Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 180 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 47.578 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14:01
Hydra schreef op maandag 02 februari 2009 @ 18:28:
[...]

Hij target voor hatefuls alleen de #2 en #3 op je lijst. Nooit #4. Laat me raden, jullie dippen in de slime? :)

Bovendien: hatefuls komen met een interval van 1.2s, succes met het niet laten oneshotten van die #3 dan :)
Eigenlijk klopt zijn verhaal...

Een hateful strike wordt gecast op de 2e of 3e MELEE in de threat lijst met de hoogste HP van die twee. Als je dus 1 offtank hebt, is er een kans dat je offtank niet snel genoeg gehealed wordt en dan wordt de 3e persoon, een melee dps geownt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 10:12
Hydra schreef op maandag 02 februari 2009 @ 18:28:
[...]

Hij target voor hatefuls alleen de #2 en #3 op je lijst. Nooit #4. Laat me raden, jullie dippen in de slime? :)

Bovendien: hatefuls komen met een interval van 1.2s, succes met het niet laten oneshotten van die #3 dan :)
http://www.wowhead.com/?search=hateful+strike

Daarnaast zorgt een beetje avoidance er wel voor dat je niet zo extreem hoeft te spammen.

Edit: ah ok ik snap wat je bedoelt. Ik ben zelf ook vóór 2 OTs hoor, en zo doen we het zelf ook. Maar er zijn guilds die gewoon 1 OT gebruiken gezien ze dan maar 1 target hoeven te spammen, sommige vinden dat makkelijker.

[ Voor 18% gewijzigd door Thijs op 02-02-2009 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Nephilim schreef op maandag 02 februari 2009 @ 13:42:
[...]

Hit rating is zwaar overschat voor combat. In TBC was dit de belangrijkste stat, maar ondertussen hebben agi en AP dit overgenomen. Imo hoef je zelfs niet te zorgen dat je de specials cap haalt, die haal je immers zonder problemen eens je gear beter wordt.

Als Combat kan je een 3 finisher cycle draaien. Ikzelf doe altijd 5 pt SnD, 5 pt Rupture en 5 pt Evisc. Inderdaad altijd SnD behouden en dan Rupture.
Dit gevoel had ik ook al omdat het tegenwordig zelfs gecapped is op 8%.
Ik had hiervoor een muti muti build en toen (lvl70) haalde ik nog minder DPS.
Maar met die 15point attack, hoeveel DPS doe je dan ongeveer?
[edit]Waar kan ik de blacklist addon vinden, wowmatrix kent hem niet.

[ Voor 4% gewijzigd door MeNTaL_TO op 02-02-2009 19:12 ]

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:34
redfoxert schreef op maandag 02 februari 2009 @ 16:47:
[...]

Och och ... hij heeft ook een "unieke" mount en dan mag de rest niet meer sneller.

I smell envy :P
Ik, zoals een goed guildy betaamd, volg gewoon mijn Guild Master O-)

die z'n ashes voor veeeeeel teveel dkp had btw : P
Verwijderd schreef op maandag 02 februari 2009 @ 16:50:
[...]

Wie begint er dan ook JC, als ie op zijn alt ook JC heeft :P
Sterker nog, m'n alt had tailoring/JC. die heb ik herdoopt naar mining/JC. En waarschijnlijk straks naar enscription/JC.

Toch vaag. Heb nu sinds dat ik ben begonnen met WoW al 6 x tailoring gedropped...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:20

BrZ

Paprika schreef op maandag 02 februari 2009 @ 18:34:
[...]

Eigenlijk klopt zijn verhaal...

Een hateful strike wordt gecast op de 2e of 3e MELEE in de threat lijst met de hoogste HP van die twee. Als je dus 1 offtank hebt, is er een kans dat je offtank niet snel genoeg gehealed wordt en dan wordt de 3e persoon, een melee dps geownt.
Hateful strike heeft helemaal niets met threat te maken, behalve dan dat hij het niet doet op degene met aggro zolang er nog anderen in melee range zijn. Hateful strike wordt gedaan op degene in melee range met de hoogste current HP (naast de MT dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kees schreef op maandag 02 februari 2009 @ 14:13:
[...]

Ja en nee. Als eerste, ik speel een paladin, dus ik reken crusader aura mee, verder is het 'increase speed by 310%' niet 'increase speed to 310%' (of 280 of 100 of 60).

Als je er dus vanuit gaat dat je normale rensnelheid 100% is, dus kun je dus concluderen dat je op de goedkoopste mount (+60%) op 160% snelheid je voortbeweegt, met een snelle landmount op 200% (100%+100%), op een flying mount 380% (100% + 280%) en op een hele snelle flying mount 410% (100% + 310%).

Vervolgens is crusader aura muliplicatief, wat dus inhoud dat je de bovenstaande snelheden met 20% moet vermenigvuldigen, dus:
60% mount -> ( 100% + 60% ) * 20% = 192%
100% mount -> ( 100% + 100% ) * 20% = 240%
280% mount -> (100% + 280% ) * 20% = 456%
310% mount -> (100% + 310% ) * 20% = 492%

Je kan het ook zelf testen door op een open groot recht stuk (mirage flats for all i care ;)) te mounten met een speed enchant enabled (crusader aura oid) en dan 1 minuut lang te gaan rennen in 1 richting, vervolgens crusader aura wegklikken en terug te rennen, je zal er dan 1m12s over doen om op hetzelfde punt terug te keren. Als het additive zou zijn (dus +20% = een snelheid van 220%) zou je er 1m6s over doen. Dat verschil is redelijk groot, en je zal zien dat ik gelijk heb als je het test ;)

Ik vlieg nu dus bijna 5 keer zo snel dan wanneer ik zou gaan lopen.
Wat een onzin. Dat zou dus betekenen dat je 2x zo snel gaat op een epic grondmount als lopen. Want 200% is het dubbele van 100%.

Dit gaat dus niet op, het is waarschijnlijk gewoon een klein foutje van blizzard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 02 februari 2009 @ 20:36:
[...]

Wat een onzin. Dat zou dus betekenen dat je 2x zo snel gaat op een epic grondmount als lopen. Want 200% is het dubbele van 100%.

Dit gaat dus niet op, het is waarschijnlijk gewoon een klein foutje van blizzard.
http://www.wowwiki.com/Mount

wel dus

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
BrZ schreef op maandag 02 februari 2009 @ 20:33:
[...]

Hateful strike heeft helemaal niets met threat te maken, behalve dan dat hij het niet doet op degene met aggro zolang er nog anderen in melee range zijn. Hateful strike wordt gedaan op degene in melee range met de hoogste current HP (naast de MT dus).
* Hateful Strike:

Patchwerk will use this ability at a 1 second frequency on the target in melee range with the highest HP who is also one of the top three on Patchwerk's aggro list. Cannot be used on the main tank unless there are no other targets. Does 79,000 to 81,000 raw physical damage which can mitigated by armour and parried/dodged. This is about 23,000 damage on a partially Naxxramas geared tank. This ability will add threat to the three most threatening on Patchwerk's aggro list.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:20

BrZ

Paprika schreef op maandag 02 februari 2009 @ 21:31:
[...]

* Hateful Strike:

Patchwerk will use this ability at a 1 second frequency on the target in melee range with the highest HP who is also one of the top three on Patchwerk's aggro list. Cannot be used on the main tank unless there are no other targets. Does 79,000 to 81,000 raw physical damage which can mitigated by armour and parried/dodged. This is about 23,000 damage on a partially Naxxramas geared tank. This ability will add threat to the three most threatening on Patchwerk's aggro list.
Hmm, dat komt van wowwiki. Interessant, binnenkort toch eens testen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op maandag 02 februari 2009 @ 19:12:
Sterker nog, m'n alt had tailoring/JC. die heb ik herdoopt naar mining/JC. En waarschijnlijk straks naar enscription/JC.

Toch vaag. Heb nu sinds dat ik ben begonnen met WoW al 6 x tailoring gedropped...
Hmmm, het enigste wat ik voor gezien hield was Leatherworking en Skinning op mijn drood figure ;) Alhoewel op mijn Rogue heb ik deze profs nog steeds, maar die staat toch in de ijskast.

Ik had mining al in 2005 moeten beginnen en daarna direct na de launch van BC JC al moeten beginnen, dan was ik waaschijnlijk al een rich person geweest in the world of WoW. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
BrZ schreef op maandag 02 februari 2009 @ 21:55:
[...]

Hmm, dat komt van wowwiki. Interessant, binnenkort toch eens testen :P
Ik kan het bevestigen, wij wilden het ook even testen dus ging ik lekker afk naast de boss en onze fury warrior ging instant dood. O+

Anders had ik dit ook niet geweten hoor. :P

[ Voor 6% gewijzigd door Paprika op 02-02-2009 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dol_Fijn
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-08 01:12

Dol_Fijn

ToeTerdeToeT

MeNTaL_TO schreef op maandag 02 februari 2009 @ 12:28:
[...]

Ik neig de laatste tijd weer naar Wound Poison op de snelle, wel minder damage, maar wel 50% kans ipv 20%, ben nog met recount aan het kijken of dat inderdaad meer damage doet dan instant.

[edit]Kan ik gelijk eens vragen waarom ik een dps probleem blijf houden, in naxx10 zit ik rond de 1700 dps, maar een guildie met greens en blues kwam overal op 2000 uit. Kan me niet voorstellen dat het aan mijn speelwijze ligt (bedoel, tis toch alleen maar Sinister Strike's tot de 5 CPen dan Eviscerate, heb ook al geprobeert dit af te wisselen met Ruptures en mijn slide and dice continu op te houden, maar kom dat volgens recount alleen lager uit).
Klopt mijn gear gewoon niet? http://armory.wow-europe....=Darkmoon+Faire&n=Diaboli
Ik weet dat mijn hitrating wat laag is, maar dat was van die guildie ook niet veel hoger.
Aangezien niemand nog heeft gereageerd...(oh altijd makkelijk als je ter vergelijking dan ook een link geeft naar die guildie van je)

Deadly poison op MH, wound posion of OH (als je combat spec bent).

Je spec is voor verbetering vatbaar. Je gebruikt een fist als MH en dagger als OH...waarom dan geen 5/5 in Close Quarters Combat? Aangezien je dus geen swords gebruikt waarom stop je dan punten in Sword Specialization? Unfair Advantage...uhm...heb je dat genomen omdat je overaggro-ed? Oftewel...leg maar wat geld neer voor een respec naar of 15/51/5 of 7/51/13

Je enchants op je wapens zijn verkeerd. Mongoose of Berserking tegenwoordig. Je hit rating wat laag? Hit rating moet minimaal 315 zijn. Je bent nog beter af met +12 hit gems in je gear te stoppen ipv wat je nu hebt. Een metagem doet ook veel...dus zorg dat je een helm krijgt met een meta-socket.

DPS rotation
  1. Sinister Strike tot 5cp
  2. Slice and Dice
  3. Sinister Strike tot 5cp
  4. Rupture
  5. Sinister strike tot 5cp
  6. Slice and Dice > 12sec dan Eviscarate verder bij 1 - Slice and Dice < 12sec dan Slice and Dice verder bij 3
Voor meer informatie check dit topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ko-
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12:26

-ko-

Leidend Voorwerp

_Peter2_ schreef op maandag 02 februari 2009 @ 07:47:
[...]

Je zou de quest kunnen doen voor de Blazewind Breastplate is een leuk chest item voor een niet al te lastige quest chain (2 quests te doen) in Badlands
Het waren er vier, maar in een half uurtje had in mn nieuwe chestpiece inderdaad! Bedankt voor de tip.

En nu questen als een maloot en zo snel mogelijk naar outlands. :)

Wa Doede Nou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:51
ShadowBumble schreef op maandag 02 februari 2009 @ 09:52:
[...]

Ben der nog niet helemaal uit heb zojuist de GL maar even gemailed met me verhaal , hoewel ik de guild en sfeer geweldig vind ben ik bang dat het daar wel op neer gaat komen inderdaad.
Voor dat je bruggen opblaast zou ik toch eens de post van onze GM lezen over deze kwestie.

Het komt er op neer dat we gewoon een teveel aan tanks hebben op dit moment, en bumble is jammer genoeg één van de laatsten die in het rijtje is bijgekomen. De raid leaders proberen zoveel mogelijk tanks te roteren in de mate van mogelijke. De GM heeft ook zijn excuses aangeboden aan degenen die uit de boot vallen.

Dit is eigenlijk al een vrij oud algemeen 'probleem': het aantal benodigde tanks t.o.v. dps slots is vrij klein.

[ Voor 7% gewijzigd door Kapoen op 03-02-2009 06:29 ]

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:19

Phydomir

Dennis

Z'n Hit is inderdaad wel heel laag. Want ik zou doen ik iedere dag UK HC runnen. De 2e baas dropt daar een trinket met +55hit en use +670AP. Ik zit zowat helemaal in de Naxx25 epics maar dat is nog steeds een zeer goed trinket.
Daarmee zou je ook boven de 100hit uit komen en miss je in ieder geval geen special attacks meer. Daarna rustig uitbouwen naar de 300Hit om ook geen poison meer te missen, echter met 200+ ga je al goed uit de voeten kunnen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephilim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-06 21:35
Dol_Fijn schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 04:21:
Hit rating moet minimaal 315 zijn.

Voor meer informatie check dit topic
Op EJ wordt ook vaak herhaald dat het geen magical numbers zijn, dus je MOET geen 315 hit rating hebben :P

Lang leve de spreadsheets die alles behalve perfect zijn, maar het wel beter kunnen uitrekenen dan ikzelf \o/

[ Voor 13% gewijzigd door Nephilim op 03-02-2009 07:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Lief dagboek,

gisteren lekker aangerommeld en bijna level 61 aangetikt.
Voordat het zover was vroegen een aantal guildies of ik het leuk zou vinden om door wat instances te worden getrokken.

Aangezien ik nog geen enkele outland instance had gedaan gaf ik aan daar wel eens een kijkje te willen nemen.

Uiteindelijk hebben we Rampart gecleared.
Daar verkreeg ik toch weer een paar leuke items die me moeten helpen bij het levelen:
Bracers of Finesse dropte eerst, daarna kreeg ik ook nog eens Bloodstained Ravager Gauntlets en uiteindelijk mijn eerste polearm Hellreaver
Ik weet dat dit geen super polearm is voor een hunter, maar voor niemand anders was het een uopgrade, dus vond ik het beter om hem te needen ipv te laten disenchanten.

Daarna nog twee maal door Sthek Halls getrokken. Dit zorgde ervoor dat ik voor op later level alvast de volgende 2 items klaar heb liggen:
Breastplate of Rapid striking
Scales of the Beast

Kortom ik kan zeker niet ontevreden zijn en ben blij met het initiatief van mijn guildies :)

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Gister wel leuk avondje gehad, Sartharion + 2 down na 4 tries ofzo dus we waren om 9 uur alweer klaar met raiden.. soms doen we de hele rits in 2 avonden. Nog ff UK daily gedaan ging wel vlot met 8,5k party dps.

We merken wel dat het steeds moeilijker wordt om een week te vullen met raids, woensdag naxx25 clear, donderdag malygos en die WG gast, en op maandag sartharion.

Hoop dat er snel wat bijkomt voor de afwisseling en niet op Kara niveau, BT was een leuke uitdaging voordat de nerf kwam, SWP niet genoeg kans voor gehad.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
prutser001 schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 07:54:
Gister wel leuk avondje gehad, Sartharion + 2 down na 4 tries ofzo dus we waren om 9 uur alweer klaar met raiden.. soms doen we de hele rits in 2 avonden. Nog ff UK daily gedaan ging wel vlot met 8,5k party dps.

We merken wel dat het steeds moeilijker wordt om een week te vullen met raids, woensdag naxx25 clear, donderdag malygos en die WG gast, en op maandag sartharion.

Hoop dat er snel wat bijkomt voor de afwisseling en niet op Kara niveau, BT was een leuke uitdaging voordat de nerf kwam, SWP niet genoeg kans voor gehad.
mee eens. Wij zijn nog aan het progressen op Malygos, de rest gaat moeiteloos neer.
Dan merk je inderdaad dat je 3 dagen vult met raids, en de rest een beetje uit je neus loopt te eten, of met alts bezig bent. Tijd voor meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:44

JSchut

.....

Ik zit er aan te denken om te rerollen op de nieuwe server en later (zodra dit beschikbaar word) misschien mijn chars over te zetten. Iemand die zin heeft om met RaF een Horde char te rollen op deze nieuwe server?

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Nu online

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Afgelopenpaardagenboekje :)

Ik weet niet meer precies wat ik wanneer allemaal gedaan heb, maar het zijn wel productieve dagen geweest. Afgelopen zondag op de Warlock met de guild weer Naxx ingeweest. Aangezien ik woensdag en vrijdag niet kon kwam ik er bij Grobbulus in. Aangezien we met een aantal nieuwe guildmembers waren die de encounters nog niet goed kenden hebben we alleen de Construct Quarter kunnen clearen (Grob, Gluth en Thaddius). Aan Gluth heb ik een mooie caster ring overgehouden, aan Thaddius mijn eerste T7 item, de legs... eindelijk :). Ik had in vorige runs al meerdere keren gepassed op T7 tokens omdat ik eerder die run al loot had gehad. Ook deze keer riep ik over vent dat ik passte omdat ik de ring al had geloot. De pala (enige andere gegadigde + lootmaster) vond echter dat ik toch mee most rollen, dus dat heb ik gedaan. Ik rollde 83 en hij 80, dus ik had geluk. Door de nieuwe ring ben ik gelukkig weer hitcapped. Ik zat daarvoor op 16% increased hit chance en ondanks dat er een draenei meewas miste ik toch af en toe een immolate. De draenei zat niet in dezelfde raid groep als ik, kan het zo zijn dat de Heroic Presence buff alleen voor de raid groep geldt, niet voor de gehele raid (ik heb er tijdens de run niet op gelet)?

Op de DK heb ik tussendoor ook nog wat instances getanked (o.a. Gundrak, Azjol Nerub, VH en Nexus). Gisteren had ik een PuG naar Nexus (daily), gestart door een lock genaamd Salena :). Dit ging lekker, dus we wilden ook nog wel Violet Hold runnen. De mage was echter gesaved, de healer en druid moesten weg, dus heeft de lock 2 DPS uit LFG gehaald en had ik in de guild een healer gevonden. Het was een erg snelle en soepele run, we hadden erg goede DPS'ers mee. Er is één portal waar ik altijd een hekel aan heb als tank en dat is degene die spawned voor de nis waar de voidwalker (ofzo) boss uit komt. De mobs gaan van daaruit 2 kanten op, dus ik vind het lastig die bij elkaar te krijgen. Deze keer ging het echter veel beter doordat ik aan de linkerkant begon met een D&D te droppen. Daardoor kwamen de linker mobs meteen op me af en kon ik daarna de rechter gemakkelijk oppakken. Al doende leert men :). Deze run was mijn lucky run, want de Bolstered Legplates dropte!

Na de VH run nog de 15 emblems sigil gekocht en daardoor de [Superior] achievement gehaald. Daarnaast ben ik nu bijna revered met Argent Crusade, dus kan ik dan mijn head enchant gaan halen. Daarna is Sons of Hodir aan de beurt (ik zie er nu al tegenop) voor de shoulder enchant.

Aangezien ik over de def cap zat dacht ik slim te zijn en mijn totale avoidance te verhogen door wat def gems te vervangen door gems met dezelfde hoeveelheid dodge. Dat bleek echter geen slimme zet. Het bracht mijn totale avoidance omlaag in plaats van omhoog. Blijkbaar krijg je per punt def rating meer avoidance dan per punt dodge rating. Ik blijf dus maar lekker def stacken. Ondanks de upgrades blijft mijn avoidance zo'n beetje rond de 42 hangen (self buffed met Horn of Winter). Wellicht dat daar verandering in komt als ik upgrades uit Naxx ga halen?

Voor diegenen die er net als ik ook last van hebben dat be.imba.hu om de haverklap geen data van de armory kan halen: ik heb laatst http://wow-heroes.com ontdekt. Doet hetzelfde als be.imba, maar heeft niet dat probleem. Daarnaast geeft hij ook nog wat meer suggesties voor enchants en ziet het er grafisch wat gelikter uit (vind ik niet super belangrijk, maar toch). Voor mij is het in ieder geval een blijvertje.

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:54
MrVegeta schreef op maandag 02 februari 2009 @ 00:07:
[...]

Tailoring is wel heel matig idd, er zijn heel weinig dingen waar we wat aan hebben. Helaas is enchanting ook niet echt geweldig om te hebben, behalve om te verkopen...
Enchanting niet nuttig om te hebben :?

2x 19 spellpower op de rings alleen al. Daarnaast is het zo'n enorm voordeel om alles te kunnen disenchanten. Dat levert echt bakken met geld op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

OMG +39 spellpower?! GEZUS nice. Dat is toch wel +1.5% ofzo /yawn.
Het is natuurlijk wel handig om te dischanten maar het levert geen extra's op voor je char.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-09 15:53
Het risico van met je (geleende) geld teasen ;)

http://forums.worldofwarc...topicId=14894799397&sid=1

[ Voor 4% gewijzigd door cannibal op 03-02-2009 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephilim
MrVegeta schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 09:14:
Het is natuurlijk wel handig om te dischanten maar het levert geen extra's op voor je char.
Dan is geen enkele profession het waard om je tijd / geld er in te steken, aangezien je dan kan zeggen dat het pas de moeite is bij een 20% (wat vermindert naarmate je gear verbetert) upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Dit laat maar weer zien dat jij geen dps-er bent : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahaha, wat een n00b :-)

Serieus zoiets zou ik dus noooooooooooit doen. Jammer voor hem maar naar zijn geld kan ie fluiten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Lol... 38 spellpower is veel. Het is net zoveel als de 3 gems die je van JC krijgt (daarom heb ik dat er ook bij genomen), die geven namelijk 3x 13 spellpower = 39.

Die twee gecombineerd is het beste dat je kunt hebben als spell-dps.

[ Voor 13% gewijzigd door Bosmonster op 03-02-2009 09:36 . Reden: wel even de originele waarden er vanaf trekken natuurlijk :+ ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thijs schreef op maandag 02 februari 2009 @ 18:59:
[...]

http://www.wowhead.com/?search=hateful+strike

Daarnaast zorgt een beetje avoidance er wel voor dat je niet zo extreem hoeft te spammen.

Edit: ah ok ik snap wat je bedoelt. Ik ben zelf ook vóór 2 OTs hoor, en zo doen we het zelf ook. Maar er zijn guilds die gewoon 1 OT gebruiken gezien ze dan maar 1 target hoeven te spammen, sommige vinden dat makkelijker.
Om nog even op jouw opmerking terug te komen. Ik zeg niet dat zijn healers noobs zijn, maar zijn opmerking dat de melee wel even thuis mag blijven omdat hij zelf een easy tactic gebruikt voor zijn healers (2 targets ipv 3 targets) waardoor de kans groot is dat je melee de vloer bedekt ging mij net even iets te ver. Dan kan iemand wel heel trots gaan roepen: "Wij maken onze eigen tactics", wat ik overigens ook maar betwijfel, maar er is dus nooit verder gedacht waarom de OT dood gaat, of waarom je melee de grond bedekt.

Vervolgens gaan reageren als 1 of andere kleuter die geen weerwoord kan accepteren omdat hij kritiek krijgt op zijn manier van "tactics maken".

Overigens heel TBC heb ik als healer gespeeld, en ja ik weet hoe het werkt, maar nogmaals mijn reactie op zijn healers was gericht omdat meneer zo dapper roept: "Melees kunnen wel thuis blijven", zonder ook maar 1 moment na te denken waarom ze dood gaan.

Wat dat betreft is die opmerking ook vrij komisch, want ik wil zijn melee-loze raid wel zien vs Gothik of misschien een Thaddius.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-07 14:51
Je vergeet de Lightweave/Darkweave en die andere Embroidery mee te tellen. Ik heb lightweave emvroidery en die doet per 30/45 seconden 1800 damage.
Bosmonster schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 09:33:
[...]

Lol... 38 spellpower is veel. Het is net zoveel als de 3 gems die je van JC krijgt (daarom heb ik dat er ook bij genomen), die geven namelijk 3x 13 spellpower = 39.

