Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 191 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 45.691 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-09 14:41
MrVegeta schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 13:32:
. "Saying that you are gearing up is idiotic. Play instances till 80 and get stone shards for ubergear. fucking noobs"

Haha, stone shards. For real? Da's toch alleen pvp gear :$.
Je kan ook een mount halen. Maar de gear is niet slecht allen wordt vaak een effect (+HIT, +CRIT oid) ingewisseld tegen resilience. Verder moet je ontzettend veel normals doen wil je een genoeg shards hebben voor gear.

Als je net 80 bent is 1800 DPS in heroics goed genoeg. Maar PUG's zijn niet altijd even sociaal.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:45

Wootlock

Evilution

_Peter2_ schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 13:40:
[...]

Je kan ook een mount halen. Maar de gear is niet slecht allen wordt vaak een effect (+HIT, +CRIT oid) ingewisseld tegen resilience. Verder moet je ontzettend veel normals doen wil je een genoeg shards hebben voor gear.

Als je net 80 bent is 1800 DPS in heroics goed genoeg. Maar PUG's zijn niet altijd even sociaal.
1800 dps is te doen.
verder als je tailoring hebt kan je zelf wat epix fabriceren ;)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
MrVegeta schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 13:32:
. "Saying that you are gearing up is idiotic. Play instances till 80 and get stone shards for ubergear. fucking noobs"

Haha, stone shards. For real? Da's toch alleen pvp gear :$.
Verklaard een hoop over de priest op zich :P

Heroics zijn goed te doen met 1500 dps per dps. maarja.. ik deed laatst een run met mijn pally ( tank ) en toen had ik meer dps als de dps die mee was.. :/

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn , hier kom ik over een week of wat ook weer aan toe , gearen en heroics doen. Ongetwijfelt met een hele zooi bad pugs , met van die gasten die denken dat je full epic moet zijn om heroics te kunnen healen.

Heb er nu al bijna geen zin meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Verwijderd schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 13:49:
Damn , hier kom ik over een week of wat ook weer aan toe , gearen en heroics doen. Ongetwijfelt met een hele zooi bad pugs , met van die gasten die denken dat je full epic moet zijn om heroics te kunnen healen.

Heb er nu al bijna geen zin meer in.
Wat dat betreft is de realm waar ik op speel wel relaxt qua pugs.
heroics maakt het vrijwel niet uit wat voor gear je hebt, als je maar weet hoe je met je class om moet gaan.
Alleen voor raids wil men nog wel eens de armory gebruiken en een gearcheck doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
SpoTs schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 12:47:
Nou heb ik geen verstand op mijn druid van raidhealing, maar is Nourish in combo met Regrowth niet wat?
Waarom zou je? Met flink wat AoE damage gewoon flink in het rond rejuvven en continue WG gebruiken. Af en toe kun je een specifiek iemand Nourishen, maar ik laat de direct heals lever aan de shammies over. Ik zit meestal samen met een shammy op raid healing waarin ik de hele raid zo veel mogelijk HoT en hij de rest oppikt. Kwa healing sta ik op zulke fights 1e met hem net onder me. Ik zie niet hoe een paladin de healing output van +/- 15 rejuvs en 3 WGs in 18 sec kan halen. Die 15 rejuvs is al 2000 * 15 / 3 = 10000 HPS.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wootlock schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 13:55:
[...]

heroics maakt het vrijwel niet uit wat voor gear je hebt, als je maar weet hoe je met je class om moet gaan.
Alleen voor raids wil men nog wel eens de armory gebruiken en een gearcheck doen.
.

Op US servers vragen ze op het moment voor Alles Achievments, Zelf voor heroics Zwaar belachelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 13:58:
Op US servers vragen ze op het moment voor Alles Achievments, Zelf voor heroics Zwaar belachelijk.
Tja, het is een gevolg van al die slechte spelers die te dom voor woorden zijn, deze verpesten het voor de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:28

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

SpoTs schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 13:43:
Verklaard een hoop over de priest op zich :P

Heroics zijn goed te doen met 1500 dps per dps. maarja.. ik deed laatst een run met mijn pally ( tank ) en toen had ik meer dps als de dps die mee was.. :/
Ik doe nu nog non HC's, maar we kijken absoluut niet naar DPS, en ik ga zeker op de HC's ook niet naar DPS kijken. Enige goal met zo'n pug, het einde halen, loots pakken, zonder teveel problemen.

Ik heb nog screenshots van veel HC's waar 1100-1200dps gemiddeld was, maar bijna altijd 100% succesvol. Leuk met 3x 3k dps rond te rennen, maar met nonstop whipes en fails, kies ik voor de 'lowbies'.

1 voordeel als tank, je wordt bijna altijd leader als je de instance ingaat. Zo kwam ik gister nog een 'oude bekende' tegen, een retridin die nagenoeg alles need wat plate is (of het nu retri, prot of holy zut is). Zelfs BoE blue drops ongeacht soort, gewoon needen. Meneer kwam in de party, ik werd leader: wham kick. Ninjalooters hou ik niet van.

[ Voor 19% gewijzigd door SinergyX op 02-06-2009 14:03 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baator_Balasa
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Op (sommige) EU servers ook.....terwijl je die achievements gewoon kunt faken, of je bent door een groep door Naxx "geboost" en snapt zelf niets van de tactics. Achievements zeggen niet zoveel imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Jormungandr schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 13:26:
"Saying that you are gearing up is idiotic. Play instances till 80 and get stone shards for ubergear. fucking noobs".
Oh. My. God. :)

Helemaal van een crap priest in PvP gear, treurig. Vind het erg jammer dat zulke types healers een slechte naam geven. Potje arrogant lopen doen alleen maar omdat een groep niet zonder je kan.
SinergyX schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 14:00:
Ik doe nu nog non HC's, maar we kijken absoluut niet naar DPS, en ik ga zeker op de HC's ook niet naar DPS kijken. Enige goal met zo'n pug, het einde halen, loots pakken, zonder teveel problemen.
Tja, je wilt een bepaalde hoeveelheid DPS hebben om te voorkomen dat een healer gewoon OOM gaat. Nu zal dat niet snel gebeuren omdat tanks en healers meestal aardige gear hebben, maar DPS is weldegelijk belangrijk. Helemaal als je CoT timed runs doet, of bosses die toch een DPS race aspect hebben.
Baator_Balasa schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 14:07:
Op (sommige) EU servers ook.....terwijl je die achievements gewoon kunt faken, of je bent door een groep door Naxx "geboost" en snapt zelf niets van de tactics. Achievements zeggen niet zoveel imho.
Het is gewoon een filter om de grootste dombos uit je groep te houden. Nu algemeen bekend wordt dat mensen die achievements faken gaan leaders gewoon de armory checken.

[ Voor 18% gewijzigd door Hydra op 02-06-2009 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heyz mensen, nog iemand hier die op de EU server Azjol-Nerub zit :*) ?

Gisteren weer effe lekker Iron Council en General gedaan 25man. Man wat haat ik het als mensen aggro trekken bij General, vooral (IK) als kicker kan godsgloeiende als een kip zonder kop achter de boss rennen als hij wegrent van de tank...arggg irritant en dat op 8% left van HP.

Anyway, ik schoot uit me slof en zei: Next fucking aggro puller will get personaly pummeled by me, you dumb fuck.

En tja...hehe moest me inhouden van de GL. Hij begreep me wel, alleen grappige was dat hij daarna hetzelfde zei en dat er dan 2 personen de aggro puller in elkaar pummelde. :D Wat moest ik lachen :P

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2009 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Baator_Balasa schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 14:07:
[...]

Helemaal mee eens.

Skill > gear & Achievments.

Merk al well na 4 dagen rondt te hebben gelopen op eu servers dat de sfeer wel wat relaxter is.
In the US denken ze allemaal dat ze in alles het beste zijn. En ze weten allemaal beter hoe je jou class moet spelen , al hebben ze zelf de clas nooit gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-09 23:33
Gelukkig doe ik nog steeds geen Pug's en heb ik geen heroic gezien sinds de 1e 5weken van LK

Wil af en toe VH heroic nog wel is doen snel > rep

Verder te erg all die pugs...mensen die huilen en zelf met epic's 1500dps doen :<
En dan vervolgens gaan ze je nog "mage" etc noemen ook terwijl je naam echt duidelijk in beeld staat..

Gistere hele discussie met mensen in de trade

/2 whats good for priest holy ? or disc ?
/2 [iemand] pvp is disc / pve is holy
/2 [ IK ] yeah in tbc that was more like that now you can use both
/2 [ iemand anders] IK your a noob >.>

Zoekt em op armory op, heeft nog nooit iets als karazan / naxx gezien :< om te huilen die mensen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Verwijderd schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 14:15:
[...]

Helemaal mee eens.

Skill > gear & Achievments.

Merk al well na 4 dagen rondt te hebben gelopen op eu servers dat de sfeer wel wat relaxter is.
In the US denken ze allemaal dat ze in alles het beste zijn. En ze weten allemaal beter hoe je jou class moet spelen , al hebben zelf de clas nooit gespeeld.
Dat zijn Amerikanen he, die menen dat ze idd in alles het beste zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08:01
Goede middag allemaal,

Donderdagavond voor het laatst wow aangeraakt, dus geen dagboek van mij. Als ik de combat logs even snel check lijkt het erop dat mimi meer onder controle is. Het wordt tijd dat we die eens even laten zien wie de baas is.

Offtopic: WAT EEN WEER! 3 dagen heerlijk op t water gezeten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
hulkie schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 14:21:
Goede middag allemaal,

Donderdagavond voor het laatst wow aangeraakt, dus geen dagboek van mij. Als ik de combat logs even snel check lijkt het erop dat mimi meer onder controle is. Het wordt tijd dat we die eens even laten zien wie de baas is.

inderdaad heb aardig me fishing in RL kunnen lvle !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh trouwens afgelopen weekend ook wat hardmodes geprobeert en gedaan. Kologarn, Auriaya en Thorim gingen allemaal succesvol.

DPS op Hodir was helaas behoorlijk te laag. we waren 47 seconden over de timer heen en de damage meter zag er ook niet geweldig uit zoals je kunt zien op deze screenshot:
http://www.arise-guild.com/images/findnubbie.jpg

Hopelijk aankomende vrijdag beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:42

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Hydra schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 14:10:

Helemaal van een crap priest in PvP gear, treurig. Vind het erg jammer dat zulke types healers een slechte naam geven. Potje arrogant lopen doen alleen maar omdat een groep niet zonder je kan.
Dat komt zo vaak voor das gewoon niet leuk meer. Ik kan veel meer respect opbrengen voor iemand zoals we laatst hadden, 4 members uit onze Guild waren even voor de fun wat heriocs aan het doen maar we zochten nog een random DPS. Kregen we opeens een reactie van een Hunter die wel mee wou maar alleen als we het niet erg vonden want hij liep in maar een paar quest blue's en voornamelijk green gear. ( Why on earth al excuseren voor iets wat helemaal niet erg is )

Dus wij zoiets van ach kom je gezellig mee ( wij lopen allemaal in T7.5 Equal of hoger ) we helpen wel even , 3 uurtjes verder hadden we een extreme gelukkig hunter gemaakt aangezien we hem nagenoeg volledig in herioc epics en blue's hadden gestoken.

We hebben nog regelmatig contact met hem en helpt af en toe onze alts boosten door lagere instances, maar ik ben helaas bang dat dat zeer weinig voor komt aangezien ik ook altijd slechte ervaringen heb met PUGS.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-10 10:24

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

SinergyX schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 14:00:
[...]

Ik heb nog screenshots van veel HC's waar 1100-1200dps gemiddeld was, maar bijna altijd 100% succesvol. Leuk met 3x 3k dps rond te rennen, maar met nonstop whipes en fails, kies ik voor de 'lowbies'.

1 voordeel als tank, je wordt bijna altijd leader als je de instance ingaat. Zo kwam ik gister nog een 'oude bekende' tegen, een retridin die nagenoeg alles need wat plate is (of het nu retri, prot of holy zut is). Zelfs BoE blue drops ongeacht soort, gewoon needen. Meneer kwam in de party, ik werd leader: wham kick. Ninjalooters hou ik niet van.
Smart ppl need :p. Als ik een pug run, doe ik ook op alles need (behalve boss drops ofc) :p.

[ Voor 3% gewijzigd door MrVegeta op 02-06-2009 14:27 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tular
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-08-2022

Tular

Druid 79 - Aggramar (retired)

Wootlock schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 13:55:
[...]

Aggramar is altijd al een relaxte realm geweest. Vanaf Vanilla tot en met TBC was het altijd goed te doen om pugs te runnen.

Morgen laatste dag van mijn account. No more wow for this tree.

May you live in interesting times!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:09
Hydra schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 14:10:
[...]

Nu kan ik me van jou een heeeeeleboel verhalen herinneren van jou over je priest, pugs en dreigen omdat je een healer bent (priest toentertijd toch?) : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 30-09 16:54

Hmm, Jezus is herrezen :). Alleen is hij nu lui, hij loopt niet meer over het water hij gaat er nu op zitten ;).

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Tular schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 14:29:
[...]

Aggramar is altijd al een relaxte realm geweest. Vanaf Vanilla tot en met TBC was het altijd goed te doen om pugs te runnen.

Ah jammer, kon wotlk je niet grijpen ?
iig tof die pug in magister terrace met je gnome :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

ImdaMned schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 14:30:
[...]

Nu kan ik me van jou een heeeeeleboel verhalen herinneren van jou over je priest, pugs en dreigen omdat je een healer bent (priest toentertijd toch?) : P
Daar staat mij ook wat van bij eigenlijk :o. (trouwens trollie, check ingame calender voor woensdag als je interesse hebt).

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
[...]

je weet tochals je het zelf doet het niet erg is !!!! trollie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

MrVegeta schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 14:27:
Smart ppl need :p. Als ik een pug run, doe ik ook op alles need (behalve boss drops ofc) :p.
Juist op boss drops need die gast alles. In de Pugs die ik doe, hebben we nog steeds netjes de regels; main spec = need, offspec = need if nobody need, random = greed. Zelfs op gems of craftzut.

Pugs heb ik nu aardige ervaringen mee op mn priest en tank, al gun ik een DK's geen enkele vorm van respect. Een talent-loze (serieus 56 punten unused), pet op agressive, een 'laat mij even tanken ik heb plate armor', een 'ik pul random een mob van de tank met death grip', een 'death army spammen is leuk!', maar vooral de 'ik ken geen agro management en mep enkel 1 mob, de overige 3 mobs zoeken jullie maar uit' DK tank. Niet te vergeten 'ik loop rond met mijn DK story quest gear, als jij me niet in leven kan houden ben je prut healer - op lvl 69'.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 14:15:
[...]
In the US denken ze allemaal dat ze in alles het beste zijn. En ze weten allemaal beter hoe je jou class moet spelen , al hebben ze zelf de clas nooit gespeeld.
Is dat niet US eigen ? :)

Ik werd gisteravond gevraagd voor een PuG op mn priest, notabene als DPS. Ging lekker, haalde een 1500 DPS overall uit mn healing gear in shadowform. Uiteindelijk DTK, UP en Gundrak in sneltrein vaart gedaan. Moet zeggen dat de healer uitermate goed zn best deed, zo ook de paladin Tank. Ging heerlijk, 1 dooie op alle runs gehad en dat was op de eerste boss in Gundrak waar de druid healer teveel slangen op zn dak kreeg en er weinig AoE damage was.

Ik zakte in Gundrak zelfs naar 1300 DPS overall maar daar werd echt niks over gezegd. Alle runs werd ook nauwelijks een woord gezegd, iedereen wist gewoon wat ie moest doen en wanneer. Zo kan het dus wel :)

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
offtopic:
Gister voor 't eerst gewindsurft. Echt lachen! Beetje verbrand alleen :D
MrVegeta schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 14:27:
Gapje hoop ik...
Doe ik nog steeds hoor ;)

Nee, ik dreig alleen met weggaan als mensen onterecht zitten te zeiken op me. Gebeurt nogal eens dat je simpele zielen in je pug hebt die denken van "I died = no heals = sucky healer". Dus als iemand in een void zone blijft staan, en dan op mij gaat lopen schelden, dan krijgt 'ie een "You died because you stood in a void zone. I suggest you STFU or else you can find yourself a new healer" oid naar z'n hoofd. Als ik een fuckup maak ben ik de eerste om dat toe te geven, en ik accepteer dus echt geen gezeik op iets wat niet mijn fout is. IRL ook niet trouwens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 14:46:

Doe ik nog steeds hoor ;)

Nee, ik dreig alleen met weggaan als mensen onterecht zitten te zeiken op me. Gebeurt nogal eens dat je simpele zielen in je pug hebt die denken van "I died = no heals = sucky healer". Dus als iemand in een void zone blijft staan, en dan op mij gaat lopen schelden, dan krijgt 'ie een "You died because you stood in a void zone. I suggest you STFU or else you can find yourself a new healer" oid naar z'n hoofd. Als ik een fuckup maak ben ik de eerste om dat toe te geven, en ik accepteer dus echt geen gezeik op iets wat niet mijn fout is. IRL ook niet trouwens :)
Hier heb je dan weer de gouden regel voor.

If the tank dies its the healers fault
If the healer dies its the tanks fault
If the dps dies it's there own fault.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na 2 jaar stof vergaren heb ik mijn old-school (MC/BWL/AQ's mee gecleard) holy paladin maar eens van de plank gehaald en naar 80 geleveld.

Deze char was zo lang offline dat iemand van guild tijdens de grote schoonmaak blijkbaar had besloten hem te kicken. Mijn andere chars zitten overigens nog wel bij ASr (Aman Shan re, Stormrage). Nu kan ik wel een invite krijgen maar eerlijk gezegd wil ik wel eens een andere guild proberen, helaas is ASr niet zo groot en actief meer als tijdens de hoogtij dagen.

Dus; Holy Paladin LF an Active, Casual, Social Guild :D
.. om eens met nieuwe spelers kennis te maken, wat vaker met guildies op pad te kunnen...

Ik ben geen hardcore speler, die tijd heb ik gehad ;-)
Ben altijd in voor 'leuke uitjes';
- Raids
- Silly Runs (dingen als Onyia solo'en, Nostalgia; MC; Naxx10 met 3 man proberen (en veel wipen ;-))
- PVP'en.

LF
- Redelijk grote /actieve, vooral gezellige guild
- Pre -> Engels Sprekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _H_G_
  • Laatst online: 10:55
Verwijderd schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 14:50:
[...]
Hier heb je dan weer de gouden regel voor.

If the tank dies its the healers fault
If the healer dies its the tanks fault
If the dps dies it's there own fault.
Krijg je weer het antwoord: "Maar ik moet nuken vanaf de eerste seconde, anders halen we het niet". Wat redelijke bullshit was. Die grote add bij Freya ligt zo plat. Geef de tank ff de tijd om onder een paddestoel te kruipen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Laatst online: 17:11

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Wat is een originele WoW CE tegenwoordig waard met een paar lvl 70/80 chars? Ik zit er over te denken om WoW echt definitief de deur uit te doen. Kan altijd nog een nieuwe kopen mocht ik er ooit zin in hebben :)

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Do I amuse you?

Nee is geen grapje trouwens. Greenies is gewoon needen voordat er zo een pug idioot dat doet. Ze mogen blij zijn dat ik met hun mee run. Dat ik daar wat aan wil verdienen is mijn keus, als ze dat niet willen kicken ze maar. See if I care. Laatste keer dat ik HC runde was dan ook 3 maand geleden ofzo :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
MrVegeta schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 15:00:
[...]

Do I amuse you?

Nee is geen grapje trouwens. Greenies is gewoon needen voordat er zo een pug idioot dat doet. Ze mogen blij zijn dat ik met hun mee run. Dat ik daar wat aan wil verdienen is mijn keus, als ze dat niet willen kicken ze maar. See if I care. Laatste keer dat ik HC runde was dan ook 3 maand geleden ofzo :p.
idd xD word denk ik tijd voor een heroic heroic mode :P xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-09 14:41
Mektheb schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 15:03:
[...]

idd xD word denk ik tijd voor een heroic heroic mode :P xD
Heroic met hard modes :)

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaPierre
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13-11-2024
Niet meer relevant

[ Voor 85% gewijzigd door DaPierre op 02-06-2009 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
MrVegeta schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 14:39:
[...]

Daar staat mij ook wat van bij eigenlijk :o. (trouwens trollie, check ingame calender voor woensdag als je interesse hebt).
Zeker weer vanaf 23.10 tot 01.00 ofzo. No thanks. Moet woensdag gewoon werken. (iets met salarisverwerking...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FunkyTrip schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 14:59:
Wat is een originele WoW CE tegenwoordig waard met een paar lvl 70/80 chars? Ik zit er over te denken om WoW echt definitief de deur uit te doen. Kan altijd nog een nieuwe kopen mocht ik er ooit zin in hebben :)
Ik zie prijzen tussen de 100 en 350 euro op plekken als marktplaats en ebay... Ma, weet je zeker dat je dat ons wilt aandoen? ;)

Ik had onlangs met een paar vrienden een Naxx25 georganiseerd. Elke persoon linkte z'n achievement en werd op heroes voor gear gechecked... Wij dachten een top groep te hebben.

Snel bleek dat er 1 Ebayer tussenzat :)
Die gast liep met z'n full-epix en achievements als kip zonder kop rondjes te rennen en veroorzaakte 3x achterelkaar een wipe... (na hem te hebben vervangen is de tent vervolgens zonder wipes gecleared).

Maargoed. Het staat iedereen natuurlijk vrij te doen en laten :+

edit:
Ik zou mijn account alleen voor belachelijk veel geld verkopen, anders gewoon niet :)
Zoveel chars heb ik niet maar daar is onderhand evengoed zoveel tijd ingestoken dat elk bedrag een lachtertje is, omgerekend naar uurloon. Stel ik heb 1 char met 250hrs played (weinig!).. en verkoop m'n account voor 350 euro. Da's dan 1.40 euro per uur!

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2009 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08:41

Denko

|{ing Øf ßlitz

Tular schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 14:29:
[...]

DONT DO IT MAN!

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:15

Seraphin

Meep?

Over heroic pugs:

Als de dps gemiddeld 1500dps doen hoor je mij absoluut niet klagen: kan je prima heroics mee runnen. Zelfs daaronder zijn een aantal heroics ook nog prima te doen; maar in b.v. HoL zou ik dat toch minder lekker vinden.

Groot voordeel is idd als je zelf de tank bent: niet alleen ben je vaak de leader; je bepaalt ook het tempo van de pulls. Dus als je merkt dat je dps wat minder is dan kun je daar op inspelen.

Ach en als er eens een green geared dps mee loopt die er wat minder dmg uitpompt, maar wel gewoon laat zien zn class + tactics te kennen, dan loopt ook dat 9/10 keer wel goed. Ik kan me idd eerder ergeren aan full-purple scrubs die minder dps doen dan ik als tank.

Overigens 1 keer een hc Nexus gedaan met een priest healer die a)net een paar uur 80 was, b)bijna onmogelijk slechte gear had (zelfs q rewards hadden al upgrades moeten zijn) en c)de meeste priest-changes nog niet helemaal door had. Opeens gedwongen single mobs pullen in nexus i.p.v. hele packs -> not so funny. Dus qua healers let ik (iets) meer op gear / skill.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

ImdaMned schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 15:08:
[...]

Zeker weer vanaf 23.10 tot 01.00 ofzo. No thanks. Moet woensdag gewoon werken. (iets met salarisverwerking...)
Nope van 19;15 tot 23;15 :), of een full clear of wat hard modes proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reboot
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-07 22:18
Verwijderd schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 15:14:
[...]
edit:
Ik zou mijn account alleen voor belachelijk veel geld verkopen, anders gewoon niet :)
Zoveel chars heb ik niet maar daar is onderhand evengoed zoveel tijd ingestoken dat elk bedrag een lachtertje is, omgerekend naar uurloon. Stel ik heb 1 char met 250hrs played (weinig!).. en verkoop m'n account voor 350 euro. Da's dan 1.40 euro per uur!
mijn playtime zit rond de 60dagen waarvan er 35 wotlk zijn :).

Verkopen doe ik mijn acc niet wel omruilen voor een mage/shaman ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 30-09 16:54
Reboot schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 15:28:
[...]

haha, ik heb 200 + dagen played waarvan denk ik 190 pre tbc ofzo ;). Alhoewel ik ook veel heb gespeeld in tbc, nu nog maar iets van 6 dagen 80 played.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

[...]
edit:
Zo moet je het niet zien natuurlijk, als je klaar bent met WoW omdat je geen tijd meer hebt etc en je er nog 300 euro voor kan krijgen is dat beter dan niets. Je werkt niet om een account te maken, je speelt er voor.

In je berekening vergeet je de aanschafprijs en de maandelijkse kosten. Je maakt behoorlijk verlies zelfs ;).

Ik zou mijn account ook niet weg doen, ja voor 1000 euro wil ik er over nadenken omdat naar 80 levelen tegenwoordig toch geen tijd kost, zolang die gene een name change doet kan je ook nog je eigen naam blijven houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra

Ik zou de mijne ook voor enorm veel geld wegdoen. Sowieso niet voor minder dan 500E ofzo. Het is een account die (aantoonbaar) actief is sinds EU release, en heb een hoop PvE en PvP 'cred' op verschillende characters. En ebayers willen toch kunnen opscheppen met hun characters, anders rollen ze wel zelf een char.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Reboot schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 15:28:
[...]

164 dagen 42 uur en nog iets, had wel 3talen kunnen leren ! o wacht xD

mja heb wel zoiets gehad LK me laatste uitbreiding is en dan kap ik er mee, bedoel starcraft 2 gaat me totale tijd in zitten, met me aziatische maatjes weer wat potjes spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007

Auredium

Informaticus Chaoticus

Jormungandr schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 13:26:
Fantastisch alweer gisteren. Dan doe je heroics voor badges om betere gear ed te halen ... .
Situatie was dus als volgt. K sta in LFG voor HoS hc. Na kwartiertje invite van een priest die ging healen. Zeer snel tank en randoms gevonden dus 10 minuten na invite stonden we aan de stone. Daar begon het al. De pally tank was niet ubergeared, maar de priest begon te kappen op gear met "nub gear" en "are you kiddin". Zowel op de tank als op mij. Ik zeg dan maar "why do you think ppl do heroics?". Veel geblaat en dergelijke, maar dan toch gestart. Eens binnen beginnen we te buffen. Moeite gedaan voor een table te zetten ed. Intussen stond de priest al door de ruimte te stuiteren en GOGOGOGOGO te roepen.
Eerste trash: k moet me stevig inhouden want de tank is duidelijk niet gewend van te tanken en laat dingen als consecration links liggen. Marken is er ook niet bij, dus moet ik maar rustig de mobs afgaan en kijken welke genuked wordt. Uiteraard is dat nefast voor de DPS. En ja, na de eerste trash begint de priest recount gegevens te posten gevolgd door nogmaals "mage nub". Mijn reactie was "one more rant and you can clear this on your own".
Als we bij de 3e groep trash belanden heeft de tank er intussen wel zin in en begint hij toch behoorlijk te tanken zodat ik iets meer kan pushen. Maar helaas, de healer slaagt er niet in de tank up te houden waardoor de tank doodgaat. en jaja, wie staat op de omen meter onder de tank? Ik. Klap klap: dood. Korte corpse run, gevolgd door een lekkere rant van de priest. "Saying that you are gearing up is idiotic. Play instances till 80 and get stone shards for ubergear. fucking noobs". Nu kan ik veel pikken, maar een priest die ten eerste zelf niet super gegeared is (2tal naxx, de rest mixed pvp/heroic) en 2 items niet gemmed en ten tweede zo arrogant is dat het om van te kotsen is. Nouja, dan krijg ik wel het vliegend sch**t van zo'n kerels. Ik kan in heroics perfect mee en haal er (vooral bij bosses) 1800 DPS uit.
Daar kan ik mij echt aan irriteren. Ik bedoel, ik loop ook rond in 50% epic PvP en 50% instant epics. Maar dat is gewoon de 'overgang'. :P
Je kan ook wel Naxx25/Ulduar25 in gaan met blues van level 78/80 maar dat is gewoon niet voldoende. Dat mensen voor epic PvP gaan lijkt mij logisch, dat is makkelijker vaak dan epic instance gear. Dat dit dan marginaal minder is dan epic instance gear, so it.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hydra schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 15:38:
Ik zou de mijne ook voor enorm veel geld wegdoen. Sowieso niet voor minder dan 500E ofzo. Het is een account die (aantoonbaar) actief is sinds EU release, en heb een hoop PvE en PvP 'cred' op verschillende characters. En ebayers willen toch kunnen opscheppen met hun characters, anders rollen ze wel zelf een char.
Het werkt puur op de specs, of een account nu 4 weken oud is of 4 jaar, als ze beide vol zitten met ulduar gear en maxed professions is de 1 echt niet 'meer waard' dan de ander. Wij noemde ze altijd 'instant play' accounts, waarde werd bepaald obv wat de characters aan 'gear' hadden en dat was het. Een 'jong' account is soms zelfs nog meer geld waard, mede door naamsbekendheid is een 'veteran' account juist relatief minder waard. Wel bizar om te zien dat er grof geld rond gaat in die markt :P Ken zelf 2 mensen uit azie die dit doen voor hun 'job', en er nog een flink maandsalaris aan over houden :D

Daarbij, the bigger the tree, the faster it will be chopped down. (maw hoe meer 'bekende' gear je hebt, hoe sneller je gepakt wordt - zo was er in een ander spel iemand die had 1 van de 5 legenairy wapens, loopt er een week later iemand anders mee rond.. tja dat was een enkele 'ban bak' voor meneer de koper :P).

[ Voor 18% gewijzigd door SinergyX op 02-06-2009 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Zo ben ik ook wel benieuwd hoeveel mijn char waard is.

Pro:
Full Tier2 / 6 / 7 Mage
Ashes of Al'ar
Tyrael pet
80.000 gold + zo'n 30k aan spul in m'n bank aan gems/jc/enchant mats

Con:
Troll : (

I like my troll, maar is niet zoveel waard als een UD of belf hoor ik : D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

ImdaMned schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 15:56:

Pro:
Full Tier2 / 6 / 7 Mage
Ashes of Al'ar
Tyrael pet

Con:

tssk niet eens full T4 en 5, slackor ! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
ImdaMned schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 15:56:

Pro:
Full Tier2 / 6 / 7 Mage
Ashes of Al'ar
Tyrael pet

Con:

Human mage

T2 / T4 / T5 / T6 / T6.5 ( sunwell ) T7 / T7.5

85 Mounts
20k Gold

En een schattige alt bank in kerst kleren ! met ook zo'n 10k aan zooi erop

WTS ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:22

Tao

DPC DE_KOMETEN

Verwijderd schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 14:51:
Na 2 jaar stof vergaren heb ik mijn old-school (MC/BWL/AQ's mee gecleard) holy paladin maar eens van de plank gehaald en naar 80 geleveld.
Nu kan ik wel een invite krijgen maar eerlijk gezegd wil ik wel eens een andere guild proberen, helaas is ASr niet zo groot en actief meer als tijdens de hoogtij dagen.

Dus; Holy Paladin LF an Active, Casual, Social Guild :D
.. om eens met nieuwe spelers kennis te maken, wat vaker met guildies op pad te kunnen...

Ik ben geen hardcore speler, die tijd heb ik gehad ;-)
Ben altijd in voor 'leuke uitjes';
- Raids
- Silly Runs (dingen als Onyia solo'en, Nostalgia; MC; Naxx10 met 3 man proberen (en veel wipen ;-))
- PVP'en.

LF
- Redelijk grote /actieve, vooral gezellige guild
- Pre -> Engels Sprekend
Je kunt eens proberen om een officer van Veni vidi wipe te whisperen. Ik heb daar 1 char in (Necromanager), en het bevalt me wel goed (net gejoined nadat ik uit Celtic Frost gestapt was). Officers namen zijn blueskyblack of snowwide.
Die kunnen je wel vertellen over wat de guild is. Dan kun je zelf bepalen of je wil joinen of niet.
Ze zitten qua progress ergens in Ulduar, dus ver 'genoeg' voor mijn smaak.

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tao schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 16:17:
[...]

Je kunt eens proberen om een officer van Veni vidi wipe te whisperen. Ik heb daar 1 char in (Necromanager), en het bevalt me wel goed (net gejoined nadat ik uit Celtic Frost gestapt was). Officers namen zijn blueskyblack of snowwide.
Die kunnen je wel vertellen over wat de guild is. Dan kun je zelf bepalen of je wil joinen of niet.
Ze zitten qua progress ergens in Ulduar, dus ver 'genoeg' voor mijn smaak.
Nu je het zegt! Ik ben een week of wat geleden nog benaderd door iemand van Veni, met de vraag waarom ik niet in een guild zat? :)

Thanks Tao, ik zal eens een praatje met ze maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08:01
@ Hydra: was dit weekend aan t platbodemzeilen, maar surf al sinds mn 8ste(?). Vorige week nog een nieuw zeiltje en mastje aangeschaft; echt een supersport als je het eenmaal een beetje doorhebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Mektheb schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 16:02:
[...]

Human mage

T2 / T4 / T5 / T6 / T6.5 ( sunwell ) T7 / T7.5

85 Mounts
20k Gold

En een schattige alt bank in kerst kleren ! met ook zo'n 10k aan zooi erop

WTS ?
Full T6 vind ik dus 8/8 : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
SinergyX schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 15:55:
Daarbij, the bigger the tree, the faster it will be chopped down. (maw hoe meer 'bekende' gear je hebt, hoe sneller je gepakt wordt - zo was er in een ander spel iemand die had 1 van de 5 legenairy wapens, loopt er een week later iemand anders mee rond.. tja dat was een enkele 'ban bak' voor meneer de koper :P).
Vind het altijd wel lachen dat dergelijke ebayers een account kopen en dan gebanned worden :D
hulkie schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 16:24:
@ Hydra: was dit weekend aan t platbodemzeilen, maar surf al sinds mn 8ste(?). Vorige week nog een nieuw zeiltje en mastje aangeschaft; echt een supersport als je het eenmaal een beetje doorhebt!
offtopic:
Heb wel vaker gezeild, maar dit was de eerste keer dat ik op een surfplank stond (wel een keer gegolfsurft trouwens). De eerste 15 minuten zijn frustrerend omdat je voor het oog van iedereen echt continue van dat ding lazerd, maar daarna is het wel cool als je inderdaad een stukje kan varen :) Ga het zeker vaker doen.

[ Voor 38% gewijzigd door Hydra op 02-06-2009 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• papmetklonten
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-09 13:34
De afgelopen weken lagen de raids een beetje op zijn gat. We kwamen niet langs mimiron heen. Elke keer random pug mensen die de tactics niet kennen deed de raid niet veel goed. Maar na 3 weken is hij dan toch eindelijk down. Zondag de vaste kliek van 8 mensen en 2 redelijke pug mensen die altijd dood gingen in het begin van phase 4. Uiteindelijk om 1148 toch nog gehaald. De opluchting was groot bij iedereen.

Gisteren maar even doorgaan naar General Vezax. Heerlijke baas als healer :/ In totaal hebben we 6 tries gedaan. Toen was hij down. Vond het zelf niet al te erg, helaas had ik nog wel een paar Vapours nodig. In totaal had ik er 4 gepakt, en ik had nog 18K mana over. Ik was wel tevreden om eerlijk te zijn.

Ik vond dat ik me iets te druk had gemaakt over vezax. Ik heb heel goed filmpjes bestudeerd en tactics gelezen. Uiteindelijk leek het moeilijker dan het was. Ik zie ons hem wel elke week 1 shotten.

Toen hebben we nog 2 tries gedaan op Yogg, dit was geen groot succes omdat mensen het concept "Blijf uit de groene zooi" niet snapten. We hadden 2 keer een stuk of 10 van die adds lopen, toch niet zo heel cool. Hopen dat het vanavond beter gaat. We zullen zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wilde dat ik niet zo lazy was, kon ik ook eens wat gold gaan maken :P 80k, pfoeh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
ImdaMned schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 16:25:
[...]

Full T6 vind ik dus 8/8 : P
Ik heb ook 8/8 en Sunmote pieces !!! xD

die Season 4 look a like int rood / zwart :Pen beetje groen

Heb altijd wel gebaald ik geen lock was die setjes waren zoveel vetter behalve T6 dan

[ Voor 29% gewijzigd door Mektheb op 02-06-2009 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Mektheb schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 16:40:
[...]
Heb altijd wel gebaald ik geen lock was die setjes waren zoveel vetter behalve T6 dan
T4/5/6/8 zijn cool voor warlocks.
Mages zijn sowieso altijd het haasje, alleen T7, die ziet er wel sexy uit :D
Druids vindt ik qua looks ook zeer stoer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ben ik zeker de enige die ze maar allemaal op elkaar vind lijken? :P (ja, textures zijn wat anders, maar het blijft maar een skin over de basic-body van elke character, maar er dan wat moois van met extra contouren of extra 'plaatwerk').

jaja, buiten shoulders en de helm, waar ik de laatste toch nooit 'enabled' heb :P

[ Voor 17% gewijzigd door SinergyX op 02-06-2009 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Wootlock schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 16:46:
[...]

T4/5/6/8 zijn cool voor warlocks.
Mages zijn sowieso altijd het haasje, alleen T7, die ziet er wel sexy uit :D
Druids vindt ik qua looks ook zeer stoer.
T3 vind ik jusit het vetste voor een lock en ja de beste is altijd S2 / T5 voor een warlock

Ja wij mages zijn altijd zwaar de sjaak :(, heb je gezien hoe tier 8 eruit ziet !!!

WE DRAGEN GEEN JURK MEER HOE DAN ? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Mektheb schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 16:49:
[...]

T3 vind ik jusit het vetste voor een lock en ja de beste is altijd S2 / T5 voor een warlock

Ja wij mages zijn altijd zwaar de sjaak :(, heb je gezien hoe tier 8 eruit ziet !!!

ach, kan je eindelijk uit de kast komen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mektheb schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 16:49:
Je mag mijne wel als je wil.

Nog nooit zo zout gegeten, een paladin in een jurk. Toen ik dat zag moest ik wel even tot 10 tellen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 15:51
Full Tier2 / 6 / 7 Mage
- priceless
Ashes of Al'ar
- priceless
Tyrael pet
- priceless
100+k
- priceless
Troll
- 1g?

@Lenn hoe hard denk je dat ik gelachen heb toen een irl pally maat van me z'n pants kreeg en aantrok terwijl ie een meter van me af zat. "Ik heb gvd weer een jurk!!!" Prachtig :D

[ Voor 25% gewijzigd door porn* op 02-06-2009 17:14 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had mijn acount zon 3 weken voordat wotlk uitkwam verkocht voor een leuke prijs van 500 euro

t4,t5,t6 8/8
Bear mount
En een paar epic flyer's

Een bank vol met rotzooi voor een goede 10k gold
en had nog 8k gold op zak .

Het was dan wel een rogue en ook nog eens een human :P

Ach ja vertelde die stakker dat onze guild nog 3x illidian ging killen en dat ik de enige actieve rogue was , en hij wou heel graag de warglaive's .

Na een paar weken kreeg ik een bericht van mijn Guild leader , hij was erachter gekomen omdat hij steeds whipes veroorzaakt ( gebruikte het smoes van "I am Foc*king stoned sorry guys " )

Ik was een goede bui , ik dacht laat ik es kijken of die knuppel mijn w8w heeft veranderd niet dus ,
Dus ik de eerste volgende gold begger 7k gold gegeven en uitgelogd .
En daarna Wow verwijdert .
Ik ga in Amerika studeren en zo kon ik de kosten voor mijn vliegticket eruit halen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:21
Verwijderd schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 17:11:

Ik ga in Amerika studeren en zo kon ik de kosten voor mijn vliegticket eruit halen :D
Ik zou graag het gezicht gezien hebben van die gold begger :)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik had mijn acount zon 3 weken voordat wotlk uitkwam verkocht voor een leuke prijs van 500 euro

t4,t5,t6 8/8
Bear mount
En een paar epic flyer's

Een bank vol met rotzooi voor een goede 10k gold
en had nog 8k gold op zak .

Het was dan wel een rogue en ook nog eens een human :P

Ach ja vertelde die stakker dat onze guild nog 3x illidian ging killen en dat ik de enige actieve rogue was , en hij wou heel graag de warglaive's .

Na een paar weken kreeg ik een bericht van mijn Guild leader , hij was erachter gekomen omdat hij steeds whipes veroorzaakt ( gebruikte het smoes van "I am Foc*king stoned sorry guys " )

Ik was een goede bui , ik dacht laat ik es kijken of die knuppel mijn w8w heeft veranderd niet dus ,
Lamme hond dat je bent. Kom op zeg, je maakt toch ook niet reserve sleutels van je auto om wanneer die verkocht is de auto elke week ergens anders neer te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-10 21:39
voor de mensen met een iphone ot ipod touch

battle.net authenticator iphone app now available in europe

http://www.wow.com/2009/0...-now-available-in-europe/

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DU is dat een afkorting voor Darnassus? Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 17:25:
[...]

Lamme hond dat je bent. Kom op zeg, je maakt toch ook niet reserve sleutels van je auto om wanneer die verkocht is de auto elke week ergens anders neer te zetten?
nope, maar die auto 180 graden gedraaid neerzetten kan best grappig zijn.

maar ff serieus als zon knuppel een account koopt en dan nog te lui is om het wachtwoord te wijzigen dan nodigt ie het gewoon uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-09 23:01
Verwijderd schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 20:12:
DU is dat een afkorting voor Darnassus? Alvast bedankt.
DU als afkorting heb ik nog nooit gehoord. Sowieso kort er bijna niemand Darnassus echt af. Hier onder kan je in ieder geval een lijst vinden met allerlei (WoW) afkortingen.
Chat, forums, zones, instances, raids, and miscellaneous.
Class-specific
Alphabetical, A-M
Alphabetical, M-Z

[ Voor 3% gewijzigd door Thormodo op 02-06-2009 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond old school gedaan.

Naxx25.

Men zou zeggen: Makkelijk

De raid dacht er anders over.

Ik heb nog nooit van mijn leven zoveel FAIL bij elkaar gezien. Men presteerde het:
- Te wipen op trash in de ronde room voor Patch
- Dat trash 10 minuten lang niet laten resetten
- Vervolgens dood te gaan door de slimes die Grob spawned
- In Plague bijna te raidwipen op Noth
- Patchwerk te ninjapullen
- Patchwerk simpelweg te failen
- Gluth zich up laten healen door zombies
- Allebei de tanks dood te laten gaan op Decimate

Ik was niet blij, aangezien de raid mijn initiatief was, was ik ook raidleader (nee, het lag niet aan mij, het was duidelijk wat er gedaan moest worden en ik heb aangegeven bij onduidelijkheid dat ook ff aan te geven). Heb de raid om 22:40 maar gecalled en ben geleaved met de woorden "And you call yourself Ulduar raiders!".

Dus nog geen Soul of the Dead / Forewrought Talisman voor Kaiou.

Echt fijn, besluit je net weer om active te gaan raiden, krijg je dit soort fail tegen je kiezen aan. Ik heb nu al geen zin meer in Ulduar morgen/overmorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 23:20:
Ik heb nog nooit van mijn leven zoveel FAIL bij elkaar gezien
Dan heb je zeker niet vanavond onze Freya's gezien.... Ik weet niet hoe sommige mensen het presteren maar 3 adds binnen 10secs timen schijnt toch echt hogere rocketsience te zijn ofzo. |:( Al 2e week op rij geen 25man clear, gaat heerlijk zo. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Verwijderd schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 23:00:
[...]

nope, maar die auto 180 graden gedraaid neerzetten kan best grappig zijn.

maar ff serieus als zon knuppel een account koopt en dan nog te lui is om het wachtwoord te wijzigen dan nodigt ie het gewoon uit
Dat hij het wachtwoord niet veranderd nadat hij het van jou heeft gekocht is geen excuus om er misbruik van te maken imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 23:20:
Vanavond old school gedaan.

Naxx25.
:')

Je bedoeld alts gearen :P old school wordt bij ons op de realm over het algemeen lvl 60 content mee bedoeld :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liledevil
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-01-2024

liledevil

DELL EVIL I

Bokkie schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 07:05:
[...]

Je bedoeld alts gearen :P old school wordt bij ons op de realm over het algemeen lvl 60 content mee bedoeld :P
Op wildhammer ook hoor :)

if you pay peanuts, you get monkeys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-08-2021

-BB-

kwak

Gisteren mijn eerste ervaring op een PvP server. Ik had van het weekend maar een DK aangemaakt bij vrienden op Jaedanar. Eerste deel merk je daar niets van, maar gisteravond toch maar even ingelogd om met 58 naar Outland te gaan. Best leuk, nog nooit een Horde gehad hoger dan lvl 15, was wel benieuwd hoe dat speelde.

Je quest toch anders moet ik zeggen. Zat de hele tijd op te letten of er niet ineens Alliance figuren in de buurt waren. Ik was net buiten Thrallmar bezig met mijn eerste quests toen ik zag dat Thrallmar aangevallen werd. Daardoor werd ik nog voorzichtiger, en jawel hoor, dat duurde niet lang of ik had bezoek. Eerst had ik bezoek van een BE Mage lvl 55 die zonder ook maar iets te zeggen met mij wilde groupen. Daar houd ik niet van, 3x decline voordat hij vertrok. Niet lang daarna had ik toch iets ander bezoek. Had net een npc plat op zijn snufferd gelegd en toen zag ik een Draenei Paladin en een NE Hunter, beiden lvl 60. Nou ja, met zijn 3en, want de pet van de hunter was ook al 60.

En daar ga ik dacht ik al, maar ik wist me nog aardig te weren. De paladin was bijna dood toen ik plat ging. Nou goed, even wachten en weer door. Half uurtje later was ik in het zuiden bezig om de verkeerde Orcs neer te leggen, zie ik ineens een NE Druid lvl 61 staan. En die verdween in prowl, daar gaan we weer. Dus ik even geen npc's aanpakken en rondjes rennen, wachtende op het onvermijdelijke. Blijkbaar had hij moeite om me bij te houden in prowl want het duurde erg lang voordat ik een pounce kreeg. Ik ging hard naar beneden, maar kon door m'n blood spec me aardig bijhealen terwijl de druid hard naar beneden ging. Toen waren we beiden rond de 15% HP en koos hij eieren voor zijn geld; travelform en woosh. Snel bandages gebruiken en klaar zijn voor meer. Ben misschien groen in PvP, maar geen kneus in het spelletje. En jawel hoor, een moonfire op me. Dus ik denk daar komt die kat weer. Draai me om, komt er een normale NE op me af, roots, moonfire, etc. Uhm ok, Deathgrip, mep mep, dank u. Maar hij rootte me weer en probeerde een beetje afstand te nemen met mijn Deathgrip op CD. Maar ja, moet je niet te dichtbij gaan staan. Icy Touch, Deathcoil, zelfs Blood Boil werkte nog. Vervolgens probeerde hij weer weg te komen met travelform, maar dat haalde hij niet. Icy Touch en Deathcoil en hij lag stof te happen waar ik zelf nog over de helft van mijn HP over had.

Ik houd niet van PvP, maar dit was wel geinig. Vooral omdat je als DK niet helemaal kansloos bent als je geen enkele PvP-ervaring hebt.

When all else fails, resurrect and start over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007

Auredium

Informaticus Chaoticus

Kleine update.

Gisteren niet zo heel erg veel gedaan. Na een potje WG had ik voldoende shards om de Black War Mammoth te halen. Helaas hadden we WG verloren dus moest ik wachten. Grappig overigens dat ik niet de achievement heb voor 250 shards terwijl de Black War Mammoth 300 kost. :P

Anyhoo's, Ik besloot om mijn PC opnieuw te installeren want die was er aan toe. Aangezien ik weet dat alliance op mijn server beter is dan horde wist ik dat later op de avond WG toch naar onze zijde was geswitched. Na herinstallatie WoW weer op gestart en....tada, WG was idd in alliance handen (hopezo, voorspelbaar :P )
De Black War Mammoth gehaald (en diens achievement)
Een minuut erop gereden, geconcludeerd dat het een @!#mount is en daarna voor de avond gelogged.

Dat was het eigenlijk wel zo'n beetje. :P

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09:56

Nitai

Live the life you love.

-BB- schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 07:57:
Je quest toch anders moet ik zeggen. Zat de hele tijd op te letten of er niet ineens Alliance figuren in de buurt waren.
Geeft wel een leuke dimensie aan het spel :) Maar eigenlijk is het niet zo lastig vergelijken voor jou, daar je zoveel ervaring hebt met shooters e.d.

Zelf heb ik al bijna een week niet gespeeld door een sterftegeval in de familie. Hopelijk dat ik vanavond even kan inloggen en kan bijkletsen met iedereen.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bokkie schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 07:05:
[...]

Hey ik vond het best old school omdat we nu exclusief op Ulduar focussen. ^^

Maarja ik kan nog zoveel upgrades uit Naxx halen, Helaas vinden mensen het blijkbaar te moeilijk om te focussen op een 'makkelijke' raid.
Auredium schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 08:28:
Kleine update.

Gisteren niet zo heel erg veel gedaan. Na een potje WG had ik voldoende shards om de Black War Mammoth te halen. Helaas hadden we WG verloren dus moest ik wachten. Grappig overigens dat ik niet de achievement heb voor 250 shards terwijl de Black War Mammoth 300 kost. :P
Quest SKS tellen geloof ik niet mee richting die achiev :)

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2009 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-

-BB-

kwak

Hm ja, en toch ook nee. Het is heel anders omdat je juist met questen bezig ben, zoals ik eigenlijk altijd doe. Maar tegelijk moet je opletten dat er niet ineens iemand op je nek zit. Met alleen npc's heb je dat niet. Met een shooter weet je dat ze naar je op zoek zijn en ben je eigenlijk altijd gelijk. Enige verschil daar is je gun en de speler erachter. In WoW heb je ook met classes en levels te maken en dat maakt het heel erg anders voor mij.

/OT
Nogmaals gecondoleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
-BB- schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 07:57:
Ik houd niet van PvP, maar dit was wel geinig. Vooral omdat je als DK niet helemaal kansloos bent als je geen enkele PvP-ervaring hebt.
En dat is meteen de reden waarom ik na jaren op een PvP realm ben overgestapt op PvE.
World PvP is leuk zolang je bovenaan de voedselketen staat, anders kan je het alleen maar ondergaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-

-BB-

kwak

Ja dat snap ik volkomen Kapoen. Ik vind een priest al irritant om te levellen in PvE, laat staan hoe snel ik zou uitloggen op een PvP server :) Ik doe het ook alleen om af en toe met andere vrienden te kunnen spelen (lees: chatten, 80 zal ik nooit worden met deze, duurt veel te lang).

Voordeel vind ik wel dat ik een beetje PvP ervaring op kan doen om misschien op mijn main realm een keertje mee te doen met bijvoorbeeld WG of een normale Battleground. Heb met shooters altijd de Capture the Flag en King of the Hill heel leuk gevonden, dat vind ik best terug in die battlegrounds met een extra moeilijkheid door de verschillende classes. Lijkt me best geinig, maar niet compleet PvP-groen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-10 18:44
Gisteren Hadden we blijkbaar geen zin in yogg.

Dus voor de lol ulduar 10 met alts (stuk of 4 mains die niet gesaved waren).
Tot me grote verbazing nog vrij ver gekomen. Eerste 5 bazen neer.
Ging wat langzamer dan normaal, maar toch prima te doen.

Moet toch zeggen dat tanken op mijn DK niet zo tegen viel als mijn eerste VH run.
Misschien toch maar wat meer heroics voor betere gear.

En dk's, way to overpowerd, gisteren MC gefarmed voor leer (core hound) voor de rep.
gewoon 2.4/2.6k dps en dood gaan wat is dat (oke je kan over pullen maar het was prima te doen)

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
-BB- schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 08:55:
Ja dat snap ik volkomen Kapoen. Ik vind een priest al irritant om te levellen in PvE, laat staan hoe snel ik zou uitloggen op een PvP server :) Ik doe het ook alleen om af en toe met andere vrienden te kunnen spelen (lees: chatten, 80 zal ik nooit worden met deze, duurt veel te lang).

Voordeel vind ik wel dat ik een beetje PvP ervaring op kan doen om misschien op mijn main realm een keertje mee te doen met bijvoorbeeld WG of een normale Battleground. Heb met shooters altijd de Capture the Flag en King of the Hill heel leuk gevonden, dat vind ik best terug in die battlegrounds met een extra moeilijkheid door de verschillende classes. Lijkt me best geinig, maar niet compleet PvP-groen.
Ook een Team Fortress junkie per toeval? Ik heb zelf jaren Team Fortress Classic gespeeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Dus als eerste naai jij je guild mensen waar je al maanden al dan niet jaren mee samen speelt door je account te verkopen en niks te zeggen. Daarna beloof je hem allerlei dingen.
En als je dan een mailtje krijgt naai je de koper ook nog eens door dingen die hij van jou gekocht heeft en goed voor betaald te vernietigen. Pffff tis maar net hoe je je naam te grabbel wilt gooien maar tis goed te weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Tauren catforms zijn bekend gemaakt:
Afbeeldingslocatie: http://static.mmo-champion.com/mmoc/images/news/2009/may/ss3.jpg

Whee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Booo.. Ziet er nog steeds niet uit :/ Zeker die linksonder en rechtsboven lijken net die tauken's uit wotlk. Andere kant, blijft 100x beter dan het orgineel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 00:06:

Dan heb je zeker niet vanavond onze Freya's gezien.... Ik weet niet hoe sommige mensen het presteren maar 3 adds binnen 10secs timen schijnt toch echt hogere rocketsience te zijn ofzo. |:( Al 2e week op rij geen 25man clear, gaat heerlijk zo. :X
Dat probleem hebben wij dus ook opeens. Ook inderdaad op Freya. DBM geeft gewoon netjes de health van de 3 mobs aan, net zoals op 4H. Hoe het dan kan dat het niet lukt ze met de juiste timing te killen is me een raadsel. Daarin failen is ook gewoon een wipe, dan raak je te ver achter in de sequence.

Beetje een nadeel van onse raidgroep is wel dat het iets te 'social' is. Onze groep is een subgroep van een overkoepelende raidgroep (jaja). De zogenaamde 'progression' groep. Dan moet je mensen ook aanspreken op hun fail, DPS is gewoon een groot probleem op dit moment.
SinergyX schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 09:49:
Booo.. Ziet er nog steeds niet uit :/ Zeker die linksonder en rechtsboven lijken net die tauken's uit wotlk. Andere kant, blijft 100x beter dan het orgineel :P
Ik vind ze wel cool. Vind die neusringen minder alleen, maarja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 15:51
Teunis schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 09:00:
Gisteren Hadden we blijkbaar geen zin in yogg.

Dus voor de lol ulduar 10 met alts (stuk of 4 mains die niet gesaved waren).
Tot me grote verbazing nog vrij ver gekomen. Eerste 5 bazen neer.
Ging wat langzamer dan normaal, maar toch prima te doen.

Moet toch zeggen dat tanken op mijn DK niet zo tegen viel als mijn eerste VH run.
Misschien toch maar wat meer heroics voor betere gear.

En dk's, way to overpowerd, gisteren MC gefarmed voor leer (core hound) voor de rep.
gewoon 2.4/2.6k dps en dood gaan wat is dat (oke je kan over pullen maar het was prima te doen)
Afgelopen week onze altrun: down tot en met Mimiron op 1 avond van geen 3-3.5u.
Main run: down tot Freya (wat een fail, 3x wipen met het pullen van die trashpacks i.c.m. teveel worms). De avond daarna wel Yogg down maar we hebben het qua tijd op onze alts, met allemaal gemiddeld een k minder dps, minstens 2-3x zolang totaal over gedaan. Meh.

Hehe OP? Waren prot pallies ook al niet zo easy? Zoniet makkelijker :P
Klaag overigens verder niet O-)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik mn acc zou verkopen laat ik niet mensen extra betalen voor die oldschool crap.

full t7,5 50.000g dual spec + epic flyer. ze betalen gewoon voor wat ze willen op dit moment :D

priest overigens
(owja en enorm veel heirlooms !! <--- altoholic)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Nou ik heb voorlopig nog geen geluk gehad met mijn Oracles eggs.
Resultaat tot nu toe :
1x TickBird
3x White TickBirds
1x Slangetje (oid)
2x Vreten
0x Groen draakje

Ben van narigheid maar Wyrmrest rep gaan farmen voor de Red drake. :(

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-

-BB-

kwak

Kapoen schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 09:05:
Ook een Team Fortress junkie per toeval? Ik heb zelf jaren Team Fortress Classic gespeeld ;)
Nee niet bepaald :) Jarenlang de Delta Force series gedaan. World team selectie twee jaar achter elkaar bij Delta Force 1 (toen versie 2 nog niet eens uit was). Allebei de jaren Amerika verslagen :P

Was een leuke periode en ik had gewoon tijd teveel als student. Maar die tijd is geweest, dat doe ik bij WoW echt niet meer met een baan en gezin :)

Daarom vind ik flagrunnen en tijd steken in een overname van een gebouw of gebied wel leuk om te doen. Daar kun je je team echt mee helpen en dat is leuk om te doen vind ik. Wel een paar keer geprobeerd, maar dan kom je vaak in halve pre-mades terecht waar ze links en rechts van je voorbij racen, precies wetende wat ze doen. Dan is het al voorbij voordat je het weet. Dan vind ik het niet leuk, of je nu verliest of wint.

Misschien in de toekomst, maar dan moet ik er wat tijd in kunnen steken en zoveel heb ik niet op een avond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

porn* schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 09:58:
Hehe OP? Waren prot pallies ook al niet zo easy? Zoniet makkelijker :P
Klaag overigens verder niet O-)
Ik was gisteren laaste 20% aan het doen naar 77, nu met 506 defense op de teller, en ging voor de grap eens wat solo quests doen als holy spec. Ook, geen 2-3 mobs gelijktijdig, maar meeste quests sta je steeds maar 1 mob te meppen en ren je weer een stuk voor de volgende. Hoofdzakelijk green met hier en daar blue item, bizar dat ik als holy spec alles sneller neerkreeg en nog minder downtime had ook :P Combi van holy shock, excorsism en die shieldslam variant gaat alles bijzonder snel plat. Beetje laag in HP? Shock op jezelf en weer doormeppen :)

Wel op 76 Gundrak mogen tanken, man wat voelde ik me squishy. 1 stomme whipe omdat ik even niet op agro zat te letten, maar verder ging het aardig goed. Het was pas na laatste baas dat ik erachter kwam dat ik nog met een leather helm met spellpower rond liep, gelukkig heeft niemand dat gezien :X

Vraag ik me echt af hoe easy retri build dan moet zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Hydra schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 09:47:
Tauren catforms zijn bekend gemaakt:
[afbeelding]

Whee :)
Word tijd dat ze is informatie gaan releasen over de Alliance dr00d... :/

Taurens zijn lelijk dus die horen ook lelijke forms te hebben! :+

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadd
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-09 22:28
[...]

.

En totaal nutteloos, ik ben maandag even op sleeptouw meegenomen met het guild en deze achievements gehaald:

Recent Achievements
25 ( 06-01-2009 )
Heroic: The Spellweaver's DownfallDefeat Malygos on Heroic Difficulty.
25 ( 06-01-2009 )
Heroic: Besting the Black DragonflightDefeat Sartharion the Onyx Guardian on Heroic Difficulty.
10 ( 06-01-2009 )
Heroic: Less Is MoreDefeat Sartharion the Onyx Guardian and the Twilight Drakes on Heroic Difficulty with fewer than 21.
10 ( 06-01-2009 )
Heroic: Archavon the Stone WatcherDefeat Archavon the Stone Watcher on Heroic Difficulty

Maar om nou te zeggen dat ik snap hoe Malygos werkt ;) Ok de tweede keer ben ik tot ver in fase 3 in leven gebleven, de eerste keer tien secs in fase 3 maar om nou te zeggen dat ik zoveel heb toegevoegd aan de raid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reboot
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-07 22:18
SpoTs schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 10:28:
[...]

Word tijd dat ze is informatie gaan releasen over de Alliance dr00d... :/

Taurens zijn lelijk dus die horen ook lelijke forms te hebben! :+
De katjes zijn wel leuk, maar update nou die moonkin form!! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:57
Het achievement virus op Alonsus valt nog wel mee opzich. Er worden wel achieves gevraagd voor VoA en EoE (maar EoE is toch instant fail als pug) maar niet voor bijv naxx. Gelukkig kan ik alle achieves gewoon met de guild halen en als ik dan wat wil puggen heb ik daar geen problemen mee (en ik heb toch geen tijd voor alts).
Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.