Was inderdaad erg leuk movie om te kijken. Ik hoop wel dat ze wat doen met Azeroth. Ik speel pas sinds TBC en serieus spelen sinds Wotlk dus ik heb het meeste gemist van de old contentRakkerzero schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 21:32:
Ik heb hier een hele mooie video over gebieden in Azeroth die nog kandidaat zijn om als nieuwe content te gaan dienen inclusief uitleg over de plaatsen
http://www.gametrailers.c...rld-of-gt-wish-list/54486
Het begint mij ook eigenlijk wel weer te kriebelen om eens in te loggen...
Imdamned, hoe staat Lingering er voor? Enne post vent stats, en mondje dicht.
[ Voor 14% gewijzigd door MrVegeta op 21-08-2009 00:12 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Je bent fucked, fabi leest mee. Oh, en spreadsheet loekie natuurlijk : )MrVegeta schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 00:11:
Het begint mij ook eigenlijk wel weer te kriebelen om eens in te loggen...
Ik stond gisteren reserve voor de nieuwe instance, logde om 19.31 in. De raid was toen al vol : (
Er zit inderdaad redelijk wat NL/BE volk op Tura, in mijn guild ben ik echter de enige Belg (hooray for me) en het aantal Nederlanders is ook beperkt. Verder doet mijn guild ook aan lowbie werving, zo ben ik er ingeraakt indertijdjunglebeast schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 17:43:
Ik verbaas me altijd hoeveel Nederlanders en Belgen tegen kom in parties, guilds etc. Zeker op Turalyon. Maar dat zal best gelden voor elke server.
En ja welke faction je kiest ligt zeker aan hoe beginner vriendelijk die factie is op een server. Er zijn op Turalyon nog genoeg mensen die een alt levelen tussen 1 en 79. Als je een NL guild zoekt heb je Prime Guard en Dutch Inc aan de Alliance kant, en DutchInc aan de Horde kant.
Succes..
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Kleine update,
Ik was gisteren rep aan het grinden voor de Argent Dawn. Omdat ik toch bezig was maar meteen gegaan voor de achievement om Strat uit te spelen. Eitje natuurlijk
Nog een stuk of vier/vijf keer Strat soloen en ik ben Exhalted met Argent Dawn. Nog 1 a twee HC's en ik ben Exhalted met Argent Crusade
Verder sloten met geld verdienen via AH, die Epic Flying skill komt nu in zicht.
Buiten dat niet veel gedaan. Vanaaf staat Naxx in de planning.
Ik was gisteren rep aan het grinden voor de Argent Dawn. Omdat ik toch bezig was maar meteen gegaan voor de achievement om Strat uit te spelen. Eitje natuurlijk
Nog een stuk of vier/vijf keer Strat soloen en ik ben Exhalted met Argent Dawn. Nog 1 a twee HC's en ik ben Exhalted met Argent Crusade
Verder sloten met geld verdienen via AH, die Epic Flying skill komt nu in zicht.
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Ik voelde me aangesprokenImdaMned schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 16:04:
[...]
Kijk, een draaikont![]()
Daar past maar 1 class bij: een druid
Succes!
Priest 20
Shaman 33
Warlock 36
Warrior 50
Paladin 56
Mage 71
Deathknight 75
Hunter 76
En jawel, Druid 80
When all else fails, resurrect and start over
Dan mag je al blij zijn dat je de instance uberhaubt in komt!Auredium schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 08:25:
Kleine update,
Op Outland hoeven we dat niet eens te proberen, tenzij je tussen 3 en 7 AM wilt spelen. Dan heb je nog kans om een instance in te komen.
Dat was voor mij dus de rede om te verhuizen van serverredfoxert schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 09:03:
[...]
Dan mag je al blij zijn dat je de instance uberhaubt in komt!
Op Outland hoeven we dat niet eens te proberen, tenzij je tussen 3 en 7 AM wilt spelen. Dan heb je nog kans om een instance in te komen.
1) 1k Q met inloggen >.> aka 1 uur wachten
2) kwam dus altijd te laat op raids met werken dus niet fijn standby zijn...
3) additional instances cannot be launched ( ja ok das instance server i know )
ach ja
Verwijderd
Dat filmpje van IGN is trouwens nog wat vergeten: Old Ironforge en Ironforge Airport (al werd de wel geshowed aan het einde). Old Ironforge maakt volgens mij veel kans dat het erin komt. Zou een grote verandering in IF zijn, net als Oggrimar. Bovendien zet het de deur open voor meer dwarven/titan lore, zoals Uldum.
Probleem is dus dat vrijwel alle servers hier last van hebben. De servers die "gefixt" zijn volgens Blizzard hadden deze problemen al niet/nauwelijks. Plus daar komt bij dat die servers vrijwel allemaal al low-populated zijn.Mektheb schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 09:49:
[...]
Dat was voor mij dus de rede om te verhuizen van server
1) 1k Q met inloggen >.> aka 1 uur wachten
2) kwam dus altijd te laat op raids met werken dus niet fijn standby zijn...
3) additional instances cannot be launched ( ja ok das instance server i know )
ach ja
Ik heb een hele zwik characters die ik allemaal speel en ik ben niet van plan om ze WEER betaald te verhuizen voor 20 euro/stuk. Blizzard zorgt maar dat ze hun rotzooi fixen in plaats van de problemen te verschuiven iedere keer.
Te laat voor raids heb ik geen last van aangezien ik niet (structureel) raid. Daarnaast zit ik ook in mn eentje, of soms met zn 2en, in mijn eigen guild
Kom ik weer...redfoxert schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 10:00:
[...]
De servers die "gefixt" zijn volgens Blizzard hadden deze problemen al niet/nauwelijks. Plus daar komt bij dat die servers vrijwel allemaal al low-populated zijn.
Op Terenas hadden we voor de "fix" makkelijk een uur die melding als je het zo lang vol wilde houden. Nu heb ik het sindsdien niet meer gezien of gehoord. En ik kan je verzekeren dat Dalaran, Ironforge en Stormwind weer pakvol zitten sinds ToC gelanceerd is en je overal cheap-epics kunt farmen met Hc-emblems.
Idd van veel van die gebieden ( zoals de nameless zone op de map ) heb ik me wel afgevraagt wat erachter zou zitten of waarvoor het zou dienen, maar de " nieuwe " eilanden die ze in het begin bespreken wist ik zeer zeker niet dat deze al op de kaart zaten die bij de oorspronkelijk WoW CE is geleverd.Rakkerzero schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 21:32:
Ik heb hier een hele mooie video over gebieden in Azeroth die nog kandidaat zijn om als nieuwe content te gaan dienen inclusief uitleg over de plaatsen
http://www.gametrailers.c...rld-of-gt-wish-list/54486
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Verwijderd
Erg vervelend.. ben al 3 dagen niet toegekomen aan een instance hierdoor...3) additional instances cannot be launched ( ja ok das instance server i know )
Een uur is dan nog weinig vergeleken met Outland-BB- schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 10:05:
[...]
Kom ik weer...
Op Terenas hadden we voor de "fix" makkelijk een uur die melding als je het zo lang vol wilde houden. Nu heb ik het sindsdien niet meer gezien of gehoord. En ik kan je verzekeren dat Dalaran, Ironforge en Stormwind weer pakvol zitten sinds ToC gelanceerd is en je overal cheap-epics kunt farmen met Hc-emblems.
Mn vriendin heeft laatst van 8 tot 02:07AM geprobeert Sethekk Halls in te komen. 02:07 AM kwam ze er eindelijk in. Overigens geldt hetzelfde voor Northrend dungeons. Bekende van me kon gisteravond melden, rond een uur of 11, dat ze de hele avond weer voor de daily heroic dungeon hadden staan springen en dat er weer geen doorkomen aan was.
Sorry, maar ik vind een uur echt al teveel verspilde tijd die ik eigenlijk niet heb. Het langste dat ik het voor de uitbreidingen heb geprobeerd was een kwartier op Molten Core omdat we met zijn 3en aan achievement runs bezig waren. Toen hebben we het de volgende dag gedaan nadat we de eerste keer via de BRD-attunement-route moesten.
Verwijderd
M'n Druid is 'langzaam' maar zeker op weg naar de 80. Als ik speel gaat het hard, maar ik speel niet zoveel meer 
Gisteren wat quests gedaan in oost Dragonblight, en later op de avond een run door Violet Hold. Een Holy Pala wilde me wel healen en 3 DPS was zo gevonden... resultaat?
VH makkelijk leeg, met DPS meter als volgt: 1. Ik als tank met 1000dps 35% damage done, 2. Mage met 980dps 25% damage done, 3. Enh Shaman 650dps, 4. Mage 600dps. Lang leve Druid tank dps \o/
En dan moet ik nog een major glyph vervangen
Wat gebruiken de meeste Druid tanks als major glyphs naast Maul? Regeneration of 40% extra health of...?
Gisteren wat quests gedaan in oost Dragonblight, en later op de avond een run door Violet Hold. Een Holy Pala wilde me wel healen en 3 DPS was zo gevonden... resultaat?
VH makkelijk leeg, met DPS meter als volgt: 1. Ik als tank met 1000dps 35% damage done, 2. Mage met 980dps 25% damage done, 3. Enh Shaman 650dps, 4. Mage 600dps. Lang leve Druid tank dps \o/
Wat gebruiken de meeste Druid tanks als major glyphs naast Maul? Regeneration of 40% extra health of...?
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2009 10:40 ]
Hmm VH is 75 + toch? dan vind ik alles onder de 900 dps eigenlijk ERG laag.. snap ook niet hoe mensen dat voor elkaar krijgen thoughVerwijderd schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 10:36:
M'n Druid is 'langzaam' maar zeker op weg naar de 80. Als ik speel gaat het hard, maar ik speel niet zoveel meer
Op mijn lvl 74 shadowpriest zit ik nu tussen de 1100-1400.. zo moeilijk is het niet

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Verwijderd
zat op lvl 71 met mijn heirloom rogue ook op 1300 dps, nu op 74 haal ik net de 1500 af en toe overall, op trash meestal 1400-1500 , boss fights 1800-2000SpoTs schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 10:58:
[...]
Hmm VH is 75 + toch? dan vind ik alles onder de 900 dps eigenlijk ERG laag.. snap ook niet hoe mensen dat voor elkaar krijgen though
Op mijn lvl 74 shadowpriest zit ik nu tussen de 1100-1400.. zo moeilijk is het niet
Verwijderd
probleem is alleen dat DPS niet recht evenredig omhoog gaat met levels. Omdat je crit rating etc naar beneden gaat. Als je nieuwe gear krijgt is dat geen probleem, maar je doet minder DPS als je net geleveld bent en nog geen nieuwe items hebt dan het voorgaande level (was goed te merken op m'n rogue)SpoTs schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 10:58:
[...]
Hmm VH is 75 + toch? dan vind ik alles onder de 900 dps eigenlijk ERG laag.. snap ook niet hoe mensen dat voor elkaar krijgen though
Verwijderd
True, en de DPS was allen 75+ (ik ben 76).SpoTs schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 10:58:
[...]
Vond het ook al langzaam gaan, maar de Mages waren beide Frost en hun beste crits waren 3k, waar mijn crit Mauls ook al 3k zijn (en 2 targets hitten)
Maar goed, de run ging verder wel heel makkelijk, alleen relatief langzaam.
Goeie healer + tank en je kunt de meest slackende dps hebbenVerwijderd schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 11:13:
[...]
True, en de DPS was allen 75+ (ik ben 76).
Vond het ook al langzaam gaan, maar de Mages waren beide Frost en hun beste crits waren 3k, waar mijn crit Mauls ook al 3k zijn (en 2 targets hitten)
Maar goed, de run ging verder wel heel makkelijk, alleen relatief langzaam.
3k frostbolt crits.. mijn mindblast gaat al voor 4500
Vanavond ff kijken of ik nog UK kan doen. Dan heb ik weer 3 nieuwe blue's erbij
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Is die nieuwe 2h heirloom mace ook geschikt voor paladins? Hij is een tikje te snel denk ik, maar ik zou redelijk wat badges kunnen uitsparen moest ik later nog een druid willen levellen ook 
stats:
stats:
Repurposed Lava Dredger
Binds to account
Two-Hand Mace
361 - 542 Speed 2.90
(156.0 damage per second)
+68 Agility
+103 Stamina
+15 Fire Resistance
Requires level 1 - 80 (80)
Item level 1
Increases attack power by 1417 in Cat, Bear, Dire Bear, and Moonkin forms only.
Equip: Increases your armor penetration rating by 45.
Equip: Increases attack power by 91.
Je heeft Lingering goede zaken gedaan met het leaven van Malice en wat andere guilds? poeh poehImdaMned schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 07:53:
[...]
Je bent fucked, fabi leest mee. Oh, en spreadsheet loekie natuurlijk : )
Ik stond gisteren reserve voor de nieuwe instance, logde om 19.31 in. De raid was toen al vol : (
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Finklers Lava Dredger werd vroeger veel gedragen door paladins jaKapoen schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 11:19:
Is die nieuwe 2h heirloom mace ook geschikt voor paladins? Hij is een tikje te snel denk ik, maar ik zou redelijk wat badges kunnen uitsparen moest ik later nog een druid willen levellen ook
stats:
[...]
Voor Paladin (Arcanite Reaper versie is beter) zijn niet de beste stats, maar als druid,hunter ook nog wil gaan levelen dan is dit zeer goede midden wegKapoen schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 11:19:
stats:
[...]
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Je hebt ook nog de free transfers he. Er zijn er de nodige die gewoon een instance willen induiken zonder dat je de melding krijgt dat de instance server op z'n cap zit.MrVegeta schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 11:25:
[...]
Je heeft Lingering goede zaken gedaan met het leaven van Malice en wat andere guilds? poeh poeh
En dan zit je op Trollbane wel goed : D
[ Voor 61% gewijzigd door ImdaMned op 21-08-2009 11:36 ]
Ik gebruik de AR voor mijn shammie, de AR kun je gebruiken voor Warrior en Hunter, de Dredger voor Pala en Druid, en Warrior.
Kun je overigens 2 Heirloom items op 1 char hebben? Bijv. 2 Balanced Heartseekers op je Rogue alt? En die daggers kun je natuurlijk ook gebruiken voor een DW shammie of een DW hunter.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Hunters en shammies gaan geen daggers voor DW gebruiken.... lol. Daar heeft een shammie maces of axes voor. Hunters dragen nog grotendeels swords en geen daggers.FragNeck schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 11:41:
[...]
Ik gebruik de AR voor mijn shammie, de AR kun je gebruiken voor Warrior en Hunter, de Dredger voor Pala en Druid, en Warrior.
Kun je overigens 2 Heirloom items op 1 char hebben? Bijv. 2 Balanced Heartseekers op je Rogue alt? En die daggers kun je natuurlijk ook gebruiken voor een DW shammie of een DW hunter.
Ik geloof niet dat je 2x Balanced Heartseeker equipped kan hebben, omdat je dan beide dezelfde speed hebt.
Of het is unique-equipped, zodat je alleen maar 1 Heartseeker kan gebruiken.
Zorg ervoor dat je een slow main hand hebt en fast offhand. 2.60/1.50 of whatever.
Ben benieuwt wanneer de live stream live gaat zeg maar en ik vraag me toch af hoe je aan de details komt van het channel want die staan nergens beschreven
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Ja dat kan (zo kan warrior de Arcanite Reaper dual wielden als fury)FragNeck schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 11:41:
Maar of ook het beste voor je toon is om te doen das een 2de
slow main fast off ligt aan spec... Ben zelf mutilate rogue aan het levelen en heb de pve en pvp heirloom daggers... pve is iets langzamer dus in main hand... Weet niet zeker of ze unique waren maar had toendertijd niet de badges over voor 2x heartseeker dus vandaar deze combo....PcManiaxx schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 11:47:
[...]
Hunters en shammies gaan geen daggers voor DW gebruiken.... lol. Daar heeft een shammie maces of axes voor. Hunters dragen nog grotendeels swords en geen daggers.
Ik geloof niet dat je 2x Balanced Heartseeker equipped kan hebben, omdat je dan beide dezelfde speed hebt.
Of het is unique-equipped, zodat je alleen maar 1 Heartseeker kan gebruiken.
Zorg ervoor dat je een slow main hand hebt en fast offhand. 2.60/1.50 of whatever.
Hunters zullen over het algemeen een 2h hebben, maar de wapens in hun handen zijn er voornamelijk voor de stats... weinig situatie's waarbij je melee zult zijn...
Met Mutilate is een keuze, wil je burst dan pak je 2x Slow en wil je Sustained dan pak je Slow/Fast.
Het is wel mogelijk trouwens om 2x de HeartSeeker dagger te equippen, regelmatig mensen mee gezien!
Het is wel mogelijk trouwens om 2x de HeartSeeker dagger te equippen, regelmatig mensen mee gezien!
Bij het levellen moet het ook allemaal niet zo nauw qua stats in feite. Mijn paladin loopt nu rond met die 2h mace en leather heirloom chest, kwestie dat ik later niet nog eens badges moet uitgeven. De plate shoulders had ik al van mijn warrior, en daar heb ik spijt van dat ik die gekocht heb. Met leather items krijg je elke class wel tot 80 (buiten de clothies natuurlijk
).
die heirloom items kan je alleen krijgen als je een char op 80 hebt toch?
oh ik ben ook weer terug na een jaar niet gespeeld. Het schijnt dat je met een uurtje of 4 in de week ook prima mee kan spelen in pvp dus ik ben weer met mn rl vrienden op boulderfist begonnen. Zij waren overigens wel gewoon doorgespeeld in de tussentijd.
Wel jammer dat de helft van mn achievements maar zijn overgegaan
heb wel veel moeite moeten doen voor cthun toendertijd maar het heeft me nu alleen maar tier 2,5 opgeleverd
achja
oh ik ben ook weer terug na een jaar niet gespeeld. Het schijnt dat je met een uurtje of 4 in de week ook prima mee kan spelen in pvp dus ik ben weer met mn rl vrienden op boulderfist begonnen. Zij waren overigens wel gewoon doorgespeeld in de tussentijd.
Wel jammer dat de helft van mn achievements maar zijn overgegaan
Verwijderd
Heeft iemand hier inmiddels wat ervaring met levelen in battlegrounds? Ik heb nog een level 40 paladin met heirloom pvp shoulders. Die wil ik binnenkort ook een pvp heirloom arcanite reaper geven en dan gaan levelen (chest zit er even niet in heb geen zin om die walgelijke dailies te doen en 40 emblems of conquest kan ik voorlopig beter gebruiken.)
Hoe verhoud het zich tot questen en werkt de 10% extra XP van de schouders ook in de BG's?
Hmmm bedenk me net, kan een paladin wel 2-handed axes trainen?
Hoe verhoud het zich tot questen en werkt de 10% extra XP van de schouders ook in de BG's?
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2009 13:02 ]
Die 10% werkt niet in BG's. En de XP in de lage brackets is best laag. je kunt dan beter gaan questen met die 10% bonus.Verwijderd schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 12:59:
Heeft iemand hier inmiddels wat ervaring met levelen in battlegrounds? Ik heb nog een level 40 paladin met heirloom pvp shoulders. Die wil ik binnenkort ook een pvp heirloom arcanite reaper geven en dan gaan levelen (chest zit er even niet in heb geen zin om die walgelijke dailies te doen en 40 emblems of conquest kan ik voorlopig beter gebruiken.)
Ja pallies kunnen 2hd axes.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Ja een pally kan 2-handed axes trainen. Op mijn nubby (human) paladin heb ik de Bloodied Arcanite Reaper (met Crusader enchant, imba op lage levels), Polished Spaulders of Valor en de Polished Breastplate of Valor.
Gisteren kreeg ik een Ninja Invite voor VOA 10 man. Ik denk: waarom niet, achievement heb ik al een tijdje, hoe moeilijk kan het zijn... Staan we daar met 2 healers, waaronder ikzelf (resto shammie: http://eu.wowarmory.com/c...l?r=Bloodhoof&n=Donpierre ) en een priest.
2 DK tanks met 30Khps en defcapped. Ikke sta exclusief de OT te healen die de vier adds oppakt bij Emalon de Storm Watcher.
Man, niet te houden dat voor mij, zn health dropped sneller dan een kilo lood
. Met de grootste moeite kon ik hem 2 minuten in leven houden. LHW ging nog wel, HW was gewoon te langzaam. Riptide was up, Earthshield ook. Zodra er een add ging overchargen was het dag met het handje.
Is deze encouter gewoon niet iets wat je als Resto Shammie moet doen? Lag het aan de de kwalitiet van de tanks. Of is het minimaal 3 healers. Geen idee, maar echt kansloos met die groep.
Slechte healer ben ik niet: vorige week nog met veel succes NAxx 25 staan healen met een tweede plaats op de healing meter.
Tips?
2 DK tanks met 30Khps en defcapped. Ikke sta exclusief de OT te healen die de vier adds oppakt bij Emalon de Storm Watcher.
Man, niet te houden dat voor mij, zn health dropped sneller dan een kilo lood
Is deze encouter gewoon niet iets wat je als Resto Shammie moet doen? Lag het aan de de kwalitiet van de tanks. Of is het minimaal 3 healers. Geen idee, maar echt kansloos met die groep.
Slechte healer ben ik niet: vorige week nog met veel succes NAxx 25 staan healen met een tweede plaats op de healing meter.
Tips?
Dit ligt iig niet aan jouDaPierre schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 14:01:
Gisteren kreeg ik een Ninja Invite voor VOA 10 man. Ik denk: waarom niet, achievement heb ik al een tijdje, hoe moeilijk kan het zijn... Staan we daar met 2 healers, waaronder ikzelf (resto shammie: http://eu.wowarmory.com/c...l?r=Bloodhoof&n=Donpierre ) en een priest.
Man, niet te houden dat voor mij, zn health dropped sneller dan een kilo lood. Met de grootste moeite kon ik hem 2 minuten in leven houden. LHW ging nog wel, HW was gewoon te langzaam. Riptide was up, Earthshield ook. Zodra er een add ging overchargen was het dag met het handje.
Tips?
Shammies zijn geweldig voor group healing, en minder voor solo target. Imo had ie beter de priest er dus op kunnen zetten. Daarnaast is in een VoA 10 man 2 healers meer dan genoeg, al is 3 healers geen overbodige luxe.
[ Voor 13% gewijzigd door Dakreal op 21-08-2009 14:05 ]
30K hp is niks, een beetje gegearde tank komt daar zonder buffs al overheen... en dat een tank defcapped is zegt niks over zijn parry en dodge (of block wanneer van toepassing). Ik heb op mijn resto shammy in elk geval nooit problemen gehad met het healen van fatsoenlijke tanks op die fight.DaPierre schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 14:01:
2 DK tanks met 30Khps en defcapped.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Thanks, mijn armory ligt er even uit (jullie ook?) maar de tank heet Venomm @ Bloodhoof eu. Zijn zijn specs OK of is ie wat aan de lichte kant?
@DaPierre
zoals al gezegd 30k is niet bijzonder veel en DK healen in dat gevecht is niet al te makkelijk. Heb het zelf ook gedaan met mijn priest, holy, en de DK tank's HP was net een stuiterbal. Mijn tip is probeer VoA met het guild te doen, PUGS zijn over het algemeen niet bijzonder goed voor je zelf vertrouwen.
zoals al gezegd 30k is niet bijzonder veel en DK healen in dat gevecht is niet al te makkelijk. Heb het zelf ook gedaan met mijn priest, holy, en de DK tank's HP was net een stuiterbal. Mijn tip is probeer VoA met het guild te doen, PUGS zijn over het algemeen niet bijzonder goed voor je zelf vertrouwen.
Fools you are... who say you like to learn from your mistakes... I prefer to learn from the mistakes of others, and avoid the cost of my own. "Otto von Bismarck"
Iemand die de RayV video player al heeft binnen kunnen halen om de high quality van de videostream van BlizzCon te bekijken?
Ik krijg hem niet gedownload. Evenals dat ik ook nog geen mailtje ofzo van hun heb gehad. Vind het een beetje vaag.
Ik krijg hem niet gedownload. Evenals dat ik ook nog geen mailtje ofzo van hun heb gehad. Vind het een beetje vaag.

[ Voor 32% gewijzigd door Zeror op 21-08-2009 14:25 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Als ik het zo even snel zie geeft ie in ieder geval weinig om een tank spec. Ik zie een blood dps spec en een frost DW dps spec, met frost strike glyph op z'n blood spec -.- dus 1 tank spec (blood bijv.) zou leuk zijn 
Daarnaast mist ie hier en daar een enchant, plus dat ie bagger trinkets heeft (hit/spellpower trinket?).
Als ie die zou vervangen door de trinket van Azjol-Nerub komt ie al een heel eind.
Daarnaast mist ie hier en daar een enchant, plus dat ie bagger trinkets heeft (hit/spellpower trinket?).
Als ie die zou vervangen door de trinket van Azjol-Nerub komt ie al een heel eind.
I have ADOHLAS syndrom : Attention Deficit Oh Hey Look A Squirrel! Tappie#1541
http://rapidshare.com/fil...RayV_DTVblizzcon.exe.html
of
http://rayvtech.vo.llnwd.net/o29/blzVR/RayV_DTVblizzcon.exe
of
http://rayvtech.vo.llnwd.net/o29/blzVR/RayV_DTVblizzcon.exe
[ Voor 34% gewijzigd door Teunis op 21-08-2009 14:33 ]
Niet om te zeuren, maar had hij die Mark of the War Prisoner ook aan tijdens het tanken?DaPierre schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 14:17:
Thanks, mijn armory ligt er even uit (jullie ook?) maar de tank heet Venomm @ Bloodhoof eu. Zijn zijn specs OK of is ie wat aan de lichte kant?
Geen enchant op handen, Tempered Saronite Bracers ( ook zonder enchant ) etc etc...
Niet echt een topgear...
Thanks mensen, veel dank voor de uitleg. Ik ga VOA iig niet meer Puggen. 50g repair bill is het mij gewoon niet waard.
Geen fatsoenlijke tankspec verklaart veel, heel veel. Als je dan nog gaat klooien met enchants en trinkets dan is het mij helemaal duidelijk.
Geen fatsoenlijke tankspec verklaart veel, heel veel. Als je dan nog gaat klooien met enchants en trinkets dan is het mij helemaal duidelijk.
Ah thanks.
Even iets heel anders. Hoe kan ik WoW voor een tweede keer installeren op mijn PC. Ik wil namelijk een WoW TBC draaien, naast mijn normale WoW WotLK? Of als er een mogelijk is om WoW WotLk te downgraden.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Waarom zou je dat willen? Je kan toch gewoon TBC-accounts spelen op een WotLK-installatie? Het spel zal sowieso willen updaten naar 3.2.0a, of je nu WotLK hebt geactiveerd op je account of niet.Rakkerzero schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 14:48:
[...]
Ah thanks.
Even iets heel anders. Hoe kan ik WoW voor een tweede keer installeren op mijn PC. Ik wil namelijk een WoW TBC draaien, naast mijn normale WoW WotLK? Of als er een mogelijk is om WoW WotLk te downgraden.
[ Voor 10% gewijzigd door NMe op 21-08-2009 14:51 ]
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Nou, ik wil ff gaan spelen met het tooltje Noggit, WoW map editor, en dan bekijken op een private TBC server. Zo is mijn account voor WotLK niet in gevaar voor een eventuele perm ban op WoW. Ik had het graag op WotLK willen doen, maar Noggit ondersteunt maar tot WoW versie 2.2.3. Vandaar mijn vraag.NMe schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 14:50:
[...]
Waarom zou je dat willen? Je kan toch gewoon TBC-accounts spelen op een WotLK-installatie? Het spel zal sowieso willen updaten naar 3.2.0a, of je nu WotLK hebt geactiveerd op je account of niet.
[ Voor 9% gewijzigd door Zeror op 21-08-2009 15:09 ]
Myep, wat NME zegt. je kan gewoon met je oude wow/TBC account op je Wotlk installatie. je wordt gewoon in bepaalde keuzes beperkt aan de hand van de soort game die op je account staat ingesteld (wow/tbc/wotlk)
Bijv. geen bloodelves/draenei, of geen Death knights kunnen maken, niet naar outland/northrend, etc.
Class changes enzovoorts ontkom je helaas niet aan
Bijv. geen bloodelves/draenei, of geen Death knights kunnen maken, niet naar outland/northrend, etc.
Class changes enzovoorts ontkom je helaas niet aan
I have ADOHLAS syndrom : Attention Deficit Oh Hey Look A Squirrel! Tappie#1541
Het is wel duidelijk dat je weinig van resto shamans af weet. Ze zijn in mijn ogen 1 van de betere tank healers samen met een disc priest en holy paladin.SpoTs schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 14:03:
[...]
Dit ligt iig niet aan joumaar wel aan een slechte raidhealer. Hij had jouw op de raid moeten zetten en een holy pal of Priest of druid op de Addtank
Shammies zijn geweldig voor group healing, en minder voor solo target. Imo had ie beter de priest er dus op kunnen zetten. Daarnaast is in een VoA 10 man 2 healers meer dan genoeg, al is 3 healers geen overbodige luxe.
En raid healing in VoA is meer geschikt voor druids en holy priests, tenzij je erg veel melee hebt.
En een DK met 30k+ hp en defcap zegt niks. Spec, avoidance en een goede cooldown rotatie veel meer.
Heb zelf ook een DK tank en ik zie dan ook liever een warrior, paladin of druid als 2e tank in VoA. Als DK adds tanken is gewoon niet fijn. Terwijl je op de boss optimaal gebruik kunt maken van je cooldowns.
Als je met 2 DK's VoA in gaat zou ik wel 3 healers meenemen, voor de zekerheid.
En guildruns zijn saai en easy, probeer zoveel als het kan te puggen. Houd mij te minste scherp en je komt nog eens voor een leuke verrassingen te staan. Zowel positief al negatief.
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
Ik heb in Classic gehealed en in TBC met een Shaman, in die periode waren ze altijd beter met group healing dan op single target. Single target = Disc --> Holy pal en Druid.Zertaxka schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 15:21:
[...]
Het is wel duidelijk dat je weinig van resto shamans af weet. Ze zijn in mijn ogen 1 van de betere tank healers samen met een disc priest en holy paladin.
En raid healing in VoA is meer geschikt voor druids en holy priests, tenzij je erg veel melee hebt.
En een DK met 30k+ hp en defcap zegt niks. Spec, avoidance en een goede cooldown rotatie veel meer.
Heb zelf ook een DK tank en ik zie dan ook liever een warrior, paladin of druid als 2e tank in VoA. Als DK adds tanken is gewoon niet fijn. Terwijl je op de boss optimaal gebruik kunt maken van je cooldowns.
Als je met 2 DK's VoA in gaat zou ik wel 3 healers meenemen, voor de zekerheid.
En guildruns zijn saai en easy, probeer zoveel als het kan te puggen. Houd mij te minste scherp en je komt nog eens voor een leuke verrassingen te staan. Zowel positief al negatief.
Dat is wel een beetje veranderd sinds WotLK.SpoTs schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 15:39:
[...]
Ik heb in Classic gehealed en in TBC met een Shaman, in die periode waren ze altijd beter met group healing dan op single target. Single target = Disc --> Holy pal en Druid.
Druids en Holy Priests zijn op dit moment de betere raidhealers. Shamans blinken niet uit in een bepaalde taak maar overal komen ze goed mee. En Disc Priests en Holy Paladins zijn erg goed in tank healing maar kunnen ook redelijk goed mee met raidhealing.
Het ligt gewoon ook aan tegenover welke boss je staat. Kologarn is bijv. echt een Holy Priest gevecht.
Ben in ieder geval erg blij met mijn Resto Shaman. Veel gevarieerder dan mijn Mage of DK. Zit alleen te twijfelen wat ik nu naar 80 ga brengen.
Paladin, Priest of Druid. Aangezien er weinig Balance Druids zijn en je meerdere rollen ermee kan vervullen, denk ik dat het de Druid zal worden.
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
Heb zelf een Balance druid, is op zich erg leuk om mee te raiden. Kan ik je zeker aanraden. Ben nu zelf een priest aan het lvlen disc/shadow. Bevalt ook uitstekend.. Disc is echt ziek kwa healing en shadow doet tegenwoordig ook best veel dps imo.Zertaxka schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 17:18:
[...]
Dat is wel een beetje veranderd sinds WotLK.
Druids en Holy Priests zijn op dit moment de betere raidhealers. Shamans blinken niet uit in een bepaalde taak maar overal komen ze goed mee. En Disc Priests en Holy Paladins zijn erg goed in tank healing maar kunnen ook redelijk goed mee met raidhealing.
Het ligt gewoon ook aan tegenover welke boss je staat. Kologarn is bijv. echt een Holy Priest gevecht.
Ben in ieder geval erg blij met mijn Resto Shaman. Veel gevarieerder dan mijn Mage of DK. Zit alleen te twijfelen wat ik nu naar 80 ga brengen.
Paladin, Priest of Druid. Aangezien er weinig Balance Druids zijn en je meerdere rollen ermee kan vervullen, denk ik dat het de Druid zal worden.
Resto shamans zijn prima single target healers, maar hangt ook af van je speel stijl.
Ik gebruik erg veel CH dus ik richt me iets meer op haste dan op crit.
Inmiddels zit ik met mijn shaman rond de 3000SP in raids, met 550MP5, 36% crit en 10% haste. =) Erg leuk ook in pvp, gewoon in PvE gear en dan outhealen
Bij tanks zegt def cap echt niet veel, zeker DK's. Met greens/blauw kan je al defence capped zijn.
Over pugs, je word er een betere speler van je leert snel te reageren op rare dingen.
Ik gebruik erg veel CH dus ik richt me iets meer op haste dan op crit.
Inmiddels zit ik met mijn shaman rond de 3000SP in raids, met 550MP5, 36% crit en 10% haste. =) Erg leuk ook in pvp, gewoon in PvE gear en dan outhealen
Bij tanks zegt def cap echt niet veel, zeker DK's. Met greens/blauw kan je al defence capped zijn.
Over pugs, je word er een betere speler van je leert snel te reageren op rare dingen.
[ Voor 23% gewijzigd door Osxy op 21-08-2009 17:27 ]
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Principe hoef je WoW nooit te installeren, vanuit een gekopierde map werkt het ook probleemloos. Wat je zou kunnen doen, tot TBC installeren, kopie maken van map. Daar tot WotLK door installeren en die kopie gebruiken voor dat noggit.Rakkerzero schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 14:56:
[...]
Nou, ik wil ff gaan spelen met het tooltje Noggit, WoW map editor, en dan bekijken op een private TBC server. Zo is mijn account voor WotLK niet in gevaar voor een eventuele perm ban op WoW. Ik had het graag op WotLK willen doen, maar Noggit ondersteunt maar tot WoW versie 2.2.3. Vandaar mijn vraag.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ja, dat is wel een goeie manier inderdaad. Kopieer ik mijn wow folder wel ff naar mn externe HDD. Dan installeer gewoon WoW tot die benodigde patch wel ff en dan zet de oude map er naast.SinergyX schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 17:25:
[...]
Principe hoef je WoW nooit te installeren, vanuit een gekopierde map werkt het ook probleemloos. Wat je zou kunnen doen, tot TBC installeren, kopie maken van map. Daar tot WotLK door installeren en die kopie gebruiken voor dat noggit.
Overigens, over 1,5 uur gaat BlizzCon van start. Over 3 uur begint de openingsceremonie
Aftellen begint hier al
[ Voor 4% gewijzigd door Zeror op 21-08-2009 17:36 ]
Blizcon ticket in da house (wel virtueel) ben wel benieuwd.Rakkerzero schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 17:34:
[...]
Ja, dat is wel een goeie manier inderdaad. Kopieer ik mijn wow folder wel ff naar mn externe HDD. Dan installeer gewoon WoW tot die benodigde patch wel ff en dan zet de oude map er naast.
Overigens, over 1,5 uur gaat BlizzCon van start. Over 3 uur begint de openingsceremonie
Aftellen begint hier al
Dat het van mij mag beginnennadd schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 18:56:
[...]
Blizcon ticket in da house (wel virtueel) ben wel benieuwd.
Ik ben aan het kijken nu. Er worden nu allemaal cinematic filmpjes getoont. Daarnet die van Diablo 3, nu is die van Starcraft II bezig
Openingsceremonie start over:

Edit:
Hmm. in hoeverre het waar is, weet ik niet. maar ingame in WoW had iemand het net over dat er een Warcraft 4 aan gaat komen. Daarna pas een nieuwe WoW expansion.
Edit 2:
Nou de stream is nu echt begonnen
[ Voor 54% gewijzigd door Zeror op 21-08-2009 20:08 ]
Post is inmiddels verwijderd van 't mmo-champion forum, maar voor het geval je geen stream hebt:
Since its friday and im in a great mood, i will help anyone here. One time i will not answer questions because if you cant learn to research this stuff on your own you dont deserve this.
Follow these directions to crack blizzards $40 feed for free. NO QUESTIONS! This is me jsut spreading the knowledge. Enjoy
Go to http://blizzcon.rayv.com
And copy-paste this into your browser url window:
javascript:Rayv.Embed("rayvHost", {"Affiliate": "DTVblizzcon", "ChannelID": "blizzl3", "Volume": "100", "CoverImageURL": "http://static.blizzcon.rayv.com/www/Images/rayv_viewer_install.jpg" });
The official stream should replace the test video.
Note: don't hit 'high quality' or it'll go back to the trailer. The low quality stream is actually higher quality than the high quality stream.
Ik denk dat je je post maar snel moet aanpassen aangezien het T.net niet mee eens gaat...
Holy mother fuck. Het is bekend. De expansion Cataclysm gaat komen en ziet er enorm gaaf uit 
Azeroth is helemaal niet terug te herkennen. Ik zag The Barrens in twee gesplitst door een enorme spleet met lava. Ik zag woestijnen veranderen in een paradijs. Echt vet.
Twee nieuwe rassen: Goblins voor de Horde en Worgen voor de Alliance. En flying mounts worden toegelaten in Azeroth.
Azeroth is helemaal niet terug te herkennen. Ik zag The Barrens in twee gesplitst door een enorme spleet met lava. Ik zag woestijnen veranderen in een paradijs. Echt vet.
Twee nieuwe rassen: Goblins voor de Horde en Worgen voor de Alliance. En flying mounts worden toegelaten in Azeroth.
Dit is echt...blijk dat Blizzard inderdaad niet meer iets orgineels kan verzinnen.Rakkerzero schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 21:15:
Goblins voor de Horde
races hadden niet gehoeven
de rest van cataclysm lijkt mij wel wat. en natuurlijk DEATHWING!
ja caps

ja caps
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

DEEEEEATHWINGGG
Hebben we daar niet nog mee rondgevlogen in WC2?
werkt hier helaas niet meer: "channel cannot be viewed on this webpage"Flint schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 20:26:
Post is inmiddels verwijderd van 't mmo-champion forum, maar voor het geval je geen stream hebt:
[...]
Nee stream werkt niet meer. stopte midden in de trailer
niet al te beste kwaliteit, maar het meeste kun je horen/zien op http://stickam.com/blizzcon09
Verwijderd
Wow.. die trailer is TOF. Nieuwe secondary proffession (dus voor iedereen), de Worgen zien er ERG tof uit. Nieuwe graphics in Azeroth, flying mounts, een compleet veranderde Azeroth.. NICE
stickam is neer.
Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!
Ga anders naar www.livestream.com en zoek daar een stream uit.. ze zijn er in alle talen.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Worgen zou best nog wel eens een reden kunnen zijn om Aliance te rollen...
hahaha
lulz: NOOOOO
elfsborgftw: Brb...?
kamana: move it!!
spine: Hey get back here.
ninjutsu7: can someone stickcam
lulz: STOP IMING YOUR GF
hahaha
lulz: NOOOOO
elfsborgftw: Brb...?
kamana: move it!!
spine: Hey get back here.
ninjutsu7: can someone stickcam
lulz: STOP IMING YOUR GF
[ Voor 50% gewijzigd door MrVegeta op 21-08-2009 23:09 ]
Dat dacht ik bij de aankondiging van de Goblins. Ik hoop alleen wel dat er meer character slots per realm komen, want de 10 slots zijn bij mij vol.MrVegeta schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 23:04:
Worgen zou best nog wel eens een reden kunnen zijn om Aliance te rollen...
p.s. stream draait op http://nl.justin.tv/lualol
[ Voor 7% gewijzigd door kladblokje op 21-08-2009 23:07 ]
Als je tot morgen kan wachten. Dan zal ik de WoW filmpjes capturen en op youtube zetten.
Flying in azeroth, ik denk dat menig wower hier van heeft gedroomd, waaronder ikRakkerzero schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 21:15:
Holy mother fuck. Het is bekend. De expansion Cataclysm gaat komen en ziet er enorm gaaf uit
Ik heb een groot aantal afbeeldingen geplaatst in het blizzcon topic. Zeker het bekijken waard!
Offtopic: Ik vrees dat ik kan gaan werken aan een nieuwe topicstartskin
Offtopic: Ik vrees dat ik kan gaan werken aan een nieuwe topicstartskin
[ Voor 185% gewijzigd door Zeror op 21-08-2009 23:59 ]
Net even de trailer gekeken over de nieuwe expansion, ik heb er nu al zin in
Ik heb nooit geraid in classic wow, speelde niet eens dus is wel vet om azeroth the doen denk ik. En tjah over de nieuwe races.. Ik ga zoiezo een alliance char aanmaken
En het ziet er prachtig uit
Damn, volgende WoW item is oer een uur hoorde ik net. Wou eigelijk wachten, maar moet morgen werken.
Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!
hmm weinig gezegd over een eventuele graphics update, maar het water wordt wel realistischer. Je kan ook weerspiegelingen zien volgens mij. Check de trailer (vooral het stukje stormwind harbour).
edit:
plaatjes zeggen meer dan een paar woorden
Mana Per 5 > Gone!

Spellpower > Gone !

Defense > Gone!

Armor Penetration > Gone!

Haste

[ Voor 90% gewijzigd door purge op 22-08-2009 05:04 ]
Ik zat al te wachten op een vereenvoudiging van stats sinds de overgang naar Burning Crusade.purge schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 04:10:
edit:
Mana Per 5 > Gone!
[afbeelding]
Spellpower > Gone !
[afbeelding]
Defense > Gone!
[afbeelding]
Armor Penetration > Gone!
[afbeelding]
Haste
[afbeelding]
even een vraag, de horde krijgt nu de goblins erbij, maar de goblins zijn nu neutraal in WoW.
wat gebeurt er nu met gadgetzan, it was een neutrale plek, wordt dit dan nu horde gebied?
er zullen vast nog wel meer gebieden dan gaan naar de horde.
wat gebeurt er nu met gadgetzan, it was een neutrale plek, wordt dit dan nu horde gebied?
Van mmo-champion.com:oddish2211 schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 08:00:
even een vraag, de horde krijgt nu de goblins erbij, maar de goblins zijn nu neutraal in WoW.
Goblins are a technological race from Kezan, their society is broken up into trade cartels run by trade princes. They are new factions and not the ones you can already see in game.
Zou ik als druid ook kunnen vliegen in Azeroth?
Off topic misschien: hebben jullie ervaring met de curse client (en dan de premium) versie? Biedt dat veel voordelen?
Off topic misschien: hebben jullie ervaring met de curse client (en dan de premium) versie? Biedt dat veel voordelen?
Als je het filmpje hebt gezien, dan kan je gewoon rondvliegen in azeroth, dus ook ongeacht of jij jouw druid form gebruiktMagic666 schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 09:07:
Zou ik als druid ook kunnen vliegen in Azeroth?
Verwijderd
Uiteindelijk zul je ook als druid in flightform kunne vliegen in Azeroth.
Er is alleen nog niets gezegt op welk level of dat je net als nu weer een flying skill moet kopen.
Het enige wat me tot noch toe niet bevalt is dat er zoveel stats gaan verdwijnen ( mp5 , atackpower , spellpower ) Op gear. Lijkt er op dat ze de game nog makkelijker willen maken. Mischien wel echt te makkelijk.
En all healers get a magic dispell.. WTF? Dan wordt het onderhand tijd dat priest ook een poison dispell krijgen.
Ik hoop wel dat ze alle oude dungeons gaan revampen.
Ik zie het al weer helemaal voor me. Blackrock mountain pvp, Mindcontrols en dan mensen in de lava springen.
Maar ja , het zal zeker nog een jaar duren voordat dit gereleased wordt dus dat duurt nog ff.
Hoop wel dat ik weer een beta key krijg.
Er is alleen nog niets gezegt op welk level of dat je net als nu weer een flying skill moet kopen.
Het enige wat me tot noch toe niet bevalt is dat er zoveel stats gaan verdwijnen ( mp5 , atackpower , spellpower ) Op gear. Lijkt er op dat ze de game nog makkelijker willen maken. Mischien wel echt te makkelijk.
En all healers get a magic dispell.. WTF? Dan wordt het onderhand tijd dat priest ook een poison dispell krijgen.
Ik hoop wel dat ze alle oude dungeons gaan revampen.
Ik zie het al weer helemaal voor me. Blackrock mountain pvp, Mindcontrols en dan mensen in de lava springen.
Maar ja , het zal zeker nog een jaar duren voordat dit gereleased wordt dus dat duurt nog ff.
Ik vraag mij af hoe snel/traag Blizzard deze expansion wil lanceren. WotLK patch 3.3 is volgens hun eigen zeggen de laatste patch voor deze expansion en wordt verwacht aan het einde van dit jaar.Verwijderd schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 10:49:
Moeten we dan nog meer dan een half jaar Arthas farmen? Ik hoop dat hun timing goed zit.
Ik denk dat ze om de anderhalf jaar een expansion uitbrengen.. Dus feb 2007 TBC, nov 2008 WotLK en dan feb 2010 cataclysm..
ah, zo'n flying skill kopen idd. Dat zou zo maar kunnen natuurlijk. Als ik maar kan vliegen als druid zijnde dan ben ik al tevreden.
Maar iemand nog ervaring met die curse client (premium)? handig om te hebben of totaal overbodig?
Maar iemand nog ervaring met die curse client (premium)? handig om te hebben of totaal overbodig?
Dat lijkt mij iets te optimistisch, dan zou de beta voor Cataclysm nu al ongeveer moeten beginnen. Terwijl Icecrown nog niet eens op de PTR staat...Morti schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 11:17:
Ik denk dat ze om de anderhalf jaar een expansion uitbrengen.. Dus feb 2007 TBC, nov 2008 WotLK en dan feb 2010 cataclysm..
Voor uitleg van bepaalde class/race combo's : http://www.mmo-champion.com/index.php?topic=93922.0
Ik denk eerder dat Cataclysm pas eind 2010 komt. Ze moeten namelijk erg veel bij/opnieuw maken om het nieuwe Azeroth compleet te maken, cosmetisch en game-technisch gezien.Kapoen schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 11:55:
[...]
Dat lijkt mij iets te optimistisch, dan zou de beta voor Cataclysm nu al ongeveer moeten beginnen. Terwijl Icecrown nog niet eens op de PTR staat...
Maar dan moeten we het stellen met alleen Icecrown en in mindere mate Onyxia gedurende een heel jaar? Volgens Blizzard zou Arthas zeker de laatste boss zijn in deze expansion, om te vermijden dat ze weer een Sunwell achtige raid moeten implementeren gewoon om mensen zoet te houden.Rakkerzero schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 12:05:
[...]
Ik denk eerder dat Cataclysm pas eind 2010 komt. Ze moeten namelijk erg veel bij/opnieuw maken om het nieuwe Azeroth compleet te maken, cosmetisch en game-technisch gezien.
Ik denk dat mensen het onderschatten, want in de teaser hoor je duidelijk die man zeggen "While the terrible war against the lich king continues..." dus dat zou betekenen voordat Arthas raid-able wordt, dat WoW:Catalysm uit komt. 5 nieuwe levels zou niet zo moeilijk te zijn om het te balanceren met talents. En een bestaande gebied revampen zou ook niet zo lang mogen duren.
Dit topic is gesloten.