Tel daarbij op een proccende lightweave embroidery iedere 45 seconden voor 1800 damage. Dan is enchanting erg leuk.

Ik verdien er ook nog eens op een avondje makkelijk 100/300G mee, afhankelijk van hoe lang ik sta te schreeuwen in trade :)

[ Voor 41% gewijzigd door Carnagy op 03-02-2009 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

[...]

JC geeft meer. Omdat je niet meer aan je meta requirements hoeft te voldoen. Dus ipv 2 blauwe gems van 9 sp 12 sta (of spi) ga je voor 32 spellpower dragon's eye. Dus dan word het 59 netto spellpower winst. Wat het beter maakt als enchanting.

Zelf van de week ook mijn mining gedropt voor enchanting, maar vergeleken met JC is dat wel een dure prof. Maar ik heb de ring enchants ondertussen dus erg veel zin om het nog naar de 450 te halen heb ik niet.

[ Voor 28% gewijzigd door dommerick op 03-02-2009 09:38 ]

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Carnagy schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 09:37:
[...]

Je vergeet de Lightweave/Darkweave en die andere Embroidery mee te tellen. Ik heb lightweave emvroidery en die doet per 30/45 seconden 1800 damage.
Tailoring cloak enchant is slechter dan 23 spellhaste : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
ImdaMned schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 09:29:
[...]

Dit laat maar weer zien dat jij geen dps-er bent : P
Agree met de troll :p
[...]

Ik heb zelf enchanting en inscription (voor wotlk tailoring). Inscription geeft +37 sp winst, iets minder dan jc, maar als straks de epic gems komen valt jc iets terug ;p (lame reden, hoofdreden was dat m'n alt max jc was met alle recipes en ik geen zin had om 2x jc te hebben )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
dommerick schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 09:38:
[...]

JC geeft meer. Omdat je niet meer aan je meta requirements hoeft te voldoen. Dus ipv 2 blauwe gems van 9 sp 12 sta (of spi) ga je voor 32 spellpower dragon's eye. Dus dan word het 59 netto spellpower winst. Wat het beter maakt als enchanting.

Zelf van de week ook mijn mining gedropt voor enchanting, maar vergeleken met JC is dat wel een dure prof. Maar ik heb de ring enchants ondertussen dus erg veel zin om het nog naar de 450 te halen heb ik niet.
Zie mijn post hierboven :)
ImdaMned schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 09:41:
[...]

Tailoring cloak enchant is slechter dan 23 spellhaste : P
Ja dat klopt, maar ik kijk even puur naar de extra's die je krijgt als je een profession neemt. die 23 spellhaste kan iedereen nemen.

[ Voor 20% gewijzigd door Carnagy op 03-02-2009 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
dubbel

[ Voor 96% gewijzigd door Carnagy op 03-02-2009 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08:58

Denko

|{ing Øf ßlitz

jup, 1.5% is best veel en zo'n beetje alle professions hebben hetzelfde voordeel. JC heeft alleen een iets groter voordeel vanwege meta requirements, maar dat zal ook grotendeels wegvallen met de komst van ulduar.

[ Voor 0% gewijzigd door Denko op 03-02-2009 09:45 . Reden: Spuit 11 :P ]

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Paprika schreef op maandag 02 februari 2009 @ 18:34:
Ja dat bedoel ik. Zonder 2e OT is de kans groot dat de rest van je melee een voor een geowned wordt.
BrZ schreef op maandag 02 februari 2009 @ 20:33:
Hij target alleen #2 en #3 op de threath lijst. Nooit #4 of lager. Kun je zelf testen door een rogue met veel minder HP #3 in threath te laten worden. HP wordt alleen gebruikt om te beslissen of 'ie nummer 2 of 3 pakt voor HS.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Carnagy schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 09:42:
[...]

Ja dat klopt, maar ik kijk even puur naar de extra's die je krijgt als je een profession neemt. die 23 spellhaste kan iedereen nemen.
Ok, maar dan heeft JC 3 x 32 SP meer dan anderen, want iedereen kan er een 19 SP gem in doen. Logic is flawed. Je moet de profession specifieke enchant wel vergelijken met de maximale reguliere enchant.

23 haste vs lightweave embroidery
69?? SP LW enchant op wrist vs 30 SP van normal enchanting
etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
Really smart!! :+
Toch een kleine _/-\o_ voor zijn stomheid!!

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
Ik ben in de war. Lightweave embroidery is geen enchating ding. Dat is van Tailoring :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

embroidery is niks anders dan een enchant maar dan profession gebonden.

Dus normaal zou je 23 haste op een cloak zetten, maar omdat je tailorer bent kan je hem embroiden. Dat is gewoon enchanten maar dan met de tailoring only enchant.

Het jammere is dat deze gewoon slechter is dan de reguliere enchant,

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
Dan BS + JC, kun je die dragonseyes in je extra sockets doen ;)
(iig even kort door de bocht, of het echt kan niet uitgeprobeerd, heb BS en JC niet op zelfde toon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Carnagy schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 09:57:
Ik ben in de war. Lightweave embroidery is geen enchating ding. Dat is van Tailoring :)
/target Carnagy
/comfort
There there, things will be ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrHuge schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 08:41:
...gestart door een lock genaamd Salena :). ...
Je hebt 'm toch wel verteld dat er maar 1 echte is hè?! 8)

Grats met je leggings :) die gaan wel een tijdje mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Nu is het maar hopen dat 3.10 een degelijk Tailoring voordeel met zich meebrengt, want op dit moment is het vrij waardeloos, in tegenstelling tot de overige crafting proffesions. Er mogen trouwens ook wel in Ulduar wat BoP dingetjes droppen voor proffesions :)

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Carnagy schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 09:37:
[...]

Lightweave embroidery kun je negeren en doet bovendien maar 1000-1200 dmg, geen 1800 ;). Je kunt hem negeren omdat +23 haste op je cloak veel meer DPS oplevert en daar hoef je geen tailor voor te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephilim
Snappie88 schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 10:06:
Nu is het maar hopen dat 3.10 een degelijk Tailoring voordeel met zich meebrengt, want op dit moment is het vrij waardeloos, in tegenstelling tot de overige crafting proffesions. Er mogen trouwens ook wel in Ulduar wat BoP dingetjes droppen voor proffesions :)
Wil je daarmee insinueren dat Engineering nut heeft? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
cannibal schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 10:00:
Dan BS + JC, kun je die dragonseyes in je extra sockets doen ;)
(iig even kort door de bocht, of het echt kan niet uitgeprobeerd, heb BS en JC niet op zelfde toon)
In je extra sockets kun je beter je normale DPS gems zetten, zoals +19 SP. Dan kun je in je crap sockets (zoals blauwe voor warlocks) je dragons eye's mikken en toch je socket-bonusses enzo halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
Bosmonster schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 10:06:
[...]

Lightweave embroidery kun je negeren en doet bovendien maar 1000-1200 dmg, geen 1800 ;). Je kunt hem negeren omdat +23 haste op je cloak veel meer DPS oplevert en daar hoef je geen tailor voor te zijn.
Ik heb hem toch echt zien critten voor 1800. Ik ga m'n profession nog niet droppen voordat ik kan zien wat er in 3.1 komt. Mocht het echt zo kut zijn in 3.1 dan zit ik er aan te denken om Inscription te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snappie88 schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 10:06:
En hopen dat hij vrij vlot komt, want ik heb Naxxramas inmiddels wel gezien. We raiden nu nog 1 dag in de week, de rest is het klooien met alts of een beetje rep farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
Yup, lightweave can critten en neemt crit modifiers mee. (las ik net op wowhead)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M'n dagboekje,

Gisteren alleen op m'n Mage gespeeld. Ik was later thuis dan normaal, en ben vroeg m'n nest in gegaan, dus in totaal zo'n 40% van een level gespeeld. Nu bijna halverwege level 74, en ik heb bijna m'n Frostfire Bolt!
Vraag is, ga ik respeccen voor de FFB spec, of blijf ik nog Frost voor het levelen?

