Ik heb me gisteren trouwens maar even wat voorbereid op 3.1, qua Glyphs en gear.
M'n Priest heeft Shadow Glyphs in z'n bags. Ik moet nog wel vandaag besluiten of ik nu Holy blijf of toch terug ga naar Discipline. De laatste wordt vooral Shields rondgooien, 5sec CD Penance gebruiken en verder Flash Heals en PoH's voor AoE healing. Op zich wel een leuke speelstijl, maar de nerf van Rapture komt bij mij hard aan. Alleen mana terugkrijgen als je Shield compleet absorbed wordt vind ik maar niks...
Holy daarentegen vind ik prima qua speelstijl, maar heb het gevoel "been there, done that". Gems zal ik wel moeten vervangen als ik Holy blijf.
Op m'n Mage heb ik nu compleet T7.10 (of hoe je het ook noemt...). Maandag dropte m'n laatste setpiece, de headpiece van Kel'Thuzad. Die char is klaar voor Ulduar. Ze moet nog wel een nieuwe Glyph kopen vandaag, Scorch vervangen door Living Bomb.
Ik kwam erachter dat de DPS gear op m'n DK nogal achter loopt. Wat random epics uit Naxx en heroics en verder blues, zonder enchants en gems. Enchants en gems heb ik gisteren gefixed, maar de gear is niet om over naar huis te schrijven

Primair is het toch een tank, en ik heb Glyphs gefixed voor de nieuwe Frost build en dualspec als Unholy (0/10/61).
Ik heb het gevoel dat m'n DK nodig wordt in Ulduar in m'n raidgroep. Maar anders heb ik nog 2 chars die er helemaal klaar voor zijn! Het maakt mij weinig uit met welke char ik Ulduar inga, als ik maar nodig ben

Ik gok dat elke 15sec DnD niet meer nodig is. Sowieso gebruik ik het maar 1x op dezelfde trashpack. In Naxx is het handig, omdat je elke 15sec wel nieuwe trash kunt hebben. Maar in Ulduar in het begin zal er wel 30sec tussen zitten

en op dezelfde trashpack zal de AoE van HB genoeg zijn, schat/hoop ik.
[
Voor 16% gewijzigd door
Anoniem: 236827 op 15-04-2009 11:56
]