Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 177 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 41.402 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-06 15:55

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Wootlock schreef op maandag 12 januari 2009 @ 16:30:
[...]

Miscchien een rare vraag maar waarom speel je uberhaupt WoW nog.
Enige wat ik bij jou bespeur is frustratie als je wow opstart......
Ik kan ook wel me positieve ervaringen met wow hier posten maar daar wordt lang niet zo op gereageerd als de negatieve dingen ;).

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

Zo, net even met linked friend een DK aangemaakt nadat ik 55 Gedinged was op me mage. Gelijk samen met hem me DK naar 60 gedinged. :D Die nieuwe Qeusts van linch king zijn echt te cool. Jammer dat me pc 3x vast liep midden in de missies. Dalijk even kijken waarom.

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticSnake
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-06-2023
hulkie schreef op maandag 12 januari 2009 @ 17:49:
Het is de start van het nieuwe arena seizoen op level 80. Niemand heeft nog fatsoenlijke gear. Het is vrijwel onmogelijk om op dit moment al voluit in de resilience te zitten en tegelijkertijd dikke stats te hebben. De burst damage ligt dus nog erg hoog. Toevallig heeft een warlock cloth armor, die krijgt dus heel erg veel damage van rogues, warriors, DKs, retri’s en hunters.

Over een paar maanden kunnen we pas echt zien hoe de classbalance is in arena’s. Ik pvp vrij weinig op dit moment, maar de teams die ik het meest zie winnen zijn vooral melee oriented groepen die veel burst kunnen leveren. Potjes van 10-20 minuten die ik op level 70 wel had als priest zijn er niet bij (speelde hunter/priest rond de 1850-1900 rating). Ik werd zelf laatst voor 15k gecrit door een warrior in arena. Dat is niet fijn als je maar 21k hp hebt.

Ik zelf probeer voorlopig gewoon elke week wat puntjes te pakken zodat ik tegen de tijd dat ik kan dual speccen er in ieder geval wat gear aanwezig is.
Ik vind het belachelijk dat rogues en DK's met hun Cloak of shadow en silence/anti magic shield gewoon in zero resilience kunnen rondlopen, kunnen critten met runestrike voor 7K met ambush en eviscerate voor 8500 tegen een warlock met 500 resilience met soullink.
Warriors executen gewoon met 10K tegen 500 resilience met soullink, Fericious bite van een druid zelfs 11K.

Laten we zeggen dat ik 1000 resilience heb straks, dan zijn die crits zeg maar 10% minder...is execute nogsteeds 9K, fercious bite iets minder dan 10, ambush en eviscerate 7600 ...

Elke stun of silence van 5 seconden of langer is voldoende om een warlock met toch redelijk PvP gear neer te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-06 22:08
Shiro schreef op maandag 12 januari 2009 @ 16:52:

.....

Een Tauren Hunter lijkt mij wel leuk, maar om nou voor de zoveelste keer weer door Mulgore te lopen... Ik weet het niet zo...
Hunters doen nog steeds erg goede damage en soloën is uiteraard ook geen probleem. Op ragnaros alliance side lopen trouwens erg weinig hunters rond tegenwoordig. Maar ik heb geen idee of dat overal zo is ;).
MysticSnake schreef op maandag 12 januari 2009 @ 17:58:
Elke stun of silence van 5 seconden of langer is voldoende om een warlock met toch redelijk PvP gear neer te krijgen.
Maar warlocks zijn dan tegenwoordig ook gewoon target dummy's in PvP en ook in PvE zijn we een stuk minder geworden -,- .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-06 14:56
MrVegeta schreef op maandag 12 januari 2009 @ 17:49:
Ik kan ook wel me positieve ervaringen met wow hier posten maar daar wordt lang niet zo op gereageerd als de negatieve dingen ;).
Ah, attention-whore dus ;)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:02
MysticSnake schreef op maandag 12 januari 2009 @ 17:58:
[...]

Ik vind het belachelijk dat rogues en DK's met hun Cloak of shadow en silence/anti magic shield gewoon in zero resilience kunnen rondlopen, kunnen critten met runestrike voor 7K met ambush en eviscerate voor 8500 tegen een warlock met 500 resilience met soullink.
Warriors executen gewoon met 10K tegen 500 resilience met soullink, Fericious bite van een druid zelfs 11K.

Laten we zeggen dat ik 1000 resilience heb straks, dan zijn die crits zeg maar 10% minder...is execute nogsteeds 9K, fercious bite iets minder dan 10, ambush en eviscerate 7600 ...

Zucht, heb je hem weer met z'n clos whine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Hydra schreef op maandag 12 januari 2009 @ 18:14:
[...]

Ah, attention-whore dus ;)
;).

Meer op een discussie uit :). Kan wel zeggen dan Naxx een erg leuke/mooie instance is met leuke encounters waar je als team goed op elkaar ingespeeld moet zijn wil je het vloeiend laten verlopen en als dat allemaal goed gaat dat je een leuke avond hebt.

Maar het is veel interessanter om er over te "klagen" en kijken wat andere hun mening hier over is.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticSnake
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-06-2023
Thormodo schreef op maandag 12 januari 2009 @ 18:10:
[...]

Hunters doen nog steeds erg goede damage en soloën is uiteraard ook geen probleem. Op ragnaros alliance side lopen trouwens erg weinig hunters rond tegenwoordig. Maar ik heb geen idee of dat overal zo is ;).

[...]

Maar warlocks zijn dan tegenwoordig ook gewoon target dummy's in PvP en ook in PvE zijn we een stuk minder geworden -,- .
In PvE valt het mee hoor. Natuurlijk zijn hunters nu superieur qua dps, maar die worden ook wat generfed in de komende patch. Bij ons staan warlocks doorgaans wel goed in de top 5 hoor, onder de hunters, vaak gelijk met rogues. De class in PvE die echt waardeloos is tegenwoordig zijn de mages. Die staan vaak niet eens in de top 10 van 25 raids.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-06 22:08
MysticSnake schreef op maandag 12 januari 2009 @ 18:43:
[...]

In PvE valt het mee hoor. Natuurlijk zijn hunters nu superieur qua dps, maar die worden ook wat generfed in de komende patch. Bij ons staan warlocks doorgaans wel goed in de top 5 hoor, onder de hunters, vaak gelijk met rogues. De class in PvE die echt waardeloos is tegenwoordig zijn de mages. Die staan vaak niet eens in de top 10 van 25 raids.
Destruction doet toch wel bagger DPS atm. Ik ga denk ik maar weer terug naar affliction hoewel dat wel veel meer werk is :P. Als je mages echt zulke slechte DPS doen dan moet je eens kijken wat voor spec ze hebben, want met met zo'n spec is dat echt niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-06 12:56

junglebeast

hier staat iets

Nog weinig locks tegen gekomen om een goed oordeel te vellen. Maar de meeste doen niet echt veel DPS. Op dit moment hebben wij ook geen lock die in onze heroics mee doet.

Maar geloof dat er grote veranderingen op stapel staan voor locks.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winkelwagen
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-06 22:21
Grappig om te zien dat als je drie keer achter elkaar whiped bij sarth 10m en je vraagt wie er geraakt is door de vuurmuur, je 0 antwoorden krijgt, maar recount heel andere dingen zegt ;)

Soms zit je in een pug als je voor de eerste keer een instance in gaat, en dan besef je soms niet hoe goed de spelers zijn die mee gaan, aangezien alles van een leien dakje verloopt. Kom je er de volgende keer terug, raken bazen in andere phases, moet je offhealen enzo, dan lijkt het ineens een heel andere instance/encounter.

offtopic:
Hoi Domm :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-06 17:04

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

[...]

Bij ons staat er 1 warrior en 1 warlock altijd bovenaan, afentoe de hunters in top 5 erbij, maar de warlock doet ~4800dps bij patchwerk, de warrior ~4700-5000. voorderest beetje afhangende van de boss, is het een tank/spank boss dan staat de melee dps meestal bovenaan een boss zoals sapphiron dan staan casters weer meer bovenaan.

Warlock : http://eu.wowarmory.com/c...nze+Dragonflight&n=nebbie
Warrior : http://eu.wowarmory.com/c...onze+Dragonflight&n=xaroc

Ik als elemental shaman kom niet eens in de buurt, met geluk/procs RNG.... haal ik net 2700-3000.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

winkelwagen schreef op maandag 12 januari 2009 @ 19:04:
Grappig om te zien dat als je drie keer achter elkaar whiped bij sarth 10m en je vraagt wie er geraakt is door de vuurmuur, je 0 antwoorden krijgt, maar recount heel andere dingen zegt ;)

Soms zit je in een pug als je voor de eerste keer een instance in gaat, en dan besef je soms niet hoe goed de spelers zijn die mee gaan, aangezien alles van een leien dakje verloopt. Kom je er de volgende keer terug, raken bazen in andere phases, moet je offhealen enzo, dan lijkt het ineens een heel andere instance/encounter.

offtopic:
Hoi Domm :w
Onze (almachtige) GL gebruikt een mod die post wie er door FireWalls/VoidZones wordt gehit. Ookal ben ik degene die er anderen op aanspreekt. Vaak gehoord commentaar is,

"Yea i got like 4FPS".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 252101

MrVegeta schreef op maandag 12 januari 2009 @ 19:21:
[...]

Onze (almachtige) GL gebruikt een mod die post wie er door FireWalls/VoidZones wordt gehit. Ookal ben ik degene die er anderen op aanspreekt. Vaak gehoord commentaar is,

"Yea i got like 4FPS".
Deadly Boss Mods dacht ik, gebruik het zelf ook. Erg grappig om dat in de raid te gooien.

Minder grappig dat ik (juist omdat ik liep te zeiken over die vuurmuur) zelf erin kwam. D'oh :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

Hoe kan ik als 55 mage (horde) snel wat goud maken? quest duur erg lang en geven hoogstens 75s per keer. Instances werken niet. Ik heb nooit een goede PuG en me guildies zijn of te laag of te hoog. (en zijn dus met andere raids bezig) Altijd valt er wel iemand dood waardoor we overnieuw kunnen starten, er gaat iemand weg, niemand wacht tot de healers weer mana hebben (en gaan we allemaal dood) of niemand snapt er wat van. (en rent dus maar wat rond en gaat dan dood)

Ruby shades zijn ook weer minder. (die verkocht ik voor 3G each >:) ) Verder kan ik ook niets verkopen op AH omdat ik nooit in een goede raid zit.

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winkelwagen
Anoniem: 252101 schreef op maandag 12 januari 2009 @ 19:55:
[...]

Deadly Boss Mods dacht ik, gebruik het zelf ook. Erg grappig om dat in de raid te gooien.

Minder grappig dat ik (juist omdat ik liep te zeiken over die vuurmuur) zelf erin kwam. D'oh :9
Ik vind gewoon dat als je nieuw bent je je niet hoeft te schamen als je door de vuurmuur geraakt wordt, maar zeg dat dan gewoon zodat we je kunnen laten zien wat je wel moet doen. Ontkennen heeft geen zin aangezien we de combatlogs hebben.

Zelf heb ik bij bazen vaak ook wel announce to raid aan staan, hangt er natuurlijk wel een beetje van af wat voor volk je bij je hebt :P

En tuurlijk raak ik ook wel eens in paniek en vergeet ik de prioriteiten in goede volgorde af the handelen (adds, vuurmuur, whatever) maar dat moet je je elkaar tot op zekere hoogte wel kunnen vergeven, zeker met pugs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218826

Vandaag gekicked uit guild na geklaag over de rules. Ze hadden blijkbaar rules van een andere guild gepakt en konden deze dus ook niet verantwoorden waarom ze er voor gekozen hadden :P

Nu dus officeel gestopt met het actief spelen van WoW. Af en toe in loggen, maar meer ook niet :)
Het heeft voor mijn zijn beste tijd gehad!

Nu lekker afwachten op Aion :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

winkelwagen schreef op maandag 12 januari 2009 @ 20:21:
[...]

Ik vind gewoon dat als je nieuw bent je je niet hoeft te schamen als je door de vuurmuur geraakt wordt, maar zeg dat dan gewoon zodat we je kunnen laten zien wat je wel moet doen. Ontkennen heeft geen zin aangezien we de combatlogs hebben.

Zelf heb ik bij bazen vaak ook wel announce to raid aan staan, hangt er natuurlijk wel een beetje van af wat voor volk je bij je hebt :P

En tuurlijk raak ik ook wel eens in paniek en vergeet ik de prioriteiten in goede volgorde af the handelen (adds, vuurmuur, whatever) maar dat moet je je elkaar tot op zekere hoogte wel kunnen vergeven, zeker met pugs.
Tuurlijk als je nieuw bent kan je 1 x gehit worden maar daarna ook niet meer imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dillithium
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-09-2021
Zozo, eindelijk 77 gehaald na nog een paar keer Violet Hold te hebben gegrind. Kom alleen nog zo'n 250 gold tekort voor Cold Weather flying. Wil iemand 250 gold aan glyphs hebben op Twisting Nether? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197066

Hydra schreef op maandag 12 januari 2009 @ 10:31:
[...]

Ik zou zeker opstappen, of een raidcommunity zoeken die niet vereist dat je je guild verlaat. Maar dan moet je er rekening mee houden dat je dan later je guildies mag gaan boosten ;)
Hoe zit dat met die raidcommunities, en waar kan ik zien of mijn server er ook enkele heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winkelwagen
http://forums.wow-europe.com/index.html?sid=1

> Realm Forums > Kies je realm

Daar staan dan vaak werftopics en vaak ook een topic met welke guilds er zijn etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

winkelwagen schreef op maandag 12 januari 2009 @ 20:21:
[...]

Uiteraard. Minder leuk word het als Pietje 5 keer meegezwiept word met de vuurmuur en Henkie de 3 dubbel herhaalde uitleg niet begrijpt en daar dan ook niks mee doet.

(Namen zijn gefingeerd (:9))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:34

NoTimeRemains

I know

gisteren en vandaag drukke dagen gehad :)
zondag, eerst alchemy van 0 tot 440 geleveld kost haast niets. het hielp natuurlijk enorm dat ik een herb al was. maar het geld dat ik uit gegeven heb heb ik al weer terug verdiend met transmutes.
daarna vier Heroics gedaan, geen drops wel badges.
's avonds had ik een Sart 1D extra raid, op de derde try die gast down. ook de PvP boss ging er niet veel later aan. we begonnen rond 19.30 en 20.45 waren we klaar. daarna naar Naxx 10 m, dropte Grieving Spellblade voor me. als cherry on the cake rond 2300 een heroic gepugged.
vandaag een paar Heroics en naar Malygos. maar P3 blijkt toch nog voor veel mensen erg lastig te zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door NoTimeRemains op 12-01-2009 22:20 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
prutser001 schreef op maandag 12 januari 2009 @ 19:05:
[...]

Bij ons staat er 1 warrior en 1 warlock altijd bovenaan, afentoe de hunters in top 5 erbij, maar de warlock doet ~4800dps bij patchwerk, de warrior ~4700-5000. voorderest beetje afhangende van de boss, is het een tank/spank boss dan staat de melee dps meestal bovenaan een boss zoals sapphiron dan staan casters weer meer bovenaan.

Warlock : http://eu.wowarmory.com/c...nze+Dragonflight&n=nebbie
Warrior : http://eu.wowarmory.com/c...onze+Dragonflight&n=xaroc

Ik als elemental shaman kom niet eens in de buurt, met geluk/procs RNG.... haal ik net 2700-3000.
DBM hunter hoort zwaaaar bovenaan te staan bij patchwork.
[...]

Zo slecht doen de mages het toch niet in PvE? Ze zijn wat afhankelijk of ze wel of geen crit streaks halen, maar dat is het dan ook wel. Als je die boss hebt met die spores dan zie ik bij mij vaak dat de hot streaks als een gek proccen. FFB / insta pyro FFB / insta pyro etc etc.

Gelukkig wordt FFB straks een tikje generfed want stel je voor dat mages top dmg doen : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-06 10:02
MrVegeta schreef op maandag 12 januari 2009 @ 19:21:
[...]

"Yea i got like 4FPS".
Om die rede heb ik me 8800gt eruit gedaan en een ati 4850 x2 2048mb besteld mijn fps werd ook zovaak zo slecht met een hoge resolutie

was er jammer genoeg niet bij zondag maar : Sat 3d Down <3 soon me title maar halen dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Anoniem: 218826 schreef op maandag 12 januari 2009 @ 20:39:
Vandaag gekicked uit guild na geklaag over de rules. Ze hadden blijkbaar rules van een andere guild gepakt en konden deze dus ook niet verantwoorden waarom ze er voor gekozen hadden :P
Wat waren die rules waar je het niet mee eens was dan?
Anoniem: 197066 schreef op maandag 12 januari 2009 @ 20:54:
Hoe zit dat met die raidcommunities, en waar kan ik zien of mijn server er ook enkele heeft?
Check je realmforum.
NoTimeRemains schreef op maandag 12 januari 2009 @ 22:20:
gisteren en vandaag drukke dagen gehad :)
zondag, eerst alchemy van 0 tot 440 geleveld kost haast niets.
Oh? Moet je voor de gein eens uitrekenen wat die herbs je hadden opgeleverd als je ze op de AH gezet had :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13-01 20:55

Icyzer

Goudvis

Heya mensen,
Valt het jullie ook zo op dat de gemiddelde PuG dps echt een RAMP is!
Dan spreek ik dus over 1,4k dps maximaal... Hoe erg is het om als tankadin bovenaan dps en damage done te staan bij een heroic.
Ben laatst voor het eerste met goed gegearde dps geweest, zo dat is ineens werken. Aggro houden van een hunter en warrior die zo rond de 2,5k dps zitten O.o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Icyzer schreef op maandag 12 januari 2009 @ 23:07:
Heya mensen,
Valt het jullie ook zo op dat de gemiddelde PuG dps echt een RAMP is!
Dan spreek ik dus over 1,4k dps maximaal... Hoe erg is het om als tankadin bovenaan dps en damage done te staan bij een heroic.
Haha, I know how you feel. Had hetzelfde gister.. achja, ook nog eens leuk. ;) Verder ook geen problems ermee gehad, puik gecleared excl. 1 wipe op Splitmensch (nexus), miscommunicatie. :P
Ben laatst voor het eerste met goed gegearde dps geweest, zo dat is ineens werken. Aggro houden van een hunter en warrior die zo rond de 2,5k dps zitten O.o
2.5k DPS is echt niks om agro op te houden.. Zelfs in vergelijking tot die 1.4k DPS gastjes.. (ik pas mn tanking niet echt aan aan de threat die de group doet, gewoon doorbeuken :P). Tankadin doet me iig nogal sterk vermoeden dat je een Pala bent.. ik gok dat ik het wellicht lastig ga krijgen als onze DPS 5k+ doen..

Maar gelukkig zitten ze daar nog lang niet aan. (Hoewel ik liever had dat het wel zo was.. maarja).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StupidMonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-06 20:02
FragNeck schreef op maandag 12 januari 2009 @ 16:04:
[...]

solo op level?

Ik vraag me af of het al soloable is op lvl75 DK blood
Was op 70 al te solo'en door mijn Paladin, dus denk dat het voor een 75DK ook moet kunnen (ik was holy specced though)

i7 950 - 12gb kingston ddr3 - nvidia 1080 8gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
ImdaMned schreef op maandag 12 januari 2009 @ 22:43:
[...]

DBM hunter hoort zwaaaar bovenaan te staan bij patchwork.
agreed, geen andere class die ons eruit dps't :)

Iig tot aan de volgende patch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev10
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11:57
Vanavond van 42 naar 43 gedinged. Direct daarna werd ik gewispered door een guildie met wie ik de laatste paar dagen vrij veel heb opgetrokken of ik mee wilde naar Uldamar. Zij, 45 shaman, twee guildies 44 en 72 hunter en ik 43 warrior. De twee hunters hadden Uldamar nog nooit gedaan dus er werd gevraagd of ik leader wilde zijn. In ruim een half uur stonden we weer buiten en hebben we behoorlijk geloot.

Daarna ging ik samen met de 45 shaman naar Stromgarde Keep om nog een quest te doen. Er stonden twee level 39 Blood Elfs ook te wachten op dezelfde quest. (Priest en Hunter) Ze hadden helaas geen PvP aanstaan en een duel wilde ze ook niet. Ik had niet veel zin om op hun te gaan wachten voor dezelfde quest, dus ik zei tegen de shaman 'PvP aan, dan zullen we ze eens wat laten voelen'. De twee deden niet zo veelm maar in een keer vielen ze toch aan. De hunter bood weinig weerstand en was binnen no-time neer. De Priest deed wat moeilijker, maar ging later ook neer. Direct daarna wij PvP weer uitgezet, maar binnen een minuut stond er een Tauren DK voor onze neus. Wij alle twee /spit op hem, maar binnen twee tellen allebei dood. De Shaman was aan het wachten tot dat die Tauren weg was en heeft mij toen geresd. Even later word ik gewisperd door een Night Elf dat het onze eigen schuld was. Wat bleek, de Night Elf, Blood Elf en de DK waren dezelfde persoon. De DK kwam nog even terug om even te buigen voor ons.

Al met al een leuke avond gehad. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-06 16:28
Vanavond onze eerste heroic Malygos attempts gehad. Helaas half uur later begonnen en veel lag in phase 2 in het begin. Uiteindelijk phase 1/2 onder de knie, maar phase 3 was nog een beetje een rommeltje. Voor het einde begonnen de mensen het een beetje door te krijgen, dus volgende keer zal die wel neergaan :)

Desalniettemin, een leuke wipe-night, op de lag na natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-06 22:03

dommerick

is domm

ImdaMned schreef op maandag 12 januari 2009 @ 22:43:
Gelukkig wordt FFB straks een tikje generfed want stel je voor dat mages top dmg doen : P
Welke nerf is dat? Het is als mage erg goed mogelijk om top dps te staan hoor. Zeker met een moonkin in de raid. Crit scaled echt belachelijk goed met de mage dps. In onze eigen guild sta ik eigenlijk altijd 2de op nummer 1 staat altijd een fury warrior.

Vandaag na een stuk of 15 tries malygos dan toch eindelijk neer. Onze dps was elke keer net te laag omdat we de sparks niet goed konden stacken. Hierdoor waren we elke keer te laat en kickte de enrage in. Een death knight erbij volgende keer en het zou geen probleem moeten zijn om de sparks op elkaar te leggen.
:w

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:28
Bosmonster schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 00:06:
Vanavond onze eerste heroic Malygos attempts gehad. Helaas half uur later begonnen en veel lag in phase 2 in het begin. Uiteindelijk phase 1/2 onder de knie, maar phase 3 was nog een beetje een rommeltje. Voor het einde begonnen de mensen het een beetje door te krijgen, dus volgende keer zal die wel neergaan :)

Desalniettemin, een leuke wipe-night, op de lag na natuurlijk...
Ah joh dan ben je d'r bijna, wij hadden em vandaag neer (heroic tho, dacht dat 10m moeilijker was). Nog een paar tries en dan snappen mensen de drakeskills wel :) (en TS helpt!)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
dommerick schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 00:09:
[...]

Welke nerf is dat? Het is als mage erg goed mogelijk om top dps te staan hoor. Zeker met een moonkin in de raid. Crit scaled echt belachelijk goed met de mage dps. In onze eigen guild sta ik eigenlijk altijd 2de op nummer 1 staat altijd een fury warrior.
Er was spraken van een 2% dmg reductie nerf. Maar kan dat niet meer terugvinden. Heb net ook wat speed kills gechecked en daar staan idd de mages bovenaan met 7k+ dps op patchwork.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Nu online
Gisteravond begonnen we de avond met Malygos heroic. Zondagavond al 2 uur op lopen whipen. Ook hier telkens in phase 2 dikke lag waardoor het gewoon te traag ging. Om half 11 uiteindelijk toch nog maar even Sapphiron en Kel'Thuzad gaan killen. Zonder problemen. Toch nog even terug naar Malygos en uiteindelijk was ie om kwart voor 12 alsnog dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Kwam gisteren nadat ik Rocknrolla had gezien (pro film btw) online om te kijken hoe het ging. Kreeg meteen een invite voor Malygos 25 waar de raid de hele avond op had lopen whipen, emo shadowpriest vond het wel leuk geweest :D . Guess what: eerste try dat ik meewas: DOWN! \0/

Eindelijk Champion of the Frozen Wastes *yes I know, monthsbedindlawl*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 282346

slecht dagje voor de guild gehad gisteren. Heb van elke raid resigned en heb me een DK gerolled for the time being. Een van de guild leaders ( vrouwelijke priest ) kwam op het idee ( eigenlijk gewoon uitgevoerd ) om onze 4 jaar oude zeeeeer casual guild een raid guild van te maken en samen te gaan met andere raiding guilds zonder dat de andere guild leader of de officers ( waar ik toe behoor ) er iets van wisten. Ik heb direct mijn taak neergelegd aangezien ik niet wou meedoen aan hardcore - raiding ( voor mij is casual genoeg ). Toevallig zijn juist wel alle officers online en is de GM en de meeste van de officers real life friends van elkaar. Na veel discussie ( in officers chat - guild heeft hier niets mee te maken ) stapt de priest op met de woorden : ik ga enkel maar weg omdat er geen talent in de guild zit en ik mijn kunsten aan niemand kan laten zien ... Ze wou eigenlijk al lang hardcore raiden en de guild weigerde dat. We zijn wel voor progressie maar op ons eigen tempo, we laten ons niet meesleuren door andere guilds. We doen nu Naxx - 10 en dat gaat vlotjes enkel thaddius , sapp en kelthuzad moet nog neergehaald worden. Vind het spijtig dat de priest nu ineens zo doet aangezien we elkaar al drie jaar kennen en nu ineens de laatste weken is ze maar meer en meer van mening en karakter aan het veranderen sinds ze een paar keer met de top raiding guild is mee geweest op Earthen Ring. ( alles op farm ). Dus ik vrees dat het vanavond en morgenavond wel eens een guildmeeting gaat zijn voor wat dingen op te lossen. Tot dan ben ik zeer blij met een korte visie van iemand over blood spec van een DK. :)

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 282346 op 13-01-2009 08:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killbillfast
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

killbillfast

Challenge accepted!

Wohoo Naxx10 Clear na veel zweet op 4HM, wat zijn sapp en KT supersimpel zeg... helaas geen t7 mogen looten, wel even bij Malygos gaan kijken totaalniet voorbereid of tactics gelezen (lol) toch even snel de bosskillers pagina erbij maar besloten om hem voor een andere avond in te plannen en iedereen de Daily Aces High te laten doen voor Phase3 om de dragon skills te leren.

Livestream : http://twitch.tv/BF_Billiam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:33
Ik ben een shaman begonnen, omdat ik eens iets anders wilde gaan doen dan hunter. Maar ik begin nu met het vergeten van totems neer te gooien enzo. Dus nu vroeg ik me af of er misschien een shaman addon bestaat die mijn totemleed verhelpt ofzo.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-04 11:37

Thorval

Thorval#2567

Lief dagboekje,

Dit weekend door RL niet veel kunnen wow-en, maar gisteren dan toch maar 's begonnen met het levellen van mijn Cooking en Fishing skills, vervelend en saai werk vind ik zelf maar ja, het zal toch 's moeten gebeuren.

Cooking tot level 173 gekregen, Fishing tot 167. Daarna maar weer wat gaan questen omdat de verveling toe begon te nemen en zelfs nog even op mijn priest gespeeld, alleen had ik voor een quest de hulp van een quildie nodig om een aantal dingen voor me te maken met zijn engineering :( dus nog niet veel opgeschoten.

Vanavond maar proberen beide een level hoger te krijgen.

Heb ik toch even een vraag. Jullie hebben het altijd over capped op hit en crit etc. maar waar kun je nakijken wat de cap is op deze stats?

WoW: Kishar, Thorval, Råndan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyreve
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22-05-2021
Ik heb een vraagje over RAF. Ik ben geintresseerd om dit te doen maar mijn vraag is nu. Is het een beetje te doen om zelf de 2 accounts te bespelen? Is er een range voor die 3 x exp? Of moeten ze alleen maar in dezelfde area zijn? In party weet ik.

En wat gaat het kosten? Als ik het goed begrijp stuur je die friend een trial key. Vervolgens maakt hij een account hiermee en dan als hij WoW koopt + een maand speeltijd dan heeft hij 2 maanden speeltijd en jij er een bij? Begrijp ik dit goed?

Soapdev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:59

chromeeh

the Gnome

Gisteren m'n Steel series WoW muis binnen gekregen.
Ligt fijn in de hand, configuratie is echt super.
Je kunt per profile (10 in totaal) alles instellen, snelheid, buttons, kleurtje en je char gegevens (lvl enz.)

Gister avond Ramps gedaan met wat guildies, allemaal lvl 60 drops ftw :+
Nog 2,5 lvl en dan kan ik ze ook daadwerkelijk dragen.
Wel grappig om als lvl 57 ramps te doen, zorgen dat de groups iets verder terug gehaald worden zodat je zonder problemen mee kan rammen :D
Vanavond eens de 58 aan tikken en dan eindelijk beginnen aan Outland, de stats kwa gear schieten dan omhoog :9

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thorval schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 09:21:

Heb ik toch even een vraag. Jullie hebben het altijd over capped op hit en crit etc. maar waar kun je nakijken wat de cap is op deze stats?
Ga maar eens een kijkje nemen op www.wowiki.com zij hebben heel veel stat guides. Meeste zijn van elitist jerks die zeker tot in de puntjes uitleggen wat je nodig hebt per classe en waarom.

Door de proxy op het werk kan ik je de link niet rechtstreeks geven maar ik ben er zeker van dat je die op wowiki die guides zeker gaat vinden.

Aan je sig zie ik dat je een Spriest bent. ga ook eens een kijkje nemen op www.shadowpriest.com ook een paar leuke features te vinden.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 282346 op 13-01-2009 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129768

Anoniem: 282346 schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 09:27:
[...]

Ga maar eens een kijkje nemen op www.wowiki.com zij hebben heel veel stat guides. Meeste zijn van elitist jerks die zeker tot in de puntjes uitleggen wat je nodig hebt per classe en waarom.

Door de proxy op het werk kan ik je de link niet rechtstreeks geven maar ik ben er zeker van dat je die op wowiki die guides zeker gaat vinden.

Aan je sig zie ik dat je een Spriest bent. ga ook eens een kijkje nemen op www.shadowpriest.com ook een paar leuke features te vinden.
Probeer Wowwiki.com

De site die jij linkt is zo'n misspelled url site met reclame en popups.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-04 11:37

Thorval

Thorval#2567

Anoniem: 282346 schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 09:27:
[...]

Anoniem: 129768 schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 09:36:
[...]

Probeer Wowwiki.com

Dank jullie wel, ga ik vanavond 's even flink op inlezen :)

WoW: Kishar, Thorval, Råndan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19-06 13:58

Maduth

Probeersel

Lieve Tweakers :+

Kan iemand misschien even aangeven wat voor addon kan gebruiken om te kijken wat bv. mijn SP is (Stats en dergelijke)? Degene die ik gebruikte (Items_Fubar) werkt niet meer echt met mijn UI. Weet niet pcies waar het aan ligt.

Cheers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Laatst online: 17-06 12:57
Euhm, open je character screen en kijk daar? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129768 schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 09:36:
[...]

Probeer Wowwiki.com

mierengene*k zo 's morgens vroeg :)
het moet inderdaad www.wowwiki.com zijn :)

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 282346 op 13-01-2009 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Laatst online: 09:35

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Lief Dagboek,

Gister Herioc Gun'drak gedaan met een paar guildee's wat een verschil is dat toch met Pugs zeg, we zijn tig keren gewiped en niemand die zich er druk om maakt. De ene keer dat er een taunt gereist word tot aan de healer die net out of range stond om mij te healen, en niemand die zich er druk om maakt.

Multi Mob Tanking ging zelfs erg goed gewoon doordat ze me de eerste 4 a 5 seconden threat op lieten bouwen ipv gelijk te gaan DPS-en. We waren allemaal ook nog nooit in gun'drak geweest dus we wipen regelmatig op bosses omdat we weigerden de tactics te lezen, gewoon lekker gaan en we zien wel waar we stranden. Jammer genoeg moesten de meeste van ons weg toen we bij de laatste boss waren.

Wel een mooie drop gehad de Shoulders van Drakkari Colossus ( Pauldrons of the Colossus ), gelijk een +16 Def gem ingerammed zodat ik weer 2 andere Def gems kon vervangen voor +24 Sta , tevens Ring of Earthen Might gekocht ook hierin een +24 Sta Gem gedouwt en nog heb ik 4 points die ik kan vrijmaken voor een sta gem.

Ik ga dan ook de de +14 Def in mijn Heroes' Dreadnaught Legguards vervangen voor een + 24 sta Gem , zo bouw ik mooi ook een mooie HP base op terwijl ik toch crit immune blijf ( 546 Def nu ).

Vanavond geen game time voor mij waarschijnlijk heb nog wat social dingen te regelen en heb nog genoeg dingen die ik kan upgraden voor ik richting naxx ga kwa defense gear zullen de upgrades marginaal zijn in heriocs maar kwa stamina wel veel + het geeft me de optie om me defe gems te vervangen voor meer toepasselijkere.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Laatst online: 10:03

Wootlock

Evilution

Eindelijk tot de Frostwyrm wing (heroic) gekomen gister :)
Aangezien er zondag veel lagg was bij Thaddius en 4H hebben die vandaag omgelegt echter niet zonder problemen :p

Paar keer gewiped op Thaddius aangezien we een er een paar nieuwe mensen bij hadden. 3de try ging hij vlot neer.
Daarna 4h, veel mensen waaronder ik hadden deze nog nooit gedaan. dus het was de 1ste en 2de try erg wennen kwa positionering ect.
Ik geloof dat we 3 try's nodig hadden om de 4h te bedwingen, met een heel mooi resultaat: een T7.25 chest voor mij :D

Oh moet zeggen dat het tanken van zo'n horsemen wel tof is :)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-06 15:01

zwik

randomized

Gisteren wat dungeons gedaan voor Classic dungeon master :) . Dus ik begon met Wailing Caverns. handig te solo'en wanneer je level 72 bent :) :P . Ik had alle bosses down en ging in het begin naar de Tauren om het verhaal te starten. Op een gegeven moment begint die Tauren dan die kerel op dat ding te ressen en summoned dan 3 van die slangbeesten en daarna een stuk of 6 oozes. Ik alles fijn neergemept en toen begon het wachten. er gebeurde helemaal niks meer :D .

Toen maar een ticket aangemaakt omdat ik niet zo'n zin had om die hele puzzel weer te doen :+ . GM was er in 2 minuten ofzo, niks over te klagen, kwam ie aanlopen in gnome costume :) . Hij allemaal dingen proberen zoals die kerel proberen te rezzen die op die tafel ligt. De krachten van de Tauren proberen te stelen. Allemaal zonder resultaat :+ . Toen ging ie over op plan B, de cheat versie zoals ie zelf zei. Hij summonde de boss en wees me om 'm te killen. Ik kill de boss en krijg fijn m'n achievement. Hij /cheer enzo :D . Ik vraag hoe het komt dat ie bugged was krijg ik terug dat het monster bang was om tegen een level 72 te vechten :+ :D . Naja heb 'm bedankt, een /wave gedaan en wilde weglopen. Toen vroeg ie waar ik heen wilde en dat was Dalaran, waarom ook niet ;) . Toen moest ik 'm inviten en heeft ie een portal voor me gemaakt :) . Hij wensde me nog een goeie reis en zwaaide me uit :D . Was leuk ;) .

Rest van de avond nog upper en lower blackrock spire gedaan, Jenkins title gehaald uiteraard en alvast begonnen met dire maul. Was een geslaagde avond :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:49

DizzyWeb

Ondertiteld

Bah, denk ja na wat bankhangen nog even een heroicje te gaan doen.... krijg je een freakin migraine aanval en kan je naar bed :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19-06 13:58

Maduth

Probeersel

Exitium schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 09:42:
Euhm, open je character screen en kijk daar? :p
Ja .. .die snap ik maar vond Item_Fubar veel beter/duidelijker dan de standaard van blizzard. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-06 12:18

NMe

Quia Ego Sic Dico.

cannibal schreef op maandag 12 januari 2009 @ 16:46:
Ik ga vanavond toch even de quests voor het recipe van deze potion http://www.wowhead.com/?item=9030 doen, is wel vaker handig als je geen healer of decurser bij de hand hebt, vooral als ik mijn non-healer (warrior) speel.

Mats zijn cheap en anders makkelijk genoeg wat te verzamelen in een uurtje.
Paar stackjes van maken in de voorraadkast (en bags) stoppen.
Reduced effect bij spells boven level 61, toch?

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Vandaag naxx 25m volbracht :)
Hoefden alleen Saph & KT nog. En eindelijk van trial membership af, dus ik mocht nu ook items krijgen. Normaal is het full members -> trial -> offspec. En aangezien ik flink wat dkp had gespaard, ook meteen T7 gloves gekregen. En mijn 40e emblem ook meteen gebruikt voor epic boots. Nu +hit verzamelen.

Wel vervelend trouwens dat je 2 weken trial bent in een guild waar je eerst senior officer was (maar tijdens guild split naar de andere nu gedisbande guild was gegaan) :')

Daarna Sarth met 1 draak gedaan en dat ging ook goed. Volgende week 2 draken proberen!

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Betthen
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-09-2022
Gisteren wat heroics gedaan, was wel grappig
Eerst nexus voor mijn mace (priest) maar die dropte helaas niet... maar ging wel goed die run dus gelijk daarna VH hc gedaan en ging ook perfect. Leek of het met een paladin tank toch een (flink) stuk makkelijker gaat als met een warrior tank.

hierna zag ik iemand zoeken voor een healer in HoS, dus maar even gaan doen. Ging ook zeer goed maar was met 4 mensen van een guild, dus had niets anders verwacht. Met deze groep ook maar HoL gegaan , en tot aan die rooms daar bij loken ging alles goed en in 1x down.

Toen leavde onze retridin, en joinde er een hunter (2de hunter in de groep), en begon het... Wipe... iedereen netjes rennen behalve onze tank, waar we op moesten wachten een paar moesten omdat hij drinken moest pakken of wc of wat dan ook, stik vervelend.
Wipe op loken, weer hetzelfde, wachten op die warrior, de wipe erop weer.
Toen rende we weer naar binnen en spraken we af: Nog 1 wipe, en we stoppen, we rennen richting loken en die warrior zet autowalk aan en rent zo in een groepje wat nog ergens levend stond... wipe!!!
Ik was toen al geirriteerd, en zei van: Comón eerst laat je ons wachten elke keer op een wipe, dan doe je autowalk en ren je in een groep mobs, gaat nergens over. Speel normaal of doe gewoon niets.

Was natuurlijk geen slimme reactie van mij, en kreeg gelijk de reactie terug dat zijn guild mij geholpen had in de Hc's en dat ik dankbaar moest zijn enzo..... groep voorbij. Ik was healer en heb iedereen goed opgehouden dus voelde me niet echt aangesproken maar toch even een whisper gestuurd om te zeggen dat ik die reactie niet had moeten geven :)

In ieder geval wel mijn 40 emblems bij elkaar, dus kon mijn trinket mooi halen, was wel een verbetering.

Verder gisteren nog van guild veranderd. Had toen wotlk uitkwam echt het idee zwaar casual te worden in pve, maar vooral arena enzo te gaan spelen. Na ik echter wat ge-pve-ed had vond ik het toch wel grappig en ben ik wat van gedachte veranderd. Toch iets meer raiden, en arena enzo gewoon niet spelen :P Zat al in een nederlandse guild, maar deze was klein/casual, dus verder gaan zoeken. Kwam op een goeie nederlandse guild uit, waar ik gisteren een invite voor gekregen heb (de biergilde *O* d:)b )
Hopelijk de komende tijd wat raids meelopen met hun, zou wel flex zijn.

Straks iig kijken of ik een heroic groepje vol kan krijgen met guildies, ff wat mensen leren kennen enzo
/wave

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
chromeeh schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 09:21:
Gisteren m'n Steel series WoW muis binnen gekregen.
Ligt fijn in de hand, configuratie is echt super.
Je kunt per profile (10 in totaal) alles instellen, snelheid, buttons, kleurtje en je char gegevens (lvl enz.)
Die van mn vriendin vertoonde na 1 dag gebruik al vast hangen knoppen (links en rechts) en nu schrapen deze buttons regelmatig langs de middelste knoppen naast het scrollwiel wat een heel irritant piep geluid maakt. Echte oplossing hebben ze bij Steelseries niet helaas (behalve met een nagel de knoppen los te halen en weer terug te duwen ....)

Qua constructie istie leuk maar misschien zitten er gewoon teveel buttons op gepropt wat de kwaliteit niet ten goede lijkt gekomen.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anda
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-05 19:53
Rakkerzero schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 09:17:
Ik ben een shaman begonnen, omdat ik eens iets anders wilde gaan doen dan hunter. Maar ik begin nu met het vergeten van totems neer te gooien enzo. Dus nu vroeg ik me af of er misschien een shaman addon bestaat die mijn totemleed verhelpt ofzo.
Op mijn Shaman gebruik ik een simpele macro die mij meest gebruikte totems neerzet.

/castsequence reset=10 Totem1, Totem2, Totem3, Totem4

Gewoon voor elk gevecht 4 keer hotkey of klikken.

NB, ik gebruik voor mn healthbars e.d. de addon Pitbull, deze heeft ook een hele mooie totem timer erin zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236827

Mortui has earned the achievement [Level 80]!

Yay!!

M'n 2e char is ook het maximale level. Gisterenavond startte ik net in level 79, met nog meer dan de helft in Icecrown te gaan. Een aantal groupquests verzamelde ik, om eventueel later met hulp van iemand te doen.
Wat me opviel in Icecrown, dat er echt enorm veel dailies zijn!! Het lijkt wel de Isle of Quel'Danas van WotLK!
Door alle standaard reallife dingen was het 8uur voordat ik kon inloggen en kon beginnen met questen. Ik had me niet voorgenomen om persé level 80 te worden. Maar het ging allemaal lekker vlot en soepel, mede door de epic flying mount waardoor je overal lekker snel bent.
Na een tijdje werkte Questhelper niet meer, of had die quests gewoon niet in zijn bestand. Dat was ongeveer tijdens / na Fleshworks in Icecrown. Toen ging het even wat trager, en ik moest wat meer zoeken naar locaties.
Doordat ik van tevoren had opgezocht, waar mijn upgrades te halen waren qua gear, kon ik bepaalde rewards zonder problemen disenchanten, omdat er uit een volgende groupquest een blauw item zou komen.
Eén van de groupquests 'Mind Tricks', 3 man aanbevolen, heb ik nog geprobeerd te solo-en. Het bleek met een speedbuff, te verkrijgen in Icecrown, mogelijk te zijn om de 82 elites te kiten. Ik kon SW: Pain en Dev. Plague ophouden als instant DoT's. Vervelende was, dat die elites heel snel evaden als je maar even te ver wegloopt. En ze hebben een knockback, waardoor je of te ver neerkomt en hij evade, of je wordt van het plateau afgemept. Gelukkig heeft m'n Priest Levitate geglyphed :+
De eerste elite lukte, maar ik moest er 5. De volgende beschikbare elites stonden allemaal bij de rand van het plateau, en ik kon ze niet echt fijn kiten. Of ik werd ervanaf gemept, of hij ging in evade. Toen vond ik een Warlock dichtbij, die wel even wilde helpen. Altijd fijn, zulke behulpzame en vriendelijke mensen :) Na 5 Spines in m'n backpack, heb ik 'm dus even gebuffed, volgeheald en bedankt!

Toen vond ik m'n I.W.I.N.-Button bij de laatste quest, en dingde ik 80 :P

Het was net over 12-en, dus meteen m'n bed ingedoken, maar vanavond gaat m'n Priest na de trainer, voor een respec naar Discipline spec !
Armory profile staat in m'n sig :) daar komt 80 spellpower bij van de Imp. DS. Niet de beste gear, maar ik vind het wel redelijk met puur questing.
Een vriend op z'n tank heeft al toegezegd om als healing target en meatwall heroics met me te gaan runnen :D Ik heb er weer zin in, om een char te gearen en weer te healen!

Kan er iemand een macro produceren (ben er zelf niet goed in) met tooltip e.d., voor het volgende:
Cast Power Infusion op mezelf, met m'n oude target daarna weer.
Cast Inner Focus
Cast Prayer of Healing
Shield doe ik zelf wel ervoor, is ook een extra GCD, voor de extra haste. Dit wordt dan m'n emergency AoE healing macro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
NMe schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 09:51:
[...]

Reduced effect bij spells boven level 61, toch?
Heb gister braaf de recipe gehaald (paar questjes doen).
Maar nog niet echt uitgeprobeerd. (wilde 'm eigenlijk meeste gaan gebruiken voor die heal disseases in bijvoorbeeld Stratholme voor de mount of zo, maar nog met rep bezig met mijn warrior rond Exodar ;) )
Maar zover ik kon vinden op thottbot en Wowhead, gaat het boven lvl60 wat minder goed, werken, omdat de spel / potion lvl42 ik en dus een dispel-mechanice-check moet doen tegen de 60+ debuffs op je.
Maar meeste zeggen dat het nog redelijk werkt doordat je elke x-seconden een tick hebt welke dus een 25-50% kans heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Betthen
Kan iemand mij uitleggen wat Healbot doet?
Ik vind voor dispellen decursive wel gemakkelijk, maar ik hoorde in de guild gisteren dat het wenselijk is dat ik healbot installeer.... ik ben zelf gewend om zonder addons etc te spelen en wil het niet te eentonig makken healen.... dus hoop eigenlijk op wat reactie hoe fijn/nodig healbot is. Bedankt alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Lief dagboek,

Gister niet geWoWd (voor het eerst in tijden :P) dus heulemaal niks te melden!
Anoniem: 236827 schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 10:12:
Vervelende was, dat die elites heel snel evaden als je maar even te ver wegloopt.
FYI: Elites gaan evaden als ze te lang geen nieuwe spells op zich krijgen. Als je vaker je spells refreshed zou 'ie niet moeten evaden. Op deze manier kun je ze bij wijze van naar Stormwind kiten.
Betthen schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 10:18:
Ik vind voor dispellen decursive wel gemakkelijk, maar ik hoorde in de guild gisteren dat het wenselijk is dat ik healbot installeer.... ik ben zelf gewend om zonder addons etc te spelen en wil het niet te eentonig makken healen.... dus hoop eigenlijk op wat reactie hoe fijn/nodig healbot is. Bedankt alvast
Zelf gebruik ik Grid, doet ongeveer hetzelfde. Grid geeft je een overview van alle mensen in je raid (dus niet alleen je group) met hoeveel health ze missen, of ze curable debuffs hebben, en in mijn geval of m'n lifebloom er op tickt en hoeveel stacks deze heeft. IMHO is een addon als dat een must als je gaat raiden. Zelfde geldt voor DBM bijvoorbeeld, ik vind niet dat je het kunt maken deze addon niet te installeren. Het zorgt gewoon voor duidelijke raidwarnings over zaken die je moet weten.

[ Voor 49% gewijzigd door Hydra op 13-01-2009 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-06 20:13

Valkyre

Kitesurf FTW!

ik zat eens even de patchnotes te bekijken dit viel mij op:
"Tailloring:
[Ebonweave] now requires the tailor to be in the Maw of Neltharion in Dragonblight to create it. "

veel mensen konden zeker dat gat niet vinden :P

beetje jammer maar goed

[ Voor 8% gewijzigd door Valkyre op 13-01-2009 10:22 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13-01 20:55

Icyzer

Goudvis

Anoniem: 252101 schreef op maandag 12 januari 2009 @ 23:21:
[...]

Haha, I know how you feel. Had hetzelfde gister.. achja, ook nog eens leuk. ;) Verder ook geen problems ermee gehad, puik gecleared excl. 1 wipe op Splitmensch (nexus), miscommunicatie. :P

[...]

2.5k DPS is echt niks om agro op te houden.. Zelfs in vergelijking tot die 1.4k DPS gastjes.. (ik pas mn tanking niet echt aan aan de threat die de group doet, gewoon doorbeuken :P). Tankadin doet me iig nogal sterk vermoeden dat je een Pala bent.. ik gok dat ik het wellicht lastig ga krijgen als onze DPS 5k+ doen..

Maar gelukkig zitten ze daar nog lang niet aan. (Hoewel ik liever had dat het wel zo was.. maarja).
Ben inderdaad een paladin, pas net weer gerespecced naar prot. Maarja als je gewent bent threat te houden door alleen consc te spammen red je het niet tegen een warrior met 2,5k dps... Maarja miss lag het ook wel aan de undergearde healer :P
Wel even in perspectief zetten dat ik full blue ben met 3 epics, niks speciaals ofzo, net defcapped en 22k hp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:29
Gisteren met mijn lvl 68 priest een vrij onaangename PUG gedaan in Setthek Halls. 3 DKs en een rogue, ik ben zelf shadow spec. Ik heb SH regelmatig gedaan vanaf lvl 66 en ook alle andere instances gedaan in Outland, en ik heb altijd redelijk opgetreden als healer dacht ik zelf. Dit keer ging het echter heel lastig, ik heb zo'n 10 keer moeten drinken in de run wat fors meer is dan normaal. Mijn mana pool is rond de 7750.

Omdat ik regelmatig moest drinken en er twee keer ook een DK het loodje legde kreeg ik tegen het einde nogal wat opmerkingen over mijn kleine mana pool. Mogelijk is dat terecht, maar het verklaart niet waarom ik al die andere instances veel beter deed. Tijdens het grinden ben ik ook vrijwel never oom, tenzij ik 3-4 mobs tegelijk bezig houd. Het is makkelijk om de schuld extern neer te leggen, maar het valt me wel op dat sinds ik met DKs PUGs doe, het erg vervelend speelt. De meesten maken er een sport van om zo snel mogelijk de instance te clearen waardoor ze soms absoluut niet letten op de mana pool van andere classes, of zelfs gaan pullen terwijl je aan het drinken bent. In de PUG gisteren werd ook niet aan aggro management gedaan, waardoor ik links en rechts Greater Heals moest spammen - zeer inefficient.

Maar goed, misschien doe ik het fout ;) Is 7750 mana voor lvl68 zo weinig? Mijn equipment is voor 2/3 blauw met een paar greens erin. The usual quest rewards en instance drops, geen enchants erop, wel gems in de sockets.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Betthen
Hydra schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 10:20:

Zelf gebruik ik Grid, doet ongeveer hetzelfde. Grid geeft je een overview van alle mensen in je raid (dus niet alleen je group) met hoeveel health ze missen, of ze curable debuffs hebben, en in mijn geval of m'n lifebloom er op tickt en hoeveel stacks deze heeft. IMHO is een addon als dat een must als je gaat raiden. Zelfde geldt voor DBM bijvoorbeeld, ik vind niet dat je het kunt maken deze addon niet te installeren. Het zorgt gewoon voor duidelijke raidwarnings over zaken die je moet weten.
DBM heb ik ook, en groupcalender, vroeg me alleen af of Healbot echt iets extra's brengt. Dispellable buffs zie ik in decursive, en de health van iedereen gewoon in mijn raidscherm waar ik iedereen's hp/mana zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 221967

ShadowBumble schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 09:47:
Lief Dagboek,

Gister Herioc Gun'drak gedaan met een paar guildee's wat een verschil is dat toch met Pugs zeg, we zijn tig keren gewiped en niemand die zich er druk om maakt. De ene keer dat er een taunt gereist word tot aan de healer die net out of range stond om mij te healen, en niemand die zich er druk om maakt.

Multi Mob Tanking ging zelfs erg goed gewoon doordat ze me de eerste 4 a 5 seconden threat op lieten bouwen ipv gelijk te gaan DPS-en. We waren allemaal ook nog nooit in gun'drak geweest dus we wipen regelmatig op bosses omdat we weigerden de tactics te lezen, gewoon lekker gaan en we zien wel waar we stranden. Jammer genoeg moesten de meeste van ons weg toen we bij de laatste boss waren.

Wel een mooie drop gehad de Shoulders van Drakkari Colossus ( Pauldrons of the Colossus ), gelijk een +16 Def gem ingerammed zodat ik weer 2 andere Def gems kon vervangen voor +24 Sta , tevens Ring of Earthen Might gekocht ook hierin een +24 Sta Gem gedouwt en nog heb ik 4 points die ik kan vrijmaken voor een sta gem.

Ik ga dan ook de de +14 Def in mijn Heroes' Dreadnaught Legguards vervangen voor een + 24 sta Gem , zo bouw ik mooi ook een mooie HP base op terwijl ik toch crit immune blijf ( 546 Def nu ).

Vanavond geen game time voor mij waarschijnlijk heb nog wat social dingen te regelen en heb nog genoeg dingen die ik kan upgraden voor ik richting naxx ga kwa defense gear zullen de upgrades marginaal zijn in heriocs maar kwa stamina wel veel + het geeft me de optie om me defe gems te vervangen voor meer toepasselijkere.
Vraagje, waarom stop je dat ene puntje van Imp Rend(evt samen met 1 punt uit Shield Specialisation) niet in Gag Order? Die 10% op shield slam is volgens mij toch wel echt lekker. Dat las ik iig op tankspot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17-06 11:19

RaseriaN

So much choices..

Goed, afgelopen weekend heel erg hard gespeeld en ben nu 99% in LvL 79 :P
Nu nog zon 100k erbij questen en dan kan ik eindelijk ook mijn LvL 80 achievement binnen!
Eindelijk lekker gewoon instances runnen en gear verzamelen en me klaar maken voor Raids.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STING
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-06 20:48
Betthen schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 10:18:
Ik ben als paladin sinds kort holy specced en heal bij instances. Mij werd gelijk Healbot aangeraden.
Met healbot heal ik (joh) en zorg ik dat de buffs bij blijven.
Hij waarschuwt over lage health, ook wanneer buffs aflopen of afgelopen zijn.

Moet zeggen dat healbot voor mij echt een must is om de HP van de party/raid op niveau te houden.
Ook is het handig, omdat ik bijv. geen party members meer hoef te targetten en dus bijv. de boss kan targetten en kan zien wanneer hij bijv. een evil AoE aanval uitvoert ;)

Ik ben nog niet bekend met andere heal mods.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94605

STING schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 10:35:
[...]Moet zeggen dat healbot voor mij echt een must is om de HP van de party/raid op niveau te houden.
Ook is het handig, omdat ik bijv. geen party members meer hoef te targetten en dus bijv. de boss kan targetten en kan zien wanneer hij bijv. een evil AoE aanval uitvoert ;)
Dit kan toch ook door gewoon de focus op de baas te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:19
ShadowBumble schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 09:47:
Dat is niet helemaal juist, ik denk dat het alleen jij was die 'm voor de eerste keer deed :)
Mijn rogue heeft al 2x de epic legs van de laatste boss verloren aan een huntard |:(

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Laatst online: 09:35

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Kapoen schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 10:50:
[...]

Dat is niet helemaal juist, ik denk dat het alleen jij was die 'm voor de eerste keer deed :)
Mijn rogue heeft al 2x de epic legs van de laatste boss verloren aan een huntard |:(
Neh Shepp had hem zo ie zo ook nog nooit gedaan dacht ik dus dan zouden jij en badger hem voor het eerst doen. Hoe dan ook ik had hem zo ie zo nog nooit gedaan maar heb me wel uitermate vermaakt ermee.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-06 21:02

Denko

|{ing Øf ßlitz

even een vraagje aan iedereen, ik ben nu bijna klaar met me DK lvlen, dat gaat vanaf nu me naxx 10 mannetje worden.

Nu wil ik van me volgende project een warrior maken, en die lvlen met RaF (ja, ik weet, ret/DK/warrior, big diffrence), nu wil ik een 2e account halen en die koppelen aan me mail account en dan dual boxen (warrior op main account, priest op de 2e)

Ik heb al de BoA schoulders(30ap) en arcanite reaper(crusader) voor me warrior. Maar heeft iemand nog ervaring hiermee (multibox icm RaF 300% xp lvling)

p.s. Priest leek me beste als 2e char, stam buff, hots en rez

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Denko schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 11:05:
even een vraagje aan iedereen, ik ben nu bijna klaar met me DK lvlen, dat gaat vanaf nu me naxx 10 mannetje worden.

Nu wil ik van me volgende project een warrior maken, en die lvlen met RaF (ja, ik weet, ret/DK/warrior, big diffrence), nu wil ik een 2e account halen en die koppelen aan me mail account en dan dual boxen (warrior op main account, priest op de 2e)

Ik heb al de BoA schoulders(30ap) en arcanite reaper(crusader) voor me warrior. Maar heeft iemand nog ervaring hiermee (multibox icm RaF 300% xp lvling)

Ik geloof dat RaF nergens mee stacked, dus of die shoulders veel gaan uithalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
Gohan-san schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 10:22:
"Tailloring:
[Ebonweave] now requires the tailor to be in the Maw of Neltharion in Dragonblight to create it. "

beetje jammer maar goed
Wat was het eerst dan? :S

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Kapoen schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 11:09:
[...]

Ik geloof dat RaF nergens mee stacked, dus of die shoulders veel gaan uithalen...
Na lvl 60 wel.
maar dan moet je ze wel voor beide chars aanschaffen :)
Deep onder Icecrown citadel geloof ik

[ Voor 25% gewijzigd door Wootlock op 13-01-2009 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Denko schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 11:05:

Je krijgt hooguit 300%+10% (310%) als het uberhaubt al werkt. Daarnaast lijkt het me erg lastig aangezien je andere toon uit de maat gaat lopen want die krijgt "maar" 300% en niet 310%. Tevens geldt de experience boost voor je shoulders alleen voor mob kills en niet voor quests. Ik denk dat die 10% extra nauwelijks de moeite waard zijn voor de eerste 60 levels. Daarna is het misschien wel handig, zeker als je ook nog eens de Hellfire Superiority of andere lokale buffs krijgt die je experience per mob verhogen.

Daarnaast weet ik uit eigen ervaring dat Warriors nogal irritant zijn om te multiboxen :) Tel daarbij op het feit dat je met 2 verschillende classes zit (en dus 2 compleet verschillende keybars). Bezint eer ge begint :)

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Laatst online: 19-06 15:27

Darkasantion

Just keep swimming!

Gisteren wou ik weer eens met mijn warlock twink alt bezig, vraagt een guildie of er een tank voor Heroic Gundrak is, dus ik ben maar gaan helpen. En eigenlijk alles staan oneshotten en geen enkele wipe, omdat de healer goed was en de DPS goed aan het opletten was :D . Healer was ervoor met een PuG gegaan die op de 1e boss stonden te wipen, wij legden hem zo neer, hij WTF? Zo erg was die PuG toch niet? En ik heb dus gelukkigde tanking helm en trinket mogen looten, wat ik goed kon gebruiken. Erna snel UK gedaan omdat healer nog 1 badge wou en dat wel easy was, en wij binnen no time die instance clearen.

Erna eten en toen vraag of ik CoT timed wou doen, wou ik wel proberen, want vorige keer was ik er net niet door een wipe. Het ging dus het echt hard, maar dus echt net niet gehaald, omdat ik niet helemaal wist waar die tijdelijke boss was(niet al te slim ja :P ) en omdat we 1 nabdps haden die een paar keer dod ging :| Maargoed, net niet, erna laatste boss dood, en toen maar eens recount staan bekijken.... Sta ik(als Tankadin) overall bovenaan met 1700 DPS..... Vind het dan nog verbazend dat we so damn close waren.

Erna UP in met redelijke groep. 1e boss makelijk down, 2e ook, 3e was lachen geblazen vond ik, DPS bleef maar doodgaan door WW dus ik was eigenlijk steeds met de boss op een neer aan het rennen met de Healer achter mij aan :D . Uiteindelijk down na 5 min ofzo :+ . Toen Ymiron.... Retadin die mee was, was al niet al te snugger en goed, net geen 1000 DPS maar ach we konden het wel aan en hij was gezellig..... Ik nog zo gezegd dat tijdens Bane men niet moet aanvallen, en ja hoor tijdens 1e pull alle DPS dood tijdens 2e of 3e Bane... toen ik en healer. Toen nog een paar keer geprobeerd maar DPS ging steeds dood op Bane, op de 1 na laatste try weer alle DPS doop op de 1e Bane. Ik erna maar door gegaan omdat de Healer er ook nog was, maar op 6% ging de healer dood omdat ze per ongeluk in zo'n boll liep |:( Vond ik zo jammer voor haar, tot dan had ze het perfect gedaan en was wel grappig geweest om hem zo down te krijgen. Retadin is toen weg gegaan, had geen tijd meer, en toen Shamman gehaald en in 1 keer boss down..... Echt zo'n verschil. Maargoed, heb toen eindelijk mijn epic tanking zwaardje mogen looten, en nog 1 badge te gaan tot nieuwe shield :) .

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Laatst online: 17-06 12:57
Betthen schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 09:59:
Toen rende we weer naar binnen en spraken we af: Nog 1 wipe, en we stoppen, we rennen richting loken en die warrior zet autowalk aan en rent zo in een groepje wat nog ergens levend stond... wipe!!!
Ik was toen al geirriteerd, en zei van: Comón eerst laat je ons wachten elke keer op een wipe, dan doe je autowalk en ren je in een groep mobs, gaat nergens over. Speel normaal of doe gewoon niets.

Was natuurlijk geen slimme reactie van mij
Vind 't een hele normale reactie om heel eerlijk te zijn. Wat ik bij dat soort mensen altijd deed (ervan uitgaand dat hij ook niet vroeg of je hem kon ressen omdat hij afk moest voor reden x) is na twee keer een opmerking en daarna simpelweg niet meer ressen na een wipe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-06 21:02

Denko

|{ing Øf ßlitz

Kapoen schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 11:09:
[...]

Nee, misschien niet, maar ik heb ze al voor me DK gebruikt, en het zijn gewoon goede schouders, en weer 1 item waar je niet over hoeft na te denken EN geen durability heeft.

En idd na lvl 60 werken ze weer wel, ik ben ook van plan de priest weer na lvl 60 weg te gooien. Gebruik hem alleen ter ondersteuning van mijn warrior, HoT's en stam buff, en ik heb een 2e char nodig voor die 300% xp.

Hooguit transferren naar me main account en ooit nog een keer verder lvlen, niet in de nabije toekomst.

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 19-06 16:28
Gohan-san schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 10:22:
"Tailloring:

beetje jammer maar goed
Denk niet dat dat het probleem was, want ook spellweave is verhuisd naar dragonblight. Nu zit tenminste alles enigszins bij elkaar, wat het wat minder irritant maakt om alle cloths te maken. Hier moet je nu dus het halve continent voor over vliegen.

Ik hoop trouwens dat ze iets meer met enchanting/tailoring gaan doen, want dit zijn nu echt ondergeschoven kindjes in vergelijking met andere trade-skills. Enchanting heeft alleen 2 persoonlijke ring-enchants en tailoring heeft de crappy embroideries. Als je ziet wat andere classes allemaal niet kunnen enchanten op hun eigen gear...

[ Voor 21% gewijzigd door Bosmonster op 13-01-2009 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tular
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-08-2022

Tular

Druid 79 - Aggramar (retired)

Hydra schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 10:20:
Grid in combinatie met Decursive vind ik een goed werkende combinatie voor in raids. Daarnaast gebruik ik BigWigs in plaats van DBM.

Hydra, welke grid plugins gebruik jij?

May you live in interesting times!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Betthen schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 10:27:
DBM heb ik ook, en groupcalender, vroeg me alleen af of Healbot echt iets extra's brengt. Dispellable buffs zie ik in decursive, en de health van iedereen gewoon in mijn raidscherm waar ik iedereen's hp/mana zie.
Ik zou grid gewoon eens proberen. Geeft het duidelijker weer IMHO, en neemt minder ruimte in. Ik ken healbot zelf niet en weet dus niet wat dat verder precies voor je doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Laatst online: 09:28
Anoniem: 236827 schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 10:12:
Mortui has earned the achievement [Level 80]!

Kan er iemand een macro produceren (ben er zelf niet goed in) met tooltip e.d., voor het volgende:
Cast Power Infusion op mezelf, met m'n oude target daarna weer.
Cast Inner Focus
Cast Prayer of Healing
Shield doe ik zelf wel ervoor, is ook een extra GCD, voor de extra haste. Dit wordt dan m'n emergency AoE healing macro.
Gz :)

Volgens mij moet dit werken:

/cast [target=player] Power Infusion
/cast Inner Focus
/cast Prayer of Healing

Je moet em wel een paar keer indrukken :)
Edit: hm weet het niet zeker meer, GCD triggering abilities kun je maar 1tje doen in een macro weet ff niet of PI/IF de GCD triggeren :?

[ Voor 12% gewijzigd door porn* op 13-01-2009 11:36 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Darkasantion schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 11:19:
Ik nog zo gezegd dat tijdens Bane men niet moet aanvallen, en ja hoor tijdens 1e pull alle DPS dood tijdens 2e of 3e Bane... toen ik en healer. Toen nog een paar keer geprobeerd maar DPS ging steeds dood op Bane, op de 1 na laatste try weer alle DPS doop op de 1e Bane. .
Als iemand na een waarschuwing nog steeds door DPSt in Bane zou ik 'em kicken. Heb je meer succes met z'n 4en.
Tular schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 11:34:
Grid in combinatie met Decursive vind ik een goed werkende combinatie voor in raids. Daarnaast gebruik ik BigWigs in plaats van DBM.

Hydra, welke grid plugins gebruik jij?
Zo uit m'n hoofd GridLifebloom (toont de timers en stacks op m'n lifebloom) en GridHots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Volgens mij kan je Power infusion niet op jezelf casten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Cen Circle Rep grinden = way to boring haha :D

gistere 27k gedaan :), en daarna ff met de waterlords van molten core exalted worden dus ook nog ff farmen :)

ondertussen nog Sw / Gnomes ff cloth inleveren

hehehe nieuw plan zoveel mogeljik exalted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Denko schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 11:24:
[...]

Nee, misschien niet, maar ik heb ze al voor me DK gebruikt, en het zijn gewoon goede schouders, en weer 1 item waar je niet over hoeft na te denken EN geen durability heeft.
No argument there, mijn verse warrior heeft ze ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanass
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online
Mektheb schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 11:40:
Cen Circle Rep grinden = way to boring haha :D

gistere 27k gedaan :), en daarna ff met de waterlords van molten core exalted worden dus ook nog ff farmen :)

ondertussen nog Sw / Gnomes ff cloth inleveren

hehehe nieuw plan zoveel mogeljik exalted
Voor CC Rep, check altijd of de Twilight Prophets rondlopen. er loopt er 1 tussen de 2 twilight camps in het noorden van Silithus en 1 tussen het Twilight camp in het zuiden en de Hive die daar boven zit. De Prophets droppen nl. iedere keer een stuk of 10 Encrypted Twilight Texts, met een beetje geluk heb je ze allebei en binnen 5 minuten dus 1000 rep te pakken (2 turnins).

[ Voor 0% gewijzigd door stefanass op 13-01-2009 11:49 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyreve
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22-05-2021
Lief dagboek
Gister even op mijn dk gelvld in hellfire. Vond dit erg leuk overigens. Ik wil echter tanken dus ik wil graag honored met ze worden zodat ik 2 swords kan kopen. Dat leek me wel leuk.

Ook nog even ramparts gedaan met een dk tank een enh shammy en een Holy en Retri pala. Wel lol aangezien de retri en de enh shammy eigenlijks niet veel toevoegen aan de DPS. Ik was lead met zon 600-700 DPS. En die andere dk was btw 66 en ik 61. Oftewel he sux.

Ik speel normaal Holy pala en nu als DPS vind dit erg leuk overigens.

Soapdev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Laatst online: 09:30

Seraphin

Meep?

Weet iemand trouwens hoe "moelijk" Kara is op lvl 80? Ik zit er aan te denken om Moroes te gaan farmen voor de mongoose recipe, plus andere bazen om TBC purples the sharden.

Ik zit te denken aan een BM Hunter (RL buddy) + feral druid (ik), beide overwegend gegeared met heroic blues / purps.

Volgens mij moeten we wel redelijk door kara heen kunnen (netherspite slaan we natuurlijk over), maar door het gebrek aan healing (tenzij we de pet laten tanken ;) ) maak ik me toch een beetje zorgen om sommige bosses.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236827

porn* schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 11:34:
[...]

Gz :)

Volgens mij moet dit werken:

/cast [target=player] Power Infusion
/cast Inner Focus
/cast Prayer of Healing

Je moet em wel een paar keer indrukken :)
Edit: hm weet het niet zeker meer, GCD triggering abilities kun je maar 1tje doen in een macro weet ff niet of PI/IF de GCD triggeren :?

Dat target=player mistte ik inderdaad. Volgens mij hoeft het maar 1x, want beide Power Infusion en Inner Focus zouden de GCD niet moeten triggeren, maar ik ga het vanavond even proberen.
Wootlock schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 11:40:
Volgens mij kan je Power infusion niet op jezelf casten.
Tuurlijk wel, zo vaak gedaan toen ik Disc was ;)
Het is Penance waar je misschien mee in de war bent, die kan niet op jezelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Anoniem: 236827 schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 11:58:

Tuurlijk wel, zo vaak gedaan toen ik Disc was ;)
Het is Penance waar je misschien mee in de war bent, die kan niet op jezelf.
Ah ja.
De disciple priest bij ons in de guild geeft me die buff zodra hij van CD af is, sneller casten ftw :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

ergens in icecrown, beetje links onder zit een heeeeeeeeeeeeel diep gat dan kom je onder icecrown best wel gaaf om te zien. en daar was een altar.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
stefanass schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 11:48:
[...]

Voor CC Rep, check altijd of de Twilight Prophets rondlopen. er loopt er 1 tussen de 2 twilight camps in het noorden van Silithus en 1 tussen het Twilight camp in het zuiden en de Hive die daar boven zit. De Prophets droppen nl. iedere keer een stuk of 10 Encrypted Twilight Texts, met een beetje geluk heb je ze allebei en binnen 5 minuten dus 1000 rep te pakken (2 turnins).
klopt ;), wist het inderdaad alvast bedankt voor de tips :D, gistere 212 van die texts gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16-06 08:20
Gisteren dus 80 geworden met mn warlock :). Ik heb om te beginnen naar 41/30 gespecced als CookieCutter Raidbuild voor HCs. Direct 4 x HCs gedaan waarvan 3 succesvol en 1 gezeik over mn gear waar misschien wel wat waarheid in zit ware het niet dat de healer mijns inziens erg dom bezig was qua positionering.
Gisteren laat na nogal wat close wipes HoS hc gefinished wat wel voldoening gaf na wat kansloze pogingen op de laatste 2 encounters. Die brann ging telkens dood ^^ en bij ons laatste poging kregen we de achievement voor geen dmg op brann, vrij apart dus.

Wat dus MINDER was is dat er 0,0 cloth dropte. Ik bedoel dus 0,0, tig x Plate en wat leather ft mail. Zal wel pech zijn I gues..

[ Voor 10% gewijzigd door Chefbierrr op 13-01-2009 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-06 18:31
@ Thormodo: over dat mages tegenwoordig waardeloos zijn in PvE. Mages en hunters horen op dit moment de meters te toppen. Daarna komt de rest. Dit geldt overigens wel voor een guild die Naxx 25 doet, mages scalen ontzettend goed met crit op het moment.

Even een vraagje mbt healbot: Hoef je met healbot geen raidmembers te targetten om ze te healen? Hoe werkt dat dan? Ik ben zelf geen groot addon fan, ik gebruik alleen scrolling combat text, perfectraid (deze heb ik puur voor de ingebouwde range check) en DeadlyBossMods. Ben wel benieuwd hoe je dan healed...
Weet nog wel dat een van mn mede officers in MC en BWL altijd autorogue gebruikte, dan hoefte hij maar op 1 knop te drukken en deed hij toch erg goede damage, beetje lame eigenlijk...

Gisteravond was ik pas om 22.00 terug van werk, ik heb even 10 games arena gespeeld met mn bro (arms warrior), holy priest zonder resilience is niet optimaal, ik hoop dat dual spec een beetje snel komt! Ik heb een vraagje. Is het zo dat de shadow pvp setbonus en de healing pvp setbonus stacken? (+50 resilience allebei). Ik heb namelijk de deadly healing pants en kocht gister met mijn gehaaste kop de dps hands, geen setbonus dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Bosmonster schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 11:31:
[...]

Denk niet dat dat het probleem was, want ook spellweave is verhuisd naar dragonblight. Nu zit tenminste alles enigszins bij elkaar, wat het wat minder irritant maakt om alle cloths te maken. Hier moet je nu dus het halve continent voor over vliegen.

Ik hoop trouwens dat ze iets meer met enchanting/tailoring gaan doen, want dit zijn nu echt ondergeschoven kindjes in vergelijking met andere trade-skills. Enchanting heeft alleen 2 persoonlijke ring-enchants en tailoring heeft de crappy embroideries. Als je ziet wat andere classes allemaal niet kunnen enchanten op hun eigen gear...
hmmjah dat is wel waar, mbt tot tailloring er zijn toch geen beter leg enchants? het zou wel cool zijn als je bijvoorbeeld enchants naar je alts opdezeflde server zou kunnen sturen dat zou gewoon mega vet zijn maar goed, keep on dreaming.

over die cloth, is het het echt waar, ik zou niet weten wat ik er mee moet maken, echt interressant dingen zijn er volgens mij niet, heb nog een nieuwe enchanting bag gevonden... (als die er is)

@DPS verhaal,

hmmjah mage dps is all about crit, hot streaks die moeten proccen, anders doe je piss dmg.
laatst een keer gehad in 25 VOA dat ik boven aan stond, daarna met een groep 10VOA.
ik ergens in het midden zat, omdat ik maar niet critte.
Hit-Crit-Hit-Hit-Hit-Crit-Hit-Crit en ga zo maar door. dan doet je FFB niet heel erg veel :P

[ Voor 13% gewijzigd door Valkyre op 13-01-2009 12:13 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-06 12:18

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Bosmonster schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 11:31:
[...]

Vergeet je niet dat ring enchants een verbetering van géén enchant naar één enchant zijn? :) Een leatherworker kan (o.a.?) stamina op zijn bracers enchanten maar moet daarvoor wél een andere enchant opgeven. Een enchanter kan twee ringen enchanten en hoeft geen andere enchants op te geven.
stefanass schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 11:48:
[...]

Waarom zijn mensen nú rep aan het farmen? In 3.0.8 krijg je weer volle rep voor het killen van mobs. Dus niet meer die trieste 2 rep per mob, maar 15 (geloof ik).

[ Voor 24% gewijzigd door NMe op 13-01-2009 12:20 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.