![]() ![]() | |||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||
![]() |
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() ![]() | |||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||
![]() |
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
![]() | ||
| ||
![]() |
[ Voor 99% gewijzigd door Zeror op 29-05-2009 13:44 ]
When all else fails, resurrect and start over
Nu voeg je netzoveel toe als Actual Fantasy
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Ronduit slecht dat we verder zijn dan 95 procent van de rest van de wereld die wow speelt ?Thijs schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 13:53:
[...]
Misschien omdat vanwege RANDOM abilities die persoon opeens ergens anders naartoe moet lopen? Dat je guild "al" over de helft van Ulduar is, is ook lachwekkend. Onze guild had Ulduar clear in de eerste week en like 3-4 andere guilds op onze server volgende al snel de reset erna. Dan noem ik jouw guild geen degelijke guild; ze zijn of casual en spelen weinig of zijn gewoon ronduit slecht. Hoe dan ook, het is duidelijk dat je of ons express zit op te fokken of je weet het gewoon niet. In beide gevallen heeft het geen zin meer om te reageren voor mij.
[ Voor 46% gewijzigd door ActualFantasy op 29-05-2009 13:57 ]
if you pay peanuts, you get monkeys
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik zou zeggen, maak je eigen build en je eigen rotatie zoals je zelf wilt. Laat je niet teveel beinvloeden door wat andere WILLEN en vinden dat je moet doen.Atlas schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 13:56:
Jaaa warlockbuilds!
Ik kom er niet uit... Mijn Warlock is nu 80 maar ik zie door de builds het bos niet meer.
Deze lijkt me wel wat: http://talent.mmo-champio...5203015220131050000000000
Maar wat is mijn rotatie dan?
CoA, immolate, shadowbolt? Of mis ik wat?
Andere suggesties voor builds mogen ook
Nou ff het kantje eraf lopen mag wel hoor naar al die discussies
Ok, je speelt niet meer. Jammer voor je, maar ik kan begrijpen dat je het zat was.ActualFantasy schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 13:13:
[...]
Beide zijn niet moeilijk. Beide zijn een kewstie van gear ipv verstand.
Anoniem: 51543
Hoe snel halen Arena teams 2200+ rating na de start van een nieuwe season? Best wel snelActualFantasy schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 13:56:
[...]
Ronduit slecht dat we verder zijn dan 95 procent van de rest van de wereld die wow speelt ?
Ik begrijp niet dat je zo erg trots bent op het feit dat je nieuwe content binnen een week uitspeelt. Dat bewijst alleen maar mijn punt dat pve het meest simpele en eenvoudigste en saaiste is wat je kan doen. En je vind het nog leuk om het 10 keer te herhalen ook.
Sommige mensen... zucht.
Kan je slaan terwijl je silenced/stunnend bent? Dan wil ik dat nog wel proberen. PVP. Wat een joke, gister wat duels tegen een DK. Was die gast op 25% en binnen 5 sec op 80, in combat. wtf.-BB- schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 13:54:
[...]
Duck and cover!
Moet echt niet gekker worden, priests die gaan lopen meppen
Ik zie MrVegeta al lopen in een 2vs2
CD van Pennance is 4 sec geloof ik. (bij mij iig). Goed als je een instance runt dan moet je altijd je shields ophouden, krijgt de tank dmg (echt dmg) dan pennance, daar door krijgt hij grace/divine aegis en dat zou je net de tijd moeten geven om jezelf (of hem of iemand anders) een shield te krijgen waardoor je met renewd hope snel een GHeal can castenSinergyX schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 13:58:
Voor de disc priests, op welk moment gebruik je nu pennace en welke die greater heal? Penace doet iets minder (totaal) dan greater heal, maar heeft een cooldown. En om 2,78sec te gaan zitten kijken hoe de tank z'n HP verliest.. weet niet of dat wel zo handig is
[ Voor 5% gewijzigd door MrVegeta op 29-05-2009 14:06 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
BolleAtlas schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 13:56:
Jaaa warlockbuilds!
Ik kom er niet uit... Mijn Warlock is nu 80 maar ik zie door de builds het bos niet meer.
Deze lijkt me wel wat: http://talent.mmo-champio...5203015220131050000000000
Maar wat is mijn rotatie dan?
CoA, immolate, shadowbolt? Of mis ik wat?
