![]() ![]() | |||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||
![]() |
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() ![]() | |||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||
![]() |
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
![]() | ||
| ||
![]() |
[ Voor 99% gewijzigd door Zeror op 14-04-2009 20:29 ]
https://niels.nu
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
We zullen morgen zien of Patch 3.1 met Ulduar er daadwerkelijk is. Totdan is het afwachtenJormungandr schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 21:05:
Zozo 3.1 is er dan? Ik heb er nog niets van gemerkt. Downloader heeft niets binnengehaald en ik kan vrolijk inloggen met 3.0.9. Ben dus een beetje in de war, wanneer komt ie nu?
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Nouja voor mij had ie ook nog niet perse gehoeven. Heb naxx ook nog niet gecleared. maar wat verandering is altijd leuk, morgenavond ulduar eens van binnen bekijken, dan hoef ik nog geneens 1 baas te clearen van mijMrVegeta schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 22:19:
./facepalm. Hoezo te vroeg? Hoe lang is WoTLK al niet uit? En naxx wordt nog wel gepugged.
Vast niet, Blizzard kennende zal Yogg-Saron wel bugged zijn waardoor de raids niet naar Algalon the Raid Destroyer kunnen ^^Alexji schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 23:41:
Nu naar bed en morgen zodra je wakker wordt mmo-champion lezen om te zien dat ulduar gecleared is door de Amerikanen.
vziw is Yogg-Saron niet nodig om bij Algalon to komen, alleen de 4 watchers in hardmode.M1lamb3r schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 23:47:
[...]
Vast niet, Blizzard kennende zal Yogg-Saron wel bugged zijn waardoor de raids niet naar Algalon the Raid Destroyer kunnen ^^
[ Voor 43% gewijzigd door Alexji op 15-04-2009 00:05 ]
Ik had hem liever ook een weekje later gehad. Echt niemand had verwacht dat ie morgen zou komen dus kwam beetje slecht uit met de planning.MrVegeta schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 22:19:
./facepalm. Hoezo te vroeg? Hoe lang is WoTLK al niet uit? En naxx wordt nog wel gepugged.
Mocht wel een half jaar later! Had ik ook mijn black proto drake gehad.Thijs schreef op woensdag 15 april 2009 @ 01:34:
[...]
Ik had hem liever ook een weekje later gehad. Echt niemand had verwacht dat ie morgen zou komen dus kwam beetje slecht uit met de planning.Gelukkig vandaag nog net Glory of the Raider af kunnen maken op m'n paladin alt.
[ Voor 10% gewijzigd door YBH op 15-04-2009 02:19 ]
Anoniem: 244060
Anoniem: 274284
As of patch 2.3.2, the cast command toggles abilities on and off. From the official patchnotes:En er staatin die guide met een !voor elke spell en op een nieuwe regel iets over, maar weet niet wat het betekent.
Kan iemand deze macro fixen.
Serious?Anoniem: 274284 schreef op woensdag 15 april 2009 @ 07:24:
Er staat sowieso al in de announcement dat het tot 15:00 CET (Paris) zal duren.
No guts, no glory!
[ Voor 8% gewijzigd door Thommmyy op 15-04-2009 08:15 ]
Nee, Niet serieus nemen.Thommmyy schreef op woensdag 15 april 2009 @ 08:11:
moet ik dit mail adres serieus nemen?
[ Voor 71% gewijzigd door Puc van S. op 15-04-2009 08:13 ]
No guts, no glory!
Volgens mij werkt blizzard nu hoofdzakelijk via battle.net. Ook met WoW.M1lamb3r schreef op woensdag 15 april 2009 @ 08:13:
[...]
Nee, Niet serieus nemen.
Blizzard zal nooit, maar dan ook nooit via de mail om je account gegevens vragen.
Daarnaast, als je ooit een keer toch je account gegevens in wil/moet vullen ga dan via www.wow-europe.com -> accountmanagement en _niet_ via een ingame/mail link.
No guts, no glory!
het enige waarom ik het niet serieus neem is omdat er nergens https:// staat maar gwn http://M1lamb3r schreef op woensdag 15 april 2009 @ 08:13:
[...]
Nee, Niet serieus nemen.
Blizzard zal nooit, maar dan ook nooit via de mail om je account gegevens vragen.
Daarnaast, als je ooit een keer toch je account gegevens in wil/moet vullen ga dan via www.wow-europe.com -> accountmanagement en _niet_ via een ingame/mail link.
Anoniem: 282346
beste dat je met een castsequence werkt aan de hand van de spells zal het waarschijnlijk wel een farm/grind macro zijn dus ik gebruik de optie van combat om de macro te resettenAnoniem: 244060 schreef op woensdag 15 april 2009 @ 07:18:
http://www.wowwiki.com/Making_a_macro (Gelezen)
Zoeits:
/cast Hunter's Mark, Serpent Sting, Concussive Shot
/petattack
Alleen dat lukt niet.
En er staatin die guide met een !voor elke spell en op een nieuwe regel iets over, maar weet niet wat het betekent.
Kan iemand deze macro fixen.
1
2
| /castsequence reset=combat Hunter's Mark, Serpent Sting, Concussive Shot /petattack |
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation
nieuws: Blizzard introduceert vernieuwd Battle.netM1lamb3r schreef op woensdag 15 april 2009 @ 08:13:
[...]
Nee, Niet serieus nemen.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Ik zie toch echt https maar goed,[b]Thommmyy schreef op woensdag 15 april 2009 @ 08:11:[/b
=========================================================
** We request that you verify your legitimate ownership of the account here:
https://eu.battle.net/login/
=========================================================
Battle.net: Vonk#21469 PSN: Vonkgaming
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
ok vaag. dat moet toch kunnen?FuZa schreef op woensdag 15 april 2009 @ 08:21:
[...]
Ik zie toch echt https maar goed,
Ik kreeg half jaartje terug ongeveer dezelfde mail, ipv https://eu.battle.net/login/ stond er het gebruikelijke wow-europe.com. en mijn acount was idd een tijd gelockt, Aangezien ik een vriend van me een keer heb laten spelen op mijn acount.
Anoniem: 282346
Probeer gewoon effe in te loggen via de officiele site en kijk daar of je account blocked is. Best way imoThommmyy schreef op woensdag 15 april 2009 @ 08:11:
Dit is echt de grootste onzin natuurlijk. Het enige waar van ik denk dat ze hier mee komen is dat er afgelopen weekend in aan party een 9 year old kid mij zat uit te schelden dat ik een ebay player was, hij vond dat ik niet goed tankte:S terwijl ik door andere members uit die party later nog complimenten kreeg omdat we in een dungeon waren met lvl 78 mobs, ik was toen lvl 75.
Anoniem: 282346 schreef op woensdag 15 april 2009 @ 08:27:
[...]
Probeer gewoon effe in te loggen via de officiele site en kijk daar of je account blocked is. Best way imo
Had ik al gedaan.Thommmyy schreef op woensdag 15 april 2009 @ 08:20:
en op de account page stond dat mijn account gwn active was ipv blocked of iets dergelijks.
[ Voor 7% gewijzigd door Thommmyy op 15-04-2009 08:33 ]
Dat zal het niet zijn, heb ik ook heel lang gedaan (vanaf meer dan 2 IP's zelfs) en nooit problemen gehad.Thommmyy schreef op woensdag 15 april 2009 @ 08:26:
[...]
ok vaag. dat moet toch kunnen?
Dan zullen ze concluderen dat ik op 2 ip adressen speel. ik woon door de weeks in Nijmegen samen met me vriendin. en ga in het weekend terug naar mijn ouders in Apeldoorn. zou het echt belachelijk vinden als ze hier een probleem van gaan maken
lol, koffie?Anoniem: 282346 schreef op woensdag 15 april 2009 @ 08:33:
[...]
beetje traag vandaagbrein werkt nog niet goed
Helaas willen ze totaal niet dat men op elkaar acount speelt, maarja, die maat van me whispert me ook zo leuk met: "username & password?" natuurlijk niet op gereageerd maar toch..Thommmyy schreef op woensdag 15 april 2009 @ 08:26:
[...]
Dan zullen ze concluderen dat ik op 2 ip adressen speel. ik woon door de weeks in Nijmegen samen met me vriendin. en ga in het weekend terug naar mijn ouders in Apeldoorn. zou het echt belachelijk vinden als ze hier een probleem van gaan maken
Dat weet ik, echter was er een user in het vorige deel die dezelfde mail kreeg, die had de blizzard helpdesk gebeld, en die hadden hem medegedeeld dat het een scam was.KillGhost schreef op woensdag 15 april 2009 @ 08:16:
[...]
Volgens mij werkt blizzard nu hoofdzakelijk via battle.net. Ook met WoW.
Heb totaal nergens wat ingevuld. Wat ik altijd doe om naar mijn account te gaan is. Google 'wow eu' dan de bovenste site, en dan gwn naar account, en altijd checken of daar https staat.M1lamb3r schreef op woensdag 15 april 2009 @ 08:43:
[...]
Dat weet ik, echter was er een user in het vorige deel die dezelfde mail kreeg, die had de blizzard helpdesk gebeld, en die hadden hem medegedeeld dat het een scam was.
Tevens als je mij niet geloofd geloof dan aub wel: http://forums.worldofwarc...topicId=16019572088&sid=1
En nogmaals, als je je accountgegevens ergens moet invullen, doe dat NOOIT via een link die je via mail/ingame krijgt maar altijd via www.wow-europe.com -> accountmanagement!
Wordt steeds erger lijkt wel?Thommmyy schreef op woensdag 15 april 2009 @ 08:49:
[...]
word de laatste tijd heel vaak ge/w door vervelende gold verkopers. report eigenlijk altijd gelijk spam. hebben hier meer mensen last van?
Nimmer en nooit zal Blizz vanaf een mail vragen in te gaan loggen om te bewijzen dat jij het wel echt bent.KillGhost schreef op woensdag 15 april 2009 @ 08:15:
Ik zou het maar wel serieus nemen. Ik zie geen poging tot scammen.
http://wotlabs.net/eu/player/GJP
echt zwaar irritant! dan heb ik nog liever dat ze vragen voor een run door Stockades. wat ik dan af en toe ook nog wel eens wil doen.FuZa schreef op woensdag 15 april 2009 @ 08:53:
[...]
Wordt steeds erger lijkt wel?![]()
Vooral die whisper die je dan krijgt met, "Hi mate, how are you?" van een lvl 1 met een vage naam, zodra je een reply geeft "we have 232415 gold in stock on this server! Interested in buying some?" Zucht..
Toch maar die spamsentry addon installeren.
Anoniem: 30579
scan je pc voor keyloggers, bekende spammail.Zjanzjak schreef op woensdag 15 april 2009 @ 08:56:toon volledige bericht
[...]
Nimmer en nooit zal Blizz vanaf een mail vragen in te gaan loggen om te bewijzen dat jij het wel echt bent.
Bij twijfel, via de officiele pagina (NOOIT via een link in je mail, ik heb hem gewoon onder mijn favorieten staan) inloggen en dan zie je snel genoeg wat er aan de hand is.
Been there, done that.
Many times.
Eindelijk dan Ulduar vandaag (voor zover alles gaat werken op patch-day), mooi getimed, nog net de door mij zo begeerde titel 'of the Nightfall' behaald verleden week.
Werd gister nog door de gm gewhisperd, hoe vroeg ik aanwezig kon zijn, hij wil Ulduar 10 man doen voordat we gaan raiden vanavond. Helaas haal ik 11 uur niet vertelde ik hem, 3 uur op zijn vroegst (dat lag ook in de planning), kijk ik vanochtend en wat zien mijn oog... servers gaan pas 'scheduled' live om 3 uur.
Afgelopen weekend had mijn vrouw een lvl 1 aan haar /w hangen. Reported, ignore en doorgaan. Half uurtje later had ik precies dezelfde aan mijn /w;FuZa schreef op woensdag 15 april 2009 @ 08:53:
Vooral die whisper die je dan krijgt met, "Hi mate, how are you?" van een lvl 1 met een vage naam, zodra je een reply geeft "we have 232415 gold in stock on this server! Interested in buying some?" Zucht..
[ Voor 0% gewijzigd door -BB- op 15-04-2009 09:02 . Reden: tagggs :\ ]
When all else fails, resurrect and start over
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
zal me nod32 ff aanzetten als ik vanavond thuis kom of moet ik een ander programma hebben?. ben benieuwt. kan toch niet inloggen vanavond na patch day.Anoniem: 30579 schreef op woensdag 15 april 2009 @ 09:01:
[...]
scan je pc voor keyloggers, bekende spammail.
een guildie van mij had laatst precies dezelfde.
als blizz je zou mailen over je account info zouden ZIJ die in jouw mail verwerken. om aan te tonen dat het daadwerkelijk van blizz komt..
ofwel geen info van hun kant geen info van jouw kant..
maar let wel op die sneaky keyloggers..
Een maat van me die ik tijdje niet had gesproken sprak erover dat hij gold had gekochtAuredium schreef op woensdag 15 april 2009 @ 09:02:
Fact is dat ze bestaan omdat er mensen zijn die op zo'n manier gold aanschaffen. Er is een markt omdat er gewoon een deel lame-ass spelers is die wat te luis is voor het doen van dailies en het bespelen van AH.
Grootste gevaar... is de gebruiker zelf.Anoniem: 30579 schreef op woensdag 15 april 2009 @ 09:01:
[...]
scan je pc voor keyloggers, bekende spammail.
een guildie van mij had laatst precies dezelfde.
als blizz je zou mailen over je account info zouden ZIJ die in jouw mail verwerken. om aan te tonen dat het daadwerkelijk van blizz komt..
ofwel geen info van hun kant geen info van jouw kant..
maar let wel op die sneaky keyloggers..
Bij ons in de guild is het in de mode om dan een enorm swetsverhaal terug te gaan houden... kijken of je die goldseller zover kan krijgen dat hij jou op ignore zetFuZa schreef op woensdag 15 april 2009 @ 08:53:
[...]
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
whaha ik heb een standaard auto message terug naar gold sellers/gasten die me whisperen om HC's te tanken, "' Sorry, Whisper Cerine please" Cerine is maat van me en speelt priest =) lach me kapot als ik op teamspeak hoor "wtf, vragen ze me alweer of ik een hc kan tanken"Seraphin schreef op woensdag 15 april 2009 @ 09:28:
[...]
Bij ons in de guild is het in de mode om dan een enorm swetsverhaal terug te gaan houden... kijken of je die goldseller zover kan krijgen dat hij jou op ignore zet
Of ze uitgebreid worden weet ik niet, maar de titles blijven nog wel haalbaar, alleen de 2 mounts die je kan krijgen voor Glory of the Raider en Heroic Glory of the Raider zijn niet meer haalbaar (de titles dus wel).Amras schreef op woensdag 15 april 2009 @ 09:40:
Ik zie meerdere mensen hier posten dat ze nog net een achievement hebben gehaald voor de patch. Worden al deze achievements (zoals "Champion of the Frozen Wastes") zometeen disabled als de patch uitkomt? Of uitgebreid met nieuwe boss kills?
Heb zelf pas 1 wing gedaan in Naxx en dus Kel'Thuzad nog niet gekilled. Malygos ook nog niet en ik moet nog een stuk of 4 heroics. Toch zou ik het wel leuk vinden om die title te halen.
ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)
Anoniem: 285754
Anoniem: 144052
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 144052 op 15-04-2009 09:52 ]
Hoe report je die gasten dan? Ik had van de week namelijk iemand die met mijn account wel wilde powerlevellen.-BB- schreef op woensdag 15 april 2009 @ 09:01:toon volledige bericht
[...]
Afgelopen weekend had mijn vrouw een lvl 1 aan haar /w hangen. Reported, ignore en doorgaan. Half uurtje later had ik precies dezelfde aan mijn /w;
Hi, how are you?
Get lost, I don't want your gold
Ok! Then I won't bother you further
You still get reported
Report, ignore
Ik heb één keer zo iets gehad, was een kerel die mij vrij laat rond een uur of één een /w deed met "HC Nexus?" Ik heb een hekel aan zulke lui, neem 30sec de tijd om een fatsoenlijke invite te tikken zeg. Ik reageerde met "Whats that?" "Oh Heroic Nexus, want to DPS?" "Whats DPS?" "Damage per second, are you new at this game?" "Yea just bought this char on ebay" "Lol reported". Veder nooit weer wat van gehoord maar goedSeraphin schreef op woensdag 15 april 2009 @ 09:28:
[...]
Bij ons in de guild is het in de mode om dan een enorm swetsverhaal terug te gaan houden... kijken of je die goldseller zover kan krijgen dat hij jou op ignore zet
Hallo Meneer Ozee,Anoniem: 144052 schreef op woensdag 15 april 2009 @ 09:47:
Alle content al lang clear, maar altijd iemand die Immortal elke week ver******, nou zou het deze week goed gaan..
[afbeelding]
http://forums.wow-europe....?topicId=8704772126&sid=1
Ik geloof dat je 't niet helemaal doorhebt....GeertJam schreef op woensdag 15 april 2009 @ 09:56:
[...]
Hallo Meneer Ozee,
http://eu.wowarmory.com/c....xml?r=Magtheridon&n=Ozee
Je naam staat gewoon in het plaatje, dus je had het niet onder een alt te hoeven posten @ WoW Forums.
dat is niet zijn eigen naam, maar een naam van een guildie >.>GeertJam schreef op woensdag 15 april 2009 @ 09:56:
[...]
Hallo Meneer Ozee,
Je naam staat gewoon in het plaatje, dus je had het niet onder een alt te hoeven posten @ WoW Forums.
Ik heb meer dan een jaar mijn account gedeelt met iemand. Ik was toen niet echt active maar betaalde nog wel. En hij wilde wel op mijn account dan spelen. Kregen op een gegeven moment een wisper van een GM dat er gespeelt werd van 2 verschillende IP's. Hij vertelde alleen dat het niet veilig was maar verder was het geen probleem.Thommmyy schreef op woensdag 15 april 2009 @ 08:26:
[...]
Tja lekker snugger idd shadow word death casten vlak voor een decimate. Maar goed hopelijk vanavond Ulduar in als tenminste de servers up zijn en het niet te veel laggedAnoniem: 144052 schreef op woensdag 15 april 2009 @ 09:47:
Alle content al lang clear, maar altijd iemand die Immortal elke week ver******, nou zou het deze week goed gaan..
[afbeelding]
http://forums.wow-europe....?topicId=8704772126&sid=1
Komt ie, eerste van de dag. Maar met de patch vast niet de laatst,GeertJam schreef op woensdag 15 april 2009 @ 09:56:
[...]
Hallo Meneer Ozee,
Snugger inderdaad..GeertJam schreef op woensdag 15 april 2009 @ 09:56:
[...]
Hallo Meneer Ozee,
lekker snugger SWD sowieso casten (behalve 1x aan het begin). Dat is geen dps increase for shadow priests...TomSmit82 schreef op woensdag 15 april 2009 @ 10:08:
[...]
Tja lekker snugger idd shadow word death casten vlak voor een decimate. Maar goed hopelijk vanavond Ulduar in als tenminste de servers up zijn en het niet te veel lagged
Storm PeaksMrVegeta schreef op woensdag 15 april 2009 @ 10:13:
[...]
Komt ie, eerste van de dag. Maar met de patch vast niet de laatst,
./facepalm.
Waar zit de ingang naar Ulduar trouwens?
[ Voor 26% gewijzigd door HanH op 15-04-2009 10:17 ]
Anoniem: 51543
Bij HoL en HoS? zo ziet het er wel uit in de trailer.MrVegeta schreef op woensdag 15 april 2009 @ 10:13:
[...]
./facepalm.
Volgens mij hij Halls of Stone & Hall's of Lightning, maar ik kan het verkeerd hebben.MrVegeta schreef op woensdag 15 april 2009 @ 10:13:
[...]
./facepalm.
if you pay peanuts, you get monkeys
Rechtermuis clicky op naam van persoon in je chatwindowdev10 schreef op woensdag 15 april 2009 @ 09:48:
Hoe report je die gasten dan? Ik had van de week namelijk iemand die met mijn account wel wilde powerlevellen.
When all else fails, resurrect and start over
Tussen HoS en HoL zit een hele groooottteeee trap + gebouw int midden dus ja ulduar is daarliledevil schreef op woensdag 15 april 2009 @ 10:17:
[...]
Volgens mij hij Halls of Stone & Hall's of Lightning, maar ik kan het verkeerd hebben.
Jep bij HoL En HoS iddliledevil schreef op woensdag 15 april 2009 @ 10:17:
[...]
Volgens mij hij Halls of Stone & Hall's of Lightning, maar ik kan het verkeerd hebben.
tussen HoL en HoS zit de instance portalMrVegeta schreef op woensdag 15 april 2009 @ 10:13:
[...]
./facepalm.
Anoniem: 63072
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
UBRS was oorspronkelijk een 15 mans en Strat/Scholo waren 10 mansAnoniem: 144052 schreef op woensdag 15 april 2009 @ 10:23:
Serieus 10-man raiden spreekt elkaar ook een beetje tegen, sinds de 10-man instances uitkwamen (UBRS) is het al geen uitdaging meer, Karazhan en daarna ZA werden al snel gepugged en Naxx10 had ik al clear met een groepje kennissen binnen een week nadat WOTLK uitkwam.
Er zijn overigens genoeg guilds die momenteel recruiten en na 20.00 beginnen met een raid.. op Magtheridon zelf zitten al meerdere guilds die zichzelf "late night" raiders noemen.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
En hoeveel weegt een wik?DarthDavy schreef op woensdag 15 april 2009 @ 10:32:
Hehe, na lang wikken wegen is de kogel door de kerk. Ik ga deze avond van Unholy tank naar Frost tank.
Anoniem: 63072
Ben ik op zich eens met je (UBRS was gewoon een 10 mans instance), maar Sartherion + 3 drakes in alleen 10 mans gear lijkt me toch een hele uitdaging.Anoniem: 144052 schreef op woensdag 15 april 2009 @ 10:23:
Serieus 10-man raiden spreekt elkaar ook een beetje tegen, sinds de 10-man instances uitkwamen (UBRS) is het al geen uitdaging meer, Karazhan en daarna ZA werden al snel gepugged en Naxx10 had ik al clear met een groepje kennissen binnen een week nadat WOTLK uitkwam.
Op The Venture Co ben ik ze nog niet tegen gekomen. En echt late night kan ook niet(behalve vrijdag), ik zal het gewoon tussen 20:00 em 24:00 moeten doen.Anoniem: 144052 schreef op woensdag 15 april 2009 @ 10:23:
Er zijn overigens genoeg guilds die momenteel recruiten en na 20.00 beginnen met een raid.. op Magtheridon zelf zitten al meerdere guilds die zichzelf "late night" raiders noemen.
Dat lijkt mij niet meer dan normaal. Ik heb naxx zowel 10 als 25 man alles wel gedaan en het is beide doodsimpel. Daarom ook mijn frustratie met de fail guild waar ik in zit. En Puggen? ik heb een paar keer een week naxx geruineerd omdat de pug met ruzie makende idioten gevuld bleek, daar heb ik echt geen zin meer in.Mektheb schreef op woensdag 15 april 2009 @ 10:26:
Wij raiden zelf ook van 20:00 tot 23:00 en niet later en toch alles netjes op farm behalve 3d ofc
en we bestaan nu 2 maandjes ong, 10 man word zoveel gepugged
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 63072 op 15-04-2009 10:39 ]
Ik begon ooit ook als Unholy tank, toch is mijn TPS met frost veeel hoger,DarthDavy schreef op woensdag 15 april 2009 @ 10:32:
Rotaties:
- Multi : DnD > IT > Pest > Blood Tap > HB (Alternatief zonder Blood Tap: DnD > IT > PS > BS > BB)
- Single : IT > OB > OB > BS, FS als rune dump.
Deathchil ga ik in IT en HB macro'en, Blood Fury (ben een Orc) en RS in OB en BS.
Ik zie ook de extra's van Unholy tanking niet (naast Bone Shield), er is al geen class meer die AoE packs van me afhaalt met (DnD)->IT->Pest->HB->(BT)->BB.FuZa schreef op woensdag 15 april 2009 @ 10:36:
[...]
Ik begon ooit ook als Unholy tank, toch is mijn TPS met frost veeel hoger,
Op meedere mobs gebruik ik amper geen DnD meer, IT PS, Pest> Howling blast, en ze krijgen die mobs echt niet van je af
En je zult zien dat je met single target TPS zo hoog ligt, kan een pally niet tegen op ( als je dat al niet had met unholy )
Die spec vind ik wel een beetje raar, je neemt wel Scent of Blood maar geen Runic Power Mastery.DarthDavy schreef op woensdag 15 april 2009 @ 10:32:
Hehe, na lang wikken wegen is de kogel door de kerk. Ik ga deze avond van Unholy tank naar Frost tank.
En dan de talent spec: http://www.wowhead.com/?talent#j0EGZhxx0AbIoc0iost0x:wmaMm0
Met pijn in het hart geen Epidemic en geen Morbidity uit de Unholy tree. Ik ga ervanuit dat de 15 seconden duurtijd van Icy Touch en Plague Strike geen Epidemic meer vereisen. En met Howling Blast hoop ik de langere CD op DnD te kunnen opvangen.
Rotaties:
- Multi : DnD > IT > Pest > Blood Tap > HB (Alternatief zonder Blood Tap: DnD > IT > PS > BS > BB)
- Single : IT > OB > OB > BS, FS als rune dump.
Deathchil ga ik in IT en HB macro'en, Blood Fury (ben een Orc) en RS in OB en BS.
[ Voor 58% gewijzigd door Anoniem: 144052 op 15-04-2009 10:47 ]
Dat was cool, eerste keer strat doen in een raid.SpoTs schreef op woensdag 15 april 2009 @ 10:35:
[...]
UBRS was oorspronkelijk een 15 mans en Strat/Scholo waren 10 mans
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Toen was WoW nog echt WoW ;-)MrVegeta schreef op woensdag 15 april 2009 @ 10:46:
[...]
Dat was cool, eerste keer strat doen in een raid.
Wow orange chat? Whut?!
Macro voor loot rules enzo.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Als Unholy tanks is momenteel een Druid tank de enigste die me kan bijhouden in single threat generation. En er nog wel eens voorbij geraakt. Laatste Naxx run was ik MT en een druid OT. Hij zei me dat hij op Gluth en Patchwork zichzelf wat moest inhouden (en hij is feite een kitty, geen echte tank-spec, wel tank gear natuurlijk). Voordeel daarvan is natuurlijk dat hij bij single boss fights in kitty ging mee dps'en.Anoniem: 144052 schreef op woensdag 15 april 2009 @ 10:43:toon volledige bericht
[...]
Ik zie ook de extra's van Unholy tanking niet (naast Bone Shield), er is al geen class meer die AoE packs van me afhaalt met (DnD)->IT->Pest->HB->(BT)->BB.
Daarnaast vind ik single target TPS toch wel belangrijk, alleen druids gaan me soms nog voorbij maar in vol threat gear haal ik soms de 10k single target en 4-6k AoE - prima dus!
Overigens moet ik me echt straks even gaan verdiepen, met al die revamps in DK spells/talents.. hopen dat servers snel online zijn dat ik nog een paar heroics even kan testen voor Ulduar!
[...]
Die spec vind ik wel een beetje raar, je neemt wel Scent of Blood maar geen Runic Power Mastery.
Two-Handed weapon specialization geeft echt geen dikke TPS boost, vind het meer zonde van 2 punten (Epidemic dus!).
Subversion daarnaast geeft wel een goeie TPS boost.
Hetzelfde met Chill of the Grave, je zit na een goeie rotation al aan de max van je runic power, en je hebt niet de tijd om meerdere frost strikes te doen voordat je opnieuw moet beginnen aan de rotation.
Lichborne is overigens ook echt een must..
