Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Verder niet veel gedaan, behalve de instance in Ogrimar lopen.
Erg leuk als je Alliance bent en pas level 33.
Maar... we hebben het gehaald
Op naar de volgende achievement
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
Ik kan hiervandaan geen talent calculator openen maar ik kan je wel een paar tips geven:Roeligan schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 14:21:
Vanavond ga ik respeccen, van Fury (ruk build heb ik btw) naar prot.
http://talent.mmo-champio...4000000000000000000000000
Comments? Misschien dat ik de 4 punten uit cruelty beter in iron will/tactical mastery kan stoppen?
Arms: 2/3 Imp HS; 5/5 Parry; 3/3 Unbreakable Will; full impale; 3/3 Deep wounds
Fury: 3/3 Armored to the teeth.
Prot: dodge, armor, block, revenge, vitality, 1h spec, devastate, shockwave etc, heroic strike in combat/def stance
Skip iig imp bloodrage en tactical mastery, je houdt wss maar 1 punt over voor focussed rage (die heb ik uit imp HS gehaald in vergelijking met salena's spec van enkele weken geleden) Als je veel heroics doet of vaak trash moet tanken is imp TC ook aan te raden.
lvlingbuildAtlas schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 14:48:
Zullen we het weer on-topic houden mensen? Danku.....
Iemand nog een leuke warlock-build?
Edit: wow ook nog op een nieuwe pagina, handig
1.affliction all the way
2.affl tot lvl 40 en daarna respec demo voor felguard (daarna heb je mogelijkheden om affl points te doen en aangeraden 5 punten in bane voor kortere casting time op shadowbolt/immolate)
pvpbuild
geen idee
pvebuild
2/13/56 chaosbolt
56/0/15 affl/ruin
0/41/30 felguard/emberstorm
0/30/41 fire/imp
0/28/43 fire/confl-backdraft
0/56/15 meta/ruin
Je heb niet echt aangegeven waar de build voor dient en welk lvl, dus geen extra uitleg erbij gegeven. Veel info btw te vinden op elitistjerks over de builds en dps etc etc.
Zal je vanavond eens whisperen, wat waren je toons ook al weer ?Snuffel schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 14:59:
Aan de mensen die gisteren op Saurfang ons guild hebben gejoined: WELKOM!
Verder niet veel gedaan, behalve de instance in Ogrimar lopen.
Erg leuk als je Alliance bent en pas level 33.
Maar... we hebben het gehaald
Op naar de volgende achievement
"Don't let your dreams be memes"
Misschien een gevoelig vraagje, maar hoe komt het dat je account " gehacked " is.. hacken bestaat niet echt.. trojans wel thoughMrVegeta schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 14:55:
Voor level 80? PVP, PVE, Grind buildgenoeg keuze!
Misschien binnenkort zelf ook maar even een token aanvragen.. Ik maak tenslotte gebruik van Addons die in principe zo een trojan kunnen bevatten en die ook nog is langs mijn firewall en virusscanner gaat.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Iridal is de naamWootlock schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 15:10:
[...]
Zal je vanavond eens whisperen, wat waren je toons ook al weer ?
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
Thx, zal salena zijn build ook eens bekijkenNivado schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 15:05:
[...]
Ik kan hiervandaan geen talent calculator openen maar ik kan je wel een paar tips geven:
Arms: 2/3 Imp HS; 5/5 Parry; 3/3 Unbreakable Will; full impale; 3/3 Deep wounds
Fury: 3/3 Armored to the teeth.
Prot: dodge, armor, block, revenge, vitality, 1h spec, devastate, shockwave etc, heroic strike in combat/def stance
Skip iig imp bloodrage en tactical mastery, je houdt wss maar 1 punt over voor focussed rage (die heb ik uit imp HS gehaald in vergelijking met salena's spec van enkele weken geleden) Als je veel heroics doet of vaak trash moet tanken is imp TC ook aan te raden.
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
ik zal je vanavond ook whisperen. heb gister mijn dwarf pala aangemaakt tussen het raiden door
Altijd horde geweest, zal een verfrissing zijn om weer vanaf het begin te starten
tot vanavond
red een boom - eet een bever
Als je een levelling build neemt ga je niet shadowbolten, waste of mana.MannyMo schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 15:07:toon volledige bericht
[...]
lvlingbuild
1.affliction all the way
2.affl tot lvl 40 en daarna respec demo voor felguard (daarna heb je mogelijkheden om affl points te doen en aangeraden 5 punten in bane voor kortere casting time op shadowbolt/immolate)
pvpbuild
geen ideeik pvp niet. Zal wel affl/demo zijn. iets van 30/41 of 20/51.
pvebuild
2/13/56 chaosbolt
56/0/15 affl/ruin
0/30/41 fire/imp
0/56/15 meta/ruin
Je heb niet echt aangegeven waar de build voor dient en welk lvl, dus geen extra uitleg erbij gegeven. Veel info btw te vinden op elitistjerks over de builds en dps etc etc.
Je kunt ook nog profile van een maat van mij bekijken: Deathwing : VerigianRoeligan schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 15:16:
[...]
Thx, zal salena zijn build ook eens bekijken
Hij heeft ook wel een nette spec.. op dit moment Fury PvE
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Ik adviseer de volgende: http://www.worldofwarcraf...3351225000012521330113321Roeligan schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 14:21:
Vanavond ga ik respeccen, van Fury (ruk build heb ik btw) naar prot.
http://talent.mmo-champio...4000000000000000000000000
Comments? Misschien dat ik de 4 punten uit cruelty beter in iron will/tactical mastery kan stoppen?
Vrijwel elke zichzelf respecterende Prot Warrior gebruikt deze build vanwege de goeie threat en ook nog een redelijk wat DPS die je in heroics best ver kan helpen. Ook random raid bosses is deze build goed mee uit de voeten te komen.
Gebruik daarbij de volgende Glyphs:
Major: Blocking, Sunder Armor en Revenge (eventueel Devastate in plaats van Sunder Armor)
Minor: Charge, Thunderclap en Blood Rage (eventueel Battle als je je group melee dps wilt buffen voor 1 minuut langer).
Das wat ik gebruik atm en dat gaat best lekker. Heroics kan ik makkelijk aan, goeie threat build up, redelijk goeie rage generation (hoop dat het in de overhaul van 3.1 beter is, kom nog wel eens rage tekort).
Yup gebruik ik ook 15/5/51 FTWredfoxert schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 15:44:toon volledige bericht
[...]
Ik adviseer de volgende: http://www.worldofwarcraf...3351225000012521330113321
Vrijwel elke zichzelf respecterende Prot Warrior gebruikt deze build vanwege de goeie threat en ook nog een redelijk wat DPS die je in heroics best ver kan helpen. Ook random raid bosses is deze build goed mee uit de voeten te komen.
Gebruik daarbij de volgende Glyphs:
Major: Blocking, Sunder Armor en Revenge (eventueel Devastate in plaats van Sunder Armor)
Minor: Charge, Thunderclap en Blood Rage (eventueel Battle als je je group melee dps wilt buffen voor 1 minuut langer).
Das wat ik gebruik atm en dat gaat best lekker. Heroics kan ik makkelijk aan, goeie threat build up, redelijk goeie rage generation (hoop dat het in de overhaul van 3.1 beter is, kom nog wel eens rage tekort).
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Anoniem: 236827
Mijn Warrior is maar level 71, maar is wel op weg naar een redelijke goede build. Maar dan nog, is een 'beste' build er niet, en hangt de keuze van een aantal talents af van je gear, de content die je raid, en eventueel van je raidsamenstelling.Roeligan schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 15:16:
[...]
Thx, zal salena zijn build ook eens bekijken
Livestream : http://twitch.tv/BF_Billiam
Toen er ook een got guild was
Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P
Mn main warlock is eigenlijk wel klaar.
Het is Alliance (I know...).Bosmonster schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 16:23:
haha misschien begin ik er ook wel een shaman. Is het horde of alliance trouwens?
Mn main warlock is eigenlijk wel klaar.
Geloof me te herinneren, dat ze Shamans en Locks nodig hadden! Ik heb een Lock gemaakt
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 236827 op 10-02-2009 16:35 ]
Lock dan maar he
[ Voor 33% gewijzigd door Mektheb op 10-02-2009 16:33 ]
Good ol' hunscalp. Waar ik m'n eerste stapjes zette samen met bevriende trollen zoals artropes en houtenkip.Blaasvis schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 16:20:
Het doet me denken aan het oude bloodscalp.
Toen er ook een got guild was
[/nostalgie]
Goed idee voor een naamMektheb schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 16:35:
Meld zich ook om te beginnen op die serverhorde of alliance ?
Lock dan maar heshammy weiger ik te spelen als blauwe boon
Hahaha ik zit al op de servert
vanaf 71 ga je full demo; felguard en SL voor ultra zieke pulls.MannyMo schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 15:07:toon volledige bericht
[...]
lvlingbuild
1.affliction all the way
pvpbuild
geen ideeik pvp niet. Zal wel affl/demo zijn. iets van 30/41 of 20/51.
pvebuild
2/13/56 chaosbolt
56/0/15 affl/ruin
0/30/41 fire/imp
0/56/15 meta/ruin
This is the Way.
voor de volledigheid klopt dat jaHydra schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 13:18:
[...]
Je bedoelt dus dat NPC spells niet critten en NPC melee attacks wel. Als een caster mob OOM is en op je in gaat hakken kan die weldegelijk critten met z'n melee attacks.
Maar als je castermobs niet dood hebt voordat 'ie OOM is, dan moet je toch eens iets aan de DPS gaan doen
Ik ben nog niet thuis (werk tot 17.00Mektheb schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 16:41:
Iemadn waarmee ik contact kan maken of toevoegen in vriends ?
Snuffel van hier = Iridal.
okiedokiAnoniem: 236827 schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 16:45:
[...]
Ik ben nog niet thuis (werk tot 17.00), maar m'n Warlock heet Lorraine.
Snuffel van hier = Iridal.

P.S.: Een goede aankomst wordt niet gegarandeerd.
[ Voor 5% gewijzigd door Zeror op 10-02-2009 16:48 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Gnomisch engineering detected?Rakkerzero schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 16:46:
Vliegen jullie mee naar deel 181?
[afbeelding]
P.S.: Een goede aankomst wordt niet gegarandeerd.
Dit topic is gesloten.