Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 196 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 57.222 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 11:04
sabriel schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 16:01:
[...]

Weet iemand hoe ik grid aan moet passen.
Ik krijg nu steeds maar 15man + pets te zien, terwijl er meer dan 15 man in de raid zitten.
Veranderen van framesetting om zo meer dan 15 personen te krijgen werkt helemaal niet, iig niet zichtbaar op scherm.

Nu las ik dat het een bug was en dat er een update is, echter de curse-client beweerd dat hij up to date is.
Hebben meer mensen hier last van of moet ik na het veranderen "console reloadui" doen om mijn raidframes in orde te krijgen.
Volgens mij kan je nu 25 man raid en 25 normal ofzo aanzetten iig zou daar het verschil in moeten zitten.

Of je stelt hem zo in dat je alles in de raid ziet dat kan ook nog steeds.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Je zou ook Grid in kunnen stellen op Solo en dan 25 + pets..

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

redfoxert schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 15:58:
[...]

Recommended is verandert naar New Player. Deze server word standaard geadviseerd voor nieuwe spelers of wanneer je een nieuwe server zoekt. Dikke kans is dat de server lekker leeg/rustig is en je geen last hebt van instance servers die vol zijn.
Maar zitten er ook daadwerkelijk low levels op die new player servers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:20
redfoxert schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 15:20:
[...]

Ook 4 maanden geleden waren er al Blizzard Authenticators ....
Ook 4 maanden geleden had ik geen credit card .... (en wist niet van alternatieven af methodes om er 1 te krijgen af)

[ Voor 5% gewijzigd door Paprika op 18-08-2009 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-04 11:18

Awaken1

All hail the mighty hypnotoad!

Weet iemand toevallig hoe ik een warrior makkelijk kan levelen?

Is fury goed te doen? of moet ik dan extreem veel gear kopen?

Ik ben inmiddels al langer wowspeler maar heb nog nooit een warrior geleveld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:32

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ga een RaF beginnen met iemand, huur een priest voor 24/7 als slaaf, laat zo'n website het voor je doen :P

Bedoel je makkelijk of snel? Een prot pala is bv erg makkelijk, maar erg traag :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandDestroyer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08-09 00:07
Mijn eerste post hier! Tijdje meegelezen, laatst toch maar geregisteerd.

Nou, ik speel dus een Hunter op Eonar-Horde kant. We hebben eigelijk nog maar 1 echt goede guild op de server. Dat is Aeon en daar zit ik dus in ;). Laaste tijd druk geweest met de 10 man hard modes. Only Firefighter en One Light left. In 25 man Ulduar lukt het ons eigelijk weinig hard modes. We hebben FL+4 nu, IC medium en dat is het. We hebben wel Hodir en IC Hard geprobeerd maar het lukte steeds net niet. Als we 1 keer een hardmode groep hebben is het voor 1 avond. Maar het is een gezellig guild en opzich vindt ik 10 man hard modes ook prima. Er zijn geen andere guild op de server die het beter doen dus andere guild voor hardmodes is eigelijk alleen mogelijk met een move en daar heb ik geen zin in :P.

Aziraal (Hunter)
Craon (Pala)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:11
Ik ben op zoek naar een addon die op je World-map de symbolen van een daily questgiver plaatst.
Zoals nu ben ik aan het questen in Icecrown (bijna lvl 80 btw) en doe ik dus veel daily's, maar ik weet niet steeds waar de "Attack from the Air" and "Attack from the Ground" quests zijn. Ben er constant (lees dagelijks) naar op zoek. Ik dacht dat het met Cartographer kon, maar ik krijg het niet meer voor elkaar.

Heeft iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Je kan met carto ook zelf icons toevoegen, of daar gebruikte ik tomtom voor :P Maar je moet even kijken hoe het op de map zit, 2x doen en je vliegt er daarna direct heen ;)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
GrandDestroyer schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 21:14:
Nou, ik speel dus een Hunter op Eonar-Horde kant. We hebben eigelijk nog maar 1 echt goede guild op de server. Dat is Aeon en daar zit ik dus in ;).
Eonar... daar heb ik lang gezeten ( april 2006 (launch date) -> maart 2009 ), leuke realm, maar Horde was er inderdaad echt niet meer te doen. Dus kort voor Ulduar launch ben ik daar weg gegaan. Veel leuke mensen waar ik wel eens hoi tegen zeg, maar ik zou er niet terug willen gaan ivm wat jij ook al noemde (en dat je er geen instance in kunt zonder 2 uur op en neer te springen ;().

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

Ik las een dag of 2 terug hier dat iemand van race wou veranderen door ally -> horde -> ally te gaan, maar dat je dan alleen als dezelfde race teug kon. Nu wil een vriend zijn ally hunter overzetten, naar horde, maar we kunnen nergens vinden hoe dat nou moet.

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:46
Borgoth schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 23:10:
Ik las een dag of 2 terug hier dat iemand van race wou veranderen door ally -> horde -> ally te gaan, maar dat je dan alleen als dezelfde race teug kon. Nu wil een vriend zijn ally hunter overzetten, maar we kunnen nergens vinden hoe dat nou moet.
Volgens mij kan je niet van ras veranderen. Enkel van geslacht en uiterlijk.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Het is 1 van de toekomst plannen, ze hebben het reeds aangegeven om te laten weten dat het er aan komt, maar het zit nog in begin fase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandDestroyer
Paprika schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 23:06:
[...]

Eonar... daar heb ik lang gezeten ( april 2006 (launch date) -> maart 2009 ), leuke realm, maar Horde was er inderdaad echt niet meer te doen. Dus kort voor Ulduar launch ben ik daar weg gegaan. Veel leuke mensen waar ik wel eens hoi tegen zeg, maar ik zou er niet terug willen gaan ivm wat jij ook al noemde (en dat je er geen instance in kunt zonder 2 uur op en neer te springen ;().
Ah cool, wat was je character name op eonar? Sinds maart is het alleen nog maar erger geworden, Cthulhu is disbanded dus er is weinig overgebleven... Aeon is wel leuk maar tjah er is een bepaalde core van mensen die hard modes willen maar als niet iedereen van de 25 er voor gaat houd het snel op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Vethek, de meeste van Aeon zullen me ook wel kennen, vooral die wat eigenlijk heel WOTLK hebben gespeeld. Heb nadat ik getransfered was op de nieuwe server even in de 2e week Ulduar gecleared en toen WoW niet meer gespeeld ivm examens en vakantie etc. Dus moet nodig gaan gearen (had wel in januari al overal best in slot van naxx-tijd dus 't is te doen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SdtThys
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-06 21:44
Ga normaal volgende week migraten van mazrigos naar tarren mill voor de reden dat mazrigos alliance side abandoned is. Een /who om 5 uur in de namiddag op een zaterdag gaf 36 alliance online waarvan 13 lvl 80. warcraftrealms geeft ook 340 players aan op alliance side en nu is de enige guild op alliance (wel enige "echte" guild) nog weggemigrate.

Er staan screens op realmfora van hordes die gwn op het middenplein van IF zitten voor de bank met niemand aanwezig. Free character migration is nu geopened maar het is too little too late. Alleen een server merge kan de server nog redden maar dat gaat niet meteen gebeuren :D

Zijn er hier spelers van Tarren mill? Hoe is het om daar te spelen? Had al gevraagd aan guildies die al waren getransferred en die waren echt super positief, je kon gwn pugs vinden voor 25 man raids!!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:30
SdtThys schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 01:43:
Ga normaal volgende week migraten van mazrigos naar tarren mill voor de reden dat mazrigos alliance side abandoned is. Een /who om 5 uur in de namiddag op een zaterdag gaf 36 alliance online waarvan 13 lvl 80. warcraftrealms geeft ook 340 players aan op alliance side en nu is de enige guild op alliance (wel enige "echte" guild) nog weggemigrate.

