Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 180 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 47.571 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:05
Dol_Fijn schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 19:39:
[...]
Ach ik heb zelf op mijn rogue ook voornamelijk 12 hitrating gems juist om die poison cap te halen. En teveel gimpen...vond 2900dps op Patchwerk 10 man nou niet bepaald verkeerd en dat voor een alt.
Ik kan mij zelfs niet herinneren dat ik ooit last heb gehad om 315 hit te halen met gewone blauwe items. In tegendeel, ik zat zelfs dik boven de 400 toen ik voor de eerste keer Naxx in dook. Ik heb 8agi/hit gems gebruikt toen de eerste epics kwamen en mijn hit rating ineens ferm naar beneden ging.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

junglebeast schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 23:41:
Ik vind die Savage Defend maar een vreemde passive ability. Ga eens lezen wat de Druid community er van vindt.
Weet ook niet goed wat ik er nu van moet denken. Zal ook even afwachten zijn. Hoever ze SotF nerfen, oe dit shield ding precies gaat werken. Het is goed dat ze beertjes meer stats geven om op te scalen en ons minder afhankelijk proberen te maken van items waarvan een aantal stats verloren gaan aan ons, maar als ze nu een vast percentage mitigation (armor) inleveren voor een vaste hoeveelheid ongeacht hoe hard er op je gemept wordt, dan kan het voor een boel druids best wel eens een nerf zijn.

Ik wacht nog even af... maar echt naar de druids luisteren doet Blizz niet de afgelopen tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:53

Valkyre

Kitesurf FTW!

MrVegeta schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 08:32:
Ik was al snel over stang voor die 6sec CD op CoH, was dik OP en ik heb genoeg skills om daar mee om te gaan lol.

Ze gaan spirit omgooien en we krijgen minder procs/talents etc om uit de FSR te komen, dus wordt spirit minder usefull.
maar dude kom op, het is momenteel allemaal te makkelijk, casters die een beetje gegeared zijn, raken eigenlijk nooit oom, is toch weinig skill meer aan... als ik op mijn mage FFB gespecced ben, dan kan ik mana burnen wat ik wil. maar oom raak ik toch nooit. ergo het puntje mana mangement is er gewoon niet.
sinds WOTLK hoef je al bijna niet meer na te denken over je mana en over je threat...

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
De druids worden inderdaad alweer genegeerd. Zijn er nog veel mensen die hier tanken met een druid trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Gohan-san schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 09:13:
[...]
sinds WOTLK hoef je al bijna niet meer na te denken over je mana en over je threat...
Klopt, tijdens raids buffen ik en een andere rogue elkaar met tricks of the trade en dat levert geen problemen op qua aggro/threat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om nog even terug te komen op die QQ over de priest Priest "nerf" (lol!).. Tot nu toe zie ik alleen amaar een hoop love onze kant op komen.

DS nu een core abilty, nog betere AoE heals, shadowform een bufje en nog wat goede zut.
Kom maar op!

Dat ze de regen aan gaan pakken is niet zo raar, met een klein beetje redelijke gear en goede groep verdeling ga je nauwelijks meer oom.
Een van de dingen die healen uitdagend kan maken is dat je als Priest superefficient met je mana om zou moeten (en kunnen) gaan. Hence de diversiteit aan spells die we hebben. Op dit moment kun je gewoon blind spammen en nog steeds op 50% mana aan het einde van een gevecht zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:07

Auredium

Informaticus Chaoticus

Gister niet veel op mijn main gedaan. VInd mijn alt wat belangrijker op het moment. (level 14tje Shaman) ik heb mijn rep geboost met exodar. Maar moet op dat punt nog een hoop doen.
First aid van mijn alt naar 180/225 gebracht of zoiets. Wil nog fishing omhoog gooien bij mijn alt. Zal wel weer een hoop tijd kosten maar goed, je moet er iets voor over hebben.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

Ik zou willen dat wij meer replenishment in de raid hadden. Maar alle retridins die wij recruiten krijgen het niet voor elkaar om meer als 2.5k dps te doen. Dus die worden nooit meegenomen.

1 semi-actieve shadowpriest dus dat schiet ook al niet op. Dan nog 1 actieve hunter maar die heeft maar 1 puntje in die talent die replenishment kan triggeren.

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Verwijderd schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 09:24:
Om nog even terug te komen op die QQ over de priest Priest "nerf" (lol!).. Tot nu toe zie ik alleen amaar een hoop love onze kant op komen.

DS nu een core abilty, nog betere AoE heals, shadowform een bufje en nog wat goede zut.
Kom maar op!

Dat ze de regen aan gaan pakken is niet zo raar, met een klein beetje redelijke gear en goede groep verdeling ga je nauwelijks meer oom.
Een van de dingen die healen uitdagend kan maken is dat je als Priest superefficient met je mana om zou moeten (en kunnen) gaan. Hence de diversiteit aan spells die we hebben. Op dit moment kun je gewoon blind spammen en nog steeds op 50% mana aan het einde van een gevecht zitten.
We krijgen niet betere AoE heal, we krijgen een PoH die groupwise gecast kan worden. Tevens ben ik het er mee eens dat ze de regen wel mogen aanpakken want bij sommige encounters blijven we gewoon @80% mana. Maar goed, was ff een QQ ben nu wel ff benieuwd hoe ze het gaan aanpakken.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

dommerick schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 09:27:
1 semi-actieve shadowpriest dus dat schiet ook al niet op. Dan nog 1 actieve hunter maar die heeft maar 1 puntje in die talent die replenishment kan triggeren.
Makkelijk toch, zeg dat ié moet respeccen!

Gisteren full Naxx clear, en weer Betrayer of Humanity :( Wanneer gaat die nub nou eens caster loot droppen?

Oh, en Anneli is gekickt *O*

[ Voor 3% gewijzigd door Snappie88 op 06-02-2009 09:34 ]

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

MrVegeta schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 09:31:
[...]

We krijgen niet betere AoE heal, we krijgen een PoH die groupwise gecast kan worden. Tevens ben ik het er mee eens dat ze de regen wel mogen aanpakken want bij sommige encounters blijven we gewoon @80% mana. Maar goed, was ff een QQ ben nu wel ff benieuwd hoe ze het gaan aanpakken.
hmmjah POH is toch geweldig dat je die op groups kan casten? qua healing zat ie dacht ik een beetje tussen Gheal en Fheal in, binnen 3seconden heb je dan eigenlijk een groep weer overeind. wat wil je nog meer?

ah je bent al een beetje uitgeQQ :P :9

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Lief dagboek,

Gister de rest van Naxx gecleared! Ook voor 19 DKP m'n T7.5 chest geloot, dus weer wat stats erbij. 1950 spelldamage nu! KT was echt leuk, op het laatst waren alleen 2 shammies (geankt) up, KT was dus exit met 2 van de 25 mensen nog in leven. Op zich niet slecht voor een 1e try waarbij de helft de fight nog niet gedaan had. KT en Saph dus in een keer, 4H helaas in 4 pogingen ofzo, mensen achterin gingen steeds dood.
shoombak schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 09:20:
De druids worden inderdaad alweer genegeerd. Zijn er nog veel mensen die hier tanken met een druid trouwens?
Ik vind de changes voor resto druids t.o.v. priests gewoon een beetje triest.
Verwijderd schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 09:24:
Priests wel ja, maar druids krijgen niks terug terwijl AoE healing redelijk BUH is.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08:41

Denko

|{ing Øf ßlitz

Snappie88 schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 09:33:
[...]

Makkelijk toch, zeg dat ié moet respeccen!

Gisteren full Naxx clear, en weer Betrayer of Humanity :( Wanneer gaat die nub nou eens caster loot droppen?

Oh, en Anneli is gekickt *O*
Je bedoelt die baggerzooi die bij ons maar blijft droppen? Verder nog warriors die The Turning Tide willen?

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou willen dat wij meer replenishment in de raid hadden. Maar alle retridins die wij recruiten krijgen het niet voor elkaar om meer als 2.5k dps te doen. Dus die worden nooit meegenomen.

Die retridins moeten zich schamen. Onze prot paladin is retri gespecced omdat we anders geen replenisher hadden. In zijn tank gear met ret spec zat hij al over de 2k dps.
Hydra schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 09:39:

Priests wel ja, maar druids krijgen niks terug terwijl AoE healing redelijk BUH is.
Ik ben tegenwoordig druid healer en ik heb geen enkele moeite om in raids goede healing te doen, af en toe een WG om te helpen bij de groeps healing, maar die is voornamelijk een taak voor de priests en shamans. En in heroics mis ik helemaal geen groeps heals, want daar waar die anders nodig zouden zijn voor bijvoorbeeld een priest houd ik gewoon mn HoTs up.

Van mij hoeft er echt helemaal niets aan druid healing veranderd te worden.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2009 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Verwijderd schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 09:40:
[...]

Die retridins moeten zich schamen. Onze prot paladin is retri gespecced omdat we anders geen replenisher hadden. In zijn tank gear met ret spec zat hij al over de 2k dps.

[...]

Ik ben tegenwoordig druid healer en ik heb geen enkele moeite om in raids goede healing te doen, af en toe een WG om te helpen bij de groeps healing, maar die is voornamelijk een taak voor de priests en shamans. En in heroics mis ik helemaal geen groeps heals, want daar waar die anders nodig zouden zijn voor bijvoorbeeld een priest houd ik gewoon mn HoTs up.

ehm hij kan toch als tank ook replenishment ophouden? of ben ik nu gek.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-08 14:26
FunkyTrip schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 14:49:
Lief dagboek,

Uiteindelijk toch maar besloten om het gras op Saurfang, de nieuwe server eens te bekijken. Alhoewel ik veel tijd in mijn ouwe char heb gestoken vind ik de sfeer aan Horde zijde op Azuremyst toch niet zo fijn. Ik blijf -diep in mijn hart- toch een nieuwe server reroller blijkbaar, alhoewel ik het gerust maanden kan volhouden als ik het naar mijn zin heb. Dat heb ik dus duidelijk niet echt op mijn vorige 'nieuwe server'.

Nu dus een Ally lockje op Saurfang... mijn eerste pure class. Altijd shamans/druids gespeeld. Hoop dat ik het leuk vind. En anders kan ik na 3 maandjes altijd mijn ally druid (lvl 60 nog) transferen. Jammer dat ik mijn avonduurtjes kwijt ben aan zelfstudie voor cursussen enzo, anders had ik wat sneller kunnen levelen :(

1e indruk is positief in ieder geval. De guild heeft veel 20+-ers en enkele 30+ers... meestal is dat een goed teken.
Ik ben ook niet blijven hangen op Azuremyst. Een maat van mij speelde op Auchindoun en heeft me overgehaald bij hem te komen spelen. Ik had nog nooit een Paladin gespeeld en deze zit inmiddels op lvl 50. Ik heb weinig speeltijd ivm afstudeerstage dus doe lekker rustig aan.

Ik had ook gezien dat er weer een nieuwe realm gelanceerd was. Was helemaal happy want dacht dat er nu eindelijk een PvP realm bij kwam maar helaas, het was weer een PvE. Aangezien ik spelen op Azuremyst saai vond omdat ik niet op Ally's in kon hakken ben ik maar lekker verder gegaan met me Paladin.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Auredium schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 09:25:
Gister niet veel op mijn main gedaan. VInd mijn alt wat belangrijker op het moment. (level 14tje Shaman) ik heb mijn rep geboost met exodar. Maar moet op dat punt nog een hoop doen.
First aid van mijn alt naar 180/225 gebracht of zoiets. Wil nog fishing omhoog gooien bij mijn alt. Zal wel weer een hoop tijd kosten maar goed, je moet er iets voor over hebben.
Waarom boost jij je rep bij je eigen faction? Zeker voor een alt maakt dat niet uit want je main character kan gemakkelijk die paar extra copper/silver aan repairs en training lappen :)

*edit* oftewel lees ik het verkeerd en ben je met je main bezig aan Exodar rep?

[ Voor 5% gewijzigd door Kapoen op 06-02-2009 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 21:26
* Blessing of Kings – this spell is now a base ability trainable by all paladins.
-Mooi was een grote talent point waste
* Exorcism – this spell now causes damage to all types of enemy targets. However, it always critical strikes undead or demon targets. This change should make sure paladin damage
doesn’t drop when going from Naxxramas to later tiers of content.
hmm weet niet zeker wat hier van moet vinden kan, usefull zijn maar of echt in rotie past valt nog te bezien, ik gebruik het nauwelijk, kan wel huge zijn als de glyph blijft bestaan voor pvp
* Shield of the Templar now causes your Avenger’s Shield and Shield of the Righteousness to silence targets for 3 sec. The old damage bonus of this talent has been folded into Holy Shield, Avenger’s Shield, and Shield of the Righteousness.
Silence *O* yeah kan ik eindelijk voor de tiger mount gaan
* Ardent Defender, Improved Hammer of Justice, One-Handed Weapon Specialization and more have had their ranks reduced.
Valt nog weinig van te zeggen tot ptr
* Guarded by the Light – no longer reduces the mana cost of shield spells, but now has a 50/100% chance to refresh Divine Plea duration.
Nice voor OT en misschien poging om prot vialable in PVP te maken, want heb gemerkt dat prot leuk is in pvp alleen mana is limitatie daar om iets te kunnen doen
* Judgements of the Just – now also reduces the cooldown of Hammer of Justice by 10/20 seconds and increases the duration of the Seal of Justice stun effect by 0.5/1 second.
Tenzij bosses ook hier mee silencable zijn, is dit een pure pvp talent

Niks echt schokend, een poging om prot pvp vialable te maken, ik zal zien hoe dat uit pakt.
ik ga zekker proberen.
wel eindelijk silence en dat op de 2 main abilities van prot pala :9~ dat is wel welkom voor soloing en waarschijnlijk ook voor pve

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-09 15:53
Savage Defend is gewoon soort Block voor druids en een manier om een extra stat interessant te maken.

Voor zover ik nu kan zien dus crit, maar met daar zitten veel druids al hoog, dus als je dat raidbuffed naar 50% bijna kan krijgen, kan het best een flinke dmg reductie zijn. En aangezien druid attacks best vlug gaan, kan het best zijn dat je normaal gesproken altijd een nieuw shield klaar hebt staan bij een nieuwe boss-hit.

Maar mij lijkt dit enigzins te zijn als naar druids luisteren, die vroegen om een extra tank-stat.

[ Voor 19% gewijzigd door cannibal op 06-02-2009 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko

Denko

|{ing Øf ßlitz

Gohan-san schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 09:48:
[...]

ehm hij kan toch als tank ook replenishment ophouden? of ben ik nu gek.
nee, is een talent dat behoorlijk hoog in de ret tree zit.

tevens: me warrior van 58->61.5 gebracht, 2x bloodied arcanite reaper HOO!! (maar fury is moeilijk vet idd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Gohan-san schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 09:36:
[...]
ah je bent al een beetje uitgeQQ :P :9
:>

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwik
  • Laatst online: 11-09 13:13

zwik

randomized

Gisteren niet veel gedaan, Gisteren wel een aantal toffe achievements gedaan :) .

PVP:
- Arathi Basin Perfection
- Let's Get This Done

:D

Vissen:
- Deadliest Catch
- The Coin Master

Ben nu bijna Salty :D . Hoef alleen nog maar mr. Pinchy en de Booty Bay fishing contest winnen te winnen. Die laatste is wel lastig though op een pvp servert :X .

Daarna nog een potje HoS en dat was het :+ . Ik vermaakt me prima :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

We are planning a lot of exciting content for patch 3.1.0, and we are doing a three-part preview series on upcoming class changes. This is the third in the series: Mages, Paladins, Hunters, and Death Knights. Please keep in mind, that this list is not at all comprehensive, and subject to change.

MAGE
  • Improved Water Elemental – this talent has been removed and replaced with a new talent that grants Replenishment (similar to Shadow priests).
  • We are also working on a way to give frost mages Ice Lance “Shatter combos” in PvE.
  • We are also working on more survivability for Fire spec in PvP.
  • We are also working on making Spirit a more useful and interesting stat for all mages.
PALADIN
  • Blessing of Kings – this spell is now a base ability trainable by all paladins.
  • Exorcism – this spell now causes damage to all types of enemy targets. However, it always critical strikes undead or demon targets. This change should make sure paladin damage doesn’t drop when going from Naxxramas to later tiers of content.
  • Shield of the Templar now causes your Avenger’s Shield and Shield of the Righteousness to silence targets for 3 sec. The old damage bonus of this talent has been folded into Holy Shield, Avenger’s Shield, and Shield of the Righteousness.
  • Ardent Defender, Improved Hammer of Justice, One-Handed Weapon Specialization and more have had their ranks reduced.
  • Guarded by the Light – no longer reduces the mana cost of shield spells, but now has a 50/100% chance to refresh Divine Plea duration.
  • Judgements of the Just – now also reduces the cooldown of Hammer of Justice by 10/20 seconds and increases the duration of the Seal of Justice stun effect by 0.5/1 second.
HUNTER
  • Consumable ammunition has been removed from the game. Arrows and bullets no longer stack, but are not consumed. Ranged attack speed bonus gained from quivers and ammo bags will be preserved in a different capacity.
  • A new tier of hunter pet talents have been added. In particular, this allows Beastmaster hunters to improve their damage per second (DPS) with their 51 point talent.
  • Hunting Party – this talent has been reduced to 3 ranks and also grants a passive bonus to the hunter.
  • Piercing Shots – this talent has been changed. Your Aimed, Steady and Chimera Shots cause the target to bleed for 10/20/30% of damage dealt for 8 sec.
  • Sniper Training – this talent has been changed. After standing still for 6 sec, you gain a 2/4/6% damage bonus to Steady, Aimed and Explosive Shot.
  • We are also looking to add additional trap functionality to Survival.
DEATH KNIGHT
  • Gargoyle and Unholy Blight have swapped talent positions. Gargoyle’s damage has increased and runic power cost per time has decreased.
  • Pestilence – this spell no longer causes damage but just spreads diseases. Blood Boil is intended to be the general area attack, and has been changed to be castable on targets with no diseases on them, but does extra damage if diseases are present.
  • Unbreakable Armor now absorbs a flat amount of damage that increases as your armor increases. It no longer boosts armor.
  • The Frost tree has been shuffled. Among other things, PvP talents such as Endless Winter are closer to the top of the tree where Blood and Unholy death knights can access them.
  • Sudden Doom – this talent now procs a Death Coil rather than requiring an additional button click. It works similarly to shamans’ Lightning Overload.
  • Magic Suppression and Blood of the North have been reduced to 3 ranks for the same benefit.
  • Blood Gorged now grants armor penetration instead of expertise.
Geen leuke veranderingen voor mages. Frost is nog steeds niet viable in pve. Dus waarom replenishment 8)7

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

dommerick schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 10:00:
[...]

