Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Of ik em verder krijg dan de lvl 60 die hij nu is weet ik echter nog niet... Niet echt mijn speelstijl heb ik het gevoel...
Scroll of ressurection werkt alleen op Vanilla en TBC accounts, dus als je Wotlk trial doet kan je geen scroll meer krijgen.Crazyanz schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 16:00:
Als ik de 10 day trial voor wrath doe geld mijn account dan als reactivated en kan ik dan die Scroll of ressurection niet gebruiken? Ik heb namelijk de wrath expansie nog niet gekocht.
Oh wacht ik heb die Scroll of ressurection verkeerd begrepen volgens mij iemand die mijn die scroll stuurd die krijgt een maand gratis en ik krijg alleen een 10day trial
Tevens met scroll krijg jij 10 dagen speeltijd en als jij daarna je account weer betaald activeerd krijgt degene die jouw die scroll gaf 30 dagen gratis.
"If your friend reactivates their account and pays for a month of gametime, you will receive a month of WoW FREE!"
[ Voor 8% gewijzigd door Ashrah op 26-08-2009 08:58 ]
Met mijn hunter pakte ik de 2 dailies voor de dungeons op en ging LFG voor de dungeons (HC VH voor daily HC and HoL norm en HC voor normal daily). Vervolgens ging ik, terwijl ik wachte op een invite, maar wat questen in Solozar. Na een tijdje kreeg ik een invite voor VH HC.
De instance hebben we zonder problemen gecleared en mijn badges kwamen binnen.
Daarna wederom LFG voor HoL normal en heroic gegaan en weer verder met questjes in SB.
Ook nu kreeg ik na een tijdje in invite, dit keer voor HoL HC. Hierbij liepen we bij de eerste bas meteen tegen een wipe aan, maar daarna de instance zonder verdere problemen gecleared.
Toen we klaar waren was het al ruim tijd voor mij om naar bed te gaan, maar nog wel snel even de daily ingelverd. Toen zag ik dat ik nog iets van 75 reputation tekort kom voor Exhalted Kirin'Tor.
Kortom vanmiddag nog een keertje de cooking daily doen en ik ben Exhalted met ze.
De emblems of conquest die ik nu krijg en heb wil ik nog downgraden naar emblems of valor om de Ring of Invincibility aan te schaffen als upgrade voor mijn Bjarngrim Family Signet
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Volgens mij werkt het alleen op vanilla accounts hoor? TBC accounts pakt ie niet?Maranno schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 08:54:
[...]
Scroll of ressurection werkt alleen op Vanilla en TBC accounts, dus als je Wotlk trial doet kan je geen scroll meer krijgen.
Tevens met scroll krijg jij 10 dagen speeltijd en als jij daarna je account weer betaald activeerd krijgt degene die jouw die scroll gaf 30 dagen gratis.
"If your friend reactivates their account and pays for a month of gametime, you will receive a month of WoW FREE!"
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Ik had de Wrathgate animatie nog niet gezien omdat ik een quest ervoor niet kon vinden. (halverwege wegens saaiheid questline verlaten en daarna kon ik de questgiver niet vinden)
Na lang zoeken kwam ik uit in Wintergarde Mine en vond de questgiver daar. Net voor het voltooien van de wrathgate questline de achievement gehaald voor 115 quest in Dragonblight te voltooien.
Daarna de wrathgate voltooid en filmpje gezien. (ubercool) en daarna nog de siege of Undercity gedaan. Snap nu een hoop van de dingen die ik zag bij de Argent Tournament in Icecrown.
Daarna was het wel laat genoeg geworden.
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Volgens mij moet je gewoon de class gaan spelen die je leuk vindt en je niet laten beperken doordat anderen dat ook doen. Ik pak hierna iig m'n hunter weer op om te levelen
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Ga jij eens ff snel op een RP server doen alsof je een echte ridder bent.Kaap schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 19:10:
[...]
Soms zou ik willen dat er een /facepalm smiley was
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/
Verwijderd
Daarmee heb ik alle heroics gedaan, als tank, waar we nog redelijk overpowered waren. Daardoor heb ik met een vaste groep vele achievements kunnen halen die toen nog lastig waren aan het begin. Ook Naxx10 heb ik ge-maintanked met 'm als Unholy, waar ze heel blij waren met m'n goede AoE aggro.
Nu staat ie met nog steeds met Naxx10 en heroic tank- en dpsgear, waar m'n Warrior beter aanvoelt met iets mindere gear. Ook heb ik gewoon genoeg van 'm, al blijft Frost DPS wel leuk.
Gisteren heb ik 3 AV's gedaan op m'n Druid en daarmee zo'n 20% van een level gehaald qua xp. Twee gewonnen en 1 verloren, waar 1 van de gewonnen matches wel apart was. Alliance had al heel snel de Horde base, en maar een paar Hordes vielen terug om te verdedigen. Dan zou je denken dat onze attack goed was, maar niks was minder waar. Ik was met stealth de bunkers aan het pakken in m'n eentje, waar pas later een paar Rogues kwamen helpen. Met z'n 3-en kregen we de Alliance base te pakken en de siege op de Horde baas ging maar door. Meer en meer Horde kwam naar ons toe, en we haalden uiteindelijk 2 van die bewakers neer, maar de Alliance baas lukte nog niet. Maar toen kregen we ineens de melding dat we gewonnen hadden
Prima, maar ik was wel even verbaasd
Daarnaast ben ik begonnen met Argent Tournament quests.
Nu ik level 77 ben, merk ik wel dat het leuker PvP-en is als je zelf niet lowest level bent. Als 73 werd je echt van alle kanten in de pan gehakt. Nu kan ik tenminste 1vs1 gevechten winnen.
Vanavond maar eens wat meer AV doen en AT quests afronden.
Verwijderd
Ben weer een beetje begonnen met WoW en wil even iets anders lvlen dan mijn Shaman 80 op dit moment..
DK 72 Rogue 70 Paladin 69 Warrior 63 Mage 62 Hunter 50 Warlock 40 Druid 22 Priest 0
Bij ons op de server (Outland) hebben aardig wat guilds een tekort aan healers. En wanneer je wilt puggen, heb je redelijk snel een groep gevonden als healer of tank zijnde.bechown schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 10:03:
Wat is naar jullie mening de meest gevraagde/gewilde class op dit moment (pve)?
Ben weer een beetje begonnen met WoW en wil even iets anders lvlen dan mijn Shaman 80 op dit moment..
DK 72 Rogue 70 Paladin 69 Warrior 63 Mage 62 Hunter 50 Warlock 40 Druid 22 Priest 0
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Toevallig gisteren avond een aantal instances gefarmed als shadowpriest
Lekker zijn is een gave :)
Me druid gaat ook lekker nog 200k exp van lv73 verwijderd en dan heb ik ongeveer nog alles nexus dungeon quests open staan ( 4 stuks ) en 2 of 3 normale quests de achievement nothin boring about tundra heb ik al , ik kan dus gerust zeggen dat er niks anders meer in tundra te doen is dan 2 of 3 daillies.in de Periode van het leeg questen van Tundra ben ik dus van lv68 t/m lv73 geweest hierna Fjord en daar alles leeg questen.
Tevens enchanting en JC max nu Enchanting alles recipes gelijk gehaalt ( jeej gief dream shard farming ), en nu eerst me epic recipes ophalen voor JC.
Waarom denk je dat ik al een lv80 Tank heb en nu bezig ben met een Raid Healer ( Druid ) en nog een lv60 Priest klaar heb staanMektheb schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 10:11:
Vind de vraag nogal raar, meest gewilde class mijn motto is nog steeds je hebt iedereen nodig om alles te kunnen doen
[ Voor 14% gewijzigd door ShadowBumble op 26-08-2009 10:13 ]
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Had net mijn shaman gelvled om op lvl 80 te switchen naar healer.. Maar kreeg (rond mei/juni) niet makkelijk een PUG.. Soms doordat ik een instance goed gehealed had kreeg ik invites bij andere groepen maar had altijd het idee dat het was omdat ze niks beters konden krijgen en dat terwijl ik nog geen whipe op mijn naam heb staan veroorzaakt door slecht healen.. Ik voel nog steeds wel wat om te healen in instances.. Dus laat ik de vraag anders stellen.. Welke healing class(es) worden vaak gevraagd of zijn gewenst met de huidige patch?Mektheb schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 10:11:
Vind de vraag nogal raar, meest gewilde class mijn motto is nog steeds je hebt iedereen nodig om alles te kunnen doen
Je moet als healer heel erg opletten maar je aandacht kan snel verslappen als je als healer in een overgeared groep zit. Maar ook dat kan ook fout lopen
Dus je kan eigenlijk je aandacht nooit laten verslappen, terwijl er eigenlijk niets gebeurt.
Dat maakt het af en toe best lastig, De mooiste momenten zijn als alles verkeerd lijkt te lopen en dat je alsnog een wipe kunt verkomen
Ik ben zelf een level 80 priest op Quel Thalas genaamd Cidora.
[ Voor 6% gewijzigd door Blaasvis op 26-08-2009 10:23 ]
Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P
Allemaal is verschillend per instance , per groep en per leiderbechown schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 10:18:
[...]
Had net mijn shaman gelvled om op lvl 80 te switchen naar healer.. Maar kreeg (rond mei/juni) niet makkelijk een PUG.. Soms doordat ik een instance goed gehealed had kreeg ik invites bij andere groepen maar had altijd het idee dat het was omdat ze niks beters konden krijgen en dat terwijl ik nog geen whipe op mijn naam heb staan veroorzaakt door slecht healen.. Ik voel nog steeds wel wat om te healen in instances.. Dus laat ik de vraag anders stellen.. Welke healing class(es) worden vaak gevraagd of zijn gewenst met de huidige patch?
Ook ligt het aan je gear zelf aangezien we in het wereldje leven je al volledig epic moet zijn om heroic ajol nerub te clearen >.>
Kom je als slecht gegearde er niet tussen tenzij je in een Guild zit en het met een Guild doet om gear te krijgen
Verder weet ik het belachelijk is maar ik zit ook niet te wachten op BV 45min Ajol nerub als het in 20 kan
Snap het niet leuk is voor de nieuw chars, maarja zo maakt blizzard het er zelf na
Zoek een guild en doe het met hun lukt wss sneller dan pug.
Edit : Voorbeeld zat gistere nog in zo'n groep voor TotHC en daar presteerde 2 DK's 600dps en 1300dps te doen terwijl de tank 2500dps deed..
[ Voor 5% gewijzigd door Mektheb op 26-08-2009 10:25 ]

Dit zijn de 'features' die de nieuwe startpost gaat bieden:
[BlizzCon presetatie modus]
- Paragraaf "Betaling en aanmelding" wordt veranderd in "Account management" met daarin meer informatie als nu.
- WoW Cataclysm paragraaf wordt toegevoegd inclusief trailer!
- De races en classes paragraaf zal niet meer zijn zoals je hem nu kent! (hero classes kopje -> GONE!)
- "Endgame content" + "endgame raid dungeons" paragraaf worden samengevoegd.
- "In-depth informatie" paragraaf wordt "General & class guides"
- Nieuwe paragraaf: "Addons & Macros".
Ik sta open voor Q&A via DM
[/BlizzCon presetatie modus]
[ Voor 6% gewijzigd door Zeror op 26-08-2009 10:27 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Verwijderd
Waarom ben je er blij mee?Auredium schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 10:27:
DK zijn inderdaad erg sterk ingezakt. De meeste mensen hebben de DK langs zich neer gelegt om mee te spelen. Er zijn klassen gekomen die beter zijn in de velden die een DK opereert. Eigenlijk ben ik er wel blij mee.:)

Achja, nu kan ik bewijzen dat ik echt skill heb in plaats van OP benSnoeiKoei schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 11:07:
DK zijn wel generfd maar nog echt niet kapot. Zowel voor tanken als voor dps komen ze nog prima mee met de rest; hoewel ik dus nu voornamelijk nog op m'n DK speel denk ik dat de nerfs wel terecht waren.
De afgelopen nerf was meer dan terrecht, iedere naab die een dk naar 80 had weten te brengen deed veel dps of dacht dat hij / zij kon tanken.
De dps is dan wel wat gedropt maar als je je een beetje in je tallents verdiept en de juiste rotation erbij hebt dan kom je nog steeds een heel eind.
Maar ik moet toegeven mijn DK staat te verstoffen sinds ik ben gaan healen op mijn shammy
Het is gewoon te simpel geworden om te gearen. Met een paar dagen had ik de meeste gear die in totc normal dropt wel bij elkaar. Na een paar dagen Totc hc doen en ik mocht mee totc 10 en uld 10 healen
Same. Mijn DK staat ook te roesten op 60.
Begin was errug mooi gemaakt inderdaad maar heb toen toch maar besloten een Shammy te rollen die nu mijn main is op 80.
Level nu een Pally.
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Moet zeggen me best bevalt alleen bg's en af en toe potje arena
4/5 Deadly
Deadly bracers / boots / belt
Furious Neck / Back
Wapen van XT
Battlemaster Trinket en nog een andere trinket van Deck's
Zit nu al met al op 850 Res ( volgens mij veelste veel )
Doe lekkere dmg en het kost een Melee persoon echt erg lang me te killen, zelfs als ik arcane ben met frost leg ik ze makkelijk om behalve de Rogue's en de nog altijd irritante druids ( tuurlijk winnen anderen ook van me maar in bg's niet vaak ook omdat je dan toch zergéd met andere samen dus krijg je 3vs1 of 1vs3 )
Ben benieuwd of ik weer in kan komen met Arena en dan 3vs3 met een Priest en een Rogue ?
Die gladiator mount is namelijk best tof, en ja vereist skill maar als ik hoor guildies van me uit hun neus eten en dan ook hoog in ratings komen dan betwijfel ik het of het echt zo moeilijk is als dat het was in S2 / S3 / S4
ach we zien wel
Verwijderd
En nu staan de rogues weer bovenaan... maar komende patch worden ze weer generfdVerwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 11:23:
ik vind het verschil met andere dps classes ten opzichte van dk's niet zo schrikbarend veel dat het een nerf nodig had tbh, er zal over het algemeen altijd wel een class meer dps doen dan andere, bij 50% van de tbc encounters was het bij ons de rogue's die continue bovenaan stonden, die werden (toen nog) niet generfed,
nu is mijn vraag hoe kan ik dit het beste aanpakken?
This is the Way.
Nou ja, ik vond dat er gewoon extreem veel DK waren. Het is leuker als er verschillende klassen zijn bij groepswerk.Verwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 11:01:
[...]
Waarom ben je er blij mee?je hebt een mage en 68 dk.
Naar Account management gaan op wow-europe en je character transferen?NoTimeRemains schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 11:28:
ik ben er mss over aan t denken om een serverchange te doen. een groepje van onze guild gaat stoppen waaronder de GM en een paar officers. En aangezien mijn huidige server niet echt een goede raid server is, is het mss een goede optie om naar een andere server te verhuizen.
Probeer op de realmsites een leuke guild te vinden? Maak daar een alt aan/apply bij een guild dat je leuk lijkt en check het eens hoe de server aanvoelt... (DK is makkelijk lekker al lvl 55)...NoTimeRemains schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 11:28:
ik ben er mss over aan t denken om een serverchange te doen. een groepje van onze guild gaat stoppen waaronder de GM en een paar officers. En aangezien mijn huidige server niet echt een goede raid server is, is het mss een goede optie om naar een andere server te verhuizen.
Verwijderd
Blade's Edge is ook eerder DK's Edge. Toegegeven, ik heb zelf ook een level 80 DK als enige lvl 80, maar ik ben ook wel bezig m'n Paladin te levelen als Tank/Healer Dual Spec. Tenminste, dat is het plan.Auredium schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 11:29:
[...]
Nou ja, ik vond dat er gewoon extreem veel DK waren. Het is leuker als er verschillende klassen zijn bij groepswerk.
[ Voor 3% gewijzigd door dev10 op 26-08-2009 11:49 ]
Want die zijn gewoon het gaafst.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
en bovendien zien die er het lekkerst uit
Lekker zijn is een gave :)
Human voor de alliance, die spirit bonus is erg nice. En de snelle rep gains ook wel, kun je redelijk makkelijk wat rep grinden als je die nodig hebt voor gear.Dreflar schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 11:54:
Ik ga ook maar eens mijn priest verder levelen na het lezen van de verhaaltjes lijkt het me idd makkelijker om met een groep meet te komen als healer dan als zoveelste DPS. Wie weet word het nog intresantwelke ras heeft eigenlijk meest "voordeel" om als priest rond te hobbelen? (Zowel Horde als alliance ben ik benieuwd naar)
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Verwijderd
Undead voor pvp, Belf voor pve en als je per see geen gay belf wilt een troll.
Moet er well bij zegen dat ik persoonlijk de troll racial Zelden tot nooit gebruik.
Het maakt uiteinedlijk niet zo veel uit . De racials zullen zelden gamebraking zijn.
Zelf ga ik waarschijnlijk in patch 4.0 mijn troll omzetten naar een tauren zodra het mogelijk is.
Ik ga van deze DK een dps maken en niks anders.. ook wat PvP als ik er zin in heb.. Arena lijkt me wel wat.
