![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||
![]() |
[ Voor 5% gewijzigd door Zeror op 19-08-2009 10:30 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||
![]() |
[ Voor 5% gewijzigd door Zeror op 19-08-2009 10:30 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
![]() | ||
| ||
![]() |
[ Voor 99% gewijzigd door Zeror op 11-08-2009 22:59 ]
Ey Hoppel, speel je nog steeds op Trollbane?Anoniem: 219676 schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 19:57:
[...]
Malygos is de aspect van de blauwe vlucht netzoals alextraza en deathwing, Dus baas.
En dan vergeet je nog uldum in het noorden van tanaris, volgens mij lookalike ulduar.
En Grim'batol in the wetlands, en mounthyal in Winterspring (niet die COT versie)
Ik gooi er ff weer wat bij over Icecrown, In SM armory heb je op het einde allemaal standbeelden die volgensmij bijna allemaal in northrend vermist zijn, hint?
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Zucht, elke woensdag is er maintenance. Dus je hoeft het echt niet te proberen tot minstens 11 uur. En als je pech hebt heeft je realm extended maintenance en duurt het nog wat langerDreflar schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 08:50:
Zucht tis weer woensdag... unable to connect en als het toch lukt zijn de realms down... verveel me dood schiet aub beetje op blizzkrijg eindelijk lol in me shaman
Anoniem: 23522
Bij mij stond er op het openingsscherm dat de realms down waren tot 11:00u. Dat stond er overigens gisteren al. Verder is het gewoon bekend dat het woensdagochtend patchen is.Dreflar schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 08:50:
Zucht tis weer woensdag... unable to connect en als het toch lukt zijn de realms down... verveel me dood schiet aub beetje op blizzkrijg eindelijk lol in me shaman
hinterlands is nais tochRaseriaN schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 08:54:
[...]
On a brighter note, Priest is nu 46 en kan nu weer een stukje verder questen in Tanaris. Beetje problemen om het gat naar Ungoro en Felwood te dichten. Zit nu in Bad Lands wat quests te doen en probeer openstaande questjes her en der te doen. Ben nu wel lekker sterk.. Elites solo'en van mn eigen level is geen probleem
Nooit echt gequest, maar kan het zeker gaan proberen. Thanks voor de tip!
Anoniem: 23522
Je bedoelt waarschijnlijk badge-systeem i.p.v. batch-systeem. Het is een vooruitgang omdat mensen die geen tijd of zin hebben om te raiden nu toch in staat zijn om een gearupgrade te halen. Kortom, ze hebben weer een doel in het spel. Daarnaast worden runnetjes er verder alleen maar makkelijker op en kun je altjes beter gearen (handig als je van main wil switchen).Maduth schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 09:08:
Okay kan iemand mee eens vertellen waarom dit batch systeem een vooruitgang is geworden? Het is natuurlijk al diverse malen besproken maar nu het live is, snap ik het even niet meer. Wat mij opviel en ik deed natuurlijk zelf gewoon mee, is dat afgelopen week alleen maar HC's werden gefarmed Kwam ik 's avonds online, dan waren meeste guildies al weer saved of hadden hun vaste groepjes. Natuurlijk kom je wel aan de bak maar toch. Diversen personen zag ik binnen 2-3 dagen in 226 (?) Fully epics rond lopen. Geen Ulduar runs meer terwijl deze door meeste guilds nog geen eens is gecleared, laat staan op 25 mode. Sons of Hodir is ook niet meer nodig volgens mij en waarom nog excalted raken met de fractions? Alle gear is toch te koop.:S
Ik farm rustig mee moet ik eerlijk zeggen maar het begint een beetje te easy te worden (zelfs voor mij en ik ben een redelijke simpele ziel).
zoals al zo vaak gezegd: als je het niet meer leuk vindt, stop je er toch mee? Ik vind het juist heerlijk dat mensen weer en masse heroics doen, kan ik tenminste voor alts en achievements een groep vinden.Maduth schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 09:08:
Okay kan iemand mee eens vertellen waarom dit batch badge systeem een vooruitgang is geworden? Het is natuurlijk al diverse malen besproken maar nu het live is, snap ik het even niet meer. Wat mij opviel en ik deed natuurlijk zelf gewoon mee, is dat afgelopen week alleen maar HC's werden gefarmed Kwam ik 's avonds online, dan waren meeste guildies al weer saved of hadden hun vaste groepjes. Natuurlijk kom je wel aan de bak maar toch. Diversen personen zag ik binnen 2-3 dagen in 226 (?) Fully epics rond lopen. Geen Ulduar runs meer terwijl deze door meeste guilds nog geen eens is gecleared, laat staan op 25 mode. Sons of Hodir is ook niet meer nodig volgens mij en waarom nog excalted raken met de fractions? Alle gear is toch te koop.:S
Ik farm rustig mee moet ik eerlijk zeggen maar het begint een beetje te easy te worden (zelfs voor mij en ik ben een redelijke simpele ziel).
