K loop wederom een pagina of 13 achter hihi dus maar ff update zonder alles gelezen te hebben
Maandag stond weer ulduar op het programma, we hadden flame/razor/ignis/xt/kolo al gekilled afgelopen woensdag, dus we moesten verder op Iron council.. in tegenstelling tot de woensdag ervoor ging dit super, volgens mij oneshot en door naar het kattenvrouwke. Ging ook redelijk goed, en weer door naar Hodir en deze ging ook redelijk makkelijk neer. Hierna zijn we nog 30mins wat tries gaan doen op Thorim, maar dit was lastig omdat ik mezelf niet goed had voorbereid omdat ik midden in een verhuizing zit..
Dinsdag was Freya dag, haar nog niet neer gekregen, maar moest lukken. Eerst 3 badges geraapt, en toen aan haar begonnen. Enkele tries nodig gehad, maar wel neer gegaan!!! 9/14, best nice imo!
Hierna weer terug naar Thorim, maar zelfs 7/18 opsplitsen lukte niet, arena werd overrun. Nog steeds in verhuizing, maar na de raid toch maar iets meer informatie opgezocht zodat we hem de komende reset kunnen killen.
Gister was het geresseted, dus even flame/razor/ignis/xt002/kolo/ironC/katwomen gekilled, en toen was het tijd. Al met al best nice om die bazen te kunnen farmen, wat meer tijd betekend voor progress runs. Heb nu al zin in maandag!!
Verder met de Biergilde gaat het goed, we hadden 2 members die geleaved waren, maar toch teruggekomen zijn aangezien wij toch iets minder vaak/lang raiden als de gemiddelde raidguild, en onze resultaten toch ok zijn. Verder ook eindelijk een rogue die gejoined is, en we merken ook dat crossrealm applys binnen komen

echt positief!!
Inmiddels staan we op 12/14 op 10m, en 9/14 op 25m, en dat met raidtijden ma-di-wo 1930-2300, toch netjes imo! Altijd op zoek naar goede members, dus mocht je guildloos zijn of niet happy in je guild atm, je kan altijd even op onze website kijk
http://www.biergilde.be