Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 196 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 57.236 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar we weten dan ook niet wanneer de icecrown patch uitkomt. Mischien zit er nog wel een andere raid tussen.

Het zou me ook niets verbazen als Bliz al vrij ver is met de nieuwe Xpac , i denk ook dat kort naar icecrown de nieuwe beta al van start gaat. Dus dat ze van te voren al interne Alpha/beta ( hoe je het ook wilt noemen) testing aan het doen zijn.

Wotlk beta was als ik het me goed herinner ook niet al te lang na de sunwell patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FireBladeX schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 12:33:
Ik denk dat mensen het onderschatten, want in de teaser hoor je duidelijk die man zeggen "While the terrible war against the lich king continues..." dus dat zou betekenen voordat Arthas raid-able wordt, dat WoW:Catalysm uit komt. 5 nieuwe levels zou niet zo moeilijk te zijn om het te balanceren met talents. En een bestaande gebied revampen zou ook niet zo lang mogen duren.
Eerst 3.3 met Icecrown Citadel (Arthas) en pas lange tijd daarna Cataclysm. "The war continues" bedoelen ze hooguit mee dat we bezig zijn in IC als laatste instance als Cataclysm uitkomt maar dat gaat echt nog wel even duren.

Enige instance die nog ergens als zoethoudertje (voor of na 3.3) ingezet gaat worden is Onyxia, wewt bring on the recycling.... :|

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2009 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FireBladeX schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 12:33:
Ik denk dat mensen het onderschatten, want in de teaser hoor je duidelijk die man zeggen "While the terrible war against the lich king continues..." dus dat zou betekenen voordat Arthas raid-able wordt, dat WoW:Catalysm uit komt. 5 nieuwe levels zou niet zo moeilijk te zijn om het te balanceren met talents. En een bestaande gebied revampen zou ook niet zo lang mogen duren.
Heb daar ook over zitten te tweifelen , maar het lijkt me sterk. Dan krijg je weer als met Nax dat de xpac te kort op de laatste raid zit en te weining mensen de content zien. als er nieuwere raids komen zullen mensen die gaan doen en niet icecrown. En om icecrown level 85 te maken en daardoor 2 xpacs door elkaar laten lopen lijkt me sterk. Alleen Lore wise wordt het dan al bijna niet meer te volgen.

@Marcel34

TROLL RAID!!! die hebben we deze xpac nog niet gehad en ik durf er 100g op te wedden dat er nog iets in die vorm komt.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2009 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:37
Verwijderd schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 12:50:
[...]
Enige instance die nog ergens als zoethoudertje (voor of na 3.3) ingezet gaat worden is Onyxia, wewt bring on the recycling.... :|
Die komt in patch 3.2.2, en eerlijk gezegd is Onyxia best een leuke encounter :) Alleen van Molten Core hoop ik dat het dood en begraven blijft.

Mijn gok voor de release van Cataclysm: april/mei/juni 2010 op voorwaarde dat 3.3 nog dit jaar op ons wordt losgelaten.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-10 10:24

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ragnaros komt iig terug in de expension ;). Weet je wat ik nogal raar vond, ze zeiden dat ze bezig waren met Cataclysm voordat WOTLK uit was. Vandaar dat we dus een half jaar ofzo Naxx hebben lopen grinden...

Er komt bij die tempel in Dragonblight toch ook nog een (mini)instance? En ja ik ben ook benieuwd wanneer icecrown open gaat, dat lijkt me wel weer gaaf. Die nieuwe instance, mah.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:03
Wat zijn mensen toch allemaal zo negatief over WoW. Ga dan gewoon niet spelen en bemoei je verder niet meer met het spel. :/
Ik zie persoonlijk allemaal maar verbeteringen met Cataclysm komen.
Verwijderd schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 12:55:
TROLL RAID!!! die hebben we deze xpac nog niet gehad en ik durf er 100g op te wedden dat er nog iets in die vorm komt.
Hmm, wat zou de cataclysm bij Zul'gurub hebben aangericht?.... Misschien gaan we daar ook nog wel iets zien.

[ Voor 48% gewijzigd door Zeror op 22-08-2009 13:53 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Rakkerzero schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 13:51:
Wat zijn mensen toch allemaal zo negatief over WoW. Ga dan gewoon niet spelen en bemoei je verder niet meer met het spel. :/
Ik zie persoonlijk allemaal maar verbeteringen met Cataclysm komen.
Heb je het over dit forum of de officiële? Ik heb hier nog geen negatieve zaken gelezen eerlijk gezegd :)
Zelf kijk ik uit naar de expansion, ik speel al sinds 2005 en durf best te stellen dat het vroeger niet altijd beter was. Out with the old, in with the new :)

De reacties op de officiële fora zijn vooral grappig, zoveel mensen die moord en brand schreeuwen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-10 18:35

junglebeast

hier staat iets

Haha ja de reactie's op het off forum zijn in de aard van " Omg the end of WoW" en " Why give alliance the Worgen" , "Only 5 new levels, what were they thinking..", "whaaaat no SP and AP on items anymore", "Casualcraft is here" en bla bla..

Ik lag me rot. Ik vind het super als een MMO zich vernieuwd en een oude wereld weer tot leven roept. Dat is nu het leuke van zo iets, het gaat maar door. Je speelt je eigen speelfilm als het waren.

WoW is voor iedereen, je kunt het zelf zo moeilijk maken als je wilt, of zo makkelijk.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:46

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
MrVegeta schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 13:29:
Ragnaros komt iig terug in de expension ;). Weet je wat ik nogal raar vond, ze zeiden dat ze bezig waren met Cataclysm voordat WOTLK uit was. Vandaar dat we dus een half jaar ofzo Naxx hebben lopen grinden...

Er komt bij die tempel in Dragonblight toch ook nog een (mini)instance? En ja ik ben ook benieuwd wanneer icecrown open gaat, dat lijkt me wel weer gaaf. Die nieuwe instance, mah.
Blizzard zal WoTLK eerst afmaken, inclusief de Icecrown Citadel.

En natuurlijk loopt het gevecht tegen Arthas nog, net zoals je nu ook nog kan vechten met Ragnaros, Illidan, Kil'jaeden etc.

Wat ik denk dat er gaat gebeuren: Eind dit jaar komt 3.3 uit (december), vervolgens zit daar zoveel content in dat we er wel even zoet mee zijn; minimaal 3 maand voordat de eerste guilds Arthas neerleggen op hard mode, en dan nog 6 maand voor de rest van de guilds om daar te komen en het te farmen.

Vervolgens wordt Cataclysm in de zomer in de beta gebracht (juli-augustus) met uiteindelijk een releasedate rond november-december volgend jaar.

En uiteraard zijn ze al bezig met de volgende expansie terwijl ze nog een moeten shippen. Straks, als ze bijvoorbeeld de worldmap klaar hebben, de dungeons zijn getekend, en het enige wat er nog gebeuren moet is testen, dan kunnen een heleboel designers alvast werken aan de expansie daarna, en helemaal als hij klaar is en verscheept wordt, dan is het 'gewoon' alleen maar onderhoud dat er gedaan moet worden, en kunnen veel developers al op weg naar de volgende klus.

Geloof me, de icecrown is grotendeels af, zeker qua concept art, welke bosses erin komen en hoe die eruit zien.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-10 19:00

Wiebbe

<none />

Kees schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 14:21:
[...]

Blizzard zal WoTLK eerst afmaken, inclusief de Icecrown Citadel.

En natuurlijk loopt het gevecht tegen Arthas nog, net zoals je nu ook nog kan vechten met Ragnaros, Illidan, Kil'jaeden etc.

Wat ik denk dat er gaat gebeuren: Eind dit jaar komt 3.3 uit (december), vervolgens zit daar zoveel content in dat we er wel even zoet mee zijn; minimaal 3 maand voordat de eerste guilds Arthas neerleggen op hard mode, en dan nog 6 maand voor de rest van de guilds om daar te komen en het te farmen.

Vervolgens wordt Cataclysm in de zomer in de beta gebracht (juli-augustus) met uiteindelijk een releasedate rond november-december volgend jaar.

En uiteraard zijn ze al bezig met de volgende expansie terwijl ze nog een moeten shippen. Straks, als ze bijvoorbeeld de worldmap klaar hebben, de dungeons zijn getekend, en het enige wat er nog gebeuren moet is testen, dan kunnen een heleboel designers alvast werken aan de expansie daarna, en helemaal als hij klaar is en verscheept wordt, dan is het 'gewoon' alleen maar onderhoud dat er gedaan moet worden, en kunnen veel developers al op weg naar de volgende klus.

Geloof me, de icecrown is grotendeels af, zeker qua concept art, welke bosses erin komen en hoe die eruit zien.
Volgens mij niet hoor. Ze zeggen dat de cataclysm gebeurd "tijdens" de siege van arthas, en dat de Alliance en Horde weer in oorlog komen door Arthas zijn oorlog. Volgens mij mogen we Arthas pas killen aan het einde van cataclysm nadat we ons helemaal gebuffed met met de Path of the Titans..

Arthas lijkt me te sterk voor de level 80 spelers :P

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kapoen schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 13:20:
[...]

Die komt in patch 3.2.2, en eerlijk gezegd is Onyxia best een leuke encounter :) Alleen van Molten Core hoop ik dat het dood en begraven blijft.

Mijn gok voor de release van Cataclysm: april/mei/juni 2010 op voorwaarde dat 3.3 nog dit jaar op ons wordt losgelaten.
Molten Core krijgt waarschijnlijk geen revamp, aangezien Ragnaros terugkomt in een nieuwe Dungeon: The Firelands, gezeteld in Mount Hyjal.

(van het Cataclysm Panel:)
Mount Hyjal :
Under siege by Ragnaros
Sent his army to burn the World Tree.
We basically banished him back to the fire elemental plane when we killed him in Molten Core.
Malfurion is back and he's pissed and helps protect the world tree.
Darkwhisper Gorge is now part of Hyjal and is occupied by Twighlight Hammer.

edit: hier een linkje naar een samenvatting van de Cataclysm panel van blizzcon, samen met foto's van de art/presentatie: http://www.mmo-champion.com/index.php?topic=97425.0

Ik moet zeggen, de goblins zien er meesterlijk goed uit :D

Zie er naar uit om die te spelen

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2009 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Wiebbe schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 14:49:
[...]

Volgens mij niet hoor. Ze zeggen dat de cataclysm gebeurd "tijdens" de siege van arthas, en dat de Alliance en Horde weer in oorlog komen door Arthas zijn oorlog. Volgens mij mogen we Arthas pas killen aan het einde van cataclysm nadat we ons helemaal gebuffed met met de Path of the Titans..

Arthas lijkt me te sterk voor de level 80 spelers :P
ik ben er 99.99% van overtuigt dat dat niet gebeurd, deathwing is de villain, niet arthas, het slaat nergens op om arthas dan voor 85 te bewaren.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ik hoor net ook dat alle capitals veranderingen ondergaan. Waarvan Orgrimmar de meest ingrijpende krijgt. De stad zou niet meer terug te herkennen zijn.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:22
Ben benieuwd hoe ze die Archeology gaan uitwerken. Misschien items opgraven ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Zolang ze de bank maar met rust laten, waar moet ik anders me rondjes lopen op 85 :o.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxyn
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 05-10 10:57
Ik denk erover om weer wow te gaan spelen zou iemand een Scroll of ressurection naar mij kunnen sturen? Stuur me maar een DM dan krijg je mijn e-mail adres terug ;)

Edit:Heb er al een ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Voxyn op 23-08-2009 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandDestroyer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-10 08:36
Bartske schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 15:31:
Ben benieuwd hoe ze die Archeology gaan uitwerken. Misschien items opgraven ofzo?
Ik geloof dat je inderdaad articifats moet zoeken en die via een mini game openen. De proffesion gaat geloof ik ook een rol spelen met dat Path of the ancients. Dat heb ik ergens gelezen ik zal even de link opzoeken

Van de wow site zelf:

Archaeology is the new secondary profession that will be joining the ranks of cooking, fishing, and first aid in World of Warcraft: Cataclysm. Archaeology allows the player to unlock new abilities and rewards by discovering ancient treasures throughout the world. Each archaeologist uses the profession to uncover clues hidden in the world around them, such as troll relics or map fragments, and decipher their meaning, enabling the clever archaeologist to manipulate pieces of the past, learning the location of a treasure cache or valuable artifact. Such artifacts are highly sought after by the Archaeology Society, and they pay in gold and items for their return. Those who have mastered archaeology can find Titan artifacts, earning special currency used to unlock character paths and allowing the player to further customize their character.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-10 18:39
Rakkerzero schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 15:27:
Ik hoor net ook dat alle capitals veranderingen ondergaan. Waarvan Orgrimmar de meest ingrijpende krijgt. De stad zou niet meer terug te herkennen zijn.
ogrimmar is vernietigd en de horde neemt ashenvale in en daar komt de nieuwe ogrimar te zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Mektheb schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 16:32:
[...]

ogrimmar is vernietigd en de horde neemt ashenvale in en daar komt de nieuwe ogrimar te zitten
Nee, Ogrimmar wordt vernieuwd door de architectuur dat Garrosh Hellscream ook heeft toegepast bij Warsong Hold.

Screen:
Afbeeldingslocatie: http://static.mmo-champion.com/mmoc/images/news/2009/august/small/cataclysmpreviewpanel_024.jpg

[ Voor 25% gewijzigd door Zeror op 22-08-2009 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Het is te hopen nu dat Thrall 'out of the picture' is dat alliance en horde weer lustig op elkaars smoel gaan timmeren :)

[ Voor 4% gewijzigd door Kapoen op 22-08-2009 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-10 18:39
Rakkerzero schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 16:39:
[...]

Nee, Ogrimmar wordt vernieuwd door de architectuur dat Garrosh Hellscream ook heeft toegepast bij Warsong Hold.

Screen:
[afbeelding]
owh dan heb ik het mis :D ,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:11

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Leuke zut :D Hopelijk bouwen ze silvermoon city ook weer normaal op, die scourge scar wordt beetje oud :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-10 18:35

junglebeast

hier staat iets

Ik vermoed zo'n timeline.

Medio September - Patch 3.2.2 Onyxia.
Medio November/December - Patch 3.3 Icecrown Citadel (waar we dus een aantal maanden mee zoet zijn)
Medio Maart/April - Closed Beta van WoW: CC.
Medio Augustus - Open Beta
Medio September/Oktober - Launch van WoW: CC.

Dat is wel dus 2 jaar later na Wotlk.. Het zou best mogelijk zijn dat ze het nu eerder doen. Zo rond Juni/Juli.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-10 18:57
Ben nu eindelijk lvl 80; mijn eerste char.
Het is een Blood-Elf Paladin btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev10
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-10 10:34
Voxyn schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 15:56:
Ik denk erover om weer wow te gaan spelen zou iemand een Scroll of ressurection naar mij kunnen sturen? Stuur me maar een DM dan krijg je mijn e-mail adres terug ;)
DM verstuurd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxyn
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 05-10 10:57
Heb al een scroll of ressurection van iemand anders gekregen maar alsnog bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

junglebeast schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 18:00:
Ik vermoed zo'n timeline.

Medio September - Patch 3.2.2 Onyxia.
Medio November/December - Patch 3.3 Icecrown Citadel (waar we dus een aantal maanden mee zoet zijn)
Medio Maart/April - Closed Beta van WoW: CC.
Medio Augustus - Open Beta
Medio September/Oktober - Launch van WoW: CC.

Dat is wel dus 2 jaar later na Wotlk.. Het zou best mogelijk zijn dat ze het nu eerder doen. Zo rond Juni/Juli.
Ik denk dat je alles veel te ruim neemt. ICC komt waarschijnlijk ergens in oktober/november al uit, en ik verwacht niet dat we ons daar 9 maanden (zoals jij in je planning hebt staan) mee bezig moeten houden. 4 maanden hooguit. Tel daar een maandje vertraging bij op en Cataclysm komt in april volgend jaar uit. :P

Oh, en voor iedereen hierboven die denkt dat de Sundering gebeurt voordat Arthas neer gaat: leer eens begrijpend lezen luisteren.
As the terrible war against the Lich King continues, the proud defenders of Azeroth fight to secure a lasting peace. But there can be no peace when the world itself is devoured by rage.
Hier staat niet meer dan dat er een slapend kwaad in Azeroth is. In combinatie met een andere begeleidende tekst suggereert het dat Deathwing zijn kans schoon ziet om terug te komen wanneer alle helden ver weg in het noorden zijn. Dat hoeft niet per se te gebeuren voor Arthas overwonnen wordt. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
NMe schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 00:37:
Dat hoeft niet per se te gebeuren voor Arthas overwonnen wordt. ;)
Nee, want als Arthas overwonnen is komen ze weer terug.
Is misschien ook de een andere reden waarom ze maar 5 levels omhoog dit keer. Op 85 is de Icecrown nog steeds op niveau.

Oh, ik heb Icecrown Citadel gezien eerder vavavond en het ziet er echt heel mooi uit. En enorm groot. 10 man en 25 man raid dungeon met daarin 3 subdungeons die vrij te spelen zijn.

[ Voor 20% gewijzigd door Zeror op 23-08-2009 01:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ja idd, 3.3 is dus ice crown maar ook 3 nieuwe 5man instances :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
MrVegeta schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 01:30:
Ja idd, 3.3 is dus ice crown maar ook 3 nieuwe 5man instances :).
3.3 is ook revamped Onyxia, dacht ik. Dus voor WoW 5th anniversary zouden we dan Icecrown Citadel moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Rakkerzero schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 01:12:
[...]

Nee, want als Arthas overwonnen is komen ze weer terug.
Is misschien ook de een andere reden waarom ze maar 5 levels omhoog dit keer. Op 85 is de Icecrown nog steeds op niveau.
Lijkt me nog steeds sterk hoor, want dan zou je, om ICC (patch 3.3!) uit te kunnen spelen eerst Cataclysm (4.0!) moeten kopen. Arthas is gewoon de afsluiter voor WotLK, Deathwing is dat voor Cataclysm. Ik begrijp niet waar die twijfel vanaf komt. :)

Blizzard heeft ook gezegd dat "levelen iets moet gaan betekenen". Het terrein gaat veranderen "naarmate je quests voltooit". Ik neem daarbij aan dat je een questlijn in Azeroth moet volgen om de nieuwe sundering helemaal te zien uitvouwen, dus het lijkt me niet dat je in IC moet doorlevelen. Nog los van het feit dat de meeste mensen de quests daar intussen wel gedaan hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

Als het terrein gaat veranderen naarmaten je Quest, zou er dus weer zo'n timeshift zoals in IC moeten gaan gebeuren. Betekent dit niet dat het hel lastig gaat worden om elkaar te helpen met lvlen? Hoop dat ze hier wel wat op verzinnen. (zal vast wel)

Druid
* There isn't any immediate plan to give feral druids a legendary, casters are next on the list.
* Trolls and Worgens Druids will get their own bear, cat, travel, and aquatic forms.
Ben heel benieuwd hoe de troll forms er uit gaan zien. Troll's zijn toch wel mijn favorieten ras. :D

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NMe schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 03:17:
[...]

Lijkt me nog steeds sterk hoor, want dan zou je, om ICC (patch 3.3!) uit te kunnen spelen eerst Cataclysm (4.0!) moeten kopen. Arthas is gewoon de afsluiter voor WotLK, Deathwing is dat voor Cataclysm. Ik begrijp niet waar die twijfel vanaf komt. :)

Blizzard heeft ook gezegd dat "levelen iets moet gaan betekenen". Het terrein gaat veranderen "naarmate je quests voltooit". Ik neem daarbij aan dat je een questlijn in Azeroth moet volgen om de nieuwe sundering helemaal te zien uitvouwen, dus het lijkt me niet dat je in IC moet doorlevelen. Nog los van het feit dat de meeste mensen de quests daar intussen wel gedaan hebben. :)
Ik denk zelf dat het zoiets word: Patch 3.3 komt uit, net voor Cataclysm uitkomt. De eerste groepen gaan Arthas tegemoet, maar, worden finaal de pan in gehakt. Blijkt dat Arthas lvl 87 boss is. Vervolgens komt Cataclysm uit, de heroes worden teruggeroepen vanwege het nieuwe gevaar in Azeroth, Arthas beschouwd het als zijn overwinning. (de enige manier volgens mij waarop je een boss zoals Arthas (tijdelijk) kan laten winnen van de speler. Vervolgens komt de speler terug, Arthas heeft zijn generaals een buff gegeven (lees, zijn ook 87 geworden) en met de spullen van Arthas kunnen de spelers Deathwing vernietigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-09 12:03

RMB

Nee, geen right mouse button!

Ik ben WoW weer aan het installeren door Cataclysm :). Dadelijk even een probeer accountje en daarna kom ik hier wel vragen voor een scroll of ressurection ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-
  • Laatst online: 25-08-2021

-BB-

kwak

Rakkerzero schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 01:12:
Maximaal aantal levels in role playing is 100. Zelfs Blizzard zal daar niet aan voorbij gaan. Ze kunnen het wel uitstellen zodat ze hun eigen lore in genoeg expansions kunnen stoppen binnen de limiet. Zo houden ze zich aan de regels en kunnen ze alle onderdelen gewoon kwijt.

When all else fails, resurrect and start over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Waarom is 100 het max level? dat kunnen ze toch zelf instellen :P?

Ik heb trouwens nog een vraag betreft WotLK met patches, is het lvlen van 0 naar 80 nog op een andere manier sneller gemaakt dan het vervroegen van de mounts?

[ Voor 55% gewijzigd door RMB op 23-08-2009 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-10 11:00
Als je level 80 bent kun je nu voor 40emblem of heroism een nieuwe Bind-on-Account chest kopen die 10% meer experience voor quests en mobs geeft.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
T!m0n schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 11:27:
Als je level 80 bent kun je nu voor 40emblem of heroism een nieuwe Bind-on-Account chest kopen die 10% meer experience voor quests en mobs geeft.
En die 10% extra merk je echt wel. Mijn verse pally alt heeft zowel de schouders met 10% xp en zo'n chest, tesamen 20% dus. Ik was al level 12 in Elwynn met maar de helft aan quests in die regio gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SdtThys
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-09 17:23
dat samen met een heirloom wapen (ge-enchant) en trinkets,
en ook de mounts die vlugger komen:
-lvl20 ground mount
-lvl40 epic ground mount
-lvl60 flying...

jah het gaat wel sneller:D

Oh wat zeg je? een nieuwe speler? RAF-en dan maar met 300% xp :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Dank jullie wel :)

Ik ben geen nieuwe speler, ik heb een 74 warrior en 70 priest (ben van TBC tijd, WotLK heb ik maar heel even gespeeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
SdtThys schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 11:41:
Oh wat zeg je? een nieuwe speler? RAF-en dan maar met 300% xp :D
RAF + experience heirloom is natuurlijk helemaal da shit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 01:39:
[...]

3.3 is ook revamped Onyxia, dacht ik. Dus voor WoW 5th anniversary zouden we dan Icecrown Citadel moeten hebben.
Onyxia is 3.2.2 die komt dus al veel eerder dan ice crown.
Weet iemand wanneer de 5 jaar bestaan van wow precies is ? Lijkt me dat Onyxia dan uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SdtThys
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-09 17:23
Rakkerzero schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 12:00:
[...]

dan moet je natuurlijk binnen je 90 dagen naar 60 met RAF, naar 80 op eigen houtje en dan heroics e.d. farmen voor heirlooms. Om dan weer een nieuwe character te beginnen :D Wordt toch even doorspelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Ik heb mezelf ge-RAF en laten boosten door de guildmasteress (die zelf ook 2alts het met RAF, dus een volle party)
Waren heel snel level 60.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:10
Geen heirloom of RAF hier, wel even van 20-40 in SM Cath, maar rest gewoon gequest naar 80. 8 dagen played was het woensdagavond toen ik 80 dingde. Oh, en vandaag draag ik al me T8.5 helm en nog sloot epics. Cheap...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Verwijderd schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 12:24:
[...]

Onyxia is 3.2.2 die komt dus al veel eerder dan ice crown.
Weet iemand wanneer de 5 jaar bestaan van wow precies is ? Lijkt me dat Onyxia dan uit komt.
Oktober, september voor ony :). Dacht iig dat ze zoiets zeiden op Blizzcon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Rakkerzero schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 12:00:
[...]

Niet echt. ;) Je kan die heirlooms niet gebruiken als je samen met iemand anders levelt, want dan level je dus 20% sneller dan die ander. Voor elke 5 levels die hij levelt, level jij er dan 6. Tegen de tijd dat je vriendje op level 25 zit, zit jij op 30 en heb je dus die RAF bonus niet meer vanwege het levelverschil. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
NMe schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 13:31:
[...]

Niet echt. ;) Je kan die heirlooms niet gebruiken als je samen met iemand anders levelt, want dan level je dus 20% sneller dan die ander. Voor elke 5 levels die hij levelt, level jij er dan 6. Tegen de tijd dat je vriendje op level 25 zit, zit jij op 30 en heb je dus die RAF bonus niet meer vanwege het levelverschil. ;)
Kun je dan niet levels aan hem granten?

Anyway, jammer dat ze inde Q&A om de vraag heendraaiden of je Heirlooms kan gebruiken van 80-85, het zou dan in principe 20% sneller moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Kees schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 14:14:
[...]

Anyway, jammer dat ze inde Q&A om de vraag heendraaiden of je Heirlooms kan gebruiken van 80-85, het zou dan in principe 20% sneller moeten zijn.
Ik denk niet dat de huidige XP heirlooms nog verder zullen scalen dan level 80:
- Blizzard wilt 80 -> 85 langzamer maken
- Blizzard gaat nooit toelaten dat mensen oude instances kunnen grinden om de nieuwe grind gemakkelijker te maken
- Het is eerlijker om iedereen dezelfde regels en beperkingen op te leggen bij het behalen van 'realm first' achievements.

Wat ik wel verwacht is dat Blizzard bij de lancering van Cataclysm de XP grind in Northrend zal boosten zoals ze reeds deden in Outland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

je moet ge-invite zijn om te kunnen level-granten, andersom werkt niet.

Eergister Horde expedition naar exalted gegrind, scheelt weer 500g op me epic flying. Nu nog zo'n 2.5k goud en dan mag ik snel vliegen. :D

Ik doe nu dun niffelem, oracle's, argent tournament en daily HC voor goud. Zijn er nog meer daily's die een beetje lekker goud geven?

[ Voor 24% gewijzigd door Borgoth op 23-08-2009 15:26 ]

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Sons of Hodir ofc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05-10 21:21

Valkyre

Kitesurf FTW!

das dun niffelem al ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Kapoen schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 14:39:
[...]

Ik denk niet dat de huidige XP heirlooms nog verder zullen scalen dan level 80:
Er staat nota bene in de tooltips van die items dat het van 1-80 gaat. ;)
Kees schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 14:14:
[...]

Nee, de nieuwe player kan levels granten aan de oude player, maar daar heb je niks aan want het is juist de oude player die dan voor loopt. :P

[ Voor 35% gewijzigd door NMe op 23-08-2009 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Ik wil voor mezelf een Recruit a friend account maken om te dual boxen. Ik krijg als ik op de nieuwe account betaal een maand gratis. Werkt dit ook als mijn huidige account geen gametime meer heeft? (dus dat ik dan een maand zonder time te kopen kan spelen)

Het betalen op de nieuwe account: Hoef ik slechts gametime te kopen of ook het origineel van WoW? Want in de email die ik krijg van RaF staat: Download now your free wow!

In principe lijkt het erop dat ik maar 1x gametime hoef te kopen op de nieuwe account, en dan met beide accounts kan spelen. Echter denk ik dat ik op de nieuwe account óók WoW moet kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Je moet voor minimaal 2 maanden betalen voordat je de zhevra mount krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Die hoef ik niet :P
Het gaat mij puur erom of ik op mijn oude account zonder gametime toch die 30 dagen gratis krijg als ik op de nieuwe 30 dagen koop.

En of ik op de nieuwe éérst WoW origineel moet kopen (ze spreken over de account upgraden, is dit upgraden vanaf de trial account of gewoon gametime kopen) of dat dat niet hoeft vanwege de recruit a friend. :)

Edit:

Ik heb gezocht en de helft van mijn vraag is opgelost. Ik moet op de nieuwe account €15,- betalen voor de game, en 13 voor de maand gametime.

De vraag die ik nog steeds heb:
Mijn oude account staat op frozen omdat ik geen gametime meer heb. Als ik op de Invited account de game koop en een maand gametime koop, is mijn oude account dan unfrozen of moet ik eerst gametime erop kopen voordat de gratis 30 dagen gelden?

Wat ik ook afvraag, als ik de trial account upgrade + 1 maand koop heb ik dus 10(trial)+30(gekochte gametime) + 30 (gratis gametime bij kopen WoW online) = 70 dagen speeltijd?

[ Voor 45% gewijzigd door RMB op 23-08-2009 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke Realm zitten de meeste tweakers op?
Momenteel zit ik op Stormrage maar de player base is daar nogal kiddy :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Zou Dalaran terug naar zijn oude positie gaan?

Afbeeldingslocatie: http://images3.wikia.nocookie.net/wowwiki/images/2/2f/Olddalaran.jpg

Ik weet niet of dit plaatje fake is of niet, maar ziet er wel cool uit zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Plaatje is niet fake, maar ook niet ingame uit WoW. :P Zou ook redelijk lullig zijn om geen stad meer te hebben om naartoe terug te gaan in Northrend. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Wat ik me overigens afvraag.

Kijk eens naar deze afbeelding:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/iuhbddZtuMR5jPFmffg2TEXZ/full.jpg

Hoe moeten die Worgen gaan qua quest/levelgebied. Silverpine is nu nog Horde, daar zou dan alliance stukken bij moeten komen om te compenseren, maar als dat niet gebeurd, dan missen de Worgen een stuk, namelijk lvl 15 tot 20.

Het viel me overigens ook wel op dat je in het WoW Cataclysm trailer alleen gebieden uit Kalimdor ziet die aangetast zijn door Deathwing. Eastern Kingdoms zal nog wel niet af zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Rakkerzero schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 23:39:
Het viel me overigens ook wel op dat je in het WoW Cataclysm trailer alleen gebieden uit Kalimdor ziet die aangetast zijn door Deathwing. Eastern Kingdoms zal nog wel niet af zijn.
Je hebt het stukje STV gemist? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Rakkerzero schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 23:39:
Wat ik me overigens afvraag.

Kijk eens naar deze afbeelding:
[afbeelding]

Hoe moeten die Worgen gaan qua quest/levelgebied. Silverpine is nu nog Horde, daar zou dan alliance stukken bij moeten komen om te compenseren, maar als dat niet gebeurd, dan missen de Worgen een stuk, namelijk lvl 15 tot 20.

Bijna alle gebieden op dat plaatje zijn te laag ingeschat qua level vereiste, tenzij Blizzard dat allemaal verlaagt in Cataclysm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kapoen schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 00:04:
[...]

Bijna alle gebieden op dat plaatje zijn te laag ingeschat qua level vereiste, tenzij Blizzard dat allemaal verlaagt in Cataclysm.
Hoeft niet, Blizzard heeft gezegd dat ze gebieden zullen aanpassen qua levelrange zodat ze beter op elkaar aansluiten. Als je naar het plaatje kijkt is dat precies wat daar gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online

Auredium

Informaticus Chaoticus

Zow kleine update,

Ik heb de afgelopen week aardig wat HC's afgewerkt en dat werd gisteravond beloond. Met 58 Badges of Conquest heb ik mij het token gehaald voor de 'Helm of the Wayweard Vanquisher' en deze ingeleverd voor de hood of the Kirin Tor, meteen de head enchant gehaald van de Kirin Tor en de gems erin geplaatst.

Tevens heb ben ik Exhalted geworden met de Argent Crusade en ben nu bezig met de Knights of the Ebon Blade die al aardig op weg komt.

In de tussentijd ben ik in twee weken tijd meer dan 2000G rijker geworden alleen op een enkele auction per dag. Nog even en ik kan mijn Epic Flyingskill aanschaffen. jeuj! :P

Owja, de immer belangrijke achievement [Pest Control] gehaald.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-10 18:20
Goede morgen allemaal,

Leuk al dat gespeculeer over de nieuwe uitbreiding! Denk dat ik hem ook zeker ga proberen te spelen! Misschien toch maar eens van mains swappen bij de expansion, denk er elke keer over na, toch is het tot nu toe altijd mijn priestje geweest als nummer 1. Maar voorlopig is het nog gewoon WotLK dat we spelen…

De afgelopen paar dagen heb ik best veel gespeeld. Mijn rogue is level 74 en gaat rustig vooruit.

Op mijn paladin heb ik TotC-10 getanked voor een clubje alts voor de guild, de eerste twee bazen waren een walk in the park, het semi pvp gevecht tegen die faction champions was wel flink aanpoten… Uiteindelijk hebben we ze nog wel weten om te leggen, prima encounter!

Op het priestje ben ik nu braaf bezig met daily heroics voor de triumph emblems, ik heb er nu nog 24 nodig voor ik mijn T9,5 shoulders kan kopen. Voor dit goede doel ben ik zelfs op mijn priest een PuG naar TotC gejoined, dit was in eerste instantie een drama. Twee tanks met matige gear, drie dps die niet boven de 1500 uitkwamen. Na twee wipes waren het net deze mensen die begonnen te zeuren en de raid verlieten. Een half uur later hadden we een groep staan met mensen die wel wat konden. Alleen de faction champions gaven te veel problemen. Ik werd in deze raid blij verrast door een resto shaman, hij bleef behoorlijk bij mij in de buurt met healing done – iets dat bijna nooit voorkomt!

Nu het belangrijkste deel van mijn wow weekend: Het was weer tijd voor Ulduar, Hodir hard mode stond op het menu… We hadden een goede groep staan en een stuk of 10 man reserve. De trash was snel gecleared, twee uur later stonden ze weer - een kill dus!

Na een korte break en wat wissels gingen we weer aan de slag, uiteindelijk hadden we na bijna 3 uur proberen en 17 tries op de 18de try genoeg vertrouwen om het af te maken. KABAAM, hardmode done! Weer een dikke achievement erbij! Hier de parse van deze raidavond: http://worldoflogs.com/reports/rt-83sRcBVJEwIWnjhW/

Volgende week staat Thorim hardmode op t programma, ben benieuwd of we die ook kunnen tackelen! Hardmodes voegen echt wel iets toe aan het spel, het is nu niet alleen aan de healers en de tanks om een gevecht tot een succes te maken. Gaaf te zien dat onze dps overall hard vooruit gaat!

Beetje lange tekst, maar er is ook veel gebeurd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Auredium schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 09:28:
Zow kleine update,

Ik heb de afgelopen week aardig wat HC's afgewerkt en dat werd gisteravond beloond. Met 58 Badges of Conquest heb ik mij het token gehaald voor de 'Helm of the Wayweard Vanquisher' en deze ingeleverd voor de hood of the Kirin Tor, meteen de head enchant gehaald van de Kirin Tor en de gems erin geplaatst.
Ik heb eens zitten kijken naar de verschillende head items voor mages. Maar ligt het nu aan mij, maar als ik kijk naar de stats, dan lijkt de ilevel 219 head uit Heroic ToC beter dan de ilevel 226 T8 head. Als je de set bonus erdoor krijgt is de T8 head weer beter en de T8 chest is wel duidelijk beter dan de heroic chest.

Maar dat betekent dat het pas nuttig is de T8 head te kopen na de chest en helemaal niet als je bijvoorbeeld al T8 shoulders geloot hebt.

(Overigens: Ik heb alleen gekeken voor FFB/FB specs, voor Arcane kan het anders zijn, maar heb nog nooit arcane gespecced en weet daar niets van)

En in ander nieuws, mijn mage is Ulduar ready :P Gisteren even met wat oude guildies Yogg-Saron gedaan. Zowel voor hun guild als de onze was dat de laatste boss (uitgezonderd algalon) op 10 man die we nog moesten. Zij kwamen een man tekort en mijn mage was nog niet saved. We hadden er wel 6 of 7 pogingen voor nodig, maar toen ging hij plat.

Mn mage heeft in Ulduar nu dus FL, Razor, XT en Yogg gedaan, klein sprongetje. Maar die nieuwe heroic en emblems zijn geweldig om een alt te gearen.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2009 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online

Auredium

Informaticus Chaoticus

Verwijderd schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 09:42:
[...]

Ik heb eens zitten kijken naar de verschillende head items voor mages. Maar ligt het nu aan mij, maar als ik kijk naar de stats, dan lijkt de ilevel 219 head uit Heroic ToC beter dan de ilevel 226 T8 head. Als je de set bonus erdoor krijgt is de T8 head weer beter en de T8 chest is wel duidelijk beter dan de heroic chest.

Maar dat betekent dat het pas nuttig is de T8 head te kopen na de chest en helemaal niet als je bijvoorbeeld al T8 shoulders geloot hebt.

(Overigens: Ik heb alleen gekeken voor FFB/FB specs, voor Arcane kan het anders zijn, maar heb nog nooit arcane gespecced en weet daar niets van)

En in ander nieuws, mijn mage is Ulduar ready :P Gisteren even met wat oude guildies Yogg-Saron gedaan. Zowel voor hun guild als de onze was dat de laatste boss (uitgezonderd algalon) op 10 man die we nog moesten. Zij kwamen een man tekort en mijn mage was nog niet saved. We hadden er wel 6 of 7 pogingen voor nodig, maar toen ging hij plat.

Mn mage heeft in Ulduar nu dus FL, Razor, XT en Yogg gedaan, klein sprongetje. Maar die nieuwe heroic en emblems zijn geweldig om een alt te gearen.
Mwa, ik had een PvP epic helmpje dus je kunt je voorstellen dat ik aardig wat statsverbeteringen had. :)
Ik heb nu vier onderdelen van de achievement [Epic] maar dat is nog lang niet voldoende. Toch merk ik dat ik meer ervaring heb dan de meeste in dungeons. Ik wil eigenlijk wel Ulduar doen dus ik zal mijn guild eens aantikken hiervoor. Weet zeker dat ze het geen probleem vinden.

Wat betreft de nieuwe~expension.
Zoals te verwachten viel was er wat gewine over de nieuwe expension. Sommige waren bang dat het WoW zou vernietigen. Maar dit gewine lijkt met iedere expension te zijn, want bij TBC en WotLK dacht iedereen dat ook.

Waar ik naar benieuwd ben/ enigzins bezorgt zijn de veranderingen van SPellpower. (waarvan ik heb gehoord dat het verdwijnt) en mana (hoorde ook daarvan dat het wordt aangepast).
Het kan goed uitpakken, het zal zeker wennen zijn, maar het kan ook fout uitpakken. Ik durf er vooralsnog geen uitspraken over te doen.

De veranderingen van de wereld zijn super. Ik ben benieuwd hoe dit gaat uitpakken. Alhoewel ik niet Horde speel ben ik blij dat Orgrimmar een restijl krijgt. Ik vond Orgrimmar altijd een rommelige en onoverzichtelijke stad.

Er zal echter ook heel veel veranderen. Denk aan Ragefire Chasm, zal die nog blijven bestaan?
Met andere woorden een hoop achievements die momenteel bestaan zullen dan ophouden met bestaan mogelijkerwijs.
Als het een directe permanente verandering is gaan er achievements verloren.Is het een questchain zul je eerst heel goed moeten nadenken of je hem wilt doen want eenmaal gedaan is er geen weg terug voor oude achievements met je char.

De Worgen vindt ik een topras voor de Alliance, eindelijk krijgt de alliance een badass loooking ras, iets wat zelfs met de Drenai gewoonweg ontbrak. De nieuwe startlocatie is zo te zien een soort Victoriaans Londen en dat past echt bij het ras en lijkt mij een super locatie.

De Goblins vind ik als ras wat minder maar de horde heeft dan al veel beefed rassen en mist nog een onderdeurtje. De Goblin hoofdstad daarintegen was iets waar iedereen op zat te wachten.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Laatst online: 03-10 10:15

PcManiaxx

ondertitel duh

Borgoth schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 15:25:
je moet ge-invite zijn om te kunnen level-granten, andersom werkt niet.

Eergister Horde expedition naar exalted gegrind, scheelt weer 500g op me epic flying. Nu nog zo'n 2.5k goud en dan mag ik snel vliegen. :D

Ik doe nu dun niffelem, oracle's, argent tournament en daily HC voor goud. Zijn er nog meer daily's die een beetje lekker goud geven?
Horde Expedition is helemaal niet de factie waarbij je discount krijgt geloof ik hoor? Als jij exalted bent met Warsong Offensive of Thrallmar betaal je maar 4k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Hoe lang zijn jullie over het algemeen bezig geweest met de Plagued Protodrake die je krijgt als je mazzel hebt uit een Oracles ei?
Ben er al zeker ruim een half jaar mee bezig maar het wil maar niet vlotten.
Op zich mag ik niet klagen hoor want ik heb pas een keer of 5 dat vreten gezien.
Voor de rest alleen maar non-combat pets. :x

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Laatst online: 01-10 17:01
NMe schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 23:33:
Plaatje is niet fake, maar ook niet ingame uit WoW. :P Zou ook redelijk lullig zijn om geen stad meer te hebben om naartoe terug te gaan in Northrend. :P
Maaruhm; wat is het dan wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev10
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-10 10:34
Gisteren niet zo heel veel gedaan. Ben de laatste tijd vooral bezig met heroics grinden en dat bevalt me erg goed. Qua gear kan ik nu aardig meekomen in heroics, op een testdummy doe ik ongeveer 2.7K DPS, en het is tegenwoordig vrij makkelijk om een HC te PuG-en.

Verder gisteren m'n dailies gedaan voor het geld en de reputation met Sons of Hodir. Ik moet nog een kleine 10k rep voordat ik exalted ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
  • Laatst online: 02-10 14:49
RaDKiLL schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 11:11:
Hoe lang zijn jullie over het algemeen bezig geweest met de Plagued Protodrake die je krijgt als je mazzel hebt uit een Oracles ei?
Ben er al zeker ruim een half jaar mee bezig maar het wil maar niet vlotten.
Op zich mag ik niet klagen hoor want ik heb pas een keer of 5 dat vreten gezien.
Voor de rest alleen maar non-combat pets. :x
Haha verschilt behoorlijk... Ik had em in de 1ste... Kameraad heeft em nog niet gezien maar wel alle pets... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

Ben zelf nogal enthousiast over Cataclysm, tot nu toe weinig dat me niet bevalt. Dus hop hop hop :D

Anyways, in wow zelf gaat het ook prima met mijn guild, onlangs: Three lights in the darkness, I choose you Steelbreaker, Orbituary en Heartbreaker gedaan in ulduar 25. Leuke hardmodes dus :) Nu weer werken aan thorim en freya.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

RMB schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 19:43:
Die hoef ik niet :P
Het gaat mij puur erom of ik op mijn oude account zonder gametime toch die 30 dagen gratis krijg als ik op de nieuwe 30 dagen koop.

En of ik op de nieuwe éérst WoW origineel moet kopen (ze spreken over de account upgraden, is dit upgraden vanaf de trial account of gewoon gametime kopen) of dat dat niet hoeft vanwege de recruit a friend. :)

Edit:

Ik heb gezocht en de helft van mijn vraag is opgelost. Ik moet op de nieuwe account €15,- betalen voor de game, en 13 voor de maand gametime.

De vraag die ik nog steeds heb:
Mijn oude account staat op frozen omdat ik geen gametime meer heb. Als ik op de Invited account de game koop en een maand gametime koop, is mijn oude account dan unfrozen of moet ik eerst gametime erop kopen voordat de gratis 30 dagen gelden?

Wat ik ook afvraag, als ik de trial account upgrade + 1 maand koop heb ik dus 10(trial)+30(gekochte gametime) + 30 (gratis gametime bij kopen WoW online) = 70 dagen speeltijd?
Iemand :> :> ? O+ O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
hulkie schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 09:39:

Op het priestje ben ik nu braaf bezig met daily heroics voor de triumph emblems, ik heb er nu nog 24 nodig voor ik mijn T9,5 shoulders kan kopen. Voor dit goede doel ben ik zelfs op mijn priest een PuG naar TotC gejoined, dit was in eerste instantie een drama. Twee tanks met matige gear, drie dps die niet boven de 1500 uitkwamen. Na twee wipes waren het net deze mensen die begonnen te zeuren en de raid verlieten. Een half uur later hadden we een groep staan met mensen die wel wat konden. Alleen de faction champions gaven te veel problemen. Ik werd in deze raid blij verrast door een resto shaman, hij bleef behoorlijk bij mij in de buurt met healing done – iets dat bijna nooit voorkomt!

Nu het belangrijkste deel van mijn wow weekend: Het was weer tijd voor Ulduar, Hodir hard mode stond op het menu… We hadden een goede groep staan en een stuk of 10 man reserve. De trash was snel gecleared, twee uur later stonden ze weer - een kill dus!

Na een korte break en wat wissels gingen we weer aan de slag, uiteindelijk hadden we na bijna 3 uur proberen en 17 tries op de 18de try genoeg vertrouwen om het af te maken. KABAAM, hardmode done! Weer een dikke achievement erbij! Hier de parse van deze raidavond: http://worldoflogs.com/reports/rt-83sRcBVJEwIWnjhW/
Nou moet ik ook zeggen dat ik de laatste tijd weinig Resto Shamans tegen kom :P, en dan is de kans al klein dat je een goede tegen komt.
Kan bij ons in de guild de priest wel aardig bijhouden, alleen op sommige fights (Kologarn, Hodir) vliegt ie iedereen voorbij.

Laatste Log die ik kon vinden. http://www.wowmeteronline.com//combat/log/904025

En hier was de beste Resto druid niet eens aanwezig.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonDjo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23-04 10:23
Verwijderd schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 19:47:
Welke Realm zitten de meeste tweakers op?
Momenteel zit ik op Stormrage maar de player base is daar nogal kiddy :S
Zit ook op stormrage Horde nick: Woffeh

vind de kiddygehalte wel meevallen, zit wel in een volwassen guild dus bemoei me niet zoveel met de /general chat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
Zertaxka schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 12:20:
[...]

Nou moet ik ook zeggen dat ik de laatste tijd weinig Resto Shamans tegen kom :P, en dan is de kans al klein dat je een goede tegen komt.
Kan bij ons in de guild de priest wel aardig bijhouden, alleen op sommige fights (Kologarn, Hodir) vliegt ie iedereen voorbij.

Laatste Log die ik kon vinden. http://www.wowmeteronline.com//combat/log/904025

En hier was de beste Resto druid niet eens aanwezig.
Ik vraag me bij dit soort berichten wel eens af of onze healers dan wel fatsoenlijk kunnen healen :( ...

Log laatste keer naxx 25 waarbij ik een bossje meehealde http://worldoflogs.com/re...ealingDone/?s=3691&e=3914
Log Toc 10man http://worldoflogs.com/reports/TjMqQoS2f0M7kqNC/

Ik ben dus de resto (offspec) shaman Donderwolk...

[ Voor 3% gewijzigd door UdiBenLudi op 24-08-2009 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Bij ons zijn het vrijwel altijd de druids die bovenaan staan, daarna de priests, dan de shamans en paladins. Op een gevecht als Ignis haal ik als holy priest soms 5,5-6k hps volgens WoL, Leandra, onze main resto druid (atm best geared speler @ Dragonblight) knalt daar dan overheen met 7k hps. Goede resto’s zijn echt amper bij te houden…

Het leuke van mijn encounter met de shaman in TotC10 was dat ik hem maar met 10% ofzo outhealde, ook op extreem lange gevechten. Meeste Pugs doe ik minimaal het dubbele healing done als de nummer 2. Ik hoop stiekem dat hij een apply maakt, een extra resto met skills is altijd goed om te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Healingmeters :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-10 16:33

Maduth

Probeersel

DonDjo schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 12:32:
[...]

Zit ook op stormrage Horde nick: Woffeh

vind de kiddygehalte wel meevallen, zit wel in een volwassen guild dus bemoei me niet zoveel met de /general chat
Same en trouwens, idd niet op general letten en dan valt het wel mee :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandor Scheffer
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-09 19:17
hoe zit het nou met de nieuwe Tier gear?

ik dacht dat:
T9, krijg je van emblems
T9.25, krijg je van emblems EN een token uit TotC10 hard en TotC25 normal
T9.5, krijg je van embelems EN een token uit TotC25 hard

ik zie allemaal mensen posten dat ze hun T9.5 gaan ophalen voor emblems, ben ik de weg kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandor Scheffer schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 13:14:
hoe zit het nou met de nieuwe Tier gear?

ik dacht dat:
T9, krijg je van emblems
T9.25, krijg je van emblems EN een token uit TotC10 hard en TotC25 normal
T9.5, krijg je van embelems EN een token uit TotC25 hard

ik zie allemaal mensen posten dat ze hun T9.5 gaan ophalen voor emblems, ben ik de weg kwijt?
Zo ja, ze zullen wel T8.5 bedoelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
En waarom zijn healingmeters ':')' ?
Ik gebruik ze redelijk veel om slackers op te sporen, en om te zien wat de beste healingsetup is. Is een disc priest handig op een fight? Of is een holy priest beter, dat soort info kun je daar prima uit halen.

Gisteren ook weer een leuke raid gehad. Freya +3 ging in 6 tries neer, vervolgens door naar mimiron en die op hardmode geoneshot. Door naar vezax, maar toen ging ineens eoa lullo deze site ddossen en ben ik de raid maar geleaved.

Wel mijn nieuwe proto drake uit de mail kunnen vissen (miste firefighter nog) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Laatst online: 01-10 17:01
Wordt nu eigenlijk de levelling in kalimdor enek ook van 1 tot 58 gemaakt? Er zijn geloof ik maar weinig mensen die nog echt tot 60 levellen in kalimdor of ek.. Overigens leuk voor al die levelling guides, kun je zometeen ook al niet meer even snel op wowwiki, wowhead e.d. kijken over hoe die quest ook alweer ging.

Hoop wel dat ze de 'oude wereld' ooit nog eens weer beschikbaar maken via CoT. Misschien wel als gigantische raid :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Healingmeters kunnen prima helpen met identificeren van verbeterpunten, helemaal als je er dieper in duikt… Ook voor de beste priest van trollbane (op een server met 40 spelers ;) just trolling).

Uiteindelijk gaat het er natuurlijk om dat iedereen in leven blijft, het is een feit dat iemand met 3 keer meer effective healing dan iemand anders daar meer aan bijdraagt…

Wat betreft die T9.5: in mijn geval bedoel ik de shoulders van itemlevel 245, daarvoor heb je 45 emblems nodig en een token uit totc25…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-10 15:29
Sommeg, Yoggy (25) down \o/

/shoo MrVegeta

Niet gauw re-applyen om te gaan leechen he !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
UdiBenLudi schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 12:33:
[...]

Ik vraag me bij dit soort berichten wel eens af of onze healers dan wel fatsoenlijk kunnen healen :( ...

Log laatste keer naxx 25 waarbij ik een bossje meehealde http://worldoflogs.com/re...ealingDone/?s=3691&e=3914
Log Toc 10man http://worldoflogs.com/reports/TjMqQoS2f0M7kqNC/

Ik ben dus de resto (offspec) shaman Donderwolk...
Ligt ook wel aan je rol in de raid. Gisteren op Vezax staan te helpen interrupten en door Earthshield, Riptide en totem nog 2e op healing done. En daarna op Yogg p2 en p3 meer lopen disspellen dan healen.
Zolang de klus maar geklaard word is het goed.
Alleen als je naar hardmodes gaat werken dan worden de healing meters wel belangrijk.

We gaan vanavond de eerste hardmode op 25 proberen. Gelijk een lekkere voor de healing = Iron Council. Maar na gisteren met een redelijk snelle kill op Yogg heb ik er wel vertrouwen in.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
NMe schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 00:01:
[...]

Je hebt het stukje STV gemist? :P
Ik heb geen STV gezien hoor. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandor Scheffer
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-09 19:17
hulkie schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 13:54:
Healingmeters kunnen prima helpen met identificeren van verbeterpunten, helemaal als je er dieper in duikt… Ook voor de beste priest van trollbane (op een server met 40 spelers ;) just trolling).

Uiteindelijk gaat het er natuurlijk om dat iedereen in leven blijft, het is een feit dat iemand met 3 keer meer effective healing dan iemand anders daar meer aan bijdraagt…

Wat betreft die T9.5: in mijn geval bedoel ik de shoulders van itemlevel 245, daarvoor heb je 45 emblems nodig en een token uit totc25…
aaah, dus de T9.25 :)

de T9.5 heb je een token uit de 25 man hard mode voor nodig (of je moet dat weer T9.75 noemen, maar dat is volgens mij niet de consensus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Ik vind die Tier9 echt super verwarrend, je hebt er wel 3 of 4.
Emblem only, Emblem + Trophy en token.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan niet wachten op Cataclysm, ik juich alle veranderingen toe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Healingmeters kan je idd wel goed gebruiken om slackers op te sporen en wellicht ook wel om te kijken wat er te verbeteren is maar de hele discussie van wie het topt, wie er lager staat. Is zo een onzin. Ook hebben healers vaak verschillende targets, MT OT etc waardoor de meters vaak over hun nek gaan.

[ Voor 19% gewijzigd door MrVegeta op 24-08-2009 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-10 20:53

Snappie88

Mr. Hollywood

Rakkerzero schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 14:02:
[...]

Ik heb geen STV gezien hoor. ;)
Zit er zeker wel tussen, heb 't ook gezien namelijk :Y

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-10 20:53

Snappie88

Mr. Hollywood

Verwijderd schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 14:24:
Ik kan niet wachten op Cataclysm, ik juich alle veranderingen toe!
Ik ook, ik zit 't met belangstelling te volgen terwijl ik ondertussen toch al een aantal maandjes gestopt ben.

Overigens vind ik wel dat ze de plank totaal misslaan met de toevoeging van classes aan bestaande rassen. Een Undead Hunter :') Een Tauren Paladin _O- What's next, een Undead Paladin? :+

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
Server cross-over dungeons...
http://tweakers.net/nieuw...er-dungeons.html#reacties

Lijkt wel grappig, doet alleen niks aan unbalanced servers waar world pvp een probleem is.

Ben ook benieuwd hoe ze het gaan doen met stone keeper shards bijvoorbeeld. Zal bij cross server dan wel gewoon niet aanwezig zijn.

Die beloning voor leader zijn in een instance zie ik dan weer niet helemaal zitten tenzij het relatief waardeloos/symbolisch is. Ben bang dat je anders eindeloze discussie's hierover zal krijgen.

[ Voor 3% gewijzigd door UdiBenLudi op 24-08-2009 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingTenteehje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 06-10 13:34

KingTenteehje

Onia Cause Fiunt

MrVegeta schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 14:27:
Healingmeters kan je idd wel goed gebruiken om slackers op te sporen en wellicht ook wel om te kijken wat er te verbeteren is maar de hele discussie van wie het topt, wie er lager staat. Is zo een onzin. Ook hebben healers vaak verschillende targets, MT OT etc waardoor de meters vaak over hun nek gaan.
Je hebt zeker wel een punt hier. Gisteren toevallig VoA 25 man gedaan, ben een holy priest. Ik sta altijd bovenaan in de healing lijst, niet dat het mij wat uit maakt maar toch. Gisteren stond ik 3rd in de healing lijst en kreeg meteen een hoop gezeik van de PUG. Ik meteen even overhealing lijst gelinked en iedereen was stil. De healing lijst is alleen van belang in combinatie met overhealing en andere factoren. Je hoofd over het toetsenbord rollen en zomaar alles healen wat er rond loopt heeft ook helemaal geen nut. Uiteindelijk gaat het erom dat de er bereikt wordt en dat je in normale raids, niet PuGs, een goede balans vind ik de healing. :*)

Fools you are... who say you like to learn from your mistakes... I prefer to learn from the mistakes of others, and avoid the cost of my own. "Otto von Bismarck"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07:01
Even een vraag. Naar aanleiding van het nieuws @ frontpage over allerlij nieuwe dingen in WoW. Wil ik wel weer eens gaan kijken hoe WoW inmiddels is. Ik ben in Maart 2007 gestopt dit was nog voor de eerste expansion. Ik heb een account met een Lvl 60 druid en lvl 52 mage @ thunderhorn en nog wat alts. Ik was toen uitgekeken op WoW omdat de uitdaging er wel uit was en mijn server vol begon te raken met epic geilende associalen. Nu zou ik echter wel weer willen beginnen maar aangezien ik dan eerst 2 expansions moet kopen en weer moet betalen voor een maand spelen wil ik even weten van iemand of er daad werkelijk veel veranderd is tegenover toen en of het het waard is? Is het slim om over nieuw te beginnen aangezien ik AL mijn characters 100% gestript had en alles had weg gegeven. Plus dat de server toen al volzat met epic whores dus dan zal het nu helemaal erg zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:22
Crazyanz schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 15:14:
Even een vraag. Naar aanleiding van het nieuws @ frontpage over allerlij nieuwe dingen in WoW. Wil ik wel weer eens gaan kijken hoe WoW inmiddels is. Ik ben in Maart 2007 gestopt dit was nog voor de eerste expansion. Ik heb een account met een Lvl 60 druid en lvl 52 mage @ thunderhorn en nog wat alts. Ik was toen uitgekeken op WoW omdat de uitdaging er wel uit was en mijn server vol begon te raken met epic geilende associalen. Nu zou ik echter wel weer willen beginnen maar aangezien ik dan eerst 2 expansions moet kopen en weer moet betalen voor een maand spelen wil ik even weten van iemand of er daad werkelijk veel veranderd is tegenover toen en of het het waard is? Is het slim om over nieuw te beginnen aangezien ik AL mijn characters 100% gestript had en alles had weg gegeven. Plus dat de server toen al volzat met epic whores dus dan zal het nu helemaal erg zijn :P
Weet niet hoe het nu op jou oude server is, maar de epic whores zijn bij mij niet weg, integendeel. Wat vooral nu vrij erg is dat er bij PuGs er niet zozeer meer gekeken wordt naar je gear, maar naar de achievements. Ookal heb je nog zulke goede gear, je krijgt de invite niet als je geen achieve hebt. Maar ik zou gewoon lekker instances gaan runnen met de guild, heb je daar alleemaal geen last van.
Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.