Er staan screens op realmfora van hordes die gwn op het middenplein van IF zitten voor de bank met niemand aanwezig. Free character migration is nu geopened maar het is too little too late. Alleen een server merge kan de server nog redden maar dat gaat niet meteen gebeuren :D

Zijn er hier spelers van Tarren mill? Hoe is het om daar te spelen? Had al gevraagd aan guildies die al waren getransferred en die waren echt super positief, je kon gwn pugs vinden voor 25 man raids!!! :P
Mazrigos mergen met Trollbane, das ook zon dood geval maar dan Horde side.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
Paprika schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 18:28:
[...]

Ook 4 maanden geleden had ik geen credit card .... (en wist niet van alternatieven af methodes om er 1 te krijgen af)
- je kan natuurlijk een creditcard aanvragen, je 'schuld' gelijk inlossen, en opzeggen.
- je kan iemand in je omgeving vragen of je hun kaart ff kan gebruiken (dan hun eerst geld geven dan)..
- en inmiddels (zoals hieronder staat aangegeven) kan je voor heel veel telefoons (nee niet de mijne nee) ook die authenticators kopuh. (tnxs redfoxert ;))

Ik heb idd ook geen creditcard, maar die van m'n schoonouders gebruikt (met hun medeweten ja.. :P)
Maar ik vindt het toch wel lekker om een authenticator te hebben.. Collega was indertijd gehacked, flink wat goud en stuff kwijt.. kleine moeite om die code erbij in te typen.. :)

[ Voor 9% gewijzigd door Macchill op 19-08-2009 09:19 . Reden: mobieltjes ftw! ]

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Macchill schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 08:40:
[...]

- je kan natuurlijk een creditcard aanvragen, je 'schuld' gelijk inlossen, en opzeggen.
- je kan iemand in je omgeving vragen of je hun kaart ff kan gebruiken (dan hun eerst geld geven dan)..

Ik heb idd ook geen creditcard, maar die van m'n schoonouders gebruikt (met hun medeweten ja.. :P)
Maar ik vindt het toch wel lekker om een authenticator te hebben.. Collega was indertijd gehacked, flink wat goud en stuff kwijt.. kleine moeite om die code erbij in te typen.. :)
Er zijn nu ook mobile authenticators voor een groot aantal telefoons beschikbaar. Kost een paar euro dacht ik en word gewoon via je telefoonrekening verrekend. Helaas zit mijn Nokia N82 niet bij de supported devices anders had ik die nieuwe versie genomen.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Kaap schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 06:14:
[...]

Ja das lachen, krijg je op die nieuwe server ook last van de "Additional Instances cannot be launched" feature die het spel de laatste tijd zo tot een loterij heeft gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:39
Kaap schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 06:14:
[...]

Zeg dat niet!

Afgelopen week enge shit, zowaar 50 man in ulduar 25 \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
Komt gewoon door de patches en nerfs, wordt het door de mensen die Ulduar nog niet konden uitspelen, toch nog makkelijk gemaakt om erdoorheen te crossen (zelf helaas nog niet de mogelijkheid gehad om langs XT te komen, dus als er mensen op Aerie Peak zijn die mij eens mee willen nemen.. graag :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Macchill schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 09:18:
Komt gewoon door de patches en nerfs, wordt het door de mensen die Ulduar nog niet konden uitspelen, toch nog makkelijk gemaakt om erdoorheen te crossen (zelf helaas nog niet de mogelijkheid gehad om langs XT te komen, dus als er mensen op Aerie Peak zijn die mij eens mee willen nemen.. graag :D)
Tja voor de "zomerstop" hadden wij als laatste wapenfeit mimiron. Nu zijn we bij Yogg-Saron en ik moet zeggen, dat is van alles tot nu toe in Ulduar de enige die nog lastig is. We hebben er nu 1 1/2 avond wipen opzitten. We doen overigens alleen 10 mans.

We gaan de raid id niet verlengen, aangezien we nog genoeg nodig hebben aan gear van de overige bosses. Komende week gaan we wel alle bosses op medium of hard mode proberen. FL met 1 tower deden we al dus daar gaan we 1 tower aan toevoegen en als dat probleemloos gaat nog 1 etc... IC medium mode en XT heeft natuurlijk alleen maar 1 hardmode (die als ik het goed begrijp makkelijker is, maar je hebt hoge dps nodig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren maar kort gespeeld, wat auctions gemaakt op m'n Warrior. Er stonden geen 24stam gems op, dus daar heb ik even gebruik van gemaakt. Tijdens het cutten en maken van de auctions waren er al 3 verkocht :)

Verder op m'n Druid wezen questen in Dragonblight.
De groupsquests waren op level 74 teveel van het goede, maar nu is ie level 75 en heeft de Polearm van de Amphiteater quests. Met wat buffs (scroll, food) heb ik nogmaals die caster-like type in zuidwest Dragonblight aangepakt zonder problemen. En toen Gigantaur, welke de vorige keren kansloos fout ging.
Nu ook de eerste keer, maar ik bewoog te weinig om z'n Blow te ontwijken.
Op een andere plek pakte ik 'm nu aan, en ik kreeg minder van die pijnlijke slagen. Normale hits waren 1500, terwijl ik een hp pool van 16k heb. (questblues/greens). Gigantaur zat op zo'n 60%, toen er ineens een Alliance Warrior me chargte. Ik switchte direct naar hem, barkskin aan, Maul queuen de hele tijd en een paar bleeds op de Warrior zetten. Ik kwam op zo'n 20% health, waar ik Lifebloom gebruikte en een pot, waarna de Warrior vrij snel lag... lang leve bear dps (2500 Maul crits). Tegelijkertijd stond Gigantaur ook nog op m'n te heien, maar ik rende zoveel mogelijk rond om die Blows te ontwijken en ik denk dat die Warrior een keyboardturner was, want echt veel klappen kreeg ik niet van 'm. Toen Gigantaur op 10% was zag ik de Warrior met de staart tussen de benen wegrennen :P en ik had m'n quest af.
De followup, 5man groupquest draak, lukt niet solo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
SpoTs schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 15:01:
[...]

Mac heeft dus ook keyloggers :) of je hebt gewoon slechte vrienden dat kan ook. Hacken kan iig niet :) want dan banned blizzard het account met een tempbann.
Hhm, ik download niet eens op mijn mac en heb daar geen illegale software op staan, daar heb ik een andere machine voor die dat doet. Vraag me dan af hoe ik volgens jou die keylogger gekregen heb... Via de blizzard downloader wellicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
EnigmaNL schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 11:31:
[...]

Hhm, ik download niet eens op mijn mac en heb daar geen illegale software op staan, daar heb ik een andere machine voor die dat doet. Vraag me dan af hoe ik volgens jou die keylogger gekregen heb... Via de blizzard downloader wellicht?
het was maar een statement van hem.. :Y)

[ Voor 1% gewijzigd door Macchill op 19-08-2009 11:43 . Reden: leer lezen... 8)7 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 21:26
voor wat gehoord heb was het ooit mogelijk om via een addon iemand zijn login te verkrijgen

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
SdtThys schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 01:43:
Hoe het op Tarren Mill is ?

No offense, maar daar is het vol :P

- Not enough instances melding is schering en inslag momenteel (voor de 3.2 patch hadden we dat overigens niet)
- Op bepaalde tijdstippen is t zooo druk in Dalaran dan je bij wijze van spreken niet ziet waar je heen moet lopen.
- Er is echter geen lag ofzo
- Wel zijn de gold spammers sinds een week of 2 zwaar actief geworden :(

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
  • Laatst online: 07-09 01:58
[...]

Website bezoeken is meer dan zat, keylogger zonder dat je het door hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14-09 14:03

Snuffel

Vroem!

Teunis schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 11:47:
voor wat gehoord heb was het ooit mogelijk om via een addon iemand zijn login te verkrijgen
Welnee, Indianenverhalen

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Inderdaad ... zolang je voor een addon geen executables hoeft te draaien kan je ze gewoon vertrouwen. Heb je die wel en doe je dat wel, stel jezelf dan eens de vraag of je wel zeker weet dat het veilig is wat dat ding allemaal doet. Je ziet het namelijk niet. Een addon kan je in ieder geval nog met een text editor openen en precies zien wat hij doet (als je een beetje in de code duikt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
[...]
En je hebt nooit buiten je eigen huis WoW gespeeld, bij vriend/vriendin of game-shop als je ver van huis bent?
Je kan het zelf thuis nog zo hebben dichtgespijkerd, 1 keer buiten de deur kan genoeg zijn.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-09 13:01

Auredium

Informaticus Chaoticus

Gisteren niet veel gedaan helaas. Ik had TOC HC op de planning staan maar de tank van onze groep (28k buffed :S) was veel te snel dood alhoewel hij aangaf het wel vaker te hebben gedaan (guildie).
Ik wist gelukkig als mage bij vrijwel alle wipes er levend uit te ontsnappen dankzij invisability.De meeste gevechten gingen dus zo:

- Fight start
- Tank valt minibosses aan (de drie horde champions zonder mount)
- Fight gaat door, healer healt zich een ongeluk op tank
- Tank gaat dood
- Melee DPS en huntard pet gaan dood
- champions runnen naar healer/hunter en killen beide
- Auredium doet stapje achteruit
*Cast invisability en loopt arena uit. :P

Mja, helaas geen succesvol gevecht maar gelukkig echte gearschade weten te vermijden. Ik heb de tank al laten weten dat hij niet goed genoeg was en met een stuk of 6 wipes achter elkaar bij dezelfde bosses moest hij dat ook wel toegeven.De eerste keer dat ik toc NIET haal.

Gisteren verder nog de cooking daily gedaan, Heirloom shoulders voor mijn DK gehaal op de soulshards die ik had geharvest. :)
Ow ja, iets van 400G gemaakt voor de gems die ik heb verkocht via AH de dag ervoor (gems die ik van mijn resterende Emblems of Heroism had aangeschaft).

Buiten dat eigenlijk niets gedaan. Vanaaf bezoek dus iets minder WoW-tijd. Geen instances denk ik, hooguit wat rep halen, auctionen en misschien mijn DK omhoog helpen.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Auredium schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 13:03:
Gisteren niet veel gedaan helaas. Ik had TOC HC op de planning staan maar de tank van onze groep (28k buffed :S) was veel te snel dood alhoewel hij aangaf het wel vaker te hebben gedaan (guildie).
Ik wist gelukkig als mage bij vrijwel alle wipes er levend uit te ontsnappen dankzij invisability.De meeste gevechten gingen dus zo:
Als hij ze al vaker gedaan (en gehaald heeft) zou je dat kunnen controleren op de Armory bij de statistics van de kill voor die instance. 28K buffed voor heroic is imo veel te weinig. Heroic is echt een heel stuk vervelender dan de normal, misschien dat hij die gedaan heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
sabriel schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 12:58:
[...]

En je hebt nooit buiten je eigen huis WoW gespeeld, bij vriend/vriendin of game-shop als je ver van huis bent?
Je kan het zelf thuis nog zo hebben dichtgespijkerd, 1 keer buiten de deur kan genoeg zijn.
Nee ik kan prima een paar dagen zonder WoW. Dat speel ik enkel en alleen thuis

WoW is volgens mij heel goed te hacken... De paar addons die ik gebruik download ik ook rechtstreeks van de bron, ik download geen kant en klare addon pakketjes en dergelijken en toch werd ik gehacked. Mijn wachtwoord is niet te raden door een mens (niet te raden reeks van cijfers, (hoofd)letters en leestekens) dus dat lijkt me ook raar.

Gelukkig kon Blizzard me toen vrijwel alles terug geven (en wat extra gold waardoor ik gelijk epic flying kon kopen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

redfoxert schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 13:18:
[...]

Als hij ze al vaker gedaan (en gehaald heeft) zou je dat kunnen controleren op de Armory bij de statistics van de kill voor die instance. 28K buffed voor heroic is imo veel te weinig. Heroic is echt een heel stuk vervelender dan de normal, misschien dat hij die gedaan heeft?
Ik vermoed van wel. Alle andere groepen waarmee ik TOC HC heb gedaan hadden een walk in the park sfeer er rondom hangen. Ik zal de volgende keer de tank maar eens vragen of hij de achievement heeft voor [Heroic: Trail of the Champion], lijkt mij een goede deal. :)

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
Zeer afhankelijk wat voor groep je krijgt bij de 3 adds,
Warrior, Rogue, Hunter/Mage is vrij irritant op lage gear level.
Zelfde geld voor 2de boss Pure (zeer makkelijk) of Paletress (lastig) is verschill tussen nacht en dag
En voor die achievment moet je alle bosses gedaan hebben.

Maar zeker in ToC HC is het met 2 slechte dps al niet te doen.
En misschien had vorige keer geluk en ulduar gear groepje die tank nodig had dat maakt ook vaak wel wat uit.

O hopelijk ToC 25 vanavond Faction Champions (bah een PVP battle)
Rest is echt een eitje in Toc 25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-04-2021
Auredium schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 13:27:
[...]

Ik vermoed van wel. Alle andere groepen waarmee ik TOC HC heb gedaan hadden een walk in the park sfeer er rondom hangen. Ik zal de volgende keer de tank maar eens vragen of hij de achievement heeft voor [Heroic: Trail of the Champion], lijkt mij een goede deal. :)
Denk eraan dat je die achievement met een beetje pech pas krijgt na 10 keer of meer. Het hangt helemaal af van de bosses die je krijgt. (wel kan je natuurlijk de progress laten zien: daar zie je dan de bosses op die hij wel heeft gedaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Ik doe tegenwoordig ToC HC gewoon met 2 healers en 2 goeie dps..Ook liefst 1 met elk een armor class, cloth/leather/plate/mail. Er zit toch geen enrage op die bosses als je maar in leven blijft. Erg lekker makkelijk items scoren dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
EnigmaNL schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 13:22:
[...]

Nee ik kan prima een paar dagen zonder WoW. Dat speel ik enkel en alleen thuis

WoW is volgens mij heel goed te hacken... De paar addons die ik gebruik download ik ook rechtstreeks van de bron, ik download geen kant en klare addon pakketjes en dergelijken en toch werd ik gehacked. Mijn wachtwoord is niet te raden door een mens (niet te raden reeks van cijfers, (hoofd)letters en leestekens) dus dat lijkt me ook raar.

Gelukkig kon Blizzard me toen vrijwel alles terug geven (en wat extra gold waardoor ik gelijk epic flying kon kopen).
WoW is niet te hacken, je PC is wel te voorzien van een keylogger (volgens mij zijn die er ook voor Macs, magoed). Dat is namelijk wat er steevast gebeurt. Mensen krijgen via een banner oid een keylogger binnen en merken dat niet. Daarna loggen ze op WoW et voila, je password is publiek. Ze veranderen je account gegevens en de "hack" is een feit.

Daarom, zorg voor een Authenticator als je dit wilt voorkomen. Either electronisch (op je mobiel) of een token van Blizzard zelf. Hoe je het regelt is natuurlijk je eigen "probleem" maar dat is uiteindelijk je password beveiliging ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
junglebeast schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 13:57:
Ik doe tegenwoordig ToC HC gewoon met 2 healers en 2 goeie dps..Ook liefst 1 met elk een armor class, cloth/leather/plate/mail. Er zit toch geen enrage op die bosses als je maar in leven blijft. Erg lekker makkelijk items scoren dan.
Dropt hij ook emblems of niet.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
FragNeck schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 14:09:
[...]

Dropt hij ook emblems of niet.
de Daily Hc quest en de ToC Raid Triumph
Rest van alle HCs en Raids allemaal Conquer (ook 1 van de reden waarom al die server met bekende yellow tekst zo vaak verschijnen)

[ Voor 3% gewijzigd door Teunis op 19-08-2009 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Dit vind ik dan weer kut, he. :/

IK heb dus die livestream voor BlizzCon besteld. Nu zie ik op de agenda van BlizzCon dat World of Warcraft Preview Panel op vrijdag om 12.30uur tot 13.30uur is. Nu moet ik dat helaas gaan missen, omdat ik dan nog net aan het werk ben en pas thuis ben als het net is afgelopen.

