Ik geloof dat mages een flinke change hebben gehad wat betreft arcane spec gohan-san, van een paladin weet ik het niet..

Ik dus gister vol goeie moed met een arcane spec de raid in, het heeft potentie. Het is wel een leuke spec om te spelen, veel leuker dan eerst.
Een addon vraagje. Bestaat er iets van een addon die "Buffgains" laat zien? Dan heb ik het niet over buffs zoals PWF, INT, MOTW enzo, maar over de temporary buffs: Hotstreak voor fire, of clearcast voor arcane.
Juist dat zijn de momenten dat het interessant wordt met die specs, je moet je spells daarop aanpassen, en is toch vrij klote als je die mist.. De hele tijd mijn buffs in de gaten houden is not done, moet makkelijker kunnen, iemand?
Zeker op korte fights (gothik) doe je het vet goed, puur omdat de fight niet lang genoeg is om je mana op te maken. Patchwerk ging ook wel lekker, lekker kort ook.
Enige nadeel was loatheb, toen was ik op 10% zo goed als OOM, geen pot, geen gems, geen evo. Mja, dan zak je zo effetjes 6 plaatsen in de dpslijsten..
http://wowwebstats.com/s1orp6hzf3zbk
WWS van gister, kijk mij falen op sommige bosses..
Het is effe wennen, maar als ik er even mee door oefen dan het best wel eens wat worden. Een foutje in je rotatie verkloot al heel je dmgoutput, da's wel jammer.