gewijzigd door Teunis op 13-01-2009 13:53 ]

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:05
[...]

Bron:

[...]
Je hebt de rep nog steeds nodig straks, ze bedoelen hier mee dat de race restrictions van de mounts af gaan. Ik krijg nu als human de melding als ik vraag naar een mechano-strider dat ik te groot ben ;)
Zie het voorbeeld wat er bij staat van de Tauren op zo'n kip.

[ Voor 5% gewijzigd door cannibal op 13-01-2009 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

[...]

Bron:

[...]
Racial restrictions zijn lifted. Dat betekent dat een night elf op een mechanostrider kan rijden, niet dat je hem ineens kan krijgen zonder de juiste rep. Die heb je nog steeds nodig. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-05 13:35

Zou je die list ook naar mij kunnen mailen alsjeblieft? (mail in profiel)
Alvast hartelijk merci :)

Blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19-04 15:36
Kan hij ook naar mij gestuurd worden? Bij voorbaat dank! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:50
Bosmonster schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 13:38:
[...]

Heb ook een WRT54G gehad. Linksys staat helaas niet echt bekend om zn goede kwaliteit firmware. Beetje ondergeschoven kindje van Cisco denk ik..
Ik heb zelf een WRT54G en ik ben volgens mij de enige zonder problemen. Hij doet het al jaren non-stop. Ik disconnect ook nooit. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dillithium
Verstuurd en Verstuurd =)

Fire leaf en Icy pigment farmen gaat wel veel sneller met een flying mount zeg, alweer 300 gold in de bag en dat zonder de Frost Lotus mee te tellen.

* Dillithium is ook in zijn nopjes

[ Voor 1% gewijzigd door Dillithium op 13-01-2009 14:05 . Reden: spellfout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Bedankt hoor!

Het duurt nog even voordat ik een flying mount heb op mijn DK, maar ik kan niet wachten! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-05 13:35
Jep, Merci. Vanavond maar eens invullen...

Blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra

Dat doe ik dus met Grid + Clique. Moet alleen wel zeggen dat m'n linkermuis niet bound is, ik kan echt niet wennen aan het niet kunnen targetten van iemand.
STING schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 13:05:
Grid kan je de hele raid laten zien, neem aan healbot ook. Zit je dan wel in een raid?
Gohan-san schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 13:05:
het ziet er een beetje alian achtig uit weet ik nog, best wel mooi en rustig. beetje zoals de Xen world van HL1
Hebben we het waarschijnlijk over of hetzelfde of over een soortgelijk gat. Ben er zelf 'perongeluk' in terecht gekomen de eerste keer. Naar beneden gevlogen, en net als je aan het eind ben is het opeens 'indoor' en val je naar beneden. Had wel ff zo'n OH CRAP moment, maar wel erg mooi daar.
Bron:
Dat zeggen ze niet. Het probleem was dat sommige races (tauren vooral) lang niet alle mounts konden leren. Ze zeggen nergens dat je die rep niet meer nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 252101

NMe schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 12:49:

Ik raad mensen draadloos standaard af bij WoW, hogere latency etc.. Probeer een draad? (Defeating the purpose of a laptop FTW)

Zou ik hem ook mogen? Dan zal ik hem wel uploaden naar mijn rapidshare, heb zo'n account daar, unlimited downloads. lenmichielsen [at] gmail [dot] com Bij voorbaat dank ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 282346

Dillithium schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 14:04:
Verstuurd en Verstuurd =)

Fire leaf en Icy pigment farmen gaat wel veel sneller met een flying mount zeg, alweer 300 gold in de bag en dat zonder de Frost Lotus mee te tellen.

* Dillithium is ook in zijn nopjes
idd leuk zo wat rondjes vliegen. Ik heb nog ergens een map met welke rondjes die je moet doen voor bepaalde soorten. Kan je btw je glyph list ook eens naar mij sturen ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dillithium
Ook verstuurd, is het anders een idee om die link in de startpost te verwerken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tular
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-08-2022

Tular

Druid 79 - Aggramar (retired)

Hydra schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 14:11:
[...]

Dat doe ik dus met Grid + Clique. Moet alleen wel zeggen dat m'n linkermuis niet bound is, ik kan echt niet wennen aan het niet kunnen targetten van iemand.
Het niet hoeven te selecteren van iemand werkt stukken sneller. Hiervoor heb ik macro's voor alle healing spells en abolish poison en remove curse met daarin [target=mouseover]. Alleen de muis een beetje bewegen is zo veel makkelijker. De macro's zijn allemaal gebound onder keys rond wsad.... keyboard turning ftw. 8)

May you live in interesting times!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Tular schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 14:24:
Het niet hoeven te selecteren van iemand werkt stukken sneller. Hiervoor heb ik macro's voor alle healing spells en abolish poison en remove curse met daarin [target=mouseover]. Alleen de muis een beetje bewegen is zo veel makkelijker. De macro's zijn allemaal gebound onder keys rond wsad.... keyboard turning ftw. 8)
Jaja, ik zeg ook niet dat ik dat niet doe, maar ik kan het niet hebben als ik iemand niet kan selecteren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-04 12:41
Heb ook altijd een hekel gehad aan mods als Clique ja. In de tijd dat ik een spell cast (of GCD afwacht) heb ik m'n volgende target al geselecteerd. Heal wordt toch gecast op target wat je hebt op het moment dat je begint met casten, dus gelijk na de cast kun je switchen.

Zou je die lijst ook naar mij kunnen sturen? (geen toegang tot Rapidshare ftl)

osmnieuwsblad [at] gmail [dot] com :)

[ Voor 54% gewijzigd door Exitium op 13-01-2009 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Hydra schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 14:11:
Dat zeggen ze niet. Het probleem was dat sommige races (tauren vooral) lang niet alle mounts konden leren. Ze zeggen nergens dat je die rep niet meer nodig hebt.
Voor zover ik weet blijft de rep inderdaad. De restricties worden alleen verwijdert. Binnekort dus Taurens op mechanostriders? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyreve
Anoniem: 252101 schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 14:19:
Ik raad mensen draadloos standaard af bij WoW, hogere latency etc.. Probeer een draad? (Defeating the purpose of a laptop FTW)
En waarom? Ik speel draadloos op mijn pc zonder enige problemen. Heb alleen bij providerstoringen enzo een dc. Maar dat heb je ook met draad. Overigens draad is lelijk voor in huis.

En wtf een laptop die niet wifi is? dat sucked sorry

Is meer een kwestie hoe je netwerk in elkaar zit gekeken naar de routers e.d.

[ Voor 0% gewijzigd door Nyreve op 13-01-2009 14:31 . Reden: Typfout ]

Soapdev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval

Thorval

Thorval#2567

Anoniem: 252101 schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 14:19:
[...]

Ik speel zelf dan op een Apple en heb dus ook het draadloze netwerk via een Airport Extreme, heb geen hogere latency dan op een draad, mijn netwerk draait op hoge snelheid en nooit een probleem hiermee gehad. (moet ik ook eerlijk bekennen dat Apple gebruik maakt van de draadloze 802.11n technology)
Wootlock schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 14:33:
[...]

:')
Wireless is slomer als een ethernet kabel, en volgens mij snap je de zin over de laptop niet.
Iedere nieuwe laptop die je koopt heeft standaard een wireless I-net kaartje.
Een 802.11n dus niet, die is tot 5x sneller dan het reguliere... en ik heb nooit problemen, mijn snelheid ligt altijd hoog

[ Voor 28% gewijzigd door Thorval op 13-01-2009 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Laatst online: 09-05 11:50

Wootlock

Evilution

Nyreve schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 14:28:
[...]

En waarom? Ik speel draadloos op mijn pc zonder enige problemen. Heb alleen bij providerstoringen enzo een dc. Maar dat heb je ook met draad. Overigens draad is lelijk voor in huis.

En wtf een laptop die niet wifi is? dat sucked sorry

Is meer een kwestie hoe je netwerk in elkaar zit gekeken naar de routers e.d.
Wireless is slomer als een ethernet kabel, en volgens mij snap je de zin over de laptop niet.

Maar dit is niet het netwerk forum :+

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyreve
Wootlock schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 14:33:
[...]

Maar dit is niet het netwerk forum :+
Ik bedoelde als jij een laptop aanschaft om hem vervolgens bedraad te gebruiken wat is dan het nut van een laptop? Dat suckt :P

Soapdev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 25-03 16:23
Nyreve schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 14:36:
[...]

Ik bedoelde als jij een laptop aanschaft om hem vervolgens bedraad te gebruiken wat is dan het nut van een laptop? Dat suckt :P
Als jij op je laptop aan het gamen bent neem ik aan dat je ook de adapter aangesloten hebt. Weinig draadloos lijkt me dat, dan kan een UTP kabeltje er ook wel bij :P

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-05 22:15

Snappie88

Mr. Hollywood

Thormodo schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 13:29:
[...]