Iemand een idee hoe ik dit toch kan zien?

[ Voor 9% gewijzigd door Zeror op 19-08-2009 15:02 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Livestream op je mobiel? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vrij nemen. ziek melden, ziek naar huis gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Rakkerzero schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 15:02:
Dit vind ik dan weer kut, he. :/

IK heb dus die livestream voor BlizzCon besteld. Nu zie ik op de agenda van BlizzCon dat World of Warcraft Preview Panel op vrijdag om 12.30uur tot 13.30uur is. Nu moet ik dat helaas gaan missen, omdat ik dan nog net aan het werk ben en pas thuis ben als het net is afgelopen.

Iemand een idee hoe ik dit toch kan zien?
Volgens mij werkt het ook als een video-on-demand ... dus kan je beelden van events die al geweest zijn gewoon later nog een keer bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Teunis schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 14:22:
[...]

de Daily Hc quest en de ToC Raid Triumph
Rest van alle HCs en Raids allemaal Conquer (ook 1 van de reden waarom al die server met bekende yellow tekst zo vaak verschijnen)
Ja, heroics droppen emblem of conquest, dat weet ik, heb alleen nog nooit een ToC normal gedaan, en ik vroeg me af of daar dus ook emblems of conquest dropten... Zal wel niet, anders kon je continu in de instance emblems gaan farmen.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
redfoxert schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 15:07:
[...]

Volgens mij werkt het ook als een video-on-demand ... dus kan je beelden van events die al geweest zijn gewoon later nog een keer bekijken.
Ik hoop inderdaad dat het zoiets is, want ik wil zo min mogelijk missen eigenlijk.

Bij nader inzien, moet dat ook eigenlijk zo zijn, want hoe kan US anders BlizzCon volgen? Die lopen 6-9 uur achter op de tijd.

[ Voor 15% gewijzigd door Zeror op 19-08-2009 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online
Vanmorgen ook nog snel even TotC HC gedaan.
DK in dps spec/tank gear, boom die net lvl 80 was, mage alt en ik als elemental.
Allemaal guildies en nog een pug moonkin.
Schrok wel toen ik de DK eens bekeek. 24k HP en unholy spec.
Binnen notime weer buiten met wat leuke upgrades voor de tank en healer.
Toegeven je bent erg afhankelijk van wat je krijgt. (mage, warrior, paladin en Eadric)
Wel als het moeilijk werd wat bij geheald, maar door de hoge dps was het goed te doen.

Gisteren nog een aantal pogingen om Firefighter 10 te halen. Fase 1 en 2 is goed te doen. 3 word al lastiger en daardoor halen we 4 niet altijd met 10 man.
Een ongelukkige Laserbarrage in 4 en daar lig je met zijn allen. Deze week moet het lukken en dan Yogg nog.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Rakkerzero schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 15:25:
[...]

Ik hoop inderdaad dat het zoiets is, want ik wil zo min mogelijk missen eigenlijk.

Bij nader inzien, moet dat ook eigenlijk zo zijn, want hoe kan US anders BlizzCon volgen? Die lopen 6-9 uur achter op de tijd.
Waar denk je dat BlizzCon plaatsvindt ?!?! Anaheim Convention Center, CALIFORNIA USA :)

Met andere woorden, voor ons is het klote, voor die yanks niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katwijck1
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-09 13:52

Katwijck1

So little time to spend

Hoe laat begint het dan in NL tijd ?

Ik dacht nl vrijdag pas om 18:00 s'avonds..

[ Voor 5% gewijzigd door Katwijck1 op 19-08-2009 15:57 ]

Exploring the island of Tsushima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 10:02
Rakkerzero schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 15:25:
[...]

Ehm Blizzcon is in Anaheim convetion centre... Da's zover ik weet in de US... :) dus die 1300 zou wel eens 6-9 uur later kunnen zijn...

edit... spuit... jeweetwel... :'(

[ Voor 3% gewijzigd door UdiBenLudi op 19-08-2009 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
redfoxert schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 15:54:
[...]

Waar denk je dat BlizzCon plaatsvindt ?!?! Anaheim Convention Center, CALIFORNIA USA :)

Met andere woorden, voor ons is het klote, voor die yanks niet.
Ohja, natuurlijk. Maar dan zou het geen probleem moeten om iig die WoW preview te zien, want dat is zo'n 6-7 uur later als hier. :)
Als het dan eenmaal draait, dan ga ik eens kijken of ik de boel kan opnemen ofzo.

[ Voor 9% gewijzigd door Zeror op 19-08-2009 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 11:58
redfoxert schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 14:00:
[...]

WoW is niet te hacken, je PC is wel te voorzien van een keylogger (volgens mij zijn die er ook voor Macs, magoed). Dat is namelijk wat er steevast gebeurt. Mensen krijgen via een banner oid een keylogger binnen en merken dat niet. Daarna loggen ze op WoW et voila, je password is publiek. Ze veranderen je account gegevens en de "hack" is een feit.

Daarom, zorg voor een Authenticator als je dit wilt voorkomen. Either electronisch (op je mobiel) of een token van Blizzard zelf. Hoe je het regelt is natuurlijk je eigen "probleem" maar dat is uiteindelijk je password beveiliging ook.
Nu weet ik niet veel van hacken e.d. maar als je een keylogger bij iemand actief hebt zie je toch alleen de toetsaanslagen? Hoe weten de hackers dat net die 2 woorden tussen al die andere woorden die je dagelijks op je PC typt je wow data is??
Of is dat gewoon een kwestie van brute force dwz alles proberen, al dan niet automatisch?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Shao Kahn schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 17:35:
[...]

Nu weet ik niet veel van hacken e.d. maar als je een keylogger bij iemand actief hebt zie je toch alleen de toetsaanslagen? Hoe weten de hackers dat net die 2 woorden tussen al die andere woorden die je dagelijks op je PC typt je wow data is??
Nee, dat doen ze door het keyloggen enkel te activeren nadat wow.exe actief is op de pc of mac. Hierdoor weten ze dat als wow.exe actief gemaakt door de gebruiker (WoW is opgestart) dat 99% van de eerste ingevoerde gegevens die ze krijgen de logingegevens zijn. En dan is het slechts een kwestie van uitlezen van het logbestand.

[ Voor 5% gewijzigd door Zeror op 19-08-2009 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Zo, eindelijk 'onze' eerste legendary healing mace binnen... heeft wat moeite gekost maar dan heb je ook wat ;) :P

Het begon al lekker toen we begonnen met raiden op maandag, council, general en yogg nog overeind... We lopen van council naar general trash: 'hmmm, moeten hier niet nog keepers staan'? Had iemand ze dus naar beneden gestuurd, (gelukkig) behalve Freya... altijd fijn ;( :P

Maargoed, dan maar zonder Freya proberen. :P Eerst general geoneshot, altijd lekker... heb een hekel aan die boss :( :P En toen kwam dus yogg+3, voor ons ook de eerste keer dat we dat deden. Die avond ging het verbazingwekkend goed, al blijft het gebrek aan sanity beams wel tricky... Uiteindelijk yogg in p3 tot iets van 7% gekregen, helaas ging 1 van de locks insane in p2 dankzij een enorme bad luck streak... echt zo van deathcoil, brainlinked, constricted en nog wat malady xD. Maar dat was dus de laatste try van maandag, ging lekker maar dus net niet.

Vervolgens kwamen we dinsdag vol goede moed terug, iedereen was ook gesigned en erbij (soms willen member nog wel es slacken met signups enzo). Vervolgens Yogg+3 geoneshot zonder mensen die insane gingen, erg nice ^^ Maar nu hebben we dus een erg blije priest en ik moet zeggen, 't ziet er imba uit al die shields :)

Owja, ook nog maar ff officer geworden... mag nu lekker meezeuren/beslissen in /o ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandDestroyer
Net de Faction Champions verslagen. Was een 2 shot. Rest van de bosses waren 1 shot. Best makkelijk fight, zoals heel TotC nogal makkelijk is. Helaas geen loot gekregen dropte nog wel een neck van 2th boss maar die ging naar een rogue... Ach je kan niet alles hebben :P.

• JCG
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 13:04

JCG

PA1JCG

Whoei, echt leuk die nieuwe baas in TotC. We hebben nu de enh shaman, hunter, dk, shadow priest, resto druid en holy paladin npc (10 man).
Heeft iemand nog tips voor deze tegenstanders, we zijn vandaag best hard geownd door die gasten. Maar zelfs de raider die wow wel een gehad hebben waren positief.

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
GrandDestroyer schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 20:54:
Net de Faction Champions verslagen. Was een 2 shot. Rest van de bosses waren 1 shot. Best makkelijk fight, zoals heel TotC nogal makkelijk is. Helaas geen loot gekregen dropte nog wel een neck van 2th boss maar die ging naar een rogue... Ach je kan niet alles hebben :P.
4-shot voor ons, maar we dachten dat ze uit de poort zouden komen dus activeerden de eerste keer te vroeg, en dus landen ze midden tussen ons wat eindigde in een bloedbad :+
Daarna was het wat jugglen met onze rare setup, maar toch wel gelukt.

Wel erg leuk

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Snuffel
  • Laatst online: 14-09 14:03

Snuffel

Vroem!

Rakkerzero schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 17:41:
[...]

Nee, dat doen ze door het keyloggen enkel te activeren nadat wow.exe actief is op de pc of mac. Hierdoor weten ze dat als wow.exe actief gemaakt door de gebruiker (WoW is opgestart) dat 99% van de eerste ingevoerde gegevens die ze krijgen de logingegevens zijn. En dan is het slechts een kwestie van uitlezen van het logbestand.
Aangezien de meeste keyloggers reageren op wow.exe is het verstandig om deze file even te hernoemen naar wat anders. Hiermee voorkom je dat 95% van de keyloggers ineens niets meer doet.
Het is een simpele maar effectieve beveiliging.

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

• ImdaMned
Bokkie schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 07:19:
[...]

4-shot voor ons, maar we dachten dat ze uit de poort zouden komen dus activeerden de eerste keer te vroeg, en dus landen ze midden tussen ons wat eindigde in een bloedbad :+
Daarna was het wat jugglen met onze rare setup, maar toch wel gelukt.

Wel erg leuk
Lingering vandaag met 2 groepen. De sucky groep (zonder GM/RL/MT, maar met ene Trollimmie en brutalbob) 2shot op 1e boss, 1 shot op 2e (kan je daar wipen?) en 4 shot op champions. Na m'n respec naar frost ging het wel goed.

We clearly suck @ PvP : (

Verwijderd

alleen @ pvp? :D

ik speel eigenlijk nauwelijks meer. dk ben ik klaar mee, maar levelen te lui voor.

Verwijderd

Rakkerzero schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 15:59:
[...]

Ohja, natuurlijk. Maar dan zou het geen probleem moeten om iig die WoW preview te zien, want dat is zo'n 6-7 uur later als hier. :)
Als het dan eenmaal draait, dan ga ik eens kijken of ik de boel kan opnemen ofzo.
Californie is 9 uur later. Dus je zou het 's avonds kunnen bekijken.

• Betthen
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-09-2022
Dagboekje weer is een keer ..

Afgelopen maandag eindelijk het einde van verlof aangebroken bleek. Ipv de 20 man van afgelopen weken stonden er opeens 30 man op, geweldig!!

Na onze zwaardjes geslepen te hebben onderweg gegaan richting TotC 25m versie, om te kijken of het wat was, en pew : 1 shot op de Beast, en 2shot op Jaxx!! Echt super gewoon. Hierna zijn we doorgegaan naar ulduar om daar ook nog tot aan Auriya te raken... mooie eerst dag weer.

De dag erop weer terug gegaan naar ulduar, en zonder grote problemen auriya en de 4 keeper gekilled. Mimiron hadden we pas 1x neer gehaalt dus was eigelijk best een positive dag. Normaal 3 dagen raiden en we killen niet alle 11 bazen, en nu in 2 dagen wel + 2 nieuwe bosses totc <3 geweldig. Wel gelijk een save op ulduar gegooit zodat we onze 3 raiddagen kunnen besteden aan General en Yogg en TotC

Woensdag reset van TotC en nieuw baasje(s). Eerst one shot op de 1ste 2 bazen weer, en toen the Faction champs proberen. We hadden maar 1 mage, 1 lock, dus weinig CC in principe, dus we besloten te werken met interrupts ipv CC-lock op de healers. Eerste try ging de lock dood, waardoor banish wegviel = wipe.... maar de try erop: Down!! Echt super, server 5de, opwaardste lijn gaat door!!

Hierna zijn we naar ulduar gegaan, was al na half 10 door break + totc, maar toch general proberen. Nog nooit gweest op 25m met de guild, dus even de uitleg gedaan en poginkje gewaagd. 1ste try was interrupten wat mislukte, maar hierna 2de try... down!! Voor het eerst voor ons op 25m, dus echt super!

Door naar yogg, khad gelukkig factionchamps/general/yogg voorbereid, in de hoop dat het goed zou gaan, niet voor niets geweest gelukkig. Yogg uitleg gedaan maar immiddels was het al weer 22:45. 2 korte trys gehad maar was niet super veel. Op 10 man zijn we altijd mobiel tussen wolkjes door maar 25m leek me dat een risico dus wilde de tactic gebruiken om bij de deur te staan, en de tanks de mobs op laag hp naar het midden te laten pullen.... Leek goed te gaan, maar sommige stonden er niet echt voor open omdat ze liever wilde lopen met 25m.... mja.. weet niet goed wat wijsheid is.. maandag nieuwe poging (ik denk gewoon weer de deur tactic > tank moveD)

Na deze raid nog even op mijn warlock ingelogd enn...... 80 gehit!! Deed /played en stond 4 dagen 14 uur! TOch nice zonder gebruik te maken van RAF (natuurlijk wel heirloom items :>) Gelijk combustion bracers doorgestuurd vanuit mijn main en spellweave gloves.. het begin is er :D !

• CyberSpeedy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-09 11:38
Kijk zo hoort het he:)
Mijn lock staat nog altijd op 71 (in een noodgang naar 71 gelevelt, maar hij zit nu tegen een soort onzichtbare muur waar ik niet doorheen kom..) Volgende week heb ik vakantie.. ga een weekje weg en de week erna ga ik alle raids meelopen die er gepland staan.. eens zien wat jullie er nu van bakken :P

[ Voor 73% gewijzigd door CyberSpeedy op 20-08-2009 10:32 ]

• Teunis
Gisteren ToC 25
Eerste 2 bazen een 1 shot.
Helaas was het bij de Faction champions wel anders
Stuk 5 wipes, beste try was met 2 healer op 50%
2 Locks, 2 Mages, 2 Rogues, 2 hunters, 5 dk's zou toch genoeg cc moeten zijn, denk dat er teveel bezig was met het dps dan met contorle, ach wel goed om niet een baas te hebben die je meteen 1 shot (of 2 omdat je aan de horde kant stond :D)
Vanavond shot 2.

ps. Bah ik haat pvp (had hekel aan mgt, ja wel vaak gewest om trend een trinket). Me wanna tank.

• KingTenteehje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-09 09:10

KingTenteehje

Onia Cause Fiunt

Gisteren eerst ToC 10 man gedaan, wilde daarna HC ToC 10 man gaan doen. Eerste 2 bazen 1 shot daarna Faction champion gedaan 2 whipes en zijn maar naar Ulduar gegaan. Faction champion is echt niet mijn gevecht en ik denk ook niet dat wij deze nog ooit gaan doen. Helaas voor ons dus geen HC mode. Wij als vast 10 man guild hebben altijd al een hekel gehad aan dit soort gevechten. Mijn idee is dat dit gewoon puur arena battle in PVE is. je bent gewoon verplicht om behoorlijk wat CC mee te nemen anders is dit gevecht niet te doen. Aangezien dat de enige CC die wij hebben een lock, hunter, en een rogue dan weten jullie wel waar dit op uit draait... WHIPEFEST. Wij zijn hier snel weer weg gegaan met een klote gevoel dus toen maar iets gedaan wat wel leuk was Ulduar.

Fools you are... who say you like to learn from your mistakes... I prefer to learn from the mistakes of others, and avoid the cost of my own. "Otto von Bismarck"

• Kees
  • Laatst online: 17:04

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Zelfs met CC valt het niet mee hoor, het is een pvp gevecht, dus pvp durations van 10s sheep e.d.

We hebben op 25 mans ze geoneshot, zelfs toen ze ons ineens in de flank aanvielen, gewoon healers focussen en de rest fearen en dan kiten, vervolgens Ulduar in om voor een aantal mensen de laatste dwergen door razorscale te laten vermoorden voor de drake, en elke hardmode tot en met thorim neergelegt. Hodir was een nieuw record, 1m40s en hij lag plat.

Vanavond of zondag Firefighter en Freya+3 maar herhalen, en vervolgens vezax hard + yogg+0 of +1

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

ToC HC....Hogger level 80!!

Verwijderd

Kees, hoe krijgen jullie DPS-ers het voor elkaar om geen aggro te krijgen in een 1m40sec fight? :P

• KingTenteehje

KingTenteehje

Onia Cause Fiunt

Ik snap niet dat Blizzard een pvp gevecht in een PVE content stopt. Voor dit gevecht heb je pvp ervaring nodig of arena ervaring. Het beste is om ook een pvp spec te hebben om dit gevecht te doen. ik snap wel dat dit ook een arena is waarin je vecht tegen NPC's maar kom op. Ik speel het spel al sinds het uit is en ik kan wel zeggen dat dit gevecht samen met het gevecht in MgT gewoon geen meer waarde heeft voor PVE environment. Ook als volgende week de nieuwe baas komt zullen wij hem niet kunnen doen omdat we dit event niet voorbij gaan komen. Verder nog is Hardmode onmogelijk om te doen omdat we dit event niet af kunnen maken. Het zal wellicht aan mij liggen maar van dit soort gevechten wordt ik echt zwaar gefrustreerd. Verder zijn wij een 10 man guild en doen dus nooit 25 mans en ik denk dat het gearwise ook was uit maakt in dit gevecht.

Fools you are... who say you like to learn from your mistakes... I prefer to learn from the mistakes of others, and avoid the cost of my own. "Otto von Bismarck"

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:30
KingTenteehje schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 11:29:
Ik snap niet dat Blizzard een pvp gevecht in een PVE content stopt. Voor dit gevecht heb je pvp ervaring nodig of arena ervaring. Het beste is om ook een pvp spec te hebben om dit gevecht te doen. ik snap wel dat dit ook een arena is waarin je vecht tegen NPC's maar kom op. Ik speel het spel al sinds het uit is en ik kan wel zeggen dat dit gevecht samen met het gevecht in MgT gewoon geen meer waarde heeft voor PVE environment. Ook als volgende week de nieuwe baas komt zullen wij hem niet kunnen doen omdat we dit event niet voorbij gaan komen. Verder nog is Hardmode onmogelijk om te doen omdat we dit event niet af kunnen maken. Het zal wellicht aan mij liggen maar van dit soort gevechten wordt ik echt zwaar gefrustreerd. Verder zijn wij een 10 man guild en doen dus nooit 25 mans en ik denk dat het gearwise ook was uit maakt in dit gevecht.
Zijn zat guilds die deze encounter al gedowned hebben en dat zijn gewoon raiding guilds zonder PVP specs hoor. Denk dat je het eerder bij jezelf moet zoeken.

• Betthen
CyberSpeedy schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 10:32:
[...]

Kijk zo hoort het he:)
Mijn lock staat nog altijd op 71 (in een noodgang naar 71 gelevelt, maar hij zit nu tegen een soort onzichtbare muur waar ik niet doorheen kom..) Volgende week heb ik vakantie.. ga een weekje weg en de week erna ga ik alle raids meelopen die er gepland staan.. eens zien wat jullie er nu van bakken :P
Gief avro! Geniet zoiezo van je weekje vakantie, rust goed uit zodat je weer kan knallen erna _/-\o_ _/-\o_

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:00
Goede morgen,

Ik kijk nu al uit naar de nieuwe pvp encounter in ToC… Leuk om een gevecht te hebben dat om controle draait in plaats van om dps. Dat wordt nog veel uitzoekwerk :)

Ik lees dat er al mensen zijn die ToC heroic doen? Moet je daar niet eerst de normal hebben afgerond?

Vanavond kan ik weer even spelen, zondag was de laatste keer dat ik online was, dus heb er wel weer zin in, misschien toch eens kijken of ik mijn rogue weer wat verder kan pimpen.

1.40 minuten over Hodir vind ik wel erg netjes man! De dps figures zijn ook niet eens zo heel extreem… is het gevecht generfed of komt het puur omdat de hele raid fatsoenlijke dps heeft gedaan?

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:29
Als mac gebruikers al slachtoffer worden dan is dat normaal alleen door social cracking, waarbij hun user/pw combo wordt ontfutseld door misbruik te maken van de domheid van de gebruiker, keylogging door via exploits geinstalleerde keyloggers vind je alleen op windows atm (en het gebeurt ook niet extreem veel, het meeste wat voorkomt zijn scams ed)
Zijn zat guilds die deze encounter al gedowned hebben en dat zijn gewoon raiding guilds zonder PVP specs hoor. Denk dat je het eerder bij jezelf moet zoeken.
Ik neem aan dat het hier over de 3e encounter in toc gaat, ik ben het iig met je eens dat als iemand daar op stukloopt diegene geen recht van klagen heeft over de encounter, gister deze op 25 man ge-oneshot met 2/3e van de raid die geen flauw idee had hoe en wat (te makkelijk eerlijk gezegt, tot nu toe vind ik toc echt het dieptepunt kwa raiding)

[ Voor 26% gewijzigd door blouweKip op 20-08-2009 11:52 ]

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

• KingTenteehje

KingTenteehje

Onia Cause Fiunt

Kaap schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 11:37:
[...]

Dat is ook goed mogelijk dat het aan onze kwaliteiten ligt. Het is gewoon een bijzonder rommelig gevecht, naar mijn inziens. Het is natuurlijk ook zo dat bepaalde gevechten gewoon langer tijd nodig hebben dan andere. Wij zijn na 2 tries gestopt gisteren op dit gevecht omdat een paar mensen bijzonder gefrustreerd werden, je kent dat wel toetsenbord smijten en zo :P . Wij hebben als guild geen problemen met content e.d. alleen gevechten zoals deze hebben nog nooit aan kunnen wennen. Dit is ook de rede dat we geen pvp doen.

We zullen wel zien wat de toekomst ons brengt en wellicht vinden we de kracht en de moed om terug te gaan en het event eens van een andere kant te bekijken en misschien ook wel winnen :D

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:51
KingTenteehje schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 11:51:
[...]
Wij zijn na 2 tries gestopt gisteren op dit gevecht

...

wellicht vinden we de kracht en de moed om terug te gaan
Sorry maar waarom ben je dan bezig met raiden?

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

• Betthen
En voor de 3de baas in TotC.... Tuurlijk het is geen standaard PvE gevecht, maar ik vind het zeker een super afwisseling, zelfs een super idee van blizz om zo'n baas er in te zetten. Een gevecht wat gewoon geen week hetzelfde gaat zijn, AI van de npc's, dat ze opeens healers gaan nuken, shadowpriest als defense Dispersion poppen , fear/ua van warlock.... is toch geweldig gemaakt!

Enige verschil met pve , is dat 25 man op zichzelf moet letten. De NPC's kunnen niet getankt worden, maar daar in tegen gaan ze ook niet minuten lang op hetzelfde target. Ik ben zelf priest, en ben gewoon aan de zijkant(buitenkant) van de groep gaan staan, waardoor ik de Mobs aan zag komen lopen als ze op mij gingen, waardoor er tijd vrij is om A) Fear te casten B) Hulp te vragen mocht fear op CD zijn.

Dit gevecht vraagt gewoon iets meer van mensen behalve 1 target nemen, stil staan en 1 2 3 4 3 2 1 in te klikken op je toetsenbord...

Tis gewoon samenwerken als een team... veel gebruik maken van Slows om te zorgen dat clothies weg kunnen lopen mochten ze getarget worden...

Wij hebben eerst Shaman gekilled (totems = vervelend, dus shaman dood = totemstomper kan iets anders gaan doen ipv stompen :D)... toen de paladin , toen de druid... toen de healers dood waren de shadowpriest gekilled om te zorgen dat dispell wegviel bij hun team = win.

1 van de belangrijkere dingen is ook Cleanse, Dispell, Purge. Op het gevecht hadden we 350+ cleanses gedaan als groep zijnde.

minitips:
Paladin=HoS/Divine shield >Massdispell
Warrior= Bladestorm > Weglopen hiervan AOE, niets aan te cc-en
Moonkin= Treanths , dood maken
Rogue=Nuked 1 target voor x-seconde, dan volgende target. Iets meer healing nodig op zijn target mede door wound poison
Shaman= Totems, killen, 1 stomper aanstellen
Warlock= UA, iemand op interrupten zetten zodat je team kan blijven dispellen zonder probs

Healers killen, dan dps....
MS/Woundpoison ophouden op het target wat je gaat killen.

Mocht je gaan cc-en op 2 van de 3 healers, diminishing returns is van kracht dus bv:
0> 9 seconde Sheep (0 diminishing return)
9>13 seconde sheep (50% DR)
13>15 seconde sheep (75% DR)
Immune voor sheep
15>24 seconde Fear (0 diminishing return)
24>28 seconde Fear (50% DR)
28>30 seconde Fear (75% DR)
Immune voor Fear, maar SHeep is weer terug op 0 DR

Ik persoonlijk zou gewoon een interrupter op de healers zetten.... mocht je tegen een boompje/druid komen, zet 1 warlock erop, die hem ge-cced houd met banish > fear...

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-09 12:36
Wij hadden ze ook de tweede poging neer, maar er zitten in de guild wel wat ervaren PvPers tussen. (maar ik bv haat PvP en zo zitten er nog wat bij, maargoed)

De tactiek in het gevecht lijkt simpel: zo snel mogelijk met zo veel mogelijk DPS en cooldowns de healers neerhalen. (wij hadden er twee, shaman en holy pally) Focus altijd de DPS op één van de adds net als bij PvE gevechten. Iedere NPC die je neerhaalt maakt het gevecht progressief makkelijker, ook jouw guild moet met wat oefenen langs deze ronde komen. Rommelig, ja ok. Beetje CC is handig, maar zonder CC is het denk ik ook haalbaar. Bloodlust zodra het gevecht start helpt.

Je hebt voordat het gevecht start voldoende mogelijkheden om de adds even te bespieden om te marken. Eén tank in tankspec houden om zo veel mogelijk te taunten was een van de zaken die we hebben geprobeerd. Tevens werd er een hoop gekite en dergelijke.

Voor mij was het eindelijk een PvE boss-fight waar hammer of justice iets te bieden heeft :P

[edit]
Oh BTW we hebben daarna een goed rondje Ulduar gedaan waar we nu ook Mimi zonder doden neer hebben gekregen, nu alleen Yogg nog zonder doden voor de Champion titel! Iedere keer dat Yogg is vermoord was die try zonder doden, helaas is het nog nooit de eerste try geweest :*) Gezien de progressie gaan we tevens EINDELIJK de serieuzere harmodes proberen :)

[ Voor 15% gewijzigd door Dutchman! op 20-08-2009 12:10 ]

We spend our years as a tale that is told

• KingTenteehje

KingTenteehje

Onia Cause Fiunt

psych schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 11:55:
[...]

Sorry maar waarom ben je dan bezig met raiden?
Omdat we in de planning Ulduar hadden staan maar er toch voor gekozen hadden om even snel ToC 10 man van tevoren te doen omdat het ongeveer 20 min duurt. Aangezien we toch nog upgrades nodig hadden in Ulduar en het nieuwe event meer tijd in beslag neemt dan verwacht hadden we besloten om de tij din Ulduar te steken en het nieuwe event voor een andere keer te bewaren.
het is niet zo dat whipen ons afschrikt ik bedoel als je raid whipe je in het begin zo simpel is het. Alleen als het niet in de planning zit en meerdere tries zou beteken dat we Ulduar niet konden doen is de keuze simpel. De progressie in ToC heeft bij ons nu geen voorrang omdat we in Ulduar nog niet klaar zijn en we aan het proberen zijn verschillende hardmodes nog te unlocken. Aangezien de eerste 2 bazen in ToC echt makkelijk zijn en easy gear farmen is, met het oog op progressie, dachten we dan doen we dat nieuw event ook wel even :D hadden wij het even goed mis :D .

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Zo gister ook weer de raid week begonnen bij ons. En best goed eigenlijk. We puggen altijd onze 25 man en dit keer hadden we een heel lekkere groep bij ons (13 guildies). Doen altijd eerst Naxx omdat er altijd upgrades uit te halen vallen.

In het begin hadden we een OT bij ons die maar op zijn eigen houtje trash ging pullen en onze RL allerlei tips voorschotelde.. alsof hij het nog niet wist enzo. RL werd een beetje pissig en de OT riep "Go ahead with your nub raid" . /raidkick.

Nou het was echt een nub raid. Diverse speed records gebroken, Patchwerk met 20 man in leven makkelijk gehaald. Spider en Plague schoon geveegd en ook Patch en Grob konden hun loot aan ons overhandigen.
Heb leuke healing bracers gekregen van Grob. Bracers of Liberation.

Heb nu 21k mana, 2001 SP, en 34% crit.. en 432 haste..

Vrijdag verder, en hopelijk krijgen we dan ook Saph en KT neer. En hij mijn TT dropt.

• stamp
  • Niet online
Die nieuwe instance is eigelijk niet leuk meer ben net 4 dagen 80 en heb nu bijna een volle ilvl219 set aan =) 4x op heroic gedaan en echt super veel mazzel gehad had wel 2-3 epics per run en de rest heb ik maar aangevuld met wat normal run epics =).

lang leve mn guildys die me er elke avond doorheen slepen van 1400sp naar 2300sp gegaan in 4dagen :)

shadowpriest ftw :)

Then we ate some mescaline and went swimming - Hunter S. Thompson.

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Kaap schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 11:37:
[...]

FC is opzich wel easy als je eenmaal weet hoe je de mobs onder controle hebt. Irri is wel de diminishing returns op cc van jou kant, maar niet van hun kant. Voelde me zelf net een mob.

Wij hadden 1 tank voor de warrior en de dk die we kregen, onze tank taunten die iedere keer zodat ze even bezig waren.

Waardoor de clothies leathers etc makkelijk de healers konden burnen. Duurde bij ons ook even voor we het doorhadden 5-6 tries ofzo, maar die laatste ging dan ook gewoon soepel.

PVP specs gear etc. is helemaal niet nodig. (Laat staan dat resil totaal geen effect heeft daar)

edit: Zuur anders is ook dat de tijd die je over hebt na het raiden van TotCrusader en dat die iedere week 1 unlockt :X

[ Voor 8% gewijzigd door whyz op 20-08-2009 12:38 ]

Right for all the wrong reasons.

• stamp
  • Niet online
.

[ Voor 99% gewijzigd door stamp op 20-08-2009 12:36 ]

Then we ate some mescaline and went swimming - Hunter S. Thompson.

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

Klopt het dat ik vandaag een patch voorgeschoteld kreeg? Hij was maar een paar MB en de patchnotes waren hetzelfde als 3.2 (stond er ook boven)

Gister Naxx weer gedaan, we moeten nog 2 quarters. Verder nog beetje Heroics doen voor emblems enzo. Eindelijk zojuist de chest in TotC mogen looten. :D

• Teunis
Quote from: Wymdar (Source)
World of Warcraft Client Patch 3.2.0a

We’ll be releasing a minor bug fix patch to version 3.2.0a. This sort of patch is very small in size, and we use them to fix specific issues that can’t be hot-fixed. Issues addressed with this patch:

* Fixed an exploit players were using with / commands
* Fixed a performance issue with players logging into the game
* Fixed an issue with Mac clients freezing near water
* Fixed a crash Mac clients were experiencing with shadows on Fixed Function cards
* Fixed an art issue with Freya Hard Mode where the light beams were visually too hard to see
* Fixed an issue with Loaner mounts requiring Cold Weather Flying

We will be bringing all realms down very soon for this small, but urgent patch. Downtime is expected to be quite minimal, as only rolling restarts will be required. Updating your game client will take only a small download.

• Dreflar
  • Laatst online: 07-08 17:13
Beste tweakgenoten, ik zit met een klein dilemma
ik heb nu aardig wat verschillende chars gestart en geleveld Ik kan er echter niet echt uitkomen welke ik nou leuk genoeg vind om door te trekken naar de 80 Zo zit ik bv met:
pala lvl 46
Warlock lvl 56
Hunter lvl 61
DK lvl 69
Priest lvl 20
Roque lvl 20
shaman lvl 21
Ze hebben allemaal hun leuke kanten maar ik ben niet echt geboeid door 1 speciaal op het moment is er iets waardoor een bepaalde class zeer aantrekkelijk is/word na een bepaald level? of is het grootste dilemma dat zoiets puur persoonlijk is? Waarschijnlijk wel maar toch bedankt voor hints tips of meningen.

• !GN!T!ON
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19:55
wat wil je gaan doen end game? pvp, beetje dungeons doen of raiden?

• Dreflar
Ik denk liefst raiden en dungeons aangezien ik het teamwork erg leuk vind ongeacht welke char ik speel

• psych
  • Laatst online: 23:51
Dreflar schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 15:36:
Ik denk liefst raiden en dungeons aangezien ik het teamwork erg leuk vind ongeacht welke char ik speel
dan zou ik 1 van:

pala lvl 46
DK lvl 69
Priest lvl 20
shaman lvl 21

kiezen met in ieder geval 1 van je specs tank of healer, dan heb je het altijd makkelijker om in dungeon-groepen te komen

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

• UdiBenLudi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 10:02
Je raadde het al het is eigenlijk puur persoonlijk... Wel is het zo dat de pet classes (hunter/warlock) relatief makkelijker/sneller levelen dan de solo classes... Van de solo classes levelen de hybrides die ook ff een healtje tussendoor kunnen gooien vaak ook weer makkelijker/sneller dan diegene die het van bandages moeten hebben...

Mij mening blijft speel wat je leuk vind... Lol in het spel blijft het belangrijkste, heb druid pre bc als main gehad... geswitched in bc naar pala... en nu shammy als main...

• ImdaMned
Dreflar schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 15:24:
Beste tweakgenoten, ik zit met een klein dilemma
ik heb nu aardig wat verschillende chars gestart en geleveld Ik kan er echter niet echt uitkomen welke ik nou leuk genoeg vind om door te trekken naar de 80 Zo zit ik bv met:
pala lvl 46
Warlock lvl 56
Hunter lvl 61
DK lvl 69
Priest lvl 20
Roque lvl 20
shaman lvl 21
Ze hebben allemaal hun leuke kanten maar ik ben niet echt geboeid door 1 speciaal op het moment is er iets waardoor een bepaalde class zeer aantrekkelijk is/word na een bepaald level? of is het grootste dilemma dat zoiets puur persoonlijk is? Waarschijnlijk wel maar toch bedankt voor hints tips of meningen.
Kijk, een draaikont :+

Daar past maar 1 class bij: een druid

Succes!

• Dreflar
Als ik een druid zou aanmaken op welke server zou ik dat het best kunnen doen? kwa gezelligheid bedoel ik dan meer en moet ik dan voor de NE versie kiezen of de Koe variant?

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:54
Dreflar schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 16:25:
Als ik een druid zou aanmaken op welke server zou ik dat het best kunnen doen? kwa gezelligheid bedoel ik dan meer en moet ik dan voor de NE versie kiezen of de Koe variant?
Koe !!! Koe !!!!! Mooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

Server zeg ik neem een wat drukkere server kan je makkelijker mensen leren kennen en mee spelen en niet alleen fixeren op nederlanders der zitten zat leuke zweden engelsen polen duitsers waarmee je prima op kan trekken of raiden spelen :)

tunnelvisie doen we niet aan in wow :P

• Zertaxka
  • Niet online
Gisteren ook de Faction Champions gedaan. Eerst op 25 en daarna op 10. Op 25 een keer gewiped. Ze hadden heroism vanaf de start en wij wilden eerst eens kijken wat er gebeurde.
2e poging de healers continue laten interrupten en daarna de dps 1 voor 1 wegwerken. Werkte perfect, healers konden daarna lekker mee dps-en en interrupten.
Gebruik heroism bij de start en je bent er zo doorheen. Erg leuk gevecht en ook leuk om te zien dat er verschillende manieren zijn om er doorheen te stormen.
Op naar de volgende ronde!

En de klasse om verder te levelen is inderdaad iets persoonlijk. Wel zou ik als ik jou was niet een pure dps klasse nemen. Neem een hybride zodat je altijd nog van rol kan veranderen als de andere je niet bevalt.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Ach, ik heb totaal geen problemen met een Engelstalige sprekende guild waar bij puur toeval ook aardig wat Nederlanders in zitten. (Volgens mij zijn Nederlanders gewoon in grotere getallen WOWverslaafd :P)

Mijn Guild <F A T E> is misschien niet de beste (We doen wel Ulduar runnen) maar zeker een guild met zeer veel itnerne support. Er zijn altijd wel mensen bereid om HC's te runnen of voor anderen wat te doen (potions brouwen, portellen) vaak ook voor nop als het geen probleem is.
We zijn nu onze GM aan het helpen om een legendary weapon te krijgen. :)

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Ik verbaas me altijd hoeveel Nederlanders en Belgen tegen kom in parties, guilds etc. Zeker op Turalyon. Maar dat zal best gelden voor elke server.

En ja welke faction je kiest ligt zeker aan hoe beginner vriendelijk die factie is op een server. Er zijn op Turalyon nog genoeg mensen die een alt levelen tussen 1 en 79. Als je een NL guild zoekt heb je Prime Guard en Dutch Inc aan de Alliance kant, en DutchInc aan de Horde kant.

Succes..

• Zeror
Ik heb hier een hele mooie video over gebieden in Azeroth die nog kandidaat zijn om als nieuwe content te gaan dienen inclusief uitleg over de plaatsen :)

http://www.gametrailers.c...rld-of-gt-wish-list/54486

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Rakkerzero schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 21:32:
Ik heb hier een hele mooie video over gebieden in Azeroth die nog kandidaat zijn om als nieuwe content te gaan dienen inclusief uitleg over de plaatsen :)

http://www.gametrailers.c...rld-of-gt-wish-list/54486
Zo das zeker een mooie film. Er zit nog zat in Azeroth om iets mee te doen...

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

lol, net iemand die vroeg hoe ik elke keer een andere kleur raptor kreeg. :') Niets leuker dan een ./castrandom macro.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.