Om m'n spam even compleet te maken, hier m'n dagboek:
Gisteren begon ik met het aanmaken van een nieuwe character, op Saurfang, Alliance side.
Ik heb altijd Horde gespeeld, dus leek het me goed voor de afwisseling om de andere kant eens te proberen. Ooit heb ik een Mage tot 20 gespeeld aan Alliance side, maar dat was snel over. Nu werd het een Gnome (ja, lekker fout

) Warlock, genaamd Lorraine. Die naam is afgeleid van Laraine, de naam van m'n Death Knight.
Vrijwel direct heb ik Snuffel van hier gewhispered en kreeg direct een invite tot z'n guild

Ik heb nog even verder gespeeld en de buff van Corruption (2,5sec cast naar instant) is toch wel lekker op de lage levels. Immolate, Corruption, 1xShadow Bolt en m'n imp zijn genoeg voor zo'n beetje elke mob.
Ik kwam tot level 6, waar ik gestoord werd door een telefoontje! Een vriend belde op, of ik even wilde helpen met z'n 25man Naxx, op Skullcrusher wel te verstaan. Ze hadden een DPS nodig, dus ik logde m'n Priest, specte Shadow en deed m'n offspec gear aan.
Met zo'n 1800 spellpower selfbuffed (Inner Fire), slechte crit en bijna hitcapped (in Armory sta ik weer als Discipline) werd ik gesummoned. Snel m'n actionbars ingedeeld. Veel van m'n gear had healing gems, en m'n Glyphs waren natuurlijk voor Discipline, dus ik verwachtte niet al teveel.
Het bleek een alt run te zijn, met zo'n 17man i.p.v. de toegestane 25.
M'n Mind Sear critte toch voor zo'n 2k, en zorgde ervoor dat ik al gauw bovenaan stond in damage (!!), samen met een Blood DK die met Armageddon rondliep. Tijdens trash zat ik op zo'n 3,5k DPS en tijdens de bosses op 2,8k tot 3,2k DPS. Out of mana ging ik niet, en heb Shadowfiend niet aangeraakt, maar dat kwam vooral door m'n gear, die intellect + mp5 heeft en een metagem die 600mana kan teruggeven.
De raid bleek niet de beste DPS te hebben en dus ook maar weinig man. We kwamen dus maar tot een Spiderwing clear in zo'n 1,5uur. Mindcontrols bij Faerlina werd aan mij opgedragen, ook al had ik het nooit eerdeer gedaan, maar dat ging feilloos en kreeg ook een complimentje daarvoor

Op Maexxna kreeg ik nog een leuke Cloak, nadat mij werd verteld dat ik gewoon mocht rollen, en rollde het hoogste van 5 man
Shroud of Luminosity, mooi ding voor Disc en Shadow en ziet er ook nog eens mooi uit.
Aan het einde van de run (na Maexxna werd er gecalled, was 22.30) stond ik toch bovenaan de Damage Done en DPS, maar dat zegt meer over de andere DPS dan over mij lol.
Daarna weer Discipline gespecced, aangezien we 3 DPS konden vinden (samen met die vriend op z'n tank) voor CoT Stratholme timed. Deze hebben we maar net gehaald, en de Shadow Priest die mee was won de Drake! Zij helemaal blij, en ik wil 'm ook op m'n Priest! Komt nog wel...

Stiekem wel een beetje, maar ik had een beetje slaperig over je berichtje heen gelezen