Na ongeveer 3 weken geleden gererolled te zijn naar een Warlock (voorheen een holydin maar die zijn schwer onder de maat om te stacken in Ulduar, en we hadden eigenlijk maar 1 raidende lock in de guild). Was mn gear en inmiddels mn prestatie op de class inmiddels goed genoeg om mee te gaan naar 10man Firefighter (Mimiron hard mode). Echt een toffe fight, beste try tot nu toe was 4/5/13%.
Tevens blij met mijn keuze om Warlock te gaan spelen, heb er altijd al 1 willen hebben sinds vanilla launch. Met het gearen heb ik onwijs veel mazzel/support gehad, was op een zondag 80 gedinged en op maandag liep ik rond ik bijna full t7.5 met turning tide. Inmiddels 4pc t8 en ik kan rond de 5-6k dps pushen.
Tevens blij met mijn keuze om Warlock te gaan spelen, heb er altijd al 1 willen hebben sinds vanilla launch. Met het gearen heb ik onwijs veel mazzel/support gehad, was op een zondag 80 gedinged en op maandag liep ik rond ik bijna full t7.5 met turning tide. Inmiddels 4pc t8 en ik kan rond de 5-6k dps pushen.