Yokidrink schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 10:05:
ik zit te denken om sv hunter te speccen na de bm nerf maar kom niet echt uit de shot rotation
ip is het serpent sting; SS; SS; SS; ES maar hoe bouw ik de SS en ES nu in een goede macro? ik krijg het niet voor elkaar terwijl een normale steadyshot macro gewoon goed werkt.
ook heb ik gemerkt dat ik behoorlijk wat haste mag gaan gearen aangezien ik met sv spec nu op 2.5 zit en dat is noet goed lol
in het bouwen van macro's zit veel logica en je moet nakijken of de GCD elkaar niet kruist met elkaar als je meerde cooldowns in 1 macro zet.
/castsequence reset=target Serpent Sting, null
/castsequence reset=3/combat Steady Shot, Steady shot , Explosion Shot
/script UIErrorsFrame:UnregisterEvent("UI_ERROR_MESSAGE");
dit is hetgene dat ik ervan denk te maken ...
Je kan dit ook combineren met kill command en kill shot als je die cooldowns wil gebruiken.
en dan krijg je dit :
/castsequence reset=target Serpent Sting, null
/castsequence reset=3/combat Steady Shot, Steady shot , Explosion Shot
/cast [target=pettarget,exists] Kill Command
/script UIErrorsFrame:UnregisterEvent("UI_ERROR_MESSAGE");
/cast Kill Shot
een kleine uitleg lijn 1 = cast serpent sting als er al geen serpent sting op het target aanwezig is
lijn 2 = je rotatie SS , SS en ES en zal resetten als je 3 seconden de macro niet aanklikt
lijn 3 = kill command als ie beschikbaar is
lijn 4 = error messages van je scherm laten verdwijnen moest er iets op cooldown staan
lijn 5 = kill shot als ie beschikbaar is en als target onder 20 % is
Hunter mechanics zijn niet super gekend bij me dus ik zou proberen met een van deze twee macro's.
Moest je ES ( als dit explosion shot is dat je bedoeld ) niet goed werken dan kan je je rotatie iets aan passen naar SS , ES , SS , maar dit hangt zuiver van de GCD af.
Hineah / Chanai