Hey mensen,
Ben al een hele tijd aan het meelezen, heb eindelijk 20 topics ingehaald ^^
Heb een lvl 80 pala en een lvl 80 mage, beide humans.
Mijn pala is voornamelijk mijn raidchar, maar zo af en toe ga ik ook mee op mijn mage.
Onze guild raid alleen 10 mans, persoonlijk heb ik ook geen behoefte aan de 25 mans.
Nu heb ik een paar vraagje over mijn mage's dps (zie Sig). Valeron op Doomhammer.
Hij is heeft dual talent spec, 1 Frost Fire Bolt build en een Arcane build. Qua gear ga ik eigenlijk volledig voor FFB, dus zoveel mogelijk crit zien te vinden voor de hot streak. "Moest" laatst mee naar Ulduar 10 man op mijn mage terwijl hij nog niet eens Naxx had discovered

Leuk bracer en wand mogen looten (was de enige clothie caster).
Ik ben al een tijdje aan het oefenen op target dummies in Ironforge om te kijken wat mijn dps is, maar ik merk dat ik eigenlijk niet hoger dan 2200-2400 dps kom met FFB build en 2100-2200 dps met arcane (arcane is logischer wijs wat lager aangezien ik gear heb voor FFB).
Voor FFB gebruik ik de volgende rotatie: Living Bomb > Scorch (5%crit debuff op boss) > Hot Streak > FFB
Voor arcane gebruik ik 3x arcane blast > arcane missiles (on proc) > arcane barage
Kunnen de mage experts zien of ik op de juiste weg zit qua dps/gear of dat ik onder de maat presteer?
Eventueel nog andere tips zijn altijd welkom
Ik merk dat het voor mages er klote is om hoge dps te halen op een bewegelijke fight.
Vorige week meerdere keren Hall of lightning heroic gerunt voor de epic pants van loken. Soms de hug techniek kunnen doen, soms de run out of nova techniek, dit is afhankelijk van de healer of het lukt.
Bij de hugtechniek had ik laatst 3.4k dps omdat zo'n beetje elke spell critte ^^ maar bij de run techniek kwam ik niet hoger dan 1.9k dps.