Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Haha, ik schrok alRakkerzero schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 10:52:
[...]
Ja, ik wist niet wat Mongoose nu precies deedIs min of meer een impulsieve aankoop. Nu zit er die +65 attack power enchant op.
Waar ik eerst zo blij was met m'n level 60 guild, is er nu bijna niemand meer active. Ik hoop dat het de bekende zomer-dip is.
Tegenwoordig bestaat mijn speeltijd eigenlijk alleen nog maar uit AHen (14k gold op mn level 60 char) en daarnaast een beetje pvp (instances kom je nooit meer in

[ Voor 37% gewijzigd door addictive op 27-08-2009 10:57 ]
European fans of the World of Warcraft Trading Card Game are in luck as the Darkmoon Faire will be visiting Amsterdam this September.
The event will be taking place at Westergasfabriek between September 12th and 13th. Tickets are free so if you're in Amsterdam that weekend, you might want to pop along.
[ Voor 32% gewijzigd door UdiBenLudi op 27-08-2009 10:56 ]
ooh, wat nerdy (en stiekem wel heel erg gaaf!)UdiBenLudi schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 10:56:
Voor de liefhebbers van wow.com geplukt
European fans of the World of Warcraft Trading Card Game are in luck as the Darkmoon Faire will be visiting Amsterdam this September.
The event will be taking place at Westergasfabriek between September 12th and 13th. Tickets are free so if you're in Amsterdam that weekend, you might want to pop along.
Bron: http://www.wow.com/2009/0...-amsterdam-darkmoon-faireEuropean fans of the World of Warcraft Trading Card Game are in luck as the Darkmoon Faire will be visiting Amsterdam this September. Upper Deck, who host the events, are expecting 350 players to attend and are offering a host of prizes, including a goody bag for every attendee as well as raffle with some really epic loot as prizes. The goody bag contains a T-Shirt, regular and exclusive Mini figures, a Death Knight Starter pack, some battleground cards, a demo CD, a common loot card and an entry form for the raffle.
The raffle is where things get interesting. Upper Deck have fifteen prizes up for grabs which have a combined worth of €5000. They are giving away:
One Frostmourne sword Two Collectors Editions of Wrath of the Lich King Five exclusive Wrath of the Lich King mousepads Two complete sets of Minis
Five Spectral Tiger mounts The event will be taking place at Westergasfabriek between September 12th and 13th. Tickets are free so if you're in Amsterdam that weekend, you might want to pop along.
Upper deck link: http://entertainment.uppe...kmoons_city.aspx?aid=5025
Stiekem wil ik wel heel erg gaan nu
[ Voor 55% gewijzigd door addictive op 27-08-2009 11:04 ]
Anoniem: 124693
Gisteren 25 en 10 man trial gedaan - maar zeker 5 keer instancereset, van een boss de loot kwijt .. Ik hoop dat dit maar een incident was ..
Eerste trialees hebben we ook al - dus wat betreft healing schijnt het de juiste kant op te gaan.
Vanavond wordt het dan uld25
Anoniem: 63072
Weet je wat het is. Je hebt de 'hardcore' guilds waar je gewoon aanwezig moet zijn x% anders is het een /gkick. Wat ik van die guilds zie is dat /gkick nauwelijks voor komt. Je hebt de pure casual guilds waarin alles vrijheid blijheid is en het allemaal niets uitmaakt, maar geraid wordt er niet.UdiBenLudi schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 10:29:
[...]
Groot gelijk...
Vind wel een handycap van de blizz calender dat je geen commentaar bij je signup kunt zetten dat je evt later komt of iets dergelijks... Er zijn best omstandigheden dat je niet 100% zeker weet op tijd online te zijn en het zou handiger zijn als je dat van tevoren aan kon geven...
Bij ons in guild ook een groot probleem... Precies 23 signups paar xtra chartered komen er weer een zooi niet opdagen... zucht... zo vergaat het plezier van raiden wel een beetje...
Van alles daar tussen in heb ik tot nu toe slechts 1 keer meegemaakt dat het werkt, maar na bijna 3 jaar viel die guild helaas toch uit elkaar.
Verder lijken de mensen te denken dat als het geen hardcore guild is maar casual raiding dat alles kan. Het schijnt niet door te dringen dat geen minimale aanwezigheid eisen bij raids niet betekent dat je je aanmeld voor een raid maar dan niet hoeft te komen. Ik begrijp ook niet dat mensen bij de guild komen om te raiden (volgens eigen zeggen) en zich vervolgens nog nooit voor een raid hebben aangemeld.
Wij raiden 10 mans, als ik naar de mensen in de guild kijk dan zijn er 17-18 man die zeggen dat ze vooral willen raiden. Een man of 10-12 doet dat ook, meldt zich aan voor raids en is er ook. Alleen die kunnen ze niet altijd, meestal kunnen we het aanvullen met een aantal mensen in de guild die hebben aangegeven dat raiden geen prioriteit heeft, maar als ze tijd hebben willen ze best helpen. Wat ik mis is die 5 man die zegt te raiden maar er nooit is, wat bezielt je om dan te zeggen dat je wil raiden?
Ik ben laatst met een andere guild mee geweest om Yogg-Saron plat te leggen, terwijl wij eerder onze eerste Yogg pogingen deden dan deze guild. Simpelweg omdat er geen raid meer te vormen was.
Haha, komt me bekend voor, we hadden vorige week voor het eerst sinds de opening van Ulduar NIET de shaman goggles, we hebben er voor de gein zelfs een ticket voor aangemaaktIk weet overigens niet wat er aan de hand is met de loot tables maar wij hebben in TotC al 3 weken achter elkaar exact dezelfde loot en in Ulduar idem dito. Same Shit Different Week. Is wel klote omdat mensen nog wel upgrades hebben in Ulduar maar als er elke keer hetzelfde dropped, en ge-de'ed wordt, schiet het niet echt op
Maandagavond voor het laatst mijn pc aangeraakt, op mijn pala en mijn priest daily AN gedaan voor de emblems, daarna meteen offline gegaan. Vanavond weer lekker raiden, ben erg benieuwd naar de 4de baas in TotC! Verder staat deze week Thorim hardmode op de agenda. Als we die neer kunnen leggen halen we 3 weken op rij een nieuwe hardmode, en halen we onze targets van deze maand, zou wel tof zijn!
Ik ben op mijn priest bezig om de Sons of Hodir rep bij elkaar te sprokkelen, wat een drama is dat! Ik heb nog nooit dailys gedaan, maar nu moet ik er aan. Ben namelijk hartstikke blut na mn 4de epic flyer + coldweather flying aan te hebben geschaft. De quest waar je met Hodir’s spear die drakes moet bedwingen is echt een killer, je wil niet weten hoe vaak ik daarbij ben neergestort!
Hij is zooo simpel kerelhulkie schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 11:41:
[...]
Haha, komt me bekend voor, we hadden vorige week voor het eerst sinds de opening van Ulduar NIET de shaman goggles, we hebben er voor de gein zelfs een ticket voor aangemaakt
Maandagavond voor het laatst mijn pc aangeraakt, op mijn pala en mijn priest daily AN gedaan voor de emblems, daarna meteen offline gegaan. Vanavond weer lekker raiden, ben erg benieuwd naar de 4de baas in TotC! Verder staat deze week Thorim hardmode op de agenda. Als we die neer kunnen leggen halen we 3 weken op rij een nieuwe hardmode, en halen we onze targets van deze maand, zou wel tof zijn!
Ik ben op mijn priest bezig om de Sons of Hodir rep bij elkaar te sprokkelen, wat een drama is dat! Ik heb nog nooit dailys gedaan, maar nu moet ik er aan. Ben namelijk hartstikke blut na mn 4de epic flyer + coldweather flying aan te hebben geschaft. De quest waar je met Hodir’s spear die drakes moet bedwingen is echt een killer, je wil niet weten hoe vaak ik daarbij ben neergestort!
Ga als volgt te werk.
Zorg eerst dat je grip op 100 zit.
Daarna wissel je de standaard attack af met grip, dus omstebeurt. Als hij je gaat krabben of bijten dan doe je dodge en direct daarna ram je die speer door z'n aars. Hence repeat.. en je hebt hem zo neer. Ik haal hem nu elke keer en hou meestal nog echt VEEL hp over.. zeker boven de 70% ( op een bar van 22k hp )
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Heb ook nog wat relics geinvesteerd om op exalted te belanden
D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh
Dat was voor mij net de quest die ik deed. Erg makkelijk en snel.SpoTs schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 11:47:
[...]
Hij is zooo simpel kerel
Ga als volgt te werk.
Zorg eerst dat je grip op 100 zit.
Daarna wissel je de standaard attack af met grip, dus omstebeurt. Als hij je gaat krabben of bijten dan doe je dodge en direct daarna ram je die speer door z'n aars. Hence repeat.. en je hebt hem zo neer. Ik haal hem nu elke keer en hou meestal nog echt VEEL hp over.. zeker boven de 70% ( op een bar van 22k hp )
Gewoon grip boven de 50 houden en dodge doen wanneer het claw doet, daarna die special attack (4 geloof ik) verder gewoon grip en normale attack doen.
Als je de feeling krijgt kan je die special wat vaker doen, met het risico dat je geraakt wordt.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Hahah,hulkie schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 11:41:
[...]
Haha, komt me bekend voor, we hadden vorige week voor het eerst sinds de opening van Ulduar NIET de shaman goggles, we hebben er voor de gein zelfs een ticket voor aangemaakt
Ik herken mijn wow situatie in die van jou. Ik moet ook rep grinden op mijn priest met de sons of Hodir, idd wat een drama. Mijn financien in WoW zien er ook alles behalve florisant uit
Fools you are... who say you like to learn from your mistakes... I prefer to learn from the mistakes of others, and avoid the cost of my own. "Otto von Bismarck"
Met shadowspec liggen de mobs zo zand te happen hoor. Misschien verkeerde build?KingTenteehje schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 12:20:
[...]
Hahah,
Ik herken mijn wow situatie in die van jou. Ik moet ook rep grinden op mijn priest met de sons of Hodir, idd wat een drama. Mijn financien in WoW zien er ook alles behalve florisant uitheb op mijn main, priest, ook dual spec om het questen wat makkelijker te maken alleen zoek ik het de laatste tijd gewoon echt niet om in de avond tijd vrij te maken om te questen. Ik doe altijd wel de daily cooking en fishing en de andere dailies kan ik me de laatste tijd echt niet toe zetten. Speel liever op mijn warrior, inmiddels level 77. Op de een of andere manier lijken questen ook sneller te gaan met een melee class dan caster, nou ja shadow specced priest dan
. Eerst deed ik alle questen met mijn main spec, holy, maar dat was niet bevordelijk voor mijn geduld. Je gaat zowat niet dood alleen mobs killen duurt mij net wat te lang
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Zo daily's zijn idd vrij irritant om te doen en zeker Son's of Hodir, ben daar gewoon helemaal mee gestopt en ben gewoon alle achievement quests aan het halen in Northrend om toch aan mijn gold te komen voor de Epic flying skill (heb al wel een epic mount uit de oracles ei) zit ondertussen aan 2600 gold en heb nog totaal van 300 gold op de AH dus komt langzaam...KingTenteehje schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 12:20:
[...]
Hahah,
Ik herken mijn wow situatie in die van jou. Ik moet ook rep grinden op mijn priest met de sons of Hodir, idd wat een drama. Mijn financien in WoW zien er ook alles behalve florisant uitheb op mijn main, priest, ook dual spec om het questen wat makkelijker te maken alleen zoek ik het de laatste tijd gewoon echt niet om in de avond tijd vrij te maken om te questen. Ik doe altijd wel de daily cooking en fishing en de andere dailies kan ik me de laatste tijd echt niet toe zetten. Speel liever op mijn warrior, inmiddels level 77. Op de een of andere manier lijken questen ook sneller te gaan met een melee class dan caster, nou ja shadow specced priest dan
. Eerst deed ik alle questen met mijn main spec, holy, maar dat was niet bevordelijk voor mijn geduld. Je gaat zowat niet dood alleen mobs killen duurt mij net wat te lang
Kan ondertussen Arctic Fur skinnen eindelijk ben gister ermee begonnen om even m'n skinning tot boven de 400 te brengen, maar die leveren wel een leuk zakcentje op als je die krijgt
De mobs liggen met mijn wel redelijk snel en ik denk ook wel dat het sneller kan. Moet alleen even de "barbapapa" spec die ik in elkaar gebouwd heb in een paar minuten, ja had haast moest snel respeccenSpoTs schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 12:24:
[...]
Met shadowspec liggen de mobs zo zand te happen hoor. Misschien verkeerde build?
Fools you are... who say you like to learn from your mistakes... I prefer to learn from the mistakes of others, and avoid the cost of my own. "Otto von Bismarck"
Ik heb nog 50 relics of Ulduar en de dailies leveren mij alleen al 1000 rep op.
Maar goed, ik moet dan nog 21000 rep
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
50 relics zijn zelfs 1250 repAuredium schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 13:07:
Ik vond Sons of Hodir eigenlijk wel leuk om te doen qua Dailies. Ik lig inmiddels op Revered (een human harkt nu eenmaal meer rep binnen per quest) maar het ligt dood in het water sinds de dungeons die ik aan het doen ben. Nu ik de Northrend Dungeun achievement heb zal ik maar weer eens sons of Hodir gaan doen.
Ik heb nog 50 relics of Ulduar en de dailies leveren mij alleen al 1000 rep op.
Maar goed, ik moet dan nog 21000 rep
heb geen 1 quest gedaan bij hodir behalve om hodir vrij te spelen daarna gelijk alles op ah gekocht
80g voor 200 relic's en olee
lol nette deal, dat is 120g minder dan wat er bij ons gevraagd word voor 200 relicsMektheb schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 13:17:
[...]
heb geen 1 quest gedaan bij hodir behalve om hodir vrij te spelen daarna gelijk alles op ah gekocht![]()
80g voor 200 relic's en olee
Denk alleen dat wij verkeerde tacktiek hebben
Faction Champions 08-26 22:12:28 33:11 79,838,709 40,111 25 Success
Ja inderdaad 33 minuten over het gevecht gedaan

Maar ja naast mijn ninja pull verder wel alles ge 1 shot, dus misschien hebben we de meest rare tactiek hij werkt wel
Zoals het nu uit ziet wordt de 10 man echt een makkie, ben zeer benieuw naar 10 hardmode
[ Voor 12% gewijzigd door Teunis op 27-08-2009 13:35 ]
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Anoniem: 228929
In combat: /cast Aspect of the Dragonhawk
Out of combar: /cast Aspect of the Viper.
Is dit mogelijk, of niet?
Het is natuurlijk ook ERG veel moeite om op een knopje te drukken na een gevecht en als je een gevecht in gaat. Sorry hoor.. maar als je geen zin heb om het spel te spelen.. waarom doe je het dan?Anoniem: 228929 schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 14:28:
Ik probeer een Macro te maken voor mijn hunter i.v.m. aspects. Alleen zie ik steeds dat je deze macro's met een toets moet activeren. Maar ik wil eigenlijk dat de macro activeerd op een bepaalde gebeurtenis. Hier is wat ik wil.
want denken is moeilijk soms !!! ( kdding ofc )SpoTs schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 14:29:
[...]
