Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 180 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 47.570 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
Bosmonster schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 16:56:
[...]

Ik heb 5 eieren geopend tot nu toe..

1: aged yoke
2: pet nr 1
3: pet nr 2
4: pet nr 3
5: pet nr 4

:+ Volgende week de mount dan maar :P
Ik heb van mijn eieren tot nu toe het volgende: 2x Proto-Drake Whelp, 2x White Tickbird Hatchling, 1x Tickbird Hatchling, 2x Cobra Hatchling en 1x aged yoke. Hopelijk krijg ik ooit nog de Green Proto-Drake, hoewel mijn ik mijn engi flying mount ook wel leuk vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09:39
Er gaan grote class changes komen las ik net. Ben wel benieuwd hoe dat dan gaat als hunter zijnde. Je hebt geen ammo meer. Maar moet je dan nog wel een pijltype aanschaffen (op dezelfde manier als je normaal pijlen zou kopen) om de kracht te kunnen bepalen van je pijlen/aanvallen?

Waar kan ik trouwens een lijst vinden waarin alle changes staan voor alle classes? Dan kan ik dit eventueel wel in de startpost zetten.

[ Voor 19% gewijzigd door Zeror op 06-02-2009 23:36 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11:20
Rakkerzero schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 23:36:
Er gaan grote class changes komen las ik net. Ben wel benieuwd hoe dat dan gaat als hunter zijnde. Je hebt geen ammo meer. Maar moet je dan nog wel een pijltype aanschaffen (op dezelfde manier als je normaal pijlen zou kopen) om de kracht te kunnen bepalen van je pijlen/aanvallen?
Consumable ammunition has been removed from the game. Arrows and bullets no longer stack, but are not consumed. Ranged attack speed bonus gained from quivers and ammo bags will be preserved in a different capacity.

Dus je hebt ze wel, maar hoeft geen nieuwe te kopen.

http://www.mmo-champion.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mili
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-05-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 14:12:
[...]

Grrrrrr. Ik ben bezig met mijn zevende ei. Tot nu toe twee vogels en voor de rest alleen maar slechte eieren. :(
wees blij dat je wat leuks krijgt uit je eieren ik ben ooit voor de frenzyheart gegaan. en heb 3 weken lang daillies gedaan om er achter te komen dat het beste dat ik kan krijgen een flask is die me voor 5 minuten in een wolvar veranderd. die net zo rare is als de green protodrake. en snel switchen naar oracles is er sinds patch 3.0.8 ook niet meer bij nu het killen van frenzyheart defenders geen rep meer geeft. wat dat betreft ben ik denk ik iets zwaarder benadeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
Paprika schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 23:42:
[...]

Consumable ammunition has been removed from the game. Arrows and bullets no longer stack, but are not consumed. Ranged attack speed bonus gained from quivers and ammo bags will be preserved in a different capacity.

Dus je hebt ze wel, maar hoeft geen nieuwe te kopen.

http://www.mmo-champion.com/
Op Wowhead staat het allemaal net iets duidelijker vind ik :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:36

Bezulba

Formerly known as Eendje

Mili schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 00:38:
[...]

wees blij dat je wat leuks krijgt uit je eieren ik ben ooit voor de frenzyheart gegaan. en heb 3 weken lang daillies gedaan om er achter te komen dat het beste dat ik kan krijgen een flask is die me voor 5 minuten in een wolvar veranderd. die net zo rare is als de green protodrake. en snel switchen naar oracles is er sinds patch 3.0.8 ook niet meer bij nu het killen van frenzyheart defenders geen rep meer geeft. wat dat betreft ben ik denk ik iets zwaarder benadeeld.
ehm switchen is gewoon eazy, opnieuw die dude in de cave neerslaan, beestje in leven laten waar jij heen wil switchen en voila`

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Thormodo schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 10:34:
[...]

Op Wowhead staat het allemaal net iets duidelijker vind ik :).
Thanks. Dit is duidelijk genoeg.

Ik heb de aankondiging van dit nieuws in de startpost gezet helemaal aan het begin. Op deze manier is het bericht bijna onmisbaar als je het topic opent :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winkelwagen
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-09 20:20
Ik heb als ze dan toch mana-regen aan willen gaan pakken dat ze dan ook threat aan gaan pakken. Het is natuurlijk zot dat je mits niet overgeared bent je je lekker suf kan spammen met damage-dingen en geen aggro trekt.

Het hangt natuurlijk erg van de situatie af en de groepsopstelling, maar ze mogen het voor de dps ook wel wat lastiger maken in raids.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Neeeee!!! Maak het DPS niet moeilijker! Ze zijn al retarted genoeg!

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://xs536.xs.to/xs536/09066/wowscrnshot_020709_103009166.jpg.xs.jpg

:x

[ Voor 43% gewijzigd door Smultie op 07-02-2009 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 10:50
Je moet ook niet zoveel in gold handelen met die Chinezen, terwijl je glider aan het farmen is.

[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 07-02-2009 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na 2 weken inactiviteit op mijn pally, hem weer fanatiek opgepakt. Meteen TBC gekocht en 3 maanden speeltijd. Eerst door Felwood en Winterspring heen gebuffeld tot lv 58 daarna meteen outland ingedoken.

En mensen hebben het eerder al gemeld maar wat gaat dat razend snel vooral gearwise (Q rewards van dungeon en group quests die 3 keer zo goed zijn als het beste wat je in preraid vanilla kan looten). Heb ook een paar rl's weer aangespoord om in te loggen en toen samen met de lv 77 dk van een vriend van mij slave pens BF en ramps gecleared(imba). Ondertussen rustig aan het questen in zangarmarsh op lv 63.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Bosmonster schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 13:33:
[...]

Je moet ook niet zoveel in gold handelen met die Chinezen, terwijl je glider aan het farmen is.
:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
winkelwagen schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 11:37:
Ik heb als ze dan toch mana-regen aan willen gaan pakken dat ze dan ook threat aan gaan pakken. Het is natuurlijk zot dat je mits niet overgeared bent je je lekker suf kan spammen met damage-dingen en geen aggro trekt.

