huh omdat jij iemand anders als cheater had gereport, ben jij nu gebanned? loolSMulTiE schreef op maandag 09 februari 2009 @ 10:55:
Nou, net helpcentre gebeld.
Schijnbaar ben ik door een GM ingame gebanned/blocked/whatever.
Bedacht me dat ik nog een lvl71 hunter had aangegeven als cheater vrijdagnacht die in Wintergrasp rondvloog (zonder mount) en aan het minen was (glider-achtig zag 't er wel uit, was erg schokkerig aan 't "vliegen").
Ik moet iig wachten tot ik reply krijg op m'n ingevulde webform. Gelukkig zijn ze "quite on top of things lately", en is het "only a matter of DAYS".
WTF
Verwijderd
Ja precies. Ik ben absoluut geen spaarder, en kijk eens in de week op m'n gold-meter. Die staat niet bijzonder hoog, maar enige grote uitgaven zijn epic flying mounts, en m'n enige char die binnenkort weer kan vliegen heeft er al 1. Na m'n Mage zou dan m'n Hunter of Warrior aan de beurt zijn, en de tweede heeft ook al een epic mount.Snuffel schreef op maandag 09 februari 2009 @ 10:49:
[...]
Heel herkenbaar, daarom was ik ook gestopt. Levellen van alts met een shitload gold is gewoon supersimpel.
Uitdaging: 0
Maar zonder een rooie rotcent met een waardeloze economie opnieuw beginnen is echt leuk.
Stackje Light Leather: 12S. Stackje Linen Cloth: 6S.
Kijk dat zijn echte afbraakprijzen
Gaat langzaamaan wel omhoog, maar voordat dit soort dingen op de xxG/stack zitten duurt wel even.
Laatste keer dat ik iets op de AH heb gezet is trouwens ongeveer 3 weken geleden. Ik heb 't allemaal niet nodig voor de wijze waarop ik speel. Geen hardcore stuff, niet de duurste enchants, 1 raid per week waar ik bijna winst maak. Enchants komen trouwens van m'n Priest die genoeg mats heeft.
Geen uitdaging dus inderdaad.
Wie weet krijg ik m'n vriendin ook wel zover. Die houdt ook wel van nieuwe dingen en nieuwe mensen leren kennen.
En een Lock als eerste char lijkt me ook wel wat
Mjah, dno, maar dat is wel ongeveer het laatste wat ik vrijdagnacht ingame heb gedaan voordat ik zaterdag niet meer in kon loggen.Gohan-san schreef op maandag 09 februari 2009 @ 10:57:
[...]
huh omdat jij iemand anders als cheater had gereport, ben jij nu gebanned? lool
Die GM is vast eigenaar van die bot : PSMulTiE schreef op maandag 09 februari 2009 @ 11:00:
[...]
Mjah, dno, maar dat is wel ongeveer het laatste wat ik vrijdagnacht ingame heb gedaan voordat ik zaterdag niet meer in kon loggen.
Verwijderd
Niemand anders dus problemen met recount?
Dat wordt verder zoeken dan, waar het probleem kan zitten.
Ik heb nergens last van, ik sla dan ook alleen de laatste 10 gevechten op.Verwijderd schreef op maandag 09 februari 2009 @ 11:06:
Niemand anders dus problemen met recount?Dat wordt verder zoeken dan, waar het probleem kan zitten.
Maar zou het niet zo zijn dat recount informatie via een geheim chatkanaal doorstuurt, en dat dat met 40man behoorlijk oploopt ofzo? Geen idee hoe recount werkt verder.
Had het hetzelfde in mijn guild.. was uit armoede maar Blood gespecced en daar welgeteld 2 dagen mee gelopen. Gisteren zag ik namelijk iemand nog mensen recruiten voor Naxx25 en hoewel mijn DPS gear te slecht was had hij nog wel Tanks nodig. Dus ik maar gelijk respeccen en invite gekregenMantaMania schreef op maandag 09 februari 2009 @ 10:19:
Ja dat balen he teveel tanks. Voor heroics kan je altijd wel wat vinden maar raids is altijd lastiger. Vind bv voa ook echt waardeloos met 2 tanks ben je daar al klaar op 25 man. Tis ook altijd moeilijk bij ons om als tank in zo een pug te komen.
Zelf ben ik met mn warrior voor onze naxx raids ook tijdelijk maar fury omdat we anders met 6 tanks rond lopen en eigenlijk is 3 meestal al genoeg. En fury is op het moment zo goed dat ik flinke dmg kan doen.
Ongeveer half uurtje later was de raid vol en konden we beginnen met buffen en zou ik OT gaan spelen naast een Paladin MT. Ging allemaal fantastisch en snel hadden we dan ook Spiderwing down en was ik al de gelukkige eigenaar van The Jawbone, Cloak of the Shadowed Sun en Sand-Worn Band
Daarna nog alles afgemaakt behalve 4HM, Sapph en KT aangezien het toch al wat laat werd en we maar 2 Tanks nog maar bijhadden, maar toch had ik genoeg geluk met de laatste boss van die avond, Gothik, en won ik Helm of Vital Protection
Al met al een geslaagde avond en vooral dat ik later nog benaderd werd door de MT van die raid dat ik goed had getanked en hij me in gedachten zou houden voor meerdere raids
[ Voor 0% gewijzigd door RaseriaN op 09-02-2009 11:18 . Reden: Typo's ]
Mwa wat ik niet netjes vind is dat het altijd dezelfde tanks zijn ook al outgearen ze de content ze geven de andere tanks ook gewoon geen ruimte , das voornamelijk waar ik moeite mee heb en dat je een een week er niet tussen zit sja komt voor maar hier is duidelijk sprake van een voortrekker beleid.MantaMania schreef op maandag 09 februari 2009 @ 10:19:
[...]
Ja dat balen he teveel tanks. Voor heroics kan je altijd wel wat vinden maar raids is altijd lastiger. Vind bv voa ook echt waardeloos met 2 tanks ben je daar al klaar op 25 man. Tis ook altijd moeilijk bij ons om als tank in zo een pug te komen.
Zelf ben ik met mn warrior voor onze naxx raids ook tijdelijk maar fury omdat we anders met 6 tanks rond lopen en eigenlijk is 3 meestal al genoeg. En fury is op het moment zo goed dat ik flinke dmg kan doen.
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Tja, er is nou eenmaal maar plaats voor bepaald aantal tanks in de raids, wij hebben een prot warrior MT, 2 paladin tanks een druid tank en een DK tank waarvan de DK Niet echt heel actief van is atm.
We hebben dus in feite 5 tanks, wat echt al de max is, niet actieve tanks heb je niets aan, vooral een MT moet er echt gewoon altijd zijn als je progress wil maken imo. 6 Tanks is dan ook gewoon teveel als ze altijd actief zijn.
btw voor priests onder ons, van mmo champion;
* Inner Fire duration has been increased to 30 minutes and can no longer dispelled.
woot! eindelijk xD waarschijnlijk deze week ook nog(niet confirmed meen ik)
lijkt erop dat ze eindelijk al die issues die al 3 jaar staan eens gaan fixed werd wel eens tijd zeg.
We hebben dus in feite 5 tanks, wat echt al de max is, niet actieve tanks heb je niets aan, vooral een MT moet er echt gewoon altijd zijn als je progress wil maken imo. 6 Tanks is dan ook gewoon teveel als ze altijd actief zijn.
* Inner Fire duration has been increased to 30 minutes and can no longer dispelled.
lijkt erop dat ze eindelijk al die issues die al 3 jaar staan eens gaan fixed werd wel eens tijd zeg.
hmm dat dispellen is dan weer lame eigenlijk.. maar dat het niet meer charge based is is natuurlijk wel fijn.Felair schreef op maandag 09 februari 2009 @ 11:28:
Tja, er is nou eenmaal maar plaats voor bepaald aantal tanks in de raids, wij hebben een prot warrior MT, 2 paladin tanks een druid tank en een DK tank waarvan de DK Niet echt heel actief van is atm.
Verwijderd
Blij om te zien dat Blizzard zijn voorkeur geeft aan PVP boven PVE... Omdat een rogue de meeste clothies kan killen in 1 stunrotatie, is de keuze voor minder burst in PVP belangrijker dan te erkennen dat PVE wise een rogue helemaal geen donder heeft aan die burst. Waar de meeste rogues in het begin van Naxx nog top 3 stonden, zakken ze nu af naar 5 en soms nog verder. Nee echt geweldig hoe ze proberen de rogue-dps PVE-wise te "buffen".Rogue (Skills List / Talent + Glyph Calc.)
Hunger for Blood (Assassination): Now increases damage 5% per stack, (up from 3%.)
Mind Numbing Poison now reduces cast time by 30%, down from 60%.
Mutilate damage will now do 20% increased damage against poisoned targets, down from 50%.
Slice and Dice: This ability now increases melee attack speed by 40%, up from 30%.
En dan weken achter elkaar roepen dat rogue dps in PVE te laag is. Helemaal toppie...
/endwhine
Verwijderd
Zomg!!!!!! Niet te geloven....!! Eindelijk!Felair schreef op maandag 09 februari 2009 @ 11:28:
Nou, hup, rerollen die handelVerwijderd schreef op maandag 09 februari 2009 @ 11:00:
[...]
Ja precies. Ik ben absoluut geen spaarder, en kijk eens in de week op m'n gold-meter. Die staat niet bijzonder hoog, maar enige grote uitgaven zijn epic flying mounts, en m'n enige char die binnenkort weer kan vliegen heeft er al 1. Na m'n Mage zou dan m'n Hunter of Warrior aan de beurt zijn, en de tweede heeft ook al een epic mount.
Laatste keer dat ik iets op de AH heb gezet is trouwens ongeveer 3 weken geleden. Ik heb 't allemaal niet nodig voor de wijze waarop ik speel. Geen hardcore stuff, niet de duurste enchants, 1 raid per week waar ik bijna winst maak. Enchants komen trouwens van m'n Priest die genoeg mats heeft.
Geen uitdaging dus inderdaad.
Wie weet krijg ik m'n vriendin ook wel zover. Die houdt ook wel van nieuwe dingen en nieuwe mensen leren kennen.
En een Lock als eerste char lijkt me ook wel wat
Deur van het guilde staat wagenwijd open, en we gaan gelijk 'Wednesday? Instance day!' introduceren.
Althans, dat is een hersenspinsel wat als aankondiging op ons forum staat. Nu maar hopen dat mensen dat ook willen. Denk dat dat wel goedkomt met 170 members
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
The Obsidian Sanctum
Changed the color of the fissure in the Obsidian Sanctum to be more visually distinct.
En ze waren al zo moeilijk te zien
Of waren/zijn ze met S+3 wel slecht zichtbaar?
Changed the color of the fissure in the Obsidian Sanctum to be more visually distinct.
En ze waren al zo moeilijk te zien
mijn raidleader zei ook al dat hij problemen had met lag als recount aanstaat. Dus ja: wel van problemen gehoord. Tijdens raids zet hij em dan ook uit.Verwijderd schreef op maandag 09 februari 2009 @ 11:06:
Niemand anders dus problemen met recount?Dat wordt verder zoeken dan, waar het probleem kan zitten.
Warlocks/Mages hadden dat al. geen charges, 30min en non dispellableGohan-san schreef op maandag 09 februari 2009 @ 11:38:
[...]
hmm dat dispellen is dan weer lame eigenlijk.. maar dat het niet meer charge based is is natuurlijk wel fijn.
versus priests met 10min - charges en dispellable/purgable in een cast. Dit is echt zo iets wat al veel eerder gelijkgetrokken had moeten worden.
Verwijderd
Haha ik ga er sowieso een aanmaken, en dan zien we wel verder in welke richting de wind waaitSnuffel schreef op maandag 09 februari 2009 @ 11:44:
[...]
Nou, hup, rerollen die handel
Deur van het guilde staat wagenwijd open, en we gaan gelijk 'Wednesday? Instance day!' introduceren.
Althans, dat is een hersenspinsel wat als aankondiging op ons forum staat. Nu maar hopen dat mensen dat ook willen. Denk dat dat wel goedkomt met 170 members
http://www.mmo-champion.com/World of Warcraft Client Patch 3.0.9
The latest test realm patch notes can always be found at http://www.worldofwarcraf...est-realm-patchnotes.html
The latest patch notes can always be found at http://www.worldofwarcraft.com/patchnotes/
Druid (Skills List / Talent + Glyph Calc.)
* Ferocious Bite: This ability now only uses up to 30 energy in addition to its base cost.
Hunter (Skills List / Talent + Glyph Calc.)
* Kindred Spirits (Beast Mastery): This talent now grants 20% pet damage at max rank.
* Serpent’s Swiftness (Beast Mastery): This talent now grants 20% pet attack speed at max rank.
Pets
* Lava Breath now reduces the target's casting speed by 25%, down from 50%.
* Poison Spit now reduces the target's casting speed by 25%, down from 50%.
Mage (Skills List / Talent + Glyph Calc.)
* Arcane Power now increases damage and mana cost by 10%, cooldown reduced to 1 minute. (Note: The spell is actually different in game and increases damage and mana costs by 20% with a 2 minutes cooldown. However it would probably be better to wait until servers are online to confirm that.)
* Arcane Power and Presence of Mind now share a category cooldown. Arcane Power causes a 15 second cooldown. Presence of Mind, once consumed, causes a 1.5 second cooldown.
* Arcane Flows now reduces the cooldown of Presence of Mind, Arcane Power and Invisibility by 15/30%.
* Presence of Mind: The cooldown has been reduced to 2 minutes, (down from 3.)
* Slow (Arcane): now increases cast time by 30%, down from 60%.
Glyphs
* Glyph of Arcane Missiles -- Increases the critical strike damage bonus of Arcane Missiles by 25%. (Old - Increases the range of Arcane Missiles by 5 yards.)
* Glyph of Mana Gem -- Increases the mana recieved from using a mana gem by 40%. (Up from 10%)
* Glyph of Arcane Blast -- Increases the damage from your Arcane Blast buff by 3%. (Down from 5%)
Paladin (Skills List / Talent + Glyph Calc.)
* The duration on all Seals has been increased to 30 minutes and can no longer dispelled.
* Divine Plea: The amount healed by your spells is reduced by 50% (up from 20%) but the effect can no longer be dispelled.
* Sanctified Seals: This talent no longer affects dispel resistance, but continues to affect crit chance.
Glyphs
* Glyph of Holy Light -- Your Holy Light grants 10% of its heal amount to up to 5 friendly targets within 8 yards of the initial target. (Down from 20 yards, Tooltip text fix, was already hotfixed to 8 yards in game)
* Glyph of Seal of Righteousness -- Increases the damage done by Seal of Righteousness by 10%. (Old - Reduces the cost of your Judgement spells by 10% while Seal of Righteousness is active.)
Priest (Skills List / Talent + Glyph Calc.)
Rogue (Skills List / Talent + Glyph Calc.)
* Hunger for Blood (Assassination): Now increases damage 5% per stack, (up from 3%.)
* Mind Numbing Poison now reduces cast time by 30%, down from 60%.
* Mutilate damage will now do 20% increased damage against poisoned targets, down from 50%.
* Slice and Dice: This ability now increases melee attack speed by 40%, up from 30%.
Shaman (Skills List / Talent + Glyph Calc.)
Glyphs
* Glyph of Windfury Weapon -- Increases the chance per swing for Windfury Weapon to trigger by 2%. (Down from 5%)
Warlock (Skills List / Talent + Glyph Calc.)
* Curse of Tongues: Now increases the casting time of all spells by 25% (Rank 1) and 30% (Rank 2), down from 50% and 60%.
Dungeons and Raids
The Obsidian Sanctum
User Interface
* The “GM wishes to speak with you” alert/button, at the top of the screen, has been changed so that addons do not obscure it.
* A clickable chat message has been added that duplicates the GM alert/button.
* When a GM wishes to speak with you the Help Request minibar button will glow.
* For additional notes on Lua and XML changes please visit the UI & Macros forum .
Bug Fixes
* Fixed an issue where players using nVidia 3D glasses were unable to see spell cooldowns.
* Fixed a software mouse cursor bug that was causing the mouse curser to disappear from view when over certain UI elements.
* Fixed a player movement error in which other players were appearing to move erratically when traveling beside them.
Iseci
Sommeg, afgelopen zaterdag m'n eerste echte pug in 3 jaar.... Enge shit. En dan nog wel HoL de laatste 2 bosses. Priest healer met buffed 12k hp \o/
Loken huggen is dan ook niet echt meer een optie. Dus de hug en run away tactiek gedaan. De spriest / rogue / holy priest lagen vaak op hun dak na de 2e move en werden vaak ge1shot. Op try 7 ofzo ging iedereen dood behalve de DK tank en mijn persoontje. Loken had toen nog 150k HP. Toen alle cooldowns geburned en hem neergelegd. Had zelf nog 3k hp over en de DK 10k.
Gisteren nog even sartharion 3D neergelegd nadat wel afgelopen woensdag malygos neermepten maar moesten stoppen omdat we niet genoeg healers hadden voor Sarthaion 3D. 5 healers is ietwat weinig... Naxx is bewaard voor vandaag dus we waren gisteren om 20.30 al klaar. Zonde van de flasks dus ook nog even Draktharon / nexus en op mijn verzoek HoS ingedoken. Laatste boss van HoS slaat nergens op zo easy... gewoon trashmobjes van 30k hp neermeppen. Maar ben nu wel northrend dungeon master \o/
En dat terwijl ik 28/11/2008 al HoL heroic + achievements had gedaan.
Ja, ik slack : (
Loken huggen is dan ook niet echt meer een optie. Dus de hug en run away tactiek gedaan. De spriest / rogue / holy priest lagen vaak op hun dak na de 2e move en werden vaak ge1shot. Op try 7 ofzo ging iedereen dood behalve de DK tank en mijn persoontje. Loken had toen nog 150k HP. Toen alle cooldowns geburned en hem neergelegd. Had zelf nog 3k hp over en de DK 10k.
Gisteren nog even sartharion 3D neergelegd nadat wel afgelopen woensdag malygos neermepten maar moesten stoppen omdat we niet genoeg healers hadden voor Sarthaion 3D. 5 healers is ietwat weinig... Naxx is bewaard voor vandaag dus we waren gisteren om 20.30 al klaar. Zonde van de flasks dus ook nog even Draktharon / nexus en op mijn verzoek HoS ingedoken. Laatste boss van HoS slaat nergens op zo easy... gewoon trashmobjes van 30k hp neermeppen. Maar ben nu wel northrend dungeon master \o/
En dat terwijl ik 28/11/2008 al HoL heroic + achievements had gedaan.
Ja, ik slack : (
Ik denk dat ik ook maar weer eens een nieuwe char ga beginnen.
Verse server klinkt goed! Mss tot vanavond
Verse server klinkt goed! Mss tot vanavond
red een boom - eet een bever
Verwijderd
Dankje, en na het lezen van de patchnotes kan ik sowieso de damagemeter wel weghalenHanH schreef op maandag 09 februari 2009 @ 11:46:
[...]
mijn raidleader zei ook al dat hij problemen had met lag als recount aanstaat. Dus ja: wel van problemen gehoord. Tijdens raids zet hij em dan ook uit.
Voor de mensen die dachten aan moven voor opening van AQ gates :
Quote from: Bornakk (Source)
Going forward, the gates of Ahn’Qiraj will start out open on all new realms that are created. While we recognize that this is a unique event, we feel that the complexity of this event can cause various issues that negatively impacts a player’s game play experience. By automatically opening the gates and allowing immediate access to the Ahn’Qiraj instances, we would like to promote the higher level content that is available as well as ensure a smooth overall experience for players on these new realms.
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
volgens mij kan alles gedisppeld worden van een mage hoor...(of is dat onlangs gewijzigd) alleen bij warlock weet ik dat je die Fel armor buff niet meer kan spellstealen.Felair schreef op maandag 09 februari 2009 @ 11:47:
[...]
Warlocks/Mages hadden dat al. geen charges, 30min en non dispellable
versus priests met 10min - charges en dispellable/purgable in een cast. Dit is echt zo iets wat al veel eerder gelijkgetrokken had moeten worden.
pfff is dit een grap of wat
Mage wise, AP + POM niet meer samen, wat een onzin..
[ Voor 19% gewijzigd door Valkyre op 09-02-2009 12:10 ]
Idd, want dat is helemaal niet imba hè .....Gohan-san schreef op maandag 09 februari 2009 @ 12:06:
[...]
pfff is dit een grap of wat
Mage wise, AP + POM niet meer samen, wat een onzin..
Hihi, was ik net op tijdShadowBumble schreef op maandag 09 februari 2009 @ 12:03:
Voor de mensen die dachten aan moven voor opening van AQ gates :
[...]
Verwijderd
lol @ rogue ...
betekend dat er ook een talent reset komt voor sommige classes (rogue)?
iemand die dit weet?
iemand die dit weet?
Dat wist ik niet, dat je kon vliegen in Wintergrasp?SMulTiE schreef op maandag 09 februari 2009 @ 10:55:
...........
Bedacht me dat ik nog een lvl71 hunter had aangegeven als cheater vrijdagnacht die in Wintergrasp rondvloog (zonder mount) en aan het minen was (glider-achtig zag 't er wel uit, was erg schokkerig aan 't "vliegen").
.........
De keren dat ik er in vloog kreeg ik dezelfde hoorn-toon als je krijgt wanneer je Dalaran invliegt.
Eerst een alarm, en dan val je naar beneden.
Het lijkt me dat cheatprogramma's (glider of zo?) geen mogelijkheden kunnen bieden die het spel niet biedt...?
Weird. (En for the record: ben niet geinteresseerd in dat soort proggies
In glider kun je gewoon coordinaten invoeren waar je wilt zijn AFAIK
[ Voor 5% gewijzigd door Smultie op 09-02-2009 12:30 ]
Je kunt voor zover ik weet niet vliegen in Wintergrasp inderdaad.
Maar sommige mensen kunnen misbruik maken van bugs. Ik zag namelijk 2 dagen geleden in Dalaran ook iemand vliegen. De Alliance was zich aan het voorbereiden om Wintergrasp terug te nemen en we hadden een volledig volle Raid. Ik zag iemand vliegen in The Silver Enclave. Er stonden minstens 100 mensen binnen, en 1 van hen vloog vrolijk in het rond op zijn Armored Snowy Gryphon.
Maar sommige mensen kunnen misbruik maken van bugs. Ik zag namelijk 2 dagen geleden in Dalaran ook iemand vliegen. De Alliance was zich aan het voorbereiden om Wintergrasp terug te nemen en we hadden een volledig volle Raid. Ik zag iemand vliegen in The Silver Enclave. Er stonden minstens 100 mensen binnen, en 1 van hen vloog vrolijk in het rond op zijn Armored Snowy Gryphon.
Verwijderd
muha deze week eindelijk eens genoeg priests online voor raz, alles in naxx neer behalve military omdat onze priests aan het slacken waren, military geoneshot en saph ook, met 22 naar kel!
hadden we die healers maar die waren geleaved
dan was naxx nu gecleared xD
maarja, kunnen eindelijk maly 25 doen
hadden we die healers maar die waren geleaved
maarja, kunnen eindelijk maly 25 doen
Verwijderd
Er veranderd niets aan de talenttrees dus dit zal niet het geval zijn.Verwijderd schreef op maandag 09 februari 2009 @ 12:18:
lol @ rogue ...
iemand die dit weet?
Zou er dan wel een talent reset komen bij 3.1 voor Death Knights? Aangezien Unholy Blight en Summon Gargoyle van plaats verwisselt gaan worden...Verwijderd schreef op maandag 09 februari 2009 @ 12:34:
[...]
Er veranderd niets aan de talenttrees dus dit zal niet het geval zijn.De speedbuff van SnD moet opmaken voor de Mutilate nerf. Dus vanaf woensdag zullen we zien of er werkelijk veel veranderd is.