Het is natuurlijk ook ERG veel moeite om op een knopje te drukken na een gevecht en als je een gevecht in gaat. Sorry hoor.. maar als je geen zin heb om het spel te spelen.. waarom doe je het dan?
Ik doe het al handmatig, maar dit zorgt er wel voor dat ik het optimaal gebruik. Tussen alle pulls vergeet ik het nog wel eens.SpoTs schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 14:29:
[...]
Het is natuurlijk ook ERG veel moeite om op een knopje te drukken na een gevecht en als je een gevecht in gaat. Sorry hoor.. maar als je geen zin heb om het spel te spelen.. waarom doe je het dan?
Hoe kan je dat vergeten?, zelfde als met crusaders aura te gaan knokken in een raid dat kan je toch zien ? OoAnoniem: 228929 schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 14:33:
[...]
Ik doe het al handmatig, maar dit zorgt er wel voor dat ik het optimaal gebruik. Tussen alle pulls vergeet ik het nog wel eens.
Anoniem: 228929 schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 14:28:
Ik probeer een Macro te maken voor mijn hunter i.v.m. aspects. Alleen zie ik steeds dat je deze macro's met een toets moet activeren. Maar ik wil eigenlijk dat de macro activeerd op een bepaalde gebeurtenis. Hier is wat ik wil.
1
| /cast [combat] Aspect of the Dragonhawk;Aspect of the Viper |
geen idee of ook werkt
next time -> http://www.wowwiki.com/Making_a_macro
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Hey now, als hij/zij da zo wilt proberen in te stellen dan mag dat toch?Mektheb schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 14:36:
[...]
Hoe kan je dat vergeten?, zelfde als met crusaders aura te gaan knokken in een raid dat kan je toch zien ? Oo
No need to get all personal

[ Voor 5% gewijzigd door Shao Kahn op 27-08-2009 14:48 ]
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/
Meen dat hier wel een add-on voor bestond... Geen idee hoe hij heet helaas... Kijk eens op curse zou ik zeggen...Anoniem: 228929 schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 14:28:
edit:
Hmmm herinner mij nu dat de guildy het had over tracking niet over aspects...
SmartTrack
Smart automatic tracking for hunters with Improved tracking talent. This addon was inspired by "Zug zug huntar" and "AutoTrack" addons. Both generally do the same - auto change your tracking depending on target's type. This addon does it the smart way and allows several options for additional tuning. Whenever you enter combat this addon will check your target's type (if any) and automatically change your tracking accordingly. If you change the target during combat - your tracking will change...
[ Voor 34% gewijzigd door UdiBenLudi op 27-08-2009 14:46 ]
Had ik al gekeken, en kwam nu ook op het volgende stukje:Teunis schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 14:37:
[...]
code:
1 /cast [combat] Aspect of the Dragonhawk;Aspect of the Viper
geen idee of ook werkt
next time -> http://www.wowwiki.com/Making_a_macro
Toch maar wat red bulls drinken tijdens de raid.What scripts can't do
Scripts are very powerful tools that can make complex decisions based on a number of criteria. Because of this power, Blizzard has limited the types of things we're allowed to do with them in order to keep macros and addons from taking actions that should be controlled by the player. I'm starting this section with what you can't do because I don't want you to get your hopes up. While scripts do remain useful for quite a few purposes, you cannot use them to cast spells, use items, change your action bar page or affect your target in any way. You are limited to using the "secure" commands already shown for those tasks.
Iedereen staat vrij om te doen wat hij of zij wilt in het spelShao Kahn schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 14:41:
[...]
Hey now, als hij/zij da zo wilt proberen in te stellen dan mag dat toch?
Maar waar ik mee zit is dat het allemaal zo makkelijk mogelijk moet dat je alleen maar hoeft te lopen en op 1 macro knopje drukken.
Kan me niet voorstellen dat het daardoor uitdagender word.
Ik ben dualspecced resto/elly maar mijn voorkeur gaat uit naar healing.
Nu ben ik vrij veel MP5 aan het sparen, maar waar ligt eigenlijk de grens?
Heb namelijk mijn stats eens vergeleken met een paar andere shammies op de realm en die hebben veel meer SP en minder MP5.
Moet ik me ook op SP gaan focussen of is er een grens waarna je van MP5 naar SP moet gaan?
Wat is eigenlijk de ideale volgorde? (MP5, CRIT, HASTE, SP bedoel ik dan).
SJAAMAN op Aszune.
(Armory light overigens. Kan de big brother niet benaderen achter de proxy van mijn werk
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Er is geen grens.RaDKiLL schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 14:48:
Nog even een resto shaman vraagje.
Ik ben dualspecced resto/elly maar mijn voorkeur gaat uit naar healing.
Nu ben ik vrij veel MP5 aan het sparen, maar waar ligt eigenlijk de grens?
Heb namelijk mijn stats eens vergeleken met een paar andere shammies op de realm en die hebben veel meer SP en minder MP5.
Moet ik me ook op SP gaan focussen of is er een grens waarna je van MP5 naar SP moet gaan?
Wat is eigenlijk de ideale volgorde? (MP5, CRIT, HASTE, SP bedoel ik dan).
SJAAMAN op Aszune.
(Armory light overigens. Kan de big brother niet benaderen achter de proxy van mijn werk)
Het hangt heel erg van je speelstijl uit wat je nodig hebt
Als je veel chain heal cast zal je voorkeur naar MP5 + haste gaan, bij meer LHW ga je voor crit + MP5 (met uiteraard SP op de 3e plek.
Ik heb een balans gevonden van 550Mp5 selfbuffed, 10% haste en 30% crit met 2700SP selfbuffed. Voor mij persoonlijk is crit meer waard dan haste, meer MP5 heb ik niet nodig dus dat is minder dan de rest waard.
Voor mij is het rijtje:
1: sp > crit > haste > mp5
Crit geeft je indirect regen, haste ook want meer casts per minuut = meer crit kansen = meer regen uiteindelijk.
Maar tegelijk is haste ook een veroorzaker van meer mana verbruik, meer casts per minuut is meer mana verbruik per minuut.
Je hebt genoeg MP5 als je aan het einde van het meest mana intensieve gevecht nog een beetje mana over hebt, ik ga uit van 1 chain heal over. Dat is dus ruime 1k mana.
Zolang je altijd mana problemen hebt zal het standaard rijtje zijn:
mp5 > crit > sp > haste
[ Voor 8% gewijzigd door Osxy op 27-08-2009 14:57 ]
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Character voor armory ref: Squidface op Shadowsong
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
De itemization van Ulduar is belabberd, dit is ook de reden dat mijn shaman van Elemental MS naar resto is gegaan, ik had binnen een paar weken namelijk een betere resto gear dan elemental.SnoeiKoei schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 17:02:
Om daarop voort te borduren; hoe gaan ele shammies om met Uld l00t? Bijna alle caster mail die ik zie droppen (iig in Uld10, heb in Uld25 gisteren pas Ignis voor t eerst neer zien gaan) heeft bakken MP5; ik vind dat nou niet bepaald een nuttige stat voor elemental (ik raak op bossfights niet OOM tenzij ik doodga en moet reincarnaten / ge-BR'd word) en vaak geeft mn guild de resto shaman dan ook nog prio op die drops. Ten opzichte van m'n full Naxx25/OS25/VoA25 gear gaat mn spellpower omhoog met Uld10 drops maar hit/crit/haste gaan alleen maar naar beneden lijkt me. Hoe gearen jullie op in Uld10 of kan dat alleen in Uld25?
Character voor armory ref: Squidface op Shadowsong
Elemental staat practisch stil in Ulduar, je bent niet de enige
Waarom zou je geen cloth of leather gear nemen?Osxy schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 18:01:
[...]
De itemization van Ulduar is belabberd, dit is ook de reden dat mijn shaman van Elemental MS naar resto is gegaan, ik had binnen een paar weken namelijk een betere resto gear dan elemental.
Elemental staat practisch stil in Ulduar, je bent niet de enige
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
omdat die keuze niet alleen bij jou ligt, maar ook bij de raid leaders. Die zien dat toch vaak als gear voor clothies/leather dragers. An sich logisch, omdat zij gelimiteerd zijn bij hun gear keuze.NMe schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 18:10:
[...]
Waarom zou je geen cloth of leather gear nemen?
Vaak zit er ook maar 1 elemental shaman in de raid, dus ben je sowieso een ondergeschoven kindje
* addictive raid ook niet meer als elemental
Omdat 9/10 raid leiders en loot masters retarted zijn en dit niet beseffen.NMe schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 18:10:
[...]
Waarom zou je geen cloth of leather gear nemen?
Plus nog het feit dat meeste cloth/leather items spirit hebben en dit wasted stat points voor een shaman zijn

[ Voor 18% gewijzigd door Osxy op 27-08-2009 18:55 ]
Anoniem: 213904
Zie er wel erg naar uit om dit gevecht op hardmode te doen, echt supergaaf zoveel manieren te hebben om je dps en total raid performance te verhogen. Verder is het gevecht op normal mode niet moeilijk. 1 Wipe gehad, mede door slechte pull en mensen die de eerste vortex niet switchen van kleur. Toen de tacs eenmaal duidelijk waren was het easy peasy. Werd op een gegeven moment een snipe-healing fest.
Op welke dag is dat? Want dit is wel gaaf eigenlijk om eens te gaan bezoeken. Ondanks ik geen ervaring heb met de trading card games (al heb ik wel een aantal kaarten liggen).addictive schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 10:58:
[...]
ooh, wat nerdy (en stiekem wel heel erg gaaf!)
[...]
Bron: http://www.wow.com/2009/0...-amsterdam-darkmoon-faire
Upper deck link: http://entertainment.uppe...kmoons_city.aspx?aid=5025
Stiekem wil ik wel heel erg gaan nu
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Rakkerzero schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 21:59:
[...]
Op welke dag is dat? Want dit is wel gaaf eigenlijk om eens te gaan bezoeken. Ondanks ik geen ervaring heb met de trading card games (al heb ik wel een aantal kaarten liggen).
Klinkt als een goed moment voor een GoT-WoW-mini-meetThe event will be taking place at Westergasfabriek between September 12th and 13th.
Ik doe wel mee (onder voorbehoud).addictive schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 23:07:
[...]
[...]
Klinkt als een goed moment voor een GoT-WoW-mini-meet
[ Voor 4% gewijzigd door Zeror op 27-08-2009 23:30 ]
er besta geen addon of macro of wat dan ook die voor jouw van aspect zult veranderen. Wat je ook vind het zal altijd door een actie van de speler gedaan moeten worden.Anoniem: 228929 schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 14:33:
[...]
Ik doe het al handmatig, maar dit zorgt er wel voor dat ik het optimaal gebruik. Tussen alle pulls vergeet ik het nog wel eens.
Blizz heeft lang geleden ervoor gezorgd dat addons of macro's waardoor de speler zelf niks hoef te doen niet meer werken.
normal modes zijn een lacher die je met ogen dicht kan doen. dus heroic mode zal ech nie te moeilijk zijn
klik
trialees doen het goed dus lijkt er op dat deze vezax hc valt (We waren er al dicht bij maar kregen toen een healer attendance probleem)
ow nice hoe krijg je uberhaupt dat wow over 2 monitoren word verdeeld? daar ben ik opzich wel benieuwd naarPaprika schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 04:33:
Zijn er misschien tweakers die WoW met SoftTH of gelijke software spelen (3 monitors)? Ik speel opzich al jaren met 2 (dan krijg je een interface zoals dit: klik), maar ik wil dus dit met 3 monitoren doen (met 2 monitoren zit je char precies in 't midden en zie je dus niks door de randen van je schermen).
klik
Vanaaf weer dailies harvesten voor Sons of Hodir en dan zal ik wel de 8000 aan weten te tikken.
Met een beetje mazzel weet ik ook de 4k grens vandaag aan te tikken qua gold. Epic Flying, here I come.
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
dit is erg nice, eigenlijk nooit bij stilgestaan.Paprika schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 04:33:
Zijn er misschien tweakers die WoW met SoftTH of gelijke software spelen (3 monitors)? Ik speel opzich al jaren met 2 (dan krijg je een interface zoals dit: klik), maar ik wil dus dit met 3 monitoren doen (met 2 monitoren zit je char precies in 't midden en zie je dus niks door de randen van je schermen).
klik
Maar een gamefield en daarnaast je map met quests, super!
Heb je dat gedaan met die SoftTH?
Heb je nog speciale addons ervoor moeten installeren of andere fratsen moeten uithalen?
Defineer sloot geld ? Als ik namelijk deticated even voor geld ga haal ik, ongeveer 6k op per avond ( is wel ongelovelijk saai en je staat letterlijk een x aantaal uur uit je neus te vreten ) maar okay bovendien zoals altijd it costs money to make moneyAuredium schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 09:27:
Meh, gisteren niet veel gedaan. Ik heb een sloot geld verdient zoals gewoonlijk en verder de Sons of Hodir met 6000 rep weten te boosten. 15000 nog te gaan.
Vanaaf weer dailies harvesten voor Sons of Hodir en dan zal ik wel de 8000 aan weten te tikken.
Met een beetje mazzel weet ik ook de 4k grens vandaag aan te tikken qua gold. Epic Flying, here I come.
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Defineer jou tactiek?ShadowBumble schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 09:36:
[...]
Defineer sloot geld ? Als ik namelijk deticated even voor geld ga haal ik, ongeveer 6k op per avond ( is wel ongelovelijk saai en je staat letterlijk een x aantaal uur uit je neus te vreten ) maar okay bovendien zoals altijd it costs money to make money
Oh definieer dan eens per avond, zodat wij ook een indicatie krijgen hoeveel dat per uur is. :-)ShadowBumble schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 09:36:
[...]
Defineer sloot geld ? Als ik namelijk deticated even voor geld ga haal ik, ongeveer 6k op per avond ( is wel ongelovelijk saai en je staat letterlijk een x aantaal uur uit je neus te vreten ) maar okay bovendien zoals altijd it costs money to make money
Time is money friend!
Anoniem: 52038
Ik zat vorige week voor het eerst in ToC (doe Naxx nog niet eens wegens ubercasual).Ik denk niet dat de heroics mode van toc veel voorstellen.
normal modes zijn een lacher die je met ogen dicht kan doen. dus heroic mode zal ech nie te moeilijk zijn
Zat met een guild die een healer nodig hadden dus ik dacht waarom ook niet.
Uiteindelijk wipeten we drie keer in totaal maar ik dacht dat dat normaal was aangezien alles nog "nieuw" is.
Bleek bij het verlaten van de instance dat we HC deden.
Trouwens wel nog een mooie resto belt aan overgehouden.
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
AH
Ga uit van een uurtje of 4 5 dus iets meer als 1k per uuranc schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 09:43:
[...]
Oh definieer dan eens per avond, zodat wij ook een indicatie krijgen hoeveel dat per uur is. :-)
Time is money friend!
Voor mij is een sloot geld een paar 100 gold. maar dat is dan wel terwijl ik andere dingen aan het doen ben en dan zonder questgold meegeteld. Ik ben meer achievement dan geldgericht om eerlijk te zijn.ShadowBumble schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 09:36:
[...]
Die Epic is me gewoon een doorn in het oog, daarom wil ik die ook gewoon hebben.
Ik ga vanaaf ook maar weer eens de achievement proberen te halen voor mijn bare hands skill naar 400 te raisen, die is 399 maar die laatste schijnt nogal moeilijk te zijn.