Waar zeg ik dat :?? Ik zei geloof ik alleen iets over dat de mages uit de raid van iemand waardeloze specs moesten hebben als ze zo weinig schade deden. Normaal staan ze altijd wel in de top. Als je warlocks bedoelde, je kan niet ontkennen dat destruction warlocks weinig schade doen. Affliction warlocks doen wel goede schade.
Kan je dit toevallig beargumenteren? Ik top namelijk nog steeds de damage meters hoor :?

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winkelwagen
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-05 22:45
Nyreve schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 14:36:
[...]

Ik neem aan dat je de laptop ook aansluit op het lichtnet, dat suckt zeker ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Snappie88 schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 14:45:
[...]

Kan je dit toevallig beargumenteren? Ik top namelijk nog steeds de damage meters hoor :?
sucky mages :p *grin
bij ons zijn het inderdaaad mages/warriors/lock/rogues. welke een beetje wisselen.
rogues kunnen ook een sloot dmg doen ben ik bang.

gister de mod Power aura classic ontdekt via een guildy wat een fijne mod zeg! heerlijk mijn hotstreak en livingbomb makkelijk tracken.

[ Voor 22% gewijzigd door Valkyre op 13-01-2009 14:48 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dillithium
Zo, na ongeveer 70 minuten farmen heb ik 3 stacks Fire leaf, 4 Frost Lotus, 6 Eternal Life, 3-4 Stacks Icy pigment en 3 snowy ink verzameld

Heerlijk zo'n flying mount <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Dillithium schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 14:50:
Zo, na ongeveer 70 minuten farmen heb ik 3 stacks Fire leaf, 4 Frost Lotus, 6 Eternal Life, 3-4 Stacks Icy pigment en 3 snowy ink verzameld

Heerlijk zo'n flying mount <3
farmen bah.. :(

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Mektheb schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 13:08:
[...]

Ook die moet ik doen maar dat doe ik dan wel in Strat als ik voor de Baron ga :),

Wil ook nog ZG en Moltencore en BWL leeg farmen en exalted worden...

Heeft iemand een idee wanneer ze die pvp rep aanpassen ? :p speel nu zo lang en heb nog geen revered met AB
BWL heeft geen faction rep :) Bedoel je niet AQ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
redfoxert schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 14:54:
[...]

BWL heeft geen faction rep :) Bedoel je niet AQ ?
Owh ik dacht BWL Thorium Brotherhood rep gaf ? , dan zou ik wel in de war zijn idd

In iedergeval de PreTBC 60man raids reps wil ik ook nog maxen, waarom omdat het leuk is en het raiden 2 dagen in de week in de beslag neemt voor alle content tot nu toe, dus dan hou ik genoeg dagen over om wat leuks te doen

ik zou het wel ff google :P

thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval

Thorval

Thorval#2567

Heb jij er ook al zo'n hekel aan? Ik vind het soms zo lang duren voor ik eindelijk alles heb wat ik wilde hebben. En het vissen vind ik nog erger dan het verzamelen van herbs. :( maar ja heb ook nog geen flying mount.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
R.Kerseboom schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 14:28:
Voor zover ik weet blijft de rep inderdaad. De restricties worden alleen verwijdert. Binnekort dus Taurens op mechanostriders? :D
Als je een Gnome zover krijgt dat 'ie een mechanostrider aan een Tauren verkoopt :P
Mektheb schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 15:00:
Owh ik dacht BWL Thorium Brotherhood rep gaf ?
Nee, dat zijn ook MC items AFAIK.

Ah, ff gechecked, yup: http://www.wowhead.com/?faction=59

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Mektheb schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 15:00:
[...]

Owh ik dacht BWL Thorium Brotherhood rep gaf ? , dan zou ik wel in de war zijn idd

In iedergeval de PreTBC 60man raids reps wil ik ook nog maxen, waarom omdat het leuk is en het raiden 2 dagen in de week in de beslag neemt voor alle content tot nu toe, dus dan hou ik genoeg dagen over om wat leuks te doen

ik zou het wel ff google :P

thanks
Thorium Brotherhood rep krijg je met turn-ins van eerst Dark Iron Residue en daarna Dark Iron Ore, Fiery Cores, Lava Cores, Corehound Leather en Blood of the Mountain. Ultimately kan je ook Sulfuron Ingots inleveren voor de plans voor de Sulfuron Hammer. Alle turnins in de bar van BRD, behalve de Dark Iron Residue, die lever je in @ Thorium Point. Oh en dan vergeet ik nog iets zie ik : http://www.wowwiki.com/Thorium_Brotherhood ... nog meer turnins :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Thorval schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 15:01:
[...]

Heb jij er ook al zo'n hekel aan? Ik vind het soms zo lang duren voor ik eindelijk alles heb wat ik wilde hebben. En het vissen vind ik nog erger dan het verzamelen van herbs. :( maar ja heb ook nog geen flying mount.
questen is gelukkig wel leuk momenteel en levert ook nog wat op.
maar wil mijn echanting nog een beetje vlot levelen, zit op 420 dus nou ja dat is gewoon heroics farmen. en veel disenchanten.
op mijn paladin 79! ben ik nog bezig met JC, dat zit ergens in de 240 geloof ik, maar omdat weer oude zut te gaan farmen bah.

gelukkig hoef je tegenwoordig niet heel erg veel meer te farmen, maar zal er toch aan moeten geloven met de sons of hodir dailles. binnenkort.

70 min farmen voor een paar bloemtjes :( maar tsja ieder zijn meuk, dit is ook de reden dat mijn Cooking en fishing ook nog zo laag zijn 8)

[ Voor 8% gewijzigd door Valkyre op 13-01-2009 15:10 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Dank u mensen voor het mee denken :D ,

Mijn lijstje is als volgt

Cenarion Circle + Cenarion Exp exalted = title ( moet nog revered en bij Ce Exp nog 6k)
SW / Exodar / Gnome ( Sw 6k / exodar revered / gnome 7k) = Title
Argent Dawn + argen Crusade ( argent dawn bijna revered dus duurt nog ) argent cursade moet ik nog alles = Title
En dan pas ga ik voor Hydraxian Waterlords etc

Sporregar honored bijna op de helft naar Revered (kwestie van die kill quest doen en doen als mage zijnde easy) dus denk een maandag dit ga doen en dan zo snel exalted )

Consevatorium wacht ik nog ff mee tot maatje van me me joined voor instance runs en isignia's te farmen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Hmm. Ik zit zo die TB page te checken, en herinner me nu ook weer de twee legendaries. Krijg bijna zin om zelf 't spul voor Sulfuras te gaan farmen voor m'n druid :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dillithium
Nah het kopen van mijn Epic Flying + Cold Weather flying had ik totaal nog 69 silver over, dus heel veel keus had ik niet :P

Bovendien, die ''bloempjes'' leveren mij weer zo'n 600 gold op

[ Voor 10% gewijzigd door Dillithium op 13-01-2009 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Hydra schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 15:15:
Hmm. Ik zit zo die TB page te checken, en herinner me nu ook weer de twee legendaries. Krijg bijna zin om zelf 't spul voor Sulfuras te gaan farmen voor m'n druid :P
Ik moet zeggen ik me echt vermaak die oude instances en rep's en zo te verzamelen waarom die achievments zijn zo leuk, ja je krijgt niks voor die dingen ik wil doen behalve sommige een title maja boeiend....Twilight Vanquisher binnenkort :D

Maar gewoon het feit je straks je rep tab ziet en 7/10 exalted zijn is gewoon kicke....
en ja no lifer maar goed tis wel leuk :D

Outland nog 3 Factions to go :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Dillithium schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 15:15:
[...]

Nah het kopen van mijn Epic Flying + Cold Weather flying had ik totaal nog 69 silver over, dus heel veel keus had ik niet :P

Bovendien, die ''bloempjes'' leveren mij weer zo'n 600 gold op
hmmjah dat is ook wel zo, maar met een beetje questen heb je ook weer veel cash :) maar ik heb eigenlijk nooit meer zo low on cash gezeten.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 286586

Hey tweakers,

Ik ben 2 maand geleden gestopt met WoW, maar wil nu toch opnieuw beginnen. De RAF actie is wel heel aantrekkelijk om te dualboxen, en na de 40 dagen (trial + upgrade) gewoon het tweede account stop te zetten.

Nu is het zo dat ik in die 40 dagen toch graag 4 toons op 60 zou zien (moet mogelijk zijn volgens mij, triple xp + granten van levels), dan kan ik achteraf nog steeds kiezen welk character mijn main wordt. Ik zou een priest en een warlock naar 60 dualboxen, daarna een rogue en een warrior naar 30 en ze dan elk 30 levels granten.

Nu vroeg ik me af welke combinaties het beste zijn. Voor de warlock leek het me wel iets om affliction te speccen en dan er een s-priest achteraan te laten huppelen, maar dan denk ik dat mobs zullen neervallen voor de dots weggetikt zijn. Dus lijkt me destruction icm een mage beter? (Buffs, food/drinks) of toch gewoon 2 locks? Of toch een elemental shaman zodat ik kan healen/ totems neerzetten.

