Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 180 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 47.340 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:51

Valkyre

Kitesurf FTW!

Paprika schreef op maandag 09 februari 2009 @ 20:38:
[...]

Ok.. hoezo unfair. ;(

Ik kill Archavon al sinds 2 weken na WOTLK release (iedere week) en heb nog 0! Death Knight items gezien in zowel 10 als 25-man. Nu heb ik het liefst tank drops, maar ik heb nog niet eens PvP of DPS gezien (maakt nu eigenlijk geen fluit meer uit gezien ik het inmiddels van guild-runs heb }:O ). :X
haha herkenbaar inderdaad heb guildies welke ook elke cooldown VOA raiden, ben met mijn mage 3 of 4x geweest en heb al:
PVP gloves
PVP Legs
Chest 7.5

*flex :P

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Rakkerzero schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 09:18:
[...]

Hoelang was je nu je account kwijt dan?
2.5 dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-05 11:03

RaseriaN

So much choices..

Dat je dat overleeft hebt.. heb je veel last van de buitenlucht en zonlicht gehad? ;)

@Ontopic
Stelletje @!#$! Heb ik eindelijk het beste DK Tanking Weapon en Tanking Ring geloot krijg ik niet eens een gz!
Doet me pijn tot op het bot... ;( Anyways, komende dagen helaas weinig tijd om te spelen aangezien ik mag gaan verbouwen in mn nieuwe huisje, dus zal even afkicken worden de komende dagen.
Daarna hoop ik toch in een andere guild te komen die wel 25 man's raid en zich daar op instelt aangezien mijn huidige guild amper/niet recruit en maar een beetje 10 man farmed en Voa/Sarth+0 doet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 24-05 00:22
Ach man, dat is € 1,10 aan playtime, daar ga je toch geen stennis voor schoppen? Dat je wilt weten waarom je precies geband ben ok, maar je account is weer unbanned en je kan weer spelen, toch? :)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

"Mage much?"
ROFL!

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanass
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:08
Mja, een guildy van ons heeft ongeveer hetzelfde gehad. Gebanned zonder enige reden om vervolgens enkele dagen later na wat mail & belwerk d'r account weer terug te krijgen. Wat de ban-reden was wilde men niet vertellen. Wat ik van anderen gehoord hebt is men in EU iets makkelijker met het uitdelen van bans, terwijl dit op US servers altijd wat beter uitgezocht lijkt te worden. Zal misschien wel te maken hebben met de US-claim cultuur waardoor men bang is om mensen onterecht te bannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236827

Hey dev10 :)
Ik was even zo vrij om je Armory te bekijken, en ik weet dat je nog 'maar' level 51 bent, maar sommige gear kan echt beter vervangen worden door Strength / Agility / Stam gear :) Ik weet niet of je openstaat voor verbeteringen (wil mezelf niet opdringen), maar Intellect en Spirit kan je gewoon negeren als Warrior.
Je spec ziet er best goed uit, al neemt een Arms Warrior bijna altijd 2-Handers, omdat Arms die weapons ondersteund. Fury is meer van de 2x 1-Handers of later 2x 2-Handers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RaseriaN schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 09:43:
[...]

Heb ik eindelijk het beste DK Tanking Weapon en Tanking Ring geloot krijg ik niet eens een gz!
Doet me pijn tot op het bot... ;(
/comfort

GRATS!!!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Morax schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 09:44:
[...]

Ach man, dat is € 1,10 aan playtime, daar ga je toch geen stennis voor schoppen? Dat je wilt weten waarom je precies geband ben ok, maar je account is weer unbanned en je kan weer spelen, toch? :)
Nee, laat je gewoon lekker piepelen door Blizz. We hebben geen gegronde reden nodig om mensen te bannen, doen we gewoon zo..... :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23-05 15:05

Wootlock

Evilution

Gister begonnen met me Ally char op Saurfang, Human paladin Wootsauce is geboren :P momenteel nog retri maar end-game wordt het of een tankadin of een holydin. momenteel lvl 12 met de proffesions herb/alch.

Wel leuk om te zien dat elwynn forest bezaaid te zien met lowlvl's en ook general trade was lekker gezellig :)
Kortom, denk dat ik me wel ga vermaken op deze server :+

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-05 22:15

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

SMulTiE schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 09:56:
[...]

Nee, laat je gewoon lekker piepelen door Blizz. We hebben geen gegronde reden nodig om mensen te bannen, doen we gewoon zo..... :x
Stomme Aliance drama kiddie ;). Ik zit nog steeds te wachten op enig contact van Blizzard over me account, hoe moeilijk kan het zijn.

Payed server move.
Name change.
Password change.
E-mail change.

Volgende dag belt er iemand op, my account got hacked, you need stuff no problem?

Krijgen ID kaart + rijbewijs kopie binnen met mijn naam/surname.
Koppelen mijn bank account aan de betalingen van de afgelopen 4 jaar.

Spreken de speler aan die nu op mijn account loopt te kloten en vragen,
"could your provide us with your first and last name?" zien dat het niet kloppen en tadaaa!

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

MrVegeta schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 10:04:
Stomme Aliance drama kiddie ;). Ik zit nog steeds te wachten op enig contact van Blizzard over me account, hoe moeilijk kan het zijn.
Toen ik gehacked was heb ik precies hetzelfde gehad.. allemaal moeilijk moeilijk en duurde lang.
Iemand anders belde een keer voor mij want die had op dat moment hetzelfde aan de hand en die had binnen 5 minuten mijn account unlocked en mn email aangepast en mn wachtwoord laten resetten.
Dus, als ik jou was zou ik gewoon blijven bellen en blijven proberen!
Het voelde niet echt alsof je het meende ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Om m'n spam even compleet te maken, hier m'n dagboek:

Gisteren begon ik met het aanmaken van een nieuwe character, op Saurfang, Alliance side.
Ik heb altijd Horde gespeeld, dus leek het me goed voor de afwisseling om de andere kant eens te proberen. Ooit heb ik een Mage tot 20 gespeeld aan Alliance side, maar dat was snel over. Nu werd het een Gnome (ja, lekker fout :D) Warlock, genaamd Lorraine. Die naam is afgeleid van Laraine, de naam van m'n Death Knight.

Vrijwel direct heb ik Snuffel van hier gewhispered en kreeg direct een invite tot z'n guild :) Ik heb nog even verder gespeeld en de buff van Corruption (2,5sec cast naar instant) is toch wel lekker op de lage levels. Immolate, Corruption, 1xShadow Bolt en m'n imp zijn genoeg voor zo'n beetje elke mob.
Ik kwam tot level 6, waar ik gestoord werd door een telefoontje! Een vriend belde op, of ik even wilde helpen met z'n 25man Naxx, op Skullcrusher wel te verstaan. Ze hadden een DPS nodig, dus ik logde m'n Priest, specte Shadow en deed m'n offspec gear aan.
Met zo'n 1800 spellpower selfbuffed (Inner Fire), slechte crit en bijna hitcapped (in Armory sta ik weer als Discipline) werd ik gesummoned. Snel m'n actionbars ingedeeld. Veel van m'n gear had healing gems, en m'n Glyphs waren natuurlijk voor Discipline, dus ik verwachtte niet al teveel.
Het bleek een alt run te zijn, met zo'n 17man i.p.v. de toegestane 25.

M'n Mind Sear critte toch voor zo'n 2k, en zorgde ervoor dat ik al gauw bovenaan stond in damage (!!), samen met een Blood DK die met Armageddon rondliep. Tijdens trash zat ik op zo'n 3,5k DPS en tijdens de bosses op 2,8k tot 3,2k DPS. Out of mana ging ik niet, en heb Shadowfiend niet aangeraakt, maar dat kwam vooral door m'n gear, die intellect + mp5 heeft en een metagem die 600mana kan teruggeven.
De raid bleek niet de beste DPS te hebben en dus ook maar weinig man. We kwamen dus maar tot een Spiderwing clear in zo'n 1,5uur. Mindcontrols bij Faerlina werd aan mij opgedragen, ook al had ik het nooit eerdeer gedaan, maar dat ging feilloos en kreeg ook een complimentje daarvoor ;)
Op Maexxna kreeg ik nog een leuke Cloak, nadat mij werd verteld dat ik gewoon mocht rollen, en rollde het hoogste van 5 man :D Shroud of Luminosity, mooi ding voor Disc en Shadow en ziet er ook nog eens mooi uit.
Aan het einde van de run (na Maexxna werd er gecalled, was 22.30) stond ik toch bovenaan de Damage Done en DPS, maar dat zegt meer over de andere DPS dan over mij lol.

Daarna weer Discipline gespecced, aangezien we 3 DPS konden vinden (samen met die vriend op z'n tank) voor CoT Stratholme timed. Deze hebben we maar net gehaald, en de Shadow Priest die mee was won de Drake! Zij helemaal blij, en ik wil 'm ook op m'n Priest! Komt nog wel... :)
RaseriaN schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 10:08:

[...]

Stiekem wel een beetje, maar ik had een beetje slaperig over je berichtje heen gelezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

RaseriaN schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 10:08:
[...]

Toen ik gehacked was heb ik precies hetzelfde gehad.. allemaal moeilijk moeilijk en duurde lang.
Iemand anders belde een keer voor mij want die had op dat moment hetzelfde aan de hand en die had binnen 5 minuten mijn account unlocked en mn email aangepast en mn wachtwoord laten resetten.
Dus, als ik jou was zou ik gewoon blijven bellen en blijven proberen!

[...]

Dus iemand anders heeft jou account laten resetten? Dat lijkt me toch sterk... anyway bellen heeft weinig zin meer aangezien zulke dingen nu via een webform moeten. Als ik deze hele dag niets krijg bel ik morgen even om te vragen of ze me een update kunnen geven. Maar die kerel zei ook dat het een aantal dagen- niet weken- kon duren voor ik iets hoorde :).

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MrVegeta schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 10:16:
[...]

Dus iemand anders heeft jou account laten resetten? Dat lijkt me toch sterk... anyway bellen heeft weinig zin meer aangezien zulke dingen nu via een webform moeten. Als ik deze hele dag niets krijg bel ik morgen even om te vragen of ze me een update kunnen geven. Maar die kerel zei ook dat het een aantal dagen- niet weken- kon duren voor ik iets hoorde :).
Je kreeg tenminste niet te horen "When it's done". O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

Wootlock schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 09:58:
Gister begonnen met me Ally char op Saurfang, Human paladin Wootsauce is geboren :P momenteel nog retri maar end-game wordt het of een tankadin of een holydin. momenteel lvl 12 met de proffesions herb/alch.

Wel leuk om te zien dat elwynn forest bezaaid te zien met lowlvl's en ook general trade was lekker gezellig :)
Kortom, denk dat ik me wel ga vermaken op deze server :+
Ik heb voor de gein een paladin aangemaakt op die server. Ik ga hem niet serieus spelen, maar heb nog nooit op een nieuwe server gespeeld. Viel me wel op dat er niet alleen een hoop rerollers zijn, maar flink wat mensen die het spel net hebben gekocht.

Ik heb dus uiteindelijk meer zitten uitleggen aan anderen hoe bepaalde zaken werkten dan dat ik ook echt wat gedaan heb. Succes met je reroll Woot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

MrVegeta schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 10:16:
Nee, het was niet sterk want hij gaf mijn CDKey, mijn naam en achternaam door en het was zo geregeld.
O, van dat webform weet ik niks af want ik kon toen gelukkig nog bellen en dan kun je namelijk met wat slim praten zo alles geregeld hebben. Maar anyways, succes met het terugkrijgen van je account!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Yea met de original key kan dat idd wel wat makkelijk maar ja... ik verdenk nog steeds me ex van het wegkeilen van me WoW doosje :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:27

NoTimeRemains

I know

gisteren vrij gehad van mijn werk. eerst wat klussen in huis gedaan. en toen kon ik gaan spelen.
gisteren van VH daily heroic, had binnen 2 sec een pug met 3 pala's en een DK :) tank en healer waren beide uit goede guilds van onze server dus daar maakte ik me eigk niet druk om.
VH was dus ook zo gecleared. omdat het zo lekker liep en allemaal aardige lui waren besloten om er nog een paar te doen; Drak'Tharon, CoS en UP waren zo gecleared.
alleen bij CoS met een 99 roll verloren op de Broze Drake en bij UP met een 78 tegen een 80 roll verloren op de proto drake. verder nog wat achievements gedaan tijdens die run. helaas moesten er twee weg en zijn we gestopt.
omdat ik niet veel te doen had ben ik gaan questen in Storm Peak. omdat ik al een tijdje op zoek ben naar de Time Lost Proto Drake heb ik daar een macrotje voor, en ineens was de TLPD getarget. helaas was deze al getagged door een hordie. heb ik hem maar geholpen om hem af te maken. /cry ;(
wel veel geld opgehaald met questen. ik was nl. nog niet in Storm Peak wezen questen. Ook veel Sons of Hodir rep gegrind en herbs opgehaald.
helaas ging de 25m niet door omdat er te weinig signups waren. naja. je kan niet alles hebben ;)

BTW de Divine Plea nerf van 3.0.9 is die nou echt zo erg voor holy pala's? ik dacht dat deze maar een shitload en crit moesten hebben en dan vanzelf hun mana regen hadden.

[ Voor 6% gewijzigd door NoTimeRemains op 10-02-2009 10:27 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Laatst online: 13:45

ShadowBumble

Professioneel Prutser

MrVegeta schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 10:23:
Yea met de original key kan dat idd wel wat makkelijk maar ja... ik verdenk nog steeds me ex van het wegkeilen van me WoW doosje :p.
Ik hoorde laatste een verhaal weet niet eens meer hier of op guild forum over het feit dat zijn vrouw zo pissed was dat ze uitelkaar gingen dat ze het account verkocht had.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

NoTimeRemains schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 10:24:

BTW de Divine Plea nerf van 3.0.9 is die nou echt zo erg voor holy pala's? ik dacht dat deze maar een shitload en crit moesten hebben en dan vanzelf hun mana regen hadden.
de healing penalty werd toch 50%? en de cooldown verhoogd naar 2min?
is er eigenlijk ergens een lijst met gems. op kleur gesorteerd? of gesorteerd op Spellpower / Tank / Melee ofzo?