Andere suggesties voor builds mogen ook
[ Voor 8% gewijzigd door Ryceck op 29-05-2009 14:08 ]
If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.
Tja erg he dat mensen iets leuk vinden wat jij niet leuk vind.ActualFantasy schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 13:56:
[...]
Ronduit slecht dat we verder zijn dan 95 procent van de rest van de wereld die wow speelt ?
Ik begrijp niet dat je zo erg trots bent op het feit dat je nieuwe content binnen een week uitspeelt. Dat bewijst alleen maar mijn punt dat pve het meest simpele en eenvoudigste en saaiste is wat je kan doen. En je vind het nog leuk om het 10 keer te herhalen ook.
Sommige mensen... zucht.
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Gestopt?
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Haha okay i smiled
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Anoniem: 201730
haha xD toch nog iemand die hem even gekeken heeft, vond hem best grappig de 1e x
Ik heb wel die buff na casten van shield dat je 20% cast increase (oid) krijgt, moet ik dan meer focussen op crit (= int toch?) of meer naar spellpower? (=meer absorb/healing). Pak nu alle gear op die maar iets van int/spellpower/whatever heeft, na een berg runnetjes in BR/die andere heb ik gelukkig wel al wat blue items, maar overgrote deel is nog 50-60 gear greenMrVegeta schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 14:01:
CD van Pennance is 4 sec geloof ik. (bij mij iig). Goed als je een instance runt dan moet je altijd je shields ophouden, krijgt de tank dmg (echt dmg) dan pennance, daar door krijgt hij grace/divine aegis en dat zou je net de tijd moeten geven om jezelf (of hem of iemand anders) een shield te krijgen waardoor je met renewd hope snel een GHeal can casten.
Of je slaat Gheal gewoon over, ik gebruik die nooit. Flash heal is sneller meer crit kans (omdat je het vaker cast) cost weinig mana
.
Die heb ik tijdje als ringtone gehad, erg leukMektheb schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 14:16:
haha xD toch nog iemand die hem even gekeken heeft, vond hem best grappig de 1e x
[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 29-05-2009 14:40 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Als disc moet je je idd op int richten en minder op spir (vind ik ook voor holy). Voor priests (mss ook andere classes) is het niet echt van belang je puur ergens op te richten.SinergyX schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 14:39:
[...]
Ik heb wel die buff na casten van shield dat je 20% cast increase (oid) krijgt, moet ik dan meer focussen op crit (= int toch?) of meer naar spellpower? (=meer absorb/healing). Pak nu alle gear op die maar iets van int/spellpower/whatever heeft, na een berg runnetjes in BR/die andere heb ik gelukkig wel al wat blue items, maar overgrote deel is nog 50-60 gear green
[small]grappig hoe je engelse woorden gebruikt waar het nog nederlands kancost/kost, can/kan
[ Voor 15% gewijzigd door MrVegeta op 29-05-2009 15:00 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Hehe ik blijf bij die van Powned als ringtone xD hilversum 3 bestond nog niet ( zonder de zingende man)SinergyX schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 14:39:
[...]
Ik heb wel die buff na casten van shield dat je 20% cast increase (oid) krijgt, moet ik dan meer focussen op crit (= int toch?) of meer naar spellpower? (=meer absorb/healing). Pak nu alle gear op die maar iets van int/spellpower/whatever heeft, na een berg runnetjes in BR/die andere heb ik gelukkig wel al wat blue items, maar overgrote deel is nog 50-60 gear green
grappig hoe je engelse woorden gebruikt waar het nog nederlands kancost/kost, can/kan
[...]
Die heb ik tijdje als ringtone gehad, erg leuk
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Ikzelf speel de 41/30 Felguard variant. Glyphs is een beetje twijfel over bij mij. Ik kwam van de 30/41 variant af en heb ipv de Felguard-glyph de Lifetap-glyph genomen. Verschil is volgens mij niet zo groot volgens mij, met als belangrijkste verschil dat mn lifetap-glyph ook nog wat toevoegt als ik geen Felguard heb (Doomguard, of dood of andere pet-for-the-occasion).Ryceck schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 14:06:
[...]
Bolle
Als je die lelijke gnome specifiek voor instances gaat gebruiken is dit an sich een goede build (goed overgenomen van EJ trouwens!ik was dezelfde van plan voor men lock!
