Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 191 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 45.401 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schalkie
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

Schalkie

mac enzo.

Na ongeveer 3 weken geleden gererolled te zijn naar een Warlock (voorheen een holydin maar die zijn schwer onder de maat om te stacken in Ulduar, en we hadden eigenlijk maar 1 raidende lock in de guild). Was mn gear en inmiddels mn prestatie op de class inmiddels goed genoeg om mee te gaan naar 10man Firefighter (Mimiron hard mode). Echt een toffe fight, beste try tot nu toe was 4/5/13%.

Tevens blij met mijn keuze om Warlock te gaan spelen, heb er altijd al 1 willen hebben sinds vanilla launch. Met het gearen heb ik onwijs veel mazzel/support gehad, was op een zondag 80 gedinged en op maandag liep ik rond ik bijna full t7.5 met turning tide. Inmiddels 4pc t8 en ik kan rond de 5-6k dps pushen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:33

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

10M ulduar clear :). Yogg Soran is vrij makkelijk. Phase 1 is prima te doen als niemand clouds pakt. Phase 2 is prima te doen als er goede DPS is. Phase 3 is aardig te doen als de inkomende adds gauw worden opgepakt.

Al met al, ulduar leuke instance! Nu is alleen de vraag of we ons moeten richten op hard modes... hm mss maar wel :). Ipv een avond clearen.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-05 09:43
rogues een brakke class? uuh wat??? RMP in 3s heerst nog altijd en RP in 2s is de meest gespeelde combo in de top100... sterker nog de rank 1 2800+ rating team in 2s is... jawel :rogue priest.

[ Voor 25% gewijzigd door Chefbierrr op 01-06-2009 02:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mili
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-05-2024
MrVegeta schreef op maandag 01 juni 2009 @ 02:00:
10M ulduar clear :). Yogg Soran is vrij makkelijk. Phase 1 is prima te doen als niemand clouds pakt. Phase 2 is prima te doen als er goede DPS is. Phase 3 is aardig te doen als de inkomende adds gauw worden opgepakt.

Al met al, ulduar leuke instance! Nu is alleen de vraag of we ons moeten richten op hard modes... hm mss maar wel :). Ipv een avond clearen.
hard modes zijn niet meer dan een gear check.
10-man hard modes moet je eigenlijk in 226 gear doen.
ik zit in een 25-man guild en heb dus redelijk goede gear voor 10-man en wij doen zonder problem XT-002 , Thorim, Hodir hard mode en dan zijn we nog in 1 avond klaar. :D
zelf met een niet ideale set-up
volgende week maar even zorgen dat we dat quest item krijgen om algalon te unlocken

[ Voor 5% gewijzigd door Mili op 01-06-2009 06:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Skills > Gear. En de gevechten zijn een stuk dynamischer met hard mode. Er gebeurt vaak meer daarvooor heb je natuurlijk wel goede gear nodig.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 252101

Gisteravond Thorim down op Heroic (niet hard mode). Na verschillende wipeavonden, een wipe op 0%(Lol @ 300k hp left) ging hij down in 3de try gisteravond. Daarna guild first Freya en Iron Council 1shot. (niet erg lastig, hoewel mensen wel failden op Freya "LIFEBINDERS GIFT HEALS HER, KILL IT!!!") Desondanks binnen de enrage timer neer, en een Fragment of Val'nyr gedropped. Ging naar de Gleader, how come I'm not surprised? ;) Maarja het is voor het betere, omdat ik eraan zit te denken rogue te rerollen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-05 15:52
Chefbierrr schreef op maandag 01 juni 2009 @ 02:32:
rogues een brakke class? uuh wat??? RMP in 3s heerst nog altijd en RP in 2s is de meest gespeelde combo in de top100... sterker nog de rank 1 2800+ rating team in 2s is... jawel :rogue priest.
Ja maar rogues zuigen, jeweets!!!!111

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamoraak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 30-04 17:17
Alsof een Rogue veel moeilijker is om te spelen dan een DK. Alle DPS classen zijn gewoon makkelijk om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Een healer, da's pas moeilijk!

_/-\o_ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamoraak
Ja, een healer is het moeilijkste om te spelen vind ikzelf. Ben nu een Shammy aan het levelen, wil hem op 80 resto maken. Maar ik vind DK nog steeds de leukste melee class. Instant attacks spammen ftw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MrVegeta schreef op maandag 01 juni 2009 @ 13:08:

Healer vind ik makkelijker dan DPS in PvE, lol. Als ik moet DPSen let ik veel te veel op mn cooldowns/procs zodat ik de max uit mn DPS kan halen, als healer hoef ik dat niet zozeer te doen voor mijn gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamoraak
Alsof op je procs en cooldowns letten zo moeilijk is. En wat wil je dan doen als iets procs, het proct en je hit mischien harder maar wat zou je dan zo speciaal moeten doen? En op je cooldowns letten is ook niet zo moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:42

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Beetje een cirkeltje :) Als tank (nu 75) moet ik gewoon vertrouwen dat de healer mij in leven houd, waar de DPS mij moet vertrouwen dat ik alles agro hou. De healer vertrouwt er weer op dat de DPS niet in de foute 'OMG ZE VOIDZ!!' gaat staan en de mobs optijd neer maait voordat healer OOM gaat.

Mijn healer is nog te laag om te zeggen of het moeilijker is, maar heeft wel veel meer 'oh fuck' momenten, dan de juiste keuze maken wel heal je gaat gebruiken (wat doet de boss, hoe is de tank, wat is er op cooldown etc)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:41
Zamoraak schreef op maandag 01 juni 2009 @ 14:22:
Alsof op je procs en cooldowns letten zo moeilijk is. En wat wil je dan doen als iets procs, het proct en je hit mischien harder maar wat zou je dan zo speciaal moeten doen? En op je cooldowns letten is ook niet zo moeilijk.
Zorgen dat je je CD's gebruikt terwijl bijv je trink's proccen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

procs + cooldowns + hp + positioning + ventrilo + evt LoH/Sacrifice MT+bubble + threat

Ik kan vast nog wel meer bedenken als ik er voor ga zitten.
Maar wat ik aangeef, is de combinatie van alles waar ik mee bezig ben als DPS, meer is dan wat ik doe als healer zijnde, waar ik alleen maar ventrilo, LoH/Sacrifice en hp in de gaten houd te houden, hoewel ik HP vanzelf al zie in mn GRID, dus dat is eigenlijk ook bijna geen werk. Zelfs positioning heb ik weinig problemen mee als healer, omdat ik toch altijd op range sta, terwijl ik anders melee ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-04 17:08

PromoX

Flying solo

Ik heb een aantal berichten uit dit topic verwijderd. Nogmaals: slowchat, getroll en geflame hoort hier niet thuis. Hou het een beetje nuttig en vriendelijk.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mili
sorry maar volgens mij heb jij je dan nooit verdiept in balance druids.
we hebben treants die we vlak voor de heriosm in willen zetten. we hebben de t8 4-set bonus die we niet willen missen. je moet inschatten of de ecplise proc het waard is om dat type spell te gaan casten(er is een wereld van verschil in het spammen van starfire en wrath)
je wilt je moonfire up houden, je wilt je insect swarm altijd up hebben.(ivm die t8 4-set proc)
en tot een maand geleden hadden we ook nog improved faerie fire waarvoor we verantwoordelijk waren.

nee hoor ik heb niks om op te letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
MrVegeta schreef op maandag 01 juni 2009 @ 13:08:

Heus wel!!!111 ;)

Ik vind een healer wel 'spannender' dan DPS classes omdat je echt niet kunt slacken, maar tegenwoordig zijn de bossfights wel zo dat iedereen gewoon goed op moet letten kwa voidzones e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:57
Mili schreef op maandag 01 juni 2009 @ 18:19:
[...]

sorry maar volgens mij heb jij je dan nooit verdiept in balance druids.
we hebben treants die we vlak voor de heriosm in willen zetten. we hebben de t8 4-set bonus die we niet willen missen. je moet inschatten of de ecplise proc het waard is om dat type spell te gaan casten(er is een wereld van verschil in het spammen van starfire en wrath)
je wilt je moonfire up houden, je wilt je insect swarm altijd up hebben.(ivm die t8 4-set proc)
en tot een maand geleden hadden we ook nog improved faerie fire waarvoor we verantwoordelijk waren.

nee hoor ik heb niks om op te letten.
Heb nog niet moonkin na 3.1 gespeeld maar daarvoor was het niet echt moeilijk. Dots refreshen zodra ze zijn afgelopen (behalve tijdens Eclipse) en verder Starfire spam als Eclipse van cooldown af is. In het begin is het wel even wennen maar op gegeven moment gaat dat ook allemaal op automatische piloot. Het grootste verschil tussen dps en healer vind ik gewoon dat als er even iets misgaat of wat dan ook je als dps gerust even paar seconden kan slacken met optimale dps om jezelf goed te positioneren of whatever, maar dat dit als healer vaak onmogelijk is omdat er anders mensen doodgaan. Als dpser ben je alleen verantwoordelijk voor jezelf en dat is wel erg relaxed spelen hoor. :P
Maar ja, als je echt pr0 dps wilt doen en echt álles eruit wilt knijpen is hier inderdaad wel skill voor nodig. Echter is dat kleine beetje extra dps vaak niet de reden om te wipen maar eerder de domme fouten of keiharde slack van anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mili
Thijs schreef op maandag 01 juni 2009 @ 19:51:
[...]

Heb nog niet moonkin na 3.1 gespeeld maar daarvoor was het niet echt moeilijk. Dots refreshen zodra ze zijn afgelopen (behalve tijdens Eclipse) en verder Starfire spam als Eclipse van cooldown af is. In het begin is het wel even wennen maar op gegeven moment gaat dat ook allemaal op automatische piloot. Het grootste verschil tussen dps en healer vind ik gewoon dat als er even iets misgaat of wat dan ook je als dps gerust even paar seconden kan slacken met optimale dps om jezelf goed te positioneren of whatever, maar dat dit als healer vaak onmogelijk is omdat er anders mensen doodgaan. Als dpser ben je alleen verantwoordelijk voor jezelf en dat is wel erg relaxed spelen hoor. :P
Maar ja, als je echt pr0 dps wilt doen en echt álles eruit wilt knijpen is hier inderdaad wel skill voor nodig. Echter is dat kleine beetje extra dps vaak niet de reden om te wipen maar eerder de domme fouten of keiharde slack van anderen.
fights als hodir hard mode, malygos 6 minute zijn heel tight qua dps als je 6 sec niet kan dps'en is het basicly een wasted try. dus wat dat betrefd is dps net zo belangrijk als healers maar
einde discussie wat mij betrefd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 270238

Zucht, in dit tempo gaat het nog lang duren voordat ik mijn eerste Yogg-saron kill op 25 man ga zien. Het is altijd wel een bepaalde groep die ineens afhaakt zodra je op een wat lastiger stuk komt. Tegenwoordig zijn het de healers :/.

Nu kan ik ze ook niet kwalijk nemen hoe slecht er door sommige wordt gespeeld. Met 5 man als execute team, weet met het nog te presteren om een aantal green clouds te raken. Dit duurde tot 22:45, toen er een healer DCde en we niet verder konden.

Voor vandaag hadden we dezelfde setup... maar ik geef ze nog maar eens een dag off... kan beter van de zon genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb gisteren mijn eerste mainspec part mogen looten! T8.5 chest (ik had eerst een T7)!!

Kostte me wel al mijn DKP, haha (ik had 235, bid 220). Maar ben blij dat ik eindelijk eens een item voor mn mainspec heb kunnen looten, hoewel ik het jammer vind dat er mp5 op de chest zit ipv haste. :)

Ik denk toch dat ik een haste setje ga aanhouden voor een aantal fights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:19

Auredium

Informaticus Chaoticus

Eigenlijk niet zo heel erg veel gedaan dit weekend. Het belangrijkste was dat ik eindelijk genoeg WG marks had voor de headgear daarvan. Verder heb ik een ring vervangen, van blue naar epic waar ik wel blij mee was. :) Ik zie iig dat mijn DPS weer een stukje is gestegen. Ik ben inmiddels bezig met het sparen voor een epic pants. Nog 7 shards voor de Black War Mammoth.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-05 08:35
Ik ben benieuwd,

als alles goed gaat vanavond raiden in een (voor ons) progressie raid :). (Sarth +1D normal). We lopen zeker niet voorop, maar dat mag de pret niet drukken.

Da laatste keer Sarth normal liep best goed. (Wel 1 wipe door een drake als ongelukkige add tijdens trash clearen).

Trouwens welk heriloom weapon raden jullie aan voor een feral druid? Ik denk aan de dagger.
En welke enchants komen dan het beste uit?

Mijn kleine druid is nu level 28, en komt in de buurt van 29. Maar zijn wapen kan wel worden vervangen. (Heeft die dagger uit DM met +5 crit, maar weapon damage is minder belangrijk voor een druid). Druid speelt wel lekker weg (op dit level iig).

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Hier is het raiding ook vrij hard een drama, wat nieuwe mensen mee waardoor de DPS enorm laag ligt. Gister met moeite Freya/Thorim down dus vanavond naar Mimiron ugh. Woensdag 10m raiden (trollie je staat op calender als je mee wilt).

Zit alleen te denken of we een "speedrun" moeten doen of kijken naar hard modes. Flame gaan we iig met 2 of 3 towers up doen en Freya ook met 1 tree. XT lijkt me ook erg gaaf om te proberen, Hodir is simpleweg DPS er uitblaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

_Peter2_ schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 09:02:
Trouwens welk heriloom weapon raden jullie aan voor een feral druid? Ik denk aan de dagger.
En welke enchants komen dan het beste uit?

Mijn kleine druid is nu level 28, en komt in de buurt van 29. Maar zijn wapen kan wel worden vervangen. (Heeft die dagger uit DM met +5 crit, maar weapon damage is minder belangrijk voor een druid). Druid speelt wel lekker weg (op dit level iig).
Dagger? Dus ik neem aan dat je druid Feral is?

Persoonlijk vind ik die daggers niet echt ideaal voor Feral Druid, maar het is wel de beste keuze als je persé een Heirloom wapen wil hebben.

Mimiron hebben we gister ook op gefailed, zelfs ik :( Fail @ evaden rocket strikes / teveel naar grid staren (MOAR HOLY LIGHT GOGOGO - Oh shit I died :')). Hodir wel 1shot. Ons probleem lag blijkbaar puur bij Thorim.

Ik verveelde me trouwens op trash, 17k HPS gehaald :P Pics or it didn't happen? Oke wacht even tot ik thuis ben :P

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 252101 op 02-06-2009 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-05 21:39

Maduth

Probeersel

Nou, toch maar aan het boxen geslagen. Afgelopen weekend een paar uur gelvled maar viel me zwaar tegen. Na 8 uur pas lvl 14 met twee chars (maar wel incl. profs op een lekker lvl). Eerste paar uur natuurlijk wat vogelen maar daarna op zich nog wel kunnen scoren. Maar een hoop fine tunning is nog wel noodzakelijk, vooral dat mijn "slave" snel broken is met following. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik zat gister avond Street Fighter4 te spelen tijdens de trashpacks, wat gewine over. En dan bij Hodir iedereen er uit blaffen. Holy Priest is zo makkelijk :| . Maar wel leuk en da's ook wel belangrijk. Als ik een andere class zou spelen dan een pala/warrior tank (of mss een druud). Geen ranged DPS in ieder geval, geloof dat je IQ met de helft zakt als je ranged DPS bent.