Geen leuke veranderingen voor mages. Frost is nog steeds niet viable in pve. Dus waarom replenishment 8)7
hmmjah frost is wel de laatste spec waar mee ik into combat zou gaan, laatst voor arena even frost geweest, maar vind het maar een bagger spec, teveel geluk hebben met freezes enz.
(kwam er wel bij mijn respec naar arcane achter, dat ik nog niet de laatste 2 ranks van ice barrier had ;) :)

Paladin BOK for all! dat is dan weer wel fijn, benieuwd wat ervoor in de plaats komt. :D

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Priest changes zijn heel mooi voor Discipline Priests :)

Mana regen change is maar goed ook, met alle betere gear die dropt in de nieuwe instance(s), waardoor healers alleen maar minder en minder problemen zouden hebben met mana. Ik heb er wel vertrouwen in, beetje uitdaging is leuk!

Death Knight changes zijn niet zo veel voor mij. Unholy Blight ligt nu lager in de tree, en Gargoyle als 51pointer, welke niet nuttig is voor een tank. Ook 2 punten over door Magic Suppression. Die kan ik dan in Dirge stoppen voor meer RP (als ik dat al niet eerder doe, heb soms te weinig RP :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:57

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Hm, de swap van Gargoyle en Unholy Blight in de Unholy tree snap ik niet zo goed eigenlijk. Maargoed, scheelt voor tanks misschien weer 1 talent point in de Unholy tree, kunnen we die weer ergens anders voor gebruiken.

Nog even een dagboekje,

Gisteren na het squashen met mijn DK CoT gePuGged. Ze gaven in LFM aan dat ze de timed run wilden proberen, dus dat leek me wel leuk. Setup was een druid healer, rogue, enh shaman, spriest en DK tank (ik). Ik had net die avond de D&D en Rune Strike glyphs aangeschaft, dus ik was benieuwd wat dat voor mijn TPS ging betekenen. Het bleek een goeie zet. Door de empowered D&D was AoE trash tanken echt een koekie. Op de bosses haalde ik zo'n 3.2K TPS, dus de anderen bleven ver achter in threat. Omdat we de timed run wilden doen heb ik er flink de vaart in gezet, maar het had denk ik sneller gekund. Uiteindelijk waren we bij de extra boss met 3 minuten op de timer. Dat was precies genoeg om hem neer te krijgen en ik won ook nog eens de mount :D.

Kort, maar leuk WoW avondje dus :).

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

Gisteren kwam ik wat later online en toen mocht ik gelijk met de guild mee om Saph en KT om te leggen.
Helaas weinig leuke loot maar in elk geval weer een achievement rijker.

Wel besloten om tijdelijk te respeccen naar Blood DPS (51/13/7 iirc) omdat de guild op dit moment eigenlijk teveel Tanks heeft en weinig Melee DPS. Ben benieuwd wat het gaat worden.. kan ik daar weer gear voor gaan farmen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
RaseriaN schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 10:27:
Gisteren kwam ik wat later online en toen mocht ik gelijk met de guild mee om Saph en KT om te leggen.
Helaas weinig leuke loot maar in elk geval weer een achievement rijker.

Wel besloten om tijdelijk te respeccen naar Blood DPS (51/13/7 iirc) omdat de guild op dit moment eigenlijk teveel Tanks heeft en weinig Melee DPS. Ben benieuwd wat het gaat worden.. kan ik daar weer gear voor gaan farmen :Y)
Is dat soms een algemene trend of zo, een teveel aan tanks in guilds? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko

Denko

|{ing Øf ßlitz

Kapoen schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 10:34:
[...]

Ja, wij hebben ook best veel tanks idd, helaas bijna allemaal warriors :(

p.s. Ik heb nu me ret gear aan voor wie dat wou zien paar pages terug

[ Voor 11% gewijzigd door Denko op 06-02-2009 10:38 . Reden: p.s. toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Teunis schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 09:52:
* Blessing of Kings – this spell is now a base ability trainable by all paladins.
-Mooi was een grote talent point waste
Bij ons hadden alleen ret pallies bok en dan nog niet eens alle ret pallies. Dit is een mooie besparing van 5 talent punten en goed voor raiding. Geen gezeur meer dat mensen bok willen in plaats van een andere buff.
* Exorcism – this spell now causes damage to all types of enemy targets. However, it always critical strikes undead or demon targets. This change should make sure paladin damage
doesn’t drop when going from Naxxramas to later tiers of content.
hmm weet niet zeker wat hier van moet vinden kan, usefull zijn maar of echt in rotie past valt nog te bezien, ik gebruik het nauwelijk, kan wel huge zijn als de glyph blijft bestaan voor pvp
Leuke wijziging maar meer voor pvp dan voor raiden, ik verwacht niet dat ik hierdoor mee kan met de andere tanks. Die zitten nu al boven mijn dps.
* Shield of the Templar now causes your Avenger’s Shield and Shield of the Righteousness to silence targets for 3 sec. The old damage bonus of this talent has been folded into Holy Shield, Avenger’s Shield, and Shield of the Righteousness.
Silence *O* yeah kan ik eindelijk voor de tiger mount gaan
Imba wijziging, 3 seconden silence op een spell met een 6 seconden cooldown. Caster mobs zouden hierdoor een stuk makkelijker moeten worden en ik kan nu zelfs meedoen in een silence rotatie mocht dat nog ergens nodig zijn.
* Ardent Defender, Improved Hammer of Justice, One-Handed Weapon Specialization and more have had their ranks reduced.
Valt nog weinig van te zeggen tot ptr
De grote vraag is hoeveel reduced. Dat zijn nu in totaal 13 talent punten, als dat naar 3 punten gaat dan heb je 10 punten over om iets leuks mee te doen.
* Guarded by the Light – no longer reduces the mana cost of shield spells, but now has a 50/100% chance to refresh Divine Plea duration.
Nice voor OT en misschien poging om prot vialable in PVP te maken, want heb gemerkt dat prot leuk is in pvp alleen mana is limitatie daar om iets te kunnen doen
Hmm ik weet niet wat ik hiervan moet denken. Betekent dit dat een prot pally nu oneindig met divine plea actief kan rondlopen? Ik heb geen mana problemen in pve, alleen eigenlijk in pvp.
* Judgements of the Just – now also reduces the cooldown of Hammer of Justice by 10/20 seconds and increases the duration of the Seal of Justice stun effect by 0.5/1 second.
Tenzij bosses ook hier mee silencable zijn, is dit een pure pvp talent
Yup diepe prot talent die niet door iedereen wordt opgepakt. Leuke wijziging maar niet spectaculair.
Niks echt schokend, een poging om prot pvp vialable te maken, ik zal zien hoe dat uit pakt.
ik ga zekker proberen.
wel eindelijk silence en dat op de 2 main abilities van prot pala :9~ dat is wel welkom voor soloing en waarschijnlijk ook voor pve
Er zitten toch wel een paar hele leuke wijzigingen in. Ik kan bijna niet geloven dat we dit allemaal gaan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

[...]

je zou het bijna zeggen.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killbillfast
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

killbillfast

Challenge accepted!

Zou de BoK change alleen bedoeld zijn voor dat ene talent point voor Imp bok?

Livestream : http://twitch.tv/BF_Billiam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
(eerste post hier *O* )

Unholy Blight change is super voor een DK frost tank :)

Death Knight

* Summon Gargoyle and Unholy Blight have swapped talent positions. The Gargoyle’s damage has increased and runic power cost per time has decreased.

Gargoyle gebruik je niet als tank. Nu met UB op deze plek is het aantrekkelijker om Frost/Unholy te gaan.
Daarbij de mogelijkheid om ook een pet te nemen nu ja daar dan toch specc.

Gebruik zelf de 23/44/4 frost tank specc..
Wordt weer respeccen gok ik.

* Pestilence – this spell no longer causes damage but just spreads diseases. Blood Boil is intended to be the general area attack, and has been changed to be castable on targets with no diseases on them, but does extra damage if diseases are present.

Jammer dat Pest geen damage meer doet. Kleine nerf geen pijn :)

* Unbreakable Armor now absorbs a flat amount of damage that increases as your armor increases. It no longer boosts armor.

Voor tanks beter voor DPS een kleine nerf. (i.c.m. Blood Bladed Armor bijv)

* The Frost tree has been shuffled. Among other things, PvP talents such as Endless Winter are closer to the top of the tree where Blood and Unholy death knights can access them.

ff Afwachten.

* Sudden Doom – this talent now procs a Death Coil rather than requiring an additional button click. It works similarly to shamans’ Lightning Overload.

Als blood is een mooie dps boost, had ik graag gehad in lvl 58 - tot het punt van respec naar frost ;)

* Magic Suppression and Blood of the North have been reduced to 3 ranks for the same benefit.