Gisteren mijn paladin exhalted geworden met AC, gelijk maar even de ring + head gehaald, metagem slot, eindeloos lang wezen zoeken naar het blauwe slot welke gem ik daarin moest doen. (alsnog de verkeerde want geloof dat er ook een Int/Crit gem is..)

[ Voor 34% gewijzigd door Valkyre op 10-02-2009 10:38 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:27

NoTimeRemains

I know

Gohan-san schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 10:36:
[...]

de healing penalty werd toch 50%? en de cooldown 2min?
ja maar de holys uit mijn guild liggen te QQ

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
ShadowBumble schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 10:26:
[...]

Ik hoorde laatste een verhaal weet niet eens meer hier of op guild forum over het feit dat zijn vrouw zo pissed was dat ze uitelkaar gingen dat ze het account verkocht had.
Heeft op het WoW forum gestaan met een link hier :) Kheb dat ook gelezen inderdaad.
NoTimeRemains schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 10:37:
[...]

ja maar de holys huilies uit mijn guild liggen te QQ
fixed ;)

[ Voor 20% gewijzigd door redfoxert op 10-02-2009 10:39 ]

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

redfoxert schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 10:37:
[...]

Heeft op het WoW forum gestaan met een link hier :) Kheb dat ook gelezen inderdaad.
ow re-link plzz! :D
NoTimeRemains schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 10:37:
[...]

ja maar de holys uit mijn guild liggen te QQ
vertel ze om manapots te gebruiken! :p en meer mp5 of eigenlijk beter meer crit+int te krijgen :P

geloof dat ik mijn paladin in holy gear uitgelogd heb:
Valkyre op The Venture co.

[ Voor 7% gewijzigd door Valkyre op 10-02-2009 10:40 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-05 13:59
Iemand moet me toch eens uitleggen hoe je een mage speelt.. Ik heb een lvl20 Draenei mage voor de fun maar dat valt erg tegen. Mijn main is zelf een paladin (lvl74) en heb nog een lvl64 druid maar die kunnen nog wat klappen verduren. Maar mages......

In Redridge heb je van die orcs achter een boom. Ik maak van 1 een schaap en dan komen er 2 naar me toe rennen.. Zit ondertussen frostbolts te schieten om ze te slowen. Uiteindelijk zijn ze bij me en doe ik zo'n spell (naam vergeten) waardoor ze op hun plek bevroren zijn.. Kan dan even rustig schieten maar ze blijven niet erg lang op hun plek waardoor er weer 2 op me af komt.. Kan een keer blink doen maar dan krijg ik dus klappen vanwege cooldowns..

Als ik er 1 neer heb, komt de schaap wannabee ook op me af... Al met al valt het niet mee.. Ook vanwege casting time.. Je kan dus niet bewegen en schieten (anders dan je wand)..

Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Ah ja dat was hem.

Liefdagboek,

Gister vrij weinig gedaan eigenlijk probeer nog zo snel mogelijk Elder of the dungeon af te ronden moet er gelukkig nog maar 2 en dan zijn we klaar namelijk :

Gundrak & Drak'theron

Zo gister ook dus de elder van maurodon gehaalt damn was ik even vergeten wat een doolhof dat wel niet was. Maar uiteindelijk toch de Elder gevonden en dan gelijk maar even de princess gekilled voor de achievement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
maniak schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 10:46:
Iemand moet me toch eens uitleggen hoe je een mage speelt.. Ik heb een lvl20 Draenei mage voor de fun maar dat valt erg tegen. Mijn main is zelf een paladin (lvl74) en heb nog een lvl64 druid maar die kunnen nog wat klappen verduren. Maar mages......

In Redridge heb je van die orcs achter een boom. Ik maak van 1 een schaap en dan komen er 2 naar me toe rennen.. Zit ondertussen frostbolts te schieten om ze te slowen. Uiteindelijk zijn ze bij me en doe ik zo'n spell (naam vergeten) waardoor ze op hun plek bevroren zijn.. Kan dan even rustig schieten maar ze blijven niet erg lang op hun plek waardoor er weer 2 op me af komt.. Kan een keer blink doen maar dan krijg ik dus klappen vanwege cooldowns..

Als ik er 1 neer heb, komt de schaap wannabee ook op me af... Al met al valt het niet mee.. Ook vanwege casting time.. Je kan dus niet bewegen en schieten (anders dan je wand)..

Iemand tips?
Mage >> Glass cannon :)

Veel damage, slecht tegen melee. Probeer wat mobs te vinden die alleen lopen of alleen staan. (en die spell heet Frost Nova).

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 16-05 11:46

Iemand tips?
Even aan wennen dat je geen overpowered melee class meer speelt en dus niet zomaar 3 tegelijk kunt pullen ;) 1 voor 1 neernuken gaat dan wel weer lekker snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Iemand tips?
hmmjah weet niet welke spec je bent, (neem aan frost) wat vooral belangrijk is is max range.
Zoek ook even een focus macro en polymorph macro (welke je focus sheeped) dan ben je al een heel eind.

als het een beete mobs van je eigen level zijn, zou je toch echt wel ze neer moeten hebben, voordat ze bij je zijn (helemaal met Frostnova + Blink)
well grappig maar nogal fake denk ik... zoals ook al op de 2de pagina geoppered word.

[ Voor 11% gewijzigd door Valkyre op 10-02-2009 10:58 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev10
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11:27
Anoniem: 236827 schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 09:53:
Hey dev10 :)
Ik was even zo vrij om je Armory te bekijken, en ik weet dat je nog 'maar' level 51 bent, maar sommige gear kan echt beter vervangen worden door Strength / Agility / Stam gear :) Ik weet niet of je openstaat voor verbeteringen (wil mezelf niet opdringen), maar Intellect en Spirit kan je gewoon negeren als Warrior.
Je spec ziet er best goed uit, al neemt een Arms Warrior bijna altijd 2-Handers, omdat Arms die weapons ondersteund. Fury is meer van de 2x 1-Handers of later 2x 2-Handers.
Ik sta altijd open voor verbeteringen hoor. ;) Ik was van plan om morgen in de AH op jacht te gaan naar fatsoenlijke armor voor level 51. Ik heb een kleine 150G tot m'n beschikking, dus tips zijn welkom. ;)

Ik heb in het begin (zo rond level 15) met two-handed swords gewerkt, maar is dat echt zo veel beter dan twee one-handed swords? Vond toen de swing-time nogal lang en met dual-wielden sla je zo lekker snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

dev10 schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 10:58:
[...]

Ik sta altijd open voor verbeteringen hoor. ;) Ik was van plan om morgen in de AH op jacht te gaan naar fatsoenlijke armor voor level 51. Ik heb een kleine 150G tot m'n beschikking, dus tips zijn welkom. ;)

Ik heb in het begin (zo rond level 15) met two-handed swords gewerkt, maar is dat echt zo veel beter dan twee one-handed swords? Vond toen de swing-time nogal lang en met dual-wielden sla je zo lekker snel.
eerste tip, koop niks van de AH ;) over 7 levels ben je in outland dan upgrade je sowieso weer een heleboel.
probeer een paar instances te doen. geloof dat ST , BRD, LBRS goed te doen zijn voor jouw level.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-05 09:34

zwik

randomized

Gisteren Sholazar Basin leeg gequest, vond die quests van die avatar Freya wel tof :) . Voornamelijk omdat ik altijd in dat stukje Un'Goro Crater wilde komen en niet wist hoe ik er moest komen :P . Tijden het questen 78 gedinged :) . Later op de avond nog HoL gedaan, maar die groep failde al hard op de eerst boss :X . Daarna UP gedaan en daar doorheen gevlogen :) . Nu ben ik 78,5. Nog 2 dagen om 80 te worden en de laatste dungeon elders te halen :+ . Will be tight!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
zwik schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 11:04:
Gisteren Sholazar Basin leeg gequest, vond die quests van die avatar Freya wel tof :) . Voornamelijk omdat ik altijd in dat stukje Un'Goro Crater wilde komen en niet wist hoe ik er moest komen :P . Tijden het questen 78 gedinged :) . Later op de avond nog HoL gedaan, maar die groep failde al hard op de eerst boss :X . Daarna UP gedaan en daar doorheen gevlogen :) . Nu ben ik 78,5. Nog 2 dagen om 80 te worden en de laatste dungeon elders te halen :+ . Will be tight!
Eerste boss in HoL, is dat niet die dude bij die anvil? Das toch gewoon neernuken? :P

Ownee, das die lightning dude.. ook gewoon neernnuken.. tenzij iedereen 500 dps doet, dan wordt het wel lastig :P

[ Voor 8% gewijzigd door Bosmonster op 10-02-2009 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-01 12:20
Zondag en gisteren veel op mijn hunter alt gespeeld! Gebruik deze kerel alleen wanneer mijn vriendin niet mee wilt spelen.

Levelen gaat als een trein! Afgelopen zondag begon ik op lvl 15 en was aan het eind van de avond lvl 20. Gisteren begonnen op lvl 20 en uitgelogd op lvl 23! Dus gaat lekker rap. Hopelijk kan ik deze snel naar Outland toe trekken want ik wil ook wel eens Northrend eens goed zien. Mijn Death Knight is al wel zover dat hij rond huppelt in Northrend, maar ik wil het toch doen met een pure class (die ook professions heeft op een fatsoenlijk level).
De hunter heeft engineering en mining en hoop het level wat ik hierop heb ook steeds bij te houden. Kwam gisteren wel wat Iron Ore tegen die ik nog niet kon minen, maar nog maar 10 levels nodig en dan kan ik die ook minen en verzamelen. Wanneer ik allemaal heavy stone heb kan ik mijn engineering verder levelen.

edit: Dit is hem trouwens Malnor

[ Voor 6% gewijzigd door Madje op 10-02-2009 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 267758

[@maniak

Iemand tips?
Mage is altijd een beetje pielen als je teveel mobs op je hebt.
In jouw situatie, sheep één mob. De overige twee spam je met frostbolts. Melee afstand? Frostnova en Blink en vervolgens Blizzard channelen en zodra de Frostnova is uitgewerkt, frostbolts spammen eventueel met Fireblast tussendoor (is insta).

Wat je eventueel ook nog kan doen, is een mod als Sheepwatch instellen. Handig om te zien wanneer je weer moet resheepen.

Ben zelf Fire specced, op dit moment bijna level 73. Ooit geroken aan Frost spec, maar dat was niets voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-05 12:47
Ik sta altijd open voor verbeteringen hoor. ;)
Nou, begin eens met gewoon goed naar je gear te kijken. http://www.wowhead.com/?item=4326 is gewoon een item waar je 0.0 aan hebt, en ik kan me niet voorstellen dat je in die 20 levels ofzo geen beter item hebt gevonden. Je hebt gewoon twee items met int/spirit. Als er twee stats zijn die compleet waardeloos zijn, zijn die het wel.

Als warrior moet je vooral strength, attack power en critrating hebben. En ik zou zeker wel kijken of je op de AH een paar goedkope greens kunt vinden om die int/spirit items te vervangen. Zolang ze maar niet meer dan een paar gold kosten.

[ Voor 12% gewijzigd door Hydra op 10-02-2009 11:11 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
zwik schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 11:04:
Je bent er ongetwijfeld van op de hoogte dat dit een jaarlijkse event is en dat je dit eventueel volgend jaar af kunt maken :P

Gisteren met een vriend ( rogue lvl 52 ) lekker gequest in felwood, we zijn er lekker doorheen geschoten. af en toe een hordje die zijn best deed om irritant te zijn. maar Moonkin + rogue doe je niet zoveel tegen. weer 2 lvls hoger waardoor ik op 52 uitkom. nog maar 6 lvls en dan outlands!

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Probeer niet teveel uit te geven op de AH :) Straks ben je blij als je je epic mount kan kopen i.p.v. de gear die je zoals Gohan-san zegt straks gaat vervangen :)
Eventueel de intellect/spirit stukken vervangen voor iets dat niet meer dan 5g kost zou kunnen.

Tsja, 2 handers of 2x1 handers... het is wat je het beste ligt. Als het de laatste is zoals jij, is Fury de beste tree daarvoor. Daar zit bv een talent in die je hit-chance verhoogt, welke je nodig hebt met 2x1 handers, en talents die de damage van je offhand verhoogd.

Natuurlijk kan Arms met 2x1 handers wel, en je spec is op zich prima voor je speelstijl, maar ik denk dat je een beter resultaat met bv deze spec: http://www.wowhead.com/?talent=LZhxbciVubxRMz. Deze geeft wat self-healing door Blood Craze en Bloodthirst waardoor je meer leven overhoudt na een gevecht, en het boost je 'white damage' en hit chances. Main attacks zijn hiervoor: Whirlwind, Bloodthirst en natuurlijk Overpower + Heroic Strike (laatste alleen als je meer dan ~30 rage hebt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Anoniem: 63072 schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 10:19:
[...]

Ik heb voor de gein een paladin aangemaakt op die server. Ik ga hem niet serieus spelen, maar heb nog nooit op een nieuwe server gespeeld. Viel me wel op dat er niet alleen een hoop rerollers zijn, maar flink wat mensen die het spel net hebben gekocht.

Ik heb dus uiteindelijk meer zitten uitleggen aan anderen hoe bepaalde zaken werkten dan dat ik ook echt wat gedaan heb. Succes met je reroll Woot.
Zal nooit een volledige reroll worden, ik houd nog steeds erg veel van me Warlock op Aggramar O+
Maar in de off-raid dagen is Saurfang een prima oplossing :)
En bovendien had ik nog nooit een paladin verder als lvl 6 gespeeld omdat ik gek werdt van de seals ect.
maar nu moet ik toch wel zeggen dat het wel fijn is dat seal of right gewoon 2 min lang op je blijft ipv hem na elke judgement te moeten her-activeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:09

Iemand tips?
Als je te maken hebt met groep van 3 mobs en je hebt geen overpowered gear dan heb je een probleem : P

Target mob 1
cast frostbolt
tijdens casten van frostbolt target je mob 2
spam polymorph (aka sheep)
tijdens casten van polymorph target je mob 1
spam frostbolt/fireblast todat ie dood is
frostnova mob 2
neem max afstand
frostbolt spam totdat ie dood is
kill mob 3 die polymorphed is.

Of blizzard een stuk of 15 mobs tegelijk : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
ImdaMned schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 11:24:
[...]

Of blizzard een stuk of 15 mobs tegelijk : P
Kan me nog herinneren op mijn mage, Duskwood --> Worgens farmen.. stuk of 10-15 idd en dan neer blizzard met chill effect. kreeg je vet veel xp als rested.. meestal zo een 3k ofzo :)

Het beste voor lvlen blijft Frost voor survivability.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev10
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11:27
Anoniem: 236827 schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 11:13:
[...]
Natuurlijk kan Arms met 2x1 handers wel, en je spec is op zich prima voor je speelstijl, maar ik denk dat je een beter resultaat met bv deze spec: http://www.wowhead.com/?talent=LZhxbciVubxRMz. Deze geeft wat self-healing door Blood Craze en Bloodthirst waardoor je meer leven overhoudt na een gevecht, en het boost je 'white damage' en hit chances. Main attacks zijn hiervoor: Whirlwind, Bloodthirst en natuurlijk Overpower + Heroic Strike (laatste alleen als je meer dan ~30 rage hebt).
Ik heb al vaker gehoord dat ik me beter zou kunnen respeccen omdat het levelen anders tegen zou vallen. Ik ga er denk ik toch eens over denken om dat te doen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-05 07:49
Blood Craze is pvp, NPC kunnen niet critten

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Teunis schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 11:44:
Oh nee? Sinds wanneer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Nu online
Anoniem: 236827 schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 11:13:
[...]

Main attacks zijn hiervoor: Whirlwind, Bloodthirst en natuurlijk Overpower + Heroic Strike (laatste alleen als je meer dan ~30 rage hebt).
Voor zover ik weet kan je alleen WW-den in Berserkerstance en alleen Overpoweren in Battlestance, dus die combinatie gaat dan niet op. (of is dit veranderd sinds 3.0.2?)
Verder is het gebruiken van een 2 handen niet rampzalig als fury, zorg dan dat je geen dualwhield talents neemt. Ik verder dat je wel de "the Islander" quests gedaan hebt, zodat je Berserkerstance hebt. (hmm lijkt dat ik het andersom begrepen had :X )

Verder de prioriteit van stats zijn:

Strength > Agi >> Stamina (op jouw huidige level), dat zal als je outland in gaat Strenght > Attack Power > Critical Strike Rating > Hit Rating > Agility >> Stamina worden. Let wel dat je het in verhouding moet zien. Dus 10 str is niet beter dan 30 Agi. (verder is 1 Str gelijk aan 2 AP).

Reactie gericht aan Dev10 :)

[ Voor 4% gewijzigd door Nivado op 10-02-2009 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Nu online
Sinds hij 540 defense heeft blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:59

DizzyWeb

Ondertiteld

Ze kunnen prima critten, tenzij je crit immune bent. Crushing blows tot mobs 3 levels boven je eigen level zijn verwijderd.

Of bedoel je dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadd
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-04 19:46
Zo gisteren ook maar weer even met een 77 lvl mage Onyxia vereerd met een bezoekje.

Kan het ook alleen denk ik dan duurt het alleen een tikkie langer denk ik, en nog even kijken hoe ik fase 2 ga doen als ze in de lucht hangt.

Zelf Tankadin lvl 80.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 282346

nadd schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 11:56:
Zo gisteren ook maar weer even met een 77 lvl mage Onyxia vereerd met een bezoekje.

Kan het ook alleen denk ik dan duurt het alleen een tikkie langer denk ik, en nog even kijken hoe ik fase 2 ga doen als ze in de lucht hangt.

Zelf Tankadin lvl 80.
je kan aan Ony altijd meleegewijs aan. ga er vlak onder staan en dan heb je ze in melee range.
Zo doe ik en de paar duizend anderen het ook :)

hineah / chanai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Laatst online: 23-05 07:49
DizzyWeb schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 11:55:
[...]

Ze kunnen prima critten, tenzij je crit immune bent. Crushing blows tot mobs 3 levels boven je eigen level zijn verwijderd.

Of bedoel je dat niet?
>.< mijn fout.

Er is nog wel klein verschil tussen melee/ranged en spells

NPC spell die kunnen niet critten, melee/ranged dus wel tenzij crush immune bent, maar dat lijkt onwaarschijnlijk tenzij je er voor gaat gearen of op groene npcs gaat staan hakken.

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:59

DizzyWeb

Ondertiteld

Teunis schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 12:01:
[...]

>.< mijn fout.

NPC spell die kunnen niet critten, melee/ranged dus wel tenzij crush immune bent, maar dat lijkt onwaarschijnlijk tenzij je er voor gaat gearen of op groene npcs gaat staan hakken.
Andersom :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
nadd schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 11:56:

Zelf Tankadin lvl 80.
Met een protdin doe je er ongeveer 30 minuten over solo. ( spreek uit ervaring ) tis wel spijtig dat ze de golddrop verlaagt hebben :/ daarom doe ik hem nu ook niet meer aangezien ik in 30 minuten meer gold kan farmen.. en ik heb mijn Judgement Helm gelewt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

SpoTs schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 12:05:
[...]

Met een protdin doe je er ongeveer 30 minuten over solo. ( spreek uit ervaring ) tis wel spijtig dat ze de golddrop verlaagt hebben :/ daarom doe ik hem nu ook niet meer aangezien ik in 30 minuten meer gold kan farmen.. en ik heb mijn Judgement Helm gelewt :)
aye de avond van de goldnerf patch, ging ik haar soloen voor de eerste keer, duurt inderdaad iets van 30 min (minus het trash).. die 55 gold dacht ik is het niet echt waar, zelfde als die solo achievement was er ook niet meer.. :(
Teunis schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 12:01:
[...]

>.< mijn fout.

NPC's kunnen die niet critten? hmm nooit geweten, nooit echt opgelet eigenlijk (dacht dat het wel kon)

[ Voor 38% gewijzigd door Valkyre op 10-02-2009 12:09 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:45
Hydra schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 11:09:
[...]

Nou, begin eens met gewoon goed naar je gear te kijken. http://www.wowhead.com/?item=4326 is gewoon een item waar je 0.0 aan hebt, en ik kan me niet voorstellen dat je in die 20 levels ofzo geen beter item hebt gevonden. Je hebt gewoon twee items met int/spirit. Als er twee stats zijn die compleet waardeloos zijn, zijn die het wel.

Als warrior moet je vooral strength, attack power en critrating hebben. En ik zou zeker wel kijken of je op de AH een paar goedkope greens kunt vinden om die int/spirit items te vervangen. Zolang ze maar niet meer dan een paar gold kosten.
Op Turalyon zijn low level groene items zo duur dat ik ze zelfs niet voor mijn warrior alt wil aanschaffen. 10, 20, 30g voor een prul met wat str of sta op, komop zeg... |:(

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Gohan-san schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 12:07:
[...]

aye de avond van de goldnerf patch, ging ik haar soloen voor de eerste keer, duurt inderdaad iets van 30 min (minus het trash).. die 55 gold dacht ik is het niet echt waar, zelfde als die solo achievement was er ook niet meer.. :(

[...]

NPC's kunnen die niet critten? hmm nooit geweten, nooit echt opgelet eigenlijk (dacht dat het wel kon)
Die achievement heb ik nog wel kunnen scoren gelukkig :p toen die generfed was ben ik nog is met 2 andere vrienden gegaan, was echt 4 min en toen lag ze.. ging zo ontzettend snel :D maarja.. hun kregen toen wel achievement.. dus misschien moet je met meerdere personen op haar inbeuken en dat je dan wel die achievement krijgt.
Kapoen schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 12:12:
[...]

Op Turalyon zijn low level groene items zo duur dat ik ze zelfs niet voor mijn warrior alt wil aanschaffen. 10, 20, 30g voor een prul met wat str of sta op, komop zeg... |:(
Wel goed voor je munten :P Vond een 9 agi / 9 stam shoulder ( Green, mail ) op ah gezet voor 15g en verkocht, kwam ik daarna nog een 10 agi/ 10 stam shoulder tegen ( leather ) en die voor 20g verkocht. Sommige mensen tja.. :P easy money iig :)

[ Voor 25% gewijzigd door Dakreal op 10-02-2009 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

SpoTs schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 12:13:
[...]

Die achievement heb ik nog wel kunnen scoren gelukkig :p toen die generfed was ben ik nog is met 2 andere vrienden gegaan, was echt 4 min en toen lag ze.. ging zo ontzettend snel :D maarja.. hun kregen toen wel achievement.. dus misschien moet je met meerdere personen op haar inbeuken en dat je dan wel die achievement krijgt.
hmm die hele achievement is toch verwijderd?

op mijn paladin gesoloed (alleen een alt in de raid welke offline was)
en voor de goldnerf patch, met een mage en shaman gedaan, maar niks geen achievement.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
alleen caster NPC's kunnen niet critten, meleen NPC's kunnen dit wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STING
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-05 15:33
Ok, een enorme cliché vraag.
Wat is de snelste manier om gold te verdienen, los van professions?
Het grinden van daily's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 270238

STING schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 12:29:
Het grinden van daily's?
Blijft niet veel anders over dan he? :)

Of je kunt mobs gaan farmen in Stormpeak of Icecrown begin te twijfelen tussen de 2 zones :P voor de Relic of Ulduar en die verkopen in het AH.

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 270238 op 10-02-2009 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwik
  • Laatst online: 22-05 09:34

zwik

randomized

Bosmonster schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 11:07:
[...]

Eerste boss in HoL, is dat niet die dude bij die anvil? Das toch gewoon neernuken? :P

Ownee, das die lightning dude.. ook gewoon neernnuken.. tenzij iedereen 500 dps doet, dan wordt het wel lastig :P
Die lightning dude ja, ik tacs uitgelegd, twee adds eerst, dan boss nuken wanneer die (de)buff weg is. We beginnen rent iedereen naar buiten en wipe. Tweede keer gingen ze die twee adds solo'en terwijl ze gemarked waren en derde keer stonde de healer te slapen. Toen had ik geen zin meer :+ .
SpoTs schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 11:10:
[...]

Je bent er ongetwijfeld van op de hoogte dat dit een jaarlijkse event is en dat je dit eventueel volgend jaar af kunt maken :P

Gisteren met een vriend ( rogue lvl 52 ) lekker gequest in felwood, we zijn er lekker doorheen geschoten. af en toe een hordje die zijn best deed om irritant te zijn. maar Moonkin + rogue doe je niet zoveel tegen. weer 2 lvls hoger waardoor ik op 52 uitkom. nog maar 6 lvls en dan outlands!
Ik weet dat het volgend jaar ook weer is, maar wil het nu al halen ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

STING schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 12:29:
Het grinden van daily's?
Gold kopen :+
Of anders de AH bespelen en/of geluk krijgen met een world drop :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Anoniem: 270238 schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 12:31:
[...]

Blijft niet veel anders over dan he? :)

Of je kunt mobs gaan farmen in Stormpeak of Icecrown begin te twijfelen tussen de 2 zones :P voor de Relic of Ulduar en die verkopen in het AH.
Fire elementals in storm peaks droppen eternal fire en relics of ulduar. Dat schiet lekker op, verkopen beiden goed. En met genoeg mensen online is de respawn bizar snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:20

chromeeh

the Gnome

Gister avond begon leuk, toen ik online kwam (moest langer werken) werd ik direct ge-invite door guildies die een DPS nodig hadden bij Loken (HoL norm).
Helaas geen mooie drops, wel weer wat leuke xp.

Daarna naar Dragonblight gevlogen om daar eens de group quests te doen.
Moet zeggen dat ze wel goed te doen zijn, ook solo :P (Ja overkill is inderdaad van toepassing)

Vanaaf maar eens beginnen in ZulDrak :+
Ik blijf het een fijne methode vinden, gewoon gebied voor gebied afstruinen en gewoon alle quests doen. Aangezien ik sowieso alles pewpew nu is het heerlijk snel xp farmen.

Vanochtend ook m'n back gekocht van de Wyrmrest Accord \o/
Nu eens aan de Argent Crusade werken, die hebben een mooie pants :D

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Nivado,

Inderdaad niet aan de stances gedacht m.b.t. Overpower en Whirlwind. Lang geleden dat ik DPS was met m'n Warrior hehe. Wat zijn de voornaamste attacks dan? Volgens mij levelde ik altijd in Battle stance omdat alles snel genoeg neerging en ikzelf minder damage kreeg.

Nu ik zo Fury bekijk heb ik best zin om m'n Warrior als Fury te gaan levelen :P

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 236827 op 10-02-2009 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14:32
RaseriaN schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 09:43:
[...]
@Ontopic
Stelletje @!#$! Heb ik eindelijk het beste DK Tanking Weapon en Tanking Ring geloot krijg ik niet eens een gz!
Doet me pijn tot op het bot... ;( Anyways, komende dagen helaas weinig tijd om te spelen aangezien ik mag gaan verbouwen in mn nieuwe huisje, dus zal even afkicken worden de komende dagen.
Daarna hoop ik toch in een andere guild te komen die wel 25 man's raid en zich daar op instelt aangezien mijn huidige guild amper/niet recruit en maar een beetje 10 man farmed en Voa/Sarth+0 doet ;)
Dat is ie niet :P.

Inevitable Defeat
Iets meer expertise ipv Haste (waar je als DK eigenlijk toch geen fluit van hebt) & agility (dodge/armor/beetje crit). :P
Afbeeldingslocatie: http://g.imagehost.org/0833/jid.png
Dus voor mij:
+120 hp /-2 AP/+1.28% crit/-3.02% haste/+2.3 Expertise/+0.88% Dodge t.o.v. de Jawbone (door Diminishing Returns zal het voor jou iets anders zijn, maar waarschijnlijk geeft ie dus betere stats (o.a. meer dodge) voor jou dan voor mij).

[ Voor 12% gewijzigd door Paprika op 10-02-2009 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Nu online
Anoniem: 236827 schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 12:44:
@Nivado,

Inderdaad niet aan de stances gedacht m.b.t. Overpower en Whirlwind. Lang geleden dat ik DPS was met m'n Warrior hehe. Wat zijn de voornaamste attacks dan? Volgens mij levelde ik altijd in Battle stance omdat alles snel genoeg neerging en ikzelf minder damage kreeg.
Tot lvl 60 heb ik ook Battle stance geleveld, maar toen was ik noob (heb berserkerstance gehaald op lvl 50, liep tot lvl had uit alle tree's een paar talents, int spi gear etc.) TBC ben ik Prot geleveld, veel instances, verder meestal Battle stance. Op lvl 70 heb ik een Berserkerstance eindelijk een beetje leren kennen etc. Met WotLK tot 75 prot geleveld (4k SS crits in full t6 ftw) Daarna was ik het zat (ging minder dps doen bij hoger lvl WTF :? ) en ben ik TG Fury gegaan => altijd berserkerstance (behalve af en toe om te chargen)
Dan is je rotatie WW > Bloodthirst > Slam! (indien proc) > HS.
Voordeel van Battlestance is wel dat je minder dmg pakt, maar als fury doe je meer dmg in Zerker, bovendien heal je jezelf met Bloodthirst, waardoor je zeer weinig downtime hebt. Zoals ik het zie zit een arms warrior in Battle en een Fury in Zerker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:13

Denko

|{ing Øf ßlitz

Anoniem: 236827 schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 12:44:
@Nivado,

Nu ik zo Fury bekijk heb ik best zin om m'n Warrior als Fury te gaan levelen :P
op lvl 67 (is die van mij) gewoon in zerker stance, bloodfury (geloof ik dat het heet) en dan ww, wachten op instant slams en eventueel een victory rush

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Paprika schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 12:51:

Inevitable Defeat
Iets meer expertise ipv Haste (waar je als DK eigenlijk toch geen fluit van hebt) & agility (dodge/armor/beetje crit). :P
[afbeelding]
Dus voor mij:
+120 hp /-2 AP/+1.28% crit/-3.02% haste/+2.3 Expertise/+0.88% Dodge t.o.v. de Jawbone (door Diminishing Returns zal het voor jou iets anders zijn, maar waarschijnlijk geeft ie dus betere stats (o.a. meer dodge) voor jou dan voor mij).
Klopt, zitten iets betere stats op, maar wel een 50 hogere top-end damage. Denk dat het eens close call zal zijn, maargoed.. you got a point :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Voor de mensen die mijn verhalen de afgelopen tijd gevolgt hebben een kleine update.

zo net de knoop definitief door gehakt
* ShadowBumble gaat migraten naar een andere server,
dus vanavond even de Elder title finishen en dan richting Scarshield Legion.
Hele post netjes gemaakt op het Guild forum en dergelijke.

Ik ga zelf naar "Echoes of Lordearon" op die RP-PVP server en zal vanuit hier verder verslag doen heb er behoorlijk zin in eigenlijk veel meer Lore om me heen en instant action met PvP.

Enige nadeel was de raid tijden van hun van 19:00-23:00 maar mijn lieve vrouw heeft aangeboden zolang dat niet iedere avond is dat het okay is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 279511

ShadowBumble schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 13:07:
Voor de mensen die mijn verhalen de afgelopen tijd gevolgt hebben een kleine update.

Ik ga zelf naar "Echoes of Lordearon" op die RP-PVP server en zal vanuit hier verder verslag doen heb er behoorlijk zin in eigenlijk veel meer Lore om me heen en instant action met PvP.

Enige nadeel was de raid tijden van hun van 19:00-23:00 maar mijn lieve vrouw heeft aangeboden zolang dat niet iedere avond is dat het okay is :D
Zit ook op SSL.

EOL zijn gelukkig toffe mensen, zitten namelijk ook een heleboel apen op SSL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
RaseriaN schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 13:07:
[...]

Klopt, zitten iets betere stats op, maar wel een 50 hogere top-end damage. Denk dat het eens close call zal zijn, maargoed.. you got a point :Y)
Je bent Frost, dus het enige waar je iets aan raw damage op je weapon hebt is Blood Strike (& Plague Strike die minder crit dan ik white met een melee hit doe, zucht). Als blood spec zou ie misschien beter kunnen zijn ivm % weapon damage. Nu scheelt het natuurlijk niet erg veel, maar mits je hem kunt krijgen zou ik die mace zeker nemen als ie dropped (wij hadden hem in de eerste 25M raid, daarna nooit meer gezien. ;().

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Anoniem: 279511 schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 13:10:
[...]

Zit ook op SSL.

EOL zijn gelukkig toffe mensen, zitten namelijk ook een heleboel apen op SSL.
Ja er zit een collega van me in en ze hadden nog een tank nodig dus hadden ze me gevraagt of ik eventueel wou migraten ach ja waarom ook niet. Ik wave wel even als ik daar ben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hehe zat eraan te komen SB. Veel succes met je nieuwe server en guild :)

'T is dat je Alliance bent, anders had ik je uitgenodigd voor Ravens op Skullcrusher :P

Raiden in goed overleg met de vrouw des huizes kan heel goed inderdaad. Compensatie moet er wel zijn voor ze hè? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-05 12:47
addictive schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 12:22:
alleen caster NPC's kunnen niet critten, meleen NPC's kunnen dit wel.
Je bedoelt dus dat NPC spells niet critten en NPC melee attacks wel. Als een caster mob OOM is en op je in gaat hakken kan die weldegelijk critten met z'n melee attacks.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Anoniem: 236827 schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 13:18:
Raiden in goed overleg met de vrouw des huizes kan heel goed inderdaad. Compensatie moet er wel zijn voor ze hè? ;)
Dat komt wel goed ;) trust me, en ja idd Alliance misschien dat ik ooit nog wel eens langs kom hoppen op een Horde toon maar eerst maar weer eens focussesn in me nieuwe omgeving :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Laatst online: 24-05 17:21
Dat de meeste greens zo duur zijn, komt vaak ook omdat ze verkopen voor enchanting mats, zelfs het oude illusion dust verkoopt vaak nog heel goed! Een "of the whale" is verder iig nooit interessant ;)

En wie het nog weet, het antwoord op mijn vraag naar een goede addon voor slam-procs is gevonden.
Gebruik nu power-aura's. Kost wat tijd om het een beetje redelijk in te stellen, maar dan kun je aardig wat leuke zaken weergeven over/rondt je character.

Kunt (met bepaalde opacity) een icoon/kleur/vorm weergeven of je een (de)buff wel of niet hebt.
Dus of slam proc actief is, of je battle shout wel up is, etc.
En voor bijv. een Shaman of je watershield up is, je maelstrom weapon ready enz.

[ Voor 59% gewijzigd door cannibal op 10-02-2009 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-04 11:37

Thorval

Thorval#2567

Paprika schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 12:51:
[...]

[...]

Inevitable Defeat
[afbeelding]
Dus voor mij:
Even een vraagje, wat is dat voor een Add-On die jij gebruikt die je dde crit waardes etc laat zien?

WoW: Kishar, Thorval, Råndan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Paprika schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 13:13:
Je bent Frost, dus het enige waar je iets aan raw damage op je weapon hebt is Blood Strike (& Plague Strike die minder crit dan ik white met een melee hit doe, zucht). Als blood spec zou ie misschien beter kunnen zijn ivm % weapon damage. Nu scheelt het natuurlijk niet erg veel, maar mits je hem kunt krijgen zou ik die mace zeker nemen als ie dropped (wij hadden hem in de eerste 25M raid, daarna nooit meer gezien. ;().
Moet nog beetje wennen hoe DK's gegeared worden, maar nu je het zegt klopt het wel allemaal.
Maar toen hij dropte was het een flinke upgrade voor mij aangezien ik van de Collosal Skull-Clad Cleaver af kwam. Maar bedankt voor de tip, heb ik in elk geval toch nog een upgrade te gaan op weapon gebied ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thorval schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 13:23:
[...]

Even een vraagje, wat is dat voor een Add-On die jij gebruikt die je dde crit waardes etc laat zien?
Ratingbuster afaik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

"Thank you for contacting Blizzard Entertainment Support.

We hope that the information that was provided to you was helpful in resolving your issue. Customer satisfaction is a top priority here at Blizzard Entertainment, and we would like your feedback on the level of service you have received. Your response would be very much appreciated."

What information, ik heb niets gekregen... maar ff bellen.

//edit, aha dat was dus een mailtje over het belletje dat ik gister had gepleegd :p.

"Everything is looking okay, we got all the information so I shouldnt take long."

[ Voor 16% gewijzigd door MrVegeta op 10-02-2009 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Klopt, helpt me vaak om te kijken of een item met dodge rating X niet beter is dan een item met parry rating Y (zo is 40 parry < 30 dodge voor mij).
RaseriaN schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 13:23:
[...]

Moet nog beetje wennen hoe DK's gegeared worden, maar nu je het zegt klopt het wel allemaal.
Maar toen hij dropte was het een flinke upgrade voor mij aangezien ik van de Collosal Skull-Clad Cleaver af kwam. Maar bedankt voor de tip, heb ik in elk geval toch nog een upgrade te gaan op weapon gebied ;)
Ach, het is ook zeker geen slecht wapen, verre van, er is echter nog 1 upgrade in de huidige content, dus je hebt i.i.g. iets om op te hopen ;). Zolang we elkaar helpen leren we allemaal er iets van. ;)

Zelf ben ik in tank gear atm gewoon klaar. T7.5 legs geven iets meer avoidance maar ik verlies veel expertise/HP/armor in ruil voor 0.32% meer dodge, maar of ik die dan ook echt zal equippen als ik hem heb, betwijfel het. Vooral in gedachte nemend dat ik met mijn huidige legs mooi zonder een food buff o.i.d. 100% parry-vrij ben op bosses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik hoop dat die stink duitser mijn alt aan het levelen is... dat zou ik wel heel gaaf vinden :p Ookal hoop ik meer dat me account een weekje wordt terug gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 290439

welkom op SSL leuke server met idd een aantal apen maar dat zal elke server wel hebben

Zitten best veel nederlanders op SSL (Rumsey Rumbles all dutch guild)

even een goede tip:

Vigor(guild): GEEN ZAKEN MEE DOEN EN NIET MEE SPELEN!!! noobs, loot whores, etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
MrVegeta schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 13:34:
"Thank you for contacting Blizzard Entertainment Support.

We hope that the information that was provided to you was helpful in resolving your issue. Customer satisfaction is a top priority here at Blizzard Entertainment, and we would like your feedback on the level of service you have received. Your response would be very much appreciated."

What information, ik heb niets gekregen... maar ff bellen.

//edit, aha dat was dus een mailtje over het belletje dat ik gister had gepleegd :p.

"Everything is looking okay, we got all the information so I shouldnt take long."
Whine horde kiddie >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-05 10:49
Zit zelf ook op Scarshield Legion. Leuke server maar een beetje uitgestorven vind ik, vooral op RP gebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Anoniem: 290439 schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 13:49:
[...]

welkom op SSL leuke server met idd een aantal apen maar dat zal elke server wel hebben

even een goede tip:

Mjah, als ik je nick hier op GoT zie, kan ik alleen maar concluderen dat jij zelf in <Vigor> zit .... :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zou 'm dood nog niet joinen

ze waren wel aan het recruiten mischien iets voor jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
SMulTiE schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 13:55:
[...]

Mjah, als ik je nick hier op GoT zie, kan ik alleen maar concluderen dat jij zelf in <Vigor> zit .... :>
:')

Vooral z'n post history is pro ook !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

* Anoniem: 236827 pakt popcorn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158967

Hoeveel hit heb je nou nodig in % op een raidboss?

En welke classes geven extra hit in raids en hoeveel %?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-05 21:41

Snappie88

Mr. Hollywood

Anoniem: 158967 schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 14:13:

Voor Warlocks is 't 17%, met talents en raidbuffs 11% (289 hitrating). Shadow Priests en Boomkins geven 3% hitrating, en er moet er eigenlijk minimaal één aanwezig zijn op 25-mans. Liefst Boomkin samen met een Elemental Shaman, dan ben ik erg blij (en erg hoog op de meters).

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Snappie88 schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 14:15:
[...]

Voor Warlocks is 't 17%, met talents en raidbuffs 11% (289 hitrating). Shadow Priests en Boomkins geven 3% hitrating, en er moet er eigenlijk minimaal één aanwezig zijn op 25-mans. Liefst Boomkin samen met een Elemental Shaman, dan ben ik erg blij (en erg hoog op de meters).
10% als je een draenei hebt <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Anoniem: 158967 schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 14:13:

http://www.wowwiki.com/Hit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 279511

Anoniem: 290439 schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 13:49:
[...]

even een goede tip:

Rumbsey Rumblers idd 100% NL, en veel members.

Hang zelf wat rond in Vitality, waar ook 80% NL is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Snappie88 schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 14:15:
[...]

Ik geef helemaal geen hitrating! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja wat weet apebats er toch van! (speel nog maar 2,5 jaar op die server)

SSL RP... Ik ben zelf geen RP'r maar ik zou het idd niet erg vinden als het meer gedaan zou worden.

Zolang mensen maar niet ungeared dungeons ingaan omdat ze graag "in character" willen blijven

Ik was laatst een keer op een "drukkere" server en ben wel geschrokken van de AH prijzen!

Ook blijken heel veel mensen niet te weten wat everfrost chips zijn! dus die SoH rep was zo binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Laatst online: 06-02 16:07

Roeligan

Feyenoord

Vanavond ga ik respeccen, van Fury (ruk build heb ik btw) naar prot.

http://talent.mmo-champio...4000000000000000000000000

Comments? Misschien dat ik de 4 punten uit cruelty beter in iron will/tactical mastery kan stoppen?

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

Lang geleden dat ik nog eens iets gepost heb.
Ondertussen vorige week guild first 4H heroic en deze week Thaddius guild first mee gedaan.
Ook zondag eerste keer een full clear naxx normal op zo'n 4 uur, alles 1 shot buiten patchwork. Deaths Bite en T7 helm mogen looten! Ook al had ik net daarvoor de Collossal SkullClad Cleaver eindelijk zien droppen. Men Titansteel Destroyer staat nut te blinken op men bank :p
Extra expertise op axes voor orc te zijn FTW! Overcapped expertise nu dus exp op bracers vervangen door greater assault, op de deats bite berserking laten zetten. 6.3k dps op thad :)
Ik word nog pro! Vanavond nog proberen naxx 25 volledig te clearen... Ik sta 1ste op DKP lijst en kan dus alles looten wat maar los zit ;) (hoop op Inev. Defeat of een andere 2 hander, en eventueel 7.5 helm)

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Heb je wat voor mij?

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.