Ik heb eigenlijk genoeg te doen op m'n 80's, en deze Mage. Maar ben ik nu de enige die zich er niet toe kan zetten om 2 Professions te starten op z'n DK? En ben ik de enige die niet z'n cooking dailies elke dag doet? En ben ik de enige die z'n Herbalism mooi op de 145 skill heeft staan waardoor hij alle plantjes in Northrend die hij tegenkomt, niet kan plukken?
Wie weet... op een dag... lukt het me... om mezelf ertoe te zetten... om terug naar *slik* Azeroth te gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 09:47:
[...]

Ja dat bedoel ik. Zonder 2e OT is de kans groot dat de rest van je melee een voor een geowned wordt.

[...]

Hij target alleen #2 en #3 op de threath lijst. Nooit #4 of lager. Kun je zelf testen door een rogue met veel minder HP #3 in threath te laten worden. HP wordt alleen gebruikt om te beslissen of 'ie nummer 2 of 3 pakt voor HS.
Kijk met jou kan ik praten :) iemand die wel kijkt naar wat een boss doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Kapoen schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 06:17:
[...]

Voor dat je bruggen opblaast zou ik toch eens de post van onze GM lezen over deze kwestie.

Het komt er op neer dat we gewoon een teveel aan tanks hebben op dit moment, en bumble is jammer genoeg één van de laatsten die in het rijtje is bijgekomen. De raid leaders proberen zoveel mogelijk tanks te roteren in de mate van mogelijke. De GM heeft ook zijn excuses aangeboden aan degenen die uit de boot vallen.

Dit is eigenlijk al een vrij oud algemeen 'probleem': het aantal benodigde tanks t.o.v. dps slots is vrij klein.
Waarom denk je dat die post er is ;) Heb gister lang met de GL zitten praten hierover.
En dat ik 1 vand e laatste was viel wel mee aangezien ik de 3de tank was die lv80 reached ;) 5de van de warrior maar dat waren DPSers. Alleen zijn er een hoop oud gedienden die terug zijn gekomen en voorrang krijgen hierop. Hoe dan ook laten we de rest van dit soort Guild zaken even buiten het topic houden.

Nu het dagboek Item,

Gister was een leuke dag zoals hierboven staat al lang met de GL zitten mailen en daar is nu een discussie publiek overgestart om hier een oplossing voor te vinden.

Tevens nog even Voilet Hold Herioc gedaan, ging geweldig 1x een Wipe op de eerste baas vanwege positie problemen en de knockbacks, hierna ging alles super in 1 keer neer. Hierna VoA getanked wat ook prima ging helaas geen items voor mij gedropped.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
cannibal schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 10:11:
Yup, lightweave can critten en neemt crit modifiers mee. (las ik net op wowhead)
Ja, maar om dan per definitie te zeggen dat ie 1800 doet is wel een beetje optimistisch vind je ook niet :P

Bovendien komt de dps zelfs al zou die 100% critten nog VER onder +23 haste uit. Daarnaast schaalt Lightweave niet zoals haste dat doet.

De keuze is dus vrij simpel, tenzij je een pally-tank bent, dan is het een leuke enchant. Maar ja, de eerste pally met tailoring moet ik nog tegenkomen :P

[ Voor 21% gewijzigd door Bosmonster op 03-02-2009 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:01

Maduth

Probeersel

Gisteren weer een instance gehealed en ging wederom als een trein (begin het zowaar nu leuk te vinden). Vanaf lvl 61 tot 66, heb ik 80% geleveled in instances dus elke rep is momenteel bagger (niet echt boeiend). Nu nog 1 blokje en dan 67. Kan niet wachten om op lvl 69 Northend in te gaan (68 breng ik nog even in outland door, nog zoveel niet gezien).

Alleen het vinden straks voor groups van de hogere instances in Outland (68-70) zal wel moeilijk gaan worden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Nu online

Dricus

Verwijderd schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 10:03:
[...]
Je hebt 'm toch wel verteld dat er maar 1 echte is hè?! 8)

Grats met je leggings :) die gaan wel een tijdje mee!
Lolz, definieer 'echt' in de fantasie world of warcraft ;).

Ik was wel blij dat de legs dropten. De vorige MT van onze guild heeft VH er weken lang voor moeten farmen. Dit was voor mij de 5e of 6e run ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:23
Verwijderd schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 10:10:
[...]

En hopen dat hij vrij vlot komt, want ik heb Naxxramas inmiddels wel gezien. We raiden nu nog 1 dag in de week, de rest is het klooien met alts of een beetje rep farmen.
Tis nog niet eens op PTR en content patches staan meestal aardig wat weken op PTR. Denk dat het echt wel eind maart of begin april wordt.

Voor ons is alleen Sath3D nog over en dat wil gewoon niet lukken. Sath2D is niet echt een probleem maar met 3D blijven we de tank van Satharion zelf vaak verliezen om 1 of andere reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrHuge schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 10:23:
[...]

Lolz, definieer 'echt' in de fantasie world of warcraft ;).

Ik was wel blij dat de legs dropten. De vorige MT van onze guild heeft VH er weken lang voor moeten farmen. Dit was voor mij de 5e of 6e run ofzo.
Nou... nou... uhm...

Maar, is WoW dan fantasie? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

[b][message=31447221,noline]
Deze run was mijn lucky run, want de Bolstered Legplates dropte!
Die dropte bij mij gister avond ook jammer genoeg had ik al de Heroes' Dreadnaught Legguards, anders waren het zeer mooie leggs geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Verwijderd schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 10:29:
[...]

Nou... nou... uhm...

Maar, is WoW dan fantasie? :/
Voor veel mensen is het meer de werkelijkheid ;)

Echt niet normaal hoeveel sommige mensen aan 't spel spenderen :P De signups voor heel febuari waren vorige week online gezet op 't guildforum. Een Mage signt gewoon standaard voor alles :o Nou, ik weet niet nu al of ik de laatste donderdag van februari niet zo lam als een toeter ben :+

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
Bosmonster schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 10:16:
[...]

Ja, maar om dan per definitie te zeggen dat ie 1800 doet is wel een beetje optimistisch vind je ook niet :P

Bovendien komt de dps zelfs al zou die 100% critten nog VER onder +23 haste uit. Daarnaast schaalt Lightweave niet zoals haste dat doet.

De keuze is dus vrij simpel, tenzij je een pally-tank bent, dan is het een leuke enchant. Maar ja, de eerste pally met tailoring moet ik nog tegenkomen :P
Hier zijn ze het daar nog niet mee eens.
(ik heb het allemaal niet nagerekend, snap zijn haste dps berekening nog niet helemaal en ook niet zelf getest, meer om de discussie te hebben ;)

http://elitistjerks.com/987185-post28.html

Het zal ook nog veel uitmaken hoeveel dps je doet en of je veel instant spells gebruikt of meer 2.5-3 seconde casts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko

Denko

|{ing Øf ßlitz

dagboek,

Gister ff snel de daily's van sons gedaan (50% to exalted atm) op me pala, en die greatness trinket opgepikt. (danm die is GOED) toen ff met 3 vrienden MC gecleared. geen 2e binding helaas, maar rekende erop dat ie niet zou droppen.

Toen was het weer tijd om de warrior te lvlen, was gister op 40 blijven haken, vandaag een uurtje of 2 doorgestampt, en toen zaten we op 50 :P.

btw, wel een leuke screenie die ik met mensen wil delen :P

Afbeeldingslocatie: http://img18.imageshack.us/img18/5354/wowscrnshot020209215951id2.th.jpg

[ Voor 0% gewijzigd door Denko op 03-02-2009 10:42 . Reden: Zoek de fout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Hier nog lekker keihard wipen op Sath3D :p. Wat een onzin ook. Maar gaat wel steeds beter ;). Maar ja slechte dps.

Trouwens gister was er een discussie over hoe te healen daar, we hebben een priest die niet echt heel snugger overkomt en die gebruikt ook veel flash heal in Sath2D. Hij kreeg daar commentaar op, flash heal spam lol. Maar ik ben het er wel mee eens aangezien Gheal te lang duurt en er teveel raid dmg is. Tevens zal je eens in de zoveel keer je Gheal moeten cancelen omdat je moet bewegen, void zone, add, fire wall.

Daarom is flash heal toch beter te gebruiken dan Gheal in zo een gevecht? Of zit ik er nou ook helemaal naast...

Ps. ik whine meer op het feit dat er geen goede start items zijn te krijgen met tailoring. Die moonshroud set is wel okay maar duurt veel te lang om te maken. Toen TBC uitkwam konden we mooie set maken + whitemend set etc en nu kunnen we eigenlijk niets maken.

Ook is het debiel dat ze 22 slots bags verkopen voor 1200g terwijl wij weken moeten grinden voor de pattern en dan iedereen alsnog daar bags koopt want je krijg een achievment.

Geeeeeeez.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snappie88 schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 10:39:
[...]

Voor veel mensen is het meer de werkelijkheid ;)

Echt niet normaal hoeveel sommige mensen aan 't spel spenderen :P De signups voor heel febuari waren vorige week online gezet op 't guildforum. Een Mage signt gewoon standaard voor alles :o Nou, ik weet niet nu al of ik de laatste donderdag van februari niet zo lam als een toeter ben :+
Niet? :)

Wij doen de signups nu per week en gewoon via de ingame calendar. Die is zowel ingame als online te benaderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
Bosmonster schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 10:16:
[...]

In mijn geval is de lightweave embroidery wel fijner. Ik ben een Arcane PvE mage en heb behoorlijk wat moeite om m'n mana niet op te slurpen bij Bossfights. Tel daarbij 23 extra haste bij op en ik ben nog sneller OOM. Die embrodiery kost me niks aan mana en crit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-09 15:36

Valkyre

Kitesurf FTW!

Carnagy schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 10:45:
[...]

In mijn geval is de lightweave embroidery wel fijner. Ik ben een Arcane PvE mage en heb behoorlijk wat moeite om m'n mana niet op te slurpen bij Bossfights. Tel daarbij 23 extra haste bij op en ik ben nog sneller OOM. Die embrodiery kost me niks aan mana en crit.
hmmjah mana gaat wel hard, maar dat heb ik liever dan FFB waar je gewoon mana overhoud aan het einde van het gevecht voelt gewoon als een waste aan dan.

en nou ja oom gaan, vind ik toch wel lastig, 2min Evocation cooldown loool. Gems, en een pot, mage armor. dan moet je het toch wel lang uit kunnen zingen.
kwam er gister achter dat ik in combat over de 500 regen had (en dan heb ik nog niet mage armor naar 50% geglyphed)
(dit was tijdens malygos 25)

@andere arcane mages stel je hebt het volgende:
je hebt 0 stacks AB, en je missile barrage proct, stack je dan eerst 3x ab, en vuurt dan AM af. of knal je AM gewoon en hoopt op een nieuwe?

mijn rotatie is als volgt:
3xAB, AM, AB. repeat. (maar dus alleen missile barrage is nog even uitvogelen of ik die gebruik op het moment van proccen of wacht)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
cannibal schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 10:40:
[...]

Hier zijn ze het daar nog niet mee eens.
(ik heb het allemaal niet nagerekend, snap zijn haste dps berekening nog niet helemaal en ook niet zelf getest, meer om de discussie te hebben ;)

http://elitistjerks.com/987185-post28.html

Het zal ook nog veel uitmaken hoeveel dps je doet en of je veel instant spells gebruikt of meer 2.5-3 seconde casts.
Dat laatste maakt niet zoveel uit. Haste zorgt ook voor verlaging van de GC, dus ook instant casts hebben profijt (een van de redenen dat Affliction bijvoorbeeld haste als belangrijke stat heeft).

Lightweave kan nu nog wel redelijk meekomen inderdaad, maar zoals gezegd, het schaalt gewoon NIET. En die 30 dps had je geen wws voor nodig gehad :P

1200 hit, 1800 crit (gemiddeld 1500 met 50% crit raidbuffed). Internal CD van 45 sec, laten we zeggen proc elke 50 sec, das over het algemeen wel realistisch.

1500/50 = 30 dps :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
Ik laat voor me rekenen ;) doe ik zelf niet! :D
Moet werken hier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Bosmonster schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 10:54:
[...]

Dat laatste maakt niet zoveel uit. Haste zorgt ook voor verlaging van de GC, dus ook instant casts hebben profijt (een van de redenen dat Affliction bijvoorbeeld haste als belangrijke stat heeft).
Huh? Affliction heeft toch een talent waarmee je je GCD verlaagt met 0.5 sec op dots? Instant casts hebben 1.5 min de talent is 1. En lager dan 1 kan je niet komen als caster zijnde. Dus waarom haste stacken ?
Denko schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 11:00:
[...]

Dit klopt volgens mij niet, GCD zijn gewoon hetzelfde ondanks de haste zover ik weet
Nope, haste verlaagt je GCD wel degelijk.

[ Voor 19% gewijzigd door ImdaMned op 03-02-2009 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko

Denko

|{ing Øf ßlitz

Bosmonster schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 10:54:
[...]

Dit klopt volgens mij niet, GCD zijn gewoon hetzelfde ondanks de haste zover ik weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 14:36
Dag boek *gooit boek weg*

Gister te druk in de winkel om te schrijven :P
Zondag 10 man Naxx afgemaakt (mijn eerste keer :P) maar van begin tot eind geen enkele fatsoenlijke Ele shaman drop, de de cloth casters en plate dragers hadden wel allemaal mazzel... Volgens mij had een van onze warlocks 2 of zelfs 3 T7 items mogen looten 8)7 Nouja, was iig iemand blij :) Volgende keer dropt er alleen maar stuff voor mij O-) En anders schop ik mijn DK omhoog naar 80 en nemen we die mee... (Zal je net zien natuurlijk, dan dropt er alleen maar mail en geen plate...) :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
Gohan-san schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 10:50:
[...]

hmmjah mana gaat wel hard, maar dat heb ik liever dan FFB waar je gewoon mana overhoud aan het einde van het gevecht voelt gewoon als een waste aan dan.

en nou ja oom gaan, vind ik toch wel lastig, 2min Evocation cooldown loool. Gems, en een pot, mage armor. dan moet je het toch wel lang uit kunnen zingen.
kwam er gister achter dat ik in combat over de 500 regen had (en dan heb ik nog niet mage armor naar 50% geglyphed)
(dit was tijdens malygos 25)

@andere arcane mages stel je hebt het volgende:
je hebt 0 stacks AB, en je missile barrage proct, stack je dan eerst 3x ab, en vuurt dan AM af. of knal je AM gewoon en hoopt op een nieuwe?

mijn rotatie is als volgt:
3xAB, AM, AB. repeat. (maar dus alleen missile barrage is nog even uitvogelen of ik die gebruik op het moment van proccen of wacht)
Hangt er heel erg vanaf of ik al aan t casten ben.

Mijn rotatie is 3x AB
(Als ik een Missile barrage heb doe ik die)
Als ik er geen heb doe ik een Arcane Barrage. Sinds 3.0.8 en een beetje, verdwijnt de arcane buff als je Missile barrage begint te casten. ABarrage er achter is wat mij betreft een waste.

Mijn rotatie is:

3x AB (zonder MB proc) --> Arcane Barrage --> 3X AB
3x AB 9Met MB proc) --> Mbarrage --> 3x AB

Als ik een Missile barrage krijg als ik m'n 1ste ABblast aan het casten ben dan cast ik nog 2 arcane blast en doe dan de Miss barrage.

Als ik hem op tijd zie cast ik hem voordat ik een Ablast heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 10:27:
[...]

Tis nog niet eens op PTR en content patches staan meestal aardig wat weken op PTR. Denk dat het echt wel eind maart of begin april wordt.

Voor ons is alleen Sath3D nog over en dat wil gewoon niet lukken. Sath2D is niet echt een probleem maar met 3D blijven we de tank van Satharion zelf vaak verliezen om 1 of andere reden.
Ja ik weet het :(. Bij ons hadden we wat problemen dat healers gekilled werden door fire-elementals dus daar zetten we nu de rogues op om het enrage effect weg te halen, vervolgens brengen de rogues de elementals naar de tank die ook de whelps op zich neemt, zodat we alles in 1x neer kunnen aoe'en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou eerst de AB's stacken, en dan de barrage casten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

ImdaMned schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 10:58:
Huh? Affliction heeft toch een talent waarmee je je GCD verlaagt met 0.5 sec op dots? Instant casts hebben 1.5 min de talent is 1. En lager dan 1 kan je niet komen als caster zijnde. Dus waarom haste stacken ?
Voor zover ik weet loopt je DoT dan sneller?

@Dagboek
Gisteren dan eindelijk de 300 Stonekeeper Shards gehaald, maar nog veel belangrijker, ik heb eindelijk 80 Emblems bij elkaar voor mijn T7 Chest! :Y) Vanavond even gemmen en een mooie enchant op dumpen.
Morgenavond dan ook weer lekker Naxx10 induiken.. hoop op wat drops dit keer.. vorige run was karig ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 16-09 10:12
Verwijderd schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 09:37:
[...]

Om nog even op jouw opmerking terug te komen. Ik zeg niet dat zijn healers noobs zijn, maar zijn opmerking dat de melee wel even thuis mag blijven omdat hij zelf een easy tactic gebruikt voor zijn healers (2 targets ipv 3 targets) waardoor de kans groot is dat je melee de vloer bedekt ging mij net even iets te ver. Dan kan iemand wel heel trots gaan roepen: "Wij maken onze eigen tactics", wat ik overigens ook maar betwijfel, maar er is dus nooit verder gedacht waarom de OT dood gaat, of waarom je melee de grond bedekt.

Vervolgens gaan reageren als 1 of andere kleuter die geen weerwoord kan accepteren omdat hij kritiek krijgt op zijn manier van "tactics maken".

Overigens heel TBC heb ik als healer gespeeld, en ja ik weet hoe het werkt, maar nogmaals mijn reactie op zijn healers was gericht omdat meneer zo dapper roept: "Melees kunnen wel thuis blijven", zonder ook maar 1 moment na te denken waarom ze dood gaan.

Wat dat betreft is die opmerking ook vrij komisch, want ik wil zijn melee-loze raid wel zien vs Gothik of misschien een Thaddius.
Dit was jouw eerste reactie op zijn verhaal:
Verwijderd schreef op maandag 02 februari 2009 @ 14:05:
[...]

Volgende keer mag je de healers van die raid thuislaten, als ze al niet in staat zijn om 3 tanks up te houden. Wees blij dat je nog melee had, aangezien Patch anders vrolijk door je casters heen was gegaan. Sorry hoor, maar als healers niet in staat zijn om 3 targets up te houden, dan houd het echt op. Je kunt ze zelfs nog onderverdelen als het echt te moeilijk is. Maar dit is 100% healing failure.
Ik vond hem nogal overdreven op zijn post ("100% healing failure"), maar goed dat is mijn mening dan.

Daarnaast: als alle melee dood is gaat ie niet op je casters af hoor, dan doet ie hateful op de MT. Staat ook beetje haaks op:
Verwijderd schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 10:15:
[...]

Kijk met jou kan ik praten :) iemand die wel kijkt naar wat een boss doet.
Edit: oh je speelt zelf melee, nou nou, niet zo aangesproken voelen hoor. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
Verwijderd schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 11:08:
Ik zou eerst de AB's stacken, en dan de barrage casten.
De kans dat je binnen die 3 casts opnieuw een Missile Barrage krijgt is hoog. Ik denk dat je DPS hoger uit zal vallen als je eerst binnen 1.5 seconden je Mbar leegt en daarna je Ablasts gaat spammen.
RaseriaN schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 11:10:
[...]

@Dagboek
Gisteren dan eindelijk de 300 Stonekeeper Shards gehaald, maar nog veel belangrijker, ik heb eindelijk 80 Emblems bij elkaar voor mijn T7 Chest! :Y) Vanavond even gemmen en een mooie enchant op dumpen.
Morgenavond dan ook weer lekker Naxx10 induiken.. hoop op wat drops dit keer.. vorige run was karig ;(
Nee, een DoT tickt niet sneller als je haste stacks. AL heb je 10.000 haste. Een dot zal altijd 15 seconden lang ticken.

Wat wel sneller gaat is de mogelijkheid om een 2e dot/spell te casten.

Als je een instant spel cast maak je gebruik van je GCD (Global Cooldown) Die is 1.5 seconden. Dat betekent dat je 1.5 seconden moet wachten voordat je een nieuwe spell kunt casten.

Als je nu veel haste in je gear hebt zitten kan je de GCD verlagen. 200 haste levert je volgens mij 0.1 of 0.2 seconden op. Dus met 200 haste wordt je global cooldown 1.3 seconden.

Het minimum is 1 seconde. Lager kan niet.

[ Voor 59% gewijzigd door Carnagy op 03-02-2009 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
[...]

@Dagboek
nee dots lopen niet sneller
enige voordeel voor afflic om haste te stacken is voor je fillers

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
ImdaMned schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 10:58:
[...]
Nee Affliction heeft een talent die de GCD verlaagt op je curses. Das maar 1 DoT ;) Die talent wordt nutteloos met een redelijke hoeveelheid Haste.
[...]

Nee, je DoT's lopen niet sneller. Het is voor verlaging van je GCD, je cast-time DoT's (Immo/UA), je fillers (Shadow Bolt) en natuurlijk Haunt.
Bokkie schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 11:23:
[...]

nee dots lopen niet sneller
enige voordeel voor afflic om haste te stacken is voor je fillers
Alleen voor je fillers is wel erg kort door de bocht :P (zie boven)

[ Voor 18% gewijzigd door Bosmonster op 03-02-2009 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thijs schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 11:19:
Daarnaast: als alle melee dood is gaat ie niet op je casters af hoor, dan doet ie hateful op de MT.
Niet mee eens. Als 1 van je casters boven de MT uitkomt qua threat, en dus voorbij de threatgrens gaat (wat een erg grote kans is als je geen melee mee wilt nemen) gaat hij vrolijk naar je casters toe. En ja, heb het in vanilla wow een paar keer zien gebeuren en nog niet zo lang geleden met een trigger happy moonkin. En met 1 tank + een hele groep die nuked bestaat die kans.

Hier is nog een filmpje uit vanilla wow als voorbeeld :). http://www.youtube.com/watch?v=MV_hX25_8m0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

Oi bitches.. ik zeg 1 ding een keer fout en meteen duiken er 3 man op! Haters! ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Nu online

Dricus

Bosmonster schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 11:25:
[...]
Nee, je DoT's lopen niet sneller. Het is voor verlaging van je GCD, je cast-time DoT's (Immo/UA), je fillers (Shadow Bolt) en natuurlijk Haunt.
De channeled spells - Drain Soul / Life / Mana - lopen ook sneller door haste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:42
Kaap schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 10:27:
[...]

Prolly 60k breaths :)

Probeer eens door een DK te laten tanken i.c.m. z'n imba cooldowns :)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

RaseriaN schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 11:28:
Oi bitches.. ik zeg 1 ding een keer fout en meteen duiken er 3 man op! Haters! ;(
off-topic :
Het is zo zeldzaam dat die kans natuurlijk erg groot is ;) dat als je een keer foutje begaat dat het iedereen opvalt ;) maar je bent nog steeds O+ hoor. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:01

Maduth

Probeersel

RaseriaN schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 11:28:
Aai over z'n bolletje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
MrHuge schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 11:29:
[...]

De channeled spells - Drain Soul / Life / Mana - lopen ook sneller door haste.
Ow ja dat ook nog inderdaad :) En aangezien je Drain Soul gebruikt op bosses < 25% helpt dat wel degelijk.

Dat maakt Haste een van de belangrijkste Affliction talents. Al is het ook bij Destruction Haste > Crit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Gister eingelijk maly25 maar helaas veel cancels, dus werdt er besloten om 10 mans maly te doen.
Helaas niet down gekregen (26% best try voor een progressrun) maar wel weer een ervaring rijker. Mooie encounter doe goed in elkaar zit :D hopelijk volgende week een kill.

Warlocks zijn trouwens best imba daar met demonic circle :+ geen vortex dmg voor Wootsauce :D

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Wootlock schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 11:40:
Gister eingelijk maly25 maar helaas veel cancels, dus werdt er besloten om 10 mans maly te doen.
Helaas niet down gekregen (26% best try voor een progressrun) maar wel weer een ervaring rijker. Mooie encounter doe goed in elkaar zit :D hopelijk volgende week een kill.