). Hoewel ik nog zit te twijfelen tussen een 0/41/30 en een 0/40/31 (conflag ipv felguard)
Rotation zoals ik hem van plan was met 0/41/30: COA>Immolate>Incinerate en micromanagen van je Felguard. Glyphs: Felguard, Immolate, Incinerate. Hierbij vooral je dots up houden en vooral geen Shadowbolts casten daar je Incinerate hier stukken meer damage doet.
Rotation voor 0/40/31:
COA>Immolate>Conflagrate>Incinerate. Glyphs: Conflagrate, Incinerate, Immolate. Conflag spammen op CD, COA en Immo up houden en Incinerate als filler gebruiken.
Reden voor COA overigens in beiden is enerzijds omdat het de highest DPS dot is, en anderzijds omdat deze je helpt om Molten Core te proccen. En daar COA langer duurt dan Corruption is het beter COA up te houden
Anoniem: 244060
Daar waren ze bij www.elitistjerks.com wel duidelijk in: Extreme stupidityMrVegeta schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 14:57:
[...]
Als disc moet je je idd op int richten en minder op spir (vind ik ook voor holy). Voor priests (mss ook andere classes) is het niet echt van belang je puur ergens op te richten.
Wat belangrijk is dat je niet oom gaat tijdens lastige pulls, daarvoor heb je regen. Daar kan je int of spir voor gebruiken, als je eenmaal niet meer oom gaat kan je je gaan richten op haste en crit zit overal bijna op.
ps.
Account: ALUCARDU
Date of Violation: 2009/05/28
Character name involved: Alucardu
Type of violation: Harassment
Details of incident: Inappropriate language towards another player
Consequences for account: Note made on account
Jammer dat ze niet laten zien wat er gezegd is. Ik maak wel eens ruzie maar hou het altijd wel netjes.
Maar is het zinvol om naast CoA ook bijvoorbeeld corruption op te houden? Of boeit dat niet?stefanass schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 15:10:
[...]
Ikzelf speel de 41/30 Felguard variant. Glyphs is een beetje twijfel over bij mij. Ik kwam van de 30/41 variant af en heb ipv de Felguard-glyph de Lifetap-glyph genomen. Verschil is volgens mij niet zo groot volgens mij, met als belangrijkste verschil dat mn lifetap-glyph ook nog wat toevoegt als ik geen Felguard heb (Doomguard, of dood of andere pet-for-the-occasion).
Curse is bij solo-play inderdaad CoA maar in instances/raids kan dit afhankelijk van de group-setup (casters-> CoE) of encounter anders zijn (CoW/CoT/CoD).
Incinerate is je filler-spell tussen het up houden van je curses, tenzij je target fire-resistant is (elementals in HoL bijvoorbeeld)
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Haha, ach EJ. Ik poste een interessante build gewoon voor wat input om te horen of het viable is, daar werd ik opgereport dat ze niet aan hand holding doen. Prima hoef ik ook niet, ik reply dat en tje dan wordt je gebannend. Beter gepost en geband @ EJ dan nooit gelezen te hebben.ImdaMned schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 15:21:
[...]
Daar waren ze bij www.elitistjerks.com wel duidelijk in: Extreme stupidity
ofzo ; )
[ Voor 10% gewijzigd door MrVegeta op 29-05-2009 15:27 ]
CoA en Corruption zijn wat mij betreft afhanelijk van de "verwachte levensduur" van je target. Ik cast deze dots alleen als ze volledig uit kunnen ticken. Maar bv op bosses altijd casten. Op trash is het meestal immolate en incinerate spammen, en als je decimate proct dan soulfire (kan bij trashpacks ook op de volgende target trouwens, het is een buff op jezelf en geen debuff op de target).Atlas schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 15:24:
[...]
Maar is het zinvol om naast CoA ook bijvoorbeeld corruption op te houden? Of boeit dat niet?
Zat ik nu ook aan te denken, al is het maar een paar 100 dmg over een x-seconde, het kost je nog geen seconde om te casten.Atlas schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 15:24:
Maar is het zinvol om naast CoA ook bijvoorbeeld corruption op te houden? Of boeit dat niet?
Corruption is van alle dots wel de dot met laagste prio in zowel 41/30 als 40/31 build. Damage is niet echt hoog, maar het kost je maar 1 GCD per 20 secs. Wat bij mij ook meetelt om corruption wel te casten is dat Molten Core van de corruption ticks kan proccen.SinergyX schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 15:50:
[...]
Zat ik nu ook aan te denken, al is het maar een paar 100 dmg over een x-seconde, het kost je nog geen seconde om te casten.
Ik wilde op 70 op een 20/41 zitten (nu 62), zodat die corruption mij ook 40% healde, maar weet totaal niet of zo'n build uberhaubt wat dps naar buiten propt
[ Voor 14% gewijzigd door stefanass op 29-05-2009 16:05 ]
Mazzelaar, onze GM is gestopt en is de gehele guild in notime uit elkaar gevallen en eigenlijk speel ik sindsdien niet echt meer, geen enkele gelijkwaardige guild schijnt een rogue te willen hebben (mijn vriendin, een priest healer is wel welkom), maar begin nu een beetje tussen het wal en het schip te vallen qua gear, geen guild zodat ik kan gearen en kan niet gearen omdat ik geen guild kan vinden. Een 25 man pug begin ik niet eens aan.Jormungandr schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 15:29:
Kleine update trouwens. De GM is back and stable, en dat wil zeggen dat we eindelijk gaan naxx'en. Gisteren stond er al eentje op het programma maar die kon ik niet meedoen vanwege sport, maar morgenavond is er nog eentje. En dan maar hopen dat het goed gaat op die maiden run
.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
welke server speel je? Onze guild zoek nog een goede rogueMeNTaL_TO schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 16:01:
[...]
Mazzelaar, onze GM is gestopt en is de gehele guild in notime uit elkaar gevallen en eigenlijk speel ik sindsdien niet echt meer, geen enkele gelijkwaardige guild schijnt een rogue te willen hebben (mijn vriendin, een priest healer is wel welkom), maar begin nu een beetje tussen het wal en het schip te vallen qua gear, geen guild zodat ik kan gearen en kan niet gearen omdat ik geen guild kan vinden. Een 25 man pug begin ik niet eens aan.
Helemaal waar. Gezien dat Corruption untalented inderdaad een low-damage dot is kan je die GCD (1.4sec) beter gebruiken voor het casten van een Incincerate daar dit per saldo meer damage oplevert.stefanass schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 16:00:
[...]
Corruption is van alle dots wel de dot met laagste prio in zowel 41/30 als 40/31 build. Damage is niet echt hoog, maar het kost je maar 1 GCD per 20 secs. Wat bij mij ook meetelt om corruption wel te casten is dat Molten Core van de corruption ticks kan proccen.
Edit: Molten Core proct alleen van shadow-spells. Aangezien je in deze builds geen shadowbolts cast heb je alleen je shadow-dots. Dus als je in raid/instance CoE duty hebt altijd corruption gebruiken om Molten Core te proccen.
If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.
https://niels.nu
Anoniem: 36188
de bosses van ulduar op normal mode zijn bedoeld voor casuals (zoals blizzard al heeft aangegeven door ze express te nerfen) en die zou elke serieuze guild onderhand al down moeten hebben. hij had het over hardmodes welke écht een uitdaging zijn en je niet zo gemakkelijk neerhaalt, maar die heb jij blijkbaar nog nooit geprobeerdActualFantasy schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 13:55:
[...]
Sommige mensen... zucht.
Zou dat niet zijn: Werkelijke Fantasie?Hydra schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 16:15:
Godskolere. Ben ook even een middag weg, 100+ posts van Aktuele Fantasie versus de rest
[ Voor 20% gewijzigd door SinergyX op 29-05-2009 16:25 ]
Darkmoon Faire (de deal is alleen als mijn vriendin (healer priest) ook mee mag, maar meestal is dat geen probleem.Reboot schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 16:03:
[...]
welke server speel je? Onze guild zoek nog een goede rogue
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
nja je speel niet op mijn serverMeNTaL_TO schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 16:26:
[...]
Darkmoon Faire (de deal is alleen als mijn vriendin (healer priest) ook mee mag, maar meestal is dat geen probleem.
ik weet niet of jij geraid hebt met een lock, maar ik kan je garanderen dat je met alleen coa en 2/3 molten core lang geen 100% uptime hebt. Voor zowel 40/31 als 41/30 is het dps wise gezien beter om ook corruption te casten als target boven 35% is. Daarna kom je in je decimation weave en skip je corruption.Ryceck schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 16:15:
[...]
