Je had gisteren goed kunnen verdienen met tailoring maar heb nog niets gezienMrVegeta schreef op maandag 02 februari 2009 @ 00:07:
[...]
Tailoring is wel heel matig idd, er zijn heel weinig dingen waar we wat aan hebben. Helaas is enchanting ook niet echt geweldig om te hebben, behalve om te verkopen...
Heb je z'n gear al eens bekeken?Gohan-san schreef op maandag 02 februari 2009 @ 09:42:
[...]
Klinkt als zo snel mogenlijk weg wezen?
Geen items uit heroics, weinig items ge-enchant, geen rep rewards.
Je moet niet zo maar verwachten dat je mee mag naar naxx 25, omdat je guild dat wel al runt. Je moet zelf moeite doen voor je character, zelf zorgen dat je de beste gear hebt uit de dingen die kunt runnen (heroics), dat je enchants op je gear zet, om zo je stats weer te boosten.
Dus "zo snel mogelijk wegwezen" gaat hier echt niet op, tenzij je graag makkelijk aan je epics wilt komen.
* addictive heeft gisteravond een avondje lopen wipen op 25 mans Malygos, beste try was 34%, maar phase 3 moeten mensen nog aan wennen
Lief dagboek,
Van het weekend vooral bezig geweest om ook op m'n mage de coins te verzamelen. Eigenlijk vooral voor de rep, de title kan me verder gestolen worden. 75*75 is toch 5625 rep voor al je factions, erg handig als je ambassador wilt worden op een 'oude' char.
Vrijdag nog een vervelende instance run gehad. Was met een PuG UP Hc in gegaan. Op de eerste pull bleek al dat er met de tank iets mis was. Was een druid tank dus die zijn sowieso crit immune, maar hij kreeg enorm veel damage. In de group zaten bovendien een triggerhappy warrior en twee triggerhappy mages, dus alles werd sowieso geAoEed. Op een gegeven moment moest ik de warrior spamhealen omdat 'ie aggro had, viel plots de druid door neer
Bleek dus dat de druid "kitty spec" was volgens hemzelf. Hij had dus geen punten in de damage mitigation talents. Lekker is dat
2e boss ging ook redelijk kut, druid viel weer eens opeens dood neer. Een van de mages begon "Heal!!!" te schreeuwen. Daarna door naar de 3e boss. Iedereen kenden 'em, dus het wat geen groot probleem, maar toen hij landde pakte de druid 'em niet netjes op. Al met al met weer 1 dode mage (moet je maar wegrennen voor de WW) Skadi neer. Ik ress de mage, buff 'em, en zit dan dus op 0 mana en ga drinken. Zit op 2k mana, zie ik de druid opeens damage nemen. Zijn gewoon gaan pullen. Op dat moment kan ik er toch al niks meer aan doen (zit halverwege die Skadi gauntlet te drinken en ze zijn met de volgende trashpack bezig) en ik zie ze een voor een dood gaan. Tank: "WTF?" en de mage gaat helemaal los, "You fucking tard", etc. Op dat moment heb ik d'r genoeg van en ben naar Dalaran geHSt. Toedels. Hier heb ik geen zin in. De ZOMG DPS warrior zoekt een 'tank' uit die niet kan tanken, de AoE vliegt je om de oren en als er dan iemand dood gaat is 't mijn schuld. Bekijk 't
Edit: Lief dagboek toevoeging; m'n raidgroup heeft gisteravond ook Saph en KT omgelegd. Kon er helaas zelf niet bij zijn, maar erg gaaf. Kwa progressie doen we het prima, zo heel veel raidgroups op onze zerver die heel Naxx-25 geleegd hebben zijn er niet.
Van het weekend vooral bezig geweest om ook op m'n mage de coins te verzamelen. Eigenlijk vooral voor de rep, de title kan me verder gestolen worden. 75*75 is toch 5625 rep voor al je factions, erg handig als je ambassador wilt worden op een 'oude' char.
Vrijdag nog een vervelende instance run gehad. Was met een PuG UP Hc in gegaan. Op de eerste pull bleek al dat er met de tank iets mis was. Was een druid tank dus die zijn sowieso crit immune, maar hij kreeg enorm veel damage. In de group zaten bovendien een triggerhappy warrior en twee triggerhappy mages, dus alles werd sowieso geAoEed. Op een gegeven moment moest ik de warrior spamhealen omdat 'ie aggro had, viel plots de druid door neer
Bleek dus dat de druid "kitty spec" was volgens hemzelf. Hij had dus geen punten in de damage mitigation talents. Lekker is dat
2e boss ging ook redelijk kut, druid viel weer eens opeens dood neer. Een van de mages begon "Heal!!!" te schreeuwen. Daarna door naar de 3e boss. Iedereen kenden 'em, dus het wat geen groot probleem, maar toen hij landde pakte de druid 'em niet netjes op. Al met al met weer 1 dode mage (moet je maar wegrennen voor de WW) Skadi neer. Ik ress de mage, buff 'em, en zit dan dus op 0 mana en ga drinken. Zit op 2k mana, zie ik de druid opeens damage nemen. Zijn gewoon gaan pullen. Op dat moment kan ik er toch al niks meer aan doen (zit halverwege die Skadi gauntlet te drinken en ze zijn met de volgende trashpack bezig) en ik zie ze een voor een dood gaan. Tank: "WTF?" en de mage gaat helemaal los, "You fucking tard", etc. Op dat moment heb ik d'r genoeg van en ben naar Dalaran geHSt. Toedels. Hier heb ik geen zin in. De ZOMG DPS warrior zoekt een 'tank' uit die niet kan tanken, de AoE vliegt je om de oren en als er dan iemand dood gaat is 't mijn schuld. Bekijk 't
1200SP base ongeveer in een healing spec is genoeg voor de simpele heroics. 1800 base SP haal je niet met alleen normal rewards. Zit nu op 1900 base en da's met redelijk wat Naxx gear.STING schreef op maandag 02 februari 2009 @ 07:52:
Het leven van een pala-healer zonder 100% epic gear gaat niet over rozen
Ik heb m'n eerste PuG heroic "mogen" doen, UK, wat goed afliep.
Maar bij andere heroic PuG's kom ik niet binnen. Ik moet tenminste 18K mana en 1.8K SP hebben.
Beetje kip en ei verhaal, want die heroics heb ik juist nodig om dat soort getallen te halen.
Edit: Lief dagboek toevoeging; m'n raidgroup heeft gisteravond ook Saph en KT omgelegd. Kon er helaas zelf niet bij zijn, maar erg gaaf. Kwa progressie doen we het prima, zo heel veel raidgroups op onze zerver die heel Naxx-25 geleegd hebben zijn er niet.
[ Voor 4% gewijzigd door Hydra op 02-02-2009 10:07 ]
https://niels.nu
Het gaat me niet om Naxx25 maar om Naxx10 en en daaarvoor ben ik meer dan genoeg klaar tuurlijk ga ik geen 25mans doen als ik weet dat ik er niet geared voor ben, bovendien heb ik wel toegang tot de meeste rep awards als je even de reputation sheet bekijktaddictive schreef op maandag 02 februari 2009 @ 09:59:
[...]
Heb je z'n gear al eens bekeken?
Je moet niet zo maar verwachten dat je mee mag naar naxx 25, omdat je guild dat wel al runt. Je moet zelf moeite doen voor je character, zelf zorgen dat je de beste gear hebt uit de dingen die kunt runnen (heroics), dat je enchants op je gear zet, om zo je stats weer te boosten.
Dus "zo snel mogelijk wegwezen" gaat hier echt niet op, tenzij je graag makkelijk aan je epics wilt komen.
overigens over je geen items uit Heriocs volgens mij heb ik die echt wel zeker niet goed gekeken en enchants ja ik heb inderdaad niet alles geenchanted.
[ Voor 7% gewijzigd door ShadowBumble op 02-02-2009 10:23 ]
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
GzKees schreef op zondag 01 februari 2009 @ 17:32:
vrolijke noot: gisteren mijn Plagued Proto-Drake gekregen van Alexstrasza. Eindelijk met 492% rondvliegen ipv 456%
Dit weekend ook m'n laatste afgerond (Occu 20m, al zeker 4x "gehaald" as in 10 minuten over voor boss maar telkens iets; bugged whelps die je blijven schieten en niet te targeten zijn, etc etc). Eindelijk! Red protodrake in de mail. Nu de raider nog, geloof alleen spore loser nog open die we de vorige keer hebben laten schieten omdat 2 man undying nog moest.
Daarvoor met de guild nog even Maly gekilled en na een paar wipes (en een 1% wipe lol, 10 man levend na 2e drake door een ongelukkige breath) was ook Sart+2D down! Volgende week 3D proberen, maar ben bang dat dat lastig wordt. Sommige mensen gaan letterlijk elke try binnen 20 seconden dood, dus gaat lastig worden.
Daarna nog even een maat geholpen voor een oude raidboss in duskwood (hij is bezig met de AQ opening questline), met 4 man geprobeerd maar steeds reset door MC's. Toen maar gesolo'ed, als iedereen wegbleef was het het makkelijkst. Op 5% erin rennen, een hitje geven en hij had em. Toen we toch bezig waren maar even door naar Moonglade om Omen te killen, lache boss is dat. Wilde hem eerst soloen, toen ik vroeg in de groep waar die launchers om em te summonen waren zeiden ze "lol raid boss" en idd, hij had 5.5M hp
We waren nog met 4en, uiteindelijk vroegen 3 man of ze mee mochten doen, wat achteraf wel slim was want het duurde best ff om hem plat te leggen (3 healers
Bnet pindle#2913
Naxx25 is toch makkelijker imo dan Naxx10..
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
Anoniem: 201730
dagweekendboek ^.^
een vrij goed weekend gehad. vrijdag voor 't werken defcapped geraakt op men DK tank en zaterdag azjol'nerub heroic en the nexus heroic getanked zonder veel problemen. Ook meteen zeer veel geluk gehad 1ste azjol'nerub run meteen de trinket *cheers*. Ook meteen de tank sigil van 15 heroic emblems gehaald ^.^
zit nu op bijna 25k hp unbuffed (helaas laat armory op 't moment niet de hp increase van frost presence zien en ook niet de parry/dodge increase van horn =( ) Ik vraag me echter alleen af of ik de meeste heroics nu zonder al te grote problemen met een redelijke pug kan tanken? Armory linkje van DK op 't moment hoop ik dat ik snel de trinket van HoL normal kan krijgen ik ga in ieder geval proberen elke dag een instance run te doen. met deze trinket zit ik dan in ieder geval veilig voor wat defense gear / gem om te gooien naar stamina & avoidance gear/gems.
Zondag avond weer Sarth+3drakes gedaan met men rogue. Er zat wat progress in de try's helaas de hele tijd net niet 2de drake neer omdat de tank deaud ging(of 't een healing/surv issue is of een dps issue dat de 2de drake te langzaam neer gaat zou ik niet weten). Verbazing wekkend genoeg waren onze beste try's allemaal zonder bloodlust dus 't lijkt me meer een dps issue. Hopelijk vanavond weer een goede setup er voor en dan een kill!
ps. sry voor eventuele rare zinnen en/of typo's etc, 't is maandag ochtend
een vrij goed weekend gehad. vrijdag voor 't werken defcapped geraakt op men DK tank en zaterdag azjol'nerub heroic en the nexus heroic getanked zonder veel problemen. Ook meteen zeer veel geluk gehad 1ste azjol'nerub run meteen de trinket *cheers*. Ook meteen de tank sigil van 15 heroic emblems gehaald ^.^
zit nu op bijna 25k hp unbuffed (helaas laat armory op 't moment niet de hp increase van frost presence zien en ook niet de parry/dodge increase van horn =( ) Ik vraag me echter alleen af of ik de meeste heroics nu zonder al te grote problemen met een redelijke pug kan tanken? Armory linkje van DK op 't moment hoop ik dat ik snel de trinket van HoL normal kan krijgen ik ga in ieder geval proberen elke dag een instance run te doen. met deze trinket zit ik dan in ieder geval veilig voor wat defense gear / gem om te gooien naar stamina & avoidance gear/gems.
Zondag avond weer Sarth+3drakes gedaan met men rogue. Er zat wat progress in de try's helaas de hele tijd net niet 2de drake neer omdat de tank deaud ging(of 't een healing/surv issue is of een dps issue dat de 2de drake te langzaam neer gaat zou ik niet weten). Verbazing wekkend genoeg waren onze beste try's allemaal zonder bloodlust dus 't lijkt me meer een dps issue. Hopelijk vanavond weer een goede setup er voor en dan een kill!
ps. sry voor eventuele rare zinnen en/of typo's etc, 't is maandag ochtend
Afgelopen weekend maar een tijdje kunnen spelen maar toch een hoop vooruitgang geboekt.
Eerst een Heroic HoLightning gedaan en daar eindelijk geluk gehad met Loken en die dropte dan mijn Collosal Skull-Clad Cleaver! Daarna nog een Heroic HoStone gedaan en daar dan mijn LvL72 tanking ringetje vervangen voor Woefull Band.
Nu op een comfortabele 26.2K HP Unbuffed en 553 Defense zonder Sigil proc. Nu nog een beetje aan mijn Parry/Dodge werken want die staan nu op resp. ~21% en ~25% (incl. Blade Barrier en Sigil proc).
Nog even 15 Emblems bij elkaar sprokkelen om zo dan mijn T7 Tanking Chest te halen en woensdag weer mee naar Naxx10 om beetje bij te gaan gearen aangezien Heroics nu geen upgrades meer bieden voor me
Oh almost forgot.. Herbalism en Inscription een beetje kunnen levelen en staan nu resp. op 235 en 138. Eerst maar eens Herbalism naar de 450 raggen en daarna mats gaan farmen voor Inscription. Wil nu wel eens geld gaan verdienen op mn DK ipv. alleen maar uit te geven
Eerst een Heroic HoLightning gedaan en daar eindelijk geluk gehad met Loken en die dropte dan mijn Collosal Skull-Clad Cleaver! Daarna nog een Heroic HoStone gedaan en daar dan mijn LvL72 tanking ringetje vervangen voor Woefull Band.
Nu op een comfortabele 26.2K HP Unbuffed en 553 Defense zonder Sigil proc. Nu nog een beetje aan mijn Parry/Dodge werken want die staan nu op resp. ~21% en ~25% (incl. Blade Barrier en Sigil proc).
Nog even 15 Emblems bij elkaar sprokkelen om zo dan mijn T7 Tanking Chest te halen en woensdag weer mee naar Naxx10 om beetje bij te gaan gearen aangezien Heroics nu geen upgrades meer bieden voor me
Oh almost forgot.. Herbalism en Inscription een beetje kunnen levelen en staan nu resp. op 235 en 138. Eerst maar eens Herbalism naar de 450 raggen en daarna mats gaan farmen voor Inscription. Wil nu wel eens geld gaan verdienen op mn DK ipv. alleen maar uit te geven
[ Voor 14% gewijzigd door RaseriaN op 02-02-2009 10:30 ]
Gisteren voor het eerst wat negatieve ervaringen gehad met PuGs.
Na de laatste patch ben ik resto gespecced en moet zeggen dat het healen me prima bevalt en afgaat, maar gisteren op lvl69 in UK was het ineens andere koek.
Heb alle Auchindoun en Coilfang instances (SteamVaults, Shetekk Halls) algehealed en best redelijke gear volgens mij (Armory Light linkje).
Drie verschillende pogingen gedaan met uiteenlopende groepjes UK te healen dus.
Over het algemeen zat er altijd wel een DK in de groep.(......)
Eerste groep 3 DKs in greens. Vonden dat ze alledrie tank moesten zijn. Uiteindelijk het tot de tweede baas weten te schoppen na om de twee mobs redelijk oom te zijn.
Tweede groepje zat een Pala in (altijd lekker, BoW) die geen Omen had en dus steeds de tank zat te dissen dat hij geen agro kon houden.
Uiteindelijk een poging gedaan met de Pala als tank. En ook hier een dikke phail.
Toen de derde PuG met twee hunters. Tank was een flexxe gast alleen de DPS was zo schokkend laag (tank stond bovenaan!!!) dat ik ook deze run na 4 tries op de eerste boss maar heb gelaten voor wat het is.
Ligt het nu aan mij en is UK in een keer een stuk moeilijker als de doorsnee lvl70 instance in OutLand? Of is het gehalte retards op Aszune gewoon zo hoog dat PuGgen op dat level gewoon een no-go is?
Kan me het laatste niet voorstellen want tot 70 ging wel alles vlekkeloos. Of is het wellicht toch mijn gear die niet optimaal is?
Na de laatste patch ben ik resto gespecced en moet zeggen dat het healen me prima bevalt en afgaat, maar gisteren op lvl69 in UK was het ineens andere koek.
Heb alle Auchindoun en Coilfang instances (SteamVaults, Shetekk Halls) algehealed en best redelijke gear volgens mij (Armory Light linkje).
Drie verschillende pogingen gedaan met uiteenlopende groepjes UK te healen dus.
Over het algemeen zat er altijd wel een DK in de groep.(......)
Eerste groep 3 DKs in greens. Vonden dat ze alledrie tank moesten zijn. Uiteindelijk het tot de tweede baas weten te schoppen na om de twee mobs redelijk oom te zijn.
Tweede groepje zat een Pala in (altijd lekker, BoW) die geen Omen had en dus steeds de tank zat te dissen dat hij geen agro kon houden.
Uiteindelijk een poging gedaan met de Pala als tank. En ook hier een dikke phail.
Toen de derde PuG met twee hunters. Tank was een flexxe gast alleen de DPS was zo schokkend laag (tank stond bovenaan!!!) dat ik ook deze run na 4 tries op de eerste boss maar heb gelaten voor wat het is.
Ligt het nu aan mij en is UK in een keer een stuk moeilijker als de doorsnee lvl70 instance in OutLand? Of is het gehalte retards op Aszune gewoon zo hoog dat PuGgen op dat level gewoon een no-go is?
Kan me het laatste niet voorstellen want tot 70 ging wel alles vlekkeloos. Of is het wellicht toch mijn gear die niet optimaal is?
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Waarom ruil je niet wat gems in voor +stamina of dodge/parry? 540 Defence is toch def capped ook voor Raids?RaseriaN schreef op maandag 02 februari 2009 @ 10:29:
Afgelopen weekend maar een tijdje kunnen spelen maar toch een hoop vooruitgang geboekt.
Anoniem: 236827
Defense is best een mooie stat om te stacken als DK.nadd schreef op maandag 02 februari 2009 @ 10:35:
[...]
Waarom ruil je niet wat gems in voor +stamina of dodge/parry? 540 Defence is toch def capped ook voor Raids?
Geeft 3% avoidance per 25defense en extra damage decrease op IBF.
Je hebt alleen de twee makkelijkste wings gecleared op Naxx-25 aan je achievements te zien.Snuffel schreef op maandag 02 februari 2009 @ 10:22:
Naxx25 is toch makkelijker imo dan Naxx10..
Ik zou geen problemen hebben je mee te nemen in de makkelijkere heroics in ieder geval. Je avoidance is niet erg hoog, maar dat moet in Nexus en UK sowieso geen probleem zijn.Anoniem: 201730 schreef op maandag 02 februari 2009 @ 10:23:
Klinkt gewoon als pech hebben met je groep. We zijn met onze guild de eerste keer op level 70 onvoorbereid UK ingedoken, en het is gewoon geen moeilijke instance. Als er niet goed getanked wordt en de DPS is laag, ja, dan raak je als healer OOM.RaDKiLL schreef op maandag 02 februari 2009 @ 10:30:
Meer def is niet slecht, geeft nog steeds avoidance.nadd schreef op maandag 02 februari 2009 @ 10:35:
Waarom ruil je niet wat gems in voor +stamina of dodge/parry? 540 Defence is toch def capped ook voor Raids?
Weekendboek!
Vrijdagavond ging ik Naxx10 in met m'n Priest.
Het was de vaste, gezellige groep waarmee we wekelijks de instance clearen in ongeveer 3 uurtjes tijd. Deze keer was ik dus als healer mee, samen met een Holy Pala als healing team. 2 Tank, 2 healers, 6 DPS.
In de hele instance heb ik zo'n 5 upgrades gekregen, waarom 2 met hit voor offspec, als ik een keer shadow ga. Heerlijke run, al was de Pala arrogant. Als ik hem whisperde om af te spreken wie wie healt, antwoordde hij "Ik heal toch alles". Had al verhalen over hem gehoord, dat het echt stereotype 'hardcore-gamer' is, die helemaal ingedoken achter z'n PC zit te gamen 24/7. Dat bleek ook wel uit z'n commentaar door de run heen, en het haalde bij mij een beetje plezier uit de run.
Ik heb dan ook tegen de leader gezegd, dat ik komende vrijdag ook wel weer op m'n DK mee wil. Ook omdat die nog niet alles uit Naxx heeft, en de chars nu (al) bijna gelijk gegeared zijn.
Geen T7 drops, wel de chest na de run gehaald voor 80 emblems, maar wel een nieuwe Wand, Neck en Leggings voor healing. Er viel nog wel meer leuk spul, maar ik heb ook weleens gepassed voor anderen die een item graag wilden
Rest van het weekend weinig gespeeld, vooral Spore gespeeld (ik heb gezondigd ja...). Nog wel met m'n Mage Borean Tundra afgemaakt, en Dragonblight overgeslagen (net level 73 geworden daar) om richting Grizzly Hills te gaan. Ik probeer het wat af te wisselen. Twee Azjol'Nerub runs gedaan en één Old Kingdom, waar ik bij alle 3 bovenaan in damage-done stond. In Old Kingdom ook boven een 77 Mage die iets betere gear heeft dan ik. Zo'n DPS lag hoger (ik ~1200, hij ~1500), maar mijn total damage done was hoger.
M'n Mage is nu bijna level 74 en gaat nog wel naar de 80 toe in de komende weken.
Vrijdagavond ging ik Naxx10 in met m'n Priest.
Het was de vaste, gezellige groep waarmee we wekelijks de instance clearen in ongeveer 3 uurtjes tijd. Deze keer was ik dus als healer mee, samen met een Holy Pala als healing team. 2 Tank, 2 healers, 6 DPS.
In de hele instance heb ik zo'n 5 upgrades gekregen, waarom 2 met hit voor offspec, als ik een keer shadow ga. Heerlijke run, al was de Pala arrogant. Als ik hem whisperde om af te spreken wie wie healt, antwoordde hij "Ik heal toch alles". Had al verhalen over hem gehoord, dat het echt stereotype 'hardcore-gamer' is, die helemaal ingedoken achter z'n PC zit te gamen 24/7. Dat bleek ook wel uit z'n commentaar door de run heen, en het haalde bij mij een beetje plezier uit de run.
Ik heb dan ook tegen de leader gezegd, dat ik komende vrijdag ook wel weer op m'n DK mee wil. Ook omdat die nog niet alles uit Naxx heeft, en de chars nu (al) bijna gelijk gegeared zijn.
Geen T7 drops, wel de chest na de run gehaald voor 80 emblems, maar wel een nieuwe Wand, Neck en Leggings voor healing. Er viel nog wel meer leuk spul, maar ik heb ook weleens gepassed voor anderen die een item graag wilden
Rest van het weekend weinig gespeeld, vooral Spore gespeeld (ik heb gezondigd ja...). Nog wel met m'n Mage Borean Tundra afgemaakt, en Dragonblight overgeslagen (net level 73 geworden daar) om richting Grizzly Hills te gaan. Ik probeer het wat af te wisselen. Twee Azjol'Nerub runs gedaan en één Old Kingdom, waar ik bij alle 3 bovenaan in damage-done stond. In Old Kingdom ook boven een 77 Mage die iets betere gear heeft dan ik. Zo'n DPS lag hoger (ik ~1200, hij ~1500), maar mijn total damage done was hoger.
M'n Mage is nu bijna level 74 en gaat nog wel naar de 80 toe in de komende weken.
http://www.wowhead.com/?i...=1;cr=106;crs=-2323;crv=0ShadowBumble schreef op maandag 02 februari 2009 @ 10:09:
[...]
Het gaat me niet om Naxx25 maar om Naxx10 en en daaarvoor ben ik meer dan genoeg klaar tuurlijk ga ik geen 25mans doen als ik weet dat ik er niet geared voor ben, bovendien heb ik wel toegang tot de meeste rep awards als je even de reputation sheet bekijktDat ik ze niet gebruik is een andere keus denk je ook niet ?
overigens over je geen items uit Heriocs volgens mij heb ik die echt wel zeker niet goed gekeken en enchants ja ik heb inderdaad niet alles geenchanted.

hmm goed punt dat heb ik niet, iets met werk en proxy enzoaddictive schreef op maandag 02 februari 2009 @ 09:59:
[...]
Heb je z'n gear al eens bekeken?
* addictive heeft gisteravond een avondje lopen wipen op 25 mans Malygos, beste try was 34%, maar phase 3 moeten mensen nog aan wennen
maar dan heb je gelijk, dacht dat ie een warrior was, voor tank zou het helemaal niet moeilijk moeten zijn om Normals > Heroics > Naxx10 te runnen.
en inderdaad VOA10/25 doen en maybe u get lucky.
ik ging er eigenlijk vanuit dat zijn gear in orden was.
maar goed in naxx25 kan je best 1 or 2 undergeared personen hebben mits ze gewoon de tactics volgen en niet de rest wipen.
[ Voor 5% gewijzigd door Valkyre op 02-02-2009 11:01 ]
Btw vraagje, hebben ze de 10 mans Sapphiron gebuffed? Vrijdag weer een runnetje gedaan met bijna vaste groep en het was net of dat frost aura veel sneller tickt dan eerst? Onze healers (2 zelfde als altijd) hadden 't zwaarder dan anders, ondanks dat mensen netjes op tijd uit de blizzard liepen.
Bnet pindle#2913
Heerlijk instance weekend gehad 
Veel instances gedaan; oa. VH, DTK
Nog wat mooie drops kunnen looten.
Inmiddels de 74 aangetikt, en weer lekker op weg naar de 75.
Moet nog aardig wat quests in Howling (nog steeds ja
), wil deze gewoon rustig afmaken, ook gedaan met m'n shammy, toen heel goed bevallen 
Had in m'n Oracles ei een White Tickbird Hatchling, m'n 2e dus ik dacht van ik gooi hem op het AH...
Eitje van 2g, vogeltje er uit, op het AH voor 150g
Veel instances gedaan; oa. VH, DTK
Nog wat mooie drops kunnen looten.
Inmiddels de 74 aangetikt, en weer lekker op weg naar de 75.
Moet nog aardig wat quests in Howling (nog steeds ja
Had in m'n Oracles ei een White Tickbird Hatchling, m'n 2e dus ik dacht van ik gooi hem op het AH...
Eitje van 2g, vogeltje er uit, op het AH voor 150g
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Dit weekend weer bezig geweest met mijn mage, toch wel erg leuk (weer).
Na een paar jaar Hunter te hebben gespeeld merk je direct dat je bij een mage veel beter moet nadenken wat je gaat doen en dat is toch wel een leuke afwisseling
Na een paar jaar Hunter te hebben gespeeld merk je direct dat je bij een mage veel beter moet nadenken wat je gaat doen en dat is toch wel een leuke afwisseling
Ik heb 'em gister voor 't eerste gedaan op 10-man (werd geinvite door iemand die ik uit heroics ken en vond het wel mooie practice) and het verbaasde dat er zo enorm veel healing nodig was t.o.v. andere 10-man bosses. We hadden geen frost res naast m'n MotW, en de aura alleen tikt voor 1200 per second. Da's dus 12000 HPs die gehealed moet worden naast z'n blizzard. Flink wat tries gedaan, ik dacht dat het altijd zo werkte, maar toen bleek dat ze het vorige week met 2 healers gedaan hebben (hadden er nu 3) en het toen een stuk simpeler was. Op de raid fora zie ik ook berichten dat men het idee heeft dat de aura nu inderdaad elke seconde tikt, en dat het hiervoor eens per 2 seconden was.porn* schreef op maandag 02 februari 2009 @ 11:06:
Btw vraagje, hebben ze de 10 mans Sapphiron gebuffed? Vrijdag weer een runnetje gedaan met bijna vaste groep en het was net of dat frost aura veel sneller tickt dan eerst? Onze healers (2 zelfde als altijd) hadden 't zwaarder dan anders, ondanks dat mensen netjes op tijd uit de blizzard liepen.
Is ons dus niet gelukt 'em neer te krijgen (beste try was 1.8M), kwa healing konden we het niet aan.
Edit: grappig detail:
http://www.wowhead.com/?npc=15989
Frost Aura - "The aura will hit everybody for 1,200 Frost damage every 2 seconds."
Als je een mousover doet, zie je dat de tooltip zelf het over 1200 per second heeft. Lijkt er dus op op dat de aura zelf meer damage doet dan normaal.
Edt 2: Icebolt - While in the air, Sapphiron will hit 2 people with an Ice Bolt, which will trap them in a prison of ice for the duration of the Phase, and will hit nearby players for 2,625 to 3,375 Frost damage.
Euh, ik ben in die run toch echt gehit voor bijna 7k. Weet het zeker want ik scrollde in m'n combatlog terug om te kijken waaraan ik doodgegaan was de 1e try.
[ Voor 21% gewijzigd door Hydra op 02-02-2009 11:30 ]
Dit weekend ook niet zoveel kunnen doen helaas als ik wilde (RL dingen kwamen ertussen)
Wel ff me warrior van lvl 18 naar 42 gebracht, vanavond hopelijk naar 50 en dan morgen naar 60. Speelt wel lekker weg arms, tot 60. dan is het DUAL ARCANITE REAPERS HOO!!!
verder clearen we alles in 2 resets tegenwoordig, dus van donderdag tot de volgende woensdag niet veel te doen, WEL lekker me darkmoon trinket ophalen vandaag. GIEF 90 str!
Wel ff me warrior van lvl 18 naar 42 gebracht, vanavond hopelijk naar 50 en dan morgen naar 60. Speelt wel lekker weg arms, tot 60. dan is het DUAL ARCANITE REAPERS HOO!!!
verder clearen we alles in 2 resets tegenwoordig, dus van donderdag tot de volgende woensdag niet veel te doen, WEL lekker me darkmoon trinket ophalen vandaag. GIEF 90 str!
PSN & XBL: Denkoyugo
Stamina is opzich geen probleem, maar Defense is zoals Salena al zegt een mooie stat voor DK'snadd schreef op maandag 02 februari 2009 @ 10:35:
Als Combat heb je geen Vile Poisons en dan doet Wound meer dmg dan Instant. Daarnaast is het Wound op 'het wapen waarmee je het vaakst raakt', wat doorgaans je MH is. Daarnaast idd deadly op je OH. Overigens gebruik ik op niet-raidbosses gewoon wound/wound. Deadly krijgt op trash toch amper de kans te ticken.Phydomir schreef op maandag 02 februari 2009 @ 07:18:
[...]
Deadly op het langzaamste wapen en Instant op het snelste. Qua wapen zou je altijd moeten gaan voor een langzaam wapen in je main hand en een snel (rond de 1.6-1.8 als combat) in je offhand.
Tevens zag ik geloof ik wat gear met +sta en + spirit op je armory page. Probeer die zo snel mogelijk te vervangen. Iets met slechts +1 Agi is al nuttiger.
1.8 vind ik zelf al een veel te trage OH. 1.4-1.6 vind ik dan ook ideaal.
Volgens mij gaan die extra's van een profession je niet van top 10 -> top 5 helpen hoor.Mili schreef op maandag 02 februari 2009 @ 09:52:
[...]
het zijn idd gouden tijden voor mensen die een bank char vol met oude ore hebben en die langzaam naar de AH brengen zodat de prijzen niet te veel zakken. heb afgelopen weekend 1000g ophaalt
twijvel alleen wel een beetje hoelang ik op mijn main druid mining en herbalism houdt. het is met epic flight form de perfecte class hiervoor alleen doe ik wel een stuk minder dps doordat ik geen ring enchants heb zoals een enchanter zou hebben, mooie shoulder enchants die inscriptors hebben, gems die JC hebben, extra gem slots zoals black smithers, speciale LW enchants of de luxe van 1 flask per raid die alchemists hebben. achja zolang me guild het accepteert dat ik geen top 5 dps doe maar top 10 (+ dat mijn aura andere helpt) zal ik niet veranderen.
De extra's zijn natuurlijk leuk, daar niet van, zeker als het een main-raiding character is, maar dat gaat geen 100'den dps schelen.
Wij zoeken op zich nog wel naar tanks heb ik nog laatst verteld, wie weet dat we dan ook eens dichtbij de 25 man versies komen..ShadowBumble schreef op maandag 02 februari 2009 @ 09:52:
[...]
Ben der nog niet helemaal uit heb zojuist de GL maar even gemailed met me verhaal , hoewel ik de guild en sfeer geweldig vind ben ik bang dat het daar wel op neer gaat komen inderdaad.
Dat zijn de epic drops van heroic idd. Maar dat wil niet zeggen dat blauwe heroic drops niet net zo goed of soms beter zijn in bepaalde situatie's.
[ Voor 29% gewijzigd door junglebeast op 02-02-2009 11:43 ]
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Zaterdag avond een groepje voor Heroic Drak'Tharon keep bij elkaar gezocht.
Op de 4e trash mob dropte : http://www.wowhead.com/?item=44312 (Wapach's Spaulders of Solidarity voor de mensen met proxy ongein).
Aangezien mn warrior nog met T5 shoulders rondloopt leek me dit wel een leuke upgrade. Iedereen gezegd dat ik ging needen en direct equippen, rolt de %*#(@)@ Shaman healer ook need en vertrekt direct uit de party. Natuurlijk was zijn roll hoger en was ik het item dus kwijt
Even later stond het ding op de AH voor 3.5K buyout en zondagochtend was het weg.
Kheb m voor alles wat ik kon verzinnen uitgemaakt op mn bankalt aangezien hij me op mn warrior allang had ignored. Vraagt ie ook nog doodleuk waarom ik m al die verwensingen maak
Kansloze kneuzen op Outland ... begin het goed beu te worden samen met de lag tbh.
FYI, het ging om Shinkoo, Horde Outland, Resto Shaman.
Op de 4e trash mob dropte : http://www.wowhead.com/?item=44312 (Wapach's Spaulders of Solidarity voor de mensen met proxy ongein).
Aangezien mn warrior nog met T5 shoulders rondloopt leek me dit wel een leuke upgrade. Iedereen gezegd dat ik ging needen en direct equippen, rolt de %*#(@)@ Shaman healer ook need en vertrekt direct uit de party. Natuurlijk was zijn roll hoger en was ik het item dus kwijt
Even later stond het ding op de AH voor 3.5K buyout en zondagochtend was het weg.
Kheb m voor alles wat ik kon verzinnen uitgemaakt op mn bankalt aangezien hij me op mn warrior allang had ignored. Vraagt ie ook nog doodleuk waarom ik m al die verwensingen maak

Lees tankspot eens
[ Voor 43% gewijzigd door ShadowBumble op 02-02-2009 11:45 ]
Flink genaaid red...
Jammer genoeg kan je er weinig aan doen wat betreft het item. Het valt natuurlijk niet goed te praten, en misschien kun je een afspraakje maken met wat Alliance op Outland die 'm even een plaatsje op hun KoS list geven?
Dat kan misschien helpen om jouw frustratie te verminderen
Jammer genoeg kan je er weinig aan doen wat betreft het item. Het valt natuurlijk niet goed te praten, en misschien kun je een afspraakje maken met wat Alliance op Outland die 'm even een plaatsje op hun KoS list geven?
Dat kan misschien helpen om jouw frustratie te verminderen
Reputatie verneuken op een realm voor een lousy 3.5k gold. Way to go. Veel meer dan puggen (met ML) zit er dan niet meer in.
Oh, in response op mijn profession switch op het guild forum:
Tijd voor een nieuw polletje.
Trollie heeft zijn Tailoring gedropt voor JC.
Tijd dus dat Blizz met een imba BoP Tailoring Chest komt!
Poll: Tailoring, Blizz pwnd Trollie?
Haha, ja 3 50.00%
Tailoring waste of time 2 33.33%
Go Blizz! 1 16.67%
Haters
Poll: Tailoring, Blizz pwnd Trollie?
Haha, ja 3 50.00%
Tailoring waste of time 2 33.33%
Go Blizz! 1 16.67%
Haters
[ Voor 58% gewijzigd door ImdaMned op 02-02-2009 11:54 ]
ook wel een goede gek wie 3.5k voor een blue geeft om eerlijk te zijn.ImdaMned schreef op maandag 02 februari 2009 @ 11:51:
Reputatie verneuken op een realm voor een lousy 3.5k gold. Way to go. Veel meer dan puggen (met ML) zit er dan niet meer in.
PurpleGohan-san schreef op maandag 02 februari 2009 @ 11:59:
[...]
ook wel een goede gek wie 3.5k voor een blue geeft om eerlijk te zijn.
Inderdaad, voor 3.5k gold gaan bij ons op de realm titansteel meuk.Gohan-san schreef op maandag 02 februari 2009 @ 11:59:
[...]
ook wel een goede gek wie 3.5k voor een blue geeft om eerlijk te zijn.
Gister de 2 laatste wings gecleared in heroic naxx (Frost + military) geen wipes alles netjes ge-1shot maar weer geen turning tide
Daarna Sarth+2 geprobeerd maar mensen blijven dood gaan door voidzones. daarna met 1 drake gedaan en dan valt toch wel op dat die zonder problemen neer gaat, beetje vaag
Vanavond lekker wipen op heroic Maly
"Don't let your dreams be memes"
Kennen jullie http://www.wow-heroes.com/ trouwens? best aardige gearchecker, kun je je hele guild in laten vergelijken
ups even de proxy omzeiledShadowBumble schreef op maandag 02 februari 2009 @ 12:00:
[...]
PurpleBoE Tank shoulders world drop
Anoniem: 201730
mmh kon 'em nog niet maar ziet er leuk uitHydra schreef op maandag 02 februari 2009 @ 12:02:
Kennen jullie http://www.wow-heroes.com/ trouwens? best aardige gearchecker, kun je je hele guild in laten vergelijken
leuk om te zien dat mijn rogue zich moet gaan focusse op ulduar en dat de rest easy is
vindt die wow-heroes ook een stuk overzichtelijker uitzien ^^
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 201730 op 02-02-2009 12:09 ]
Weekenddagboek,
Dit weekend heb ik behoorlijk veel WoW gespeeld.
Vrijdag avond was het tijd om te drinken en te stappen, dus voor mij geen WoW. De guild heeft die avond wel voor de eerste keer Malygos 10 neergehaald - About time!
Zaterdag ben ik met mijn te brakke kop mijn huntertje gaan spelen. Hij is dit weekend van net aan level 71 naar ¼ in 73 gelevelled, voor mijn doen best een klap XP zo in een weekendje en niet rested. Mijn dps in instances ligt gemiddeld zo rond de 1050. Op bossfights waar mijn pet niet dood gaat zit ik rond de 1100. Voor mensen die intresse hebben: http://armory.wow-europe....Dragonblight&n=aimformore . De macro die ik hier heb gehad werkt prima. Mijn Kill Shot gaat zo nu en dan al voor 4500! Borean Tundra heb ik leeg gequest, nu is Dragonblight aan de beurt. Best wel prima questen daar! Ik heb een stuk of 25 quests samen met een mage gedaan, heerlijk snel! Vanavond weer verder dus!
Gisteravond stond Naxx 25 op het programma. Wederom was ik de raidleader, dit keer hadden we geen lag! We hadden alleen een wipe op het schoothondje en een wipe op thaddius, verder was Naxx in een keer neer. Je kunt absoluut merken dat de gear en de skills van mensen beter beginnen te worden. Wat vreemde details:
Patchwerk – de offtank paladin (37k hp buffed) werd ge-2shot voor mijn precast greater heal kon landen. De reserve offtank hield het iets langer vol maar die ging ook hard neer. Na een battleres op de paladin hield deze het ongeveer 10 seconden vol. Alle melee was ondertussen dood en de DK maintank stond er dus in zijn uppie. Wonder boven wonder konden we hem solo tankend wel in leven houden, op 30% toch maar om een heroism gevraagd, dit resulteerde in een 1shot. Volgende kunnen we de melee dus net zo goed thuis laten!
Gluth – Een stuk of 4 dpsers dachten de sprong wel te kunnen wagen voor er een tank beneden was, FAIL! Ook vielen 2 mensen in het gat links in de buis... Complete lack of focus dus. Ik heb me even goed boos gemaakt, daarna verliep de raid weer zoals het hoort.
Gluth (try 2) – Thaddius – Sapphiron – KT – allemaal dood in recordtijden, Sapph ging zelfs 1,5 minuut sneller neer dan onze vorige snelste kill!
Er was nog ongeveer een uur raidtijd over dus ik wilde Maly gaan oefenen, de andere officers wilden liever Sartharion doen. Prima, maar dan wel met 1 drake up. De eerste try was een maffe bedoeling – ongeveer 14mensen lagen de grond te knuffelen toen de add dood ging. Uiteindelijk wipede de raid 8 minuten later op 7% door ongelukkige movement van de maintank. Deze baas zonder draken kun je dus gewoon met 10 man killen, echt een lachertje... De derde try was uiteindelijk de killshot.
Al met al een prima weekend, de hunter is echt wel leuk en we hebben in 2 dagen alles behalve Malygos neer in 25mans... dinsdag gaat het draakje eraan!
Sorry voor de enorme wall of text ...
Dit weekend heb ik behoorlijk veel WoW gespeeld.
Vrijdag avond was het tijd om te drinken en te stappen, dus voor mij geen WoW. De guild heeft die avond wel voor de eerste keer Malygos 10 neergehaald - About time!
Zaterdag ben ik met mijn te brakke kop mijn huntertje gaan spelen. Hij is dit weekend van net aan level 71 naar ¼ in 73 gelevelled, voor mijn doen best een klap XP zo in een weekendje en niet rested. Mijn dps in instances ligt gemiddeld zo rond de 1050. Op bossfights waar mijn pet niet dood gaat zit ik rond de 1100. Voor mensen die intresse hebben: http://armory.wow-europe....Dragonblight&n=aimformore . De macro die ik hier heb gehad werkt prima. Mijn Kill Shot gaat zo nu en dan al voor 4500! Borean Tundra heb ik leeg gequest, nu is Dragonblight aan de beurt. Best wel prima questen daar! Ik heb een stuk of 25 quests samen met een mage gedaan, heerlijk snel! Vanavond weer verder dus!
Gisteravond stond Naxx 25 op het programma. Wederom was ik de raidleader, dit keer hadden we geen lag! We hadden alleen een wipe op het schoothondje en een wipe op thaddius, verder was Naxx in een keer neer. Je kunt absoluut merken dat de gear en de skills van mensen beter beginnen te worden. Wat vreemde details:
Patchwerk – de offtank paladin (37k hp buffed) werd ge-2shot voor mijn precast greater heal kon landen. De reserve offtank hield het iets langer vol maar die ging ook hard neer. Na een battleres op de paladin hield deze het ongeveer 10 seconden vol. Alle melee was ondertussen dood en de DK maintank stond er dus in zijn uppie. Wonder boven wonder konden we hem solo tankend wel in leven houden, op 30% toch maar om een heroism gevraagd, dit resulteerde in een 1shot. Volgende kunnen we de melee dus net zo goed thuis laten!
Gluth – Een stuk of 4 dpsers dachten de sprong wel te kunnen wagen voor er een tank beneden was, FAIL! Ook vielen 2 mensen in het gat links in de buis... Complete lack of focus dus. Ik heb me even goed boos gemaakt, daarna verliep de raid weer zoals het hoort.
Gluth (try 2) – Thaddius – Sapphiron – KT – allemaal dood in recordtijden, Sapph ging zelfs 1,5 minuut sneller neer dan onze vorige snelste kill!
Er was nog ongeveer een uur raidtijd over dus ik wilde Maly gaan oefenen, de andere officers wilden liever Sartharion doen. Prima, maar dan wel met 1 drake up. De eerste try was een maffe bedoeling – ongeveer 14mensen lagen de grond te knuffelen toen de add dood ging. Uiteindelijk wipede de raid 8 minuten later op 7% door ongelukkige movement van de maintank. Deze baas zonder draken kun je dus gewoon met 10 man killen, echt een lachertje... De derde try was uiteindelijk de killshot.
Al met al een prima weekend, de hunter is echt wel leuk en we hebben in 2 dagen alles behalve Malygos neer in 25mans... dinsdag gaat het draakje eraan!
Sorry voor de enorme wall of text ...
JC is al imba genoeg heeft echt niet nog meer crap nodigImdaMned schreef op maandag 02 februari 2009 @ 11:51:
Haters
@Hydra ja ik heb em zelf voor het eerst gehealed, 3 healers waarvan 1 nog niet de helft van mijn healing deed, de andere deed ongeveer hetzelfde. We kregen het niet gehealed. Die craphealer was sowieso na 20 seconden altijd al oom, en de andere (een guildie alt, mijn healer ook alt dus beiden niet super in de gear) deed het net als ik best aardig maar tegen de 50% (toegegeven onze dps was ook niet zo goed als altrun) waren wij ook oom, potloos, alles op cd. Results: 2x 2.6k HPS, 1x 1.2k HPS.
Dus de 2 vaste healers (irl vrienden van me) ff gevraagd hoe-t-f die het tijdens de mains runs gedaan hadden, na flink zweten met 2en: 4k HPS en 3.7k HPS. Zelfs op Sart+2D hebben ze niet zo hard hoeven healen...
Bnet pindle#2913
Ik neig de laatste tijd weer naar Wound Poison op de snelle, wel minder damage, maar wel 50% kans ipv 20%, ben nog met recount aan het kijken of dat inderdaad meer damage doet dan instant.Phydomir schreef op maandag 02 februari 2009 @ 07:18:
[...]
Deadly op het langzaamste wapen en Instant op het snelste. Qua wapen zou je altijd moeten gaan voor een langzaam wapen in je main hand en een snel (rond de 1.6-1.8 als combat) in je offhand.
Tevens zag ik geloof ik wat gear met +sta en + spirit op je armory page. Probeer die zo snel mogelijk te vervangen. Iets met slechts +1 Agi is al nuttiger.
[edit]Kan ik gelijk eens vragen waarom ik een dps probleem blijf houden, in naxx10 zit ik rond de 1700 dps, maar een guildie met greens en blues kwam overal op 2000 uit. Kan me niet voorstellen dat het aan mijn speelwijze ligt (bedoel, tis toch alleen maar Sinister Strike's tot de 5 CPen dan Eviscerate, heb ook al geprobeert dit af te wisselen met Ruptures en mijn slide and dice continu op te houden, maar kom dat volgens recount alleen lager uit).
Klopt mijn gear gewoon niet? http://armory.wow-europe....=Darkmoon+Faire&n=Diaboli
Ik weet dat mijn hitrating wat laag is, maar dat was van die guildie ook niet veel hoger.
[ Voor 32% gewijzigd door MeNTaL_TO op 02-02-2009 12:43 ]
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Klinkt echt alsof 'ie nu een stuk meer damage doet in ieder geval. Met 3 healers in heroics/naxx-10 gear ga je volgens mij echt die 12000 raid damage outhealen. Als mensen idd frostresist gear hebben blijft daar zo'n 9000hps ofzo van over, maar dan nog moet je ook nog eens een keer de blizzard en de tank damage healen. Patch is er echt niks bij, en da's in Naxx de enige fight waar ik veel mana nodig heb.porn* schreef op maandag 02 februari 2009 @ 12:24:
@Hydra ja ik heb em zelf voor het eerst gehealed, 3 healers waarvan 1 nog niet de helft van mijn healing deed, de andere deed ongeveer hetzelfde. We kregen het niet gehealed. Die craphealer was sowieso na 20 seconden altijd al oom, en de andere (een guildie alt, mijn healer ook alt dus beiden niet super in de gear) deed het net als ik best aardig maar tegen de 50% (toegegeven onze dps was ook niet zo goed als altrun) waren wij ook oom, potloos, alles op cd. Results: 2x 2.6k HPS, 1x 1.2k HPS.
Dus de 2 vaste healers (irl vrienden van me) ff gevraagd hoe-t-f die het tijdens de mains runs gedaan hadden, na flink zweten met 2en: 4k HPS en 3.7k HPS. Zelfs op Sart+2D hebben ze niet zo hard hoeven healen...
Weer een waardeloze raid gehad gisteravond.
We hadden naxx in 1 nacht gecleared vorige week, dus gisteren snel malygos en dan zouden we 2.5 dag hebben voor Sarth+3.. nou dat plan viel dus mooi in het water.
Ten eerste miste we 5 mensen bij de raidstart. Dat begint al goed op een weekenddag, dat het nou gebeurt op een doordeweekse dag omdat mensen nog in de file staat/van hun werk moeten komen ok...
Daarna ging het alleen maar slechter, constant kregen mensen van de melee een breath en bliezen vervolgens 6 anderen op, constant gingen mensen in p3 dood terwijl ze niet getarget waren door power surge (!!!!!) etc etc etc.. pas om 11 uur kregen we hem dood
En dit soort shit hebben we dus ook constant op S+3, mensen die constant doodgaan door waves en voidzones etc etc
We hadden naxx in 1 nacht gecleared vorige week, dus gisteren snel malygos en dan zouden we 2.5 dag hebben voor Sarth+3.. nou dat plan viel dus mooi in het water.
Ten eerste miste we 5 mensen bij de raidstart. Dat begint al goed op een weekenddag, dat het nou gebeurt op een doordeweekse dag omdat mensen nog in de file staat/van hun werk moeten komen ok...
Daarna ging het alleen maar slechter, constant kregen mensen van de melee een breath en bliezen vervolgens 6 anderen op, constant gingen mensen in p3 dood terwijl ze niet getarget waren door power surge (!!!!!) etc etc etc.. pas om 11 uur kregen we hem dood

En dit soort shit hebben we dus ook constant op S+3, mensen die constant doodgaan door waves en voidzones etc etc
blup
Dat soort mensen zijn echt zoooo verschrikkelijk lame...redfoxert schreef op maandag 02 februari 2009 @ 11:36:
Als je geld wil maken kan dat makkelijker en met behoud van je eventuele rep

En een behoorlijke upgrade tov mn T5 tanking shouldersGohan-san schreef op maandag 02 februari 2009 @ 12:08:
[...]
ups even de proxy omzeiledinderdaad wel aardig shoulders. voor beginnende tanks
De kneus in kwestie zal al geen geweldige reputatie hebben aangezien hij in een compleet onbekende guild zit. Ik overigens ook maar ik ben wel redelijk bekend in het "circuit" als een van de weinige nog actieve old-schoolerschromeeh schreef op maandag 02 februari 2009 @ 12:45:
[...]
Dat soort mensen zijn echt zoooo verschrikkelijk lame...
Als je geld wil maken kan dat makkelijker en met behoud van je eventuele rep
[ Voor 39% gewijzigd door redfoxert op 02-02-2009 12:47 ]
Ik heb Sapph ook gedaan afgelopen vrijdag, als Discipline Priest, samen met een Holy Pala. Beide geen geweldige AoE healing dus, al bounced m'n Prayer of Mending lekker door binnen de meleeporn* schreef op maandag 02 februari 2009 @ 12:24:
[...]
Weinig problemen, al was ik wel aan het spamhealen, maar daar is een Disc Priest het beste in, zeker als het nog eens geen overhealing is.
Op 1 try ging ik dood door een stomme fout (in Blizzard staan achter Iceblock, anderen healen ipv mezelf), en de Pala kon de 6 mensen die nog stonden bijhealen.
Maat van me belde me net, schijnt dat Sapphi gewoon bugged is. De ene groep heeft het wel, de andere niet, en ze weten nog steeds niet precies wat het veroorzaakt.Anoniem: 236827 schreef op maandag 02 februari 2009 @ 13:06:
[...]
Ik heb Sapph ook gedaan afgelopen vrijdag, als Discipline Priest, samen met een Holy Pala. Beide geen geweldige AoE healing dus, al bounced m'n Prayer of Mending lekker door binnen de meleeMaar we kregen het toch wel bijgehealed, met de Pala op zo'n 3k HPS en ik op 2,2 HPS, waarbij Discipline ook nog eens slecht op de HPS meters is, door meer mitigation dan raw healing.
Weinig problemen, al was ik wel aan het spamhealen, maar daar is een Disc Priest het beste in, zeker als het nog eens geen overhealing is.
Op 1 try ging ik dood door een stomme fout (in Blizzard staan achter Iceblock, anderen healen ipv mezelf), en de Pala kon de 6 mensen die nog stonden bijhealen.
Bnet pindle#2913
Dat verklaart dan een hoop.porn* schreef op maandag 02 februari 2009 @ 13:15:
[...]
Maat van me belde me net, schijnt dat Sapphi gewoon bugged is. De ene groep heeft het wel, de andere niet, en ze weten nog steeds niet precies wat het veroorzaakt.
Stond de instance niet op heroic, en waren ze bezig met 10man een heroic Naxx te clearen?
Vriend!ImdaMned schreef op maandag 02 februari 2009 @ 11:51:
...
Haters
Vraagje: wat voor addon is er om te zien wie er cured/dispelled moet worden voor een Priest? Afgelopen enkele malen gehealed en ging redelijk (af en toe een DPS die ik vergat
) maar die ziektes/curses vergeet ik meestal... tipje?
Slijmbal
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
@ Sapphiron verhaal: Mijn guild heeft hem gister op 25 mans en 10 mans gekilled zonder problemen. Mijn groep had de beste try ooit en de 10man groep heeft het gered met 2 van onze minste healers... Lijkt me dus een bugje of jullie deden iets anders niet goed.
@ MentaL_TO: Aan je verhaal te lezen ben je combat specced. Dat is een spec waar je veel hitrating voor nodig hebt, daar kan het aan liggen. Je moet sowieso altijd SnD up houden, dat is prio nummer 1, daarnaast is een rupture VEEL beter dan eviscerate als de dot de volle duur kan blijven tikken. De andere rogue is waarschijnlijk mutilate, voor die spec heb je veel minder hitrating nodig en het is overall de betere spec op dit moment.
@ MentaL_TO: Aan je verhaal te lezen ben je combat specced. Dat is een spec waar je veel hitrating voor nodig hebt, daar kan het aan liggen. Je moet sowieso altijd SnD up houden, dat is prio nummer 1, daarnaast is een rupture VEEL beter dan eviscerate als de dot de volle duur kan blijven tikken. De andere rogue is waarschijnlijk mutilate, voor die spec heb je veel minder hitrating nodig en het is overall de betere spec op dit moment.
Helaas kan die ook voor 8 euro's een namechange aanvragen.. en kan die dat dus nog veel vaker doen.ImdaMned schreef op maandag 02 februari 2009 @ 11:51:
Maar zulk gedrag is echt erg sad, maar helaas niets aan te doen

(late reactie i know
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Decursive.Maduth schreef op maandag 02 februari 2009 @ 13:33:
Vraagje: wat voor addon is er om te zien wie er cured/dispelled moet worden voor een Priest? Afgelopen enkele malen gehealed en ging redelijk (af en toe een DPS die ik vergat) maar die ziektes/curses vergeet ik meestal... tipje?
"Don't let your dreams be memes"
Dat mijn sig niet up-to-date is met characters wil niet zeggen dat ik de wings niet gecleared heb..Hydra schreef op maandag 02 februari 2009 @ 10:41:
[...]
Je hebt alleen de twee makkelijkste wings gecleared op Naxx-25 aan je achievements te zien.
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
Anoniem: 207968
Nieuwe drivers installeren?Anoniem: 158967 schreef op maandag 02 februari 2009 @ 00:36:
[...]
Ik heb het wel over mijn Videokaart settings, niet de WoW settings. Ik wil graag mijn videokaart settings resetten, niet de WoW settings.
Als die er nog niet zijn, even wachten, als je niet op zoek wilt naar de reset to default knop
Als de betreffende persoon op een 'friends'list staat, of zelfs ignorelist, verandert de naam mee en is deze nieuwe naam dus ook heel snel bekend.SpoTs schreef op maandag 02 februari 2009 @ 13:36:
[...]
Helaas kan die ook voor 8 euro's een namechange aanvragen.. en kan die dat dus nog veel vaker doen.
Hit rating is zwaar overschat voor combat. In TBC was dit de belangrijkste stat, maar ondertussen hebben agi en AP dit overgenomen. Imo hoef je zelfs niet te zorgen dat je de specials cap haalt, die haal je immers zonder problemen eens je gear beter wordt.hulkie schreef op maandag 02 februari 2009 @ 13:35:
@ Sapphiron verhaal: Mijn guild heeft hem gister op 25 mans en 10 mans gekilled zonder problemen. Mijn groep had de beste try ooit en de 10man groep heeft het gered met 2 van onze minste healers... Lijkt me dus een bugje of jullie deden iets anders niet goed.
Als Combat kan je een 3 finisher cycle draaien. Ikzelf doe altijd 5 pt SnD, 5 pt Rupture en 5 pt Evisc. Inderdaad altijd SnD behouden en dan Rupture.
Smart (De)Buff is ook heel handig om buffs snel en fatsoenlijk uit te delenMaduth schreef op maandag 02 februari 2009 @ 13:33:
Vraagje: wat voor addon is er om te zien wie er cured/dispelled moet worden voor een Priest? Afgelopen enkele malen gehealed en ging redelijk (af en toe een DPS die ik vergat) maar die ziektes/curses vergeet ik meestal... tipje?
Tevens krijg je een schermpje waarin curses/deceases/spells staan die je moet/kan dispellen/curen/decurse. Met een L of een R en een kleurtje (links, rechts muisknop) word aangegeven op welke knop je moet rammen
Goeie tip ! Ik ga die kwal gelijk aan mn friends EN ignore list toevoegenAnoniem: 236827 schreef op maandag 02 februari 2009 @ 13:41:
[...]
Als de betreffende persoon op een 'friends'list staat, of zelfs ignorelist, verandert de naam mee en is deze nieuwe naam dus ook heel snel bekend.
Dat klopt, maar zullen echte vrienden hem verraden? en, mensen die hem niet mogen hebben hem op ignore. Die weten dus ook niet dat zijn naam veranderd is, tenzij ze elke dag gaan checken.Anoniem: 236827 schreef op maandag 02 februari 2009 @ 13:41:
[...]
Als de betreffende persoon op een 'friends'list staat, of zelfs ignorelist, verandert de naam mee en is deze nieuwe naam dus ook heel snel bekend.
Laat ik het iig zo stellen.. als ik iemand geblocked heb.. ga ik niet controleren of die een namechange heeft gedaan.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Ups.. wel wat tikken voor het versturenSpoTs schreef op maandag 02 februari 2009 @ 13:45:
[...]
Dat klopt, maar zullen echte vrienden hem verraden? en, mensen die hem niet mogen hebben hem op ignore. Die weten dus ook niet dat zijn naam veranderd is, tenzij ze elke dag gaan checken.
Laat ik het iig zo stellen.. als ik iemand geblocked heb.. ga ik niet controleren of die een namechange heeft gedaan.
Tsja, dat is aan redfoxert zelf. Wil je de reputatie van die persoon echt vergallen, ja, dan moet hij het elke dag checken en het zetten op z'n realm forum.
Of is het 't niet waard, en ga je verder waar je gebleven bent?
[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 236827 op 02-02-2009 13:48 ]
Anoniem: 270238
Volgende keer mag je de healers van die raid thuislaten, als ze al niet in staat zijn om 3 tanks up te houden. Wees blij dat je nog melee had, aangezien Patch anders vrolijk door je casters heen was gegaan. Sorry hoor, maar als healers niet in staat zijn om 3 targets up te houden, dan houd het echt op. Je kunt ze zelfs nog onderverdelen als het echt te moeilijk is. Maar dit is 100% healing failure.hulkie schreef op maandag 02 februari 2009 @ 12:09:
Ik heb 592 defense op mijn Death Knight in combat, het is de enige stat die me globaal nog wat avoidance geeft.nadd schreef op maandag 02 februari 2009 @ 10:35:
[...]
671 parry rating (groot deel door forceful deflection) is een dimishing returns killer (30.69% parry met 10% van blade barrier) en 412 dodge rating gaat ook al niet meer al te snel. Ik zit in raids dus met beiden over 30% en 't voelt aan alsof ik een cap heb aangeraakt. Daarom stack ik nu defense erbij, omdat die me nog globaal de meeste stats geeft en IBF nu nog een echte WTF button is.
Tevens zijn +parry gems slecht omdat je minder avoidance van parry krijgt dan dodge door Forceful Delfection (hoge rating, dimishing returns pewpew).
Gisteren onze eerste +3D 25man attemps, maar dat was zoals verwacht verre van een succes. Ik blame blizzard hiervoor, raiden is na classic te makkelijk geworden en het voelt soms echt aan of mensen gewoon niet gewend zijn om op meer dan 1 ding tegelijk te letten (dood door voidzone: I was checking where the wave was omfg!! Q.Q), zucht.
Ik moet Sarth tanken omdat onze druid tanks mega slackers zijn (unholy, niet mijn favo tank spec
Ja en nee. Als eerste, ik speel een paladin, dus ik reken crusader aura mee, verder is het 'increase speed by 310%' niet 'increase speed to 310%' (of 280 of 100 of 60).Mili schreef op zondag 01 februari 2009 @ 21:15:
[...]
dan heb heb ik de patch zeker gemist waarin de flying mounts zijn veranderd van 310%(+10%) naar 456%(492%)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als je er dus vanuit gaat dat je normale rensnelheid 100% is, dus kun je dus concluderen dat je op de goedkoopste mount (+60%) op 160% snelheid je voortbeweegt, met een snelle landmount op 200% (100%+100%), op een flying mount 380% (100% + 280%) en op een hele snelle flying mount 410% (100% + 310%).
Vervolgens is crusader aura muliplicatief, wat dus inhoud dat je de bovenstaande snelheden met 20% moet vermenigvuldigen, dus:
60% mount -> ( 100% + 60% ) * 20% = 192%
100% mount -> ( 100% + 100% ) * 20% = 240%
280% mount -> (100% + 280% ) * 20% = 456%
310% mount -> (100% + 310% ) * 20% = 492%
Je kan het ook zelf testen door op een open groot recht stuk (mirage flats for all i care
Ik vlieg nu dus bijna 5 keer zo snel dan wanneer ik zou gaan lopen.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Item krijgt ie er toch niet mee, dus imo kan die beter gewoon die gast negeren en lekker doorspelenAnoniem: 236827 schreef op maandag 02 februari 2009 @ 13:46:
[...]
Ups.. wel wat tikken voor het versturen
Tsja, dat is aan redfoxert zelf. Wil je de reputatie van die persoon echt vergallen, ja, dan moet hij het elke dag checken en het zetten op z'n realm forum.
Of is het 't niet waard, en ga je verder waar je gebleven bent?
Na een dikke week hard lvlen is mijn dr00d eindelijk lvl 40 geworden.. voor jawel.. de Moonkin. Gisteren nog even lekker mee kunnen pielen in de avond.. Mijn bevindingen zijn echt positief, met zo een 53 spelldamage op lvl 40 kan je toch al flink wat harde spells kwakken. hoogste crit atm met starfire is zo een 823. Bevalt prima
De een is wat belangrijker dan de andere_Peter2_ schreef op maandag 02 februari 2009 @ 07:40:
Wat is eigenlijk de stat focus voor een hunter?
Ik denk dat de voglende stats belangrijk zijn:
- AGI (Crit + (M/R)AP)
- AP
- RAP
- +hit
- +crit
- INT (als je de MM talent carfull aim hebt)
Maar welke hiervan zijn het belangrijkst voor een BM hunter (BM lijkt mij nog steeds de buiuld voor een leveling hunter)
Afhankelijk van het doel waarvoor je specced moet je of het een of het andere verzamelen.
Voor een raid moet je op de eerste plaats hit capped zijn. Als BM met Carefull Aim 3/3 is dat 197 +hit.
Alhoewel op elitists al wat tests gedaan zijn met 185 - 190 hit.
Daarna RAP (uit agi, int of AP) en crit. Meer dan 30% crit is 'nice', maar niet makkelijk te krijgen.
Met full enchants en blues is pre-raid 3000 RAP makkelijk te halen. Als je eerst heroics gaat doen, wordt dat al snel beter.
Haste is ook niet te versmaden, alhoewel dat minder mooi doortikt in je dps. Steady shot is een van je standaard shots, en die kun je niet beneden de 1,5 sec krijgen (vanwege de minimale Global Cooldown voor SS). Wel versnelt het je Auto shot (is ongeveer 40% van je totale dps output), dus je ziet je average dps wel omhoog gaan.
Raidbuffed zie ik m'n speed soms naar 1.1 sec zakken... lekker moeder
N.B. Indien je wat moeite stopt in cooking / alchemy / inscription, kun je ook nog met flasks/potions, scrolls en foodbuffs behoorlijk de bovenstaande stats verhogen.
Precies ... ik had het veel leuker gevonden als ie me had gereport wegens abuseSpoTs schreef op maandag 02 februari 2009 @ 14:20:
[...]
Item krijgt ie er toch niet mee, dus imo kan die beter gewoon die gast negeren en lekker doorspelen
Magoed, ik heb het item niet, ik krijg het ook niet, dus ik heb er niks aan. Ik ga me verder niet op laten naaien door zulke losers die klaarblijkelijk zichzelf dermate boven de rest stellen dat ze zich zoiets denken te kunnen permiteren. Outland is sowieso niet een realm waar huilies op het forum erg veel indruk maken
[ Voor 0% gewijzigd door redfoxert op 02-02-2009 14:52 . Reden: typo ]
Een temp ban voor het winnen van een BoE item? Zowieso bannen ze niet voor "ninja'n", maar als 't geen vriend of guildy van je is kan ik het nog best begrijpen.... Het is en blijft een BoE item waar op mijn realm niemand priority over heeft, puur omdat je hem altijd kunt kopen.redfoxert schreef op maandag 02 februari 2009 @ 14:52:
[...]
Precies ... ik had het veel leuker gevonden als ie me had gereport wegens abuseDan had ik namelijk nog wel een stok om mee te slaan en een uitleg waarom ik het gedaan had. Misschien had Blizzard hem dan ook een temp ban gegeven ofzo.
Als bij mij in een pug een BoE item dropt (rare of epic), dan zeg ik dat iedereen greed, mocht iemand hem nodig hebben zeg ik dat als IK win, hij het item mag hebben, maar ik ga de rest daar niet over verplichten. World drop is world drop.
Het is wel ff zuur idd, zeker als je het item nodig hebt.. die shoulders zijn namelijk erg nice voordat je T7 krijgt, je kunt die shoulders 1e boss HoL proberen te halenredfoxert schreef op maandag 02 februari 2009 @ 14:52:
[...]
Precies ... ik had het veel leuker gevonden als ie me had gereport wegens abuseDan had ik namelijk nog wel een stok om mee te slaan en een uitleg waarom ik het gedaan had. Misschien had Blizzard hem dan ook een temp ban gegeven ofzo.
Magoed, ik heb het item niet, ik krijg het ook niet, dus ik heb er niks aan. Ik ga me verder niet op laten naaien door zulke losers die klaarblijkelijk zichzelf dermate boven de rest stellen dat ze zich zoiets denken te kunnen permiteren. Outland is sowieso niet een realm waar huilies op het forum erg veel indruk maken
hmm weet niet hoor, maar als het een upgrade voor iemand is dan gaan ze hun gang maar. (natuurlijk wel equippen!)Paprika schreef op maandag 02 februari 2009 @ 15:02:
[...]
Een temp ban voor het winnen van een BoE item? Zowieso bannen ze niet voor "ninja'n", maar als 't geen vriend of guildy van je is kan ik het nog best begrijpen.... Het is en blijft een BoE item waar op mijn realm niemand priority over heeft, puur omdat je hem altijd kunt kopen.
Als bij mij in een pug een BoE item dropt (rare of epic), dan zeg ik dat iedereen greed, mocht iemand hem nodig hebben zeg ik dat als IK win, hij het item mag hebben, maar ik ga de rest daar niet over verplichten. World drop is world drop.
Blue bewaarde ik altijd maar die verkopen voor geen meter bij ons, dus tegenwoordig shard ik die ook maar.
Dus waarom zou ik het niet mogen needen in een party? Daar is dat hele roll systeem toch voor. Kopen ... ja dat kan maar waarom zou ik? Ik had ook gezegd vantevoren dat ik ging needen, de rest vond het prima, de shaman zei niks. Op voorwaarde dat ik het item direct zou equippen (wat ik ook van plan was) ging de rest er mee akkoord. De shaman need echter en vertrekt direct uit de party, zonder wat te zeggen. Clearly een ninja actie dus. En nee, ik had ook niet verwacht dat ie uberhaubt een ban of wat dan ook zou krijgen. Maar ik ga geen 3.5k gold uitgeven aan iets wat ik normaal ook niet gekocht zou hebben. Leuk dat het dropt maar ik ga er niet naar op zoek ofzo. Ik ga wel wat anders proberen te krijgen.Paprika schreef op maandag 02 februari 2009 @ 15:02:
[...]
Een temp ban voor het winnen van een BoE item? Zowieso bannen ze niet voor "ninja'n", maar als 't geen vriend of guildy van je is kan ik het nog best begrijpen.... Het is en blijft een BoE item waar op mijn realm niemand priority over heeft, puur omdat je hem altijd kunt kopen.
Nodig niet, ben al crit capped, was alleen leuk geweest voor de extra stats en mogelijk een def gem vervangen voor een dodge of parry oid.SpoTs schreef op maandag 02 februari 2009 @ 15:05:
[...]
Het is wel ff zuur idd, zeker als je het item nodig hebt.. die shoulders zijn namelijk erg nice voordat je T7 krijgt, je kunt die shoulders 1e boss HoL proberen te halen
[ Voor 13% gewijzigd door redfoxert op 02-02-2009 15:11 ]
Precies, ik vind het niet erg, maar ik ga er andere niet over verplichten, dat zorgt alleen voor drama. En tja, blues.. Ik vendor ze maar, dat is nog altijd meer dan bij ons een Dream Shard waard isGohan-san schreef op maandag 02 februari 2009 @ 15:09:
[...]
hmm weet niet hoor, maar als het een upgrade voor iemand is dan gaan ze hun gang maar. (natuurlijk wel equippen!)
Blue bewaarde ik altijd maar die verkopen voor geen meter bij ons, dus tegenwoordig shard ik die ook maar.
Auch dat had ik niet gelezen, burn!maar goed het voorbeeld was duidelijk een ninja actie (hence de Leave party & HS)
[ Voor 11% gewijzigd door Paprika op 02-02-2009 15:20 ]
hmmjah mijn enchanting zit nog op 420 of 430, heb heel veel crap alleen niet wat ik nodig heb om verder te komen. (doe er nu ook niet echt mijn best voor)Paprika schreef op maandag 02 februari 2009 @ 15:11:
[...]
Precies, ik vind het niet erg, maar ik ga er andere niet over verplichten, dat zorgt alleen voor drama. En tja, blues.. Ik vendor ze maar, dat is nog altijd meer dan bij ons een Dream Shard waard is.
maar goed het voorbeeld was duidelijk een ninja actie (hence de Leave party & HS)
Kleine tip: install BlackList addon....redfoxert schreef op maandag 02 februari 2009 @ 14:52:
[...]
Ik gebruik deze al een hele tijd, hiermee kun je players marken met een commentaar en de LFG tool zal deze personen niet inviten als je party leader bent.
Tevens krijg je een signaaltje als je de persoon tegen komt
Wat voor signaal? Dit zou namelijk best pro zijn vs rogues in PvP of als je iemand killed in world PvP weet je wanneer ie ressed (vooral handig in meer dan 1v1 dus).chromeeh schreef op maandag 02 februari 2009 @ 15:28:
[...]
Tevens krijg je een signaaltje als je de persoon tegen komt
[ Voor 5% gewijzigd door Paprika op 02-02-2009 15:30 ]
Errr, je bedoeld waarschijnlijk Focused AimTao schreef op maandag 02 februari 2009 @ 14:42:
[...]
Voor een raid moet je op de eerste plaats hit capped zijn. Als BM met Carefull Aim 3/3 is dat 197 +hit.
Alhoewel op elitists al wat tests gedaan zijn met 185 - 190 hit.
En dan heb je idd een stuk minder +Hit nodig, MAAR Focused Aim heeft als nadeel dat het alleen voor de Hunter is en NIET ook voor zijn pet (helaas)
Dus DPS-wise is het beter om die talent links te laten liggen en via gear hitcapped te worden
[ Voor 9% gewijzigd door bitpixl op 02-02-2009 15:35 ]
Err, I stand correctedSkillz schreef op maandag 02 februari 2009 @ 15:34:
[...]
Errr, je bedoeld waarschijnlijk Focused Aim
En dan heb je idd een stuk minder +Hit nodig, MAAR Focused Aim heeft als nadeel dat het alleen voor de Hunter is en NIET ook voor zijn pet (helaas)
Dus DPS-wise is het beter om die talent links te laten liggen en via gear hitcapped te worden
Hit capped via gear is een andere optie, maar wel wat lastiger. Je moet dan 3% hit compenseren, en dusdanige totale gear krijg je m.i. pas (maar kan me vergissen) als je al redelijk wat goede gear hebt.
Je kunt natuurlijk eerst Focused Aim nemen, en na het verbeteren van je gear alsnog respeccen.
(Blijft dat Focused Aim ook nog op je Steady Shot werkt, maar dat terzijde.)
@ Laylah: onze healing is prima, we werken altijd met 1 offtank, niet met 2. We ontwikkelen zelf onze tactieken en dit werkt voor ons, we hebben nooit aan 2 offtanks gedacht.
In dit gevecht hebben we 70% van het gevecht geen melee gehad op de MT na. De maintank kon dus in zijn uppie de normale hits en de hatefull strikes opvangen, best prima gehealed dus!
In dit gevecht hebben we 70% van het gevecht geen melee gehad op de MT na. De maintank kon dus in zijn uppie de normale hits en de hatefull strikes opvangen, best prima gehealed dus!
InstelbaarPaprika schreef op maandag 02 februari 2009 @ 15:30:
[...]
Wat voor signaal? Dit zou namelijk best pro zijn vs rogues in PvP of als je iemand killed in world PvP weet je wanneer ie ressed (vooral handig in meer dan 1v1 dus).
Met een hele sloot opties, al dan niet met reason etc etc
Zijn niet aleen de pvp arena mount 310 (492) ?Kees schreef op maandag 02 februari 2009 @ 14:13:
[...]
280% mount -> (100% + 280% ) * 20% = 456%
310% mount -> (100% + 310% ) * 20% = 492%
Ik vlieg nu dus bijna 5 keer zo snel dan wanneer ik zou gaan lopen.
of hebben de achievment versie ook een boost gegeven ? , want dat maakt wel op eens aantrekkelijk om toch voor te gaan (bah weer oculus)
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Vraagj over profs en ben nieuwsgierig naar jullie mening(en). Momenteel heb ik 4 chars waar ik regelmatig mee speel (Lock/Priest/Warrior/Hunter) en ook in deze volgorde kwa belangrijkheid. Op mijn Lock heb ik Herbalism en Tailoring en deze wil graag houden.
Op mijn Priest heb ik Tailoring en Enchanting, nu loop ik redelijk achter op enchanting en zie ik dat het redelijk duur is om te lvl richting gewenste lvl (hij staat nu op 285). Is enchanting nog wel noodzakelijk op hogere lvl's, is het nog wel profitable? Zit nml te denken om skinning te nemen (icm Tailoring dan).
De overige twee hebben beide mining en BS/JC. Daar voorlopig nog geen problemen mee al is het mining lvl-en wel een @#$ stuk.
Op mijn Priest heb ik Tailoring en Enchanting, nu loop ik redelijk achter op enchanting en zie ik dat het redelijk duur is om te lvl richting gewenste lvl (hij staat nu op 285). Is enchanting nog wel noodzakelijk op hogere lvl's, is het nog wel profitable? Zit nml te denken om skinning te nemen (icm Tailoring dan).
De overige twee hebben beide mining en BS/JC. Daar voorlopig nog geen problemen mee al is het mining lvl-en wel een @#$ stuk.
Exalted met Argent Crusade levert sloten +hit op met de mail chest (+hit gem erin proppen) en de leather boots. Ja leather, hunter tanked normaal gezien toch niet, en +60/66 hit (ben er even af wat het precies is), is gewoon te veel om niet te gebruiken. Icewalker enchant erop voor nog wat extra hit en presto.Tao schreef op maandag 02 februari 2009 @ 15:46:
[...]
Err, I stand corrected
Hit capped via gear is een andere optie, maar wel wat lastiger. Je moet dan 3% hit compenseren, en dusdanige totale gear krijg je m.i. pas (maar kan me vergissen) als je al redelijk wat goede gear hebt.
Je kunt natuurlijk eerst Focused Aim nemen, en na het verbeteren van je gear alsnog respeccen.
(Blijft dat Focused Aim ook nog op je Steady Shot werkt, maar dat terzijde.)
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
Ik merk er niets van met mijn Red Proto-Drake (http://www.wowhead.com/?spell=59961)Teunis schreef op maandag 02 februari 2009 @ 16:08:
[...]
Zijn niet aleen de pvp arena mount 310 (492) ?
of hebben de achievment versie ook een boost gegeven ? , want dat maakt wel op eens aantrekkelijk om toch voor te gaan (bah weer oculus)
Apply Aura: Mod Speed Mounted Flight
Value: 280
Dus nee, die is gewoon 280%
Anoniem: 85278
Ashes of Al'ar is 310, en het is te gek voor woorden dat blizz meer mounts heeft gemaakt met 310Teunis schreef op maandag 02 februari 2009 @ 16:08:
[...]
Zijn niet aleen de pvp arena mount 310 (492) ?
of niet Trolli ?
Black Proto-Drake (Heroic: Glory of the raider)
Plagued Proto-Drake (Glory of the Raider)
Violet Proto-Drake (What A Long, Strange Trip It's Been)
Alle drie 310% voor zover ik weet
Plagued Proto-Drake (Glory of the Raider)
Violet Proto-Drake (What A Long, Strange Trip It's Been)
Alle drie 310% voor zover ik weet
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Yup, na TBC VERDIEN je gewoon geen 310% mount meer.Anoniem: 85278 schreef op maandag 02 februari 2009 @ 16:18:
[...]
Ashes of Al'ar is 310, en het is te gek voor woorden dat blizz meer mounts heeft gemaakt met 310
of niet Trolli ?
en de ashes drop bij KT zouden ze weg moeten halen, net zoals bij ZA bear
1 character hebben met enchanting is toch wel heel erg handig.Maduth schreef op maandag 02 februari 2009 @ 16:08:
Vraagj over profs en ben nieuwsgierig naar jullie mening(en). Momenteel heb ik 4 chars waar ik regelmatig mee speel (Lock/Priest/Warrior/Hunter) en ook in deze volgorde kwa belangrijkheid. Op mijn Lock heb ik Herbalism en Tailoring en deze wil graag houden.
Alle greens e.a. die droppen kunnen dissen levert (meestal) veel meer op dan ze naar de AH of vendor dragen.
Ook valt er links en rechts (als je mazzel hebt of het goed doet) nog best wat te verdienen met echanting, maar hangt veel af van de server en je verwachtingen van "veel".
Iemand met die achievements completed heeft er vast meer tijd in gestoken dan jou, dus dat vind ik geen goede redenImdaMned schreef op maandag 02 februari 2009 @ 16:38:
[...]
Yup, na TBC VERDIEN je gewoon geen 310% mount meer.
Dat ie nu gewoon niet meer zou mogen droppen ben ik het helemaal mee eens gezien veel guilds hem gewoon oversloegen en naar MH gingen, omdat dat makkelijker was.
En je vraagt je niet af waarom je paladin tank ge2shot word?hulkie schreef op maandag 02 februari 2009 @ 15:49:
@ Laylah: onze healing is prima, we werken altijd met 1 offtank, niet met 2. We ontwikkelen zelf onze tactieken en dit werkt voor ons, we hebben nooit aan 2 offtanks gedacht.
Och och ... hij heeft ook een "unieke" mount en dan mag de rest niet meer sneller.ImdaMned schreef op maandag 02 februari 2009 @ 16:38:
[...]
Yup, na TBC VERDIEN je gewoon geen 310% mount meer.
en de ashes drop bij KT zouden ze weg moeten halen, net zoals bij ZA bear
I smell envy
Anoniem: 130680
Wie begint er dan ook JC, als ie op zijn alt ook JC heeftImdaMned schreef op maandag 02 februari 2009 @ 08:45:
[...]
Afgelopen zaterdag precies hetzelfde gedaan, zo rond 17.00 was ik tailoring helemaal zat en heb ik het gedumped voor JC (laat die imba recipes in uldaur maar komen). Zondag 18.00 zat ik op 428 JC. De quest gedaan, daily JC gedaan. Gelijk 28 hit gem pattern gekocht, 2 dragoneye's van m'n lock gehaald en de laatste op AH gekocht en et voila. Ik was hitcapped voor fireball spec (368 hitrating)
Alleen zijn azerothan diamonds / huge emeralds van 50g per stuk niet leuk. Net zoals de thorium ore van 100g per stack, mithril van 50g : (
Kan pech zijn heh? Maar zo te zien heb jij daar nooit last van en heb je al besloten dat al die spelers die je niet kent ontzettende newbies zijn
Dit was de eerste keer dat dit gebeurde en we maken nu al 6 of 7 resets dit baasje af zonder problemen/ deaths. Het feit dat we de MT wel up konden houden vond ik opmerkelijk, daarom meldde ik het even, niet om geflamed te worden door iemand die ik niet ken.
Ik heb vaak zat gezien dat een tank in 1.8 seconden 40k+ damage krijgt van de hatefull strikes... met een beetje pech ligt ie dan wel op de grond.
Ik heb vaak zat gezien dat een tank in 1.8 seconden 40k+ damage krijgt van de hatefull strikes... met een beetje pech ligt ie dan wel op de grond.
Dus zodra iemand kritiek levert vat jij dit op als flamen?hulkie schreef op maandag 02 februari 2009 @ 16:54:
Kan pech zijn heh? Maar zo te zien heb jij daar nooit last van en heb je al besloten dat al die spelers die je niet kent ontzettende newbies zijnDit was de eerste keer dat dit gebeurde en we maken nu al 6 of 7 resets dit baasje af zonder problemen/ deaths. Het feit dat we de MT wel up konden houden vond ik opmerkelijk, daarom meldde ik het even, niet om geflamed te worden door iemand die ik niet ken.
Laat dan verder ook maar zitten, als je het normaal vind dat ik een pala met 37k HP ge2shot word. Reden dat je 3 tanks gebruikt zodat de damage gereduced word over 2 tanks. 1 Maintank voor de normal hits, 2 offtanks die de hatefulls opvangen. Je gebruikt als offtanks ook je best gegearde tanks met de meeste HP. Blijft je melee ook wat langer staan. Dus ipv afgeven dat je dingen kunt zonder melees kun je het gevecht 10x makkelijker maken door na te gaan waarom je paladin dood gaat.
Maar goed vat het op als flamen.
Laat inderdaad maar zitten.
1. het woord ‘flamen’ heb ik nooit gebruikt, typisch dat je jouw reactie zo noemt;
2. zoals ik in mijn eerste topic al aangaf maken wij zelf onze tactics, 1 offtank werkte tot nu toe prima;
3. Kritiek is prima, maar kom dan wel met iets constructiefs niet met die onzin van
1. het woord ‘flamen’ heb ik nooit gebruikt, typisch dat je jouw reactie zo noemt;
2. zoals ik in mijn eerste topic al aangaf maken wij zelf onze tactics, 1 offtank werkte tot nu toe prima;
3. Kritiek is prima, maar kom dan wel met iets constructiefs niet met die onzin van
en die spelfout laat ik dan maar even buiten beschouwing.En je vraagt je niet af waarom je paladin tank ge2shot word?
Anoniem: 63072
Beetje late reactie terug. Ik ben idd zelf nu healer. Heb als feral de mats voor craftables bij elkaar gegrind en toen alles gemaakt was ben ik gerespecct en meteen heroics ingedoken. Voor een druid healer is het iig niet nodig normal instances te doen. Wat niet gecraft kon worden had ik van quests (tijdens het levelen voor die slots al wat quest rewards meegepikt)Hydra schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 10:39:
[...]
Ja, en denk je dat die healer en die tank die je door de instance gehaald hebben niet eerst normals hebben moeten doen?
[...]
Mijn broer is tankadin en wil maar steeds normal HoS (of was het nu HoL) in voor een trinket, dat is pas een ramp. Er schijnt geen goed alternatief in heroics te droppen. En geen hond doet die op onze server op normal. Maar ook voor hem geldt dat heel veel van zijn gear gewoon slim quest rewards kiezen en craften is en hij kon zo de heroics in. Die trinket geeft hem alleen de mogelijkheid een sloot meer armor en stamina te krijgen terwijl hij def capped blijft.
hulkie schreef op maandag 02 februari 2009 @ 17:20:
Laat inderdaad maar zitten.
[...]
en die spelfout laat ik dan maar even buiten beschouwing.
ehmhulkie schreef op maandag 02 februari 2009 @ 16:54:
Kan pech zijn heh? Maar zo te zien heb jij daar nooit last van en heb je al besloten dat al die spelers die je niet kent ontzettende newbies zijnDit was de eerste keer dat dit gebeurde en we maken nu al 6 of 7 resets dit baasje af zonder problemen/ deaths. Het feit dat we de MT wel up konden houden vond ik opmerkelijk, daarom meldde ik het even, niet om geflamed te worden door iemand die ik niet ken.
war hij bedoelt is dat het veiliger kan met 2 off tanks.
daarnaast inderdaad respect dat ze zolang 1 tank op konden houden, maar ik denk dat dat meer geluks is geweest, dan om het elke week zo te doen
was in Naxx10 zondag, (bagger run maar dat terzijde) op Patchwer, werk de druid off tank op iets van 10 - 15% genuked, nou ja een paar procent later ook de Melee dood.
ik zag mijn HP omlaag gaan, Pop LOH, trinkets, en nou ja volgens mij heb ik echt nog nooit zo veel geluk met met mijn LOH gehad!
[ Voor 12% gewijzigd door Valkyre op 02-02-2009 17:29 ]
TBH ga ik er zelf altijd vanuit dat mensen die ik niet ken of niet bij mij in guild zitten retards zijn. Zo valt het nooit tegen en kan het altijd alleen maar beter wordenhulkie schreef op maandag 02 februari 2009 @ 16:54:
Persoonlijk kan je beter een soaked/migitation tank hebben voor hurtfull strikes imo. Dit was ook al zo bij Gruul
Anoniem: 63072
Gewoon een dikke vette beer neerzetten, werke bij Gruul ook al het beste.SpoTs schreef op maandag 02 februari 2009 @ 17:28:
[...]
TBH ga ik er zelf altijd vanuit dat mensen die ik niet ken of niet bij mij in guild zitten retards zijn. Zo valt het nooit tegen en kan het altijd alleen maar beter worden
Persoonlijk kan je beter een soaked/migitation tank hebben voor hurtfull strikes imo. Dit was ook al zo bij Gruul
Gewoon 1 Paladin healer op de MT met BoL op zichzelf... en dan heb je 2 vrije healers voor de raid... stelt niks voor. Btw de Paladin healer kan DP gebruiken tijdens airphase, of wanneer hij zeker weet dat hij de dmg kan bijbenen met 20% minder healing.Hydra schreef op maandag 02 februari 2009 @ 12:38:
[...]
Klinkt echt alsof 'ie nu een stuk meer damage doet in ieder geval. Met 3 healers in heroics/naxx-10 gear ga je volgens mij echt die 12000 raid damage outhealen. Als mensen idd frostresist gear hebben blijft daar zo'n 9000hps ofzo van over, maar dan nog moet je ook nog eens een keer de blizzard en de tank damage healen. Patch is er echt niks bij, en da's in Naxx de enige fight waar ik veel mana nodig heb.
i7 950 - 12gb kingston ddr3 - nvidia 1080 8gb
Euh, ligt het aan mij of heb je voor Naxx-25 gewoon 2 OTs nodig op Patch? Anders pakt 'ie toch de 3e melee op z'n lijst voor hatefuls?Gohan-san schreef op maandag 02 februari 2009 @ 17:27:
war hij bedoelt is dat het veiliger kan met 2 off tanks.
daarnaast inderdaad respect dat ze zolang 1 tank op konden houden, maar ik denk dat dat meer geluks is geweest, dan om het elke week zo te doen
Er zijn verschillende reports dat de aura damage tegenwoordig af en toe bugged. Ik zeg niet dat dat het geval is, maar met 2 healers 12k healing/sec uitpersen is niet niks.StupidMonkey schreef op maandag 02 februari 2009 @ 18:05:
Gewoon 1 Paladin healer op de MT met BoL op zichzelf... en dan heb je 2 vrije healers voor de raid... stelt niks voor. Btw de Paladin healer kan DP gebruiken tijdens airphase, of wanneer hij zeker weet dat hij de dmg kan bijbenen met 20% minder healing.
[ Voor 37% gewijzigd door Hydra op 02-02-2009 18:10 ]
No offense, maar met 1 offtank Patchwerk op 25-man kan ie behoorlijk snel doodgaan gezien ie dan 2 hatefulls achter elkaar kan vangen. Dit is dan ook de reden om een 2e OT te gebruiken zodat dat niet gebeurt.Anoniem: 270238 schreef op maandag 02 februari 2009 @ 16:46:
[...]
En je vraagt je niet af waarom je paladin tank ge2shot word?
Verder, dit is niet zo simpel als "pff leer 3 tanks levend te houden" want zo zit die fight niet in elkaar. Wat denk je dat de moeilijkheid van Patchwerk is? Ik kan je een hint geven: het is niet de ingewikkelde tactics of "strakke" enrage timer.
Hij pakt degene met hoogste hp (MT niet meegerekend). Dus als de eerste OT niet snel genoeg geheald wordt en je hebt geen 2e OT, dan pakt ie een melee.Hydra schreef op maandag 02 februari 2009 @ 18:09:
[...]
Euh, ligt het aan mij of heb je voor Naxx-25 gewoon 2 OTs nodig op Patch? Anders pakt 'ie toch de 3e melee op z'n lijst voor hatefuls?
[ Voor 18% gewijzigd door Thijs op 02-02-2009 18:17 ]
Hij target voor hatefuls alleen de #2 en #3 op je lijst. Nooit #4. Laat me raden, jullie dippen in de slime?Thijs schreef op maandag 02 februari 2009 @ 18:17:
Hij pakt degene met hoogste hp (MT niet meegerekend). Dus als de eerste OT niet snel genoeg geheald wordt en je hebt geen 2e OT, dan pakt ie een melee.
Bovendien: hatefuls komen met een interval van 1.2s, succes met het niet laten oneshotten van die #3 dan
Dit topic is gesloten.