Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 196 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 57.236 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-10 00:31
ik bedenk me trouwens dat het niet maart 2007 was dat ik stopte maar maart 2006 :P maarja zo maar even de expansions bestellen en dan merk ik het wel ben benieuwd of er na 3 en half jaar nog iemand speelt die ik ken.

[ Voor 44% gewijzigd door haakjesluiten op 24-08-2009 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
KingTenteehje schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 14:37:
[...]

Je hebt zeker wel een punt hier. Gisteren toevallig VoA 25 man gedaan, ben een holy priest. Ik sta altijd bovenaan in de healing lijst, niet dat het mij wat uit maakt maar toch. Gisteren stond ik 3rd in de healing lijst en kreeg meteen een hoop gezeik van de PUG. Ik meteen even overhealing lijst gelinked en iedereen was stil. De healing lijst is alleen van belang in combinatie met overhealing en andere factoren. Je hoofd over het toetsenbord rollen en zomaar alles healen wat er rond loopt heeft ook helemaal geen nut. Uiteindelijk gaat het erom dat de er bereikt wordt en dat je in normale raids, niet PuGs, een goede balans vind ik de healing. :*)
Ben ik het niet helemaal mee eens. Overhealing vind ik niet zo'n probleem, zolang je maar niet zonder mana komt te zitten en je gewoon iedereen overeind kan houden (en al helemaal in een PUG). Tenzij het echt belachelijke hoeveelheden overhealing is = 60% en meer.
Met hardmodes wordt het een iets ander verhaal. Daar moet je toch wat meer op je mana letten en dus efficiënter gaan healen (=minder overhealing).

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
UdiBenLudi schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 12:33:
[...]

Ik vraag me bij dit soort berichten wel eens af of onze healers dan wel fatsoenlijk kunnen healen :( ...

Log laatste keer naxx 25 waarbij ik een bossje meehealde http://worldoflogs.com/re...ealingDone/?s=3691&e=3914
Log Toc 10man http://worldoflogs.com/reports/TjMqQoS2f0M7kqNC/

Ik ben dus de resto (offspec) shaman Donderwolk...
Ben jij de Donderwolk op Doomhammer of op Kul Tiras? 8) ik ben ff bezig om een goeie healing-tree aan het zoeken!

Nevermind, ik zag dat je in de guild Evermore zit (op de logs-site) |:(

[ Voor 6% gewijzigd door Macchill op 24-08-2009 16:00 . Reden: oops... ]

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Vraagje aan de resto shamans hier.
Welke totem geniet OVER HET ALGEMEEN jullie voorkeur? Mana of Healing?
Ben zeer casual en hoewel ik in een casual Ulduar raidingguild zit ben ik toch 9 vd 10 keer aan het puggen.
Nu heb ik de totembar zo ingesteld dat ik steevast mana totem drop, maar zit wel weer dermate redelijk in de gear (Sjaaman @ Aszune) dat ik ga twijvelen of het zinvoller is gewoon standaard een healing stream totem te droppen.
Uiteraard is het situatie afhankelijk, maar het gaat mij ook voornamelijk om trash en zo nu en dan een bossje.

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:36

Snuffel

Vroem!

RaDKiLL schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 16:27:
Ben zeer casual en hoewel ik in een casual Ulduar raidingguild zit ben ik toch 9 vd 10 keer aan het puggen.
Nu heb ik de totembar zo ingesteld dat ik steevast mana totem drop, maar zit wel weer dermate redelijk in de gear (Sjaaman @ Aszune) dat ik ga twijvelen of het zinvoller is gewoon standaard een healing stream totem te droppen.
Uiteraard is het situatie afhankelijk, maar het gaat mij ook voornamelijk om trash en zo nu en dan een bossje.
Healing, ervanuit gaand dat je een pally met BoW buff in de groep hebt zitten.

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-10 14:49
RaDKiLL schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 16:27:
Beetje afhangkelijk idd. Zijn er genoeg pala's dan bow de voorkeur en healing stream. Geen pala's ben je flexibel beetje afhangkelijk van de fight hoelang en kans op oom gaan van de raid.

Nadeel van healing stream is dat het alleen voor party is in een raid. Wel handig als je bijvoorbeeld bij de melee groep zit. Kan nog behoorlijk healing done hebben omdat het een soort HOT is die door blijft tikken no matter wat. (bij mij tikt ie raid buffed voor ca 350 hp)

In instances (5 mans) ook meestal healing stream, fights zijn toch te kort om oom te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online
Alleen in een 10-25 zonder wisdom gebruik ik de mana totem, verder altijd een healing stream totem. Tikt bij mij raid buffed (en met glyph) voor 500. Erg lekker bij General Vezax, Iron Council en XT bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DonDjo schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 12:32:
[...]

Zit ook op stormrage Horde nick: Woffeh

vind de kiddygehalte wel meevallen, zit wel in een volwassen guild dus bemoei me niet zoveel met de /general chat
Haha, eindelijk iemand van Stormrage Horde :)

Ik begin volgende week weer met spelen, dan kom ik namelijk terug van mijn 2 maanden durende uitwisselingsproject naar Brazilië 8). Mijn naam is Garidas, Tauren Druid. Welke guild speel je dan op? Ik zat bij een mooie guild genaamd Novus Inceptus maar die is jammergenoeg gedisband vanwege lack aan attendance/members.

O ja, spelen de 2 "legendes" Unknowy en Vallupallu nog? xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omg Woffeh, je zit in Dark Knights :D
Dat was de guild merge die we 8 maanden geleden deden :P
Ik had toen zowat geen tijd om wow te spelen en vond die Déathkníght een arrogante zak, maar zo te zien zit die niet meer in de guild.
Hollyangel ben ik wel over te spreken, die reageerde enorm snel op incoming damage, komt waarschijnlijk omdat haar roots in pvp lagen.
Anyway miss tot volgende week in-game, ik wil wel wat meer info over dark knights :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:02
Snappie88 schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 14:28:
[...]

Zit er zeker wel tussen, heb 't ook gezien namelijk :Y
Laat eens wat zien dan, want ik kan het niet vinden.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, ik zat even het Aion topic te bekijken en de eerste post die ik lees is deze:

'Dat is nu precies wat ik bedoel, het is echt niet moeilijk om addons te beperken, maar om ze helemaal weg te halen zorgt ervoor dat een andere groep benadeeld wordt, iig zolang de standaard UI nog zo beperkt is.
Ik zie niet wat het probleem dan is, iedereen heeft dezelfde UI en dus ook dezelfde beperkingen.
Alleen de mensen die in WoW mods/addons/hacks/cheats gewend zijn zullen hier dus in het nadeel zijn omdat ze hun wallhacks of dps meters niet kunnen gebruiken."

imo geven ze dat spel gewoon ook addons, het ui neemt te veel plaats op je scherm in en volgens mij houden veel mensen wel van een UI die ze volledig naar eigen wensen kunnen aanpassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kenden jullie deze al:
http://www.wow-europe.com...3player/en/sound-page.htm

er zitten tog echt prachtige composities tussen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
zo net eerste WoW expansie gekocht voor paar euro zag dat je dan 10 day trial kreeg ofzo voor die laatste expansie dus eerst maares 10 dagen spelen en kijken of het nog wat is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SdtThys
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-09 17:23
healingmeters zijn geen probleem als goed gebruikt.
Als de rl echter begint te zeuren omdat de disc priest aan het slacken is omdat de holy priest meer hps heeft, of als degene met 60% overhealing uberskilled wordt genoemd en ze jou uitmaken voor noob terwijl je evenveel effective healed hebt, op die momenten kun je healingmeters de nek omwringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchsauron
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-06 17:52

Dutchsauron

Mooooh

Heeft er iemand interesse in een gratis maand playtime WoW?

Wil na een kleine 4 maanden weer eens WoW spelen and ga morgen een gamecard halen, was ff wat dingen aan het checken op mijn account en zag de optie voor "Scroll of Resurrection" waarmee ik, omdat ik meer dan 3 maanden niet gespeeld heb, 10 dagen gratis krijg. En jij als ik m'n gamecard activeer een gratis maand playtime.

(ga naar je account en selecteer de optie "Scroll of Resurrection" en geef mijn email adres op om te resurrecten (hoop dat dit een woord is, zal spellingwijs wel wat aan mankeren :P )

Iemand? mijn mailadres is atheist@hetnet.nl of character "Krayzy" op realm "Chamber of Aspects".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
je mag mij altijd een maand gratis playtime geven als ik straks alle expansions binnen heb ik ga weer spelen na 3 en half jaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchsauron

Dutchsauron

Mooooh

Moet geen probleem zijn, heb je je account al actief gemaakt? je mag n.l. de voorgaande 3 maanden niet ingelogd zijn geweest om daarvoor in aanmerking te komen. (en mijn account moet actief gemaakt zijn) als je nog geen actief account hebt stuur dan ff een mailtje, dan kan ik jou weer resurrecten en krijg jij gratis 10 dagen en ik een maand)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
nee account is inactive voor jaren :P morgen krijg ik crusade binnen en dan ga ik me account activeren voor die 10 day trial voor Wrath of the Lich King.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

lol, 2 vrienden en 2 random mensen door scholomans aan het boosten op me mage, te simpel. En het dan nog presteren om op elke baas te wipen. (ik niet natuurlijk) en dan boos zijn omdat er een nieuw in het spel is. Als je luisterd en afstand houd is er ook niets aan de hand... daarom ook weer: bij een ninja pull "you spank it, you tank it".

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Mensen ik wil bij deze zeggen dat ik een kleine verassing in petto heb voor jullie. Ik ga nog niet zeggen wat het is, maar jullie zullen snel genoeg merken. ;)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-10 20:37

MeNTaL_TO

The future is not set

Rakkerzero schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 23:38:
Mensen ik wil bij deze zeggen dat ik een kleine verassing in petto heb voor jullie. Ik ga nog niet zeggen wat het is, maar jullie zullen snel genoeg merken. ;)
Alweer een DDoS? >:)

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 26-09 09:58
Dutchsauron schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 19:48:
Moet geen probleem zijn, heb je je account al actief gemaakt? je mag n.l. de voorgaande 3 maanden niet ingelogd zijn geweest om daarvoor in aanmerking te komen. (en mijn account moet actief gemaakt zijn) als je nog geen actief account hebt stuur dan ff een mailtje, dan kan ik jou weer resurrecten en krijg jij gratis 10 dagen en ik een maand)
Tevens mag je account niet zijn geupgrade naar Wotlk anders werkt een scroll of ressurrection niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchsauron

Dutchsauron

Mooooh

Ow, dat wist ik niet. jammer dan gaat het voor mij niet werken :'(

Sorry voor de verwarring en de mensen die de moeite hebben gedaan, in ieder geval bedankt voor de genomen moeite _/-\o_

[ Voor 48% gewijzigd door Dutchsauron op 25-08-2009 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-10 15:01
SdtThys schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 19:24:
Als de rl echter begint te zeuren omdat de disc priest aan het slacken is omdat de holy priest meer hps heeft, of als degene met 60% overhealing uberskilled wordt genoemd en ze jou uitmaken voor noob terwijl je evenveel effective healed hebt, op die momenten kun je healingmeters de nek omwringen.
ikzelf als een paladin kijk geeneens meer naar overhealing met de nieuwe Beacon change. Zegt echt totaal niks. Zolang je iedereen in leven houdt zonder dat je keihard OOM raakt.. job well done.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:29
+2 interessant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-10 20:53

Snappie88

Mr. Hollywood

Rakkerzero schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 17:31:
[...]

Laat eens wat zien dan, want ik kan het niet vinden.
Trailer @ 1:05 :)

Edit: Nu ik beter aan 't kijken ben zie ik dat 't niet STV is, maar Barrens |:( Palmbomen is dus niet standaard STV :P)

[ Voor 18% gewijzigd door Snappie88 op 25-08-2009 08:00 ]

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Laatst online: 05-10 20:17
Rakkerzero schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 23:38:
Ik gok een update van de TS ;) :P jou kennende, zal het wel veranderen in wow cataclysm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

ph4nt0m schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 08:25:
[...]

Ik gok een update van de TS ;) :P jou kennende, zal het wel veranderen in wow cataclysm
En ik maar hopen dat ié ons allemaal een maandje playtime geeft :(

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost
  • Laatst online: 03-08 01:12

KillGhost

\o/

Snappie88 schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 08:28:
[...]

Blijven hopen, blijven hopen. Misschien gaat het dan toch gebeuren. Lang leve Rakkerzero!

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 04-10 17:33

Auredium

Informaticus Chaoticus

Mwa, niet veel gedaan. TotC HC en daar bleef het eigenlijk wel bij. Krijg wel weer een shitload aan geld vanaaf dankzij AH. :P

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Snappie88 schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 08:28:
[...]

Als ik nu heel, heel, heeeel erg veel geld had, had ik dit misschien wel gedaan, maar helaas. Het ziet er slechts naar uit dat Deathwing ook hier gaat huishouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Rakkerzero schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 09:14:
[...]

Als ik nu heel, heel, heeeel erg veel geld had, had ik dit misschien wel gedaan, maar helaas. Het ziet er slechts naar uit dat Deathwing ook hier gaat huishouden.
-O-

Nee hoor, startpost ziet er altijd al flex uit, we hebben niets te klagen O+

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
Net 3 maanden gestopt, en nu begint het toch weer te kriebelen met de aankomende exp. aargh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-09 01:58
Dagboekje,

Na wat recruitment en het weggaan van onze MT lijkt het toch dat we de zomer overleeft hebben :)
Gisteren naar ToTC25 met 5nieuwe mensen, eerste 2bosses geonshot.
Vervolgens de faction champions, eigenlijk wist niemand precies hoe het zou gaan werken maar we hadden uiteraard het één en ander gelezen.
Kwam de RL met de volgende tactic: Iedereen die kan CCen , CC er maar op los , en voor de rest de healers down nuken.......en ietsjes later hadden we deze ook op oneshot :)
Moet zeggen dat ik het een erg leuk gevecht vond , duurt lekker lang en is alles behalve standaard.
En als bonus kreeg ik nog een paar zeer mooie ele shammy boots (ilvl245) :D

Daarna zijn we naar ulduar25 gegaan, alles gecleared behalve vezaxx+yoggie , die gaan we vanavond doen.
Overigens nog maar 5Fragments en we hebben onze 2de legendary mace te pakken :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• papmetklonten
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-09 13:34
Crazyanz schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 15:14:
Even een vraag. Naar aanleiding van het nieuws @ frontpage over allerlij nieuwe dingen in WoW. Wil ik wel weer eens gaan kijken hoe WoW inmiddels is. Ik ben in Maart 2007 gestopt dit was nog voor de eerste expansion. Ik heb een account met een Lvl 60 druid en lvl 52 mage @ thunderhorn en nog wat alts. Ik was toen uitgekeken op WoW omdat de uitdaging er wel uit was en mijn server vol begon te raken met epic geilende associalen. Nu zou ik echter wel weer willen beginnen maar aangezien ik dan eerst 2 expansions moet kopen en weer moet betalen voor een maand spelen wil ik even weten van iemand of er daad werkelijk veel veranderd is tegenover toen en of het het waard is? Is het slim om over nieuw te beginnen aangezien ik AL mijn characters 100% gestript had en alles had weg gegeven. Plus dat de server toen al volzat met epic whores dus dan zal het nu helemaal erg zijn :P
Ik zit zelf ook op thunderhorn. Ik ervaar helemaal niets van de epic whores. Je hebt er misschien een paar, maar ik heb ze tot nu toe aardig weten te vermijden :P

Ik vind het zelfs een leuke server om op te spelen. Er is altijd wel wat te doen, best aardige mensen, en over het algemeen goede pugs.

Als je besluit weer te beginnen kan ik je wel een eindje op weg helpen. Geef devox maar een whisper en dan werken we wel wat uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-09 14:41
De laatste dagen aardig wat gespeeld op mijn druid.
Dit weekend mijn inscription naar de 430+ gekregen, heb nog niet veel inscription boeken gekocht, maar wel een paar goedkoop opgekocht.

Mijn druid is sinds gisteravond level 75 geworden. Ik blijf nog levelen in feral spec, maar instances doe ik graag in resto spec.

Ik moet mijn resto talents nog eens opnieuw doen. Heeft iemand een goede resto build voor een druid (focus zal liggen op instances tot 10-mans)

Verder heb ik nu sinds gisteren eindelijk een authenticator zodat mijn account (iets) veiliger is.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een tijdje geleden las ik een bericht dat het binnenkort mogelijk zou zijn om tw wisselen tussen Horde en Alliance.

Weet iemand wanneer dat kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Peter2_ schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 10:11:
De laatste dagen aardig wat gespeeld op mijn druid.
Dit weekend mijn inscription naar de 430+ gekregen, heb nog niet veel inscription boeken gekocht, maar wel een paar goedkoop opgekocht.

Mijn druid is sinds gisteravond level 75 geworden. Ik blijf nog levelen in feral spec, maar instances doe ik graag in resto spec.

Ik mopet mijn resto talents nog eens opnieuw doen. Heeft iemand een goede resto build voor een druid (focus zal liggen op instances tot 10-mans)

Verder heb ik nu sinds gisteren eindelijk een authenticator zodat mijn account (iets) veiliger is.
Heel herkenbaar met de Druid ;)
Ik level Feral, heb Resto dualspec en ben net 77 geworden. Inscription gisteren naar de 400 gekregen voor de Shoulder enchants.
Armory

Z'n specs kunnen nog beter op een aantal plekken, maar de Resto zit redelijk in elkaar vind ik. Tot level 80 heb ik de Healing Touch Glyph als vervanging voor Nourish die je op 80 krijg.
Ik mis er 2 punten in, omdat ik sinds level 75 niet meer in Resto spec ben geweest :P

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2009 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Snappie88 schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 09:22:
[...]

-O-

Nee hoor, startpost ziet er altijd al flex uit, we hebben niets te klagen O+
Altijd leuk om te horen.

Als beloning hier een sneak preview van de nieuwe TS. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreflar
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 18:10
Rakkerzero schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 10:31:
[...]

Altijd leuk om te horen.

Ziet er erg Flashy uit:D erg mooi iig :) beetje jammer dat er weinig te lezen valt (het is nu super rustig op me werk) Ik heb dus tijd teveel en te weinig om te lezen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonDjo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23-04 10:23
Verwijderd schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 17:26:
Omg Woffeh, je zit in Dark Knights :D
Dat was de guild merge die we 8 maanden geleden deden :P
Ik had toen zowat geen tijd om wow te spelen en vond die Déathkníght een arrogante zak, maar zo te zien zit die niet meer in de guild.
Hollyangel ben ik wel over te spreken, die reageerde enorm snel op incoming damage, komt waarschijnlijk omdat haar roots in pvp lagen.
Anyway miss tot volgende week in-game, ik wil wel wat meer info over dark knights :)
Jaa klopt zit er al een half jaar in ongeveer, bevalt me goed hoewel de attendance in raids rond de 20 zit maar dat komt door de zomerperiode, normaal meer als voldoende members maar kunnen er altijd meer gebruiken!

Hollyangel is een goede speler idd en van Deathknight niet veel mee gekregen misschien maar goed ook! :)

Unkowny en Vallupallu zitten nog steeds 24/7 in general/trade etc het kiddo gehalte omhoog te houden, maar ik laat ze altijd maar lekker doen... hoewel Unkowny laatste tijd redelijk rustig is maar dat kan ook aan mij liggen...

www.1hess.com/wow is Dark Knights website, voor als je eventueel wat informatie wilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandor Scheffer
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-09 19:17
SdtThys schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 19:24:
ovrehealing telt toch niet mee bij de effective healing?

ik heb liever een healer die in een gevecht:
- 200 healt en 400 overhealed
- dan 150 healt en 0 overhealed

who cares wat de efficientie is, gaat om het uiteindelijke resultaat, 4 innervates vragen is natuurlijk buiten de scope

aan je taak houden (bijv tank levend houden) is natuurlijk het belangrijkste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09:16
Dutchsauron schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 19:32:
Heeft er iemand interesse in een gratis maand playtime WoW?

Wil na een kleine 4 maanden weer eens WoW spelen and ga morgen een gamecard halen, was ff wat dingen aan het checken op mijn account en zag de optie voor "Scroll of Resurrection" waarmee ik, omdat ik meer dan 3 maanden niet gespeeld heb, 10 dagen gratis krijg. En jij als ik m'n gamecard activeer een gratis maand playtime.

(ga naar je account en selecteer de optie "Scroll of Resurrection" en geef mijn email adres op om te resurrecten (hoop dat dit een woord is, zal spellingwijs wel wat aan mankeren :P )

Iemand? mijn mailadres is atheist@hetnet.nl of character "Krayzy" op realm "Chamber of Aspects".
Nederlandstaligen altijd weer welkom op CoA :)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemkoDJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-01 13:59
Guy's,

ff een vraagje over r.a.f.

De tripple XP waar ze het over hebben als je recruit a friend doet. Hoe gaat dat in zijn werk precies? Krijgt alleen de nieuwe account double XP? of beide? En krijg je het alleen als je bv. samen quest of?

Greetzz..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynd
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-03-2018
Ik wil weer even gaan spelen via Scroll of resurrection maar ik wil wel wat start geld op mijn nieuw PvP of PvE realm char, dus ik biedt mijn gratis maand aan voor degene die er het meeste gold voor bied op een PvE of een PvP server :P

Bieden vanaf 1g :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Laatst online: 05-10 20:17
[...]

Altijd leuk om te horen.

Ah dat ziet er weer netjes uit rob! je overtreft jezelf weer eens _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online
kowapanga schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 09:31:

Daarna zijn we naar ulduar25 gegaan, alles gecleared behalve vezaxx+yoggie , die gaan we vanavond doen.
Overigens nog maar 5Fragments en we hebben onze 2de legendary mace te pakken :9~
Damn de 2e al. Bij ons willen die Fragments gewoon niet droppen. Nr 1 heeft er nu 20, Nr2 heeft er 5 (heeft alleen de guild nu wel verlaten) en ik heb er 2. We hebben het gehad dat er in 3 weken tijd geen een dropte. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, guild doet een servertransfer naar Ravencrest .. zou beter dan shadowsong voor progress zijn (we hebben de laatste tijd een redelijk healerprobleem ..)

Zit nog te denken of ik meega of niet, hardcore raiding vs socialising ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
Dynd schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 11:36:
Ik wil weer even gaan spelen via Scroll of resurrection maar ik wil wel wat start geld op mijn nieuw PvP of PvE realm char, dus ik biedt mijn gratis maand aan voor degene die er het meeste gold voor bied op een PvE of een PvP server :P

30 g! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
Zertaxka schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 11:43:
[...]

Damn de 2e al. Bij ons willen die Fragments gewoon niet droppen. Nr 1 heeft er nu 20, Nr2 heeft er 5 (heeft alleen de guild nu wel verlaten) en ik heb er 2. We hebben het gehad dat er in 3 weken tijd geen een dropte. :'(
Komt ook alleen omdat er een druid naar ons kwam van een andere realm waar haar guild was gedisband , dus ze had er al 17 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynd
Eenmaal, andermaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Dynd schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 11:36:

Heb je dan nog een pre tbc account want ik probeerde pas een maat van mij een scroll te geven maar blijkbaar werkt dat alleen bij een classic account en dus niet bij nieuwere. Beetje flauw van blizzard maar goed.

Ene mocht je kunnen starten mag je bij mij starten ;) bied je 100g kan op pve turalyon of pvp sunstrider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 01-10 10:24

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Zo en weer applyed op Lingerlol, ditmaal enig sinds serieus. Ben benieuwd, ik zal niet veel spelen, die nieuwe instance lijkt me niet geweldig maar ik wil wel weer "in vorm" zijn wanneer Icecrown hit.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
[...]

Altijd leuk om te horen.

Deathwing is over 50% van de startpost heengevlogen en heeft daar alles geflambeerd? : D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Het is alleen jammer dat er al zoveel duidelijk is over Cataclysm dat we niet echt veel nieuws meer kunnen verwachten in de tijd dat we ehm wachten?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost
  • Laatst online: 03-08 01:12

KillGhost

\o/

Ik kan in ieder geval niet wachten op de nieuwe expansion :) Ik vind het nu al tof!

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
100g :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynd
MantaMania schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 12:03:
[...]

Heb je dan nog een pre tbc account want ik probeerde pas een maat van mij een scroll te geven maar blijkbaar werkt dat alleen bij een classic account en dus niet bij nieuwere. Beetje flauw van blizzard maar goed.

Ene mocht je kunnen starten mag je bij mij starten ;) bied je 100g kan op pve turalyon of pvp sunstrider.
Nee net na tbc, maar het kan zodra het account 90 dagen niet meer gebruikt is, waarschijnlijk was je maat nog niet 90 dagen weg. En Sunstrider klinkt goed

Edit: Hij gaat naar MantaMania 8)

[ Voor 8% gewijzigd door Dynd op 25-08-2009 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingTenteehje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13:34

KingTenteehje

Onia Cause Fiunt

MrVegeta schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 12:09:
Het is alleen jammer dat er al zoveel duidelijk is over Cataclysm dat we niet echt veel nieuws meer kunnen verwachten in de tijd dat we ehm wachten?
Hier heb je misschien wel gelijk in, maar je moet het ook eens vanuit het standpunt van Blizzard bekijken. Als ze te weinig laten zien en in grote lijnen vertellen, wat ze nu ook enigzins doen, krijg je altijd van die mensen die beginnen te klagen van: "oude content terug, dan zal Blizzard wel weer lui zijn en makkelijk geld verdienen". Het is iets wat me wel heel erg opvalt als ik naar de reacties op de server waar ik op speel voor en na de trailer. Voor de trailer was iedereen aan het huilen over de tegenvaller, en na de trailer kon niemand wachten. Blizzard is ook wel op de hoogte dat er een nieuwe MMO aan staat te komen die een hoop nieuws gaat bieden en ze zullen moeten zorgen dat mensen blijven spelen.
Ik hoop dat met de nieuwe expansion dat WoW weer wordt wat het was, ie dungeons die niet al te makkelijk zijn. Ik heb altijd MC en Onyxia leuk gevonden omdat de kans dat er iets mis ging vele malen hoger was dan nu, meer spanning in de dungeons. Het kan natuurlijk ook zijn dat het gimmelde niveau van de raiders omhoog is gegaan :D maar laat ik deze discussie maar even in het midden laten :D

Fools you are... who say you like to learn from your mistakes... I prefer to learn from the mistakes of others, and avoid the cost of my own. "Otto von Bismarck"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 04-10 17:33

Auredium

Informaticus Chaoticus

Mja, nu ben ik geen hardcore raider, maar ik doe wel veel dungeons en ik moet zeggen dat ik de laatste tijd slapend door de Northrend dungeons heen huppel. Een beetje meer uitdaging kan dus geen kwaad. Alhoewel raid instances natuurlijk wat lastiger zijn.

Trouwens, mijn epic helmpje van Onyxia zal een stuk zeldzamer worden als die content wordt geupgrade :P

Ik hoor vrij weinig gewine op mijn server over de nieuwe content, alleen maar lof en prijzing. Ik ben wel benieuwd wat voor special event Blizzard gaat plannen net voor de launch van de nieuwe add-on. Ik vond het gewine en de kritiek van mensen op het zombie-event supersloom.
Persoonlijk vond ik het zombieevent geweldig. Als alliance laten infecten en dan 'uitzieken' bij het alliance fort in the barrens (Horde newbie gedeelte). Dan alle lowlevel guards infecten en dan met een horde zombies de hele barrens infecteren. :P

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 21:37
is het ook mogelijk om oude achievements toch nog te verkrijgen? Ik heb mn char getransfert nog voordat ik was ingelogd na een jaar inactive te zijn geweest. Echter zijn alleen de instances zoals scholomance bij mij in de achievements lijst toegevoegd. Ik ben echter een tijd best wel hardcore aan het raiden geweest en heb toen alles tot aan naxx gecleared (zelfs alle bonus bosses in AQ40). Is het mogelijk om deze toch nog te verkrijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jormungandr
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11:42
Er zijn nog steeds een aantal gaten tho. Ik gok op een naga raid in Cataclysm. De Maelstrom is niet voor niets de locatie van de eerste Well. En gok 2: de Deathwing encounter zou wel eens de andere aspects erbij kunnen betrekken.

Enkel de class-race combis maken mij niet zo blij. Nuja, ze hadden in eerste plaats de shaman en pally gewoon faction restricted moeten laten. En dan nog eens het verwijderen van Spellpower en dergelijke. Ach, we zien wel zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynd
Manta, stuur maar een SoR naar 'Dynd' (Moet username zijn toch?) ik kan als het goed is zien van wie hij komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Proqzor schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 12:54:
is het ook mogelijk om oude achievements toch nog te verkrijgen? Ik heb mn char getransfert nog voordat ik was ingelogd na een jaar inactive te zijn geweest. Echter zijn alleen de instances zoals scholomance bij mij in de achievements lijst toegevoegd. Ik ben echter een tijd best wel hardcore aan het raiden geweest en heb toen alles tot aan naxx gecleared (zelfs alle bonus bosses in AQ40). Is het mogelijk om deze toch nog te verkrijgen?
De enige manier waarop het spel kan zien of jij destijds iets gedaan hebt, is door te kijken naar quests die je voltooid hebt of attunements die je gehaald hebt. Als je de MH-attunement had, dan had je logischerwijs KT en Vashj ook gekilld, en dus stonden ze in je achievementlijstje. Voor de meeste vanilla-achievements bestaat er niet zoiets en zul je dus het zaakje over moeten doen.
Jormungandr schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 12:58:
Enkel de class-race combis maken mij niet zo blij. Nuja, ze hadden in eerste plaats de shaman en pally gewoon faction restricted moeten laten.
Wat is dat voor een onzin? Horde wel bloodlust geven, maar alliance niet was gewoon flauw. Alliance wel de diverse blessings geven en horde niet was ook niet eerlijk. Afhankelijk van je faction had je gewoon bepaalde voordelen per fight en als er iets is dat de game uit balans brengt, dan is het dat wel. Sowieso sloeg het nergens op, want er waren in de lore gewoon elf paladins in Quel'Thalas.
En dan nog eens het verwijderen van Spellpower en dergelijke. Ach, we zien wel zeker?
Ze verwijderen spell power en attack power niet...het zit alleen niet meer als stat op items. De manier waarop je nu spell power gaat krijgen, is door het uit intellect te genereren. Wil je meer spell power? Dan moet je een grotere mana pool nemen.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10 17:01
Dynd schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 12:24:
[...]

Nee net na tbc, maar het kan zodra het account 90 dagen niet meer gebruikt is, waarschijnlijk was je maat nog niet 90 dagen weg. En Sunstrider klinkt goed

Edit: Hij gaat naar MantaMania 8)
Nee, heb hetzelfde gehad. Scroll gestuurd, zelfde mededeling: classic account vereist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MantaMania schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 12:03:
[...]
Hoe is Sunstrider tegenwoordig, ik ben daar tijdens classic al weg gegaan om op TVC alliance te rerollen. Mijn characters bestaan echter nog steeds (waarom zou je die wissen als je er toch 50 mag hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynd
garagaholic schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 13:07:
[...]

Nee, heb hetzelfde gehad. Scroll gestuurd, zelfde mededeling: classic account vereist.
Ok jammer :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach met de niewe expansion kunnen we tenminsten met een heilige koe spelen in wow.

En het vereenvoudige van de stats , dus geen spellpower/atackpower/armorpen enz. meer. Vindt het aan de ene kant het wel een beetje jammer dat ze het eenvoudiger maken. Van de andere kant snap ik het ook wel weer een beetje. Heb het zelf al af en toe lastig genoeg met mijn druid om te bepalen wat nu een Upgrade is en wat niet kwa dps. Met ap/crit/arp/haste/str/agi en dan nog sommige van deze stats die wel of niet scalen met bufs. ben je al bijna genoodzaakt om een programma als Rarw te gebruiken om te zien wat een echte upgrade als gear al vrij dicht bij elkaar ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jormungandr
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11:42
Ok de keuze van het woord "verwijderen" is misschien slecht gekozen. Ik doelde idd gewoon op het samenvoegen met bv Int.

Trouwens, voor de mensen die pro addon zijn. Ik merk net dat oPie ringen in ringen kan stoppen. Met 1 keybind kan je dus eigenlijk zowat alle abilities/utilities huisvesten \o/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
zo ben WoW weer aan het installeren. na 3 en half jaar :P laatste keer dat ik speelde was het nog op een 1,6 Ghz P4 met 756mb en vage 64mb video kaart ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Crazyanz schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 13:58:
zo ben WoW weer aan het installeren. na 3 en half jaar :P laatste keer dat ik speelde was het nog op een 1,6 Ghz P4 met 756mb en vage 64mb video kaart ^^
Gewoon uit nieuwsgierigheid... weet je al welke faction/realm je gaat nemen?

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

na een tijdje stilgelegen te hebben ben ik ook van plan mijn lvl 74 hunter terug verder te levelen.
Zijn er hier tweakers aanwezig die als horde op The Chamber of Aspects spelen en een leuke guild hebben om het levelen wat aangenamer te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
ik ga eerst weer kijken bij me oude realm thunderhorn daar heb ik nog een lvl 60 nighelf druid en lvl 52 human mage. Mocht me dat niet bevallen dan begin ik gewoon overnieuw op een andere realm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Nu online
Crazyanz schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 14:05:
ik ga eerst weer kijken bij me oude realm thunderhorn daar heb ik nog een lvl 60 nighelf druid en lvl 52 human mage. Mocht me dat niet bevallen dan begin ik gewoon overnieuw op een andere realm
Moest je willen spelen op een PvE realm (alliance), geef dan maar een seintje. 'Mijn' guild neemt spelers aan vanaf level 15 en je mag zoveel of zo weinig raiden als je zelf wil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cvs79
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:39
Hoi hoi,

zijn er nog meer mensen hier die op Neptulon spelen? Kom er best veeel nederlanders tegen namelijk.