Nu de volgende ranged dps levelen naar 80.. zal een Mage of Hunter worden.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Niet vergeten dat in Cataclysm een hele hoop van die racials aangepast worden.NMe schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 12:05:
[...]
Human voor de alliance, die spirit bonus is erg nice. En de snelle rep gains ook wel, kun je redelijk makkelijk wat rep grinden als je die nodig hebt voor gear.
Dit gezegd zijnde: male dwarf priest ftw
Clowns to the left of me, Jokers to the right
De troll racial is echt dik verbeterd in de laatste patch, altijd 20% increased nu los van je health percentage.Verwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 12:37:
Voor horde.
Undead voor pvp, Belf voor pve en als je per see geen gay belf wilt een troll.
Moet er well bij zegen dat ik persoonlijk de troll racial Zelden tot nooit gebruik.
Het maakt uiteinedlijk niet zo veel uit . De racials zullen zelden gamebraking zijn.
Zelf ga ik waarschijnlijk in patch 4.0 mijn troll omzetten naar een tauren zodra het mogelijk is.
Check, jammer dat Devouring plague nu gewoon trainable is...

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Naja voor een dwarf iig niet meer nee, beetje jammer na de stone form change gebruik je er eigenlijk geen 1 meer...Verwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 12:37:
ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)
Nu zoek ik eigenlijk een extra addon of replacement voor AG, om twee Tanks (of 5 voor de 25 runs later) in een aparte frame te plaatsen. Ik heb het wel eens gezien maar weet niet welke dat dat is.
Alvast bedankt voor eventuele tips
U gaat naar het standaard Raid interfaceje van Blizzard ( druk op O en tabje raid )Maduth schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 14:23:
Vraagje betreffende addons. Gisteren Naxx10 voor het eerst mogen (mee)healen en ik kreeg de taak om twee tanks op te houden (volgens mij werd ik stiekum geholpen). Ging op zich niet zo slecht maar... ik had MT op focus en de ander stond gewoon in het rijtje van grid. Nu gebruik ik AG unit frames naast grid (vind de Grid gewoon goed nml.).
Nu zoek ik eigenlijk een extra addon of replacement voor AG, om twee Tanks (of 5 voor de 25 runs later) in een aparte frame te plaatsen. Ik heb het wel eens gezien maar weet niet welke dat dat is.
Alvast bedankt voor eventuele tips
Dan sleep je vervolgens de tanks naar je scherm toe.
Tis zo simpel.. met mods word alles moeilijker
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Ik ga waarschijnlijk een druid en shaman samen levelen. Druid waarschijnlijk als Feral en de Shaman als Elemental.
Het is ook mogelijk dat ik ipv de Druid een Priest level, maar ik heb al een 70 draenei priest (en ik wil percee Horde zijn) maar het is niet zo leuk 2x een priest te levelen. De bonus ga ik granten aan mijn Lvl 40 Tauren Warrior die in any case mijn main gaat worden
Verwijderd
Dual boxen is leuk , en als je raf doet level je rete snel. Maar naar mijn ervaring is het met casters een stuk makkelijker. Heb eerst Priest - rogue naar level 60 gedual boxed, En daarna dual Boomkin. De dual boomkin setup ging echt vele male sneller omdat het gewoon veel makelijker is. De meeste mobs zijn dood voordat ze bij je zijn.RMB schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 14:43:
Zo ik heb even dualboxing geoefend met autohotkey met 2 trial accounts. Dadelijk voor de echt!
Ik ga waarschijnlijk een druid en shaman samen levelen. Druid waarschijnlijk als Feral en de Shaman als Elemental.
Het is ook mogelijk dat ik ipv de Druid een Priest level, maar ik heb al een 70 draenei priest (en ik wil percee Horde zijn) maar het is niet zo leuk 2x een priest te levelen. De bonus ga ik granten aan mijn Lvl 40 Tauren Warrior die in any case mijn main gaat worden
Moet je tegenwoordig nog de class quests doen om een ability te krijgen (zoals bear form) of kan je die gewoon op het juiste level bij een trainer kopen?
[ Voor 75% gewijzigd door RMB op 26-08-2009 15:15 ]
Verwijderd
Ik bedoel dus ook uiteraard Balance. Gewoon gewenning om die krengen boomkins to noemen.RMB schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 15:13:
Kan ik met een druid ook goed als balance levelen totdat ik de moonin krijg?
Moet je tegenwoordig nog de class quests doen om een ability te krijgen (zoals bear form) of kan je die gewoon op het juiste level bij een trainer kopen?
Bear , travel , cat krijg je gewoon bij je trainer. Volgens mij Aquatic ook maar ben daar niet helemaal zeker van.
Balance + Elemental, mooi naturelover team
Helaas is de registratiesite nu off
Verwijderd
Maar de keuze is volledig aan jou natuurlijk
[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2009 15:43 ]
Krijg je meer feel als je portals maakt voor anderen.
I hate trolls : (
Verwijderd
op blade's edge zijn niet meer DK's dan andere realms. elke realm heeft zon dk overload. op horde side is het nu wel leuk te zien dat heel veel guildies en vrienden allemaal een priest rerollen dus over een maand of 2 is het healer probleem opgelost.:Ddev10 schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 11:49:
[...]
Blade's Edge is ook eerder DK's Edge. Toegegeven, ik heb zelf ook een level 80 DK als enige lvl 80, maar ik ben ook wel bezig m'n Paladin te levelen als Tank/Healer Dual Spec. Tenminste, dat is het plan.
Gister avond met mijn alt fully heirloomed rogue lvl 80 gehaald, eerste heroic in gedoken met heirlooms en greens meteen al 1900 dps, dus was zeer tevreden.
deze week ff wat gear scoren in naxx en ulduar wil snel richting de 3000-4000 dps
Ik bedoel, is er uberhaupt wel eens een planning geweest over een verfilming?
Heb gisteren toevallig "Midnight : Chronicles" zitten kijken. Bad acting (5.2 op ImDb) maar alleraardigst om naar te kijken als fanatiek WoWer.
Wellicht een tip voor de liefhebbers (*kuch*binaries*/kuch*).
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
http://www.imdb.com/title/tt0803096/RaDKiLL schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 16:14:
Is er eigenlijk ooit iets geweest met Hollywood en WoW? Kan me best voorstellen dat ze daar een aardige film over kunnen maken met wat Hollywood-Blizzard knaken.
Ik bedoel, is er uberhaupt wel eens een planning geweest over een verfilming?
Heb gisteren toevallig "Midnight : Chronicles" zitten kijken. Bad acting (5.2 op ImDb) maar alleraardigst om naar te kijken als fanatiek WoWer.
Wellicht een tip voor de liefhebbers (*kuch*binaries*/kuch*).
De director van de spiderman movies, en dingen als Xena, Legend of the Seeker is degene die de Warcraft movie gaat directen. En de plannen hiervoor lopen al enige jaren, maar met de aanstelling van hem als director komt er wat schot in de zaak.
Verder zijn er meer dan genoeg hollywood acteurs die iets met WoW/blizzard doen, om maar een paar te noemen: Tricia Helfer (Number Six in BSG) doet voicewerk voor Starcraft 2, Mila Kunis is een fervente WoW speler, Felicia Day speelt zelf ook WoW, en heeft een web series genaamd 'The Guild' waarvan de cast op Blizzcon 2008 en 2009 waren (alwaar soms genante vragen werden gesteld
Verder is Jay Mohr een groot blizzard fan, en heeft nu al 2-3 keer op blizzcon contests gehost.
Dus tja, genoeg binding met hollywood (zover zit het hoofdkantoor er ook niet vandaan) en die film komt er wel.
[ Voor 45% gewijzigd door Kees op 26-08-2009 16:46 ]
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Volgens mij werkt dat alleen de eerste 90 dagenRakkerzero schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 16:33:
Ik heb even een vraagje. Ik had een tijdje terug een tweede account aangemaakt via Recruit a Friend. Inmiddels is de 3 maanden speeltijd van account over. Als ik nu subscription voor dat acccount koop, werkt dan die 300 exp/level granten nog?
Hoop dat er bij mij op de server niet zoveel rerollende priests zijn... Ben ik voor Jan met de korte achternaam dat ding naar 80 aan 't levellen (nu 59Verwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 15:56:
[...]
op blade's edge zijn niet meer DK's dan andere realms. elke realm heeft zon dk overload. op horde side is het nu wel leuk te zien dat heel veel guildies en vrienden allemaal een priest rerollen dus over een maand of 2 is het healer probleem opgelost.:D
Gister avond met mijn alt fully heirloomed rogue lvl 80 gehaald, eerste heroic in gedoken met heirlooms en greens meteen al 1900 dps, dus was zeer tevreden.
deze week ff wat gear scoren in naxx en ulduar wil snel richting de 3000-4000 dps
Overigens wel gruwelijk klote levellen in den beginne. Daar staat tegenover dat je eigenlijk géén downtime meer hebt op hogere levels. Althans; als ik de mobs 1 voor 1 pak. In groepen tot 4 wordt het al lastiger om in ieder geval met full mana het veld te verlaten. Any tips hiervoor? Speel nu Shadow ofc.
Wat je ook kan doen om Ora2 installeren en daar de tanks als players targets te zetten.. Ook handig voor je hele guild trouwens.. in Ora2 zitten meer raid handigheidjes in.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Crap. De 90 dagen zijn al voorbijSpoTs schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 16:39:
[...]
Volgens mij werkt dat alleen de eerste 90 dagen

Edit:

What the hell. Race change

Nu maakt het helemaal niet meer uit wat we gaan spelen. We kunnen gewoon wisselen wanneer we dat willen.
Jaja, i know. Het is eigenlijk een bug op PTR, maar dat betekent niet dat dit er niet gaat komen. Waarom zit het er anders zin?
[ Voor 60% gewijzigd door Zeror op 26-08-2009 17:46 ]
Ja, er zijn ook .kill commando's en de mogelijkheid om volledig geautomatiseerd te bewegen; maar dat wil niet zeggen dat het er in gaat komen.Rakkerzero schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 17:28:
[...]
Crap. De 90 dagen zijn al voorbij
Edit:
[afbeelding]
What the hell. Race change![]()
Nu maakt het helemaal niet meer uit wat we gaan spelen. We kunnen gewoon wisselen wanneer we dat willen.
Jaja, i know. Het is eigenlijk een bug op PTR, maar dat betekent niet dat dit er niet gaat komen. Waarom zit het er anders zin?
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Ik ben ook een priest aan het levelen, en het is toch heel wat anders als een paladingaragaholic schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 16:42:
[...]
Hoop dat er bij mij op de server niet zoveel rerollende priests zijn... Ben ik voor Jan met de korte achternaam dat ding naar 80 aan 't levellen (nu 59). M'n warrior was ik wel beu, dat DPSen is wel geinig, maar geeft mij niet echt voldoening (plus; lastig om als tigste DPSer groepen te vinden). Op m'n pally vond ik healing toch wel aardig, dus ik dacht; priest it is!
Overigens wel gruwelijk klote levellen in den beginne. Daar staat tegenover dat je eigenlijk géén downtime meer hebt op hogere levels. Althans; als ik de mobs 1 voor 1 pak. In groepen tot 4 wordt het al lastiger om in ieder geval met full mana het veld te verlaten. Any tips hiervoor? Speel nu Shadow ofc.

Jawel gaat er inkomen ik kan gokken waaromKees schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 17:38:
[...]
Ja, er zijn ook .kill commando's en de mogelijkheid om volledig geautomatiseerd te bewegen; maar dat wil niet zeggen dat het er in gaat komen.
Blizzard heeft al gezegt als we het mogelijk maken om van Horde > Ally of Ally > Horde te worden, zou het stom zijn om je race zelf niet te kunnen changen als je toch bij je Horde / Ally wil blijven
hebben ze ergens gezegt in een blue comment ik zou ff zoeke
Heb trouwens hele blizzcon gedownloadQuote from Blizzard staffGeneral
More character slots might be added but maybe not for Cataclysm.
You might be able to reorder the characters on your character selection screen at some point.
There are some ideas for "mentoring" to let people of varied levels play together without powerleveling. Things like downleveling yourself to play with them is a possibility but it might not be for Cataclysm.
Character visual customization is something they would like to adress, but they don't really know what the right solution is. They have a few ideas in mind and might do something about it soon.
Oceanic servers will get their own maintenance time at some point.
Dancing is still in the work and the animation is working on them, there is still some work to do to make it a real feature.
Races
Race changes will be available shortly after Faction changes. There is no point in not allowing that since you can't really prevent people with multiple accounts to play both side on PvP servers anyway.
[ Voor 51% gewijzigd door Mektheb op 26-08-2009 19:15 ]
FFFFFUUUUUUUUUUUUCKKK YEAAA
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
ik dacht zelfs ergens gelezen te hebben dat je ook je class kon veranderen, dus van UD priest naar human mage ofzoMrVegeta schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 19:48:
Dus ik kan straks mijn level 85 UD priest veranderen in een 85 worg priest?
FFFFFUUUUUUUUUUUUCKKK YEAAA
Verwijderd
blizz heeft al gezegd dat je niet meteen naar een worgen of goblin kon veranderen. zodat je die echt wel vanaf 1 moet lvlen.GertjeBE schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 20:00:
[...]
ik dacht zelfs ergens gelezen te hebben dat je ook je class kon veranderen, dus van UD priest naar human mage ofzo
Is het ook handig voor de shaman om de searing totem te gebruiken tijdens het levelen? (dus is hij nuttig voor maar 1 of 2 mobs?)
[ Voor 27% gewijzigd door RMB op 26-08-2009 21:24 ]
Waar heb je hem gedownload? Legaal?Mektheb schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 19:00:
[...]
Heb trouwens hele blizzcon gedownloadalle events 18gig FTW...
Nu staat er bij de omschrijving: For use with Live Servers v3.2.0.10192.
Wat houdt dat in? Moet ik dat er bij installeren? Of draait bankItems gewoon "standalone"?
Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!
Ik wil eigenlijk ook wel weten waar. Ondanks dat ik de boel gecaptured heb, wil ik hem wel downloaden. Ik ben nu namelijk 100 gig kwijt aan dat videomateriaal
Btw. mensen die geen zin hebben om de video's te downloaden. Hier de youtube versie
Blizzard's Cinematics: Behind the Scene.
http://www.youtube.com/watch?v=L6zzaptMosU
Contest:Trivia.
Part 1 http://www.youtube.com/watch?v=PcCZHrTdw28
Contest:Jay Mohr very funny
Part 2 http://www.youtube.com/watch?v=1EXh18KKhMs
Costume Contest
Part 3 http://www.youtube.com/watch?v=3KhtvLFAHec
Part 4 http://www.youtube.com/watch?v=6YClJfgh2Fs
PArt 5 http://www.youtube.com/watch?v=K9Qo_sS13fs
Part 6 http://www.youtube.com/watch?v=1UDMYMd5izE
Media and Costume Finalists
Part 7 http://www.youtube.com/watch?v=QSJNlKZOhYA
Costume Results
Part 8 http://www.youtube.com/watch?v=9OzzTdZ79e0
Part 9 http://www.youtube.com/watch?v=Ewgev767Y6Q
Sound-a-like
Part 10 http://www.youtube.com/watch?v=oWh29BKwO2U
Part 11 http://www.youtube.com/watch?v=iNSH4hYOM6c
Part 12 http://www.youtube.com/watch?v=8zzgGmpvv-c
Sound-a-like and Dancing Contest
Part 13 http://www.youtube.com/watch?v=H9Uu3WA5un4
Dancing Contest
Part 14 http://www.youtube.com/watch?v=Q5m1CDeXOnA
Part 15 http://www.youtube.com/watch?v=qC1_F2FnMZA
Part 16 http://www.youtube.com/watch?v=tWc7R1bNXjk
Cataclysm Preview Panel 5min parts
Part 1 http://www.youtube.com/watch?v=O2v275cvI8s
Part 2 lost
Part 3 http://www.youtube.com/watch?v=uhCQRuM6ILs
Part 4 http://www.youtube.com/watch?v=YZubwaZeh6A
Part 5 http://www.youtube.com/watch?v=iVJx_hxgyPY
Part 6 http://www.youtube.com/watch?v=b0ysBI07vNk
Part 7 http://www.youtube.com/watch?v=ORXopWmfswc
Part 8 http://www.youtube.com/watch?v=k8Bx3nWBuvA
Part 9 http://www.youtube.com/watch?v=G-gIPEM16ZI
Part 10 http://www.youtube.com/watch?v=IASt8a_XJtI
Part 11 http://www.youtube.com/watch?v=HUuabcRTSIY
Part 12 http://www.youtube.com/watch?v=saoUHlRo7xc
Part 13 http://www.youtube.com/watch?v=kKPdLgiyHKU
Part 14 http://www.youtube.com/watch?v=m1acEVeOHvM
Class Panel Discussion
Part 1 http://www.youtube.com/watch?v=rtj3NjSb7Bs
Part 2 http://www.youtube.com/watch?v=O_xB4opuRb4
Part 3 http://www.youtube.com/watch?v=gAkqF3gHOac
Part 4 http://www.youtube.com/watch?v=BSukY0bjsoE
Part 5 http://www.youtube.com/watch?v=3PPtxkkFtuE
Part 6 http://www.youtube.com/watch?v=6238LMy6MSs
Dungeons and Raids Panel Discussion and Q&A
Part 1 http://www.youtube.com/watch?v=g7mKDqbJdeo
Part 2 http://www.youtube.com/watch?v=ElUFT7S4amY
Part 3 http://www.youtube.com/watch?v=cy9zdoboAPo
Part 4 http://www.youtube.com/watch?v=_FN6BeKI3pw
Part 5 http://www.youtube.com/watch?v=RjeGNegfCTI
Part 6 http://www.youtube.com/watch?v=xmzNJBGzP8s
Part 7 http://www.youtube.com/watch?v=wSqugmOOr2g
Interview with Mike Morhaime
http://www.youtube.com/watch?v=0oQjlS0PUTc
Interview with Cory Stockton
http://www.youtube.com/watch?v=F58zjeaqGjo
Interview with Russell Brower
Part 1 http://www.youtube.com/wa...eature=player_profilepage
Part 2 http://www.youtube.com/wa...eature=player_profilepage
WoW Game Systems Panel
Part 1 http://www.youtube.com/watch?v=5VplHgjlHv4
Part 2 http://www.youtube.com/watch?v=idMwlIWlP38
Part 3 http://www.youtube.com/watch?v=nwkFghYP24k
Part 4 http://www.youtube.com/watch?v=ZDD_Yk0H5T0
Part 5 http://www.youtube.com/watch?v=WcluclsuYGM
Part 6 http://www.youtube.com/watch?v=AySOlC5Deks
Persoonlijk vind ik de uitzendingen met Cory Stockton erg goed. Hij kan goed uitleggen wat er allemaal gaat gebeuren in WoW.
Over verteld hij in zijn interview dat ze met flying hetzelfde gaan doen met flying zoals in Northrend. Eerst lvl 85 halen, dan pas vliegen in Azeroth.
[ Voor 85% gewijzigd door Zeror op 26-08-2009 22:21 ]

Edit: Inmiddels door 2 personen uitgenodigd. Bedankt!
Edit 2: Inmiddels zie ik dus dat het alleen voor classical/TBC WOW is. Awww....
[ Voor 32% gewijzigd door Upke dupke op 27-08-2009 00:12 ]
Geweldig filmpje!squaddie schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 20:54:
[humor]
Is dit de realiteit over een paar jaar?
[/humor]
[ Voor 94% gewijzigd door Borgoth op 27-08-2009 00:16 ]
Ik vermoed gewoon van joetoeb als het niet van binairies isRakkerzero schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 22:05:
[...]
Ik wil eigenlijk ook wel weten waar. Ondanks dat ik de boel gecaptured heb, wil ik hem wel downloaden. Ik ben nu namelijk 100 gig kwijt aan dat videomateriaalDownloaden scheelt mij weer encoden enzo.
Btw. mensen die geen zin hebben om de video's te downloaden. Hier de youtube versie
When all else fails, resurrect and start over
aaaaah ik lig te rollen op de grond hahaha !
torrents heb ik het vandaan, per dag 6 gig maar zag gistere alleen nog die van 2dagen in 1 van 6 gig..
zal wel op jacht gaan
[ Voor 25% gewijzigd door Mektheb op 27-08-2009 08:54 ]
Eindelijk. Gisteren was de daily HC The Old Kingdom en dus wist ik een groepje binnen te hengelen voor The Old Kingdom te doen op HC mode. Waarom eindelijk? Omdat het na the wrath gate behalen 1 van mijn doelen was. Ik miste The Old Kingdom nog in mijn dungeon lijstje. Alle eerdere groepen braken op na de eerste twee bazen.
Met de run in Old Kingdom voltooid op HC haalde ik de achievement voor Northrend Dungeon Master. Maar ik moet nogsteeds wel een paar dungeons doen op HC mode (waaronder helaas the Oculus, die is alleen normal voltooid)
Verder zit ik op 3,6k gold. Nog een klein beetje voor ik Epic Flying kan betalen...nog een klein beetje..
Verwijderd
There are never enough hours in a day, but always too many days before saturday.
Verwijderd
De mooiste speelt het alleen niet meer (speelt tegenwoordig Sims 3 naast me
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2009 09:45 ]
Sinjin !Verwijderd schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 09:25:
hahaha, geweldig filmpje, maar moet nog de eerste mooie chick zien die wow speelt. PICS PLZ
Hot swedish babe. Heb daar 4 jaar lang een pic van op m'n pc gehad
HD is gisteren gecrashed : (
Mijn vrouw? De verloofde van een Gm? de vriendin van guildie? In de guild van een maat van me zaten er verschillende. De GM van 1 van de guilds bij ons op het realm.Verwijderd schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 09:25:
hahaha, geweldig filmpje, maar moet nog de eerste mooie chick zien die wow speelt. PICS PLZ
Ik bedoel, als je ze nog nooit ontmoet hebt geld volgens mij net als in het echte leven, dat ligt aan jou
nofi ofc
if you pay peanuts, you get monkeys
Verwijderd
Daar komen ook meer en meer guildies achter, waaronder de GM die na een 2 maanden break weer gaat spelen door de xp in AV
Ik zelf heb gisteren zo'n 6 of 7 potjes gedaan, waarvan we er maar 2 wonnen. De xp is vooral veel als je wint, dus echt bijzonder snel ging het niet, maar het is een welkome afwisseling van het questen, waar ik soms even genoeg van heb.
Gisterenavond wel de Argent Tournament quests gedaan, de eerste serie quests in Icecrown voor 2 blue items die je daar krijgt. Daarnaast dus vooral AV, beetje rondrennen, npc's killen en soms even een Alliance. Echt goed ben ik nog niet in PvP combat als Feral, beetje stunnen en verder proberen zo veel mogelijk damage te doen. Aan het einde van de avond zat m'n Druid op 90% naar level 78. Ik kan alleen steeds minder spelen, omdat we over een maand gaan verhuizen (huis gekocht
En als we verhuisd zijn, is Aion uit als het goed is...
Ook nog de daily heroic gedaan op m'n Mage voor de Triumph emblems. Langzaam maar zeker zal ik uiteindelijk een item daarvoor kunnen kopen
Verwijderd
Om kwart voor 8 had ik drie extra mensen die online waren en niet gesigned hadden gechartered voor de raid, komen er drie die gesigned hebben niet opdagen en zijn we alsnog met 7 man. Komen er twee dood leuk om 9 uur online. Jammer, maar toen had ik de boel al geannuleerd, na 3 kwartier wachten.
En het excuus is dat we casual zijn geen hardcore. Als je zegt te komen en je komt niet ben je geen casual, dan ben je gewoon een lul en zo heb ik het ook op het guildforum gezegd. En dat ze gewoon de tering kunnen krijgen. Ik organiseer raids en als op de starttijd mensen afwezig zijn die wel gesigned waren worden ze of onmiddelijk vervangen en bij geen vervaningen vervalt de raid al komen ze 10 minuten later wel online. Ik ben goddomme geen babysitter.
Graag zou ik naar een PVE server gaan met een vrij grote nederlandstalige community.
Heeft er iemand tips welke PVE servers goed liggen bij Nederlanders en Belgen?
Gister even met de guild ToTc in geweest.
Eerste 3 bosses one shot.
Toen kwamen de twins , zonder ook maar enige tactics te weten wij er in(portals was meer dan logisch)
Na een lang gevecht en veel heals van de twins een wipe.
Toch maar even tactics gelezen en iets later waren de twins down..
Factions champions blijft toch het leukste gevecht tot nu toe
Trollbane (maar die is beetje uitgestorven)belgian1 schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 10:17:
Sinds de drama die de laatste tijd in de guild waar ik nu in zit ben ik beginnen denken aan een servertransfer.
Graag zou ik naar een PVE server gaan met een vrij grote nederlandstalige community.
Heeft er iemand tips welke PVE servers goed liggen bij Nederlanders en Belgen?
en bij ons op Terenas (zowel horde als alli)
Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE
Groot gelijk...Verwijderd schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 10:13:
Wat ben ik het zat. Geen enkele raid begint op tijd. Gisteren weer, 7 man gesigned voor een 10 mans raid. Starttijd 8 uur.
Om kwart voor 8 had ik drie extra mensen die online waren en niet gesigned hadden gechartered voor de raid, komen er drie die gesigned hebben niet opdagen en zijn we alsnog met 7 man. Komen er twee dood leuk om 9 uur online. Jammer, maar toen had ik de boel al geannuleerd, na 3 kwartier wachten.
En het excuus is dat we casual zijn geen hardcore. Als je zegt te komen en je komt niet ben je geen casual, dan ben je gewoon een lul en zo heb ik het ook op het guildforum gezegd. En dat ze gewoon de tering kunnen krijgen. Ik organiseer raids en als op de starttijd mensen afwezig zijn die wel gesigned waren worden ze of onmiddelijk vervangen en bij geen vervaningen vervalt de raid al komen ze 10 minuten later wel online. Ik ben goddomme geen babysitter.
Vind wel een handycap van de blizz calender dat je geen commentaar bij je signup kunt zetten dat je evt later komt of iets dergelijks... Er zijn best omstandigheden dat je niet 100% zeker weet op tijd online te zijn en het zou handiger zijn als je dat van tevoren aan kon geven...
Bij ons in guild ook een groot probleem... Precies 23 signups paar xtra chartered komen er weer een zooi niet opdagen... zucht... zo vergaat het plezier van raiden wel een beetje...
Verwijderd
Volgens mij zijn er nu al weer 3 guilds die een poging tot 25 mans doen aan horde side.
- http://forums.worldofwarc....html?topicId=19378305916
Waarom heeft jouw hunter in hemelsnaam mongoose op z'n MHRakkerzero schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 17:28:
[...]
Crap. De 90 dagen zijn al voorbij
Edit:
[afbeelding]
What the hell. Race change![]()

Gisteren TotC gedaan, de eerste echte try op Faction Champions. Vorige week hadden we maar 2 tries gedaan omdat we ons wilde focussen op Ulduar. Dus gisteren na 2 whipes toch faction champions down gekregen. Moet zeggen dat ik het een zwaar klote gevecht vond totdat de dps en tanks het gevecht onder controle hadden, ben zelf healer. Daarna de twins, eerste keer whipe, we hadden geen idee hoe of wat. Daarna 2nd try en neer gingen ze. Met veel zelf vertrouwen naar Ulduar gegaan en voor het eerst XT op hard mode gedaan. Kostte ons wel 2 whipes, eerste keer omdat we heart niet snel genoeg af kregen, en tweede keer was het de enrage timer
Wat het te laat komen is echt irritant ja. Wij hebben een groep van 10 van mensen die elkaar al lang kennen, van ingame. Wij hebben gekozen voor een permanente 10 man in plaats van 25. Onze ervaring is dat elke keer als we over gingen naar 25 man kwam er een hoop stress bij kijken en vooral veel wachten.
Ik weet overigens niet wat er aan de hand is met de loot tables maar wij hebben in TotC al 3 weken achter elkaar exact dezelfde loot en in Ulduar idem dito. Same Shit Different Week. Is wel klote omdat mensen nog wel upgrades hebben in Ulduar maar als er elke keer hetzelfde dropped, en ge-de'ed wordt, schiet het niet echt op
Fools you are... who say you like to learn from your mistakes... I prefer to learn from the mistakes of others, and avoid the cost of my own. "Otto von Bismarck"
Dit topic is gesloten.