Ik zit de laatste tijd enorm in dubio, maar ik merk dat meer mensen hier op het forum de kriebbels beginnen te krijgen. Het lijkt we een soort epidemie, de ziekte van "vind ik mn guild nog wel leuk (genoeg). Het kan natuurlijk zijn dat de bekende zomerslack haar intrede maakt, en dat dit allemaal heel gewoon is, maar toch..
Ik speel mijn huidige char al zo een jaar. Donpierre, Resto Shammy @ Bloodhoof EU. Eerst als Enha, toen als Ele, en eigenlijk sinds begin WotLK als Resto. Ik ken mijn class redelijk tot goed. Ik stop behoorlijk wat tijd en moeite in mijn char, zeker gezien de beperkte speeltijd die ik heb. Sterker nog, ik denk dat er niet echt meer upgrades te halen zijn zonder er echt 10 mans raids te doen.
http://eu.wowarmory.com/c...l?r=Bloodhoof&n=Donpierre
Probleem: als ik speel ben ik op tijd voor de raid, neem mn pots en foods mee, ben repaired etc. Tijdens de raid ga ik niet random afk, ga niet zitten bellen, kijk niet Brittain Got Tallent (wat heb ik dat vaak meegemaakt met een wipe tot gevolg). Ik lees mn tacs, bekijk de nodige fora. Ik merk echter dat mijn huidige guild niet in staat is om een fatsoenlijke 10man te doen. Mensen gaan random AFK, doen minder DPS dan de MT (retardin, hoe dit dat voor elkaar kreeg mag joost weten, werkelijk

), staan uren te wachten op mensen die iets anders aan het doen zijn enzovoort enzovoort. Gisteren zouden we om 20:00 uur beginnen, uiteindelijk om 21:30 Naxx in om 2 bosses te downen tot 23:30. Daar doe ik het dus niet voor. Het zijn echt leuke gasten, maar iets van een fatsoelijke raid zit er gewoon niet in.
Kortom ik denk er over na om eens een andere guild op te zoeken die een Resto Shammy kunnen gebruiken. Casual raider (2X per week), maar wel het spelletje serieus kunnen en willen nemen. Dus met de beperkte tijd die je hebt er wel voor gaan.
Edit: O ja, als iemand nog een leuke guild weet, waar een plekje vrij is, laat dat even weten. Transfer is geen probleem.
[
Voor 3% gewijzigd door
DaPierre op 05-06-2009 17:08
]