Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 180 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 47.577 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 12:52
whyz schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 11:17:
Dagboekje,

Gisteren weer een heerlijk wipefest op Malygos 25. PASSIVE PETS k thx

Die niet down gekregen, de laatste 20 minuten van de raid maar besteed aan sartharion 25.

En raad eens :) Illustration of the Dragon Soul FAP! FAP! Dit koste me natuurlijk wel weer een flinke boel dkp, maar het is een heerlijke trinket om te hebben _/-\o_
Of de pets passive zijn maakt niet zoveel uit, kunnen ze nog steeds in het midden blijven hangen :) Waar wipete je op en heb je WWS report?

Verder natuurlijk grats met je trinket :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Door een "bug" krijgen pets die in melee range zijn na de vortex automagisch (ook al staan ze achter hem) een arcane breath charge/fart.
Bosmonster schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 11:29:
[...]

Of de pets passive zijn maakt niet zoveel uit, kunnen ze nog steeds in het midden blijven hangen :) Waar wipete je op en heb je WWS report?

Verder natuurlijk grats met je trinket :D
Het was dus voornamelijk wipen of het feit dat mensen hun pets niet bij zich hielden. Op een gegeven moment maar aangegeven dat lui of die pets wegdoen of ze op passive houden zodat ze altijd meelopen met hun baasje zeg maar (iedereen loopt namelijk 3/4 stappen in tegengestelde richting van de tank in onze tactiek, daarna weer terug naar midden verder met sparks, wat verder wel normaal werkt behalve dan als men aankloot met pets)

Het is bij ons voornamelijk phase 1 en 3 onder controle krijgen. 2 is niet echt moeilijk, 3 zou dit ook niet moeten zijn. Maar mensen pakken nog te vaak teveel spark dmg.

Helaas geen wws van deze avond. Zal er nog eens aan denken voor een volgende keer.

[ Voor 15% gewijzigd door whyz op 04-02-2009 11:37 ]

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
whyz schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 11:34:
[...]
(iedereen loopt namelijk 3/4 stappen in tegengestelde richting van de tank in onze tactiek, daarna weer terug naar midden verder met sparks, wat verder wel normaal werkt behalve dan als men aankloot met pets)
DPS loopt naar het midden :? Waarom blijft DPS niet gewoon aan de rand uit range van eventuele Arcane Breaths? Je kunt de sparks toch gewoon daarheen trekken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Bosmonster schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 11:57:
[...]

DPS loopt naar het midden :? Waarom blijft DPS niet gewoon aan de rand uit range van eventuele Arcane Breaths? Je kunt de sparks toch gewoon daarheen trekken?
Kan ook inderdaad, maar wij hebben het zo afgesproken dat we de sparks altijd in het midden houden gestacked. Met voor de rest zo min mogelijk beweging voor de raid groep, tank beweegt veel bij ons.

Wij gebruiken deze tactiek ongeveer http://www.youtube.com/watch?v=nn18R0OPA8w

[ Voor 4% gewijzigd door whyz op 04-02-2009 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
whyz schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 12:01:
[...]

Kan ook inderdaad, maar wij hebben het zo afgesproken dat we de sparks altijd in het midden houden gestacked. Met voor de rest zo min mogelijk beweging voor de raid groep, tank beweegt veel bij ons.

Wij gebruiken deze tactiek ongeveer http://www.youtube.com/watch?v=nn18R0OPA8w
Ik denk dat die tactiek niet zo handig meer is met de omnidirectional arcane breath eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:29

Bezulba

Formerly known as Eendje

Sarth+3 fucking finally!

na eergisteren dacht ik dat wij het NOOIT zouden krijgen. nog steeds te veel doden door flame wave en void zones. Ik had er dus een hard hoofd in.

Maar gisteren was het echt een verschil tussen dag en nacht. Mischien was het gedeeltelijk ook de attitude, maar het ging gewoon harstikke goed. Ja er gingen zo af en toe nog mensen dood, maar dat was niet onoverkomelijk. Waar we wel problemen mee hadden waren mensen die disconnecte. Vnl de add tank had nogal wat problemen en dat zorgde voor wipes maar om 11:15 hadden we hem gewoon! Als eenmaal die 2de draak down is is het eigenlijk een eitje. Daarna is het gewoon opletten en nuken

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Vanwege het tekort aan healers ben ik een aantal weken terug begonnen met het levelen van een Paladin. Momenteel is deze lvl 73 en ben ik langzaam aan het switchen van Retribution (voor het levelen) naar Holy. Naast de DPS gear die ik momenteel heb is het me gelukt om gedurende het levelen in Borean Tundra, Howling Fjord en Dragonblight een healing gearset te verzamelen.

Vanmiddag ga ik respeccen van volledig Retribution naar Holy – Retri om de zogenoemde Shockadin te worden. Op deze manier kan ik een instance healen maar toch voldoende damage doen om fatsoenlijk te levelen.

De spec die ik voor ogen heb

Precies diep genoeg in Holy om de Holy Shock te krijgen, de rest van de talent points in Retribuion om naar level 80 door te kunnen levelen. Hierbij pak ik in Retribution nog net Replenishment mee, wat voorziet in behoorlijk wat extra mana.

Gisteren heb ik een spec van ongeveer 45 – 18 gebruikt. Healen ging goed, maar levelen niet omdat ik continu OOM was wanneer ik mijn retri gear aantrok. Vandaar dat ik nu een nieuwe talent spec wil doorvoeren.

Heeft iemand tips of opmerkingen voor bovenstaande spec? En is het met deze spec logischer om DPS (Strenght, Stamina) of healing gear (Intellect) te dragen gedurende het PvE?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Laatst online: 20:35

Denko

|{ing Øf ßlitz

Bosmonster schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 09:48:
[...]

Volgens mij kent Denko de encounters maar half en geeft vervolgens de schuld aan zogenaamde 'bugs'.
ja, dat kan het zijn, ik heb idd de patch gemist dat warriors 7000 TPS genereren als ze dood gaan/zijn. Nee, daar lees ik het al, mijn fout.

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Aghanim schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 12:23:
Vanwege het tekort aan healers ben ik een aantal weken terug begonnen met het levelen van een Paladin. Momenteel is deze lvl 73 en ben ik langzaam aan het switchen van Retribution (voor het levelen) naar Holy. Naast de DPS gear die ik momenteel heb is het me gelukt om gedurende het levelen in Borean Tundra, Howling Fjord en Dragonblight een healing gearset te verzamelen.

Vanmiddag ga ik respeccen van volledig Retribution naar Holy – Retri om de zogenoemde Shockadin te worden. Op deze manier kan ik een instance healen maar toch voldoende damage doen om fatsoenlijk te levelen.

Precies diep genoeg in Holy om de Holy Shock te krijgen, de rest van de talent points in Retribuion om naar level 80 door te kunnen levelen. Hierbij pak ik in Retribution nog net Replenishment mee, wat voorziet in behoorlijk wat extra mana.

Gisteren heb ik een spec van ongeveer 45 – 18 gebruikt. Healen ging goed, maar levelen niet omdat ik continu OOM was wanneer ik mijn retri gear aantrok. Vandaar dat ik nu een nieuwe talent spec wil doorvoeren.

Heeft iemand tips of opmerkingen voor bovenstaande spec? En is het met deze spec logischer om DPS (Strenght, Stamina) of healing gear (Intellect) te dragen gedurende het PvE?
TIP: Kies voor lvlen voor volledig prot of volledig retri. dit lvlt veel makkelijker en je hebt dan ok metteen nuttige dingen uit retri aangezien je nu 2 attacks mist waardoor retri vrijwel 60% van z'n dps verliest.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
SpoTs schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 12:34:
[...]

TIP: Kies voor lvlen voor volledig prot of volledig retri. dit lvlt veel makkelijker en je hebt dan ok metteen nuttige dingen uit retri aangezien je nu 2 attacks mist waardoor retri vrijwel 60% van z'n dps verliest.
Daar heb je zeker gelijk in, ik mis nu Divine Storm en Crusader Strike waardoor ik qua damage een groot deel verlies, echter krijg ik daar nu wel Holy Shock voor terug. Deze doet instant ook behoorlijke damage (meer dan Crusader Strike), heeft 6 sec. cooldown en kan door middel van de 'buff' (even de naam kwijt) altijd critten waardoor je al gauw op de 2500 damage uit komt. Betreft de instant buff die Holy Light, Holy Shock of Flash of Light altijd laat critten.

Los van bovenstaande is levelen als full retri of prot inderdaad gemakkelijker, echter uit het oogpunt van het tekort aan healers zoek ik een tussenweg omdat ik dan nu alvast kan oefenen met healen en ook veel non-heroic instances kan doen zonder dat je 30 min zoekt naar een healer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-09 15:36

Valkyre

Kitesurf FTW!

Aghanim schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 12:23:

kan je spec nu even niet bekijken, maar kan je niet meer gewoon vool retri blijven? dan schiet het killen tenminste een beetje op. (en als retri ook instances meegaan, en zeggen dat holy je mainspec, is needen op holy gear, en greeden op retri gear, dat heb ik destijds ook als holy gedaan toen ik mijzelf als prot aan het klaarstomen was, nooit iemand die daar problemen mee had) (natuurlijk geen spirit dingen voor priest wegninjaen maar dat lijkt mij logisch)

of gewoon vollededig holy gaan, en alleen maar leveln dmv healen in instances.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 15:11

chromeeh

the Gnome

Gister de 75 aangetikt, direct de chain in het Amphitheater gedaan in ZulDrak.
Daarna doorgerend naar GunDrak en als afsluiter VH :)
Ondertussen weer op de 80% richting de 76 :+
Dus vanavond de 76 aantikken zal niet zo'n probleem worden.

Ben gisteren eindelijk ook eens begonnen in Dragonblight :+
Lekker simpel questen zo :P

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Carnagy schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 09:41:
Gisteren een leuke avond gehad! Omen neergehaald (Guildies wilden helpen inclusief wat puggers), Alle elder in de oude dungeons bezocht. Nu moet ik alleen nog de elder in Utgarde Keep, Drak'Thul en Gundrak!!! Als ik die heb ben ik weer een stapje dichterbij de Proto-Drake :9~
Vergeet niet dat de Gundrak Elder alleen in Heroic mode beschikbaar is, na Eck :)

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
redfoxert schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 13:47:
Vergeet niet dat de Gundrak Elder alleen in Heroic mode beschikbaar is, na Eck :)
Hij's level 80 dus da's geen probleem. Je kunt zelfs gewoon een raid ID van iemand anders 'lenen'. Je moet dan alleen wel de trash clearen naar Eck vanaf de achteringang.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 13:13

zwik

randomized

redfoxert schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 13:47:
[...]

Dat wist ik dus niet :+ . Maar kan nog geen HC's doen als 76 of wel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Hydra schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 13:50:
[...]

Hij's level 80 dus da's geen probleem. Je kunt zelfs gewoon een raid ID van iemand anders 'lenen'. Je moet dan alleen wel de trash clearen naar Eck vanaf de achteringang.
of invis poitions (als die nog bestaan) volgens mij hoef je trouwens niet eens de baas te killen hij staat er gewoon naast. alleen moet je wel inderdaad de boss daarvoor gekilled hebben (of de ID lenen ;))

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
zwik schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 13:50:
[...]

Dat wist ik dus niet :+ . Maar kan nog geen HC's doen als 76 of wel ?
Nope, level 80 requirement. Dus die hele lange Achievement (What a long strang trip it's been) kan je echt alleen maar halen als je level 80 bent (nu al). Wie weet wat er nog meer in gaat zitten waar je persee level 80 voor moet zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Huray, Lurker reset. Vanavond maar weer knallen! :p

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07:48
Gister geen WoW voor mij. Maar ik lees net op ons forum dat ze gister Maly25 op 16% hebben gekregen. Best verdienstelijk voor een tweede avond wipen vind ik. Vorige week toen ik de eerste run erheen verzorgde was vooral fase 3 een drama, na veel verschillende dingen te hebben geprobeerd was de conclusie dat meerdere groepen ‘the way to go’ was. Gister lukte het wel om als 1 groep lang in leven te blijven en goed te bewegen. Nu was in leven blijven in p2 vooral een probleem. Komende week moet hij dus gewoon neer gaan! Wordt ook eens tijd, guilds met minder skills op onze server hebben hem al lang neer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dol_Fijn
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-08 01:12

Dol_Fijn

ToeTerdeToeT

MeNTaL_TO schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 00:15:
[...]

De tree is nog van voor WOTLK toen ik nog met swords vocht, er dropt nu echter zo weinig wapens in raids/heroics dat ik maar een dagger gekocht heb van een guildie en die fist dropte toevallig. Ik weet nog steeds niet of ik met daggers door ga (denk het wel) 150% AoE en backstabbing kan ik dan weer gebruiken.
Die hitrating is toch allemaal van TBC? Ik ben nu gecapped op 8%, dus 315 lijkt me een beetje onzinnig, dacht dat crit nu een stuk belangijker was (zeker nu ik ook een proc trinket heb op crit).
Jij vraagt je af waarom je dps laag is terwijl je talents nou niet bepaald wijzen op een optimale spec. Ik heb ook een link naar een EJ topic erbij gezet waarin alle basis informatie staat over hit-gems-rotation etc etc. Die waardes zijn niet van TBC (die guide heet duidelijk pocket_guide_wotlk) dan erbij heb je op lvl80 juist meer hitrating nodig om capped te zijn dan op lvl70. Volgens je armory heb je maar 53 hitrating en dat is met geen mogelijkheid 8% (hoover erover en geeft aan 1.62%).

Het belangrijkste is HIT...voor alle dps classes.
Hit and Expertise Caps

Hit/Expertise stat weightings shift at certain caps. For a rough outline as to how
much hit/expertise rating is worth, use the EP weights as posted above. Otherwise,
use the spreadsheets provided for a more accurate result.

Expertise Rating

Boss dodge chance is thought to be between 6.25% and 6.5%.

For 6.5% boss dodge chance (26/26 expertise):

26 expertise (214 expertise rating) to cap.
16 expertise (132 expertise rating) to cap for rogues with 2/2 Weapon Expertise.
13 expertise (107 expertise rating) to cap for combat human rogues wielding a sword/mace.

The above numbers are the expertise numbers needed from gear to cap.
The character tooltip should read 26 expertise.

Hit Rating

The following values assume that you have 5/5 Precision and that you are attacking a
level 83 mob (i.e., boss level).

Extra buffs or debuffs..........................Specials......Poisons.....White
None............................................................99..............315............722
Imp FF or Misery........................................99..............237............722
Imp FF or Misery & Heroic Presence.....66.............210.............689
Als laatste dan nog 2 links die je kunnen helpen wat gear betreft:
Gear
Weapons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
MrVegeta schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 14:16:
Huray, Lurker reset. Vanavond maar weer knallen! :p
Hoe solo je die eigenlijk, laat je de adds gewoon met rust en doen ze niks of maak je die ook af ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
jarnotjuh schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 08:54:
Gister - Nax undying - Done!

