Ja..ik had het zelfde probleem op m'n DK, maar in StormPeaks (K3 om precies te zijn) Kun je van de goblin naast de FP een Loaner Mount krijgen waarmee je in Stormpeaks, Icecrown en Shalozar basin kan vliegen.
Ik wist wel dat ik in SP kon vliegen ermee, maar Icecrown en SB wist ik niet tot ik op een gegeven moment in Crystalsong probeerde te mounten toen er werd verteld dat ik in SP, IC of SB moest zijn.
Je kan dan evengoed alle daily's doen zonder 2k nodig te hebben voor alle skills en mount.
Hier weer even een berichtje van mij trouwens. Ben heel druk geweest met Werk en WoW dus niet echt veel tijd op te posten....Anyway ondertussen gererolled van main naar DK(zoals verschrikkelijk veel mensen maarja) tank en ben ik al weer bijna full epic /brag mode off
Ik moet eerlijk zijn dat een DK tank heerlijk is en dat ik echt veel lol heb ermee, Ik laat me nu healen in plaats van andersom
We zitten op de guild nu met bijna alles cleared behalve Sarth+3 en +2(+1 hebben we gedaan).
Nu is het weer terug bij het oude, " o noes a whipe night, i better not sign up for a second"

Veel te weinig sign ups dus en dat is pas irritant.

Maar goed al met al is het weer een lekkere tijd geweest in WoW en kan ik niet w8en op de nieuwe Content patch..*looks at blizzard with cute puppy eye's*