Helemaal waar. Gezien dat Corruption untalented inderdaad een low-damage dot is kan je die GCD (1.4sec) beter gebruiken voor het casten van een Incincerate daar dit per saldo meer damage oplevert.
Enige situatie dus waar je inderdaad Corruption gebruikt is wanneer je geen CoA kan gebruiken want je moet een shadow-dot up houden om goed gebruik te kunnen maken van Molten Core![]()
Corruption en CoA tegelijk up houden voor Molten Core heeft niet zoveel toegevoegde waarde daar je met 1 dot alleen (danwel Corruption danwel CoA) al praktisch 100% uptime hebt met 2/3 Molten Core.
Ik weet niet op wat voor gear niveau jullie zitten, en hoeveel dagen per week je wilt raiden, maar Denial (Alliance/Trollbane) zoekt nog zowel een goede rogue als priest. Wij zitten nu in Ulduar op 25man 12/14, en 10man 13/14. Misschien is het wat voor jullie http://www.denial-guild.com/index.php/board,11.0.htmlMeNTaL_TO schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 16:01:
[...]
Mazzelaar, onze GM is gestopt en is de gehele guild in notime uit elkaar gevallen en eigenlijk speel ik sindsdien niet echt meer, geen enkele gelijkwaardige guild schijnt een rogue te willen hebben (mijn vriendin, een priest healer is wel welkom), maar begin nu een beetje tussen het wal en het schip te vallen qua gear, geen guild zodat ik kan gearen en kan niet gearen omdat ik geen guild kan vinden. Een 25 man pug begin ik niet eens aan.
[ Voor 11% gewijzigd door junglebeast op 29-05-2009 18:32 ]
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Moet ik transferen waar ik niet echt zin in heb, maar bedankt voor het aanbod.HolyCorn schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 16:30:
[...]
ik weet niet of jij geraid hebt met een lock, maar ik kan je garanderen dat je met alleen coa en 2/3 molten core lang geen 100% uptime hebt. Voor zowel 40/31 als 41/30 is het dps wise gezien beter om ook corruption te casten als target boven 35% is. Daarna kom je in je decimation weave en skip je corruption.
[...]
Ik weet niet op wat voor gear niveau jullie zitten, en hoeveel dagen per week je wilt raiden, maar Denial (Alliance/Trollbane) zoekt nog zowel een goede rogue als priest. Wij zitten nu in Ulduar op 25man 12/14, en 10man 13/14. Misschien is het wat voor jullie http://www.denial-guild.com/index.php/board,11.0.html
Anoniem: 300823
[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 300823 op 30-05-2009 16:10 ]
Ik had beloofd nog even wat recht te zetten in verband met deze post. Waarschijnlijk kan het niemand van jullie iets schelen maar ik wil Hydra gewoon even op zijn nummer zetten.Hydra schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 12:12:
Jij hebt een rating van 1500, jij doet ook niks aan Arena. Sorry, maar ik kan ook wel een team maken en dan opeens claimen dat ik weet waar ik het over heb. Ik speel dit spel sinds beta, heb VEEL PvP gespeeld zoals je aan de BG rank van m'n mage kunt zien, en weet heel waarschijnlijk meer van PvP dan jij. Sowieso zijn de meeste mensen die zo gefrustreerd zitten te whinen meestal de types die de fout niet in de eerste plaats bij zichzelf maar bij de tegenstander zoeken.
Dat is een pve site, wat heb ik daar te zoeken ?
Ach, het kan mij niet zoveel schelen, maar nu ik weet hoe "veel" hydra gepvp'd heeft weet ik genoeg over al zijn reacties. Hij heeft gewoon simpelweg geen idee, en dat verklaart het helemaal.MrVegeta schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 09:45:
Dacht misschien kan je daar PVE'ers overtuigen dat PVE kansloos is en dat PVP the way to go is. Zoals je zelf ook al zei, dit is een veel meer PVE gericht forum, dus was heb je hier te zoeken? Je maakt jezelf alleen maar een makkelijk doelwit.
DM ?Anoniem: 244060 schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 10:01:
Is er iemand die wel eens met de creditcard heeft betaald
Zoja, stuur ff een DM
Direct MessageActualFantasy schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 10:07:
[...]
DM ?
Ik betaal altijd met CC, wat is je vraag ?
Per default wordt het een subscription. Dus als je na de betaling je account weer cancelled blijft je account wel actief maar word je CC de volgende maand niet weer "billed"Anoniem: 244060 schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 10:01:
Is er iemand die wel eens met de creditcard heeft betaald
Zoja, stuur ff een DM
[ Voor 31% gewijzigd door redfoxert op 30-05-2009 10:10 ]
hoeft niet perse maar mn vraag staat hierboven..redfoxert schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 10:09:
[...]
Ik betaal ook altijd met CC, wat is je vraag dat die persee in een DM moet ?
[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 244060 op 30-05-2009 10:11 ]
Ah nee, als je WotLK met een CC betaald dan word er niet automatisch een subscription aan gehangen nee.Anoniem: 244060 schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 10:10:
[...]
hoeft niet perse maar mn vraag staat hierboven..
[ Voor 21% gewijzigd door redfoxert op 30-05-2009 10:12 ]
[ Voor 89% gewijzigd door PromoX op 30-05-2009 10:44 ]
[ Voor 89% gewijzigd door PromoX op 30-05-2009 10:40 ]
Oke en als je subs betaald, gaat het dan wel automatisch of gwn eenmalig?redfoxert schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 10:11:
[...]
Ah nee, als je WotLK met een CC betaald dan word er niet automatisch een subscription aan gehangen nee.
Kun je instellen. Je kan kiezen voor een Subscription plan, of eenmalig elke keer.Anoniem: 244060 schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 10:28:
[...]
Oke en als je subs betaald, gaat het dan wel automatisch of gwn eenmalig?
[ Voor 13% gewijzigd door ActualFantasy op 30-05-2009 10:40 ]
[ Voor 14% gewijzigd door PromoX op 30-05-2009 10:48 ]
And I'm the only one and I walk alone.
Anoniem: 239805
[ Voor 37% gewijzigd door Chefbierrr op 30-05-2009 12:25 ]
Join the clubChefbierrr schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 12:19:
over PvP gesproken, ik blijf atm hangen op 1850 rating in 2s met mn DK omdat we veel problemen hebben resto druids die lekker in treeform blijven rondrennen. Ook al Peel ik de dps van mijn healer gaat hij toch altijd eerder naar de grond dan die druid waar ik soms gewoon geen deuk in krijg. HoTs HoTs HoTs, zucht...... Alleen druids die op een fout moment proberen te cyclonen of undergeared die te hoge crits vangen gaan sporadisch dood. Anders kan ik er echt jaren op blijven rammen naar mn gevoel. Alleen een ultra perfect getimede HoJ en Gnaw en silence "kan" weleens werken maarja dan moet je pala ook maar de bewegings vrijheid hebben omdat te kunnen doen.
Het vervelende is is dat ik meestal nog het dubbele dmg doe van de opponent ook, en dat valt dus blijkbaar op te vangen door instant casts![]()
. Ik weet dat het meer op Burst en switches gaat maar ik kan de druid niet met rust laten of we worden chain-cycloned en rooted. Vooral druid warrior is echt blablablabla.
Tot zover mijn arena frustraties
[ Voor 55% gewijzigd door Mektheb op 30-05-2009 15:13 ]
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Hoi ik ben net een Multibox team gestart dus als je wilt kan ik je wel recruiten zodat je ook triple XP hebt.Anoniem: 239805 schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 11:21:
Hee,
Ik wil weer beginnen aan WoW. Maar ik wil gebruik maken van de triple exp boost samen met iemand anders (dit gaat echt zooo veel sneller!!). Iemand geinteresseerd? Of weet iemand hoe je zo iemand kan vinden die hier ook geinteresseerd in is?
Groetjes,
Jizra
[ Voor 27% gewijzigd door ShadowBumble op 30-05-2009 16:09 ]
Let wel op! Als je hem recruit moet je samen met hem lvlen. 300% xp geld alleen als je samen monsters dood en de Quest inlevert als de ander er bij staat. Als dat niet je bedoeling was kan Jiz beter zelf gaan dualboxen of iemand anders proberen te zoeken.ShadowBumble schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 16:06:
[...]
Hoi ik ben net een Multibox team gestart dus als je wilt kan ik je wel recruiten zodat je ook triple XP hebt.
[...]
[ Voor 43% gewijzigd door Borgoth op 30-05-2009 18:21 ]
Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!