Het is echt goed te doen als je gewoon 3 healers meeneemt en een flinke sloot dps.
Wel wat doden op trash gehad, maar ging wel lekker.

http://wowwebstats.com/upy3akftfyg4m
WWS van gisteravond. Vrij nette dps ook op bosses. :)

Vanavond gaan we voor the immortal, maar dat zal wel niets worden, altijd wel iemand die doodgaat op de pull van razuvious, altijd al een riskant moment geweest als je effe niet oplet met de pull.
Ik ga er vanuit(fout, ik weet het) dat iedereen nu wel weet hoe alle naxbosses werken, en als je nu nog faalt op het doodgaan op tactics(heigan/thaddius) dan.. tja.. :P
Taxi is een strebertje met zijn trashmob dmg :P
Was iig fun om te doen en ging betrekkelijk easy eigenlijk ook.

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
redfoxert schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 14:01:
Nope, level 80 requirement. Dus die hele lange Achievement (What a long strang trip it's been) kan je echt alleen maar halen als je level 80 bent (nu al). Wie weet wat er nog meer in gaat zitten waar je persee level 80 voor moet zijn :(
Love fool achievement moet je Naxx voor in. Je hoeft niks te killen ofzo, maar je moet wel 80 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Hydra schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 15:00:
[...]

Love fool achievement moet je Naxx voor in. Je hoeft niks te killen ofzo, maar je moet wel 80 zijn.
Denk dat ik mn Shaman maar ff snel van 78 naar 80 moet levellen dan :) Ook om die Elders nog te pakken te krijgen. Tot nu toe wel nog alles weten te krijgen en zoveel is het nou ook weer niet, zeker niet met full rested experience bonus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Routed schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 14:59:
[...]

Taxi is een strebertje met zijn trashmob dmg :P
Was iig fun om te doen en ging betrekkelijk easy eigenlijk ook.
En dan te bedenken dat ie heel wat meer dmg kan doen als die zn gear wat beter gemmed en uitzoekt.. Hij heeft veel te veel crit en te weinig hit en spellpower. Beetje meer haste mag ook wel.

HIT > SP > HASTE > CRIT

[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 04-02-2009 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Laatst online: 22:30

Seraphin

Meep?

Toevoeging op hitcap: met de huidige mechanics is de "harde" hitcap van +/- 700 (zie boven voor exacte getallen, goede post btw) zodanig moeilijk te halen dat je jezelf onevenredig zal gimpen op overige stats om dit te kunenn halen. Tenminste, dit geredeneerd voor melee, casters lukt het geloof ik wel.

Er wordt vaak een "softe" hitcap van 315 aangehouden voor poisons & specials om de stelling "hit > all" wat evenrediger te maken danwel te nuanceren.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dol_Fijn

Dol_Fijn

ToeTerdeToeT

Seraphin schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 15:32:
Er wordt vaak een "softe" hitcap van 315 aangehouden voor poisons & specials om de stelling "hit > all" wat evenrediger te maken danwel te nuanceren.
Daarom had ik in mijn 1e post over die hit dus ook 315 gezet.

Overigens verwar hit niet met expertise MeNTaL_TO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko

Denko

|{ing Øf ßlitz

Dol_Fijn schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 14:34:
[...]

Nope. voor ret is het STR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

redfoxert schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 14:52:
[...]

Hoe solo je die eigenlijk, laat je de adds gewoon met rust en doen ze niks of maak je die ook af ?
Kan ik (of geen andere class) solo' en helaas ;). Even groepje van 5-10m die 15m helpen :). Levitate casten en naar lurker toe rennen. Pullen en gewoon weg rennen van de spout ipv in het water duiken.

2 tanks is wel ideaal om de adds op te pikken want die gaan best hard door cloth heen. 2 tanks, 2 healers en 3 dps is het zo klaar :).

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 11:14
Seraphin schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 15:32:
Toevoeging op hitcap: met de huidige mechanics is de "harde" hitcap van +/- 700 (zie boven voor exacte getallen, goede post btw) zodanig moeilijk te halen dat je jezelf onevenredig zal gimpen op overige stats om dit te kunenn halen. Tenminste, dit geredeneerd voor melee, casters lukt het geloof ik wel.

265 (8%) voor melee specials, buiten talents gezien ;)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Laatst online: 02-10-2023
Denko schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 16:14:
[...]

Nope. voor ret is het STR.
ga jij maar eens raiden met stacked str zonder hit ;-) weet zeker dat jij lager komt kwa dps dan iemand die WEL hit heeft.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dol_Fijn

Dol_Fijn

ToeTerdeToeT

porn* schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 16:25:
[...]

265 (8%) voor melee specials, buiten talents gezien ;)
Die post slaat op rogues en voor rogues is de cap 315 voor poisons & specials.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nextware
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Even ter offtopic, maar deze staat op dit moment voortaan naast de PC waarop ik WoW speel:

Afbeeldingslocatie: http://eu.blizzard.com/store/_images/product?productId=221003232&type=3&loc=en-GB

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
nextware schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 16:42:
Even ter offtopic, maar deze staat op dit moment voortaan naast de PC waarop ik WoW speel:

[afbeelding]

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Fijn voor je.. als kutblizzard support nog een keer te bereiken is krijg ik hem misschien ook nog wel dit jaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Ret heeft een 1-point "You don't miss EVAH" talent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 20:47

NoTimeRemains

I know

Bosmonster schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 16:47:
[...]

Fijn voor je.. als kutblizzard support nog een keer te bereiken is krijg ik hem misschien ook nog wel dit jaar..
gewoon even geduld hebben, heb al meerdere keren de support gebeld. altijd snel iemand aan de telefoon.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
NoTimeRemains schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 16:51:
[...]

gewoon even geduld hebben, heb al meerdere keren de support gebeld. altijd snel iemand aan de telefoon.
Ik ben nog nooit door de overbelaste centrale heengekomen. En op de 4 emails die ik de afgelopen 3 weken heb verstuurd hebben ze ook nog niet gereageerd.

Hoeveel geduld moet ik nog hebben volgens jou?

[ Voor 5% gewijzigd door Bosmonster op 04-02-2009 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:20
Bosmonster schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 16:54:
[...]

Ik ben nog nooit door de overbelaste centrale heengekomen. En op de 4 emails die ik de afgelopen 3 weken heb verstuurd hebben ze ook nog niet gereageerd.

Hoeveel geduld moet ik hebben volgens jou?
Ken het :D , heb een x met ze aan de lijn gezeten en ze kwamen er niet uit met me toen hebben ze net zo lang gezocht totdat ze iemand vonden die NL sprak...

Niet mijn engels zo crappy is maar meer omdat ze niet snapte wat ik bedoelde dat het probleem bij HUN lag inplaats van bij Mijn bank :P

ach ja eind goed al goed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Mektheb schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 16:55:
[...]

Ken het :D , heb een x met ze aan de lijn gezeten en ze kwamen er niet uit met me toen hebben ze net zo lang gezocht totdat ze iemand vonden die NL sprak...

Niet mijn engels zo crappy is maar meer omdat ze niet snapte wat ik bedoelde dat het probleem bij HUN lag inplaats van bij Mijn bank :P

ach ja eind goed al goed :D
Ik zou al een moord doen om ze uberhaupt een keer aan de lijn te krijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:20
Bosmonster schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 17:03:
[...]

Ik zou al een moord doen om ze uberhaupt een keer aan de lijn te krijgen :P
Keep spamming ze foon !!

Terug bel functie dat als die ingesprek is je op 5 drukt ? en je ophangt en zodra ze beschikbaar zijn hij automatisch over gaat ? dunno of het kan bij hun :P

zou wel fijn zijn lekker door spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 11:14
Dol_Fijn schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 16:41:
[...]

Die post slaat op rogues en voor rogues is de cap 315 voor poisons & specials.
D'r stond anders "310 aangehouden voor melee" maar nu ik 't nalees haal ik er ook wel uit dat het vooral een rogue georienteerde post is :)

Melee houdt dus 265 aan, speciale gevallen als rogues tegenwoordig uitgezonderd :P

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Bosmonster schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 16:54:

Hoeveel geduld moet ik nog hebben volgens jou?
Ik denk dat ze je posts hier gelezen hebben. Grumpy :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 07:22
welke plugins zijn handig voor instances? ben zelf een paladin en zie door de pluginbomen het bos niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Hydra schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 17:17:
[...]

Ik denk dat ze je posts hier gelezen hebben. Grumpy :P
Mjah ben ook redelijk geirriteerd :+

Was wel 45 euro bijna...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06:50
Hola,

is er trouwens een legale manier om gold van horde naar allie te krijgen?

en dan ook nog eens van DW naar arathor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Nu online

Phydomir

Dennis

gotfurrr schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 17:24:
welke plugins zijn handig voor instances? ben zelf een paladin en zie door de pluginbomen het bos niet meer
Alle plug-ins die ik gebruik, ben ik gaan gebruiken nadat ik dacht dat bepaalde dingen makkelijker zouden kunnen.
Bepaal dus eerst een voor jezelf dingen die je makkelijk lijkt, wat niet standaard in WoW zit en zoek daar de addon bij. Niet andersom.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Locks schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 17:31:
Hola,

Neutral AH, Men zetten er als Ally een waardeloze Grey op voor het bedrag en koopt het via de Horde. Je raakt alleen wel een percentage kwijt ivm bankkosten enzo.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Locks schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 17:31:
Hola,

Neutral auction house, itempje erop zetten voor XXXX G en laten kopen door je andere char?

X-realm is een hele andere issue uiteraard. Dan zul je of moeten ruilen met iemand op die realm (lastig) of een char-transfer doen met de gold (maar dat kost geld uiteraard).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
de vraag is meer of het toegestaan is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

porn* schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 17:15:
[...]

D'r stond anders "310 aangehouden voor melee" maar nu ik 't nalees haal ik er ook wel uit dat het vooral een rogue georienteerde post is :)

Melee houdt dus 265 aan, speciale gevallen als rogues tegenwoordig uitgezonderd :P
Fair point, had wat explicieter het rogue-perspectief moeten aanduiden.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Locks schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 17:38:
de vraag is meer of het toegestaan is ;)
Ja. De AH gebruiken is toegestaan. En ook char-transfers zijn toegestaan.

Het ruilen is imho ook toegestaan, zolang het bij ingame items blijft.

Overigens moet het wel om een flinke hoeveelheid gaan wil het lonen. Voor 2-3K zou ik de moeite niet nemen (dan is het kopen van gold goedkoper dan de char-transfer ook :P)

[ Voor 22% gewijzigd door Bosmonster op 04-02-2009 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Bosmonster schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 17:36:
Neutral auction house, itempje erop zetten voor XXXX G en laten kopen door je andere char?
Moet je wel ff via een guildy doen ofzo, want je kunt niet op je eigen items bidden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

gotfurrr schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 17:24:
paladin dus PALLYPOWER! makes buffing easy. so annoying als je in een groep zit met een pala en die heeft deze mod niet..

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
ik heb 2 accounts das het probleem niet en nee het gaat niet om 2 a 3 k ;) ik wil een mammoth op mn priest nl :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra1niac
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-02 22:07
Mmm, denk toch echt dat iemand met 2000 SpellPower en 0 hit meer damage doet dan caster met 0 SP en hitcapped

[ Voor 25% gewijzigd door Bra1niac op 04-02-2009 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 19:55

Local Host

Het forum is om te leren.

Locks schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 17:49:
ik heb 2 accounts das het probleem niet en nee het gaat niet om 2 a 3 k ;) ik wil een mammoth op mn priest nl :D
Vergeet niet dat er een behoorlijke fee op die actionhouse zit ;) Je raakt dus een behoorlijk percentage van het gold "kwijt"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:49
Bra1niac schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 17:50:
Mmm, denk toch echt dat iemand met 2000 SpellPower en 0 hit meer damage doet dan caster met 0 SP en hitcapped
Je moet het niet zo zwartwit zien.. Hitcap is belangrijk, maar als je die laatste 2-3% mist is niet zo heel denderend. Beste is gewoon om zo hoog mogelijk te komen zonder dat je teveel krijgt.

Speciaal voor hit gaan gemmen, dat moet je in het begin echt van gear halen. :) 200hit gem je niet zomaar effe, mocht je dat te kort komen.. > 20 hit is gewoon al zonde om je gems aan te vernaggelen.
Hit heeft ook gewoon een verhouding tot aan +dmg, hetzelfde als crit en haste dat hebben.
Voor een mage is 1% crit 0,8dmg, en 1% haste ongeveer 0,7dmg.. Voor hit weet ik dat niet, nooit de moeite genomen om het op te zoeken.
Superveel hit gemmen is kansloos.. :P
Ik zit nu op 2071dmg, 34% crit en 440 haste, en dus hitcapped(mits draenei, sp/oomkin, en talents) :)

[ Voor 12% gewijzigd door enira op 04-02-2009 17:56 ]

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Bosmonster schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 15:18:
[...]

En dan te bedenken dat ie heel wat meer dmg kan doen als die zn gear wat beter gemmed en uitzoekt.. Hij heeft veel te veel crit en te weinig hit en spellpower. Beetje meer haste mag ook wel.

HIT > SP > HASTE > CRIT
_O-

Gelukkig weet jij ook wat ik aan andere gear in m'n bags heb zitten voor raids :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Bra1niac schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 17:50:
[...]

Dan snap je het principe van de prioriteiten niet. De volgorde van de stats is op volgorde van DPS/point. Hit-cappen levert je dus meer DPS op dan voor dezelfde punt-waarde spellpower stacken.

Wat je als lock ongeveer wilt is hitcapped, 2000+ base spellpower en 500+ haste. De rest kun je vullen met crit.

2000 spellpower gaan vergelijken met 350-ish hit is natuurlijk niet helemaal eerlijk :P Maar ik kan je wel garanderen dat iemand met 1400 spellpower en hitcapped meer DPS doet dan iemand met 2000 spellpower en 0 hit ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Bosmonster op 04-02-2009 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
HolyCorn schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 17:59:
[...]

_O-

Gelukkig weet jij ook wat ik aan andere gear in m'n bags heb zitten voor raids :')
Nee, maar zou niet weten waarom je mindere gear zou aantrekken buiten raids :P

Het was maar een tip hoor, doe er mee wat je wilt, of laat je raid-gear zien ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Bosmonster op 04-02-2009 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Niet online
Bosmonster schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 18:20:
[...]

Nee, maar zou niet weten waarom je mindere gear zou aantrekken buiten raids :P

Het was maar een tip hoor, doe er mee wat je wilt, of laat je raid-gear zien ;)
Ach, napraten van EJ forum kan iedereen wel doen ;p Als ik heroics run ga ik niet hitcapped voor raids rondlopen, en die haste kan me ook gestolen worden dan. Maar als jij dat wel doet moet je dat zelf weten hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
HolyCorn schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 18:23:
[...]

Ach, napraten van EJ forum kan iedereen wel doen ;p Als ik heroics run ga ik niet hitcapped voor raids rondlopen, en die haste kan me ook gestolen worden dan. Maar als jij dat wel doet moet je dat zelf weten hoor.
Haha ok dan. Niet iedereen hoeft het maximale uit zn char te willen halen natuurlijk. Persoonlijk vind ik het wel een uitdaging.

[ Voor 22% gewijzigd door Bosmonster op 04-02-2009 18:28 . Reden: laat maar, ik ga naar huis :+ ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Niet online
Bosmonster schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 18:25:
[...]

Haha ok dan. Niet iedereen hoeft het maximale uit zn char te willen halen natuurlijk. Persoonlijk vind ik het wel een uitdaging.
Als je m'n posts zou lezen zou je merken dat ik dat juist wel doe.
Overigens is haste/spellpower ook buiten raids > crit, maar dat terzijde, want daar heb je blijkbaar geen behoefte aan :P
Zoals ik al eerder zei, EJ forum napraten kan iedereen, neem niet domweg alles zomaar over zonder er zelf bij na te denken. Op heroic fights is haste zeker niet veel beter dan crit omdat die fights veel te kort zijn. Heel klein voorbeeldje, dan snap je het maybe. Stel ik kan op een trash mob 3x incinerate casten voordat hij dood is, hoeveel winst geeft mij dan het stacken van haste? Inderdaad, helemaal niks aangezien die winst niet zo groot is dat ik nog een incinerate kan casten. Dan heb ik liever dat 1 van die casts crit dan dan ik een paar een fractie snellere casts heb.

Ik vind tips prima hoor, begrijp me niet verkeerd, maar kom dan niet met dit soort posts aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
HolyCorn schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 18:34:

Zoals ik al eerder zei, EJ forum napraten kan iedereen, neem niet domweg alles zomaar over zonder er zelf bij na te denken. Op heroic fights is haste zeker niet veel beter dan crit omdat die fights veel te kort zijn. Heel klein voorbeeldje, dan snap je het maybe. Stel ik kan op een trash mob 3x incinerate casten voordat hij dood is, hoeveel winst geeft mij dan het stacken van haste? Inderdaad, helemaal niks aangezien die winst niet zo groot is dat ik nog een incinerate kan casten. Dan heb ik liever dat 1 van die casts crit dan dan ik een paar een fractie snellere casts heb.

Ik vind tips prima hoor, begrijp me niet verkeerd, maar kom dan niet met dit soort posts aan.
LOL en daarom nerf je je SP ook maar gelijk naar <1800 :P

Daar hoef je echt geen EJ voor te lezen hoor.

[ Voor 5% gewijzigd door Bosmonster op 04-02-2009 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Niet online
Bosmonster schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 18:58:
[...]

LOL en daarom nerf je je SP ook maar gelijk naar <1800 :P

Daar hoef je echt geen EJ voor te lezen hoor.
Naja, het is duidelijk dat je alleen maar uit bent op flamen ipv inhoudelijk te reageren, dus voor mij is het klaar nu. Ik zeg nergens dat ik m'n sp nerf, mijn sp is met m'n huidige gear niet hoger nog. Ik swap alleen neck/trinket/etc buiten raids aangezien ik daar de hit niet nodig heb. Dat jij dat niet wil snappen zegt mij genoeg. Dus ga je eigen guild lastig vallen met je wannabe elite talk, blijkbaar nemen ze daar alles klakkeloos over :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zoek nog iemand die RAF met me wil doen op Trollbane alliance. Ik zal diegene met mijn bestaande account inviten (dus jij moet nieuwe account createn) om vervolgens 1 char tot 60 te levelen, of nouja, eigelijk 2 dus - 1 per account.

Natuurlijk zullen we de kosten delen. Als je hier zin in hebt, reageer even in het topic aub. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:08

PromoX

Flying solo

HolyCorn schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 19:05:
[...]

Naja, het is duidelijk dat je alleen maar uit bent op flamen ipv inhoudelijk te reageren, dus voor mij is het klaar nu. Ik zeg nergens dat ik m'n sp nerf, mijn sp is met m'n huidige gear niet hoger nog. Ik swap alleen neck/trinket/etc buiten raids aangezien ik daar de hit niet nodig heb. Dat jij dat niet wil snappen zegt mij genoeg. Dus ga je eigen guild lastig vallen met je wannabe elite talk, blijkbaar nemen ze daar alles klakkeloos over :w
Ik heb geen idee waar jullie het over hebben (nerf, sp, gear, stacken van haste :? 8)7). Normaal post ik in deze topicreeks dan ook enkel een sluitmessage (of niet, als RZ weer een mooie Portal oid gemaakt heeft :P) en dat wil ik ook graag zo houden. Houd het dus netjes, ontopic en zinvol en dat geldt niet alleen voor jou natuurlijk :).

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Zoals ik al eerder zei, EJ forum napraten kan iedereen, neem niet domweg alles zomaar over zonder er zelf bij na te denken.
Over het algemeen staat daar ook waarom iets zo is. Hit is tot aan je cap per punt altijd meer waard dan spellpower of crit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 20:47

NoTimeRemains

I know

ik zit op dit moment op 317 hit - en ik mis bijna (0.3%) niets dus cap is natuurlijk niet heilig.

[ Voor 3% gewijzigd door NoTimeRemains op 04-02-2009 20:25 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:09
Local Host schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 17:53:
[...]
Vergeet niet dat er een behoorlijke fee op die actionhouse zit ;) Je raakt dus een behoorlijk percentage van het gold "kwijt"
15%... dus als we het over de Reins of the Traveler's Tundra Mammoth hebben wordt dat 16000 + (16000 * 0.15) = 18400g op exalted.

Neutral: 20000g
Friendly: 19000g
Honored: 18000g
Revered: 17000g
Exalted: 16000g

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als Human Rogue, hoeveel expertise en hit moet je dan hebben.

Op het moment heb ik 26/26 expertise en 10,5% hit. Genoeg voor raiden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:09
Verwijderd schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 20:29:
Als Human Rogue, hoeveel expertise en hit moet je dan hebben.

Op het moment heb ik 26/26 expertise en 10,5% hit. Genoeg voor raiden?
Hit and Expertise Caps

Hit/Expertise stat weightings shift at certain caps. For a rough outline as to how
much hit/expertise rating is worth, use the EP weights as posted above. Otherwise,
use the spreadsheets provided for a more accurate result.

Expertise Rating

Boss dodge chance is thought to be between 6.25% and 6.5%.

For 6.5% boss dodge chance (26/26 expertise):

26 expertise (214 expertise rating) to cap.
16 expertise (132 expertise rating) to cap for rogues with 2/2 Weapon Expertise.
13 expertise (107 expertise rating) to cap for combat human rogues wielding a sword/mace.

The above numbers are the expertise numbers needed from gear to cap.
The character tooltip should read 26 expertise.

Hit Rating

Originally posted by drumbum.

The following values assume that you have 5/5 Precision and that you are attacking a
level 83 mob (i.e., boss level).
code:
1
2
3
4
Extra buffs or debuffs  Specials    Poisons     White 
None                          99          315        22
Imp FF or Misery              99          237        722
Imp FF/Misery & HP (draenei)  66          210        689

http://elitistjerks.com/f78/t37183-pocket_guide_wotlk/

[ Voor 5% gewijzigd door Paprika op 04-02-2009 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
NoTimeRemains schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 20:25:
ik zit op dit moment op 317 hit - en ik mis bijna (0.3%) niets dus cap is natuurlijk niet heilig.
Je zit dan ook bijna aan raidcap :) Aan de andere kant.. Met een paar puntjes meer verhoog je je DPS met 0,3%, dat krijg je met geen enkele andere stat voor elkaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

[...]
Als je m'n posts zou lezen zou je merken dat ik dat juist wel doe.

[...]

hmmjah who cares about heroics? theorycraften doe je eigenlijk alleen maar voor endgame bosses.
als mage zijnde, of AOE je de crap out of trash in Heroics, en sowieso als je group een beetje goed is, krijg je niet eens een goede rotatie onderweg dan zijn ze al dood. hetzelfde geld neem ik aan ook voor locks met hun dots.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
Ik ben al een tijdje (een paar weken) bezig te proberen om wat simpele instances te doen (Nexus, Azjol Nerub, Utgarde Keep, enz, geen Heroic nog). Alleen lukt het niet om een goede party (meestal helemaal geen party) voor een stel instances..
Dus ik denk er nu serieus over om over te stappen van server. Ik zit nu op een PvE, Aerie Peak, maar waar ik heen ga maakt mij niet uit, als het maar niet een gank-PvP-server is..

Iemand een voorstel voor een server? en gelijk ook een (horde)guild (NL of niet, doesn't matter)
B.v.d.! :D

edit: did i mention Horde??

[ Voor 4% gewijzigd door Macchill op 05-02-2009 08:25 ]

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:24
Van wowinsider.com geplukt, maar ik heb het nagekeken en het is ook een blauwe post ivm patch 3.1:
Class changes so far:

PRIEST

Divine Spirit – this spell is now a core ability available to all priests.
Discipline has access to a new talent, Power Word: Barrier. (Think of it as Power Word: Shield for your whole group).
Several area of effect (AOE) heal spells have been improved: Prayer of Healing can be cast on any groups in your raid party.
Holy Nova's mana cost has been reduced. Circle of Healing now heals for more.
Shadow priest PvP survivability has been improved: Shadow Form now reduces magic as well as physical damage.
Dispersion now removes snares.
Penance – this spell can now be targeted on the priest.
Serendipity – this talent now reduces the cast time of Greater Heal and Prayer of Healing when Binding Heal or Flash Heal are cast. We are also working to give Holy additional PvP utility.

ROGUE

Hunger for Blood – instead of a self-buff, this ability can only be used when there is a bleed effect on the target. However, it has no stacks and grants a 15% damage bonus.
Adrenaline Rush – the cooldown on this ability has been lowered.
Lightning Reflexes – reduced to 3 ranks. In addition to 2/4/6% dodge, this talent now also grants 4/7/10% passive melee haste.
Killing Spree – while this ability is active, the rogue does 20% additional damage.
Savage Combat – now causes 2/4% physical damage done. Mace Specialization – this talent now grants haste in addition to armor penetration.

SHAMAN

Chain Lightning – now jumps to 4 targets but does less damage. We wanted to make the distinction between Lightning Bolt and Chain Lightning more clear.
Storm, Earth and Fire – this talent now increases all damage done by Flame Shock, not just periodic damage.
Spirit Weapons – now reduces all threat, not just melee threat.
Unleashed Rage – reduced to 2 ranks, now also increases your critical strike chance with melee attacks by 1/2%.
Totem streamlining: The Mana Spring and Healing Stream Totems have been combined.
The Disease Cleansing and Poison Cleansing Totems have been combined. We are also working on giving Enhancement and Elemental more PvP utility.
Andere klasses worden later nog besproken volgens die blauwe post.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-09 15:20
Macchill schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 07:40:
Ik ben al een tijdje (een paar weken) bezig te proberen om wat simpele instances te doen (Nexus, Azjol Nerub, Utgarde Keep, enz, geen Heroic nog). Alleen lukt het niet om een goede party (meestal helemaal geen party) voor een stel instances..
Dus ik denk er nu serieus over om over te stappen van server. Ik zit nu op een PvE, Aerie Peak, maar waar ik heen ga maakt mij niet uit, als het maar niet een gank-PvP-server is..

Iemand een voorstel voor een server? en gelijk ook een guild (NL of niet, doesn't matter)
B.v.d.! :D
Op Alonsus (pve) heb ik nooit super veel problemen gehad om voor lvl 70-78 instances een group te vinden, en we hebben meteen een beregezellige nl guild voor je! (ik ben Bartske ingame daar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko

Denko

|{ing Øf ßlitz

Hydra schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 16:47:
[...]

Ret heeft een 1-point "You don't miss EVAH" talent?
nee, dat niet, maar een miss of 2 is absoluut geen probleem zolang je de itemvalue terugkrijgt in STR doe je meer dps. Mensen zijn te vastgeroest aan oude ideen.
Ik zweefde altijd rond de 4000/4300 DPS op PW, gister al me hit crap weggedaan, met 210 hit PW gedaan en alles (maar dan ook alles) naar STR omgegemd.
Resultaat:http://wowwebstats.com/ket6bpluypic1?s=92399-125208 (dit was zonder flasks/foodbuffs tevens)

ik weet dat dat niet INSANE getallen zijn, maar ik ben ook lang niet optimised voor wat ik wil *kuch* betrayer mag wel eens droppen *kuch*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Laatst online: 02-04 08:43
Denko schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 08:24:
[...]
nee, dat niet, maar een miss of 2 is absoluut geen probleem zolang je de itemvalue terugkrijgt in STR doe je meer dps. Mensen zijn te vastgeroest aan oude ideen.
Ik zweefde altijd rond de 4000/4300 DPS op PW, gister al me hit crap weggedaan, met 210 hit PW gedaan en alles (maar dan ook alles) naar STR omgegemd.
Resultaat:http://wowwebstats.com/ket6bpluypic1?s=92399-125208 (dit was zonder flasks/foodbuffs tevens)
...............
Jammer dat je nu in tank spec zit, zodat we je gear niet kunnen zien. Maar als ik jouw stats vergelijk met iemand die hit capped is, heb jij bijna geen missed/dodged attacks. Ik zou juist vermoeden dat je zwaar hitcapped was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-09 12:54
Paprika schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 20:29:
[...]

15%... dus als we het over de Reins of the Traveler's Tundra Mammoth hebben wordt dat 16000 + (16000 * 0.15) = 18400g op exalted.

Neutral: 20000g
Friendly: 19000g
Honored: 18000g
Revered: 17000g
Exalted: 16000g
18400-15%=15640. Je hebt 16000/0.85=18823.53 nodig : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Dol_Fijn schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 14:34:
[...]

Jij vraagt je af waarom je dps laag is terwijl je talents nou niet bepaald wijzen op een optimale spec. Ik heb ook een link naar een EJ topic erbij gezet waarin alle basis informatie staat over hit-gems-rotation etc etc. Die waardes zijn niet van TBC (die guide heet duidelijk pocket_guide_wotlk) dan erbij heb je op lvl80 juist meer hitrating nodig om capped te zijn dan op lvl70. Volgens je armory heb je maar 53 hitrating en dat is met geen mogelijkheid 8% (hoover erover en geeft aan 1.62%).

[...]

Als laatste dan nog 2 links die je kunnen helpen wat gear betreft:
Gear
Weapons
Je vergeet ff de 5% van mijn talenttree, dus 5,62%, en als imba het het gedaan had ik kunnen kijken waar ik had gezeten met mijn nieuwe ring. Talentree is inmiddels aangepast, maar die ene spec kan niet zo veel uitmaken (5 ipv 3 punten in close combat).

Wat bedoel je overigens met:
Overigens verwar hit niet met expertise MeNTaL_TO.

Van expertise heb ik sowieso nooit wat begrepen.

[edit]
Volgens imba:
Low melee hit: 7.1% < 8% (30 more HR to cap) [?] ...
# from gear: 2.10%
# from Precision: 5%
Zou die 0.9% dan zoveel uitmaken?

[ Voor 11% gewijzigd door MeNTaL_TO op 05-02-2009 09:10 ]

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Nu online

Phydomir

Dennis

Kapoen schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 08:05:
Van wowinsider.com geplukt, maar ik heb het nagekeken en het is ook een blauwe post ivm patch 3.1:

ROGUE

Hunger for Blood – instead of a self-buff, this ability can only be used when there is a bleed effect on the target. However, it has no stacks and grants a 15% damage bonus.

Andere klasses worden later nog besproken volgens die blauwe post.
Klinkt opzich goed. Ik hoop alleen dat ze HfB dan een passive talent gaan maken.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 15:11

chromeeh

the Gnome

Gisteren de 76 aan getikt :D
Eindelijk begonnen in Grizzly Hills, door GunDrak gefietst,
Daarna lekker aan het minen geweest om zo eindelijk eens wat aan m'n Black Smithing te doen.

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko

Denko

|{ing Øf ßlitz

defiler1974 schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 08:54:
[...]

Jammer dat je nu in tank spec zit, zodat we je gear niet kunnen zien. Maar als ik jouw stats vergelijk met iemand die hit capped is, heb jij bijna geen missed/dodged attacks. Ik zou juist vermoeden dat je zwaar hitcapped was.
nee hoor, dat valt hartikke mee, 3 valarous(chest, broek, schouders) en zoals ik al zei, ik zat op 210 hit geloof ik. en 10 exp ofzo. Wel een dranei in de groep

(ja, moest ff idd me tanking gear kijken hoe te gemmen enzo)was vergeten om weer te switchen, het is veels te leuk om de warrior te lvlen :P

maar ik zeg het nogmaals. als ik AL me hit kon inruilen voor STR itemvalue hoefde ik daar niet lang over na te denken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06:32

Auredium

Informaticus Chaoticus

Sow,

mijn mage maakt flink wat snelle cash de laatste tijd. Questen in Northrend en alles wat herbs is is binnen 3 uur verkocht zo lijkt het wel (ongeacht hoe idioot hoog ik de prijs maak) De helft van de herbs die ik erop zet in stacks van 20 hebben in AH slechts 2 tegenstacks van andere spelers en meestel 5 of minder in de stack. Ja, dan kun je dus bergen goud vragen voor je stack van 20.

Mijn alt is inmiddels level 14 (jeuj, wat een prestatie zeg :P ) maar ik doe meer met de professions dan aan het levelen.Op level 14 heeft mijn alt al 140/150 First Aid, 70/150 Leatherworking, 75/150 Skinning, 54 van 150 cooking en 75 van 150 fishing.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

PRIEST

Divine Spirit – this spell is now a core ability available to all priests.
dont care.
Discipline has access to a new talent, Power Word: Barrier. (Think of it as Power Word: Shield for your whole group).
Klinkt interresant, ben benieuwd naar casting tijd/mana.
Several area of effect (AOE) heal spells have been improved: Prayer of Healing can be cast on any groups in your raid party.
Kijk eens aan, PoH wordt gebuffed. In elke group, nog niet geweldig maar kan nu zeker handig zijn.
Holy Nova's mana cost has been reduced. Circle of Healing now heals for more.
dont care.
Shadow priest PvP survivability has been improved: Shadow Form now reduces magic as well as physical damage
dont care..
Dispersion now removes snares.
dont care.
Penance this spell can now be targeted on the priest.
Mocht ook wel eens tijd worden.
Serendipity this talent now reduces the cast time of Greater Heal and Prayer of Healing when Binding Heal or Flash Heal are cast.
Dus ze halen de 25%mana back er uit en je krijgt daarvoor haste voor terug? Pffff
We are also working to give Holy additional PvP utility.
Huray holy PVP :D. Ga ik het misschien ook nog eens doen lol, had liever een holy DPS spec maar ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Ow nee, dat zijn de nieuwe ideeen al :)

[ Voor 130% gewijzigd door Bosmonster op 05-02-2009 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

grrr en altijd zijn de mage/paladin als laatste! ben ook wel benieuwd wat er bij mij gaat gebeuren :D :P

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Mage:
Molten Armor now has a new icon.

Veel meer verwacht ik niet qua changes bij de mage class : P

Valt me altijd we op hoe weinig changes er zijn voor mages. Meestal DK / Druid met een shitload aan veranderingen en mages worden geskipped.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

ImdaMned schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 09:45:
Mage:
Molten Armor now has a new icon.

Veel meer verwacht ik niet qua changes bij de mage class : P

Valt me altijd we op hoe weinig changes er zijn voor mages. Meestal DK / Druid met een shitload aan veranderingen en mages worden geskipped.
Wellicht dat arcane in pvp nog een kleine burst aanpassing krijgt. Maar inderdaad echt grote dingen hoeven we niet te verwachten. een fatsoelijke ignite bijvoorbeeld

[ Voor 4% gewijzigd door whyz op 05-02-2009 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-07 14:51
Lief dagboek

Gisteren een leuke raidavond gehad. We zijn een guild die het een en ander op moeten lapen na het leaven van 3/4 van de officers. Ik ben aangesteld als raid leader, gaat wel aardig.

Gisteren een raidgroep bij elkaar gehaald waarin 3 tanks zaten, 3 healers en 4 DPS :) Het moest maar!

Een tank loggede de mage van zijn broertje dus wat betreft DPS viel het mee. Allereerst zijn we Sartharion gegaan. Ik wil graag de 1 drake up variant proberen, maar de groep is daar nog niet ervaren genoeg voor.

Sartharion ging vrij makkelijk down in z'n uppie. Loot verdeeld en door naar Vault of Agony. Mage ging weer op z'n tank en een DK tank deed DPS gear aan. Archavon ging ook zonder al teveel moeite neer en T7 (10-man version) voor de mage dropte!!! Ik heb nu 2x T7.25 en 1x T7.5.

Daarna naar Naxx gegaan en we begonnen met Plague wing. Noth ging easy down, Heigan duurde wat lang doordat 5 man dood ging omdat ze niet konden dansen......

Na een aardige tijd en heel wat damage van mijn kant was Heigan uiteindelijk down. Ik had volgens mij een totaal van 1.9miljoen damage gedaan op die fight. Meer dan de helft van de boss volgens mij :)

Toen Loatheb ge-oneshot en doorgegaan naar Spider Wing. Daar ook alles ge-oneshot, al was Maexena wel even spannend. De laatste 30K waren alle tanks dood dus er moest even genuked worden.

Daarna nog even Inspector Ravenous gekilled en toen was het 11 uur.

Nog even iets anders.

Ik heb de Lightweave embroidery op m'nb back zitten. Gisteravond had ik crits van 2200 damage. aangezien de embroidery stacked met je spellpower klopt dit wel.

Ik heb base spellpower van 1730. Tel daarbij Mana surges en Sundial of the Exiled bij op en je komt ongeveer uit op 2600 spellpower gedurende een x aantal seconden. Best lekker toch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:49
Ik geloof dat mages een flinke change hebben gehad wat betreft arcane spec gohan-san, van een paladin weet ik het niet.. ;)
Ik dus gister vol goeie moed met een arcane spec de raid in, het heeft potentie. Het is wel een leuke spec om te spelen, veel leuker dan eerst.

Een addon vraagje. Bestaat er iets van een addon die "Buffgains" laat zien? Dan heb ik het niet over buffs zoals PWF, INT, MOTW enzo, maar over de temporary buffs: Hotstreak voor fire, of clearcast voor arcane.
Juist dat zijn de momenten dat het interessant wordt met die specs, je moet je spells daarop aanpassen, en is toch vrij klote als je die mist.. De hele tijd mijn buffs in de gaten houden is not done, moet makkelijker kunnen, iemand?