Dat kasteel staat in IceCrown maar of er wat mee gaat gebeuren geen idee, misschien met een volgende patch want iceCrown word steeds uitgebreid met kleine stukjes.Auredium schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 17:23:
- Er schijnt nog een kasteel ergens te staan wat identiek is aan UK/UP maar nog niets voor bij is gezet. Dit zou dus een nieuwe Vrykul Instance dienen te worden. Weet iemand hier iets van??
Ik hoop echt dat ze nog wat met Uldum en Grim'Batol gaan doen gewoon omdat het er al zo lang staat en gewoon leeg is.Anoniem: 219676 schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 19:57:
[...]
En dan vergeet je nog uldum in het noorden van tanaris, volgens mij lookalike ulduar.
En Grim'batol in the wetlands, en mounthyal in Winterspring (niet die COT versie)
ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)
Oooh dan ga je nog veel plezier beleven daar. Vooral nu de trolls in Jinta'Alor niet langer elite zijn kun je daar heel prima questen (had je vroeger een groepje voor nodig).RaseriaN schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 08:59:
[...]
Nooit echt gequest, maar kan het zeker gaan proberen. Thanks voor de tip!
Idd ja, vooral Uldum! Heb vroegah die hele q-chain vanaf Uldaman gedaan, en vond het toen echt jammer dat alles zo open bleef.... Nu met Ulduar etc. had ik toch al verwacht / gehoopt dat er wat mee gedaan zou worden.ErwienO schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 10:01:
[...]
Ik hoop echt dat ze nog wat met Uldum en Grim'Batol gaan doen gewoon omdat het er al zo lang staat en gewoon leeg is.
[ Voor 27% gewijzigd door Seraphin op 12-08-2009 10:05 ]
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Anoniem: 142494
Heb het vroeger altijd vermeden, had gewoon de pest aan die zone en vooral omdat je veel groups nodig had om quests te doen daar. Maargoed, kan het altijd nog even proberen, het is toch maar voor een 2 / 3 levels.Seraphin schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 10:03:
Oooh dan ga je nog veel plezier beleven daar. Vooral nu de trolls in Jinta'Alor niet langer elite zijn kun je daar heel prima questen (had je vroeger een groepje voor nodig).
Enige "jammere" aan die area is dat de (Horde) town wat afgelegen is geplaatst, waardoor je soms voor mijn gevoel echt roteinden moet overbruggen. Gelukkig heb je tegenwoordig standaard je mount ,dus ook dat komt wel goed.
Ja, dat vond ik echt zuur dat het daar ophield.. en dan ook dat het opengebroken is door een onbekende kracht.. dus was heel erg teleurgesteld toen TBC kwam en sindsdien eigenlijk niks nieuws op Azeroth is gekomen. Uldum en Grim Batol en nog een paar zones zijn nog steeds open (bij Plaguelands en achter Stormwind is nog een zone open..Idd ja, vooral Uldum! Heb vroegah die hele q-chain vanaf Uldaman gedaan, en vond het toen echt jammer dat alles zo open bleef.... Nu met Ulduar etc. had ik toch al verwacht / gehoopt dat er wat mee gedaan zou worden.
Anoniem: 312121
Je weet dat er elke woensdag onderhoud is?Dreflar schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 08:50:
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Anoniem: 270238
Anoniem: 236827
Klopt, maar bij alle northrend herbs heb je ook kans op Snowxxxxx Pigment. hiermee kan je imba inks makenMaduth schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 11:54:
Quick question: Azure Pigment kan je krijgen uit herbs toch? Ik hoef alleen de herbs aan te leveren en een inscripter kan de rest doen?
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Yeah iedereen druk met hc's farming, gisteren een priest bij ons, die was gesaved in elke HC echt.....RaseriaN schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 08:54:
[...]
Zucht, elke woensdag is er maintenance. Dus je hoeft het echt niet te proberen tot minstens 11 uur. En als je pech hebt heeft je realm extended maintenance en duurt het nog wat langer
@Ontopic
Beetje moe van die hele Emblem race nu. Raids zijn amper te vinden en alleen maar HC Farming groups. Zie er geen uitdaging in om daar een hoop uren in te steken en met wat emblems gear te halenEn onze guild is helemaal stil gevallen met Ulduar25 en steekt nog 'wat' tijd in Ulduar10 waar ze nu op General/Yogg hangen.
[ Voor 4% gewijzigd door Valkyre op 12-08-2009 12:24 ]
Anoniem: 228929
Hardmodes / server first etc etc. Momenteel is de huidige guild meer bezig met server last, als we uberhaupt al zo ver zouden komen.Anoniem: 236827 schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 11:52:
Hvad er der galt med Dansk?
Wat is er mis met Deens?
Je schrijft dat je meer wilt dan Ulduar25 farmen. Ga je in je nieuwe guild dan meer focussen op nieuwe instance/bazen etc.?
Anoniem: 236827
Je hebt 5 van dezelfde herbs nodig. Daar komt dan 1 of meer pigment uit.Maduth schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 13:03:
Hoeveel herbs heb je weer nodig voor een pigment? 5 per keer?
Zit te farmen dus wil even waarneer te stoppen en dan kan ik een inscripter zoeken
hij vroeg alleen hoeveel je er nodig heb, je hebt 2 pigments nodig voor 1 ink.Thorval schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 13:09:
[...]
Je hebt 5 van dezelfde herbs nodig. Daar komt dan 1 of meer pigment uit.
Northrend Herbs kunnen ook Icy Pigment geven. Deze heb je nodig voor de hogere glyphs...
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Anoniem: 63072
Ach het is maar waar je prioriteit ligt. Wij raiden allen 10 mans en zijn met de vakantie twee maanden met pauze geweest en wat terug gevallen. Nu was iedereen er weer dus eindelijk weer normaal raiden. Laatste wapenfeit voor de vakantie was Mimiron op 10 man plat (casual raiding he). Gisteren stonden we bij Vezax, maar was al 12 uur dus hebben we besloten de raid ID te extenden. We willen alles doen, maar of we daarmee de eersten zijn boeit niet zo heel veel.Anoniem: 270238 schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 12:43:
[...]
Hardmodes / server first etc etc. Momenteel is de huidige guild meer bezig met server last, als we uberhaupt al zo ver zouden komen.
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Mimiron heeft een aantal nerfs gehad de afgelopen maanden. Ik weet nog dat we hem down hadden voordat de eerste nerfs kwamen. De week erna een oneshot. Was gewoon zoveel makkelijker geworden. Onlangs is ook weer de aoe damage in phase 2 generfed.Anoniem: 63072 schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 13:59:
[...]
Ach het is maar waar je prioriteit ligt. Wij raiden allen 10 mans en zijn met de vakantie twee maanden met pauze geweest en wat terug gevallen. Nu was iedereen er weer dus eindelijk weer normaal raiden. Laatste wapenfeit voor de vakantie was Mimiron op 10 man plat (casual raiding he). Gisteren stonden we bij Vezax, maar was al 12 uur dus hebben we besloten de raid ID te extenden. We willen alles doen, maar of we daarmee de eersten zijn boeit niet zo heel veel.
Is mimimiron zo erg generfed de afgelopen twee maanden of is hij zoveel makkelijker geworden omdat we de afgelopen twee maanden in 25 mans pugs wat betere gear hebben opgepikt en dps met gemiddel 600 dps hebben opgekrikt?
Generfd.Anoniem: 63072 schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 13:59:
[...]
Is mimimiron zo erg generfed de afgelopen twee maanden of is hij zoveel makkelijker geworden omdat we de afgelopen twee maanden in 25 mans pugs wat betere gear hebben opgepikt en dps met gemiddel 600 dps hebben opgekrikt?
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
[ Voor 53% gewijzigd door Radiance op 12-08-2009 17:26 ]
Anoniem: 312121
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Anoniem: 219676
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 219676 op 12-08-2009 21:21 ]
Dit is de verwachting voor de 3e expansion van WoW die waarschijnlijk de naam Cataclysm gaat dragen:Anoniem: 219676 schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 21:14:
En dan heb je nog links boven tirisfalglades een leeg gebied, word gespeculeerd dat daar een old god zit.
En dat schiereiland onder SFK Greymane wall? Dat gebied heet Gilneas.
En daar onder zit een groot eiland Kul Tiras, Daar word gespeculeerd een grote gevangenis zit waar dus evil mensen zitten, oa Deathwing word gezecht omdat ie na de 1e war naar outland is gegaan en daar heeft ie de aliance expedion aangevallen, en daar is verslagen, en wws daar opgesloten.
http://www.wowwiki.com/Kul_tiras
- Maelstrom Set
Gilneas - 77 to 80
Grim Batol - 78 to 81
Kul Tiras - 79 to 82
Kezan - 81 to 86
Tel Abim - 83 to 85
Zandalar - 84 to 87
Plunder Isle - 86 to 88
The Broken Isles - 87 to 90
The Maelstrom - 89 to 90
Anoniem: 27535
[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 27535 op 12-08-2009 22:11 ]
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Anoniem: 127642
Anoniem: 117852
Mja je hebt wel gelijk maar gedeeltelijk denk ik.DnB-Terrorists schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 15:38:
Ikzelf gem rood = SP geel = SP + int als de socketbonus 7+SP is anders SP en blauw = int/mp5 mits de socket bonus ook hier goed is of ik m'n meta actief moet hebben.
Wat gear betreft ga ik zelf liever voor crit dan haste.
Zeker met de recente veranderingen kan je gewoon onwijs zieke mana regen krijgen met crit.
Gister bijv. op Council HM had ik voor het eerste geen mana pots nodig en/of een inervate maar kon ik gewoon lekker blijven spammen zonder ook maar in de buurt van oom te komen, en dan toch 6500 tot 7k HPS dr uit gooien.
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
Source: http://blue.mmo-champion....brood-mother-returns.htmlShe has lurked in her lair and done battle with the many brave adventurers who travelled to that familiar location over the years. Now, in honor of the World of Warcraft 5-year anniversary, the dreaded brood mother Onyxia is being revamped to make a return to the forefront of Azeroth, as part of our big plans for the upcoming 3.2.2 content patch.
Blackwing Lair revamp en Scarlet Monestary heroic lijkt mij anders wel wat!redfoxert schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 07:47:
[...]
Source: http://blue.mmo-champion....brood-mother-returns.html
Moet nie gekker worden ... Onyxia voor level 80 raids. Whats next? Molten Core en Black Wing Lair revamped en retuned?
Ik dacht dat Blizzard altijd zei dat er met de oude content niks gedaan zou worden. Nog ff en RFC/Stockades krijgen heroic level 80 modes
[ Voor 12% gewijzigd door JeroenNietDoen op 13-08-2009 08:06 ]
http://www.youtube.com/watch?v=HtvIYRrgZ04 comes to mind againKaap schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 08:03:
[...]
Blackwing Lair revamp en Scarlet Monestary heroic lijkt mij anders wel wat!
Maar Onyxia als level 80 10/25 mans raid lijkt mij persoonlijk wel super hoor! EGGS EGGS! DAMNIT DONT GET FEARED INTO THE EGGS!
Volgens mij is ze als level 80 hunter wel alleen te doen hoor. Anders neem je een healer of een tank meeRakkerzero schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 08:43:
Hmm.. Onyxia als llv 80 raid. Vet, dan kan ik die ook eindelijk eens een keer gaan doen
Zou dit betekenen dat ze langzaam ook de andere raids gaan verhogen naar 80? Of zou het alleen bij Onyxia blijven?
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Hmm als het 100% drop wordt waarom dan niet alles naar 310%She has lurked in her lair and done battle with the many brave adventurers who travelled to that familiar location over the years. Now, in honor of the World of Warcraft 5-year anniversary, the dreaded brood mother Onyxia is being revamped to make a return to the forefront of Azeroth, as part of our big plans for the upcoming 3.2.2 content patch.
This permanent update to Onyxia will convert the dungeon into 10- and 25-player modes. We will be adding new items to Onyxia’s loot table that have the same model as some of the classic loot from this dungeon, like Tier 2 helms, with stats updated to match the current level of content. There will be a special new item too: a normal drake-sized 310% speed flying mount modeled after Onyxia herself called an Onyxia Broodling. We will also be updating the encounter mechanics to be more fitting for modern raiding, but we can guarantee players will get to experience the frightening horror of deep breaths once again.
Then for a limited time, after the 5-year anniversary event officially begins in November, anybody who logs in will receive an Onyxia Brood Whelpling pet.
We’re very excited to bring this classic encounter back to provide a fun new experience for both new and veteran players. Further details will be available in the near future, and we will be setting up the Public Test Realms soon to help test out this fight along with all the new content we have planned for the patch. Keep an eye on the forums for updates!
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Die is er nauwelijksKapoen schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 09:59:
En yay OnyxiaIk ga al op zoek naar fire res gear.
Anoniem: 310354
Ik verwacht eerlijk gezegd niet dat die 310% mount dropt bij iedere kill, Blizz zal deze toch wel redelijk exclusief willen houden net als andere vergelijkbare mounts (ZG tiger mount, Ashes of Al'ar enz)Teunis schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 10:57:
[...]
Hmm als het 100% drop wordt waarom dan niet alles naar 310%
Teunis schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 10:57:
[...]
Hmm als het 100% drop wordt waarom dan niet alles naar 310%
Gisteren behoorlijke failing in ulduar
Ge-extended na een raid vote (waren bij Cat lady), en gewoon alleen cat lady + freya neer gehaalt
Huge failing op thorim & hodir dus rond 22:30 maar gecalled
(Na zien van thorim dacht ik wel dat hodir ook niet zou lukken, we zijn meestal al maar net binnen de enrage timer op hodir, terwijl thorim normaal gesproken een eitje is)
Hopelijk vanavond ToC weer.
Correct me if I am wrong, maar ik lees in het hele bericht nergens dat het een 100% drop rate is. Ga er inderdaad net als Cerilla vanuit dat het een exclusieve drop zal zijn.Anoniem: 310354 schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 11:18:
[...]
Ik verwacht eerlijk gezegd niet dat die 310% mount dropt bij iedere kill, Blizz zal deze toch wel redelijk exclusief willen houden net als andere vergelijkbare mounts (ZG tiger mount, Ashes of Al'ar enz)
Ik heb 350mp5 while casting (met Water Shield) en 22k mana unbuffed en heb echt 0 mana problemen.Zertaxka schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 02:05:
[...]
Mja je hebt wel gelijk maar gedeeltelijk denk ik.
Aangezien ze in 3.2 de MP5 op bestaande gear hebben verhoogd en er met de crits behoorlijk wat mana terugkomt, heb je op dit moment eigenlijk geen echte mana problemen meer. Dat maakt de noodzaak om voor intel te gemmen niet zo groot meer. Als je rond de 20k mana hebt en 500+ manaregen is het denk ik toch beter om voor haste te gaan. Met 600+ haste zit je zo op 1.2 sec casts van LHW en dat met een riptide ervoor is ook erg lekker.
Dk's get shafted uhuhMektheb schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 12:46:
Zal wel tof zijn als achievment
Defeat Oni @ lvl 80 with your tier 1 set
Achievment name : Back in the days
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Sja toch lijkt het me wel een leuke achievement.Mektheb schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 12:46:
Zal wel tof zijn als achievment
Defeat Oni @ lvl 80 with your tier 1 set
Achievment name : Back in the days
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Noem ik geen class
Wat ik niet snap hier; hoe kun je op hodir de enragetimer halen? gaan mensen dood door niet te bewegen ofzo? staan mensen niet in beams? Of bedoel je de hardmode timer?Teunis schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 10:57:
[...]
Huge failing op thorim & hodir dus rond 22:30 maar gecalled
(Na zien van thorim dacht ik wel dat hodir ook niet zou lukken, we zijn meestal al maar net binnen de enrage timer op hodir, terwijl thorim normaal gesproken een eitje is)
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Ik noem dat Lamehulkie schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 13:56:
Hoe korter het gevecht, hoe hoger de dps…
In het begin zaten wij ook tegen de enrage timer aan bij hodir, nu nooit meer, maar het verschilt nog wel eens een minuutje of 2 per kill van week tot week. Vanaf nu gaan we voluit voor de hardmodes, dus kunnen we de raids beter tweaken, hence strakkere timers neerzetten.
Wel geniaal trouwens dat we nu gewoon raids kunnen locken om zo nog 3 extra dagen te hebben op encounters!
3 dagen? Alleen voor de instances met een 3 dagen reset timer. Alle raids met een wekelijkse timer worden gewoon met een even zo lange periode verlengd (dus 7 dagen voor de WotLK raids in dit geval).hulkie schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 13:56:
Hoe korter het gevecht, hoe hoger de dps…
In het begin zaten wij ook tegen de enrage timer aan bij hodir, nu nooit meer, maar het verschilt nog wel eens een minuutje of 2 per kill van week tot week. Vanaf nu gaan we voluit voor de hardmodes, dus kunnen we de raids beter tweaken, hence strakkere timers neerzetten.
Wel geniaal trouwens dat we nu gewoon raids kunnen locken om zo nog 3 extra dagen te hebben op encounters!
[ Voor 10% gewijzigd door redfoxert op 13-08-2009 14:05 ]
Nee helaas bedoel echt de 9 min enrage timer (oke ook maar 1 keer gebeurt)Kees schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 13:46:
[...]
Wat ik niet snap hier; hoe kun je op hodir de enragetimer halen? gaan mensen dood door niet te bewegen ofzo? staan mensen niet in beams? Of bedoel je de hardmode timer?
Gisteren hebben wij hodir ook neergehaald in 2m50s, en daar hadden we 10 man (inc me) boven de 10k dps, en we zien regelmatig mages boven de 15k dps daar.
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Mwah....als straks de heroic 25 man versie van het coloseum is geunlocked dan moeten we normal en heroic clearen maar er dropt nog steeds BiS gear van bepaalde hardmodes in Ulduar die we nu nog niet neer hebben.Mektheb schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 13:57:
[...]
Ik noem dat Lame
amagad we kunnen boss X niet killen, dan doe nwe toch weekje langer ? hoeven we niet te clearen weer..
Volgende x is het gewoon van 1 boss in 1 instance dropt 350 epixx en je mag kiezen
Overdreven jaben ook maar aant ouwehoeren maar vind het wel dom
NUC I5 256GB SSD
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Dat hadden ze na 2 dagen al. Algalon zullen ze er niet mee kunnen verlengen gok ik. 1 uur per raidlock, dus als je de raidlock verlengd heb je nog altijd geen extra uur om Algalon te proberen.TiMMieJ schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 14:26:
De raid lockout klinkt erg leuk en makkelijk maar ergens vind ik het race element van Ensidia e.d. nu veel minder interessant. Die kunnen nu binnen 2/3 weken alles om hebben bij wijze van.
Vind het best fijn. Zit ook in een casual guild en raiden ca. 2 - 3 dagen per week, op deze manier dus iets meer kans wat verder te komen zonder eerst weer een zooi te moeten clearen.redfoxert schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 14:32:
[...]
Dat hadden ze na 2 dagen al. Algalon zullen ze er niet mee kunnen verlengen gok ik. 1 uur per raidlock, dus als je de raidlock verlengd heb je nog altijd geen extra uur om Algalon te proberen.
Hardmodes kan je op deze manier wel proberen te forceren maar daar houdt het dan ook mee op.
Anoniem: 228929
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Ja is prima, DM maar op welke emailadres die moet.!GN!T!ON schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 14:48:
hallloooooo, iemand die een maandje free play wil verdienen door een scroll of resurection op mijn acc te pleuren? zo zonde als ik hem zo activeer als ik iemand een gratis maandje kan geven
Ja duh. Tip als je wat uitdaging wilt: ga gewoon naar binnen en pull zonder iets te lezen. Veel leuker!Zertaxka schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 02:05:
Vanavond weer Trial of the Crusader gedaan.
Wat een grap is die Lord Jaraxxus (zowel op 10 als 25). Even tactiek doorlezen, wat uitleggen hoe we het gaan doen en het blijkt gewoon een makkie te zijn. Hoop dat de heroic version wel wat meer uitdaging geeft. Maar ja weer een makkelijke lootbaas bij.
Bnet pindle#2913
Ooit gehoord van server crashes? die server geeft echt niet aan dat ie over 5 minuten gaat crashen hoorPcManiaxx schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 15:57:
Wel godverdomme, zit je net lekker TOC heroic te spelen en krijg je eindelijk die ene dagger voor je neus om te rollen. Boem, realm ligt eruit.
Gaat weer helemaal super zo. Geen melding van tevoren geven of wat dan ook. gg bliz
Livestream : http://twitch.tv/BF_Billiam
gewoon zo ineens boem offline? geen melding van server reboot in 15 minutes?PcManiaxx schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 15:57:
Wel godverdomme, zit je net lekker TOC heroic te spelen en krijg je eindelijk die ene dagger voor je neus om te rollen. Boem, realm ligt eruit.
Gaat weer helemaal super zo. Geen melding van tevoren geven of wat dan ook. gg bliz
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq