En voor de 3de baas in TotC.... Tuurlijk het is geen standaard PvE gevecht, maar ik vind het zeker een super afwisseling, zelfs een super idee van blizz om zo'n baas er in te zetten. Een gevecht wat gewoon geen week hetzelfde gaat zijn, AI van de npc's, dat ze opeens healers gaan nuken, shadowpriest als defense Dispersion poppen , fear/ua van warlock.... is toch geweldig gemaakt!
Enige verschil met pve , is dat 25 man op zichzelf moet letten. De NPC's kunnen niet getankt worden, maar daar in tegen gaan ze ook niet minuten lang op hetzelfde target. Ik ben zelf priest, en ben gewoon aan de zijkant(buitenkant) van de groep gaan staan, waardoor ik de Mobs aan zag komen lopen als ze op mij gingen, waardoor er tijd vrij is om A) Fear te casten

Hulp te vragen mocht fear op CD zijn.
Dit gevecht vraagt gewoon iets meer van mensen behalve 1 target nemen, stil staan en 1 2 3 4 3 2 1 in te klikken op je toetsenbord...
Tis gewoon samenwerken als een team... veel gebruik maken van Slows om te zorgen dat clothies weg kunnen lopen mochten ze getarget worden...
Wij hebben eerst Shaman gekilled (totems = vervelend, dus shaman dood = totemstomper kan iets anders gaan doen ipv stompen

)... toen de paladin , toen de druid... toen de healers dood waren de shadowpriest gekilled om te zorgen dat dispell wegviel bij hun team = win.
1 van de belangrijkere dingen is ook Cleanse, Dispell, Purge. Op het gevecht hadden we 350+ cleanses gedaan als groep zijnde.
minitips:
Paladin=HoS/Divine shield >Massdispell
Warrior= Bladestorm > Weglopen hiervan AOE, niets aan te cc-en
Moonkin= Treanths , dood maken
Rogue=Nuked 1 target voor x-seconde, dan volgende target. Iets meer healing nodig op zijn target mede door wound poison
Shaman= Totems, killen, 1 stomper aanstellen
Warlock= UA, iemand op interrupten zetten zodat je team kan blijven dispellen zonder probs
Healers killen, dan dps....
MS/Woundpoison ophouden op het target wat je gaat killen.
Mocht je gaan cc-en op 2 van de 3 healers, diminishing returns is van kracht dus bv:
0> 9 seconde Sheep (0 diminishing return)
9>13 seconde sheep (50% DR)
13>15 seconde sheep (75% DR)
Immune voor sheep
15>24 seconde Fear (0 diminishing return)
24>28 seconde Fear (50% DR)
28>30 seconde Fear (75% DR)
Immune voor Fear, maar SHeep is weer terug op 0 DR
Ik persoonlijk zou gewoon een interrupter op de healers zetten.... mocht je tegen een boompje/druid komen, zet 1 warlock erop, die hem ge-cced houd met banish > fear...