*Gaap*, medewerkerspresentatie in de bios hier dichtbij, waar het warm is, donker en de stoelen zijn superzacht, maakt de ochtend nog moeilijker dan ie al is!
Anyway, gisteren weer weinig gespeeld. Later op de avond namelijk Zwart Boek gekeken samen met m'n vriendin. Erg goede film!
Daarvoor m'n Warrior gelogd, JC daily gedaan, nieuw Pattern gekocht voor paarse gems en een klein beetje gehandeld.
Daarna m'n Warlock weer opgepakt na een aantal dagen niet geleveled te hebben. Het ging weer erg hard zoals het hoort

Half Zangramarsh leeg gemaakt, waar het lekker DoT-en is en geen Fears meer nodig zijn. Als een mob iets van me afslaat, wordt het toch weer bijgehealed door Haunt, Siphon Life, Fel Armor of m'n Heirloom Haste/hp on kill trinket. Ik kan dus bijna door blijven lopen terwijl er mobs op me inhakken, waar ik alleen even stil hoef te staan om Unstable Affliction en/of Haunt te casten. De rest is instant en doet genoeg damage om een mob te killen!
Na een half uur en een rondje quests dingde ik level 65. Later ben ik gestopt op 40% in het level, aangezien het filmtijd was!
Vanavond maar weer eens verder spelen met 'm, zodat ik binnenkort Northrend in kan. Misschien kan ik hier en daar nog een instance mee pikken met m'n Hunter op de andere computer als booster. Maar dan moet m'n vriendin 'eventjes' wat anders aan het doen zijn, zoals slapen

De reis gaat na Zangramarsh door naar Nagrand, zodat ik grind-fest-deluxe kan gaan doen, waar de Warlock zijn potentie mag laten zien. 3 keer 30 mobs eerst, daarna nogmaals 3x30 en dan nog wat elites, meer dan 180mobs en massa's xp waar er nog veel meer quests voor het oprapen liggen.
De groupquests kan ik gaan doen met het Enslaven van een Demon in het westen, waar ik al naar uit kijk
Morgenavond staat er 'echter' Ulduar10 op het programma, met een nette groep zoals het er tot nu toe uitziet. Wie weet, kan ik eindelijk Hodir om gaan leggen!