ShadowBumble schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 13:25:
Nu je toch bezig bent ik heb gister gelukkig wat gear upgrades mogen looten dus kwa gear ga ik erg de goede kant op overigens wel krom ik loop met een 245 chest en T9 shoulders terwijl mijn Cloek / Off-hand en Idol nog Blue zijn

.
Je build is in principe prima

Er zijn inderdaad veel verschillende builds, maar dat komt vooral omdat er nogal het een en ander afhankelijk is van je gear.
Persoonlijk zou ik 1 a 2 punten uit Tranquil spirit halen, en het ene punt uit Natural Perfection, en deze in Revitalilze stoppen. Revitalize is toch wel een mp5 en dps boost die vaak wordt overzien. Dit is natuurlijk wel afhankelijk hoe je healt, maar ik ga er vanuit dat je veel Rejuv en WG gebruikt, waardoor je effect maximaal is.
Tevens, je meta gem is niet de meest optimale. Stop er een Insightful Earthsiege Diamond in. Deze geeft je ongeveer evenveel Int, en het verlies in Spellpower, minimaal, weegt niet op tegen de mp5 die je er voor terug krijgt. Voor een druid is dit ongeveer 75MP5. Dit haal je met een trinket niet eens, of misschien net, maar een trinket slot gebruiken voor MP5 is ontzettend 'duur' tov een SP trinket, dus de Insightful Earthsiege Diamond is de nummer 1 keus voor een meta.
Tevens zou je de enchant op je head slot aan kunnen passen naar een 30sp/10mp5 enchant, maar dit is persoonlijk.
Eventuele gele gem slots, zoals op je belt zou ik niet gebruiken voor een 12sp/10haste gem, maar 12sp/10int gem. Gemmen voor haste is sowieso niet nodig, dus die op je pants kun je ook vervangen.
Je boot enchant zou ik ook vervangen voor een +18spi, aangezien je minder spi als int hebt.
Mocht je genoeg badges hebben, haal dan zeker de Idol of Flaring Growth. Dit is een gegarandeerde +234sp trinket zolang je ergens een Rejuv hebt lopen, en dat zal altijd zijn.
Voor de rest heb je genoeg haste, dus heb je Nature's Grace inderdaad ook niet nodig. Indien je zelfs boven de 541 Haste Rating uitkomt, dan kan je 1 punt uit Gift of the Earthmother halen, je GCD is dan nog steeds gecapped op 1 sec. (Let op: dit is indien je een Wrath of Air totem, en een retri pala of boomkin in je raid hebt. Heb je die niet, of niet altijd, kan je beter het punt laten staan).