De priest zou ik uiteraard als shadow levelen. Daarbij opnieuw het zelfde verhaal met de affliction lock (ben ook niet van plan om 2 maal dezelfde lock/priest combinatie te levelen), dus weer dezelfde twijfels als ik er een mage zou bijnemen, of opnieuw een 2e s-priest.

Hierbij hou ik geen rekening met balance druids, die lijken me minder aantrekkelijk om te gebruiken in een dualbox setup, geen idee waarom eerlijk gezegd.

De rogue en warrior kan ik achteraf gezien misschien beter gewoon naar 30 boosten met de level 60 chars, aangezien melee dualboxen me niet handig lijkt, ivm met /follow...

Mijn excuses dat ik jullie met deze lap tekst misschien lastigval, maar ik zou toch graag eens de mening van een ander horen. Wie weet heb ik toch iets belangrijks over het hoofd gezien.

Dus als je om de een of andere reden een bepaalde class voor ogen hebt, sta ik graag voor je ideeën open.
Ohja voor ik het vergeet, paladins zijn uitgesloten, ik ga horde rollen en ben niet van plan om tbc te kopen op het tweede account.

Alvast bedankt,
Chroma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Mektheb schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 15:19:
[...]

Ik moet zeggen ik me echt vermaak die oude instances en rep's en zo te verzamelen waarom die achievments zijn zo leuk, ja je krijgt niks voor die dingen ik wil doen behalve sommige een title maja boeiend....Twilight Vanquisher binnenkort :D

Maar gewoon het feit je straks je rep tab ziet en 7/10 exalted zijn is gewoon kicke....
en ja no lifer maar goed tis wel leuk :D

Outland nog 3 Factions to go :D
Ik heb voor het eerst op mijn warrior een MC-run gedaan.
Aangezien we maar 3 mensen met water hadden (een raid van 6 man), hebben we ruim 3 uur moeten doen voordat we rhagnaros konden killen.
En dat voor een lousy 500 rep met waterlords.

Ik weet niet over wat voor tijdsplan je het wilt gaan doen, maar dan zou ik nu maar alvast gaan beginnen, heb je het volgend jaar. Of gaat deze rep ook weer naar oude standaard in de volgende patch ?

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjonson
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-08-2024
R.Kerseboom schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 14:28:
[...]

Uhm volgens mij moet je hem nog steeds moeten kunnen kopen? een Tauren zal nog steeds klapjes krijgen van die gnome die deze mounts verkoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Anoniem: 286586 schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 15:31:
Hey tweakers,

[raf verhaal]

Alvast bedankt,
Chroma
Tja, Cliche, maar ik zou me focussen op de classes die je het leukst lijken. Met het RAF systeem al dual-boxend ben je toch in no time 60.
Sjonson schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 15:43:
Uhm volgens mij moet je hem nog steeds moeten kunnen kopen? een Tauren zal nog steeds klapjes krijgen van die gnome die deze mounts verkoopt.
De Gnome in kwestie is level 10 ofzo, maar inderdaad zal de Gnome waarschijnlijk niet zijn medewerking verlenen, en gek genoeg kun je de inventory van NPCs niet looten als ze dood zijn! :D

[ Voor 41% gewijzigd door Hydra op 13-01-2009 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdveer
  • Laatst online: 01-05 16:41
sabriel schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 15:34:
[...]

Ik heb voor het eerst op mijn warrior een MC-run gedaan.
Aangezien we maar 3 mensen met water hadden (een raid van 6 man), hebben we ruim 3 uur moeten doen voordat we rhagnaros konden killen.
En dat voor een lousy 500 rep met waterlords.

Ik weet niet over wat voor tijdsplan je het wilt gaan doen, maar dan zou ik nu maar alvast gaan beginnen, heb je het volgend jaar. Of gaat deze rep ook weer naar oude standaard in de volgende patch ?
Ik heb hier ergens een patchnote voorbij zien komen waarin staat dat je geen quintessence (water) meer nodig hebt MC af te maken.. Ze gaan ook UBRS soloable maken door de summon sequence van die elemental boss te wijzigen. Voor Zul'Farak zou je geen mallet meer nodig hebben en voor Maraudon ook geen toegangsitem meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
wvdveer schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 15:48:
Ik heb hier ergens een patchnote voorbij zien komen waarin staat dat je geen quintessence (water) meer nodig hebt MC af te maken.. Ze gaan ook UBRS soloable maken door de summon sequence van die elemental boss te wijzigen. Voor Zul'Farak zou je geen mallet meer nodig hebben en voor Maraudon ook geen toegangsitem meer..
Klopt. Geen water meer nodig, en je krijgt de volle rep, vanaf patch 3.0.8 dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-05 11:29

junglebeast

hier staat iets

Mektheb schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 15:14:
Dank u mensen voor het mee denken :D ,

Mijn lijstje is als volgt

Cenarion Circle + Cenarion Exp exalted = title ( moet nog revered en bij Ce Exp nog 6k)
SW / Exodar / Gnome ( Sw 6k / exodar revered / gnome 7k) = Title

*snip*
Ja ben nu ook bezig met de 5 Azeroth factions. Heb nu Darn, SW and Exodar op exalted. Met IF nog 4.3k te gaan en Gnome nog wel 14.4k. Sta ook inmiddels op 2230+ quests done.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147917

Nog even over dat RAF-systeem. Je krijgt dus 3 keer zoveel xp voor alles maar je moet wel in een group zitten. Krijg je dan wel een group penalty eigenlijk? Dat kan ik nergens vinden.

En dan nog iets heel anders, het woord "nerfed", waar komt dat eigenlijk vandaan? :)
Haha geweldig dat het daarvan komt, bedankt voor het snelle antwoord. Ik moet bekennen dat ik nog niet eens op wiki enzo had gekeken omdat ik niet verwachtte dat het zomaar te vinden zou zijn.

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 147917 op 13-01-2009 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
junglebeast schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 15:50:
Ja ben nu ook bezig met de 5 Azeroth factions. Heb nu Darn, SW and Exodar op exalted. Met IF nog 4.3k te gaan en Gnome nog wel 14.4k. Sta ook inmiddels op 2230+ quests done.
Hoe heb je dat gedaan trouwens? Runecloth? Heb zelf op m'n mage eigenlijk alle starter zone quests wel gedaan, en die in de volgende gebieden heb ik meestal al gedaan dus kan ik er geen rep meer op krijgen.
Anoniem: 147917 schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 15:58:
En dan nog iets heel anders, het woord "nerfed", waar komt dat eigenlijk vandaan? :)
Wikipedia: NERF

[ Voor 19% gewijzigd door Hydra op 13-01-2009 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 286586

Hydra schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 15:47:
[...]

Tja, Cliche, maar ik zou me focussen op de classes die je het leukst lijken. Met het RAF systeem al dual-boxend ben je toch in no time 60.
Ik ben vergeten vermelden dat ik een mage en shaman op 70 had op mijn oude account (verkocht, dom van me). Dus het is de bedoeling dat ik in no time 60 ben. De classes die me het leukst lijken in dit geval zijn de priest, lock, rogue en warrior, daarom wil ik die allemaal op 60 terwijl ik gebruik kan maken van de triple xp bonus gedurende die 40 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Als ik het goed begrepen heb en je krijgt voor een Quest alliance rep inplaats van bv IF rep

Beter geformuleerd

Als je al Exalted ben met een Faction zoals IF en je doet Quests die IF rep geven krijg je Alliance REP en dat is dan dus automatisch voor Gnomer Ex alst goed is :)

Tijd heb ik niet echt, het is meer zo van ik wil dat nog doen en met die patch gaat dat wel lukken, Zoiezo ben ik iemand van het farmen, gistere alleen al 27k voor Ce Circle, en bv in 1 dag tijd Epic 80 Back + Boots dat is dus ook zo'n 80k honor als ik me niet vergiss...

Farmen vind ik gewoon leuk teminste het is niet leuk maar op een 1 of ander manier krijg ik altijd de zin erin door Op Vent met mensen te praten de Quests te doen en ondertussen een filmkijken of iets en blindelings je quests accepten en lezen op thottbot / wowhead welke de meeste rep geven,

En ondertussen ./beg in de guild voor wie er runecloth doneerd voor het Rep doel, zo heb ik gistere van iemand die al ambassador was 110stacks runecloth gehad :) , dat is toch al aardig wat als je nagaat ze verkopen voor 14g de stack

Andere kant heb ik soms helemaal geen zin erin hoor als je constant geganked of iets word, maar vind het achievment systeem gewoon leuk en dat geeft mij ook de lust om de oude rep factions te doen , niet alleen voor het e-peen gehalte maar meer met het idee in me achterhoofd van zonde zonde zonde die dingen in het niets zijn gevallen

AQ40 <3, en bv AQ40 wil ik doen voor de mounts want die tellen ook mij voor je achievment van 100mounts straks bij de nieuwe patch je die dragonhawk krijgt, zit nu op 59mounts en moet nog de Exodar mounts, en bij de nieuwe patch de Gnome mounts, moet nog 2 oude pvp mounts, moet nog 2 mamoets zowel de PvP Mammoet en de 200badges Mammoet, die hele dure hoef ik niet :)..
De caverns of time mount krijg ik alst goed is deze week als ik aan de beurt ben met de run

En stiekem hopen op een proto drake ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Hydra schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 15:58:
[...]

Hoe heb je dat gedaan trouwens? Runecloth? Heb zelf op m'n mage eigenlijk alle starter zone quests wel gedaan, en die in de volgende gebieden heb ik meestal al gedaan dus kan ik er geen rep meer op krijgen.
Mijn gnome rogue is ook exalted bij alle factions. Bij mijn weten is dat zo gegaan:
- begonnen in human area als level 1 (ik wou graag een paard) en gewoon zo doorgequest
- tegen dat ik in Outland aankwam was ik al overal revered
- toen heb ik de andere start area's gedaan, de rep die je er van krijgt gaat ook voor 1/4e naar de andere factions. Exodar levert goed op als je de twee eilanden doet (18000 rep bij exodar en een kwart daarvan naar de rest)
- ik heb alleen runecloth moeten inleveren bij mijn eigen faction raar genoeg, maar dat was niet al teveel, slechts een paar dozijn stacks of zo.

Het helpt natuurlijk wel als je het doet met een relatief nieuw character (na de reputation buff patch),
mijn oude vanilla wow chars hebben het veel moeilijker om nog exalted te geraken zonder massa's runecloth te moeten gaan sparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Kapoen schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 16:17:
[...]

Mijn gnome rogue is ook exalted bij alle factions. Bij mijn weten is dat zo gegaan:
- begonnen in human area als level 1 (ik wou graag een paard) en gewoon zo doorgequest
- tegen dat ik in Outland aankwam was ik al overal revered
- toen heb ik de andere start area's gedaan, de rep die je er van krijgt gaat ook voor 1/4e naar de andere factions. Exodar levert goed op als je de twee eilanden doet (18000 rep bij exodar en een kwart daarvan naar de rest)
- ik heb alleen runecloth moeten inleveren bij mijn eigen faction raar genoeg, maar dat was niet al teveel, slechts een paar dozijn stacks of zo.

Het helpt natuurlijk wel als je het doet met een relatief nieuw character (na de reputation buff patch),
mijn oude vanilla wow chars hebben het veel moeilijker om nog exalted te geraken zonder massa's runecloth te moeten gaan sparen.
hmmjah en dan heb je nog dat Humans meer rep krijgen dan de overige rassen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
76 Mounts.
Alle Alliance mount, Netherwing, Skyguard, Kurenkai
Paladin only.
Zebra
Engi motor, heli
Blizzcon Mount
CoT Timed
Attuman mount

Heb klein lijst je gemaakt en kwam tot de conclusie dat niet op ga focuseen.
Kwam er op neer dat alle 3 andere rare nodig heb
alle 4 pvp mounts, 4 TGC mounts, 3 TBC mounts,4 AQ mounts, 2 dala mounts en dan heb nog 4 nodig :X
Met andere woorden lijkt zeer coole mount maar zeker stuk lastiger om te halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Laatst online: 21:20

Phydomir

Dennis

Nog even over dat RAF-systeem. Je krijgt dus 3 keer zoveel xp voor alles maar je moet wel in een group zitten. Krijg je dan wel een group penalty eigenlijk? Dat kan ik nergens vinden.
Je krijgt wel group penalty ja. Echter het grote voordeel bij RaF zit hem in de questen. je hebt echt maar een paar questen nodig om een level om hoog te gaan.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Teunis schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 16:22:
76 Mounts.
Alle Alliance mount, Netherwing, Skyguard, Kurenkai
Paladin only.
Zebra
Engi motor, heli
Blizzcon Mount
CoT Timed
Attuman mount

Heb klein lijst je gemaakt en kwam tot de conclusie dat niet op ga focuseen.
Kwam er op neer dat alle 3 andere rare nodig heb
alle 4 pvp mounts, 4 TGC mounts, 3 TBC mounts,4 AQ mounts, 2 dala mounts en dan heb nog 4 nodig :X
Met andere woorden lijkt zeer coole mount maar zeker stuk lastiger om te halen
Huhm....

Netherdrakes
Netherwings
Paarden
Tigers (behalve ZG )
Rammen
Gryphons
Talbuk's
Armani Beer
Black Beer
Brown Beer
White Polar Beer
Attunmen mount
PvP mounts (moet er nog 2)

Zijn idd wel een hoop mounts te krijgen ingame wil je beetje track hebben, denk dat leuk werkje is voor op het werk
Excel sheetje maken met alle names van mounts die er bestaan ingame voor alliance en horde en dan X je zetten bij die je hebt....

Welke zoiezo wel te krijgen zijn Twilight Dragon, Caverns of Time dragon, Red Proto drake , Black Protodrake, (van achievments ja moeilijk maar hoeft ook niet binnen 2 weken :P )

Baron mount wil ik zo graag :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

als je dat lijstje hebt zet hem dan gelijk even online met prijzen en locaties en alles! maakt het allemaal een stuk makkelijker! haha.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
http://www.warcraftmounts.com/

help waarschijnlijk, zou allen stuk beter kunnen als iemand tijd overheeft :P
gekomen via:

http://warcraftpets.com

welke ik gebruik om ingame non-combat pets bij te houden

[ Voor 31% gewijzigd door Teunis op 13-01-2009 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:18

chromeeh

the Gnome

Black Qiraji Battle Tank...
Succes :+

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitroglycerine
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:32

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

De toepassing op gaming: http://en.wikipedia.org/wiki/Nerf_(computer_gaming)#Nerf

Hier kon uw advertentie staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Voor alle mount jagers, deze link: klikkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
chromeeh schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 16:31:
[...]

Black Qiraji Battle Tank...
Succes :+
ja die kan ik niet krijgen :P, maar die andere wel :) en die tellen ook als mounts ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21:18
Anoniem: 286586 schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 15:31:
Hey tweakers,

Ik ben 2 maand geleden gestopt met WoW, maar wil nu toch opnieuw beginnen. De RAF actie is wel heel aantrekkelijk om te dualboxen, en na de 40 dagen (trial + upgrade) gewoon het tweede account stop te zetten.

Nu is het zo dat ik in die 40 dagen toch graag 4 toons op 60 zou zien (moet mogelijk zijn volgens mij, triple xp + granten van levels), dan kan ik achteraf nog steeds kiezen welk character mijn main wordt. Ik zou een priest en een warlock naar 60 dualboxen, daarna een rogue en een warrior naar 30 en ze dan elk 30 levels granten.
Die 40 dagen red je makkelijk, je hebt ca. 2 days played nodig voor 2 chars samen naar 60, dat is 4 dagen totaal. 4/40*24 = 2.4 uur per dag gemiddeld.

2x van 30 naar 60 granten gaat alleen niet lukken. Voorbeeld:
Account 1: Priest, kan geen lvls granten.
Account 2: Warlock (RaF) begint op lvl 1, gained 59 lvls naar 60, kan er 29 granten, alleen aan account 1 chars die lager zijn dat het lvl van de warlock.

Account 1: Rogue, kan geen lvls granten, kan er 29 ontvangen van de warlock
Account 2: Warrior (RaF) Kan ook 29 lvls granten op lvl 60, alleen aan account 1.

Als je alle 4 naar lvl 60 lvled, kan je vervolgens 58 lvls granten aan een nieuw char op account 1.

Ik heb zelf een Mage/Paladin combe en een Druid/Warrior combo geleveld, en een lock van 22 naar 60,9 ge grant. De lvl's die ik over had heb ik o.a. gebruikt om mijn DK van lvl 57,9 naar 60,9 te granten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10-05 21:39

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Teunis schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 16:31:
http://www.warcraftmounts.com/

help waarschijnlijk, zou allen stuk beter kunnen als iemand tijd overheeft :P
gekomen via:

http://warcraftpets.com

welke ik gebruik om ingame non-combat pets bij te houden
Als ik die lijst zo bekijk kom ik op 13 mounts die vrijwel niet te krijgen zijn (alla phoenix, TGC cards, headless horseman mount, brewfest mounts), 8 mounts die niet genoemd worden (gnome mechanostriders) en die ik de volgende patch wel kan berijden, en dan nog de mechanohog die er niet bij staat. Totaal kan ik dus op zo'n 105 mounts komen, waarbij ik dan wel even malygos 5 minutes op 10 en 25 mans moet doen voor mijn (heroic) glory of the raider. En nog wat ultra rare mounts die ik nog nooit gezien heb en waarbij ik de /roll moet winnen.

Al met al niet ondoenbaar.

[ Voor 5% gewijzigd door Kees op 13-01-2009 16:48 ]

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.