P.s. zijn er trouwens nog andere mensen hier die op Scarschield Legion spelen? Voel me zo eenzaam
[ Voor 10% gewijzigd door EnigmaNL op 09-02-2009 12:37 ]
Kan zijn dat ik werkelijk waar een ongeloveloze nub ben hoor, maar heb inmiddels de derde shaman spec en wil me daar altijd een btje voor inlezen.
Ben begonnen met levelen als Enhancement en na 3.0.8 met de gratis respec Restoration gespecced. Healen beviel me echt geweldig, echter het levelen duurde imo een eeuwigheid en heb dus maar weer respecced.
Deze keer elemental. Nu lees ik het nodige over rotations en overal waar ik kijk zie ik Lava Burst terugkomen.
Nu heb ik gisteren al even vluchtig in mijn spellbook rondgesnuffeld maar kan Lava Burst nergens terugvinden?
Is dit nu een basis spell van de Shaman die ik over het hoofd zie of heeft dit te maken met de spec die je neemt? (overigens kon ik hem daar ook niet terugvinden).
Nu kan het zijn dat omdat ik mijn groene vrind achter mijn kiezen had dat ik niet zo helder was gisteren, maar ik denk vraag het toch nog ff hier aan de pro's. =)
Ben begonnen met levelen als Enhancement en na 3.0.8 met de gratis respec Restoration gespecced. Healen beviel me echt geweldig, echter het levelen duurde imo een eeuwigheid en heb dus maar weer respecced.
Deze keer elemental. Nu lees ik het nodige over rotations en overal waar ik kijk zie ik Lava Burst terugkomen.
Nu heb ik gisteren al even vluchtig in mijn spellbook rondgesnuffeld maar kan Lava Burst nergens terugvinden?
Is dit nu een basis spell van de Shaman die ik over het hoofd zie of heeft dit te maken met de spec die je neemt? (overigens kon ik hem daar ook niet terugvinden).
Nu kan het zijn dat omdat ik mijn groene vrind achter mijn kiezen had dat ik niet zo helder was gisteren, maar ik denk vraag het toch nog ff hier aan de pro's. =)
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
En je vraagt je nog steeds af waar die ban vandaan komtSMulTiE schreef op maandag 09 februari 2009 @ 12:28:
In glider kun je gewoon coordinaten invoeren waar je wilt zijn AFAIK
Verwijderd
Ik weet niet welk level je bent, maar Lava Burst krijg je op level 75RaDKiLL schreef op maandag 09 februari 2009 @ 12:40:
Je hebt Lava Burst al eerder dan lvl 75.RaDKiLL schreef op maandag 09 februari 2009 @ 12:40:
Kan zijn dat ik werkelijk waar een ongeloveloze nub ben hoor, maar heb inmiddels de derde shaman spec en wil me daar altijd een btje voor inlezen.
http://wow.allakhazam.com/db/spell.html?wspell=60043
Ja, want kennis over een hack is niet toegestaan hè ...shoombak schreef op maandag 09 februari 2009 @ 12:41:
[...]
En je vraagt je nog steeds af waar die ban vandaan komt

Dat zijn mobs met zo'n spell. Dat gaat niet over userspells.Tao schreef op maandag 09 februari 2009 @ 12:54:
[...]
Je hebt Lava Burst al eerder dan lvl 75.
http://wow.allakhazam.com/db/spell.html?wspell=60043
OMG dan ben ik gerustgesteld.
Was aan het lezen over de ideale spellrotatie en zag LB steeds voorbij komen. Begreep het al niet!
Thnx for the answer ppl! (ben bijna 71 overigens). Had WotLK vanaf het begin maar vlak voor de launch had ik een Shaman aangemaakt en dat beviel me dermate dat ik mijn mage en hunter (beiden lvl70) maar ff geparkeerd heb.
Ben nu dus met mijn Shaman bezig in BT.
Was aan het lezen over de ideale spellrotatie en zag LB steeds voorbij komen. Begreep het al niet!
Thnx for the answer ppl! (ben bijna 71 overigens). Had WotLK vanaf het begin maar vlak voor de launch had ik een Shaman aangemaakt en dat beviel me dermate dat ik mijn mage en hunter (beiden lvl70) maar ff geparkeerd heb.
Volgens mij is Lavalash een enhancement spell (KlikkiE) die je via talents krijgtRaDKiLL schreef op maandag 09 februari 2009 @ 13:01:
OMG dan ben ik gerustgesteld.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
het zit al jaren in de game... toen was het niet imba?SMulTiE schreef op maandag 09 februari 2009 @ 12:14:
[...]
Idd, want dat is helemaal niet imba hè .....
PVP wise heb ik nog niet een arc/fire build geprobeert (POM + AP + Trinket + pyro verhaal) maar als je en arcane PVE build hebt is het niet heel bijzonder (en nu spreek ik mijzelf een beetje tegen
daar is een instant AB weleens handig om vervolgens je nuke mode te beginnen.
2 situaties, wat gebeurt er trouwens als :
1. alliance heeft wintergasp
je uitlogd in de VoA
horde neem wintergrasp.
battle for wintergrasp begint weer. (alliance moet dus wintergrasp terug zien te winnen.)
en dan log je in
iemand dit geprobeerd? ervaring van guidies? gelezen op andere forums?
2. als je net buiten instance uitlogt en waar die relic dus is en dan weer inlogd als de alliance de boel weer probeert te winnen.
ik heb het al zo vaak zien gebeuren namelijk dat voordat de laatste wall down is en de message in je scherm komt. de relic is vurnable(of wat er ook in beeld komt) dat we toch ineens winnen.
je uitlogd in de VoA
horde neem wintergrasp.
battle for wintergrasp begint weer. (alliance moet dus wintergrasp terug zien te winnen.)
en dan log je in
2. als je net buiten instance uitlogt en waar die relic dus is en dan weer inlogd als de alliance de boel weer probeert te winnen.
ik heb het al zo vaak zien gebeuren namelijk dat voordat de laatste wall down is en de message in je scherm komt. de relic is vurnable(of wat er ook in beeld komt) dat we toch ineens winnen.
Verwijderd
Lavalash en Lava Burst zijn 2 verschillende dingenSpoTs schreef op maandag 09 februari 2009 @ 13:15:
[...]
Volgens mij is Lavalash een enhancement spell (KlikkiE) die je via talents krijgt
Lava Lash kon ik inderdaad, alleen was ik Lava Burst nog niet tegengekomen. Nu weet ik waarom. =)Volgens mij is Lavalash een enhancement spell (KlikkiE) die je via talents krijgt
AP + trinket + POM + Pyro is niet overpowered.Gohan-san schreef op maandag 09 februari 2009 @ 13:22:
[...]
het zit al jaren in de game... toen was het niet imba?
PVP wise heb ik nog niet een arc/fire build geprobeert (POM + AP + Trinket + pyro verhaal) maar als je en arcane PVE build hebt is het niet heel bijzonder (en nu spreek ik mijzelf een beetje tegen)
daar is een instant AB weleens handig om vervolgens je nuke mode te beginnen.
Arcane Power + trinkets activeren en daarna het volgende casten is wel overpowered
Arcane Barrage
POM + Pyro
Fireblast
Arcane Barrage
[ Voor 5% gewijzigd door ImdaMned op 09-02-2009 13:37 ]
Wat hij zegt (en ik heb/had* zelf een Arcane Mage, dus kan er wel over meepraten
)
* doorhalen wat straks niet van toepassing blijkt te zijn
* doorhalen wat straks niet van toepassing blijkt te zijn
hmmjah, maar ja PVP -> care... 
nu in PVE ga ik waarschijnlijk POM vergeten, waardoor het een soort van instant sheep spell gaat worden
nu in PVE ga ik waarschijnlijk POM vergeten, waardoor het een soort van instant sheep spell gaat worden
tis alleen jammer dat dit vaak in pvp gebruikt word onder het motto = Skillz.ImdaMned schreef op maandag 09 februari 2009 @ 13:35:
[...]
AP + trinket + POM + Pyro is niet overpowered.
Arcane Power + trinkets activeren en daarna het volgende casten is wel overpowered
Arcane Barrage
POM + Pyro
Fireblast
Arcane Barrage
<mage> casts slow on you --> <mage> spams Arcane Barrage till you die.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
ehm yeah 6 3 seconden cooldown op Arcane Barrage, als je healer dat niet kan outhealen, zou ik maar eens een andere zoekenSpoTs schreef op maandag 09 februari 2009 @ 13:50:
[...]
tis alleen jammer dat dit vaak in pvp gebruikt word onder het motto = Skillz.
<mage> casts slow on you --> <mage> spams Arcane Barrage till you die.
[ Voor 1% gewijzigd door Valkyre op 09-02-2009 14:07 . Reden: oops ]
Arcane Barrage Rank 3Gohan-san schreef op maandag 09 februari 2009 @ 13:54:
[...]
ehm yeah 6seconden cooldown op Arcane Barrage, als je healer dat niet kan outhealen, zou ik maar eens een andere zoeken
18% of base mana
30 yd range
Instant cast
3 sec cooldown
Launches several missiles at the enemy target, causing 936 to 1144 Arcane damage.
[ Voor 30% gewijzigd door ImdaMned op 09-02-2009 14:09 ]
Jaha......ik ook even een dagboekje doen
Afgelopen zaterdag de vriendin de hele dag weg en dus was ik moederziel alleen. Maar gelukkig had ik mijn charretjes die met smart op mij zaten te wachten. Begin van de middag even ingelogd en zag gelijk een vraag van wat guildies voor enkele instances (Viola Holt etc.). Aangezien ik net 0,01% in 75 liep, wilde ik wel mee. Uiteindelijk logde ik 's avonds om 23:00 uit (met een movie break plus eten) en stond ik 30% in de 76 en met heel wat gear rijker
Dus mij hoor je absoluut niet klagen over mijn guild
Zondag alleen even op me Priester gezeten en deze staat nu op 68 en is bijna ready voor Northrend. Eest nog me skinning omhoog werken (heb mijn Tailoring eruit gegooid) en deze staat nu alweer op 150. Deze week even naar 350 brengen zodat ik met een schone lei kan beginnen in Northrend.
Al met al een top weekendje wow gehad en zal weer even duren voordat ik dat weer kan doen
Afgelopen zaterdag de vriendin de hele dag weg en dus was ik moederziel alleen. Maar gelukkig had ik mijn charretjes die met smart op mij zaten te wachten. Begin van de middag even ingelogd en zag gelijk een vraag van wat guildies voor enkele instances (Viola Holt etc.). Aangezien ik net 0,01% in 75 liep, wilde ik wel mee. Uiteindelijk logde ik 's avonds om 23:00 uit (met een movie break plus eten) en stond ik 30% in de 76 en met heel wat gear rijker
Zondag alleen even op me Priester gezeten en deze staat nu op 68 en is bijna ready voor Northrend. Eest nog me skinning omhoog werken (heb mijn Tailoring eruit gegooid) en deze staat nu alweer op 150. Deze week even naar 350 brengen zodat ik met een schone lei kan beginnen in Northrend.
Al met al een top weekendje wow gehad en zal weer even duren voordat ik dat weer kan doen
Je wordt instant geteleport naar je HS locatieMili schreef op maandag 09 februari 2009 @ 13:34:
2 situaties, wat gebeurt er trouwens als :
je uitlogd in de VoA
horde neem wintergrasp.
en dan log je in
Dat zou kunnen, dat weet ik niet zeker, wat je ook kan doen is de portals daarbinnen gebruiken om je voor een bg te signen en dan blijven signen tot wg begint2. als je net buiten instance uitlogt en waar die relic dus is en dan weer inlogd als de alliance de boel weer probeert te winnen.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Dit weekend is mijn huntertje 75 geworden! Ik heb ondertussen denk ik wel 10+ keer VH gedaan. Drie keer het hondje gezien, drie keer geen gun. Ik begin me nu af te vragen of het de moeite waard is de heirloom gun van badges te kopen. Eigenlijk vind ik het zonde voor de laatste 5 leveltjes. Ik zag dat je in Scholazar basin ook wel een redelijke gun kunt krijgen van een chainquest. Helaas is de volgende gun upgrade pas weer in HoS normal. En die kan je pas op level 78 gebuiken, ik vrees dus dat ik nog een paar keer VH in moet. Opzich een lekker snelle instance. Ik haal trouwens ongeveer 1400 dps op bazen en rond de 1200 dps overall, het begint langzamerhand ergens op te lijken 
Gister heb ik mijn priest discipline gespecced om even te kijken hoe dit werkt in een raidomgeving. Patchwerk was eerst aan de beurt en dat was echt een eitje. De dots van de druid in combinatie met mijn snelle heals en shields zorgde ervoor dat de offtank nooit onder de 50% kwam... Hoe kom je in godesnaam van je mana af als discipline? Na Naxx gecleared te hebben zijn we naar Maly gegaan.
Ik moest leaden... Gedurende de 1,5 uur dat we daar waren is enorm veel progress geboekt. We zijn er nu achter dat je de stacks in P3 enorm kunt stacken, geloof dat 22 stacks gister het meeste was. Als iedereen in leven blijft moet hij gewoon down gaan. De allerlaatste try van de avond ging perfect. We hadden 3:30 over op de timer toen we P3 in gingen met iedereen in leven! Je zou zeggen dat dit bijna niet meer fout kon gaan... wel dus. Na 15 seconden waren er al 10 man dood, uiteindelijk was dit een wipe op 6%. De 4, 5 en 9% hebben we gister ook al gezien... Dinsdag moet hij dus (eindelijk) neer gaan!
Gister heb ik mijn priest discipline gespecced om even te kijken hoe dit werkt in een raidomgeving. Patchwerk was eerst aan de beurt en dat was echt een eitje. De dots van de druid in combinatie met mijn snelle heals en shields zorgde ervoor dat de offtank nooit onder de 50% kwam... Hoe kom je in godesnaam van je mana af als discipline? Na Naxx gecleared te hebben zijn we naar Maly gegaan.
Ik moest leaden... Gedurende de 1,5 uur dat we daar waren is enorm veel progress geboekt. We zijn er nu achter dat je de stacks in P3 enorm kunt stacken, geloof dat 22 stacks gister het meeste was. Als iedereen in leven blijft moet hij gewoon down gaan. De allerlaatste try van de avond ging perfect. We hadden 3:30 over op de timer toen we P3 in gingen met iedereen in leven! Je zou zeggen dat dit bijna niet meer fout kon gaan... wel dus. Na 15 seconden waren er al 10 man dood, uiteindelijk was dit een wipe op 6%. De 4, 5 en 9% hebben we gister ook al gezien... Dinsdag moet hij dus (eindelijk) neer gaan!
Ga ajb geen heirlooms kopen voor je level 80. Heirlooms zijn kwa stats vergelijkbaar met goeie dungeon blues. Waste of badges, tenzij je ze echt nergens anders aan te besteden hebt.
https://niels.nu
Lvl 19/29 twinks waar je ZG enchant opgooid \o/Hydra schreef op maandag 09 februari 2009 @ 14:27:
Ga ajb geen heirlooms kopen voor je level 80. Heirlooms zijn kwa stats vergelijkbaar met goeie dungeon blues. Waste of badges, tenzij je ze echt nergens anders aan te besteden hebt.
Verwijderd
Ik heb 200 van die wintergrasp dingen. Ik zat te twijfelen of ik de shoulders voor mijn rogue zou halen (+10% xp bij kill lijkt me opzich aardig) maar die mount kan je op blijven rijden. Toen bedacht ik me dat mijn warrior die leather shoulders ook kan gebruiken om straks van 70 naar 80 te komen, één leather item gimp je je armor niet echt mee en je pakt mooi de dps stats mee en de xp bonus en daarna weer op mijn level 23 paladin etc...Hydra schreef op maandag 09 februari 2009 @ 14:27:
Eum, zijn er dan healers in bg?Gohan-san schreef op maandag 09 februari 2009 @ 13:54:
[...]
ehm yeah 6 3 seconden cooldown op Arcane Barrage, als je healer dat niet kan outhealen, zou ik maar eens een andere zoeken
om eerlijk te zijn zijn er zat healers, als je eenmaal 4 man ofzo hebt neergemaaid gaan mensen je vanzelf wel healen heb ik gemerkt (in AB dan)SpoTs schreef op maandag 09 februari 2009 @ 14:40:
[...]
Eum, zijn er dan healers in bg?ik kom ze iig nooit tegen.. en als ze er zijn zit je prolly in een premade
PSN & XBL: Denkoyugo
dacht dat het over Arena gingSpoTs schreef op maandag 09 februari 2009 @ 14:40:
[...]
Eum, zijn er dan healers in bg?ik kom ze iig nooit tegen.. en als ze er zijn zit je prolly in een premade
dan zit ik waarschijnlijk in de verkeerde battlegroupDenko schreef op maandag 09 februari 2009 @ 14:45:
[...]
om eerlijk te zijn zijn er zat healers, als je eenmaal 4 man ofzo hebt neergemaaid gaan mensen je vanzelf wel healen heb ik gemerkt (in AB dan)
Ik zat laatst (als holy) in een bg met 3 andere holy paladins, een resto druid en een disc priest - we wonnen wel, maar het duurde erg langSpoTs schreef op maandag 09 februari 2009 @ 14:49:
[...]
dan zit ik waarschijnlijk in de verkeerde battlegroupmeeste priest's zijn shadow meeste pally's zijn retri en de meeste dr00ds zijn feral
hier en daar een boomkin. Daarnaast hebben we nog elemental shammys. Maar het ging even om het feit dat Arcane barrage + slow erg abused word door no-skilled gasten
Verder win ik bg's meestal, op het moment iets van 65-70% wins als alliance, dat is wel eens anders geweest.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Natuurlijk koop ik geen heirlooms voor een level 80. Dat laat ik wel aan de noobs over. Het gaat om mijn 75 huntertje... en ik heb eigenlijk al besloten dat het niet de moeite is om voor deze knaap de gun te halen. Ik heb voor mijn hunter wel de shoulders gekocht en die zijn zeker de moeite waard door de 10% extra XP die je pakt. De overige stats zijn redelijk, maar ik heb al zat shoulder items voorbij zien komen die beter zijn. (Ik heb bijvoorbeeld level 73 shoulders bij me die ik voor sommige bossfights aantrek om mijn dps wat omhoog te werken!)
Gisteravond voor het eerst Caverns of Time: The Culling of Stratholme. Ging best lekker, alleen twee keer gewiped op de laatste boss door een dubbele Sleep op onze healer. Kon lekker meekomen met de rest en heb twee mooie items gekregen: mail gloves van de escort quest en een mail belt van een van de bosses (kan niet linken, zit op werk). Vond het al met al een leuke instance, niet al te moeilijk.
Nu nog zo'n 75% XP en ik ben level 80. Dan flink aan de instances beginnen om te gearen.
Nu nog zo'n 75% XP en ik ben level 80. Dan flink aan de instances beginnen om te gearen.
Vandaag met Blizzard gebeld (prima service btw) die legden precies uit wat ik moest doen om dat mailform zo duidelijk mogelijk in te vullen etc. Ben benieuwd wanneer ik response krijg
.
Tevens wordt me laptop morgen opgehaald door DELL aangezien het geluid het niet meer doet, ingang headset is naar de tering. Dus hopelijk volgende maandag weer lekker WoWen met me gefixte laptop, yay.
Tevens wordt me laptop morgen opgehaald door DELL aangezien het geluid het niet meer doet, ingang headset is naar de tering. Dus hopelijk volgende maandag weer lekker WoWen met me gefixte laptop, yay.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Shoulders is een goed idee hoor zeker leather idd omdat je die op meerdere kan gebruiken.Verwijderd schreef op maandag 09 februari 2009 @ 14:39:
[...]
Ik heb 200 van die wintergrasp dingen. Ik zat te twijfelen of ik de shoulders voor mijn rogue zou halen (+10% xp bij kill lijkt me opzich aardig) maar die mount kan je op blijven rijden. Toen bedacht ik me dat mijn warrior die leather shoulders ook kan gebruiken om straks van 70 naar 80 te komen, één leather item gimp je je armor niet echt mee en je pakt mooi de dps stats mee en de xp bonus en daarna weer op mijn level 23 paladin etc...
Die mount is echt vreselijke vind ik persoonlijk, hij loopt alsof zijn ene poot mank is en je blijft overal achter vast zitten omdat die zo groot is. Na 2 uur heb ik weer mn normale mount gepakt.
Nee!? Kun je die stacken?hulkie schreef op maandag 09 februari 2009 @ 14:24:
Das ook de bedoeling dus, anders gaat ie nooit down
Sommigen gaan dit vreselijk vinden. Tis net zo lekker rustig in /2.MrVegeta schreef op maandag 09 februari 2009 @ 16:12:
Vandaag met Blizzard gebeld (prima service btw) die legden precies uit wat ik moest doen om dat mailform zo duidelijk mogelijk in te vullen etc. Ben benieuwd wanneer ik response krijg.
De dag na jouw hack ook het volgende in chat gezien.
[player] Oooh, krijg een berichtje dat er iemand getranfered is en nu dus van mijn ignore lijst af is.
[trollimmie] Yup, alu is hacked en servertransfered
[player] Oh pro hacker. Die gast moeten ze een medaille geven !
Gister avond de 78 aangetikt met m'n pally.
Nog een rondje door HoS gefietst, wat een suf simpele instance is dat
Ben al weer lekker op weg richting de 79
Vanavond nog maar even weer lekker questen
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
welke spec lvl je mee? ik heb mijn pally van 70-80 getrokken met protspec. dat gaat echt zo lekkerchromeeh schreef op maandag 09 februari 2009 @ 16:29:
Gister avond de 78 aangetikt met m'n pally.
Ben zelf nu druk bezig om een dr00d te lvlen als moonkin. ondertussen de lvl 50 aangetikt na 3 weken. Gaat erg makkelijk, quest's geven BERGEN xp tegenwoordig.. pff.. naja.. bijna outlands.. dan doe je tenminste nog wat extra damage.. wat trouwens wel noemenswaardig is.. loop nog steeds met de staff van SM Lib.. upgrades ftw ~~
Verwijderd
Hehe dat deed ik ook met mijn Druid (op 57 Balance gespecced), totdat je na een aantal quests in Outland al een 81 spellpower (o.i.d.) staff kunt halenSpoTs schreef op maandag 09 februari 2009 @ 16:37:
[...]
welke spec lvl je mee? ik heb mijn pally van 70-80 getrokken met protspec. dat gaat echt zo lekker
Ben zelf nu druk bezig om een dr00d te lvlen als moonkin. ondertussen de lvl 50 aangetikt na 3 weken. Gaat erg makkelijk, quest's geven BERGEN xp tegenwoordig.. pff.. naja.. bijna outlands.. dan doe je tenminste nog wat extra damage.. wat trouwens wel noemenswaardig is.. loop nog steeds met de staff van SM Lib.. upgrades ftw ~~
Hij staat nu als Resto rested xp te vergaren op level 65
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2009 16:39 ]
You just made my dayImdaMned schreef op maandag 09 februari 2009 @ 16:23:
[...]
Sommigen gaan dit vreselijk vinden. Tis net zo lekker rustig in /2.
De dag na jouw hack ook het volgende in chat gezien.
[player] Oooh, krijg een berichtje dat er iemand getranfered is en nu dus van mijn ignore lijst af is.
[trollimmie] Yup, alu is hacked en servertransfered
[player] Oh pro hacker. Die gast moeten ze een medaille geven !
ps, leuk dat er mensen zijn die aan me denken
[ Voor 18% gewijzigd door MrVegeta op 09-02-2009 16:50 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Ik heb zelf een hele tijd rondgelopen met [Zum'rah's Vexing Cane] rondgelopen. PreTBC waren er soms echt wapens die je superlang bij je hield (lang als in aantal levels).SpoTs schreef op maandag 09 februari 2009 @ 16:37:
[...]
welke spec lvl je mee? ik heb mijn pally van 70-80 getrokken met protspec. dat gaat echt zo lekker
Moonkin wordt wel steeds leuker naarmate je de 80 nadert
Ik ben volledig prot geleveled, misschien iets minder dps maar 4 ~ 6 mobs tegelijk is wel pewpewSpoTs schreef op maandag 09 februari 2009 @ 16:37:
[...]
Nadeel is dat het mana zuipt om als prot te dps'en...
Maar goed, kleine mana pool = 1 mana drink = full mana
Ok, die HC kan ik nu niet meer doen zonder nachtmerries te krijgenMaduth schreef op maandag 09 februari 2009 @ 14:16:
Jaha......ik ook even een dagboekje doen![]()
Afgelopen zaterdag de vriendin de hele dag weg en dus was ik moederziel alleen. Maar gelukkig had ik mijn charretjes die met smart op mij zaten te wachten. Begin van de middag even ingelogd en zag gelijk een vraag van wat guildies voor enkele instances (Viola Holt etc.). Aangezien ik net 0,01% in 75 liep, wilde ik wel mee. Uiteindelijk logde ik 's avonds om 23:00 uit (met een movie break plus eten) en stond ik 30% in de 76 en met heel wat gear rijkerDus mij hoor je absoluut niet klagen over mijn guild
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Klopt, geprobeerd te halen maarja.. geen geluk ftwwinkelwagen schreef op maandag 09 februari 2009 @ 16:43:
[...]
Ik heb zelf een hele tijd rondgelopen met [Zum'rah's Vexing Cane] rondgelopen. PreTBC waren er soms echt wapens die je superlang bij je hield (lang als in aantal levels).
Moonkin wordt wel steeds leuker naarmate je de 80 nadertDus lekker doorlevelen nog
Wat je moet proberen als solo met prot is hetvolgende: Blessing of Sanctuary/ Seal of wisdom.chromeeh schreef op maandag 09 februari 2009 @ 16:47:
[...]
Ik ben volledig prot geleveled, misschien iets minder dps maar 4 ~ 6 mobs tegelijk is wel pewpew
Nadeel is dat het mana zuipt om als prot te dps'en...
Maar goed, kleine mana pool = 1 mana drink = full mana
Af en toe indien nodig divine plea. Op deze manier gaat mijn mana NOOIT op. Met holy shield en wat extra dodge/parry krijg je echt zoveel mana erbij dat het eigenljk niet op kan
(mijn prot pally heeft zo een 78% avoidance met holy shield up)
[ Voor 36% gewijzigd door Dakreal op 09-02-2009 16:55 ]
Werken addons op een trial account?
Ik heb een trial account nu en opzich m'n addons doen het ingame wel maar ik kan geen profiles kiezen bij de addons (die er vroeger met paid acc. wel stonden) Het kan aan vista (64bit) liggen maar die hele fix heb ik al gevolgd maar dat was voor mij niet van toepassing, want ik heb mijn WoW in een aparte map staan. Dus het 'grote vista addons probleem' heb ik niet, want dan zouden de addons nieteens ingame kunnen laden en dat doen ze wel alleen zijn er geen profile's.
Ik heb een trial account nu en opzich m'n addons doen het ingame wel maar ik kan geen profiles kiezen bij de addons (die er vroeger met paid acc. wel stonden) Het kan aan vista (64bit) liggen maar die hele fix heb ik al gevolgd maar dat was voor mij niet van toepassing, want ik heb mijn WoW in een aparte map staan. Dus het 'grote vista addons probleem' heb ik niet, want dan zouden de addons nieteens ingame kunnen laden en dat doen ze wel alleen zijn er geen profile's.
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
In solo PvE is dat geen punt, ik doelde meer op dps'en in instancesSpoTs schreef op maandag 09 februari 2009 @ 16:53:
[...]
Wat je moet proberen als solo met prot is hetvolgende: Blessing of Sanctuary/ Seal of wisdom.
Af en toe indien nodig divine plea. Op deze manier gaat mijn mana NOOIT op. Met holy shield en wat extra dodge/parry krijg je echt zoveel mana erbij dat het eigenljk niet op kan
(mijn prot pally heeft zo een 78% avoidance met holy shield up)
Moet zeggen dat ik nu niet meer mee ga als dps in instances, wel roteren we in guildruns (5 mans) wel eens, als een van de andere tanks mee gaat.
Om en om de bosses tanken enz.
Als het maar leuk blijft
Probeer je profielen van een andere account te laden? Dat kan namelijk zoweizo niet (op die manier). Dan zou je de profielen eerst van account1 naar account2 moeten kopieëren. dan kan je ze wel laden.T!m0n schreef op maandag 09 februari 2009 @ 17:29:
Werken addons op een trial account?
Graag gedaan : DMrVegeta schreef op maandag 09 februari 2009 @ 16:42:
[...]
You just made my day. Vind het zo mooi hoe lui reageren, sommigen die ook een gevoel voor humor kunnen altijd met me lachen en andere die niet weten dat het geen RP server is lopen te QQ'en, heerlijk.
ps, leuk dat er mensen zijn die aan me denken
Niet voor level 80 chars nee, maar voor alts is dat spul echt super, jammer dat je niet een hele gear set kan kopen van dat spul, dan loop je vanaf lvl 1 tot 80 in hetzelfde setje en drops zijn dan niet van belang.Hydra schreef op maandag 09 februari 2009 @ 14:27:
Ikzelf heb nu op 4 chars (warlock/warrior/priest/rogue) de shoulders + wapens (huidige dagger is beter op rogue maar BoA dagger schaalt ook weer naarmate je leveled). En nu heb ik alweer 105 emblems dus beetje alts gearen.
Vraag me alleen af of de items te enchanten zijn, zoja worden ze dan bound?
B.v. staff met 50spellpower erbij of mongoose voor warrior op lvl 56
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Kan niet, ze zijn altijd item lvl 1 en door Classic enchants worden ze niet soulbound.prutser001 schreef op maandag 09 februari 2009 @ 17:42:
[...]
Vraag me alleen af of de items te enchanten zijn, zoja worden ze dan bound?
B.v. staff met 50spellpower erbij of mongoose voor warrior op lvl 56
[ Voor 7% gewijzigd door Paprika op 09-02-2009 18:04 ]
Er zijn wel 64 mensen online op de server gelinkt als je homepage. Klinkt als een gezellige boel

Ik heb alle mapjes (account, server en charname) naar mijn huidige (trial) account geëdit.Nivado schreef op maandag 09 februari 2009 @ 17:33:
[...]
Probeer je profielen van een andere account te laden? Dat kan namelijk zoweizo niet (op die manier). Dan zou je de profielen eerst van account1 naar account2 moeten kopieëren. dan kan je ze wel laden.
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Net maar gererolled op Saurfang, druid
horde side 
Nog meer die daar rondhuppelen? Snufje is the name.
Nog meer die daar rondhuppelen? Snufje is the name.
Zo 5x hc VoA gedaan en nu al 3x T7.5 items er uit gehaald. Chest, leggings en gloves nu.
Zat net in een pug OS 25 man met 42k health, 38k armor en 41% dodge... Zoek alleen nog die Gossamer trinket of iets met een hoge crit, en die tank ring uit hc Drak'Tharon. En dan hopelijk dropt ergens in Naxx nog een leuke tank staff of mace.
Zat net in een pug OS 25 man met 42k health, 38k armor en 41% dodge... Zoek alleen nog die Gossamer trinket of iets met een hoge crit, en die tank ring uit hc Drak'Tharon. En dan hopelijk dropt ergens in Naxx nog een leuke tank staff of mace.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Ok.. hoezo unfair.junglebeast schreef op maandag 09 februari 2009 @ 20:23:
Zo 5x hc VoA gedaan en nu al 3x T7.5 items er uit gehaald. Chest, leggings en gloves nu.
Ik kill Archavon al sinds 2 weken na WOTLK release (iedere week) en heb nog 0! Death Knight items gezien in zowel 10 als 25-man. Nu heb ik het liefst tank drops, maar ik heb nog niet eens PvP of DPS gezien (maakt nu eigenlijk geen fluit meer uit gezien ik het inmiddels van guild-runs heb

Kolere, wat is die service support van Blizzard toch uit-mun-tend!
Én ik wil @!#*() m'n speeldagen terug!
Goh, zouden mensen niet geïnteresseerd zijn WAAROM ze in de eerste plaats gebanned zijn :x"Greetings,
We are writing to inform you that, after a careful investigation of your account warning, we have agreed to remove the warning and suspension of your account from the World of Warcraft servers.
This change has already been put into effect, and your account should again be available for play.
Should you have other questions or concerns, feel free to contact us again, via our webform: http://eu.blizzard.com/support/webform.xml
We hope you continue to enjoy your experience in World of Warcraft!
If you wish to review our current Rules and Policies, they can be found at:
http://www.wow-europe.com/en/policy/
Regards,
Ulomboque
Account Administration Team
Blizzard Entertainment Europe
http://www.wow-europe.com/en/"
Ja een guildie van ons heeft ook een ban gehad. Er was een klacht binnen gekomen, dat zij een powerleveller zou zijn en meerdere mensen op haar account zou laten loggen.SMulTiE schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 07:47:
[...]
Goh, zouden mensen niet geïnteresseerd zijn WAAROM ze in de eerste plaats gebanned zijn :x
Nu is het zo dat zij momenteel veel vrije tijd heeft en dus enorm rap aan het levellen is (hunter: BM). Ook zij kreeg een ban, daarna een mail dat het geregeld was. Toen heeft ze dus gevraagd wat nu de reden was en kreeg ze te horen dat er dus vermoeden was dat er door anderen gelogt werd op haar account.
Rare jongens bij Blizzard af en toe.
Een maand refund + AQ 40 titel & mount lijkt me wel op z'n plaats !SMulTiE schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 07:47:
[...]
Goh, zouden mensen niet geïnteresseerd zijn WAAROM ze in de eerste plaats gebanned zijn :x
Oh, en de murloc vanity pet natuurlijk.
heb je die dan niet? Tss, casualImdaMned schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 08:23:
[...]
Een maan refun + AQ 40 titel & mount lijkt me wel op z'n plaats !
Oh, en de murloc vanity pet natuurlijk.
Je bent gewoon reported vanwege één of andere opmerking. In de eerste instantie vonden ze het niet kunnen maar naar onderzoek is het in een andere context geplaatst en opgelost.SMulTiE schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 07:47:
[...]
Weest blij dat niet één of ander dik duitse child molesting ramdebiel op jou char speelt atm. Grrrr.
Hoezo heb je je account alweer terug danMrVegeta schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 08:40:
[...]
Je bent gewoon reported vanwege één of andere opmerking. In de eerste instantie vonden ze het niet kunnen maar naar onderzoek is het in een andere context geplaatst en opgelost.
Weest blij dat niet één of ander dik duitse child molesting ramdebiel op jou char speelt atm. Grrrr.
Gisteren eindelijk Illusion of the dragonsoul
na een hele avvond wipen op sarth+3

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Ja, en? Dan wil ik nog wel wéten dat het daaraan lag. Lijkt er namelijk nog steeds op dat een of andere retarded GM per ongeluk de verkeerde user heeft gebanned, namelijk degene die iemand reporte ipv de gereporte user.MrVegeta schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 08:40:
[...]
Je bent gewoon reported vanwege één of andere opmerking. In de eerste instantie vonden ze het niet kunnen maar naar onderzoek is het in een andere context geplaatst en opgelost.
Iig wat kort door de bocht,SMulTiE schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 07:47:
maar iig heb je je account weer terug! grtz!
Hoelang was je nu je account kwijt dan?SMulTiE schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 09:01:
[...]
Ja, en? Dan wil ik nog wel wéten dat het daaraan lag. Lijkt er namelijk nog steeds op dat een of andere retarded GM per ongeluk de verkeerde user heeft gebanned, namelijk degene die iemand reporte ipv de gereporte user.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Hoeveel dagen heb je niet kunnen spelen? 5 oid, wel klote maar ach er is niets aan je account verandert etc dus aan de andere kant mag je ook wel blij zijn dat alles is opgelost. En anders gewoon even blizzard bellen en uitleggen hoe het zit.
Toen ik belde kreeg ik (ik denk) een Hongaar aan de lijn, heb zelf ook Hongaren in de guild dus dat accent hoor ik wel een beetje, was een prima kerel. Hij zat zichzelf steeds in te dekken,
"Oh, so I need to send a picture of my drivers lincens and ID card?"
"Yes that is to make sure you are the holder of that acount."
"Ah okay"
"Not that I am implaying to you are lying."
steeds van zulke dingen.
"You said that your character got moved? Then I suggest you type that in too, then they will teleport you character back to the original server if the problem is resolved."
"Ah okay thank you"
"Oh I dont mean transport ofcourse, server move..."
"Mage much?"
Anyway toen moest ik weer naar het werk.
Toen ik belde kreeg ik (ik denk) een Hongaar aan de lijn, heb zelf ook Hongaren in de guild dus dat accent hoor ik wel een beetje, was een prima kerel. Hij zat zichzelf steeds in te dekken,
"Oh, so I need to send a picture of my drivers lincens and ID card?"
"Yes that is to make sure you are the holder of that acount."
"Ah okay"
"Not that I am implaying to you are lying."
"You said that your character got moved? Then I suggest you type that in too, then they will teleport you character back to the original server if the problem is resolved."
"Ah okay thank you"
"Oh I dont mean transport ofcourse, server move..."
"Mage much?"
Anyway toen moest ik weer naar het werk.
Inkoppertje? Mensen de raid moeten wel het belang van dots stacken doorhebben, en dat hebben ze nu, vanavond gaat ie neer! Gister nog even half afk mn huntertje gelevelled (Enemy of the State was op tv). Heb het Amphitheater gedaan en wat start questjes in Zul Drak en toch rond de 600k XP gepakt... Best prima!Nee!? Kun je die stacken?
Das ook de bedoeling dus, anders gaat ie nooit down
3.1 patchnotes zijn wel veelbelovend, heeft iemand al ergens gelezen wanneer de patch wordt geimplementeerd?
Blizzard kennende, 10 weken.
Dag boek (
)
Gisteravond weer even heerlijk gespeeld. Afgelopen zondag voor het eerst in een week tijd weer ingelogd en alleen Alterac Valley gedaan. Wel lekker 4 achievements gehaald:
Toen ik in Un'Goro was heb ik even flink zitten questen. In anderhalf uur tijd heb ik zes quests afgerond zodat ik een kleine 60k xp rijker was. Ik merk dat het questen een stuk beter gaat nu ik m'n actionbar opgeschoond heb. Ik zorg er voor dat ik mobs charge gevolgd door een heroic strike en een thunderclap. Dan krijgen ze een sunder armor en een hamstring over zich heen. Dan wissel ik af met Heroic Strike, Thunderclap, Mortal Strike en Overpower. Als afsluiting zorg ik er voor dat m'n rage-balkje goed vol zit en dan krijgen ze een Execute over zich heen. Gaat vrij goed. Na een gemiddeld level 54 beest heb ik nog ruim 60-70% HP over.

Gisteravond weer even heerlijk gespeeld. Afgelopen zondag voor het eerst in een week tijd weer ingelogd en alleen Alterac Valley gedaan. Wel lekker 4 achievements gehaald:
- Stormpike perfection
- Alterac Valley Victory
- The sickly gazelle
- 5 Daily quests complete
Toen ik in Un'Goro was heb ik even flink zitten questen. In anderhalf uur tijd heb ik zes quests afgerond zodat ik een kleine 60k xp rijker was. Ik merk dat het questen een stuk beter gaat nu ik m'n actionbar opgeschoond heb. Ik zorg er voor dat ik mobs charge gevolgd door een heroic strike en een thunderclap. Dan krijgen ze een sunder armor en een hamstring over zich heen. Dan wissel ik af met Heroic Strike, Thunderclap, Mortal Strike en Overpower. Als afsluiting zorg ik er voor dat m'n rage-balkje goed vol zit en dan krijgen ze een Execute over zich heen. Gaat vrij goed. Na een gemiddeld level 54 beest heb ik nog ruim 60-70% HP over.
Dit topic is gesloten.