Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 191 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 45.462 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 304550

Ok ok duidelijk....

Dus met een beetje i7 2-4GB en 4870 moet het allemaal goed komen... Is de 4870 nu qua prijs verhouding beter of slechter dan een GX2xx?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-05 23:32
Hurray

Was er niet bij maar vanavond naar 2 tries Freya 10man hardmode 3 watchers down xD
Gistere werd ik vervangen in de raid maar was nog niet helemaal top, maar kwam door ofspec healers met dual spec, vandaag waren de main healers online en ze hadden hem zo neer..

Nu focussen op Hardmode Mim, en dan observer time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jormungandr
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-05 14:16
Leuke en minder leuke dingen gehad daarnet. Ik log in, sta in queue voor VH en bam, na nog geen minuut wachten al groep. Alles gaat vrij vlot, alleen switchen de feral druid en arms warrior meerdere malen als tank. De warrior kan het wel, maar trekt gewoon niet genoeg threat. Nuja, alles verder met de feral teddybeer tot de 14e portal. Druid zegt opeens "brb, gonna smoke a sig" en reageert niet meer. De warrior switcht meteen naar tank gear (of alleszins gear dat iets beter is) en we beginnen aan portal 14. Nog steeds een threat issue waardoor ik me constant (mage) moet inhouden. Resultaat: portals beginnen te stapelen omdat we niet hard genoeg kunnen dps'en. bottomline: gesaved en gefaald net voor het einde van een instance omdat de tank opeens moet gaan smoren ... .

Daar wel tot een leukere ontdekking gekomen. Ik zat al de hele tijd te tobben waarom ik in een heroic maar rond de 1500 dps hang terwijl mijn gear echt wel naxx klaar is. Blijkt men recount verkeerd te staan :P. Effe verzet en jawel, 2200 dps op de bosses. Meteen beter voor de e-peen en self esteem ^^.

Morgen eindelijk voor het eerst naxx in met de guild zo rond 21:00. Perfecte timing, morgenvroeg moet alles binnen voor men stage en is het dus gedaan met school voor mij \o/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:12

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Dagboekje,

Gisteren een last-minute georganiseerde guildrun Ulduar25 gehad. Dit was mijn eerste run in mijn nieuwe guild. General Vezax was het doel. We wisten echter eigenlijk al wel dat we hem niet neer zouden krijgen, omdat de raid samenstelling niet optimaal was (mensen met offspecs, alts, you know). Toch een paar leuke tries gehad waarin we het zowaar een paar minuten volhielden, dus we hebben het gevecht redelijk goed kunnen bekijken en ervaren.

Qua DPS is deze nieuwe guild toch wel even een stapje hoger dan waar ik vandaan kwam. Hoog eindigen op de meters zat er voor mij niet in. Dit kwam natuurlijk ook doordat ik nog nooit bij Vezax geweest was en dus even overal aan moest wennen, maar qua gear heb ik ook nog wel iets in te halen.

Gisteren ben ik ook maar eens gerespecced naar 3/14/54 omdat die spec meer damage doet dan 0/41/30. Daardoor kon ik meteen 2 hit gems vervangen door spellpower en 28 spellpower op m'n gloves enchanten ipv 20 hit. Ik moet wel erg wennen aan de 'rotatie' met het op cooldown houden van Conflagrate en Chaos Bolt. Ook heb ik nog wel wat vraagjes bij deze spec:
  • Ik heb op ElitistJerks iemand zien roepen dat Incinerate meer profiteert van Backdraft dan Chaos Bolt. Is dat zo en zo ja, waarom?
  • Ik zie mensen die deze spec hebben en gebruik maken van de Glyph of Imp in plaats van de Glyph of Life Tap die ik gebruik. Is de Imp glyph ineens beter geworden dan Life Tap voor deze spec?
  • Algemeen: Zijn er (naast 'oefening baart kunst' uiteraard) nog 'handigheidjes' (in rotatie of misschien addons) om deze spec wat makkelijker speelbaar te maken? Wat ik bijvoorbeeld lastig vind is dat je na Immolate even moet wachten voordat je Conflagrate kunt doen. Dat voelt voor mij echt als een onwelkome onderbreking van mijn rotatie. Ik begin liever zo snel mogelijk met het casten van een nieuwe spell. Een mogelijke oplossing is dan denk ik om na Immolate eerst een Incinerate of Chaos Bolt te casten en daarna pas Conflagrate. Wat ik me daarbij afvraag is of je op die manier niet wat DPS inlevert t.o.v. meteen Conflagrate casten na Immolate.

[ Voor 13% gewijzigd door Dricus op 10-06-2009 08:01 ]

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Chaos bolt heeft van zichzelf al een hele korte casttijd profijt wat je eruit haalt is lager dan met inc, exacte nummers weet ik niet, maar zelf knal ik cb er altijd door zodra de cooldown eraf is, MITS hij raakt voordat immo afloopt.

Bij vezax heb je niets aan lt glyph aangezien je er geen mana terugkrijgt, je imp is echter imuun voor dit effect van vezax en kan dus nonstop door blijven knallen, dus bij vezax is imp glyph gewoon gratis dps tov van een lt glyph die daar net zo goed leeg zou kunnen zijn.

De tijd tussen immo cast en immo hit op target zou je ook kunnen gebruiken voor een dot, dat is maar 1 gcd,

Zelf heb ik 0/13/58, ik begin met immo, cb, conf, inc etc
dots alleen op movement of als ik 1gcd over heb tussen hogere prio spells

[ Voor 7% gewijzigd door Bokkie op 10-06-2009 08:14 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-08-2021

-BB-

kwak

SinergyX schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 14:44:
En daarmee geef je ook het WoW antwoord, de engine is verouderd.
Heb je al bij Blizzard gekeken voor de aanpassingen die je kunt doen aan de config file? Ik had met settings uit het spel zelf een framerate van max 10 op mijn laptop. Toen die pagina doorgenomen en kwam ik uit op zo'n 25 buiten Dalaran. Met settings die het spel nooit in je config bestand zou zetten.

---

Gisteren met mijn vrouw naar Magister's Terrace gegaan voor de achievement. Ze wil met haar DK zoveel mogelijk achievements doen omdat ze die grotendeels zelf kan doen met een DK (in tegenstelling tot haar priest). De kleintjes heeft ze grotendeels allemaal gedaan, daarom komt ze nu tussendoor aan de Outland dungeons toe. Maar goed, een Unholy DK en een feral/balance Druid is niet altijd even uitgebalanceerd. Dat leverde tot op Kil'Jaeden geen probleem op, maar daar waren we gewoon niet snel genoeg en konden we niet echt iets uithalen als je de lucht in gegooid wordt. Dan maar hulp uit de guild en dat ging vrij snel dat er meteen 3 opsprongen om te helpen zodat we daarna meteen heriocs konden gaan doen. Met 5x level 80 ging het zo snel dat de Phoenix niet eens gesummoned werd. Maar goed, toen dropte dus de Hatchling. Wat doet een van die guildies? Jawel die need op dat ding. Er had er al eentje gepassed en wij deden ook maar need, hoewel ik op voorhand al weet dat ik dan niet win. Ik heb nog nooit een need-roll gewonnen en kom steevast ook niet eens boven de 50 uit. Tenzij ik de enige ben, dan komt hij eigenlijk altijd op 80+. Ik zat dus al te balen en niet zozeer omdat ik zou gaan verliezen, maar omdat we met zijn tweeen alle moeite hadden gedaan om er doorheen te komen. We waren er beiden nog nooit geweest en zijn toch een aantal keren dood gegaan omdat we ook niet alles direct op wilden zoeken.

Maar goed, ik heb er wat over gezegd en ben offline gegaan omdat ik echt geen zin meer had om heriocs te gaan doen. Degene die hem won (en als eerste need deed), deed amper 500 dps als Shadowpriest terwijl de rest netjes op 2000+ zat.

Mijn vrouw werd nog door de Shadowpriest aangesproken erover en dat ze best met ons wilde gaan farmen voor dat ding. Ja nee, daar ging het ook echt om. Vervolgens bood ze aan om een ticket in te dienen als ik er echt zo'n moeite mee had. Toen heeft mijn vrouw maar heel geduldig (en met haar docente-pet op) uitgelegd dat het niet gaat om het feit dat ik verloren had, maar simpelweg het niet sociale aspect van het geheel. Totaal geen moeite hoeven doen terwijl andere mensen er hun tijd en nep-geld in gestoken hebben, om vervolgens zonder na te denken gewoon dat ding meeneemt.

Het was ook de eerste keer dat ik iets met die guild heb gedaan sinds dat ik gestopt ben met raiden ongeveer een maandje terug. En meteen weer iets raars en egoistisch. Denk dat ik er maar gewoon uitstap, te veel gezeik naar mijn zin. Snap dat het een beetje raar overkomt met "maar" twee dingen die ik noem, maar er is veel meer van dit soort dingen die voorkomen. Dan moet je haast iedere keer met dezelfde mensen iets gaan doen om dat te kunnen voorkomen. Nou dan maar niet in een guild, niet alsof ze me zullen missen.

[ Voor 1% gewijzigd door -BB- op 10-06-2009 08:30 . Reden: url toegevoegd ]

When all else fails, resurrect and start over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

Ik was er inderdaad bang voor dat m'n LT glyph niet zou werken bij Vezax, maar het tegendeel is waar. Je krijgt namelijk bij het casten van LT wél de Life Tap buff. Ik castte gisteren dus ook alleen maar rank 1 LT.

Edit:
Bij Vezax vond ik het trouwens wel lastig om die zwarte vlekken op de grond te zien waarin je cast tijd vermindert en je damage verdubbelt. Meer mensen die daar last van hebben? Kun je dat met video settings nog wat tweaken misschien?

[ Voor 37% gewijzigd door Dricus op 10-06-2009 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-04 18:27
Dricus schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 08:27:
Ik was er inderdaad bang voor dat m'n LT glyph niet zou werken bij Vezax, maar het tegendeel is waar. Je krijgt namelijk bij het casten van LT wél de Life Tap buff. Ik castte gisteren dus ook alleen maar rank 1 LT.

Edit:
Bij Vezax vond ik het trouwens wel lastig om die zwarte vlekken op de grond te zien waarin je cast tijd vermindert en je damage verdubbelt. Meer mensen die daar last van hebben? Kun je dat met video settings nog wat tweaken misschien?
Spell detail iets hoger zetten en je ziet ze wel, soort zwarte vlekken met bubbels die er uit omhoog gaan.

Gister vezax 10 tries en het ging niet erg soepel moet ik zeggen, mimrion ging toch een stuk makkelijker dan vezax.

Iemand nog tips voor het kiten van vezax en hoe de raid zou moeten bewegen?

ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Dricus schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 08:27:

Edit:
Weet niet welke tactiek jullie gebruiken? Wij doen de 1-spot tac, Alle ranged op 1 spot zodat de crash altijd op dezelfde plek is.wel in en uitlopen :+ aangezien je op hard mode gewoon instakilled wordt door een crashhit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

Bokkie schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 08:55:
[...]
Weet niet welke tactiek jullie gebruiken? Wij doen de 1-spot tac, Alle ranged op 1 spot zodat de crash altijd op dezelfde plek is.wel in en uitlopen :+ aangezien je op hard mode gewoon instakilled wordt door een crashhit
Mjah, wij gebruiken dus de kite tactiek, welke ik persoonlijk klote vind. Elke keer uit range moeten lopen om mana te halen uit de 'green shit', zwarte vlekken in de gaten houden, uit de raid lopen als je ge-siphond wordt, er komt erg veel movement bij kijken. Als je dat wat kunt reduceren door de 1-spot tac dan zou ik dat als RL op z'n minst een keer geprobeerd hebben. Maarja, toen ik begon over de 1-spot tac werd ik meteen afgefakkeld, dus ik heb m'n mond verder maar gehouden (ben tenslotte nog trialist, 'k moet ze een beetje te vriend houden :)).

Soms begrijp ik RL's niet die naar het lijkt gewoon persé moeilijk willen doen terwijl het ook gemakkelijker kan. Ik snap wel dat je niet te snel van tactiek moet wisselen omdat je op een gegeven moment ergens voor moet kiezen en dat perfectioneren, maar dit was de 2e avond dat deze guild met Vezax was. Het lijkt mij persoonlijk handig om dan eerst twee of drie tactieken een paar keer uit te proberen om te kijken welke tactiek het beste bij je groep past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
  • Laatst online: 07-04 18:27
Bokkie schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 08:55:
[...]

En life leache dan? Ben je dan op tijd weg of heal je vezax dan voor een aantal ticks?

ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

Als je snel wegloopt als je die debuff hebt, dan zou dat geen probleem moeten zijn volgens mij. Ranged staat sowieso op max range met die tac als ik met niet vergis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:36

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Gene met de debuff loopt naar achter, degene zonder lopen naar voren. ITS NOT ROCKET SCIENCE.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Onze ranged bestaat uit
hunter(s) - disengage
mages - iceblock
locks - circle of teleportation

Je pakt 1 a 2 ticks als je traag bent, maar niets wat problemen op zou moeten leveren, ook niet op hard mode voor zover onze tries gingen. Enige probleem bij ons blijft shadowcrash voor sommige mensen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:36
-BB- schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 08:27:
[...]

Heb je al bij Blizzard gekeken voor de aanpassingen die je kunt doen aan de config file? Ik had met settings uit het spel zelf een framerate van max 10 op mijn laptop. Toen die pagina doorgenomen en kwam ik uit op zo'n 25 buiten Dalaran. Met settings die het spel nooit in je config bestand zou zetten.
Ik heb bij mijzelf juist de settings wat hoger geschroefd zodat het net even nog wat mooier eruitziet. Ik zie nu dus o.a. meer grass enzo en dat voegt toch wel wat toe aan de game.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

"Voordeel" aan de hard mode crap is dat je je niet druk hoeft te maken om vapors :D. Nadeel is natuurlijk dat je geen mana hebt, gg.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-05 11:00

RaseriaN

So much choices..

Gisteren begonnen in Grizzly Hills en dan toch eindelijk LvL75 aangetikt met nog 3 kwart van Grizzly Hills voor me. Tot nu toe alleen maar Howling Fjord en Dragonblight gedaan en dus een stukje Grizzly Hills. Ik denk dat ik sowieso tot 77 daar ga redden om daarna door te gaan naar Storm Peaks. Kan ik direct aan mn Sons of Hodir reputatie werken en daar mooi die quests oppakken.

Maar wat is leatherworking een godschruwelijke tijdrovende profession :P Mn skinning is al een paar lvls op 450 maar Leatherworking is gisteren pas 400 geworden. En dat terwijl ik echt alles skin en gebruik voor leatherworking.

Aan de overige Rogues.. is die Trollwoven rommel worth it? Bedoel kan de patterns wel kopen voor 2 Artic Furs per pattern, maar heb ik er ook iets aan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-

-BB-

kwak

Rakkerzero schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 09:17:
[...]

Ik heb bij mijzelf juist de settings wat hoger geschroefd zodat het net even nog wat mooier eruitziet. Ik zie nu dus o.a. meer grass enzo en dat voegt toch wel wat toe aan de game.
Dat heb ik dus ook. Met die extra settings krijg je meer EN meer fps. Verbazend dat ze dat niet gewoon inbouwen in het normale menu :+ Ik heb ook OpenGL getest t.o.v. Direct3D en de laatste kwam bij mij toch beter over. Aantal fps en algehele performace is wel gelijk, maar bij OpenGL heb ik in sommige omgevingen toch dat ik ineens zwarte vlakken zie in een berg bijv. Bij Direct3D heb ik dat niet.
RaseriaN schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 09:17:
Aan de overige Rogues.. is die Trollwoven rommel worth it? Bedoel kan de patterns wel kopen voor 2 Artic Furs per pattern, maar heb ik er ook iets aan? :)
Ik heb al een aantal Trollwoven gear gemaakt voor beginnende Rogue-raiders. Geen idee hoe snel je bij rogues dat spul kan vervangen voor bijvoorbeeld Naxx gear, maar mijn druid kan geloof ik pas ergens achterin Naxx25 vervanging vinden ervoor.

[ Voor 26% gewijzigd door -BB- op 10-06-2009 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

Maar wat is leatherworking een godschruwelijke tijdrovende profession :P Mn skinning is al een paar lvls op 450 maar Leatherworking is gisteren pas 400 geworden. En dat terwijl ik echt alles skin en gebruik voor leatherworking.

Je hebt echt bakke en bakke leather nodig voor lw te lvlen, have fun with it :)
Zelfs de blauwe items verkopen trouwens voor geen ruk op de AH

Weet niet hoe het zit voor rogues, maar heb die Trollwoven spulle gemaakt voor op men sham, er zit echt wel veel agi en ap op en shammies love expertise :)

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 305526

hey maar wat is nou egt de ultimate dps build voor death night ? heb ik het over talents he :*) :9

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 305526 op 10-06-2009 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Zeker door de expertise is het wel mooi spul maar je kan het beter van de ah kopen dan de patterns die dingen verkopen vaak voor minder als wat de mats waard zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Gisteren begonnen in Grizzly Hills en dan toch eindelijk LvL75 aangetikt met nog 3 kwart van Grizzly Hills voor me. Tot nu toe alleen maar Howling Fjord en Dragonblight gedaan en dus een stukje Grizzly Hills. Ik denk dat ik sowieso tot 77 daar ga redden om daarna door te gaan naar Storm Peaks. Kan ik direct aan mn Sons of Hodir reputatie werken en daar mooi die quests oppakken.

Het zijn wel Epic items, maar meer gericht op druid tanking imo. Je bent beter af met BoE's in ah of gewoon de items van WG ( Wintergrasp ) hier zitten ook mooie stats op en hitrating.
Anoniem: 305526 schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 09:37:
hey maar wat is nou egt de ultimate dps build voor death night ? heb ik het over talents he :*) :9
Volgens mij doe je als DK untalented nog steeds top dps aka e-peen class.

[ Voor 12% gewijzigd door Dakreal op 10-06-2009 09:48 ]

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
http://elitistjerks.com/f72/

Stel je vraag daar nog maar eens }>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandor Scheffer
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-05 13:45
zou ik niet doen, levert je wellicht een ban op, ze zijn daar niet zo blij met mensen die niet beschikken over de "vanzelfsprekende" basiskennis :)

over dat haste vs crit, de clue is niet of 1% haste beter of slechter is dan 1% crit maar juiste dat je (veel) minder punten in haste nodig hebt voor de 1% dan voor crit, het lijkt wel of iedereen daar aan voorbij gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geerrrt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-05 12:28
Als je het zo al vraagt kun je beter rerollen naar een hunter/lollidin.. Death Knight bedoel je misschien?

Gister even met mijn paladin alt/hunter van vriendin 61 aangetikt en weer bijna 62.. Kan niet wachten totik weer een level 80 erbij heb :)

Eury#2434

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

./facepalm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
GeertJam schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 10:07:
[...]

Als je het zo al vraagt kun je beter rerollen naar een hunter/lollidin.. Death Knight bedoel je misschien?

Gister even met mijn paladin alt/hunter van vriendin 61 aangetikt en weer bijna 62.. Kan niet wachten totik weer een level 80 erbij heb :)
Wat wil je met je paladin gaan doen als je 80 bent? Tanken/healen is een erg leuke rol. Retri.. tja.. :p das gewoon te OP'd in pvp/sad

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:59

Seraphin

Meep?

"Here's my armory. Help me not suck!"

--------------------------------------------------------------------------------

You know how many posts are made each day that say this? A million at least. And giving infractions to those million posts gets old, so stop doing it. Let me spell it out for you:

1. Your armory is in your profile. We don't need you to link it.
2. Lots of information has been discussed already. You're probably posting on page 30 for fuck sake. Do you honestly think your question hasn't been answered already? Stop being lazy and read.
3. If your DPS sucks, it's because you suck and/or can't read. Learn to play. Or read.

Ignore any of this and I'm bringing the hammer down. This used to be a peaceful, intelligent place to theorycraft, but all of a sudden a short bus full of drooling retards decided to squat here for some unknown reason. You've been warned.
Hmm... gezellig daar in het DK forum :P

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Seraphin schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 10:13:
[...]

[...]

Hmm... gezellig daar in het DK forum :P
Echt allemaal van die puistkneusjes waarschijnlijk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 295829

Het is ook wat je speelstijl prefereert. Ik heb dual wield geprobeerd, maar de rotatie vind ik ronduit k u t, zit nu op unholy, wat me wel aanstaat en dat is ook aan mijn dps te zien. Alhoewel ik op dit moment niet meer raid, ben nu bezig me pvp gear te verzamelen, heb al naxx 25, en er zitten op horde trollbane maar 2 guilds die volgensmij echt raiden nog. En dk's zijn er voldoende. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandor Scheffer
op zich hebben ze wel gelijk (lees: 100%), het is een forum voor theorycrafters, niet voor nubs en mensen die te lui zijn om te lezen

kijk voor de grap eens naar de policy van de tweaker forums, denk dat minstens 50% van de posts in dit forum hier ook niet thuishoren

P.S.
ik zeg niet dat er iets mis is met nubs, mensen die te lui zijn om te lezen, of slow-chat enzo, WEL dat sommige fora daar niet de plek voor zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 270238

61/61/61

zeker weten dat je iedereen verslaat! :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

Is dan DW niet meer zo goed voor DK's? Hoorde vroeger wel dat dat serieuzen damage gaf als ge de gear had en wist hoe te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geerrrt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-05 12:28
SpoTs schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 10:10:
[...]

Wat wil je met je paladin gaan doen als je 80 bent? Tanken/healen is een erg leuke rol. Retri.. tja.. :p das gewoon te OP'd in pvp/sad
Priest: Disc/Shadow
Druid: Feral Tank / Balance
Paladin: DPS/Tank

Eury#2434

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-05 11:00

RaseriaN

So much choices..

BlaSfem0n schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 09:33:
Je hebt echt bakke en bakke leather nodig voor lw te lvlen, have fun with it :)
Zelfs de blauwe items verkopen trouwens voor geen ruk op de AH
Heb het in de gaten, gewoon 12 tot 14 leather en dan heb je maar net 1 item gemaakt.
Al dan niet te spreken over Heavy Borean Leather waar je 6 gewone leathers voor nodig hebt :/
-BB- schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 09:29:
Ik heb al een aantal Trollwoven gear gemaakt voor beginnende Rogue-raiders. Geen idee hoe snel je bij rogues dat spul kan vervangen voor bijvoorbeeld Naxx gear, maar mijn druid kan geloof ik pas ergens achterin Naxx25 vervanging vinden ervoor.
MantaMania schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 09:45:
Zeker door de expertise is het wel mooi spul maar je kan het beter van de ah kopen dan de patterns die dingen verkopen vaak voor minder als wat de mats waard zijn ;)
SpoTs schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 09:47:
Het zijn wel Epic items, maar meer gericht op druid tanking imo. Je bent beter af met BoE's in ah of gewoon de items van WG ( Wintergrasp ) hier zitten ook mooie stats op en hitrating.
Bedankt voor de opmerkingen.. ga er toch nog maar eens goed naar kijken :Y)

@generalnick
Welkom op het forum :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Laatst online: 20:41
Goede morgen allemaal,

Gister was wel een leuk avondje… De raid begon een beetje sloom waardoor ik mijn concentratie verloor en zowaar voor het eerst bij S3D dood ging aan blue-crap. Ja, je leest het goed, S3D – die hadden we namelijk nog NET niet neer toen Ulduar uitkwam, en hebben hem daarna nooit meer geprobeerd. Anyway, de 4de try was perfect, de dps lag redelijk hoog en healing was lekker bezig, de offtank bleef zelfs in leven toen hij en zn enraged elementals de firewall pakten, Guardian Spirit chain ftw!

Na de achievement zijn we meteen richting Ulduar gegaan, de council moest nog even down zodat we daarna meneer Vezax konden proberen. Dit ging eigenlijk steeds beter, maar nog steeds niet optimaal. Ons grootste probleem was de tank die vaak praktisch ge-oneshot werd. En dan vooral net na de kite-phase. Een 30k hit doe je gewoon niet zoveel aan als die op het verkeerde moment valt. Hebben meer mensen hier last van, of doen wij/ de tank iets fout?

Anyway, we komen redelijk steady wat kite phases door, de beste poging was gister zo ongeveer 52%... Nu hopen dat we Mimi volgende week weer relatief snel neer krijgen, dan kunnen we de generaal aan ons lijstje toevoegen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:21

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

RaseriaN schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 10:40:
Heb het in de gaten, gewoon 12 tot 14 leather en dan heb je maar net 1 item gemaakt.
Al dan niet te spreken over Heavy Borean Leather waar je 6 gewone leathers voor nodig hebt :/
Je hebt wat plekken waar je flink kan farmen mbt leather, in de buurt van Zul'drak heb je zo'n groep bats dat flink aantikt. Verder natuurlijk Violet hold, zeker als geen andere skinners in je team hebt.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 305526

RaseriaN schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 10:40:
[...]

[...]

[...]

[...]

Bedankt voor de opmerkingen.. ga er toch nog maar eens goed naar kijken :Y)

@generalnick
Welkom op het forum :Y)
bedankt voor je welkom :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-

-BB-

kwak

SinergyX schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 10:51:
Je hebt wat plekken waar je flink kan farmen mbt leather, in de buurt van Zul'drak heb je zo'n groep bats dat flink aantikt. Verder natuurlijk Violet hold, zeker als geen andere skinners in je team hebt.
Shalozar Sholazar Basin == Heaven

Zeker als er mensen aan het questen zijn en netjes hun loot meenemen, maar niet het beestje kunnen skinnen ;) En als ze dat niet doen, dan is een whisper meestal al genoeg zodat ze het wel doen.

En geloof me, als je de gebieden goed uitzoekt dan zit je zo rond de 430 leatherworking. Vanaf dat punt wordt het lastiger, maar zeker te doen. Ik sterf echt van het leather en het enige dat ik iedere keer mis is een bloody Orb. Enige reden dat ik die mis is omdat ik amper nog instances run met mijn druid en ze daardoor niet kan looten of kopen voor emblems. Maar er zijn nog steeds zat mensen op Terenas die wel spullen willen, maar geen goede LW kennen. Daarom zit ik ondertussen op 444 zonder er veel voor te hoeven doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13:54
ik heb in mn extreme verveling met nax25 alt runs die we tegenwoordig doen een filmpje gemaakt met mn warlock op patchwerk. Been there done that voor de meesten hier. Bovendien is het nog een trage kill ook met een raidleader die vergeet bloodlust te callen totdat ie op 3% health zit.. Oh ye bloodlust! Oh he's down. Naja vorige week zat ik op 7.1K met een bloodlust in het midden, maarja Anyway http://www.youtube.com/watch?v=V5IBnYFHiyc

[ Voor 8% gewijzigd door Chefbierrr op 10-06-2009 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

Nog even hierop terugkomen:
Bokkie schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 08:12:
Zelf heb ik 0/13/58, ik begin met immo, cb, conf, inc etc
dots alleen op movement of als ik 1gcd over heb tussen hogere prio spells
Begrijp ik dan goed dat je bij fights als bijv. XT-002 of Patchwerk (de low movement fights zegmaar) niet (standaard) CoD/CoA gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

-BB- schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 11:00:
[...]

Shalozar Sholazar Basin == Heaven
Als hunter pull ik gewoon met men Tenacity pet 5-8 cobra/gorilla/crocs ineens, BW, Kill Command, MD op pet en mend op pet houden en volley spam :), zo hebde inderdaad in no time 20 heavy borean leather bijeen, een hoop vlees en een hoop grijs spul dat nog een centje oplevert bij vendor. Ook zeker die packs met dieren bijeen (mamoeten, rhino's, shoveltusks) zijn goed om met zo'n aoe pet te pullen en neer te aoe'en voor het leer en het vlees :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JCG
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:26

JCG

PA1JCG

Een vraagje tussen door. Ik heb op Grid overgestapt voor healing, het werkt geweldig maar ik ben nog opzoek naar 1 addon en weet niet of die bestaat voor grid:

Een addons die belangrijke buffs/debuffs van een encounter laat zien, zoals bijvoorbeeld lightbomb op xt002. Ik kan ze wel allemaal met de hand invoeren maar mijn gevoel zegt dat er ergens een addon voor grid moet zijn waar ze allemaal instaan.

Voor mijn hunter heb ik mijn nessingwary 4k en valorous bracers klaar liggen, nu eens stoppen met slacker en haar levellen. Weet iemand nog een goede meta voor een hunter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

JCG schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 11:13:

Voor mijn hunter heb ik mijn nessingwary 4k en valorous bracers klaar liggen, nu eens stoppen met slacker en haar levellen. Weet iemand nog een goede meta voor een hunter?
de crit + increased crit damage meta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-

-BB-

kwak

BlaSfem0n schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 11:13:
Als hunter pull ik gewoon met men Tenacity pet 5-8 cobra/gorilla/crocs ineens, BW, Kill Command, MD op pet en mend op pet houden en volley spam :), zo hebde inderdaad in no time 20 heavy borean leather bijeen, een hoop vlees en een hoop grijs spul dat nog een centje oplevert bij vendor. Ook zeker die packs met dieren bijeen (mamoeten, rhino's, shoveltusks) zijn goed om met zo'n aoe pet te pullen en neer te aoe'en voor het leer en het vlees :P
Oh grappig, De Ronde Tafel :) Ik zal eens zwaaien als ik je tegenkom, ben o.a. een NE druid ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:47
SpoTs schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 10:14:
Echt allemaal van die puistkneusjes waarschijnlijk :p
Het is bot gesteld, maar ze hebben wel gelijk. EJ is geen forum waar je komt om je de ideale spec en rotation voorgekauwd te krijgen.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Dricus schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 11:11:
Nog even hierop terugkomen:

[...]

Begrijp ik dan goed dat je bij fights als bijv. XT-002 of Patchwerk (de low movement fights zegmaar) niet (standaard) CoD/CoA gebruikt?
Altijd cod op movement in ieder geval in het begin, als opener.Het is nogal afhankelijk van de situatie op XT doe ik geen van beide ivm de fases. en kan me de laatste keer dat ik patch heb gedaan op mijn lock niet eens meer herinneren :P

Probleem is dat fights voor mij dusdanig dynamisch zijn dat het heel erg afhankelijk is van welke curse i pak.
Fights met adds is altijd Cod op target. met movement is het of een lt indien nodig en anders een coa/cod
heeft meer met priority te maken dan met vast patroon. Het is ook redelijk gear en spec afhankelijk van wat het beste uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

Hydra schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 11:22:
[...]
Het is bot gesteld, maar ze hebben wel gelijk. EJ is geen forum waar je komt om je de ideale spec en rotation voorgekauwd te krijgen.
Juist wel :+. Het is alleen nogal dom om er een post aan te wijden om ernaar te vragen, want de meeste informatie die je nodig hebt om een goede keus te maken is daar gewoon te vinden :). Het enige probleem vind ik een beetje dat het voornamelijk theorycrafting (uitgaan van ideale situaties is daar veelal een onderdeel van) is en dat de informatie die je daar vindt niet altijd in de praktijk zo werkt. Het kan dus zijn dat je op EJ vindt dat glyph X je *in theorie* meer DPS increase geeft dan glyph Y. In de praktijk is dat dan meestal wel het geval, maar niet altijd.

[ Voor 30% gewijzigd door Dricus op 10-06-2009 11:28 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Squatt_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
JCG schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 11:13:
Een vraagje tussen door. Ik heb op Grid overgestapt voor healing, het werkt geweldig maar ik ben nog opzoek naar 1 addon en weet niet of die bestaat voor grid:

Een addons die belangrijke buffs/debuffs van een encounter laat zien, zoals bijvoorbeeld lightbomb op xt002. Ik kan ze wel allemaal met de hand invoeren maar mijn gevoel zegt dat er ergens een addon voor grid moet zijn waar ze allemaal instaan.
GridStatusRaidDebuff gebruik ik hiervoor.

"He took a duck in the face at two hundred and fifty knots."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14:43

Wootlock

Evilution

Bokkie schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 11:23:
[...]

Altijd cod op movement in ieder geval in het begin, als opener.Het is nogal afhankelijk van de situatie op XT doe ik geen van beide ivm de fases. en kan me de laatste keer dat ik patch heb gedaan op mijn lock niet eens meer herinneren :P

Probleem is dat fights voor mij dusdanig dynamisch zijn dat het heel erg afhankelijk is van welke curse i pak.
Fights met adds is altijd Cod op target. met movement is het of een lt indien nodig en anders een coa/cod
heeft meer met priority te maken dan met vast patroon. Het is ook redelijk gear en spec afhankelijk van wat het beste uitkomt.
CoD over CoE (als je een unholy DK bij hebt sowieso CoD) ?
Momenteel speel ik ook met deep destro met als rotatie: CoE (zoals ik al zei als er geen dk aanwezig is) -> Immolate -> Agony -> Conflag -> CB -> incinerate x2
en dan dots uphouden.

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:47
Euh, nee. "Voorgekauwd" wil zeggen dat je gewoon een vraag stelt en verwacht dat mensen je alles uitleggen. Op EJ moet je zelf lezen.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 270238

BlaSfem0n schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 11:15:
[...]

de crit + increased crit damage meta
Agi + increased crit damage meta

reden: Agi = meer AP = meer dmg jij en je pet + crit. Je zit namelijk als hunter al gauw tegen de 40% crit aan, het is dus onzinnig om voor een crit gem te gaan als je je andere stats juist kunt verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Wootlock schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 11:36:
[...]

CoD over CoE (als je een unholy DK bij hebt sowieso CoD) ?
Momenteel speel ik ook met deep destro met als rotatie: CoE (zoals ik al zei als er geen dk aanwezig is) -> Immolate -> Agony -> Conflag -> CB -> incinerate x2
en dan dots uphouden.
Wij hebben altijd of een unholy dk of een andere lock die coe doet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:29

TiMMieJ

PSN: Orixez

hulkie schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 10:49:
Anyway, we komen redelijk steady wat kite phases door, de beste poging was gister zo ongeveer 52%... Nu hopen dat we Mimi volgende week weer relatief snel neer krijgen, dan kunnen we de generaal aan ons lijstje toevoegen!
Zelf tank ik hem in mijn frost res/stam gear. Hiermee kom ik op 53k HP en kiten we hem niet. Zelf als feral gebruik ik voor elke kite phase mijn barkskin en timen we een Pain suppresion of een Gaurdian spirit. Dit werkt perfect eigenlijk. Gewoon in het midden tanken en enkel beetje wegkiten mochten de laatste clouds bij de baas zweven. Minste risico op failende interrupts etc en het meeste overzicht op de fight.

Healing delen wij op in 2 groepen, namelijk links en rechts van de baas. Eerst gaat de rechter groep healen en zal groep 2 (links) niets doen. Na een X tijd stapt groep 1 in de mana regen clouds en neemt groep 2 het healen van de tank over. Communiceer dit over vent en het is een makkie.

[ Voor 16% gewijzigd door TiMMieJ op 10-06-2009 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Hmm, ja zou kunnen, heb net even zitten graven. T lijkt erop dat we snellere swings hebben als onze tank neer gaat: 1,2 seconden tussen twee 23k hits is b bye warrior. Heb dus het vermoeden dat er melee voor hem staat.

We hebben geen raidende feral, dus dat gaat m sowieso niet worden. Misschien dat we een DK tank kunnen gebruiken, die hebben ook iets meer HP dan de warriors. (En allicht betere threat generation.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:49

Rannasha

Does not compute.

Of gewoon iets meer oefenen met kiten. Zelf kite ik Vezax ook gewoon (Feral Druid). Aan het begin shift ik naar catform voor de extra snelheid (gebruik Dash wanneer het beschikbaar is). Zorg dat je niet op volle snelheid wegrent gedurende de hele kite-phase, dan ben je veel te ver van de healers.

Zodra ik op een goede afstand ben, laat ik de boss naar me toe komen en als blijkt dat ik te ver ben gegaan (Surge buff loopt af voordat de boss in de buurt is), ga ik naar de boss toe. Zodra ik weer in range kom van de boss pop ik een cooldown (Barkskin, trinket, Surivival Instincts, whatever) om de healers wat extra tijd te geven om zich aan te passen aan de nieuwe posities.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:29

TiMMieJ

PSN: Orixez

Een DK tank moet ook enorm veel mitigation abilities hebben om dit te kunnen overleven. Echter zou ik hier niet de rotatie van weten. Er word voor deze tactiek altijd een druid of een DK gebruikt inderdaad.

Voor mij als feral in frost res is de threat ook niet best maar dat is een kwestie van dps goed timen atm. Voor hardmodes etc zullen we inderdaad naar kiten moeten gaan.

[ Voor 29% gewijzigd door TiMMieJ op 10-06-2009 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Bokkie schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 12:05:
[...]

Wij hebben altijd of een unholy dk of een andere lock die coe doet :P
Lucky you, wij hebben alleen blood DK's en luie locks :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Waar haalt trouwens een Feral beertje zijn defense cap vandaan? Weet wel dat ze een enorm lagere crit kans hebben, maar ik heb buiten rings/neck geen leather gear gezien met defense. Of valt dit allemaal aan te vullen met enchants en gems?

En voor de 80 dungeons (non HC, zoals HoL, CoS etc), blijft defense dan nog belangrijkste of speelt HP ook een grote rol? Ik kwam in een party met een DK (21k health, 19k armor, 474 def) die doodleuk beweerde dat hij 10x betere tank was dan ik (17.5k health, 20.8k armor, 520 def).

Met een andere party later wel CoS gedaan, helaas enige tank-gear werd geninjaloot door een retri, maar kolere wat rammen die dingen hard. 1100-1300 dmg buiten de blocks, gelukkig nergens ooit 1 whipe gehad mede doordat ik 99% van de agro wist te houden en priest voluit kon spammen.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

Hydra schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 11:44:
[...]
Euh, nee. "Voorgekauwd" wil zeggen dat je gewoon een vraag stelt en verwacht dat mensen je alles uitleggen. Op EJ moet je zelf lezen.
Die smiley stond er natuurlijk niet voor niets :). Zoals ik in mijn post al aangaf is de meeste informatie die je nodig hebt om een goede keuze te maken daar gewoon te vinden. En die informatie is dan ook nog eens veelal netjes "voorgekauwd" in een overzichtelijke post die ook nog bijgewerkt wordt als er patches zijn. Geen enkele noodzaak dus om er dan nog eens naar te gaan vragen.

[ Voor 12% gewijzigd door Dricus op 10-06-2009 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

Wootlock schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 12:37:
[...]

Lucky you, wij hebben alleen blood DK's en luie locks :+
Voor ik als Affliction lock een CoE doe moet er veel gebeuren. Desnoods doet de destro lock het, de CoA die hij ervoor opoffert doet sowieso minder damage dan mijn improved + glyphed CoA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

SinergyX schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 12:45:
Waar haalt trouwens een Feral beertje zijn defense cap vandaan?
Door Survival of the Fittest 3/3 te speccen. Beertjes zijn dan crit immune. No gems, no enchants, no def gear, en al zeker geen resilience.

Ik zal niet zeggen dat +def volledig overbodig is voor een beertje (het geeft je zowaar een beetje dodge en chance to be missed), maar het is zo'n beetje de laagste prio die je maar kan bedenken.
En voor de 80 dungeons (non HC, zoals HoL, CoS etc), blijft defense dan nog belangrijkste of speelt HP ook een grote rol? Ik kwam in een party met een DK (21k health, 19k armor, 474 def) die doodleuk beweerde dat hij 10x betere tank was dan ik (17.5k health, 20.8k armor, 520 def).
Voor lvl 80 normals ben ik geneigd te zeggen dat crit immuniteit (veel) minder belangrijk is dan voor heroics, maar nog steeds meer dan de moeite waard om voor te gearen / speccen. Voornaamste reden: als je toch al in lvl 80 instances rondloopt, dan ben je jezelf op zn minst aan het voorbereiden op heroics, dus wil je al naar die vereisten toewerken.

Puggers (lees: noobs) willen nog wel eens HP als maatstaaf gebruiken voor hoe "goed" een tank is. Vreselijk irritant aangezien avoidance / mitigation van veel grotere invloed is / kan zijn.

Bekijk het zo:
Tank 1) 10k hp, 50% mitigation / avoidance
Tank 2) 20k hp, 0% mitigation / avoidance
Boss slaat voor 1k dps (voor mitigation calculations etc.)

Tank 1) 10k hp minus 500hp per seconde = dood na 20sec (zonder heals)
Tank 2) 20k hp minus 1k hp per seconde = dood na 20sec (zonder heals)

Allebei zijn ze even lang in staat de baas te "overleven", echter hoeft de healer bij Tank 1) maar 500hps te healen om de tank topped up te houden. Oftewel:

- Healer minder snel OOM -> meer tijd voor de dps om boss om te leggen
- Healer kan in kortere tijd meer klappen van de boss healen -> meer foutmarge voor healer + tank

[ Voor 65% gewijzigd door Seraphin op 10-06-2009 13:12 ]

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Seraphin schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 12:58:
[...]

Door Survival of the Fittest 3/3 te speccen. Beertjes zijn dan crit immune. No gems, no enchants, no def gear, en al zeker geen resilience.

Ik zal niet zeggen dat +def volledig overbodig is voor een beertje (het geeft je zowaar een beetje dodge en chance to be missed), maar het is zo'n beetje de laagste prio die je maar kan bedenken.
klopt, jammer dat er op veel items met dodge toch wat defense rating zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236827

Gisteren heb ik tweemaal Naxx25 gedaan. Klinkt veel, maar de eerste was maar 1 boss (Noth) op m'n Mage, waar ik 3e in Damage Done stond met m'n 10mans gear. Toen belde m'n vriendin, of ik ze kon ophalen door het slechte weer.

Toen ik weer thuis was even op half-afk-mode m'n Warrior gelogd om te zien of ik wat winst had gemaakt met m'n Jewelcrafting en kleine opruimactie. Dat had ik, en als ik zo even doorga, kan ik later op m'n Warlock de epic flightskill kopen, met eventueel dualspec. Zit er al aan te denken om Affliction / Destruction te gaan.

Later op de avond nog een Naxx25 gejoined met m'n Priest. Ik had geen zin in levelen, of dailies, of wat dan ook, maar wel om even te raiden. De guild had me niet nodig in Ulduar, dus werd het een PuG. Om half 10 stonden er 25 randoms in Naxx en begonnen we, waar ik zou healen. Het ging op zich prima... een zelfverzekerde, maar niet arrogante, beer als MT. In totaal waren we met 5 healers, waarvan 1 slecht gegearde boom, en een PvP gegearde Disc Priest. Ik heb nog geen aangepaste Recount, maar als ik de Shields meerekende, stond ik ver bovenaan. Ik gebruikte dan ook flink veel mana, aangezien het ook nodig was. Veel hasted Prayer of Healings, Penance en Shields op voornamelijk de tank(s) deden het werk.
Qua loot zat het wel mee. In 1,5 tot 2 uur hebben we 2 wings gecleared, waar ik een nieuwe belt (minimale upgrade), ring (minimale upgrade) en wapen heb mogen ontvangen! De laatste was wel welkom, aangezien ik nog met die uit Heroic Nexus liep.
Ik dacht eraan om te passen op bepaalde loot, maar het was een PuG, waar iedereen gewoon rollde op items dat een upgrade voor ze was, ook al hadden ze een item mogen ontvangen. Dus dat deed ik ook, en blijkbaar was ik gelukkig met m'n rolls :)

Nette 2112score op wow-heroes.com en bijna 2000spellpower selfbuffed als Discipline. Als Holy zou ik wel redelijk wat meer hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandor Scheffer
[...]

[...]

Voor lvl 80 normals ben ik geneigd te zeggen dat crit immuniteit (veel) minder belangrijk is dan voor heroics, maar nog steeds meer dan de moeite waard om voor te gearen / speccen. Voornaamste reden: als je toch al in lvl 80 instances rondloopt, dan ben je jezelf op zn minst aan het voorbereiden op heroics, dus wil je al naar die vereisten toewerken.

Puggers (lees: noobs) willen nog wel eens HP als maatstaaf gebruiken voor hoe "goed" een tank is. Vreselijk irritant aangezien avoidance / mitigation van veel grotere invloed is / kan zijn.

Bekijk het zo:
Tank 1) 10k hp, 50% mitigation / avoidance
Tank 2) 20k hp, 0% mitigation / avoidance
Boss slaat voor 1k dps (voor mitigation calculations etc.)

Tank 1) 10k hp minus 500hp per seconde = dood na 20sec (zonder heals)
Tank 2) 20k hp minus 1k hp per seconde = dood na 20sec (zonder heals)

Allebei zijn ze even lang in staat de baas te "overleven", echter hoeft de healer bij Tank 1) maar 500hps te healen om de tank topped up te houden. Oftewel:

- Healer minder snel OOM -> meer tijd voor de dps om boss om te leggen
- Healer kan in kortere tijd meer klappen van de boss healen -> meer foutmarge voor healer + tank
toon volledige bericht
helaas, zo werkt het niet :)

als je het puur over mitigation (armor bijvoorbeeld) hebt natuurlijk wel, maar waar jij het over hebt is voor een groot deel avoidance (dodge en parry bijvoorbeeld, laat block even buiten beschouwing)

je kan wel 50% avoidance hebben, maar dan is er nog een steeds een kans van 6,25% dat je 4x achter elkaar geraakt wordt, als je dat combineert met een veel lagere health pool kan dat wel eens fataal zijn

de clue is om het in "balans" te houden, als je per se een volgorde wilt hebben zou ik het volgende aanhouden:
- mitigation
- HP
- avoidance

nogmaal balans is belangrijk, threat generation uiteraard ook

maw avoidance verhoogt het RNG gehalte en das niet goed tenzij je eigenlijk een encounter wil doen waar je niet sterk genoeg voor bent, kansje dat je mazzel hebt en het wel haalt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

Anoniem: 270238 schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 11:54:
[...]

Agi + increased crit damage meta

reden: Agi = meer AP = meer dmg jij en je pet + crit. Je zit namelijk als hunter al gauw tegen de 40% crit aan, het is dus onzinnig om voor een crit gem te gaan als je je andere stats juist kunt verbeteren.
ja die was het die ik bedoelde, denk ni dat er eentje is met crit + increased crit damage of wel?
nog wel met AP maar die lijkt me toch minder interessant voor een hunter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:49

Valkyre

Kitesurf FTW!

een ingame friend (belg) was mijn alt even door BRD aan het boosten, toen wij op het idee kwamen om met zijn 2en eens karazhan te proberen..

Tankadin + Shaman (enhancement spec) ging eigenlijk best wel goed, wel 1 of 2x een wipe gehad.
Aran, 1x toen ben ik maar holy gegaan, en hem gehealed no problem whatsoever
en op Illhoof, shaman werd gechained en ik had de macro niet, en eigenlijk gehoopt dat wij nu genoeg HP zouden hebben om die te overleven, dus de 2de rond mana conservend het gevecht ingegaan, en toen kon ik hem makkelijk healen.

Prince de laatste 40% solo gedaan omdat hij door een enfeeble dood ging :P, Judge + Seal of light + Shadow ress aura en het was een eitje..

Daarna nog even naar netherspite gegaan, daar 2 of 3x gewiped omdat hij het gevecht en het tanken niet helamaal begreep. maar uiteindelijk die neer gekregen. als het allemaal soepel gaat denk ik dat je iets van 300g verdient wat toch best aardig is om te doen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

Sandor Scheffer schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 13:21:
[...]

helaas, zo werkt het niet :)

als je het puur over mitigation (armor bijvoorbeeld) hebt natuurlijk wel, maar waar jij het over hebt is voor een groot deel avoidance (dodge en parry bijvoorbeeld, laat block even buiten beschouwing)

je kan wel 50% avoidance hebben, maar dan is er nog een steeds een kans van 6,25% dat je 4x achter elkaar geraakt wordt, als je dat combineert met een veel lagere health pool kan dat wel eens fataal zijn

de clue is om het in "balans" te houden, als je per se een volgorde wilt hebben zou ik het volgende aanhouden:
- mitigation
- HP
- avoidance
toon volledige bericht
Whoopsie, idd ff vergeten hoe avoidance ook alweer werkt... ik bedoelde natuurlijk mitigation only :P
(Ik had peakdamage / eventuele andere boss specials wel bewust achterwege gelaten overigens, om het niet al te veel te compliceren)

Balans is uiteraard key; doel van mijn post was vooral om aan te geven dat de focus van velen op HP nogal..... oppervlakkig is.
Gohan-san schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 13:44:
een ingame friend (belg) was mijn alt even door BRD aan het boosten, toen wij op het idee kwamen om met zijn 2en eens karazhan te proberen..
Gaaf, hoe heb je dat bij Moroes gedaan btw?
Ik heb eens als beertje met een hunter Moroes geprobeerd, maar dat was toch niet zo'n succes. (stomme blinds, garrotes & all that crap).

[ Voor 16% gewijzigd door Seraphin op 10-06-2009 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Laatst online: 16:32
Ik ben op zoek naar een addon die mij vertelt of ik al iets kan leren: nieuwe skills omdat ik een hoger level bereikt heb, maar ook trainingen voor professions. Weet iemand of er zoiets bestaat?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Voor skills is het simpel, iedere 2 levels even naar de trainer tot en met level 60, daarna leer je ieder level iets nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Laatst online: 16:32
Species5618 schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 14:08:
Voor skills is het simpel, iedere 2 levels even naar de trainer tot en met level 60, daarna leer je ieder level iets nieuws.
Ja, maar ik vind het dan wel handig om te kunnen zien welke skills dat zijn. Met de een heb ik wat meer haast om te leren dan met de ander. Maar goed, zeker voor professions lijkt het me handig, vooral als er dan ook bij gezegd wordt bij welke trainers je terecht kunt.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
Seraphin schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 13:48:
[...]

Ik heb eens als beertje met een hunter Moroes geprobeerd, maar dat was toch niet zo'n succes. (stomme blinds, garrotes & all that crap).
Alle adds liggen binnen 3 seconden plat en die shit die ie zelf doet, tsja, daar moet je wel doorheen healen :)

@Hulkie wij doen 't ook met een DK, na de eerste 2 uur op em te wipen met onze (warrior) MT. We hadden namelijk gehoord dat kiten echtwel nodig was. Toch maar ff anders proberen, ik tanken, blijven staan en dus niet kiten die onzin, en het is easy en doen een oneshot (DK cds zijn elke keer opnieuw up, ik kan er steeds 2 tegelijk gebruiken).

Van de andere kant de warriors tanks hebben de LS/SW glyphs niet hoe triest -.-
posttoast schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 14:10:
[...]

Ja, maar ik vind het dan wel handig om te kunnen zien welke skills dat zijn. Met de een heb ik wat meer haast om te leren dan met de ander. Maar goed, zeker voor professions lijkt het me handig, vooral als er dan ook bij gezegd wordt bij welke trainers je terecht kunt.
Psies doe ik ook, kreeg ik op m'n lock een nieuwe rank immolate na 2 uur moven terwijl ik die vrijwel niet gebruik... wat ik het handigst vind ik gewoon ff alt-tabben naar thott en daar op je class klikken. Daar heb je ook een skills per level lijst.

[ Voor 62% gewijzigd door porn* op 10-06-2009 14:25 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandor Scheffer
voor professions wil je ackisrecipelist (of iets wat daar qua naam in lijkt)

die geeft precies aan wat je allemaal nog kan leren en waar te halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 305577

Na al een behoorlijke poos alleen maar meegelezen te hebben hier.

Nu toch maar een postje maken.
Ben een Warrior level 80 we runnen met de guild(Naxx25, Ulduar25).
Speel op Terenas Horde ofc., sorry -BB- :p, zit onder andere bij blas in de guild.
Het is wel een casual raiding guild en dat ligt me juist aangezien ik niet ongelovelijk veel tijd heb om te raiden.
En het is er natuurlijk altijd bere-gezellig :).

Nou had ik een vraagje met betrekking tot de beste arms pve spec en rotation,
dat is toch behoorlijk moeilijk te vinden zelfs op google of elitistjerks.
Ben overigens wel Exp. capped en hit-capped :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

[...]

Ging heel makkelijk, ik judgde liht op moroes, en dat gaf meer dan genoeg healing voor de garrote.
De stun kon die shaman ook makkelijk overleven... volgens mij is hij niet beneden 80% hp geweest.

Adds nuken en dan moroes, was echt heel makkelijk, middels Maelstrom healing. mijn grootste probleem leek mij Nightbane, maar die was eigenlijk ook heel erg goed te doen, daar moest alleen wel iets meer gehealed worden. maar in veel gevallen was Light Judge meer dan voldoende ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Heeft iemand het nog voor elkaar gekregen om de battle bot te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236827

Welkom Squishy :)

Volgens mij is het inspelen op procs en prioriteiten houden als Arms.
Rend altijd uphouden (met Glyph), Mortal Strike elke cooldown en Overpower elke interne cooldown. Execute met Sudden Death procs en Bladestorm elke cooldown, of bij AoE fights/bosses timen op het beste moment.

Correct me if I'm wrong, ben geen theorycrafter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
  • Laatst online: 16-05 12:19
Sandor Scheffer schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 14:22:
voor professions wil je ackisrecipelist (of iets wat daar qua naam in lijkt)

die geeft precies aan wat je allemaal nog kan leren en waar te halen
Ik gebruik Reciperadar
Geeft eventueel ook aan wat alts kunnen leren

Ook alleen voor profs btw...

[ Voor 3% gewijzigd door UdiBenLudi op 10-06-2009 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-05 11:03

zwik

randomized

DaRKaNGLe694 schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 14:31:
Heeft iemand het nog voor elkaar gekregen om de battle bot te krijgen?
Heb m'n account omgezet naar een battle.net account en daarna een mountain dew account aangemaakt. Via de battle.net krijg je dan de battle bot. Volgens battle.net heb ik 'm nou als het goed is in m'n ingame mailbox. Nog niet gekeken though, zit op het werk enzo :) . Vanavond ga ik wel vlug even kijken of ik 'm gekregen heb iig ;) .

Tijdens het aanvragen krijg je wel de melding dat het alleen voor US players is, maar daarna kan je gewoon doorgaan en krijg je de melding dat ie in je ingame mailbox zit.

[ Voor 14% gewijzigd door zwik op 10-06-2009 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Ok zwik, ik heb hetzelfde gedaan. Het probleem is alleen dat mensen hem niet meer krijgen. Alleen als je het vannochtend of gisternacht hebt gedaan werkte het.

Ik kreeg ook de melding dat alles goed ging, echter geen battlebot toen mijn vrouw inlogde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-05 11:03

zwik

randomized

DaRKaNGLe694 schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 14:44:
Ok zwik, ik heb hetzelfde gedaan. Het probleem is alleen dat mensen hem niet meer krijgen. Alleen als je het vannochtend of gisternacht hebt gedaan werkte het.

Ik kreeg ook de melding dat alles goed ging, echter geen battlebot toen mijn vrouw inlogde.
Wellicht heb ik geluk dan, ik heb het vanmorgen gedaan :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zag er gister nog 2 vechten met die bots, je kan dus meerdere kleurtjes geven aan dat ding ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Ik heb het vanochtend rond een uur of 9 gedaan, maar toen was het al gehotfixed. De meldingen op de website waren niet gewijzigd, maar na het inloggen geen battlebot in de mail :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:11

NoTimeRemains

I know

bij mij werkt het niet :( geen battlebot for me :(

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-05 08:21
Gisteren wel een geinige avond gehad.

Meer omdat de guild niet zo'n goede avond had hoor ;).

Ik zag wat signoff van tanks, nu is dat voor mij altijd een teken om even in te loggen, want ik ben eigenlijk de social backup tank van de guild.

We hebben alleen socials die of RL vrienden zijn, of die een tijd HC geraid hebben met de guild, ik behoor tot de laatste groep, maar omdat ik 1 van de 3 dagen echt niet kan ben ik "gedegradeerd" naar social, en ik vind het wel leuk zo af en toe een keer raiden, maar die 3 raids zijn dus wel HC raids geen slack enzo tussendoor.

dus ik log in, 5 min voor raid tijd krijg ik een whisp van GM of ik wilde tanken. Natuurlijk wilde ik dat. Voor mij een paar nieuwe dingen gedaan waaronder de gaunlet tanken, dat ging één keer mis, maar daarna boss down. Ook was ik voor de eerste keer bij Yogg wat onhandig met tanken en gele wolken. Na 3 wipes komt een andere tank in de raid, en ik verwachte dat hij voor mij in de raid kwam, bleek dat voor een recruit te zijn (waarschijnlijk omdat hij vrij vaak disconnecte). Dus ik mocht blijven :D.

Ondertussen nog een nieuwe trinket opgepikt dus mijn avond was weer OK! Al met al ook om 22:00 uur klaar dsu dat was helemaal mooi ;).

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
DaRKaNGLe694 schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 14:44:

Ik heb het ook vanmorgen gedaan, rond een uur of 8. Ingelogd maar geen mails op beide accounts gelinked aan mijn Battle.net account. Zal straks nog eens kijken of er iets in de mailbox zit maar ik "vrees" het ergste. Zou wel jammer zijn, zo'n pet krijg je natuurlijk nooit meer en het is vrij uniek voor een EU server :)

Blijkbaar was 8 uur vanmorgen ook al te laat :(

Al je chars zouden een mail gekregen hebben, alleen als je die niet hebt geopend op een alt ofzo, dan is die mail nu verdwenen. "unlearned" pets blijven wel in de bags zitten en learned pets blijven ook gewoon beschikbaar.

/cry

[ Voor 17% gewijzigd door redfoxert op 10-06-2009 15:04 ]

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Kijk, weer een zorg minder :) Nu nog leather gear vinden, heb nu enkel caster zut :P

Qua HP ben ik beetje in twijfel, ik wil eerst honored worden met wyvern, die heeft 3 leuke tank items (3rde dacht ik revered), en aangezien ik weinig aan mats heb moet ik al die stamina zut zelf kopen. Op diverse items heb ik nu die 18 en 12 stamina enchants, chest is voor defence, gloves kan ik mischien nog naar kijken.

Ik wil eerst goed normal 80s kunnen alvorens door te stappen naar heroics (cape uit VH, boots uit CoS, sword/trinket van HoL etc). Qua agro ben ik erg tevreden, 99% van de tijd hou ik ze netjes vast alleen was dit altijd nog met 78-80 simpel geared mensen, ben benieuwd hoe dit gaat worden als ik met naxx mensen rond ga lopen.

oh dat moest een edit zijn, geen nieuwe post :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

Anoniem: 305577 schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 14:24:
Na al een behoorlijke poos alleen maar meegelezen te hebben hier.

Nu toch maar een postje maken.
Ben een Warrior level 80 we runnen met de guild(Naxx25, Ulduar25).
Speel op Terenas Horde ofc., sorry -BB- :p, zit onder andere bij blas in de guild.
Het is wel een casual raiding guild en dat ligt me juist aangezien ik niet ongelovelijk veel tijd heb om te raiden.
En het is er natuurlijk altijd bere-gezellig :).

Nou had ik een vraagje met betrekking tot de beste arms pve spec en rotation,
dat is toch behoorlijk moeilijk te vinden zelfs op google of elitistjerks.
Ben overigens wel Exp. capped en hit-capped :)
En ge komt hier spamme en ge vraagt niks aan mij? :P

Ik heb één keer PVE arms gespecced en naar uld 10 man gegaan, en de MT (sener) zei na 10 minuten dat ik maar terug fury moest gaan speccen 8)7

Bij mijn weten sowieso rend op target houden, executen indien je de proc krijgt, mortal strike op cd houden, overpoweren indien mogelijk en de rest opvullen met je 0.5 sec slams
eventueel openen met shattering throw en direct een charge erachter
Bladestorm in combinatie met recklesness is zeer leuk op grote trash packs.

Maar er zijn ook rotaties met stance dance naar fury voor whirlwind mee in rotatie te nemen
als arms is het ook niet echt een rotatie maar meer een prio systeem zoals bij hunters nu

imp rend, overpower, mortal strike + imp ms, impale, wrecking crew, de execute proc (weet niet meer hoe die talent weer juist noemt) en bladestorm zijn zowat de belangrijkste talents die je in de spec moet hebben
meestal spec je ook nog in fury voor cruelty, armed to the teeth tot aan de howl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
BlaSfem0n schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 15:04:
[...]

En ge komt hier spamme en ge vraagt niks aan mij? :P

Ik heb één keer PVE arms gespecced en naar uld 10 man gegaan, en de MT (sener) zei na 10 minuten dat ik maar terug fury moest gaan speccen 8)7
Waarom dat? Voor zover ik gezien heb heeft arm iets meer dps potentie dan fury.

Ben er ook geen held in (fury basher sinds day one ;) ) maar prio was afaik rend > sudden death > OP > MS > slam/HS ragedumps (en HS natuurlijk alleen als je boven de 80 rage komt ofzo).

[ Voor 6% gewijzigd door porn* op 10-06-2009 15:13 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

porn* schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 15:13:
[...]

Waarom dat? Voor zover ik gezien heb heeft arm iets meer dps potentie dan fury.

Ben er ook geen held in (fury basher sinds day one ;) ) maar prio was afaik rend > sudden death > OP > MS > slam/HS ragedumps (en HS natuurlijk alleen als je boven de 80 rage komt ofzo).
Vooral omdat fury me beter ligt dan arms denk ik, alhoewel dps wise ik ni echt veel minder deed.
Heb vooral net iets teveel hit op men gear en die gaat verloren met arms spec natuurlijk.
Voor mij voelt arms toch nog altijd als de pvp tree aan, en fury als de dps pve tree (fury pvping ligt me ook totaal niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 305577

BlaSfem0n schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 15:04:
[...]
Tja het is nog altijd wel zo zolang je rend of deep wounds op houdt als arms warrior je de hele raid een 4%
physical damage buff op de baas geeft zelfs voor tanks is dit nice, maar ik kan dus ook totaal niet vinden wat de ideale arms spec is. :(

Ga er zelf maar is eentje in mekaar flansen dan, en wat betreft die prio dinges ik had slam er nog niet inzitten :x. Vandaar dat ik bleef steken op 3k dps en constant HS moest spammen om die rage bar leeg te krijgen. :(

Zat een beetje aan deze build te denken Talent build

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 305577 op 10-06-2009 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Anoniem: 305577 schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 15:30:
[...]

Tja het is nog altijd wel zo zolang je rend of deep wounds op houdt als arms warrior je de hele raid een 4%
physical damage buff op de baas geeft zelfs voor tanks is dit nice, maar ik kan dus ook totaal niet vinden wat de ideale arms spec is. :(

Ga er zelf maar is eentje in mekaar flansen dan, en wat betreft die prio dinges ik had slam er nog niet inzitten :x. Vandaar dat ik bleef steken op 3k dps en constant HS moest spammen om die rage bar leeg te krijgen. :(

Zat een beetje aan deze build te denken Talent build
Qua dps hele leuke build, zo zou ik hem denk ik ook doen. Evt. kun je 3 punten uit imp HS halen en deze in andere talents stoppen, HS zou je eigenlijk vrijwel niet mogen gebruiken als je goed dumpt met slams. Magoed van 3% meer parry doe je geen extra dps tenzij je tankt :P
Same voor Tactical mastery, als arms heb je geen reden om uit Battle stance te gaan (en nee, pummelen doet iemand anders maar :+ ). Uit Iron Will zou je meer dps moeten halen.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
porn* schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 14:10:

Van de andere kant de warriors tanks hebben de LS/SW glyphs niet hoe triest -.-
Waar staan de afkortingen voor, zal ik thuis even controleren of ik ze wel heb op mijn tank.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontcare
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-03-2024

dontcare

Nomen est Omen

Moroes is te solo-en voor een feral tank (met goede gear ofc)

Adds neem ik in volgende volgorde afhankelijk welke er staat:
Lady Keira Berrybuck - heals , devine shield
Lady Catriona Von'Indi - heals
Baron Rafe Dreuger - stuns
Lord Robin Daris Arms Warrior - mortal strike
Baroness Dorothea Millstipe - mana burn
Baron Rafe Dreuger - loser die het leuk doet als rage batterij :')

root 1 add , Nuke de healer(s) down , beserk op de rest als de rooted add er weer is en nuke ze down, SI+frenzied regen als je HP laag komt.
Als je moroes over hebt een kwestie van pots , rejuvs/lifeblooms tussen swings , barkskin & regrowth+nourish als hij vanished , frenzied regen als ie weer van cooldown is. (en innervate jezelf ook op tijd ofc ^^)
het is op zich ook een kwestie van een beetje mazzel met de adds uiteraard sommige combo's maken het vrij lastig (nog steeds te doen maar kost een paar tries meestal ;p )

Met een hunter moet het simpeler zijn lijkt mij , zolang de hunter maar weet dat ie dood zal gaan, hij moet er basicly alleen maar zijn om de adds sneller plat te krijgen ^^
Je moet niet proberen hem in leven te houden , dan ga je wel failen gok ik zo ^^

Helaas heb ik tot nu toe elke fucking keer Oz als opera event :'( dat is niet echt te solo-en lijkt het :')

[ Voor 3% gewijzigd door dontcare op 10-06-2009 16:12 ]

.Quod me nutrit me destruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

dontcare schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 16:07:
[...]

Moroes is te solo-en voor een feral tank (met goede gear ofc)

Adds neem ik in volgende volgorde afhankelijk welke er staat:
Lady Keira Berrybuck - heals , devine shield
Lady Catriona Von'Indi - heals
Baron Rafe Dreuger - stuns
Lord Robin Daris Arms Warrior - mortal strike
Baroness Dorothea Millstipe - mana burn
Baron Rafe Dreuger - loser die het leuk doet als rage batterij :')

root 1 add , Nuke de healer(s) down , beserk op de rest als de rooted add er weer is en nuke ze down, SI+frenzied regen als je HP laag komt.
Als je moroes over hebt een kwestie van pots , rejuvs/lifeblooms tussen swings , barkskin & regrowth+nourish als hij vanished , frenzied regen als ie weer van cooldown is. (en innervate jezelf ook op tijd ofc ^^)
het is op zich ook een kwestie van een beetje mazzel met de adds uiteraard sommige combo's maken het vrij lastig (nog steeds te doen maar kost een paar tries meestal ;p )

Met een hunter moet het simpeler zijn lijkt mij , zolang de hunter maar weet dat ie dood zal gaan, hij moet er basicly alleen maar zijn om de adds sneller plat te krijgen ^^
Je moet niet proberen hem in leven te houden , dan ga je wel failen gok ik zo ^^

Helaas heb ik tot nu toe elke fucking keer Oz als opera event :'( dat is niet echt te solo-en lijkt het :')
toon volledige bericht
hmm oz is toch met die 4 adds en dan die heks? die hadden wij gisteren ook, die heb ik liever dan de andere 2 denk ik. maar goed wij waren met zijn 2en, aoe tank ftw :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
sabriel schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 16:06:
[...]

Waar staan de afkortingen voor, zal ik thuis even controleren of ik ze wel heb op mijn tank.
Last stand en shield wall. Ik vind niet dat iedere warrior die *moet* hebben, maar een MT van een guild wel, als je enigsinds progressie wil maken. Die van ons vindt van niet... en dan zeiken op DK cds ik /violin altijd maar even ;)

Leuk dus dat Vezax 1e try neerging toen, en de MT daarvoor 2 uur aan het failen was :P

[ Voor 13% gewijzigd door porn* op 10-06-2009 16:21 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Denk overigens dat wij het kiten wel blijven doen.

Veranderen van het type tank moet ik er nog wel door kunnen krijgen met de juiste conditionering ;)

Achja, eerst maar eens zien of we er überhaupt komen. Dan moeten we toch echt eerst de andere 11 baasjes omleggen! Bedankt voor de tips in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
hulkie schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 16:28:
Denk overigens dat wij het kiten wel blijven doen.

Veranderen van het type tank moet ik er nog wel door kunnen krijgen met de juiste conditionering ;)

Achja, eerst maar eens zien of we er überhaupt komen. Dan moeten we toch echt eerst de andere 11 baasjes omleggen! Bedankt voor de tips in ieder geval.
Mja ik zou het tbh andersom doen, als je toch van type tank switched naar DK kun je beter meteen het kiten achterwege laten.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Woei, na 2 dagen rep. gefarmed te hebben, eindelijk 50 mounts *O*
Afbeeldingslocatie: http://i489.photobucket.com/albums/rr258/_chesters_bucket_/wow/th_WoWScrnShot_061009_162607.jpg

Op naar de 100 :Y)

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ja.
Leuk.

:+

Ik heb mijn kleedje, das genoeg.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.