![]() ![]() | |||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||
![]() |
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() ![]() | |||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||
![]() |
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
![]() | ||
| ||
![]() |
[ Voor 99% gewijzigd door Zeror op 13-01-2009 16:53 ]
Volgende patch kan je die mounts vast kopen door EoH in te ruilen.Kees schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 16:47:
[...]
Als ik die lijst zo bekijk kom ik op 13 mounts die vrijwel niet te krijgen zijn (alla phoenix, TGC cards, headless horseman mount, brewfest mounts), 8 mounts die niet genoemd worden (gnome mechanostriders) en die ik de volgende patch wel kan berijden, en dan nog de mechanohog die er niet bij staat. Totaal kan ik dus op zo'n 105 mounts komen, waarbij ik dan wel even malygos 5 minutes op 10 en 25 mans moet doen voor mijn (heroic) glory of the raider. En nog wat ultra rare mounts die ik nog nooit gezien heb en waarbij ik de /roll moet winnen.
Al met al niet ondoenbaar.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Rakkerzero schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 16:57:
Kijk eens wat ik vandaag bij de MediaMarkt vond voor 17 euro![]()
[afbeelding]
damn man dat zijn gewoon nog lvl 70 epics daar kom je nooit naxx25 mee in!Mektheb schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 17:07:
[...]
[afbeelding]
Hier pak aandie had ik gescoord haah
android since G1.
Anoniem: 286586
Ik denk dat we allebei iets verschillends bedoelen. Aangezien ik account 2 niet verder wil na die 40 dagen, en het dual boxen enkel wil gebruiken om ze te levelen had ik in gedachten om:Nivado schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 16:43:toon volledige bericht
[...]
Die 40 dagen red je makkelijk, je hebt ca. 2 days played nodig voor 2 chars samen naar 60, dat is 4 dagen totaal. 4/40*24 = 2.4 uur per dag gemiddeld.
2x van 30 naar 60 granten gaat alleen niet lukken. Voorbeeld:
Account 1: Priest, kan geen lvls granten.
Account 2: Warlock (RaF) begint op lvl 1, gained 59 lvls naar 60, kan er 29 granten, alleen aan account 1 chars die lager zijn dat het lvl van de warlock.
Account 1: Rogue, kan geen lvls granten, kan er 29 ontvangen van de warlock
Account 2: Warrior (RaF) Kan ook 29 lvls granten op lvl 60, alleen aan account 1.
Als je alle 4 naar lvl 60 lvled, kan je vervolgens 58 lvls granten aan een nieuw char op account 1.
Ik heb zelf een Mage/Paladin combe en een Druid/Warrior combo geleveld, en een lock van 22 naar 60,9 ge grant. De lvl's die ik over had heb ik o.a. gebruikt om mijn DK van lvl 57,9 naar 60,9 te granten.
Nou sta toch wel met me lvl 70 epic's sunwell gear dan wel met 2600dps in de rang lijst nax 25 en niet eens bij patchwerkGohan-san schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 17:09:
[...]
damn man dat zijn gewoon nog lvl 70 epics daar kom je nooit naxx25 mee in!
[ Voor 17% gewijzigd door Mektheb op 13-01-2009 17:21 ]
De 2 chars die je dubbel boxed naar 60, moeten beide op ander account zitten.Anoniem: 286586 schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 17:15:toon volledige bericht
[...]
Ik denk dat we allebei iets verschillends bedoelen. Aangezien ik account 2 niet verder wil na die 40 dagen, en het dual boxen enkel wil gebruiken om ze te levelen had ik in gedachten om:
- 2 chars naar 60 te dualboxen (2x 2 dagen /played)
- 2 chars naar 30 te brengen op account 1(2x 12 uur /played??)
- Daarna met de chars van account 2 de level 30's op account 1 elk 30 levels te granten.
Ik had geen rekening gehouden dat ik slechts 29 levels per char zou kunnen granten, maar dat is geen probleem, dan level ik gewoon naar 31 ipv 30.
Dus het is niet de bedoeling dat "account 2" ook 4 chars op 60 krijgt, aangezien ik er toch geen gametime meer zal op kopen.
Dit is wel mogelijk als ik me niet vergis?
En nog een vraagje over de Druid/Warrior combo, welke spec had je druid in dit geval? Ik kan me moeilijk van de mening ontdoen dat je met 2 melee classes goed kunt dualboxen. Ik heb namelijk in de documentatie die ik gevonden heb over HotkeyNet begrepen dat je 2e char op follow moet.
Of heb jij andere software gebruikt? HotkeyNet leek me net iets handiger dan Octopus, en dat leken de enige freeware programma's die goed gedocumenteerd waren.
EDIT: Ik ben dus ook niet van plan om de characters van het 2e account te transferen naar het andere account.
Ah je wilt 4 chars op 60 op account 1 en 2 chars op 60 en 2 op 31 (als hulp) op account 2? Dit word dan niet al te duidelijk in je post.Anoniem: 286586 schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 17:15:toon volledige bericht
[...]
Ik denk dat we allebei iets verschillends bedoelen. Aangezien ik account 2 niet verder wil na die 40 dagen, en het dual boxen enkel wil gebruiken om ze te levelen had ik in gedachten om:
- 2 chars naar 60 te dualboxen (2x 2 dagen /played)
- 2 chars naar 30 te brengen op account 1(2x 12 uur /played??)
- Daarna met de chars van account 2 de level 30's op account 1 elk 30 levels te granten.
Ik had geen rekening gehouden dat ik slechts 29 levels per char zou kunnen granten, maar dat is geen probleem, dan level ik gewoon naar 31 ipv 30.
Dus het is niet de bedoeling dat "account 2" ook 4 chars op 60 krijgt, aangezien ik er toch geen gametime meer zal op kopen.
Dit is wel mogelijk als ik me niet vergis?
En nog een vraagje over de Druid/Warrior combo, welke spec had je druid in dit geval? Ik kan me moeilijk van de mening ontdoen dat je met 2 melee classes goed kunt dualboxen. Ik heb namelijk in de documentatie die ik gevonden heb over HotkeyNet begrepen dat je 2e char op follow moet.
Of heb jij andere software gebruikt? HotkeyNet leek me net iets handiger dan Octopus, en dat leken de enige freeware programma's die goed gedocumenteerd waren.
EDIT: Ik ben dus ook niet van plan om de characters van het 2e account te transferen naar het andere account.
[ Voor 20% gewijzigd door Nivado op 13-01-2009 18:00 ]
Dit is nog steeds niet helemaal hetgeen ik bedoel (Moeilijk uitleggen wat ik bedoel tbh
Jup dit bedoel ik, bedankt voor de tipNivado schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 17:41:toon volledige bericht
[...]
Ah je wilt 4 chars op 60 op account 1 en 2 chars op 60 en 2 op 31 (als hulp) op account 2?
Dan kan je het nog makkelijker doen. Laat ik je chars A,B, C etc noemen en 1 en 2 voor de accounts.
Levelen:
A1 + A2 => 60
B1 + B2 => 60
C1 + C2 => 31
D1 => 1
Granten
A2 => 29 lvls => C1 => 60
C2 => 30 lvls => D1 => 31
B2 => 29 lvls => D1 => 60
Scheelt weer 12 uur
Tot nu toe alleen met questen. Maar zit er over na te denk om gnome toch op te krikken met wat cloth turn-ins. Ik wil ook wel graag de 3000 quest achievement (The Seeker) halen. Ik moet er nog zo'n dikke 300 in Northrend doen, en zit op 444/550 in Eastern Kingdoms en 428/730(straks 700) in Kalimdor.Hydra schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 15:58:
[...]
Hoe heb je dat gedaan trouwens? Runecloth? Heb zelf op m'n mage eigenlijk alle starter zone quests wel gedaan, en die in de volgende gebieden heb ik meestal al gedaan dus kan ik er geen rep meer op krijgen.
[...]
Wikipedia: NERF
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
I know, die 40 komt van 10 dagen trial + 30 dagen retailPhydomir schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 18:10:
Met RaF ga ik ook 2x2 naar 60 en dan een gratis naar 60. Daarna maar eens zien met welke ik verder ga![]()
Je accounts zijn trouwens 90 dagen linked. Niet 40.
+ 10 day TBC trial + 10 day WOTLK trial (= 20 dagen playtime erbij)Anoniem: 286586 schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 18:18:
[...]
I know, die 40 komt van 10 dagen trial + 30 dagen retail
Eind deze week ga ik maar eens een extra WoW-account kopen, daarna heb ik toch een hele week vrij.
Ach zo. Als je tweede account z'n eerste maand speeltijd koopt krijgt je hoofd account een maand gratis trouwens. Dus per saldo maakt dat niets uitAnoniem: 286586 schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 18:18:
[...]
I know, die 40 komt van 10 dagen trial + 30 dagen retail
Eind deze week ga ik maar eens een extra WoW-account kopen, daarna heb ik toch een hele week vrij.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Anoniem: 274410
Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!
Anoniem: 252101
Je leest 'm verkeerdPaprika schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 19:55:
Als je vriend je aan het boosten was, waarom need ie dan? De robe is BoP dus vendoren kan ie niet (tenzij jouw char ook geen caster is natuurlijk).
Anoniem: 274410 schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 18:58:
Trouwens, diegene die mij het vorige topic de tip gaf om die staff te halen: hartelijk bedankt hè![]()
Op naar lvl 76 !!
[ Voor 26% gewijzigd door Borgoth op 13-01-2009 22:20 ]
blup
Ik ga denk ik healen, dit omdat m'n guild het graag wil en omdat ik het ook wel grappig vind. Ik ben er al gear voor aan het verzamelen, veel int, spirit en spell power (nog een klein vraagje, wat eigenlijk meer, vooral spirit toch en ook wel veel int? Of heb ik dit verkeerd begrepen).anda schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 20:19:
[...]
Al bedacht waar je op level 80 voor gaat? Healen / DPS / Tanken?
Anoniem: 221967
1. Spellpower (je healing spells worden krachtiger)Anoniem: 274410 schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 22:35:
[...]
Ik ga denk ik healen, dit omdat m'n guild het graag wil en omdat ik het ook wel grappig vind. Ik ben er al gear voor aan het verzamelen, veel int, spirit en spell power (nog een klein vraagje, wat eigenlijk meer, vooral spirit toch en ook wel veel int? Of heb ik dit verkeerd begrepen).
Anoniem: 63072
Het is toch echt scribes, inscriptors bestaan niet!Dillithium schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 22:21:
Het is voor inscriptors om research af te vinken, de vendor glyphs staan er niet tussen.
Dat lijstje kan je voor jezelf afvinkenAnoniem: 63072 schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 06:41:
[...]
Het is toch echt scribes, inscriptors bestaan niet!
En een lijstje met wat er te krijgen is is best handig, dan weet je een beetje of research doen nog handig/nuttig is. Alleen wat is er dan mis met Wowhead, dat werkt voor mijj prima.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Livestream : http://twitch.tv/BF_Billiam
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
[ Voor 99% gewijzigd door Auredium op 14-01-2009 08:27 ]
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Was het toevallig dan een gnome, anders klopt het woord "levelende" engineer niet helemaal. Dit omdat de gun pas gemaakt kan worden met skill 450, en naar mijn weten 450 de porfession-cap is.ShadowBumble schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 08:15:
- Had een mazzeltje en kon van een levellende Engineer de Armor Plated Combat Shotgun kopen voor 750g
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
[ Voor 23% gewijzigd door Nyreve op 14-01-2009 08:46 ]
Soapdev
Misschien beetje onlogisch opgeschreven inderdaad, het was inderdaad een gnome , en met levellende verwees ik eigenlijk naar het feit dat hij nog geen lv80 was maar 78 of 79 geloof ik.sabriel schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 08:38:
[...]
Was het toevallig dan een gnome, anders klopt het woord "levelende" engineer niet helemaal. Dit omdat de gun pas gemaakt kan worden met skill 450, en naar mijn weten 450 de porfession-cap is.
Maar 750G is inderdaad een koopje, gezien de materialen die er in gaan.
Anoniem: 282346
Lol ik ben klein beetje freustreed dat ik niet mee mocht gistreravond naar 10 man malygos,Anoniem: 252101 schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 20:04:
[...]
- Eindelijk weer begonnen met Sons of Hodir dailies (Thrusting Hodir's Spear voor de eerste keer, irritant als je 'm nog niet onder de knie hebt)
- Boos omdat guild vanavond Malygos gaat proberen en ze maar 1 tank mee willen nemen, welke onze DK MT word.Ik wil die stomme title!
[ Voor 7% gewijzigd door Teunis op 14-01-2009 08:52 ]
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
http://wow.curse.com/downloads/wow-addons/details/arl.aspxAnoniem: 252101 schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 21:47:
Overigens, hier even de link naar de glyphlijst van Dillithium:
http://rapidshare.com/files/182912892/Glyph_list_2003.doc
Als het goed is zou ie nu onbeperkt te downloaden moeten zijn.
hmmjah neem je 2 tanks mee word het nog lastiger om de enrage timer te halen,dus zo gek vind ik dat niet. het zou een beetje dom zijn om 2 tanks mee te nemen. helemaal als je het gevecht nog moet leren.Anoniem: 252101 schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 20:04:
[...]
Je leest 'm verkeerd(ik eerst ook hoor
)
Dagboekje, kort want ik moet huiswerk maken (leuk exchange 2003 servertjes opzetten in vmware..)
- Eindelijk weer begonnen met Sons of Hodir dailies (Thrusting Hodir's Spear voor de eerste keer, irritant als je 'm nog niet onder de knie hebt)
- Priest en Druid in uurtje allebei van 47 naar 49 geholpen.
- Boos omdat guild vanavond Malygos gaat proberen en ze maar 1 tank mee willen nemen, welke onze DK MT word.Ik wil die stomme title!
Niet alleen jouw server, maar meerdere aangezien een battlegroup een paar servers behelst.Auredium schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 08:27:
Het enigste waar ik van baal is dat Alterac Valley en Eye of the Storm op onze server echt bijna niet meer worden gespeeld als battleground. Ik heb letterlijk de hele avond in queu gestaan voor beide en nog niet 1 invite gekregen ervoor. Ofwel, er is nog niet 1 potje gespeeld om onze server.
ZO krijg ik natuurlijk niet de dingen die ik wil.
Ik zit net even de laatste 5 pagina's van de vorige thread door te nemen, ik denk dat daar jouw vraag grotendeels wel beantwoord wordt.Nyreve schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 08:43:
Is het te doen om 2 chars d.m.v. RaF te levelen? Is het niet irritant?
Of kun je gewoon een char ergens neerzetten en dat de ander de quests doet en als die alle items heb je switched?
En hoelang blijft je account linked? 40 dagen maar of blijft deze linked tot een bepaald aantal dagen?
Anoniem: 82860
Als je 't op je tank cast, en let op de procs dan krijgt je FoL 50% meer crit chance en pakt 500 dmg die de tank anders zou krijgen, oid.. dus zeker voordeel van het casten op tanks.Gohan-san schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 09:03:toon volledige bericht
[...]
hmmjah neem je 2 tanks mee word het nog lastiger om de enrage timer te halen,dus zo gek vind ik dat niet. het zou een beetje dom zijn om 2 tanks mee te nemen. helemaal als je het gevecht nog moet leren.
gisteravond na mijn mage, ook mijn paladin DING! er was een imba groepje bezig met heroic, gelijk maar even holy gespecced, en HC Nexus en HC HOS gehealed, opzich is pala healing wel grappig, maar je mist echt het AOE gedeelte
Op bijna elke boss wel iets mogen looten dat was dan wel weer grappig
denk 1 wipe in HOS gehad, omdat je daar van die casters mannetje hebt rond lopen welke een aoe chainlighting achtig iets doen, en de tank 2 groepjes + een pat pullde, noway dat ik hem daar op kon houden hehe.
Maar Pala healing is best wel grappig.. beacon of light is even goed mee leren om gaan, ik begrijp alleen nog niet precies waar ik Sacred Shield voor moet/kan gebruiken.. je kast het volgens mij op iemand wie dmg neemt, om vervolgens FOL te casten.
Gaat nog niet live.Anoniem: 82860 schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 09:18:
Vandaag gaat 3.0.8. live toch? Weet iemand of er nog wijzigingen zijn t.o.v. PTR notes?
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 252101 op 14-01-2009 09:25 ]
Die gebruik ik ook. Echter inscription is hierin nog niet opgenomen. Ik krijg alleen wartaal te lezenHolyCorn schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 08:50:
[...]
http://wow.curse.com/downloads/wow-addons/details/arl.aspx
Werkt vrij goed voor je missende recipes, kun je gewoon ingame even kijken wat je nog mist (ook voor andere tradeskills)
Hier zat ik ook wel zo ongeveer aan te denken ja kwa build. Alleen die balans snap ik niet helemaal, het is dus zo dat hoe meer intellect ik heb, hoe minder spirit ik nodig heb voor +500 mp5 maar ook hoe minder ruimte ik heb voor spirit (gear enzo). Hmm, moet thuis maar eens even goed gaan kijken hoe dat zit en wat ik nou nodig heb... Toch bedankt !!Anoniem: 221967 schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 23:24:
[...]
1. Spellpower (je healing spells worden krachtiger)
2. Spirit (mana regen+meer healing in imp ToL vorm)
3. Intellect (mana pool+(minder effective) mana regen)
Het gaat erom dat je een balans vind tussen spirit en intellect, uitgelegd hier.
Dit is iig mijn build straks op level 80.
Dan moet je maybe een nieuwe versie downloaden, ik gebruik hem al enige tijd en hij werkt perfect hier. (Ook inscription)Tao schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 09:30:
[...]
Die gebruik ik ook. Echter inscription is hierin nog niet opgenomen. Ik krijg alleen wartaal te lezen
op m'n inscriptor / scribe / whatever....
Anoniem: 82860
Int is nu het belangrijkste voor regen, (in raids vnl. vanwege replenish) maar dat wil niet zeggen dat je de andere stats moet laten varen. Dus een gezonde hoeveelheid spirit is evengoed nix mis mee, maar qua balans wel de prioriteit bij int.Anoniem: 274410 schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 09:33:
[...]
Hier zat ik ook wel zo ongeveer aan te denken ja kwa build. Alleen die balans snap ik niet helemaal, het is dus zo dat hoe meer intellect ik heb, hoe minder spirit ik nodig heb voor +500 mp5 maar ook hoe minder ruimte ik heb voor spirit (gear enzo). Hmm, moet thuis maar eens even goed gaan kijken hoe dat zit en wat ik nou nodig heb... Toch bedankt !!![]()
[ Voor 94% gewijzigd door ImdaMned op 14-01-2009 09:51 ]
This is the Way.
En wat ben je danImdaMned schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 09:51:
crap, too much pixels
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
hoe zeker ben je dervan dat vandaag 3.0.8 live gaat vandaag ? en speel je op Earthen ring btw borgoth ?Borgoth schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 09:30:
Ik wou eigenlijk net nog even online voor ik naar school moet. Kon ik nog snel naar 58 dingen. (was gisteren net niet gelukt) Maar toen ik er net op probeerde te komen was de server offline. Blijkbaar omdat 3.0.8 online gaat vandaag.
Aan de ene kant jammer dat ik nu niet online kan, maar nu kan ik wel gelijk een leuke 60 mount halen vanmiddag. (in plaats van een raptor) Ik denk dat ik voor een kodo ga.mounts van de andere kant kan nog steeds niet toch?
Is 3.0.8 al te downloaden?
Niet want het is onjuist hier is de bevestigende Blue Post :Anoniem: 282346 schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 10:00:
[...]
hoe zeker ben je dervan dat vandaag 3.0.8 live gaat vandaag ? en speel je op Earthen ring btw borgoth ?
3.0.8 gaat vandaag NIET live. Dan was het onderhoud wel van 03:00 tot 11:00 gepland. Dus 3.0.8 is nog nergens te downloaden. Helaasch pindakaasch.Borgoth schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 09:30:
Ik wou eigenlijk net nog even online voor ik naar school moet. Kon ik nog snel naar 58 dingen. (was gisteren net niet gelukt) Maar toen ik er net op probeerde te komen was de server offline. Blijkbaar omdat 3.0.8 online gaat vandaag.
Aan de ene kant jammer dat ik nu niet online kan, maar nu kan ik wel gelijk een leuke 60 mount halen vanmiddag. (in plaats van een raptor) Ik denk dat ik voor een kodo ga.mounts van de andere kant kan nog steeds niet toch?
En wanneer de tank dmg received is de charge dan consumed, of blijft deze ik dacht 60 seconden op de tank zitten? (of op wie je hem ook maar gecast hebt)Anoniem: 252101 schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 09:23:
[...]
Als je 't op je tank cast, en let op de procs dan krijgt je FoL 50% meer crit chance en pakt 500 dmg die de tank anders zou krijgen, oid.. dus zeker voordeel van het casten op tanks.
Je hebt ofc gelijk over Maly, maar dat betekent niet dat ik hem niet wil downen.
[...]
Gaat nog niet live.
volgens mij staat in de post boven die van jou dat 3.0.8 niet live gaat, elke woensdag ochtend is er maintenance.Borgoth schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 09:30:
[ Voor 33% gewijzigd door Valkyre op 14-01-2009 10:10 ]
[ Voor 25% gewijzigd door Borgoth op 14-01-2009 10:11 ]
"Don't let your dreams be memes"
Nee, als boom wil je spellpower en spirit hebben, en intellect voor een manapool van ongeveer 15k ofzo. Resto druids regennen vooral op spirit, en bovendien krijg je van spirit extra spellpower.Anoniem: 274410 schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 09:33:
Hier zat ik ook wel zo ongeveer aan te denken ja kwa build. Alleen die balans snap ik niet helemaal, het is dus zo dat hoe meer intellect ik heb, hoe minder spirit ik nodig heb voor +500 mp5 maar ook hoe minder ruimte ik heb voor spirit (gear enzo). Hmm, moet thuis maar eens even goed gaan kijken hoe dat zit en wat ik nou nodig heb... Toch bedankt !!![]()
Ik regen een stuk meer van m'n eigen regen dan van replenish. Daarnaast heb je in raids misschien replenish, maar in heroics meestal niet, en daar ga je je toch eerst mee bezig houden. Als je eenmaal raidgear hebt is manaregen niet echt een issue meer.Anoniem: 82860 schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 09:42:
Int is nu het belangrijkste voor regen, (in raids vnl. vanwege replenish) maar dat wil niet zeggen dat je de andere stats moet laten varen. Dus een gezonde hoeveelheid spirit is evengoed nix mis mee, maar qua balans wel de prioriteit bij int.
https://niels.nu
Wij minimaliseren het aantal melee mensen dat dit kan gebeuren door in een driehoek te gaan staan, op 1 punt heb je dan de tank, het andere punt melee groep 1 bovenop elkaar gestapeld (in elkaar gaan staan) en het andere punt hetzelfde. Gebruik ook echt de hitbox anders heb je nog kans dat de andere groep de frost ellende krijgt.hulkie schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 10:09:
KT ging behoorlijk goed, de melee kreeg frosttomb met 5 tegelijk, onhandig, maar door de stevige healing die we mee hadden ging er niemand dood!
Anoniem: 142494
Nou, het kan niet anders dan dat OL je een flinke gear upgrade gaat geven. Kun je eindelijk je level20-30 gear weggooienBorgoth schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 10:08:
Was ik helemaal niet zeker van, maar omdat Raffuhl boven mij dat zij nam ik dat maar aan.Maar op het moment van posten had Lenn89 nog niet geëdit.
Dat wordt dus nog even wachten met me mount.
edit:
Ik speel overigens op Dragonblight als Kawi.
Vergeet niet dat je nog altijd exalted moet zijn bij de andere faction om hun mounts te kunnen kopen, zelfs in 3.0.8. De verandering qua mounts is eigenlijk alleen voor Tauren en de alliance races die voorheen geen mech strider konden berijden, voor de anderen verandert er echt niks.Borgoth schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 09:30:
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Anoniem: 204282
Eh... is dit weer het verhaal van elk-ras-kan-alle-mounts-rijden-maar-je-moet-nog-steeds-eerst-exalted-met-die-faction-zijn?Borgoth schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 09:30:
[ Voor 3% gewijzigd door porn* op 14-01-2009 10:52 ]
Bnet pindle#2913
Raptors met een Troll erop zijn overigens ook mateloos irritant. Die kunnen niet door de deur van de elevator in Undercity onder andere. Een Tauren op een Kodo dan weer wel ... wtf ??Kapoen schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 10:43:
[...]
Vergeet niet dat je nog altijd exalted moet zijn bij de andere faction om hun mounts te kunnen kopen, zelfs in 3.0.8. De verandering qua mounts is eigenlijk alleen voor Tauren en de alliance races die voorheen geen mech strider konden berijden, voor de anderen verandert er echt niks.
Ik geef je wel gelijk ivm die kodo, raptors hebben een irritante animatie (al dat gehots en gebots). Mijn undead priest heeft een blauwe (turquoise?) raptor en ik heb er dik spijt van, zoveel runecloth verprutst
Mijn gnome kan geen enkele deur of opening langs zonder te unmounten, go figureredfoxert schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 11:02:
[...]
Raptors met een Troll erop zijn overigens ook mateloos irritant. Die kunnen niet door de deur van de elevator in Undercity onder andere. Een Tauren op een Kodo dan weer wel ... wtf ??
Zo zijn er nog wel meer irritante dingen aan die Raptors
Anoniem: 236827
Jammer dat de mount niet dropte, moet ik ook weer eens proberenporn* schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 10:51:
Gisteren een vrije avond dus kon ik even lekker chillen en doen waar ik zin in had
Allereerst even naar ZG, ik wilde Thekal nog even solo proberen, nog niet gedaan op m'n DK. Nou dat was echt een piece of cake, helaas geen mount, wel 50g aan gold en vendor crap. Heeft iemand Hakkar wel eens gesolo'ed? Binnenkort nog eens proberen
Hakkar is de makkelijkste boss in heel Zul'Gurub. Omdat hij geen Mind Control doet en geen serpent hoeft te killen zijn alle trucjes van vanilla WoW weg. Wel geen pet, gargoyle of DRW summonen want anders mind controlt jij je als nog en zit hij zo weer op 100%porn* schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 10:51:
Gisteren een vrije avond dus kon ik even lekker chillen en doen waar ik zin in had
Allereerst even naar ZG, ik wilde Thekal nog even solo proberen, nog niet gedaan op m'n DK. Nou dat was echt een piece of cake, helaas geen mount, wel 50g aan gold en vendor crap. Heeft iemand Hakkar wel eens gesolo'ed? Binnenkort nog eens proberen
Even m'n irl cooking levelen en een foodbuffje genomen, waarna een vriend van me vroeg iets te doen (hij was bijna 79). Dat werd dus HoS normal, die ik healde met mijn priest (zonder lvl 80 gear). Ging allemaal prima gelukkig, hoewel de tank slechte aggro had, hield ie wel de mobs van me af. Daarna HoL, al wat lastiger, vooral omdat de hele groep alle dmg pakte die er maar te krijgen was. Ach PoM is imba
Daarna kreeg ik nog een inviteje voor Sarth 10m-altgroepje, geen drakes verder dus, geen drops maar won wel de bag! Besloten om ook VoA nog even mee te pakken aangezien we toch de buff hadden, ook die nog ff plat. Droppen de Legs of Faith die verder toch niemand nodig had - yay
Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604
Er zijn al wel mensen die hakkar hebben gesolooed. Nu het probleem is de mind controls .... dus je moet wel solo gaan of in een party zitten met twee healers. Heb het eerst als prot pala / balance druid ( ik ) geprobeerd maar bij de eerst mind control heb ik de pala neergenukedporn* schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 10:51:
Euh, tuurlijk! Jemig, dat mensen dat vragenAnoniem: 236827 schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 11:14:
Hij: "wanna come to nexus hc?"
Ik: "Sure"
Hij: "what spec are u?"
Ik: "Discipline"
Hij: "cant u respec to healer?"
Keri enraged altijd, heeft niks met DPS te maken maar gewoon dat ze onder een X procent komt. En wat die DPS betreft; tja, dat zijn PuGs en doe je niets tegen. Ik heb geen enkele heroic PuG meegemaakt waarbij DPS aand e 2k kwam op bosses. Ja, trashpacks AoEen wel, maar wat voor'n DPS je daar op doet boeit alleen voor de snelheid, en daar haal ik met m'n mage zo 5k.Ik: "I am healer, Discipline is a viable healing spec nowadays, if you missed it :)"
Hij: "cool" /invite ontvangen.
Niet de meest up-to-date persoon dus, maar ik gaf 'm een kans.
De groep zag er verder redelijk uit, met een Prot Pala als tank, 22k hp unbuffed (gear verder niet gechecked). Ret Pala en Hunter maakten de groep compleet.