Dat is wel zo inderdaad wat hierboven staat had ik ook even niet aangedacht dat playtimes lastig te combineren zijn.Borgoth schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 18:16:
[...]
Let wel op! Als je hem recruit moet je samen met hem lvlen. 300% xp geld alleen als je samen monsters dood en de Quest inlevert als de ander er bij staat. Als dat niet je bedoeling was kan Jiz beter zelf gaan dualboxen of iemand anders proberen te zoeken.
Het beste kan je iemand nemen die je goed kent. Een vriend of je broer/zus. Je weet dan beter wanneer hij/zij online kan zijn en je eigen speeltijd daar op aan passen. (of de ander) Je bent namelijk tot lvl 60 alles met elkaar aan het doen om zo het maximale uit je RaF te halen.
Ik ben zelf begonnen met WoW op uitnodiging van een vriend. We zaten bij elkaar in de klas en hadden dezelfe reistijd. Als je thuis komt slinger je WoW en skype aan. (aanraader trouwens, voicechat! Veel makkelijker dan typen)
Staat in de screenshotAnoniem: 244060 schreef op zondag 31 mei 2009 @ 09:29:
Ik hoop echt dat iemand hier antwoord op kan geven.
Met welke addons is dit gemaakt..
http://yfrog.com/14screenshot052709221935j
ik vind hem echt geweldig
Wilt u zo vriendelijk zijn mij een PM te sturen voor uw multiboxteampjeShadowBumble schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 16:06:
[...]
Hoi ik ben net een Multibox team gestart dus als je wilt kan ik je wel recruiten zodat je ook triple XP hebt.
Liefdagboek,
Zoals hierboven al gezegt ben ik een Multi box team gestart , keyclone gekocht , 2de account en gewoon eens spelen na een uurtje gepielt met de macro's en setup van o.a. Jamba heb ik dus nu een hele mooi Dual Box die gister in 3 uur played van lv1 naar lv10 ging waarvan ik ongeveer 45 tot 60 minuten heb lopen testen met verschillende combinaties van macro's.
En ik moet je vertelen jeetje wat gaat dat snel zeg met die triple XP increase en ook nog een rested bonus vanavond, het plan is om het als volgt te doen.
Mijn Mages ( Mezar & Messa op Scarshield Legion ) zijn nu lv10 en dan een aantal keer door DM heen en op lv15 naar stockades lv 20 richting SM Cath en hier blijf ik tot een level of 40. Dan tussen 40 en 45 weer een beetje grinden en dan op 45 starholme in
Vanavond eerst nog een Ulduar Raid en daarna weer lekker verder gaan met me Mages. Ik heb ook nog een pally at level 22 dus ik alle spare levels ga geven to 60 99% dan heb ik igg alvast een Mage en Pala op lv60 en dan gaan we voor een Priest.
Nee want ik heb de screen van curse en bij diegene werkte pitbull niet, die zag geen instellinge.ShadowBumble schreef op zondag 31 mei 2009 @ 10:45:
[...]
Staat in de screenshotPitbull is de addon naam
Anoniem: 252101
ZF geeft ook wel leuke experience van 40 tot 45, zeker met triple exp (Op mn rogue met +10% exp shoulders in 3 runs 2 dings)ShadowBumble schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 16:06:
Mijn Mages ( Mezar & Messa op Scarshield Legion ) zijn nu lv10 en dan een aantal keer door DM heen en op lv15 naar stockades lv 20 richting SM Cath en hier blijf ik tot een level of 40. Dan tussen 40 en 45 weer een beetje grinden en dan op 45 starholme in
Anoniem: 230001
omdat een rogue gwoon een brakke classe is tegen alles wat plate is. en dat loopt er dus veel rondAnoniem: 230001 schreef op zondag 31 mei 2009 @ 13:57:
Ligt het aan mij of zijn de rogues bijna uitgestorven? Ik zie er vrijwel niet een meer, zelfs in BG's is het een stuk veiliger geworden voor clothies. Toen ik een paar jaar terug begon verzoop je in de rogues en nu zie ik ze nergens meer (ook niet als ze niet stealth zijn).
Veel rogues zijn naar DK gererolledAnoniem: 230001 schreef op zondag 31 mei 2009 @ 13:57:
Ligt het aan mij of zijn de rogues bijna uitgestorven? Ik zie er vrijwel niet een meer, zelfs in BG's is het een stuk veiliger geworden voor clothies. Toen ik een paar jaar terug begon verzoop je in de rogues en nu zie ik ze nergens meer (ook niet als ze niet stealth zijn).