"Stop DPS on the water spirit"
"Water spirit died"
"FFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUU"

En daar zit je dan als healer je best te doen.

[ Voor 55% gewijzigd door MrVegeta op 02-06-2009 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

Met alle drama die ik hier over raids hoor. Wij hebben gisteren de hele avond mimiron op 10 man geprobeerd.

In het begin waren er in p1 al doden, aan het eind kwamen we zonder doden in p4. Helaas waren we wat laat begonnen, maar binnenkort is hij dood. Ik heb wel het gevoel dat we op het randje van ons kunnen spelen met onze huidige gear. Er zit geen enkele marge in de dps en healer mana meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Healer mana, hm je hebt toch ongeveer 20sec om te regennen tussen de fases, proc wat spir/regen trinkets, mana tide en je bent weer full toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Maduth schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 09:49:
Nou, toch maar aan het boxen geslagen. Afgelopen weekend een paar uur gelvled maar viel me zwaar tegen. Na 8 uur pas lvl 14 met twee chars (maar wel incl. profs op een lekker lvl). Eerste paar uur natuurlijk wat vogelen maar daarna op zich nog wel kunnen scoren. Maar een hoop fine tunning is nog wel noodzakelijk, vooral dat mijn "slave" snel broken is met following. :(
Jamba, auto follow after combat ;) Leer je snel mee werken, enkel auto attack is even wennen.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MrVegeta schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 09:57:
Healer mana, hm je hebt toch ongeveer 20sec om te regennen tussen de fases, proc wat spir/regen trinkets, mana tide en je bent weer full toch? :)
Divine Plea O+

En soms judge ik stiekem wisdom en slap ik hem een paar keer. :) Chance on hit voor mana regen ,zit ik binnen no time bijna vol :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-05 16:37

Tao

DPC DE_KOMETEN

MrVegeta schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 09:49:
... Als ik een andere class zou spelen dan een pala/warrior tank (of mss een druud). Geen ranged DPS in ieder geval, geloof dat je IQ met de helft zakt als je ranged DPS bent.
...
En daar zit je dan als healer je best te doen....
Dat zal het dan zijn als ik m'n moonkin speel :)
Het speelt een stuk relaxter. Oh wacht, dat komt omdat ik 3.5 - 4k dps doe (in heroics minder ja).

Range dps heeft zo z'n voordelen ja. Alert blijven op wanneer wat nodig is heeft vlg. mij wat minder met je class te maken. Gisteren een heroic CoStrat gedaan met m'n moonkin. Blijken 2 dps gewoon afk te gaan....
Een instance joinen en dan afk.... right.
Die dus maar gedumpt en vanwege de tijd (1 uur 's nachts) konden we geen vervanging krijgen. Met 3 man het verder uitgespeeld.
Op dat soort momenten merk ik weer dat de teamplay essentieel is en elke rol (tank, healing, dps) even belangrijk is.

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
MrVegeta schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 09:49:
Ik zat gister avond Street Fighter4 te spelen tijdens de trashpacks, wat gewine over. En dan bij Hodir iedereen er uit blaffen. Holy Priest is zo makkelijk :| . Maar wel leuk en da's ook wel belangrijk. Als ik een andere class zou spelen dan een pala/warrior tank (of mss een druud). Geen ranged DPS in ieder geval, geloof dat je IQ met de helft zakt als je ranged DPS bent.

"Stop DPS on the water spirit"
"Water spirit died"
"FFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUU"

En daar zit je dan als healer je best te doen.
DPS > all, if dps isn't working for you, you just need more :P
Alliance Argent tournament pets worden al cheaper :P gisteren Dun Morogh cub gehaald voor 1k gold ^^

Gisteren op Vezax, 1e try, alles ging wel aardig. opeens spawnt de Saronite Animus.
Op vent
mage1: uh i think we just entered hard mode
rl: huh? what? didn't we kill a vapor?
healer1: uh no, we didn't need the mana yet.

Ondertussen al halve ranged dps uitgemoord omdat die wel al op de animus zaten 8)7
Maarja daarna ging het niet echt lekker meer, focus was weg ofzo.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Maduth schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 09:49:
Jamba, auto follow after combat ;) Leer je snel mee werken, enkel auto attack is even wennen.

Niet alleen dat, mijn bloody druide pakt te snel aggor ;-). Ook nog een loot probleem, telkens van scherm wisselen werkt soms niet. Heb twee schermen en dat switchen wil soms niet lukken. Aldoende leert me :)

Vanavond of morgen de DM in met een booster :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:57

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Lief dagboek,

Wederom een druk weekend geweest we zullen beginnen met mijn Main Warrior, we hadden zowel Zaterdag als Zondag 25m raids ( normaal gesproken is dit op zaterdag maar zondag kwam erbij ).

Op Zaterdag hadden we relatief weinig gedaan Maly en beetje eerste paar Boss in Ulduar clearen. Wat er goed ging voor de rest weinig gedaan. Zondag zijn we terug gegaan naar Ulduar25 en hebben we Kolgarn geoneshot en onze Guild First kill op Auriaya na een try of 3. Hierna hebben we nog even een tijdje op Thorim staan oefenen echter helaas gingen de mensen die achter in de Ring blijven hard neer waardoor iedereeen in het event gewiped word.

Nadat mijn Dual Box Team Vrijdag achter gebleven was op lv16 heb ik Zaterdag en Zondag na de raids nog even hard door gestampt hiermee om Gisteravond ui te loggen op lv26. Ik heb tot lv16 volledig untalented rond gelopen dus ik vone het wel weer tijd worden om te gaan trainen ( had ik vanaf level11 al niet meer gedaan ) en al mijn talent points even te besteden.

Mijn Leader Mage ( Mezar ) heb ik volledig Frost gespecced terwijl mij andere Mage volledig fire is wat een zeer leuke combinatie opleverd. Aangezien Frost echt net iets sneller cast krijg je dus eerst een slow target en daarna een Fireball erover heen. Hoewel het af en toen nog behoorlijk kloten is i.v.m. alle keybinds vind ik het toch redelijk goed gaan.

Vanavond maar een kijken of we richting de 35 kunnen komen op mijn Mages aangezien het wel erg fun is om te dual boxen en het wel erg bizar hard gaat.
Maduth schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 10:11:
[...]

Niet alleen dat, mijn bloody druide pakt te snel aggor ;-). Ook nog een loot probleem, telkens van scherm wisselen werkt soms niet. Heb twee schermen en dat switchen wil soms niet lukken. Aldoende leert me :)

Vanavond of morgen de DM in met een booster :+
Gewoon in keyclone Follow Focus Mouse aanzetten dan kan je gewoon je muis van het ene scherm naar het andere bewegen en dat word vanzelf het andere window actief werkt bijzonder lekker.

[ Voor 17% gewijzigd door ShadowBumble op 02-06-2009 10:18 ]

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-05 21:27
Eindelijk Mimiron pre-nerf down
Niet dat ik het erg vind nu is echt gewoon irritant, spinning up, overcharge + rockets op een moment :X

Op dit moment gaan de meeste dood aan rockets, fase 1 zolang melee maar niet over bombs rent is weinig moeilijks aan, fase 2 behoorlijk healer heavy, maar fase 3 is vrij simple.
1 Warrior gaat kitten (Piercing Howl)
1 Prot Pala (me) Bomb killing. (Blijf prot 3% less dmg is best veel en eventueel tank dood op kunnen vangen)
1 DK Tanked de Assualt Bots (zolang je de cast die ze doen maar interrupt is dat prima te doen blijkbaar)
Fase 4 is gewoon messy

Vanavond Yogg doen op 10 man, yumm.
We gaan volgende reset ieder geval eens wat meer hardmodes doen op 10 man,
Freya 1 Up, Thorim, Flame (duh easy mode), Hodir (hopelijk, als de buffs goed krijgen)
Mimirion, General, Yogg is nog beetje te vroeg. helaas doen 10 man maar 2 dagen normaal, we hadden deze week er 3

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Daarom gebruik ik die raf60 guide, deze heeft maar een erg kleine hoeveelheid quests waar je moet looten, de rest pak ik op met mn main en als die vol zit een trade naar slave. Principe moet je op je main altijd de agro char hebben, uitzondering enkel met een hunter, waar je pet tot ergens lvl40 altijd agro zal hebben.

Kwam van het weekend nog een warrior/priest dual tegen, lijkt me toch erg interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Bokkie schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 10:10:
[...]

DPS > all, if dps isn't working for you, you just need more :P
Alliance Argent tournament pets worden al cheaper :P gisteren Dun Morogh cub gehaald voor 1k gold ^^

Gisteren op Vezax, 1e try, alles ging wel aardig. opeens spawnt de Saronite Animus.
Op vent
mage1: uh i think we just entered hard mode
rl: huh? what? didn't we kill a vapor?
healer1: uh no, we didn't need the mana yet.

Ondertussen al halve ranged dps uitgemoord omdat die wel al op de animus zaten 8)7
Maarja daarna ging het niet echt lekker meer, focus was weg ofzo.
:D ! Vezax, wat een drol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 263143

Na een lange tijd stilgestaan te hebben ben ik terug begonnen met het verder levelen van mijn orc hunter. Deze is gisteren 69 geworden.
Blijf ik best nog verder levelen in outland tot level 70 (of eventueel nog verder) of ga ik betere xp/gear krijgen als ik naar Northrend trek?

Worden hunters in de raids nog veel gevraagd of zijn deze wat achteruit geschoven tov andere classes?

dit is armory link
http://eu.wowarmory.com/c...hamber+of+Aspects&n=Lakke

ik heb geen idee of ik voor mijn level goed zit met mijn stats / talents , alle hulp en adviezen hierbij zijn welkom :)

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 263143 op 02-06-2009 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

SinergyX schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 10:19:
Daarom gebruik ik die raf60 guide, deze heeft maar een erg kleine hoeveelheid quests waar je moet looten, de rest pak ik op met mn main en als die vol zit een trade naar slave. Principe moet je op je main altijd de agro char hebben, uitzondering enkel met een hunter, waar je pet tot ergens lvl40 altijd agro zal hebben.

Kwam van het weekend nog een warrior/priest dual tegen, lijkt me toch erg interessant.
Die heb ik dus gedownload , maar begint pas bij lvl 23 voglens mij (of ik heb iets stoms gedaan, wat natuurlijk goed zou kunnen :+).

Even gechecked hoe ik het doe. Tourguide gedownload plus die twee andere RAF files. Extracted en daarna die 2 extra files in de folder van Tourguide gedaan. Ingame zie ik dan dat de guide pas begint van lvl 23.

Zal vanavond die andere tips even instellen :)

[ Voor 13% gewijzigd door Maduth op 02-06-2009 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
Tenzij er overvloed is aan hunter, nah

En "goede" players zijn welkom, we hebben ook hunter hoe die gast het doet weet ik niet, maar staat bijna altijd boven de andere hunters, en gaat maar zeer weinig mee op raids :S
Heeft zijn macro's etc geshared en dan nog.

Van goede players (welke class dan ook) kan je nooit genoeg hebben.

[ Voor 4% gewijzigd door Teunis op 02-06-2009 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanass
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-05 18:13
ShadowBumble schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 10:17:
[...]
Gewoon in keyclone Follow Focus Mouse aanzetten dan kan je gewoon je muis van het ene scherm naar het andere bewegen en dat word vanzelf het andere window actief werkt bijzonder lekker.
Eigenlijk alleen maar nodig voor questdrops. Voor de rest gewoon loot op FFA zetten en alles door je main laten looten. Ik probeerde daarom ook zo veel mogelijk "kill X" quests op te pikken en zo weinig mogelijk "loot X" quests.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Devish
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-04 17:59
Anoniem: 270238 schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 08:32:
Zucht, in dit tempo gaat het nog lang duren voordat ik mijn eerste Yogg-saron kill op 25 man ga zien. Het is altijd wel een bepaalde groep die ineens afhaakt zodra je op een wat lastiger stuk komt. Tegenwoordig zijn het de healers :/.

Nu kan ik ze ook niet kwalijk nemen hoe slecht er door sommige wordt gespeeld. Met 5 man als execute team, weet met het nog te presteren om een aantal green clouds te raken. Dit duurde tot 22:45, toen er een healer DCde en we niet verder konden.

Voor vandaag hadden we dezelfde setup... maar ik geef ze nog maar eens een dag off... kan beter van de zon genieten.
Sorry Laylah
Ziggo
Groepsstoring
van zondag 31 mei 07.59 uur tot dinsdag 2 juni 07.56 uur
De eerder vermelde storing op Radio 227 is verholpen
Ik denk dat ik maar eens ga overstappen van ziggo, de laatste twee weken is het echt hopeloos met de verbinding.

Gisteren in ieder geval even de emalon achievement gehaald op normal en heroic..die had ik nog niet i.v.m met mijn 2 maanden stop. Zit zowieso al te kijken welke achievements ik nog wel en niet heb...het zijn er bar weinig. Volgens mij ben ik constant in de war met mijn andere character die al wel aardig wat heeft. Daarnaast YG25 geprobeerd, leuk gevecht en lekker uitdagend behalve dat na 5 tries nog mensen in de clouds komen...en maar op ventrilo roepen: "Move it ppl, cloud from the left/right" |:(

Vanavond weer proberen als Laylah ons geen dagje vrij geeft O-)

Devish the Immortal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Maduth schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 10:23:
Die heb ik dus gedownload , maar begint pas bij lvl 23 voglens mij (of ik heb iets stoms gedaan, wat natuurlijk goed zou kunnen :+).

Zal vanavond die tips even instellen :)
Hij begint netjes bij lvl1, start gebied van de Bloodelfs. Dus waarschijnlijk iets niet goed ingesteld.
Ik gebruik verder geen focus dingen oid, heb enkel hotkeys en werkt allemaal best :)
Anoniem: 263143 schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 10:21:
Worden hunters in de raids nog veel gevraagd of zijn deze wat achteruit geschoven tov andere classes?
Je valt onder 'ranged DPS', al zie ik er wel steeds minder. Ben benieuwd of ze ook nog met nieuwe bullets/arrows uitkomen, zover ik weet schalen die niet meer door naar Ulduar toe. (kwam ergens zo'n chart tegen, waar toch een gaatje onstond).

Speel zelf amper meer op mn hunter, de lol is er vanaf en in PvP werd het ook steeds moeilijker rondkomen (buiten de WG sniping). Zit me nu altijd dood te staren op de proc van LnL, je doet je volley ding op trash, volgende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Grappig dat er vrij veel tweakers zijn die op GoT rondlurken trouwens :p. Kom af en toe wel wat grappige dingen tegen. Zoals trollie in een /ra (hij was PUG!!) "Myea I read alu's post on got, he said something about the /o being complete shit." :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-05 11:54

Wootlock

Evilution

Gisteren na stuk of 5 try's de pull van Auriya onder controle en uiteindelijk ook een kill \o/ guildfirst
Toch raar dat we Auriya one-shotten op normal mode en we wat problemen hadden op de heroic versie.
Dus nu komen we aan bij de T8 bosses, bij gebrek aan frost gear zijn we naar Freya gegaan.
Wat staat daar veel trash zeg :D.
Trash gecleared en tactics uitgelegt, maar Freya is toch wat andere koek dan de rest van Ulduar.
Die grote boom die spawned (Eonar oid) hebben we wel onder controle (onder de paddo's staan nukkeeeeeee ;)) maar als er een groepje spawned wat tegelijk dood moet snappen de meerste mensen niet dat je rond de ~15% een andere target moet dpsen, met als gevolg dat er 1 vlot dood gaat en 12 sec later lekker de raid aan het bashen is :'( (iemand tips hiervoor ?)
Dus volgende keer gaan we naar Hodir ipv Freya :)

Ook met me tankbeer voor het eerst Ulduar10 getanked, moet zeggen dat het toch wel iets pittiger is als naxx maar toch tot en met Kolo alles ge-1shot (ok ignis niet 2 ongelukkige wipes daar ;)) vandaag verder kijken of er nog iets omgelegt kan worde :D

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

MrVegeta schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 10:36:
Grappig dat er vrij veel tweakers zijn die op GoT rondlurken trouwens :p. Kom af en toe wel wat grappige dingen tegen. Zoals trollie in een /ra (hij was PUG!!) "Myea I read alu's post on got, he said something about the /o being complete shit." :p.
Hoop ik toch dat er een groot aantal van de NL'ers die ik in /2 zie toch echt niet op GoT zitten, wat een zielig bij elkaar geraapt zooitje is dat zeg :/

(grappig wel hoe snel je hun leeftijd kan achterhalen obv schrijf stijl, zoals de bekende 'xD', 'tog' en 'maja').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mr. Devish schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 10:33:
[...]

Sorry Laylah

[...]

Ik denk dat ik maar eens ga overstappen van ziggo, de laatste twee weken is het echt hopeloos met de verbinding.

Gisteren in ieder geval even de emalon achievement gehaald op normal en heroic..die had ik nog niet i.v.m met mijn 2 maanden stop. Zit zowieso al te kijken welke achievements ik nog wel en niet heb...het zijn er bar weinig. Volgens mij ben ik constant in de war met mijn andere character die al wel aardig wat heeft. Daarnaast YG25 geprobeerd, leuk gevecht en lekker uitdagend behalve dat na 5 tries nog mensen in de clouds komen...en maar op ventrilo roepen: "Move it ppl, cloud from the left/right" |:(

Vanavond weer proberen als Laylah ons geen dagje vrij geeft O-)
Laten we dat dagje vrij maar nemen Devish :P ik moet eerst wat meer healers vinden, want alleen maar paladins wordt het ook niet :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Wootlock schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 10:39:
Gisteren na stuk of 5 try's de pull van Auriya onder controle en uiteindelijk ook een kill \o/ guildfirst
Toch raar dat we Auriya one-shotten op normal mode en we wat problemen hadden op de heroic versie.
10m is 10 retards.
25m is 25 retards.
:p
Dus nu komen we aan bij de T8 bosses, bij gebrek aan frost gear.
Alleen de MT zou wat frost gear kunnen hebben voor de rest is het niet nodig (voor de MT ook niet imo).
zijn we naar Freya gegaan.Wat staat daar veel trash zeg :D.
Trash gecleared en tactics uitgelegt, maar Freya is toch wat andere koek dan de rest van Ulduar.
Die grote boom die spawned (Eonar oid) hebben we wel onder controle (onder de paddo's staan nukkeeeeeee ;)) maar als er een groepje spawned wat tegelijk dood moet snappen de meerste mensen niet dat je rond de ~15% een andere target moet dpsen, met als gevolg dat er 1 vlot dood gaat en 12 sec later lekker de raid aan het bashen is :'( (iemand tips hiervoor ?)
Dus volgende keer gaan we naar Hodir ipv Freya :)
Mwah zoveel trash is het niet vergeleken met MC, hoeveel packs zijn het? 6 of 7 met 3 minibosses. Opzich wel jammer dat er zo weinig trash is, haalt het speedrunnen beetje weg. Ben benieuwd waarom ze dat hebben gedaan.

Een tip is gebruik vent en stop op 20% dps, dots/pets ticken door en misschien een assist op iemand, assist de mage zijn target (dan moet je mage natuurlijk wel weten wat die doet),
Ook met me tankbeer voor het eerst Ulduar10 getanked, moet zeggen dat het toch wel iets pittiger is als naxx maar toch tot en met Kolo alles ge-1shot (ok ignis niet 2 ongelukkige wipes daar ;)) vandaag verder kijken of er nog iets omgelegt kan worde :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

SinergyX schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 10:41:
[...]

Hoop ik toch dat er een groot aantal van de NL'ers die ik in /2 zie toch echt niet op GoT zitten, wat een zielig bij elkaar geraapt zooitje is dat zeg :/

(grappig wel hoe snel je hun leeftijd kan achterhalen obv schrijf stijl, zoals de bekende 'xD', 'tog' en 'maja').
xD maja dat ken tog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Devish
Anoniem: 270238 schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 10:42:
[...]

Laten we dat dagje vrij maar nemen Devish :P ik moet eerst wat meer healers vinden, want alleen maar paladins wordt het ook niet :).
OK :), dan hoop ik dat je er vanmiddag/vanavond/morgen ergens nog wat vandaan weet te halen.

kan nu wel goed merken dat paladins toch minder sterk zijn in raidhealing dan druids of priests...bij YG is het veel raiddamage en dan begin ik toch wat achter te lopen. Zit ook wel enig gearverschil in maar toch...doe mij maar een patchwork _/-\o_

Devish the Immortal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Anoniem: 252101 schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 09:33:
[...]

Dagger? Dus ik neem aan dat je druid Feral is?

Persoonlijk vind ik die daggers niet echt ideaal voor Feral Druid, maar het is wel de beste keuze als je persé een Heirloom wapen wil hebben.
Ja, hij is feral. Heirloom wapen is gewoon stukje luiheid van wapen niet te hoeven upgraden ;)
Maar welk ander (niet heriloom dus) wapen is dan beter voor een leveling Feral druid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mr. Devish schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 10:46:
[...]

OK :), dan hoop ik dat je er vanmiddag/vanavond/morgen ergens nog wat vandaan weet te halen.

kan nu wel goed merken dat paladins toch minder sterk zijn in raidhealing dan druids of priests...bij YG is het veel raiddamage en dan begin ik toch wat achter te lopen. Zit ook wel enig gearverschil in maar toch...doe mij maar een patchwork _/-\o_
Het gevecht zou al 10x makkelijker zijn als, zoals je zelf ook al aangaf, mensen niet gaan lopen dansen in die groene wolken... ik ga vanavond ook wat meer opruimen in de guild, want zo kunnen we net zo goed ons op de 10 man hardmodes gaan richten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

_Peter2_ schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 11:00:
Ja, hij is feral. Heirloom wapen is gewoon stukje luiheid van wapen niet te hoeven upgraden ;)
Maar welk ander (niet heriloom dus) wapen is dan beter voor een leveling Feral druid?
Er is qua lvling geen betere, aangezien je na x-aantal lvls weer moet upgraden. In feral heb je geen last van de attackspeed, enkel de stats. Heirlooms zijn afaik gelijk aan een blue van gelijke lvl (enkel rond 59-61 zit er wat vage afwijkingen in).

Anders kan je nagenoeg elke 5 lvls nieuw wapen gaan zoeken.

* SinergyX vind dat ze een 1.5-1.8 sword als heirloom moeten hebben :P

[ Voor 46% gewijzigd door SinergyX op 02-06-2009 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
Mr. Devish schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 10:46:
[...]

Ja holy priests/druids zijn er erg goed, maar wij hebben toch 2 pallies die er regelmatig aan top staan. Skill > class :)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Welke enchants zijn mogelijk (en ook nog nuttig) op zo'n heirloom wapen?

Alleen de old world enchants meen ik, dus die geen level vereisen van het item. Ik dacht zelf aan een fiery weapon aagezien de proc wel werkt in Feral vorm.

[ Voor 1% gewijzigd door _Peter2_ op 02-06-2009 11:08 . Reden: caps ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

porn* schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 11:07:
[...]

Ja holy priests/druids zijn er erg goed, maar wij hebben toch 2 pallies die er regelmatig aan top staan. Skill > class :)
Overhealing done :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

_Peter2_ schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 11:08:

Alleen de old world enchants meen ik, dus die geen level vereisen van het item. Ik dacht zelf aan een fiery weapon aagezien de proc wel werkt in Feral vorm.
Aangezien je in kitty zal gaan lvlen
+15 agi
of Crusader :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Wootlock schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 11:13:
[...]

+15 agi
Vereisen deze tegenwoordig niet level 35+ item?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

_Peter2_ schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 11:08:

ja ik kwam er gisterne achter dat mn pvp enchant ook niet meer werkt op mn heirloom helaas.
Dus dan maar lekker voor de old world gaan idd crusader zou ik persoonlijk voor gaan die werkt toch ook nog voor druids of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Wootlock schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 11:13:
[...]

+15 agi
Sinds wanneer procced crusader in een form? volgens mij werkt CoH niet op druids.
tenzij dit gepatched is.

Van het weekend lekker kunnen upgraden op mijn dr00d. 2 epieks erbij en vervolgens nog ff achievements gehaald van VoA 10. Stond bovenaan met 2550 dps :) mag weer tevreden zijn!

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Devish
[...]

Zeker waar :) Ben zelf ook nog niet tevreden over mijn performance...even kijken waar en hoe ik mezelf nog meer kan verbeteren. Eerst nog maar eens wat ulduar gear verzamelen.

Devish the Immortal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Ja ze staan beiden ook top overhealing. Boeit op zich niet veel want ze gaan vrijwel niet oom. Verwacht nog wel een nerfje :P

Naast die overhealing doen ze nog steeds meer effective healing dan onze druids. Toegegeven onze enige holy priest heb ik zelf ook niet zo'n hoge pet van op, maar zou zelf toch ook erg veel moeite hebben om in de buurt te komen.
Mr. Devish schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 11:23:
[...]

Zeker waar :) Ben zelf ook nog niet tevreden over mijn performance...even kijken waar en hoe ik mezelf nog meer kan verbeteren. Eerst nog maar eens wat ulduar gear verzamelen.
Check ElitistJerks class forums maar eens, boordevol info. Er zijn 2 main pally builds afaik, een flash spammer en HL spam build. Wat het beste is weet ik niet maar die 2 guildies zijn HL spammers :P

[ Voor 63% gewijzigd door porn* op 02-06-2009 11:37 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23:14
SpoTs schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 11:21:
[...]

Sinds wanneer procced crusader in een form? volgens mij werkt CoH niet op druids.
tenzij dit gepatched is.

Van het weekend lekker kunnen upgraden op mijn dr00d. 2 epieks erbij en vervolgens nog ff achievements gehaald van VoA 10. Stond bovenaan met 2550 dps :) mag weer tevreden zijn!
Dat werkt tegenwoordig gelukkig wel, daarom loop ik nu met Mongoose op mijn wapen rond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Devish
porn* schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 11:32:
[...]

Ja ze staan beiden ook top overhealing. Boeit op zich niet veel want ze gaan vrijwel niet oom. Verwacht nog wel een nerfje :P
Als je de berichten ziet voor holy paladins op worldofraids en mmo-champion zie je inderdaad al dat die er aan gaat komen...de blues schieten de lucht in als het gaan om de regen van paladins. Ben zelf eigenlijks ook nooit OOM.

Devish the Immortal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Afgelopen week voor het eerst weer relaxed geraid, waren wat mensen terug van vakantie dus hadden we genoeg na wat malaise met <20 man de afgelopen tijd. Nouja wat heet, met 23 Mimi platgelegd omdat wat mensen te laat waren, daarna Vezax tries. Een aantal wipes omdat onze melees slackers zijn (lees: niet kunnen interrupten) maar dat ging na een tijdje goed, daarna het tank kiten nog ff goed onder de knie krijgen. Meestal ging het wel goed maar heel af en toe toch de tank te sloom - squish.

Dus wij met een paar man; fok dit we doen het zoals de 10 mans (maw DK tank + cds poppen als soft enrage komt) en het is oneshot, rofl. Wat een ezmode is het eigenlijk.

Daarna Yogg Saron nog ff gedaan, anderhalf uur gewiped en phase 1 gaat nu prima. Moest ook wel de zeker de helft had de 10 mans al gezien. Hopelijk gaat die ook snel neer dan is het echt tijd voor hardmodes.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Moet je als holy paladin altijd die judgement doen op een mob voor die 20% haste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

SpoTs schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 11:21:
[...]

tenzij dit gepatched is.

Werkt sinds WoTLK
Heb ook op mijn tankbeer mongoose, procced lekker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
SinergyX schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 11:45:
Moet je als holy paladin altijd die judgement doen op een mob voor die 20% haste?
Dacht van wel (pallies correct me if I'm wrong), tenzij er niemand anders JoL doet (doet een retri bij ons).

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra

MT healing misschien. Als paladins op raid healing je druids eruit healen hebben je druids een dosis L2P nodig.
SinergyX schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 10:41:

Ik heb bij de wrath release geprobeerd de expansion de avond ervoor om 12 uur op te halen in Utrecht. Ik dacht dat ik een van de weinig zou zijn en er zo mee weg kon lopen. Nou mooi niet dus, en je wil niet weten wat voor'n volk daar stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
SinergyX schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 11:45:
Ja, selfbuffed, talented, geen andere paladin die het voor je kan doen.
Increases the damage done by your Seal and Judgement spells by 25%, and your Judgement spells increase your casting and melee haste by 15% for 1 min.

[ Voor 26% gewijzigd door Teunis op 02-06-2009 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Wootlock schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 11:46:
[...]

Werkt sinds WoTLK
Heb ook op mijn tankbeer mongoose, procced lekker :)
Ah relaxt dan voor diegene die het gebruiken :) was op zich ook wel onzin dat dat niet werkte!

maarja, imo is passive nog steeds beter dan CoH ;-) but that's me.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Hydra schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 11:54:
[...]

MT healing misschien. Als paladins op raid healing je druids eruit healen hebben je druids een dosis L2P nodig.
Geloof mij dat die 2 figuren het juist wel weten ;)

We hebben regelmatig nog 1-2 pallies mee (niet ideaal, I know, zo is het soms nou eenmaal) en geloof me dat die noway in de buurt van de andere 2 danwel de druids komen. En ja dan heb ik het ook over bijv. Mimiron phase 2.

Die smerige gaydins snipen simpelweg alle heals weg; de arme boompjes krijgen geen kans. Geloof dat ze op 1 sec Holy Lights zitten (15+k healcrit met een critrate van, 45% ofzo?). Te ziek. Nerf plx.

[ Voor 8% gewijzigd door porn* op 02-06-2009 12:09 . Reden: Edit: ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MrVegeta schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 09:57:
Spirit regen voor shammies :P

maar serieus, ik heal als druid mijn volledige mana bar leeg in P2, dat regen ik niet in 20 seconden. De paladin healer had geen mana probleme, maar dat zal niemand verbazen. De shaman stond af en toe erg laag qua mana, mana tide loste dat gedeeltelijk op. We wipten steeds in P4, maar p4 moet niet te lang duren. Probleem van gear op het randje is dat je +healing wat laag is waardoor je meer heals moet doen en je regen ook wat aan de lage kant.

Vooraf had ik verwacht dat P3 er mana intensief zou zijn, maar dat bleek uiteindelijk voornamelijk P2 en P4 te zijn.

Overigens een erg leuk gevecht Mimiron öoh what does this button do?":P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:19

Auredium

Informaticus Chaoticus

Ow ja,

OS10 gedaan. Bijna vergeten. :P
Ik moest die draak nog dowen omdat ik bij OS25 als Last man standing werd gedown met de draak nog op +-8k health over. (dan wordt je dus pissed)

OS10 lukt en daarmee had ik de raid achievement ervoor ook meteen binnen. Later nog een PuG OS25 gedaan maar zoals te verwachten was lukte de PuG niet. De drakes gingen down waarvoor ik dankbaar ben (toch weer 3 Emblems of Valor badges).
Bij de Dragon echter ging het rampzalig mis. De eerste try was onze beste. Om de een-of-andere manier zijn er zoveel retards die de (toch duidelijk zichtbare) firewalls niet ontwijken. Als we nog een keer een guidlraid doen naar OS25 gaat die draak neer, ik weet het gewoon zeker.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Anoniem: 63072 schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 12:11:
[...]

Spirit regen voor shammies :P

maar serieus, ik heal als druid mijn volledige mana bar leeg in P2, dat regen ik niet in 20 seconden. De paladin healer had geen mana probleme, maar dat zal niemand verbazen. De shaman stond af en toe erg laag qua mana, mana tide loste dat gedeeltelijk op. We wipten steeds in P4, maar p4 moet niet te lang duren. Probleem van gear op het randje is dat je +healing wat laag is waardoor je meer heals moet doen en je regen ook wat aan de lage kant.

Vooraf had ik verwacht dat P3 er mana intensief zou zijn, maar dat bleek uiteindelijk voornamelijk P2 en P4 te zijn.

Overigens een erg leuk gevecht Mimiron öoh what does this button do?":P
Wat onze healers doen is leegspammen in 2, regennen in ph3, ze laten de pallies het vooral healen dan, als ze anders problemen hebben met mana. Veel dmg is er toch idd niet.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Teunis schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 11:54:
Ja, selfbuffed, talented, geen andere paladin die het voor je kan doen.
Ah duidelijk.
porn* schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 12:08:
Die smerige gaydins snipen simpelweg alle heals weg; de arme boompjes krijgen geen kans. Geloof dat ze op 1 sec Holy Lights zitten (15+k healcrit met een critrate van, 45% ofzo?). Te ziek. Nerf plx.
Met quote erboven, zat ik gister dus wat te spelen met holy spec (en mijn ubah green gear). Nu mijn priest wat meer divers is qua healing, maar solo geen meter vooruit komt, dacht ik weer wat te gaan oefenen met een holy spec.

Rampart met een party ingedoken (ik 76 :P), waar ik maar beetje zat aan te kloten qua heals, opeens kwam ik tot 1.46 cast van die Holy Light en begreep niet echt hoe ik dat deed :P. Later als tank DTK gedaan met een paladin als healer, dus meteen wat geleerd hoe die Beacon of Light werkt. Al merk ik wel als er eenmaal AoE's komen (2de boss bv bij die trap) het stukje moeilijker wordt voor een healadin alles full health te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

porn* schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 12:08:
[...]
Lol, wat dacht je van shammies met een sloot haste, riptide en LHW?

Hoe beter de guild in de gear komt te zitten hoe meer ik drop in de healing done. mijn HoTs doen gewoon niets meer omdat er binnen no time een direct heal komt en ze vol health zitten. Helemaal Paladins met hun oneindige mana zijn erg. Als iemand 90% health heeft en er zit een HoT op heeft hij geen heal nodig, maar mana is geen probleem dus ze doen het toch :( voor mijn LB bloomt is hij al niet meer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15813

Na lang lurken toch ook eindelijk maar eens posten.

Van het weekend eindelijk de stap gemaakt. Laatste 3 jaar op us servers gespeeld , maar door andere werktijden kwam ik helemaal niet meer aan raiden toe. Dus nu toch een eu acount aangemaakt.

Ben een Priets/rogue aan het Raffen , maar het is toch best ff wennen als je helemaal opnieuw moet starten. Geen bags , geen gold om maar iets te kopen , geen main om ff snel ergens door heen te rennen voor gear.
Gelukkig gaat het Raf wel lekker snel , zit nu al weer op level 30.

Denk wel dat ik voorloopig nog geen afscheid kan nemen van men us acount, zodat ik hiermee zeker nog well Ulduar kan doen wanneer het uit komt. Want alleen levelen en alles opnieuw gearen gaat ook vervelen.
En een full T7,5 priest en Feral druid zomaar links laten liggen doet ook wel een beetje pijn. en heb op men us priest ook iets van 5000 Achievment points. Ach ja je moet er iets voor over hebben als je toch een beetje wilt raiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Anoniem: 63072 schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 12:29:
[...]

Hoe beter de guild in de gear komt te zitten hoe meer ik drop in de healing done. mijn HoTs doen gewoon niets meer omdat er binnen no time een direct heal komt en ze vol health zitten. Helemaal Paladins met hun oneindige mana zijn erg. Als iemand 90% health heeft en er zit een HoT op heeft hij geen heal nodig, maar mana is geen probleem dus ze doen het toch :( voor mijn LB bloomt is hij al niet meer nodig.
Het is toch ook geen wedstrijd? full hp is geen wipe.. win win imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Anoniem: 63072 schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 12:29:
[...]

Er is gewoon geen tijd om te kijken of een target wel of niet een HoT heeft. Dus alles wordt volgeblafd, op hard modes komen HoT's wel goed te pas :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SpoTs schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 12:38:
[...]
Het is toch ook geen wedstrijd? full hp is geen wipe.. win win imo
Nope het is geen wedstrijd en belangrijkste is dat de je lol hebt en de bosses down gaan. Maar de lol is wel een stuk minder als je er alleen staat voor af en toe een Nature's swiftness+HT en een swiftmend in geval van nood.

In 10 mans niet zo'n probleem, met minder healers heb je toch wel wat te doen. In 25 mans verveel ik me te pletter, maar een healer minder is geen optie omdat je dan op cruciale momenten weer te weinig healing hebt.

Als je gaat optimaliseren zou ik nu geen boom meer mee nemen, kan je beter eene xtra pally of priest nemen.

En als ik in Grid kan zien dat er een LB van een andere druid op zit dan kan een Pally of shaman dat ook. Kwestie van je grid goed instellen.

@TiMMieJ: Op Mimiron 10 stond ik bovenaan in de healing, domweg doordat in P2 er zoveel raidhealing moet worden gedaan dat er op een gegeven moment op iedereen een Regrowth en een Rejuv HoT loopt en ik Nourish spam. Mimiron op 25 man nog niet gedaan.

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 63072 op 02-06-2009 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-05 14:07

TiMMieJ

PSN: Orixez

Op Mimi doe ik als feral/resto altijd mijn resto speccen en dan zorgen dat voordat de P2 inkomt ik zoveel mogelijk rejuvs op hou. Tussendoor is het alle mensen die major dmg krijgen spammen met een nourish of regrowth afhankelijk van hun health. Kan wel zeggen dat het makkelijk te zien is wanneer er aoe dmg incoming is dus vlak daarvoor de raid hotten en gaan. Ook in P1 rejuvs op de melee grp uphouden werkt super. Sta dan altijd wel 2/3 op de healing meters in mijn offspec ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Anoniem: 63072 schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 12:45:
[...]

Nope het is geen wedstrijd en belangrijkste is dat de je lol hebt en de bosses down gaan. Maar de lol is wel een stuk minder als je er alleen staat voor af en toe een Nature's swiftness+HT en een swiftmend in geval van nood.

In 10 mans niet zo'n probleem, met minder healers heb je toch wel wat te doen. In 25 mans verveel ik me te pletter, maar een healer minder is geen optie omdat je dan op cruciale momenten weer te weinig healing hebt.

Als je gaat optimaliseren zou ik nu geen boom meer mee nemen, kan je beter eene xtra pally of priest nemen.
Dan heb je gewoon teveel healing mee, respec dps of laat een priest shadow speccen. Trouwens, je moet buffen dus je bent wel nodig :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
[...]

En als ik in Grid kan zien dat er een LB van een andere druid op zit dan kan een Pally of shaman dat ook. Kwestie van je grid goed instellen.
Nou heb ik geen verstand op mijn druid van raidhealing, maar is Nourish in combo met Regrowth niet wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 243052

Ik denk dat ik eens een warlock altje ga beginnen , heb nu tegen de 500 emblems of heroisms dus ga hem helemaal volspammen met heirlooms (voor zover mogelijk, trinks, shoulder , wep)
ook eindelijk gister aangekomen bij yogg dus hopelijk vanavond goede progress en dan morge na de reset gaan we ulduar 10 eens leeg halen

edit : morgen patch day dus paladin pvp nerfs , misschien dat ik weer eens een kijkje in de bg's durf te nemen

\o/

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 243052 op 02-06-2009 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb nog geen 25 ulduar gedaan, dus kan daar niet over oordelen.

Maar in 10 man doen wij kwa healers meestal
- 3 healers op alle watchers
- Flame. duh..
- Razorscale , Xt & Kolo Solo heal ik meestal op me priest as Holy
- Ignis 2 healers.

Bosses gaan meestal zo snel neer dat de healers niet eens tijd hebben om oom te gaan terwijl we toch volluit staan te spammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Devish
[...]

Ja, Grid instellen :) Zien wat de incoming heal is van een andere healer en er dan een holy-shock + instant FoL tussendoor spammen zodat de speler weer full health is, is altijd leuk O-)

Devish the Immortal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Weet een van jullie of het mogelijk is om add-ons automatisch de dis- en enablen per character?
(Bijv. automatisch healbot disablen op een hunter, maar als je dan een healer char inlogged automatsch wel weer enablen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

_Peter2_ schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 13:09:
Weet een van jullie of het mogelijk is om add-ons automatisch de dis- en enablen per character?
(Bijv. automatisch healbot disablen op een hunter, maar als je dan een healer char inlogged automatsch wel weer enablen)
Je kan per char instellen welke addons je actief wilt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

_Peter2_ schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 13:09:
Je kunt Addons per Character instellen , als je inlogged heb je link onder een button Addons, daar kun je kiezen per toon welke addon je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Volgens mij zijn resto-druids op Ravencrest uitgestorven :o

En nu kwam gisteravond ook nog even de maintank vragen of hij niet even kon rerollen naar hunter :P Ja man goed idee, we hebben ook niet 3 active hunters in de guild :) 4e kan er zo bij...

Goed hij snapte ook wel dat het geen oplossing is, en zal nu ook mee helpen zoeken naar wat extra classes voor de healing. DPSwise zit het nu wel goed. En qua paladins helemaal wel :P alleen die andere classes... zucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Anoniem: 15813 schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 13:11:
[...]

Je kunt Addons per Character instellen , als je inlogged heb je link onder een button Addons, daar kun je kiezen per toon welke addon je wilt.
Thuis toch nog eens kijken. Ik ken de add-ons knop wel in het character select scherm, maar zover ik heb gemerkt is dat voor alle characters en niet per character.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Daar kan je een selectie maken van char :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

_Peter2_ schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 13:19:
[...]

Thuis toch nog eens kijken. Ik ken de add-ons knop wel in het character select scherm, maar zover ik heb gemerkt is dat voor alle characters en niet per character.
In dat menu staat het inderdaad default voor alle toons , maar met een puldown menu kun je per toon kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:08

Seraphin

Meep?

_Peter2_ schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 13:19:
[...]

Als je dat addon scherm open hebt staan, dan zie je linksboven een dropdown menu met "character". Deze staat standaard op "all", maar kun je dus ook op A, B, C etc. zetten.

Op het moment dat je voor verschillende chars aparte instellingen hebt en je zet je addon menu weer op "all" characters, dan zul je soms een grijs vinkje ipv de gele zien --> betekent dat de betreffende addon voor sommige chars actief is en voor sommige niet.

[edit]
te laat :|

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jormungandr
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-05 13:42
Fantastisch alweer gisteren. Dan doe je heroics voor badges om betere gear ed te halen ... .
Situatie was dus als volgt. K sta in LFG voor HoS hc. Na kwartiertje invite van een priest die ging healen. Zeer snel tank en randoms gevonden dus 10 minuten na invite stonden we aan de stone. Daar begon het al. De pally tank was niet ubergeared, maar de priest begon te kappen op gear met "nub gear" en "are you kiddin". Zowel op de tank als op mij. Ik zeg dan maar "why do you think ppl do heroics?". Veel geblaat en dergelijke, maar dan toch gestart. Eens binnen beginnen we te buffen. Moeite gedaan voor een table te zetten ed. Intussen stond de priest al door de ruimte te stuiteren en GOGOGOGOGO te roepen.
Eerste trash: k moet me stevig inhouden want de tank is duidelijk niet gewend van te tanken en laat dingen als consecration links liggen. Marken is er ook niet bij, dus moet ik maar rustig de mobs afgaan en kijken welke genuked wordt. Uiteraard is dat nefast voor de DPS. En ja, na de eerste trash begint de priest recount gegevens te posten gevolgd door nogmaals "mage nub". Mijn reactie was "one more rant and you can clear this on your own".
Als we bij de 3e groep trash belanden heeft de tank er intussen wel zin in en begint hij toch behoorlijk te tanken zodat ik iets meer kan pushen. Maar helaas, de healer slaagt er niet in de tank up te houden waardoor de tank doodgaat. en jaja, wie staat op de omen meter onder de tank? Ik. Klap klap: dood. Korte corpse run, gevolgd door een lekkere rant van de priest. "Saying that you are gearing up is idiotic. Play instances till 80 and get stone shards for ubergear. fucking noobs". Nu kan ik veel pikken, maar een priest die ten eerste zelf niet super gegeared is (2tal naxx, de rest mixed pvp/heroic) en 2 items niet gemmed en ten tweede zo arrogant is dat het om van te kotsen is. Nouja, dan krijg ik wel het vliegend sch**t van zo'n kerels. Ik kan in heroics perfect mee en haal er (vooral bij bosses) 1800 DPS uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Seraphin schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 13:25:
[...]

Als je dat addon scherm open hebt staan, dan zie je linksboven een dropdown menu met "character". Deze staat standaard op "all", maar kun je dus ook op A, B, C etc. zetten.

Op het moment dat je voor verschillende chars aparte instellingen hebt en je zet je addon menu weer op "all" characters, dan zul je soms een grijs vinkje ipv de gele zien --> betekent dat de betreffende addon voor sommige chars actief is en voor sommige niet.

[edit]
te laat :|
Van mij ook, dit had ik veel eerder moeten weten. Straks dus eens goed instellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

. "Saying that you are gearing up is idiotic. Play instances till 80 and get stone shards for ubergear. fucking noobs"

Haha, stone shards. For real? Da's toch alleen pvp gear :$.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.