Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 178 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 63.700 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HStyles schreef op maandag 19 januari 2009 @ 22:34:
Iemand nog tips voor AN hc ? kom amper bij de eerste boss ( mij als prot pala). die skirmischer mobs zijn onmogelijk. Dan springen ze naar de healer of iemand anders net terwijl ik een of andere stun op me heb. en aggro terug pakken is zowat onmogelijk :(
Gewoon die mob als eerste doen, CC de shadowbolt caster, de andere melee mob(hangt dus af van welke group je pulled) is niet zo lastig te tanken dus die kan je als 3rd target doen, meestal.. Vervolgens die Skirmisher in de gaten houden en direct een Hammer of Justice erop als je hem naar je party member ziet rennen. Daarna burnen..

Althans, dat is de theorie. Ik vind persoonlijk AN de meest verrotte instance.. ever ... door die eerste boss crap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryonist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-12-2024

Cryonist

- Something clever -

winkelwagen schreef op maandag 19 januari 2009 @ 23:18:
[...]

Klinkt echt als bring the player in plaats van bring the class ;)
Als hele party eerst op de skirmishers nuked moet het goed te doen zijn. Als tank moet je het aan dps overlaten zodra die enraged, je kan er toch geen aggro van pakken. Als paladin kan je stun natuurlijk wel handig zijn.

In de quote hiervoor zegt men random, maar heb ook gehoord dat ze chargen naar degene staan die het verst weg staat, maar nog binnen range van de charge. Zorg dat dat niet je healer is en het liefst iemand die wel paar klappen kan vangen.

Zorg dat je healer weet dat ze chargen en geen aggro table hebben, zodat hij degene die wordt aangevallen gelijk kan spam healen indien nodig.

Good luck, de grote uitdating van AN ligt nog bij de laatste baas :).

In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:23
Sartharion 3D up down.

Ben best blij met m'n 1e spot dps : P

jaja, zal vast wel failen vergeleken bij een hoop guild. 37e try...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2009 @ 18:30:
[...]

Volgens jou zijn het geen 40k hits. Ik heb de recount logging bekeken, daar stonden dus wel degelijk 40k+ hits in. Dat betekent dat ze op die manier in de combat log staan.

De vraag is waarom onze druid zulke grote hits krijgt tegenover andere druids.

Kun je een link naar je armory posten? Dan kan ik kijken of er ergens grote verschillen tussen jullie druids zitten.
Geef voor de gein eens een armory linkje van de betreffende druid? Want dit zou toch echt niet moeten kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

ImdaMned schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 00:20:
Sartharion 3D up down.

Lol mega fail.

:'(

Wat is bij jullie de dps? Man man, bij ons een drama. Trouwens heb je ook een portal group?

[ Voor 12% gewijzigd door MrVegeta op 20-01-2009 01:07 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 00:20:
Sartharion 3D up down.

Ziet er intressant uit. Had DPS hoger verwacht, maar is dus te doen. :) Wij hebben vergelijkbare DPS in de guild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Laatst online: 15:15

chromeeh

the Gnome

Eindelijk weer eens dagboek tijd.
Had een 3 daags weekend dus lekker kunnen spelen :D

M'n pally is lvl 67,5 ondertussen.
Lekker veel instances gedaan, 2x Crypts, 2x ManaT, 2x Durn, 2x BM uhmmm :+
Vanavond hoop ik de 68 aan te tikken en dan richting Northrend te gaan, en uiteraard een group zien te scoren voor UK.
Alleen even een tank charteren, op lvl 68 UK tanken is denk ik niet aan te raden :P

Frustratie mode:
Elke DK die denkt dat te kunnen tanken... |:(
Ach ja, ik speel in ieder geval niet meer met DK's die ik niet ken, dat scheelt echt heel veel frustratie.
In steeds meer groepen gaat het van "good good no DK" _O-

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
ImdaMned schreef op maandag 19 januari 2009 @ 16:27:
[...]

Taffer
Aily
Golgothan (knuffelrogue...)

wiewiewie : D
Aah, Taffer was het :D

En GZ met Sarth3d!

[ Voor 5% gewijzigd door Smultie op 20-01-2009 08:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
MrVegeta schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 01:07:
[...]

Lol mega fail.

:'(

Wat is bij jullie de dps? Man man, bij ons een drama. Trouwens heb je ook een portal group?
Je ziet toch wat de dps is? Click link : P

En wat is een portal groep? Wij doen daar niet aan. Laat die mobs maar lekker hakken op een protadin. Daar zijn ze voor.
Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 01:18:
[...]

Ziet er intressant uit. Had DPS hoger verwacht, maar is dus te doen. :) Wij hebben vergelijkbare DPS in de guild.
dps op sartharion is net iets anders dan dps op patchwork : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 21:26
*O* *O* Heroic: The Spellweaver's Downfall *O* *O*
*O* *O* Champion of the Frozen Wastes *O* *O*

-O- -O- O wacht dat betekent geen nieuwe content meer om te clearen -O- -O-

Gisteravond dus naar 25 man malygos gegaan.

Naar tactieken op de eerste fase, was zo erg dan ik zelf (en de andere 2 pallies) Hand of Salvation moesten gebruiken voor de mega dps.
Met ping op minimap aangeven waar iedereen naar toe moet lopen, en 2,3 stappen zijn meer dan genoeg. tank loopt de andere kant op. Werkt prima.

Volgens mij enige fight die ik ken waar de tank in argo issue kan komen. vanwege de 50% meer dmg stacking, maar Tank krijgt 0% meer.
Hopelijk veranderen ze dit naar 50% & 0% tread (Had warrior met rond 12k TPS :S volgens omen, tank rond 4/5 k)
Met ong 7 min op engrage timer naar fase 2
Met ong 3 min op engrage timer naar fase 3
Met ong -10 sec op engrage timer dead

De try daarvoor had dood gegaan door de dots, alleen reste hij net voordat de 1k/2k doordat laatste raid member ook dood ging :(

Daarna naar zeer smooth Shapp 1D (vanwege geen zin in extra trys en wipes geen 2d geprobeerd), hoppelijk gaan we snel de 2D proberen.

[ Voor 23% gewijzigd door Teunis op 20-01-2009 09:01 ]

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

addictive schreef op maandag 19 januari 2009 @ 17:01:
[...]

meest gehoorde excuus inderdaad :)
|:( :N

Het was weer zo in naxx, lag.... 4H ging, patch was ook goed te doen. Grob ging ook neer met gemak.
Gluth ging al moeilijker en thaddius was gewoon niet te doen. 5sec nadat de polarity gecast was kon je pas lopen.....

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Dagboekje :D

Happy happy joy joy voor mij gisteravond. Gisteren de rest van naxx 25 gecleared, plague quarter,4 horsemen, saph en kel'thuzad en deze laatste was zo lief om Turning Tide voor mij te droppen.

Er fijne upgrade gezien het feit dat ik nog een 355 spelldmg sword had :)

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 13:13

zwik

randomized

Wil iemand alstublieft nog eens naar mijn post kijken en commentaar geven?

zwik in "Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online

Auredium

Informaticus Chaoticus

Kleine update. :)

Gisteren heb ik niet zo heel veel gewowed....maar wel genoeg om volledig exhalted te zijn met de Kalu'ak!! Meteen nadat ik exhalted ben geworden met de Kalu'ak heb ik mij de Epic Fishing Rod gehaald. deze doet trouwens als melee wapen tussen de 200-400 damage. :P
Tevens heb ik de bijbehorende pinguin pet aangeschaft, wat een super ruig beestje. :D

Anyway's ik wil voorlopig wat questen voor goud en exp te verdienen. Met de nieuwe patch ga ik rep verdienen bij oudere fracties zoals Timbermaw aangezien daar nu zelfs met de veertjes bijna geen schot in lijkt te komen.

