Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 178 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 63.426 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev10
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11:35
Gisteren de hele avond Maraudon gedaan met een PuG. Het ging niet echt heel lekker.

We begonnen met z'n vieren terwijl een level 60 hunter onderweg was. Ik als laagste level ging tanken en zou gehealed worden door een level 50 Shaman. Verder een 50 Rogue en een 51 Shaman. De 51 Shaman had nogal commentaar dat ik een waardeloze tank was, dat de 50 shaman waardeloos healde en dat hij de dungeon alleen deed voor de loot. Ik heb hem toen gewaarschuwd dat ik hem zou kicken als hij nog een keer commentaar wilde leveren. En hij deed dat nog ook. We bleven even wachten op de level 60 hunter en toen ging hij zitten zeiken dat hij verder wilde. Ik zei tegen hem dat als hij verder wilde, hij het maar moest doen. En hij deed het nog ook. Enfin, twee tellen later was hij dood en ging hij weer zitten zeiken dat ik een waardeloze tank was en dat de rest van de PuG ook waardeloos was. Hij koos eieren voor z'n geld en ging ook wachten. Tijdens het wachten zat hij nog een keer irritant te doen. Toen de hunter er was heb ik gezegt dat hij kon kiezen. Of zelf uit de party stappen of gekickt worden of z'n bek houden. Hij zei dat hij z'n bek wel zou houden, maar twee tellen later was het weer raak. Ik ging dood en kreeg de volle laag van hem. Toen heb ik hem gekickt en /ignore. Nadat hij weg was, ging het redelijk. Leuke loot, maar niet echt heel bijzonder veel exp.

Vanavond level 48 dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:59
Nitai schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 10:11:
[...]

Het is wel triest ja. Maar goed, ik denk dat Blizzard de overweging moest maken voor dergelijke mounts of het gold farming / buying meer in de hand werken. Staat ook niet echt geweldig qua status, 'loaned mount' moet ik zeggen...wat komt er straks? ingame leningen die je kan afsluiten bij Blizzard? lol :)
'loansharks' uiteraard, goblins die met een grote hamer je benen komen breken als je hun leningen met 100% intrest niet kan terugbetalen >:)
Anoniem: 86703 schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 10:13:
[...]

Ik ga er vanuit dat de code voor alle realms wereldwijd hetzelfde zal zijn, dus ook op de Europese realms.
Niet helemaal denk ik, de nieuwe patches zijn altijd ingedeeld in regios. Zo kan je met een US patch geen GB/UK versie updaten en vice versa.

[ Voor 25% gewijzigd door Kapoen op 21-01-2009 10:16 ]

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232504

FunkyTrip schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 09:20:
[...]

Die 60% fly speed loaner mounts :')
Ja..ik had het zelfde probleem op m'n DK, maar in StormPeaks (K3 om precies te zijn) Kun je van de goblin naast de FP een Loaner Mount krijgen waarmee je in Stormpeaks, Icecrown en Shalozar basin kan vliegen. :)

Ik wist wel dat ik in SP kon vliegen ermee, maar Icecrown en SB wist ik niet tot ik op een gegeven moment in Crystalsong probeerde te mounten toen er werd verteld dat ik in SP, IC of SB moest zijn. :P

Je kan dan evengoed alle daily's doen zonder 2k nodig te hebben voor alle skills en mount. :P

Hier weer even een berichtje van mij trouwens. Ben heel druk geweest met Werk en WoW dus niet echt veel tijd op te posten....Anyway ondertussen gererolled van main naar DK(zoals verschrikkelijk veel mensen maarja) tank en ben ik al weer bijna full epic /brag mode off >:)

Ik moet eerlijk zijn dat een DK tank heerlijk is en dat ik echt veel lol heb ermee, Ik laat me nu healen in plaats van andersom :P
We zitten op de guild nu met bijna alles cleared behalve Sarth+3 en +2(+1 hebben we gedaan).
Nu is het weer terug bij het oude, " o noes a whipe night, i better not sign up for a second" :X
Veel te weinig sign ups dus en dat is pas irritant. |:(

Maar goed al met al is het weer een lekkere tijd geweest in WoW en kan ik niet w8en op de nieuwe Content patch..*looks at blizzard with cute puppy eye's* :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07:34
Dagboekje,

Gister ben ik weer laat online gekomen. De raid was al bezig. Sart lag al voor ik online kwam, ze waren lekker aan het wipen op Malygos. Ik heb in de tussentijd mijn gems geregeld (2 keer (8spi & 8int) en 2 keer (9spellp & 3mp5)) en ben toen een beetje arena gaan doen. Was leuk man!

Onze setup:
MS warrior (mijn bro, behoorlijk in de pvp gear en die axe van KT)
Fury warrior (goede maat die normaal tank is, 0 resi)
Holy pally (guildy, prima healer)
DK (vage kennis, geen resi)
Holy priest (ik, 210 resilience)

Drie melee werkt als een tiet. Gewoon 1 target pakken dat squishy is en niet weg kan komen en rossen maar. Vier plate werkt ook erg goed, uiteraard ben ik dan de lul; door een goed getimed shield van de pally, LoS en veel instant heal spammage bleef ik nog redelijk lang leven. Uiteindelijk met 9-2 geeindigd op 1600 rating. Ik zit zo ondertussen denk ik op de 1600 punten, binnenkort dus maar eens mijn eerste item halen!

De hunter heb ik nu al 3 dagen niet aangeraakt dus die is behoorlijk rested in Northrend aan het wachten op zijn eerste questjes. Ik heb aangeboden donderdag 25mans te leiden. Ik heb de officers twee opties voorgelegd.
1 – Ik begin aan Naxx met een standaard groep
2 – Ik sloop Maly voor de eerste keer met een goede groep die ik zelf samenstel
Allebei leuk, ik hoop dat ik voor optie 2 mag gaan, maar heb er een hard hoofd in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-05 17:29
Dat tegemoet komen vast best mee. HF met 2000 yards vliegen op 60% speed voor 1 quest. Iets wat redelijk vaak voorkomt in storm peaks / icecrown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:10

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Kapoen schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 09:55:
Deze link is redelijk snel, voor degenen die de nieuwe patch willen downloaden zonder gebruik te maken van de trage blizz downloader :)

Als ik Wowinsider eens nalees zijn er weer redelijk wat bugs in het spel geslopen, waarvan één redelijk ernstig: zodra Wintergrasp is afgelopen crasht heel Northrend :?

[...]

Te hopen dat deze bug niet overwaait naar Europese realms.
Ik heb de patch daar gedownload, geinstalleerd, maar als ik hem wil opstarten krijg ik na het inloggen ''unable to validate gameversion''. Is dat omdat er iets met de patchfile niet jofel is, of is dat gewoon omdat de servers (wellicht) nog down zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
HTT-Thalan schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 10:32:
[...]

Ik heb de patch daar gedownload, geinstalleerd, maar als ik hem wil opstarten krijg ik na het inloggen ''unable to validate gameversion''. Is dat omdat er iets met de patchfile niet jofel is, of is dat gewoon omdat de servers (wellicht) nog down zijn?
Ja de login server zal nog niet goed wakker zijn denk ik, ook redelijk normaal want het officiële maintenance window loopt tot 11u. En op patchdagen zijn er meestal problemen waardoor het nog wat langer duurt.

*edit* ondertussen is het 'unable to validate...' probleem van de baan, Blizzard is bezig met de servers te starten denk ik.

[ Voor 9% gewijzigd door Kapoen op 21-01-2009 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 282346

Anoniem: 86703 schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 10:13:
[...]

Ik ga er vanuit dat de code voor alle realms wereldwijd hetzelfde zal zijn, dus ook op de Europese realms.
Niet helemaal de servers zijn gescheiden en de bugs zijn niet altijd hetzelfde. de basiscode ( expansion packs ) is dezelfde maar de ene bugfix kan een probleem veroorzaken bij een patch en de andere niet dus dat is nog een beetje raden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:08

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

ImdaMned schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 10:27:
Dat tegemoet komen vast best mee. HF met 2000 yards vliegen op 60% speed voor 1 quest. Iets wat redelijk vaak voorkomt in storm peaks / icecrown
Jah, dat vond ik zelfs op mijn epic flyer irritant.

Anyways, je hebt vliegen in Northrend in principe niet nodig om 80 te geraken. Als je alle quests doet waar je geen vlieger voor nodig hebt + wat instances gaat het goed lukken. In mijn situatie was het echter wel zo dat ik van 70 tot 80 volledig rested heb geleveled, zonder rested zul je wat meer instances moeten runnen (ik heb in het begin 1x UK en 1x Nexus gedaan en 1x VH + 1x Gun'Drak toen ik bijna 80 was).

@Kaap: Je kunt leuk gaan lopen ranten over dat je niet moet zeiken over goud besteden aan flyers, maar het gaat hier in mijn geval om prioriteiten. Het levelen van een alt + gathering professions vind ik een leuke manier om gold te 'farmen' ten behoeve van mijn main (epic flyer, enchants, gems, crafted gear, flasks, buff food, professions levelen, etc... allemaal kostbare zaken). Ik maak er verder ook geen probleem van ofzo. In plaats van het doen van quests die een flyer nodig hebben heb ik gewoon wat instances gerund, duurt misschien wat langer, maar wat boeit dat als je het naar je zin hebt. Als ik weer eens goud over heb ga ik hem wel van een flyer voorzien. Voorlopig red ik het prima zonder en bespaar ik toch weer 2000 goud.

[ Voor 64% gewijzigd door Dricus op 21-01-2009 11:03 ]

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
De servers zijn er weer. Ik heb ondertussen alweer de riolen van Dalaran afgelopen om de befaamde paddestoelen te plukken ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Kapoen op 21-01-2009 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 25-03 13:09

dommerick

is domm

200 relics of ulduar gingen hier al voor 400g

de volgende 200 ga ik er op zetten voor 600g :P

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-05 16:20
dommerick schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 11:14:
200 relics of ulduar gingen hier al voor 400g

de volgende 200 ga ik er op zetten voor 600g :P
200 voor 400 is ook wel erg weinig (5K rep voor 400G is een schijntje natuurlijk). Denk dat je wel uit mag gaan van 5G/per stuk in het begin.

[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 21-01-2009 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Laatst online: 25-03 13:09

dommerick

is domm

portal van dalaran naar orgrimar genomen, maar kan nu niet meer in de server komen met die char :s

De cooking daily van 12 chilled meat is trouwens nu nog maar 4 chilled meat :*)

[ Voor 30% gewijzigd door dommerick op 21-01-2009 11:30 ]

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
dommerick schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 11:22:
portal van dalaran naar orgrimar genomen, maar kan nu niet meer in de server komen met die char :s
Op Turalyon zijn er ook al weer problemen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liledevil
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-01-2024

liledevil

DELL EVIL I

Kapoen schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 11:10:
De servers zijn er weer. Ik heb ondertussen alweer de riolen van Dalaran afgelopen om de befaamde paddestoelen te plukken ;)
Dan zal ik kijken of ik vanavond weer de Carrots heb ;)

Verder gister een PUG HC Nexus gedaan, 4 van 1 andere guild en ik dan als tank.
Was enigzins verbaasd over hoe moeilijk het ging. Zijn holy priests zulke trage healers geworden in WLK?
had een Holypriest met 1700+ Healing die gewoon echt moeite leek te hebben me op te houden, en dan gebruikten we veel CC.
Daarintegen eerder deze week met een maat van me, resto shammy met 1200+ Healing HC Nexus gedaan die mij veel beter in level wist te houden, is dit een kwestie van skills of class/spec?

Verder wel de epic waist van Keristraza mogen looten, het is DPS, maar was een stuk beter dan de groene waist die ik al had en ik ben toch al te ver over defcap, dus leek me dit nog niet eens een slechte upgrade.

Dat was mijn avondje wel heel snel, niet veel bijzonders gedaan, hc nexus duurde ook gewoon te lang, denk ca 1,5u. Daarna ook mijn vriendin nog even aandacht gegeven

if you pay peanuts, you get monkeys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
liledevil schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 11:28:
[...]

Dan zal ik kijken of ik vanavond weer de Carrots heb ;)

Verder gister een PUG HC Nexus gedaan, 4 van 1 andere guild en ik dan als tank.
Was enigzins verbaasd over hoe moeilijk het ging. Zijn holy priests zulke trage healers geworden in WLK?
had een Holypriest met 1700+ Healing die gewoon echt moeite leek te hebben me op te houden, en dan gebruikten we veel CC.
Daarintegen eerder deze week met een maat van me, resto shammy met 1200+ Healing HC Nexus gedaan die mij veel beter in level wist te houden, is dit een kwestie van skills of class/spec?
Als die priest een geroutineerde Circle of Healing spammer was/is dan heeft ie inderdaad problemen nu ja.

[ Voor 19% gewijzigd door Kapoen op 21-01-2009 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdveer
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 01-05 16:41
Kwestie van skill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:20

DizzyWeb

Ondertiteld

MrVegeta schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 00:33:
[...]

Jij noemt dat een redelijk avondje? :o
Mja, tenminste nog iets gedaan. Dacht dat ik gesigned had voor Sarth 25, maar dat bleek niet op de calendar te staan... dus weer eens geen raidspot. Tot nu toe maar 1x uberhaupt in een raidgroep terecht gekomen omdat we veeeeeel teveel tanks hebben. Dus dat ik uiteindelijk toch Sarth 10 kon doen en mijn eerste raid loot kon claimen... mja, redelijk. Verre van geweldig, mag duidelijk zijn :+ Maar redelijk.

Door ons tankoverschot (en 2 officer tanks... en het "druid tanks suck now" idee dat men heeft) nog maar 1x in een Naxx10 weten te komen in de paar maanden dat de guild het nu runt. Naxx25 hoef ik nog niet eens aan te denken. Nu 2x Obsidian Sanctum op normal gedaan. 25mans hoef ik dus ook niet aan te denken, niet in de guild althans. En Eye of Eternity doen ze er altijd na, dus die kan ik ook vergeten. Alle andere tanks lopen nu alleen maar op me uit. Ik pak wat ik pakken kan.

[ Voor 29% gewijzigd door DizzyWeb op 21-01-2009 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baator_Balasa
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Zou kunnen komen door addons, als je die hebt tenminste....zo niet; heb ik niks gezegd :)
Als je wel addons hebt zou ik ze even uitzetten en kijken of je dan wel weer op de server kunt inloggen.

[ Voor 14% gewijzigd door Baator_Balasa op 21-01-2009 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdveer
DizzyWeb schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 11:30:
[...]

Mja, tenminste nog iets gedaan. Dacht dat ik gesigned had voor Sarth 25, maar dat bleek niet op de calendar te staan... dus weer eens geen raidspot. Tot nu toe maar 1x uberhaupt in een raidgroep terecht gekomen omdat we veeeeeel teveel tanks hebben. Dus dat ik uiteindelijk toch Sarth 10 kon doen en mijn eerste raid loot kon claimen... mja, redelijk. Verre van geweldig, mag duidelijk zijn :+ Maar redelijk.

Door ons tankoverschot (en 2 officer tanks... en het "druid tanks suck now" idee dat men heeft) nog maar 1x in een Naxx10 weten te komen in de paar maanden dat de guild het nu runt. Naxx25 hoef ik nog niet eens aan te denken. Nu 2x Obsidian Sanctum op normal gedaan. 25mans hoef ik dus ook niet aan te denken, niet in de guild althans. En Eye of Eternity doen ze er altijd na, dus die kan ik ook vergeten. Alle andere tanks lopen nu alleen maar op me uit. Ik pak wat ik pakken kan.
Kansloze guild. :X Bij ons wordt zowel naxx10/naxx25 als beide Sartharions door van alles getanked. De laatste naxx25 werd bij iedere trashpack/boss gewisseld van MT om het een beetje leuk te houden voor iedereen (hier viel ook een beartank onder). Met de huidige content is het echt totaal niet nodig om mensen buiten te sluiten omdat hun class misschien iets minder tanked dan de rest..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11:54

Wootlock

Evilution

DizzyWeb schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 11:30:
[...]

Ik zou zeggen: tijd om een nieuwe guild te zoeken :+
Tanks zijn over het algemeen zeer gewilt ;)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wvdveer schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 11:39:

Met de huidige content is het echt totaal niet nodig om mensen buiten te sluiten omdat hun class misschien iets minder tanked dan de rest..
Yup klopt helemaal, ik ben zelf ook een tank geworden in WotlK maar in m'n huidige guild hebben wij ook te veel tanks(6 inclusief ikzelf waarvan 4 erg actieve), maar ik krijg genoeg opties om te tanken en is het niet in een 25man dan is het wel in een 10man. :)

En zoals Dizzyweb al zei, het wordt allemaal nog lastiger als je 2 Officers heb die tank zijn. Bij mij is het net ff erger want we hebben 5 Officers die allemaal tank zijn. :X

De kans dat je op zo'n manier een 25man kan tanken wordt heel klein :| . Gelukkig kijken ze bij ons naar de Epgp(DKP) en als je een stuk lager bent dan een paar anderen die ook gesigned hebben kom jij wel in de raid. :)
Wel zo eerlijk imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Wootlock schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 11:51:
[...]

Niet op deze realm. Ernstig tankoverschot (ja, zijn vast wel een zooi pre-raid guilds te vinden die een tank willen... maar dat is precies niet wat ik wil :P). De guilds die redelijk raiden hebben geen van allen tanks nodig.

En met dit gekloot krijg ik ook weinig zin om geld uit te geven om naar een onbekende realm te gaan zonder te weten waar ik dan aan toe ben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

DizzyWeb schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 11:58:
[...]

Niet op deze realm. Ernstig tankoverschot (ja, zijn vast wel een zooi pre-raid guilds te vinden die een tank willen... maar dat is precies niet wat ik wil :P). De guilds die redelijk raiden hebben geen van allen tanks nodig.

En met dit gekloot krijg ik ook weinig zin om geld uit te geven om naar een onbekende realm te gaan zonder te weten waar ik dan aan toe ben ;)
Dan zou ik zeggen: roll een DK op een realm en ga daar met wat mensen praten over hoe gewilt tanks zijn ect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdveer
[...]

Ik zou sowieso liever een druid meenemen als offtank dan een prot war/paladin. Kitties kunnen er tenminste nog redelijke dps uitpersen als ze niet hoeven te tanken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Terwijl de quest text 8 meat schijnt te zeggen. Dus wat het nou is ... 4 meat is geweldig :)

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:19
Gisteren op mijn Unholy DK (welke al een tijdje 80 is) maar wat 5-man group quests voor gold en tegen verveling gedaan in Icecrown. De group was als volgt: Feral Druid in Epics, Holy Paladin in Epics, Rogue in Epics / blue's en ikzelf volledig in blue's (nog geen tijd gehad om te raiden). De Feral Druid zou wel gaan tanken, maar oh oh oh wat was zijn threat laag :X Ik zat in m'n DPS gear en Blood Presence maar ik trok al haast aggro, de Rogue zat sowieso al boven de aggro van de Druid. Toen de Druid ook nog eens een paar keer heel dichtbij doodgaan zat ben ik geschakeld naar Frost Presence en heb de rest van de quests allemaal getanked. Ik weet niet wat de Druid aan het doen was maar hij/zij maakte het de Paladin onnodig moeilijk.

Laatst mijn DPS getest op training dummies om een indicatie te krijgen, zonder buffs of iets zit ik op dummies rond de 1700-1800 dps. Tuurlijk is dit geen indicatie van hoe het in een raid / instance zou gaan want daar zit je met hele andere situaties maar ik vond het toch nog best redelijk.

Toch valt het me wel op dat haast iedereen in Epics rondloopt, na de launch van BC heb ik heel veel actief geraid maar daarna is het raiden op een laag pitje gegaan voor me, zijn de raids in WotLK echt zoveel makkelijker dat nu alles al wordt gePuG'ed en iedereen in paarse pixels rondloopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:07

TiMMieJ

PSN: Orixez

baalmodus :(

Gisteren naxx 10 in gegaan en mocht daar eens MT spelen als durid. Was erg leuk om de fights eens anders mee te maken moet ik zeggen. Alleen balen van patchwerk (3 min 2 sec) waar we net geen achievement haalden. Als er 1 mage gewoon eens leerde dps' en aangezien ik boven hem stond als tank :S? dan was het een eitje. Volgende keer beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdveer
Anoniem: 232504 schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 11:53:
[...]

Yup klopt helemaal, ik ben zelf ook een tank geworden in WotlK maar in m'n huidige guild hebben wij ook te veel tanks(6 inclusief ikzelf waarvan 4 erg actieve), maar ik krijg genoeg opties om te tanken en is het niet in een 25man dan is het wel in een 10man. :)

En zoals Dizzyweb al zei, het wordt allemaal nog lastiger als je 2 Officers heb die tank zijn. Bij mij is het net ff erger want we hebben 5 Officers die allemaal tank zijn. :X

De kans dat je op zo'n manier een 25man kan tanken wordt heel klein :| . Gelukkig kijken ze bij ons naar de Epgp(DKP) en als je een stuk lager bent dan een paar anderen die ook gesigned hebben kom jij wel in de raid. :)
Wel zo eerlijk imo.
Er wordt in de guild door de raidleader (persoon verschilt ook per raid) gerolled als er teveel signups van een bepaalde class zijn. Komt vaak genoeg voor dat de ubergeared MT of andere officers niet mee kunnen vanwege unlucky rolls. Werkt perfect in een casual guild (naxx 10/25, sarth10/251d, malygos 10/25 down). Als je dus normale spelers hebt hoef je echt geen 'progress'rules in te gaan stellen mbt classes etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
[...]

Bij ons is ook een tank-stop hoor. We hadden er al genoeg, maar nu met een DK-tank erbij eigenlijk zelfs teveel. Zij rouleren hun spots dus onderling, want we gaan echt niet ineens meer tanks meenemen.

Ow geweldig nieuws! 12 was echt TE veel gewoon.

[ Voor 40% gewijzigd door Bosmonster op 21-01-2009 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Bosmonster schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 12:16:
[...]

Bij ons is ook een tank-stop hoor. We hadden er al genoeg, maar nu met een DK-tank erbij eigenlijk zelfs teveel. Zij rouleren hun spots dus onderling, want we gaan echt niet ineens meer tanks meenemen.
Op Outland zijn er weinig guilds die op voor mij gepaste tijden raiden (na 20:00 eigenlijk pas) en de meeste guilds hebben allang geen tanks meer nodig. Daarnaast lijkt in de LFG ook het tankprobleem opgelost te zijn. Al wat ik zie is LF3M, dps and healer over het algemeen. Mijn warrior is niet zo goed met bandages :(

Achjah ... ik hou me wel bezig, nog 1 quest in Icecrown en dan ben ik daar ook klaar en heb ik mn Loremaster title. Kan ik me daarna bezig houden met faction rep grinding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

wvdveer schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 12:11:
[...]

Er wordt in de guild door de raidleader (persoon verschilt ook per raid) gerolled als er teveel signups van een bepaalde class zijn. Komt vaak genoeg voor dat de ubergeared MT of andere officers niet mee kunnen vanwege unlucky rolls. Werkt perfect in een casual guild (naxx 10/25, sarth10/251d, malygos 10/25 down). Als je dus normale spelers hebt hoef je echt geen 'progress'rules in te gaan stellen mbt classes etc..
Bij ons pikt de raidleader eerst de personen die hij "het beste voor de raid" vindt. Dat zijn dus per definitie de officers, eigenlijk. Of vrienden van officers. Of degene die het bed deelt met een officer. Da's natuurlijk allemaal puur toeval... maar wel opvallend dat degenen die het meest kritisch zijn en zelf nadenken in plaats van klakkeloos de GM napraten het minst in raids komen. Heeft bij ons niks met rolls temaken. "Best for the raid". Daarom staan er fury warriors en warlocks in naxx10 die met moeite de 1000 dps halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 02-05 13:35

Scrummie

Think different

Meer mensen moeite met patch downloaden? Hij blijft hier elke 256kb steken. Als ik dan de downloader herstart, gaat ie weer 256kb verder. Gaat om Mac versie overigens, dus kan zijn dat alleen daar het probleem bestaat.

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
DizzyWeb schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 12:20:
[...]

Bij ons pikt de raidleader eerst de personen die hij "het beste voor de raid" vindt. Dat zijn dus per definitie de officers, eigenlijk. Of vrienden van officers. Of degene die het bed deelt met een officer. Da's natuurlijk allemaal puur toeval... maar wel opvallend dat degenen die het meest kritisch zijn en zelf nadenken in plaats van klakkeloos de GM napraten het minst in raids komen. Heeft bij ons niks met rolls temaken. "Best for the raid". Daarom staan er fury warriors en warlocks in naxx10 die met moeite de 1000 dps halen.
1000 DPS zit je goed op je plaats in Naxx 10 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-08-2021

-BB-

kwak

[...]

Klinkt alsof er aardig wat mensen standaard de dupe zijn van vriendjespolitiek. Dat er dan geen aparte guild opgestart wordt door de gedupeerden. Heb je meteen een aardige basis aan spelers te pakken om te kunnen raiden. In ieder geval voor de kleinere totdat je goed in je recruitment zit.

When all else fails, resurrect and start over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-04 09:38

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Haha /gquit dan.
Anyway, wil nu wel eens disc priest proberen en zien hoe dat is,

http://www.wowhead.com/?talent=bVcbuhxtMxoifRtcxt kom ik op uit.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Scrummie schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 12:25:
Meer mensen moeite met patch downloaden? Hij blijft hier elke 256kb steken. Als ik dan de downloader herstart, gaat ie weer 256kb verder. Gaat om Mac versie overigens, dus kan zijn dat alleen daar het probleem bestaat.
Het is een torrent client, wat betekent dat je over het algemeen even geduld moeten hebben tot hij de juiste seeds heeft gevonden en je poorten goed ingesteld moet hebben.

Daarnaast kun je eventueel peering uitzetten in je settings (of juist aan als je hem uit had gezet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 279511

Toen ik nog actief raidde (pre-wotlk in BT etc), hadden wij ook altijd een systeem gebaseerd op rolls. Deze stond op de website. Als je signde, rollde je ook automatisch, deze roll was zichtbaar voor iedereen. 1-100. Je zag meteen wie het hoogst had gerolled, en wie er dus in principe (als het werkte voor de group setup) meeging. Ook officers en guildleaders konder er zomaar buiten vallen, en dat is wel zo eerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-05 11:50
Bosmonster schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 12:25:
[...]

1000 DPS zit je goed op je plaats in Naxx 10 ;)
Van 1000dps ga je echt huilen als je dat ziet, :P

dat hadden de meeste al voor lichking in TBC dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdveer
MrVegeta schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 12:25:
Haha /gquit dan.
Anyway, wil nu wel eens disc priest proberen en zien hoe dat is,

http://www.wowhead.com/?talent=bVcbuhxtMxoifRtcxt kom ik op uit.
Ik raad je aan om Imp Renew te vervangen door Inspiration. Renew heeft echt totaal geen toegevoegde waarde op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

wvdveer schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 12:29:
[...]

Ik raad je aan om Imp Renew te vervangen door Inspiration. Renew heeft echt totaal geen toegevoegde waarde op dit moment.
http://www.wowhead.com/?talent=bVcbuhxtMxoifRt0xtc

Zoiets dus :).

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdveer
Ik zie nog steeds punten in imp renew. :P

http://www.wowhead.com/?talent=bVcbuhxtMxoifRt0xtc

Ik heb op dit moment precies dezelfde build, bevalt me eigenlijk wel.

edit:
*mompel* heb je nou stiekem je post geedit? :P Build ziet er nu wel goed uit.

[ Voor 10% gewijzigd door wvdveer op 21-01-2009 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:52
ImdaMned schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 10:27:
Ja, inderdaad, in die zones is een epic flyer echt wel een must :)
wvdveer schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 12:11:
Waarom niet gewoon roteren in plaats van rollen? Komt nog eens bij dat die personen dan op zo'n avond andere dingen kunnen plannen. Als ik op een raidavond uitgeroteerd zou worden zou'k fijn iets anders gaan doen. Ga ook niet als 'reserve' 2 uur bij de instance portal rondhangen.
Bah. Zou toch m'n best gaan doen om in een ander guild te komen. Zulke types verpesten hoe dan ook m'n spelplezier.

[ Voor 25% gewijzigd door Hydra op 21-01-2009 12:40 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236827

Nee, zoiets: http://www.wowhead.com/?talent=bVcbuhxtMxoifRt0xtc

:P

Edit: stiekem editen hè? :P

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 236827 op 21-01-2009 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

-BB- schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 12:25:
[...]

Klinkt alsof er aardig wat mensen standaard de dupe zijn van vriendjespolitiek. Dat er dan geen aparte guild opgestart wordt door de gedupeerden. Heb je meteen een aardige basis aan spelers te pakken om te kunnen raiden. In ieder geval voor de kleinere totdat je goed in je recruitment zit.
Mja, dat valt dus tegen. Tis van origine een sociale guild, zit dus vol met "oude vrienden". Redelijk hechte groep. Ik zit alleen met het probleem dat ik de enige druid tank ben (naast de vriendin van een officer... die dus wel vaak raid). De warriors, paladins en DK tank raiden zat. We hebben dus een stuk of 7-8 tanks die actief willen raiden, druids zijn niet echt gewenst door de healers, dus die andere druid maakt wel kans als vriendin van een officer. De 2 paladins zijn de MTs, als die signen, dan gaan ze. De DK is nieuw en hip en doet ook nog flinke dps als tank, dus die heeft altijd wel een plaatsje. Dan blijven er 1 of 2 plaatsen over waar dan 2 warriors en een druid voor beschikbaar zijn. Dan is hun keuze snel gemaakt. Die warriors rouleren redelijk, dus dan zou ik in mijn eentje een guild moeten maken ;) Sowieso zie ik het niet zitten om GM te zijn.

Edit:
Zie net die opmerking over roteren voor raids: da's ook zo'n fijne aan onze raidplanning. Wie er mee gaan met raids wordt pas ingedeeld op het moment dat de invites verstuurd gaan worden. Als je signed, moet je dus online zijn, ongeacht of je nu mee kan of niet. Er zijn er dus een paar die 4 avonden per week voor jan joker online komen, een uur wachten en daarna weer offline kunnen gaan. (Want aan de geplande tijd houden doet niemand.... 8 uur raiden betekent dat om 8:15 de laatsten binnen druppelen en om 8:30 de raid misschien begint.... maar daar kan je niet op rekenen, want heeeel soms beginnen de invites wel netjes om 7:30. Als er dan dus al genoeg tanks online zijn, kan je je plaatst sowieso vergeten).

Pff, gezellige guild vaak, maar qua raidplanning is het een ramp. Maarja, de officers besluiten en die zijn heilig.

[ Voor 24% gewijzigd door DizzyWeb op 21-01-2009 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdveer
Hydra schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 12:39:
[...]

[...]

Waarom niet gewoon roteren in plaats van rollen? Komt nog eens bij dat die personen dan op zo'n avond andere dingen kunnen plannen. Als ik op een raidavond uitgeroteerd zou worden zou'k fijn iets anders gaan doen. Ga ook niet als 'reserve' 2 uur bij de instance portal rondhangen.
Wordt ook niet van outrolled members verwacht. Als er een keer een vervanger nodig is (wat bijna niet voorkomt) wordt diegene gewoon even snel gesummoned door een lock of bij de summon stone.

Klinkt alsof ik het heel erg heb getroffen met deze guild. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Hydra schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 12:39:
[...]

[...]

huhm doe ik wel hoor als reserve krijg je net zo veel dkp bij een kill als de gene die killen bij ons :), dus ga lekker film kijken en laat me char er staan om de zoveel tijd hoor ik wel op ventrillo "extra's wishper" doe ik ./wishper :) en klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10110001
  • Niet online

10110001

Denk om de buren!

Anoniem: 279511 schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 12:28:
Toen ik nog actief raidde (pre-wotlk in BT etc), hadden wij ook altijd een systeem gebaseerd op rolls. Deze stond op de website. Als je signde, rollde je ook automatisch, deze roll was zichtbaar voor iedereen. 1-100. Je zag meteen wie het hoogst had gerolled, en wie er dus in principe (als het werkte voor de group setup) meeging. Ook officers en guildleaders konder er zomaar buiten vallen, en dat is wel zo eerlijk.
Sowieso is er bijna geen enkel systeem echt eerlijk.
Heb op dit moment ff zeer de balen van mijn guild. Blijkbaar gaat rank boven inzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Ben benieuwd hoeveel gold ik moet neertellen voor de Conflagate glyph en/of iemand hem uberhaupt al kan maken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Wootlock schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 12:44:
Ben benieuwd hoeveel gold ik moet neertellen voor de Conflagate glyph en/of iemand hem uberhaupt al kan maken :D
Ik heb een stack gemaakt en gooi ze er vanavond als ik thuis ben op voor 60g/e :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:10

Smurf

Detri

cannibal schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 16:29:
Ja, een goede random mount kiezer. Iemand een idee?
Had al wel wat gezocht, en eentje, leek me wel handig. Kon je de kansen per mount instellen ofzo, zodat bepaalde mounts wat vaker naar voren komen als andere.
Late reactie, maar toch nog maar even.

Ik gebruik zelf gogomount. Met deze mod kan je een lijst maken met preferred mounts uit je collectie, waarvan hij er willekeurig eentje kiest. Uiteraard kiest hij geen landmount als je kan vliegen, en ook shapeshifts worden ondersteund.

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Iemand die nog een leuke casual raiding guild weet op Nordrassil? Horde side? Heb een 79 DK en zoek een guild om af en toe eens een instance mee te doen en voor de rest een beetje te ouwehoeren.

[ Voor 43% gewijzigd door theHoff op 21-01-2009 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-05 11:29

junglebeast

hier staat iets

Mektheb schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 12:28:
[...]

Yep, we proberen toch minimaal 1400-1500 te halen bij het begin. Misschien iets meer werk voor gear in heroic en craftables maar we willen toch iets meer qualiteit in de raid brengen dan voorheen. We zijn aardig op weg, 3 goeie tanks nu, met eventueel een paar nieuwe. De healers is nog wel een probleem.. hebben er nu 4 die goed gegeared zijn. DPS is nog wel erg breed zeg maar, van amper 900 tot over de 1600 DPS.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Bokkie schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 12:50:
[...]

Ik heb een stack gemaakt en gooi ze er vanavond als ik thuis ben op voor 60g/e :P
Ik hoop dat er meer mensen zo over denken, ik betaal er graag het dubbele voor als ik inlog dalijk en hem nog voor de raid kan slotten.

Die glyph wordt zo'n mega dps-increase namelijk! (en de reden dat ik alvast 2/13/56 gespecced was)

Ben ook benieuwd wat mn rotatie nu gaat worden. Waarschijnlijk direct conflag na immolate voor Backdraft. Dat wordt wel een heel andere speelstijl om Conflag er zo vaak mogelijk tussen te proppen ipv alleen als immolate-finisher.

[ Voor 25% gewijzigd door Bosmonster op 21-01-2009 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Mektheb schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 12:28:
[...]

Neemt niet weg dat dat zelfs nog wel genoeg is om Naxx10 te clearen. Zegt wel meer over Naxx10 dan over de 1000dps :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Smurf schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 12:55:
[...]

Late reactie, maar toch nog maar even.

Ik gebruik zelf gogomount. Met deze mod kan je een lijst maken met preferred mounts uit je collectie, waarvan hij er willekeurig eentje kiest. Uiteraard kiest hij geen landmount als je kan vliegen, en ook shapeshifts worden ondersteund.
Ik gebruik hiervoor Mounted. Ding doet hetzelfde als wat gogomount doet eigenlijk. Land waar je niet kan vliegen, flying mount waar je wel kan vliegen. In-combat acties, per class/character wat je speelt. Wat wel leuk is is dat je prioriteit kan aangeven voor je mounts dus bijvoorbeeld die ene speciale gebruikt ie dan wat vaker dan bijvoorbeeld een random standaard gekleurde mount. Zo heb ik mijn Albino Drake en Netherwing Drake meer prio gegeven dan de Swift Purple Wind Rider bijvoorbeeld :)

Uiteraard selecteert hij altijd de snelste mount beschikbaar voor dat gebied, dus je zal nooit met een 60% mount komen te zitten wanneer je een 100%/280% mount beschikbaar hebt.

Wel zo handig voor een mount collector zoals ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Bosmonster schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 13:07:
[...]

Ik hoop dat er meer mensen zo over denken, ik betaal er graag het dubbele voor als ik inlog dalijk en hem nog voor de raid kan slotten.

Die glyph wordt zo'n mega dps-increase namelijk! (en de reden dat ik alvast 2/13/56 gespecced was)
Ach mijn duurste glyphs zijn zeg maar tussen de 60g en 80g afhankelijk van hoeveel er op dat moment op de ah staan. En ik heb mijn proffesions niet om gold te verdienen. Dat doe ik wel door enchanting mats te verkopen :P

Als er meer op staan voor inderdaad 120/180 gold dan duik ik daar gewoon 20 a 30 gold onder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DizzyWeb schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 12:39:

Edit:
Zie net die opmerking over roteren voor raids: da's ook zo'n fijne aan onze raidplanning. Wie er mee gaan met raids wordt pas ingedeeld op het moment dat de invites verstuurd gaan worden. Als je signed, moet je dus online zijn, ongeacht of je nu mee kan of niet. Er zijn er dus een paar die 4 avonden per week voor jan joker online komen, een uur wachten en daarna weer offline kunnen gaan. (Want aan de geplande tijd houden doet niemand.... 8 uur raiden betekent dat om 8:15 de laatsten binnen druppelen en om 8:30 de raid misschien begint.... maar daar kan je niet op rekenen, want heeeel soms beginnen de invites wel netjes om 7:30. Als er dan dus al genoeg tanks online zijn, kan je je plaatst sowieso vergeten).

Pff, gezellige guild vaak, maar qua raidplanning is het een ramp. Maarja, de officers besluiten en die zijn heilig.
Bij ons gebruiken wij Php raid calender, daar sign je als in queue en ongeveer een halve dag voor de raid daadwerkelijk gebeurt, kiest de raidleader wie er mee gaat en plaatst jouw naam in de "available" rij. :P

Werkt prima en zoiezo beter als de "ingame" calender.
Nou hadden we van de week ook een raid naar Maly, en ik had me gesigned in queue, maar toen ik op de site ging kijken stond ik nog steeds in queue en zag ik dat ik niet was uitgekozen om mee tegaan.
Ik stond samen met 3 andere (dps spots) in queue, die dus ook niet waren uitgekozen.
De RL van die avond staat al redelijk bekend als "picky" en dat bleek ook wel die avond.
Ik kreeg een "verkeerde whisper" van hem toen ik in Wg een beetje horde aan het killen was, en in die whisper vroeg hij of onze GM mee wilde voor dps terwijl die had gesigned als "not available". Toen werd ik een beetje pissig en heeft de GM hem op z'n flikker gegeven.
Maar goed dat is zo'n typisch geval van friendjes politiek waarbij de vrienden van de officers en GM altijd kunnen raiden en normale "members" niet. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Bosmonster schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 13:08:
[...]

Neemt niet weg dat dat zelfs nog wel genoeg is om Naxx10 te clearen. Zegt wel meer over Naxx10 dan over de 1000dps :P
True True :D haha
junglebeast schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 13:07:
[...]

Yep, we proberen toch minimaal 1400-1500 te halen bij het begin. Misschien iets meer werk voor gear in heroic en craftables maar we willen toch iets meer qualiteit in de raid brengen dan voorheen. We zijn aardig op weg, 3 goeie tanks nu, met eventueel een paar nieuwe. De healers is nog wel een probleem.. hebben er nu 4 die goed gegeared zijn. DPS is nog wel erg breed zeg maar, van amper 900 tot over de 1600 DPS.
Maar bij wat voor soort gear moet ik dan denken als je 1400 1500 dps doet ? , want ik ben nog al attached aan de 1500 1600 1700 dps van Shammy's Locks / hunters op Killjeaden pre Lichking...
En met die mensen raid ik nu dus 25 mans en dan staan ze met 3000+ in dps

[ Voor 60% gewijzigd door Mektheb op 21-01-2009 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85278

[...]

Dit doe ik iedere raid, maar er klaagt nooit iemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Laatst online: 01-05 10:36

NMe

Quia Ego Sic Dico.

[...]

Niet om lullig te doen, maar mijn level 74 frost mage haalt al 1350 dps. Ter indicatie: een warrior bij ons in de guild haalt 5000 dps in een raid. Raidbuffs wegdenken en het wordt zo'n 4300-4500 dps, en dan heeft hij niet eens supergoeie gear. :)
Anoniem: 85278 schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 13:21:
[...]

Jij haalt maar 1k dps? Dan klaag ik bij deze plaatsvervangend voor al je toekomstige groepen. :P

[ Voor 14% gewijzigd door NMe op 21-01-2009 13:36 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:52
Edit:
Tering zeg, wat een rotzooi. Onze officers melden een dag van te voren op het forum wie er op de lijst staan, en dat gaat gewoon op rotaties. Als er meer mensen zijn die mee willen dan er in de instance passen worden de mensen die vorige week ook geweest zijn uitgeroteerd. Raids beginnen stipt om 21:00, om 20:45 moet je bij de portal zijn anders krijg je 1 DKP aftrek (je krijgt 2dkp ofzo per boss dus no big deal). Als ik niet op de lijst sta kom ik die avond, als ik andere plannen heb, gewoon niet online. En als ik wel online kom ga ik heroics doen ofzo, dus ben ik niet beschikbaar. Vind het bijzonder dat sommige mensen dat raiden aan de ene kant heel serieus nemen, maar er aan de andere kant enorm nonchalant om gaan met de mensen die mee moeten. Jullie RL klinkt als een puber met al z'n vriendjespolitiek.
Mektheb schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 12:41:
huhm doe ik wel hoor als reserve krijg je net zo veel dkp bij een kill als de gene die killen bij ons :), dus ga lekker film kijken en laat me char er staan om de zoveel tijd hoor ik wel op ventrillo "extra's wishper" doe ik ./wishper :) en klaar
Dat is bij ons niet zo. Je krijgt niet evenveel DKP als de rest, je krijgt maar 1 punt, halve bossfight dus. En dat is het me niet waard. Maar niemand verwacht dat je er bent als je reserve staat. Sowieso heb je als reserve erg weinig kans dat je er in komt. Raids duren van 21:00 tot 0:00, en dat houdt iedereen wel vol.
Anoniem: 279511 schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 12:28:
Vind roteren hoe dan ook eerlijker. Als je pech hebt raid je 2 weken niet ofzo.
1500 DPS is nog laag. M'n mage haalt al 1900 ofzo in een 10-man en ben lang niet hitcapped.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Dat is ook zo maar bij ons duren raids vanaf 19:30 tot 00:00 en meestal daarna diehard 10mans we clearen ook alles in 1 avond.. behalve 3d

Maar bij ons hebben we bv 25man naxx en dan 6 mages ... en dan is het zo wie heeft wat nodig ? ok ga jij maar en dan jij weer en swappen ze je erin en eruit zodat iedereen aan de beurt komt

Vanaf vanavond doen we alles 2x 25" dus dan zou iedereen zoiezo een spot hebben :)
"maar mekkie gaat eerst ze gtx285 testen dus waarschijnlijk ,/signoff voor vanavond"

[ Voor 9% gewijzigd door Mektheb op 21-01-2009 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 279511

Toch maar begonnen met het levelen van mijn mage. Welke class ik ook probeerde, ik kom altijd weer uit bij mage, enige wat me niet verveelt.

Nu 71. Levelen gaat enorm snel, dat geval loopt ook in T6 rond, dus alles is zo dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
[...]

Anoniem: 85278 schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 13:21:
[...]

Voor de rest zeg ik niets : (

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

ImdaMned schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 13:48:
[...]

[...]

:')

Meer kan ik hier echt even niet op zeggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
ImdaMned schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 13:48:
[...]

[...]

Vroeg me af waarom jij dan mee mag op raids :P

Gisteren guildy gehackt, vandaag rond de 10 man in de guild die een authenticator besteld hebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16:01
Voor de gene die 200 Relics of Ulduar verkocht voor 400 en 600g:

Ik heb tijdens de luch pauze even gekeken en bij ons stond de goedkoopste voor 1300g voor 200. Verreweg de meeste gingen voor 100g per 10 stuks => 2000g voor een volle stack.

Ik heb gelijk een Icy Prism gemaakt (Brillant Glass van WotLK) koste 3x bluaw, groene en paarse Uncommen gems en een Frozen Orb (is ca. 50g aan mats) en leverde een Sky Sapphire en een Twilight Opal op. (gesneden ca. 100g) Al met al weer een lekkere dagelijkse cash cow voor de JC's die toch al niet te klagen hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
ik ben nog lang niet exalted, maar misschien verkoop ik mn relics wel.. dailies doen in 30 min. voor 1950 rep gaat snel zat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-05 17:18
Ik lees nou al een tijdje (maand of 2) mee, maar ik zie verdacht weinig mensen van A: Resto Shamans, terwijl die erg gewild blijken, en B: mensen van de Aerie Peak-server.
Zijn die mensen er wel? En zijn er nog mensen met wat tips voor Shammies (talents/gear)? ben geen die-hard, dus avonden achter elkaar instances en raids heb ik geen tijd voor (vrouw en zoon willen ook weleens aandacht ;) )

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Bokkie schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 13:57:
[...]

Gisteren guildy gehackt, vandaag rond de 10 man in de guild die een authenticator besteld hebben :D
Heerlijke dingen ! Totdat ie niet meer synchroon loopt met de server zoals laatst bij mn vriendin :/ Wanneer je dat ding weer wilt laten resetten (of nog veel erger, wilt verwijderen van je account) kan je net zo goed gehacked worden omdat ze al je info plus die van je moeder willen hebben .... Heb er zelf nog geen last mee gehad gelukkig. Kheb wel alvast al mn originele cds met keys bij elkaar gezocht, just in case. Is misschien ook wel de moeite om er vast fotoos van te maken, want die willen ze namelijk ook hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-04 10:39

RaseriaN

So much choices..

Bokkie schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 13:57:

Die vorige quote had een stukje over "in bed duiken met" ik denk dat ImdaMned daar invloed mee uitoefent ;)

Zon authenticator wil ik ook bestellen, maar is alleen met CC te doen en laat ik die nu net niet hebben ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 252101

redfoxert schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 14:13:
[...]

Heerlijke dingen ! Totdat ie niet meer synchroon loopt met de server zoals laatst bij mn vriendin :/ Wanneer je dat ding weer wilt laten resetten (of nog veel erger, wilt verwijderen van je account) kan je net zo goed gehacked worden omdat ze al je info plus die van je moeder willen hebben .... Heb er zelf nog geen last mee gehad gelukkig. Kheb wel alvast al mn originele cds met keys bij elkaar gezocht, just in case. Is misschien ook wel de moeite om er vast fotoos van te maken, want die willen ze namelijk ook hebben :)
*er toch maar geeneen bestellen doet*

Volgens mij ben ik mn geheime vraag enzo allang kwijt :P .. En ik vul nooit normale antwoorden in want dan word het veel te makkelijk imo.. 8)7

Vanavond maar eens mn relics verkopen.. ik lach de mensen die 100g voor 10 relics betalen echt uit.. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Geld heeft toch geen waarde meer en rep wel, dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:48

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Nou gezellig :')
Elke raid ergernissen vanwege te laat komen, vriendjespolitiek, veel mensen die dus alleen nog maar online komen om te raiden ('voor jan joker online komen'...als ik niet kan raiden heb ik nog genoeg andere dingen te doen), niet de rol kunnen uitoefenen die je graag doet (feral tank)... wat doe je daar nog? Zat andere guilds waar het gras wel degelijk groener is.

Op Azuremyst hebben mijn (ex)guilds flink wat gedoe meegemaakt, maar nu is het wel rustig. Kan altijd wel mee met de raid als ik sign. De regels zijn simpel: 19.30 online + raid invites, 19.45 eerste pull. Ben je niet online maar wel ingeschreven, krijg je waarschuwing, te laat online? Waarschuwing. Gebeurt het te vaak? gkick. Jij naait de andere 24 immers, dus je verdient dan geen plekje in de guild. Tenzij je een goed excuus hebt natuurlijk, maar te vaak excuses valt op een gegeven moment ook op.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158967

Van die standaard actionbars blijf ik steeds de lege vakjes zien terwijl ik dat voor de update niet had. Ik heb ze aan en uit gezet, maar blijf die lege vakjes maar zien. Iemand die dit ook heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:57
Sign ups zijn sowieso verrot. In mijn oude guild deden we gewoon wees bij de instance op tijd en dan krijg je mogelijk een invite. Ben je sit out krijg je evengoed dkp. Ben je niet bij de instance op het moment van de invites dan krijg je er ook geen. Behalve als we echt te kort hebben natuurlijk.

Alleen de guild die ik nu heb heeft dan wel weer sign ups wat verrot is omdat ik het vrijwel nooit zeker weet. Maar zal vast wel goedkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 252101

MrVegeta schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 14:18:
Geld heeft toch geen waarde meer en rep wel, dus...
Sommige mensen verzamelen rep, ik verzamel geld. De rep komt er vanzelf wel. :) Gewoon iedere dag de dailies doen. En ik moet toch nog retri gear kopen dus gief liever geld, ben toch al revered met sons of hodir =P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10110001
  • Niet online

10110001

Denk om de buren!

Macchill schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 14:06:
Ik lees nou al een tijdje (maand of 2) mee, maar ik zie verdacht weinig mensen van A: Resto Shamans, terwijl die erg gewild blijken, en B: mensen van de Aerie Peak-server.
Zijn die mensen er wel? En zijn er nog mensen met wat tips voor Shammies (talents/gear)? ben geen die-hard, dus avonden achter elkaar instances en raids heb ik geen tijd voor (vrouw en zoon willen ook weleens aandacht ;) )
Resto SHaman meld. Ook pas main sinds WOTLK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

FunkyTrip schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 14:22:
[...]

Nou gezellig :')
Elke raid ergernissen vanwege te laat komen, vriendjespolitiek, veel mensen die dus alleen nog maar online komen om te raiden ('voor jan joker online komen'...als ik niet kan raiden heb ik nog genoeg andere dingen te doen), niet de rol kunnen uitoefenen die je graag doet (feral tank)... wat doe je daar nog? Zat andere guilds waar het gras wel degelijk groener is.

Op Azuremyst hebben mijn (ex)guilds flink wat gedoe meegemaakt, maar nu is het wel rustig. Kan altijd wel mee met de raid als ik sign. De regels zijn simpel: 19.30 online + raid invites, 19.45 eerste pull. Ben je niet online maar wel ingeschreven, krijg je waarschuwing, te laat online? Waarschuwing. Gebeurt het te vaak? gkick. Jij naait de andere 24 immers, dus je verdient dan geen plekje in de guild. Tenzij je een goed excuus hebt natuurlijk, maar te vaak excuses valt op een gegeven moment ook op.
Mja, deze guild is niet echt een raid guild, maar vrijwel alles is wel op raiden ingesteld. Alleen meer met een idioot laid back houding. Dergelijke regels gaan hier gewoon niet werken omdat *iedereen* om de haverklap te laat is. Als de officers dergelijke regels in gaan stellen, zou binnen een maand de halve guild gekickt zijn... inclusief de officers en GM ;)

Helaas zijn er weinig guilds met groener gras. Of ik heb ze al gehad, of ze doen alsof ze echt "die hard raiden" met bijbehorende regels en eisen. En ik verdom het om bij een guild te gaan die van mij eist dat ik 4 avonden per week beschikbaar ben voor raids of ik nu ingepland ben of niet, die eist dat ik respec wanneer er ook maar iets nodig is (en dus ook eist dat ik 4 sets gear bij houd). Zit helaas weinig tussen bij ons. Geen zin om te migreren, ik speel hier per slot van rekening al een paar jaar, maar.... njah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-04 12:41
Anoniem: 252101 schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 14:17:
Vanavond maar eens mn relics verkopen.. ik lach de mensen die 100g voor 10 relics betalen echt uit.. :9
Ik ook, heb er dik 250. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Laatst online: 01-05 10:36

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Taenadar schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 14:31:
Sign ups zijn sowieso verrot. In mijn oude guild deden we gewoon wees bij de instance op tijd en dan krijg je mogelijk een invite. Ben je sit out krijg je evengoed dkp. Ben je niet bij de instance op het moment van de invites dan krijg je er ook geen. Behalve als we echt te kort hebben natuurlijk.

Alleen de guild die ik nu heb heeft dan wel weer sign ups wat verrot is omdat ik het vrijwel nooit zeker weet. Maar zal vast wel goedkomen.
Ik begrijp niet hoe jullie zo dingen geregeld krijgen. :X Bij ons wordt alles gepland middels eqdkp, en ik zou niet meer zonder kunnen intussen. Bespaart ook iedereen de moeite van het naar de instance rennen en niets te kunnen doen in de tussentijd omdat de officers moeten kijken wie er nu eigenlijk is...om vervolgens mogelijk alsnog niet te kunnen raiden omdat je ofwel niet gekozen wordt ofwel omdat er niet genoeg mensen willen gaan.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-05 22:27
Mensen die klagen over dat ze niets te doen hebben als tank zijnde, kom naar Agamaggan (Alliance)! Er is m.i. een tekort aan (goede) tanks. Zodra er in de guild een tank online komt wordt hij door de halve guild besprongen om toch alsjeblieft mee te komen naar heroic X (mits we niet raiden). Let wel, qua raiden zit het goed bij ons, maar een heroicje. Onze MT vroeg een paar dagen geleden of het illegaal was om gold te ontvangen om te gaan tanken. Dit kwam niet eens van hem af maar er werd hem gewoon flink gold geboden om te komen tanken in een heroic.

Was voornemens om afgelopen weekend even lekker bezig te gaan zijn op de DK totdat ik mijn shammy eens wat langer speelde dan alleen de daily jc te doen. Kwam ook door mijn GM die zijn shammy (alt van hem) net level 80 heeft en helemaal lyrisch was over de addon shockandawe. Idd...awe van AWEsome, wat een heerlijke addon is dit zeg. Ben alweer level 73 in die paar daagjes tijd.

Maar gossimikkie zeg, er is zoveel leuks te doen in wow, ik kom tijd tekort, is het niet raiden op de main (fury warr), dan is het wel spelen cq reputation vergaren op de DK, levelen op de shammy. En dan heb ik ook nog een level 70 druid die ik maar al te graag wil levelen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Anoniem: 252101 schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 14:17:
[...]

Ik lach de mensen die niet even een paar duizend gold neerleggen om mindless rep-grinding te voorkomen net zo hard uit :')

Is http://www.wowhead.com/?item=40026 nu trouwens al ingame?

Fixed naar goede gem. Bedoel dus de blue-quality 9 spellpower 8 spirit gem :D

[ Voor 17% gewijzigd door Smultie op 21-01-2009 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
SMulTiE schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 14:50:
[...]

Ik lach de mensen die niet even een paar duizend gold neerleggen om mindless rep-grinding te voorkomen net zo hard uit :')

Is http://www.wowhead.com/?item=40049 nu trouwens al ingame?
Vind prima gief me ze money :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb hetzelfde... genoeg te doen.

Kan bijna elke dag raiden als ik wil. Daarnaast gold bijeen questen met m'n DK (ez mode), Sons of Hodir rep met m'n Priest halen, heroics doen met m'n Priest en dus ook reputation, 2 professions levelen op m'n DK, Herbalism opkrikken op m'n Mage, die laatste ook naar de 80 levelen voor een DPS char op 80, waarna het hele proces op die char ook begint.

Prioriteiten stellen, en blijven denken dat je nog zo'n 1,5 jaar hebt om dit te doen, totdat er een volgende expansie uitkomt. Rustig aan dus, breekt het lijntje niet. En dat lijntje kan verschillende dingen voorstellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
SMulTiE schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 14:50:
[...]

Is http://www.wowhead.com/?item=40049 nu trouwens al ingame?
Was Veiled Monarch Topaz nog niet in game dan? Ik weet dat ze de Sovereign Twilight Opal "vergeten" waren.

Edit: [Design: Veiled Monarch Topaz] kan je gewoon kopen in Dalaran voor 3 tokens.

[ Voor 9% gewijzigd door Nivado op 21-01-2009 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
NMe schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 14:46:
[...]

Ik begrijp niet hoe jullie zo dingen geregeld krijgen. :X Bij ons wordt alles gepland middels eqdkp, en ik zou niet meer zonder kunnen intussen. Bespaart ook iedereen de moeite van het naar de instance rennen en niets te kunnen doen in de tussentijd omdat de officers moeten kijken wie er nu eigenlijk is...om vervolgens mogelijk alsnog niet te kunnen raiden omdat je ofwel niet gekozen wordt ofwel omdat er niet genoeg mensen willen gaan.
Wij gebruiken gewoon de ingame calendar voor inschrijvingen. En de RL heeft een auto-invite plugin die aangaat +-30 minuten voor de raid. Dan wordt er voor we beginnen gekeken hoeveel er nu in de raid zitten. Zijn dat er teveel dan wordt er gekeken welk type eruit moet (tank/dps/healer). Dit gebeurt eigenlijk altijd op vrijwillige basis en/of op basis van of je ingeschreven was ja of nee.

Hebben we geen ingewikkelde dkp-shizzle systemen voor nodig hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-05 20:11

Auredium

Informaticus Chaoticus

Iemand al de nieuwe patch uit geprobeerd?
Ik heb hem wel geinstalleerd maar had geen tijd meer. Iks ta te springen om te zien of de rep inderdaad weer is zoals vanouds. Ik wilde Timbermaw (o.a.) brengen naar Exhalted maarja, als je per kill slechts een handje vol met rep punten krijgt en het met de feathers enzo niet echt wil opschieten en is het gewoon een keihard zeer lang durend grindfest. :P

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
[...]

In mijn laatste 3 guilds (sinds laatste zomer) werden gewoon alle raider-members die online waren geinvite op invite tijd, en werd de raid aangevuld met casuals (vrienden van raider members en ex raider members, die geen tijd meer hebben om 3+ keer per week te raiden of niet meer vollop willen raiden)
DKP heb ik ook al tijden niet meer, "Loot Council" vind ik persoonlijk lekkerder werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Bosmonster schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 15:02:
[...]

Wij gebruiken gewoon de ingame calendar voor inschrijvingen. En de RL heeft een auto-invite plugin die aangaat +-30 minuten voor de raid. Dan wordt er voor we beginnen gekeken hoeveel er nu in de raid zitten. Zijn dat er teveel dan wordt er gekeken welk type eruit moet (tank/dps/healer). Dit gebeurt eigenlijk altijd op vrijwillige basis en/of op basis van of je ingeschreven was ja of nee.

Hebben we geen ingewikkelde dkp-shizzle systemen voor nodig hoor ;)
Okay, dat lijkt mij dus echt zwaar verrot. Krijg je een invite voor een raid, loop je alsnog het risico om dr uit te moeten.

Vind de ingame calendar niet geschikt voor raid planning. Op het moment kan het wel, maar voor WotLK uit was was het geen doen voor ons. We hadden simpelweg teveel level 70 chars in de guild, we konden niet iedereen een uitnodiging sturen. Wij gebruiken GroupCalendar (weer) en opzich werkt dat best handig. Tis alleen wel eens buggy. En de raid leaders kijken er ook pas weer naar als ze gaan inviten dus het hele plan gedeelte maakt geen zak uit. Een aantal worden dan op playing gezet, de meesten op standby... en als er dan invites gestuurd worden kijken ze alsnog gewoon naar iedereen die online is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:48

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Auredium schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 15:04:
Iks ta te springen om te zien of de rep inderdaad weer is zoals vanouds. Ik wilde Timbermaw (o.a.) brengen naar Exhalted maarja, als je per kill slechts een handje vol met rep punten krijgt en het met de feathers enzo niet echt wil opschieten en is het gewoon een keihard zeer lang durend grindfest. :P
Ja, ik wil ook als Druid 'Guardian of Cenarius' titel binnenslepen, maar dan moet ik cenarion circle/expedition naar exalted brengen... ook erg saai (al geven twilight teksten nu 500rep per 10). Met 10 rep per mob ofzo gaat het veel rapper :)

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-04 12:41
[...]

In Resisted/Vision was het nog makkelijker. Op raiddagen ben je op tijd online en op tijd bij de instance. Kun je er niet bij zijn, dan heb je op het forum gepost in de AFK topic. We hebben ooit een raidplanner geprobeerd, maar driekwart vergat simpelweg te signen. :p

Zelf trouwens verdomd weinig aan het spelen. Guild staat op z'n kop. Paar weken geleden raidleader weg, sinds zondag zijn er een stuk of acht man weggegaan, waaronder het grootste deel van de fanatiekere raiders, en maandag heeft ook de guildleader het voor gezien gehouden nadat hij niet genoeg support kreeg van de (rest van de) council. Een paar anderen, waaronder een officer (zijn ook wat officers weggegaan) hebben een application lopen.

We zijn nu nog met vier man over in de council, maar heb zelf al gelijk gepost dat ik ook aan het nadenken ben over wat ik al dan niet ga doen. Guildleader wil een meer op raids gefocuste guild starten, maar met twee man starten is niet de meest ideale positie die er is. Blijven kan, maar houdt wel in dat er de komende maanden niet geraid gaat worden. Kan ook overstappen naar enkele andere guilds (al enkele aanbiedingen gehad), maar ben er nog niet uit wat te doen. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Onze guild heeft een speciale website voor raids.
Daar schrijf je je in voor raids die ongeveer een week vantevoren gepland worden. Je kunt altijd nog uitschrijven of wat anders aanpassen en comments plaatsen, en je kunt je eigen raids aanmaken.
Twee uur vantevoren gaan de inschrijvingen dicht, uur vantevoren wordt de selectie bekend gemaakt. Maar dat gebeurt ook weleens eerder in de comments. Half uur voor de raid zijn invites.

Zo had ik voor vanavond ingeschreven voor 10man Naxx. Maar ik wilde al eerder weten of ik geselecteerd zou worden, zodat ik thuis dingen anders kan aanpakken. RL heeft in de comments gezet wat de voorlopige selectie is (zat ik niet bij, maakt niet uit, had mezelf al als bankzitter aangeboden).
Werkt eigenlijk altijd goed.

Zo heeft elke guild wel zijn manier, als de members maar gewend zijn aan het systeem. Dan kunnen ze erop inspelen, of het niet eens zijn en discussiëren, en in het ergste geval ander guild zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
FunkyTrip schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 15:14:
[...]

Ja, ik wil ook als Druid 'Guardian of Cenarius' titel binnenslepen, maar dan moet ik cenarion circle/expedition naar exalted brengen... ook erg saai (al geven twilight teksten nu 500rep per 10). Met 10 rep per mob ofzo gaat het veel rapper :)
Van friendly tot exalted in 1 dagje van 10:00 tot 20:00 boring he ? :D hahahaha
maar het moest nu eenmaal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
DizzyWeb schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 15:10:
[...]

Okay, dat lijkt mij dus echt zwaar verrot. Krijg je een invite voor een raid, loop je alsnog het risico om dr uit te moeten.
Dat risico heb je altijd als er teveel inschrijvingen zijn. Maar ons guild is toegespitst op 25-man raids, dus dat valt altijd wel mee. Daarnaast is het zelden moeten, maar gaat het in goed volwassen overleg.

Bovendien is iedereen volwassen genoeg om er mee om te gaan, zonder daar allemaal kinderachtige regeltjes aan te verbinden. Er zijn altijd wel mensen die zich bijvoorbeeld ingeschreven hebben, maar het niet erg vinden om vrijwillig een raid te skippen. Bij ons in ieder geval. Maar wij moeten ook ook altijd vechten om wie epics wil hebben.. wil jij hem.. nou minor upgrade, wil jij hem niet? nee, neem jij maar, etc. tot de RL het zat is en het item in iemand zn inventory dumpt :P

Denk dat onze guild met veel van dat soort dingen een uitzondering is. En daarom ben ik er ook zo blij mee. In de tijd van de DKP en andere ongein was de concurrentie en dus het gezeik en kinderachtig gedrag gewoon veel groter.

[ Voor 13% gewijzigd door Bosmonster op 21-01-2009 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

/cry
Raids & Dungeons

It seems that the gold dropped by bosses in Zul'gurub and Ahn'qiraj (20 Players) has been reduced by 50%.
Als ze maar van Ony afblijven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Anoniem: 236827 schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 15:20:
Onze guild heeft een speciale website voor raids.
Daar schrijf je je in voor raids die ongeveer een week vantevoren gepland worden. Je kunt altijd nog uitschrijven of wat anders aanpassen en comments plaatsen, en je kunt je eigen raids aanmaken.
Twee uur vantevoren gaan de inschrijvingen dicht, uur vantevoren wordt de selectie bekend gemaakt. Maar dat gebeurt ook weleens eerder in de comments. Half uur voor de raid zijn invites.

Zo had ik voor vanavond ingeschreven voor 10man Naxx. Maar ik wilde al eerder weten of ik geselecteerd zou worden, zodat ik thuis dingen anders kan aanpakken. RL heeft in de comments gezet wat de voorlopige selectie is (zat ik niet bij, maakt niet uit, had mezelf al als bankzitter aangeboden).
Werkt eigenlijk altijd goed.

Zo heeft elke guild wel zijn manier, als de members maar gewend zijn aan het systeem. Dan kunnen ze erop inspelen, of het niet eens zijn en discussiëren, en in het ergste geval ander guild zoeken.
Wij gebruiken de calender van WoW, elke week kan je je daarop in signen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:19
Mensen we kunnen weer door de portal. Dit maal naar Area 179. :>

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/GTGRPrqfTQBD1JuiOlapx4SB/full.gif

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.