Ik post ook maar weer eens
De laatste tijd heb ik voornamelijk m'n Warlock gespeeld. Deze begon op level 34 en is ondertussen level 57, bijna klaar om Outland in te gaan.
Een aantal keer heb ik PvP confrontaties gehad, waar de Alliance speler altijd de eerste was die wat deed. In Un'Goro Crater was er een level 53 Paladin, waar ik level 50 was, die me probeerde aan te vallen in het 'dorp' in het noorden. Hij stunde me, mepte 75% van m'n leven eraf tot ik uit de stun kwam. Death Coil a.k.a. roflcoil healde me daarna weer bijna helemaal vol en kon ik de Paladin fearen. Unstable Affliction direct daarna erop om te voorkomen dat hij m'n DoTs zou dispellen. Corruption en CoA er ook op, waar hij Lay on Hands gebruikte. Nog een fear, opnieuw DoTs, waar hij bubble gebruikte. Toen rende ik gewoon uit z'n range, tot z'n bubble verdween terwijl hij probeerde te healen. Dat gaf mij de kans om hem weer te fearen en te DoTen, met een dode Paladin tot gevolg. Hierna probeerde hij het nog zo'n 5 of 6 keer, allen zonder succes voor hem

Death Coil of een Healthstone redde me elke keer na z'n stun. Hij was niet de allerslimste, aangezien hij Repentance vaak eerst gebruikte, en bijna direct erna Hammer of Justice. Twee stuns die elkaar overlappen, waar hij het beter na elkaar had kunnen doen, lijkt me.
Western Plaguelands was verbazingwekkend genoeg rustig qua PvP. Enige wat ik me kan herinneren, was dat ik bezig was met een quest waar ik 2 named mobs moest neermeppen. Ze stonden een eindje uit elkaar, en bij de eerste moest ik een aantal mobs clearen voor ik bij de npc kon. Ik clearde de 'trash' en wilde net de named npc gaan DoTen met UA, waar ineens 2 Horde Hunters (ik ben ook Horde) m'n beeld inspringen en proberen de named npc te taggen. Ik cancelde snel m'n UA en propte er een CoA op (lang leve de patch waar een DoT ook al tagt). Echt niet, dat zij even de mob zouden 'stelen' terwijl ik de boel even heb gecleared voor ze. Goed, mob dood, en ik moest de tweede ook doen, die een eindje noordelijker stond. Die twee Hunters ook, en renden zo snel ze konden richting die npc, zelfs zonder 2 mobs te killen die ze hadden ge-aggro-ed. Ik was nog in combat, door diezelfde mobs en kon niet mounten. Dat konden zij eerder en waren dus eerder bij die andere npc. Ondertussen had ik er 1 gewhispered "Maybe it's better to invite and kill them together instead of stealing eachothers kill?" maar kreeg geen antwoord. Fijn, nu moest ik op 1 mob wachten, en zij ook op 1. Echt effectief en vriendelijk...
Bij één van de laatste quests "Defile Uther's Tomb" moest ik een Alliance mob afmaken om bij de tomb te kunnen. Blijkbaar had een Alliance Warlock die mob nodig (geen idee), want net nadat ik die mob had gekilled, kreeg ik zijn Voidwalker en DoTs op me. Daarna castte hij Drain Life, waar ik hem kon fearen. M'n Felhunter (ik quest daarmee) zette ik op de Warlock, en ik kon m'n DoTs op hem zetten. Ondertussen was ik laag in leven, maar m'n Healthstone loste dat op. Een Nightfall proc maakte hem uiteindelijk af en ik kon z'n lijk opeten

(Cannibalize) Ik had nog niet eens m'n Lifeblood (herb selfheal) en Death Coil gebruikt.
Niet zoveel later kreeg ik een level 80 DK op me, die me ook nog eens eenmaal campte... rara, wie was dat.
De Warlock speelt wel leuk, maar ik begin toch wat verveeld te raken met WoW. Straks ga ik weer Outland in, en daarna weer Northrend. Ik kan m'n Hunter (lvl 71) en m'n Druid (lvl 70) nog levelen... en dan? Heroics, misschien een Naxx, en ondertussen misschien een Ulduar. Maar dat laatste kan maar 1x in de week, waar ik niet verder kom dan Kologran.
Ik zit ondertussen stiekem naar een ander spel te zoeken. Wie weet kom ik wat tegen, en kan ik dat samen gaan spelen met een goede vriend van me. WoW begint voor een speler zoals ik steeds minder interessant te worden. Maar goed, mag het, na 4 jaar.