Het bleek dat de eerst extra baas (die met die whirlwind) al dood was... altijd fijn om te weten. De tank was prima, al kreeg de melee redelijke damage hier en daar. Mage boss was geen probleem, PoM is heilig daar. Bij de elemental boss focuste de DPS niet op de portals en we kregen dus lekker wat adds, en veel damage overall. Uiteindelijk stonden alleen de Ret Pala en ik nog, maar de baas was dood. Door naar de stone boss, welke ook geen probleem was. De laatste baas was wel goed voor 2 wipes, doordat we te weinig DPS hadden ging ze in enrage, wat erg veel damage op de tank gaf (zo'n 15k hits leek het). Uiteindelijk wel gedowned. Toen bekeek ik m'n Recount, en zag dat de DPS zo'n heerlijke 1300 tot max. 1700 van de Rogue deed. Tsja, dan duurt het allemaal wat langer. Alleen m'n neck vervangen door een betere blauwe. Helaas geen Mace, maar die zal ik gaan farmen.
Ja inderdaad. Die mensen zijn nog in de veronderstelling dat Disc alleen PvP healing is. Beetje outdatedHydra schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 11:27:
[...]
Euh, tuurlijk! Jemig, dat mensen dat vragen
Ah, dat van die enrage wist ik niet. Na de eerste try speelde ik er dus ook op in, en ging het prima. As in: shield op tank, Penance bij eerste klap, flash heal spam daarna. Dat ging heel goedKeri enraged altijd, heeft niks met DPS te maken maar gewoon dat ze onder een X procent komt. En wat die DPS betreft; tja, dat zijn PuGs en doe je niets tegen. Ik heb geen enkele heroic PuG meegemaakt waarbij DPS aand e 2k kwam op bosses. Ja, trashpacks AoEen wel, maar wat voor'n DPS je daar op doet boeit alleen voor de snelheid, en daar haal ik met m'n mage zo 5k.
Leuke verhalen verder! Als eerste keer als healer heroics induiken is spannend
Arme ik.Realm News
05/01 Extended Downtime- Eonar
Due to technical issues, the Eonar realm will remain offline for approximately 35 more minutes. The issue is being addressed and will be resolved as soon as possible.
We currently estimate that the server will be fully operational again at approximately 12:00, Paris time (CET). Last updated at 11:25 CET.
We apologise for any inconvenience this may cause.
[ Voor 3% gewijzigd door Paprika op 14-01-2009 11:40 ]
Bnet pindle#2913
Hij is easy solo te doen mits je rond de 2400dps over het hele gevecht blijft. Hij heeft nog steeds een enrage timer (10min), heb hem van de week geprobeerd als Feral bear en als Balance. Als Balance niet te doen, teveel healing nodig, dus mana problemen.porn* schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 11:42:
Wist niet dat Hakkar zo easy was. We hebben em eens met 3en gedaan op 70 maar dan ga ik em zeker solo nog eens proberen. Jammer dat er nog steeds 3 dagen cd op zit, magoed anders was het helemaal makkelijk te farmen
Zonder dat je de andere bazen eerst neerlegd, is ie nog wel lastig geloof ik. Ik vind de bat boss nog de moeilijkste, ook moeilijker dan Hakkar.porn* schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 11:42:
Wist niet dat Hakkar zo easy was. We hebben em eens met 3en gedaan op 70 maar dan ga ik em zeker solo nog eens proberen. Jammer dat er nog steeds 3 dagen cd op zit, magoed anders was het helemaal makkelijk te farmen
Thanks@Salena gz met je loot, binnenkort ook eens hcs gaan doen op m'n priest. Heb nu nog vrijwel heel m'n oude 70 set aan, en merk alleen dat m'n regen en mana echt sucky zijn. Spellpower heb ik dan wel weer 1580 wat best aardig is als ik jou hoor? Oo
http://www.wowhead.com/?achievement=957volder schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 11:57:
[...]
De bijou's in ZG zijn trouwens een goudmijn op de AH, met een fellow druid heel ZG 2x gecleared (anderhalf uur per run) 1900g aan Bijou's in 1 nacht verkocht.
Lijkt me wat veel DPS. Onyxia heeft 1.1M health, als je die in 10 min doet heb je dus 1833 DPS sustained nodig. Ony is een 40 man boss, Hakkar 20 man. Lijkt me dus dat je een stuk minder nodig hebt dan voor Ony.volder schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 11:57:
Hij is easy solo te doen mits je rond de 2400dps over het hele gevecht blijft. Hij heeft nog steeds een enrage timer (10min)
Hier kon uw advertentie staan
To Hard To Tweak
MC'en met 0hit is niet onmogelijk maar keep in mind dat de kans is dat hij mislukt best wel aanwezig is....Betthen schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 12:17:toon volledige bericht
Hey!
Gisteren toen ik thuis kwam van werken niet veel zin om echt iets actiefs te doen, dus ben maar was gaan idlen in dalaran. Rond een uurtje of 9 toch wat actiever geworden en Nexus Hc gaan doen, en in mijn 4de run toch al de mace mogen looten, dus viel niet tegenNu 1720 sp 300/600mana/5secs (genoeg voor naxx 25 beginnen toch??), en mis nog een paar dingen zoals mijn headenchant dus het gaat de goed kant op
![]()
Vavavond naxx 25man, met de guild die ik eergister gejoined ben, als ik een invite krijg. Het is ook hun eerste keer in naxx hc, dus ben benieuwd. We zullen wel beginnen met spider wing denk.... tactics een beetje doorgelezen en lijkt me allemaal wel te doen.
Zag alleen wel dat ik op de 2de boss en instructor in militair wing moet gaan MC-en.... nu is mijn vraag, maak dat veel uit dat ik zeg maar 0 spell hit rating heb...?? zal weinig keuze hebben, maar stel dat het met 0 echt klote is, kan ik dat in ieder geval van te voren zeggen en niet dat ik gelijk een slechte indruk achterlaat
Verder is mijn vraag , op instructor... moet je 2 priests hebben die mc-en wat ik lees. 20 seconde voor dat schilde en 30 seconde cd op taunt. Moet ik hier zeg maar 1 minuut lang mijn MC laten casten, of moet ik na 1 tank sessie wisselen van add die ik mc, om te zorgen dat die cooldowns enzo weer terug zijn?? Dan kan die oude add niet gehealed worden meer, dus daarom twijfel ik.. iemand advies?
Bedankt alvast
"Don't let your dreams be memes"
Als er een warlock in de raid zit, Curse of Elements helpt in dit geval zeker.Wootlock schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 12:20:
[...]
MC'en met 0hit is niet onmogelijk maar keep in mind dat de kans is dat hij mislukt best wel aanwezig is....
Nou, dat niet alleen, maar dat je gaat vragen of iemand voor een heroic Pug wil gaan respeccenAnoniem: 236827 schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 11:33:
Ja inderdaad. Die mensen zijn nog in de veronderstelling dat Disc alleen PvP healing is. Beetje outdatedzo'n half jaar zeg maar...
De eerste keer had ik ook maar iets van 1200 spellpower en moeite de tank door die frenzy heen te healen. Ik was ook te druk bezig met de DPS eromeen te healen omdat deze toch damage nemen door de freezes. De keer daarna inderdaad gewoon heal spam op Keri.Ah, dat van die enrage wist ik niet. Na de eerste try speelde ik er dus ook op in, en ging het prima. As in: shield op tank, Penance bij eerste klap, flash heal spam daarna. Dat ging heel goed
En inderdaad, nu zijn heroics lekker uitdagend, straks met betere gear zijn alleen zuigende PuG's nog uitdagend
Ja, sorry de 2400dps is als je samen bent. 1200dps de man dus.Exitium schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 12:10:
[...]
Lijkt me wat veel DPS. Onyxia heeft 1.1M health, als je die in 10 min doet heb je dus 1833 DPS sustained nodig. Ony is een 40 man boss, Hakkar 20 man. Lijkt me dus dat je een stuk minder nodig hebt dan voor Ony.
[ Voor 6% gewijzigd door volder op 14-01-2009 12:50 ]
[ Voor 17% gewijzigd door Mektheb op 14-01-2009 13:00 ]
http://www.wowhead.com/?spell=53601Gohan-san schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 10:08:
[...]
En wanneer de tank dmg received is de charge dan consumed, of blijft deze ik dacht 60 seconden op de tank zitten? (of op wie je hem ook maar gecast hebt)
aye maly is wel een leuke gevecht, ook lekker snel als je hem eenmaal onder de knie hebt, vorige week 2de try ging ie neer. iedereen zo van ehm wtf nu al. laten we dan maar naar Naxx10 gaan
1600 dps moet toch makkelijk lukken op lvl 80? Heeft iemand ZG al solo gedaan als Fury warrior? Weet niet of het mogelijk is maar met Enraged regen moet het denk ik wel lukken.volder schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 12:46:
[...]
Ja, sorry de 2400dps is als je samen bent. 1200dps de man dus.
Hakkar heeft 710.000hp en de Blood Siphon met 2 man geeft hem 96.000hp terug.
Dan zou je iets over de 800.000hp moeten doen in 10 min.
Daar gaat dan nog de tijd vanaf dat je Blood siphon hebt 48sec totaal en de mindcontrol tijd.
Hier en daar een heal op jezelf en op persoon die tankt, had die berekening 1 op 1 overgezet, foutje
Rond de 1600dps zou solo genoeg moeten zijn voor Hakkar dus.
ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)
Ik zou niet gaan wisselen tenzij het niet anders kan door welke oorzaak dan ook, it never failed for us. Zorg alleen dat er marks staan op de adds zodat de andere priest niet dezelfde add wil gaan mc'en maar da tlijkt me klontjes. Vergeet die ene ability ook niet van te voren (mind sooth?) op de te mc'en add, logisch voor de ene priest maar niet altijd voor de andere zoals ik laatst meemaakte op mijn alt in een semi-pug Naxx.Betthen schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 12:17:
Verder is mijn vraag , op instructor... moet je 2 priests hebben die mc-en wat ik lees. 20 seconde voor dat schilde en 30 seconde cd op taunt. Moet ik hier zeg maar 1 minuut lang mijn MC laten casten, of moet ik na 1 tank sessie wisselen van add die ik mc, om te zorgen dat die cooldowns enzo weer terug zijn?? Dan kan die oude add niet gehealed worden meer, dus daarom twijfel ik.. iemand advies?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq