Verwijderd schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 09:42:
[...]
Ik heb eens zitten kijken naar de verschillende head items voor mages. Maar ligt het nu aan mij, maar als ik kijk naar de stats, dan lijkt de ilevel 219 head uit Heroic ToC beter dan de ilevel 226 T8 head. Als je de set bonus erdoor krijgt is de T8 head weer beter en de T8 chest is wel duidelijk beter dan de heroic chest.
Maar dat betekent dat het pas nuttig is de T8 head te kopen na de chest en helemaal niet als je bijvoorbeeld al T8 shoulders geloot hebt.
(Overigens: Ik heb alleen gekeken voor FFB/FB specs, voor Arcane kan het anders zijn, maar heb nog nooit arcane gespecced en weet daar niets van)
En in ander nieuws, mijn mage is Ulduar ready

Gisteren even met wat oude guildies Yogg-Saron gedaan. Zowel voor hun guild als de onze was dat de laatste boss (uitgezonderd algalon) op 10 man die we nog moesten. Zij kwamen een man tekort en mijn mage was nog niet saved. We hadden er wel 6 of 7 pogingen voor nodig, maar toen ging hij plat.
Mn mage heeft in Ulduar nu dus FL, Razor, XT en Yogg gedaan, klein sprongetje. Maar die nieuwe heroic en emblems zijn geweldig om een alt te gearen.
Mwa, ik had een PvP epic helmpje dus je kunt je voorstellen dat ik aardig wat statsverbeteringen had.

Ik heb nu vier onderdelen van de achievement [Epic] maar dat is nog lang niet voldoende. Toch merk ik dat ik meer ervaring heb dan de meeste in dungeons. Ik wil eigenlijk wel Ulduar doen dus ik zal mijn guild eens aantikken hiervoor. Weet zeker dat ze het geen probleem vinden.
Wat betreft de nieuwe~expension.
Zoals te verwachten viel was er wat gewine over de nieuwe expension. Sommige waren bang dat het WoW zou vernietigen. Maar dit gewine lijkt met iedere expension te zijn, want bij TBC en WotLK dacht iedereen dat ook.
Waar ik naar benieuwd ben/ enigzins bezorgt zijn de veranderingen van SPellpower. (waarvan ik heb gehoord dat het verdwijnt) en mana (hoorde ook daarvan dat het wordt aangepast).
Het kan goed uitpakken, het zal zeker wennen zijn, maar het kan ook fout uitpakken. Ik durf er vooralsnog geen uitspraken over te doen.
De veranderingen van de wereld zijn super. Ik ben benieuwd hoe dit gaat uitpakken. Alhoewel ik niet Horde speel ben ik blij dat Orgrimmar een restijl krijgt. Ik vond Orgrimmar altijd een rommelige en onoverzichtelijke stad.
Er zal echter ook heel veel veranderen. Denk aan Ragefire Chasm, zal die nog blijven bestaan?
Met andere woorden een hoop achievements die momenteel bestaan zullen dan ophouden met bestaan mogelijkerwijs.
Als het een directe permanente verandering is gaan er achievements verloren.Is het een questchain zul je eerst heel goed moeten nadenken of je hem wilt doen want eenmaal gedaan is er geen weg terug voor oude achievements met je char.
De Worgen vindt ik een topras voor de Alliance, eindelijk krijgt de alliance een badass loooking ras, iets wat zelfs met de Drenai gewoonweg ontbrak. De nieuwe startlocatie is zo te zien een soort Victoriaans Londen en dat past echt bij het ras en lijkt mij een super locatie.
De Goblins vind ik als ras wat minder maar de horde heeft dan al veel beefed rassen en mist nog een onderdeurtje. De Goblin hoofdstad daarintegen was iets waar iedereen op zat te wachten.
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.