Lief dagboek,
Gisteravond weer lekker bezig geweest met AN, Nexus, CoT:Strat en VH op heroic. Healer spelen is wat dat betreft echt relaxed, je kunt gewoon heroics back to back doen. Op CoT:Strat gingen we voor een timed run, maar het was een pug (ik ken alleen de tank goed, al veel instances mee gedaan) en de mage vond het doodnormaal om toen we net de sequence ingezet hadden ff 10 minuten afk te gaan. Geen probleem op de boss fight, de tank is erg goed equipped dus ik had hoewel de fight wat langer duurde geen mana problemen. mage komt daarna doodleuk terugwandelen zonder uberhaupt excuses te maken. Timed run konden we dus vergeten. Forgotten Shadow Hood dropte, en hoewel het cloth was heb ik er gewoon op geneed, had 'ie maar niet de timed run moeten verprutsen.
Daarna AN gedaan, de tank wou graag een belt die daar dropt. Zelf wou ik eigenlijk die mage niet meer mee, maar de tank wou 'em, omdat het duidelijk een jonge speler was, nog een kans geven. Nou, wat een rotzooi. Mage ging in de eerste gauntlet vrijwel meteen dood, dus we hebben die hele fight inclusief de boss met z'n 4en gedaan. Later op Anub 3 tries moeten doen omdat de mage en de warlock continue door de spikes geraakt werden. Als je dat gebeurt, bandage dan tenminste gewoon ff in plaats van er 2 achter mekaar te pakken. Maargoed, op de 3e try toch gelukt. Vind AN wel een kutinstance, als het even kan ga ik die niet weer doen.
Volgende op 't programma was Nexus. Met dezelfde tank een groep gestart en ff 3 DPS waaronder een guildy. Ging echt erg lekker. We waren enorm snel maar die tank is echt m'n favoriet; heeft gewoon alle mobs netjes op zich terwijl DPS aan het AoEen is, en ik alleen maar 3 stacks lifebloom op hoef te houden. Op de eerste boss werd alleen wel ff de mage geoneshot, die dwarf z'n whirlwind heeft een langere range dan verwacht. De rest van Nexus was ook weer een kwestie van 5 gratis emblems.
Met dezelfde groep nog even VH ingedoken, omdat het toch zo lekker ging, en jawel; de void boss! Na de engage roept de DK iets in de trant van "Let's go for the achievement!" en vertikt 't verder de spawns te killen. Lekker is dat. Resultaat is dus een dooie rogue, 4 party members op 10% health en een dooie void boss. Pfew. Kreeg een applausje van de mage omdat we het gered hadden. Je merkt duidelijk dat je met ervaring en gear toch aardig vooruit gaat, vorige week was dit me niet gelukt.
Tenslotte nog met een guildy een 25-m an ObSanc gejoined, semi-PuG, die niet de 25 man kon krijgen en toen maar Malygos 10-man is gaan doen. Best een interessante fight en de eerste raid healing ervaring voor mij. Eerste try was een snel een wipe, maar de 2e zijn we in P3 gekomen. Helaas enragede Malygos daar en was het over en uit. Ging ook nog de MT voor 5 min offline, en toen had ik het om 1 uur wel gezien.
Begin me nu wel een beetje zorgen te maken over de mate van verslaafdheid. Moet me er toch vanavond maar eens toe zetten flink wat tijd met vriendinlief door te brengen, zie d'r de laatste tijd een beetje weinig