Dagboekie!
Mijn Priest is bijna level 77, wat betekend dat hij bijna weer mag vliegen! Maar hij heeft geen epic flying skill, wat een enorm gemis zou zijn voor me. Dit komt omdat ik het ondertussen gewoon gewend ben, doordat 3 andere chars het al hebben. (nee, geen verkapte 'kijk mij een 3 epic mounts hebben', want zo speciaal is het nu ook weer niet)
Direct na het inloggen maar even om hulp gevraagd voor de Amphitheatre quests in Zul'Drak. Die waren snel afgerond, en hierdoor stond ik op 93% in level 76. En nog 3000g te gaan om het benodigde te kunnen kopen...
Door al het levelen had ik ondertussen een redelijke hoeveelheid aan Enchanting mats, wat ik aan het opsparen was. Dat heb ik bijna allemaal op de AH gezet.
Vanaf 21u ben ik weer ingelogd met m'n Druid, die bijna level 63 was. Het plan was om weer een instance te clearen met die vriend op z'n Death Knight. Slave Pens was ons plan, en met maar 2 wipes (1 fear + extra pull, en 1 mind control) hebben we het gecleared. Meeste pulls heb ik maar weinig te doen om te healen, terwijl hij nog in z'n starters gear loopt. Dan mep ik lekker mee met m'n takken, voor eventuele Clearcasting procs van Omen of Clarity.
Ik kan eigenlijk niet wachten tot level 64, waarop ik Lifebloom kan trainen. Ik denk dat we dan nog meer aankunnen

Na Slave Pens hebben we nog 'snel' Ramparts gecleared, voor wat extra snelle xp. Eén wipe door een foute pull en slacking healing van mij, maar verder was het gewoon een makkie, ook de bazen. Soms komt Nature's Swiftness wel heel goed van pas, en ook Innervate.
De avond om iets over 11-en afgesloten met 60% in level 63. Questen zal heus sneller zijn, maar wij hebben tenminste een uitdaging. Ook al gaat het grootste gedeelte makkelijk, toch zitten er lastige situaties tussen die we aankunnen als we echt uitvogelen welke skills en tactieken we moeten gebruiken. En dat vinden we allebei erg leuk, in plaats van al die quests voor de (letterlijk) 6e keer.
Daarna nog even snel m'n Priest gelogd. Mailbox vol, met 1500g van verkochte enchanting mats! De laatste 1500g kan ik wel lenen, deels van m'n vriendin die op haar hunter (60% in level 76) al epic flying heeft, en op 2500g staat, en deels van iemand die ik nog moet vragen

Daarna zal het levelen alleen maar sneller gaan en kan ik hopelijk binnenkort weer Discipline gaan speccen voor wat healing power!