Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 178 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 63.494 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anda
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-05 19:53
Als tank ben ik niet meer zo moeilijk over healers, tenzij ze nog in level 70 epics rondlopen. Gisteren een run naar UP HC geweigerd met een undergearde healer. Ging hem maar even checken nadat ik zag dat hij 11k mana had.

Bleek die gast alleen quest rewards en lvl 70 epics te hebben, en geen fatsoenlijk stuk gear uit een normale lvl 80 instance. Beetje jammer dat sommige mensen geen moeite meer doen om op level 80 netjes gegeard aan de eerste heroic te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-05 10:27
Wootlock schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 13:22:
Copy paste van de patchnotes anyone ? :>
Da's te veel tekst.
sabriel schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 13:32:
Ik ben mijn priest holy aan het levelen (lvl78) maar kom nog niet in de buurt van jouw Sp en mana-pool.
Alshealer duik je ook niet het moment dat je 80 betn heroics in. Je moet toch wel iets van 1200 SP hebben om het alleen kwa healing bij te kunnen houden.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 31-05 10:16

Maduth

Probeersel

Patch (volgens mij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 11:46
anda schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 13:37:
Als tank ben ik niet meer zo moeilijk over healers, tenzij ze nog in level 70 epics rondlopen. Gisteren een run naar UP HC geweigerd met een undergearde healer. Ging hem maar even checken nadat ik zag dat hij 11k mana had.

Bleek die gast alleen quest rewards en lvl 70 epics te hebben, en geen fatsoenlijk stuk gear uit een normale lvl 80 instance. Beetje jammer dat sommige mensen geen moeite meer doen om op level 80 netjes gegeard aan de eerste heroic te beginnen.
Omdat normale instances runnen vaak de moeite niet is? Ik heb ook misschien 1 of 2 keer een normale instance gedaan, toen was ik 80 en ben ik heroics gaan doen. In level 70 epics en een paar blue quest rewards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdveer
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05 13:54
Hydra schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 13:39:
[...]

Alshealer duik je ook niet het moment dat je 80 betn heroics in. Je moet toch wel iets van 1200 SP hebben om het alleen kwa healing bij te kunnen houden.
Ik heb vanaf lvl77 met een paar bekenden lvl80 instances gedaan, met die gear kon ik direct op 80 heroics in. Het levelen ging nog lekker snel ook aangezien ik constant rested was. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-05 09:13

RaseriaN

So much choices..

O, eindelijk de patch.. heeft een paar leuke dingen in zich.
Edit: ik zie trouwens dat jij op Nageeth uberhaupt nog geen heroics gedaan hebt? Heb het wel over heroics natuurlijk, niet over normals. Daarvoor hoef je niet defcapped te zijn.
Normals is meen ik 525 def en Heroics is het 535 en voor raids is het 540 (dus defcapped).
Maargoed voor Heroics mis ik dus nog 10 def, maargoed.. ga het gewoon proberen een dezer dagen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
wvdveer schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 13:45:
Ik heb vanaf lvl77 met een paar bekenden lvl80 instances gedaan, met die gear kon ik direct op 80 heroics in. Het levelen ging nog lekker snel ook aangezien ik constant rested was. :P
Leuk voor je, maar je snapt dat het me daar niet om gaat toch?
RaseriaN schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 13:49:
Normals is meen ik 525 def en Heroics is het 535 en voor raids is het 540 (dus defcapped).
Maargoed voor Heroics mis ik dus nog 10 def, maargoed.. ga het gewoon proberen een dezer dagen :Y)
Je hoeft voor normals uberhaupt niet defcapped te zijn. Als je daar gecrit wordt is dat prima af te healen. Op heroic kan dat voor een niet te geweldig gegearde tank gewoon een one-shot zijn. Daar valt niet tegen te healen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158967

sabriel schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 13:32:
[...]

Wees blij dat je gewijgerd bent, scheelt je waarschijnlijk een hoop ergenis bespaard.
Als iemand met jouw stats al gewijgerd wordt zegt meer over het IQ van die persoon en zijn kennis van WotlK.
Ik ben mijn priest holy aan het levelen (lvl78) maar kom nog niet in de buurt van jouw Sp en mana-pool.
Dit komt omdat mensen denken dat 1600 Spellpower gelijk is aan de 1600 Healing van TBC. Maar het komt misschien overeen als 2100 of zelfs meer Healing in TBC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdveer
Hydra schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 13:51:
[...]

Leuk voor je, maar je snapt dat het me daar niet om gaat toch?

[...]

Je hoeft voor normals uberhaupt niet defcapped te zijn. Als je daar gecrit wordt is dat prima af te healen. Op heroic kan dat voor een niet te geweldig gegearde tank gewoon een one-shot zijn. Daar valt niet tegen te healen.
Ik snap idd waar het je om gaat en ik ben het er helemaal mee eens. Ik heb onderhand genoeg groups gezien waarvan je bijna zeker weet dat er een aantal (tanks met 490-500 def en dps die niet boven de 1000 uitkomen) direct vanaf "ding 80" heroics in willen zonder de gear/skill ervoor te hebben..

Ik heb tegenwoordig ook standaard Armory openstaan om mensen te checken voordat ik ze invite/join..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-05 23:16
Sinds Wotlk is intellect net zo goed, of zelfs iets beter als spirit voor regen. Qua spellpower zit ik sowieso wel goed, dus ik investeer het liefst in andere stats.

Ik zat te denken aan: vier keer (9sp /3mp5) dit geeft mij in totaal (36 spellpower, 12mp5.)

Die (16 spi) gems zijn wel een goed idee inderdaad. Of nog beter: (8 spi 8 int) gems.
Ik kom dan op: (18 spellpower, 6mp5, 32 spi) OF (18 spellpower, 6mp5, 16 spi, 16 int.)

Qua sockets zie ik het zo:
Geel: (16 int)
Blauw: (16 spi)
Rood: ? ((9 spellpower 3mp5) lijkt beste alternatief tot (9 spellpower 8 spi) er is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
RaseriaN schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 13:49:
[...]

O, eindelijk de patch.. heeft een paar leuke dingen in zich.
Paar dikke conflagrate buffs/fixes.. die waren hard nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236827

Rapture fix :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Routed schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 12:11:
[...]
Zijn idd leuke dingen, heb ze tijdens het lvlen en de eerste naxx raids ook gebruikt (er zijn vanaf lvl62 gewoon geen betere wapens voor een hunter qua stats voor lvlen en raiden).

Alleen jammer dat ze morgen hard worden generft :(

Nieuwe stats vanaf 3.0.8 (zoals het er atm op de ptr bij staat)

-14agi, -9hit, -20ap
toch jammer.
Argh! Dat wist ik nog niet :|
Zonde dat ik ze dan heb laten maken + enchanten.

Dan maar weer terug naar de Fang of Truths

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 28-05 14:08
Vanaf morgen lekker minen zonder elke keer te moeten timmeren _/-\o_ Gaat een hoop tijd en gegank schelen *O*
En voor de JC's die nog niet de patchnotes gelezen hebben: vanaf morgen gaan de groene gems duurder worden.... Er is weer zo'n "flikker weer een zooi groene gems bij elkaar en krijg 2 blauwe gems" design te leren (net als brilliant glass vroegâh).
woest85 schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 14:28:
[...]

en daarom heb ik een shitload aan gems opgespaard :P
Hoi :w

[ Voor 20% gewijzigd door Capa op 20-01-2009 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woest85
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

Capa schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 14:26:
Vanaf morgen lekker minen zonder elke keer te moeten timmeren _/-\o_ Gaat een hoop tijd en gegank schelen *O*
En voor de JC's die nog niet de patchnotes gelezen hebben: vanaf morgen gaan de groene gems duurder worden.... Er is weer zo'n "flikker weer een zooi groene gems bij elkaar en krijg 2 blauwe gems" design te leren (net als brilliant glass vroegâh).

[Signature]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 31-05 17:08

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Hydra schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 12:43:
Heroics zijn niet de volgende stap na levellen. Eerst normals om te zorgen dat je heroics kunt, en daarna heroics. Helaas vinden de meeste mensen het doodnormaal gewoon de LFG te joinen het moment dat ze 80 dingen, en zich dan afvragen waarom ze niet ver voorbij de 1e boss komen. Ik doe dat niet, geen zin om met een failgroup halverwege gelockt te raken.
Tsja, ga dan ook niet PuG'en. Met een full guild group is het simpel te doen hoor. Toen ik net 80 was ging ik met een vast groupje instances doen, was echt een eitje.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
woest85 schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 14:28:
[...]

./cheer 0o

Jammer alleen dat er een 20h cooldown op zit.
En je maakt mij niet wijs dat je niet in je dagelijkse 99 groene gems kan voorzien met het prospecten van ore.

En groen/blauw/paars zijn ook nog eens de meest "waardeloze" gems die er zijn, dus als je daarvan stack heb ingeslagen wens ik je veel plezier bij de vendor :)

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hallo allemaal weer :)

Weekendje in NL geweest, dus helemaal niet gespeeld, maar gisteren een dagje vrij.
Gisteren heb ik lekker wat heroics gedaan, met m'n Priest. Ik was redelijk vroeg op (lang leve m'n katten) en ging dus maar in de luie stoel achter de computer zitten.
Er waren bijna geen guildies, en ik wilde toch heroics doen. PuG's dan maar, aangezien ik als healer toch een aardig deel van succes of niet in handen heb. Eerst had ik een groep naar Drak'Thalon Keep gevonden. DK tank, netjes gegeared, zonder problemen door de instance heen, behalve een wipe op de Dino. Die hitte de tank voor 2x snel 11k en nog een flinke hit, bleek erna uit z'n combatlog. Tweede try zonder problemen neer. Geen nuttige drops, maar wel rep en emblems.
Groep ging helaas uit elkaar. Volgende instance, nieuwe groep: Violet Hold. Weer heel makkelijk gecleared met een Pala tank; als bosses kregen we degene die je boven moest kiten (tank ging wel dood met een flinke hit, druid kitty nam over in bear) en de water elemental. Geen drops (blijf ik farmen voor de bracers), wel rep en emblems.
Volgende groep: Azjol'Nerub, daily heroic. We hadden 2 DK's, een Pala en een Lock. Eén van de DK's wilde wel z'n tankgear aantrekken, en had toch 29k hp buffed en crit immune. Verder niet de beste gear, maar moest te doen zijn. Op de eerste baas ging de tank dood door pound o.i.d. terwijl ik 30 kleine bugs op me had (2x Holy Nova moeten doen om ze dood te krijgen). Wel een kill. Bij de spider wachtte de tank niet tot de baas alle adds dood had. Ik heb het lang uit kunnen houden met healen, maar de baas werd niet uit de poison gehaald, waardoor ie op 100% hp bleef en het een gevecht zonder einde werd. Althans, tot ik het niet meer hield. Tweede try ging soepel. Door naar de eindbaas, waar de Pala de poison zou cleansen. Als ie levend bleef tenminste... op 50% van de baas ging de Pala dood. Op zich werd alles prima opgepakt, maar de DK tank kreeg bovengemiddelde damage, en de DPS bleef op die spikes staan, plus kreeg veel AoE damage. Met shadowfiend, pot, goed getimede Hymn ging de baas neer, met alleen de DPS DK en ik nog levend. Ik had nog 100mana :P
Iedereen deed een /cheer naar me, waardoor het toch gewaardeerd werd, dat ik deze groep in zo'n gevecht er doorheen gesleept had! Nieuwe ring met sp + crit hier.

Later op de dag nog Nexus en Old Kingdom heroic gedaan. In Nexus viel de epic spellpower Mace :D Op m'n 2e run, dus ik heb best mazzel!!!

In de avond werd ik afgewezen voor Naxx. Te lage spellpower bleek, terwijl ik 'toch al' op 1650spellpower, 21% crit en 18k mana zit, selfbuffed, voor een 3healer setup! Maar blijkbaar nam de RL liever een Pala mee, die wel meer spellpower e.d. heeft, maar ook zo'n 70% overhealing heeft normaal. Goede tankspammer, maar zodra hij/zij van target moet veranderen, wordt het te moeilijk. Op m'n DK ben ik ook weleens gehealed door die Pala, en kreeg aan 1 stuk Flash of Light spam, van 't begin tot het eind... ook als ik minder dan 40% hp had. Gear? Ja. Skill? Neh...

Ach, ik zie wel waar ik nog upgrades in heroics kan halen. Zoveel is er niet meer te halen, behalve dan in Naxx. Eens kijken of ik ergens een stabiele groep voor Naxx kan vinden naast m'n vaste groep op vrijdagen, anders wordt het tijd voor alt nr 2 en level 80 nr 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Zonet Stratholme timed gedaan, dat is echt te simpel. Wel lekker eindelijk mijn epic bracers mogen looten. Nu ben ik officieel item level 200 fully epic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-05 18:59

Ryceck

Constants and Variables

Anoniem: 236827 schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 14:35:
Ach, ik zie wel waar ik nog upgrades in heroics kan halen. Zoveel is er niet meer te halen, behalve dan in Naxx. Eens kijken of ik ergens een stabiele groep voor Naxx kan vinden naast m'n vaste groep op vrijdagen, anders wordt het tijd voor alt nr 2 en level 80 nr 3.
Als ik je gear even snel bekijk:
Boots: Haal de Wyrmrest exalted boots. Die zijn stukken beter en gaan wel even mee tot in Naxx
Chest: Haal de Emblem Chest (80 emblems), of wordt exalted met de Kirin Tor en koop die robe.
Offhand: Haal de Emblem Offhand, goed item en bijna geen upgrades voor te vinden in Naxx.
Wand: Eindbaas AN dropt een leuke stam/int/crit/sp wand en AK dropt een leuke stam/int/spit/sp wand
Ringen: Haal de Argent Crusade exalted ring en de drop van Utgarde Keep Eindbaas

Shoulders en Head zijn jammer genoeg niet te upgraden naar Epic voordat je Naxx10 in gaat. Echter zijn er wel zeer goede blues te vinden. Goede shoulders droppen van trash in Utgarde Keep (met rode socket).
Goede superior head dropt ofwel in Drak'tharon Keep (eerste baas) of in AK (eerste baas) of van eindbaas Oculus.

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-05 10:39

Valkyre

Kitesurf FTW!

Auredium schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 11:10:
[...]

Ik weet dat het crossrealm is. ;)

Maar zowel op de BG als op de server lijkt de ratio gewoon crap. Nu zitten wij op een normal server dus geen PvP dus het is midner erg. Maar ook op de battlegrounds is het soms huilen met de pet op. 30 Alliance tegen 5 horde op Alterac Valley. Ik heb al een hele reeks blits-like achievements gehaald op de baatlegrounds omdat er gewoon geen horde was.
denk ook dat de meeste mensen liever doorlevelen naar 80, waardoor jij nu met je lvl 77 or 78 niet echt iets nuttigs kan zeggen over pvp op 80.

ow en gister, naxx 25 in geweest Saphh en Kel stonden nog..
Saphh, echt een goede geblanceerde groep qua ranged/tanks/healers/melee (nou ja nog wel een beetje melee heavy maar toch) Saphh 1shot.

Kelthuzad eerste wip op 20% 2de poging woppa kill.!! helaas ben ik 1 dag niet meegeweest dus Thaddius tot saph niet meegemaakt maar goed, woensdag gaan we weer!
vanavond staat geloof ik malygos 25 op het programma hoop dat ik het ga halen.

en van KelThuzad nog de pants mogen loot, something of arrogance. op mijn mage!

en op mijn paladin mijn eerste heroics getanked! bye bye holy spec.
VH / Strat / AN getanked, die laatste droppte nog mooi de tanking belt /cheer

[ Voor 5% gewijzigd door Valkyre op 20-01-2009 15:06 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
Routed schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 14:34:
[...]

./cheer 0o

Jammer alleen dat er een 20h cooldown op zit.
En je maakt mij niet wijs dat je niet in je dagelijkse 99 groene gems kan voorzien met het prospecten van ore.

En groen/blauw/paars zijn ook nog eens de meest "waardeloze" gems die er zijn, dus als je daarvan stack heb ingeslagen wens ik je veel plezier bij de vendor :)
Tja, kijk naar de vorige keer toen ze hier mee kwamen. Alle crap gems werden ineens tig keer zo duur. Maakt niet uit dat er een CD op zit, stormloop zal toch wel komen denk ik op die shit. Dus als je nu een lekker voorraadje hebt kan je dat morgen lekker op de AH trappen voor een hogere prijs als de dag ervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Laatst online: 10:59

chromeeh

the Gnome

Lol morgen ook eens een mechostrider aanschaffen :D

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Capa schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 15:21:
[...]

Tja, kijk naar de vorige keer toen ze hier mee kwamen. Alle crap gems werden ineens tig keer zo duur. Maakt niet uit dat er een CD op zit, stormloop zal toch wel komen denk ik op die shit. Dus als je nu een lekker voorraadje hebt kan je dat morgen lekker op de AH trappen voor een hogere prijs als de dag ervoor.
Vanavond maar snel ff kijken of er nog goedkope green gems te krijgen zijn en die en-mass inkopen :P

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdveer
chromeeh schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 15:29:
Ben je wel exalted met Gnomeregan faction?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
chromeeh schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 15:29:
Lol, male draenei op een kip, that's gonna look hidious :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
NMe schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 14:33:
Tsja, ga dan ook niet PuG'en. Met een full guild group is het simpel te doen hoor. Toen ik net 80 was ging ik met een vast groupje instances doen, was echt een eitje.
Niet PuGen is niet voor iedereen een optie. Bij ons is net onze ENIGE tank met gear goed genoeg voor heroics gestopt. Hij was de persoon die de 10-mans organiseerde (sowieso nogal een emo type, als er een week van te voren geen 10 signups waren cancelde 'ie de raid gewoon), en de rest hobbelde gewoon een beetje mee. Daarnaast hebben een warlock en ik een 25-man raidgroup gezocht.

PuGs zijn sowieso niet zo'n groot probleem. Heb nog maar een paar keer gehad dat ik echt halverwege gestopt ben. Meestal is het een kwestie van ff de armory opentrekken om de tank en de group leader te checken.
wvdveer schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 15:33:
http://eu.wowarmory.com/c...r=Nordrassil&n=Squidwardy

Nope :)

[ Voor 12% gewijzigd door Hydra op 20-01-2009 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 287709

Het vroegere joepie lvl-60-en-raiden-maar zit er niet meer in tegenwoordig

meer het lvl80-en-nu-maanden-gear-zoeken voordat je kan raiden zit er meer in :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Anoniem: 287709 schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 15:47:
Euh, 'vroeger' ging je gewoon eerst de normals grinden om je tier 0 set te halen hoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 252101

meer het lvl80-en-nu-maanden-gear-zoeken voordat je kan raiden zit er meer in :(
Huh? nee? :P

Zeker voor veel DPS is het mogelijk op 80 direct HCs te gaan doen, tanks duurt een weekje om te gearen als je een beetje mazzel hebt, healers afhankelijk van gear een paar dagen met mazzel.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdveer
Hydra schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 15:49:
[...]

Euh, 'vroeger' ging je gewoon eerst de normals grinden om je tier 0 set te halen hoor?
Inderdaad, en resistance gear grinds waren ook niet fijn om te doen..

Vroegah was niet alles beter hoor. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-05 10:55
In de avond werd ik afgewezen voor Naxx. Te lage spellpower bleek, terwijl ik 'toch al' op 1650spellpower, 21% crit en 18k mana zit, selfbuffed, voor een 3healer setup! Maar blijkbaar nam de RL liever een Pala mee, die wel meer spellpower e.d. heeft, maar ook zo'n 70% overhealing heeft normaal. Goede tankspammer, maar zodra hij/zij van target moet veranderen, wordt het te moeilijk. Op m'n DK ben ik ook weleens gehealed door die Pala, en kreeg aan 1 stuk Flash of Light spam, van 't begin tot het eind... ook als ik minder dan 40% hp had. Gear? Ja. Skill? Neh...
Ik ken geen enkele (goede) pala die dit niet doet. Gewoon spam heal want dat is de beste garantie dat je target niet dood gaat. Mana is namelijk geen issue voor ze.

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ryceck schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 15:00:
[...]

Als ik je gear even snel bekijk:
Boots: Haal de Wyrmrest exalted boots. Die zijn stukken beter en gaan wel even mee tot in Naxx
Check, al revered. Zodra ik revered ben met Kirin Tor (head enchant) gaat deze weer aan.
Chest: Haal de Emblem Chest (80 emblems), of wordt exalted met de Kirin Tor en koop die robe.
Check, ben al aan het sparen. Ben nog maar 1 week level 80 hè.
Offhand: Haal de Emblem Offhand, goed item en bijna geen upgrades voor te vinden in Naxx.
Niet eens. Healer versie heeft geen Discipline stats. DPS versie meer, maar ik kan m'n emblems beter aan chest besteden. Naxx dropt een super Disc offhand.
Wand: Eindbaas AN dropt een leuke stam/int/crit/sp wand en AK dropt een leuke stam/int/spit/sp wand
Check, al aan het farmen. Geluk nodig hier. Helaas zijn de instances niet populair, behalve als er 1 de daily is.
Ringen: Haal de Argent Crusade exalted ring en de drop van Utgarde Keep Eindbaas
Niet eens, die hebben beide haste, en daar moet ik zeker niet op focussen. Crit en mp5 zijn belangrijker.
Shoulders en Head zijn jammer genoeg niet te upgraden naar Epic voordat je Naxx10 in gaat. Echter zijn er wel zeer goede blues te vinden. Goede shoulders droppen van trash in Utgarde Keep (met rode socket).
Goede superior head dropt ofwel in Drak'tharon Keep (eerste baas) of in AK (eerste baas) of van eindbaas Oculus.
Head wil ik vervangen, Stratholme dropt er een, en nog ergens anders een hele kleine upgrade.
Shoulders zijn geen betere te vinden tot in Naxx.

Let wel op, dit is allemaal voor Disc spec, dat heeft andere prio's dan Holy.
Katala schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 15:52:
[...]

Ik ken geen enkele (goede) pala die dit niet doet. Gewoon spam heal want dat is de beste garantie dat je target niet dood gaat. Mana is namelijk geen issue voor ze.
Heb je m'n post verder gelezen dan het spam stuk?

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 236827 op 20-01-2009 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Nou juist niet :P Lekker mee met de groep en in 1 run een stuk of 10 epics oppakken :P Gearen van nieuwe raiders is nog nooit zo snel gegaan.

[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 20-01-2009 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Anoniem: 236827 schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 15:52:

Niet eens, die hebben beide haste, en daar moet ik zeker niet op focussen. Crit en mp5 zijn belangrijker.
Misschien ben ik gek, maar ik dacht dat haste een van de belangrijkste stats was voor priests :? En zeker niet MP5!

Ik hoor onze priests niet anders dan haste/spellpower/spirit/crit willen iig, maar misschien zit ik er naast.. (zal wel door die disc spec komen)

[ Voor 17% gewijzigd door Bosmonster op 20-01-2009 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontcare
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-03-2024

dontcare

Nomen est Omen

Anoniem: 94605 schreef op maandag 19 januari 2009 @ 15:14:
[...]

Deze druid heeft betere gear dan ik op het moment op mijn pally heb. Aan zijn gear kan het niet liggen. Ik denk dat mechanics van patchwork zwaar in het nadeel werken van de druids en dat de grote hoeveelheid health hier juist in het nadeel werkt.

Als ik in recount kijk dan zie ik daar hits staan van 40K+ en op het eind de oneshot van iets over de 45K. Wat ik ook veel zie is 2 hits direct achter elkaar. De hits op warrior en pally OT's zitten ongeveer tussen de 20-24K.
Ik zit rond de 20k aan damage van zijn hatefulls , druid ofc.
Ik heb geen enkel probleem om in leven te blijven , zelfde geld voor de andere druid tank.

Er zijn 3 mogelijkheden imo
1 Patch is bugged maar blijkbaar aleen als hij tanked , niet erg waarschijnlijk
2 Druid tank heeft geen 3/3 Sof , wordt gecrit zuigt dus als tank.
3 Druid was nog in kitty gear of zijn tank gear zuigt zwaar.

Kitty gear klinkt als een waarschijnlijke reden al zal ie dat niet snel toegeven.
btw , Recount is niet echt goed om dit te checken , draai eens een wws kan je veel meer informatie uithalen.

.Quod me nutrit me destruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
Anoniem: 236827 schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 15:52:
Heb je m'n post verder gelezen dan het spam stuk?
Daar reageer ik toch ook niet op? Ik geef alleen puur aan dat pala's nou eenmaal zo healen, spam spam spam en 70% overheal is niet ongewoon, want ze hoeven hun heal niet te annuleren en ze casten heel vaak preventief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdveer
Bosmonster schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 16:01:
[...]

Misschien ben ik gek, maar ik dacht dat haste een van de belangrijkste stats was voor priests :? En zeker niet MP5!

Ik hoor onze priests niet anders dan haste/spellpower/spirit/crit willen iig, maar misschien zit ik er naast..
MP5 is een beetje de enige manier om mana te krijgen voor disc (behalve rapture / shields). Spirit heeft zeer weinig nut aangezien er maar zeer beperkt gebruik van gemaakt wordt door talents en je ook bijna niet buiten de beruchte 5 seconds komt.

Dan blijft dus int, spellpower, crit, mp5 en haste over. Van deze 5 is haste de minst belangrijkste voor disc imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bosmonster schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 16:01:
[...]

Ik hoor onze priests niet anders dan haste/spellpower/spirit/crit willen iig, maar misschien zit ik er naast..
Priests hebben nu 2 trees: Holy en Discipline. Beide zijn compleet verschillend van elkaar, wat dus ook als gevolg heeft dat de gear-preferentie anders is. Voor Disc: Spellpower-Intellect-Crit-mp5-Spirit-Haste
Ik zou die ringen alleen willen hebben voor de hoeveelheid Intellect erop.
Katala schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 16:03:
[...]

Daar reageer ik toch ook niet op? Ik geef alleen puur aan dat pala's nou eenmaal zo healen, spam spam spam en 70% overheal is niet ongewoon, want ze hoeven hun heal niet te annuleren en ze casten heel vaak preventief.
Ik sprak over 1 enkele Pala, specifiek. Ik haal nergens algemene opvattingen erbij.
Ik heb die Pala als healer op mij gehad, alleen maar spam. Andere Pala op me gehad, inspelend op inkomende damage, shocks voor procs, 100% crit HL als het nodig was... dat noem ik juist spelen.
Waar ik op doelde, is dat er weer eens alleen naar een getal gekeken werd, en niet nagedacht werd hoe spelers spelen, bij het selecteren van een raid.
Spam, spam, spam van je snelle heals en niet anticiperen op andere dingen, terwijl de tank al 20sec alles parried, maar de halve raid damage krijgt, duidt toch op wat.. of wil je me vertellen van niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
Anoniem: 236827 schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 16:12:
Ik sprak over 1 enkele Pala, specifiek. Ik haal nergens algemene opvattingen erbij.
Ik heb die Pala als healer op mij gehad, alleen maar spam. Andere Pala op me gehad, inspelend op inkomende damage, shocks voor procs, 100% crit HL als het nodig was... dat noem ik juist spelen.
Waar ik op doelde, is dat er weer eens alleen naar een getal gekeken werd, en niet nagedacht werd hoe spelers spelen, bij het selecteren van een raid.
Spam, spam, spam van je snelle heals en niet anticiperen op andere dingen, terwijl de tank al 20sec alles parried, maar de halve raid damage krijgt, duidt toch op wat.. of wil je me vertellen van niet?
Op het moment dat de tank niet parried na 20 sec is het toch maar mooi dat die pala aan t spammen is. Raid healing moet je vooral niet aan een paladin overlaten. Shamans zijn vanaf morgen de enige die dat nog echt goed kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Katala schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 16:17:
Op het moment dat de tank niet parried na 20 sec is het toch maar mooi dat die pala aan t spammen is. Raid healing moet je vooral niet aan een paladin overlaten. Shamans zijn vanaf morgen de enige die dat nog echt goed kunnen.
Dat is nou volgens mij pro-actief healen? Beginnen met casten en als voor het einde van je cast geen hit is gevallen dan gewoon cancellen en opnieuw beginnen met casten. Valt de hit wel ben je optijd en valt de hit niet heb je mooi mana bespaard die je eventueel later in het gevecht goed kunt gebruiken.

Hoezo dat dan? Shamans met CH, Druids met al hun HoT's en Priests PoM en Renew?
Alleen Paladins vallen er m.i een beetje buiten maar die hebben een hele andere, duidelijke, rol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Laatst online: 10:59

chromeeh

the Gnome

wvdveer schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 15:33:
[...]
Daar gaan we wel voor zorgen :D
Sowieso wel grappig om meerdere mounts te hebben met een random mount-up macro :D

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-04 12:41
RaseriaN schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 16:21:
Dat is nou volgens mij pro-actief healen? Beginnen met casten en als voor het einde van je cast geen hit is gevallen dan gewoon cancellen en opnieuw beginnen met casten. Valt de hit wel ben je optijd en valt de hit niet heb je mooi mana bespaard die je eventueel later in het gevecht goed kunt gebruiken.
Heb m'n pala nog niet naar 80 gewerkt, maar de laatste keer dat ik mana issues had was op de Twin Emps in AQ40. :P Heals cancellen is leuk, maar heb het op m'n pala al een paar jaar niet meer nodig gehad. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
[...]

Alleen Paladins vallen er m.i een beetje buiten maar die hebben een hele andere, duidelijke, rol.
Ja dat is pro-actief healen, alleen een pala heeft geen mana issues dus die hoeft niet zo nodig te cancelen.

De Shaman Chain heal healt gewoon een klap meer, tenzij je druids & priests pro actief laat healen met hots casten op mensen die 0 dmg hebben gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Exitium schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 16:25:
[...]

Heb m'n pala nog niet naar 80 gewerkt, maar de laatste keer dat ik mana issues had was op de Twin Emps in AQ40. :P Heals cancellen is leuk, maar heb het op m'n pala al een paar jaar niet meer nodig gehad. :)
Die krengen van een Pala's hebben daar veel minder problemen mee dan andere healers ;)
Maargoed.. ik probeerde alleen het concept van pro-actief healen als argument aan te halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-05 16:37
Ja, een goede random mount kiezer. Iemand een idee?
Had al wel wat gezocht, en eentje, leek me wel handig. Kon je de kansen per mount instellen ofzo, zodat bepaalde mounts wat vaker naar voren komen als andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Katala schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 16:17:
[...]

I rest my case...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
Katala schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 16:27:
[...]

Ja dat is pro-actief healen, alleen een pala heeft geen mana issues dus die hoeft niet zo nodig te cancelen.

De Shaman Chain heal healt gewoon een klap meer, tenzij je druids & priests pro actief laat healen met hots casten op mensen die 0 dmg hebben gekregen.
Ze halen CoH and Wild Growth niet uit het spel hoor. Alleen een CD van 6 sec.
CoH + wat renew/poms moet je toch een eind brengen. Met 5 targets voor CoH tov 3 van Chainheal en 2.5 cast (zonder haste dat wel) op Chainheal, is het verschil nu ook weer niet mindblowing and raid healing een Shaman only thing. Overdrijven is ook een vak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-05 20:49
cannibal schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 16:29:
Had al wel wat gezocht, en eentje, leek me wel handig. Kon je de kansen per mount instellen ofzo, zodat bepaalde mounts wat vaker naar voren komen als andere.
Geen idee ik heb gewoon een Mount bar gemaak :)

lekker irritant he ? ja i know maar heb ook de blues erniet op alleen de epic anders had ik 59 mounts ofzo 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
Mektheb schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 16:34:
[...]
Geen idee ik heb gewoon een Mount bar gemaak :)

lekker irritant he ? ja i know maar heb ook de blues erniet op alleen de epic anders had ik 59 mounts ofzo 8-)
Ja 1 bar met mounts gebruik ik nu ook, maar soms handiger om gewoon 1 mount/umount knop te hebben, ipv van steeds zelf kiezen.
Zit zelf nu op 51 mounts en kan vanavond die Gnomeregan karretjes gaan halen als ik wil, maar goed, telt verder niet heftig meer voor een achievement, maar misschien wel leuk om als Human op zo'n vogel te zitten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
cannibal schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 16:33:
[...]

CoH + wat renew/poms moet je toch een eind brengen. Met 5 targets voor CoH tov 3 van Chainheal en 2.5 cast (zonder haste dat wel) op Chainheal, is het verschil nu ook weer niet mindblowing and raid healing een Shaman only thing. Overdrijven is ook een vak.
Nee klopt, maar als er nu veel raid dmg is staan 2 van onze 3 shamans nu al bovenaan, dat verschil wordt straks dus alleen maar groter.

Mijn CH healt btw 4 targets (al is die 4e niet veel) en duurt 2 sec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-05 20:49
cannibal schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 16:37:
[...]

Ja 1 bar met mounts gebruik ik nu ook, maar soms handiger om gewoon 1 mount/umount knop te hebben, ipv van steeds zelf kiezen.
Zit zelf nu op 51 mounts en kan vanavond die Gnomeregan karretjes gaan halen als ik wil, maar goed, telt verder niet heftig meer voor een achievement, maar misschien wel leuk om als Human op zo'n vogel te zitten ;)
Hehehe dat ben ik ook vanplan :D maar zo'n autobar als je er 1 vindt of kan kijgen let me know heb ik ook wel oor na

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Heb zelf mijn pally holy gehad, en pala healing is voor een groot deel ook Flash of light spam :) paladins hebben wel geteld 3 healing skills, waarvaon FOL de meeste mana effeciente en snelste cast tijd heeft.
nou ja we hebben nog holy shock als instant cast.

Daarnaast is de overhealing enigzins te verklaren door waarschijnlijk BOL.
geen idee hoe de raid eruitzag, maar als er al een priest in zat, zou een pala mee kunnen bijdragen aan de raid setup buff wise :) ;)

het is geen /rant, maar ik ben er zelf achtergekomen dat pala healing wel een andere mind set is dan die van een priest.

[ Voor 4% gewijzigd door Valkyre op 20-01-2009 16:43 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Cannibal had het redelijk goed omschreven (AoE healing), plus het feit dat mijn berichten niet aankwamen bij een bepaald persoon. Dan ga ik geen moeite meer doen en rest ik my case :P
Gohan-san schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 16:39:
[...]

Heb zelf mijn pally holy gehad, en pala healing is voor een groot deel ook Flash of light spam :) paladins hebben wel geteld 3 healing skills, waarvaon FOL de meeste mana effeciente en snelste cast tijd heeft.

geen idee hoe de raid eruitzag, maar als er al een priest in zat, zou een pala mee kunnen bijdragen aan de raid setup buff wise :) ;)
Ik weet het, daarom heb ik ook nooit een pala als healer gerolt :P
De raid was toen ik, als Disc Priest, en die Holy Pala. Toegegeven, ik hoefde niet veel de tank te healen, maar blijkbaar was het switchen naar een paar raidmembers op zo'n 20% hp teveel gevraagd. Die heb ik toen maar gered.

Raid van gisteren kreeg al 2 goede healers. Ik clear op m'n DK Naxx met 2 healers. RL van gisteren wilde 3 healers, en dan zo'n spamgeval erbij.

[ Voor 61% gewijzigd door Anoniem: 236827 op 20-01-2009 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

[...]

hmmjah pala's kunnen in mijn ogen wel raid healen, cast BOL op de tank, en ga vervolgens raid healen, gewoon spammen de hele tijd. vind het zelf een hele effieciente manier van raid healen.

moet wel zeggen dat in 5 mans het wel wat lastiger is. aangezien je meer support :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Helemaal mee eens. Als je 3 holy priests in een raid heb die allemaal CoH gebruiken heb je in 90% van de gevallen echt geen last van de 6 seconden cooldown. Voor de hoogste nood is CoH nog steeds ZEER effectief. Nu moet je de 4,5 tot 5 seconden tussen elke CoH gewoon goed gebruiken met andere spells. De varieteit aan spells maakt de class juist zo leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
cannibal schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 16:33:
Ja, dus laat ik raid healing graag aan shammies over. Hun 'AoE' healing is veel efficienter dan op iedereen maar een beetje lifeblooms gaan casten. Kost me te veel tijd. GCD is daar gewoon een limiterende factor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Gohan-san schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 16:47:
hmmjah pala's kunnen in mijn ogen wel raid healen, cast BOL op de tank, en ga vervolgens raid healen, gewoon spammen de hele tijd. vind het zelf een hele effieciente manier van raid healen.

moet wel zeggen dat in 5 mans het wel wat lastiger is. aangezien je meer support :)
Is beetje afhankelijk van de situatie. In SWP was het vrij lastig, zeker als veel mensen tegelijk veel damage pakken kun je dan als pala weinig. Op een fight als Naj'entus topte ik regelmatig de meters though, omdat de damage daar niet op iedereen tegelijk kwam. (behalve bubble dan, maar dat was gewoon HL spam met trinkets enzo, heb je als pala binnen tien sec ook je group weer zo'n beetje full)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Exitium schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 16:59:
[...]

Is beetje afhankelijk van de situatie. In SWP was het vrij lastig, zeker als veel mensen tegelijk veel damage pakken kun je dan als pala weinig. Op een fight als Naj'entus topte ik regelmatig de meters though, omdat de damage daar niet op iedereen tegelijk kwam. (behalve bubble dan, maar dat was gewoon HL spam met trinkets enzo, heb je als pala binnen tien sec ook je group weer zo'n beetje full)
stond laatst bij Saphh 10 man, en daar had ik voornamelijk BOL op de tank, en iedereen met FOL healen, kost je geen kloot aan mana, en de 3rd healer presteerde het om elke keer binnen 30 seconden dood te gaan.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
Hydra schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 16:52:
[...]

Ja, dus laat ik raid healing graag aan shammies over. Hun 'AoE' healing is veel efficienter dan op iedereen maar een beetje lifeblooms gaan casten. Kost me te veel tijd. GCD is daar gewoon een limiterende factor.
Maar 1 wild growth zou toch al veel van de criticals -> Badly moeten helpen, de ergste kun je dan toch nog bijwerken met een HoT en daarna misschien nog een Wild growth om iedereen af te tappen. Maar je hebt gelijk dat GCD dan aardig woordje meespreekt en ik ben verder ook geen Druid-healer expert. Dus geloof je meteen.

Mijn reactie was ook meer tegen het feit dat sommigen meteen zo fatalistisch gaan doen over die CD op AoE healing spells en dat priests en druids absoluut geen raidhealing meer kunnen doen en dat iedereen alleen maar Shamans moet/zal gaan stacken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Als blijkt dat raid uiteindelijk toch wel shamans gaan stacken om deze reden komt er vast een cooldown op lolheal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
hulkie schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 17:30:
Als blijkt dat raid uiteindelijk toch wel shamans gaan stacken om deze reden komt er vast een cooldown op lolheal ;)
Opzouten :P
Mag dan nu wel ele zijn, komt vast ooit wel een keer dat ik weer resto ga en CL mag gaan spammen. Dus afblijven met je takken van mijn "lolheal" O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winkelwagen
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 31-05 20:43
hulkie schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 17:30:
Dan heb ik liever dat ze CoH en WG weer een beetje buffen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117852

Gohan-san schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 16:39:
[...]

het is geen /rant, maar ik ben er zelf achtergekomen dat pala healing wel een andere mind set is dan die van een priest.
Tegenwoordig zelfs HL spam mits je je gear een beetje op int gemmed/enchant. Mbv Divine Plea, Replenishment en cooldowns is n HL spam zelfs lang vol te houden. Overhealing is idd n factor maar dat is vaak veel te wijten aan BOL. In sommige gevechten is BOL zoooo heerlijk, Razuvious, Patchwerk en Loatheb lijken er wel voor gemaakt te zijn. Afgelopen week Naxx25 nieuw record qua HPS gehaald op Razuvious addhealing met 7.3k HPS. :*)

Vanavond weer naar Sarth3D, gisteren niet neergegaan.... iets met void zones.... walls of fire.... Rest ging ok maar die 2 dingen blijken soms echt moeilijk voor sommigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-05 08:23
cannibal schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 16:29:
Tja wat is goed, ik gebruik GoGoMount

behalve de sewer pipe in dalaran waar die denkt dat je mag vliegen werkt niet goed (als je een niveau hoger staat), verder imo een prima random mount kiezer

Via key binds gezet nu kan een carrier mount, normal mount of gewoon random laten kiezen wat daar mogelijk is

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 31-05 23:42
SMulTiE schreef op maandag 19 januari 2009 @ 16:07:
[...]

D'r zat van 't weekend een lekker volwassen TiC-rogue bij de vein-spawns te ganken :')
Dead bodies everywhere.
Ben z'n naam ff vergeten, maar werd een aantal keer goed gestunlocked iig :D
Net even gevraagd maar was blizz z'n fout, voor achievement !

moet je op 10 verschillende plekken in WG alliance killen, maar op de helft komt niets, dus issie maar mining nodes gaan campen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dillithium
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-09-2021
Net de roll op Gloves of the lost protector verloren met 3 punten :@

Echt balen, verdomde Shammies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

winkelwagen schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 18:19:
[...]

Dan heb ik liever dat ze CoH en WG weer een beetje buffen :P
Er komen (waarschijnlijk?) glyphs die de cooldowns halveren. Maar persoonlijk zou ik liever zien dat CoH (en dus ook WG) weer een domme heal wordt die de hele group healt in plaats van de 5 personen met de laagste health. Op die manier is het ook niet meer zo overpowered.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 252101 schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 15:50:
[...]

Huh? nee? :P

Zeker voor veel DPS is het mogelijk op 80 direct HCs te gaan doen, tanks duurt een weekje om te gearen als je een beetje mazzel hebt, healers afhankelijk van gear een paar dagen met mazzel.. :)
Waarschijnlijk omdat ik de mazzel had meteen in n raiding guild als MT opgenomen kon worden, ik vond het toen makkelijker dan nu om in n raiding guild te komen iig.

Bovendien duurt het wel langer dan een weekje om goeie tank gear te krijgen, tenzij je natuurlijk werkeloos, vriendinloos en verder nix te doen hebt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-05 12:13
Anoniem: 287709 schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 21:17:
[...]

Waarschijnlijk omdat ik de mazzel had meteen in n raiding guild als MT opgenomen kon worden, ik vond het toen makkelijker dan nu om in n raiding guild te komen iig.

Bovendien duurt het wel langer dan een weekje om goeie tank gear te krijgen, tenzij je natuurlijk werkeloos, vriendinloos en verder nix te doen hebt :P
Volgens mij is het als tank met wat geld niet zo moeilijk om een beetje goede gear te krijgen. Je kan nu namelijk ontzettend veel spul craften met def/strenght/stam. Zie ook hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-05 22:08

Bezulba

Formerly known as Eendje

mensen die sarth +3 doen. De 1ste draak, klopt het dat hij gewoon zomaar weg loopt nadat hij een portal heeft gedumpt? Het is nl zwaar irritant

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-05 17:54

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

eendje schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 21:24:
mensen die sarth +3 doen. De 1ste draak, klopt het dat hij gewoon zomaar weg loopt nadat hij een portal heeft gedumpt? Het is nl zwaar irritant
Nee klopt niet maar gebeurt wel geloof niet dat er iemand veel aan kan doen... zou waarschijnlijk morgen worden gefixed :).

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Laatst online: 29-05 23:53

DizzyWeb

Ondertiteld

Zo, net Starth 10 man maar gedaan. Guild had net 25man gedaan, maar een aantal hadden 10 nog niet gedaan. Kon ik ook eindelijk weer eens wat tanken ;) Heb je een groep, allemaal gesummoned... "Oh lol sorry, saved". Twee stuks. En een derde moet opeens ook weg. Top! 2 healers pleite... en de rest zit bij Maly op bezoek. Uiteindelijk met veel pijn en moeite healers en een dps erbij (1 guildie die toch mee wilde, top healer....) maar out of guild resto druid bleek niet zo briljant. "Got improved MotW?" "motw???" *sigh* Oh, Mark of the Wild! Ja, had ie wel. Mooi, mag jij GotW doen. Gaat ie iedereen afzonderlijk MotW lopen geven? Right. Heb 'm verder niets anders zien doen dan in shadow fissures blijven staan en Lifebloom casten.

1 drake plat... "Sorry guys, I'm going, too tired" :| En dat was je 10 minuten geleden nog niet?! Nja, al onze dps zat ondertussen of bij Maly of in een andere instance. Andere out of guild rogue gevonden. Gast bleek de 900 dps niet eens te halen :| Wonderbaarlijk genoeg is het zooitje wel buiten de flame waves gebleven (op die resto druid na dan....) We hadden er een hard hoofd in toen we zagen dat iedereen gewoon rustig in die fissures bleven staan bij de drakes. Nou, Sarth plat, ik mijn eerste raid loot :') Signet of the Accord is dan wel geen typische druid ring maar zelfs met wat wasted stats is ie een stuk beter dan de oude ring. Zeker na 3.0.8 morgen.

Al met al een redelijk avondje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thormodo schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 21:23:
[...]

Volgens mij is het als tank met wat geld niet zo moeilijk om een beetje goede gear te krijgen. Je kan nu namelijk ontzettend veel spul craften met def/strenght/stam. Zie ook hier.
Ja klopt :P en indd t is nogal duur :D plus dat je hard op weg moet gaan om crit immune te zijn voor de hc's, dat laatste beetje is lastig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Laatst online: 29-05 23:53

DizzyWeb

Ondertiteld

Anoniem: 287709 schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 21:17:
[...]

Is absoluut waar. Heeft voor mij zeker een poosje geduurt voor ik in staat was om een beetje sjiek een heroic te tanken, zonder dat de healer bij elke pull OOM was omdat ie zich uit de naad healde om de spike damage op te vangen :P Onze paladins hadden het ogenschijnlijk een stuk makkelijker trouwens. Die doken op 80 direct de heroics in, maar redden het wel, voornamelijk omdat ze veel minder spike damage namen. Wel veel, maar veel gelijkmatiger. En da's gewoon makkelijker te healen. DPS daarentegen, die doken direct heroics in op 80 en gaan. Zal hun een zorg zijn, gaat alleen maar langzamer. Hun mindere gear legt druk bij tanks en healers, niet bij hun zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

DizzyWeb schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 23:19:
Zo, net Starth 10 man maar gedaan. Guild had net 25man gedaan, maar een aantal hadden 10 nog niet gedaan. Kon ik ook eindelijk weer eens wat tanken ;) Heb je een groep, allemaal gesummoned... "Oh lol sorry, saved". Twee stuks. En een derde moet opeens ook weg. Top! 2 healers pleite... en de rest zit bij Maly op bezoek. Uiteindelijk met veel pijn en moeite healers en een dps erbij (1 guildie die toch mee wilde, top healer....) maar out of guild resto druid bleek niet zo briljant. "Got improved MotW?" "motw???" *sigh* Oh, Mark of the Wild! Ja, had ie wel. Mooi, mag jij GotW doen. Gaat ie iedereen afzonderlijk MotW lopen geven? Right. Heb 'm verder niets anders zien doen dan in shadow fissures blijven staan en Lifebloom casten.

1 drake plat... "Sorry guys, I'm going, too tired" :| En dat was je 10 minuten geleden nog niet?! Nja, al onze dps zat ondertussen of bij Maly of in een andere instance. Andere out of guild rogue gevonden. Gast bleek de 900 dps niet eens te halen :| Wonderbaarlijk genoeg is het zooitje wel buiten de flame waves gebleven (op die resto druid na dan....) We hadden er een hard hoofd in toen we zagen dat iedereen gewoon rustig in die fissures bleven staan bij de drakes. Nou, Sarth plat, ik mijn eerste raid loot :') Signet of the Accord is dan wel geen typische druid ring maar zelfs met wat wasted stats is ie een stuk beter dan de oude ring. Zeker na 3.0.8 morgen.

Al met al een redelijk avondje :D
Jij noemt dat een redelijk avondje? :o

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-05 13:20
Net naxx 10 man met zn 8-tjes gedaan, viel me reuze mee (had de 10 man versie nog niet helemaal gedaan) en om het uitdagend te maken ook maar de undying achievement gedaan, opzich wel leuk maar ik had na afloop nu niet het gevoel dat het erg veel uitdaging gaf ofzo :S

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Wat voor setup had je mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Voor die undying achievement heb je niet echt een bepaalde setup nodig, alleen een capable groep. Eén iemand die niet door heeft hoe Heigan of Thaddius werkt en je bent genaaid. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Laatst online: 24-05 13:20
undying? dat was meer een bonus iets, het enige "speciale" aan de groep was dat we geen melee hadden naast de tanks en verder gewoon het geluk hadden dat we genoeg goede spelers hadden die niet gesaved waren, het 8 mannen was iig makkelijk (was makkelijker dan een tbc heroic imho, dus wat dat betreft raad ik t iedereen aan die van achievements houd), de undying achievment was tot Kel'thuzad ook makkelijk, die frostbolt/tomes waren de enige zaken die enigzins een risico vormde, zeker wanneer het de OT raakt terwijl de adds op zijn (met 8 man duurt die situatue iets langer - maar de adds stellen op normal mode niets voor)

Nu de 10 man 3 drakes nog proberen en dan is de "leuke" content wel een beetje op

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:26

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Dagboekje,

Helaas ging Naxx gisteren niet door. De nieuw gevormde guild is nog klein en er was in Engeland voetbal op TV, dus te weinig signups, want we hebben een redelijk aantal engelsen in de guild. Bij gebrek aan een raid maar mijn DK gelogd, die bijna halverwege level 79 was.

Het probleem met mijn DK is dat hij tot nu toe een alt is geweest die in dienst stond van m'n main, door geld te verdienen met questen, herbalism en skinning (skinning recent vervangen door alchemy). Met het geld dat hij verdiend heeft heb ik de epic flyer van mijn main kunnen bekostigen. Het gevolg is echter wel dat ik nu geen zin heb om 2000 goud (flying skill + mount + cold weather flying) uit te geven om mijn DK in Northrend te laten vliegen. Laat dat nu net wel nodig zijn al je in Storm Peaks en/of Icecrown wil questen. Gelukkig had ik Grizzly Hills bij lange na nog niet helemaal leeggequest (de helft ongeveer), dus dat ben ik eerst maar eens gaan doen. Toen ik daarmee klaar was was ik 3 bars verwijderd van level 80.

Omdat ik dus alle gebieden waar je geen flyer nodig hebt al had leeggequest ben ik LFG maar gejoined om een groep naar Gun'Drak te vinden waar ik nog 3 quests open had staan. Was ook meteen een goeie gelegenheid om eens wat te gaan tanken met mijn DK, ik heb nu tenslotte een tanking build + gear, dus het werd tijd :). Na een tijdje zoeken een groep gevonden voor Violet Hold. De groep wel even gewaarschuwd dat het mijn eerste DK tanking ervaring zou worden, maar dat was geen probleem voor de anderen. Violet Hold bleek een goede keuze te zijn om te beginnen met tanken. Lekker overzichtelijk, weinig stress, dus voldoende gelegenheid om er even in te komen.

De run verliep soepeltjes, de bazen gingen gemakkelijk neer. Als er zo'n groep van 3 elites uit een portal kwam konden de 2 mages die in de groep meewaren lekker AoE'en. Ik had geen enkele moeite om aggro te houden. Omdat het lekker ging stelde ik voor om ook nog even naar Gun'Drak te gaan. Één mage hield het voor gezien, maar de rest had nog wel zin. Weer even LFG ingedoken om een nieuwe DPS te zoeken en die was snel gevonden. Ik was benieuwd hoe het zou gaan wan Gun'Drak is qua mobs en bazen een paar leveltjes hoger dan VH. De mage stelde nog voor om bij groepen van 3 mobs te sheepen, maar ik wilde eerst proberen hoe het zonder ging. Dit bleek geen enkel probleem. Hier wel een paar keer aggro kwijt geraakt door mijn eigen onhandigheid, maar met Death Grip en Dark Command kon ik mezelf snel herstellen, dus ook hier geen wipes en een vlotte clear en halverwege de instance ding 80 :D.

Nu is het zaak om mijn gear zover te krijgen dat ik de def cap haal. Klopt het dat 535 genoeg is om heroics te tanken aangezien de bazen daar level 82 zijn? Ik heb nu voornamelijk Tempered Saronite items behalve de Daunting gloves + legs. Een aantal van deze items zijn qua defense rating het maximale wat te krijgen is, dus ik denk dat het halen van de def cap wel een uitdaging gaat worden (ik heb nog iets van 130 defense rating nodig). Ik denk dat het voor normals nog niet echt nodig is om al mijn gear te gaan laten enchanten, dus het goud daarvoor houd ik nog ff op zak totdat mijn gear zover is dat ik door het te enchanten de def cap ga halen. Wat ik al wel zag was dat Wyrmrest op revered 2 mooie tanking items heeft, dus dat wordt mijn eerste rep grind (gaat wel ff duren, ik zit nu nog helemaal voor in honored, grr).

/wall_of_text

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
ImdaMned schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 19:06:
[...]

Net even gevraagd maar was blizz z'n fout, voor achievement !

moet je op 10 verschillende plekken in WG alliance killen, maar op de helft komt niets, dus issie maar mining nodes gaan campen :D
Hopen dat ie z'n achievement heeft gehaald dan :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 282346

MrHuge schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 08:16:
Nu is het zaak om mijn gear zover te krijgen dat ik de def cap haal. Klopt het dat 535 genoeg is om heroics te tanken aangezien de bazen daar level 82 zijn? Ik heb nu voornamelijk Tempered Saronite items behalve de Daunting gloves + legs. Een aantal van deze items zijn qua defense rating het maximale wat te krijgen is, dus ik denk dat het halen van de def cap wel een uitdaging gaat worden (ik heb nog iets van 130 defense rating nodig). Ik denk dat het voor normals nog niet echt nodig is om al mijn gear te gaan laten enchanten, dus het goud daarvoor houd ik nog ff op zak totdat mijn gear zover is dat ik door het te enchanten de def cap ga halen. Wat ik al wel zag was dat Wyrmrest op revered 2 mooie tanking items heeft, dus dat wordt mijn eerste rep grind (gaat wel ff duren, ik zit nu nog helemaal voor in honored, grr).
Inderdaad de defence cap voor heroics ligt op 535 de "soft-cap" zoals ze wel eens zeggen. Dit werkt enkel in heroic omdat de bazen daar een maximum level hebben van 82. Voor raids heb je dan weer 540 defence nodig aangezien de bosses daar een max level van 83 ( de doodskopjes ) hebben. Voor de echt dure enchants is het de moeite niet waar om die op een groen of blauw item te steken. Wat je wel kan doen is wat pre-wotlk enchants laten plaatsen om gemakkelijker die defence cap te halen. Voor de wyrmrest faction heb je ook dailys dus begin maar instances te runnen en dailys te doen dan ben je er snel :)

Hineah / Chanai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-05 15:47

Local Host

Het forum is om te leren.

Vandaag 3.0.8 patch voor mij een mooie gelegenheid om eens op een andere Realm een Horde DK te gaan rollen.

Ik las op mmo-champion dat er echter incidentele gevallen waren van mensen die geen DK konden rollen op een nieuw Realm. We wachten dus even af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

Anoniem: 282346 schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 08:42:
[...]
Inderdaad de defence cap voor heroics ligt op 535 de "soft-cap" zoals ze wel eens zeggen. Dit werkt enkel in heroic omdat de bazen daar een maximum level hebben van 82. Voor raids heb je dan weer 540 defence nodig aangezien de bosses daar een max level van 83 ( de doodskopjes ) hebben. Voor de echt dure enchants is het de moeite niet waar om die op een groen of blauw item te steken. Wat je wel kan doen is wat pre-wotlk enchants laten plaatsen om gemakkelijker die defence cap te halen. Voor de wyrmrest faction heb je ook dailys dus begin maar instances te runnen en dailys te doen dan ben je er snel :)
Hmm, werkt het rep grinden met behulp van de tabard dan ook in normal instances?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdveer
MrHuge schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 09:09:
[...]

Hmm, werkt het rep grinden met behulp van de tabard dan ook in normal instances?
Ja, alle lvl80 instances geven rep als je een tabard aan hebt. Heroics geven alleen een stuk meer rep per mob.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
MrHuge schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 08:16:
Het gevolg is echter wel dat ik nu geen zin heb om 2000 goud (flying skill + mount + cold weather flying) uit te geven om mijn DK in Northrend te laten vliegen.
Oplossing voor alliance en horde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-05 18:08

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Die 60% fly speed loaner mounts :')

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

Care to copy/paste? Ik ben firewalled hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-05 15:47

Local Host

Het forum is om te leren.

Perfecte oplossing toch voor de mensen die het geld even niet hebben en toch door willen questen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Gisteren dan toch maar alle goede raad opgevolgt en mijn allereerste heroic getanked :Y).
Hadden als eerste de HC Nexus gekozen en ging verrassend goed, alleen 1 wipe op de laatste boss omdat ik iets te lang vast bleef staan en dus erg dikke damage kreeg ;)
Maargoed daarna nog een try en ging gelijk plat.. had Cloak of the Enemy aan deze HC overgehouden :P

Daarna vroeg de rest van de party of ik alsnog mee wilde naar de HC Daily, Azjol Nerub.
Nou, eventjes kennis gemaakt met de befaamde skirmishers maar daarna ging alles goed, alhoewel.
Wij komen bij het event voor de 2e boss.. killen daar alles netjes.. komt de boss niet, dus wij WTF :?
Bleek dat de NPC's de boss gekilled hadden en ik dus geen kans meer had op mn Achievement en Trinket, fek!
Daarna door naar Anub'Arak en na 2 try's ook plat gekregen en kreeg daar Ancient Aligned Girdle :D
Geen super dikke upgrade, maar icm. een Belt Buckle en een +16 Def Rating Gem is het toch mooi ;)

Al met al een leuke avond gehad en heel erg verbaasd dat ik toch goed kan tanken met mn DK, goed aggro kan houden en mijn spikedamage zeker meevalt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:08
MrHuge schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 09:09:
[...]

Vanaf Halls of Lightning en hoger.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-05 15:58

Wootlock

Evilution

Gister besloten om me druid eens van stal te halen met als doel lvl 74 te bereiken.
Dus ik was lekker aan het questen in Dragonblight en ik had mezelf ook al in LFG gezet om Azjol nerub te doen.
Netjes in de comment gezet: Feral Tank. en dan komen mensen nog met vragen: hi, can u heal ect....
Uiteindelijk toch een groep gevonden voor AN, een healer die net een dag holy was en dat ook netjes aangaf.
Ook ik had netjes aangegeven dat ik die instance nog niet getanked had enzo.

De waves voor de eerste boss gingen wat hektisch, 1 wipe omdat mensen niet de enraged mobs wilde DPSen.
Dus nog maar eens uitgelegt van: hey dps those enraged mobs down, I cant taunt them.
Volgende poging gingen de waves goed en de boss was ook een 1-shot. Voelde goed om weer eens te tanken :p
Dropte leather healing shoulders, deze heb ik ook maar geloot voor het geval ik resto ga ( wat ik op 80 ga doen denk ik :+)
Boss 2 ging wat minder, na uitgelegt te hebben over groene meuk ect, bleef de melee (DK + Warrior) er vlot in staan, de DK ging uiteindelijk dood nadat de boss lag, omdat hij gewoon in de meuk bleef staan...
Op naar de laatste boss; niemand was hier eerder geweest behalve ik, dus ff snel de 2 phases uitgelegt. Uit eigen ervaring weet ik dat pounds listig kunnen zijn, ik ontwijkte ze daarom ook netjes, maar de DK wilde nog wel eens een pound meenemen :D.
Ook een 1 shot hier + een achievement.
Behoorlijke groep (setup: Druid (me) - Holy priest - Blood DK - Fury Warrior - Arcane mage) daarna samen ff nog de 4-5 groep quests gedaan in in Dragonblight en toen: Ding 74 :D doel bereikt ^^

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Lief dagboek,

Gister een beetje een 'meh' avond gehad. Eerst een beetje strat aan het soloen geweest voor de runecloth (AD rep is weer mooi meegenomen), op zich wel grappig om te zien dat die 'moeilijke' bosses niet meer dan 30k HP hebben :) Toen werd ik door een guildy gevraagd om mee te gan naar EoE 10-man, een groep waar een RL van haar in zat ging een aantal tries doen. Ging op zich best aardig, eerste try in P3 gekomen, maar het was voor de rest rommelig en op de laatste poging om 23:30 had Malygos op de enrage nog 1.2M health over, dus had het wel gezien. Ik had het 2 tries daarvoor al aangekondigd, maar kreeg toch een hoop gezeur van de RL, dat ik 'selfish' was en nog prima voor een paar tries kon blijven. Toch iets anders dan die "thanks for coming" die ik verwacht had. Heb 'em teruggewhisperd dat 'ie out of guild healers wel wat beter mocht behandelen, en als 'ie progress zo belangrijk vondt misschien die 2 DPS die minder damage deden dan de tank eens moest kicken. Een daarvan was echt bizar slecht, gaf geen combatress als dat nodig was, en moest op de 4e try nog steeds vragen hoe die power sparks nou precies heetten. *zucht* Beetje frustrerende avond, had beter heroics kunnen gaan PuGen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:08
Deze link is redelijk snel, voor degenen die de nieuwe patch willen downloaden zonder gebruik te maken van de trage blizz downloader :)

Als ik Wowinsider eens nalees zijn er weer redelijk wat bugs in het spel geslopen, waarvan één redelijk ernstig: zodra Wintergrasp is afgelopen crasht heel Northrend :?
Due to Wintergrasp issues affecting realm stability, the Battle for Wintergrasp has been temporarily disabled on all realms. We’re actively working to resolve this issue and we’ll provide an update as soon as it becomes available.

Thank you for your continued patience.
Te hopen dat deze bug niet overwaait naar Europese realms.

[ Voor 57% gewijzigd door Kapoen op 21-01-2009 09:59 ]

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01:56
FunkyTrip schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 09:20:
[...]

Die 60% fly speed loaner mounts :')
Dit vind ik echt te triest voor woorden...nog gehoor geven ook aan dat eindeloze gewhine ook over flying mount skills etc. Gold is zo simpel te verdienen in WOTLK, eigenlijk in TBC al, maar die lui die week in week uit miepen op wow-europe dat ze te bedonderd zijn om gold uit te geven of ook maar het kleinste beetje effort erin te stoppen krijgen wat ze willen :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dagboek,

Gisteren kwam ik thuis, had even m'n mage gelogd, paar quests gedaan en 10% in experience opgeschoten. Na het eten kwam er echter een vriend online, en die ging niet raiden, dus gingen we even wat samen doen.
Hij op z'n tank, ik op m'n healer, en 3 DPS zoeken. Deze waren natuurlijk vlot gevonden, en de eerste heroic werd Violet Hold, puur omdat ik die epic bracers wil. Helaas geen geluk hier, en daarna gingen we de daily heroic in, Nexus. Ik hoefde geen loot meer te hebben uit deze instance, dus het ging alleen om de emblems en reputation.
Op de eindbaas heb ik (als enige in de groep) nog de achievement Intense Cold gehaald, en ik kwam erachter dat massdispel hier heilig is. De groep wordt namelijk eens in de zoveel tijd gefreezed, en krijgt dan damage omdat ze niet kunnen bewegen. Maar massdispel haalt ze allemaal weg binnen 0,5sec (talented).
Ondertussen sta ik weer op 37 emblems, en spaar door naar de 80 voor de T7 chest.

Daarna hebben we even Mandokir en Thekal in ZG gekilled, geen mounts, en nog Attunemen in Karazhan, maar ook geen mount.

Ondertussen wilde m'n vriendin even op haar DK spelen, die level 65 was. Mijn druid was 64, en de DK van die vriend ook 64. Wij dus met z'n 3-en Mana-Tombs in. Afgezien van een paar ongelukkige 3-dubbele pulls welke ik niet bij kon healen, hebben we de instance zonder al teveel problemen gecleared. Een mooi, roze zwaard was de beloning voor m'n vriendin. Dat stond wel bij haar paarse troll haar (ingame :P). Toen was de avond alweer om.

Vanavond misschien Naxx in, maar ik had me als vrijwilliger voor bankzitter aangeboden. Vrijdag ga ik er al zeker heen, maar ik heb nu 2 chars die Naxx kunnen doen :) en die 10mans vind ik nog wel het leukste om te doen. Lekker select groepje, en maar eens een wish-list opstellen voor m'n Priest. Dat had ik al gedaan pre-heroics, heroics en nu Naxx.

Vandaag is 3.0.8 er. Dat betekent wat nieuwe Glyphs voor m'n DK (D&D en Rune Strike), nieuwe Rune zetten (Stone Gargoyle o.i.d.) en nieuwe Sigil halen voor 15 badges. Voor m'n Priest hoef ik niks te doen geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Laatst online: 31-05 16:11

Nitai

Live the life you love.

Kaap schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 10:05:
[...]

[...]

Dit vind ik echt te triest voor woorden...nog gehoor geven ook aan dat eindeloze gewhine ook over flying mount skills etc. Gold is zo simpel te verdienen in WOTLK, eigenlijk in TBC al, maar die lui die week in week uit miepen op wow-europe dat ze te bedonderd zijn om gold uit te geven of ook maar het kleinste beetje effort erin te stoppen krijgen wat ze willen :r
Het is wel triest ja. Maar goed, ik denk dat Blizzard de overweging moest maken voor dergelijke mounts of het gold farming / buying meer in de hand werken. Staat ook niet echt geweldig qua status, 'loaned mount' moet ik zeggen...wat komt er straks? ingame leningen die je kan afsluiten bij Blizzard? lol :)

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86703

Kapoen schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 09:55:
Te hopen dat deze bug niet overwaait naar Europese realms.
Ik ga er vanuit dat de code voor alle realms wereldwijd hetzelfde zal zijn, dus ook op de Europese realms.
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.