Zeker op korte fights (gothik) doe je het vet goed, puur omdat de fight niet lang genoeg is om je mana op te maken. Patchwerk ging ook wel lekker, lekker kort ook.
Enige nadeel was loatheb, toen was ik op 10% zo goed als OOM, geen pot, geen gems, geen evo. Mja, dan zak je zo effetjes 6 plaatsen in de dpslijsten..

http://wowwebstats.com/s1orp6hzf3zbk
WWS van gister, kijk mij falen op sommige bosses.. ;( :P
Het is effe wennen, maar als ik er even mee door oefen dan het best wel eens wat worden. Een foutje in je rotatie verkloot al heel je dmgoutput, da's wel jammer.

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Lief dagboek,

Gisteren een erg relaxte run in Naxx gehad. We zijn eerst voor de 20-min Maexna kill achievement gegaan, en dat hebben we gehaald met 3 minuten over op de timer. Erg gaaf. Op Patch hebben we ook ons record verbeterd, 3 minuten 35 seconden nu :) De 3 minuten komen in zicht! Thaddius was ook weer een one-shot (vorige week voor het eerst down), hoewel d'r duidelijk nog wat mensen moeite hadden met het concept links / rechts :) Uiteindelijk zijn we na drie uur na Raz gestopt. 3 wings + Raz down, en vanavond verder. Als het goed is krijgen we Saph en KT wel weer down, eerste keer voor mij dus ik moet me nog ff in de KT fight gaan verdiepen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-09 15:53
jarnotjuh schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 09:51:
Een addon vraagje. Bestaat er iets van een addon die "Buffgains" laat zien? Dan heb ik het niet over buffs zoals PWF, INT, MOTW enzo, maar over de temporary buffs: Hotstreak voor fire, of clearcast voor arcane.
Juist dat zijn de momenten dat het interessant wordt met die specs, je moet je spells daarop aanpassen, en is toch vrij klote als je die mist.. De hele tijd mijn buffs in de gaten houden is not done, moet makkelijker kunnen, iemand?
Zoiets zoek ik ook nog ja.
Nu wel met Natur aan het spelen, voor buffs en casts enzo,
maar was/ben eigenlijk op zoek naar addon die duidelijk maakt (ben vaak toch al half blind als ik aan het knokken ben ;) ) dat ik bijvoorbeeld mijn instant Slam kan doen.
Maar zoals Jarnotjuh al zei, het komt van pas bij veel meer classes. (Als tank, sword+board proc, maar die komt redelijk groot of je scherm heen met (standaard?) floating combattext.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felair
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15-09 19:37
:o kudo's voor Blizzard als dat echt door gaat Divine spirit trainable werd wel eens tijd zeg <3 spirit.

Holy Nova en CoH is wel een leuke aanpassing, misschien die glyph voor holy nova eens gaan proberen :) en de PoH change is wel grappig maar het is wel duur om te casten maar ja we zien wel :P.

Serendipity word wel interessant daarentegen misschien dat ik dan weer mn mana moet gaan managen. Op het moment raak ik in 90% van de content echt niet oom Maly p2 is de enige echte uitdaging waar ik wel eens ooit oom ga maar ja een pot en het is gefixed gezien shadowfiend daar niet bruikbaar is(enige gevecht waar ik em ooit nodig heb en dan kan het niet xD) :P

pvp doe ik verder niet echt aan dus dat heeft geen effect voor mij verder maar het meerendeel van de priests klaagt erover dus het is wel fijn dat er iets aan gedaan word :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Ik geloof dat mages een flinke change hebben gehad wat betreft arcane spec gohan-san, van een paladin weet ik het niet.. ;)
Ik dus gister vol goeie moed met een arcane spec de raid in, het heeft potentie. Het is wel een leuke spec om te spelen, veel leuker dan eerst.

Zeker op korte fights (gothik) doe je het vet goed, puur omdat de fight niet lang genoeg is om je mana op te maken. Patchwerk ging ook wel lekker, lekker kort ook.
Enige nadeel was loatheb, toen was ik op 10% zo goed als OOM, geen pot, geen gems, geen evo. Mja, dan zak je zo effetjes 6 plaatsen in de dpslijsten..

http://wowwebstats.com/s1orp6hzf3zbk
WWS van gister, kijk mij falen op sommige bosses.. ;( :P
Het is effe wennen, maar als ik er even mee door oefen dan het best wel eens wat worden. Een foutje in je rotatie verkloot al heel je dmgoutput, da's wel jammer.
Hmmjah arcane heeft inderdaad wel een grootte buff gehad :) maar nieuwe dingen zijn altijd leuk :)

wat betreft je mod moet je deze hebben:
power aura classic

kan je zelf een symbol of een kleurtje of watdan ook kiezen voor welke temp buff of debuff op jouzelf/target whatever kiezen. ik vind het een super mod voor dit soort dingen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned

Power aura's

Allemaal in te stellen alleen begrijp ik er geen fuck van : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
ImdaMned schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 09:45:
Logisch dat Death Knights behoorlijk aan veranderingen onderhevig zijn. Da's altijd met een nieuwe class. In the real life testing blijkt vaak dat de balance nogal eens niet helemaal uitpakt zoals Blizzard het in gedachten had dus dient het aangepast te worden.

Vraag aan de Trollbane mensen hier: Hoe is het gesteld met de Horde kant, qua tanks met name. Ik ben van plan, mocht de free character move van Outland naar Trollbane weer eens voorbij komen, te vertrekken van Outland aangezien de lag daar nog altijd niet fatsoenlijk is gefixt.

Dus de vraag: zijn er veel (warrior) tanks aanwezig, of teveel, of juist te weinig? Op Outland is het zo erg dat guild spam in de /2 gewoon al expliciet vermeld dat er geen tanks meer nodig zijn ... dus echt zin om een application te maken heb ik dan ook al niet meer.

[ Voor 34% gewijzigd door redfoxert op 05-02-2009 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren een snelle content clear gedaan en daarbij wat leuke items binnengehaald voor de rogue. Chest van Malygos 25, Belt van Patchwerk en aan het eind van de avond Surge Needle Ring van Malygos 10. Behoorlijke statboost voor mij. Zit nu op 25/25 expertise / 370 hitrating / 34% crit en rond de 3.4k attackpower. Plus ik hoef dus nu nog maar 1 boss en ik ben klaar voor Ulduar (voor mijzelf dan). Dus als KT nu binnenkort eindelijk eens de cloak + de dagger dropped dan heb ik een blije rogue.

De dagger is overigens meer om mee te testen en uiteindelijk te gebruiken voor PVP en eventuele aanpassingen in de toekomst voor rogues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Carnagy schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 09:50:

Nog even iets anders.

Ik heb de Lightweave embroidery op m'nb back zitten. Gisteravond had ik crits van 2200 damage. aangezien de embroidery stacked met je spellpower klopt dit wel.

Ik heb base spellpower van 1730. Tel daarbij Mana surges en Sundial of the Exiled bij op en je komt ongeveer uit op 2600 spellpower gedurende een x aantal seconden. Best lekker toch!
Crits van 2200 met die tailoring enchant, hmm lijkt me nog niet op te wegen tegen 15/23 haste rating.
kwa spellpower niet verkeerd :) weet niet hoe je gegeared bent (damn proxy) maar 17xx spellpower is wel wat laag :?
Trinket proccs zijn leuk, als het een beetje meezit tik ik de 3k spellpower aan voor 10 sec :P.

Gister weer een mooi avondje naxx, niks nakkes nada lagg. Heerlijk :D
3 wings cleared en 2 mooie upgrades gescoord: Lost juwel en Surplus limb offhand :) moet zeggen dat vooral de offhand goed bij een warlock past :+

"Don't let your dreams be memes"

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.