Warlocks zijn trouwens best imba daar met demonic circle :+ geen vortex dmg voor Wootsauce :D
Het is een leuke encounter die flink bugged is. Als blizzard eens AoE healing ging fixen in vortex scheelt dat weer enorm veel. Tevens moet ik bijna elke keer als ik dood ga in phase3 wow alt F4' en omdat ik niet kan ressen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

MrVegeta schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 11:53:
[...]

Het is een leuke encounter die flink bugged is. Als blizzard eens AoE healing ging fixen in vortex scheelt dat weer enorm veel. Tevens moet ik bijna elke keer als ik dood ga in phase3 wow alt F4' en omdat ik niet kan ressen.
Raid Bug - Circle of Healing / Wild Growth prevented by Vortex
We identified a bug preventing Circle of Healing and Wild Growth from being able to find targets in Vortex. It was not our intent that these heals be prevented during Vortex (beyond the nerf we already made to prevent them from being spammed).

We should be able to fix this in the next couple of days. (Source)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:16

chromeeh

the Gnome

Gisteren was ik er laat weer, nog even de quests gedaan rondom het piraten kampje in het zuiden van Howling. Heb nu alle quests gedaan in Howling die ik kon vinden, zit nu op 80% richting de 75 :)

Vanaaf maar eens de 75 aan tikken en eindelijk de Arena in ZulDrak doen.
Nog even door VH fietsen, en dan zien we wel weer :)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12:39
@ Laylah en Patchwerk gedoe van gister en helaas vandaag weer... Voor zover ik weet pakt hij gewoon degene met het hoogste aantal hitpoints die in melee-range staat en niet de maintank is. De eerste keer dat we hem probeerden op 25mans was hij waarschijnlijk gebugged, we hebben namelijk 2 en 3 offtanks geprobeerd, maar die werden elke keer niet geraakt door ook maar 1 hatefull strike. Op die avond bleek 1 offtank dus ‘the way to go’ te zijn. Daarom is dit onze tactiek geworden. Ik geef toe, het is risky en je hebt een beetje geluk nodig... 2 offtanks is waarschijnlijk beter, maargoed dat wisten we toen niet.
Ik roep helemaal niet dat ik melee thuis wil laten, maar blijkbaar voel jij je door mijn verhaal zwaar aangevallen. Ik hou van rogues, heb er zelf ook eentje waar ik flink mee heb geraid... trek het je niet aan, laat het gaan...
Ik zeg niet dat zijn healers noobs zijn
Volgende keer mag je de healers van die raid thuislaten, als ze al niet in staat zijn om 3 tanks up te houden. Wees blij dat je nog melee had, aangezien Patch anders vrolijk door je casters heen was gegaan. Sorry hoor, maar als healers niet in staat zijn om 3 targets up te houden, dan houd het echt op. Je kunt ze zelfs nog onderverdelen als het echt te moeilijk is. Maar dit is 100% healing failure.
Juist ja...

Anyway, genoeg over dit onderwerp. Gister even Old Kingdom in geweest op mijn huntertje, was wel leuk. Een 75 DK alt tankte voor het eerst en deed het best aardig, een 70 alt die Northrend nog niet in was geweest deed de healing. Aan het einde van de rit had de 70 priest 4 blue upgrades met ‘requires level 73’, balen dus... nu moet hij die alt bijna wel gaan levellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Zijn er hier trouwens nog mensen die eventueel transferren naar Saurfang mochten de AQ gates nog niet geopend zijn om de Scepter quest af te ronden voor de Title (Scarab Lord) en mount (Qiraji Battle Tank) ?

Ik ben momenteel bezig met de questline en ga proberen die over 3 maanden af te hebben. Als de gates dan nog niet open zijn op Saurfang en de PCT is inmiddels actief (30-4-2009 gaat ie open) dan transfer ik tijdelijk naar Saurfang om de quest af te ronden :)

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
We hadden Maly25 gisteren wel ge-one-shot. Zo zie je maar weer dat het zonder lag ineens helemaal niet zo lastig meer is.

Ook hebben alle pet-classes tijdens phase 1 wat beter op hun pets gelet, aangezien die voor nogal wat wipes zorgen na de Vortex bleek uit WWS. Pets werden voorheen niet geraakt door de Arcane Breath na de Vortex, maar nu die omni-directional is wel, wat een paar leuke blowups veroorzaakte.

[ Voor 21% gewijzigd door Bosmonster op 03-02-2009 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:51
ShadowBumble schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 10:15:
[...]
Hoe dan ook laten we de rest van dit soort Guild zaken even buiten het topic houden.
Uiteraard, ik wou gewoon wat context schetsen voor de andere bezoekers van dit topic ;)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 11:27:

Niet mee eens. Als 1 van je casters boven de MT uitkomt qua threat, en dus voorbij de threatgrens gaat (wat een erg grote kans is als je geen melee mee wilt nemen) gaat hij vrolijk naar je casters toe. En ja, heb het in vanilla wow een paar keer zien gebeuren en nog niet zo lang geleden met een trigger happy moonkin. En met 1 tank + een hele groep die nuked bestaat die kans.

Hier is nog een filmpje uit vanilla wow als voorbeeld :). http://www.youtube.com/watch?v=MV_hX25_8m0
you have been owned by patchwork. Thank you, come again ! hehe schitterend filmpje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Kapoen schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 12:31:
[...]

Uiteraard, ik wou gewoon wat context schetsen voor de andere bezoekers van dit topic ;)
Geen probleem maar had het zelf ook wel gemeld hoor ;) het is niet een eenzijdig verhaal en er zitten hier grote jongens dus dat begrijpen ze wel maar zoals ik al zei heb een goed gesprek gehad met de GL :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hulkie schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 12:13:
@ Laylah en Patchwerk gedoe van gister en helaas vandaag weer... Voor zover ik weet pakt hij gewoon degene met het hoogste aantal hitpoints die in melee-range staat en niet de maintank is. De eerste keer dat we hem probeerden op 25mans was hij waarschijnlijk gebugged, we hebben namelijk 2 en 3 offtanks geprobeerd, maar die werden elke keer niet geraakt door ook maar 1 hatefull strike. Op die avond bleek 1 offtank dus ‘the way to go’ te zijn. Daarom is dit onze tactiek geworden. Ik geef toe, het is risky en je hebt een beetje geluk nodig... 2 offtanks is waarschijnlijk beter, maargoed dat wisten we toen niet.
Wat zeg ik over de healers in mijn quote... 3 targets? Oftewel ik doel op een MT plus 2 OT's...

Je wilt het laten gaan en je komt nog even met een laatste quote, die je verkeerd hebt begrepen. Miscommunicatie prima, maar laat het dan ook voor wat het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

redfoxert schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 12:16:
Zijn er hier trouwens nog mensen die eventueel transferren naar Saurfang mochten de AQ gates nog niet geopend zijn om de Scepter quest af te ronden voor de Title (Scarab Lord) en mount (Qiraji Battle Tank) ?

Ik ben momenteel bezig met de questline en ga proberen die over 3 maanden af te hebben. Als de gates dan nog niet open zijn op Saurfang en de PCT is inmiddels actief (30-4-2009 gaat ie open) dan transfer ik tijdelijk naar Saurfang om de quest af te ronden :)
No offence maar an hoop ik op het moment dat jij transfert de gong wordt geslagen.
Ik vindt het zo triest dat mensen voor een week transferen om een titel te halen en daarna weer terug gaan naar hun oude server....

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Wootlock schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 12:38:
[...]

No offence maar an hoop ik op het moment dat jij transfert de gong wordt geslagen.
Ik vindt het zo triest dat mensen voor een week transferen om een titel te halen en daarna weer terug gaan naar hun oude server....
Sowieso zit je dr voor een maand (cooldown op PCT) en level ik ook een char op die server om mee te helpen met het openen van de gates ...

Als ik er 40 euro voor over heb om die Title te halen ... waarom niet? Besides ... er staan geloof ik al een stuk of 50 namen op de lijst vanuit heel europa die er naartoe gaan :)

https://discord.com/invite/tweakers

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.