Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 180 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 47.574 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

cannibal schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 10:04:
[...]

Zoiets zoek ik ook nog ja.
Nu wel met Natur aan het spelen, voor buffs en casts enzo,
maar was/ben eigenlijk op zoek naar addon die duidelijk maakt (ben vaak toch al half blind als ik aan het knokken ben ;) ) dat ik bijvoorbeeld mijn instant Slam kan doen.
Maar zoals Jarnotjuh al zei, het komt van pas bij veel meer classes. (Als tank, sword+board proc, maar die komt redelijk groot of je scherm heen met (standaard?) floating combattext.
http://wow.curse.com/down...ns/details/slamalert.aspx
This is a small AddOn that plays a sound and displays a message when a warrior receives the instant Slam! buff.
Als ik een insta slam proc, hoor ik "perfect" (lijkt op de sound van UT2K3 multikill). En in SCT zie ik Slam! voorbij vliegen.

Afbeeldingslocatie: http://mediabeta.curse.com/Curse.Projects.ProjectImages/16825/11786/WoWScrnShot_121308_210726.jpg Afbeeldingslocatie: http://mediabeta.curse.com/Curse.Projects.ProjectImages/16825/11787/WoWScrnShot_121308_211338.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door Roeligan op 05-02-2009 10:24 . Reden: plaatjes toegevoegd ]

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

jarnotjuh schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 09:51:
Ik geloof dat mages een flinke change hebben gehad wat betreft arcane spec gohan-san, van een paladin weet ik het niet.. ;)
Ik dus gister vol goeie moed met een arcane spec de raid in, het heeft potentie. Het is wel een leuke spec om te spelen, veel leuker dan eerst.

Een addon vraagje. Bestaat er iets van een addon die "Buffgains" laat zien? Dan heb ik het niet over buffs zoals PWF, INT, MOTW enzo, maar over de temporary buffs: Hotstreak voor fire, of clearcast voor arcane.
Juist dat zijn de momenten dat het interessant wordt met die specs, je moet je spells daarop aanpassen, en is toch vrij klote als je die mist.. De hele tijd mijn buffs in de gaten houden is not done, moet makkelijker kunnen, iemand?

Zeker op korte fights (gothik) doe je het vet goed, puur omdat de fight niet lang genoeg is om je mana op te maken. Patchwerk ging ook wel lekker, lekker kort ook.
Enige nadeel was loatheb, toen was ik op 10% zo goed als OOM, geen pot, geen gems, geen evo. Mja, dan zak je zo effetjes 6 plaatsen in de dpslijsten..

http://wowwebstats.com/s1orp6hzf3zbk
WWS van gister, kijk mij falen op sommige bosses.. ;( :P
Het is effe wennen, maar als ik er even mee door oefen dan het best wel eens wat worden. Een foutje in je rotatie verkloot al heel je dmgoutput, da's wel jammer.
Ik gebruik zelf poweraura voor. Dan kan je een texture boven je hoofd laten plaatsen voor Missile barrage/ Hot streak. Voor de rest heb ik elk buffbars om mijn icy veins/berserking en Bloodlust weer te geven vlak na mijn cast bar. Want met arcane wil je het liefst in de laatste seconde van icy veins evoccen.

Ik hoop trouwens niet dat je met de gear uit je armory arcane was gegaan :P Want die gear is perfect mooi afgestemd op FFB spec. De ratings die je gister aanhaalde veranderen ook voor arcane. Arcane heeft namelijk Hit(7% nodig voor alliance)>Sp > haste > crit. 1 haste = 0.8 dmg en 1 crit = 0.55 dmg. Dus dat zou ook regemmen worden wil je het maximale uit de arcane spec halen.

Ik ben uiteindelijk toch terug gegaan naar een 18/53/0 spec. En die bevalt me erg goed moet ik zeggen. Gisteren zat ik raidbuffed op 45% crit. Daar komt nog 5% van fireball glyph bij en 10% van scorch en nog 3% van focus magic als de ander crit. Gaf wel leuke hot streaks op sommige momenten.

Toch blijft arcane de top dps op t moment, maar je levert een scorch debuff in. Ik ben nu dus ook de enigste mage bij ons die scorcht.

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:09

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Ben benieuwd wat voor changes Blizz in petto heeft voor locks, ze roepen al een tijdje dat er vanalles gaat veranderen (demo meer raid geschikt, "exciting" nieuwe dingen met soul shards, nuttiger infernal/doomguard spells, etc). Het nieuwe summon-mechanism (van players) zou slechts een voorproefje zijn en dat bevalt me iig erg goed en de laatste tijd is mn Felguard er ook al een stuk op vooruit gegaan (met veranderingen aan AP en glyph e.d.). Gief moar info, Blizz!

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:49
Helaas wel dommerick. Ik wilde gewoon Arcane testen.
Heb idd altijd al FFB spec geraid, en was flink aanklooien met arcane. Glyphs heb ik wel vervangen, en moet toegeven dat ik de rotaties nog niet goed door heb. Ging wel beter naarmate de avond vorderde.

Gear regemmen, mja. Ik weet dat haste beter is dan crit met arcane spec, maar ik verander het nog liever effe niet. Misschien 2 sets gear gaan sparen ofzo. :)
Poweraura's zie ik nu dus veel langskomen, die gaan we vanavond effe testen. Ben benieuwd, bedankt voor de tips. :)

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:52
SnoeiKoei schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 10:27:
Ben benieuwd wat voor changes Blizz in petto heeft voor locks, ze roepen al een tijdje dat er vanalles gaat veranderen (demo meer raid geschikt, "exciting" nieuwe dingen met soul shards, nuttiger infernal/doomguard spells, etc). Het nieuwe summon-mechanism (van players) zou slechts een voorproefje zijn en dat bevalt me iig erg goed en de laatste tijd is mn Felguard er ook al een stuk op vooruit gegaan (met veranderingen aan AP en glyph e.d.). Gief moar info, Blizz!
Ik ben vooral benieuwd naar de Affliction veranderingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 13:13

zwik

randomized

Gisteren niet zoveel gedaan. Alleen zitten vissen in Dalaran :+ . M'n fishing is nu maxxed en hoef alleen nog 1 golden coin uit de vijvert te vissen :+ . Vanavond weer verder levelen :) . Op naar 77!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:54
redfoxert schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 10:13:
[...]

Vraag aan de Trollbane mensen hier: Hoe is het gesteld met de Horde kant, qua tanks met name. Ik ben van plan, mocht de free character move van Outland naar Trollbane weer eens voorbij komen, te vertrekken van Outland aangezien de lag daar nog altijd niet fatsoenlijk is gefixt.

Dus de vraag: zijn er veel (warrior) tanks aanwezig, of teveel, of juist te weinig? Op Outland is het zo erg dat guild spam in de /2 gewoon al expliciet vermeld dat er geen tanks meer nodig zijn ... dus echt zin om een application te maken heb ik dan ook al niet meer.
Tanks zijn altijd nodig. Maar zoals je zelf is het moeilijk om al tank in een raid groep te worden. Zelf doe ik niet aan pugs en let niet zoveel op de LFG in /2. (LFG tool heb ik nog nooit gebruikt, weet niet eens hoe het moet)

Vergeet niet dat er pas 2 guilds TB horde side zijn die sartharion 3D down hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Laatst online: 14-09 15:53
Mooi, ziet er aardig uit, iig goed voor mijn warrior.
En zal eens naar die andere kijken of die nog wat aglemene zaken kan oppakken.
Ben van Natur (default instellingen grotendeels, nog niet echt gecharmeerd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

redfoxert schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 10:13:
[...]
Vraag aan de Trollbane mensen hier: Hoe is het gesteld met de Horde kant, qua tanks met name. Ik ben van plan, mocht de free character move van Outland naar Trollbane weer eens voorbij komen, te vertrekken van Outland aangezien de lag daar nog altijd niet fatsoenlijk is gefixt.

Dus de vraag: zijn er veel (warrior) tanks aanwezig, of teveel, of juist te weinig? Op Outland is het zo erg dat guild spam in de /2 gewoon al expliciet vermeld dat er geen tanks meer nodig zijn ... dus echt zin om een application te maken heb ik dan ook al niet meer.
Op Trollbane horde zijn er maar 2 guilds die fanatiek raiden, Malice (Sart 3adds dood, Internationaal, raid 5 dagen in de week) en The Inner Circle (Sarth 3 adds dood, Dutch only, 5 dagen in de week)
Tic heeft geen tanks nodig, malice denk ikook niet maar moet je checken op hun site;
http://malice.forums-free.com/portal.html

Dan heb je nog Deflect, nederlandse guild die casual raid, naxx25 nog niet clear (die zoeken mss nog een tank, want zij gebruiken de tactiek, 4 healers, 2 dps en 19 tanks :P )
Heb je nog lingering, internationaal, raiddagen weet ik niet, sarth 2 adds dood, hebben te retard healers voor sarth 3 adds.
http://sterf.wow-iwai.eu/

Verder heb je nog de gebruikelijk guilds die 2 maanden bestaan en dan weet klappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
ImdaMned schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 10:39:
[...]

Tanks zijn altijd nodig. Maar zoals je zelf is het moeilijk om al tank in een raid groep te worden. Zelf doe ik niet aan pugs en let niet zoveel op de LFG in /2. (LFG tool heb ik nog nooit gebruikt, weet niet eens hoe het moet)

Vergeet niet dat er pas 2 guilds TB horde side zijn die sartharion 3D down hebben.
Tanks zijn op Outland dus gewoon NIET nodig ... nergens niet :/ LFG (kom je in via i-shortcut als je daar niks anders aan hebt hangen btw) vraagt meestal healers of zelfs DPS. Dat er een tank gevraagd word is echt heel zeldzaam. Vreemd genoeg zijn er dus teveel tanks :(

Dat op TB pas 2 guilds Sartharion 3D omgelegd hebben boeit me niet zoveel. Ik heb zelf Naxx (10 of 25) nog niet eens gecleared door het overschot aan tanks. PuG's kom ik nergens in, ondanks dat ik ruim Crit immune ben en genoeg tank gear heb om als MT voor de meeste raids te fungeren.

Armory link voor de liefhebbers: http://eu.wowarmory.com/c...eet.xml?r=Outland&n=Cisqo

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dag(en)boekje

Afgelopen maandag sarth3drake down! /cheer alleen net in de 20min dat ik afk moest /cry hopelijk vanavond een snelle kill en dan weer klaar zijn voor de rest van de week /yawn.

Afgelopen dagen ook een aantal heroics getanked op men DK. ging opzich wel goed opzicht healers hadden geen problemen met me levende te houden zeiden ze. Ook 2x HoS gedaan. Tijdens de tribunal of ages had ik echter 1x zeer veel problemen om optijd genoeg aoe treath te krijgen ( aangezien ik Frost ben heb ik geen korte CD op DnD) en voor ik een degelijke amount treath met howling blast krijg moet ik minimaal it/ps en pestilence gedaan hebben. Of 't nu aan de trigger happy dps lag of aan de *piep* treath maar de 2de keer op die event lukte gewoon niet. De 1ste keer had ik echter geen problemen (dit was wel met wat mindere dps) de 2de keer zat ik echter wel heel vaak met rune/skill cooldowns waardoor 't tijdens 't event vaak lastiger werd. Uiteindelijk wel gelukt na een lading try's maar ik vraag me nu toch af hoe 't kon dat het gewoon zo lastig ging.

zijn er meer DK tanks met dit probleem op tribunal of ages of nog een andere event en nog enigzins tips hebben hier over ?:D

Op aoe packs gebruik ik de volgende Rotation
PS-IT-Pestilence-Howlingblast-BB (echter vaker ook wel IT voor PS voor te pullen :< )
armorylink: http://armory.wow-europe....r=Boulderfist&n=Glycerine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik je verhaal zo lees en je wil je geluk proberen op Trollbane, klinkt Deflect het beste voor je.
Ze raiden gemiddeld met 16 MT/OT in een raid dus 17 zou ook moeten kunnen :P
http://www.deflect.demn.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[knip]

Een addon vraagje. Bestaat er iets van een addon die "Buffgains" laat zien? Dan heb ik het niet over buffs zoals PWF, INT, MOTW enzo, maar over de temporary buffs: Hotstreak voor fire, of clearcast voor arcane.
Juist dat zijn de momenten dat het interessant wordt met die specs, je moet je spells daarop aanpassen, en is toch vrij klote als je die mist.. De hele tijd mijn buffs in de gaten houden is not done, moet makkelijker kunnen, iemand?

[knip]
Ik gebruik Classtimers, die werken goed vind ik, je kan instellen wat je wel of niet wil zien. Het is te vinden op Curse denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Lekker dan. Zojuist een behoorlijk stuk getypt voor één van onze Warlocks die echt trieste DPS doet in raids, met daarin tips over gear, glyphs, enchantments, spec, rotatie's, alles! Krijg ik dit terug:
quote: Anneli
That spec is quite decent for raiding and 5 man when stun affects aoe and single conflagatable adds .
gear . yeh i know . Hencei try to be available for nax purely for badges of valor atm i have 46 and once i get 60 i think of buying shoulders .
about 100 short with revered with kirin tor .
4 heroic or what ever they are tokens short off boots .
Head yeh . Definatly a priest one but way better then what i had .
Rings gems etc . Gold . I simply dont have that much time to farm for gold to be honest due to large work days and the necesary minimum raid attendance thingy .
Chest i am going for ebonweave one once i get tailoring high enough .
And to be honest i am not in a huge rush to do any dungeon exept naxx for tokens while i gear up . ONly reason i went there becose ii might end up not beeing available to raid for the rest of the month at all and get in trouble :p
Prutser. Ik ga vanavond even over de zeik bij m'n guildleader, want als deze gast nog een dag langer in onze guild zit ga ik zelf wel weg.

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snappie88 schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 11:06:
Lekker dan. Zojuist een behoorlijk stuk getypt voor één van onze Warlocks die echt trieste DPS doet in raids, met daarin tips over gear, glyphs, enchantments, spec, rotatie's, alles! Krijg ik dit terug:

[...]

Prutser. Ik ga vanavond even over de zeik bij m'n guildleader, want als deze gast nog een dag langer in onze guild zit ga ik zelf wel weg.
Zo dan zie ik binnenkort de apply voor de guild wel verschijnen :P (doelend op die Anneli dus) Bedankt deze jongen heb ik dus ook niet nodig :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19:41
Hoe staat het er eigenlijk voor met FD-NL (Flying Dutchmen) op Outland? Leven ze nog? Raiden ze? Krijgen ze ook iets neer in raids? Speelt Badtibbie (rogue) nog? Ben wel benieuwd...

Gister weer geen WoW voor mij. Vanavond ben ik als het goed is rond een uurtje of 9 a 10 wel thuis, eens kijken hoe de zaken er dan voor staan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

[...]

Gevalletje van Ik-wil-wel-raiden-maar-heb-geen-zin-om-up-te-gearen ? :D
Gelijk droppen zo één :)

wat voor spec gebruikt deze lollock ? :p

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
hulkie schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 11:10:
Hoe staat het er eigenlijk voor met FD-NL (Flying Dutchmen) op Outland? Leven ze nog? Raiden ze? Krijgen ze ook iets neer in raids? Speelt Badtibbie (rogue) nog? Ben wel benieuwd...
Nooit van gehoord :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Verwijderd schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 11:09:
[...]

Zo dan zie ik binnenkort de apply voor de guild wel verschijnen :P (doelend op die Anneli dus) Bedankt deze jongen heb ik dus ook niet nodig :).
_O- _O- _O-

Helemaal vergeten dat hier meer Ravencresters zaten 7(8)7 Haha ja deze kan je niet gebruiken. Gelukkig is Arise wel vrij oplettend betreffende hun leden. Mochten ze bij Dusk Ronin ook wel doen, want er zitten meer idioten in...

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

[...]

Ook knap hoe die een simpele build zo kan verneuken qua talents :P Hij mist alle imp-buffs, maar neemt wel crap als nether protection en aftermath en pyroclasm.

Met een proper build alleen al zal zn dps met 20% stijgen denk ik :P Om dan maar niet te beginnen over zn MP5 gear :X

Idd gevalletje /gkick als die niet wil luisteren.

[ Voor 18% gewijzigd door Bosmonster op 05-02-2009 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-07 14:51
Elkanu Buffbars heb ik daarvoor. Nieuwe anchor aangemaakt in het midden van m'n scherm. Daar op de whitelist Missile Barrage/Hot streak neerzetten en klaar is kees :P
Wootlock schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 10:19:
[...]

Crits van 2200 met die tailoring enchant, hmm lijkt me nog niet op te wegen tegen 15/23 haste rating.
kwa spellpower niet verkeerd :) weet niet hoe je gegeared bent (damn proxy) maar 17xx spellpower is wel wat laag :?
Trinket proccs zijn leuk, als het een beetje meezit tik ik de 3k spellpower aan voor 10 sec :P.

Gister weer een mooi avondje naxx, niks nakkes nada lagg. Heerlijk :D
3 wings cleared en 2 mooie upgrades gescoord: Lost juwel en Surplus limb offhand :) moet zeggen dat vooral de offhand goed bij een warlock past :+
17xx spellpower is voor een mage niet laag. Ik doe nog geen heroics en heb nog steeds geen fatsoenlijke Head. Locks hebben altijd meer spellpower dan mages, maar doen minder dps.

[ Voor 36% gewijzigd door Carnagy op 05-02-2009 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Waarom laten jullie zulke types in je raidguild? 100 rep weg van KT revered, hallo? Freeload much :D

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 10:54:
zijn er meer DK tanks met dit probleem op tribunal of ages of nog een andere event en nog enigzins tips hebben hier over ?:D

Op aoe packs gebruik ik de volgende Rotation
PS-IT-Pestilence-Howlingblast-BB (echter vaker ook wel IT voor PS voor te pullen :< )
armorylink: http://armory.wow-europe....r=Boulderfist&n=Glycerine
Het is heel lang geleden dat ik HoS gedaan heb.
Ik denk echter dat je gewoon al het beste eruit haalt wat je hebt, er is niet veel te verbeteren. Enige wat ik kan bedenken, is ook Morbidity speccen als Frost, juist voor heroics.
Het is en blijft enorm goede AoE threat.

PS: Killing Machine schijnt wel erg goed te zijn op het moment. Merciless Combat kan je sowieso droppen, en Acclimation ook. Die laatste werkt zichzelf tegen namelijk. Er valt over te discussieren, maar dat is ook al genoeg gebeurd op sites als Elitistjerks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Hydra schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 11:35:
[...]

Waarom laten jullie zulke types in je raidguild? 100 rep weg van KT revered, hallo? Freeload much :D
Denk dat ie bij ons ook niet door de eerste selectie heen gekomen was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 11:35:
[...]

Het is heel lang geleden dat ik HoS gedaan heb.
Ik denk echter dat je gewoon al het beste eruit haalt wat je hebt, er is niet veel te verbeteren. Enige wat ik kan bedenken, is ook Morbidity speccen als Frost, juist voor heroics.
Het is en blijft enorm goede AoE threat.

PS: Killing Machine schijnt wel erg goed te zijn op het moment. Merciless Combat kan je sowieso droppen, en Acclimation ook. Die laatste werkt zichzelf tegen namelijk. Er valt over te discussieren, maar dat is ook al genoeg gebeurd op sites als Elitistjerks :)
gek genoeg zat ik er idd over te denken om Morbidity er in te gooien ipv Merciless Combat. Maar dit is dan weer uitsluitend voor een aantal gevallen maar denk dat ik 't toch ens gaa proberen ism een DnD glyph.

Killing machine heb ik eerlijk gezegd nog niet heen gekeken mischien eens kijken of ik dat dan beter kan pakken ipv die acclimation (acclimation is wel nice opzich maar of 't ook zo heel veel dmg opsorbed is dan weer de vraag.

ben er zelfs over aant denken zo snel mogelijk meer mitigation te krijgen zodat ik unholy kan gaan trekt me toch iets meer en 't is een stuk makelijker aoe treath te krijgen met DnD en UB :D

zat aan de volgende build te denke dan
http://www.wowhead.com/?talent=j0gMZGxxthebohoVosxcx

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2009 11:54 . Reden: tallent linkje toegevoegd ^.^ ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Bosmonster schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 11:37:
[...]

Denk dat ie bij ons ook niet door de eerste selectie heen gekomen was :P
Bij mij ook niet. Je had z'n gear twee weken geleden moeten zien. Combinatie van level 70 Gladiator epics + groene meuk :X Maar ja, ik zit weer in zo'n 'vriendelijke' guild (je moet ons guildforum zien, je lacht je werkelijk kapot), waar een dictator bovenstaat die een communistisch regime voert. Met andere woorden, rotzooi allom, en de enige reden dat ik niet naar iets als Arise overstap is omdat hier wat IRL vrienden in zitten (de enige reden waarom ik nog speel). Eigenlijk is onze guild stiekem wel een aanfluiting, maar ik ben nog in de ontkenningsfase :P

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 11:43:
[...]

gek genoeg zat ik er idd over te denken om Morbidity er in te gooien ipv Merciless Combat. Maar dit is dan weer uitsluitend voor een aantal gevallen maar denk dat ik 't toch ens gaa proberen ism een DnD glyph.

Killing machine heb ik eerlijk gezegd nog niet heen gekeken mischien eens kijken of ik dat dan beter kan pakken ipv die acclimation (acclimation is wel nice opzich maar of 't ook zo heel veel dmg opsorbed is dan weer de vraag.

ben er zelfs over aant denken zo snel mogelijk meer mitigation te krijgen zodat ik unholy kan gaan trekt me toch iets meer en 't is een stuk makelijker aoe treath te krijgen met DnD en UB :D
Merciless Combat is in principe alleen van nut voor DPS DK's, en dan nog vooral op boss-fights.
Killing Machine is nu een vaste proc per minute, waardoor je lekker veel crits op je Howling Blasts kan krijgen. Vroegah was KM een kans per hit (of crit, dno), waardoor het niet goed was voor 2handers, maar dat is nu veranderd. Ik heb Frost tanks gehoord dat het heilig is geworden.

Ik ben dan Unholy, en heb zo'n gecombineerde avoidance van 55% met blade barrier up in halve Naxx gear. Als Glyphs heb ik DnD, Rune Strike en Bone Shield. Na zo'n beetje elke run, of het nu een heroic is of raid, staat DnD bovenaan als damage done van mijn skills, op zo'n 24%. Rune Strike staat bijna altijd 2e met zo'n 15% en daarna melee of iets anders. Dat ziet er toch prima uit als je 2 threat abilities bovenaan staan :)
En dan speel ik dus altijd, AoE en single target, met een rotatie waar DnD altijd op cooldown is.

PS: Die Frost build ziet er inderdaad mooi uit, kun je DnD in die situaties meer 'spammen' en heb je alleen een 5sec window dat het niet op de grond ligt i.p.v. 20sec.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2009 11:57 . Reden: Reactie op je build toegevoegd ^^ ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Snappie88 schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 11:46:
Bij mij ook niet. Je had z'n gear twee weken geleden moeten zien. Combinatie van level 70 Gladiator epics + groene meuk :X Maar ja, ik zit weer in zo'n 'vriendelijke' guild (je moet ons guildforum zien, je lacht je werkelijk kapot), waar een dictator bovenstaat die een communistisch regime voert. Met andere woorden, rotzooi allom, en de enige reden dat ik niet naar iets als Arise overstap is omdat hier wat IRL vrienden in zitten (de enige reden waarom ik nog speel). Eigenlijk is onze guild stiekem wel een aanfluiting, maar ik ben nog in de ontkenningsfase :P
Ik zit niet in een guild met IRL vrienden, en ik kan me ook niet voorstellen dat je die bij 't raiden gaat missen. RL vrienden zie ik toch wel IRL :)

Heb zelf met m'n druid geapplied toen ik net heroics begon te runnen, en heb in twee weken ofzo enorm zitten werken aan m'n gear. Iemand die letterlijk toegeeft alleen maar Naxx runs te willen doen voor gratis spul zou ik grote problemen mee hebben.