Het hangt natuurlijk erg van de situatie af en de groepsopstelling, maar ze mogen het voor de dps ook wel wat lastiger maken in raids.
Dat is echt pure onzin. Ten eerste, als ik als retpaladin als een gek ga DPSen in het begin van een willekeurig fight dan outthreat in de tank voor een seconde of 2. Verder heb ik 0 abilities om aggro/threat weg te krijgen, dus dan zou je gewoon DPS nerfen. Waar is dat goed voor dan? Je moet nu toch ook al redelijk veel lopen etc. Als je als DPS niet weet wat je moet doen ga je gewoon dood, nu ook al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Mjah, heb echt niks gedaan afaik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
wees is aardig voor me freekje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
T!m0n schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 14:11:
[...]

Dit zal niet zonder reden zijn.
True, hij zal wel iets van glider hebben gebruikt, gold gekocht of mensen ingame verrot gescholden hebben zoals gewoonlijk.
Verder is Smultie natuurlijk een enorm beledigende naam voor alle smulrollen over de hele aarde :)

Buiten dat kan ik me niet iets voorstellen wat hij heeft gedaan :)

./kiss Smultie :P

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winkelwagen
Ilya schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 13:47:
[...]

Dat is echt pure onzin. Ten eerste, als ik als retpaladin als een gek ga DPSen in het begin van een willekeurig fight dan outthreat in de tank voor een seconde of 2. Verder heb ik 0 abilities om aggro/threat weg te krijgen, dus dan zou je gewoon DPS nerfen. Waar is dat goed voor dan? Je moet nu toch ook al redelijk veel lopen etc. Als je als DPS niet weet wat je moet doen ga je gewoon dood, nu ook al.
Dat hebben moonkins ook niet. Je hoeft ook niet in het begin van het gevecht direct los te kunnen gaan met 5k dps. Aggro is gewoon een onderdeel van tactiek, meer rekening houden met aggro-resets. Net als ik zometeen meer manamanagement moet (alliteratie :P ) gaan doen, is het natuurlijk een beetje gek te verwachten dat een dps behalve op het begin, tijdens het gevecht compleet los kan gaan zonder zich ergens druk om te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

had ik ook, account closure, perm ban is dat, had account verkocht ooit en gold verkocht. Na een lange slijm mail naar blizzard and wat onwaarheden trapten ze erin en hebben ze de account weer actief gemaakt en speel ik ondertussen weer lekker verder (ofc geen gold , acc's meer verkopen )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:19
Routed schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 14:16:
[...]

True, hij zal wel iets van glider hebben gebruikt, gold gekocht of mensen ingame verrot gescholden hebben zoals gewoonlijk.
Verder is Smultie natuurlijk een enorm beledigende naam voor alle smulrollen over de hele aarde :)

Buiten dat kan ik me niet iets voorstellen wat hij heeft gedaan :)

./kiss Smultie :P
Ik weet de reden wel, HIJ HUGGED MIJ INGAME !!!

reden genoeg om te bannen imo !

!!!!

need more !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik wil je ook wel huggen.
Als je mee gaat SSC Lurker.!

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 16:01:
[...]

had ik ook, account closure, perm ban is dat, had account verkocht ooit en gold verkocht. Na een lange slijm mail naar blizzard and wat onwaarheden trapten ze erin en hebben ze de account weer actief gemaakt en speel ik ondertussen weer lekker verder (ofc geen gold , acc's meer verkopen )
Mjah, heb alleen nooit gold gekocht :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Mmz, ik heb in december nog een acc. verkocht.
Betekend dit dat als ik weer wil beginnen mijn nieuwe account kans heeft gebanned te worden?

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zag net in de patchnotes dat in de volgende patch ook de dual talentbuild komt :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 18:59:
Zag net in de patchnotes dat in de volgende patch ook de dual talentbuild komt :*)
Das knap, want er zijn nog geen patchnotes ;)

Er zijn alleen ideeen voor wat er misschien in gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-09 02:09
hahaha lol epic :P

WoW Intervention!

http://www.youtube.com/watch?v=GpkQSB_h5lY

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
winkelwagen schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 14:55:
[...]

Dat hebben moonkins ook niet. Je hoeft ook niet in het begin van het gevecht direct los te kunnen gaan met 5k dps. Aggro is gewoon een onderdeel van tactiek, meer rekening houden met aggro-resets. Net als ik zometeen meer manamanagement moet (alliteratie :P ) gaan doen, is het natuurlijk een beetje gek te verwachten dat een dps behalve op het begin, tijdens het gevecht compleet los kan gaan zonder zich ergens druk om te maken.
Dat verwacht ik ook niet, ik reageerde alleen op de onzinnige comment dat threat moeilijker controleerbaar zou moeten worden voor dps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

Zo, net 68 gedinged. :) Nu lekker naar Northend. :D

Lol, heb zojuist de gehele guild in een keer kunnen rickrollen. Heb via notes the complete tekst neer gezet. Daarna geroepen dat ze hun notes moesten bekijken. Geweldige die reacties van ze. Ook een paar die niet wisten wat een rickroll was. :P

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:19
Pro, kan niet anders zeggen : D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

Borgoth schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 22:28:
Zo, net 68 gedinged. :) Nu lekker naar Northend. :D

Lol, heb zojuist de gehele guild in een keer kunnen rickrollen. Heb via notes the complete tekst neer gezet. Daarna geroepen dat ze hun notes moesten bekijken. Geweldige die reacties van ze. Ook een paar die niet wisten wat een rickroll was. :P
rickroll is zó 2008

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ko-
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 16:32

-ko-

Leidend Voorwerp

Ding 58, hoi outlands!

Heb in een uur spelplezier al een heleboel gear vervangen. Das toch raar...

Wa Doede Nou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

lol krijg ik net mailtje van blizzard, ALUCARDU has been moved to a different server. What, log in op me alt, leeg. Wordt ik gedisc en boem password change. Dag acc. Oh gezus.

Secret password is verandert en heb geen CD-Key meer. Das wel zuur.

[ Voor 16% gewijzigd door MrVegeta op 08-02-2009 01:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winkelwagen
Wat een hoop narigheid de laatste tijd hier D:

Ik hoop dat het allemaal goedkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Morgen maar ff bellen met die lui, hopelijk hoeft het geen weken te duren yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
MrVegeta schreef op zondag 08 februari 2009 @ 01:47:
lol krijg ik net mailtje van blizzard, ALUCARDU has been moved to a different server. What, log in op me alt, leeg. Wordt ik gedisc en boem password change. Dag acc. Oh gezus.

Oh my .... Dat zuigt. Heb jij je account altijd voor jezelf gebruikt of liet jij ook anderen je account gebruiken? In het laatste geval zul je waarschijnlijk weinig kans hebben.

Maar waarom heb je jouw CD-key niet meer. Die zit toch gewoon in de doosjes? 1 van de 3 keys heb je toch nog wel? Volgens moet dat wel genoeg zijn voor blizzard.

[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 08-02-2009 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

1 van de drie keys is geen probleem natuurlijk, maar de de key van WOW heb ik niet meer, al jaren niet meer trouwens. Verder doe ik niet aan acc sharing en heb ik in een virsus scan een keylogger/trojan horse gevonden. En die lui hebben ook in me hotmail account gezeten. De mailtjes van blizzard wilden ze deleten maar daar faalden ze op lol.

Tip die ik jullie hier allemaal kan geven, verander je login naam naar iets randoms zoals pizzadoos ofzo op die manier kunnen ze je wachtwoord wel hebben maar nooit inloggen.

http://eu.blizzard.com/support/webform.xml deze ga ik morgen invullen en opsturen en ook maar ff met blizzard bellen.

Maar alles duid er wel op dat er met het account is geklooid, name change/server change/password change...

[ Voor 17% gewijzigd door MrVegeta op 08-02-2009 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-09 21:19

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

MrVegeta schreef op zondag 08 februari 2009 @ 11:51:
Tip die ik jullie hier allemaal kan geven, verander je login naam naar iets randoms zoals pizzadoos ofzo op die manier kunnen ze je wachtwoord wel hebben maar nooit inloggen.
Het veranderen van je login naam is volgens mij niet mogelijk.

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Typisch :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dol_Fijn
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-08 01:12

Dol_Fijn

ToeTerdeToeT

Ik dacht dat je juist een key van de originele versie nodig had (vanilla dus). Met de upgrade keys kan je nog niet aantonen dat je de houder bent van de originele game.

Toevallig vanochtend een berichtje op het forum dat een alt van een guildie die tijdelijk GB rechten had, de GB heeft leeg gehaald. Persoon die het had gezien had geen telefoonnummers, dus ik ben maar begonnen met bellen van de GM en de guildie in kwestie.

Ach zal wel los lopen...zat nog niet zo heel veel wotlk stuff in de GB...wel veel oude troep zoals hearts, gems en SWP patterns. Normaal gesproken krijg je alles terug. Ben blij dat ik een authenticator heb tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

Lijkt me een dure grap om te doen, of was name change en server migration gratis op jouw realm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Dol_Fijn schreef op zondag 08 februari 2009 @ 12:09:
Ik dacht dat je juist een key van de originele versie nodig had (vanilla dus). Met de upgrade keys kan je nog niet aantonen dat je de houder bent van de originele game.

Toevallig vanochtend een berichtje op het forum dat een alt van een guildie die tijdelijk GB rechten had, de GB heeft leeg gehaald. Persoon die het had gezien had geen telefoonnummers, dus ik ben maar begonnen met bellen van de GM en de guildie in kwestie.

Ach zal wel los lopen...zat nog niet zo heel veel wotlk stuff in de GB...wel veel oude troep zoals hearts, gems en SWP patterns. Normaal gesproken krijg je alles terug. Ben blij dat ik een authenticator heb tegenwoordig.
Wat maakt het uit of je de key van wow vanilla moet hebben of van een TBC? Ach ja weet jij vast ook niet, zien het morgen wel ff :). Denk wel dat er wat valt te regelen.

Mooi klote van je guild bank :<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dol_Fijn
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-08 01:12

Dol_Fijn

ToeTerdeToeT

Omdat je juist met de originele wow alles registreert, NAW gegevens. Plus dat er op het webform ook wordt gevraagd om de Original CD-Key.

Mijn vriend is op oudejaarsavond "gehacked". Ik was online op dat moment en hij was beneden, dus gelijk ticket GM. Volgende dag was alles al geregeld en had ie alles terug. Toen ook een webform ingevuld en met alles aan kunnen tonen dat hij de originele eigenaar was.

Wat heb je dan met die originele doos gedaan? Zoiets bewaar je toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Die is in een verhuizing oid kwijt geraakt, blizzard kan toch niet verwachten dat je dingen 5 jaar lang bewaard... anyway als het goed is hebben ze mijn gegevens etc en is een kopie van mijn rijbewijs etc genoeg. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

Lijkt mij dat je met een Wotlk key kan aantoned dat het account van jouw is. Jij kan die key geven en die key staat geregistreerd op jouw account. Hopelijk heb je geen onzin gegevens ingevuld bij woonplaats enzo, anders ben je echt de sjaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Dat kan ik me niet meer herinneren maar geloof dat dat wel goed zit, wel jammer zeg... had niet verwacht dat hij mij ooit zou overkomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

Ik heb gelijk maar even gezorgd dat mijn info klopt. Ik wil niet dat als mij hetzelfde overkomt dat ik dan ook echt me account kwijt ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dillithium
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-09-2021
Ik hoor inderdaad ook steeds vaker over account hacks, toch maar ff een scan doen =/
Bedankt dat je het hebt gepost!

[ Voor 3% gewijzigd door Dillithium op 08-02-2009 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Dillithium schreef op zondag 08 februari 2009 @ 12:43:
Ik hoor inderdaad ook steeds vaker over account hacks, toch maar ff een scan doen =/
Bedankt dat je het hebt gepost!
Hehe, heb net ook maar ff mijn pass veranderd voor de zekerheid. Mn account info klopt gewoon en staat al sinds te introductie van auto incasso ook aan mijn bankaccount gekoppeld welke dezelfde userinfo heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ja hier ook, bankrekening is al jaren gekoppeld aan me acount die hetzelfde is :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-09 22:57
MrVegeta schreef op zondag 08 februari 2009 @ 01:47:

scan alvast je paspoort in en mail die naar ze als ze ernaar vragen kun je aangeven dat je dat al gedaan hebt

(of in ieder geval bij de hand hebben, het is nl of de key of je paspoort)

bij mij duurde het 7 weken voordat ik antwoord had (lang leve het hebben van meerdere accounts)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

7 weken voor je antwoord had waarop? Dat mailtje? Ik ga gewoon bellen, maandag ochtend om te vragen wat ze willen hebben en maandag op de middag om te regelen dat ik alles heb. Ga echt geen 7 weken wachten for fuck sake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Hoe kan ik trouwens een Blizzard Authenticator kopen zonder credit card (die heb ik namelijk niet)?
Blizzard Eu Store accepteert alleen creditcards. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Rakkerzero schreef op zondag 08 februari 2009 @ 13:48:
Hoe kan ik trouwens een Blizzard Authenticator kopen zonder credit card (die heb ik namelijk niet)?
Blizzard Eu Store accepteert alleen creditcards. :/
Iemand vragen met een creditcard?

Tijd voor een inkoopactie :P

[ Voor 5% gewijzigd door Bosmonster op 08-02-2009 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Helaas kan je dr maar 3 per bestelling (en dus per verzendkosten à ongeveer 10 euro) krijgen.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

./facepalm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Succes igg MrVegeta ;) toch maar tijd voor zo'n en ik quote "onnodige Authenticator" als je maar voorzichting omspringt met je gegevens ;) Sorry maar ik meen het echt als ik zeg veel success het blijft rot maar vond de opmerking wel lachen ik meen me ooit te herinneren in een oud topic dat je dat eens geroepen had. Of was het nou Smultie ?

Eitherway beide geluk

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Dat kan ik best wel eens gezegd hebben ja :P
En ik blijf erbij dat ik niet gehacked ben nu (kan ook gewoon inloggen op de WoW-site).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

SMulTiE schreef op zondag 08 februari 2009 @ 15:38:
Dat kan ik best wel eens gezegd hebben ja :P
En ik blijf erbij dat ik niet gehacked ben nu (kan ook gewoon inloggen op de WoW-site).
Ja wist niet meer zeker wie van de 2 het was vandaar maar het blijft rot zowel voor jouw als voor vegeta ? Heb jij overigens nu wel je account al terug of niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Nog niet. Die hele zaak is gesloten in 't weekend lijkt 't.
Ga ze morgen wel bellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
SMulTiE schreef op zondag 08 februari 2009 @ 15:43:
Nog niet. Die hele zaak is gesloten in 't weekend lijkt 't.
Ga ze morgen wel bellen!
Ja ze hebben een beetje conservatieve (understatement) openingstijden voor een 24/7 service, maar daar mocht ik niet meer over zeuren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

http://www.myspace.com/narf2k das waarschijnlijk de gast die me account heeft gekocht. Mijn e-mail adres is verandert naar spamzooi@googlemail.com en mijn char is naar een duitse server gemoved.

[ Voor 5% gewijzigd door TheZeroorez op 08-02-2009 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
MrVegeta schreef op zondag 08 februari 2009 @ 17:07:
http://www.myspace.com/narf2k das waarschijnlijk de gast die me account heeft gekocht. Mijn e-mail adres is verandert naar spamzooi@googlemail.com en mijn char is naar een duitse server gemoved.
Laat zulk soort dingen maar buiten GoT. 't is niet zo netjes namelijk ;)

[ Voor 43% gewijzigd door PromoX op 08-02-2009 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

En houd het ook nuttig aub ;)

[ Voor 89% gewijzigd door TheZeroorez op 08-02-2009 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Zo eindelijk 80 gehaald met m'n DK, nu op zoek naar de beste dps build voor dungeons/raids. Al gekeken op http://deathknightbuilds.com/ maar daar word ik niet veel wijzer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:14
shoombak schreef op zondag 08 februari 2009 @ 22:06:
Zo eindelijk 80 gehaald met m'n DK, nu op zoek naar de beste dps build voor dungeons/raids. Al gekeken op http://deathknightbuilds.com/ maar daar word ik niet veel wijzer van.
Ik zou hier "even" kijken, en dan met name de raid dps thread: http://elitistjerks.com/f72/

Bottom line is eigenlijk: er is atm geen "beste" build voor dps want er zijn bakken resulaten van mensen die met totaal verschillende builds heel goede dps zijn. Wat speel je zelf 't liefst, DW of 2H? Dan nog zijn de meeste trees viable voor goede dps, welke tree trekt je het meest aan? :)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
porn* schreef op zondag 08 februari 2009 @ 23:03:
[...]

Ik zou hier "even" kijken, en dan met name de raid dps thread: http://elitistjerks.com/f72/

Bottom line is eigenlijk: er is atm geen "beste" build voor dps want er zijn bakken resulaten van mensen die met totaal verschillende builds heel goede dps zijn. Wat speel je zelf 't liefst, DW of 2H? Dan nog zijn de meeste trees viable voor goede dps, welke tree trekt je het meest aan? :)
Dit is mijn huidige build:

http://www.wow-europe.com...0000000000000000000000000

Tips? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evleerdam
  • Laatst online: 16-09 22:07
Net een beetje aan het levelen op me level 79 hunter, dropt er opeens Je'Tze's Bell

Nu ja, kan er met een beetje moeite wel 10k voor krijgen denk ik, schijnt één van de beste healing trinkets te zijn. Maar aangezien ik volgende week weer voor minimaal een half jaar stop met WoW, vond ik het beter om hem meteen te verkopen. Iemand bood 8k, maar heb hem verkocht voor 6.5k, hij helemaal blij :*)

Nu weet ik niet wat ik moet doen met het geld, eerst dus epic mount kopen voor mn alt, maar dan? Krijg helaas geen rente als ik het in de bank zet in WoW ;)

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:14
Dit is zo'n beetje "de" optimale 2H blood dps spec met de beste talents voor optimale dps: http://www.wowhead.com/?talent=jfVMqu0IsbotzAoG0x0hZfM

PS en IT voor diseases, Obliterate voor de buff en Hearstrike is <3

Eventueel kun je ook voor een disease-less build gaan als 51/0/20, voor Necrosis en BCB. Again, personal preference, volgens mij zijn er geen sluitende conclusies over wat meer dps doet :)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ko-
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 16:32

-ko-

Leidend Voorwerp

Ding 59. Zo, dat gaat ECHT hard op Outlands...

Veel vette gear, veel XP! Het valt me wel op dat ik er veel sneller dood ga maar dat zal wel te maken hebben met mijn skills als rogue. :9

Wa Doede Nou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik merkte hetzelfde -ko- ben binnen een paar dagen van 58-65 gegaan trouwens dat dood gaan heb ik weinig van gemerkt misschien te maken met het feit dat ik een pally ben bubble + LoH en meer van dat soort grappen.

Dinsdag en woensdag vrij dan maar eens naar 68 en northrend!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11:35

Auredium

Informaticus Chaoticus

Ding!
Level 79.

Behoorlijk aan het questen in Zul'Drak. Ik ben langzaamaan door de quest daar heen. Iets van twee normale quest open staan (zullen wel wat subquests hebben) en nog een stuk of 4 GunDrak quests open staan. Denk dat ik toch naar een nieuwe locatie zal moeten gaan om level 80 te kunnen dingen. Alhoewel bij mij level 80 nog wel even zal duren. ( Casual gamer dat ik ben. :P )

Overigens de eerste keer sinds lange tijd dat ik gear improvement heb weten te bemachtigen. Mijn mage bevind zich nu boven de 10k in mana en health. Alhoewel mijn gear nog steeds crap is.

[ Voor 0% gewijzigd door Auredium op 09-02-2009 08:27 . Reden: wow rare gedachtesprongen tijdens het typen. :/ ]

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

liefdagboek,

Druk weekend gehad wederom weer niet mogen raiden van de rl's dus ik was het gisteravond zat om me mond te houden kortom, al me gal gespuwed in /g aangezien ik al meerdere malen het prive had gedaan en er niks mee gedaan werd anders dan ja soon kan je mee.

Wat resulteerde in een zeer leuke discussie want ze zaten in een Raid, kreeg gelijk naar me oren van ja leuk maar je bent toch mee genomen al een paar keer. Waarop ik dus nog pissiger uit me slof schoot van wat een onzin das niet waar waarop de GL de andere ter verantwoording riep dat ik idd since ik prot specced was geen raid meer heb meegemaakt. Was toen opeens wel erg stil, heb het maar laten hangen aangezien ik ongeveer op dat moment al zo pissig was dat de halve 25 man aan het discuseren was ipv raiden. Dus we gaan nog maar babbellen met de GL erover.

Voor Kapoen weer langs komt ;) Ja ik weet dat ik Fury moet gaan als ik wil raiden want we hebben teveel tanks maar je kan mij niet vertellen dat ik zelfs niet in een 10-man kan komen omdat de 25 Mans tanks hier ook voor worden uitgekozen en die gear helemaal niet nodig hebben sterker nog dan word de gear gewoon DE-ed.

Zo nu even de leuke dingen ik zag dat ik in Sholozar helemaal de Oracles Rep nog niet gestart was ( Heb Sholozar / The Storm Peaks & Zul'drak overgeslagen met questen ) dus heb ik zaterdag avond maar even snel in Sholozar gaan questen, resultaat was na ongeveer 2 uur en 54 Quests verder was ik 700g rijker en had ik 25% van The Oracles rep al gehad dus nog 75% ( kleine 7k rep ) tot revered.

Tevens moet ik jammoer genoeg nog steeds 5 Elders en ben bang dat ik het dus niet meer ga halen met me Elder title :( toch jammer maar hopen dat ik in 2 a 3 avonden die Elders Of The Dungeons kan afmaken.Kortom dat word opzoek naar saved id's om even snel in and out te rennen.

Tevens herinnner ik met net dat ik de Quest Chain voor The Sons of Hodir ook nog niet gestart heb dus daar gaan we van de week maar even aan werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dagboekje,

huppa enkel zondag kunnen spelen maar om 12 uur ( level 78 - 2% ) begonnen spelen ( 2 x pauze van 15 minuten om wat eten te nuken ) en om 19.15 80 gedinged op m'n DK. Chanai kan eindelijk aan het gearen beginnen :) 10 minuten na men ding gelijk m'n guildies me overal naartoe gesleurd. Voor nog geen uur in 80 te zitten en hoofdzakelijk greens te hebben ( dungeons geskipped omdat questen 10 x sneller gaat ) was een single target dps van 1700 en een AOE damage van 2500 dps niet zo slecht denk ik :) Eerst was Uk heroic aan de beurt en daarna nexus heroic , ok ik geef toe het zijn niet de moeilijkste maar na een uurtje klooien was ik toch een aantal badges en achievements rijker. Op naar meer heroics en dan Naxxramas volgende week misschien al , als ik geluk heb met drops ( wat ik nog nooit gehad heb maar hoop doet leven :) )

Hineah / Chanai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11:35

Auredium

Informaticus Chaoticus

Overigens. Het lukte mij eindelijk om in de BG SotA te komen maar beide keren werd ik (en sommige anderen met mij) eruit geknikkerd zonder enige reden. Er was ook geen enkel bericht over te weinig spelers. Gewoon na een aantal minuten boets eruit, terug in Dalaran bij de portal. Geen achievement of tokens ofzo. :?

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Hunter 80
2 gebieden leeggequest@80 = 2k gold
Was tijdens het levellen marksman met een gorilla (volley grind ftw)

Nu omgespecced naar survival (5/15/51) maar omg wat een mana consuming build >_<

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Dol_Fijn schreef op zondag 08 februari 2009 @ 12:09:

Dacht dat ze Guild Banks niet meer restoren omdat je zelf verantwoordlijk bent voor wie er rechten tot heeft?

Ben blij dat ik tijd terug zon authenticator heb gekocht, ben nu stuk minder bang dat mn acc gehackt word :)

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:41

Snuffel

Vroem!

Dagboek item,

zo, na een hele tijd geen wow meer te hebben gespeeld (ik was het zat op mijn server) was ik blij om te lezen dat er een nieuwe server was geopened. Saurfang.
Gelijk daar een druid (A) gerolled. Heerlijk, om weer eens te beginnen met een compleet nieuwe server.
Geen economie, geen geld, geen bags, niets.
Samen met een maat van me hebben we wel direct een guilde opgericht, en zijn iedereen gaan inviten die maar wilde joinen. Veel nieuwe spelers ook op dit realm, echte beginners die je nog alles moet uitleggen.
Klinkt misschien saai, vervelend, maar juist hier zie ik mogelijkheden. Deze mensen kan je leren spelen met als doel ze in je guild te hebben en te houden. Ondertussen al zo'n 170 members. Uiteindelijk zal daar misschien een 20% actief van overblijven, en dat is precies wat we willen.
Gewoon dedicated mensen die lekker willen spelen. We hebben niet de intentie om server firsts te scoren, maar we willen wel lekker meedraaien in de endgame content.
Inmiddels al een vast groepje in ons guilde weten te vinden dat lekker samenspeelt. Heerlijk.

Ben nu level 30 met mijn druid, en het gaat voorspoedig. Helaas geen ene rooie rotcent op zak. Spells kopen gaat amper, laat staan een mount...

Anyway: mensen die een guilde zoeken, /w me ingame: Iridal.

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Lief dagboek,

Van het weekend niet zo heel veel gespeeld. Zaterdag de hele dag aan het rondtuffen geweest langs familie, en zondag was ik erg brak van een feestje. Nog wel Sart gedaan (hand-token geloot *O* ) en bezig geweest m'n broertjes te boosten. Die hebben beiden een warlock gerolled op m'n server, erg gezellig :)

Waar ik nu wel van begin te balen is dat hele "No additional instances" verhaal, het is echt drama. Vrijdagmiddag (zitten de instances al vol), in het weekend was het echt een enorm drama. Stonden gewoon rijen voor SFK (en nee, nieteens high levels). Wordt tijd dat ze in ieder geval eens laten weten wat ze er aan gaan doen en wanneer. Argent Dawn had gisteravond ook weer een queue van 350.
evleerdam schreef op maandag 09 februari 2009 @ 00:09:
Net een beetje aan het levelen op me level 79 hunter, dropt er opeens Je'Tze's Bell

Nu ja, kan er met een beetje moeite wel 10k voor krijgen denk ik, schijnt één van de beste healing trinkets te zijn. Maar aangezien ik volgende week weer voor minimaal een half jaar stop met WoW, vond ik het beter om hem meteen te verkopen. Iemand bood 8k, maar heb hem verkocht voor 6.5k, hij helemaal blij :*)
Best bizarre prijzen. Volgens mij zijn die mensen die zulke bedragen neerleggen 'casuals' die uberhaupt niet gaan raiden, of mensen die gold buyen. Er droppen veel betere trinkets.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11:13

vhal

ಠ_ಠ

Bokkie schreef op maandag 09 februari 2009 @ 08:58:
Hunter 80
2 gebieden leeggequest@80 = 2k gold
Was tijdens het levellen marksman met een gorilla (volley grind ftw)

Nu omgespecced naar survival (5/15/51) maar omg wat een mana consuming build >_<
Grappig dat je erover begint. We raiden meestal met een MM en een SV hunter.
Mana wise heb je het volgende

SV : Explosive shot, 400ish mana, bovendien een gedeelte van je manacost van je specials terug als je crit (talent). L&L procc is ook een free cooldown, geen manacosts. Wat dat betreft is SV veel beter qua manamanagement.

MM : Chimerashot, 800ish mana. De MM tree heeft géén mana-on-crit-return. RR is bagger tijdens een boss omdat je zelden RapidF kan proccen (misschien met adds..). De meeste gevechten duren toch iets van 3 minuten max, dus de combi readiness-RF zal je niet vaak voor de 2e keer kunnen gebruiken.

Efficiency kan je wel kiezen, maar elke (zelfrespecterende) MM zal deze talent niet kiezen. Tegenwoordig als gevolg van de Steadyshot nerf, zal je óók Aimed en Arcaneshot in je “shotrotatie” mee moeten nemen. Wat ook weer mana kost.

Om goed mee te kunnen komen als MM hunter MOET je simpelweg een JoW op de boss hebben. Slackende paladins of geen paladins zijn funest voor je dps (je moet dan continue switchen naar AotV). Omdat 1 simpele shotrotatie als MM ruim 2000 mana kost en ik buffed rondloop met een 15k manapool ben je na 30-40 seconden al OOM. De SP mana regen is simpelweg niet genoeg.
Het zou erg fijn zijn als Blizzard RapidRecurp zou veranderen in een mana-on-crit-return. Want in zijn huidige vorm is het nogal gimped. Voor farmen is het daarentegen heerlijk.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
deadsy33 schreef op maandag 09 februari 2009 @ 09:36:
[...]

Grappig dat je erover begint. We raiden meestal met een MM en een SV hunter.
Mana wise heb je het volgende

SV : Explosive shot, 400ish mana, bovendien een gedeelte van je manacost van je specials terug als je crit (talent). L&L procc is ook een free cooldown, geen manacosts. Wat dat betreft is SV veel beter qua manamanagement.

MM : Chimerashot, 800ish mana. De MM tree heeft géén mana-on-crit-return. RR is bagger tijdens een boss omdat je zelden RapidF kan proccen (misschien met adds..). De meeste gevechten duren toch iets van 3 minuten max, dus de combi readiness-RF zal je niet vaak voor de 2e keer kunnen gebruiken.

Efficiency kan je wel kiezen, maar elke (zelfrespecterende) MM zal deze talent niet kiezen. Tegenwoordig als gevolg van de Steadyshot nerf, zal je óók Aimed en Arcaneshot in je “shotrotatie” mee moeten nemen. Wat ook weer mana kost.

Om goed mee te kunnen komen als MM hunter MOET je simpelweg een JoW op de boss hebben. Slackende paladins of geen paladins zijn funest voor je dps (je moet dan continue switchen naar AotV). Omdat 1 simpele shotrotatie als MM ruim 2000 mana kost en ik buffed rondloop met een 15k manapool ben je na 30-40 seconden al OOM. De SP mana regen is simpelweg niet genoeg.
Het zou erg fijn zijn als Blizzard RapidRecurp zou veranderen in een mana-on-crit-return. Want in zijn huidige vorm is het nogal gimped. Voor farmen is het daarentegen heerlijk.
Ik heb geen raidbuild gehad voor mm, puur volleygrind dus wel met efficiency en de andere mana besparende talents.

tevens afwisseling van stings voor chimera man return.
DPS is wel hoger volgens mij met mijn sv build, verder is het puur een herb/alch en zal ie enkel 10 mans meepakken voor fun etc.

Maar merkte het gewoon op dat ik na de respec na elke 2 mobs gewoon oom was zowat.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmor
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-03-2021
Snuffel schreef op maandag 09 februari 2009 @ 09:00:
Dagboek item,

zo, na een hele tijd geen wow meer te hebben gespeeld (ik was het zat op mijn server) was ik blij om te lezen dat er een nieuwe server was geopened. Saurfang.
Gelijk daar een druid (A) gerolled. Heerlijk, om weer eens te beginnen met een compleet nieuwe server.
Samen met een maat van me hebben we wel direct een guilde opgericht, en zijn iedereen gaan inviten die maar wilde joinen. Veel nieuwe spelers ook op dit realm, echte beginners die je nog alles moet uitleggen.
Klinkt misschien saai, vervelend, maar juist hier zie ik mogelijkheden. Deze mensen kan je leren spelen met als doel ze in je guild te hebben en te houden. Ondertussen al zo'n 170 members. Uiteindelijk zal daar misschien een 20% actief van overblijven, en dat is precies wat we willen.
Gewoon dedicated mensen die lekker willen spelen. We hebben niet de intentie om server firsts te scoren, maar we willen wel lekker meedraaien in de endgame content.
Inmiddels al een vast groepje in ons guilde weten te vinden dat lekker samenspeelt. Heerlijk.

Ben nu level 30 met mijn druid, en het gaat voorspoedig. Helaas geen ene rooie rotcent op zak. Spells kopen gaat amper, laat staan een mount...

Ik had dus van het weekend precies hetzelfde! Gezeur in de guild, enz, enz, ik dacht laat ik eens mijn oude liefde de druid op de nieuwe server aanmaken. Man wat heb ik een lol gehad zeg! Ik ga zeker Snuffel wispen voor een plekje in de guild want ik kan niet wachten om de DM en al die andere oude dungeons in te gaan :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Timmor schreef op maandag 09 februari 2009 @ 09:47:
[...]

Ik had dus van het weekend precies hetzelfde! Gezeur in de guild, enz, enz, ik dacht laat ik eens mijn oude liefde de druid op de nieuwe server aanmaken. Man wat heb ik een lol gehad zeg! Ik ga zeker Snuffel wispen voor een plekje in de guild want ik kan niet wachten om de DM en al die andere oude dungeons in te gaan :9
Leuk! Je bent van harte welkom!
Je kan ook Jera (ja, hij heeft mijn naam gejat (met toestemming hoor)) whisperen ingame, is een Nederlander. En als je zegt dat je Iridal/Saryon/Usha kent, dan komt het helemaal goed :)
Website en Ventrilo is in de lucht, dus je kan je hart ophalen :D

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shoombak schreef op zondag 08 februari 2009 @ 22:06:
De optimale build in mijn ogen is dit. Het is een combinatie Frost/Unholy, dual wield spec. Toen ik deze spec op lvl 71 had haalde ik al 1100 dps en zit nu op lvl 80 met blue gear boven de 2000 dps in heroics.
Maar eigenlijk heeft elke build wel wat het ligt er gewoon aan wat je zelf leuk vind om te spelen.

Veel succes met het kiezen van je build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Mystikal_
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:57

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

Snuffel schreef op maandag 09 februari 2009 @ 09:00:
Dagboek item,

Hoi :D Gaat inderdaad soepel daar op Saurfang. Enige jammere is dat je wederom zonder ene rooie rotcent begint, maar dat terzijde :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:37
ShadowBumble schreef op maandag 09 februari 2009 @ 08:29:
Voor Kapoen weer langs komt ;) Ja ik weet dat ik Fury moet gaan als ik wil raiden want we hebben teveel tanks maar je kan mij niet vertellen dat ik zelfs niet in een 10-man kan komen omdat de 25 Mans tanks hier ook voor worden uitgekozen en die gear helemaal niet nodig hebben sterker nog dan word de gear gewoon DE-ed.
Ik ben nog niet tussen gekomen in heel die discussie (zelfs niet op het guild forum). Misschien zal ik mijn gedachten ook eens op dat forum zetten.

On a brighter note, ik heb afgelopen weekend eindelijk dat #@!sfdq recept voor de chocolate cake ontvangen. Het heeft maar bijna een jaar van daily cooking quests geduurd!

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje voor de rest van jullie, want ik heb de laatste tijd lagspikes ingame terwijl mijn ping redelijk normaal is (tussen de 99 en 150ms). Nu heb ik het vermoeden dat het Recount is, met name als ik kijk naar het memorygebruik. Ik heb gisteren al andere addons weggehaald die behoorlijk hoog op het lijstje stonden (lees iets beneden Recoutnt qua gebruik) zoals Atlastloot, Auctioneer etc.

De problemen leken te zijn opgelost totdat ik weer een tijdje in een BG rondliep en opeens in een grote groep gewoon "warps" kreeg. Maw, beeld stond stil, en binnen een mum van tijd schoot ik vooruit, terwijl ik netjes in elkaar werd gemept door de Alliance die om me heen stond :).

Dus de vraag, hebben meer mensen problemen met "warps" gedurende encounters?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

_Mystikal_ schreef op maandag 09 februari 2009 @ 10:00:
[...]

Hoi :D Gaat inderdaad soepel daar op Saurfang. Enige jammere is dat je wederom zonder ene rooie rotcent begint, maar dat terzijde :P
:w :w

Moet helaas werken, anders was ik wel online geweest vandaag :D
Heb weer zin om te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Betthen
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-09-2022
met dat gehacked worden, misschien ook een idee om je wow.exe te veranderen van naam. Wat ik las is dat 1 van de beste beveiligingen die je kan doen.

Met updaten wel terugveranderen wow.exe, maar voor de rest is het bij mij iets van hiho.exe ofzo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:53

Valkyre

Kitesurf FTW!

Ilya schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 13:47:
[...]

ehm Hand of Salvation? en mocht je aggro pullen zou je nog kunnen bubbelen...
daarnaast ben ik het er wel mee eens, aggro mag wel iets moeilijker worden, maar laat de mana nerf eerst maar komen, word het hopenlijk weer wat interressanter van :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

ShadowBumble schreef op maandag 09 februari 2009 @ 08:29:

Ja dat balen he teveel tanks. Voor heroics kan je altijd wel wat vinden maar raids is altijd lastiger. Vind bv voa ook echt waardeloos met 2 tanks ben je daar al klaar op 25 man. Tis ook altijd moeilijk bij ons om als tank in zo een pug te komen.

Zelf ben ik met mn warrior voor onze naxx raids ook tijdelijk maar fury omdat we anders met 6 tanks rond lopen en eigenlijk is 3 meestal al genoeg. En fury is op het moment zo goed dat ik flinke dmg kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Snuffel schreef op maandag 09 februari 2009 @ 10:07:
[...]