Dat is dus vrij incidenteel, aangezien dat geen doorgaand product is.ShadowBumble schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 10:02:
[...]
AHals je ermee weet om te gaan kom je een heel end voor neutral AH is erg leuk
Laatse een paar plans ( Ulduar ) opgepikt voor 1500g op AH ( ja was een koopje ) em verkocht voor 9k op Neutral AH.
[...]
Dat is acceptabel, alleen met de aangegeven tactiek kan je dat niet stabiel doortrekken voor langere tijd?Ga uit van een uurtje of 4 5 dus iets meer als 1k per uur
Edit: laatste moest een vraagteken zijn :-)
[ Voor 4% gewijzigd door anc op 28-08-2009 10:10 ]
Gister een ontzettend leuke raid gehad met een beetje een maf einde. We gingen eerst TotC25 in, de eerste twee trys op de faction champs gingen niet helemaal goed. Daarna was het een soepele kill. De twin Valkyres vielen mij een beetje tegen. We hadden 1 try nodig om te ontdekken dat je zwart/wit moet pakken om de AoE spell tegen te gaan. De 2de try ging hij neer terwijl we volgens mij nog niet eens goed wisten wat alle debuffs deden. Als healer is het gevecht in ieder geval niet heel uitdagend. Anyway, vier baasjes neer, dus eindelijk meer dan 45 emblems en mijn eerste 245 item is binnen, de shoulders!
Na een korte break gingen we naar Ulduar, deze week is het objective om Thorim hardmode om te leggen. Om daar te komen moet je eerst wat ander trash neerleggen, het resultaat was allemaal one-shots en dps die deze week weer net iets hoger lijkt te liggen. Omdat we na Hodir nog 15 minuutjes raidtijd over hadden gingen we naar Razorscale terwijl het dkp team en de mensen die loot wilden nog bij Hodir stonden te wachten…
Ook de raidleader van die avond wilde een item, hij vond het lootverdelen blijkbaar een beetje lang duren dus zegt hij op trilo “OK, let’s go!” waarop iemand het Razorscale event start. Gevolg: 6 raiders in de antechamber in plaats van bij Razor, en de teleporters werken dus niet als er een bossfight in progress is. Met slechts 1 tank is dit gevecht dus echt niet te doen, helaas een wipe op 10%, toch nog 18 % eraf weten te knallen met survival skills toen de tank het loodje had gelegd.
Tijdens onze raid werden we gespammed dat Pentaverate een server first op Alagon had. Toch wel stoer, en ook wel knap aangezien ze een stuk minder tijd hebben gehad voor deze kill dan de voormalige nummer 1 guild op de server Aeternus.
Voor de raid nog even TotC heroic gedaan op mijn priest en paladin, heerlijk als dit de daily heroic is! Op mijn paladin eindelijk geluk met de 2hander en de dps boots. Nu is mijn offspec setje een stuk meer waard!
voor rogues zijn zwaarden of axes beter ivm extra swing wat meer dps opleverd dan de extra crit chance.Dreflar schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 10:09:
Vraagje over fist weapons voor welke class zijn deze handig/bruikbaar en waarom zie ik ze zo weinig als loot of AH?
Ik denk dat het voor warriors hetzelfde werkt en shamans weet ik eigenlijk niet.
Ben door dit comment toch wel nieuwsgierig geworden, zie ik dat mijn guildje voor de laatste 3 bosses in totc-10 Europe first kills heeft.
Nu vraag ik me af of er meer guilds zijn met de europe first kill (omdat de site bijvoorbeeld per dag update) , of dat hij toevallig de Dragonblight server als eerste update.
Alleen prot warriors willen 1-handed weapons en die hebben 2 eisen:Proqzor schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 10:26:
[...]
voor rogues zijn zwaarden of axes beter ivm extra swing wat meer dps opleverd dan de extra crit chance.
Ik denk dat het voor warriors hetzelfde werkt en shamans weet ik eigenlijk niet.
-speed 1.5 - 1.7 vanwege heroic strike spam
-defensive stats
Fist weapons voldoen niet aan deze eisen... helaas
Dan hoop ik dat de fist weapons ooit wat "beter" worden want persoonlijk vind ik het er wel dik uitzien die "wolverine achtige klauwen" maargoed dat ben ikpsych schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 10:35:
[...]
Alleen prot warriors willen 1-handed weapons en die hebben 2 eisen:
-defensive stats
mwa ik zie nu ook wel nut voor fist weapons. Voor sustained dps zijn zwaarden beter maar voor burst damage in pvp kunnen fists ook goed zijn. Dan is het verschil tenopzichte van zwaarden een stuk minder.Dreflar schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 10:38:
[...]
Dan hoop ik dat de fist weapons ooit wat "beter" worden want persoonlijk vind ik het er wel dik uitzien die "wolverine achtige klauwen" maargoed dat ben ik
in vanilla WoW had je veel fury warriors die toendertijd voor 2 1 handers gingen. Dit zal nu wel weer anders zijn, zit nog maar net in wotlkpsych schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 10:35:
[...]
Alleen prot warriors willen 1-handed weapons en die hebben 2 eisen:
-defensive stats
[ Voor 31% gewijzigd door Proqzor op 28-08-2009 11:11 ]
Enhancement Shamans kunnen ze wel goed gebruiken geloof ik.Dreflar schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 10:38:
[...]
Dan hoop ik dat de fist weapons ooit wat "beter" worden want persoonlijk vind ik het er wel dik uitzien die "wolverine achtige klauwen" maargoed dat ben ik
Tuurlijk plans waren ook maar een willekeurig voorbeeld hoe je snel het bedrag kan verviervoudigen, maar er zijn verschillende dingen ik kan je wel een lijst geven maar dat verschilt juist per server, wat de economie daar is en waar mensen op focussen.anc schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 10:09:
[...]
Dat is dus vrij incidenteel, aangezien dat geen doorgaand product is.
Meestal hou ik 1 avond per week aan omdat het zo ongelovelijk saai is om te doen de rest van mij tijd breng ik door met mijn lv73 Druid of mijn Lv80 Tank.Dat is acceptabel, alleen met de aangegeven tactiek kan je dat niet stabiel doortrekken voor langere tijd?
Edit: laatste moest een vraagteken zijn :-)
Anoniem: 52038
Je speelt een spel toch voor je plezier?ShadowBumble schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 11:11:
Meestal hou ik 1 avond per week aan omdat het zo ongelovelijk saai is om te doen de rest van mij tijd breng ik door met mijn lv73 Druid of mijn Lv80 Tank.
Nu word het plezier in wow bij mij de laatste tijd zowiezo minder. Zeker omdat ze alweer een nieuwe expension hebben aangekondigd. is eigenlijk alle gear die je nu verzameld zonde van je tijd

spelen om gear te verzamelen moet ook niet het doel zijnSpoTs schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 11:15:
[...]
Je speelt een spel toch voor je plezier?
Nu word het plezier in wow bij mij de laatste tijd zowiezo minder. Zeker omdat ze alweer een nieuwe expension hebben aangekondigd. is eigenlijk alle gear die je nu verzameld zonde van je tijd
En expansions zullen er altijd komen. Dat is bij elk online spel zo
Waarvoor speel je dan? gezelligheid haal ik dan liever in de kroeg.. en 90% op de servers is standaard retardAnoniem: 124693 schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 11:23:
[...]
spelen om gear te verzamelen moet ook niet het doel zijn
En expansions zullen er altijd komen. Dat is bij elk online spel zo
Hoe kan je dat meten dan? De bosses hebben geen losse 'kill' achievement gegeven bij ons, en ik heb persoonlijk ook geen server first meldingen meegekregen van welke guild dan ookhulkie schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 10:34:
Een maatje van me wees me erop dat ze Europe first kill hadden op Twin Valkyres 25, en dat terwijl ze niet echt een progressieve guild zijn.
Ben door dit comment toch wel nieuwsgierig geworden, zie ik dat mijn guildje voor de laatste 3 bosses in totc-10 Europe first kills heeft.
Nu vraag ik me af of er meer guilds zijn met de europe first kill (omdat de site bijvoorbeeld per dag update) , of dat hij toevallig de Dragonblight server als eerste update.
Yes, English can be weird. It can be understood through tough thorough thought, though.
Volgens mij speel je altijd om weer iets nieuws te halen!SpoTs schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 11:23:
[...]
Waarvoor speel je dan? gezelligheid haal ik dan liever in de kroeg.. en 90% op de servers is standaard retard
b.v. Achievements halen kan een leuke bezigheid zijn en uiteraard nieuwe gear is leuk
ben nu mijn professions aan het boosten en heb nu skinning tot boven de 400, had eerst nooit iets aan gedaan en voor die Arctic Fur krijg je nog redelijk wat gold dus waar was ik wel happy mee
90% van de bierzuipers in de kroeg zijn standaard retard imhoSpoTs schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 11:23:
[...]
Waarvoor speel je dan? gezelligheid haal ik dan liever in de kroeg.. en 90% op de servers is standaard retard
Wat voor een nut heeft het om voor pixels in een online spel te spelen ?
Daar is na een tijdje de lol van af en sta je met een gecancelde account en een slecht gevoel je druk te maken omdat je gazillion virtuele spullen door dat cancelen kwijt bent geraakt.
Dat is vanaf een bepaald gear level. Ben je net bezig met raiden is fist/dagger de beste combo voor rogues. Sowieso heeft een CQC build een klein voordeel door de Sinistre Strike glyph (die bevoordeelt specs met hogere crit ratings).Proqzor schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 10:26:
[...]
voor rogues zijn zwaarden of axes beter ivm extra swing wat meer dps opleverd dan de extra crit chance.
Clowns to the left of me, Jokers to the right
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
1) ik hou er van mensen der avond zuur te maken als ze met hun ftw gear geowned worden in PvP als ik ze tegenkom, of als ze me proberen te ganken met ze 2e en het ze niet lukt, en daarna ze lekker corps campe tot ze uitloggen of ze de pc uitdrukken i dont know wil het niet eens weten
2) Achievments, beste wat ze ooit gedaan hebben, ja noobs die het misbruiken het door te zeggen van je hebt full epic en dit en dat nodig voor Ajol Nerub Heroic...Maar tis een leuke bezigheid lekker rep grinden leuke rewards title hier title daar mountje hier mountje daar..
3) Gezellig met vrienden op Skype met ze 5/10e ouwehoeren mekaar helpen instance farmen mountje farmen
4) Lore en Content te zien, en te lachen hoe je de mensen die Pre-TBC speelde er zo tussen uitplukt en de geen die het niet kennen ook zo aan kan wijzen, Amagad lets go BT ( TBC ) Pew pew we are lvl 80 en dan keihard failen op Illidari Council entc
5)Ik hou van een goeie MMO, en aangezien er geen beter aanbod is op deze planeet dan WoW en ik me niet kan verplaatsen in een ramploze button bash rond ren CoD4 of Spring Spring unreal games
Moet je toch wat tot Starcraft 2 / Diablo 3 er zijn
Ben benieuwd hoe de nieuwe expansie eruit gaat zien, maar voorlopig ben ik veel meer benieuwd naar de hardmodes in TotC en natuurlijk de instances die op korte termijn worden toegevoegd
Instances Korte Termijn ?, je bedoeld Icecrown Citadel die nog komt als 5 man 10 man en 25 man ?hulkie schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 11:55:
@ Dutchman!: Bij sites als wowprogress.com worden de rankings van guild bijgehouden. Standaard staat hij ingesteld op T8 content, maar je kunt ook naar de tabbladen voor T9 content voor 10 mans en voor 25 mans.
Ben benieuwd hoe de nieuwe expansie eruit gaat zien, maar voorlopig ben ik veel meer benieuwd naar de hardmodes in TotC en natuurlijk de instances die op korte termijn worden toegevoegd
Je kunt dit in XP heel makkelijk doen met Horizontal Span-mode. Men dacht een tijd lang dat dit op Vista/Windows 7 niet zou kunnen, maar het is behoorlijk makkelijk. Je hebt voor Vista/Windows 7 1 van deze programmas nodig:Gohan-san schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 09:23:
[...]
ow nice hoe krijg je uberhaupt dat wow over 2 monitoren word verdeeld? daar ben ik opzich wel benieuwd naar
http://www.hotkeynet.com/ (gratis voor nog heel wat maanden)
http://www.lavishsoft.com/ (InnerSpace, kost je $36 per jaar of $10 per 90 maanden (heeft nog heel veel andere super opties en als je multiboxed zou ik zeker dit programma nemen omdat het gewoon echt alles kan)
http://www.realtimesoft.com/ultramon/ (Kost $40 geloof ik, maar zal je ook vast op andere manieren aan kunnen komen, ik heb er niet echt mee gespeeld maar ik weet dat 't kan)
http://www.actualtools.com/windowmanager/ (Kost $50 maar heeft niet echt meerwaarde voor WoW, dus dan is InnerSpace veel leuker)
Het eerste dat je moet doen is WoW in windowed mode draaien (liefst maximized), daarna moet je "World of Warcraft\WTF\Config.wtf" aan passen.
In mijn geval (2x 22 inch/1680x1050) gaat 't zo:
SET gxResolution "1680x1050"
verander je in:
SET gxResolution "1680x525" (dit heeft met WoW scaling te maken, anders als je hem uitstrekt naar 2 monitoren dan is de verhouding zo dat al je chars een dwarf lijken, de scaling klopt dus niet).
Mocht je dit op bv 2x 24 inch doen verander je 1920x1200 in 1920x600 etc.
De volgende stap hangt van het gebruikte programma af, mocht je niet multiboxen en InnerSpace heeft niet echt meerwaarde dan is HotKeyNet waarschijnlijk de beste optie omdat het gratis is.
Bij hotkeynet maak je een config file met dit erin:
<Hotkey F12> (F12 kun je gerust veranderen)
<TargetWin "World of Warcraft">
<SetWinSize 3360 1050> (of 3840x1200 etc)
bij InnerSpace is het heel makkelijk als je een beetje het programma leert, je kunt met de Console die je dan in WoW kunt open WindowSize 3360x1050 typen of met de startup command dit automatisch laten doen.
De andere programmas weet ik niet uit mijn hoofd maar het is wel heel makkelijk.
Klopt, het is übah!anc schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 09:32:
dit is erg nice, eigenlijk nooit bij stilgestaan.
Maar een gamefield en daarnaast je map met quests, super!
Zie de rest van mijn postanc schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 09:32:
Heb je dat gedaan met die SoftTH?
In principe gebruik ik nUI, welke een single monitor addon is. Nu heb ik van een vriend zijn eigen addon gekregen welke de schermen automatisch splitst en alle UI stuff standaard links zet waardoor je in principe je normale UI kunt gebruiken en zelf kan bepalen wat je rechts wilt.anc schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 09:32:
Heb je nog speciale addons ervoor moeten installeren of andere fratsen moeten uithalen?
Daar doe je dan met een Addon genaamt MoveAnything (werkt stukken beter dan met addons zelf klooien, omdat deze dual monitor support heeft) alles naar rechts werken wat je daar wilt hebben. In mijn geval dus de combat log, omen, recount, quest log & world map.
Mocht iemand hier nog vragen over hebben... stuur me gerust een DM of reageer maar hier, ik help je graag
Ik kan mij vinden in punt 3 ;-) en 4 ook wel een beetje.. maar dan is het meer nostalgie van.. hmm vroeger liep je hier met 40 man.. maarja.. ben eigenlijk gewoon klaar met wow.. maar bij gebrek aan beter speel ik het nog. Achievements worden aardig ge-abused en tja.. het is vooral meer van hetzelfde. Corpsecampen doe ik niet aan, want dat vind ik ook niet chill als dat bij mij gedaan word.Mektheb schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 11:55:
WoW speel ik om diverse persoonlijk redenen
1) ik hou er van mensen der avond zuur te maken als ze met hun ftw gear geowned worden in PvP als ik ze tegenkom, of als ze me proberen te ganken met ze 2e en het ze niet lukt, en daarna ze lekker corps campe tot ze uitloggen of ze de pc uitdrukken i dont know wil het niet eens weten( en ja dat doen ze ofc terug bij mij maar ik log niet uit ik heb geduld of laat wat mensen komen om te helpen als ik er niet uit kom en heb er ook respect voor als iemand me 1 op 1 zwaaar owned krijg je netjes een ../salute
2) Achievments, beste wat ze ooit gedaan hebben, ja noobs die het misbruiken het door te zeggen van je hebt full epic en dit en dat nodig voor Ajol Nerub Heroic...Maar tis een leuke bezigheid lekker rep grinden leuke rewards title hier title daar mountje hier mountje daar..
3) Gezellig met vrienden op Skype met ze 5/10e ouwehoeren mekaar helpen instance farmen mountje farmen
4) Lore en Content te zien, en te lachen hoe je de mensen die Pre-TBC speelde er zo tussen uitplukt en de geen die het niet kennen ook zo aan kan wijzen, Amagad lets go BT ( TBC ) Pew pew we are lvl 80 en dan keihard failen op Illidari Council entc
5)Ik hou van een goeie MMO, en aangezien er geen beter aanbod is op deze planeet dan WoW en ik me niet kan verplaatsen in een ramploze button bash rond ren CoD4 of Spring Spring unreal games
Moet je toch wat tot Starcraft 2 / Diablo 3 er zijn
idd wachten tot d3.
Ik zit er wel over te denken om alsnog een EVE account te nemen en in iedergeval wat zaken te trainen, zodat ik een headstart heb als WoW echt passe is. Maar ja, ondanks alle QQ die ik zie moet ik zeggen dat wat er tot nu toe is verteld over Cataclysm een stuk beter klinkt als heel TBC en WotLK samen. Dus wellicht koop ik toch weer de expansion

Fury Warriors gaan nu voor 2 2-handersProqzor schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 11:10:
[...]
mwa ik zie nu ook wel nut voor fist weapons. Voor sustained dps zijn zwaarden beter maar voor burst damage in pvp kunnen fists ook goed zijn. Dan is het verschil tenopzichte van zwaarden een stuk minder.
[...]
in vanilla WoW had je veel fury warriors die toendertijd voor 2 1 handers gingen. Dit zal nu wel weer anders zijn, zit nog maar net in wotlk
Hehe no worries, via neutral is redelijk wat geld te verdienen. Ik heb besloten om mij te begeven op de glyph/DE/resale/eternal&crystallized markt en nog wat zij componentjes (specifieke bags, oude armor kits)ShadowBumble schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 11:11:
[...]
Tuurlijk plans waren ook maar een willekeurig voorbeeld hoe je snel het bedrag kan verviervoudigen, maar er zijn verschillende dingen ik kan je wel een lijst geven maar dat verschilt juist per server, wat de economie daar is en waar mensen op focussen.
Ik ben elke 2 dagen ongeveer 3 uur kwijt. Waarvan 1 uur echt actief en de rest bijna "automated" dus wachten. :-)Meestal hou ik 1 avond per week aan omdat het zo ongelovelijk saai is om te doen de rest van mij tijd breng ik door met mijn lv73 Druid of mijn Lv80 Tank.
Lol, alsof je toen je WotLK kocht niet wist dat er nog een expansion zou komen. Als je zo denkt, is alles wat je hebt gedaan nadat je 80 werd nutteloos.SpoTs schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 11:15:
[...]
Je speelt een spel toch voor je plezier?
Ik blijf me verbazen dat mensen gear als doel zien in dit spel in plaats van een middel. Gear is echt slechts het middel om steeks 'moeilijkere' raids te kunnen doen. Je beloning is dan nog betere gear zodat je weer verder kunt of makkelijker/sneller hetzelfde kunt doen. Enige vreemde blijft dan dat de laatste boss in iedere expansion gear dropt. In principe ben je klaar als je die plat hebt gelegd, dus waarom zou je daarvan nog gear farmen.
@spots: Als het jouw om goed uitziende gear te doen is, kan je heel T9 al overslaan als je alliance bent
@staind1986; NMe red me
[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 63072 op 28-08-2009 14:42 ]
Ik was ook niet van plan om Wotlk te kopenAnoniem: 63072 schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 13:17:
[...]
Lol, alsof je toen je WotLK kocht niet wist dat er nog een expansion zou komen. Als je zo denkt, is alles wat je hebt gedaan nadat je 80 werd nutteloos.
Ik blijf me verbazen dat mensen gear als doel zien in dit spel in plaats van een middel. Gear is echt slechts het middel om steeks 'moeilijkere' raids te kunnen doen. Je beloning is dan nog betere gear zodat je weer verder kunt of makkelijker/sneller hetzelfde kunt doen. Enige vreemde blijft dan dat de laatste boss in iedere expansion gear dropt. In principe ben je klaar als je die plat hebt gelegd, dus waarom zou je daarvan nog gear farmen.
Prima als je een mening hebt, maar laat ieder z'n spel spelen op zijn of haar manier.
Anoniem: 295829
precies en nu ontkracht je je eigen verhaal, gear is blijkbaar voor blizzard wel een doel.Anoniem: 63072 schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 13:17:
[...]
Lol, alsof je toen je WotLK kocht niet wist dat er nog een expansion zou komen. Als je zo denkt, is alles wat je hebt gedaan nadat je 80 werd nutteloos.
Nee hoor, de laatste baas kun je ook gewoon nog een keer overdoen. De eerste kill verloopt zelden vlekkeloos, en elke upgrade maakt dat makkelijker.Anoniem: 63072 schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 13:17:
[...]
Ik hoop voor jou dat je geen alliance speelt dan.SpoTs schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 13:28:
[...]
Ik was ook niet van plan om Wotlk te kopenmaar goed. Je doel is om te raiden in jouw geval. Mijn doel is dat dus niet. Mij gaat het om eye-apealing gear. Wat er dus cool uit ziet.
Prima als je een mening hebt, maar laat ieder z'n spel spelen op zijn of haar manier.
Ben er ondertussen trouwens ook achter hoe het zit met die rankings. Punten worden voor normale kills inderdaad toegekend per dag. Er zijn dus HEEL erg veel guilds die in Europa een Europe first hebben. Namelijk ongeveer alle guilds die een klein beetje skill hebben en op woensdag hun eerste raiddag hebben. Wij hebben 3 keer een Europe first omdat we op woensdag soms een 10man raidje organiseren voor de mensen die zin hebben…
De rankings op T9 niveau worden pas weer interessant als er wat lastigere encounters komen, ik hoop de hardmodes!
wow progress i assume ?hulkie schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 10:34:
Een maatje van me wees me erop dat ze Europe first kill hadden op Twin Valkyres 25, en dat terwijl ze niet echt een progressieve guild zijn.
tracken achievements , en aangezien die geen tijd hebben is elke guild die op de reset dag dat die boss uitkomt de boss killed 1st (eu/server/etc)
kijk maar eens hoeveel world/eu/server 1st kills er zijn ;p
.Quod me nutrit me destruit.
Nee hoor, iedereen kan die instance tot nog toe binnen een uurtje clearen, wat je dus krijgt is dat er duizenden guilds zijn die op de eerste dag de boss killen, en dat je op die manier duizende 'world/europe' firsts krijgenhulkie schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 10:34:
Ter vergelijking; wowprogress kent al meer dan 6000 guilds die the champions verslagen hebben.
Imo is er maar 1 achievement die telt, en dat is de heroic mode zonder wipes.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Anyway, het wordt inderdaad pas interessant als het allemaal weer lastiger wordt.
Kijk nu eens naar de itemslevels die zijn makkelijk 2x je level.
Bij vanilla had TF geloof ik ilvl 80 (dat is 20 lvl's hoger ipv 120 wat het nu is(en meer)). Daardoor krijg je al die scheve verhoudingen.
als je lvl 85 bent moet je geen items van lvl 255 en hoger krijgen, maar moet het rond de 115 zitten. Pas als ze dat doen gaat het weer de goede kant op.
ja je hebt dan veel minder HP dmg output, maar dat is allemaal niet zo erg als dat maar een beetje klopt.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
wat het uitmaakt is dat alle stats off the scale zijn, en daardoor bosses hard hitten (natuurlijk) etc etc. Waardoor het blanancen veel moeilijker lijkt te worden.MrVegeta schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 16:01:
Wat maakt iLevel nou uit? Of er 100 of 1000 op staat...
Wat ik eigenlijk zeg is dat de verhouding zoek is ik herrinner me nog dat ik max op 10k hp zat in vanilla alle flasks potions food etc, nu is 30.000 niet eens veel, en dat unbuffed. Terwijl je niet lvl 180 bent
Normal ToC geeft item lvl 200, zelfde als naxx 10 geeft. en heroic geeft zelfs 219.
De items die je kan krijgen van conquest emblems bedragen zelfs 226, dat is hoger dan ulduar 10 volgens mij...
Tegenwoordig rammen we binnen drie uur door naxx 10, met onze standaard raid groep, en dps ligt hoger dan 4k gemiddeld... dat zegt wel iets... De enige reden dat het nog lang duurt is omdat er een paar nieuwe bij zitten waardoor het DKP bieden wat trager gaat...
Gisteren een Undying achievement proberen te halen, maar helaas stierven er twee mensen op sapphyron, waardoor we de achievement niet kregen... Op Kel'Tuzad vielen er ook geen doden, dus echt heel jammer dat we faalden voor die achievement op Sapphyron....
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Dat heeft niks met itemlevel te maken, da's niet meer dan een extra tekstveldje. 't Is niet alsof stats gebaseerd zijn op itemlevel; het itemlevel is op stats gebaseerd.Kevinp schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 16:17:
[...]
wat het uitmaakt is dat alle stats off the scale zijn, en daardoor bosses hard hitten (natuurlijk) etc etc. Waardoor het blanancen veel moeilijker lijkt te worden.
Wat ik eigenlijk zeg is dat de verhouding zoek is ik herrinner me nog dat ik max op 10k hp zat in vanilla alle flasks potions food etc, nu is 30.000 niet eens veel, en dat unbuffed. Terwijl je niet lvl 180 bent
Rede waarom ze die item lvl's zo makkelijk te krijgen maken is omdat ze willen dat 99% ingame Icecrown Citadel ingaat om Arthas te slopenFragNeck schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 16:18:
Ik ben het er wel mee eens dat gear tegenwoordig wel erg gemakkelijk te krijgen is.
Normal ToC geeft item lvl 200, zelfde als naxx 10 geeft. en heroic geeft zelfs 219.
De items die je kan krijgen van conquest emblems bedragen zelfs 226, dat is hoger dan ulduar 10 volgens mij...
Tegenwoordig rammen we binnen drie uur door naxx 10, met onze standaard raid groep, en dps ligt hoger dan 4k gemiddeld... dat zegt wel iets... De enige reden dat het nog lang duurt is omdat er een paar nieuwe bij zitten waardoor het DKP bieden wat trager gaat...
Gisteren een Undying achievement proberen te halen, maar helaas stierven er twee mensen op sapphyron, waardoor we de achievement niet kregen... Op Kel'Tuzad vielen er ook geen doden, dus echt heel jammer dat we faalden voor die achievement op Sapphyron....
Meer redenen dan dat is er niet, want in Tier4 Black temple clearen is ook erg lastig
Nu willen ze dat je een bepaalde tijd dus deze patch willen ze dat 99% allemaal in item lvl 232 ofzo loopt, zodat het gangbaar is voor iedereen in icecrown citadel, Kwa leven en stats is het absurt heb ook nog nooit zoveel spellpower etc gehad in me hele leven in TBC zat ik op 1600 ! nou dat was wat, en nu zit je al makkelijk tegen de 2500 aan met de juiste gear..
Al met al ik vind het prima
Ik vind het zonde...Mektheb schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 16:27:
[...]
Rede waarom ze die item lvl's zo makkelijk te krijgen maken is omdat ze willen dat 99% ingame Icecrown Citadel ingaat om Arthas te slopen
Meer redenen dan dat is er niet, want in Tier4 Black temple clearen is ook erg lastigen was je eindeloos bezig met gearen voor je wat kon of teminste het makkelijker ging..
Nu willen ze dat je een bepaalde tijd dus deze patch willen ze dat 99% allemaal in item lvl 232 ofzo loopt, zodat het gangbaar is voor iedereen in icecrown citadel, Kwa leven en stats is het absurt heb ook nog nooit zoveel spellpower etc gehad in me hele leven in TBC zat ik op 1600 ! nou dat was wat, en nu zit je al makkelijk tegen de 2500 aan met de juiste gear..
Ik mis echt het farmen voor resistance gear, het behalen van attunements, het unlocken van keys etc.
Het enige wat je unlocked is EoE 10 en 25....
Het stelt echt geen reet meer voor... En straks kun je je eigen gear nog eens maken ook, met alle stats zelf er op plakken....
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Dat is nu precies mijn probleem, ik wil niet dat iedereen gewoon de beste gear heeft. Zo hoort het niet, ja iedereen mag content zien, maar het wordt nu gewoon TE makkelijk voor iedereen.Mektheb schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 16:27:
[...]
Rede waarom ze die item lvl's zo makkelijk te krijgen maken is omdat ze willen dat 99% ingame Icecrown Citadel ingaat om Arthas te slopen
Meer redenen dan dat is er niet, want in Tier4 Black temple clearen is ook erg lastigen was je eindeloos bezig met gearen voor je wat kon of teminste het makkelijker ging..
Ik weet nog het farmen van dark iron set.
Eerst weken lang dark iron ore farmen in brd om maar rep te krijgen om voldoende items te kunnen maken. En daarna ook nog de mats voor de items.
Daarnaast nog voor de libram een essence farmen wat ook weer tijd koste (en niet eens 100% dropte).
Ik farm makkelijjk, als ik 3k gold nodig heb kost me dat (terwijl ik gewoon 40 uur werk) een paar dagen, misschien een week. (of een weekend).
2 dagen geleden heb ik nog even 1000g worth of mats gefarmed. Dus op Ah verkocht. Zo moeilijk is het niet.
Ook deed ik na lange tijd weer een isntance, kreeg ik emblems of conquest.... wtf wat voor onzin is dat nu weer. Gewoon heroism eventueel valor maar dat sloeg echt nergens op.
Ik wil weer de oude wow terug toen vermaakte iedereen zich ook, maar dan op zijn/haar lvl ipv allemaal op hetzelfde niveau
edit:
om nog maar te zwijgen over TF hoe lang dat dat vroeger duurde ten opzichte van alle ez mode legendaries van nu.
[ Voor 32% gewijzigd door Kevinp op 28-08-2009 16:40 ]
Dit topic is gesloten.