Niet helemaal. UBRS was een 10-man, strat/scholo waren gewoon 5 mans, maar toen kon je nog raids started en met 5 man meer de instance in. Je kon deadmines ook raiden bijvoorbeeld. Maar op een gegeven moment hebben ze het zo gemaakt dat je alleen met het 'intended' aantal een instance in kon. Helemaal prima, want mensen hadden echt een goeie L2P sessie nodig. Wipen terwijl je met 8 man in Strat zit is gewoon bizar.SpoTs schreef op woensdag 15 april 2009 @ 10:35:
UBRS was oorspronkelijk een 15 mans en Strat/Scholo waren 10 mans
Ik denk dat Pestilence aardig handig kan zijn met de bijbehorende glyph.DarthDavy schreef op woensdag 15 april 2009 @ 11:01:
[...]
Ik ben ook wel benieuwd of Pestillence nog zo belangrijk gaat zijn in rotaties sinds ie geen dmg meer doet nu.
Toen was er ook meer trash etc. Ze hebben de instances er wel op aangepast.Hydra schreef op woensdag 15 april 2009 @ 11:05:
[...]
Niet helemaal. UBRS was een 10-man, strat/scholo waren gewoon 5 mans, maar toen kon je nog raids started en met 5 man meer de instance in. Je kon deadmines ook raiden bijvoorbeeld. Maar op een gegeven moment hebben ze het zo gemaakt dat je alleen met het 'intended' aantal een instance in kon. Helemaal prima, want mensen hadden echt een goeie L2P sessie nodig. Wipen terwijl je met 8 man in Strat zit is gewoon bizar.
No guts, no glory!
Anoniem: 236827
[ Voor 86% gewijzigd door Anoniem: 236827 op 15-04-2009 11:16 ]
Je HB doet pas fatsoenlijke dmg op een mob als er al frost fever op staat, Dus je moet sowieso wel pestillence gebruiken om op alle mobs in 1 keer frost fever te krijgen,DarthDavy schreef op woensdag 15 april 2009 @ 11:01:
[...]
Ik ben ook wel benieuwd of Pestillence nog zo belangrijk gaat zijn in rotaties sinds ie geen dmg meer doet nu.
Anoniem: 236827
Nee, UBRS was 15 man en strat scholo waren 10 mans :)dat is later veranderd naar 10/5/5.Hydra schreef op woensdag 15 april 2009 @ 11:05:
[...]
Niet helemaal. UBRS was een 10-man, strat/scholo waren gewoon 5 mans, maar toen kon je nog raids started en met 5 man meer de instance in. Je kon deadmines ook raiden bijvoorbeeld. Maar op een gegeven moment hebben ze het zo gemaakt dat je alleen met het 'intended' aantal een instance in kon. Helemaal prima, want mensen hadden echt een goeie L2P sessie nodig. Wipen terwijl je met 8 man in Strat zit is gewoon bizar.
Ff patch notes bijlezen he, 't is allemaal weer anders (HB 2x dmg is al LANG generfed). En je opmerking over 2h spec slaat ook nergens op, is nog steeds DE beste threat talent na BA.FuZa schreef op woensdag 15 april 2009 @ 11:13:
[...]
Je HB doet pas fatsoenlijke dmg op een mob als er al frost fever op staat, Dus je moet sowieso wel pestillence gebruiken om op alle mobs in 1 keer frost fever te krijgen,
[ Voor 15% gewijzigd door porn* op 15-04-2009 11:25 ]
Bnet pindle#2913
Da's dezelfde build als de mijne: Icy Reach ipv Chill of the Grave (kan zijn dat Scent of Blood voldoende is, dus idd geen nood meer aan Chill of the Grave) en Epidemic ipv 2H Weapon Specialization. MIsschien dat ik die laatste ook doe, maar dan zitten er 13 punten in BloodAnoniem: 236827 schreef op woensdag 15 april 2009 @ 11:18:
Ik zit meer aan deze Frost tanking build te denken:
http://www.wowhead.com/?talent#j0EhZhgx0A0Ioc0iost0g
Dualspec wordt 0/10/61 Unholy btw.
[ Voor 8% gewijzigd door DarthDavy op 15-04-2009 11:29 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq