Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 196 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 57.043 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-05 19:22
MrVegeta schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 16:01:
Wat maakt iLevel nou uit? Of er 100 of 1000 op staat...
wat het uitmaakt is dat alle stats off the scale zijn, en daardoor bosses hard hitten (natuurlijk) etc etc. Waardoor het blanancen veel moeilijker lijkt te worden.

Wat ik eigenlijk zeg is dat de verhouding zoek is ik herrinner me nog dat ik max op 10k hp zat in vanilla alle flasks potions food etc, nu is 30.000 niet eens veel, en dat unbuffed. Terwijl je niet lvl 180 bent

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Ik ben het er wel mee eens dat gear tegenwoordig wel erg gemakkelijk te krijgen is.
Normal ToC geeft item lvl 200, zelfde als naxx 10 geeft. en heroic geeft zelfs 219.

De items die je kan krijgen van conquest emblems bedragen zelfs 226, dat is hoger dan ulduar 10 volgens mij...

Tegenwoordig rammen we binnen drie uur door naxx 10, met onze standaard raid groep, en dps ligt hoger dan 4k gemiddeld... dat zegt wel iets... De enige reden dat het nog lang duurt is omdat er een paar nieuwe bij zitten waardoor het DKP bieden wat trager gaat...

Gisteren een Undying achievement proberen te halen, maar helaas stierven er twee mensen op sapphyron, waardoor we de achievement niet kregen... Op Kel'Tuzad vielen er ook geen doden, dus echt heel jammer dat we faalden voor die achievement op Sapphyron....

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-05 15:21

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Kevinp schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 16:17:
[...]

wat het uitmaakt is dat alle stats off the scale zijn, en daardoor bosses hard hitten (natuurlijk) etc etc. Waardoor het blanancen veel moeilijker lijkt te worden.

Wat ik eigenlijk zeg is dat de verhouding zoek is ik herrinner me nog dat ik max op 10k hp zat in vanilla alle flasks potions food etc, nu is 30.000 niet eens veel, en dat unbuffed. Terwijl je niet lvl 180 bent
Dat heeft niks met itemlevel te maken, da's niet meer dan een extra tekstveldje. 't Is niet alsof stats gebaseerd zijn op itemlevel; het itemlevel is op stats gebaseerd.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:23
FragNeck schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 16:18:
Ik ben het er wel mee eens dat gear tegenwoordig wel erg gemakkelijk te krijgen is.
Normal ToC geeft item lvl 200, zelfde als naxx 10 geeft. en heroic geeft zelfs 219.

De items die je kan krijgen van conquest emblems bedragen zelfs 226, dat is hoger dan ulduar 10 volgens mij...

Tegenwoordig rammen we binnen drie uur door naxx 10, met onze standaard raid groep, en dps ligt hoger dan 4k gemiddeld... dat zegt wel iets... De enige reden dat het nog lang duurt is omdat er een paar nieuwe bij zitten waardoor het DKP bieden wat trager gaat...

Gisteren een Undying achievement proberen te halen, maar helaas stierven er twee mensen op sapphyron, waardoor we de achievement niet kregen... Op Kel'Tuzad vielen er ook geen doden, dus echt heel jammer dat we faalden voor die achievement op Sapphyron....
Rede waarom ze die item lvl's zo makkelijk te krijgen maken is omdat ze willen dat 99% ingame Icecrown Citadel ingaat om Arthas te slopen :)

Meer redenen dan dat is er niet, want in Tier4 Black temple clearen is ook erg lastig ;) en was je eindeloos bezig met gearen voor je wat kon of teminste het makkelijker ging..

Nu willen ze dat je een bepaalde tijd dus deze patch willen ze dat 99% allemaal in item lvl 232 ofzo loopt, zodat het gangbaar is voor iedereen in icecrown citadel, Kwa leven en stats is het absurt heb ook nog nooit zoveel spellpower etc gehad in me hele leven in TBC zat ik op 1600 ! nou dat was wat, en nu zit je al makkelijk tegen de 2500 aan met de juiste gear..

Al met al ik vind het prima ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Laatst online: 29-04 11:13
Mektheb schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 16:27:
[...]

Rede waarom ze die item lvl's zo makkelijk te krijgen maken is omdat ze willen dat 99% ingame Icecrown Citadel ingaat om Arthas te slopen :)

Meer redenen dan dat is er niet, want in Tier4 Black temple clearen is ook erg lastig ;) en was je eindeloos bezig met gearen voor je wat kon of teminste het makkelijker ging..

Nu willen ze dat je een bepaalde tijd dus deze patch willen ze dat 99% allemaal in item lvl 232 ofzo loopt, zodat het gangbaar is voor iedereen in icecrown citadel, Kwa leven en stats is het absurt heb ook nog nooit zoveel spellpower etc gehad in me hele leven in TBC zat ik op 1600 ! nou dat was wat, en nu zit je al makkelijk tegen de 2500 aan met de juiste gear..

Ik vind het zonde...

Ik mis echt het farmen voor resistance gear, het behalen van attunements, het unlocken van keys etc.
Het enige wat je unlocked is EoE 10 en 25....

Het stelt echt geen reet meer voor... En straks kun je je eigen gear nog eens maken ook, met alle stats zelf er op plakken....

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Mektheb schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 16:27:
[...]

Dat is nu precies mijn probleem, ik wil niet dat iedereen gewoon de beste gear heeft. Zo hoort het niet, ja iedereen mag content zien, maar het wordt nu gewoon TE makkelijk voor iedereen.

Ik weet nog het farmen van dark iron set.

Eerst weken lang dark iron ore farmen in brd om maar rep te krijgen om voldoende items te kunnen maken. En daarna ook nog de mats voor de items.

Daarnaast nog voor de libram een essence farmen wat ook weer tijd koste (en niet eens 100% dropte).

Ik farm makkelijjk, als ik 3k gold nodig heb kost me dat (terwijl ik gewoon 40 uur werk) een paar dagen, misschien een week. (of een weekend).

2 dagen geleden heb ik nog even 1000g worth of mats gefarmed. Dus op Ah verkocht. Zo moeilijk is het niet.

Ook deed ik na lange tijd weer een isntance, kreeg ik emblems of conquest.... wtf wat voor onzin is dat nu weer. Gewoon heroism eventueel valor maar dat sloeg echt nergens op.

Ik wil weer de oude wow terug toen vermaakte iedereen zich ook, maar dan op zijn/haar lvl ipv allemaal op hetzelfde niveau

edit:
om nog maar te zwijgen over TF hoe lang dat dat vroeger duurde ten opzichte van alle ez mode legendaries van nu.

[ Voor 32% gewijzigd door Kevinp op 28-08-2009 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-05 15:55

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Kevinp schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 16:17:
[...]

Tsja je zou het gejank es moeten horen als mensen op level 80 maar dubbel zoveel dps deden als op level 40. Stats en gear zijn nou eenmaal niet lineair en dat is het ook nooit geweest (ook niet pre-tbc... op level 60 had je ook meer dan dubbel zoveel dps als op lvl30). Bosses zijn meegeschaald (15 - 20 miljoen hp is niet ongebruikelijk voor een raidboss in Ulduar waar Ragnaros in MC er net 1 miljoen had en nee je level is niet 15-20x zo hoog.) dus zo buiten verhouding is het niet lijkt me.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
FragNeck schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 16:30:
[...]

Ik vind het zonde...

Ik mis echt het farmen voor resistance gear, het behalen van attunements, het unlocken van keys etc.
Het enige wat je unlocked is EoE 10 en 25....

Het stelt echt geen reet meer voor... En straks kun je je eigen gear nog eens maken ook, met alle stats zelf er op plakken....
Waarschijnlijk wel ja, maar goed ze moeten toch iets ik begrijp je inderdaad ben het ook met je eens

Heb er 4 maanden over gedaan om 1 epic te krijgen PRE-TBC, en om het uiterste te vergelijken in TBC kregen we een guildie toen we in sunwel waren en die had Tier 4 maar was wel goed die hadden we binnen 1 dag aan Full Tier 6 ( Exclusief ze belt maar wel boots en bracers ) Gegeared toen was het al een lachertje.
Nu hoor je mensen over Frost Resistance Gear bij hodir, maar ik heb volgens mij maar 3 mensen met die dingen gezien in onze raid en verder ging het prima..
Het is zonde ze alles toegangbaar maken voor iedereen, nu heb je dan exclusive mounts en titles maar ook dat maakt de encounters niet ten goeden..
Dat nax 25 een lachertje was dat wisten we al toen we hoorde naxx in de Lichking ging komen, ik had er niet iets epic's bij, maar daar was het ook niet voor gemaakt.

Ik heb mezelf maar een ander doel gegeven dan gear en content killen, achievments halen die tof zijn.
The Exalted / The insane / Justicar / zijn 3 van de dingen ik erg graag nog wil en liever doe dan een Rusted Proto Drake te halen al is die ook tof ;)

EDIT: Het spel verandert de mensen die het spelen veranderen, ( amagad epic fail noob l2p ? >.> zulke mensen bleh)
Verder moeten we het maar nemen ik weet in iedergeval hoe het was vroegah, en moet zeggen ik me met vrienden vermaak maar het hardcore spelen is er niet meer want in 1 avond Naxx 25 / Nax 10 / EoE 10 / 25 Os 10 / 25 clearen = Belachelijk makkelijk...

En ja tis wel van 1900 tot 0300 maar maakt dat uit dan ? uitgerekend is dat nog steeds 2 raid dagen voor de meeste

[ Voor 13% gewijzigd door Mektheb op 28-08-2009 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13:55
Exquise me, het is niet zo dat iedereen de beste gear kan krijgen. Dat is nooit zo geweest en zal ook nooit gebeuren. Een voorbeeldje:

Begin: Iedereen Ilevel 200 epics – Raiders 213-226 (eind Naxx)
Daarna: Iedereen Ilevel 213 epics – Raiders 226-232 items (Ulduar hard mode)
Nu: Iedereen 219-226 epics – Raiders 232-245 items (TotC)
Zo: Iedereen 226-232 epics (emblems of triumph) – Raiders 245-258 (TotC heroic)

Ik ben vast incompleet, daar gaat het me nu niet om. Het is een feit dat de raiders altijd de beste items krijgen.

Als je het echt alleen voor de gear doet moet je zorgen dat je 1 a 2 maanden voor een nieuwe release een karakter op het maximum level hebt. Dan kan je relatief snel goede spulletjes halen.

Trouwens, het gaar gelukkig nog steeds meer om skills en coördinatie dan om gear. Dat onderscheidt de goede spelers van de noobs, het is alleen niet meteen op het eerste gezicht te zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
hulkie schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 16:50:
Exquise me, het is niet zo dat iedereen de beste gear kan krijgen. Dat is nooit zo geweest en zal ook nooit gebeuren. Een voorbeeldje:

Ik ben vast incompleet, daar gaat het me nu niet om. Het is een feit dat de raiders altijd de beste items krijgen.

Als je het echt alleen voor de gear doet moet je zorgen dat je 1 a 2 maanden voor een nieuwe release een karakter op het maximum level hebt. Dan kan je relatief snel goede spulletjes halen.

Trouwens, het gaar gelukkig nog steeds meer om skills en coördinatie dan om gear. Dat onderscheidt de goede spelers van de noobs, het is alleen niet meteen op het eerste gezicht te zien :)
Inderdaad lang leve Webstats <3, zo vliegen ze er zo uit bij ons xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:30

Valkyre

Kitesurf FTW!

Kevinp schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 16:35:
[...]

Ook deed ik na lange tijd weer een isntance, kreeg ik emblems of conquest.... wtf wat voor onzin is dat nu weer. Gewoon heroism eventueel valor maar dat sloeg echt nergens op.
als je nu eens begint met het lezen van de patchnotes zou dat een boel frustraties schelen denk ik zo ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:08
Ik raid niet meer om de reden dat het toch allemaal veel te makkelijk en 1-tonig is nu. Tevens was epic in classic wel ook echt epic. Met het oude PvP systeem duurde het weken eer je je eerste PvP epic kreeg. Nu is het makkelijker om een epic dan een rare item te vinden als je een instance doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

Kevinp schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 16:35:
[...]
Ik wil weer de oude wow terug toen vermaakte iedereen zich ook, maar dan op zijn/haar lvl ipv allemaal op hetzelfde niveau
En dat weet je hoe? Dit is namelijk onzin. Ik ben zelf door een reroll vrij laat level 60 geworden met een actieve character. Ik had alle instances (Strat/Scholo/Dire Maul) wel gezien en verveelde me te pletter. Stond op het punt te stoppen, omdat er op dat moment geen guilds waren op de server die begonnen met raiden. Allles wat er was was al gevorderd en stelde eisen waar je als speler zonder raid ervaring nooit aan kon voldoen!

Een raid guild kwam je namelijk niet in, die waren namelijk allemaal al in BWL en AQ40 bezig. Gelukkig in een party een paar mensen tegen gekomen die hetzelfde probleem hadden en toen gaan raiden vanaf het begin. Maar je hebt blijkbaar geen idee hoe moeilijk daar mensen voor te vinden waren, heeft twee maanden gekost voor we echt onze eigen raids konden beginnen.

En bij bestaande raid guilds kwam je er pas in als je minimaal BWL geared was voor AQ en MC geared voor BWL. Iemand die nu laat begint, maar wel het spel beheerst kan instappen op het niveau waarop de raid guilds zijn. Zij vinden dus makkelijker vervanging voor mensen die stoppen. En als je alleen instances wil doen kan je dat ook gewoon nog doen, raiden is geen must. Nu kan inderdaad iederen spelen hoe hij wil en is niet meer de pineut als hij het spel wat later begonnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:25

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
NMe schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 16:25:
[...]

Dat heeft niks met itemlevel te maken, da's niet meer dan een extra tekstveldje. 't Is niet alsof stats gebaseerd zijn op itemlevel; het itemlevel is op stats gebaseerd.
Ehm, dat is wel zo. Ze geven een item een itemlevel mee, en de stats zijn daar op gebaseerd.

Ik ben het overigens niet mee eens dat dit een slecht zaak is. Als je niet iLvl 258 had op dit moment, dan zou een nieuwe dungeon precies dezelfde loot droppen als de oude dungeon, en kun je nergens gear upgrades krijgen zodra je een ideaal geitemized stuk gear hebt.'

In fact, je zou dan nog steeds level 60 gear kunnen gebruiken, en de enige advancement die je zou kunnen maken op end level is door meer levels te krijgen (wat uiteindelijk ook extra stats geeft).

Ter vergelijking. Een level 60 wapen zou dan ongeveer 60 DPS zijn, en een level 80 wapen ongeveer 80 DPS. Iedere paladin zou dan met het blauwe wapen The Blackrock Slicer uit UBRS rondlopen. 60 DPS met een swingspeed van 4 seconden. Aangezien een 0.1s langzamer wapen ongeveer 20 DPS is, zou dat wapen beter zijn en een ilvl 80, 80DPS 2h van 3.6s.

Kortom, om gear progressie mogelijk te maken moet je wel naar hogere itemlevels gaan, en die moeten voortdurend (elke patch) opgehoogt worden, anders verliezen mensen de interesse in het spel. En ik zou dat ook doen als ik als level 80 maar 20 meer damage per swing zou doen als een level 60.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
SnoeiKoei schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 16:38:
[...]

Tsja je zou het gejank es moeten horen als mensen op level 80 maar dubbel zoveel dps deden als op level 40. Stats en gear zijn nou eenmaal niet lineair en dat is het ook nooit geweest (ook niet pre-tbc... op level 60 had je ook meer dan dubbel zoveel dps als op lvl30). Bosses zijn meegeschaald (15 - 20 miljoen hp is niet ongebruikelijk voor een raidboss in Ulduar waar Ragnaros in MC er net 1 miljoen had en nee je level is niet 15-20x zo hoog.) dus zo buiten verhouding is het niet lijkt me.
bosses zijn meegeschaald ook dps met de hp in pvp, alleen vind ik het wat over de top. Graag zou ik het fftjes wat minder zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
hulkie schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 16:50:

toen ik iemand in T1 zag was het kwijl, nu is dat totaal weg. Toen ik naxx in ging waaren 40 mensen muisstil op TS, pure concentratie.

Ok, ze moeten hem niet zo kort na release releasen, maar het moet minstens zo moeilijk zijn.

En toen was UBRS ook echt leuk, en als je daar dat epic item kreeg van the beast of die boss in de pit dan was het echt kwijl. Dat gevoel is nu weg.

Epics zijn normaal, en dat is een van de dingen waar ze vanaf moeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:57
Nu ze hebben aangegeven dat ze de status op items drastisch gaan aanpassen + dat reforging, lijkt mij dat een goed moment om alle items eens na te lopen om het weer mooi gelijk te maken.

Om even een voorbeeld te noemen wat ze zouden kunnen doen.
Vanaf lvl 60 alle items gelijk maken qua hoeveelheid stats wat er standaard op zit. Ieder level dat erbij komt krijg je x aantal stat-punten erbij om je item opnieuw te reforgen naar iets beters. Zodat je bijv. op lvl 85 met een sterk verbeterde tier 2 of 3 kan rondlopen. Dan zouden het nog zo kunnen maken dat iedere tier-armor reeks vanaf een bepaald lvl beschikbaar wordt. Dat het enige verschil nog gaat zitten in uiterlijk en stat samenstelling.

[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 28-08-2009 19:55 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-05 17:54

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Kevinp schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 19:31:
[...]

toen ik iemand in T1 zag was het kwijl, nu is dat totaal weg. Toen ik naxx in ging waaren 40 mensen muisstil op TS, pure concentratie.

Ok, ze moeten hem niet zo kort na release releasen, maar het moet minstens zo moeilijk zijn.

En toen was UBRS ook echt leuk, en als je daar dat epic item kreeg van the beast of die boss in de pit dan was het echt kwijl. Dat gevoel is nu weg.

QFT!

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
[...]

Tis maar een paars randje :) voor je het weet zeggen ze we maken geen paarse items meer maar alleen maar gele

Toekomst is eng en oud is vertrouwd, snap je punt de feeling is wel weg die ik had bij MC / Sunwell zelfs nog en sja nu kan ik meer lachen als je met iemand in een pug raid zit en die heeft betere gear als jij en je doet 2k dps meer das toch tof xD

[ Voor 4% gewijzigd door Mektheb op 29-08-2009 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
Mektheb schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 08:51:
[...]

Tis maar een paars randje :) voor je het weet zeggen ze we maken geen paarse items meer maar alleen maar gele

Toekomst is eng en oud is vertrouwd, snap je punt de feeling is wel weg die ik had bij MC / Sunwell zelfs nog en sja nu kan ik meer lachen als je met iemand in een pug raid zit en die heeft betere gear als jij en je doet 2k dps meer das toch tof xD
Niet echt, dan erger ik me eraan dat iemand loopt te slacken :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
addictive schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 08:56:
[...]

Niet echt, dan erger ik me eraan dat iemand loopt te slacken :X
Ja naja ik lach me ballen uit me broek, bv in een pug zoals VoA25 man of 10 man what ever, als ik zie dat het mis gaat kwa dps kan dat ding mooi opblazen maar ik ga niet dood en hun wel :)
En vervolgens probeer ik het nog een x en als het dan weer niet lukt ben ik pleitte, en verder pug ik geen dingen zoals Nax ofzo.

En als een guildie loopt te slacken krijg die dat snel genoeg te horen van de guild leader, ze maken bij ons van elke raid een verslag op het forum van wie wat fout deed en hoe je het kan verbeteren en met webstats en alles erbij, hoop werk ja gelukkig doe ik dat niet xD

Er zijn gewoon een hoop mensen die geen idee hebben wat ze aant doen zijn met hun char etc maar ik vind niet ik iedereen moet gaan blamen of vinger pointen, ik ben ook dan wel weer zo als ik een mage zie ergens die duidelijk neit begrijpt wat die doet, of juist wel maar hij is nog halverwege ben ik wel zo iemand die wat tips wil geven..
Bedoel ik moet ook kijken naar anderen en leren en lezen en proberen, en beter begin begint bij je zelf toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Mektheb schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 08:51:
[...]

Nou nee hoor, magteridon de eerste keer neer was echt cool en kealthas ook.

Dat paarse vind ik gewoon zonde, niet vanwege de stats, maar gewoon omdat je wat diversiteit wil in je items, en dus blauw ook meer moet gebruiken (items hoeven dus niet minder te zijn).

ik wilde graag naxx 25 spelen, maar doordat ik iets vertraagd was met lvl'en was ik gewoon te laat met de guild, en toen ik zag hoe makkelijk het was had ik geen zin meer.

Dat je vroeger moeilijk kon gearen klopt, en misschien is dat ook wel niet goed, maar ik vond dat beter dan het systeem van nu.

Een optie is dat een guild bv 4 of 5 items kan maken en die geven aan guildies om mee te raiden (deze zijn guild bound en jij kan dus niet de guild leaven zonder die items in te leveren). Ook bij een gkick ben je die zooi kwijt. Als je goed bent vervang je die items in raids.

Maar ook in de oude situatie was het op een drukkere server goed te doen om guilds te vinden al moest je wat meer gedaan hebben misschien van te voren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:13

Magic666

No one's neighbour!

Wie kan mij helpen met het zoeken naar een goeie addon die mijn inventory op orde houdt (ik heb autoloot aan staan dus ik pak alles maar wil niet alles).

ik heb zelf al de addon looter maar dat is het toch niet helemaal. Welke addon is voor mijn "behoefte" het beste?
Ik zie wel een hoop addons die pas grijze items verkopen als je bij een vendor bent, eigenlijk wil ik die niet eens in mijn inventory hebben.

Edit: iFarm komt een end in de richting :)

[ Voor 5% gewijzigd door Magic666 op 29-08-2009 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:25

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
[...]

Tja, toen ik begon was ik ook blij met elke green drop die ik eventueel zou kunnen gebruiken. En ik was helemaal blij met blue drops die ik kon gebruiken. Vervolgens joinde ik een guild en wilden we MC in. Dus eerst een maand lang bijna dagelijks UBRS e.d. gefarmed om MC te kunnen doen. Toen we eenmaal in MC waren ging het ook snel, in notime (begonnen in april op lvl 1, 60 in juni, MC in augustus, Nefarian down in december). En halverwege BWL was ik al full epics.

In tbc was je verplicht om heroics te doen voor attunements, en dat zoog (ik hou niet zo van dungeons) alvorens we door konden knallen naar kara, gruul, mag, ssc en tk. En al snel zt ik weer in de paarse pixels. En in WoTLK had ik met T6 een finke voorsprong op de rest, dus het ging ook van woensdagavond 70, zondag 80, maandag naxx-10 gecleared, woensdag/donderdag naxx-25. Dus ook daar heb ik nooit zonder epics gezeten.

Maar om nu te zeggen dat ik het eindeloos farmen van Stratholme, Scholomance en UBRS mis.. nee niet echt, en je moest echt farmen voor een specifiek item, waarbij enorme hoeveelheden trash tussen jou en een boss te vinden waren. En een 'awe' omdat ik iemand in full epics zag? ook niet echt, dat was eerder de norm in mijn guilds.

Wat ik wel zie is dat meer en meer mensen guilds joinen die zo'n stijl hanteren. Vroeger had je nauwelijks raiding guilds, men ontbrak de ervaring en probeerde het dus niet eens. Op onze guild waren er in de begintijd 2 guilds, 1 horde, 1 alliance die raiden. De andere guilds kwamen pas later, nadat mensen met ons meegegaan waren en bedachten dat het zo lastig niet was. Zodoende kreeg je meer en meer guildmasters en raidleaders, en die zijn erg belangrijk. Samen met het feit dat raids naar 10 en 25 mans gingen kreeg je op die manier steeds meer raidleaders, en dus ook meer raids. En in raids droppen epics.

In WoTLK droppen niet meer epics dan in TBC, mensen kunnen het alleen makkelijker vinden. En van de beginnersinstance zijn ook meer tactics bekend waardoor de drempel om erheen te gaan een stuk lager is.

De reden dat Blue items minder goed zijn dan Epics is simpel; een Blue item krijgt minder stats van zijn ilvl dan een epic item.

Kortom; doordat WoW zo oud is zijn er veel mensen met raidervaring die andere mensen door raidinstances heen kunnen trekken, hierdoor lijkt het alsof er meer epics droppen, wat er echter gebeurd is is dat epics juist generieker geworden zijn waardoor je meer drops kan gebruiken en minder hoeft te dissen.

En is het een slechte zaak? Imo niet, want de mensen in 'full epics' die ik zie lopen komen nog lang niet bij mijn gear-ilvl en zouden inderdaad net zo goed in blues kunnen lopen (maar dat zouden dan high level blues moeten zijn, anders is een BG echt helemaal niets meer aan als je tegen mensen met 10-15k hp loopt te vechten)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-05 13:38
Magic666 schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 12:43:
Wie kan mij helpen met het zoeken naar een goeie addon die mijn inventory op orde houdt (ik heb autoloot aan staan dus ik pak alles maar wil niet alles).

ik heb zelf al de addon looter maar dat is het toch niet helemaal. Welke addon is voor mijn "behoefte" het beste?
Ik zie wel een hoop addons die pas grijze items verkopen als je bij een vendor bent, eigenlijk wil ik die niet eens in mijn inventory hebben.

lootfilter?

http://wow.curse.com/down.../details/loot-filter.aspx

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ap3nr0ts
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:31

ap3nr0ts

hoi

Ik wil weer spelen, maar weet echt niet waar. Is er een realm waar alle Tweakers op zitten of is er een realm waar heel veel Nederlanders zitten? Help me. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:22
Ben weer van plan om te beginnen met WoW, iemand nog een idee voor een leuke normale wereld om in te spelen? Heb nog een full geared pvp hunter op level 70, maar heb vernomen dat hunters vrijwel nutteloos zijn op level 80 pve? Dacht eraan om een tank warrior te maken maar is dat niet heel moeilijk om mee te beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

hey, dat klinkt veelbelovend maar ik kan hem nergens vinden in WoW?
Hij staat aangevinkt in de addons sectie..

Mis ik ergens wat?

Edit: /LF did the trick :)

[ Voor 4% gewijzigd door Magic666 op 29-08-2009 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamoraak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-05 11:26
Hunters zijn nou niet echt nutteloos op level 80 pve (vrij goede DPS, iig in 3.1 toen ik nog speelde), eerder op PvP nutteloos. Meest gevraagde is healer (voornamelijk priests) of tanks (dk/warrior/drood/pally).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
Magic666 schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 17:39:
[...]

hey, dat klinkt veelbelovend maar ik kan hem nergens vinden in WoW?
Hij staat aangevinkt in de addons sectie..

Mis ik ergens wat?

Edit: /LF did the trick :)
Gewoon alle grijze zooi aan de vendor verkopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Metalbuster schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 17:06:
Ben weer van plan om te beginnen met WoW, iemand nog een idee voor een leuke normale wereld om in te spelen? Heb nog een full geared pvp hunter op level 70, maar heb vernomen dat hunters vrijwel nutteloos zijn op level 80 pve? Dacht eraan om een tank warrior te maken maar is dat niet heel moeilijk om mee te beginnen?
\
zeg dat maar tegen onze Guildleader met ze 7/8k gemiddeld dps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:29

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zamoraak schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 17:41:
Hunters zijn nou niet echt nutteloos op level 80 pve (vrij goede DPS, iig in 3.1 toen ik nog speelde), eerder op PvP nutteloos. Meest gevraagde is healer (voornamelijk priests) of tanks (dk/warrior/drood/pally).
Wat ik wel merk bij hunters, het gat tussen 'dps' en 'goeie dps' wordt steeds groter. De wapens zijn zo weinig beschikbaar, dat het gat steeds groter wordt. Enige upgrade na naxx10 zit je dus bij naxx25 laatste boss (pug haalt dit 99% dus nooit) of meteen ulduar, waar ze dan weer verwachten dat je minimaal naxx25 gear hebt.

ToC wordt ik echt ziek, nonstop alleen maar clothie drops en nooit eens wat voor mij en is absoluut niet pet vriendelijk (of je moet een healer hebben die ook je pet healt), OS voor de triumphs zit je weer met lange lock dus gaat ook niet rap, en bullets zijn gestopt met scalen sinds naxx25 tijd. (razorhead's ofzo?).

Laat ik het zo zegger, hunter lijkt me nu de meest gear afhankelijke class in LK. (rotatie hebben ze niet, en hunterwatch is enige extra mocht je niet goed kunnen timen met je skills).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamoraak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-05 11:26
En toch vond ik hunters altijd hoog op de meters ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

addictive schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 17:51:
[...]

Gewoon alle grijze zooi aan de vendor verkopen :)
Daar heb ik selljunk voor ja, maar lootfilter is behoorlijk buggy zeg! Gooit dingen weg waarvan ik heb aangevinkt dat die ze moet keepen! pfff.....
ff wat lezen bij de reacties van deze addon en je ziet dat dat vaker gebeurd... Is ook al een tijd niet ge-update. Jammer want tot nu toe de beste qua mogelijkheden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Laatst online: 26-05 06:34

William/Ax3

We are Starstuff

SinergyX schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 18:33:
[...]
Laat ik het zo zegger, hunter lijkt me nu de meest gear afhankelijke class in LK. (rotatie hebben ze niet, en hunterwatch is enige extra mocht je niet goed kunnen timen met je skills).
Ik weet niet wat je hebt maar ik en een andere hunter zijn toch echt 80%-90% van de fights nummer 1,2 op de meters. Eigenlijk is dit al vanaf eind tbc het geval ^^. Naxx 25 heeft zo uit mijn hoofd wel 2/3 wapens. Ulduar heeft er ook wel een aantal en in toc 25 heb je die super xbow al op Lord Jaraxxus (die ik dus gelijk de eerste maal had _/-\o_ ). En dat scalen hebben andere classes net zo erg hoor. Misschien zelfs meer.

Rotatie hebben we echt wel afhankelijk welke spec je hebt. Ik ben nog steeds surv lol en de andere hunter mm. Ene maal ben ik hoger andere maal hij. Hangt er maar net af wat voor fight het is. En timen tja das gewoon kwestie van gewoon je cd's in de gaten houden en je shot prio in je koppie rammen.

Toc niet pet friendly? Huuh explain. Ding gaat er nooit dood ik send hem op de mob en vergeet hem maar.

[ Voor 10% gewijzigd door William/Ax3 op 29-08-2009 21:23 ]

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

naxx laatste boss ja, waar zelf menig guild nog doodleuk 3x whiped or thaddius of (wat ik vandaag dus had met SuperElite) die constructor (MC lijkt moeilijk zeker :P). Ik zit nu nog met de nerubian gun van naxx 10, eerst volgende is toc HC of toch die naxx25 laatste boss (147 resp 178 dps).

Maaar, moet even wat woorden terug nemen :$ Kwam eerder bij die triumph NPC bij de argent tournament, dat is toch flink wat andere gear, ik heb heel die hogere tier zut nog niet gezien. Ik ben zelf volledig valorous, dus loop al weer 2 tiers achter :D Laat ik het anders zeggen, ik kom nooit hoog geplaatste hunters tegen.

Ik zit dus niet in een guild ofzo, toc HC en naxx25 is zo'n beetje beste wat ik met pug's mee kan doen, ik zit toch in mijn laatste week van sub dus ga ook geen moeite nog doen voor een guild :P Het blijft wel apart dat je bijvoorbeeld met die Champion's seals toch erg leuke wapens kan kopen, maar geen gun/bow dus. Enkel boss drops, toc HC is nog wel te doen (maar is dan weer laatste boss), maar elke week hopen op uberhaubt naxx te halen en die gun te laten droppen én dan nog niet outrolled te worden.. daar zit ik niet meer echt op te wachten.

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 30-08-2009 01:44 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Magic666 schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 12:43:

Die grijze zooi levert je anders behoorlijk wat gold op als je goed oplet. Als je te weinig plaats in je bags hebt dan zou ik daar eerst in investeren. Weet niet welk level je bent maar 4x16 slot bags zijn zo bij elkaar voor je inventory. Zelf lopen al mn chars met 20 slot bags rond, die 22 slot bags zijn sowieso te duur :) Alleen mn main heeft 3x22 slot bags en 1x 20 plus backpack.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Die grijze zooi verkoop ik ook gewoon met selljunk :) (of auctioneer als de prijs redelijk is :P).
Momenteel heb ik de std uitrusting van een DK, maar ik ga idd voor een set grotere tassen. Voor mining en BS moet ik immers f***ing veel farmen.

Zoals gezegd is lootfilter qua opzet "perfect" alleen buggy als wat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-05 16:28
afgelopen woensdag twin spike geloot en gister Dirk of the Night Watch. Al met al een goeie week dus :D

denk dat ik nu de normal T9 items ga kopen...ondanks dat ze nie veel beter zijn dat wat ik nu aan heb is de set bonus echt super. En tegen de tijd dat ik een Trophy of the crusade loot, heb ik denk ik wel weer genoeg triumph bij elkaar om de upgrades te kope.

Steam: CatBearCow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:22
Zamoraak schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 17:41:
Maar een tank is toch heel moeilijk om mee te beginnen? Want ze vereisen goede gear voor een tank als je wil raiden of dungeons gaat tanken, en hoe kom je aan goede gear juist door raids of dungeons. Als je met allemaal groene rotzooi aan komt zetten om te tanken lachen ze je vierkant uit, hoe moet je dan beginnen als je een tank spec maakt als warrior?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Als iets tegenwoordig niet meer moeilijk is, is het het regelen van gear wel.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16:35

junglebeast

hier staat iets

Metalbuster schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 15:20:
[...]

Maar een tank is toch heel moeilijk om mee te beginnen? Want ze vereisen goede gear voor een tank als je wil raiden of dungeons gaat tanken, en hoe kom je aan goede gear juist door raids of dungeons. Als je met allemaal groene rotzooi aan komt zetten om te tanken lachen ze je vierkant uit, hoe moet je dan beginnen als je een tank spec maakt als warrior?
Met een paar avonden in ToC5 normaal kom je al een heel eind. Dan kun je ook een paar dingen laten maken.

Ik ben nu ook geswitched van retri naar prot. En had zo'n 5 items op de bank staan en de rest in een weekje bij elkaar gevochten en gecraft.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117852

Hmmmk, eindelijk n goeie 10man week kunnen doen met focused 1st kills op hardmodes. Mimiron, Freya en General allemaal binnen niet al te lange tijd plat, Mimiron viel me niet tegen eigenlijk en ging sneller plat dan verwacht. Paar tries op Yogg+1 gehad met als beste P2 en n vlotte 1e brainroom maar daarna snel 2 man neer, wel P3 nog gehaald na de 3e brainroom maar te snel mensen plat dus n wipe... Enige die ik nog nodig heb voor m'n Rusted Proto, Plagued begint moe te worden dus gief plx! :+

Iemand tips voor P2 en dan specifiek brainroom? Brain DPS leek veel teveel dmg te krijgen, setup was niet optimaal met uiteindelijk maar 1 melee en 3 ranged in brain maar zou n healer daar teveel DPS loss geven of misschien toch de moeite waard zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ik heb afgelopen week niet stil gezeten betreffende de topicstart. Er moet nog een veel gedaan worden om alles te updaten en bijwerken voor Cataclysm.

Hier een preview van de nieuwe Races & Classes (alliance gedeelte):

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/EzCN5sHYDmpQc23LjSQgeezr/full.jpg

Uiteraard is straks ieder icoontje klikable naar de bijbehorende webpagina.

Laat maar weten wat je ervan vindt!!

[ Voor 12% gewijzigd door Zeror op 30-08-2009 23:29 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Worgen wordt ally? Beetje jammer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Heb me nu toch weer iets meegemaakt waarvan iedereen zei het onmogelijk was

Ik had in TBC de Q chain begonnen voor hand of adal, vials gehaald etc, maar nooit die vervolg quest dat je alar / winterchill moest killen ( maar had wel de quest in me log en nooit gedelete )

Toendertijd meer BT / Sunwell enzo gedaan en de guild vond toen niet echt nodig meer mensen die attunment te laten halen helemaal niet toen het niet meer nodig was..
Dus ik had gistere avond niks te doen zocht een group op van guildies en we gingen, nou Cowl op en gaan Alar neer en terug naar akama, ok next naar Winterchill ok ook neer en inleveren vervolg questjes doen en toen Xri helpen akama etc, en ja hoor bij het in leveren

Feats of Strenght
Hand of Adal

Toch nog gehaald xD, had hem voor mezelf altijd al verdient omdat ik er al mee bezig was en heel tbc geraid heb, maar toch eerlijk is het niet voor anderen..al met al toch blij mee
SinergyX schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 00:04:
Worgen wordt ally? Beetje jammer :(
Worgen's vink juist een logische stap voor ally

[ Voor 9% gewijzigd door Mektheb op 31-08-2009 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Logisch wel, maar dan zitten wij opgescheept met die goblins :P Was ik blij dat we geen midgets hebben (dwarf, gnome), komen ze nu toch nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
SinergyX schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 09:06:
Logisch wel, maar dan zitten wij opgescheept met die goblins :P Was ik blij dat we geen midgets hebben (dwarf, gnome), komen ze nu toch nog.
ach zoals ik al jaren zeg For the alliance !\

hides in a corner

[ Voor 6% gewijzigd door Mektheb op 31-08-2009 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svenneh
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-05 08:05
Ach, heeft Alliance ook een badass looking race :). Ik heb gister mijn priest maar weer eens aangeslingerd. Die had ik in juni 80 gemaakt maar verder ivm vakantie niet meer zoveel mee gedaan. Aangezien ik ongeveer altijd mijn professions slack ben ik daar gister mee bezig geweest. Alchemy zit nu op 300 en Herbalism op 355. Vanavond kijken of ik ze beide op 450 kan krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-04 12:41
Zo, afgelopen weken vakantie gehad en naast vrijwilligerswerk lekker aan het spelen geweest. Hadden een raidbreak (we beginnen vanavond weer), dus was al van plan m'n pala te gaan lvlen. Korte samenvatting.

Start: 73
Di 18-8: 74
Wo 19-8: 75
Do 20-8: 76
Vr 21-8: Niet gespeeld
Za 22-8: 79
Zo 23-8: 80

Gelijk heroics gefarmed enzo, en afgelopen weekend Naxx 25 pug full clear en Naxx10 altrun met een legioen onervaren mensen, 2 wings clear. Heb nu unbuffed 22.8k mana, 2295 SP, 32.48% holy crit, 154 haste (nog wat te laag) en 310 mp5 while casting, en moet nog een paar upgrades halen. :)

Verder m'n lock's alchemy gelvled en transmute mastery quest gedaan voor epic gems, en daarvoor ook m'n druid's mining en herbalism gelvled. Best leuk, met een lvl 72 in SP minen enzo. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09:56

Auredium

Informaticus Chaoticus

Super weekend gehad.

Als eerste een [For the ALliance] raid gehad waarbij we [killed in Quel'Thalas] Hebben behaald. Gewoon dankzij een top tank, offtank en goede healers.
Daarna bij TOC HC nieuwe boots weten te looten waardoor ik weer een [EPIC] item erbij heb. :)
Tevens heb ik dit weekend mijn epic flying skill weten te behalen en mijn eerste epic flyingmount. jeuj!

Nu nog voldoende gold voor een goede gem en een goede enchant op mun boots en ik ben set. :P

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Mektheb schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 09:02:

Feats of Strenght
Hand of Adal

Toch nog gehaald xD, had hem voor mezelf altijd al verdient omdat ik er al mee bezig was en heel tbc geraid heb, maar toch eerlijk is het niet voor anderen..al met al toch blij mee
Haha ... ik had dit weekend precies hetzelfde :)

Ik had echter ook nog Trial of the Naaru: Magtheridon voor de Champion of the Naaru title. Die heb ik ook ingeleverd echter zonder achievements/title te krijgen. GM ticket gestuurd want ik was er vrijwel zeker van dat ik het voor de patch gehaald had. Helaas was niets minder waar. Ik had wel de Kudgel of Cardesh pre-patch maar Trial of the Naaru: Magtheridon post-patch (3.x). Met andere woorden, ik kreeg de title en de achievement niet meer. GM kon me ook de oude quest niet meer geven zodat ik hem nog een keer om zou leggen, die zat namelijk niet meer in het spel dus ook zij konden er niet meer aan komen.

Helaas pindakaas, maar in ieder geval wel mn Black Temple attunement questline finished :D Ook al ben ik al exalted met die fratsers en hoef ik er alleen nog maar in om de beide Glaives te halen. Vrijdag nog outrolled door een andere warrior op Thoridal in Sunwell :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Trinkets voor de [epic], kan je die ook uit heroics halen of moeten dat VoA/Naxx/etc zijn? Gister was ik invaller op VoA10 en 25, grappig genoeg als enige hunter. Valorous <naamkwijt, niet cryptstalker> leggings, ik liep nog rond met die crafted legs.

Nu zit ik nog met trinkets, wapen (gun), 1 ring en neck voor [epic], mijn neck is die gekocht met oudere emblem's of heroic (ofzo?) en die is dus ilvl200.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasvis
  • Laatst online: 02:23

Blaasvis

Cidora \o/

die [epic] achievement is item level 213 of hoger, alle hc's behalve ToC dropped item level 200.

Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
SinergyX schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 09:29:
Trinkets voor de [epic], kan je die ook uit heroics halen of moeten dat VoA/Naxx/etc zijn? Gister was ik invaller op VoA10 en 25, grappig genoeg als enige hunter. Valorous <naamkwijt, niet cryptstalker> leggings, ik liep nog rond met die crafted legs.

Nu zit ik nog met trinkets, wapen (gun), 1 ring en neck voor [epic], mijn neck is die gekocht met oudere emblem's of heroic (ofzo?) en die is dus ilvl200.
Ringen en Trinkets heb je er maar 1 voor nodig om je achievement te halen. Je kan ze gewoon swappen van plaats. Je hoeft dus niet persee alles tegelijk op ilvl 213 te hebben. Zodra je in een slot 1 keer iets gehad hebt van ilvl 213 of hoger dan registreert de achievement al dat je daar iets in hebt gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Blaasvis schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 09:45:
die [epic] achievement is item level 213 of hoger, alle hc's behalve ToC dropped item level 200.
Er zijn er zat die al bijna volledig epic zijn qua gear.
Ik blijk in de ranking van onze server op plaat 13** te staan van meer dan 15000 mensen. Niet slecht voor een casual player.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:41
SinergyX schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 18:33:
[...]

Wat ik wel merk bij hunters, het gat tussen 'dps' en 'goeie dps' wordt steeds groter. De wapens zijn zo weinig beschikbaar, dat het gat steeds groter wordt. Enige upgrade na naxx10 zit je dus bij naxx25 laatste boss (pug haalt dit 99% dus nooit) of meteen ulduar, waar ze dan weer verwachten dat je minimaal naxx25 gear hebt.

ToC wordt ik echt ziek, nonstop alleen maar clothie drops en nooit eens wat voor mij en is absoluut niet pet vriendelijk (of je moet een healer hebben die ook je pet healt), OS voor de triumphs zit je weer met lange lock dus gaat ook niet rap, en bullets zijn gestopt met scalen sinds naxx25 tijd. (razorhead's ofzo?).

Ik ken het ToC gevoel. Mijn hunter wacht nog steeds op die dsflmkjsdfqfdsmljing polearm en de schouder armor. Maar ja, als de verkeerde boss spawned weet je al dat het noppes wordt en zelfs met de juiste boss is de kans nog steeds te klein.

Voor de rest lukt het wel goed om mijn pet in leven te houden, maar ja ik speel als BM hunter en mijn pets krijgen een hoop healing :) En ja ik doe fatsoenlijke dps, zeker in PuGs doe ik het beter dan andere 'cookie cutter/fotm' klasses/builds.
Kees schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 13:23:
[...]
Maar om nu te zeggen dat ik het eindeloos farmen van Stratholme, Scholomance en UBRS mis.. nee niet echt, en je moest echt farmen voor een specifiek item, waarbij enorme hoeveelheden trash tussen jou en een boss te vinden waren. En een 'awe' omdat ik iemand in full epics zag? ook niet echt, dat was eerder de norm in mijn guilds.
Hier ga ik mee akkoord. Vanilla en BC dungeons/raids hadden gewoon teveel trash om leuk te blijven. Om mijn bijdrage te leveren in het 'oud vs nieuw' debat: ja ik heb veel leuke herinneringen aan mijn eerste jaren in WoW, maar nee ik vind dat het toen niet beter was dan nu.

[ Voor 23% gewijzigd door Kapoen op 31-08-2009 10:19 ]

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:23
Je kan je ilvl213 ring in het andere slot doen voor die achievement. Je hebt dus minimaal 1 trinket nodig van ilvl213, makkelijkste is dan ToC hc. naxx25

edit: veel te laat refreshed :D

edit2: trinkets komen natuurlijk uit ToC normal

[ Voor 26% gewijzigd door psych op 31-08-2009 11:51 ]

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Goede morgen allemaal,

Dit weekend weer geen wow aangeraakt. Was gister te laat thuis voor de raid, eigenlijk wel jammer, had best zin om me stuk te bijten in Thorim hardmode. Aan de combatlogs te zien is dat uiteindelijk niet gelukt… Vanavond maar weer eens verder met SoH rep grinden, wat is dat ONTZETTEND saai zeg! Al het geld dat ik verdien met questen gaat rechtstreeks naar de Relics, helaas moet ik nog 22k voor ik eindelijk exhalted ben. En dat allemaal voor 3 mp/5 en 6 healing ofzo. Achja, gaat meer om het idee dat een goed item de beste enchant verdiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15813

Mektheb schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 09:02:

Ik had in TBC de Q chain begonnen voor hand of adal, vials gehaald etc, maar nooit die vervolg quest dat je alar / winterchill moest killen ( maar had wel de quest in me log en nooit gedelete )

Toendertijd meer BT / Sunwell enzo gedaan en de guild vond toen niet echt nodig meer mensen die attunment te laten halen helemaal niet toen het niet meer nodig was..
Dus ik had gistere avond niks te doen zocht een group op van guildies en we gingen, nou Cowl op en gaan Alar neer en terug naar akama, ok next naar Winterchill ok ook neer en inleveren vervolg questjes doen en toen Xri helpen akama etc, en ja hoor bij het in leveren

Feats of Strenght
Hand of Adal

Dit heeft te maken welke start quest je hebt voor de atunment. Er zijn 2 versies die te onderschijden zijn of je ze kunt sharen of niet. Dus als je de quest nooit verwijdert hebt en je hebt degene die je niet kunt sharen is het nog steed mogelijk om de hand of Adal titel te halen. Als je de quest gedelete hebt of pas later opgehaald en je kunt hem wel sharen kun je de titel dus niet meer halen.

De quest is gewijzigd toen de atunments van BT verwijderd zijn.

Dit herinerd er mij aan dat ik het toch ook maar eens moet gaan doen op mijn priest. Heb ook de orginele quest om deze reden nog steeds niet gedelete.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:33

Maduth

Probeersel

hulkie schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 10:33:
Vanavond maar weer eens verder met SoH rep grinden, wat is dat ONTZETTEND saai zeg! Al het geld dat ik verdien met questen gaat rechtstreeks naar de Relics, helaas moet ik nog 22k voor ik eindelijk exhalted ben. En dat allemaal voor 3 mp/5 en 6 healing ofzo. Achja, gaat meer om het idee dat een goed item de beste enchant verdiend.
/agree

Ben nu met me tweede char bezig voor deze rep (koop geen relics, veel te duur bij mij op de server). Maar wat dacht je van elke avond ook nog een HC run (HoStones en HoLighting)? Relics en ondertussen rep voor een andere group? Win Win lijkt mij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Kapoen schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 10:15:
Voor de rest lukt het wel goed om mijn pet in leven te houden, maar ja ik speel als BM hunter en mijn pets krijgen een hoop healing :) En ja ik doe fatsoenlijke dps, zeker in PuGs doe ik het beter dan andere 'cookie cutter/fotm' klasses/builds.
Gister 7 runs ToC normal gedaan, snap nu dus waar het fout ging. Tankers die het niet snappen bleven doodleuk in die groene zut zitten of zien die whirlwind niet en healers hadden weinig kijk op mijn pet. Nu wat actiever heen en terug sturen en gaat stuk makkelijker.

Ik wil die trinket uit normal, van de vrouw. En gewoon 7x die gast krijgen (die ook echt 10x makkelijker is dan die vrouw, omdraaien wanneer hij die aoe doet, hammer is beetje timen en geluk). Polearm ga ik wel met die champion's seal's doen, zoveel stats verschil had die afaik niet, eerst die bow nog uit ToC HC :P (die is wel ilvl213).

Ben nu nog wel SV, maar heb twijfel toch weer terug te gaan naar MM. BM spec heb ik enkel voor solo, krijg je inderdaad veel meer healing naar je pet (125% dacht ik). Maar als je lnl proc't en je gooit er een goeie rotatie tegenaan vliegt de dps om je oren, alleen ben ik niet zo'n proc fan, te vaak heb ik lnl als mob bijna dood is.

Klopt het trouwens dat de allies kompleet andere look hebben op bv valorous gear? Kwam een human hunter tegen met mijn gevoel dezelfde gear maar zag er echt 10x anders uit.

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 31-08-2009 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 27-05 10:40
Afgelopen vrijdag mijn laatste iLvl 187 item omgeruild voor een iLvl 200 (De ring uit HoL normal voor de Naxx 10 ring van Grobulous).

Zondagavond mijn eerste stappen gezet in Naxx25.
Viel me wel op dat tegenwoordig in Naxx25 ook emblems of Conquest droppen, net als in Naxx10.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

hulkie schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 10:33:
Goede morgen allemaal,

Dit weekend weer geen wow aangeraakt. Was gister te laat thuis voor de raid, eigenlijk wel jammer, had best zin om me stuk te bijten in Thorim hardmode. Aan de combatlogs te zien is dat uiteindelijk niet gelukt… Vanavond maar weer eens verder met SoH rep grinden, wat is dat ONTZETTEND saai zeg! Al het geld dat ik verdien met questen gaat rechtstreeks naar de Relics, helaas moet ik nog 22k voor ik eindelijk exhalted ben. En dat allemaal voor 3 mp/5 en 6 healing ofzo. Achja, gaat meer om het idee dat een goed item de beste enchant verdiend.
Lol, join the club. Ik moet zeggen dat ik het niet echt saai vind om de rep te grinden. De dailies zijn best leuk. Alleen die daily met die wolf is irritant aangezien dat beest eerst een half uur over het veld zitte te crossen.

Ach, ik moet nog 'maar' 11000 rep punten. Ik heb nog 10 artifacts in stock en de guildbank heeft er nog 14 liggen minimaal. Samen met de rep wat ik van de dailies krijg op een dag heb ik zeker 2000 rep punten erbij. Als ik dan nog wat op AH weet te vendoren en het daily geld erbij tel kan ik nog iets van 300 relics te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
SinergyX schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 10:42:
[...]

Gister 7 runs ToC normal gedaan, snap nu dus waar het fout ging. Tankers die het niet snappen bleven doodleuk in die groene zut zitten of zien die whirlwind niet en healers hadden weinig kijk op mijn pet. Nu wat actiever heen en terug sturen en gaat stuk makkelijker.

Ik wil die trinket uit normal, van de vrouw. En gewoon 7x die gast krijgen (die ook echt 10x makkelijker is dan die vrouw, omdraaien wanneer hij die aoe doet, hammer is beetje timen en geluk). Polearm ga ik wel met die champion's seal's doen, zoveel stats verschil had die afaik niet, eerst die bow nog uit ToC HC :P (die is wel ilvl213).

Ben nu nog wel SV, maar heb twijfel toch weer terug te gaan naar MM. BM spec heb ik enkel voor solo, krijg je inderdaad veel meer healing naar je pet (125% dacht ik). Maar als je lnl proc't en je gooit er een goeie rotatie tegenaan vliegt de dps om je oren, alleen ben ik niet zo'n proc fan, te vaak heb ik lnl als mob bijna dood is.

Klopt het trouwens dat de allies kompleet andere look hebben op bv valorous gear? Kwam een human hunter tegen met mijn gevoel dezelfde gear maar zag er echt 10x anders uit.
Pet op passive zetten helpt inderdaad, dat doe ik ook bij die mounted boss in UP. In ToC hc dropped geen bow maar een gun (en die is zelfs level 219). Ik zou de champion seals sparen en voor de stave uit VH hc gaan.

En qua gear looks: alleen tier 9 heeft andere looks voor horde en alliance, al de rest blijft gelijk volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Maduth: Opzich is een heroic doen inderdaad leuker dan questen of mobs killen. Helemaal op mijn holy/disc priest. Andere facties heb ik eigenlijk niet nodig. Ulduar hardmodes en TotC zijn de enige plekken waar ik updates kan halen en alle facties zitten op revered of exhalted.

Ik vind de emblems bij ons ook erg duur. Soms kan ik er wat kopen voor 1g per stuk, dat is dan ‘goedkoop’. Ik zit eraan te denken om zo snel mogelijk mijn rogue die kant op te schoppen, ga ik daarmee wel grinden voor experience en relics.

Zie trouwens net dat mn guildje Freya + 1 heeft gedaan terwijl dat oorspronkelijk helemaal niet de bedoeling was, toch weer een soort van hardmode erbij :)

Ik ga denk ik mijn disc spec omruilen voor shadow, mijn main healing is toch holy. En in mijn holy build heb ik sindskort geen 0,5 kortere GH en Smite zitten omdat ik beide toch amper gebruik in raids…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12:03
Van het weekend VoA25 gedaan, samen met m'n broertje en een ander guildie.
In totaal maat 1 wipe gehad, omdat het grootste deel van de raid niet echt doorhad dat er al een minion overcharged was.. :-/
Daarna een nieuwe kans, en die ging een stuk beter!! 2 shammies in de raid, en 2 loot voor shammies!!
en gewoon mijn geluksdag gehad: allebei gewonnen!! 1 voor pvp, dus die gebruik ik niet echt, en ik weet ook niet echt meer welke het was.. De gloves: Conqueror's Worldbreaker Gloves zijn wel een verbetering op de naxx10-gloves die ik eerst had!
Alleen nu ff snel een 2e van de set ergens vandaan roven, dan heb ik de set-bonus: '(2) Set: The periodic damage dealt by your Flame Shock can now be critical strikes' erbij!

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 270238

Tijd voor een update weer :D. Zoals ik een tijdje geleden al meldde ben ik gemigrate naar Haomarush, om een guild te joinen van een oud-guildmate aan Alliance side. Voordat ik gemigrate was, had hij lopen roepen hoe zo'n geweldige speler ik al niet was... En dus had iedereen hoge verwachtingen. Vindt het persoonlijk niet zo geweldig als je zo een guild binnenkomt, want elke fout die je dan maakt, krijg je wel een reactie op. :(

Tevens kwam het probleem ook naar boven dat de huidige 2 hunters die de guild had, mij als een bedreigingen gingen zien. Kan je zeggen dat het sfeertje niet geweldig was :/ Gelukkig kennen ze me nu 1,5 week en begint iedereen relaxter te zijn. Alleen lopen mensen nu te klagen over de andere hunters. Probleem is namelijk 1 van de hunters heeft bijna exact dezelfde gear. (ook wapen etc) Nu komt het probleem.

http://www.worldoflogs.co...kI1wKAmkf/sum/damageDone/

Dit is van onze 25 man raid in colloseum. Prochaos is de andere hunter. Nu heb ik hem al met wat dingen geholpen zoals gems/enchanting. En het ging zelfs een tijdje goed qua dps, maar hij lijkt weer terug te vallen in zijn oude patroon.

Maar dit lijkt mij dus op puur slacken. Want een orc met dezelfde gear zo'n beetje vs een bloodelf, moet sowieso qua racials al meer output kunnen leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik heb zelf de Wraith Spear, van naxx10 dacht ik, was weer iets beter dan de VH HC versie. Inderdaad een gun, was even in de war :P Maar verschil is dan best groot tussen een 219 en 223 gun, die naxx25 gun haalt 176.3 dps, die ToC HC versie 'maar' 147.3. Terwijl de nerubian uit naxx10, ilvl 213 maar 6 dps lager zit op 141.6. (allemaal 2.9 of 3 attackspeed).

Blijft gewoon jammer dat er gewoon geen bow meer te vinden is, buiten ulduar10/25 en PvP Furious Gladiator's (welke dan ook nog de beste en hoogste dps heeft), maar 1850 rating haal ik dus nooit van me leven (of zelfs 2350). En zie mezelf nog niet echt ToC10/25 gaan doen. (niveau ulduar neem ik aan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Laatst online: 24-03 13:45

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Anoniem: 270238 schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 11:05:
Tijd voor een update weer :D. Zoals ik een tijdje geleden al meldde ben ik gemigrate naar Haomarush, om een guild te joinen van een oud-guildmate aan Alliance side. Voordat ik gemigrate was, had hij lopen roepen hoe zo'n geweldige speler ik al niet was... En dus had iedereen hoge verwachtingen. Vindt het persoonlijk niet zo geweldig als je zo een guild binnenkomt, want elke fout die je dan maakt, krijg je wel een reactie op. :(

Tevens kwam het probleem ook naar boven dat de huidige 2 hunters die de guild had, mij als een bedreigingen gingen zien. Kan je zeggen dat het sfeertje niet geweldig was :/ Gelukkig kennen ze me nu 1,5 week en begint iedereen relaxter te zijn. Alleen lopen mensen nu te klagen over de andere hunters. Probleem is namelijk 1 van de hunters heeft bijna exact dezelfde gear. (ook wapen etc) Nu komt het probleem.

http://www.worldoflogs.co...kI1wKAmkf/sum/damageDone/

Dit is van onze 25 man raid in colloseum. Prochaos is de andere hunter. Nu heb ik hem al met wat dingen geholpen zoals gems/enchanting. En het ging zelfs een tijdje goed qua dps, maar hij lijkt weer terug te vallen in zijn oude patroon.

Maar dit lijkt mij dus op puur slacken. Want een orc met dezelfde gear zo'n beetje vs een bloodelf, moet sowieso qua racials al meer output kunnen leveren.
Wat hij ook doet hij doet consequent minder DPS dan jou. Dat kan in principe maar een ding betekenen. Zeker bij vrijwel identieke gear. Of een speler die gewoon niet weet wat hij doet. Of eentje die het wel weet maar niet doet.

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Auredium schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 10:50:
[...]

Lol, join the club. Ik moet zeggen dat ik het niet echt saai vind om de rep te grinden. De dailies zijn best leuk. Alleen die daily met die wolf is irritant aangezien dat beest eerst een half uur over het veld zitte te crossen.
Cimbineer deze quest met de quest dat je voor de king 5 ..... worms moet killen.
Win - win situatie, deze quest komt vrij op revered.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Als ik naar mijn combat stats vs. Gluth (http://www.wowmeteronline...etail/190662875#damageout) kijk valt mij iets op: mijn pet mist een aantal keer, terwijl ik volgens mij Hitcapped ben (door Heroic presence als Draenei). Werkt deze niet op mijn pet soms?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

sabriel schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 11:49:
[...]

Cimbineer deze quest met de quest dat je voor de king 5 ..... worms moet killen.
Win - win situatie, deze quest komt vrij op revered.
Ik doe sowieso all quest in een enkele keer, ga ik niet moeilijk over doen.
Ik moet zeggen dat ik die met de Wyvrn nog het stoerste om te doen.

Mwa, vanaaf als ik tijd heb zal ik proberen SoH weer door te questen. Nog even en ik heb alle outland recipes trouwens. Northrend is een questy van dailies maar dat zijn er nog zo veeeeeel. Ik zal rond de 150 recipes hebben in totaal met alle Outland en Northrend recipes erbij. Moet...160...halen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

_Peter2_ schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 11:52:
Als ik naar mijn combat stats vs. Gluth (http://www.wowmeteronline...etail/190662875#damageout) kijk valt mij iets op: mijn pet mist een aantal keer, terwijl ik volgens mij Hitcapped ben (door Heroic presence als Draenei). Werkt deze niet op mijn pet soms?
Heroic presence weet ik niet, maar in ieder geval neemt je pet geen hit van je over die je uit talents krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Weet trouwens iemand waar je die uberrare deviant delight kunt halen als recept. Is dat soms een zeer zeldzame drop ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Auredium schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 12:50:
Weet trouwens iemand waar je die uberrare deviant delight kunt halen als recept. Is dat soms een zeer zeldzame drop ofzo?
Ja, je moet daarvoor gaan farmen in The Barrens. Iedere mob in The Barrens kan hem droppen en je kans daarbij is 1% of minder. Ik denk dat je sneller klaar bent door gold te gaan farmen en dan de recipe van de AH af te plukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Anoniem: 63072 schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 12:43:
[...]

Heroic presence weet ik niet, maar in ieder geval neemt je pet geen hit van je over die je uit talents krijgt.
Focussed aim zou vanaf patch 3.1 ook moeten werken voor pets.
Maar ik heb geen focussed aim, ik zit echter wel op 236 HR (= +7% chance) met Heroic Precense kom ik dan oo 8%. Die buff gekdt voor heel je party dus zou ook op mijn pet moeten werken.

Ik snap dus niet dat mijn pet kan missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10:19

Wootlock

Evilution

Zo na een vakantie van 5 weken ook weer een reply van mij :)

Wat is er gebeurd ? vrij weinig :) 1 week vakantie en de rest beetje raiden enzo, Ulduar10 tot yoggie en Ulduar25 zitten we aan Mimiron (rest van de keepers down) en de nieuwe ToC hebben we alles down zowel 10 als 25.
Wat mij opviel is dat het gewoon erg makkelijk is zeker voor een nieuwe Tier instance, hoop dat de hardmodes interresanter worden.
Alleen het gevecht met de faction champions is erg tof, gevecht duurt al snel 10min en is een echte overlevingsbattle. Heerlijk !
Twins ook wel leuk maar erg makkelijk (leuke buff animatie overigens)
Ook een OS25 pug gejoined met als doel die imba SP trinket te krijgen als drop (kom niet op de naam >.>) en hij dropte maar ik werd outrolled :'(.
Whisper ik die gast die hem gewonnen had of ik hem eventueel kon kopen, hij stond open voor een bod dus ik bood 2k gold en was een trinket rijker (geen slecht bod dacht ik zelf, BiS trinket voor me lockje op de drop uit ulduar na).
Lock heeft nu full T8, en de T9 gloves ilvl245 :)

Voor de rest verder op me rogue gegaan (muti specced) en dat is toch ook wel leuk om mobs erg snel te slopen en dan te vanishen :D deze staat op nu op 61.
Hopelijk wordt ICC een uitdaging straks, want alle content is best wel lol te noemen.

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Laatst online: 19-05 13:19
Rakkerzero schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 12:59:
[...]

Ja, je moet daarvoor gaan farmen in The Barrens. Iedere mob in The Barrens kan hem droppen en je kans daarbij is 1% of minder. Ik denk dat je sneller klaar bent door gold te gaan farmen en dan de recipe van de AH af te plukken.
Hmm, nu dacht ik al dat ie wel e.e.a. aan gold waard zou kunnen zijn (gezien hetgeen er uit komt voor ong. 80G per stack op mijn server gaat). Was 'gewoon' een drop tijdens het levellen van m'n priest die ik heb doorgespeeld naar m'n warrior die cooking gelevelled heeft. Hoeveel brengt 't recipe eigenlijk op? Kan 't nu niet zo snel nakijken (vervelend, werk ;)).

Moet er nog wel achter komen hoe ik 't snelst aan die deviate fish kan komen.. Ik zou vast wel weer uuuuuren moeten vissen d'r voor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

garagaholic schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 13:22:
[...]

Moet er nog wel achter komen hoe ik 't snelst aan die deviate fish kan komen.. Ik zou vast wel weer uuuuuren moeten vissen d'r voor :D
Nee hoor, gewoon farmen in Zul'Farrak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:32

chromeeh

the Gnome

Zo vakantie achter de rug :)

Afgelopen weekend lekker lopen questen op m'n mage.
Zo'n anderhalf level opgeschoten, vanavond eens de 79 aan tikken :)
Ik heb veel geleveled door alleen maar instances te doen, daarom ben ik zaterdag begonnen in Howling Fjord om daar eens alle quests af te ronden....
Easy xp en met flyer is het echt pewpew questen, ben nu bezig in Dragon Blight, tegen de tijd dat ik daar klaar ben heb ik nog zat zones over om lekker te cashen als ik 80 ben :D

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
garagaholic schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 13:22:
Hoeveel brengt 't recipe eigenlijk op? Kan 't nu niet zo snel nakijken (vervelend, werk ;)).
Hangt af van de server, maar volgens wowhead kan dit variëren van 800 gold tot 5k gold. Dikke bussiness iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Rakkerzero schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 12:59:
[...]

Das een erg lage droprate. Dan liever een paar 100 Gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonDjo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23-04 10:23
Ik heb nu 450 skinning en de beste goudverdiener daarmee is de Arctic fur als ik me niet vergis, enig idee om de droprate te verhogen van de arctic fur of plekken welke beesten de beste droprate geven.

ja het is zielig om met arctic fur goud te verdienen, maar ik wil de epic flying mount kunnen betalen, zit ook wel te questen maarja dat schiet ook niet altijd op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

DonDjo schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 14:12:
ja het is zielig om met arctic fur goud te verdienen, maar ik wil de epic flying mount kunnen betalen, zit ook wel te questen maarja dat schiet ook niet altijd op
Dan zou ik toch vooral maar wat meer gaan questen en wat minder Arctic Fur gaan verkopen. Tenzij de prijzen op jouw server veel beter zijn dan op de onze verdien je hooguit 50g per stuk aan die furs. Bij die droprate kun je beter gaan questen, krijg je meer goud voor. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

In Zul'drak heb je ergens zo'n quest waar je steeds flesjes moet halen in stellingen, daarbuiten zitten bergen spiders en bats, daar farm ik altijd. Meestal enkel om mijn pets te trainen, maar pak er toch flink wat mee :)

Maar als ik de andere gathering professions bekijk, zit je met mining 10x beter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Rakkerzero schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 13:46:
[...]

Hangt af van de server, maar volgens wowhead kan dit variëren van 800 gold tot 5k gold. Dikke bussiness iig :)
Eek! Zoveel? Ik heb ooit met een maatje 2x dat recept gekocht op de Horde AH en vervolgens via de neutral AH doorgesluist naar mijn gnome rogue. Kostprijs: 2x 80g. Dit moet ergens in het BC tijdperk geweest zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonDjo
NMe schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 14:20:
[...]

Dan zou ik toch vooral maar wat meer gaan questen en wat minder Arctic Fur gaan verkopen. Tenzij de prijzen op jouw server veel beter zijn dan op de onze verdien je hooguit 50g per stuk aan die furs. Bij die droprate kun je beter gaan questen, krijg je meer goud voor. :/
Bij ons zijn ze rond de 100-120 gold per stuk dus op zich wel redelijke prijs, maar ik ga dan maar is verder met questen kan ik gelijk de achievements proberen binnen te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonDjo
SinergyX schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 14:36:
In Zul'drak heb je ergens zo'n quest waar je steeds flesjes moet halen in stellingen, daarbuiten zitten bergen spiders en bats, daar farm ik altijd. Meestal enkel om mijn pets te trainen, maar pak er toch flink wat mee :)

Maar als ik de andere gathering professions bekijk, zit je met mining 10x beter :P
Ok thx :)

toevallig coordinaten?? en mijn alt is mining dus niet echt veel zin om beide mining te laten doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ergens tussen Argent stand en temple of Sseratus, daar zit heel stuk vol met die mobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Laatst online: 19-05 13:19
Als ik met skinning ga farmen, farm ik meestal op Nerubian Chitin. Hogere droprate en verkoopt ook lekker :). Wordt overigens ook in Zul'Drak gedaan, bij het neergestorte necropolis in het (zuid)oosten als ik 't me goed herinner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik moet nieuwe gametime kopen, dus inloggen op mijn battlenet account, als ik dat via deze site doe, https://eu.battle.net/log...ement%2Findex.xml&app=bam krijg ik steeds een "oops" murlock in beeld... meer mensen problemen met het inloggen op hun battle net account?

https://eu.battle.net/log...ccount%2F&app=wam&rhtml=y werkt ook niet. Als ik wil inloggen in WoW zegt ie wel dat me gametime op is...

[ Voor 22% gewijzigd door MrVegeta op 31-08-2009 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
MrVegeta schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 17:14:
Ik moet nieuwe gametime kopen, dus inloggen op mijn battlenet account, als ik dat via deze site doe, https://eu.battle.net/log...ement%2Findex.xml&app=bam krijg ik steeds een "oops" murlock in beeld... meer mensen problemen met het inloggen op hun battle net account?

https://eu.battle.net/log...ccount%2F&app=wam&rhtml=y werkt ook niet. Als ik wil inloggen in WoW zegt ie wel dat me gametime op is...
je kan toch ook gewoon via wow-europe inlogen bij account managment ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Kom je op hetzelfde uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Ik had gisteer inlog problemen met WoW, hij bleef tijdens het process hangen. Toen ik bij account management inlogde ging het weer. Ik denk dat Blizz misschien wat probleempjes heeft met hun accountservers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Kunnen jullie wel op de account management komen via de 2 links die ik hier boven poste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:32

chromeeh

the Gnome

Gister hoorde ik een aantal mensen ook klagen dat ze problemen hadden met inloggen in de game zelf...
Wellicht ging dat samen met de belachelijke lag gister (Nordrassil) en 2x World Server down.

Het kan ook liggen aan de conversie van WoW account --> B.net account... We gaan het zien :)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Nvm.

[ Voor 98% gewijzigd door MrVegeta op 31-08-2009 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
We sluiten dit deel af met een stripje :P

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/8wjkuDdUNclD9OgLndDUACKs/full.gif

Klik op het stripje voor het nieuwe deel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
^ wat hij zegt.
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.