tldr versie: ik was Horde maar ben weer rerolled naar mijn pussy alliance rogueRaseriaN schreef op maandag 08 juni 2009 @ 08:42:
Lief dagboek,
Afgelopen weekend begonnen als een LvL71 Rogue en geeindigt als een LvL74+50% Rogue.
Questen ging heerlijk met Questhelper en later kwam een maatje van me helpen met de openstaande groepquests zodat ik daar toch een heerlijke bak experience van kon krijgen.
Toch nog wel gelachen tijdens het weekend.. ben ik bezig met een mob te killen en sta ik op ongeveer 50% HP komt er een Warrior op me ingecharged met 100% HP. Ik twijfel geen seconde en ros een Sinister Strike op hem om daarna met een Gouge hem even stil te zetten zodat ik op mn gemak kan restealthen.. na het restealthen meteen een Cheap Shot gedaan gevolgt door een Kidney Shot en hem in de stun compleet afgemaakt.Die Warrior weet echt niet wat hem is overkomen, noob
Tot nu toe lekker Howling Fjord en Dragonblight gedaan (incl Wrathgate, maar dan vanaf de alliance kant) en moet zeggen, de alliance kant is veel meer lore-intensief. Het bevalt me we in elk geval weer super om met mijn Rogue aan de slag te zijn. Enige nadeel is wel dat ik mijn DK gewent ben qua questen.. en ik kan nu dus geen elites solo'en
Ik ben echt afgeknapt op mijn rogue tijdens levellen, nadat ik mijn lock + hunter + dk naar 80 had gedaan stootte ik meteen weer op het cockblock wat je als rogue hebt dat je bepaalde shit gewoon niet kan soloen

Dus nu staat ze standaard in winterspring om af en toe wat alliance meuk van de neutral ah te kunnen plukken
Van het weekend toch maar begonnen aan de laatste 300 quests die ik nodig heb voor Lore master.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |