Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 191 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 45.691 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-08-2021

-BB-

kwak

SpoTs schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 10:28:
[...]

Word tijd dat ze is informatie gaan releasen over de Alliance dr00d... :/

Taurens zijn lelijk dus die horen ook lelijke forms te hebben! :+
Die was er al hoor; http://www.wow-europe.com...ev/druidforms.html#nebear

Toegegeven, het zijn alleen de beertjes, maar ze moeten ergens beginnen met hun ellenlange spoiler over druids.

When all else fails, resurrect and start over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:15

Seraphin

Meep?

Nieuwe Tauren cat form: it's okay, but not super okay.
In ieder geval beter dan het oude model (daar zal iedereen het wel mee eens zijn) ;)

Ben idd ook wel benieuwd of / hoe / wanneer een nieuwe moonkin komt. De nelf bearforms vind ik trouwens niet om aan te zien :P

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Reboot schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 10:32:
[...]

De katjes zijn wel leuk, maar update nou die moonkin form!! :p
Vind de moonkin form van Ally's wel leuk hoor, en die van Tauren is ook wel leuk :)

Maar mooier kan altijd, als ze maar dik blijven!

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Cat Horde vs Ally, leuk zo'n skin, maar geef mij maar het model van allies.
Afbeeldingslocatie: http://static.wowhead.com/uploads/screenshots/normal/116753.jpg

In trouwens die 3rde hier de bear form van Nightelfs?
Afbeeldingslocatie: http://static.wowhead.com/uploads/screenshots/normal/113995.jpg

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-

-BB-

kwak

SinergyX schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 10:47:
In trouwens die 3rde hier de bear form van Nightelfs?
:+

Dat is een Furbolg :>

/edit
Furbolg spell; http://www.wowhead.com/?spell=6405

[ Voor 13% gewijzigd door -BB- op 03-06-2009 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

RaDKiLL schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 10:06:
Nou ik heb voorlopig nog geen geluk gehad met mijn Oracles eggs.
Resultaat tot nu toe :
1x TickBird
3x White TickBirds
1x Slangetje (oid)
2x Vreten
0x Groen draakje

Ben van narigheid maar Wyrmrest rep gaan farmen voor de Red drake. :(
Waar had je dan op gehoopt binnen 5 x een groene draak? dat ding is ook behoorlijk rare dus moet ook ff duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-09 14:42

junglebeast

hier staat iets

Nee dat is zo'n timbermaw. (edit: ah iemand was me voor)

Zo gisteren dan eindelijk uit het raidgroepje van me nederlande guild gestapt. Had er beetje genoeg van het geklaag, geslack, en gezeur tijdens de raids. Hebben ze nu een tank/healer en raidleader minder. Hopelijk is het een wakeup call voor ze.

Ik ben gelijk daarna me os/naxx25 Pick Up Guild gejoined. Heb daar leuke vrienden gemaakt de afgelopen maand en ze kunnen altijd mensen gebruiken om hun 25 man raids vol te maken. Misschien dat we binnekort een 25 kunnen runnen met alleen guildies, zou leuk zijn.

Verder me holy gear geupgrade hier en daar en heb nu een leuke wow-heroes score van 2142 (ret gear is 2004), terwijl het toch echt me offspec is. :)

Oh en kan niet wachten op de NE catforms :)

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 17:11:
Ik had mijn acount zon 3 weken voordat wotlk uitkwam verkocht voor een leuke prijs van 500 euro

t4,t5,t6 8/8
Bear mount
En een paar epic flyer's

Een bank vol met rotzooi voor een goede 10k gold
en had nog 8k gold op zak .

Het was dan wel een rogue en ook nog eens een human :P

Ach ja vertelde die stakker dat onze guild nog 3x illidian ging killen en dat ik de enige actieve rogue was , en hij wou heel graag de warglaive's .

Na een paar weken kreeg ik een bericht van mijn Guild leader , hij was erachter gekomen omdat hij steeds whipes veroorzaakt ( gebruikte het smoes van "I am Foc*king stoned sorry guys " )

Ik was een goede bui , ik dacht laat ik es kijken of die knuppel mijn w8w heeft veranderd niet dus ,
Dus ik de eerste volgende gold begger 7k gold gegeven en uitgelogd .
En daarna Wow verwijdert .
Ik ga in Amerika studeren en zo kon ik de kosten voor mijn vliegticket eruit halen :D
Sneu figuur.

Anywayys vnaaf maar weer eens verder lvlen.. ik moet zeggen vanaf lvl 77 begin ik echt te struggelen met het vinden van quests.. de quest area waar ik nu zit heeft maar 2 quest waarvan ik er een niet kan vinden met questhelper (moet een hound ofzo los laten in een verlaten camp die ik niet kan vinden. en de andere is een elite boss die ik niet gedownd krijg in me 1tje.. ik zit zelf in het stuk waar ulduar zit. maar daar vind ik maar tergend weinig quest om lekker door te kunnen stomen zoals de vorige levels.

Wat ik ook zou kunnen doen is lekker veel instances doen etc die xp opleveren. heb ik gelijk ook betere gears dan wanneer ik gewoon quest. maarjah of de guild daar zo blij mee gaat zijn dat ik nog 3 lvls slack door ze alleen te verkrijgen met instances betwijfel ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
nadd schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 10:31:
Maar om nou te zeggen dat ik snap hoe Malygos werkt ;) Ok de tweede keer ben ik tot ver in fase 3 in leven gebleven, de eerste keer tien secs in fase 3 maar om nou te zeggen dat ik zoveel heb toegevoegd aan de raid.
Je weet in ieder geval ongeveer hoe het gevecht werkt. Daar gaat het mensen om. Het is practisch onmogelijk om van een gevecht meemaken niks te leren.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:58
Hydra schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 11:23:
[...]

Je weet in ieder geval ongeveer hoe het gevecht werkt. Daar gaat het mensen om. Het is practisch onmogelijk om van een gevecht meemaken niks te leren.
Als je in ph3 na 10 sec doodgaat snap je er om eerlijk te zijn vrij weinig van jah. Geeft niet, maar als je het zou snappen (ook ongeveer) dan zou je toch wel iets langer in leven blijven of geluk hebben dat ie je niet target.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 09:47:
Tauren catforms zijn bekend gemaakt:
[afbeelding]

Whee :)
Die Neusringen... NEEEEEE!
SpoTs schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 10:28:
[...]

Word tijd dat ze is informatie gaan releasen over de Alliance dr00d... :/

Taurens zijn lelijk dus die horen ook lelijke forms te hebben! :+
Noes! Taurens R teh Sexxay! :D

Seriously, er is een reden waarom ik geen feral speel als Horde en dat is die bleh-bah lelijke catform. Dan kijk ik nog liever naar een boomkin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een kort vraagje over de ruthlessness skill van de rogue.

Hoe zit het als je tegenstander al 5 cp's heeft en je gebruikt een finishing move dan haal je toch geen voordeel uit deze skill?

En is deze skill dus echt bedoelt om te gebruiken bij max 4cp om er dan wel eventueel je voordeel uit te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik post ook maar weer eens :)

De laatste tijd heb ik voornamelijk m'n Warlock gespeeld. Deze begon op level 34 en is ondertussen level 57, bijna klaar om Outland in te gaan.
Een aantal keer heb ik PvP confrontaties gehad, waar de Alliance speler altijd de eerste was die wat deed. In Un'Goro Crater was er een level 53 Paladin, waar ik level 50 was, die me probeerde aan te vallen in het 'dorp' in het noorden. Hij stunde me, mepte 75% van m'n leven eraf tot ik uit de stun kwam. Death Coil a.k.a. roflcoil healde me daarna weer bijna helemaal vol en kon ik de Paladin fearen. Unstable Affliction direct daarna erop om te voorkomen dat hij m'n DoTs zou dispellen. Corruption en CoA er ook op, waar hij Lay on Hands gebruikte. Nog een fear, opnieuw DoTs, waar hij bubble gebruikte. Toen rende ik gewoon uit z'n range, tot z'n bubble verdween terwijl hij probeerde te healen. Dat gaf mij de kans om hem weer te fearen en te DoTen, met een dode Paladin tot gevolg. Hierna probeerde hij het nog zo'n 5 of 6 keer, allen zonder succes voor hem :) Death Coil of een Healthstone redde me elke keer na z'n stun. Hij was niet de allerslimste, aangezien hij Repentance vaak eerst gebruikte, en bijna direct erna Hammer of Justice. Twee stuns die elkaar overlappen, waar hij het beter na elkaar had kunnen doen, lijkt me.
Western Plaguelands was verbazingwekkend genoeg rustig qua PvP. Enige wat ik me kan herinneren, was dat ik bezig was met een quest waar ik 2 named mobs moest neermeppen. Ze stonden een eindje uit elkaar, en bij de eerste moest ik een aantal mobs clearen voor ik bij de npc kon. Ik clearde de 'trash' en wilde net de named npc gaan DoTen met UA, waar ineens 2 Horde Hunters (ik ben ook Horde) m'n beeld inspringen en proberen de named npc te taggen. Ik cancelde snel m'n UA en propte er een CoA op (lang leve de patch waar een DoT ook al tagt). Echt niet, dat zij even de mob zouden 'stelen' terwijl ik de boel even heb gecleared voor ze. Goed, mob dood, en ik moest de tweede ook doen, die een eindje noordelijker stond. Die twee Hunters ook, en renden zo snel ze konden richting die npc, zelfs zonder 2 mobs te killen die ze hadden ge-aggro-ed. Ik was nog in combat, door diezelfde mobs en kon niet mounten. Dat konden zij eerder en waren dus eerder bij die andere npc. Ondertussen had ik er 1 gewhispered "Maybe it's better to invite and kill them together instead of stealing eachothers kill?" maar kreeg geen antwoord. Fijn, nu moest ik op 1 mob wachten, en zij ook op 1. Echt effectief en vriendelijk...
Bij één van de laatste quests "Defile Uther's Tomb" moest ik een Alliance mob afmaken om bij de tomb te kunnen. Blijkbaar had een Alliance Warlock die mob nodig (geen idee), want net nadat ik die mob had gekilled, kreeg ik zijn Voidwalker en DoTs op me. Daarna castte hij Drain Life, waar ik hem kon fearen. M'n Felhunter (ik quest daarmee) zette ik op de Warlock, en ik kon m'n DoTs op hem zetten. Ondertussen was ik laag in leven, maar m'n Healthstone loste dat op. Een Nightfall proc maakte hem uiteindelijk af en ik kon z'n lijk opeten :P (Cannibalize) Ik had nog niet eens m'n Lifeblood (herb selfheal) en Death Coil gebruikt.
Niet zoveel later kreeg ik een level 80 DK op me, die me ook nog eens eenmaal campte... rara, wie was dat.

De Warlock speelt wel leuk, maar ik begin toch wat verveeld te raken met WoW. Straks ga ik weer Outland in, en daarna weer Northrend. Ik kan m'n Hunter (lvl 71) en m'n Druid (lvl 70) nog levelen... en dan? Heroics, misschien een Naxx, en ondertussen misschien een Ulduar. Maar dat laatste kan maar 1x in de week, waar ik niet verder kom dan Kologran.
Ik zit ondertussen stiekem naar een ander spel te zoeken. Wie weet kom ik wat tegen, en kan ik dat samen gaan spelen met een goede vriend van me. WoW begint voor een speler zoals ik steeds minder interessant te worden. Maar goed, mag het, na 4 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

MantaMania schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 10:53:
[...]

Waar had je dan op gehoopt binnen 5 x een groene draak? dat ding is ook behoorlijk rare dus moet ook ff duren.
Ik mag toch balen dat ik hem tot op heden nog niet heb of mag dat ook al niet meer?

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-10 10:24

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Verwijderd schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 11:40:
Ik post ook maar weer eens :)

De laatste tijd heb ik voornamelijk m'n Warlock gespeeld. Deze begon op level 34 en is ondertussen level 57, bijna klaar om Outland in te gaan. Een aantal keer heb ik PvP confrontaties gehad, waar de Alliance speler altijd de eerste was die wat deed. In Un'Goro Crater was er een level 53 Paladin, waar ik level 50 was, die me probeerde aan te vallen in het 'dorp' in het noorden.

Hij stunde me, mepte 75% van m'n leven eraf tot ik uit de stun kwam. Death Coil a.k.a. roflcoil healde me daarna weer bijna helemaal vol en kon ik de Paladin fearen. Unstable Affliction direct daarna erop om te voorkomen dat hij m'n DoTs zou dispellen. Corruption en CoA er ook op, waar hij Lay on Hands gebruikte. Nog een fear, opnieuw DoTs, waar hij bubble gebruikte.

Toen rende ik gewoon uit z'n range, tot z'n bubble verdween terwijl hij probeerde te healen. Dat gaf mij de kans om hem weer te fearen en te DoTen, met een dode Paladin tot gevolg. Hierna probeerde hij het nog zo'n 5 of 6 keer, allen zonder succes voor hem :) Death Coil of een Healthstone redde me elke keer na z'n stun. Hij was niet de allerslimste, aangezien hij Repentance vaak eerst gebruikte, en bijna direct erna Hammer of Justice. Twee stuns die elkaar overlappen, waar hij het beter na elkaar had kunnen doen, lijkt me.

Western Plaguelands was verbazingwekkend genoeg rustig qua PvP. Enige wat ik me kan herinneren, was dat ik bezig was met een quest waar ik 2 named mobs moest neermeppen. Ze stonden een eindje uit elkaar, en bij de eerste moest ik een aantal mobs clearen voor ik bij de npc kon. Ik clearde de 'trash' en wilde net de named npc gaan DoTen met UA, waar ineens 2 Horde Hunters (ik ben ook Horde) m'n beeld inspringen en proberen de named npc te taggen.

Ik cancelde snel m'n UA en propte er een CoA op (lang leve de patch waar een DoT ook al tagt). Echt niet, dat zij even de mob zouden 'stelen' terwijl ik de boel even heb gecleared voor ze. Goed, mob dood, en ik moest de tweede ook doen, die een eindje noordelijker stond. Die twee Hunters ook, en renden zo snel ze konden richting die npc, zelfs zonder 2 mobs te killen die ze hadden ge-aggro-ed.

Ik was nog in combat, door diezelfde mobs en kon niet mounten. Dat konden zij eerder en waren dus eerder bij die andere npc. Ondertussen had ik er 1 gewhispered "Maybe it's better to invite and kill them together instead of stealing eachothers kill?" maar kreeg geen antwoord. Fijn, nu moest ik op 1 mob wachten, en zij ook op 1. Echt effectief en vriendelijk...

Bij één van de laatste quests "Defile Uther's Tomb" moest ik een Alliance mob afmaken om bij de tomb te kunnen. Blijkbaar had een Alliance Warlock die mob nodig (geen idee), want net nadat ik die mob had gekilled, kreeg ik zijn Voidwalker en DoTs op me. Daarna castte hij Drain Life, waar ik hem kon fearen. M'n Felhunter (ik quest daarmee) zette ik op de Warlock, en ik kon m'n DoTs op hem zetten. Ondertussen was ik laag in leven, maar m'n Healthstone loste dat op. Een Nightfall proc maakte hem uiteindelijk af en ik kon z'n lijk opeten :P (Cannibalize) Ik had nog niet eens m'n Lifeblood (herb selfheal) en Death Coil gebruikt.
Niet zoveel later kreeg ik een level 80 DK op me, die me ook nog eens eenmaal campte... rara, wie was dat.

De Warlock speelt wel leuk, maar ik begin toch wat verveeld te raken met WoW. Straks ga ik weer Outland in, en daarna weer Northrend. Ik kan m'n Hunter (lvl 71) en m'n Druid (lvl 70) nog levelen... en dan? Heroics, misschien een Naxx, en ondertussen misschien een Ulduar. Maar dat laatste kan maar 1x in de week, waar ik niet verder kom dan Kologran.
Ik zit ondertussen stiekem naar een ander spel te zoeken. Wie weet kom ik wat tegen, en kan ik dat samen gaan spelen met een goede vriend van me. WoW begint voor een speler zoals ik steeds minder interessant te worden. Maar goed, mag het, na 4 jaar.
:$. Joh post niet van die verhalen, post gewoon om de 5 posts een stukje :p.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 11:43:
[...]

:$. Joh post niet van die verhalen, post gewoon om de 5 posts een stukje :p.
Zal jouw manier weleens proberen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-

-BB-

kwak

Verwijderd schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 11:40:
De laatste tijd heb ik voornamelijk m'n Warlock gespeeld. Deze begon op level 34 en is ondertussen level 57, bijna klaar om Outland in te gaan.
Hoe lang heb je daarover gedaan? Zal aan mijn aandachtspanne liggen, maar verder dan een level of 2 per avond kom ik echt niet, om vervolgens de volgende dag er misschien 1 te halen. Dan ben ik eeuwig bezig met de lagere alts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Meh is de maintenance nou extended tot 13.00u ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plymp
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-09 09:31
Maar weer eens een casual niet-level-80 berichtje (en dan niet casual als in "we doen maar 2 keer per week Ulduar" :P ). Mijn retradin is inmiddels level 65 en racet door de Outland quests heen. Zit nog steeds op mijn oude mount, maar dat is eigenlijk best te doen met crusader aura en meerdere flightpoints per zone in Outland (i.i.g. in de eerste 2 zones die ik nu heb gezien). Als ik een keer in de buurt ben zal ik wel Stratholme en Scholomance ingaan om de quests voor een epic ground mount goedkoop te krijgen.

Heb nu ook voor het eerst equipment met sockets, maar twijfel een beetje of het wel nut heeft om die nu te gaan vullen. Ik kan zelf geen gems cutten en krijg nu zo vaak updates uit quests en drops dat ik me afvraag of het het geld waard is om ze in de AH te halen. Zal binnenkort eens op de AH kijken wat een beetje een leuke gem kost.

Heb ook voor het eerste een raid (Zul'Gurub) gedaan met een aantal leden van mijn guild en een andere guild (last minute waardoor ik geen tactics heb kunnen lezen). Is geloof ik bedoeld voor 20 man, maar zijn met een stuk of 12 naar binnen gegaan, waarbij bijna iedereen 70+ was (ik 62 toen). Was geen goede reclame voor raids. Iedereen rende als een kip zonder kop rond en pullde gewoon wat hij tegen kwam zonder te wachten op de rest. Ook werden geen taken uitgedeeld tot bij de eindbaas. Tussendoor nog een wipe op de 1 na laatste baas omdat niemand de totems af maakte (zat denk ik niemand bij die van tevoren over tactics had nagedacht). Die 3 figuren die elkaar kunnen rezzen duurde ook erg lang, omdat niemand door had dat ze ongeveer tegelijk dood moeten gaan. Ben zelf het vaakst doodgegaan, omdat npc's waar level 70+ redelijk dicht langs kunnen lopen zonder aggro te trekken bij mij toch besloten om aan te vallen (helpt dan ook niet als de rest doorgereden is omdat het zo handig is dat je mount werkt in Zul'Gurub). Na de zoveelste keer doodgaan en niet gerezzed worden (kan nu blind van het kerkhof naar de ingang en van de ingang de halve dungeon rond lopen) heb ik maar besloten om op de achtergrond te blijven hangen en te healen en afentoe rezzen. Heb geloof ik 1 ding kunnen looten, maar dat is al vervangen door Outland spul. Grappig om te zien hoe level 70+ need rollen op dingen waar hun class niks mee kan (maar wel bind on pick up) en een level 62 al geen interesse meer in heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-BB- schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 11:52:
[...]

Hoe lang heb je daarover gedaan? Zal aan mijn aandachtspanne liggen, maar verder dan een level of 2 per avond kom ik echt niet, om vervolgens de volgende dag er misschien 1 te halen. Dan ben ik eeuwig bezig met de lagere alts.
Haha daar heb ik wel even over gedaan hoor :)
Als ik flink doorlevel doe ik maar 2 levels per avond. 34 Tot 57 ben ik 2 weken mee bezig denk ik. Ben ondertussen ziek geweest, dus heb ook iets meer kunnen spelen dan ik normaal kan. (ben geen persoon die de hele dag in bed kan liggen... na halve dag heb ik genoeg van, dan maar met deken enzo achter de computer :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 11:38:
Even een kort vraagje over de ruthlessness skill van de rogue.

Hoe zit het als je tegenstander al 5 cp's heeft en je gebruikt een finishing move dan haal je toch geen voordeel uit deze skill?

En is deze skill dus echt bedoelt om te gebruiken bij max 4cp om er dan wel eventueel je voordeel uit te halen?
Nee je finishing move vebruikt de combo points, ruthlessness geeft je dan na verbruik 1 combo point terug

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-09 23:33
RaDKiLL schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 10:06:
Nou ik heb voorlopig nog geen geluk gehad met mijn Oracles eggs.
Resultaat tot nu toe :
1x TickBird
3x White TickBirds
1x Slangetje (oid)
2x Vreten
0x Groen draakje

Ben van narigheid maar Wyrmrest rep gaan farmen voor de Red drake. :(
Denk ik gewoon een lucky bastard ben xD

Raptor in ZG 1e x erheen = drop
Baron in Strat 10e x erheen = drop
Oracle eitje 1e week = Proto Drake

time lost blijft me irriteren xD maar goed kan niet alles hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-

-BB-

kwak

Verwijderd schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 11:56:
Haha daar heb ik wel even over gedaan hoor :)
Als ik flink doorlevel doe ik maar 2 levels per avond. 34 Tot 57 ben ik 2 weken mee bezig denk ik. Ben ondertussen ziek geweest, dus heb ook iets meer kunnen spelen dan ik normaal kan. (ben geen persoon die de hele dag in bed kan liggen... na halve dag heb ik genoeg van, dan maar met deken enzo achter de computer :P)
Ah ok, maar dan nog snap ik niet hoe sommige mensen het doen, in een paar weken van niets tot 70+. In twee weken van 34 tot 57 vind ik al rap. Op de een of andere manier lukt het me gewoon niet om door te zetten. Enige 80 die ik heb is ook niet solo daar gekomen :P

* -BB- knocks lotsa wood

Ik ben echt nooit ziek. Tijd geleden wel een periode veel niet lekker geweest, bleek ik niet meer tegen koffie te kunnen :+ Gestopt met drinken en alles was meteen weer prima, vaag lichaam. Ik zie mezelf dan ook niet ziek achter een computer zitten, tenzij je hooikoorts meerekent :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Hydra schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 11:23:
[...]

Zoiezo is het bijna onmogelijk om in phase 3 van malygos te wipen, je hoeft niet eens wat te doen :S

Assign 1 iemand met een MARK voorbeeld Mektheb heeft skull terwijl die op ze draakje zit :)
Iedereen maakt een macro voor we beginnen met phase 1 , /follow Mektheb

Zodra je op je draak valt doet iedereen op ze macro klikken, hij vliegt automatisch naar mektheb toe en blijft plakken, jij kan malygoss targette of je raid members etc 1 1 1 2 etc etc, resultaat malygos dood, en nee door te schieten en healen verlies je niet de follow

1337 ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08:01
Zo heb ik Malygos laatst ook een keer in een PuG gedaan jah...
Belachelijk simpel, mits de raidleaders uit weten te leggen dat je ook daadwerkelijk /follow moet gebruiken.

Ik vind het zelf iets leuker om gewoon zelf te bewegen. Dat deden we dan ook altijd in mijn guildje.

Dagboekje, gister weer geen WoW voor mij. De guild komt nu wel vaak in p4 op mimi25 zonder al te veel doden. Deze reset moet het gnomepje er maar aan geloven. Nu maar hopen dat ik iets meer tijd krijg voor t spelletje... De pc is al bijna een week niet aangeraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mektheb schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 12:12:
[...]

Zoiezo is het bijna onmogelijk om in phase 3 van malygos te wipen, je hoeft niet eens wat te doen :S
Move LEFT!!! (of right), niemand moved -> dode draakjes

MALYGOS FOCUSSES HIS GAZE UPON YOU (oid) -> dood als die persoon niet shield/oplet met healing oid.

Nee mensen kunnen heel makkelijk wipen op P3 als ze niet opletten :)

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2009 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
hulkie schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 12:20:
Zo heb ik Malygos laatst ook een keer in een PuG gedaan jah...
Belachelijk simpel, mits de raidleaders uit weten te leggen dat je ook daadwerkelijk /follow moet gebruiken.

Ik vind het zelf iets leuker om gewoon zelf te bewegen. Dat deden we dan ook altijd in mijn guildje.

Dagboekje, gister weer geen WoW voor mij. De guild komt nu wel vaak in p4 op mimi25 zonder al te veel doden. Deze reset moet het gnomepje er maar aan geloven. Nu maar hopen dat ik iets meer tijd krijg voor t spelletje... De pc is al bijna een week niet aangeraakt.
Ja ik doe het liever ook anders :P, maar ja je kent het r-tard gehalte he xD

als je zonder dat al 10 members van je 25man raid kwijt raak omdat ze niet moven, en dat 6x ofzo wordt je het wel zat :P

Maar nu geen last meer van :) iedereen kan het normaal en met de snelle manier, maar toch is het leuk de follow gewoon soort van exploit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:45

Wootlock

Evilution

Mektheb schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 12:22:
[...]

Ja ik doe het liever ook anders :P, maar ja je kent het r-tard gehalte he xD

als je zonder dat al 10 members van je 25man raid kwijt raak omdat ze niet moven, en dat 6x ofzo wordt je het wel zat :P

Maar nu geen last meer van :) iedereen kan het normaal en met de snelle manier, maar toch is het leuk de follow gewoon soort van exploit :P
waarom is /follow een soort exploit ? zo ver ik weet zit die command al een hele tijd in de game, en bij die fight maak je er alleen maar gebruik van.
Dus ik zie geen reden waarom dit een soort van exploit is :?

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Wootlock schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 12:34:
[...]

waarom is /follow een soort exploit ? zo ver ik weet zit die command al een hele tijd in de game, en bij die fight maak je er alleen maar gebruik van.
Dus ik zie geen reden waarom dit een soort van exploit is :?
"soort van" exploit, kan me niet voorstellen dit de bedoeling is van blizzard hoe je de encounter doet of denk je van wel ? , tis gewoon slim spelen ja dat snap ik..

Maar het is niet zoals hun het graag zien dus AkA exploit, niet gelijk zo hameren alsof ik zeg je dan cheat :P

Zelfde als je OS3D Twlight Vanquisher title te halen, op de boss rushen gelijk kapot nuken en wipe title klaar zoals die russen dat gedaan hadden, is ook niet zoals het hoort, dus een " SOORT " van exploit toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Laatst online: 17:11

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Verwijderd schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 17:11:
Ik was een goede bui , ik dacht laat ik es kijken of die knuppel mijn w8w heeft veranderd niet dus ,
Dus ik de eerste volgende gold begger 7k gold gegeven en uitgelogd .
wow, crimineel in de dop. Die gast koopt je account voor 500 euro, dus dat is inclusief enkele tientjes voor 7k gold.

Als iemand zijn portemonnee op tafel laat liggen, haal jij er dan ook een briefje van 10 uit met als reden: ja als je die portemonnee zo open en bloot op tafel legt, dan vraag je erom?

Dat zeggen die Marokkaantjes trouwens ook: Als je je laptop in je auto laat liggen, dan vraag je erom.

Jezus wat een instelling :r

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:45

Wootlock

Evilution

Mektheb schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 12:42:
[...]

"soort van" exploit, kan me niet voorstellen dit de bedoeling is van blizzard hoe je de encounter doet of denk je van wel ? , tis gewoon slim spelen ja dat snap ik..

Maar het is niet zoals hun het graag zien dus AkA exploit, niet gelijk zo hameren alsof ik zeg je dan cheat :P

Zelfde als je OS3D Twlight Vanquisher title te halen, op de boss rushen gelijk kapot nuken en wipe title klaar zoals die russen dat gedaan hadden, is ook niet zoals het hoort, dus een " SOORT " van exploit toch ?
Ik zou het plaatsen onder "clever use of ingame mechanics" en bovendien heeft Blizz zelf in een blue post aangegeven dat het geen exploit oid is :)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Preview NE catforms...

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/260a5p5.jpg

(hehe, had ff niks te doen :) )

[ Voor 24% gewijzigd door junglebeast op 03-06-2009 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Plymp schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 11:55:
Maar weer eens een casual niet-level-80 berichtje (en dan niet casual als in "we doen maar 2 keer per week Ulduar" :P ). Mijn retradin is inmiddels level 65 en racet door de Outland quests heen. Zit nog steeds op mijn oude mount, maar dat is eigenlijk best te doen met crusader aura en meerdere flightpoints per zone in Outland (i.i.g. in de eerste 2 zones die ik nu heb gezien). Als ik een keer in de buurt ben zal ik wel Stratholme en Scholomance ingaan om de quests voor een epic ground mount goedkoop te krijgen.

Heb nu ook voor het eerst equipment met sockets, maar twijfel een beetje of het wel nut heeft om die nu te gaan vullen. Ik kan zelf geen gems cutten en krijg nu zo vaak updates uit quests en drops dat ik me afvraag of het het geld waard is om ze in de AH te halen. Zal binnenkort eens op de AH kijken wat een beetje een leuke gem kost.

Heb ook voor het eerste een raid (Zul'Gurub) gedaan met een aantal leden van mijn guild en een andere guild (last minute waardoor ik geen tactics heb kunnen lezen). Is geloof ik bedoeld voor 20 man, maar zijn met een stuk of 12 naar binnen gegaan, waarbij bijna iedereen 70+ was (ik 62 toen). Was geen goede reclame voor raids. Iedereen rende als een kip zonder kop rond en pullde gewoon wat hij tegen kwam zonder te wachten op de rest. Ook werden geen taken uitgedeeld tot bij de eindbaas. Tussendoor nog een wipe op de 1 na laatste baas omdat niemand de totems af maakte (zat denk ik niemand bij die van tevoren over tactics had nagedacht). Die 3 figuren die elkaar kunnen rezzen duurde ook erg lang, omdat niemand door had dat ze ongeveer tegelijk dood moeten gaan. Ben zelf het vaakst doodgegaan, omdat npc's waar level 70+ redelijk dicht langs kunnen lopen zonder aggro te trekken bij mij toch besloten om aan te vallen (helpt dan ook niet als de rest doorgereden is omdat het zo handig is dat je mount werkt in Zul'Gurub). Na de zoveelste keer doodgaan en niet gerezzed worden (kan nu blind van het kerkhof naar de ingang en van de ingang de halve dungeon rond lopen) heb ik maar besloten om op de achtergrond te blijven hangen en te healen en afentoe rezzen. Heb geloof ik 1 ding kunnen looten, maar dat is al vervangen door Outland spul. Grappig om te zien hoe level 70+ need rollen op dingen waar hun class niks mee kan (maar wel bind on pick up) en een level 62 al geen interesse meer in heeft.
Welke guild zit ji bij? klinkt als een run die ik afgelopen zondag had :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Incognitow
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13-08 09:32
FunkyTrip schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 12:48:
[...]

wow, crimineel in de dop. Die gast koopt je account voor 500 euro, dus dat is inclusief enkele tientjes voor 7k gold.

Als iemand zijn portemonnee op tafel laat liggen, haal jij er dan ook een briefje van 10 uit met als reden: ja als je die portemonnee zo open en bloot op tafel legt, dan vraag je erom?

Dat zeggen die Marokkaantjes trouwens ook: Als je je laptop in je auto laat liggen, dan vraag je erom.

Jezus wat een instelling :r
zoals hij het bedoeld is het eerder van dat hij zijn portemonnee met 50 euro aan hem verkoopt voor bijvoorbeeld 60 euro en dan later er 30 euro uit haalt.

dat follow werkt ook niet altijd even lekker hoor wat nou als degene waarop je follow bent dood gaat dan is het direct een wipe (had ik dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Mektheb schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 12:42:

Neuh, dat is meer een handigheid. Bekijk het als die skull target in naxx bij die poison gast (weet ik hoe die heet), addons regelt de skulls dus een 'exploit'. Zelfde met die VoA nieuwe boss, werkt ook met een skull. Dat is juist buiten de 'core mechanics', waar een /follow nog steeds onderdeel is van de core.

Het is juist de vrijheid in het systeem hoe je iets moet doen, als het zo bizar strak door blizzard wordt gemaakt in de trand 'zo moet het', lijkt me er ook geen bal aan.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patviev
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 30-09 21:17
Incognitow schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 12:55:
[...]

zoals hij het bedoeld is het eerder van dat hij zijn portemonnee met 50 euro aan hem verkoopt voor bijvoorbeeld 60 euro en dan later er 30 euro uit haalt.

dat follow werkt ook niet altijd even lekker hoor wat nou als degene waarop je follow bent dood gaat dan is het direct een wipe (had ik dus).
Als ik mijn auto aan jou verkoop en na een maand kijk of mijn sleutels er nog op passen en dan je radio meeneem is dat dan geen diefstal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op MrVegeta's aanraden, deel 2 :+

M'n Warrior stond op zo'n 25k hp unbuffed, defcapped natuurlijk en minimale avoidance. Ik heb de afgelopen 2 weken aardig wat heroics gedaan met 'm, waar ik vooral Emblems heb kunnen scoren. Naast Emblems ook nog wat loot, in de vorm van de Defense belt uit Azjol'Nerub (1e run, mazzel), de Defense leggings uit Violet Hold (12e run o.i.d., minder mazzel) en de Stamina Trinket uit Azjol'Nerub (2x in 2 runs zien droppen... niet te geloven!).
Ook heb ik elke dag JC dailies gedaan, waardoor ik uiteindelijk m'n eigen Defense Ring kon maken, waar ik zelf het recipe gekocht had. Ondertussen staat m'n Warrior op 29k hp unbuffed en matige avoidance, maar PuGs kijken toch vooral naar je hp :+
Eergisteren had ik ineens over de 80 Emblems. Ik heb een Chest die iets van 76 Expertise heeft, flinke Stamina en Defense. Ik zat dus te twijfelen of ik deze moest vervangen voor een T7 Chest, die evenveel Stamina had, iets meer avoidance en veel minder Expertise. Waarschijnlijk was de T7 wel iets beter, maar ik had het er niet voor over om er 80 Emblems voor uit te geven, waar ik nog hoop om Naxx te gaan doen met deze char.
Ik heb 'm uiteindelijk niet gekocht en de Heirloom staff gekocht voor m'n Warlock, wat mijns inziens een goede keuze was :) de staff kan ik altijd nog gebruiken voor m'n Druid die ik Balance kan/ga speccen.

Afgelopen vrijdag wilde ik een Naxx10 meepikken op m'n Warrior. Een guildie zat in een PuG en ze zochtten nog een tank. Er was 1 wing pas gecleared eerder die week. Ze konden me wel gebruiken en ik had op zich wel zin om wat op m'n Warrior te tanken in Naxx. Toen ik Naxx binnenstapte als 1 van de eerste, kreeg ik natuurlijk de melding of ik accepteerde om in een gesavede instance te komen. Ik deed dat, omdat er 1 wing neer was. Maar nadat ik op de knop 'accept' geklikt had, zag ik meer dan 1 van die 'beams' die tevoorschijn komen als er een wing clear is. Ik loop rond... 2, 3... 4e ook!! Alle wings zijn leeg, dus ik de Frostwing in, Sapph ook neer, loop verder, KT ook weg.
We stonden dus met de meesten in een lege instance. Een groot sarcastisch bedankje ging naar de raidleader, die niet beter wist dan dat hij 1 wing gecleared had met een PuG eerder die week. Dit is dus een schoolvoorbeeld van een instance waar speler X, Y en Z zaten. Ze clearen 1 wing op dag 1. Dag 2 gaat speler Y met die raid ID Naxx in, cleared alles. Dag 3 wil speler X verder gaan met z'n Naxx, maar die raid ID is al gebruikt en heel Naxx is leeg.
Sommige PuG-ers waren flink pissed, maar de RL kon er niet zoveel aan doen. Ik had geen zin om stennis te schoppen en heb uiteindelijk 2 heroics gedaan met die guildie die ook in de raid zat.
Misschien komende week nieuwe kans :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Mektheb schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 12:12:
Enrage timer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Laatst online: 17:11

FunkyTrip

Funky vidi vici!

patviev schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 13:08:
[...]
Als ik mijn auto aan jou verkoop en na een maand kijk of mijn sleutels er nog op passen en dan je radio meeneem is dat dan geen diefstal?
zoiets inderdaad 8)7
Maar omdat het om een online spel gaat met virtueel geld is het blijkbaar minder erg. D'r geeft hier een tweaker gewoon diefstal toe en hij vindt het nog logisch ook.

Mentaliteit van sommig jong volk hier tegenwoordig :r

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

Verwijderd schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 13:18:
Sommige PuG-ers waren flink pissed, maar de RL kon er niet zoveel aan doen. Ik had geen zin om stennis te schoppen en heb uiteindelijk 2 heroics gedaan met die guildie die ook in de raid zat.
nou.... die RL had natuurlijk zelf als eerste naar binnen kunnen gaan om te checken of de bosses nog up waren.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Incognitow
patviev schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 13:08:
[...]

ja dat is diefstal en net zoals wat ik zei. ik zei ook niet dat het geen diefstal was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plymp
Verwijderd schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 12:52:
[...]

Welke guild zit ji bij? klinkt als een run die ik afgelopen zondag had :P
Dragonfire Marauders op server Terokkar (ben een dwarf, dus alliance). Kan me voorstellen dat dit op elke server gebeurt, omdat dit een raid is die je ook met veel geklooi nog wel kunt doen als je level maar hoog genoeg is (is blijkbaar ook te solo-en op level 80 hybrid class).

Slightly off-topic: dat gedoe van je account verkopen en dan later inloggen en gold weg gaan geven vind ik een beetje schandalig eigenlijk. Ben het helemaal eens met eerdere posters die hierop reageren.

[ Voor 18% gewijzigd door Plymp op 03-06-2009 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Incognitow
wat ik dan vaag vind is dat alpac niet toedeloe zegt tegen zijn guild ik bedoel je bent extreem gepimpt dus je speelt zeker wel 4-5 dagen per week. ik zit in een social en casual raiding guild ik ga naar guild meets enzo als ik zou vertrekken of zelfs op vakantie gaan meld ik dat op het forum :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seraphin schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 14:10:
[...]

nou.... die RL had natuurlijk zelf als eerste naar binnen kunnen gaan om te checken of de bosses nog up waren.
Heb je gelijk in... ik had ook kunnen wachten met accepteren tot ik de beams gechecked had.
Er zijn gewoon maar weinig mensen die het systeem, zoals ik beschreef, kennen.
Ik vond het niet erg... het was al vrij laat, het is alt nr. 4, en het is maar een spelleke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Laatst online: 08:01
@ saved Naxx: De meeste leaders van pugs moeten ontzettend veel moeite doen om een fatsoenlijke groep bij elkaar te krijgen. Dat gaat meestal het beste met mensen spammen in /2 in grote steden. En dan juist voor die laatste paar plekjes in de groep…

Zoals Salena al zegt, het is geen ramp om een keer saved te raken, het moet alleen niet te vaak gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baator_Balasa
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Iemand trouwens al geprobeerd in te loggen? Ik kom met geen mogelijkheid meer ingelogd.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

hulkie schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 14:38:
@ saved Naxx: De meeste leaders van pugs moeten ontzettend veel moeite doen om een fatsoenlijke groep bij elkaar te krijgen. Dat gaat meestal het beste met mensen spammen in /2 in grote steden. En dan juist voor die laatste paar plekjes in de groep…

Zoals Salena al zegt, het is geen ramp om een keer saved te raken, het moet alleen niet te vaak gebeuren.
Snap ik en zie ik idd vaak genoeg. Ik zie het echter als een kleine moeite om even te checken voordat je dus die ontzettende moeite moet gaan doen om een pug te vullen. Bekijk het eens vanuit een ander perspectief: die betreffende RL had zich de moeite kunnen besparen als hij had geweten dat de instance gecleared was.

Timing speelt natuurlijk ook een rol: als je b.v. op woensdag 1 wing pugged, en op zondag denk je "goh laat ik eens een nieuwe pug starten voor de rest" kun je redelijk op je klompen aanvoelen dat er iemand anders ook bezig is geweest. Als je op dag 1 een fresh instance start en op dag 2 doorgaat kun je nog enigszins aannemen dat de status onveranderd is.

Ben toch wel benieuwd: misschien dat Blizz ooit een soort statusoverzicht implementeert voor je raid ID? (dus hoeveel en/of welke bosses dood zijn in het betreffende raid ID waaraan je gesaved bent).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Incognitow
Baator_Balasa schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 14:45:
Iemand trouwens al geprobeerd in te loggen? Ik kom met geen mogelijkheid meer ingelogd.....
klopt er zijn problemen heb al van meerdere mensen gehoord dat ze een error krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baator_Balasa
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Incognitow schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 14:51:
klopt er zijn problemen heb al van meerdere mensen gehoord dat ze een error krijgen
Server ook down nu....dus zal wel niet helemaal soepel zijn gegaan met patch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Seraphin schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 14:48:
[...]

Ben toch wel benieuwd: misschien dat Blizz ooit een soort statusoverzicht implementeert voor je raid ID? (dus hoeveel en/of welke bosses dood zijn in het betreffende raid ID waaraan je gesaved bent).
Dat zou wel een boel schelen ja. Kun je gelijk zien of er iemand met je ID vandoor is gegaan en de instance heeft kaal geplukt. En dat je de ID dan ook kan linken in een chat channel.. zodat je weet welke bosses al down zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Incognitow
Baator_Balasa schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 14:52:
[...]

Server ook down nu....dus zal wel niet helemaal soepel zijn gegaan met patch :P
volgens mij was het iets met dat de patches nog niet helemaal uitgerold waren op de servers zelf waardoor er dus iets van patch mismatch komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
junglebeast schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 14:53:
Dat zou wel een boel schelen ja. Kun je gelijk zien of er iemand met je ID vandoor is gegaan en de instance heeft kaal geplukt. En dat je de ID dan ook kan linken in een chat channel.. zodat je weet welke bosses al down zijn.
Heb zelf een keer meegemaakt dat 2 raidleaders in /2 zaten te adverteren met een gedeeltelijke cleared Naxx instance. Beide met hetzelfde raid ID. Echt te ernstig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 30-09 19:29

Maduth

Probeersel

Update Boxer:

Gisteren door DM gepushed door een vriend. Tussen half negen en 11, twee lvl's omhoog gegaan van 14 naar 16,5 en dat vind ik niet heel veel. Moet ik zeggen dat de drops gisteren, onwijs slecht waren. Dus veel gekilled maar weining quests gedaan/volbracht. Vanavond maar eens met de RAF aan de slag. Maniertje gevonden om me slave niet als aggro puller te laten fungeren, heeft nog wat fine tunning nodig.

Profs liggen lekker op schema en heb nog 4 weken om de 60 te halen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Had jij nog geen RAF op je multi-box dan? Anders is 2,5 uur voor 2,5 lvl toch wel erg langzaam :P
Hydra schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 15:08:
Heb zelf een keer meegemaakt dat 2 raidleaders in /2 zaten te adverteren met een gedeeltelijke cleared Naxx instance. Beide met hetzelfde raid ID. Echt te ernstig.
Ze zouden maar beiden 25 man bij elkaar hebben geraapt :X

[ Voor 63% gewijzigd door SinergyX op 03-06-2009 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Incognitow
ik vind questen al niets meer aan me kamaraad had me geboost door ramparts 45 min per level (level 58) unrested en hij is een prot warrior. tja en dan kost het 2-2 en half uur per level met questen (rested). heb mijn alt dus al in de vriezer gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 30-09 19:29

Maduth

Probeersel

Had jij nog geen RAF op je multi-box dan? Anders is 2,5 uur voor 2,5 lvl toch wel erg langzaam :P
Dat bedoel ik dus, vind ik zelf ook :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Mijn meest gespeelde alt is me bank char, lvl 20 sexy Rogue met kerstpakje !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:21
Mektheb schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 12:03:
[...]

Denk ik gewoon een lucky bastard ben xD

Raptor in ZG 1e x erheen = drop
Baron in Strat 10e x erheen = drop
Oracle eitje 1e week = Proto Drake

time lost blijft me irriteren xD maar goed kan niet alles hebben :P
*cry*

Ik heb nog geen enkele van die rare mounts nog maar zien droppen :'(

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadd
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-09 22:28
Bartske schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 11:33:
[...]

Als je in ph3 na 10 sec doodgaat snap je er om eerlijk te zijn vrij weinig van jah. Geeft niet, maar als je het zou snappen (ook ongeveer) dan zou je toch wel iets langer in leven blijven of geluk hebben dat ie je niet target.
Was de allereerste keer dood in vijf seconden, de twee try niet, toen net het einde niet mee gemaakt maar ik was niet de enige die gezellig dood was ;)

Denk dat je soms ook moet accepteren dat de eerste keer een bossfight best overweldigend kan zijn ondanks goede uitleg en alles van de raidleader. Het echt meemaken is toch een stuk beter dan een uitleg en / of video hoe dit moet gebeuren.
Wel zal je ook in ons guild na een paar keer wel gewoon ook tot het einde in leven moeten kunnen blijven maar de eerste paar keer is dat niet zo'n probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-09 14:41
Het duurste aan een epic mount is het leren van epic riding, de mount zelf is relatief goedkoop.
Grappig om te zien hoe level 70+ need rollen op dingen waar hun class niks mee kan (maar wel bind on pick up) en een level 62 al geen interesse meer in heeft.
Kan zijn dat ze needen voor disenchant

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-04-2021
Incognitow schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 12:55:
[...]
Dan heb je blijkbaar de verkeerde persoon als leider aangesteld. Degene die iedereen volgt moet gewoon iemand zijn die het gevecht goed kent en niet zijn dps voor alles laten gaan. Ook natuurlijk diegene met de minste lag etc ;)

Soms laten we zelfs een warlock dismounten en CoElements casten, scheelt toch net weer wat :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Kapoen schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 15:37:
[...]

*cry*

Ik heb nog geen enkele van die rare mounts nog maar zien droppen :'(
ach het kan erger zo heb ik iemand in de guild, die de raptor + tiger van ZG in 2 dagen had, en vervolgens ook ze blauwe draak van maly25 mocht loote

iedereen ze ding, ik zou bv kwijlen van ashes of alar :P ( ja komt u maar :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:09
Mektheb schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 16:06:
[...]

ach het kan erger zo heb ik iemand in de guild, die de raptor + tiger van ZG in 2 dagen had, en vervolgens ook ze blauwe draak van maly25 mocht loote

iedereen ze ding, ik zou bv kwijlen van ashes of alar :P ( ja komt u maar :P )
/2 WTS ACCOUNT !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook zeker al 50 runs voor baron mount gedaan. Valt opzich nog wel mee maar als je dan hoort dat een vriend van je die tigermount op zen eerste run krijgt... MEH! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
mijn huidige stand :

Baron: #98
ZG : #3
ei: #1

:p dus tja.. baron heeft er geen zin in.. vanavond nog maar is richting Mandokir. Wel fijn dat die te solo'en is though.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Zat al op je te wachten vandaar de ( komt u maar ) hahaha

En ja vriend van mij heeft 116 baron runs gedaan no drop, tis niks voor niks bij blizzard 1% kans VAN dus hoeft bij 1000 rondjes nooit te droppen als je het in theory bekijkt want het is KANS van, niet gegarandeerd

a
SpoTs schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 16:15:
mijn huidige stand :

:p dus tja.. baron heeft er geen zin in.. vanavond nog maar is richting Mandokir. Wel fijn dat die te solo'en is though.
Helaas ben ik een slechte mage en kan ik bijna niks solo'en zonder hulp :<

[ Voor 30% gewijzigd door Mektheb op 03-06-2009 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Alucardu has been kicked out of the guild.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mektheb schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 16:16:
[...]

Helaas ben ik een slechte mage en kan ik bijna niks solo'en zonder hulp :<
Reroll DK & faceroll :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Never ! ik leef nog in lvl 70 zonder die gloeiende ogen beesten die zo'n rare stem hebben en over je heen walsen ! hahah

Mage blijft me class en besides teveel aan gedaan om te switchen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:21
mijn huidige stand :

Met mijn rogue kan ik mandokir jammer genoeg niet solo aan (of ik doe iets gigantisch verkeerd?).
Baron runs leveren tenminste nog een hoop runecloth en wat gold op.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vangelis
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22-09 13:57
misschien wel leuk om een keer te solo'en :) nog nooit gedaan maar kan het zeker is proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

+-40 zg runs , +- 40 Kara runs +- 80 Baron Kills +- 100 Sethek halls clears. +- 30 Magister's terrace runs

0 Mounts

1 Healdes horseman kill , 1 mount

Je moet er toch een beetje geluk bij hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Kapoen schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 16:28:
[...]

Met mijn rogue kan ik mandokir jammer genoeg niet solo aan (of ik doe iets gigantisch verkeerd?).
Baron runs leveren tenminste nog een hoop runecloth en wat gold op.
Ik doe het ook met mijn Protadin. En zelfs dan is het af en toe nog pittig aangezien mandokir me nog hit voor 1k en z'n hurtfull strikes ook nog voor 3500-5k gaan ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 15:51
mijn huidige stand :

Baron: gestopt met tellen (100+ maanden terug)
ZG: 59
Attumen: 25ish?

Bah bah bah :'(
Volgens mij zit ik al op 65+ ZG trouwens al ff niet meer geteld :(

Heb niet eens runs geteld die ik op me alts deed uit verveling of met een maat van me waar ik het wel eens mee run, omdat m'n main dan meestal saved is.

[ Voor 23% gewijzigd door porn* op 03-06-2009 16:58 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plymp
_Peter2_ schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 15:59:
[...]

Het duurste aan een epic mount is het leren van epic riding, de mount zelf is relatief goedkoop.
Als ik die quests afrond krijg ik de skill er ook bij, wat een stuk goedkoper is dan de skill leren en vervolgens een mount te kopen (weet het, ben een echte Nederlander).
_Peter2_ schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 15:59:
[...]

Kan zijn dat ze needen voor disenchant
Er valt natuurlijk over te discussieren of need rollen voor een disenchant net zo needy is als need rollen omdat het een daadwerkelijke gear update voor je is... Maar ja, dat krijg je als iedereen gewoon mag rollen wat hij wil. In Outland heb ik geloof ik toch de meeste dingen al weer een update gegeven, dus vind het wel best zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo heb eindelijk na wikken en wegen toch mijn guild verlaten.
Heb ooit eens als "social" aangemeld om casual te raiden, maar omdat ze me altijd nodig hadden als goed gegearde disc priest ging ik meestal mee met het main raid team naar ulduar. Altijd stond ik voor ze klaar in alle andere 10's en 25's.

Maar helaas was het laatste tijd dat als ik een item wou en de roll won , dat ik het niet kreeg omdat ik "social rank" ben, dus de raiders kregen voorrang en kregen de drops ongeacht mijn rolls.

Heb erover nagedacht en vind dat ik net zo hard werk als iedereen in de raids, ik kom altijd netjes met flasks en buff-food dus wat mij betreft net zoveel recht heb op een item! Dus het lijkt wel of ik voor helemaal niks aan het raiden ben. Voor mij was de lol eraf, vanavond net nadat ik in naxx25 weer 3 items ben misgelopen (offspec ditmaal) omdat de raiders voorrang krijgen(ook voor hun offspec) ook hier won ik die 3 items op roll eigenlijk.

/gquit was het resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Mektheb schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 16:16:
[...]

Zat al op je te wachten vandaar de ( komt u maar ) hahaha
Dat weet ik, anders had ik ook niets gezegd : )
MrVegeta schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 16:19:
[...]

Alucardu has been kicked out of the guild.
You fucking nazi
Retards
etcetc
/gquit

is wat anders dan:

/gremove alucardu

Maar tnx voor de dramah : D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Mjah stauffie is gewoon een droolende retard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
MrVegeta schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 22:45:
Mjah stauffie is gewoon een droolende retard.
QQ moar en ga morgen weer healen ofzo : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Zojuist uit mijn guild SBC gestapt op server BB. Ik was er maanden geleden gejoined als tank. maar laatsten weken leek het wel of ze aan het mass inviten aan het waren naar tanks. Terwijl er helemaal geen tanks tekort waren. Dan voel je je al snel aan de kant gezet ( ondanks al die klote tijd en moeite je in je gear stopt en komt opdagen ook al heb je eigelijk geen zin , of toch naar een raid komt als ze je nodig hebben ook al heb je ervoor declined.
Ik kreeg wel een boel gezeur in de Guild chat toen ik zei dat ik ging leaven. Toen ik geleaved was kreeg ik maar lieftst 2 replys van mensen die het wel jammer vonden ,... maar 2 !!!!!

Waarschijnlijk ga ik dan ook stoppen met WoW omdat ik geen andere guild op BB ken die pas om half negen savonds begint met raiden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds een paar dagen heb ik last van ongelovelijke latency problemen. Zo erg dat ik tijdens raids 1000+ ms langs zie komen. Als ik iets typ in de chat het merkbaar traag naar voren komt. Ook heb ik op het moment dat er veel gebeurt in 25 mans raids veel disconnects.

Nu heb ik Alice. Een guildie heeft dit ook. Hij woont in Limburg en ik in de randstad. De problemen zijn op hetzelfde moment begonnen.Vanavond bijvoorbeeld begon de avond goed, en iets na half 9 *poef* weer dezelfde latency problemen.

Mijn vraag, zijn er meer mensen die Alice hebben die hier sinds kort last van hebben? Als je een kennis hebt die hier ook sinds kort last van heeft, zou je die eens kunnen vragen of die persoon ook Alice heeft? Want als het hier op te herleiden is dan kan ik hier melding van maken en misschien anderen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-

-BB-

kwak

HStyles schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 00:03:
Waarschijnlijk ga ik dan ook stoppen met WoW omdat ik geen andere guild op BB ken die pas om half negen savonds begint met raiden :(
Alliance?

Geen idee of je er geld voor over hebt, maar op Terenas zit ik in een casual raiding guild (minstens 3x per week, tis maar wat je casual noemt) die pas na 9u 's avonds begint met invites te versturen. Ik speel niet meer mee, ben er ook nooit meer omdat ik alts leuker vind en die zitten daar niet in.

Geen idee wat je precies wil met raiden, maar grappig is het wel met die groep. Kan alleen niet tegen 1 van de raidleaders, maar die is er nou ook zo vaak niet. Voor de rest doen ze voornamelijk Naxx10 en de eerste paar van Ulduar. Ze doen progressie nog op de oude manier, leren door zelf te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJP80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-06 06:14
Verwijderd schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 00:25:
Sinds een paar dagen heb ik last van ongelovelijke latency problemen. Zo erg dat ik tijdens raids 1000+ ms langs zie komen. Als ik iets typ in de chat het merkbaar traag naar voren komt. Ook heb ik op het moment dat er veel gebeurt in 25 mans raids veel disconnects.

Nu heb ik Alice. Een guildie heeft dit ook. Hij woont in Limburg en ik in de randstad. De problemen zijn op hetzelfde moment begonnen.Vanavond bijvoorbeeld begon de avond goed, en iets na half 9 *poef* weer dezelfde latency problemen.

Mijn vraag, zijn er meer mensen die Alice hebben die hier sinds kort last van hebben? Als je een kennis hebt die hier ook sinds kort last van heeft, zou je die eens kunnen vragen of die persoon ook Alice heeft? Want als het hier op te herleiden is dan kan ik hier melding van maken en misschien anderen ook.
Ik heb hier ook Alice en dezelfde problemen sinds enkele dagen, ik heb het ook al in het grote Alice topic gepost, In onze raids bevinden zich 3 Alice gebruikers die exact op het zelfde moment lag krijgen en zelfs DCen geen idee wat de oorzaak is... Het ging altijd goed dus waar ze nu mee bezig zijn geen idee....

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Incognitow
Verwijderd schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 22:33:
Heb ooit eens als "social" aangemeld om casual te raiden, maar omdat ze me altijd nodig hadden als goed gegearde disc priest ging ik meestal mee met het main raid team naar ulduar. Altijd stond ik voor ze klaar in alle andere 10's en 25's.

Maar helaas was het laatste tijd dat als ik een item wou en de roll won , dat ik het niet kreeg omdat ik "social rank" ben, dus de raiders kregen voorrang en kregen de drops ongeacht mijn rolls.

Heb erover nagedacht en vind dat ik net zo hard werk als iedereen in de raids, ik kom altijd netjes met flasks en buff-food dus wat mij betreft net zoveel recht heb op een item! Dus het lijkt wel of ik voor helemaal niks aan het raiden ben. Voor mij was de lol eraf, vanavond net nadat ik in naxx25 weer 3 items ben misgelopen (offspec ditmaal) omdat de raiders voorrang krijgen(ook voor hun offspec) ook hier won ik die 3 items op roll eigenlijk.

/gquit was het resultaat.
tja dat is wel vrij zielig als ik het zo hoor en een goede reden om uit de guild te stappen. bij mijn guild krijgen zelfs trials net zoveel kans op loot als de MT als die mee gaat met een raid en dat lijkt me toch normaal. iedereen doet zijn best dus waarom zou dan iemand voorrang hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Je zou natuurlijk alice kunnen disablen om het dan opnieuw te proberen :)

**edit**

Oh shit, alice de provider. Niet alice de add-on 8)7

[ Voor 32% gewijzigd door ImdaMned op 04-06-2009 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Incognitow schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 08:13:
[...]

tja dat is wel vrij zielig als ik het zo hoor en een goede reden om uit de guild te stappen. bij mijn guild krijgen zelfs trials net zoveel kans op loot als de MT als die mee gaat met een raid en dat lijkt me toch normaal. iedereen doet zijn best dus waarom zou dan iemand voorrang hebben?
Nouja trials redden misschien hun trial niet en worden gekicked, dan nemen ze een paar mooie items mee die de MT die iedere dag raid veeeeel beter had kunnen gebruiken voor progress doeleinden.

Blijkbaar is Ulduar gister gefailed want men was aan het QQen op het forum. Was nog beetje over Naxx aan het QQen in gchat omdat ik er zo teleurgesteld in was, toen zei iemand: Dan raid je toch niet? Hmmkay dan niet, kan leukere dingen bedenken om te doen : D /alt+f4 /signoff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Eindelijk higher learning afgerond, wat een ongelofelijke ..... archievement is dat.
spawns 80% van de tijd fake books, timers zijn 99% van de tijd onbekend en als de tijd al bekend is spawn hij pas weer na 3-4h. Gisteren binnen een tijdbestek van 20min spawnden alle 3 de boeken, dus ben nu een tevreden priest met weer een pet erbij. Niet meer om 5:00 of op server-resets je bed uit in de hoop om eindelijk je boek te zien droppen.

Btw, zijn er hier mensen die met meerdere characters spelen en op beide the argent toenement dailies doen.
Op mijn warrior moet ik de gargoyles 3 keer een shield break doen om ze neer te krijgen terwijl het op mijn priest maar 2 keer is. Weet iemand waarom dit verschil is, vooral omdat het verhicle-based is en AP, Def etc niet van toepassing zijn.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Incognitow
gister 10 bosses plat in ulduar(10 man). 1 wipe op ignis 1 op xt 2 op hodir. en 1 try op mimiron gehad. staat een leuke train/vliegtuig op rails :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien dat iemand het hier weet. Tijdens boss-encounters heb ik altijd recount draaien en sinds kort hebben we een mage in onze guild die WWS reports draait. Nu als voorbeeld het gevecht gisteren bij Iron Council.

WWS report: http://wowwebstats.com/bosf1wvq52i4g?s=279408-300377

Als ik dan vervolgens via mijn recount kijk en deze vergelijk verschillen de getalen behoorlijk. Ten eerste is mijn dps bij recount ongeveer 200 lager dan staat aangegeven bij WWS. En wat mij ook opviel is dat waar ik op recount geen enkele miss van mijn pet kan vinden, er op WWS staat dat mijn pet wel enkele keren gemist heeft.

Welke is nu eigenlijk accuraat? Persoonlijk zou ik zeggen de recount die ik draai (gezien die alle acties van mij bijhoud.) Iemand?

p.s. Op Iron Council hadden we geen 1 Rune... dat was ook vrij bijzonder... niet 1x een dmg boost :(.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2009 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 08:24:
[...]

Nouja trials redden misschien hun trial niet en worden gekicked, dan nemen ze een paar mooie items mee die de MT die iedere dag raid veeeeel beter had kunnen gebruiken voor progress doeleinden.

Blijkbaar is Ulduar gister gefailed want men was aan het QQen op het forum. Was nog beetje over Naxx aan het QQen in gchat omdat ik er zo teleurgesteld in was, toen zei iemand: Dan raid je toch niet? Hmmkay dan niet, kan leukere dingen bedenken om te doen : D /alt+f4 /signoff
Is het nationale guildleave dag? :P Ik heb gister ook mijn guild verlaten. Was een Nederlandse guild die ging herstructureren om 10 man raids te doen en heroics. Naja... zit er nu 3 weken in en nog steeds noppes nada kwa ontwikkeling. Daarnaast is de Guildleader/Officier nooit online. Dus uiteindelijk maar besloten om mezelf te verwijderen uit de guild.

Wat dus weer open blijft, is dat ik op Deathwing (ally) op zoek ben naar een Casual/Socal Raiding guild :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-04-2021
Verwijderd schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 00:25:

Bij mij hetzelfde! Ook Alice in de Randstad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TIGER79
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-09 12:37
nou dan zou jouwn recaount natuurlijk helemaal niet precies zijn wat betreft het bijhouden van andermans dps, want dat zijn natuurlijk niet "jouwn acties"... ik denk meer dat de gegevens gewoonweg geshared worden tussen mensen met die mod... tsjah dat al die dps meters niet 100% precies zijn mag je sowieso vanuit gaan, wij hebben ook altijd net andere cijfers met 10 of 25 mans raids... ik noem het zelf dps-geneuk :P wat maakt het uit al iemand 1% f 2% meer dps doet op de ene of op de andere meter, als de boss neergata heb je genoeg anders niet :P

maarre eigenlijk reageerde ik hiervoor :
Mijn vraag, zijn er meer mensen die Alice hebben die hier sinds kort last van hebben?
Jazeker ! vet problemen met lag en over het algemeen alleen met wow lijkt het bijna, want op diezelfde momenten kan ik rustig streamen, browsen en downloaden... en dan staat soms echt alles een goede 30 seconden still :( loot-lag, gevechts-lag... bijna geen dc'd maar jah als alles 30 seconden stilstaat vraag je je af wanneer dat gaat gebeuren ;) en provider is natuurlijk ALice en is de laatste 2 weken echt erg geworden... Ik zit in het oosten van het land...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Incognitow
ik ben healer en vaak sta ik op mijn lijst hoger dan op die van een ander (niet dat healing meters veel zeggen vanwege disc priests enzo die laag staan ivm shields). kreeg gisteren ook nog leuk een vraag van "is ulduar moeilijk want als ik kijk naar de hps lijkt het wel erg makkelijk) ... tja hps en dps is niet te vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Incognitow schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 09:10:
ik ben healer en vaak sta ik op mijn lijst hoger dan op die van een ander (niet dat healing meters veel zeggen vanwege disc priests enzo die laag staan ivm shields). kreeg gisteren ook nog leuk een vraag van "is ulduar moeilijk want als ik kijk naar de hps lijkt het wel erg makkelijk) ... tja hps en dps is niet te vergelijken.
recount kan je nu een "Guessed Absorbs" extra iets downloaden als je dat bij een disc priest HPS optelt kom je in de buurt van het totaal plaatje.
ik denk dat ik een shaman ga rerollen op saurfang alliance of horde.
zijn er mensen die daar spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jormungandr
  • Laatst online: 17:45
Zozo, gisteren nog maar eens een goede ervaring opgedaan na die lolpriest in HoS.
Zowel VH als Nexus gedaan en alles ging zo vlot als een tierelier. fingers crossed voor de mark of the war prisoner in VH en jaja, drop en loot :). Niets interresant in de nexus maar das altijd goed voor de wyrmrest XP en badges. Meteen ook de 300 shards gehaald in WG waardoor ik eindelijk men fluffy mount kon kopen. Ik weer helemaal blij dus :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slogra
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
sabriel schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 08:28:
Btw, zijn er hier mensen die met meerdere characters spelen en op beide the argent toenement dailies doen.
Op mijn warrior moet ik de gargoyles 3 keer een shield break doen om ze neer te krijgen terwijl het op mijn priest maar 2 keer is. Weet iemand waarom dit verschil is, vooral omdat het verhicle-based is en AP, Def etc niet van toepassing zijn.
Ik heb hetzelfde probleem met mijn warrior, maar niet met mijn druid. Misschien heeft het toch te maken met defensive stance (daar zit ik meestal in) of Titan's grip. Ik heb nog m'n lance gewisseld (er zijn 2 verschillende), maar dat maakte niet uit.

EDIT: Volgens deze site werkt Improved Tracking van een hunter wel om de damage te verhogen. Dus waarschijnlijk verlaagd defensive stance de damage.
zie ook:
http://forums.worldofwarc...topicId=16904268813&sid=1

[ Voor 18% gewijzigd door Slogra op 04-06-2009 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:03

Rannasha

Does not compute.

Dinsdag bijna Hodir op hardmode verslagen, de uiteindelijke kill (toen we besloten om hardmode maar op te geven voor de week en snel even Vezax/Yogg te clearen) duurder 3:10 (hardmode is binnen 3min), maar we hadden 2 deaths. We zitten erg dichtbij, maar we merken wel dat vooral de Storm Power buff best random is. Soms valt ie lekker en heb je meteen je top DPSers flink gebuffed, maar soms komt hij bij de healers terecht en schiet je er weinig mee op. Enig idee hoe we dit iets constanter kunnen maken?

We hebben ranged en healers die bij de kampvuurtjes staan, als healers Storm Cloud krijgen, rennen ze naar de melee (dat is de bedoeling iig) om de Storm Power buff daar af te geven. We gebruiken 4 healers en 1 Moonkin die tijdens Frozen Blows even uit Moonkin-form gaat om mee te helpen met de AoE damage.

edit: dit is op 25man. 10man Hodir is vrij simpel op hardmode als je 25man gear hebt.

[ Voor 5% gewijzigd door Rannasha op 04-06-2009 09:51 ]

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Incognitow
Verwijderd schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 08:33:
Misschien dat iemand het hier weet. Tijdens boss-encounters heb ik altijd recount draaien en sinds kort hebben we een mage in onze guild die WWS reports draait. Nu als voorbeeld het gevecht gisteren bij Iron Council.

WWS report: http://wowwebstats.com/bosf1wvq52i4g?s=279408-300377

Als ik dan vervolgens via mijn recount kijk en deze vergelijk verschillen de getalen behoorlijk. Ten eerste is mijn dps bij recount ongeveer 200 lager dan staat aangegeven bij WWS. En wat mij ook opviel is dat waar ik op recount geen enkele miss van mijn pet kan vinden, er op WWS staat dat mijn pet wel enkele keren gemist heeft.

Welke is nu eigenlijk accuraat? Persoonlijk zou ik zeggen de recount die ik draai (gezien die alle acties van mij bijhoud.) Iemand?

p.s. Op Iron Council hadden we geen 1 Rune... dat was ook vrij bijzonder... niet 1x een dmg boost :(.
lekker ongelukkig op auriaya zie ik ja wat gebeurde daar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Slogra schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 09:46:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem met mijn warrior, maar niet met mijn druid. Misschien heeft het toch te maken met defensive stance (daar zit ik meestal in) of Titan's grip. Ik heb nog m'n lance gewisseld (er zijn 2 verschillende), maar dat maakte niet uit.
Stance heeft er wel DEGELIJK mee te maken.

Defensive stance doet 5% minder damage wat resulteert in 9500 damage in plaats van 10000. De dingen die je van de Bone Witch krijgt (15 Vrykul Bones inleveren) voor meer damage done werken namelijk ook gewoon.

Ik zorg gewoon dat ik in Battle Stance zit voordat ik zo'n paardje bestijg :)

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 22:33:

Maar waarom heb je dan niet gewoon aangegeven dat je als normale raider mee wou? Je kunt zelf ook het initiatief nemen natuurlijk.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.