Post voor de gein eens wat je aan 'em geschreven hebt? Voor de lulz :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Hydra schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 11:56:
Ik zit niet in een guild met IRL vrienden, en ik kan me ook niet voorstellen dat je die bij 't raiden gaat missen. RL vrienden zie ik toch wel IRL :)
Niet als je aan de andere kant van 't land woont. Ben tijdje geleden verhuist :)
Hydra schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 11:56:
Post voor de gein eens wat je aan 'em geschreven hebt? Voor de lulz :)
Wall of text incomming:
quote: Snappie
Armory page - Anneli

Following Tenu in his footsteps, I would like to give a few comments to my fellow Warlocks in Dusk Ronin. Since the DPS gap between myself and the other Warlocks is getting bigger and bigger and it's something that should be attended. Since Anneli is currently at the bottom, I thought it be a good idea to start with him.

Spec:
Saw you respecced to full Destro for PvP. I don't know if you want to go back to Affliction but in case you do, don't. While Affliction has the best DPS for people who have the gear for it, it offers very, very bad DPS for people who do not have the gear for it. You should be hitcapped (14% rather then 11%, especially on movement fights), and rotations are hard to remain on a lot of fights (think: Sartharion). Deep Destro is a very viable spec at the moment, but does require a lot of effort to sustain high DPS. A good start build would be something like this (00/41/30) (Rotation: Engage with Felguard, Curse of Agony >> Immolate >> Incinerate, keep both DoTs up) or this (00/30/41) (Rotation: Engage with Imp, Immolate >> Conflagate >> Curse of Agony >> Incinerate, keep DoT's up and Conflagate off cooldown). These are very viable builds, but don't require you to continiously watch timers while their DPS is only a bit lower on fights like Patchwerk.

Stats
Looking at stat values, you should get it in this priority. Hit >> Spellpower >> Haste >> Crit / Spirit (per point ofcourse). Your Hitrating looks good, with only three points above the 11% hitcap. Remember 289 is the minimum required. Your Spellpower and Critchance are both pretty low (you should aim at 1500+ Spellpower and +20% Critchance). Haste looks good, but the more the better.

Gear
Headpiece - Good headpiece with decent spelldamage. However, the MP/5 suggests it should go to a healer. While I do know you are still a trialist you should try and get Tier 7.10 for instance (which also contains Haste). Remember that certainly if it's epic, you should enchant it, get Revered with Kirin Tor for that enchant asap! Also, in future cases, try to find a Headpiece with a Meta socket in it for a Chaotic Skyflare Diamond.

Necklace
Not a bad starting Necklace, allthough there are better ones out there.

Shoulders
A green one! /cry ... More options to improve here:
- 30 Emblems of Valor: Hateful Gladiator's Felweave Amice (yes PvP, but a very good choice nonetheless).
- 30 Emblems of Heroism: Savage Gladiator's Felweave Amice (again PvP and a step back as well, but still a shitload better).
- Tailoring: Frostsavage Shoulders (again PvP and a step back, but still beter).
- Grobbulus (Naxx10): Miasma Mantle (nothing spectacular, just good).
- Halls of Ston (Heroic): Dark Runic Mantle, if you can't find anything else.

Also, get Honored with Sons of Hodir as soon as possible for a very nice shoulder enchant. Do the daily quests, and get some of those Relics to hand in (I am pretty sure some guildmembers are willing to sell it for a nice price). For the time being you should put your Scryer Exalted enchant on one of the above.

Cloak
The cloak is pretty good actually. However, the MP/5 goes to waste. You should get a Deathchill Cloak (I can craft it, and at least one other person in Dusk Ronin can craft it as well. So there goes the fee, mats are cheapass anyway) as soon as possible though. Enchant it with Haste too (don't bother with the Tailoring enchant, it sucks).

Chestpiece
Great chest! You should keep this one for a while. Enchant it with +10 Stats (or if you are short in cash, +8 Stats). Also, what's up with the gems? Get a +19 Spellpower and a +16 Hitrating gem for those sockets (or get two +19 Spellpower gems, since the socket bonus sucks).

Bracers
Not bad, but there are better options available which are pretty easy to get:
- 60 Emblems of Valor: Wraps of the Astral Traveler, one of the very best bracers ingame!
- Oculus Heroic: Cuffs of Winged Levitation, not bad.
- Violet Hold: Azure Cloth Bindings, my personal choice due to itemisation.
- Wyrmcrest Accord: Ancestral Sinew Wristguards at Revered if you are having bad luck with drops.

Put a Greater Spellpower enchant on it. It is not expansive and worth it, even for blue Bracers.

Hands
Good hands. Get a +19 Spellpower gem, and enchant it with Spellpower enchant.

Waist
The Belt of Blasting is actually still a good choice. However, for it to be as good it requires you to get the right gems. Abuse a Blacksmith to create the additional Belt socket and put three +19 Spellpower gems in it.

Also, for 40 Emblems of Heroism you can get a Plush Sash of Guzbah, one of the best ingame at the moment!

Leggings
Start running Naxx10, VoA10 or 25 for these. The set Leggings are pretty good and not that hard to get. Don't forget to gem it correctly, and put a Brilliant Spellthread on it.

Boots
Multiple options again to replace your level 70 boots:

- 40 Emblems of Valor: Xintor's Expeditionary Boots. One of the best and top priority!
- Wyrmrest Accord: Sandals of Crimson Fury, you can buy these as soon as you hit Exalted in case you're having bad luck.
- The Nexus Heroic: Cleric's Linen Shoes, very nice stats (although you'll miss +Hit).

Don't forget to put the Icewalker enchant on it (even on your current ones), as it is a great enchantment!

Rings
A level 70 and a green one. At the time I hit 80 I had better rings, and so should you. Big amount of options again:
- Dalaran buyable: Signet of the Kirin Tor and Band of Channeled Magic are great Rings, and cost about 1400 Gold.
- Jewelcrafting: Ring of Northern Tears, we've got Jewelcrafters in our guild who can fix you one. Another option would be Titanium Spellshock Ring.
- 25 Emblems of Valor: Band of Channeled Magic, not too shabby.
- Stratholme Heroic: Band of Guile. Great +Haste ring.
- Utgarde Keep Heroic: Annhylde's Ring, another great Heroic ring.
- Tons of rings to find in Naxx10 as well!

Don't forget to get those rings enchanted with +19 Spellpower!

Trinkets
Dying Curse is the best ingame Trinket, and should be equiped at all times. The green one should be replaced with either:
- Violet Hold Heroic: Mark of the War Prisoner, great +Hitrating trinket.
- 40 Emblems of Heriosm: Sundial of the Exiled, great +Critrating trinket, be sure to hit the 289 hitrating though.

Weapon
Easy. Get Revered with Kirin Tor for a Flameheart Spell Scalpel and enchant it with Spellpower. Untill Naxx10 or higher there simply is not anything better to obtain.

Offhand
Best offhand ingame, GG. I wonder how you got it since all the Mages / Warlocks should go mad if they see it drop!

Wand
Run either:
- Utgarde Keep Heroic: Wand of the San'layn.
- Ahn'Kajet Heroic: Wand of Ahn'kahet.
- Azjol-Nerub: Rod of the Fallen Monarch.

Gems and Enchants
If you enchant everything, you will gain the following:
193 SPELLPOWER
97 +CRIT
12 +HIT
15 +HASTE
28 SPI
8 INT
8 STA

Gem it correctly (and get the extra Belt socket) for:
16 +HIT
95 SPELLPOWER

These numbers are if you where without any enchants and gems at all (enchants, close enough, and only green gems equiped). That's a lot of stats you're missing there.

Glyphs
Click the two links at the start to see which ones you'd like.

I think this is it. If anyone has any comments or additions, both me and Anneli would like to hear it.

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snappie88 schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 11:46:
[...]

Mwah, dat vind ik als buitenstaander meevallen :). Heb een aantal keren met mensen van Dusk Ronin en jij dus ook heroics gedaan en stuk voor stuk zeer skilled players. Maar goed ik snap wat je bedoeld als er teveel van die personen als Anneli in de guild zitten. Dan krijg je wel een beetje het idee dat ook echt alles kan in de guild.

Zitten ook een aantal in Arise die mij wel kunnen schieten omdat ik ze simpelweg niet meeneem naar 25 men als ze geen inzet tonen. We hebben een DK die 80 gedinged was en gelijk dacht mee te kunnen naar alle 25 man content. Heb hem vervolgens erop gewezen dat ik hem eerst wat heroics + Naxx10 wil zien doen voordat ik het ook maar overweeg om hem mee te nemen. Sindsdien is hij druk bezig om gear te verzamelen. En dat hebben we gisteren beloond met zijn eerste Naxx25.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Vergis ik me toch ff in server, het gaat niet om Outland, maar om Nagrand... I R teh n00b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:47

NoTimeRemains

I know

gisteren weer eindelijk een leuke 25m Naxx!
de lag lijkt op gelost te zijn, een nette 60-85 ms.
daarnaast flink doorgeragd en hebben we in Spider, Abomination en Millitary alles geoneshot. we kregen ook nog twee leuke achievements (Momma Said Knock You Out en Arachnophobia). wel grappig de lootmaster moest bij elke baas weer bij gesummoned worden.
DPS lag ook hoog, in de WWS stats stond ik tweede, WWS stats

@ Bosmonster / Wootlock / andere GoT locks.
ik ben weer terug gespecced naar 0/31/40 en ik gebruik de Immo/Imp/CoA glyphs.
toch een iets eenvoudigere specc die wel gewoon delivered. mijn medelocks zijn ook zo gespecced, maar gebruiken in hun rotatie SB en dus ook de Corr glyph.
deze heb ik voor de test er uitgelaten omdat zoals jullie me al een keer uitlegde, beter een Incinerate van 10K kan casten dan een SB.
Mijn rotatie is als volgt atm : CoA, Corr, Immo, LF (voor de 4p T7 set bonus) en dan Incinerate spam.
werkt ontzettend effectief.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Ziet er goed uit NoTime. Maareh, waarom gebruik je Deathcoil in de raid? :P

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Verwijderd schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 10:45:
[...]
Heb je nog lingering, internationaal, raiddagen weet ik niet, sarth 2 adds dood, hebben te retard healers voor sarth 3 adds.
http://sterf.wow-iwai.eu/

Verder heb je nog de gebruikelijk guilds die 2 maanden bestaan en dan weet klappen.
:< onder de gordel, we hebben prima healing/tanks alleen retard dps in kut gear die we steeds moeten upgearen!

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
MrVegeta schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 12:41:
[...]

:< onder de gordel, we hebben prima healing/tanks alleen retard dps in kut gear die we steeds moeten upgearen!
en ook vol, met alle classes zelfs :)

Lijkt er op dat dan ook Trollbane geen geschikte target realm is om naartoe te migreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Dat kon ik je sowieso wel vertellen :p.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Damn, steek je daar zoveel moeite in en krijg je dit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Hydra schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 12:44:
[...]

Damn, steek je daar zoveel moeite in en krijg je dit...
Guildleader is vanavond online >:) Die gaat wensen dat ié mij nooit geinvite had :P

Overigens was 't nog steeds handig om dat lijstje te maken. Hoewel ik zelf beter gear heb, zag ik wel wat eenvoudige upgrades voor mijzelf ertussen staan waar ik niet aan had gedacht!

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Snappie88 schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 12:38:
Ziet er goed uit NoTime. Maareh, waarom gebruik je Deathcoil in de raid? :P
Zelfheal na een lt of dmg spike of verkeerde target en agro gepakt van een trashmob :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Bokkie schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 12:50:
[...]

Zelfheal na een lt of dmg spike of verkeerde target en agro gepakt van een trashmob :P
Heh, ik heb ook altijd last van aggro tijdens de spiderwing, Deathcoil en ik ben weer ff safe \o/

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snappie88 schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 12:46:
[...]

Guildleader is vanavond online >:) Die gaat wensen dat ié mij nooit geinvite had :P

Overigens was 't nog steeds handig om dat lijstje te maken. Hoewel ik zelf beter gear heb, zag ik wel wat eenvoudige upgrades voor mijzelf ertussen staan waar ik niet aan had gedacht!
Denk dat hij je eerder dankbaar is, want je doet in ieder geval je best om iedereen binnen je class te improven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bokkie schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 12:50:
[...]
Dat, of in mijn geval (affliction specced) komt het wel eens voor dat ik 1,5-2 sec over heb voor ik een dot moet refreshen. SB betekent dan dat ik een tijdje zonder dots zit dus wil ik niet doen (zeker niet als de dot in kwestie Haunt is) Life tap/dark pact de ik alleen als ik low mana ben ik ram er dan gewoon een DC tussendoos, de bosses zijn toch immuun voor terror effects.
Snappie88 schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 12:46:
[...]
Heb je je al verdiept in crit vs haste voor een affliction lock met pandemic 3/3? Ik ben er zelf nog steeds niet uit of ik voor crit of haste moet gaan. Mijn gevoel zegt crit (trash dps interessert me niet en bosses duren lang genoeg voor RNG crits)

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2009 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
ImdaMned schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 08:55:
[...]

18400-15%=15640. Je hebt 16000/0.85=18823.53 nodig : P
rofl owned! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Maak er dit van:
http://www.wowhead.com/?talent=j0xMZGxxthebohoVosxcg
Dan kun je nog een Howling Blast doen voor je opnieuw Icy Touch & PlagueStrike moet gebruiken.

Zelf tank ik al een aardige tijd met de volgende spec:
http://www.wowhead.com/?talent=j0xMZGgxthe0ohR0ssxcg
Maar dat is natuurlijk een eigen keuze (meer resistance voor bosses die ook spells doen).

Zelf gebruik ik Glyph of Icebound Fortitude (geen runic power), Glyph of DnD (20% damage, threat), Glyph of Dark Command (+8% hit op taunt), maar wat ik van andere hoor heeft die Glyph weinig nut dus die moet ik maar eens veranderen.
Verwijderd schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 11:55:
[...]Als Glyphs heb ik DnD, Rune Strike en Bone Shield.
Rune Strike zou hiervoor eigenlijk wel een mooie replacement zijn, ik heb in 90% van de raids een prot pally bij me.
Gives all members of the raid or group that share the same class with the target the Greater Blessing of Sanctuary, reducing damage taken from all sources by 3% for 30 min. In addition, when the target blocks, parries, or dodges a melee attack the target will gain 10 rage, 20 runic power, or 2% of maximum mana. Players may only have one Blessing on them per Paladin at any one time.
Zelf zit ik in een iets hoger gear level (parry & dodge beiden over 30%) en Rune Strike proct dus de hele tijd en met die blessing kun je hem dus iedere x gebruiken.

Mocht je ze nog niet hebben, gebruik dit soort macros voor al je abilities (ik heb hem zelf op alles behalve Pestilence, Bloodboil, Death & Decay en natuurlijk alle Defensive Cooldowns):
#showtooltip Howling Blast
/script UIErrorsFrame:Hide()
/cast Rune Strike
/cast Howling Blast
/script UIErrorsFrame:Clear()
/script UIErrorsFrame:Show()
Dan krijg je zoiets:
Afbeeldingslocatie: http://f.imagehost.org/0097/bar.png
(ik heb ondanks die macros, runestrike nog altijd op #1, het hoort er gewoon thuis. :+)

[ Voor 72% gewijzigd door Paprika op 05-02-2009 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 10:54:
[...]

Als ik je verhaal zo lees en je wil je geluk proberen op Trollbane, klinkt Deflect het beste voor je.
Ze raiden gemiddeld met 16 MT/OT in een raid dus 17 zou ook moeten kunnen :P
http://www.deflect.demn.nl/
We doen ons best Laeh :) als we het maar gezellig hebben daar draait het bij ons om :D en anders kunnen ze het altijd nog bij TiC proberen :P, maar zoals je al aangeeft zitten jullie vol met tanks.
Verder om maar meteen even gebruik te maken van de situatie wij zijn voornamelijk nog op zoek naar mages en Warlocks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dol_Fijn
  • Laatst online: 09-08 01:12

Dol_Fijn

ToeTerdeToeT

MeNTaL_TO schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 08:59:
[...]

Je vergeet ff de 5% van mijn talenttree, dus 5,62%, en als imba het het gedaan had ik kunnen kijken waar ik had gezeten met mijn nieuwe ring.
Ik vergeet helemaal 5/5 Precision niet en als je dat stukje over expertise en hitrating hebt doorgelezen zie je duidelijk dat dat waardes zijn die ervan uitgaan dat je 5/5 precision hebt.
Hit Rating

The following values assume that you have 5/5 Precision and that you are attacking a
level 83 mob (i.e., boss level).

Extra buffs or debuffs..........................Specials......Poisons.....White
None............................................................99..............315............722
Imp FF or Misery........................................99..............237............722
Imp FF or Misery & Heroic Presence.....66.............210.............689
Bij deze nogmaals de hitrating values waar je een oog op zou moeten hebben.
Talentree is inmiddels aangepast, maar die ene spec kan niet zo veel uitmaken (5 ipv 3 punten in close combat).
Het ging niet alleen om CQC, ook het feit dat je bepaalde talents uit de Assas tree miste. Nou had ik 2 links geplaatst naar builds die momenteel gezien worden als de beste builds voor PVE Combat en kijkende naar je huidige build heb je sommige talents in de wind geslagen.

Assasination Tree:
  • Gezien de rotation doe je zou moeten gebruiken om je DPS in raids te optimaliseren komt eviscerate op de laatste plaats en zijn die 3 punten in Imp Evis dus waardeloos.
  • Ruthlessness behoort 3/3 te zijn. 60% kans dat je finishing move een cp toevoegt is beter dan 40%.
  • Waarom geen punten in Blood Spatter? In de optimale DPS rotatie komt Rupture boven Eviscerate en 20% meer damage op Rupture maakt dus wel degelijk uit.
Subtlety Tree
  • Relentless Strikes behoort 5/5 te zijn. 20% kans op 25 energy per cp ipv 8%.
  • Master of Deception helpt je DPS helemaal niet.
Wat bedoel je overigens met:
Overigens verwar hit niet met expertise MeNTaL_TO.

Van expertise heb ik sowieso nooit wat begrepen.
Een boss kan dodgen. Expertise zorgt ervoor dat de kans dat een boss je dodged lager wordt.
"To "cap" expertise against a raid boss, melee DPS need only concern themselves with the boss' dodge chance, provided that they attack from behind. This dictates a goal of 26 expertise (about 214 expertise rating at level 80)."
[edit]
Volgens imba: Zou die 0.9% dan zoveel uitmaken?
Het is meer dan 0.9%. BeImba houdt geen rekening met het feit dat je een Dual Wield class bent. DW heeft op de OH een 27% mis kans. Haal daar 5% van precision af en je komt op 22% mis. Vandaar dat die 3e waarde voor hitrating (white damage) zo hoog ligt. 32.79 hitrating is 1% hit (voor melee classes...voor casters is 26.23 hitrating gelijk aan 1%). 722 / 32.79 = 22.02%. Als rogue moet je aimen voor 315 hitrating vanwege je poisons wat dus overeen komt met 9.6% hit. Als je dat bekijkt op BeImba komt dat neer op 14.6% (9.6% van gear, 5% van talents).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Nog iets grappigs dat gisteren gebeurde: ik was bezig in Orgrimmar, minding my own business. Krijg ik opeens een whisper, "hallo <echtenaam>, hoe gaat het?". Ik gah! WTF! Wie is er op welke manier aan m'n voornaam gekomen!!!1111oneoneeinz. Was 't m'n broertje :D meteen ff 200g gestuurd <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Betthen
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-09-2022
hulkie schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 12:19:
Vergis ik me toch ff in server, het gaat niet om Outland, maar om Nagrand... I R teh n00b
idd nagrand zitten die, kzag laatst een rogue van hun voorbij komen op die motor, indrow ofzo geloof ik maar twijfel.... volgens mij doen hun alleen maar 10mans nog, kzie weleens een recruitdingetje van hun voorbij komen in naxx ... maar veel stelt het volgens mij niet voor qua raiding/fdnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paprika schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 13:28:
[...]

Zelf zit ik in een iets hoger gear level (parry & dodge beiden over 30%) en Rune Strike proct dus de hele tijd en met die blessing kun je hem dus iedere x gebruiken.

Mocht je ze nog niet hebben, gebruik dit soort macros voor al je abilities (ik heb hem zelf op alles behalve Pestilence, Bloodboil, Death & Decay en natuurlijk alle Defensive Cooldowns):

[...]

Dan krijg je zoiets:
[afbeelding]
(ik heb ondanks die macros, runestrike nog altijd op #1, het hoort er gewoon thuis. :+)
Jij moet zeker die Glyph of Rune Strike hebben, geen twijfel mogelijk.
Macro's doe ik niet aan, ik heb RS op een knop die ik constant kan spammen. Ik raid bijna nooit met een Prot Pala, en dus zonder BoS, en heb dus soms m'n RP nodig voor Unholy Blight i.p.v. RS's. Ik heb het liever zelf in de hand, en met deze speelwijze haal ik vrij gemakkelijk de 10k TPS.
In mijn rotaties is het onmogelijk voor Rune Strike om DnD te outdamagen. Misschien alleen als er alleen single targets te tanken zijn. Over een hele raid gezien (of heroics) staat DnD fier bovenaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Hydra schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 13:50:
Was 't m'n broertje :D meteen ff 200g gestuurd <3
Volgende dag een email, ban voor "exploiting the WoW economy". :P ;)
Verwijderd schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 13:51:
[...]
Jij moet zeker die Glyph of Rune Strike hebben, geen twijfel mogelijk.
Klopt, heb hem net vervangen, mede door jouw post voor de andere DK, anders had ik er niet eens aan gedacht. O+
Verwijderd schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 13:51:
[...]
Macro's doe ik niet aan, ik heb RS op een knop die ik constant kan spammen. Ik raid bijna nooit met een Prot Pala, en dus zonder BoS, en heb dus soms m'n RP nodig voor Unholy Blight i.p.v. RS's. Ik heb het liever zelf in de hand, en met deze speelwijze haal ik vrij gemakkelijk de 10k TPS.
In mijn rotaties is het onmogelijk voor Rune Strike om DnD te outdamagen. Misschien alleen als er alleen single targets te tanken zijn. Over een hele raid gezien (of heroics) staat DnD fier bovenaan.
Klopt, dit was ook voornamelijk bedoelt voor Frost Tanks, die hebben meestal een glyph over (geen Scourge Strike/Bone Armor glyph) en doen daar meestal(!) de Icebound Fortitude Glyph zodat die geen Rune Power nodig heeft, daardoor blijft er alleen Frost Strike (of Death Coil -.-) over en die zijn duurder en dus verspilling mits je ze niet macro'd. Ik zou zelf als Frost tank i.i.g. Frost Strike samen met Runic Strike macro'n.

[ Voor 74% gewijzigd door Paprika op 05-02-2009 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paprika schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 13:28:
[...]

Maak er dit van:
http://www.wowhead.com/?talent=j0xMZGxxthebohoVosxcg
Dan kun je nog een Howling Blast doen voor je opnieuw Icy Touch & PlagueStrike moet gebruiken.

Zelf tank ik al een aardige tijd met de volgende spec:
http://www.wowhead.com/?talent=j0xMZGgxthe0ohR0ssxcg
Maar dat is natuurlijk een eigen keuze (meer resistance voor bosses die ook spells doen).

Zelf gebruik ik Glyph of Icebound Fortitude (geen runic power), Glyph of DnD (20% damage, threat), Glyph of Dark Command (+8% hit op taunt), maar wat ik van andere hoor heeft die Glyph weinig nut dus die moet ik maar eens veranderen.

[...]

Dan krijg je zoiets:
[afbeelding]
zoals je had kunnen lezen heb ik acclimation juist er uit gehaald voor DnD er bij te doen die 2 punten uit blood zou ik idd nog in unholy kunnen gooien echter heb ik niet echt problemen om gewoon howlingblast 1x te doen en dan de rotation te herhalen. geen idee eigelijk of 't veel scheelt in tps als je dat er bij pakt maar nu heb ik iig genoeg te doen ^.^.

die macro's zijn wel nice maar ik heb mijn runestrike op dezelfde knop als Hunger for blood op men rogue dus ik spam die knop al automatisch meer dan genoeg ^.^

over 't algemeen is runestrike meer op dan dat ik runicpower heb helaas dus moet nog enigzins meer runic power zien te krijgen maar dat is men rotation wat beter uit werken denk ik

bedankt voor de tips zal er zeker ens na kijken maar probeer 1st even de build die ik getest had :P

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2009 14:02 . Reden: wat ingekort en wat nieuws toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Klein advies voor jullie beiden(= Phantasia & Salena), vervang alle +parry gems met de +dodge versie er van (http://www.wowhead.com/?item=40031) & (http://www.wowhead.com/?item=40056). Phantasia heeft het 50/50 zo te zien, maar jullie hebben beide (zoals verwacht) een aardig hogere Parry rating dan Dodge rating en dus krijg je er minder voor ivm Diminishing returns.

Om het even stevig te onderbouwen zonder een muur van tekst te plaatsen, http://www.tankspot.com/forums/f14/44938-dodge-vs-parry.html

[ Voor 4% gewijzigd door Paprika op 05-02-2009 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Okie, dank je voor de uitleg, binnenkort maar eens proberen iedere dag de Guild zo ver te krijgen een UK hc te doen voor de hittrinket en ga als ik weer wat geld heb de gems vervangen voor hitrating, gelukkig niet mega lastig om die omhoog te krijgen.

[edit]Talenttree weer iets gefinetuned.

[ Voor 78% gewijzigd door MeNTaL_TO op 05-02-2009 14:33 ]

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
@ Betthen: Indroow, dat kan zeker kloppen, zoontje van de guildmaster. Grappig :)

Had al het vermoeden dat ze niet zo bijster ver zijn qua raiding. Vroeger was het nog een behoorlijk goede guild. Ben er zelf nog jaren lang member en officer geweest. Het is helaas door strubbelingen uit elkaar gevallen, alle casuals zijn verhuisd naar Nagrand, de raiders hebben zich verspreid over de huidige ‘High End Guilds’ (heel hardcore is de server niet ;)) van Dragonblight of zijn gestopt.

In ieder geval bedankt voor je reply! En als je nog eens een Tibbiewiz of Badtibbie tegenkomt, doe hem de groeten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paprika schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 14:02:
Klein advies voor jullie beiden(= Phantasia & Salena), vervang alle +parry gems met de +dodge versie er van (http://www.wowhead.com/?item=40031) & (http://www.wowhead.com/?item=40056). Phantasia heeft het 50/50 zo te zien, maar jullie hebben beide (zoals verwacht) een aardig hogere Parry rating dan Dodge rating en dus krijg je er minder voor ivm Diminishing returns.

Om het even stevig te onderbouwen zonder een muur van tekst te plaatsen, http://www.tankspot.com/forums/f14/44938-dodge-vs-parry.html
ik heb er maar heel even snel over heen gekeken ivm werk kan ik niet uitgebreid op sites buiten tweakers gaan zitten lezen :P. maar ik lees hier nergens een echte verklaring over dat dodge > parry meer over hoe parry werkt en of 't je treath verhoogd of niet. maar zoals gezegd moet 't nog eens goed door lezen thuis vanavond na de raid:P correct me if im wrong tho ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dol_Fijn

Dol_Fijn

ToeTerdeToeT

MeNTaL_TO schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 14:15:
[...]

Okie, dank je voor de uitleg, binnenkort maar eens proberen iedere dag de Guild zo ver te krijgen een UK hc te doen voor de hittrinket en ga als ik weer wat geld heb de gems vervangen voor hitrating, gelukkig niet mega lastig om die omhoog te krijgen.
Ik neem aan dat je Nexus hc bedoelt ;)

Je kan je gems vervangen door de groene gems (12 hitrating). Weet niet wat de prijzen zijn bij jullie op de server maar hier gaan die dingen voor 1 à 2 goud (uncut)...vast wel een jc in de guild die ze gratis wil cutten ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Dol_Fijn op 05-02-2009 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Verwijderd schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 13:14:
[...]

Heb je je al verdiept in crit vs haste voor een affliction lock met pandemic 3/3? Ik ben er zelf nog steeds niet uit of ik voor crit of haste moet gaan. Mijn gevoel zegt crit (trash dps interessert me niet en bosses duren lang genoeg voor RNG crits)
Pandemic 3/3 was toch vrij nutteloos? Meen dat 1/3 al voldoende was? Andere talent, Affliction nub :+ Gewoon volgooien! Ondanks lage critrating is 't wel waard geloof ik. Eigenlijk slechts twee weken als Affliction geraid en vrij snel weer teruggeschakelt naar Deep Destro. Ben er nu wel achter dat ik meer op Haste moet focussen en minder op Crit als Deep Destro (wat jammer is, I like big numbers!). Als Affliction zou ik niet weten of je Crit of Haste wilt hebben. Ik geloof dat Bosmonster daar meer van weet.
Hydra schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 13:50:
Nog iets grappigs dat gisteren gebeurde: ik was bezig in Orgrimmar, minding my own business. Krijg ik opeens een whisper, "hallo <echtenaam>, hoe gaat het?". Ik gah! WTF! Wie is er op welke manier aan m'n voornaam gekomen!!!1111oneoneeinz. Was 't m'n broertje :D meteen ff 200g gestuurd <3
Waarom mogen wij niet je echte naam weten, wij zijn toch ook je vrienden :?

:+

[ Voor 21% gewijzigd door Snappie88 op 05-02-2009 14:37 ]

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:10

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Verwijderd schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 14:31:
[...]
ik heb er maar heel even snel over heen gekeken ivm werk kan ik niet uitgebreid op sites buiten tweakers gaan zitten lezen :P. maar ik lees hier nergens een echte verklaring over dat dodge > parry meer over hoe parry werkt en of 't je treath verhoogd of niet. maar zoals gezegd moet 't nog eens goed door lezen thuis vanavond na de raid:P correct me if im wrong tho ^^
Volgens mij krijg je per punt dodge rating meer avoidance dan per punt parry rating. Dus het stacken van dodge rating is een 'goedkopere' manier om aan meer avoidance te komen dan parry rating.

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paprika schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 14:02:

Ja inderdaad, ik had ook gelezen over de diminishing returns, en ook over het beter 'scalen' van dodge.
Gelezen op werk, en vergeten als je thuiskomt en je je DK logt :) zo gaat dat met mij :P

Maar bedankt voor de input :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Dol_Fijn schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 14:31:
[...]

Je kan je gems vervangen door de groene gems (12 hitrating). Weet niet wat de prijzen zijn bij jullie op de server maar hier gaan die dingen voor 1 à 2 goud (uncut)...vast wel een jc in de guild die ze gratis wil cutten ;)
Ik kreeg UK hc door van iemand hier op GoT, alleen geen idee welke trinket.
Kan deze (http://www.wowhead.com/?item=40256) wel terug vinden en die dropt in Naxx.

Zal vanaaf zwager ff aankijken welke hitgems hij kan craften.

[ Voor 5% gewijzigd door MeNTaL_TO op 05-02-2009 14:46 ]

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 20:26

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Lief dagboek,

Uiteindelijk toch maar besloten om het gras op Saurfang, de nieuwe server eens te bekijken. Alhoewel ik veel tijd in mijn ouwe char heb gestoken vind ik de sfeer aan Horde zijde op Azuremyst toch niet zo fijn. Ik blijf -diep in mijn hart- toch een nieuwe server reroller blijkbaar, alhoewel ik het gerust maanden kan volhouden als ik het naar mijn zin heb. Dat heb ik dus duidelijk niet echt op mijn vorige 'nieuwe server'.

Nu dus een Ally lockje op Saurfang... mijn eerste pure class. Altijd shamans/druids gespeeld. Hoop dat ik het leuk vind. En anders kan ik na 3 maandjes altijd mijn ally druid (lvl 60 nog) transferen. Jammer dat ik mijn avonduurtjes kwijt ben aan zelfstudie voor cursussen enzo, anders had ik wat sneller kunnen levelen :(

1e indruk is positief in ieder geval. De guild heeft veel 20+-ers en enkele 30+ers... meestal is dat een goed teken.

[ Voor 15% gewijzigd door FunkyTrip op 05-02-2009 14:51 ]

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Snappie88 schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 14:34:
Waarom mogen wij niet je echte naam weten, wij zijn toch ook je vrienden :?
Heh, wat vervelende ervaringen met het achterlaten van gegevens op 't internet :) Weet niet of je "Ome Johan" van Usenet kent, maar die etter heeft me een keer thuis gebeld. Schrik je wel als 16 jarig pubertje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
FunkyTrip schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 14:49:
Lief dagboek,

Uiteindelijk toch maar besloten om het gras op Saurfang, de nieuwe server eens te bekijken. Alhoewel ik veel tijd in mijn ouwe char heb gestoken vind ik de sfeer aan Horde zijde op Azuremyst toch niet zo fijn. Ik blijf -diep in mijn hart- toch een nieuwe server reroller blijkbaar, alhoewel ik het gerust maanden kan volhouden als ik het naar mijn zin heb. Dat heb ik dus duidelijk niet echt op mijn vorige 'nieuwe server'.

Nu dus een Ally lockje op Saurfang... mijn eerste pure class. Altijd shamans/druids gespeeld. Hoop dat ik het leuk vind. En anders kan ik na 3 maandjes altijd mijn ally druid (lvl 60 nog) transferen.
Ik denk dat ik binnenkort een Mage ga maken daar. Sowieso Alliance op mn 2e account zodat ik nog de 4 cooking recipes naar mn Horde Warrior kan doen via de neutral auctionhouse. Die mis ik namelijk nog :) Mochten de AQ gates eerder open zijn (voor de PCT) kan ik ze alsnog verkopen aan de hoogste bieder natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17:19
[...]

Verwijderd schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 14:38:
[...]

Ja inderdaad, ik had ook gelezen over de diminishing returns, en ook over het beter 'scalen' van dodge.
Gelezen op werk, en vergeten als je thuiskomt en je je DK logt :) zo gaat dat met mij :P

Maar bedankt voor de input :)
Afgezien van de diminishing returns, heb je 39.35 dodge rating nodig voor 1% dodge, en 49.18 Parry rating voor 1% parry. Met 3 rode gems heb je of 0,976% parry of 1,22% Dodge. Dat is dus bijna 25% meer avoidance van dodge dan van parry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanass
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:43
MeNTaL_TO schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 14:41:
[...]

Kan deze (http://www.wowhead.com/?item=40256) wel terug vinden en die dropt in Naxx.

Trinket zal deze wel zijn: http://www.wowhead.com/?item=37166

Dropt inderdaad in Nexus HC

[ Voor 3% gewijzigd door stefanass op 05-02-2009 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Hydra schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 14:51:
[...]

Heh, wat vervelende ervaringen met het achterlaten van gegevens op 't internet :) Weet niet of je "Ome Johan" van Usenet kent, maar die etter heeft me een keer thuis gebeld. Schrik je wel als 16 jarig pubertje :)
Haha serieus? Omg, Ome Johan, ja wel wat van gehoord. Wat was dat een gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Laatst online: 14-09 15:53
Nivado schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 14:53:
[...]
Afgezien van de diminishing returns, heb je 39.35 dodge rating nodig voor 1% dodge, en 49.18 Parry rating voor 1% parry. Met 3 rode gems heb je of 0,976% parry of 1,22% Dodge. Dat is dus bijna 25% meer avoidance van dodge dan van parry.
Klein beetje meer threat van parry toch, doordat je (autoattack) sneller slaat na een parry?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:20
Weiger zoiezo een telefoon op te nemen waarop anoniem gebeld word, irritante verkopers enzo :P

En ome johan ken ik ook ergens van :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cannibal schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 15:00:
[...]

Klein beetje meer threat van parry toch, doordat je (autoattack) sneller slaat na een parry?
Ja klopt.
Mijn avoidance is echter, met Blade Barrier up grootste deel van de tijd, ongeveer 25% dodge en ongeveer 30% parry. Tijd om wat gelijk te trekken dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:14
[...]

~40 dodge rating = 1% dodge
~50 parry rating = 1% parry

Overigens over je threat: ik zag dat je DnD glyph nu gebruikte, da's idd vrij belangrijk, ik zat hem laatst in 10 mans ff te testen, terwijl een boss getanked werd door iemand anders legde ik even m'n matje onder em ZONDER ook maar iets anders te doen (geen diseases of hits). Was meteen goed voor zo'n 1200-1400 TPS, glyphed met morbidity. Just so u know :)

Verder die trigger happy dps, tsja, je moet ze gewoon geen kans geven. Wat ik meestal doe is DnD precies zo neerleggen dat ik aan de onderrand van de plek sta, zodat alle mobs over de gehele plek moeten lopen om naar me te komen (zo'n 3 ticks krijgen ze dan al minimaal). Da's al zeker 10k threat zonder dat je nog iets doet. Intussen de skull naar je toe grippen, ALLEEN icy touch en geen plague strike, dan pesti, dan HB.
Die ene extra GCD kost je NET die fractie van een seconde waardoor je te weinig threat kunt bouwen als je dps echt meteen los gaat. Evt de HB met deathchill gebruiken, voor een enorme bak starting threat.

Overigens, ben zelf meer voorstander van IBF glyph omdat ik tijdens een oh shit moment absoluut NIET afhankelijk wil zijn van runic power. Levende tank > ~1% meer threat, vooral als je rune strike overal in macro'd.

[ Voor 8% gewijzigd door porn* op 05-02-2009 15:10 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dol_Fijn

Dol_Fijn

ToeTerdeToeT

MeNTaL_TO schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 14:41:
[...]

Weet niet of die gear links je opgevallen waren...dus nogmaals even

Gear
Weapons

Lees die tabellen wel zo dat bij gear er altijd van uitgegaan wordt dat je hitcapped poisons bent. Dus bijvoorbeeld head Valorous Bonescythe Helmet (pos 1) hoeft per definitie niet beter te zijn dan Helm of the Vast Legions (pos 3) in jouw geval. Dus individueel bekijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dol_Fijn

Dol_Fijn

ToeTerdeToeT

MeNTaL_TO schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 14:15:
[...]
[edit]Talenttree weer iets gefinetuned.
Ik zou hem net nog wat anders tunen >> Click Me <<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MannyMo
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-04 00:26
@)(#*@)(#*@_)# plaats voor het eerst sinds tijden een keer een post hier...klik ik per ongeluk op het kruisje
-___-....hele wall of text kwijt |:( .

Zucht in de herhaling dan maar, tijdje terug dat ik heb gepost hierzo dus nog even een korte introductie. Ik speel een warlock op bloodscalp, heb een priestnoobaltje, in TBC met groot regelmaat gespeeld op mijn friend's druid/rogue (voornamelijk tanken, op het laatst ook resto voor fun). Zit momenteel in een casual raiding guild, mijn Armorylink clicky clicky
De guild doet momenteel naxx 10 OS10/25 (zonder draken op), hopelijk vanaf deze week naxx25 met regelmaat. Ik heb in de afgelopen weken adhoc een naxx25 opgestart met een mix van guildies+pugs en tot nu toe spider/plague cleared. Eenmaal Instructor razuvius en Patchwerk geprobeerd, maar dat bleek al snel een probleem voor healers/MC'ers. EoE 2 keer geprobeer zonder enig succes nog, we hopen nog een keer de beste mensen mee te nemen om het draakje te slopen.
Verwijderd schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 13:14:
[...]

Dat, of in mijn geval (affliction specced) komt het wel eens voor dat ik 1,5-2 sec over heb voor ik een dot moet refreshen. SB betekent dan dat ik een tijdje zonder dots zit dus wil ik niet doen (zeker niet als de dot in kwestie Haunt is) Life tap/dark pact de ik alleen als ik low mana ben ik ram er dan gewoon een DC tussendoos, de bosses zijn toch immuun voor terror effects.

[...]

Voor affl geldt haste>crit. Haste beinvloedt alle spells (voor instant dots is dat natuurlijk de verkorting van GCD), crit maar beperkt gedeelte (Drain soul, CoA, SL kan niet critten). En als je je WWS zou bekijken dan zie je al gauw dat pandemic zelf bvb maar iets van 4/5% van je total dmg is. Ik kan geen exacte values geven maar voor wat cijfertjes kan je de afflthread van ElitistJerks (Dots and you) erbij halen.

@Snappie Ik kan je gevoelens goed begrijpen qua ergernis :P. Er zijn helaas genoeg mensen in de guild die of niet de skills hebben, of zich niet 100% inzetten. Helaas kan ik alleen maar advies geven (spec/gear/rotatie) en zij moeten zelf de veranderingen doen. We forceren niemand om te respeccen en we kicken ook niemand omdat die slecht presteert in raids. De standaard nadelen van een casual guild he ;). Nog wel even een voorbeeld wat heel goed aansluit bij de jouwe. Een vergelijking tussen twee hunters in de guild, eentje staat standaard in top3 (vaak ook eerste) en den andere dendert ergens half onderaan. Nu heeft de tweede iets mindere gear, maar dps verschil is zo onwijs groot (Gemiddeld 3k+ vs 2.2k) dat je je afvraagt wat die andere hunter nou aan het doen is.

Ik heb trouwens het idee dat sommige nog in TBC specs zitten terwijl er toch echt een en ander is veranderd...zegt helaas genoeg over dat velen weinig tot niets lezen qua class en changes.

Nog even ander verhaaltje, ik ben momenteel Meta/Ruin spec en ben positief verbaasd over de output die het kan doen. Ze hebben de demotree echt flink gebuffed, vooral de pets. Vind het ook zeer leuk om te metamorphen en bij te kunnen dragen met mijn demonic pact (+spellpowerbuff when pet crits). Ik weet dat affliction bij goede gear de dmgmeters topt, maar vind dat de spec echt weinig marge over laat voor human error. En affl is bagger in hc's, iets wat ik nog met regelmaat doe.
Heb zelf bijna alle specs geprobeerd behalve de deepdestro 2/13/56, vond de 0/28/43 niet geweldig (dacht dat het wel een leuke build zou zijn met de nieuwe confl glyph), 0/41/30 was duidelijk mijn starters favoriet en affl is best leuk maar teveel timertjes bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:51
hulkie schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 14:28:
@ Betthen: Indroow, dat kan zeker kloppen, zoontje van de guildmaster. Grappig :)

Had al het vermoeden dat ze niet zo bijster ver zijn qua raiding. Vroeger was het nog een behoorlijk goede guild. Ben er zelf nog jaren lang member en officer geweest. Het is helaas door strubbelingen uit elkaar gevallen, alle casuals zijn verhuisd naar Nagrand, de raiders hebben zich verspreid over de huidige ‘High End Guilds’ (heel hardcore is de server niet ;)) van Dragonblight of zijn gestopt.

In ieder geval bedankt voor je reply! En als je nog eens een Tibbiewiz of Badtibbie tegenkomt, doe hem de groeten!
Ik heb een tijdje in FDNL gezeten, maar echt een heleboel mensen van de core-groep zijn weg (soulflasher, skullcrusha, deadfinder, Apollocris). FDNL is een beetje uit elkaar aan het vallen (Daar hebben ze het zelf wel naar gemaakt overigens).

Ze doen nu momenteel nog 10-mans en hebben 4-hoursemen in ieder geval al neer op 10 man, sapph nog niet (Heb nog wel contact met enkele mensen binnen FDNL).
Dol_Fijn schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 15:25:
[...]

Ik zou hem net nog wat anders tunen >> Click Me <<
Dol_Fijntje :W O+

[ Voor 10% gewijzigd door Morax op 05-02-2009 15:49 ]

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Laatst online: 20:24
Dol_Fijn schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 14:31:
[...]

Pure +hit gems zou ik niet gebruiken, daarmee gimp je je teveel. Op mijn rogue heb ik 8agi/8hit gems gebruikt tot ik een beetje boven 315 zat. Tegenwoordig socket ik alleen nog 16agi of 32ap.

Die Nexus trinket heb ik zelf eindelijk kunnen looten een paar dagen geleden, maar toen was het al dik te laat. Met die trinket er bij zat ik boven de 400 hit 8)7 Nuja, ik gooi het ding niet weg want T7 is helaas niet bedeeld met veel +hit rating.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Om even in te haken op het Parry = Threat gedeelte op de pagina, ik heb zelf +20 agility ipv 10 parry rating & 2% threat op mijn gloves, Threat issues heb ik echt niet & 20 agility geeft meer dodge dan die 10 parry rating aan parry geeft (en ook nog een beetje armor & crit %). Dus parry stacking voor threat is nog wel het laaste wat een DK op het moment nodig heeft.

Zowieso is threat een joke atm, in classic moest je als DPS 24/7 op je meter letten, nu eigenlijk amper (misschien bosses zoals malygos ivm met spark stacks maar in een normale bossfight is threat zeker geen probleem op het moment).
porn* schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 15:07:
[...]
Overigens, ben zelf meer voorstander van IBF glyph omdat ik tijdens een oh shit moment absoluut NIET afhankelijk wil zijn van runic power. Levende tank > ~1% meer threat, vooral als je rune strike overal in macro'd.
:)

[ Voor 25% gewijzigd door Paprika op 05-02-2009 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Dol_Fijn schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 15:13:
[...]

Weet niet of die gear links je opgevallen waren...dus nogmaals even

Gear
Weapons

Lees die tabellen wel zo dat bij gear er altijd van uitgegaan wordt dat je hitcapped poisons bent. Dus bijvoorbeeld head Valorous Bonescythe Helmet (pos 1) hoeft per definitie niet beter te zijn dan Helm of the Vast Legions (pos 3) in jouw geval. Dus individueel bekijken ;)
Gebruik die lijst al sinds BC,alleen staat er tegenwordig een hoop niet op, vind het dus meer een goede richtlijn om te kijken waar wat te halen staat. Vooral het trinkets gedeelte vind ik nogal zuig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
MannyMo schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 15:29:

Nog even ander verhaaltje, ik ben momenteel Meta/Ruin spec en ben positief verbaasd over de output die het kan doen. Ze hebben de demotree echt flink gebuffed, vooral de pets. Vind het ook zeer leuk om te metamorphen en bij te kunnen dragen met mijn demonic pact (+spellpowerbuff when pet crits). Ik weet dat affliction bij goede gear de dmgmeters topt, maar vind dat de spec echt weinig marge over laat voor human error. En affl is bagger in hc's, iets wat ik nog met regelmaat doe.
Heb zelf bijna alle specs geprobeerd behalve de deepdestro 2/13/56, vond de 0/28/43 niet geweldig (dacht dat het wel een leuke build zou zijn met de nieuwe confl glyph), 0/41/30 was duidelijk mijn starters favoriet en affl is best leuk maar teveel timertjes bekijken.
Meta/Ruin wil ik ook nog wel eens proberen idd :)

Welke spec/glyphs gebruik je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRedbeard
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-09 08:58

ErikRedbeard

Cookiecutter 5.0

Reactie op het parry/dodge gebeuren.

Iets wat volgensmij velen niet weten of nooit op hebben gelet.

Parry en Block (schield) werken alleen als men van voren wordt aangevallen en kunnen dus niet proccen voor een mob/player die je van achter aanvalt.
Dodge heeft daarbij het voordeel dat het van alle kanten werkt en niet alleen van voren zoals zijn concurrentie doet. >:)

Misschien dat dit ook nuttig is bij het bepalen hoe en wat, ik dacht vermeld het even weet iedereen dat ook weer. :D

@vipeax
Idd dat dodge dat ik hier aangeef werkt alleen zo voor mobs/enz, players kunnen idd niets van die dingen als ze van achter worden aangevallen.

Wat ik me dan wel afvraag, waar ergens zit die overgang van wel kunnen parry/dodge/block en het niet meer kunnen zit. Op precies je zijkant, of is het maar een kwart?

[ Voor 24% gewijzigd door ErikRedbeard op 05-02-2009 16:48 . Reden: Foutje moet kunnen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Ohw, jammer te horen dat het daar ook niet zo lekker gaat. :( De mensen die je noemt (soulflasher, skullcrusha, deadfinder, Apollocris) ken ik allemaal nog wel, dat waren in die tijd de ‘minder getalenteerde’ spelers. Apollo vond ik altijd wel een aardige kerel overigens, soulflasher is inderdaad een flasher, heb die gast nooit gemogen. Op Dragonblight is de guild ook niet voor niks geklapt, maar dat is niet iets om op een forum te bespreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
ErikRedbeard schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 16:39:
Reactie op het parry/dodge gebeuren.

Parry en Block (schield) werken alleen als met van voren wordt aangevallen en kunnen dus niet proccen voor een mob/player die je van achter aanvalt.
Dodge heeft daarbij het voordeel dat het van alle kanten werkt en niet alleen van voren zoals zijn concurrentie doet. >:)

Misschien dat dit ook nuttig is bij het bepalen hoe en wat, ik dacht vermeld het even weet iedereen dat ook weer. :D
Spelers kunnen niet dodgen van achteren, alleen monsters/mobs/npcs whatever you call them.

Note that when a player attacks a mob from behind, the mob can still dodge. However, when a mob attacks a player from behind, the player cannot dodge. Therefore, it's important that players always face mobs that are attacking them.
Of iets dat velen wel weten, maar sommige niet compleet. ;) Lekker flauw. :+

[ Voor 21% gewijzigd door Paprika op 05-02-2009 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FunkyTrip schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 14:49:
Lief dagboek,

Nu dus een Ally lockje op Saurfang... mijn eerste pure class. Altijd shamans/druids gespeeld. Hoop dat ik het leuk vind. En anders kan ik na 3 maandjes altijd mijn ally druid (lvl 60 nog) transferen. Jammer dat ik mijn avonduurtjes kwijt ben aan zelfstudie voor cursussen enzo, anders had ik wat sneller kunnen levelen :(

1e indruk is positief in ieder geval. De guild heeft veel 20+-ers en enkele 30+ers... meestal is dat een goed teken.
Kga ook starten op Saurfang vanavond, horde waarschijnlijk met Recruit A Friend =)
priest + palli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:14
Paprika schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 16:28:
Om even in te haken op het Parry = Threat gedeelte op de pagina, ik heb zelf +20 agility ipv 10 parry rating & 2% threat op mijn gloves, Threat issues heb ik echt niet & 20 agility geeft meer dodge dan die 10 parry rating aan parry geeft (en ook nog een beetje armor & crit %). Dus parry stacking voor threat is nog wel het laaste wat een DK op het moment nodig heeft.

Zowieso is threat een joke atm, in classic moest je als DPS 24/7 op je meter letten, nu eigenlijk amper (misschien bosses zoals malygos ivm met spark stacks maar in een normale bossfight is threat zeker geen probleem op het moment).

[...]

:)
Ligt er een beetje aan, als we een prot pally mee hebben en ik heb BoS dan heb ik 0,0 threatproblemen. Echter, als ik het puur van mezelf moet hebben (en helaas hebben we misschien max 10% van de raids een protadin erbij) dan blijf ik vaak singletarget toch steken op 5-6k TPS. En ik merk steeds vaker dat vooral de mages daar eng dichtbij in de buurt komen... Ben dan wel Unholy spec, wat gezien wordt als de slechtste single target TPS spec. Vanavond weer veel te veel tanks voor Naxx en gezien ik er veel bij ben geweest ben ik bang dat ik een keertje moet overslaan, mooie gelegenheid om frost weer eens goed te testen :)

@Erik spelers ok, maar ik mag toch wel aannemen dat elke serieuze tank dat weet (mensen voor wie het het belangrijkst is ;) ). Overigens, defense geeft mobs meer miskans op je, en dat werkt wel weer van alle kanten.

De voor/achterkant is precies zoals je logischerwijs zou verwachten, een 180 graden hoek. Armen uitstrekken en dat is je gezichtshoek, voor en achter gezien.

[ Voor 12% gewijzigd door porn* op 05-02-2009 17:07 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MannyMo
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-04 00:26
@bosmonster Meta/ruin is zeer leuk om te spelen, je doet standaard al aardige dmg mede door je felguard die raidbuffed rond de 1200dps mept (hij doet ergens tussen de 30-36% van mijn dmg). Maar ik vind de metamorph knop gewoon lekker om te gebruiken: +20% dmg voor 30sec elke 3min en mogelijkheid om immolate aura aan te zetten (wat gemiddeld 20k+dmg doet). Het is gewoon zoiets als bestial wrath voor hunters is. BL aan, trinket poppen en je dmg vliegt echt omhoog. En het is een o shit button als je opeens heel veel adds op je krijgt (+600%armor). Qua rotatie is het easymode waarmee je dus het maximale eruit kan halen. Afhankelijk wat je in je raid heb doe je: CoD, CoE en <1min CoA eventueel bij melee heavy CoR en dan immolate, corr, SB spam.
Mocht je geen ele shammie in je raid hebben dan zal je zeer blije casters zien (mijn huidige demonic pact is +215 sp, helaas is Dem.pact bugged omdat deze spi->sp convertering niet meerekent het zou 235 ofzo moeten zijn).

Fully buffed zit ik op ~2.8k sp met dem.pact iets over 3k. Nog best leuk om SB's te zien met average crits tussen 7-9k en kunnen oplopen bijna 12k. Het kan nog ietsjes meer worden omdat ik niet 5/5 improved sb heb, maar voorlopig hou ik mijn 3 punten in cataclysm tot ik betere gear krijg waar meer hit in zit.
Meta/ruin doet het trouwens erg lekker in hc's, het is net als deepdestro gewoonweg spammen met 2/3dots erbij. Goede dmgoutput en high survivability door de demotalents.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:36

Valkyre

Kitesurf FTW!

porn* schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 17:04:
[...]

Ligt er een beetje aan, als we een prot pally mee hebben en ik heb BoS dan heb ik 0,0 threatproblemen. Echter, als ik het puur van mezelf moet hebben (en helaas hebben we misschien max 10% van de raids een protadin erbij) dan blijf ik vaak singletarget toch steken op 5-6k TPS. En ik merk steeds vaker dat vooral de mages daar eng dichtbij in de buurt komen... Ben dan wel Unholy spec, wat gezien wordt als de slechtste single target TPS spec. Vanavond weer veel te veel tanks voor Naxx en gezien ik er veel bij ben geweest ben ik bang dat ik een keertje moet overslaan, mooie gelegenheid om frost weer eens goed te testen :)

@Erik spelers ok, maar ik mag toch wel aannemen dat elke serieuze tank dat weet (mensen voor wie het het belangrijkst is ;) ). Overigens, defense geeft mobs meer miskans op je, en dat werkt wel weer van alle kanten.

De voor/achterkant is precies zoals je logischerwijs zou verwachten, een 180 graden hoek. Armen uitstrekken en dat is je gezichtshoek, voor en achter gezien.
hmm jah threat, mages zijn dan wel weer de Class welke daar geen probleem mee zou moeten hebben. Mirror image en Invis zou genoeg moeten zijn om zijn threat te verlagen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Hela hola,

mijn excuses als het reeds ter sprake is geweest, maar ik kon er via de search (dit topic) geen hits op krijgen... Ik wil WoW weer eens oppakken, maar moet nog de WotLK expansie aanschaffen, via Google kom ik echter alleen op de geijkte € 32,50 uit, weet iemand of die expansie al ergens goedkoper aangeboden wordt, of moet ik hem maar gewoon lokaal gaan aanschaffen voor het volle pond? (zag hem in engeland wel al voor 18 pond staan, wat tegenwoordig dus ook € 18,- is, maar wil hem eigenlijk gewoon uit nederland hebben)

En hoe gaat het nou op de realms met de hoeveelheden death knights? is dat nog een beetje in balans met de andere classes of rennen er alleen nog maar death knights rond?

(Ik heb de ICT vaarwel gezegd en ben gaan varen op de handelsvaart, dus ben de afgelopen 8 maanden maar 7 weken thuis geweest, dus geen tijd meer gehad om te kunnen spelen)

[ Voor 24% gewijzigd door zion op 05-02-2009 17:44 ]

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
We are planning a lot of exciting content for patch 3.1.0, and we are doing a three-part preview series on upcoming class changes. This is the second in the series: Warlocks, Druids, and Warriors. Please keep in mind, that this list is not at all comprehensive, and subject to change. To read the previous list in the series, check out Part 1 -

http://forums.worldofwarc...topicId=14910002204&sid=1

WARLOCK

Improved Shadow Bolt – this talent now provides a 5% spell critical strike buff (similar to Improved Scorch).

Improved Soul Leech – this talent now provides Replenishment (similar to shadow priests)

Drain Soul now has a chance to produce Soul Shards even if the target doesn’t die.

Siphon Life no longer as an active ability but the talent grants the old Siphon Life effect to Corruption.

Curse of Recklessness and Curse of Weakness have been combined into one spell

Consume Shadows – this Voidwalker ability is no longer channeled but has a cooldown.

Several other warlock talents have had their ranks reduced, their effects changed or removed. This list includes but is not limited to Demonic Empathy, Shadow Embrace, Eradication, Suppression, and Pandemic.

Additional new talents have been added.

DRUID

Savage Defense – this is a new passive ability. When a druid in Dire Bear form deals a melee critical strike, the druid gains a damage shield equal to 25% of their attack power. The next hit completely removes the shield regardless of how much damage was done.

Survival of the Fittest has had its bonus armor reduced to compensate for the above increase in damage mitigation.

Faerie Fire (and similar debuffs) now reduces armor by 5%. See Sunder Armor in the warrior update below for additional details.

Thorns and Nature’s Grasp can be cast in Tree of Life form.

Survival Instincts now works in Moonkin form.

Replenish – to avoid confusion, this talent has been renamed “Revitalize.” It now also works with Wild Growth.

We are also looking at increasing the sustained (not burst) damage of feral druids in cat form.

WARRIOR

Changing stances now has a much reduced cost: you lose a maximum of 20 rage (10 with Tactical Mastery). For example, if you have 100 rage and change stances, you will have 80 rage remaining. If you have 10 rage and change stances, all of your rage is lost. In addition, we may change the penalties associated with some stances.

You now gain rage when damage done to you is absorbed, such as through a Power Word: Shield.

Blood Frenzy now causes 2/4% physical damage done.

Sunder Armor (and similar debuffs) now reduces armor by 4% per application, and is now a single rank. Creature armor has been globally reduced so that debuffed targets should take about the same damage from physical attacks that they did before this change. The net effect should be that this debuff is slightly less mandatory in PvE and is not disproportionately more powerful against cloth targets in PvP.

We are also adding increased damage to Arms, possibly through Overpower or Slam.

We are also looking at granting rage when the warrior blocks, dodges or parries.

COMING SOON

Hunter
Death Knight
Mage
Paladin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Hahaha een supergrappige mob gevonden: http://thottbot.com/c15552 :D
Niet in winterspring, maar op Alcaz Island, voor de kust van Theramore.

Het is een lvl 63 elite die voor 1k slaat op plate en je MC'ed waardoor je dus niet die mob kan solo-en 8)7

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Laatst online: 20:24
Atlas schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 17:44:
Hahaha een supergrappige mob gevonden: http://thottbot.com/c15552 :D
Niet in winterspring, maar op Alcaz Island, voor de kust van Theramore.

Het is een lvl 63 elite die voor 1k slaat op plate en je MC'ed waardoor je dus niet die mob kan solo-en 8)7
Die is onderdeel van de opening van AQ40 quest chain, ik heb 'm ooit met een 40 man raid plat gekregen (op level 60 welteverstaan).

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dol_Fijn

Dol_Fijn

ToeTerdeToeT

Kapoen schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 16:26:
[...]

Pure +hit gems zou ik niet gebruiken, daarmee gimp je je teveel. Op mijn rogue heb ik 8agi/8hit gems gebruikt tot ik een beetje boven 315 zat. Tegenwoordig socket ik alleen nog 16agi of 32ap.

Die Nexus trinket heb ik zelf eindelijk kunnen looten een paar dagen geleden, maar toen was het al dik te laat. Met die trinket er bij zat ik boven de 400 hit 8)7 Nuja, ik gooi het ding niet weg want T7 is helaas niet bedeeld met veel +hit rating.
Ach ik heb zelf op mijn rogue ook voornamelijk 12 hitrating gems juist om die poison cap te halen. En teveel gimpen...vond 2900dps op Patchwerk 10 man nou niet bepaald verkeerd en dat voor een alt.
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Dol_Fijn schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 19:39:
[...]

Ach ik heb zelf op mijn rogue ook voornamelijk 12 hitrating gems juist om die poison cap te halen. En teveel gimpen...vond 2900dps op Patchwerk 10 man nou niet bepaald verkeerd en dat voor een alt.

[...]

:D
Wat is het voordeel van
Increases the critical strike damage bonus of all combo moves that do not require stealth by 30%.
boven
Increases the damage done by your Eviscerate ability by 20%.
Als in, de eerste geld voor alle non stealthed attacks, maar geld alleen bij een crit (neem aan dat je dagage bij een crit 30% hoger is?). Ik gebruik Evis gewoon erg veel, zeker op kortere gevechten. Ik denk dat ik met mijn speelstijl er meer aan heb dan een Lethality.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dol_Fijn

Dol_Fijn

ToeTerdeToeT

MeNTaL_TO schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 22:25:

Wat is het voordeel van Lethality boven Imp Eviscerate.

Als in, de eerste geld voor alle non stealthed attacks, maar geld alleen bij een crit (neem aan dat je dagage bij een crit 30% hoger is?). Ik gebruik Evis gewoon erg veel, zeker op kortere gevechten. Ik denk dat ik met mijn speelstijl er meer aan heb dan een Lethality.
Lethality geeft crit aan je sinister strikes/backstabs/mitulates/hemo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-09 15:30

junglebeast

hier staat iets

Ik vind die Savage Defend maar een vreemde passive ability. Ga eens lezen wat de Druid community er van vindt.

Trouwens lekkere Naxx vandaag. Spiderwing clear en een 1 shot op Noth, nou ja we deden er 16 minuten over. :) wwstats ziet het als 1 try en 1 kill, hehe. http://wowwebstats.com/xy355t2f2zghc (alleen de nieuwe wing staat erop) Spiderwing waren allemaal 1 shots en doen we nu op farm.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Dol_Fijn schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 23:36:
[...]

Lethality geeft crit aan je sinister strikes/backstabs/mitulates/hemo
OK neem ik die mee op het lijstje mocht ik volgende keer respeccen, kan ik gelijk het verschil zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Wat is blizzard allemaal aan het doen zeg.

Concreet komt het er op nee dat wij (holy) priests in 3.1 keihard generfd gaan worden.
We krijgen een nieuwe spel, power word barier. Deze spell kan je op een groep casten, maar waarom zou je shields plaatsen als je ook een PoH kan casten van zo een 4-6K heal + HoT van 10% (met glyph). Mss als die shield cast instant is en geen CD heeft kan het wat zijn.

Dat PoH castable is op andere groupen is wel tof natuurlijk maar ja 3sec cast time is wel lang en je moet maar "mazzel" hebben dat je niet keihard aan het overhealen bent.

Maar het ergste is nog dat ze de regen gaan aanpakken omdat ze vinden dat wij teveel regennen door de FSR. Ik vind de FSR juist geweldig! Leer je met je class om gaan en als je dat goed doet wordt je beloond door goede mana regen ipv dat je een Flash Heal spammer bent die geen regen krijgt.

Maar nee, ze gaan ons meer MP5 geven en minder WNC (while not casting). Ze gaan het hele spirit gebeuren over de kop gooien. Dus hoe het precies komt weet ik niet. Ook verliezen we serendipity, dus geen mana meer terug bij een top.

"We are also taking a close look at clearcasting procs themselves. One likely outcome is to change them to an Innervate-like surge of mana so that the net benefit is the same, but healers won’t shift to out-of-casting regeneration so often."

Dus we krijgen geen clear cast proc maar een enorme mana back proc? Want het kan geen innervate iets zijn (meer spirit) want die gaat over de kop!

Ik ben echt heel erg teleurgesteld in Blizzard afgelopen paar weken. Het recyclen van oeroude content onder het motto "90% van de playersbase heeft het niet gezien." En hoe lang is WoTLK nu al uit? En nog steeds 0,0 nieuwe raid content terwijl WoTLK hoeveel jaar in dev was? Pfff.

Zal je zien, loot ik over 9 weken eindelijk die +300 spir trinket (is die keihard generfd) heb ik niets meer aan spirit. Sigh.

Ps. moeten we nu weer mp5 gear gaan scoren ipv spirit gear?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15-09 20:32
Maar het ergste is nog dat ze de regen gaan aanpakken omdat ze vinden dat wij teveel regennen door de FSR. Ik vind de FSR juist geweldig! Leer je met je class om gaan en als je dat goed doet wordt je beloond door goede mana regen ipv dat je een Flash Heal spammer bent die geen regen krijgt.
Damn, ik vond de eerste patch notes nog wel ok, maar ik vreesde al dat ze serendipity zouden nerfen toen ik in de patch notes nergens een "also" zag toegevoegd toen ze het over de nieuwe functionaliteit van serendipity hadden, ik krijg echt het gevoel dat ze of niet weten wat ze met de class aanmoeten of dat ze opzettelijk de class (of iig de holy tree) willen laten uitsterven.
Ik moet nog zien dat deze veranderingen er zo gaan doorkomen, maar na de fouten die ze gemaakt hebben mbt de class in wotlk moet ik nog maar zien dat ze er nu wel iets van kunnen maken (ik zag ook nergens iets over het fixen van de diverse bugs die er nog steeds zijn en ook nergens iets over een buff voor renew)

Ach, als ulduar net zoiets wordt als de huidige content dan maakt het ook weinig uit, gelukkig is mn tank alt ondertussen zodanig gegeared dat ik met wat mazzel kan rerollen als het weer verkeerd uitpakt (dan hebben we geen holy priests meer maar dat kunnen wel opvangen door andere classes te stacken)

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 00:50:
Wat is blizzard allemaal aan het doen zeg.

Concreet komt het er op nee dat wij (holy) priests in 3.1 keihard generfd gaan worden.
We krijgen een nieuwe spel, power word barier. Deze spell kan je op een groep casten, maar waarom zou je shields plaatsen als je ook een PoH kan casten van zo een 4-6K heal + HoT van 10% (met glyph). Mss als die shield cast instant is en geen CD heeft kan het wat zijn.
PW: Barrier lijkt dan ook bedoelt voor discipline priest, niet Holy priests. Die zijn nu een stuk minder geschikt voor groeps 'healen'. Daar kan dit goed bij helpen, met alle verbeteringen die shields hebben bij een discipline priest.
Dat PoH castable is op andere groupen is wel tof natuurlijk maar ja 3sec cast time is wel lang en je moet maar "mazzel" hebben dat je niet keihard aan het overhealen bent.
Kwestie van afspraken maken met de andere healers, Ik gebruikte het bij naj'entus altijd na een shield, kwestie van timen en positioneren en veel mana efficienter als CoH spam was. Nu hoef je dus niet meer je priests over de groepen te verdelen.

Maar nee, ze gaan ons meer MP5 geven en minder WNC (while not casting). Ze gaan het hele spirit gebeuren over de kop gooien. Dus hoe het precies komt weet ik niet. Ook verliezen we serendipity, dus geen mana meer terug bij een top.
Probleem was dat het alleen voor de complete randdebielen niet mogelijk was om OO5SR te komen. In raids en zelf de crap geared healers met een korte heal pauze en replenish nooit mana problemen hebben. (zonder replenish is het iets anders, maar bliz heeft al gezegd dat ze replenish 'verplichten' bij de tuning.
[...]
Dus we krijgen geen clear cast proc maar een enorme mana back proc? Want het kan geen innervate iets zijn (meer spirit) want die gaat over de kop!
Dat staat zo vaag omschreven dat ik er niets over kan zeggen. Het kan net zo goed zijn dat je nog steeds een free cast krijgt en een mini innervate maar dat deze je niet OO5SR brengt. De tijd zal het leren.
Ik ben echt heel erg teleurgesteld in Blizzard afgelopen paar weken. Het recyclen van oeroude content onder het motto "90% van de playersbase heeft het niet gezien." En hoe lang is WoTLK nu al uit? En nog steeds 0,0 nieuwe raid content terwijl WoTLK hoeveel jaar in dev was? Pfff.
Tja, ik kan je gevoel begrijpen als je bij die 10% hoort, ik vermaak me wel in Naxx (alhoewel het af en toe best wat moeilijker mag). En OS en EoE zijn wel degelijk nieuw, VoA tel ik niet echt mee, die is zo simpel die hebben ze waarschijlijk bedacht toen ze ergens 5 minutenover hadden.
Zal je zien, loot ik over 9 weken eindelijk die +300 spir trinket (is die keihard generfd) heb ik niets meer aan spirit. Sigh.

Ps. moeten we nu weer mp5 gear gaan scoren ipv spirit gear?
Waar lees je dat spirit useless is? Wat ik lees: het geeft je minder OO5SR regen, maar als het goed is blijft de regen while casting gelijk en heb je er OO5SR nog steeds meer regen van spirit dan van mp5.

Wacht gewoon eens op de PTR en een volledig overzicht voor de QQ begint. Je wil niet weten hoeveel gezeur er over de CD op CoH is geweest onder de priests die ik ken. Ze zouden helemaal onderaan terecht komen en niet meer meegenomen worden etc... Niets van dit alles is gebeurt, ze moeten alleen af en toe eens iets anders dan CoH gebruiken, maar alle content gaat nog steeds net zo dood.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2009 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik was al snel over stang voor die 6sec CD op CoH, was dik OP en ik heb genoeg skills om daar mee om te gaan lol.

Ze gaan spirit omgooien en we krijgen minder procs/talents etc om uit de FSR te komen, dus wordt spirit minder usefull.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Laatst online: 22:30

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Kapoen schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 16:26:

[Sphere of Red Dragon's Blood] bedoel je neem ik aan ? Die heb ik gister mogen looten mooie trinket zowel om +hit op te bouwen voor tanking als het mini projectje waar ik atm mee bezig ben.

2k DPS in Prot specced.

Gister even Snel vanuit de Guild een invite gekregen nadat ze UK gecleared hadden zodat ik die Elder daar snel kon opsnorren nog maar een paar te gaan. Hierna met diezelfde group ( Healer + DK en ik ) en 2 PuG members in No-Time door Nexus HC getanked, geen enkele wipe en met gok een half uurtje stonden we weer buiten, kreeg complimenten van de healer en DK over de kwaliteit van het tanken en de controle over de Mobs.

Bijna klaar met het Lunar Festival op een paar Elders namalijk :

Azjol-Nerub
Hall of Stone
Gundrak
Drak'Theron
Maurodon

Kortom nog even aanpoten en dan hebben we de Elder title ook weer binnen en dan gelijk door met Love is in the Air achievements.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Savage Defense – this is a new passive ability. When a druid in Dire Bear form deals a melee critical strike, the druid gains a damage shield equal to 25% of their attack power. The next hit completely removes the shield regardless of how much damage was done.

Survival of the Fittest has had its bonus armor reduced to compensate for the above increase in damage mitigation.
goeiemorgend allemaal,

Om effe verder te gaan op de post van gisteren; vind ik dit misschien wel een leuke toevoeging aan het druid tanking. Als de mitigation inderdaad naar boven gaat. Na het eindeloze ge-QQ op druid armor nerf kan dit wel eens een mooie oplossing zijn. Het enige spijtige eraan is dat aan van je eigen critical strikes afhangt en hoe de damage daar dan op wordt verdeeld.

1. The next hit completely .... - geld hier elke damage ook AOE of zou het enkel pure melee hits zijn ?
2. 25 % of their attack power ... - base attack power of current attack power ?
3. damage schield equal to 25% ... - laten we zeggen dat je 6000 attack power ( niet al te hoog ) hebt, dus dan zou je een damage schield krijgen van 1500 damage. De volgende hit haalt deze volledig weg , zelfs al is het maar met 20 damage. Hoeveel keer ga je moeten critten om toch je mitigatie hoger uit te komen ? want :
4. Survival of the Fittest has had its bonus armor reduced ... - hoe groot gaat de reduce hier zijn :)

Wordt nog leuk theorycrafting vannamiddag :)

Hineah / Chanai
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.