Blood of the north niet echt nodig in tank spec, maar 1 punt als filler en kleine dps increase voor BloodStrike is altijd handig, wellicht dat 1punt nu ook 1% meer damage geeft voor bloodstrike. Voor Frost DPS is dit een goede ontwikkeling.

* Blood Gorged now grants armor penetration instead of expertise.

Ja, als blood spec heb ik Blood Gorged nooit gebruikt.
Zat meer damage in een 44/xx/xx spec.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

killbillfast schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 10:44:
Zou de BoK change alleen bedoeld zijn voor dat ene talent point voor Imp bok?
hmm daar zeg je wat, alhoewel het wel lame zou zijn als het om dat 1ene puntje gaat het een beetje lousy is

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dahaaag boek!

Gisteren even mijn Mage gespeeld, en Grizzly Hills is nu bijna af qua quests. Experience staat 60% in level 75. Ik heb even gelet op m'n speelstijl, en alle Frost spullen gebruik ik eigenlijk bijna niet, zoals Water Elemental (alleen met ninja-pulls), 2 Iceblocks (heel zeldzaam nodig tijdens levelen) en Ice Barrier. De laatste misschien nog het meeste, maar is niet heel erg nodig. Zit toch te denken om hierdoor niet over te stappen naar Frostfire, om gewoon wat nieuws te spelen. De survivability tools in Frost gebruik ik blijkbaar maar weinig.

Een vriend hielp me even met Ursoc, en ik heb hem daarna even geholpen met 3 group quests in Dragonblight. M'n Death Knight moest wel 1x Death Strike gebruiken om weer 100% hp te hebben bij die 5mans draak in het noordwesten :P
Daarna m'n Priest gelogd om wat voor te bereiden voor vanavond, naar Naxx10.
Een Zweedse vriend whisperde me, of ik mee wilde naar VoA 25man. Ik had toch weinig te doen, dus maar ja gezegd. Na een tijdje mensen zoeken waren we uiteindelijk klaar, en lag de boss heel snel. Geen loot voor mij (was 1 van de 2 Priests), maar wel 2 Emblems of Valor :)

Die Zweed wilde daarna wel mee naar CoT: Strat heroic, welke beide dailies was. Hij was een Prot Pala, en even later hadden we 3 DPS-ers. De instance ging heerlijk vlot en we lagen ruim op schema voor de timed run. In de gauntlet pakte hij lekker veel mobs tegelijk, geen probleem om te healen, maar na de korte pauze in de gauntlet begon één DPS te vroeg met aanvallen, waardoor hij veel damage kreeg. Ik probeerde 'm op te houden, maar dat lukte niet. De tank probeerde de mobs op te pakken, maar een andere DPS ging ondertussen ook neer. Door de chaos kreeg ik ook aggro en gingen de tank en ik tegelijk neer :( geen mount dus, maar wel de instance daarna zonder problemen gecleared. Tijdens de run de Kirin Tor exalted achievement gehaald, en daarmee ook 10 exalted factions!

Toen wilde m'n guild nog 10mans VoA doen, en ik ben daar ook nog even meegegaan. Simpele run, geen loot. Wel staan m'n Emblems of Heroism weer op 37. Trinket bijna binnen.

Vanavond Naxx10 met de vaste groep. We gaan de 8mans achievement doen, en ik ga op m'n Priest mee als 1 van de 2 healers. Deze runs zijn altijd heerlijk relaxt, en ik kijk dus elke week weer uit naar de vrijdagavond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
[...]

Fixed :)

I blame the DK's! ALL OF THEM!

[ Voor 7% gewijzigd door redfoxert op 06-02-2009 11:03 ]

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Nu online
@ Zion: Dat is wel een flinkt carriere switch! In outland is 80% van de characters DK, vanaf level 70 kom je weer meer andere classes tegen. Over het algemeen zijn dit alts van mensen die al een level 80 hebben. De gemiddelde skill van een DK die nog aan het levellen is ligt ergens ver onder het vriespunt, vooral als tank wil je ze niet mee hebben. Als dps zijn ze vaak nog wel acceptabel.

Ik heb gister zelf nog even een Old Kingdom gepugged op mijn huntertje. En dat was verrassend leuk! De Tank hield de mobs behoorlijk onder controle, zelfs na ninjapulls van de DK (doh). De priest healer en de lock waren allebei super relaxt en best skilled. Alleen die DK.. !@#!#, hij was wel weer een bevestiging van het vooroordeel. Elke drie groepen moesten de damagemeters gepaste worden, elke keer stond hij onder de tank. Daarnaast ging hij vaak dood door aggro... gek heh? Deathgrip is ook een taunt, maarja leg dat maar eens uit. Daarnaast was het nog eens een greedy bastard die helemaal uit zijn plaat ging toen ik hele mooie huntershoulders won. Achja, de warrior en priest zijn toegevoegd aan mijn vriendenlijstje, altijd handig tijdens het levellen!

@ Omega Supreme: EENS! Ik ben wel benieuwd naar de nieuwe group shields, dit zal Disc een flink stuk boosten, met alle AoE damage is holy nog steeds ‘the way to go’ vind ik.

@ Retridins die niet boven de 2.5k dps uitkomen... Onze retardin loopt met dat blauwe zwaard dat eruit ziet als een zaag (geloof level 78 en rond de 135 dps, en die zit al tegen de 3k dps...)

@ Raiding: Gister was ik dus weer te laat thuis voor de raid. Er waren meer healers niet aanwezig, dus zijn ze met 5 healers, (waarvan 3 dramatisch) Naxx in gegaan. Om 22.45 waren de eerste 3 wings leeg. Toen kwam Patch... Na een half uur wipen hebben ze de raid gecalled, die wing gaat zondag wel neer als er weer wat meer core healers aanwezig zijn.

Om een beetje voor te bereiden op Ulduar en moeilijkere raidinstances gaan we vanaf nu ook beginnen met mensen selecteren op basis van skills en output. Tot nu toe mocht iedereen en zijn hond mee op elke raid, zoals gisteravond heeft uitgewezen werkt dat zelfs met de huidige content niet altijd. Een goede zaak! Tijd om het kaf van het koren te scheiden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

redfoxert schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 11:02:
[...]

< Guilty as charged.

Maar anders had ik m'n Warrior geleveled als tank ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2009 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Klopt het komt ook door de DK's voornamelijk, ik zie DK's kwa DPS en tank mogelijkheden dan ook eigenlijk aan wat een Warrior had moeten zijn.

[ Voor 20% gewijzigd door ShadowBumble op 06-02-2009 11:09 ]

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik had het gisteravond ook weer druk met het levelen van mijn low level mage.
Op level 16 ben ik gerespecced van Fire naar Frost en dat is toch wel een stuk makkelijker zo.

Minder mana verbruik, frostbite gaat regelmatig af, slow mobs, bevalt me nu al prima :P

Alleen heb ik gekozen van voor Skinning en Herbing, voor de +crit en +hot buff, maar toch zit ik nog te twijfelen over tailoring. Wat raden jullie aan?

[ Voor 4% gewijzigd door bitpixl op 06-02-2009 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08:48
hulkie schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 11:05:

@ Retridins die niet boven de 2.5k dps uitkomen... Onze retardin loopt met dat blauwe zwaard dat eruit ziet als een zaag (geloof level 78 en rond de 135 dps, en die zit al tegen de 3k dps...)
Dat is het Knights of the Ebon Blade Revered Sword, Runeblade of Demonstrable Power. Lvl 80 en 169 dps. Een van de beste pre raid 2h weapons voor Warriors/DK's en Rets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
ShadowBumble schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 11:08:
[...]

Klopt het komt ook door de DK's voornamelijk, ik zie DK's kwa DPS en tank mogelijkheden dan ook eigenlijk aan wat een Warrior had moeten zijn.
Ja dat is het net ... DK's tanken op basis van DPS (en dus veel threat en een beetje extra van Frost Presence). Warriors en Paladins moeten het juist hebben van hun skills die een extra threat component hebben. Vandaar dat een DK liever mee genomen word omdat ie ook een substantieel deel van de damage kan verzorgen. Kan de rest meer slacken !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
[...]

Fixed :)

Boa, op Turalyon is er anders nog genoeg werk voor tanks in pugs. Tanken/healen in pugs is er ook nog altijd niet aantrekkelijker op geworden. Speel met een slechte pug en je zit al gemakkelijk aan 50g repair costs 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skillz schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 11:13:

Alleen heb ik gekozen van voor Skinning en Herbing, voor de +crit en +hot buff, maar toch zit ik nog te twijfelen over tailoring. Wat raden jullie aan?
Skinning en Herbing houden.
Veel inkomsten, mooie buffs. Tailoring is waardeloos op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

In de guild waar ik in zit niet :D zeker 80 procent dps, overige 20 procent is healer/tank.
Ik speel op azjol nerub en er is altijd een gebrek aan healers en tanks :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:54
[b][message=31463868,noline]Skillz schreef op

Tailoring fails !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Ik vind de professions over het algemeen redelijk zwak, precies alsof ze nog niet uit beta stage zijn geraakt. Volgens mij zit er wel een buff aan te komen links en rechts, dus ik zou tailoring, engineering, leatherworking,... zeker nog niet droppen moest je deze hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Kapoen schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 11:29:
[...]