Zo ja, welke guilds spelen jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Verwijderd schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 11:46:
Hmm, guild doet een servertransfer naar Ravencrest .. zou beter dan shadowsong voor progress zijn (we hebben de laatste tijd een redelijk healerprobleem ..)

Horde of Alliance? Ik heb Ravencrest Horde kant gespeeld, erg leuk maar er zijn geen echte die-hard Hardcore guilds. Alliance side heb je Borked en nog wat overige semi-hardcore meuk. Wel een drukke server (in mijn ogen precies goed).

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
Verwijderd schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 14:04:
na een tijdje stilgelegen te hebben ben ik ook van plan mijn lvl 74 hunter terug verder te levelen.
Zijn er hier tweakers aanwezig die als horde op The Chamber of Aspects spelen en een leuke guild hebben om het levelen wat aangenamer te maken?
Jazeker, /w Eftelingelf of Foutebull in guild Dragon Riders. NL guild. Alle lvlranges zijn eigenlijk wel voorzien, ook genoeg low lvls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Verwijderd schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 13:19:
Ach met de niewe expansion kunnen we tenminsten met een heilige koe spelen in wow.

En het vereenvoudige van de stats , dus geen spellpower/atackpower/armorpen enz. meer. Vindt het aan de ene kant het wel een beetje jammer dat ze het eenvoudiger maken. Van de andere kant snap ik het ook wel weer een beetje. Heb het zelf al af en toe lastig genoeg met mijn druid om te bepalen wat nu een Upgrade is en wat niet kwa dps. Met ap/crit/arp/haste/str/agi en dan nog sommige van deze stats die wel of niet scalen met bufs. ben je al bijna genoodzaakt om een programma als Rarw te gebruiken om te zien wat een echte upgrade als gear al vrij dicht bij elkaar ligt.
Op het moment dat je niet kan zien of het een upgrade is zonder rawr te gebruiken is het een side grade en dus care : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shao Kahn schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 14:44:
[...]

Jazeker, /w Eftelingelf of Foutebull in guild Dragon Riders. NL guild. Alle lvlranges zijn eigenlijk wel voorzien, ook genoeg low lvls
Super, ik geef je vanavond een whisper. Ingame name = Lakke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snappie88 schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 14:42:
[...]

Horde of Alliance? Ik heb Ravencrest Horde kant gespeeld, erg leuk maar er zijn geen echte die-hard Hardcore guilds. Alliance side heb je Borked en nog wat overige semi-hardcore meuk. Wel een drukke server (in mijn ogen precies goed).
alliance .. Er gaan zeker 20 man over (GM en officers hopen op meer natuurlijk).. guild is hardcore 5 official raiddagen, 4/5 attendance req en andere 2 dagen zijn voor 10man hardcore .. De hoop is dat er genoeg healers te recuiten zijn voor hardmodes (vezax en firefighter staan momenteel op de todo lijst voor 25man)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 14:48:
[...]

Op het moment dat je niet kan zien of het een upgrade is zonder rawr te gebruiken is het een side grade en dus care : P
Zeker wel care. Das juist het leuke om dat laatste beetje dps eruit te halen. En net dat beetje Crit of Agi kan je hele dps rotatie omgooien bij een feral druid. dus kan dat toch net 5,5k dps of 6k dps zijn.

Kijk ik snap je redenatie als mage natuurlijk wel , bij een mage is het een makkie net zoals bij een priest. Stack sp/haste/crit en klaar. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:21

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Verwijderd schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 11:46:

Gewoon uit nieuwsgierigheid, welk guild is dat? Zit zelf ook alliance kant Shadowsong (wel veel meer casual dan jullie als ik t zo hoor) en qua progress weet ik t niet maar Shadowsong blijft wel een boel dingen bespaard waar ik mensen over zie klagen ("aditional instances could not be launched" <-- nog nooit gezien) terwijl het druk genoeg is om alles behalve sommige 25mans te puggen.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

additional instances could not be launched .. Heb ik wel vaker gezien op Shadowsong

De guild is Volition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03-10 13:08
Op Shadowsong is het "additional instances"-probleem wel eens gesignaleerd, maar relatief weinig inderdaad. En het is een prima servertje qua populatie. Uiteraard genoeg trolls en retards, maar die heb je op elke server.

We zoeken trouwens nog goede mensen in het guild "Raid to Nowhere" (ulduar 14/14, ToC 3/5, Ulduar 10 alle hard modes behalve Yogg). Als guild nemen zitten we tussen hardcore en casual, met 3 avonden raid (wo, do, zo) en verder een hoop onzin. Niet voor loot whores en ultra hardcore players, ook niet voor mensen die niet tegen een wipe of 10 kunnen. Laat ingame even iets weten aan Malakali, Airwalk, Cheiftan, Nantosuelta of Elektricity als je interesse hebt.

Edit: Volition is een erg goed guild, maar inderdaad ook erg hardcore. Ik zat in de "voorganger" van Volition, genaamd Soul of the Fire, toen het nog een tandje minder hardcore was. Char name is Rhandor trouwens :D

[ Voor 13% gewijzigd door geert1 op 25-08-2009 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-10 15:37

zwik

randomized

Verwijderd schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 13:13:
[...]

