Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Yup als gunner: 1, 1, 2 (oftewel twee keer normaal kanon dan een pyrite). De passagier houd pyrite bijgevuld. Vlak voor je de passagier op FL lanceert nog even bijvullen en dan kunnen de passagiers FL overloaden en terug zijn voordat je door je pyrite heen bent. Wel zaak dan meteen weer pyrite bij te vullen om de stack up te houden tijdens de overload!Thormodo schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 12:17:
[...]
Yup pyrite zijn die blauwe bollen die de bestuurder schiet. Deze zorgen voor een debuff op de baas die voor een shitload aan schade zorgt. Dus het is zaak op deze 10 stack debuff altijd op de baas te houden. Wij doen FL met alle torens up en dan schieten we eerst een minuut of 2 pyrite naar beneden zodat het er alvast blauw is. Als gunner moet je dan vooral pyrite uit de lucht schieten en met de graplinghook het weer binnenhalen. En uiteraard speed boost als je achtervolgd wordt. Ook kan je de tar in de fik steken door er met de AA gun op te schieten.
De cap hoger zetten doen ze dus niet, om ervoor te zorgen dat degenen die geluk hebben en WEL een instance ID hebben weten te bemachtigen geen nadelige gevolgen ondervinden van de drukte. Is natuurlijk wel iets voor te zeggen uiteraard. Het is alleen dermate TRIEST dat je hierdoor zo'n beetje gedwongen word om maar zonder instances te doen moet levellen. Op level 76 kon ik al niet eens meer in de queue voor Nexus en Utgarde Keep maar ik had nog WEL de quests er voor! Puur doordat groepjes uit elkaar vallen doordat je na een half uur gegank een instance nog niet in kan komen omdat er geen instance ID's meer zijn, kan je dus je quests niet afmaken. Ik vind het een behoorlijk trieste bedoeling. Buiten het feit dat er weinig/geen healers/tanks zijn om een instance te doen, maakt Blizzard het op deze manier helemaal onmogelijk.SpoTs schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 10:31:
[...]
Dus? dan zetten ze de cap hoger.. dit is gewoon triest
Ze willen niet investeren in extra hardware, of doen het op een dusdanige kleine schaal dat niemand er iets van merkt. Snap ik ook, ze willen niet dat de hardware er straks staat en dat niemand er gebruik van maakt. Echter, op een high populated realm als Outland kan dat er volgens mij makkelijk vanaf. Neem even voor het gemak aan dat er 20.000 users actief op Outland spelen, dan krijgen ze per maand al zeker 2 ton aan keiharde Euro's binnen. Je gaat mij niet vertellen dat je daar GEEN hardware upgrade van kan financieren om op zn minst de instance servers uit te breiden.
Ze lopen wel te zeuren dat het een langdurig test proces etc is om zoiets te implementeren. Volgens mij brengt Microsoft sneller Windows OS-en uit dan dat Blizzard hun eigen platform getest en geimplementeerd heeft.
[/rant]
@Spots ... nee inderdaad, Blizzard zal niet wakker liggen van 1 subscriber minder. Ik wilde gewoon even venten want het irriteert me behoorlijk dat op deze manier mijn speel ervaring danig word aangetast. Free migrations waren er in het verleden wel maar die zijn er nu ook niet meer. Ik weiger om al mijn characters te moven naar een andere server, betaald ook nog eens. Daarnaast dienen ze gewoon te accepteren dat bepaalde servers meer capaciteit nodig hebben dan andere. Zorg maar voor een fatsoenlijk schaalbaar systeem, dan kan je hardware bijprikken wanneer je wilt.
For your reading pleasure:
http://forums.wow-europe....topicId=10222402888&sid=1
Defcap voor HC is 535 en 540 voor raids.SinergyX schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 10:35:
Qua gear/stats, wat is nu beetje gangbaar voor een paladin tank voor HC's? Goed, ik heb geen ubergear, meeste is dat tempered crafted zut en reputation gear, maar tik met bok net 23.5k HP aan. Wel bijna defcap (537), maar geen enkele idioot die mij mee wil nemen naar een HC. Vind beetje zonder om mijn (gratis) sub zo leeg te laten lopen dus speel hier en daar nog een beetje. En elke keer pew pew met m'n hunter wordt je ook niet vrolijk van (die emblem upgrades zijn ook maar marginaal).
Geld voor super enchants heb ik uberhaubt niet, ben nog bezig met argent crusade reputation voor iets betere 1h axe. Normal dungeons is zo rond het 0 punt geworden, enkele keer party gevonden die uur later nog full team heeft kunnen vinden.
Probeer een bevriende healer te vinden zodat je zelf alleen maar dps hoeft te vinden.
Als de dps jouw health/etc niet bevalt dan kunnen ze zo uitstappen en dps is zo gevonden.
En doe wat dailies, met een klein half uurtje heb je zo 150 gold bij elkaar.
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
Aangezien ik een beta key had voor Aion, kwam er weinig terecht van WoW plus het mooie weer, schoot het eigenlijk helemaal niet op.
Vrijdagavond: Aion zitten downloaden en ondertussen voor het eerst in me leve een Arena team geprobeerd. Ik (Shadow Priest) en me GM (Arcane Mage). Nou, dat ging super. Wij hebben de achievement: Keep on Dying! Eerst wat oefen matches geprobeerd en daar kwam uit dat we het best 10 seconden kon volhouden. Oftewel, we werden finaal afgemaakt. Op een gegeven werd ik gestunned door een rogue. Druk als een wezenloze op me shield/scream maar kwam er gewoon niet doorheen dus 5 seconden later lag ik als een vloerkleedje erbij
Zaterdagochtend: Aion
Zondagavond: Beta was weer afgelopen, even op me hunter (61) de BG's ingedoken om te kijken hoe dat was. Moet ik zeggen, interessant. XP stroomde niet echt binnen maar het waren leuke potjes. We hebben er twee gewonnen en 2 verloren (3xArathi en 1xWSG). We moesten er echt voor knokken dus geen "twee vingers in de neus" potjes
Vanavond maar eens Valley proberen, daar schijn je echt XP te verdienen.
Ik zou al blij zijn als je gewoon in de rij (que) kon wachten op plekje, (oke das nog steeds te zot voor woorden)
Maar beter dan 30 min lang tegen een instance muur aanlopen met mooi geel bericht.
Ze hadden de conquest badges moeten wachten, ze hadden kunnen verwachten dat bijna iedereen die in ulduar niet ver kan komen nu hc's gaat farmen om de gear te krijgen.
Voor wat ik ervaar hebben Toc + Daily Hc voorrang op de rest van de instances.
Ieder geval ToC (25) is behoorlijk loot farm plek, voor me gevoel makkelijker dan sommige bosses in ulduar.
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
in de bracket van 61-70 valt de xp bizar tegenMaduth schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 11:03:
Weekendboekje
Aangezien ik een beta key had voor Aion, kwam er weinig terecht van WoW plus het mooie weer, schoot het eigenlijk helemaal niet op.
Vrijdagavond: Aion zitten downloaden en ondertussen voor het eerst in me leve een Arena team geprobeerd. Ik (Shadow Priest) en me GM (Arcane Mage). Nou, dat ging super. Wij hebben de achievement: Keep on Dying! Eerst wat oefen matches geprobeerd en daar kwam uit dat we het best 10 seconden kon volhouden. Oftewel, we werden finaal afgemaakt. Op een gegeven werd ik gestunned door een rogue. Druk als een wezenloze op me shield/scream maar kwam er gewoon niet doorheen dus 5 seconden later lag ik als een vloerkleedje erbij. Na 15 potjes maar even Flame op 25 gedaan, puur voor de fun.
Zaterdagochtend: Aion
Zondagavond: Beta was weer afgelopen, even op me hunter (61) de BG's ingedoken om te kijken hoe dat was. Moet ik zeggen, interessant. XP stroomde niet echt binnen maar het waren leuke potjes. We hebben er twee gewonnen en 2 verloren (3xArathi en 1xWSG). We moesten er echt voor knokken dus geen "twee vingers in de neus" potjes.
Vanavond maar eens Valley proberen, daar schijn je echt XP te verdienen.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
blup
http://www.mmo-champion.com/posttoast schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 11:12:
Kent iemand hier nog een beetje een goede WoW-nieuwssite? De sites uit de startpost vind ik niet zo geweldig (weinig updates). Ik kom zelf op www.worldofwar.net, maar het niveau is daar af en toe ver te zoeken. Bovendien hebben ze geen RSS-feed, wat ik erg onhandig vind.
meer heb je niet nodig
Bloemen scheiden het gras in de tuin.
Precies! Zoals bij BG's nu ook het geval is. Je zoekt een groepje, je queued voor instance X (en dan ook BUITEN je level bracket) en je wacht gewoon tot je de melding krijgt om naar binnen te teleporten. Op die manier weet je gewoon dat je in de wachtrij staat. Op die manier zou je ook een indicatie kunnen krijgen van de wachttijd en wat je in de tussentijd nog zou kunnen doen. Als er dan iemand AFK is oid kan je altijd alsnog iemand erbij inviten of summonen bij de summoning stone die buiten staat.Teunis schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 11:08:
Lijkt er inderdaad op dat sommige instances voorrang krijgen op andere.
Ik zou al blij zijn als je gewoon in de rij (que) kon wachten op plekje, (oke das nog steeds te zot voor woorden)
Maar beter dan 30 min lang tegen een instance muur aanlopen met mooi geel bericht.
De manier waarop je nu je kop inslaat op de instance muur is inderdaad te zot voor woorden.
Op kazzak is iedereen verbaasd als je in 1 keer een instance in kan lopen, het is echt uit de hand gelopen imho. Voor die emblem change zat alles al vol, maar nu is het gewoon niet leuk mee.ImdaMned schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 10:27:
[...]
Hoezo bug? dit is gewoon een keiharde cap limit.
Op Trollbane heb ik deze melding maar één keer gezien.
Als je een beetje schappelijk guild heb kan je zo mee in HC's. Wij hebben regelmatig "undergeared" mensen mee in HC farms. Met 3 of 4 mensen red je het makkelijk in HC's als je Ulduar equiped bent.SinergyX schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 10:35:
Qua gear/stats, wat is nu beetje gangbaar voor een paladin tank voor HC's? Goed, ik heb geen ubergear, meeste is dat tempered crafted zut en reputation gear, maar tik met bok net 23.5k HP aan. Wel bijna defcap (537), maar geen enkele idioot die mij mee wil nemen naar een HC. Vind beetje zonder om mijn (gratis) sub zo leeg te laten lopen dus speel hier en daar nog een beetje. En elke keer pew pew met m'n hunter wordt je ook niet vrolijk van (die emblem upgrades zijn ook maar marginaal).
Geld voor super enchants heb ik uberhaubt niet, ben nog bezig met argent crusade reputation voor iets betere 1h axe. Normal dungeons is zo rond het 0 punt geworden, enkele keer party gevonden die uur later nog full team heeft kunnen vinden.
[ Voor 55% gewijzigd door Bulligan op 17-08-2009 11:55 ]
Ehm.. met Naxx 10 gear is een HC al makkelijk.. als je iemand mee hebt die 3k dps heeft.. dan kun je 1 dps al laten zitten in principe.. hc's loop je door met 4500 dps aan dpers ( dus 3 dps van 1500 ).Hooli-gan schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 11:52:
[...]
Als je een beetje schappelijk guild heb kan je zo mee in HC's. Wij hebben regelmatig "undergeared" mensen mee in HC farms. Met 3 of 4 mensen red je het makkelijk in HC's als je Ulduar equiped bent.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Had met 2 guilds zitten praten, ik wil zelf tot HC's gaan en naxx/ulduar verder links laten liggen (naja, mischien als offtank), niet bepaald mijn ding. Die guilds echter wilde binnenkort beginnen met de naxx/ulduar raids en kwamen meteen met de verplichte raid dagen.Hooli-gan schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 11:52:
Als je een beetje schappelijk guild heb kan je zo mee in HC's. Wij hebben regelmatig "undergeared" mensen mee in HC farms. Met 3 of 4 mensen red je het makkelijk in HC's als je Ulduar equiped bent.
Zijn trouwens die eblem bracers nog te traden zoals vroeger? Meeste van mijn centjes gaat momenteel naar BS profession, probeer 400 te halen voor die 2 gem slots.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
eensSpoTs schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 11:09:
[...]
in de bracket van 61-70 valt de xp bizar tegenin de bracket van 71-80 krijg je ongeveer 100k xp per run
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Is er nog een manier om wat extra rep te krijgen voor horde expedition buiten de Hc's om? Ben nu weer aan het sparen voor epix flapflap na een uitgeef bui. (dualspec, gems enz) Nu met faction discount is hij al 4500G en er kan nog aardig wat vanaf.
Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!