Brakke class... heb je uberhaupt weleens een rogue gespeeld? No offence, maar je klinkt weer als de zoveelste gast zonder onderbouwing.HStyles schreef op zondag 31 mei 2009 @ 15:25:
[...]
omdat een rogue gwoon een brakke classe is tegen alles wat plate is. en dat loopt er dus veel rond
Daar gaat het niet om, het gaat om het principe dat elke rogue eigelijk beter af is rond te rennen met een DK, gratis en 2x meer imba met een OP flavah. Ook al kan je met rogue 10x beter spelen, een DK blijft gewoon 10x beter in easy button mode.PcManiaxx schreef op zondag 31 mei 2009 @ 17:19:
Brakke class... heb je uberhaupt weleens een rogue gespeeld? No offence, maar je klinkt weer als de zoveelste gast zonder onderbouwing.
[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 31-05-2009 18:52 ]
Een paar suggesties.Mektheb schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 15:05:
Niemand zegt dat ze je niet geloven >.<
Tis gewoon overduidelijk Dks Pally's Druids > iedereen ownen
in s1 ownde elke lock > iedereen
in s2 waren het ook druids die samen met priests en locks goed waren
in s3 waren het voorall Shammy Warrior Druid die lekker bezig waren
en toen ben ik er mee gekapt![]()
PvP is imballanced and will never be balanced
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Dat elke rogue beter af is om een dk te nemen? Dude, waar heb jij al die tijd gezeten?SinergyX schreef op zondag 31 mei 2009 @ 18:52:
[...]
Daar gaat het niet om, het gaat om het principe dat elke rogue eigelijk beter af is rond te rennen met een DK, gratis en 2x meer imba met een OP flavah. Ook al kan je met rogue 10x beter spelen, een DK blijft gewoon 10x beter in easy button mode.
Dus zal me weinig verbazen als inderdaad een berg is overgegaan naar DK, samen met een aardige groep hunters.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
In het zelfde spelletje waar je haast geen rogues meer ziet en enkel DK's, duh..PcManiaxx schreef op zondag 31 mei 2009 @ 20:01:
Dat elke rogue beter af is om een dk te nemen? Dude, waar heb jij al die tijd gezeten?
Haha, dit noem ik nou geblaat. Tankwise niet? Natuurlijk zie jij op jouw server alleen maar DK's, omdat je PVE speelt? Kom maar naar Magtheridon en je piept wel anders.SinergyX schreef op zondag 31 mei 2009 @ 20:10:
[...]
In het zelfde spelletje waar je haast geen rogues meer ziet en enkel DK's, duh..
Het zal mn achterwerk roesten of een rogue nu echt zo ubah is, DK is gewoon 10x makkelijker en haalt nagenoeg hetzelfde. DPS wise makkelijk, tankwise heeft een rogue niet eens kans. Melee wise heeft mening team 20x meer keuze dan 'enkel spec melee' rogues.
Het is de simpele reden waarom enorm veel mensen hun rogue hebben opgegeven. (want al waren ze nu nog steeds zo goed, waar zijn ze dan allemaal?).
[ Voor 21% gewijzigd door SinergyX op 31-05-2009 21:02 ]
Mensen miepen teveel over 2v2. 2v2 is niet gebalanceerd en zal dat ook nooit gaan zijn. 3v3 en vooral 5v5 zijn veel gebalanceerder. Blizzard gaat niet proberen 2v2 te balanceren omdat ze dat gewoon niet gaat lukken. Sommige classes zijn gewoon anticlasses voor andere classes, en sommige combo's zijn gewoon relatief sterk gewoon omdat de core mechanics van het spel nu eenmaal op een bepaalde manier werken.MysticSnake schreef op zondag 31 mei 2009 @ 19:45:
Nu denken jullie misschien dat dit een nieuwe whine-post is maar niets is minder waar. Ik komt met 5 duidelijke ideeën voor PvP change. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden. Je hoeft het zeker niet met me eens te zijn, maar geef dan aub aan met wat je het niet eens bent en waarom niet.
[ Voor 19% gewijzigd door Hydra op 31-05-2009 22:57 ]
Steam: CatBearCow
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq