Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 191 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 45.691 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
RaseriaN schreef op maandag 08 juni 2009 @ 08:42:
Lief dagboek,

Afgelopen weekend begonnen als een LvL71 Rogue en geeindigt als een LvL74+50% Rogue.
Questen ging heerlijk met Questhelper en later kwam een maatje van me helpen met de openstaande groepquests zodat ik daar toch een heerlijke bak experience van kon krijgen.

Toch nog wel gelachen tijdens het weekend.. ben ik bezig met een mob te killen en sta ik op ongeveer 50% HP komt er een Warrior op me ingecharged met 100% HP. Ik twijfel geen seconde en ros een Sinister Strike op hem om daarna met een Gouge hem even stil te zetten zodat ik op mn gemak kan restealthen.. na het restealthen meteen een Cheap Shot gedaan gevolgt door een Kidney Shot en hem in de stun compleet afgemaakt. :Y) Die Warrior weet echt niet wat hem is overkomen, noob :P

Tot nu toe lekker Howling Fjord en Dragonblight gedaan (incl Wrathgate, maar dan vanaf de alliance kant) en moet zeggen, de alliance kant is veel meer lore-intensief. Het bevalt me we in elk geval weer super om met mijn Rogue aan de slag te zijn. Enige nadeel is wel dat ik mijn DK gewent ben qua questen.. en ik kan nu dus geen elites solo'en :P
tldr versie: ik was Horde maar ben weer rerolled naar mijn pussy alliance rogue :+

Ik ben echt afgeknapt op mijn rogue tijdens levellen, nadat ik mijn lock + hunter + dk naar 80 had gedaan stootte ik meteen weer op het cockblock wat je als rogue hebt dat je bepaalde shit gewoon niet kan soloen :/
Dus nu staat ze standaard in winterspring om af en toe wat alliance meuk van de neutral ah te kunnen plukken :P

Van het weekend toch maar begonnen aan de laatste 300 quests die ik nodig heb voor Lore master. 7(8)7

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch nog wel gelachen tijdens het weekend.. ben ik bezig met een mob te killen en sta ik op ongeveer 50% HP komt er een Warrior op me ingecharged met 100% HP. Ik twijfel geen seconde en ros een Sinister Strike op hem om daarna met een Gouge hem even stil te zetten zodat ik op mn gemak kan restealthen.. na het restealthen meteen een Cheap Shot gedaan gevolgt door een Kidney Shot en hem in de stun compleet afgemaakt. :Y) Die Warrior weet echt niet wat hem is overkomen, noob :P
Haha dat had ik ook bij een warrior.. voor de lol even een duel gedaan, eindigde met full hp :+ Maarja ik speel wel een beetje vals met al die BoA gear.

In progression news: Op 10man hebben allebei onze teams Mimiron gekilled. Team 2(waar ik mee was deze keer) had nog 3 man in leven, een DPS DK(die aan het tanken was) en 2 healers waaronder ik.. Ohai Holy Light spam :P maar we hebben het gered! Op 25man hadden we BIJNA een kill, het deed echt pijn om te zien hoe close het was. Nog 5% op alle parts, toen deed zn head op de een of andere manier self repair. Dikke ragecry op Ventrilo, maarja mag ook wel.. :P Ik heb de T8.5 legs mogen looten, bedacht me te laat dat ik nu een rokh**r zou worden. Achja men kon iig lachen om mn rage op ventrilo. =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uashy
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-05 17:44
Gisteravond wel weer even een leuk momentje. Ik was lekker bezig in Zangarmarsh met nog een aantal groepsquests open in Hellfire Peninsula. Zie ik in de chat dat iemand een groepje zoekt voor Colossal menace. Ik whisper naar hem en al snel is het groepje gemaakt. Had er solo al wel drie neergekregen, maar met een groepje gaat het gewoon net wat soepeler.

In totaal waren we met zijn drieen, twee paladins (level 63) en een priest (level 65). De quest - en het vervolg - ging lekker en we besloten om gelijk maar alle groepsquesten te doen die we allemaal nog moesten. Na 10 minuten waren we klaar en we wouden allemaal nog wel meer doen. We besloten dus om met zijn drietjes Hellfire Ramparts in te gaan. Nu had ik die zelf nog nooit gedaan, dus een mooie kans om het te leren kennen. Onnodig te zeggen dat we er letterlijk doorvlogen. We hadden geen enkele break nodig om te eten of te drinken. Alleen de eindboss Nazan was even tricky, maar we hebben het gered :) .

Uiteindelijk toch wel een geslaagd avondje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17:05

Auredium

Informaticus Chaoticus

Korte update,

Wederom een Naxx25 avondje gehad. Gewoon super geweest. We wisten de hele Plaguewing leeg te vegen en op het laatst dropte de token voor de Mage Shoulders. Onze GM wist dat ik al meermaals mee was geweest met raiden en nog nooit wat had gewonnen en gaf de shoulders aan mij. (niemand van de raid zat te klagen erover)
Ik loop dus nu rond met de Volarous Frostfire Shoulders ge-gemmed en enchanted inmiddels! :)

Verder nog de achievement [The Coin Master] gehaald door alle bronze, zilveren en gouden munten uit de Dalaran fountain the vissen. Ik wil nu gaan voor de pet rat. :P

Buiten dat ben ik verder gegaan op mijn alt Maraji, Level 15 Shaman. Ik ben bijna level 16. Gisteravond vond ik het belangrijk om eens een stuk te gaan exploren. Eerst een portal naar Theramore weten te regelen, daarna per schip naar the Northern Kingdoms. Door naar Iron Forge en toen de tram naar Stormwind. De gehele tijd heb ik flightpoints erbij gepakt.

Vanavond wil ik mijn alt met een portal naar Dalaran laten gaan en daar mijn heartstone laten binden. Op die manier kan ik ervoor zorgen dat ik gemakkelijk naar iedere stad toe kan hoppen.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-10 15:09

RaseriaN

So much choices..

Bokkie schreef op maandag 08 juni 2009 @ 09:05:
tldr versie: ik was Horde maar ben weer rerolled naar mijn pussy alliance rogue :+

Ik ben echt afgeknapt op mijn rogue tijdens levellen, nadat ik mijn lock + hunter + dk naar 80 had gedaan stootte ik meteen weer op het cockblock wat je als rogue hebt dat je bepaalde shit gewoon niet kan soloen :/
Dus nu staat ze standaard in winterspring om af en toe wat alliance meuk van de neutral ah te kunnen plukken :P

Van het weekend toch maar begonnen aan de laatste 300 quests die ik nodig heb voor Lore master. 7(8)7
Je bent weer lekker op dreef.. post ik weer eens een keer na een lange tijd, fakkel je me weer af :P
Pussy alliance... pfff! ;)

Moet zeggen.. het vereist wel wat aanpassing qua speelstijl aangezien ik nu echt geen elites gaan solo'en en ook echt geen grote groepen tegelijk aankan. Wat ik nu wel heerlijk kan is ergens heen gaan in stealth, mobje pakken en weer wegwezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:54
Het bevalt me we in elk geval weer super om met mijn Rogue aan de slag te zijn. Enige nadeel is wel dat ik mijn DK gewent ben qua questen.. en ik kan nu dus geen elites solo'en :P
Dat valt te zien, als je de mob in kwestie kan stun(locken) krijg je die wel gemakkelijk neer.

Wat mij meer irriteert aan de rogue als klasse zijn de kleine dingetjes:
- pickpocket: zou een bron moeten zijn van poisons, maar blijkbaar droppen zelfs level 80 mobs poisons van een lager level
- lockpicking: aangezien blizz de chests uit alle instances heeft verwijderd heeft deze skill ook minder nut dan voordien

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
RaseriaN schreef op maandag 08 juni 2009 @ 09:32:
[...]

Je bent weer lekker op dreef.. post ik weer eens een keer na een lange tijd, fakkel je me weer af :P
Pussy alliance... pfff! ;)

Moet zeggen.. het vereist wel wat aanpassing qua speelstijl aangezien ik nu echt geen elites gaan solo'en en ook echt geen grote groepen tegelijk aankan. Wat ik nu wel heerlijk kan is ergens heen gaan in stealth, mobje pakken en weer wegwezen.
:P

Ik heb mijn rogue niet eens naar de 71 gekregen zo irritant vond ik het. Stealth had ik veel minder profijt van dan voorheen ivm de exp die je toch wel wil bij de meeste quests (horde in ieder geval). met de DK was het gewoon alles slopen onderweg want het maakte toch niet uit.

Maar op de rogue is het al moeilijk als je een silver elite tegen komt zeg maar :X De giants quest voor horde in howling fjord was voor mij de druppel. Misschien ooit nog als ik puf heb, maar voorlopig niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-10 10:24

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Gister gezellig met mijn nieuwe guild <Malice> wat hard mode tries gedaan op Thorim, ging allemaal wel prima en zijn tot 30% gekomen. Er is gewoon nog teveel raid dmg. Krijg hier en daar wat complimentjes en lui die vragen of ik nog terug ga naar <Lingering> maar nee, dat zit er niet meer in. Soz trollie. Vind het best gezellig met <Malice> valt me niets tegen.

Trouwens, wanneer denken jullie dat er nieuwe raid content komt? Heeft lang geduurd met Ulduar maar die is onderhand ook al op farm (heroic mode zonder hard modes). Kunnen we binnen 6 maand een nieuwe raid instance verwachten? En dan niet één zo lullige kutdraak.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ook weer ff een updatje.

Met de regen van gisteren toch best wat uurtjes gespeeld. Mijn reroll project zit toch al weer op level 50 en ik ben niet meer aan het dual boxen. Mijn voormalige arena partner van mijn us realm heeft besloten toch maar mee te rerollen op en eu server , omdat hij wegens werk hoofdzakelijk overdag speelt. Ik was een rogue & priest aan het Rafen , hij is dus nu de Rogue aan het levelen en ik de priest.
Uiteindelijke doel is toch om weer wat meer Arena's te gaan doen. S1 , S2 & S3 waren we vrij Actief als Hunter & Priest. Zijn wel altijd blijven steken tussen de 1900-2000 rating. Maar nu Rogue Priest een behoorlijke Op comp is moet 2k+ rating toch wel zeker gaan lukken.

Gisteren ook nog ff op mijn Us Druid ff een full nax 25 clear gedaan in 3 uurtjes. Maar damn feral dps is OP. kwam op patch toch wel op een dikke 6k dps uit. Top 3 op elke boss en meestal top dps dit terwijl mij druid waarschijnlijk wel de minst gegearde toon in nax was. De rest liep allemaal in full T7,5 of T8,5. Het was well een fun run , dus de helft zat maar een beetje te kloten dus zal niet iedereen naar zijn maximale kunnen gespeeld hebben. Het is welk lekker makkelijk zo een toon in een top Raiding guild te hebben , ook al kan ik meestal niet mee naar Ulduar, Zulke zondag middag nax runs zijn ook altijd goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:25

Wootlock

Evilution

Wij zijn gister ook ff Ulduar25 ingedoken om wat progress te gaan boeken, maar voordat we richting Hodir konde moesten Auriya en de council nog ff omgelegt worden.
Council ging vlot neer in 3 try's (volgende keer maar semi hard mode proberen :P) en Auriya ging ook neer in een try of 3.
Op naar Hodir, paar ninja trash pulls (klote hoopjes sneeuw) en toen stonden we voor deze reus, tactics uitgelegt frost chest aan en gaan met die banaan. poef wipe, mensen snapte niet dat ze tijdens flash freezes naar zo'n hoop moesten rennen.
volgende try's werdt het al minder maar nog steeds een man of 2 die niet op tijd op een sneeuw heuvel stonden.
Dit koste tijd en dps want er moeten meer ijsblokjes neer genuked worden, resultaat: Hodir berserk op 39%.
Dus dit moeten we oplossen door meer gebruik te maken van de buffs.

Ook op me warlock een respec gedaan van 0/41/30 naar 3/15/53, na deze respec weet ik ook weer wat treath en aggro zijn :P
Dikke crit streaks gaven mij het good old BT/MH gevoel weer terug, en de raidwarnings + comments op vent maakte de avond compleet
"Woot pas op me je aggro"
"Hand of Salvation op Wootsauce"
"WOOT PAS OP MET AGGRO"
"Stop maar met het healen van de aggro trekkers"
Wootsauce dies.
Nerf aggro :D

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:01

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Heren korte vraag van mij,

Ik ben bezig met mijn Mage/Mage Dualbox ( Beide lv40 ) en ik vraag me af hoe je het beste door instances kan boosten nu trap ik beide mages constant door een SM:Cath heen eruit reset en weer erin. Echter leverd dit natuurlijk binnen een uurt een lockout up met too many instances.

Nu lees ik regelmatig op Dual-boxing.com dat men uren achter elkaar bevoorbeeld SM:Cath doet maar hoe dan ze dat dan ?

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:13

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Party reset gok ik? Op mijn druid heb ik ook uren SM gedaan, wel vanaf GY tot uiteindelijk Cath. (bergen lvls :P).

Gister laatste lvl ingegaan met m'n paladin, ik denk dat ik maar via dailies de rest van XP ga doen. Zonder epic fly, of uberhaubt cold weather, blijft het rondvliegen een ramp. Al is die loaned mount wel handig :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontcare
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-03-2024

dontcare

Nomen est Omen

HStyles schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 00:03:
Zojuist uit mijn guild SBC gestapt op server BB. Ik was er maanden geleden gejoined als tank. maar laatsten weken leek het wel of ze aan het mass inviten aan het waren naar tanks. Terwijl er helemaal geen tanks tekort waren. Dan voel je je al snel aan de kant gezet ( ondanks al die klote tijd en moeite je in je gear stopt en komt opdagen ook al heb je eigelijk geen zin , of toch naar een raid komt als ze je nodig hebben ook al heb je ervoor declined.
Ik kreeg wel een boel gezeur in de Guild chat toen ik zei dat ik ging leaven. Toen ik geleaved was kreeg ik maar lieftst 2 replys van mensen die het wel jammer vonden ,... maar 2 !!!!!

Waarschijnlijk ga ik dan ook stoppen met WoW omdat ik geen andere guild op BB ken die pas om half negen savonds begint met raiden :(
Denk je niet dat ze tanks recruiten om die reden ?
Je tank 'smeken' of ie toch niet wel mee wilt schiet ook niet op natuurlijk.
Maintank is een van de belangrijkste positie en behoort tot de meest actieve raiders te behoren imo.

.Quod me nutrit me destruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

SinergyX schreef op maandag 08 juni 2009 @ 10:25:
Party reset gok ik? Op mijn druid heb ik ook uren SM gedaan, wel vanaf GY tot uiteindelijk Cath. (bergen lvls :P).

Gister laatste lvl ingegaan met m'n paladin, ik denk dat ik maar via dailies de rest van XP ga doen. Zonder epic fly, of uberhaubt cold weather, blijft het rondvliegen een ramp. Al is die loaned mount wel handig :P
Ja inderdaad maar zit even verder te lezen en blijkbaar is SM:Cath de enige instance met dit probleem omdat je de hele instance kan pullen in 1 a 2 pulls. Waardoor je dus met ongeveer 5 a 6 minuten klaar bent met een instance. Tevens zag ik dat er een mooi tooltje word gebruikt om het bij te houden :

http://www.wowinterface.c...o9484-LootReset.html#info

Ik blijf toch nog maar daar voor een paar leveltjes zodat ik gelijk door kan Strat farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

HStyles schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 00:03:
Zojuist uit mijn guild SBC gestapt op server BB. Ik was er maanden geleden gejoined als tank. maar laatsten weken leek het wel of ze aan het mass inviten aan het waren naar tanks. Terwijl er helemaal geen tanks tekort waren. Dan voel je je al snel aan de kant gezet ( ondanks al die klote tijd en moeite je in je gear stopt en komt opdagen ook al heb je eigelijk geen zin , of toch naar een raid komt als ze je nodig hebben ook al heb je ervoor declined.
Ik kreeg wel een boel gezeur in de Guild chat toen ik zei dat ik ging leaven. Toen ik geleaved was kreeg ik maar lieftst 2 replys van mensen die het wel jammer vonden ,... maar 2 !!!!!

Waarschijnlijk ga ik dan ook stoppen met WoW omdat ik geen andere guild op BB ken die pas om half negen savonds begint met raiden :(
Haha. Je denkt toch niet dat lui in een guild echte vrienden zijn die kapot zijn wanneer er iemand vertrekt? Okay wanneer ik gquit worden er topics geopend dat ik wordt gemist en krijg ik wispers dat ik moet terug komen maar goed ik ben dan ook een klasse apart.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

MrVegeta schreef op maandag 08 juni 2009 @ 10:31:
[...]

Haha. Je denkt toch niet dat lui in een guild echte vrienden zijn die kapot zijn wanneer er iemand vertrekt? Okay wanneer ik gquit worden er topics geopend dat ik wordt gemist en krijg ik wispers dat ik moet terug komen maar goed ik ben dan ook een klasse apart.
Zucht ....... overigens dat hoeft natuurlijk niet positief te zijn :+

Als ik iedere keer moet gaan wishperen omdat iemand leave uit een guild of van de server af pff tot nu toe maar bij 2 gedaan ( letterlijk ook staan uitzwaaien in Dalaran ) waren Merke en Airsha van EoL op Scarshield Legion die beide server transferen om Numen op Silvermoon te joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

[...]

Maar jij bent ook zoals je aangeeft een klasse apart :+
Flamen en trollen in /2 en er mee wegkomen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
[...]

Nee dat ook weer niet. Maar mensen vergeten blijkbaar dat ze niet met computer spelers spelen maar dat echte personen de toon bestuurd.

anyway we hebben met een paar andere ex leden van sbc een eigen guild gestart.

We gebruiken de addon webdkp in combi met de website natuurlijk. Meer mensen die dit gebruiken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
Bij ons begon de Naxx10 raid gisteravond pas om 22:00 uur, beetje laat ja, alleen de plague-wing gecleared, misschien vanavond construct ofzo, spider was al down door 1 guildie, doesnt matter..
om 23:00 klaar (ook Patchwork nog ff gauw meegenomen), daarna nog met 5 van de raid de daily heroic gedaan, binnen 4 minuten de laatste mob gekilled (AN), dus weer een achievement rijker.. :-p

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Je moet er toch eens aan gaan denken om je siganture aan te gaan passen. Aangezien ik nu ook een priest op trollbane speel klopt dat nu niet meer natuurlijk. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

ShadowBumble schreef op maandag 08 juni 2009 @ 10:29:
Ja inderdaad maar zit even verder te lezen en blijkbaar is SM:Cath de enige instance met dit probleem omdat je de hele instance kan pullen in 1 a 2 pulls. Waardoor je dus met ongeveer 5 a 6 minuten klaar bent met een instance. Tevens zag ik dat er een mooi tooltje word gebruikt om het bij te houden :
Is dat nog steeds mogelijk? :o Weet lang geleden dat ik dit paar keer voor de gein deed, dacht dat zoiets toch wel snel gefixed zou worden. Toch eens kijken of ik het nog kan, die WTB boosts SM in /2 bieden soms best leuke bedragen per run :D
Voor mij ook meteen de andere kant, waarom zou ik dan uberhaubt moeite doen om in een guild te komen? Van m'n oude guild heb ik enkel nog contact met 2 andere hunters, die mijn uitleg en hulp wat fijner vonden dat van de hunter-leader zelf. Af en toe kom ik er nog wel eens eentje tegen in een pug, maar speel zo weinig nog op m'n hunter dat ik weinig behoefte nog heb aan een guild speciaal voor raids.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
[...]

heerlijk, die hooghartigheid van sommige mensen... 8)7

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Macchill schreef op maandag 08 juni 2009 @ 10:45:
[...]

Jij kent duidelijk Alu nog niet.
Hij is echt de koning van de priests en alles wat hij zegt klopt...... nouja meestal :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Leuk om te zien dat er nog andere gotters op BDF zitten :) *zwaait

Wat is 60% flight speed trouwens irritant als je 280% gewent bent op je main... holy crap zeg |:( even snel ergens zijn is er niet bij. Tijdens het vliegen ben ik meer AFK :P tussendoor andere dingen doen :P

Dat wordt maar weer sparen voor een snellere skill, gelukkig is gold verzamelen één van de makkelijkste dingen in wotlk :) (gelukkig)

De char heeft ook een gathering prof, lijkt me ook wel handiger om daar dan een 280% speed flightform bij te hebben :)

[ Voor 13% gewijzigd door whyz op 08-06-2009 10:51 ]

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Wootlock schreef op maandag 08 juni 2009 @ 10:39:
Maar jij bent ook zoals je aangeeft een klasse apart :+
Flamen en trollen in /2 en er mee wegkomen ^^
Heb een note op me account gekregen! Ik flame nooit hoor, beetje trollen soms maar nu ook niet meer, nu speel ik gewoon SF4 ipv /2 te spammen.
Verwijderd schreef op maandag 08 juni 2009 @ 10:42:
Je moet er toch eens aan gaan denken om je siganture aan te gaan passen. Aangezien ik nu ook een priest op trollbane speel klopt dat nu niet meer natuurlijk. 8)
Horde/Aliance? Aliance zeker... scumbucket!
Macchill schreef op maandag 08 juni 2009 @ 10:45:
Ik som alleen feiten op yo.
Wootlock schreef op maandag 08 juni 2009 @ 10:49:
Jij kent duidelijk Alu nog niet.
Hij is echt de koning van de priests en alles wat hij zegt klopt _/-\o_
QFT

[ Voor 11% gewijzigd door MrVegeta op 08-06-2009 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op maandag 08 juni 2009 @ 10:49:
[...]

Horde/Aliance? Aliance zeker... scumbucket!
L2read sigs

Horde ofcourse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

"Rip Wazie & Wazig | New project:Wàzie" Right... jij bent spriest, heb ik sowieso niets mee te maken. En een troll.

[ Voor 41% gewijzigd door MrVegeta op 08-06-2009 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

SinergyX schreef op maandag 08 juni 2009 @ 10:42:
[...]

Is dat nog steeds mogelijk? :o Weet lang geleden dat ik dit paar keer voor de gein deed, dacht dat zoiets toch wel snel gefixed zou worden. Toch eens kijken of ik het nog kan, die WTB boosts SM in /2 bieden soms best leuke bedragen per run :D
Ach als ik toch bezig ben heb een eigen Bank op mijn Pala met 6 tabs waarvan er 3 tabs volledig vol zitten met silk 1 vol me Gems en 1 vol met Dusts. Binnekort maar even schoonvegen weer.

Maar die SM:Cath runs zijn ideaal voor Silk farming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja voor het levelen wel ja. Holy/Disc @ 80. Net als mijn US priest.

Maar ff zonder gekheid. Hoe is de Raiding comunity op Trollbane?
Ben eigenlijk maar op een willekeurige realm begonnen maar was toch wel van plan om well serieus te gaan raiden.

En om te zeggen dat ik de best priest ben weet ik natuurlijk niet , maar dat ik mij class ken en dat ik zeker niet de minste ben weet ik zeker. Laats nog Razorscale ge solo healed op 10 man. Dat zie ik er ook niet zo veel doen.
Geloof dat jij daar ook aardig goed in bent :+

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2009 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Verwijderd schreef op maandag 08 juni 2009 @ 11:00:
Ach trollbane word ook wel dutchbane genoemt maar ik heb altijd op Turalyon gezeten en nu op Scarshield Legion. Volgens mij zitten er behoorlijk wat tweakers verspreijd over de realms maar veel ook op Trollbane ( voornamelijk Horde )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:55

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Gisteren ook weer even wat gespeeld, uurtje aan tries op Algalon-10 gedaan voor hij zijn heartstone gebruikte. ~65% op de beste try, niet slecht voor het eerste uur aan tries.

Tankdamage is wel erg hoog, meer damage dan Patchwerk op 25 man op de maintank geeft, en dat op 10 man, met maar 3 healers. Verder moeten we nog uitvogelen hoe we omgaan met tank swaps, black holes, living stars, dying constelations etc, maar we hebben een goed eerste uur aan tries (14 stuks) gehad.

Vervolgens One light in the Darkness gedaan, dus nu nog enkel Orbituary voor de mount (hadden we geskipped zodat we sneller in de rest van de instance waren).

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Gauw levelen, Lingering kan een nieuwe holy priest gebruiken :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-03-2024
Kze staat nog op Trollbane. Maar ken vermoedelijk niemand meer van Ravenblood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:35
Verwijderd schreef op maandag 08 juni 2009 @ 11:00:

Oh, da's heel simpel met 1 woord te beantwoorden: kut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Laatst online: 01-10 09:15
Vanavond staat Council op het programma, daarna door naar Hodir, Freya, Thorim en Mimiron (Mimiron nog niet down gekregen). Afgelopen week wel FL +2 neergekregen. Ik had een Pattern of the ancient (waist cloth) nog iets gekregen. tering, wat zijn de mats daarvan duur. Aangezien we alleen 10 mans doen krijgen we niet zoveel runed orbs. Hebben er nu twee, maar je hebt er 6 nodig en nog een berg ebonweave en moonshroud dacht ik. Iemand tips om dit te versnellen?

Afgelopen week ook Sarth+3 gepugged met wat guildies. We gingen voor de zerg tactic en na 1 uur wat tries gedaan te hebben kregen we hem net op tijd down. Heerlijk!

Vanavond wil ik de Iron council hard mode proberen. Iemand hier nog advies? Steelbreaker killt iedere 60 seocnden een tank en healed dan voor 300K? Kan je een tank soulstonen? Heeft dat nut zodat je iets langer de tijd hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Esiq schreef op maandag 08 juni 2009 @ 11:30:
Kze staat nog op Trollbane. Maar ken vermoedelijk niemand meer van Ravenblood.
Alucardu, Hellbringer, Skye, Minigun, Cryalis maar dat is het dan ook wel denk ik.
ImdaMned schreef op maandag 08 juni 2009 @ 11:31:
[...]

Oh, da's heel simpel met 1 woord te beantwoorden: kut
Aliance doet het niet slecht heb ik gehoord :+

[ Voor 29% gewijzigd door MrVegeta op 08-06-2009 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:02
Hi all,

Ben een redelijke wow-newbie, heb nu een lvl 15 belf-pala (retri).

Wat ik van jullie graag weten: lvlen in Barrens of Ghostlands?
Barrens ken ik goed en ik houd van de open vlaktes en helder kleuren. Maar je loopt je het leplazarus.
Heb gehoord dat Ghostlands makkelijk lvlven is dus ben benieuwd.

In principe houd ik niet van die donkere area's zonder overzicht en met veel bergen zoals Plaguelands, Trisfall Glades enzo. Ghostlands is ook al zo donker. Maar als het de betere zone is (qua quests en rewards) ga ik daar toch verder uiteraard.

O en als iemand nog handige tips heeft voor een beginnende retripala hoor ik dat graag:).
(de weg naar Wowwiki en Thottbot ken ik :) )

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ghostland is anders ook aardig wat lopen, mits je alle quests daar weet en kan je veel in 1 run meepikken. Solo deed ik altijd Barrens, RAF deed ik Ghostlands. Achteraf, Ghostland gaat sneller :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
MrVegeta schreef op maandag 08 juni 2009 @ 11:45:
[...]

Alucardu, Hellbringer, Skye, Minigun, Cryalis maar dat is het dan ook wel denk ik.

[...]

Alliance doet het inderdaad best goed. Ik zit aan de alliance kant, ben Trollinimie wel eens tegengekomen. Ik zit zelf in een casual raiding guild en wij zitten nu tot Mimiron in Ulduar 10. Trollbane is geen die hard hardcore raiding community. al zitten er wel wat hardcore guilds in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
MrVegeta schreef op maandag 08 juni 2009 @ 11:45:

[...]

Zoals je al zei: alliance zijn scubuckets en tjah, die doen gewoon niet meer mee (dit was het nieuws is pro)

Sorry carnagy / denial / etc etc :D

[ Voor 6% gewijzigd door ImdaMned op 08-06-2009 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
whyz schreef op maandag 08 juni 2009 @ 10:49:
[...]

Leuk om te zien dat er nog andere gotters op BDF zitten :) *zwaait
/wave back :P
Welke toons en side ?

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Afgelopen zondag:

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/4js6r7.jpg

Het was een goed weekend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Skillz schreef op maandag 08 juni 2009 @ 12:21:
Afgelopen zondag:

[afbeelding]

Het was een goed weekend :)
Slacker ;) Die heb ik toch echt al een hele tijd :P Althans For the Alliance dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-06-2023
Gvd.
Ben ook alweer een tijdje bezig met WoW.Mijn maten en ik zijn met de release begonnen maar ik was naar een mnd alweer gestopt omdat ik het te tijdrovend vind :p.Maar aangezien ik 8 weken in de ziektewet zit en een leuk spel zocht die mij zou blijven boeien ben ik maar weer met wow begonnen :p.
Zit in kazaak (drukke *#&$@ server)

Heb nu ff een vraagje aangezien mijn maatje er niet is om te helpen.

Ik ben nu lvl 51 en ben net klaar in tannaris en De Un gul Crater ofzo.
Waar kan ik nu het beste verder lvlen.??
Alvast bedankt.

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
tooter schreef op maandag 08 juni 2009 @ 12:51:
Gvd.
Ben ook alweer een tijdje bezig met WoW.Mijn maten en ik zijn met de release begonnen maar ik was naar een mnd alweer gestopt omdat ik het te tijdrovend vind :p.Maar aangezien ik 8 weken in de ziektewet zit en een leuk spel zocht die mij zou blijven boeien ben ik maar weer met wow begonnen :p.

Ik ben nu lvl 51 en ben net klaar in tannaris en De Un gul Crater ofzo.
Alvast bedankt.
Western Plaguelands denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• papmetklonten
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-09 13:34
tooter schreef op maandag 08 juni 2009 @ 12:51:
Gvd.

Ik ben nu lvl 51 en ben net klaar in tannaris en De Un'goro Crater ofzo.
Alvast bedankt.
Western plaguelands en dan door naar eastern plaguelands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:53
ShadowBumble schreef op maandag 08 juni 2009 @ 12:45:
[...]

Slacker ;) Die heb ik toch echt al een hele tijd :P Althans For the Alliance dan :)
Idd slacker xD, had hem al voor lichking uit was kek als lvl 70 raid vs die nieuwe sterke gaurds >.>

xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:55

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Mektheb schreef op maandag 08 juni 2009 @ 12:58:
[...]

Idd slacker xD, had hem al voor lichking uit was kek als lvl 70 raid vs die nieuwe sterke gaurds >.>

xD
Bij ons op de server was het elke middag en avond raak met raids die het probeerden (op lvl 70) en niemand kreeg het voor elkaar want er werd gewoon te goed verdedigt (tja, een paar horde was al genoeg, want de bosses/guards waren al lastig genoeg).

Dus uiteindelijk zijn we een keer zaterdag ochtend om 5 uur 's ochtends gegaan, toen was het iets rustiger en kregen we een server-first war bear, daarna een week later nog 1 keer hetzelfde gedaan, vervolgens nooit meer in de cities geweest.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

God, wat had ik een hekel aan levelen in Western en Eastern plaguelands.

Saai, graftombegebeid en niemand die er nog instances wilde doen. Meer tijd doorgebracht in het gebied rond the Dark Portal, was een stuk beter imo maar nogsteeds niet geweldig. Maar het aller ergste van questen was Outland. Heel outland ben ik puur en alleen nog maar naartoe voor achievements. Het gebeid is gewoon te saai om zelfs maar van te gaan gapen. Volgens mij ook 1 van de leegste gebieden.
Het is dat je door outland heen moet om bij level 68 te komen maar anders zou het gebied vrijwel leeg zijn.
Alleen Nagrand, Zangarmarsh en Terrokar Forest zijn enigzins te doen qua uiterlijk imo.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-10 15:37

zwik

randomized

Van het weekend niet echt veel gespeeld. Fishing op m'n paladin geleveled en meteen wat leuke achievements daarvan bij, namelijk Ironjaw en een rare fish! Fishing van level 50 tot 290 geleveled ongeveer :) .

Daarnaast ook nog wat op m'n hunter gespeeld. Deze was nog maar level 9 en vond het eigenlijk best wel een saaie class en lastig om mobs neer te krijgen zonder melee te gebruiken. Level 10 aangetikt en een beertje als pet genomen. Geen idee of dat goed is, maar met de gedachte dat ie kon tanken denk ik wel een goeie beslissing genomen. Ik merkte meteen dat mobs neer krijgen een stuk makkelijk is met een pet!

Binnenkort m'n priest en mage maar eens levelen, die zijn nu beide level 3. Het meeste zie ik op tegen het level van een priest omdat je steeds oom gaat en best wel veel moet drinken om mana terug te krijgen. Iemand nog tips voor het levelen van een priest? :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost
  • Laatst online: 03-08 01:12

KillGhost

\o/

Kees schreef op maandag 08 juni 2009 @ 13:03:
[...]

Bij ons op de server was het elke middag en avond raak met raids die het probeerden (op lvl 70) en niemand kreeg het voor elkaar want er werd gewoon te goed verdedigt (tja, een paar horde was al genoeg, want de bosses/guards waren al lastig genoeg).

Dus uiteindelijk zijn we een keer zaterdag ochtend om 5 uur 's ochtends gegaan, toen was het iets rustiger en kregen we een server-first war bear, daarna een week later nog 1 keer hetzelfde gedaan, vervolgens nooit meer in de cities geweest.
Zo hebben wij het ook gedaan op lvl 70. Best wel leuk om te doen. De dag erna, iedereen van WTF.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Beer is tankpet, zeker nu die thunderstomp racial is geworden (maar krijg je pas veeeel later) en sweep 3 targets raakt houd hij makkelijk 2-3 mobs agro. Enkel als je SV gaat maakt het niet zo bijzonder veel uit, je trekt in no time agro van je pet weg.

En mage was naar mijn gevoel niet veel slechter in OOM gaan, waar je als priest nog via shadow die kill-spirit regen krijgt en het wat langer volhoud op je mana (anders shield poppen en lekker wanden :P). Zit nu op 64 solo in Outlands, daar is priest echt doodsaai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oom gaan doe je met een mage ook , maar inderdaad een priest is wel ongeveer het langzaamst om te levelen.

Zorg in iedergeval dat je een goede Wand hebt , koop er eventueel een op de AH.
Dan bij een mob , eerst een smite , dan een shadow word pain and wand de rest. Dan kun je toch best wel wat mobs killen before je oom bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Verwijderd schreef op maandag 08 juni 2009 @ 13:17:
Oom gaan doe je met een mage ook , maar inderdaad een priest is wel ongeveer het langzaamst om te levelen.

Zorg in iedergeval dat je een goede Wand hebt , koop er eventueel een op de AH.
Dan bij een mob , eerst een smite , dan een shadow word pain and wand de rest. Dan kun je toch best wel wat mobs killen before je oom bent.
Of je hebt "gewoon" genoeg spi/int om niet oom te gaan. Ik kan met m'n lvl 75 spriest chainpullen wat ik wil maar ik ga nooit van m'n leven oom. Dit is incl renews gooien als je toch wat hp verliest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op maandag 08 juni 2009 @ 13:27:
[...]

Of je hebt "gewoon" genoeg spi/int om niet oom te gaan. Ik kan met m'n lvl 75 spriest chainpullen wat ik wil maar ik ga nooit van m'n leven oom. Dit is incl renews gooien als je toch wat hp verliest.
Zijn priest was level 3 , doelde dus eigenlijk op de lagere levels. Op mijn 50 shadow priest heb ik hier ook al bijna geen last meer van , zeker met spirit tab.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

ImdaMned schreef op maandag 08 juni 2009 @ 13:27:
De lijn van regen van een lvl20 vs een lvl75 is ook bizar groot, zelfs eigelijk al tussen een 60'er en 75. Op de lagere lvls heb je gewoon geen gear genoeg die zoveel spirit geeft dat je genoeg regen behoud. Zelfde is met een pala voordat je de talent of spell ervoor krijgt. (bless of sanc, die judgement 25% base, of die 25% regen met 100% refresh van prot).

Enkel lock kan ik mijn mana zonder problemen vol houden, al is dat wel met regelmatig drain health :P

Wat moet je eigelijk met die shadow word: death skill qua solo? Ik heb nog bizar weinig spellpower, maar het doet echt totaal geen dmg terwijl je het zelf ook krijgt (verkeerd timing enzo :P).

[ Voor 18% gewijzigd door SinergyX op 08-06-2009 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:57

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Ook maar weer eens een update posten.

Nadat onze GM's 2 weken geleden de guild verlaten hebben is het onvermijdelijke dan nu gebeurd: de guild is gestopt. We hebben hem nog een tijdje draaiend weten te houden, maar steeds meer mensen leavden en we kregen de raids niet meer gevuld. Erg jammer, het was een leuke guild.

De afgelopen tijd heb ik niet heel veel geraid, maar vooral bezig geweest met het farmen van dailies op m'n Warlock en DK. Hiermee had ik nu eindelijk gisteren genoeg goud bij elkaar geraapt om ook voor mijn DK riding skill 300 aan te schaffen inclusief Cold Weather Flying. Hoppa, 6800 goud down the drain ;(. De draak van de timed CoS run had ik nog in mijn bank liggen, dus die kan ik nu eindelijk gebruiken. En wat vliegt die lekker zeg O+.

Ik ben nu aangenomen bij de guild High Voltage. Dit is een casual raiding guild (ze raiden 4 dagen per week, minimale attendancy 50%). Ondanks dat ze casual zijn, zijn ze al behoorlijk ver. Ulduar25 tot aan Mimiron, op Ulduar10 hebben ze gisteren Thorim hardmode gedaan. Best netjes vind ik.

Mijn DK heb ik ondertussen van dual-spec voorzien. De tweede spec is een Unholy DPS spec (0/10/61). Ik had al wat gear in m'n bank liggen daarvoor, dus ik kan al aardige DPS doen. De komende tijd ga ik ook maar eens wat tijd besteden om zijn DPS gear op een acceptabel niveau te krijgen.

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SWD is hoofdzakelijk een Finishing move.
Met questen zul je hem ook niet vaak gerbuiken. Later tijdens raiden wordt het wel een lache skill. Kan me nog well wat suicide SWD's op curator herineren.( Kara ftw )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:02
Auredium schreef op maandag 08 juni 2009 @ 13:03:
God, wat had ik een hekel aan levelen in Western en Eastern plaguelands.

Saai, graftombegebeid en niemand die er nog instances wilde doen. Meer tijd doorgebracht in het gebied rond the Dark Portal, was een stuk beter imo maar nogsteeds niet geweldig. Maar het aller ergste van questen was Outland. Heel outland ben ik puur en alleen nog maar naartoe voor achievements. Het gebeid is gewoon te saai om zelfs maar van te gaan gapen. Volgens mij ook 1 van de leegste gebieden.
Het is dat je door outland heen moet om bij level 68 te komen maar anders zou het gebied vrijwel leeg zijn.
Alleen Nagrand, Zangarmarsh en Terrokar Forest zijn enigzins te doen qua uiterlijk imo.
Dit beaamde ik dus ook een paar post terug. Een dode saai boel vond ik het maar. Ik wil felle kleurtjes!! :)
Heb er ook niet gequest.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 01-10 10:58
FF een snelle vraag aan de Trollbane spelers hier.

Bestaat er daar nog steeds een guild genaamd DIE, Death in Excess, en is Bruise nog steeds de guildleader daar ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
ActualFantasy schreef op maandag 08 juni 2009 @ 13:46:
FF een snelle vraag aan de Trollbane spelers hier.

Bestaat er daar nog steeds een guild genaamd DIE, Death in Excess, en is Bruise nog steeds de guildleader daar ?
DiE is begin TBC al gestopt met hardcore raiden, daarna wat casual karazhan en toen helemaal gestopt. Bruise is volgens mij ook al 2 jaar lang niet meer online geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
SinergyX schreef op maandag 08 juni 2009 @ 13:31:
[...]

De lijn van regen van een lvl20 vs een lvl75 is ook bizar groot, zelfs eigelijk al tussen een 60'er en 75. Op de lagere lvls heb je gewoon geen gear genoeg die zoveel spirit geeft dat je genoeg regen behoud. Zelfde is met een pala voordat je de talent of spell ervoor krijgt. (bless of sanc, die judgement 25% base, of die 25% regen met 100% refresh van prot).

Enkel lock kan ik mijn mana zonder problemen vol houden, al is dat wel met regelmatig drain health :P

Wat moet je eigelijk met die shadow word: death skill qua solo? Ik heb nog bizar weinig spellpower, maar het doet echt totaal geen dmg terwijl je het zelf ook krijgt (verkeerd timing enzo :P).
Oh, verkeerd gelezen. Spriest wordt pas effectief als je shadowform hebt (lvl 40?). Stone elementals grinden in badlands anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

DiE, wat een lamzakken waren dat zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-09 14:41
Zag net een leuke link naar YouTube filmpje over 10 druids die saman Naxx 10 clearen :)

http://www.youtube.com/watch?v=QDy-pbci6_g

Wellicht een leuke voor als je hem nog niet kende.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 08 juni 2009 @ 13:36:
SWD is hoofdzakelijk een Finishing move.
Met questen zul je hem ook niet vaak gerbuiken. Later tijdens raiden wordt het wel een lache skill. Kan me nog well wat suicide SWD's op curator herineren.( Kara ftw )
Ik gebruik SWD erg vaak tijdens het levelen hoor. Gewoon talents genomen die er voor zorgen dat het minder damage doet + shield. Verder heb ik nog een glyph dat Mind Flay 10% meer damage doet na SWD.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

_Peter2_ schreef op maandag 08 juni 2009 @ 14:01:
Zag net een leuke link naar YouTube filmpje over 10 druids die saman Naxx 10 clearen :)

http://www.youtube.com/watch?v=QDy-pbci6_g

Wellicht een leuke voor als je hem nog niet kende.
Krijg ik bijna weer zin om mijn Druid verder te gaan spelen :P Kom maar op met die nieuwe patch met die nieuwe skins :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chester schreef op maandag 08 juni 2009 @ 14:04:
[...]

Ik gebruik SWD erg vaak tijdens het levelen hoor. Gewoon talents genomen die er voor zorgen dat het minder damage doet + shield. Verder heb ik nog een glyph dat Mind Flay 10% meer damage doet na SWD.
Da's toch als je SWPain op je target hebt? (kan hier niet zo snel op Wowhead)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 08 juni 2009 @ 14:13:
[...]

Da's toch als je SWPain op je target hebt? (kan hier niet zo snel op Wowhead)
Klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gheh, leven in het buitenland heeft z'n voordelen; ik had vrijdag een vrije dag zonder dat het me vakantiedagen kostte :D!

Daardoor heb ik lekker met m'n Warlock kunnen levelen. Hij staat ondertussen zo'n 70% in level 64, met nog maar 15 quests o.i.d. in Zangramarsh gedaan. Het ging ongeveer zo:
Tot level 60 - UA, CoA, Corruption, Fear, Lifetap, Drain Life, next.
Na level 60 - Haunt, UA, CoE of soms niet, Corruption, Fear+Lifetap+next of Dark Pact+next

Niet te geloven hoe hard een Affliction Warlock door quests en mobs heen knalt. Ok, ik heb geen burst, maar downtime heb ik nog nooit van gehoord. Drinken of eten heb ik in tijden niet aangeraakt, ook niet na doodgaan (op een elite met 2 chargende adds in Hellfire bijvoorbeeld) en het re-summonen van m'n demon.
Ik denk dat ik net geen level 66 word zodra ik klaar ben in Zangramarsh, waardoor ik net niet direct door kan naar Nagrand voor grind-quests-deluxe. Alhoewel...
Afgelopen zaterdag was ik vroeg, al om 8uur, wakker... Yay, 1 dag in de week kan ik uitslapen, en dan lukt het niet :( Anyway, 2 computers aanslingeren, vriendin slaapt wel lang *jaloers is* en ik log de account van m'n vriendin op m'n eigen computer. De reis ging naar de Hunter trainer, respec naar BM, pet in de Stables, en toen richting Gankleton Vale voor een Gorilla. Die tank gespecced. Op de andere computer m'n Warlock gelogged, en in Ramparts gezet. Een paar minuten later had ik 2 WoW sessies in Ramparts, en kon ik lekker mezelf wat boosten :) Dat ging echt supersimpel en was nog best leuk om te doen. Tweemaal is wel m'n Warlock gestorven, door een foute pull en het disablen van Thunderstomp (om cooldown te bewaren), maar niet meer enablen *schaam*.
Anderhalf keer Ramparts gedaan, en eenmaal Blood Furnace. Dat leverde één level op op m'n Warlock van 61 naar 62.
Maar eens kijken of ik deze week dat kan herhalen, maar dan in een andere instance, zodra ik de 2 computers voor mezelf heb :+ Op level 68 is het natuurlijk linea recta naar Northrend.

Zaterdagavond ben ik Ulduar10 in geweest, met m'n Mage. We begonnen stroef met FL+1 toren. Uiteindelijk op de kill-try (3e try) moest ik uit m'n chopper nog op FL geschoten worden om de turrets uit te schakelen. Dat deed ik, maar choppers waren down, dus ik kon niet meer opgepikt worden, maar gelukkig was het genoeg en ging FL down met nog 4 mensen levend.
De rest ging soepel, waar ik bijna bij elke boss tussen de 3 en 3,5k DPS deed. Niet heel tevreden over, maar we hadden geen Shaman voor Bloodlust en totems.
Uiteindelijk hebben we Auriya gedowned op de 1e try en op Hodir blijven steken. Daar kreeg ik tijdens de 2e try nog wel de achievement [Staying buffed all winter] doordat ik alle 3 buffs tegelijk had, waar ik wel tevreden mee was :) want zo hoort het :P

Nu weer werken /cry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een drama. Ik dacht leuk met mijn oude guild een naxx run te doen met wat alts.

Mijn mage die nog geen week 80 is was met 2200dps de tweede dps, een hunter met een stuk betere gear stond er nog boven.

De tanks konden niet tanken, toegegeven 1 wilde ook niet tanken maar dps-en. Een druid healer in craftable gear met een paar drops uit naxx 10 stond boven aan de healing met 2x de healing van de nr2 en de nr2 had 2x de healing van nr 3.

En het bleek dus ook dat mensen buiten wat ze op hun main deden geen benul hadden wat de anderen in de raid doen. De tanks hebben dps main en wisten niet waar de mobs getankt moesten worden. (je zou zeggen dat je dat ziet als je staat te dps-en)

Om een kans te hebben heb ik mijn alt voor mijn main ingeruild (resto druid, die er niets te zoeken heeft) en hebben we in 4 uur spider wing en Noth gedaan. Repair bill dik over de 100g voor een naxx 10 waar ik niets te zoeken heb en mijn hele zondag middag naar de tering.

heigan gng niet dood, omdat de priest die diseases moest cleansen bij de eerste dance al dood ging 'door lag' de latency was 'wel 240ms' en ze liep op dezelfde plek en gelijk met ons. Niet zelf kijken dus maar op anderen reageren. Buiten dat je dan extra latency hebt van de mensen die je volgt, weet ik uit ervaring dat zelfs 600ms latency geen bezwaar is.

Zwaar dramatisch hoe slecht sommige mensen zijn. Ik heb op het forum maar even gepost dat ik met sommigen nooit meer in een groep (instance of raid) ga. Ik speel voor mn lol, dank je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

MrVegeta schreef op maandag 08 juni 2009 @ 09:42:
Trouwens, wanneer denken jullie dat er nieuwe raid content komt? Heeft lang geduurd met Ulduar maar die is onderhand ook al op farm (heroic mode zonder hard modes). Kunnen we binnen 6 maand een nieuwe raid instance verwachten? En dan niet één zo lullige kutdraak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Next content patch 3.2. persoonlijk verwacht ik in een maandje of 3/4
Als het goed is wordt het de uitbreiding van de argent tournament crap. zover ik weet is bevestigd dat er nieuwe 5/10 en 25 man dungeons komen en een nieuwe BG.

3.3 zou dan icecrown moeten zijn.

En Blizz comt vast nog wel met een verassing ergens. En we hebben nog geen Troll raid gehad deze expansion dus die moet er ook vast nog ergens in.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2009 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ergens gelezen dat de PTR binnenkort open gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Crusaders' Coliseum: In order to prepare for a siege on Icecrown Citadel, players will be called by the Argent Crusade to test their mettle in the Coliseum. 5-player, 10-player, and 25-player challenges await inside.

Nou zal ik me toch eens verdiepen in die onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-10 19:09
Naxx to Ulduar was 5 maanden na world first kill
Of rond 15 September als van Yogg kills uitgaan (5 maanden)
Of rond 15 December als van Algalon Kill uitgaan (5 maanden)

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

Verwijderd schreef op maandag 08 juni 2009 @ 14:30:
Next content patch 3.2. persoonlijk verwacht ik in een maandje of 3/4
Als het goed is wordt het de uitbreiding van de argent tournament crap. zover ik weet is bevestigd dat er nieuwe 5/10 en 25 man dungeons komen en een nieuwe BG.

3.3 zou dan icecrown moeten zijn.

En Blizz comt vast nog wel met een verassing ergens. En we hebben nog geen Troll raid gehad deze expansion dus die moet er ook vast nog ergens in.
Zoiets gok ik ook ja.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
MrVegeta schreef op maandag 08 juni 2009 @ 14:41:
Crusaders' Coliseum: In order to prepare for a siege on Icecrown Citadel, players will be called by the Argent Crusade to test their mettle in the Coliseum. 5-player, 10-player, and 25-player challenges await inside.

Nou zal ik me toch eens verdiepen in die onzin.
Te laat slacker :/ doe snel die dailies en stuur je pets maar naar Djengis :P
Van mij mogen ze heel snel met meer opties komen voor die schijt seal's schiet echt niet op zo met 5 per dag en eens in de 3 dagen 1 extra uit de bag :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denan
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-09 11:18
GJP80 schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 07:50:
[...]

Ik heb hier ook Alice en dezelfde problemen sinds enkele dagen, ik heb het ook al in het grote Alice topic gepost, In onze raids bevinden zich 3 Alice gebruikers die exact op het zelfde moment lag krijgen en zelfs DCen geen idee wat de oorzaak is... Het ging altijd goed dus waar ze nu mee bezig zijn geen idee....
(even een cross-post) Zie: denan in "Alice - adsl/glasvezel topic: Deel 4". Aub in die thread wat traceroutes dumpen naar je realm (instructies hoe/wat staan in dat bericht) zodat ik bij de netwerkbeheerders van Alice de routering kan laten checken. Ik heb ook Alice en ik zit op CoA op een latency van 40-60 max. Voor vragen/reacties aub ook in de bovenstaande link reageren anders moet ik deze thread ook al gaan bijhouden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Je kan Naxx niet vergelijken met Ulduar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Ik vraag mij af wanneer de laatste Gun'Drak uit komt. Ik vind van alle rassen qua lore de trollen nog het interessants om eerlijk te zijn. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudy
  • Laatst online: 24-06-2024
na een 4 maanden pauze, gisteren weer eventjes VoA ge-dpsed met mijn lock.

Was niet uitzonderlijk hoog, en geen loot. maar voelde toch weer ff goed om te spelen op mijn lock.

Nou, ik ga weer verder met mijn Druïd, nog ff snel lvl 16 dingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
FuQ schreef op maandag 08 juni 2009 @ 14:51:
na een 4 maanden pauze, gisteren weer eventjes VoA ge-dpsed met mijn lock.

Was niet uitzonderlijk hoog, en geen loot. maar voelde toch weer ff goed om te spelen op mijn lock.

Nou, ik ga weer verder met mijn Druïd, nog ff snel lvl 16 dingen :)
kheb gister nog VoA 25 gedaan.. DPS was weer briljant, zat zelf nu op 3200.. maar als ik dan full t7 mages zie met 1.4k dps.. en dan ook nog mages met 694 dps.. dan krijg je echt wel tranen -_-

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
  • Laatst online: 02-10 14:49
Bokkie schreef op maandag 08 juni 2009 @ 14:47:
[...]

Te laat slacker :/ doe snel die dailies en stuur je pets maar naar Djengis :P
Van mij mogen ze heel snel met meer opties komen voor die schijt seal's schiet echt niet op zo met 5 per dag en eens in de 3 dagen 1 extra uit de bag :/
Inderdaad. Wil ook meer seals hebben, vrijdag 2 pets op neutral ah gegooid voor 2500g per stuk. Zaterdag 4k gold rijker. Jammer dat neutral ah wat meer geld inpikt :(. Maar gaat zo lekker vlot mount terugverdienen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

Misschien moet ik toch maar eens gaan beginnen aan die dalies. Ik heb ooit 2 dagen die dailies gedaan ofzo. Ik heb namelijk een schurfthekel aan dailies. Ook de reden waarom ik gestopt ben met JC.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

SpoTs schreef op maandag 08 juni 2009 @ 15:10:
kheb gister nog VoA 25 gedaan.. DPS was weer briljant, zat zelf nu op 3200.. maar als ik dan full t7 mages zie met 1.4k dps.. en dan ook nog mages met 694 dps.. dan krijg je echt wel tranen -_-
Tja, waarom je best doen als je het toch wel haalt? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
SinergyX schreef op maandag 08 juni 2009 @ 16:10:
[...]

Dat is dus het probleem.. kheb VoA 25 nog geen enkele gear gehaalt. constant wipen @ emalon omdat ranged dps zo blij is om lekker naast je te gaan staan of mages die van die mirror images doen zodat ze alsnog naast je staan en je lekker een 17k CL voor je kop krijgt. -_-

En uiteraard niet op tijd switchen werkt ook goed mee 8)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dan kan ik er beter van maken:
Waarom je best doen als je het toch nooit haalt :D

Andere kant, bij VoA zie je dit pas nadat de boss plat gaat (of de party), beetje whipe en meteen ben je 5-10 man kwijt in een 25man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

SinergyX schreef op maandag 08 juni 2009 @ 16:10:
[...]

Omdat je daarmee een goede reputatie haalt, als je wel je best doet. Zodra ik weet dat je maar 700 dps doet, hoef je niet te verwachten dat je nog een keertje mee mag.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJP80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:05
Mja.. VOA pugs... vooral op 25 man is het soms echt een drama. Waar ik me vooral om erger zijn die DPS figuren die na iedere trash mob een recount willen zien en dan zelf ver ver heeeeel ver onderaan staan om dan vervolgens bij een wipe de DPS te blamen... *zucht* Twee weken terug de de RL 6 dpsers laten kicken en maar 6 guildys laten inviten... Dus <1500 DPS vervangen voor >3000 DPS en dan is Emelon echt wel een makkie. Maar wat een ge QQ als een dsper gekicked word, dat is soms echt te grappig voor woorden!

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GenBJ
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-07 20:01
Kapoen schreef op maandag 08 juni 2009 @ 08:37:
[...]

Hangt een beetje af van welke faction je gekozen hebt (alliance of horde). Horde heeft er veel meer te doen dan alliance.
jammer ;) ally.

welke is dan handig? STV? of is een andere toch beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

SpoTs schreef op maandag 08 juni 2009 @ 15:10:
[...]

VoA25 en dan maar 3.2k dps ? als lock haal ik daar toch easy 4.5k - 5k dps
Stand still nuke en switch en mensen die naast me staan opblazen omdat mijn HP pool hoger is als de meeste classes om me heen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:33
Verwijderd schreef op maandag 08 juni 2009 @ 14:22:
Wat een drama. Ik dacht leuk met mijn oude guild een naxx run te doen met wat alts.
Dat maakt het er wel bijzonder minder leuk op...

Wij hadden gisteren een alt run Naxx 10 met 6 a 7 alts en 3 of 4 mains die normaal niet actief raiden; ik heb langs zien komen (buiten een aantal standaard quarters en downfalls etc):

Momma Said Knock You Out
Arachnophobia
Make Quick Werk Of Him (heb ik niet eens op mijn main :+)
The Safety Dance

Mijn pally (die uiteindelijk toch niet ging tanken maar DPSen) deed een redelijk stabiele 3500 DPS met net iets meer dan 4000 op Patch, raidleaders Boomkin alt die net een week of wat 80 was ging daar nog 500 overheen :9 Hoe dan ook een erg soepel verlopen run die ook nog een uur eerder eindigde dan ingepland :P De tijd 'over' maar gebruikt om met de alts FL-0 te downen, 2 shot doordat wat mensen er voor het eerst waren maar toch een mooie bonus op de avond :)

We spend our years as a tale that is told

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

KillGhost schreef op maandag 08 juni 2009 @ 16:32:
Omdat je daarmee een goede reputatie haalt, als je wel je best doet. Zodra ik weet dat je maar 700 dps doet, hoef je niet te verwachten dat je nog een keertje mee mag.
Reputatie is niets, je bent 1 van de velen waarvan 90% jou niet eens keer kent een week later. Handje vol houd er echt nog lijsten van bij die bagger is en wie niet, of je hebt toevallig net met andere een HC gedaan waar je DPS wel weer erg hoog was. Daarbij is de kans relatief klein dat je een week later met precies dezelfde mensen in een pug komt.

99% van de gevallen beetje normaal spammen en het is al 'goed genoeg', zeker als verder niemand zich druk maakt over geheel van DPS is het allemaal wel best.

Maarja, eerst maar eens een 2de ranged DPs erbij krijgen, eens testen of hunter's dps echt zo slecht schaalt.

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 08-06-2009 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

SinergyX schreef op maandag 08 juni 2009 @ 16:51:
[...]

Maarja, eerst maar eens een 2de ranged DPs erbij krijgen, eens testen of hunter's dps echt zo slecht schaalt.
Hunter DPS schaalt niet slecht, het blijven toch een van de betere DPS'ers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutchman! schreef op maandag 08 juni 2009 @ 16:47:
[...]
Dat maakt het er wel bijzonder minder leuk op...
[...]
Dat zijn de betere alt runs. Helaas betekende voor mijn oude guild alt run, Ik weet het allemaal wel dus het maakt niet uit dat ik crap gear heb.

Maar ja, dat ik weet het allemaal wel loopt het al spaak. W ehebben het hier over mensen die als main een dk en rogue hebben in naxx25 gear (met pugs gehaald) en er in slagen soms net 2k dps te doen. Waar de andere rogues en DK's in naxx25 gear richting de 4000 dps gaan of daarover.

Die hebben echt alleen de gear omdat het op 25 mans niet uitmaakt als je twee man minder hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Wootlock schreef op maandag 08 juni 2009 @ 16:54:
Hunter DPS schaalt niet slecht, het blijven toch een van de betere DPS'ers.
Dan kom ik zeker enkel de 'ongelukkigen' tegen. Meeste die ik ken zitten rond mijn gear (craft, HC en beetje naxx) en komen ook niet veel verder dan ik ben. Enkel de gene met naxx25 en hogere gear (of zelfs die kwijl 200dps bow van Arena) schieten opeens torenhoog qua dps.

Zo had ik recent nog een hunter in naxx10 die volledige valorous, qua rotatie is er bijzonder weinig moeilijks aan een hunter, maar liep wel enorm voor op mij qua dps op nagenoeg elke boss.

Daarbij valt of staat de hele DPS van een hunter op enkel SV explosive shot.

[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 08-06-2009 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Wootlock schreef op maandag 08 juni 2009 @ 16:44:
[...]

VoA25 en dan maar 3.2k dps ? als lock haal ik daar toch easy 4.5k - 5k dps
Stand still nuke en switch en mensen die naast me staan opblazen omdat mijn HP pool hoger is als de meeste classes om me heen :')
maar niet iedereen heeft de tijd om wtf epics te sparen in Ulduar of andere raidinstances :) VoA + pvp is wat ik een beetje doe :)

En daarbij vind ik 3.2k dps erg lekker op mijn druid aangezien ik 2- 3 weken geleden nog op 1600 zat.

[ Voor 10% gewijzigd door Dakreal op 08-06-2009 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Verwijderd schreef op maandag 08 juni 2009 @ 16:59:
[...]

Dat zijn de betere alt runs. Helaas betekende voor mijn oude guild alt run, Ik weet het allemaal wel dus het maakt niet uit dat ik crap gear heb.

Maar ja, dat ik weet het allemaal wel loopt het al spaak. W ehebben het hier over mensen die als main een dk en rogue hebben in naxx25 gear (met pugs gehaald) en er in slagen soms net 2k dps te doen. Waar de andere rogues en DK's in naxx25 gear richting de 4000 dps gaan of daarover.

Die hebben echt alleen de gear omdat het op 25 mans niet uitmaakt als je twee man minder hebt.
Dit was al het geval met MC/BWL en ook met TBC.
Gear zegt allang niets meer over de kwaliteiten die een persoon "behoort" te bezitten als hij in correspenderende instance gear rondloopt.

Het moet allemaal maar makkelijker en casual-friendlier zodat iedereen zijn paarse pixels kan krijgen.

Als gear niet meer de graadmeter is, hoe kan men dan bepalen of iemand een goede speler is die de finesses van zijn class begrijpt ?

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Ikzelf zit momenteel rond de 2.3k DPS maar ik heb al eens de 2.6k DPS tijdens Naxx25 bossfights weten aan te tikken. Ik moet zeggen dat ik de groei wel erg mooi vind. :)

Ik wil iig deze week en volgende week benutten om standaard 2.5k DPS aan te tikken en daarna door naar de 3k standaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
sabriel schreef op maandag 08 juni 2009 @ 17:29:
[...]

Dit was al het geval met MC/BWL en ook met TBC.
Gear zegt allang niets meer over de kwaliteiten die een persoon "behoort" te bezitten als hij in correspenderende instance gear rondloopt.

Het moet allemaal maar makkelijker en casual-friendlier zodat iedereen zijn paarse pixels kan krijgen.

Als gear niet meer de graadmeter is, hoe kan men dan bepalen of iemand een goede speler is die de finesses van zijn class begrijpt ?
Daarom vind ik het ook vreemd dat er met achievements als " standaarden " word gewerkt. omdat je daar in principe geen drol voor hoeft te doen.. Netzoals een Ex-guildy van me.. die zat te bleren dat je voor VoA 10 een achievement nodig had omdat je anders niet mee mocht. Toen vroeg ik wat zijn dps was als lvl 80 dk, zei die 1600.. toen heb ik maar lol gedaan en gezegd dat ik geeneens meer intresse had ;-)

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.