:w :w

Moet helaas werken, anders was ik wel online geweest vandaag :D
Heb weer zin om te spelen :)
Denk dat ik ook eens een char op een fresh server ga maken.
Weet alleen nog niet wat ik moet rollen op Saurfang, horde of ally ^^

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Book of Weekend!

Vrijdagavond was het Naxx10 tijd. We hadden weer een nette groep staan met grotendeels dezelfde mensen. Goede vriend van me ging op z'n overgeared Prot Warrior mee, en er was nog een bekende Deen die meeging in plaats van een andere. Allemaal goede bekenden, en allemaal stuk voor stuk goede spelers.
Ik was weer het healing-team, samen met dezelfde Holy Paladin als vorige week. Dit keer was hij een stuk minder arrogant en dus een stuk plezieriger. We hadden dus een Prot Warrior, Prot Paladin, Holy Paladin, 2x Elemental Shaman, Unholy Death Knight, Frostfire Mage, Feral Druid, Discipline Priest (ik) en nog een laatste die ik me even niet kan herinneren.
Alles ging eigenlijk soepel en 3uur later stonden we weer buiten. Ik heb nog wat gear kunnen scoren, zoals Sash of Mortal Desire, Scepter of Murmuring Spirits, Spirit-World Glass (deels off-spec) en Sulfur Stave als offspec.
De offhand was een flinke upgrade die op m'n wishlist stond. Verder weinig nieuws, en aankomende vrijdag zal ik waarschijnlijk weer op m'n Death Knight meegaan. Die is ondertussen bijna ingehaald door m'n Priest qua gear.

Na Naxx hebben we Malygos gedaan, welke de eerste keer was voor 8 van de 10 spelers en hij ging na ongeveer 6 tries neer! Leuk gevecht, en dit zou een snelle kill moeten zijn alle volgende keren.

Zaterdag helemaal WoW niet aangeraakt.

Zondag m'n Mage opgepakt. Grizzly Hills zo goed als afgemaakt, en nog 2 instances gedaan in de ochtend. Amphiteatre nog gedaan, ondertussen level 76 gedinged en in de avond nog 2x Gundrak gecleared, waar ik lekker bovenaan stond met 1600 DPS single target tot 2000 DPS met een paar Blizzards. De tank was een Warrior, dus ik kon niet constant Blizzard spammen helaas :P
Ik ben ook begonnen in Zul'Drak met questen en zal de komende week dat afmaken. Daarna is Sholazar Basin aan de beurt, en daarna Storm Peaks. Beetje afwisseling is goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Wootlock schreef op maandag 09 februari 2009 @ 10:23:
[...]

Denk dat ik ook eens een char op een fresh server ga maken.
Weet alleen nog niet wat ik moet rollen op Saurfang, horde of ally ^^
Roll een ally, shaman/warlock ofzo (die hebben we echt wel nodig :P) en kom in ons guilde :)
Lekker gezellie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snuffel schreef op maandag 09 februari 2009 @ 10:37:
[...]

Roll een ally, shaman/warlock ofzo (die hebben we echt wel nodig :P) en kom in ons guilde :)
Lekker gezellie!
Wie weet maak ik nog wel een Warlock aan daar :)

Ik merk dat ik me vaker verveel tussen de vrijdagavonden door (mijn enige raids) en het levelen van m'n alts op Skullcrusher is ook steeds minder 'satisfying'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Verwijderd schreef op maandag 09 februari 2009 @ 10:45:
[...]

Wie weet maak ik nog wel een Warlock aan daar :)

Ik merk dat ik me vaker verveel tussen de vrijdagavonden door (mijn enige raids) en het levelen van m'n alts op Skullcrusher is ook steeds minder 'satisfying'.
Heel herkenbaar, daarom was ik ook gestopt. Levellen van alts met een shitload gold is gewoon supersimpel.
Uitdaging: 0
Maar zonder een rooie rotcent met een waardeloze economie opnieuw beginnen is echt leuk.
Stackje Light Leather: 12S. Stackje Linen Cloth: 6S.
Kijk dat zijn echte afbraakprijzen :D
Gaat langzaamaan wel omhoog, maar voordat dit soort dingen op de xxG/stack zitten duurt wel even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Nou, net helpcentre gebeld.
Schijnbaar ben ik door een GM ingame gebanned/blocked/whatever.
Bedacht me dat ik nog een lvl71 hunter had aangegeven als cheater vrijdagnacht die in Wintergrasp rondvloog (zonder mount) en aan het minen was (glider-achtig zag 't er wel uit, was erg schokkerig aan 't "vliegen").

Ik moet iig wachten tot ik reply krijg op m'n ingevulde webform. Gelukkig zijn ze "quite on top of things lately", en is het "only a matter of DAYS".

WTF :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Binnekort ben ik lvl80 en wil ik graag daily quests gaan doen in Wintergrasp. Nu heb ik al gezocht op wowhead en thottbot maar ik heb toch nog een paar vragen. Wellicht dat jullie hier antwoord op kunnen geven.

1. Moet jouw faction Wintergrasp hebben voordat je de daily's kunt doen?
2. Kun je ze solo'en?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Snuffel schreef op maandag 09 februari 2009 @ 10:49:
Heel herkenbaar, daarom was ik ook gestopt. Levellen van alts met een shitload gold is gewoon supersimpel.
Uitdaging: 0
Maar zonder een rooie rotcent met een waardeloze economie opnieuw beginnen is echt leuk.
Stackje Light Leather: 12S. Stackje Linen Cloth: 6S.
Kijk dat zijn echte afbraakprijzen :D
Gaat langzaamaan wel omhoog, maar voordat dit soort dingen op de xxG/stack zitten duurt wel even.
Those were the days. Weet ngo dat ik op m'n huntardje enorm blij was dat ik 1 gold had op level 14 ofzo. Vooral van de linen cloth die ik op de AH gezet had. Voor inderdaad iets van 10s per stack. Pas als mense 80 halen ofzo en alts gaan levellen exploderen de prijzen.
R.Kerseboom schreef op maandag 09 februari 2009 @ 10:56:
1. Moet jouw faction Wintergrasp hebben voordat je de daily's kunt doen?
2. Kun je ze solo'en?
Meeste dailies zijn PvP dailies, en sommige ook alleen te doen als je in een battle bezig bent.

[ Voor 16% gewijzigd door Hydra op 09-02-2009 10:58 ]

https://niels.nu

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.