Afgelopenpaardagenboekje
Ik weet niet meer precies wat ik wanneer allemaal gedaan heb, maar het zijn wel productieve dagen geweest. Afgelopen zondag op de Warlock met de guild weer Naxx ingeweest. Aangezien ik woensdag en vrijdag niet kon kwam ik er bij Grobbulus in. Aangezien we met een aantal nieuwe guildmembers waren die de encounters nog niet goed kenden hebben we alleen de Construct Quarter kunnen clearen (Grob, Gluth en Thaddius). Aan Gluth heb ik een mooie caster ring overgehouden, aan Thaddius mijn eerste T7 item, de legs... eindelijk

. Ik had in vorige runs al meerdere keren gepassed op T7 tokens omdat ik eerder die run al loot had gehad. Ook deze keer riep ik over vent dat ik passte omdat ik de ring al had geloot. De pala (enige andere gegadigde + lootmaster) vond echter dat ik toch mee most rollen, dus dat heb ik gedaan. Ik rollde 83 en hij 80, dus ik had geluk. Door de nieuwe ring ben ik gelukkig weer hitcapped. Ik zat daarvoor op 16% increased hit chance en ondanks dat er een draenei meewas miste ik toch af en toe een immolate. De draenei zat niet in dezelfde raid groep als ik, kan het zo zijn dat de Heroic Presence buff alleen voor de raid groep geldt, niet voor de gehele raid (ik heb er tijdens de run niet op gelet)?
Op de DK heb ik tussendoor ook nog wat instances getanked (o.a. Gundrak, Azjol Nerub, VH en Nexus). Gisteren had ik een PuG naar Nexus (daily), gestart door een lock genaamd
Salena 
. Dit ging lekker, dus we wilden ook nog wel Violet Hold runnen. De mage was echter gesaved, de healer en druid moesten weg, dus heeft de lock 2 DPS uit LFG gehaald en had ik in de guild een healer gevonden. Het was een erg snelle en soepele run, we hadden erg goede DPS'ers mee. Er is één portal waar ik altijd een hekel aan heb als tank en dat is degene die spawned voor de nis waar de voidwalker (ofzo) boss uit komt. De mobs gaan van daaruit 2 kanten op, dus ik vind het lastig die bij elkaar te krijgen. Deze keer ging het echter veel beter doordat ik aan de linkerkant begon met een D&D te droppen. Daardoor kwamen de linker mobs meteen op me af en kon ik daarna de rechter gemakkelijk oppakken. Al doende leert men

. Deze run was mijn lucky run, want de Bolstered Legplates dropte!
Na de VH run nog de 15 emblems sigil gekocht en daardoor de [Superior] achievement gehaald. Daarnaast ben ik nu bijna revered met Argent Crusade, dus kan ik dan mijn head enchant gaan halen. Daarna is Sons of Hodir aan de beurt (ik zie er nu al tegenop) voor de shoulder enchant.
Aangezien ik over de def cap zat dacht ik slim te zijn en mijn totale avoidance te verhogen door wat def gems te vervangen door gems met dezelfde hoeveelheid dodge. Dat bleek echter geen slimme zet. Het bracht mijn totale avoidance omlaag in plaats van omhoog. Blijkbaar krijg je per punt def rating meer avoidance dan per punt dodge rating. Ik blijf dus maar lekker def stacken. Ondanks de upgrades blijft mijn avoidance zo'n beetje rond de 42 hangen (self buffed met Horn of Winter). Wellicht dat daar verandering in komt als ik upgrades uit Naxx ga halen?
Voor diegenen die er net als ik ook last van hebben dat be.imba.hu om de haverklap geen data van de armory kan halen: ik heb laatst
http://wow-heroes.com ontdekt. Doet hetzelfde als be.imba, maar heeft niet dat probleem. Daarnaast geeft hij ook nog wat meer suggesties voor enchants en ziet het er grafisch wat gelikter uit (vind ik niet super belangrijk, maar toch). Voor mij is het in ieder geval een blijvertje.
Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...