Nu ben ik level 77 en ik wil level 78 worden omdat ik dan bij de dungeons op normaal niveau wel kan meekomen. Dat kan nu nog niet zo heel erg hard. Alchemy schiet niet op level 443 ofzo omdat Frost Lotussen enorm duur zijn in het AH en bij zoeken je min of meer geluk moet hebben. Fishing is 302 en met deze hengel zal dat ongetwijfeld richting 400 gaan binnenkort. En cooking...ach...dat komt nog wel.
Ga denk ik vanaaf wat questen, misschien beetje fishing en wat exploren, niets spectaculairs. Voorlopig even geen battlegrounds, dat was enorm leuk maar het duurt voor de battleground die wat ik wil spelen veel te lang om ze te doen. De balans Alliance - Horde is ZO crap op dit moment op Blade's Edge. :(
Te veel Alliance en te weinig Horde.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren een guildie geprobeerd te helpen met zijn laatste achievement voor een Red Proto-Drake. Helaas mocht het niet baten, had hem al gewaarschuwd dat ik weinig tijd had om te helpen en misschien halverwege de run moest eten. "Nee je gaat gewoon mee". Prima 2 bosses gekilled, en het eten was klaar. :) Toen ik terugkwam de daadwerkelijke achievement ("Gotta Go" in AN).

Na een aantal attempts wou de healer er vandoor zoals het leek, dus ja... toen ging het over. Volgende keer beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anda
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-09 15:43
HStyles schreef op maandag 19 januari 2009 @ 22:34:
Iemand nog tips voor AN hc ? kom amper bij de eerste boss ( mij als prot pala). die skirmischer mobs zijn onmogelijk. Dan springen ze naar de healer of iemand anders net terwijl ik een of andere stun op me heb. en aggro terug pakken is zowat onmogelijk :(
Nog een tip: die mob enraged, en kan tijdens enrage niet getaunt worden. Tijdens die enrage valt de mob een willekeurige party member aan.

Als je een hunter of een rogue meeneemt kan die enrage dispelled worden, en is die mob een makkie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka
  • Laatst online: 12-08-2024

Thrillseeka

Let love rule

Teunis schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 08:54:
*O* *O* Heroic: The Spellweaver's Downfall *O* *O*
*O* *O* Champion of the Frozen Wastes *O* *O*

-O- -O- O wacht dat betekent geen nieuwe content meer om te clearen -O- -O-

Gisteravond dus naar 25 man malygos gegaan.

Naar tactieken op de eerste fase, was zo erg dan ik zelf (en de andere 2 pallies) Hand of Salvation moesten gebruiken voor de mega dps.
Met ping op minimap aangeven waar iedereen naar toe moet lopen, en 2,3 stappen zijn meer dan genoeg. tank loopt de andere kant op. Werkt prima.

Volgens mij enige fight die ik ken waar de tank in argo issue kan komen. vanwege de 50% meer dmg stacking, maar Tank krijgt 0% meer.
Hopelijk veranderen ze dit naar 50% & 0% tread (Had warrior met rond 12k TPS :S volgens omen, tank rond 4/5 k)
Met ong 7 min op engrage timer naar fase 2
Met ong 3 min op engrage timer naar fase 3
Met ong -10 sec op engrage timer dead

De try daarvoor had dood gegaan door de dots, alleen reste hij net voordat de 1k/2k doordat laatste raid member ook dood ging :(

Daarna naar zeer smooth Shapp 1D (vanwege geen zin in extra trys en wipes geen 2d geprobeerd), hoppelijk gaan we snel de 2D proberen.
de hunters MD laten casten elke keer als het van cd afkomt :) onze tank heeft ook problemen met agro.. maar met md gaat het al een stuk beter :)

hunter verliest wel wat dps.. maar liever iets minder dps en een tank die aggro houd dan een tank die aggro verliest en een paar dps-ers killed

[ Voor 4% gewijzigd door Thrillseeka op 20-01-2009 09:38 ]

Lekker zijn is een gave :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 15-09 17:26
Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2009 @ 23:47:
[...]

Gewoon die mob als eerste doen, CC de shadowbolt caster, de andere melee mob(hangt dus af van welke group je pulled) is niet zo lastig te tanken dus die kan je als 3rd target doen, meestal.. Vervolgens die Skirmisher in de gaten houden en direct een Hammer of Justice erop als je hem naar je party member ziet rennen. Daarna burnen..

Althans, dat is de theorie. Ik vind persoonlijk AN de meest verrotte instance.. ever ... door die eerste boss crap.
Dan moet je de achievement eens proberen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 01:18:
[...]

vergeet niet dat 4 DPS al dood was na 1 tot 1,5 minuut.
Verder wel een leuk gevecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12:43
Goede morgen,

Gister weinig WoW voor mij. Ik was pas rond 22.30 thuis van werk en heb alleen even een +8 to all stats chest enchant gehaald, om nou 500 gold extra uit te geven voor +10 vond ik een beetje overdreven. Ook zijn mijn pants en mijn cloak voorzien van embroiders. Nu moet ik alleen nog even een JC vinden die wat gems wil cutten. Ik heb 2 blauwe en 2 rode gemslots. Allebei met een goede setbonus. Ik ben van plan 4 keer Royal Twilight Opal erin te gooien (9sp, 3/mp5). Ik heb zelf liever de Purified Twilight Opal (9sp, 8 spi) maar die zijn ze vergeten te implementeren.

Is deze gemkeuze naar jullie mening goed of is er een betere oplossing voor de beschikbare sockets in mijn nieuwe gear? En weet iemand wanneer de Purified wel in het spel komen? Ik kan er zelf niks over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zwik schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 09:16:
Wil iemand alstublieft nog eens naar mijn post kijken en commentaar geven?

zwik in "Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel..."

Sorry maar kan niet alles tegelijk :p

Ik ben zeker geen expert in een warrior maar kan je misschien wel een paar basis tips meegeven.

Een warrior zonder een goede roatie geraakt nog niet eens remotly close tot een mage die geen deftige rotatie heeft. ( is maar een voorbeeld )
Daarom wordt er heel veel een slam rotatie gebruikt. Die is als volgt :
# Charge (om rage op te bouwen)
# Automatic Attack
# Slam
# Mortal Strike (als je genoeg rage hebt)
# Auto-Attack
# Slam
# Whirlwind (als je genoeg rage hebt)
# Rinse en repeat tot ie dood is

Dit is de meest gebruikte standaard slam rotatie. Nu als je hoog genoeg bent kan je ook nog bladestorm voor of na je wirlwind in je rotatie inpassen. De slam rotatie is het meest effectieve voor arms, door de talents en het zuinige rage gebruik.

Met talents heb je veel mogenlijkheden op 80. Er zijn zowel in fury als in arms veel talents die eigenlijk nodig zijn in een goede dps rotatie. de 18/53 spec met titans grip ( meer fury ) wordt veel gebruikt tegenwoordig doordat titans grip ook die instant slams triggered. Een paar dingen die je op 80 zeker moet meenemen zij improved rend , imp heroic strike ( meer gebruikt als rage dump dan als dps verhoger ) , imp charge , tactical mastery en impale.

Kan geen linkjes bekijken door de proxy op het werk maar ik stel voor dat tweakers die een warrior als main hebben daar beter op gaan kunnen antwoorden dan ik.

Hineah / chanai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Auredium schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 09:26:
Kleine update. :)
De balans Alliance - Horde is ZO crap op dit moment op Blade's Edge. :(
Te veel Alliance en te weinig Horde.
Wat heeft de ratio op je server te doen met je Battlegroup.

Pre TBC, toen er nog geen cross-realm BG was zou je gelijk kunnen hebben, maar toen had de Horde op onze server het vorrdeel omdat ze in de minderheid waren. De horde bepaalde waar er gevochten zit, wou je dat niet, dan kwam het wel voor dat je 1 uur moest wachten voordat je de BG in kon.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat denken mensen van de cross-language battle-grounds dan? Persoonlijk zit ik er niet echt op te wachten met een stel trippende fransozen, duitsers en spanjaarden rond te gaan rennen.. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:40
Ik heb gisteren ook weer een half/heel uurtje staan wipen op de eerste baas in AH-HC (20 gold repair bill). Party waar de members max 1000 DPS deden, niet echt een strategie om de mobs op te pakken, en de tweede wave meestal kwam voordat de eerste dood was. Niet fijn.

Heb nog steeds een zeer wisselende WoW ervaring, in het weekend een of twee PuGs waar je alles mee kon (ook met 1 wipe UP-HC terwijl ik die op normal best lastig vond met dat harpoon gedoe); voor de rest 10 PuGs met 700-1000 DPS en een hoop problemen. Daar word ik niet vrolijk van :)

Inmiddels van guild gewisseld omdat daar twee real life vrienden in zitten (een heel actief, een weinig actief), maar die doen dus met een vast groepje 10 man raids en geen HC instances oid, kan je nog niet echt op steunen om te gearen, en heeeel misschien mag ik ooit een keer mee. Tja, denk niet dat ik het spel zo nog lang trek. Moet toch voldoende stats/gear hebben inmiddels om AN te kunnen healen

We spend our years as a tale that is told

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 15:06
ik zit te denken om sv hunter te speccen na de bm nerf maar kom niet echt uit de shot rotation
ip is het serpent sting; SS; SS; SS; ES maar hoe bouw ik de SS en ES nu in een goede macro? ik krijg het niet voor elkaar terwijl een normale steadyshot macro gewoon goed werkt.
ook heb ik gemerkt dat ik behoorlijk wat haste mag gaan gearen aangezien ik met sv spec nu op 2.5 zit en dat is noet goed lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 10:01:
Wat denken mensen van de cross-language battle-grounds dan? Persoonlijk zit ik er niet echt op te wachten met een stel trippende fransozen, duitsers en spanjaarden rond te gaan rennen.. :9
Het is dus nooit *met* een stel trippende fransozen, duitsers en spanjaarden, maar altijd *tegen* een stel trippende fransozen, duitsers en spanjaarden ;) En aangezien je de andere factie toch al niet kan verstaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Dus dat werkt maar één kant op? :p

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Oh wat trouwens ook leuk is, de NPC lil timmy die eens in de zoveel tijd rondloopt in SW en een katje verkoopt voor ~50s.
Hij verkoopt er maar 1tje en ik had het geluk om deze te kopen op me lvlende rogue :D

Ik check de AH staat dat ding gewoon voor 400g buyout :o, dus ik had zoiets van laat ik er eens 100g onder gaan zitten.
En binnen 20 min was hij verkocht met als resultaat een rijke rogue :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

ImdaMned schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 08:25:
[...]

Je ziet toch wat de dps is? Click link : P

En wat is een portal groep? Wij doen daar niet aan. Laat die mobs maar lekker hakken op een protadin. Daar zijn ze voor.
Oops sorry was een beetje laat ;). Portal group rent in de portal van de 2e draak om daar de mob af te maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:50
Daarnet doe ik de daily cooking quest, en ja hoor... weer paddestoelen plukken |:(

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

MrVegeta schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 10:15:
Dus dat werkt maar één kant op? :p
Twee blue quotes:
To shorten the queues and provide greater access to warfare between factions, we are currently working on combining existing Battlegroups of different languages, with the aim of creating Battlegroups with higher populations. This change will affect both Battlegrounds and Arenas. Players from realms of different languages will only face each other as opponents in battle and will not be playing on the same faction in Battlegrounds, which will ensure that those playing on your side will speak the same language as you.

Please note that not all Battlegroups will be merged with another, and this feature will not be affecting the Russian-language Battlegroup. More details on this upcoming change will be provided as development nears completion.
To clarify, people from another language realm will only be opponents. Opponents may also be from your realm or other realms with the same language as you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
MrVegeta schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 10:17:
[...]

Oops sorry was een beetje laat ;). Portal group rent in de portal van de 2e draak om daar de mob af te maken...
Die skippen wij. Maar van mini had ik begrepen dat jullie niet voorbij draak 1 kwamen.

Iets met voidsommegaaaarghhhreuteldood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 10:17:
[...]

Nope, wij gebruiken volgende tactic.
Tenebron met BL neer nuken voordat Shardon land
Adds killen
Shardon killen terwijl Vesperon land.
Terwijl acolyte staat, gebruiken druid tank, 2x pala en 1 keer priest, cooldowns om breath te overleven.
Shardon dood, kill adds.
adds dood, take portal raidhealers + dps (roogs blijven achter voor enraged adds), sloop beide acolytes.
Sloop Vesperon
Take portal, sloop Acolyte
daarna is het 4 min weg lopen voor Fire wall en loot oppakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwik

zwik

randomized

Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 09:50:
[...]

Sorry maar kan niet alles tegelijk :p

Ik ben zeker geen expert in een warrior maar kan je misschien wel een paar basis tips meegeven.

Een warrior zonder een goede roatie geraakt nog niet eens remotly close tot een mage die geen deftige rotatie heeft. ( is maar een voorbeeld )
Daarom wordt er heel veel een slam rotatie gebruikt. Die is als volgt :
# Charge (om rage op te bouwen)
# Automatic Attack
# Slam
# Mortal Strike (als je genoeg rage hebt)
# Auto-Attack
# Slam
# Whirlwind (als je genoeg rage hebt)
# Rinse en repeat tot ie dood is

Dit is de meest gebruikte standaard slam rotatie. Nu als je hoog genoeg bent kan je ook nog bladestorm voor of na je wirlwind in je rotatie inpassen. De slam rotatie is het meest effectieve voor arms, door de talents en het zuinige rage gebruik.

Met talents heb je veel mogenlijkheden op 80. Er zijn zowel in fury als in arms veel talents die eigenlijk nodig zijn in een goede dps rotatie. de 18/53 spec met titans grip ( meer fury ) wordt veel gebruikt tegenwoordig doordat titans grip ook die instant slams triggered. Een paar dingen die je op 80 zeker moet meenemen zij improved rend , imp heroic strike ( meer gebruikt als rage dump dan als dps verhoger ) , imp charge , tactical mastery en impale.

Kan geen linkjes bekijken door de proxy op het werk maar ik stel voor dat tweakers die een warrior als main hebben daar beter op gaan kunnen antwoorden dan ik.

Hineah / chanai
Hier heb ik wel wat aan :) . Maar wat doet bijvoorbeeld een Overpower en een Execute erbij in zo een rotatie? Is Slam zo sterk dat ik die uberhaupt niet nodig heb? Overpower word immers gebruikt als counter attack en lijkt me dus wel handig? En een execute werkt alleen op de laatste 20% en zet rage om in damage. Je slaat daar dus ook een mob gruwelijk hard mee neer mits je veel rage hebt.

Ik snap de rage dump nog niet zo goed, je wilt toch juist zoveel mogelijk rage hebben? Zeker i.c.m. Execute (goeie timing vereist).

Een pummel dien je denk ik gewoon altijd te gebruiken wanneer een mob probeerd te casten.

Iemand hier nog iets aan toe te voegen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yokidrink schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 10:05:
ik zit te denken om sv hunter te speccen na de bm nerf maar kom niet echt uit de shot rotation
ip is het serpent sting; SS; SS; SS; ES maar hoe bouw ik de SS en ES nu in een goede macro? ik krijg het niet voor elkaar terwijl een normale steadyshot macro gewoon goed werkt.
ook heb ik gemerkt dat ik behoorlijk wat haste mag gaan gearen aangezien ik met sv spec nu op 2.5 zit en dat is noet goed lol
in het bouwen van macro's zit veel logica en je moet nakijken of de GCD elkaar niet kruist met elkaar als je meerde cooldowns in 1 macro zet.

/castsequence reset=target Serpent Sting, null
/castsequence reset=3/combat Steady Shot, Steady shot , Explosion Shot
/script UIErrorsFrame:UnregisterEvent("UI_ERROR_MESSAGE");

dit is hetgene dat ik ervan denk te maken ...
Je kan dit ook combineren met kill command en kill shot als je die cooldowns wil gebruiken.
en dan krijg je dit :

/cast [target=pettarget,exists] Kill Command
/cast Kill Shot

een kleine uitleg lijn 1 = cast serpent sting als er al geen serpent sting op het target aanwezig is
lijn 2 = je rotatie SS , SS en ES en zal resetten als je 3 seconden de macro niet aanklikt
lijn 3 = kill command als ie beschikbaar is
lijn 4 = error messages van je scherm laten verdwijnen moest er iets op cooldown staan
lijn 5 = kill shot als ie beschikbaar is en als target onder 20 % is

Hunter mechanics zijn niet super gekend bij me dus ik zou proberen met een van deze twee macro's.
Moest je ES ( als dit explosion shot is dat je bedoeld ) niet goed werken dan kan je je rotatie iets aan passen naar SS , ES , SS , maar dit hangt zuiver van de GCD af.

Hineah / Chanai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Dutchman! schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 10:04:
Ik heb gisteren ook weer een half/heel uurtje staan wipen op de eerste baas in AH-HC (20 gold repair bill). Party waar de members max 1000 DPS deden, niet echt een strategie om de mobs op te pakken, en de tweede wave meestal kwam voordat de eerste dood was. Niet fijn.

Heb nog steeds een zeer wisselende WoW ervaring, in het weekend een of twee PuGs waar je alles mee kon (ook met 1 wipe UP-HC terwijl ik die op normal best lastig vond met dat harpoon gedoe); voor de rest 10 PuGs met 700-1000 DPS en een hoop problemen. Daar word ik niet vrolijk van :)

Inmiddels van guild gewisseld omdat daar twee real life vrienden in zitten (een heel actief, een weinig actief), maar die doen dus met een vast groepje 10 man raids en geen HC instances oid, kan je nog niet echt op steunen om te gearen, en heeeel misschien mag ik ooit een keer mee. Tja, denk niet dat ik het spel zo nog lang trek. Moet toch voldoende stats/gear hebben inmiddels om AN te kunnen healen
Waarom zoek je niet gewoon een keer een fatsoenlijke guild? Op deze manier zou ik het ook in notime zat zijn :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:52
Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 09:50:
Titan's Grip triggered helemaal geen instant Slam, die proc krijg je van een Bloodthirst critical hit. Vanaf morgen procced ie overigens van Heroic Strike, Bloodthirst en Whirlwind.

Verder is op level 80 voor raiden Titan's Grip in ieder geval sterker dan Arms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

In mijn opinie gaan de spells elkaar hard tegenwerken. heb nu zelf geen shaman maar de cooldowns zijn te kort om goed voorbij de earth shock te komen. ( 6 seconden cooldown ? ) je kan beter dan met castsequences werken, maar het probleem daar is als je je sequence onderbreekt moet je manueel de volgende spell "opstarten" om met de castsequence verder te gaan.

Maar om je even verder te helpen dit is de basis van de castsequence :
/castsequence [options] reset=#/target/combat spell1, spell2, spell3

dus voor jou zal dat worden :
/castsequence reset=combat/target Stormstrike, Earth shock, Lava lash

de reset waarde kan je aanpassen aan je speelstijl , als je van target swicthed of in combat gaat of gewoon een nummer doorgeeft zodat na een aantal keer gebashed te hebben op die button dat die een auto reset doet.

Voor je pet zit je nog wel een beetje met een probleem maar is handig op te lossen :
/cast [nopet] Feral Spirit ( een slash teveel )

weet echter niet of de global cooldowns gaan samenwerken om zo 1 macro te maken van alles.
Probeer in ieder geval deze macro eens en moest het niet goed werken stuur me dan maar een mailtje dan maak ik een betere van thuis uit Het kleine scriptje werkt zuiver om de rode tekst van can't do that yet enz enz van je scherm te halen. Een beetje aan te raden als je met one-button bashing bezig bent

#showtooltip DPS
/castsequence reset=combat Stormstrike, Earth shock, Lava lash
/cast [nopet] Feral Spirit
/petattack
Heb het getest Hineah, maar helaas werkt de Feral Spirit / petatck niet.
Zal dus twee buttons in de gaten moeten houden! =)
Maar toch bedankt voor je input!

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liledevil
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-01-2024

liledevil

DELL EVIL I

Kapoen schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 10:20:
Daarnet doe ik de daily cooking quest, en ja hoor... weer paddestoelen plukken |:(
Carrots plukken op Wildhammer vandaag.
maar ik heb ook het idee dat je soms dagen achter elkaar dezelfde cooking krijgt.
Enige wat ik maar iedere dag extra probeer te doen is Chilled Meat te vergaren en heb nog wat Rhino Dogs in mijn bank, doe de daily cooking nu gemiddeld in 5 minuten(meat doe ik tijdens mining hours).

if you pay peanuts, you get monkeys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

RaDKiLL schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 10:36:
[...]

poeh 2 buttons...
Roll een lock en maak je borst nat om maar liefst 7 buttons in de gaten te houden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zwik schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 10:28:
[...]

Hier heb ik wel wat aan :) . Maar wat doet bijvoorbeeld een Overpower en een Execute erbij in zo een rotatie? Is Slam zo sterk dat ik die uberhaupt niet nodig heb? Overpower word immers gebruikt als counter attack en lijkt me dus wel handig? En een execute werkt alleen op de laatste 20% en zet rage om in damage. Je slaat daar dus ook een mob gruwelijk hard mee neer mits je veel rage hebt.

Ik snap de rage dump nog niet zo goed, je wilt toch juist zoveel mogelijk rage hebben? Zeker i.c.m. Execute (goeie timing vereist).

Een pummel dien je denk ik gewoon altijd te gebruiken wanneer een mob probeerd te casten.

Iemand hier nog iets aan toe te voegen? :)
Deze rotatie is meer boss en instance fight gebaseerd maar ook de basis voor je leveling rotatie. Je leveling rotatie past altijd aan door onwelgekomen patrols etc etc
Dus een overpower doe je gewoon in je rotatie en drop desnoods een slam ervoor. Kwestie van execute is inderdaad gegrond maar als je die gewone standaard rotatie gebruikt ga je veel meer rage overhebben om direct een nieuwe rotatie te starten op de volgende mob. Soms is die spare van een execute tijdwinst op de volgende mob. Pummels , overpowers gewoon doen en aanvoelen wanneer je een slam moet laten vallen. Als de abilities van cooldown af zijn ofcourse.

Rage dump is heel handig voor die extra dps op bossfights. en niet direct nuttig voor leveling tenzij je veel over je 100 % rage gaat. ( elke rage punt , runic power punt over de 100 is verloren dps )

Hineah / Chanai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

mjah het wa te proberen :)

#showtooltip DPS1
/castsequence reset=combat Stormstrike, Earth shock, Lava lash

#showtooltip DPS2
/cast [nopet] Feral Spirit
/petattack

zou zeker geen probleem mogen zijn. En tja two button bashing valt nog goed mee :)
+ de fading van het knopje komt beter overeen door de mixed cooldowns van earth shock en de feral spirit.
Dat is het probleem waarschijnlijk in de macro dat de macro blijft steken op de cooldown van de eerste sequence en zo niet wil doorgaan naar het pet deel. Een veel gekend probleem in macros te maken in combinaties met meerdere trinkets. Ook al zo een merde.

Hineah / Chanai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 10:36:
[...]

Titan's Grip triggered helemaal geen instant Slam, die proc krijg je van een Bloodthirst critical hit. Vanaf morgen procced ie overigens van Heroic Strike, Bloodthirst en Whirlwind.

Verder is op level 80 voor raiden Titan's Grip in ieder geval sterker dan Arms.
de zin was een beetje verkeerd geformuleerd : Er zijn zowel in fury als in arms veel talents die eigenlijk nodig zijn in een goede dps rotatie. de 18/53 spec met titans grip ( meer fury ) wordt veel gebruikt tegenwoordig voor de titans grip en ook voor de instant slams.

Mijn excuses hiervoor

Dam drie posts na elkaar nu effe dimmen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka
  • Laatst online: 12-08-2024

Thrillseeka

Let love rule

liledevil schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 10:38:
[...]

maar ik heb ook het idee dat je soms dagen achter elkaar dezelfde cooking krijgt.
Enige wat ik maar iedere dag extra probeer te doen is Chilled Meat te vergaren en heb nog wat Rhino Dogs in mijn bank, doe de daily cooking nu gemiddeld in 5 minuten(meat doe ik tijdens mining hours).
Speel jij horde of alliance op wildhammer? Speel daar namelijk een aliance character :)

Lekker zijn is een gave :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 10:34:
[...]

in het bouwen van macro's zit veel logica en je moet nakijken of de GCD elkaar niet kruist met elkaar als je meerde cooldowns in 1 macro zet.

dit is hetgene dat ik ervan denk te maken ...
Je kan dit ook combineren met kill command en kill shot als je die cooldowns wil gebruiken.
en dan krijg je dit :

/cast [target=pettarget,exists] Kill Command
/cast Kill Shot
dank voor de uitleg; ik zit zelf aan dit te denken:

#showtooltip Steady Shot
/castsequence reset=shift/target serpent sting, null
/cast [target=pettarget, exists] Kill Command
/castrandom Aimed shot, Explosive Shot, Steady Shot
/script UIErrorsFrame:Clear()
/cast Kill Shot

waarbij shift gebruikt wordt om sting te refreshen.
ik ga in elk geval beide even testen vanavond om te zien wat het effect ervan is
switchen na 2 jaar BM is serieus aanpassen geblazen wbt shot rotation mgoed; tijd en oefening zal dat wel leren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:50
liledevil schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 10:38:
[...]

Groot gelijk, ik doe het ook zo tegenwoordig. Daarnet heb ik de daily gedaan voor de ijsbeer mount, en daarna heb ik vlak daarnaast rhino's afgemaakt om de voorraad vlees in mijn bank aan te vullen. Hetzelfde met chilled meat, dat farm ik op het AH als ik er voorbij kom (de prijzen vallen redelijk goed mee) ;)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:22

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Auredium schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 09:26:
[...]
Alchemy schiet niet op level 443 ofzo omdat Frost Lotussen enorm duur zijn in het AH en bij zoeken je min of meer geluk moet hebben.
Bij mijn weten heeft het niet zoveel zin om Alchemy tot boven de 435 te levelen aangezien er geen recipes zijn die een hoger level nodig hebben. Je kunt je zuurverdiende goud volgens mij dus beter aan andere dingen besteden :).

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Laatst online: 11-05 09:31
MrHuge schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 10:56:
[...]

Bij mijn weten heeft het niet zoveel zin om Alchemy tot boven de 435 te levelen aangezien er geen recipes zijn die een hoger level nodig hebben. Je kunt je zuurverdiende goud volgens mij dus beter aan andere dingen besteden :).
Diamonds transmuten heeft me atm tot 447 oid gebracht, nog steeds groen dus ooit zal ik er nog wel een punte van pakken.
Flaks haal ik wel van de AH, dat is een stuk goedkoper dan de herbs van de AH halen en zelf brouwen.

En ik volg de pogingen op diverse fora van de (bijna) voormalige BM hunters die naar SV gaan al een tijdje.
Hartstikke leuk om te zien hoe ze weer alles in 1 macro proberen te stoppen, zou bijna medelijden met ze krijgen :)

Vraag me nu echt seriues af wat er moeilijk is aan het handmatig weaven van shots en gewoon op je CD's letten?

(fyi, MM hunter hier, enige macro's die ik heb is me aspectswitch en mount macro).

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online

Auredium

Informaticus Chaoticus

sabriel schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 09:54:
[...]

Wat heeft de ratio op je server te doen met je Battlegroup.

Pre TBC, toen er nog geen cross-realm BG was zou je gelijk kunnen hebben, maar toen had de Horde op onze server het vorrdeel omdat ze in de minderheid waren. De horde bepaalde waar er gevochten zit, wou je dat niet, dan kwam het wel voor dat je 1 uur moest wachten voordat je de BG in kon.
Ik weet dat het crossrealm is. ;)

Maar zowel op de BG als op de server lijkt de ratio gewoon crap. Nu zitten wij op een normal server dus geen PvP dus het is midner erg. Maar ook op de battlegrounds is het soms huilen met de pet op. 30 Alliance tegen 5 horde op Alterac Valley. Ik heb al een hele reeks blits-like achievements gehaald op de baatlegrounds omdat er gewoon geen horde was.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
Routed schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 11:04:
[...]

En ik volg de pogingen op diverse fora van de (bijna) voormalige BM hunters die naar SV gaan al een tijdje.
Hartstikke leuk om te zien hoe ze weer alles in 1 macro proberen te stoppen, zou bijna medelijden met ze krijgen :)

Vraag me nu echt seriues af wat er moeilijk is aan het handmatig weaven van shots en gewoon op je CD's letten?

(fyi, MM hunter hier, enige macro's die ik heb is me aspectswitch en mount macro).
er is niks verkeerd met een shot macro; het maakt het leven makkelijker maar wil niet zeggen dat ik het blindelings doe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

quote:
[...]

poeh 2 buttons...
Roll een lock en maak je borst nat om maar liefst 7 buttons in de gaten te houden
Hhe. Ben geen buttonbasher hoor, alleen is het soms verdomde handig bij wat grindquests.
Was gisteren trouwens wel grappig. Kreeg een random whisper van iemand of ik een healer was. Beleefd als ik ben antwoord ik nog met "nope, DPS specced" waarop ik het antwoord krijg "So? You can still heal!".
Aangezien we het hier vaker hebben gehad over random whispers dacht ik er in eerste instantie het mijne van.
Ik denk OK je kunt het krijgen zoals je het hebben wilt. Bleek een party voor Ramps te zijn met een lvl72 tank en een 62 rogue. Wonder boven wonder geen enkele wipe en mijn eerste ramps cleared. =o
quote:
Ryack4 schreef op maandag 19 januari 2009 @ 18:30:
[...]

Volgens jou zijn het geen 40k hits. Ik heb de recount logging bekeken, daar stonden dus wel degelijk 40k+ hits in. Dat betekent dat ze op die manier in de combat log staan.

De vraag is waarom onze druid zulke grote hits krijgt tegenover andere druids.

Kun je een link naar je armory posten? Dan kan ik kijken of er ergens grote verschillen tussen jullie druids zitten.
Geef voor de gein eens een armory linkje van de betreffende druid? Want dit zou toch echt niet moeten kloppen.

Pumbaa, lvl 780 Tauren Druid , Darkmoon Faire
Het enige wat niet klopt is het level in je sig! :+)

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10-2023

Security

it's just me

Lief dagboekje,

DING level 80.
Eindelijk is het me dan gelukt om mijn holy priest te laten dingen.
Het heeft aardig wat bloed zweet en tranen gekost.
Gisteren nog even UP ingegaan met 3 dps clothies en een heavy geared DK.
Dropt er een mooie lvl 78 healing cloak.. Ik dacht hebbes!
Nou mooi niet dus, beide dps clothies bleken ook van MP5 te houden..
Voor mij was het een big upgrade van greenie lvl 72 ..
God wat had ik daar de balen in /disband en de instance uitgelopen samen met de DK...
Ik was het even beu!

Vanavond maar eens wat heroics bezoeken om wat gear te farmen :)

[ Voor 6% gewijzigd door Security op 20-01-2009 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Security schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 11:21:
Lief dagboekje,

DING level 80.
Eindelijk is het me dan gelukt om mijn holy priest te laten dingen.
Het heeft aardig wat bloed zweet en tranen gekost.
Gisteren nog even UP ingegaan met 3 dps clothies en een heavy geared DK.
Dropt er een mooie lvl 78 healing cloak.. Ik dacht hebbes!
Nou mooi niet dus, beide dps clothies bleken ook van MP5 te houden..
Voor mij was het een big upgrade van greenie lvl 72 ..
God wat had ik daar de balen in /disband en de instance uitgelopen samen met de DK...
Ik was het even beu!

Een mage/warlock die rolled op MP5 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11:34

RaseriaN

So much choices..

Security schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 11:21:
DING level 80.
Godver waar baal ik daar van he.. zowat elke class kan direct van Ding 80 naar Heroics gaan behalve de Tanks. Deze moet altijd dik gegeared zijn en zich in allerlei bochten wringen om het te halen.

/rant :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
RaseriaN schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 11:26:
[...]

Godver waar baal ik daar van he.. zowat elke class kan direct van Ding 80 naar Heroics gaan behalve de Tanks. Deze moet altijd dik gegeared zijn en zich in allerlei bochten wringen om het te halen.

Zolang je healing/dps ok is, kun je prima direct als tank een heroic in toch? Beetje beter opletten, maar ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdveer
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11:55
Ik wens hem succes met z'n (green) leveling gear in pug heroics. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Laatst online: 14-09 15:53
Ook voor Arms is tegenwoordig ook de rotatie niet meer helemaal constant.
Want daar zitten ook van die random procs in voor het gebruik van Overpower en Execute op momenten buiten de normale beschikbaarheid om.

Taste for Blood and Sudden Death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitroglycerine
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

MrHuge schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 10:56:
[...]

De flasks komen geloof ik pas bij 440 (of de laatste). Ik heb als combinatie herb/alch wel alchemy tot 450 gebracht, puur omdat het een cashcow voor mij is (uurtje plantjes plukken en ik kan weer 10 flasks maken met een 75-100g winst per flask).

Hier kon uw advertentie staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Bosmonster schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 11:25:
[...]

Een mage/warlock die rolled op MP5 :X
Ik heb ook die ring gehaald van Emblems of Valor.
Geloof dat daar ook 17 mp/5 op zit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

[...]

Ik ben gewoon meteen na mijn ding gaan tanken in heroics hoor. :o Granted, het ging een paar keer mis, en ok, ik ben een druid...maar toch. :P
Nitroglycerine schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 11:34:
[...]

De flasks komen geloof ik pas bij 440 (of de laatste).
435.

[ Voor 16% gewijzigd door NMe op 20-01-2009 11:35 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-07 14:51
Lief dagboek

Gisteren ben ik na wat problemen met de internetverbinding thuis voor het eerst met de nieuwe raidgroep 10-man naxx gaan doen.

Er was al eerder begonnen aan de instance en 5/15 was down. De bosses die down waren zijn: Anub'Rekhan
Grand Widow Faerlina, Maexxna, Instructor Razuivous, Gothik the Harvester.

We hebben een vrij nieuwe raid group dus het was voor een aantal een van de eerste keren dat ze in Naxx 10 waren. Al met al best een goede run gehad.

We zijn onderweg gegaan naar The four horseman en na twee tries kregen we deze down. allebei onze mages (guildie en ik) gingen vrij snel door door een lack of healing. Uiteindelijk heeft een man of 6 de boss down weten te krijgen.

Toen zijn we naar 't plague quarter gegaan. Noth the plaguebringer ging vrij snel down. One shot. Daarna de altijd leuke boss Heigan the unclean gedaan. Voor veel mensen een verwarrende boss als je 'm niet kent. 1ste try was een wipe bij de phase 2. Daarna na 3 tries de boss down gekregen. We hadden over een tank 2 healers en 2 dps (mages) toen de boss nog 57% had. Uiteindelijk down gekregen!

Loatheb ging neer in 2 tries (wipe @ 1%) en toen nog Patchwork ge-one-shot.

Al met al een leuke raid, maar nog wel wat stroef. Healers en tanks hebben goede upgrades gekregen dus dat zal de volgende keer wat soepeler gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwik

zwik

randomized

cannibal schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 11:33:
Ook voor Arms is tegenwoordig ook de rotatie niet meer helemaal constant.
Want daar zitten ook van die random procs in voor het gebruik van Overpower en Execute op momenten buiten de normale beschikbaarheid om.

Taste for Blood and Sudden Death.
Ook die inderdaad, wanneer die beschikbaar zijn lijkt het me wel handig er gebruik van te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

NMe schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 11:35:
[...]

Ik ben gewoon meteen na mijn ding gaan tanken in heroics hoor. :o Granted, het ging een paar keer mis, en ok, ik ben een druid...maar toch. :P
Druids hebben toch een berg minder defense nodig om crit-immune te worden? Ik ga liever niet met mn 22.5k HP en 525 Def niet naar een Heroic toe want een crit ramt me gelijk naar half HP toe ;)
Maargoed, misschien toch maar eens proberen met een fatsoenlijke healer achter me.

Ben een beetje doorgeslagen, haal liever gewoon de noodzakelijk stats voordat ik Heroics induik en andermans tijd verdoe met een crappy run ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Gisteravond even 2 Savage Cobalt Slicers laten maken voor mijn hunter en wat zijn die dingen GROOOOOT bij een tauren. Kijk alles is al oversized bij een tauren dus ik ben wel wat gewend, maar bij deze zwaarden heb ik zoiets van :/

Kreeg tijdens een guild run ook direct opmerkingen, "Ga je een broodje smeren Damma?" en "Compensatie?" :P

Ik hoop dat het een 'bug' is en dat ze iets verkleind worden. (Ben er verder wel blij mee hoor :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev10
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:06
Auredium schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 11:10:
Ik heb al een hele reeks blits-like achievements gehaald op de baatlegrounds omdat er gewoon geen horde was.
Dat heb ik ook heel vaak gehad op Blade's Edge. Warsong Gulch moest ik winnen voor een daily. Ik in de rij gaan staan en vijf minuten later had ik drie achievements en een daily afgerond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitroglycerine
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

RaseriaN schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 11:37:
[...]

Druids hebben toch een berg minder defense nodig om crit-immune te worden? Ik ga liever niet met mn 22.5k HP en 525 Def niet naar een Heroic toe want een crit ramt me gelijk naar half HP toe ;)
Maargoed, misschien toch maar eens proberen met een fatsoenlijke healer achter me.

Ben een beetje doorgeslagen, haal liever gewoon de noodzakelijk stats voordat ik Heroics induik en andermans tijd verdoe met een crappy run ;)
Met tempered saronite gear & defense enchantments kon ik met 23k HP en 537 defense de eerste heroic in toen ik 80 had bereikt.

Hier kon uw advertentie staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10-2023

Security

it's just me

wvdveer schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 11:29:
Ik wens hem succes met z'n (green) leveling gear in pug heroics. ;)
Voor de rest full blue lvl 78/80 :)
Enkel die cloak.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Wootlock schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 11:34:
[...]

je hebt http://www.wowhead.com/?item=40720 gehaald als lock ? ;')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Wootlock schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 11:34:
[...]

O.o

Lekker zonde van je emblems... als lock fgs :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Yep, was een major upgrade :D
Van blue naar ilvl213 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Wootlock schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 11:49:
[...]

Dus neem je een healer ring ipv een van de mogelijke dps caster rings? :P

(zoals http://www.wowhead.com/?item=40719) Al zou ik helemaal geen rings kopen van je emblems of valor... Rings zijn zo makkelijk anders te krijgen en er zijn zoveel betere items van valor badges te krijgen..

Als je wat geld over hebt zou ik trouwens gewoon een titansteel spellshock ring kopen, en de signet of kirin tor. Die laatste is heerlijk met de extra teleport ook nog. En een mooie set bij elkaar. Voor het raiden die beiden gekocht en gebruik ze nog steeds.

[ Voor 50% gewijzigd door Bosmonster op 20-01-2009 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Niet online
Wootlock schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 11:49:
[...]

Echt he, als er dan geen caster dps ring zou zijn zou ik nog zeggen van 'okaayyyy....', maar die is er gewoon. Ik begrijp mensen steeds beter als ze verbaasd zijn dat er ook goeie locks zijn, sorry hoor :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Bosmonster schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 11:49:
[...]

Dus neem je een healer ring ipv een van de mogelijke dps caster rings? :P

(zoals http://www.wowhead.com/?item=40719) Al zou ik helemaal geen rings kopen van je emblems of valor... Rings zijn zo makkelijk anders te krijgen en er zijn zoveel betere items van valor badges te krijgen..
Tja, dan moeten er wel caster rings droppen :)
Ook zijn er altijd veel casters mee in de raid dus de kansen slinken dan al ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

HolyCorn schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 11:51:
[...]

Echt he, als er dan geen caster dps ring zou zijn zou ik nog zeggen van 'okaayyyy....', maar die is er gewoon. Ik begrijp mensen steeds beter als ze verbaasd zijn dat er ook goeie locks zijn, sorry hoor :'(
Wat heb je liever ?
Blauwe ring met 40 spellpower en wat crit ?
Of een "healer" ring met 50+ spellpower wat crit en mp/5 ?

Voor mij is de keuze dan snel gemaakt hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Wootlock schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 11:56:
[...]

Tja, dan moeten er wel caster rings droppen :)
Ook zijn er altijd veel casters mee in de raid dus de kansen slinken dan al ;)
Zie mn edit over de 2 koopbare ringen. Daarnaast had je natuurlijk ook de dps caster ring kunnen nemen voor je emblems, ipv de healer ring ;)

Ook in heroics dropt een prima dps caster ring (band of guile).

En dat nog naast de massa's dps caster ringen die droppen in raids.

De ring is ongeveer de slechtste investering die je kunt doen voor je emblems of valor (spaar dan voor de valorous legs of shoulders bijvoorbeeld).
Wootlock schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 11:58:
[...]

Wat heb je liever ?

Ehm.. ik zou de ring nemen met spirit, haste en spellpower ;) ipv die zonder spirit, minder spellpower en nutteloze mp5 ;) (edit: deze dus: http://www.wowhead.com/?item=40719).

[ Voor 44% gewijzigd door Bosmonster op 20-01-2009 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Kapoen schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 10:20:
Je hetb niks te klagen! Wees blij dat je niet dagelijks 12 meat hoeft te grinden!

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Hydra schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 12:01:
[...]

Je hetb niks te klagen! Wees blij dat je niet dagelijks 12 meat hoeft te grinden!
Idd.. paddestoelen is de snelste!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yokidrink schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 10:53:
[...]

dank voor de uitleg; ik zit zelf aan dit te denken:

#showtooltip Steady Shot
/castsequence reset=shift/target serpent sting, null
/cast [target=pettarget, exists] Kill Command
/castrandom Aimed shot, Explosive Shot, Steady Shot
/script UIErrorsFrame:Clear()
/cast Kill Shot

waarbij shift gebruikt wordt om sting te refreshen.
ik ga in elk geval beide even testen vanavond om te zien wat het effect ervan is
switchen na 2 jaar BM is serieus aanpassen geblazen wbt shot rotation mgoed; tijd en oefening zal dat wel leren
kan je me een plezier doen en morgen laten weten hoe het is gegaan ? ik weet niet wat de cooldowns zijn op je castrandom-spells maar als er daar een tussen zitten die buiten de GCD een vaste cooldown gaat hebben dan kan het wel eens zijn dat je macro vastloopt. Heb spijtig genoeg geen hunter die zo hoog is dat ik die macro kan proberen. Best effe dps vergelijken dus , maar ook niet te hard want je kan geluk hebben en meer crits hebben met je aimed en hoger dps geven dan mijn macro. Terwijl je bij mijn macro in een marge zit van een bepaalde dps range. ( afhankelijk van jou gear ) . Laat het me weten hoe het is gegaan :)

Hineah / Chanai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Niet online
Wootlock schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 11:58:
[...]

Wat heb je liever ?

dit:
Bosmonster schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 11:59:
Ehm.. ik zou de ring nemen met spirit, haste en spellpower ;) ipv die zonder spirit, minder spellpower en nutteloze mp5 ;) (edit: deze dus: http://www.wowhead.com/?item=40719).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-09 01:58
Bosmonster schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 11:59:
[...]

Als Ele shammy pak ik echt wel die andere ring , crit ftw <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 20:32
Ben nu druk mn paladin naar lvl80 te lvlen met als doel zoveel mogelijk content te zien.. Ik kreeg alleen gisteren het verzoek om te respeccen naar een tank (ben nu retri). Als ik me goed herinner was pullen en probleem voor paladins (geen ranged weapons), hoe wordt dit nu gedaan door tanking paladins?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Die kan ik altijd nog kopen, EoV zijn niet het probleem.
Ook die T7.25 heb ik beide al.
Dus atm zit ik gewoon wat EoV te sparen enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
kowapanga schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 12:06:
[...]

Als Ele shammy pak ik echt wel die andere ring , crit ftw <3
Ja, maar een elemental shammy is ook geen warlock.

Dat heb je he met die verschillende classes, die hebben baat bij andere stats :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maniak schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 12:06:
Ben nu druk mn paladin naar lvl80 te lvlen met als doel zoveel mogelijk content te zien.. Ik kreeg alleen gisteren het verzoek om te respeccen naar een tank (ben nu retri). Als ik me goed herinner was pullen en probleem voor paladins (geen ranged weapons), hoe wordt dit nu gedaan door tanking paladins?
paladin's Avengers Shield aka lolshield. En als ik me goed voorheb skipt ie mobs die gecc'ed zijn.
Damn iedereen stelt vandaag maar vragen of chars die ik niet heb of al lang niet meer gespeeld heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Laatst online: 11-05 09:31
Skillz schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 11:38:
Gisteravond even 2 Savage Cobalt Slicers laten maken voor mijn hunter en wat zijn die dingen GROOOOOT bij een tauren. Kijk alles is al oversized bij een tauren dus ik ben wel wat gewend, maar bij deze zwaarden heb ik zoiets van :/

Kreeg tijdens een guild run ook direct opmerkingen, "Ga je een broodje smeren Damma?" en "Compensatie?" :P

Ik hoop dat het een 'bug' is en dat ze iets verkleind worden. (Ben er verder wel blij mee hoor :))
Zijn idd leuke dingen, heb ze tijdens het lvlen en de eerste naxx raids ook gebruikt (er zijn vanaf lvl62 gewoon geen betere wapens voor een hunter qua stats voor lvlen en raiden).

Alleen jammer dat ze morgen hard worden generft :(

Nieuwe stats vanaf 3.0.8 (zoals het er atm op de ptr bij staat)

-14agi, -9hit, -20ap
toch jammer.

[ Voor 7% gewijzigd door Routed op 20-01-2009 12:12 ]

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

RaseriaN schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 11:37:
[...]

Druids hebben toch een berg minder defense nodig om crit-immune te worden?
Helemaal geen. :P
Ik ga liever niet met mn 22.5k HP en 525 Def niet naar een Heroic toe want een crit ramt me gelijk naar half HP toe ;)
Ik begrijp niet waarom mensen zo bang zijn om gecrit te worden in heroics. Heroics zijn juist bedoeld als mogelijkheid om je gear te upgraden. ;)
Dan moet je ook niet zeuren dat je als tank niet eerder naar een heroic toe kán. Je wíl er gewoon nog niet heen. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Laatst online: 15:15

chromeeh

the Gnome

Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 12:10:
[...]
paladin's Avengers Shield aka lolshield. En als ik me goed voorheb skipt ie mobs die gecc'ed zijn.
Damn iedereen stelt vandaag maar vragen of chars die ik niet heb of al lang niet meer gespeeld heb :)
Avenger is inderdaad echt een prachtige pulller :)
Of deze CC skipped niet geprobeerd, meeste oude instances (lees < LK) heb je helemaal geen CC meer nodig.
Holy shield ophouden en dan hard mee schreeuwen met MC Hammer - Can't touch this :D

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdveer
NMe schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 12:11:
Dan moet je ook niet zeuren dat je als tank niet eerder naar een heroic toe kán. Je wíl er gewoon nog niet heen. ;)
Ach ja, ik werd gister tot 2x toe geweigerd voor heroics vanwege m'n stats (1642sp, 20k mana disc spec). Blijkbaar heb je voor UK HC tegenwoordig 2k+ SP nodig. ;(

Best frustrerend als je 9/10 heroics en raids met 2 vingers in je neus en je andere hand op je rug kunt healen..

Mektheb: M'n healer zit ook al aardig in de naxx10/25 gear met wat heroic blues. Ik was echt verbaasd toen het gebeurde. :D

[ Voor 23% gewijzigd door wvdveer op 20-01-2009 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:10
wvdveer schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 12:28:
[...]

Ach ja, ik werd gister tot 2x toe geweigerd voor heroics vanwege m'n stats (1642sp, 20k mana disc spec). Blijkbaar heb je voor UK HC tegenwoordig 2k+ SP nodig. ;(
Snap zoiezo niet waarom mensen kieskeurig zijn op stats voor een heroic, als je time run / achievments doet ok

Maar elke instances is in 80 blue's helemaal te doen op heroic

geen naxx enz natuurlijk maar zoals Ajol Nerub , VH etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

NERF NERF NREF etc. :P
Ik begrijp niet waarom mensen zo bang zijn om gecrit te worden in heroics. Heroics zijn juist bedoeld als mogelijkheid om je gear te upgraden. ;)

Op Stormscale verwacht iedereen dat je als tank met minstens 28k HP rondrent en vol in de epics steekt voordat je maar uberhaupt naar Heroics toe kan. Heb dat een beetje overgenomen denk ik :P

Misschien ligt het aan de speler.. ik haat namelijk spelers die un-enchanted, un-gemmed aan de start verschijnen en dan maar verwachten dat iedereen ze er doorheen sjouwt ;)
Maargoed.. allemaal bedankt voor de oppepper... op naar de 1e Heroic! :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra

Healers net zo goed, als je net 80 gedinged bent moet je een erg goeie tank hebben wil je 'em up kunne houden in heroics. En al die <1000 DPS types worden gewoon gecarried door de rest van de groep.
Bosmonster schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 11:28:
Zolang je healing/dps ok is, kun je prima direct als tank een heroic in toch? Beetje beter opletten, maar ok.
Ik ga niet met een niet-defcapped tank een PuG doen. Net zoals een tank niet met een <1200 SP healer wil gaan. Veel tanks die serieus zijn over heroics zorgen wel dmv saronite spul dat ze defcapped zijn gelukkig, en meestal hebben ze dan ook een prot build.
NMe schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 11:35:
Tja, maar druids zijn door talents crit-immune.
NMe schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 12:11:
Heroics zijn niet de volgende stap na levellen. Eerst normals om te zorgen dat je heroics kunt, en daarna heroics. Helaas vinden de meeste mensen het doodnormaal gewoon de LFG te joinen het moment dat ze 80 dingen, en zich dan afvragen waarom ze niet ver voorbij de 1e boss komen. Ik doe dat niet, geen zin om met een failgroup halverwege gelockt te raken.

Da's waarschijnlijk om je spec. Te veel nubs weten niet dat disc een prima viable healing spec is.
Een beetje healer zegt gewoon 'nee' als je niet defcapped bent. Ik begin er zelf liever ook niet aan tenzij het een guildy is.
RaseriaN schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 12:33:
Misschien ligt het aan de speler.. ik haat namelijk spelers die un-enchanted, un-gemmed aan de start verschijnen en dan maar verwachten dat iedereen ze er doorheen sjouwt ;)
Maargoed.. allemaal bedankt voor de oppepper... op naar de 1e Heroic! :Y
Meestal zijn het die ungemmed unenchanted DPS types die gaan mekkeren dat de tank geen 27k health heeft. Veel mensen kijken sowieso alleen maar naar de HP van een tank, voor mij is defcap en mitigation belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Hydra schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 12:43:
Ik ga niet met een niet-defcapped tank een PuG doen. Net zoals een tank niet met een <1200 SP healer wil gaan. Veel tanks die serieus zijn over heroics zorgen wel dmv saronite spul dat ze defcapped zijn gelukkig, en meestal hebben ze dan ook een prot build.
Ik ren ook rond met een Tanking Build daar niet van en voor Heroics mis ik nog 'maar' 10 defense.
Maar als ik Saronite meuk ga dragen verlies ik op sommige items gewoon teveel mitigation (zoals Parry en Dodge en evt. Expertise) dat vind ik veels te belangrijke stats om zomaar even op te geven. Want hoewel ik dan geen crits hap, hap ik wel VEEL meer inkomende damage.
Meestal zijn het die ungemmed unenchanted DPS types die gaan mekkeren dat de tank geen 27k health heeft. Veel mensen kijken sowieso alleen maar naar de HP van een tank, voor mij is defcap en mitigation belangrijk.
Tjah HP is van wereld belang schijnt :/
Gelukkig heb ik een Druid healing maatje die me denk ik wel door de Heroics heen wilt trekken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12:43
Als je als disc priest met zulke stats niet mee wordt genomen naar een heroic is het gewoon een lame excuus en willen ze je waarschijnlijk om een andere reden niet meenemen.

Hebben er nog priests gekeken naar mijn vraag betreffende gems?
Ik heb 2 blauwe en 2 rode gemslots. Allebei met een goede setbonus. Ik ben van plan 4 keer Royal Twilight Opal erin te gooien (9sp, 3/mp5). Ik heb zelf liever de Purified Twilight Opal (9sp, 8 spi) maar die zijn ze vergeten te implementeren.

Is deze gemkeuze naar jullie mening goed of is er een betere oplossing voor de beschikbare sockets in mijn nieuwe gear? En weet iemand wanneer de Purified wel in het spel komen? Ik kan er zelf niks over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Oh, BTW, Patch 3.0.8 morgen!

http://status.wow-europe.com/en/alert
RaseriaN schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 13:06:
Ik ren ook rond met een Tanking Build daar niet van en voor Heroics mis ik nog 'maar' 10 defense.
Maar als ik Saronite meuk ga dragen verlies ik op sommige items gewoon teveel mitigation (zoals Parry en Dodge en evt. Expertise) dat vind ik veels te belangrijke stats om zomaar even op te geven. Want hoewel ik dan geen crits hap, hap ik wel VEEL meer inkomende damage.
Mja, maar tanks met dat soort dodge en parry waarden kan ik wel healen. Maar crits word ik zelf nogal nerveus van. Daarnaast ga ik ervanuit dat als een tank niet defcapped is, hij heroics niet 'snapt'.
Tjah HP is van wereld belang schijnt :/
Gelukkig heb ik een Druid healing maatje die me denk ik wel door de Heroics heen wilt trekken ;)
Het is heel anders als ik iemand ken. Als het een guildy is wil ik het sowieso wel proberen. Als we dan niet voorbij de laatste boss komen, tja, jammer maar geen punt. Maar ik moet gewoon een selectie maken als ik een tank zie, en als 'ie op z'n armory niet defcapped is, vooral blue gear heeft en weinig HP, dan zal ik 't niet snel doen.

Edit: ik zie trouwens dat jij op Nageeth uberhaupt nog geen heroics gedaan hebt? Heb het wel over heroics natuurlijk, niet over normals. Daarvoor hoef je niet defcapped te zijn.

[ Voor 95% gewijzigd door Hydra op 20-01-2009 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdveer
Waarom geen +16 Spirit in blauw en +19 SP in rood? Lijkt me nuttiger voor holy. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
wvdveer schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 13:15:
Waarom geen +16 Spirit in blauw en +19 SP in rood? Lijkt me nuttiger voor holy. :)
Holy heeft toch ongeveer dezelfde voorkeuren voor stats als resto druids? Dus vooral spirit en spellpower?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Copy paste van de patchnotes anyone ? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdveer
Hydra schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 13:20:
[...]

Holy heeft toch ongeveer dezelfde voorkeuren voor stats als resto druids? Dus vooral spirit en spellpower?
Volgens mij wel ja, maar hij wil 4x 9 spirit / 3 mp5 (36 spirit / 12 mp5) plaatsen. Wat ik voorstel komt op 2x 16 spirit en 2x 19 spellpower (32 spirit / 38 spellpower).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 14:15
Wootlock schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 13:22:
Copy paste van de patchnotes anyone ? :>
Gaan ze hier niet waarderen denk ik :P
Proxy zeker? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
[...]
Wees blij dat je gewijgerd bent, scheelt je waarschijnlijk een hoop ergenis bespaard.
Als iemand met jouw stats al gewijgerd wordt zegt meer over het IQ van die persoon en zijn kennis van WotlK.
Ik ben mijn priest holy aan het levelen (lvl78) maar kom nog niet in de buurt van jouw Sp en mana-pool.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.