Hoe is Sunstrider tegenwoordig, ik ben daar tijdens classic al weg gegaan om op TVC alliance te rerollen. Mijn characters bestaan echter nog steeds (waarom zou je die wissen als je er toch 50 mag hebben)
Sunstrider (pornstrider anyone?) is leuk en is altijd al leuk geweest :) . Horde en Alliance zit dicht tegen de 50/50 populatie aan volgens mij. Geen idee hoe het met de horde kant zit qua progress en guilds though, maar op alliance kant is er eigenlijk altijd wel iets te doen. pugs gaat ook steeds beter eigenlijk, er zit bijna altijd wel iemand van een top-guild bij.

Tot zover mijn pro Sunstrider verhaal :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
Als ik de 10 day trial voor wrath doe geld mijn account dan als reactivated en kan ik dan die Scroll of ressurection niet gebruiken? Ik heb namelijk de wrath expansie nog niet gekocht.

Oh wacht ik heb die Scroll of ressurection verkeerd begrepen volgens mij iemand die mijn die scroll stuurd die krijgt een maand gratis en ik krijg alleen een 10day trial :P

[ Voor 56% gewijzigd door haakjesluiten op 25-08-2009 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwaurck
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-07 11:49
Guys,

Een klein vraagje wie van jullie speelt WoW via UPC netwerk en heeft opeens last van traagheid (high pings, freezes, dcies)?

Ik heb er last van sinds UPC aan traffic shaping doet.
Iemand anders hier ook last van?

PS Waar in godsnaam kan je je sig ook alweer aanpassen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03-10 13:08
Lijkt me niet dat er een provider is die WoW niet goed doorlaat. Zitten er huisgenoten op je netwerk jouw bandbreedte te gebruiken misschien? Het kan ook een tijdelijk probleem zijn aan de kant van UPC of de game server natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwaurck
geert1 schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 17:24:
Lijkt me niet dat er een provider is die WoW niet goed doorlaat. Zitten er huisgenoten op je netwerk jouw bandbreedte te gebruiken misschien? Het kan ook een tijdelijk probleem zijn aan de kant van UPC of de game server natuurlijk.
Ten eerste ik ben de enige die gebruik maakt van me internetverbinding... anders had ik hier niet gepost..
Ten tweede zie http://www2.webwereld.nl/...och-afknijpbeleid-in.html "UPC voert toch een netwerkbeleid in waarbij downloaders worden afgeknepen. Het kabelbedrijf beperkt alles behalve http-verkeer tussen 12:00 en 24:00 tot een derde van de snelheid."
Ten derde lees UPC Internet vragen & problemen topic deel II (UPC ervaring topic...)
Ten vierde andere MMO's hebben er ook last van... SW Galaxies trial geprobeerd gister... ook last van lag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:14
Shao Kahn schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 14:44:
[...]

Jazeker, /w Eftelingelf of Foutebull in guild Dragon Riders. NL guild.
Soms zou ik willen dat er een /facepalm smiley was :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwaurck
Sinds vanmiddag zijn me pings ineens weer lager...
Denk dat UPC iets heeft ingesteld in zijn traffic shapping modules oid...
Mijn vraag kan als gesloten beschouwd worden :)

[ Voor 8% gewijzigd door qwaurck op 25-08-2009 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Nu online
Kaap schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 19:10:
[...]

Soms zou ik willen dat er een /facepalm smiley was :')
Hoe gekker de nickname, hoe beter toch? Of heb je liever Legallass en Giimllii's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:22
Kapoen schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 20:06:
[...]

Hoe gekker de nickname, hoe beter toch? Of heb je liever Legallass en Giimllii's?
ook niet wat orginelers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-08 11:56
Ben na tijdje gestopt te zijn weer eens begonnen. Dit keer voor het eerst aan de horde kant op Earthen Ring (RP) als vredelievende Tauren Druid.

Aantal leuke nieuwe dingen gezien, en toch voelt het weer vertrouwd aan. Alleen het low level questen is zo vervelend vanwege de gelimiteerde bagspace :'(

Speelt er toevallig iemand op Earthen Ring als lvl 80 die 4 frostweave tasjes kan missen? Dat is waarschijnlijk één daily voor jullie en zou mij super goed op weg helpen :) Zal het uiteraard terug betalen als ik zelf wat hoger lvl ben en het kan missen.

[ Voor 7% gewijzigd door CU2morO op 25-08-2009 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

[...]

Alucardu, thats it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
[...]

Nee, ik zie liever Arragorn's en Aragoorn's :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:43

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Zijn hier trouwens nog mensen van de 'Radeon' guild van Aerie Peak?

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

[...]

Check: Olumdril, Guljib, Searingtotem (inside joke, kort samengevat wipeten we op Hydross nadat een Searing Totem aggro overnam van de tank op de phase switch, toen die warrior aangemaakt om de tank te pesten :+ ). Mijn andere 7 chars zijn wat minder origineel. Mijn hunter heet Ulomdril. :+

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo ik zou hier ook maar eens posten :D ben nu bezig met mijn 5e level 80 (is nu level 73,5) heb mijn paladin van 74 naar 80 gelevelled in Alterac Valley en dat ging echt heel erg snel en met mijn hunter doe ik dat nu ook was maandagavond 71 en vandaag waarschijnlijk 76. Verder heb ik nog een moonkin druid een frost-dps death knight en een warlock. Ben zelf niet zo'n raider heb het wel een tijd gedaan op mijn druid maar de 'sfeer' vind ik echt niets maar heroics zijn echt een uitkomst :D en vanaf vandaag mag je Furious gladiator gear voor emblems kopen gelukkig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Ik ga niet op Death Knight spelen. Ik heb gehoord dat teveel mensen DK class spelen waardoor de fun beetje eraf is. Dus al mijn characters blijven voorlopig DK-vrij. Ik loop rond in Northrend en ik kom best wel vaak mensen tegen met DK. Wordt dat niet beetje boring beeld?
Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.