Ik vind de professions over het algemeen redelijk zwak, precies alsof ze nog niet uit beta stage zijn geraakt. Volgens mij zit er wel een buff aan te komen links en rechts, dus ik zou tailoring, engineering, leatherworking,... zeker nog niet droppen moest je deze hebben.
Vandaar dat ik nog hard twijfel aan Blacksmithing boven Engineering :) Kheb nog geen puntje in Engineering geleveld sinds de release van WotLK omdat ik het gewoon nog niet de moeite heb gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Laatst online: 14-09 15:53
Meeste grote contentpatches komen er wel nieuwe recipes uit.
Verwacht er iig best een paar in 3.1, vooral omdat de meeste professions nog niet eens de max skill gebruiken voor recipes, of anders maximaal 1 of 2 recipes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Eindelijk na 4 runs een keer de CoT flying mount gewonnen :D
Volgende flyer die ik wil is Alar alleen dat zal wel heel erg lang duren....

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
op Defias Brotherhood is altijd wel een tank nodig en een healer.

Was Blood DPS met DK maar door het eindeloos zoeken naar een TANK en healer, besloten TANK te worden ;)

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Silence voor Paladins op 6 sec cooldown, klinkt redelijk imba... Zit er trouwens diminishing return op silence effecten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

[...]

Ik zie dus juist belachelijk weinig DK's. Wel laatst één voor HC Violet Hold, hij stond tweede op de damagemeters uiteindelijk (onder mijzelf uiteraard). Lijpe shit ouwe!! *O*

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Derr_Hans schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 11:41:
op Defias Brotherhood is altijd wel een tank nodig en een healer.

Was Blood DPS met DK maar door het eindeloos zoeken naar een TANK en healer, besloten TANK te worden ;)
Ik bekijk tot eind februari elke week welke target realms worden aangeduid om van Outland te migreren. Als het niks is blijf ik lekker zitten. Na die periode moet ik sowieso blijven zitten anders zit ik tegen een cooldown van transfer aan te kijken in verband met de AQ gates opening event op Saurfang :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Kapoen schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 11:29:
[...]

Ik ga ervan uit dat in Ulduar er een flink aantal Blacksmithing, Tailoring, Leatherworking en Engineer plans gaan droppen, want anders zijn kan je die proffesions zo goed als weg denken.

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de patchnotes gezien en als ik het goed gelezen heb gaan de hunters er een bag bijkrigen omdat de quiver verdwijnt en de munitie algemeen wordt. Of heb ik het verkeerd gelezen?
De veranderingen bij de mages zijn marginaal hoewel wat meer mogelijkheden in PvP voor een firespecc wel leuk zijn.
Maar dat priests altijd plenty mana hebben in raids zal best wel kloppen maar mijn SP is toch regelmatig oom of bijna oom geweest in instances waar geen pallies of shammies waren. Ik weet dat mijn manaregeneratie niet super is momenteel maar in instances is het lastig om gebruik te maken van spirit tap en Vampiric Touch is behoorlijk verkloot door Blizz en nauwelijks bruikbaar. Ik krijg er 3,75% van mijn maximale mana mee terug maar ben daarvoor wel gedwingen om eerst 1000 mana te verbruiken en de hoeveelheid damage die ik met VT doe is niet echt de moeite. Voor de nerf was het afhankelijk van de hoeveelheid damage en nu krijg ik slechts 400 mana terug per 10k mana. Ik ben nu daarom bezig om vooral spirit gear te pakken te krijgen terwijl je eigenlijk vooral op spellpower en critts gericht moet zijn. Ik ben dan ook blij dat de spirt talent nu een trainable wordt.

Blizz had toch gezegd dat bij de eerste contentpatch de dual-build zou zitten? Ik lees hierover niets meer en zou best weleens wat anders wilen proberen bij sommige alts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 11:01:
[...]
Die Zweed wilde daarna wel mee naar CoT: Strat heroic, welke beide dailies was. Hij was een Prot Pala, en even later hadden we 3 DPS-ers. De instance ging heerlijk vlot en we lagen ruim op schema voor de timed run. In de gauntlet pakte hij lekker veel mobs tegelijk, geen probleem om te healen, maar na de korte pauze in de gauntlet begon één DPS te vroeg met aanvallen, waardoor hij veel damage kreeg. Ik probeerde 'm op te houden, maar dat lukte niet. De tank probeerde de mobs op te pakken, maar een andere DPS ging ondertussen ook neer. Door de chaos kreeg ik ook aggro en gingen de tank en ik tegelijk neer :( geen mount dus, maar wel de instance daarna zonder problemen gecleared. Tijdens de run de Kirin Tor exalted achievement gehaald, en daarmee ook 10 exalted factions!
[...]
Da's pech hebben. Ik heb CoS pas 1 keer op heroic gedaan. 4 man deed deze toen voor het eerst dus we hadden zoiets van Timed doen we een andere keer wel dus we doen het rustig aan en kijken even wat er hier gebeurt.

Dat was een slechte keuze, we waren uiteindelijk 30 seconden te laat voor een succesvolle timed run, als we iets haast hadden gemaakt was dat geen enkel probleem geweest om te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-09 15:30

junglebeast

hier staat iets

shoombak schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 09:20:
Ik ben al een tijdje tank. Was een resto in TBC. Tanken bevalt me op zich wel. Mis wel een betere aoe controle die 360 graden doet. Iets van een manier on casters te silencen, soort van piercing howl of zo.
Verwijderd schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 08:42:
[...]

1. The next hit completely .... - geld hier elke damage ook AOE of zou het enkel pure melee hits zijn ?
2. 25 % of their attack power ... - base attack power of current attack power ?
3. damage schield equal to 25% ... - laten we zeggen dat je 6000 attack power ( niet al te hoog ) hebt, dus dan zou je een damage schield krijgen van 1500 damage. De volgende hit haalt deze volledig weg , zelfs al is het maar met 20 damage. Hoeveel keer ga je moeten critten om toch je mitigatie hoger uit te komen ? want :
4. Survival of the Fittest has had its bonus armor reduced ... - hoe groot gaat de reduce hier zijn :)

Wordt nog leuk theorycrafting vannamiddag :)

Hineah / Chanai
1. Elke hit op de target denk ik dan.
2. Current en buffed attack power, al dan niet met tijdelijke verhogingen.
3. 6000 attack power in bearform niet al te hoog? Hoeveel moet je dan hebben in bijv 25 man en Ulduar ivm met threat, 7k of 8k? Ik zit zelf rond de 5500+ op het moment en dat is met alle buffs.
4. Ja ben ook erg benieuwd naar die armor reduction. Is nu 22%/44%/66% erbij, wellicht zal het iets van 15%/35%/50% worden.. maar het is allemaal giswerk.
cannibal schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 09:54:
Savage Defend is gewoon soort Block voor druids en een manier om een extra stat interessant te maken.

Voor zover ik nu kan zien dus crit, maar met daar zitten veel druids al hoog, dus als je dat raidbuffed naar 50% bijna kan krijgen, kan het best een flinke dmg reductie zijn. En aangezien druid attacks best vlug gaan, kan het best zijn dat je normaal gesproken altijd een nieuw shield klaar hebt staan bij een nieuwe boss-hit.

Maar mij lijkt dit enigzins te zijn als naar druids luisteren, die vroegen om een extra tank-stat.
Leuk op zich, maar een magical of zo iets damage shield voor ferals? Ik kan al die andere dingen begrijpen voor moonkins en resto die spells casten, maar ene feral moet het toch van zijn klauwen hebben ( ok FF is magisch), maar kweenie zou het echt moeten zien op de PTR straks. Komt er ook een gloed net als PW: Shield?
Apart gevonden weer door Blizz dat wel.

Ik off tankte gisteren ook Noth toevallig in mijn DPS gear, vergeten te switchen, maar dat ging op zich ook wel lekker. Ik kan me dus wel zien in een soort van hoge Savage Defend chance gear(dps?) tegenover een hoge stamina/armor gear setje.
Haste wordt ook wel belangrijk dan, crit, en str om meer AP te krijgen.
Kapoen schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 11:20:
[...]

Boa, op Turalyon is er anders nog genoeg werk voor tanks in pugs. Tanken/healen in pugs is er ook nog altijd niet aantrekkelijker op geworden. Speel met een slechte pug en je zit al gemakkelijk aan 50g repair costs 8)7
Daarom zit ik meestal in guild only groupjes.. Wil soms wel eens puggen, en dat is het vaak geluk dan wijsheid dat we niet zo veel wipen.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 11:25:
[...]
In de guild waar ik in zit niet :D zeker 80 procent dps, overige 20 procent is healer/tank.
Ik speel op azjol nerub en er is altijd een gebrek aan healers en tanks :D
Horde / Alliance?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
  • Laatst online: 22-04-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 11:50:
Ik heb de patchnotes gezien en als ik het goed gelezen heb gaan de hunters er een bag bijkrigen omdat de quiver verdwijnt en de munitie algemeen wordt. Of heb ik het verkeerd gelezen?
De veranderingen bij de mages zijn marginaal hoewel wat meer mogelijkheden in PvP voor een firespecc wel leuk zijn.
Maar dat priests altijd plenty mana hebben in raids zal best wel kloppen maar mijn SP is toch regelmatig oom of bijna oom geweest in instances waar geen pallies of shammies waren. Ik weet dat mijn manaregeneratie niet super is momenteel maar in instances is het lastig om gebruik te maken van spirit tap en Vampiric Touch is behoorlijk verkloot door Blizz en nauwelijks bruikbaar. Ik krijg er 3,75% van mijn maximale mana mee terug maar ben daarvoor wel gedwingen om eerst 1000 mana te verbruiken en de hoeveelheid damage die ik met VT doe is niet echt de moeite. Voor de nerf was het afhankelijk van de hoeveelheid damage en nu krijg ik slechts 400 mana terug per 10k mana. Ik ben nu daarom bezig om vooral spirit gear te pakken te krijgen terwijl je eigenlijk vooral op spellpower en critts gericht moet zijn. Ik ben dan ook blij dat de spirt talent nu een trainable wordt.

Blizz had toch gezegd dat bij de eerste contentpatch de dual-build zou zitten? Ik lees hierover niets meer en zou best weleens wat anders wilen proberen bij sommige alts.
eh, sorry? Toen ik nog spriest was (wel op 80 btw), stond VT op de tweede plaats qua damage. Ik heb niet echt mana probs gehad op bosses eerljk gezegd (met 3m shadowfiend). Sowieso replenishment ophouden natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 11:51:
[...]

Da's pech hebben. Ik heb CoS pas 1 keer op heroic gedaan. 4 man deed deze toen voor het eerst dus we hadden zoiets van Timed doen we een andere keer wel dus we doen het rustig aan en kijken even wat er hier gebeurt.

Dat was een slechte keuze, we waren uiteindelijk 30 seconden te laat voor een succesvolle timed run, als we iets haast hadden gemaakt was dat geen enkel probleem geweest om te halen.
Mwah het haast maken is vaak juist dat waar het fout gaat (juiste zin?).
Wij hadden goede DPS, en liepen gewoon van spawn direct naar de volgende. Dan hoef je niet persé alles eruit te halen wat erin zit en haal je het.
Maar met minder dan 2k DPS-ers haal je het bijna niet :P
Wij hadden een 3k DPS Ele Shaman, 2,7k DPS Surv Hunter en een 1,8k DPS Unholy DK. Die laatste is inderdaad slecht, maar het is een vriendelijke gozer die weinig speelt, dus daarom namen we hem gewoon mee :) Timed was ook niet ons doel eigenlijk. Gewoon lekkere clear doordat het 2 dailies was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001

chromeeh

the Gnome

Kapoen schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 11:20:
[...]
Gisteren 2x een healer gewisseld in CoS norm.
De eerste poging wou een lvl 73 wel healen... Doe maar niet, degene kan CoS niet eens binnen komen.
De tweede was Old Hills ingelopen, HS naar SW |:( "this may take 20 min since I need to eat as well"... Next!

Daarna een priest gevonden die wel wou healen, moet zeggen dat het iemand was die er ook echt moeite voor deed om alle soepel te laten verlopen :)
Ik was op m'n pally mee (lvl 76 :+), samen met een retri pally uit de guild.
Undeads pewpew'en ftw :D
Alleen de bosses ging niet bijzonder kwa dmg doen, iets met lvl 81 elites :X

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Verwijderd schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 09:40:
Waar het mij om gaat is dat onze enige echte AoE heal net zoals priests een cooldown krijgt (terwijl die van priests meer OP was dan de onze), maar priests dan wel een targettable PoH krijgen, en wij niks. Beetje vreemd.

@Hierboven: tja, CoT:S is een level 80 instance. Ik zou geen level 76 meenemen tenzij 't een guildy was.

[ Voor 11% gewijzigd door Hydra op 06-02-2009 12:31 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HanH schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 12:00:
[...]

eh, sorry? Toen ik nog spriest was (wel op 80 btw), stond VT op de tweede plaats qua damage. Ik heb niet echt mana probs gehad op bosses eerljk gezegd (met 3m shadowfiend). Sowieso replenishment ophouden natuurlijk.
Zowel Devouring Plague als Mindblast als SW:P doen meer damage dan VT. Mijn shadow fiend heeft een CD van 5 minuten omdat ik ook punten in discipline heb vanwege de manaregeneratie. Voor de grote patch had ik veel meer aan VT dan nu omdat ook critts toen meehielpen en nu maakt het totaal niets uit of je damage doe. En van die 25 mana die ik elke seconde gedurende 15 seconde krijg als ik VT cast wordt ik niet vrolijk. Schiet niet echt op als je 10k mana hebt, geeft mij dan maar de mogelijkheden die een mage heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 12:33:
[...]

Zowel Devouring plague als Mindblast als SW:P doen meer damage dan VT. Mijn shadow fiend heeft een CD van 5 minuten omdat ik ook punten in discipline heb vanwege de manaregeneratie. Voor de grote patch had ik veel meer aan VT dan nu omdat ook critts toen meehielpen en nu maakt het totaal niets uit of je damage doe. En van die 25 mana die ik elke 15 seconde krijg als ik VT cast wordt ik niet vrolijk. Schiet niet echt op als je 10k mana hebt, geeft mij dan maar de mogelijkheden die een mage heeft.
Bij de buren is het gras altijd groener.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4djuh
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 09:02
[...]
Zowel Devouring plague als Mindblast als SW:P doen meer damage dan VT. Mijn shadow fiend heeft een CD van 5 minuten omdat ik ook punten in discipline heb vanwege de manaregeneratie. Voor de grote patch had ik veel meer aan VT dan nu omdat ook critts toen meehielpen en nu maakt het totaal niets uit of je damage doe. En van die 25 mana die ik elke 15 seconde krijg als ik VT cast wordt ik niet vrolijk. Schiet niet echt op als je 10k mana hebt, geeft mij dan maar de mogelijkheden die een mage heeft.
Als je VT niet meer dmg doet dan DP en SW:P moet je denk ik even nieuwe ranks van VT halen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Hydra schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 12:31:
[...]
Waar het mij om gaat is dat onze enige echte AoE heal net zoals priests een cooldown krijgt (terwijl die van priests meer OP was dan de onze), maar priests dan wel een targettable PoH krijgen, en wij niks. Beetje vreemd.

@Hierboven: tja, CoT:S is een level 80 instance. Ik zou geen level 76 meenemen tenzij 't een guildy was.
Ik was de lvl 76 :+ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4djuh schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 12:44:
[...]

Als je VT niet meer dmg doet dan DP en SW:P moet je denk ik even nieuwe ranks van VT halen ;)
Welke nieuwe ranks? Zit nu op 4 en zover ik weet kun je niet echt veel hoger dan rank 4 op level 75 op zit ik mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Laatst online: 16-09 15:32

Ryceck

Constants and Variables

[...]

Zowel Devouring Plague als Mindblast als SW:P doen meer damage dan VT. Mijn shadow fiend heeft een CD van 5 minuten omdat ik ook punten in discipline heb vanwege de manaregeneratie. Voor de grote patch had ik veel meer aan VT dan nu omdat ook critts toen meehielpen en nu maakt het totaal niets uit of je damage doe. En van die 25 mana die ik elke seconde gedurende 15 seconde krijg als ik VT cast wordt ik niet vrolijk. Schiet niet echt op als je 10k mana hebt, geeft mij dan maar de mogelijkheden die een mage heeft.
Je cast VT dan ook niet alleen omdat het mana teruggeeft met Mindblast maar ook omdat het de enige spell is welke 200% benefit krijgt van je spellpower.
Ik geef toe dat op trashmobs het niet de beste spell is, maar op bosses is het toch wel een van de redenen van de hoge damage welke een shadowpriest kan doen :)

Edit: Ah je bent pas level75 zie ik, dan snap ik wel dat je de volledige benefit van VT nog niet ziet. Ga op level80 maar eens heroics doen of raids en dan zal je wel zien waarom VT echt wel een van de betere shadowpriest spells is ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Ryceck op 06-02-2009 13:00 ]

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontcare
  • Laatst online: 21-03-2024

dontcare

Nomen est Omen

Verwijderd schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 08:42:
[...]

goeiemorgend allemaal,

Om effe verder te gaan op de post van gisteren; vind ik dit misschien wel een leuke toevoeging aan het druid tanking. Als de mitigation inderdaad naar boven gaat. Na het eindeloze ge-QQ op druid armor nerf kan dit wel eens een mooie oplossing zijn. Het enige spijtige eraan is dat aan van je eigen critical strikes afhangt en hoe de damage daar dan op wordt verdeeld.

1. The next hit completely .... - geld hier elke damage ook AOE of zou het enkel pure melee hits zijn ?
2. 25 % of their attack power ... - base attack power of current attack power ?
3. damage schield equal to 25% ... - laten we zeggen dat je 6000 attack power ( niet al te hoog ) hebt, dus dan zou je een damage schield krijgen van 1500 damage. De volgende hit haalt deze volledig weg , zelfs al is het maar met 20 damage. Hoeveel keer ga je moeten critten om toch je mitigatie hoger uit te komen ? want :
4. Survival of the Fittest has had its bonus armor reduced ... - hoe groot gaat de reduce hier zijn :)

Wordt nog leuk theorycrafting vannamiddag :)

Hineah / Chanai
1 een hit is een hit.
2 geen base ap anders scaled het niet en dat is nu juist het idee.
3 je geeft zelf al antwoord op je vraag in punt 4 , zonder dat je daar de reductie weet dan kan je dat niet berekenen, btw in full 25man tank gear , fully buffed zit ik op +/- 5.5k , 6k is wel vrij hoog voor een bear op dit moment, haalbaar als je dps items ipv tank items gaat dragen maar dat is een behoorlijk hit op ieg mijn stamina.
4 als blizzard dat niet gepost heeft weet niemand het dus.

.Quod me nutrit me destruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoTs schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 12:36:
[...]

Bij de buren is het gras altijd groener.
Mijn buren hebben tegels...

Om even terug te komen op de professions... zit er zelf ook aan te denken om engineering te droppen voor bijvoorbeeld jewelcrafting. Maar zoals mensen hier ook al zeggen, straks dropped er bijv. in Ulduar een recipe voor een beter headpiece (net als destijds in Sunwell) dan wil ik toch wel graag zoiets in elkaar kunnen zetten natuurlijk.

Blijft lastig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:00

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC

Welke fights doet die dan 2.5k dps op? Er zijn veel fights waar 2.5k dps best redelijk is. Zelf zit ik bij patchwerk op zo'n 4.7k dps (betrayer of humanity dropped nooit, kut casterloot) maar bij een fight waar je veel moet bewegen, bv sapphiron ben ik blij als ik op 3.5k dps zit. Het kan dus prima zijn dat het een gear issue is en minder een l2p issue. Overigens hoef je van ret's niet te verwachten dat ze in de top-10 eindigen, top-15 is vaak het maximaal haalbare als de rest van de dps goed is. Zo stond ik afgelopen (6m kill) malygos op plaats 13 met 4.3k dps waarbij de top-4 over 6k dps zat.

Dus niet teveel verwachten van een ret paladin hoor :)

Overigens, over die nerfs op mana regen.. who cares. Replenishment / SoW houden mij wel topped met mijn manapool ;)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Hydra schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 12:31:
[...]

verschil moet er zijn, als elke healer hetzelfde had, waarom zou je dan nog verschillende classes maken?
Druids hebben altijd geowned op regen gebied, (met innervate) en Combat resses, om nog maar niet te spreken over krachtige HOTS...
Verwijderd schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 12:58:
[...]

Welke nieuwe ranks? Zit nu op 4 en zover ik weet kun je niet echt veel hoger dan rank 4 op level 75 op zit ik mis?
ehm je bent level 75, hoe kan je dan weten of iets slecht is op endgame niveau? (waar het uiteindelijk allemaal om draait)

ben je nog aan het levelen, heb je crap gear, crap tot geen enchants, misschien nog niet eens alle spell ranks..

[ Voor 25% gewijzigd door Valkyre op 06-02-2009 13:22 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ryceck schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 12:59:
[...]

Je cast VT dan ook niet alleen omdat het mana teruggeeft met Mindblast maar ook omdat het de enige spell is welke 200% benefit krijgt van je spellpower.
Ik geef toe dat op trashmobs het niet de beste spell is, maar op bosses is het toch wel een van de redenen van de hoge damage welke een shadowpriest kan doen :)

Edit: Ah je bent pas level75 zie ik, dan snap ik wel dat je de volledige benefit van VT nog niet ziet. Ga op level80 maar eens heroics doen of raids en dan zal je wel zien waarom VT echt wel een van de betere shadowpriest spells is ;)
Wellicht dat het op 80 wel allemaal klopt maar als ik het nu vergelijk met het levelen tijdens TBC moet ik meer drinken dan toen (toen vrijwel nooit). Over de damage ben ik nu al zeer tevreden, Blizz wilde de SP meer damage laten doen en daarin heeft ze wat mij betreft heel goed werk geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijdens het levelen van m'n Priest heb ik echt NUL keer hoeven te drinken. Dat was tot level 76 als Holy Smite spec met Spirit Tap, en daarna als Shadow met Spirit Tap.
Dat schrijf ik er expres bij, want als je dat hebt, en Replenishment gewoon triggered met je eerste attacks (VT en dan MB, daarna MF MF MF bijvoorbeeld), moet je heel raar doen om out of mana te raken tijdens het levelen!

PS: Beetje Spirit gear is wel handig voor levelen, juist om bovengenoemde redenen.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2009 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Verwijderd schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 13:10:
[...]

Om even terug te komen op de professions... zit er zelf ook aan te denken om engineering te droppen voor bijvoorbeeld jewelcrafting. Maar zoals mensen hier ook al zeggen, straks dropped er bijv. in Ulduar een recipe voor een beter headpiece (net als destijds in Sunwell) dan wil ik toch wel graag zoiets in elkaar kunnen zetten natuurlijk.
Ik ben net niet hardcore genoeg om proffesions opnieuw te levellen speciaal voor één recipe. Op m'n Warlock heb ik sinds level 1 Enchanting + Tailoring, op m'n Shaman Leatherworking + Alchemy en op m'n Druid Skinning + Herbalism. Heb overwogen om Alchemy of Leatherworking te droppen voor Jewelcrafting, maar gezien 't feit dat ik veel moeite heb gestoken in Leatherworking en Alchemy gewoon handig is, toch maar vanaf gezien. Heb ook een hele zwik epic recipe's enzo, dus dat maakt 't zowieso minder aantrekkelijk. En zoals je al zei, je zal zien dat op 't moment dat je verwisselt van proffesion, er in ééns een nieuw aantrekkelijk recipe op de markt verschijnt.

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:54
Verwijderd schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 13:10:
[...]

Mijn buren hebben tegels...

Om even terug te komen op de professions... zit er zelf ook aan te denken om engineering te droppen voor bijvoorbeeld jewelcrafting. Maar zoals mensen hier ook al zeggen, straks dropped er bijv.[b] in Ulduar een recipe voor een beter headpiece (net als destijds in Sunwell)[b] dan wil ik toch wel graag zoiets in elkaar kunnen zetten natuurlijk.

Blijft lastig...
Oh, je bedoeld die pattern die minder goed was dan diverse headpieces in SWP. Ik geloof dat er uiteindelijk voor rogues zelfs 3 betere headpieces te vinden waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
  • Laatst online: 22-04-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 13:22:
[...]

Wellicht dat het op 80 wel allemaal klopt maar als ik het nu vergelijk met het levelen tijdens TBC moet ik meer drinken dan toen (toen vrijwel nooit). Over de damage ben ik nu al zeer tevreden, Blizz wilde de SP meer damage laten doen en daarin heeft ze wat mij betreft heel goed werk geleverd.
ik denk dat het komt doordat je altijd DP gebruikt. Dat is een pure long fight (boss) dps spell, die ik zeker niet gebruik(te) bij het grinden/ levelen. Hij kost namelijk al 25% van je base mana tegenover 16% van je VT. Plus de mobs zijn altijd al dood voordat je DoTs zijn afgelopen.

[ Voor 4% gewijzigd door HanH op 06-02-2009 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Ik zie het nog ff aan wat 3.1 voor patterns brengt op tailor gebied. is het niets dan denk ik dat ik er alchemy bijpak ipv tailoring.

zal dan wel me allah akbar vliegend tapijt gaan missen :'(

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Wootlock schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 13:46:
Ik zie het nog ff aan wat 3.1 voor patterns brengt op tailor gebied. is het niets dan denk ik dat ik er alchemy bijpak ipv tailoring.

Zijn er hier eigenlijk leather/mail/plate class spelers die tailoring hebben genomen sinds WotLK er is?
Blizzard heeft mooi praten: ja we willen dat iedere klasse uit de voeten kan met ongeacht welke profession. Maar welke warrior, pala, rogue,... gaat effectief 400 waardeloze punten levellen voor een mount en een enchant? Of zie je al een dps warrior speciaal leatherworking levellen voor 64 ap meer op z'n bracers?

[ Voor 7% gewijzigd door Kapoen op 06-02-2009 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Wootlock schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 13:46:
[...]

Oh! Stom, helemaal vergeten te melden :P Ik heb gisteren uit m'n allereerste eitje die groene protodrake gehaald :D Dus eindelijk een fatsoenlijk Northrend mount voor mij :)

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snappie88 schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 14:07:
[...]
Oh! Stom, helemaal vergeten te melden :P Ik heb gisteren uit m'n allereerste eitje die groene protodrake gehaald :D Dus eindelijk een fatsoenlijk Northrend mount voor mij :)
Grrrrrr. Ik ben bezig met mijn zevende ei. Tot nu toe twee vogels en voor de rest alleen maar slechte eieren. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 13:37:
Tijdens het levelen van m'n Priest heb ik echt NUL keer hoeven te drinken. Dat was tot level 76 als Holy Smite spec met Spirit Tap, en daarna als Shadow met Spirit Tap.
Dat schrijf ik er expres bij, want als je dat hebt, en Replenishment gewoon triggered met je eerste attacks (VT en dan MB, daarna MF MF MF bijvoorbeeld), moet je heel raar doen om out of mana te raken tijdens het levelen!

PS: Beetje Spirit gear is wel handig voor levelen, juist om bovengenoemde redenen.
Jij gebruikt geen dots als DP en SW:P? Ik open daar altijd mee.
Ik heb normaal tijdens het levelen weinig problemen met mana tenzij ik meerdere mobs tegelijk pak, dan gaat het lang niet zo snel als tijdens TBC voor ik weer een ruime hoeveelheid mana heb. Misschien dat ik nu wel merk dat ik altijd verkeerd heb gespeeld nu de manaregeneratie al aangepakt is met de pre WotLK patch.
Ik begrijp van een blue post die ik daarnet gelezen heb dat ze spirit tap een boost willen geven met de volgende patch, dat zou een goede verbetering zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 14:16:
[...]

Jij gebruikt geen dots als DP en SW:P? Ik open daar altijd mee.
Ik heb normaal tijdens het levelen weinig problemen met mana tenzij ik meerdere mobs tegelijk pak, dan gaat het lang niet zo snel als tijdens TBC voor ik weer een ruime hoeveelheid mana heb. Misschien dat ik nu wel merk dat ik altijd verkeerd heb gespeeld nu de manaregeneratie al aangepakt is met de pre WotLK patch.
Ik begrijp van een blue post die ik daarnet gelezen heb dat ze spirit tap een boost willen geven met de volgende patch, dat zou een goede verbetering zijn.
DP is mana intensief en loopt nooit z'n totale duratie op mobs van 9k - 11k hp, welke de meeste hebben tijdens het levelen. SW:P eigenlijk hetzelfde, al gebruikte ik die wel als ik meerdere mobs pakte en dus meer een VT+SW:P combo op de meeste mobs zette.
Spirit Tap valt onder de talents die 'gebuffed' worden voor de incombat regen, aangezien de outofcombat regen generfed gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HanH schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 13:45:
[...]

ik denk dat het komt doordat je altijd DP gebruikt. Dat is een pure long fight (boss) dps spell, die ik zeker niet gebruik(te) bij het grinden/ levelen. Hij kost namelijk al 25% van je base mana tegenover 16% van je VT. Plus de mobs zijn altijd al dood voordat je DoTs zijn afgelopen.
Zou best weleens kunnen, is altijd een gewoonte geweest om met DoTs te beginnen en leverde eigenlijk nooit problemen op in TBC al zat DP er toen nog niet bij, zal mijn speelstijl moeten veranderen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
over 2 dagen mijn 5e ei openhalen... misschien wat geluk deze keer.

De laatste weken heb ik het vrij druk met werk en daardoor ga ik betwijfelen of ik "Elder" title wel ga behalen... ik moet een aantal dungeons.

[ Voor 53% gewijzigd door Loadichus op 06-02-2009 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 13:41:
[...]

Oh, je bedoeld die pattern die minder goed was dan diverse headpieces in SWP. Ik geloof dat er uiteindelijk voor rogues zelfs 3 betere headpieces te vinden waren.
Klopt er waren 2 betere headpieces --> http://www.shadowpanther.net/armor-pve.htm

En ja normaal gesproken ga je niet een upgrade maken die van trash dropped (in de gehele instance) als je natuurlijk gelijk naar de laatste boss in een raid-instance kunt rennen om die om te leggen aangezien jouw headpiece altijd een 100% dropchance heeft. :w :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Verwijderd schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 14:12:
[...]
Grrrrrr. Ik ben bezig met mijn zevende ei. Tot nu toe twee vogels en voor de rest alleen maar slechte eieren. :(
Tickbirds gaan voor een best leuk bedrag op het AH.
Je eitje heb je daar de eerst 30 ~ 40 weken wel mee betaalt :P

Ik heb tot nu toe 1 slecht ei gehad, 1 tickbird, 2 white tickbirds.
Nog 1 dag broeden en ik heb er weer een rijp :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chromeeh schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 14:42:
[...]

6 eggs zover met als resultaat eerst 4xAged Yolk, 1 Cobra en gisteren weer Aged Yolk. |:( Guildie met zover al de red proto drake (glory of the hero) en de twilight drake (sarth3D 25man) kreeg gisteren ook nog de green proto drake. /drool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind die Proto Drakes persoonlijk maar niks... log en vliegen niet fijn.

M'n Bronze Drake mag dan wel niet zo bijzonder zijn, en is relatief makkelijk te verkrijgen, ik vind hem wel mooi vliegen en mooie animaties hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Laatst online: 12:59

Seraphin

Meep?

Ik kan nog ff geen kaas maken van die (feral) druid changes; nog te vroeg om te zeggen wat de impact gaat zijn.

Feit is wel dat ze de armor multiplier op SotF net pas bij 3.08 hebben ingevoerd. Komt op mij daardoor nogal rommelig over.

Wordt iig (weer) flink AGI stacken als ik het zo zie.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 15:08:
Ik vind die Proto Drakes persoonlijk maar niks... log en vliegen niet fijn.

M'n Bronze Drake mag dan wel niet zo bijzonder zijn, en is relatief makkelijk te verkrijgen, ik vind hem wel mooi vliegen en mooie animaties hebben.
Eggs doe ik niet aan, cba ;D... Ik heb een Red Pro-Drake maar ik vind hem wtf-lelijk. Ik ben geen engineer meer anders zou ik nog altijd mijn roflcopter gebruiken, was ook erg handig tijdens mining omdat ie zo klein is :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Nu online
Als je levelled als priest kan je 90% van de mobs inderdaad beter geen dots gebruiken.
Zoals al eerder gezegd is zijn de mobs gewoon te snel dood om dots de moeite waard te laten zijn. Alleen op elites, of offtargets die je per ongeluk erbij pulled kunnen dots handig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hulkie schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 15:15:
Als je levelled als priest kan je 90% van de mobs inderdaad beter geen dots gebruiken.
Zoals al eerder gezegd is zijn de mobs gewoon te snel dood om dots de moeite waard te laten zijn. Alleen op elites, of offtargets die je per ongeluk erbij pulled kunnen dots handig zijn.
VT is wel goed als starter op max range, daarna MB voor replenishment (alle beetjes helpen) en goede damage en dan MF spam, aangezien de mob dan net de range van MF in loopt en ondertussen tikt je VT mooi door.
Dan kun je oneindig doorgaan.

Bij meerdere mobs is het mobs DoT-en en proberen met Spirit Tap en Replenishment te spelen, dus dat je snel 1 mob neerkrijgt en dan al regen hebt, daarna de andere afmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamalan
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 26-02-2015

Zamalan

Whine Connaisseur

hulkie schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 15:15:
Als ik als shadow solo bezig ben doe ik VT->VE->MB->MF en een SW:D om het af te maken, dus geen SW:P of DP. En ik hoef bijna niet te drinken. In groep open ik met SW:P->VT->VE->DP->MB->SW:D->SW:P daarna normale rotatie, dots refreshen > MB > MF.

Van die eieren heb ik nu 3 tickbirds, 1 white tickbird en 1 cobra. Mijn pa heeft ook een proto drake whelp.

Een plagued proto drake mount heb ik nog niet gezien op mijn server.

[ Voor 6% gewijzigd door Zamalan op 06-02-2009 15:26 ]

MSI GX660 --- i5 460M /// 4GB DDR3 /// Mobility Radeon HD5870 /// 1920x1080 /// 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-08 16:48
Vrijdag en geen mens is meer te bekennen hier. Daar gaat mijn afleiding voor werk om wat te lezen :P

Ohja en om het een beetje on topic te houden:

Ben met mijn vriendin aan het lvlen op Argent Dawn (wel leuk om soms roleplayers tegen te komen. Trollen die helemaal jamaicaans tegen je staan praten. :') )

Zij (Sámeh dacht ik): lvl 31 Blood Elf hunter
Ik (Dalim): lvl 38 Undead Warlock (had niet echt geduld)
Heb maar een lvling guide gepakt zodat de tijd die we hebben optimaal kunnen besteden. Hebben nu alle quests gedaan in Shimmering flats en moet even kijken wat de volgende stap is waar we heen gaan.

Heb ook een alt aangemaakt voor de tijd dat ze niet wilt spelen of bezig is met andere zaken. Malnor (Hunter) is nu lvl 13 en hobbelt nu rond in the Barrens. Gaat lekker rap dus zal in korte tijd wel lvl 20 zijn (wil zo graag Naxx eens zien).

Van het weekend druk dus zal waarschijnlijk weer weinig WoW aan te pas komen :(

[ Voor 81% gewijzigd door Madje op 06-02-2009 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu een uurtje met mijn SP gespeeld en me beperkt tot VT, MB en dan 2 keer MF, hoewel die 2de keer niet eens altijd volledig nodig was als mijn MB critte. Moet zeggen dat dit inderdaad een veel betere manier van spelen is. Ik doe genoeg damage en ik zit bijna continu weer aan mijn maximale mana met 1 mob per keer.

Bedankt voor de tips ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08:48
Madje schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 16:41:
Vrijdag en geen mens is meer te bekennen hier. Daar gaat mijn afleiding voor werk om wat te lezen :P
Same here :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
En nog meer offtopic spam, bijna weekend!!

minder offtopic: Moonkin speelt echt lekker weg om mee te lvlen :D

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 12:52
chromeeh schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 14:42:
[...]

Ik heb 5 eieren geopend tot nu toe..

1: aged yoke
2: pet nr 1
3: pet nr 2
4: pet nr 3
5: pet nr 4

:+ Volgende week de mount dan maar :P
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.