Dailies in Grizzly Hills en Icecrown. Stuk of 8 geloof ik in totaal. Zijn niet zo heel lastigBorgoth schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 12:25:
Is er nog een manier om wat extra rep te krijgen voor horde expedition buiten de Hc's om? Ben nu weer aan het sparen voor epix flapflap na een uitgeef bui. (dualspec, gems enz) Nu met faction discount is hij al 4500G en er kan nog aardig wat vanaf.
[ Voor 27% gewijzigd door redfoxert op 17-08-2009 12:29 ]
eendje schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 11:15:
www.mmo-champion.com voor het serieuze nieuws en www.wow.com (was www.wowinsider.com) voor geruchten, leuke dingen etc etc.
mmo-champion is een fijne inderdaad. DankErycius schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 11:17:
[...]
http://www.mmo-champion.com/
meer heb je niet nodig
Verwijderd
Das dan ook weer het enige voordeel van op een uitgestorve server te spelen.ImdaMned schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 10:27:
[...]
Op Trollbane heb ik deze melding maar één keer gezien.
Moet wel zeggen dat het de laatste week wel mee valt , best nog wel wat heroics te puggen en zelfs een nax 25. Wel 3 wipes op kt , maarja.
Ja en en vergeet de tank niet.. Een druid/dk of pally tank doet ook nog lekker dmg. Ik(pala tank) zat laatst op 1600 dps en dat zonder al te veel moeite te doen. Mijn druid tank heeft ook al eens de 2500 dps gehaald. Maar die moet dan ook z'n threat hebben van de dmg.SpoTs schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 12:00:
[...]
Ehm.. met Naxx 10 gear is een HC al makkelijk.. als je iemand mee hebt die 3k dps heeft.. dan kun je 1 dps al laten zitten in principe.. hc's loop je door met 4500 dps aan dpers ( dus 3 dps van 1500 ).
Verder gister de DK naar 73.5 gebracht. Zaterdagavond nog een leuke raidavond met Saph en KT neer op 25 man (was een first voor sommige in de guild), en toen VoA25 gedaan, en daarna OS10+2 adds geprobeerd maar das nog iets te veel voor ons en werd het en OS10+1. Het liep toen al tegen 1 uur aan en hebben nog snel een VoA10 er achter aan geplakt. Al die tijd gehealed en pala healing heeft toch wel een boost gekregen met die BoL en HoT op de FoL. In de 10 man stond ik zelfs bovenaan..
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Verwijderd
berg DK's, berg Warriors, af en toe een paladin. Allen dps en geen tanking offspec. Ondertussen is er geen party te vormen omdat er chronisch gebrek aan tanks is.
Maar een tank off spec willen ze niet, omdat ze dan van sommigen niet op dps drops mogen rollen. Wat weer kortzichtig is van die anderen. Die wachten blijkbaar liever een uur of twee op een tank op de gok dat die met hun mee wil als dat ze tegen iemand moeten rollen.
Ik heb mijn warrior een tank off spec gegeven (en gear), en wil best tanken, maar mogen rollen op dps items is een eis van me om te tanken. Mn guild heeft immers tanks voldoende, dus alleen tank items oppikken is nutteloos..
Same mijn dk heeft een tank offspec met een average tanking gearVerwijderd schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 13:16:
[..]
Ik heb mijn warrior een tank off spec gegeven (en gear), en wil best tanken, maar mogen rollen op dps items is een eis van me om te tanken. Mn guild heeft immers tanks voldoende, dus alleen tank items oppikken is nutteloos..
wil best tanken ook al heb ik nauwljiks ervaring, maar ik dps items need ik wel op.
Gelukkig doe ik eigenljik alleen maar guildruns
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Het heeft trouwens wel voordelen om als feral te tanken, aangezien er tussen feral tank en dps gear weinig verschil zit.
PS. Trouwens, verlies je je Exotic Pet als je BM laat vervallen?
140k hp wipe op KT. Altijd fijn : PVerwijderd schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 13:09:
[...]
Das dan ook weer het enige voordeel van op een uitgestorve server te spelen.
Moet wel zeggen dat het de laatste week wel mee valt , best nog wel wat heroics te puggen en zelfs een nax 25. Wel 3 wipes op kt , maarja.
Het is makkelijk om te zeggen dat je DK's laat tanken.. maar na alle nerfs op frost is een Tank DK niet echt meer optimaal. Je kunt beter inderdaad hebben dat een Warrior druid of paladin gaat tanken. Die hebben niet elke maand slaags gekregen met de nerfbat.Verwijderd schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 13:16:
LFG voor willekeurige heroic op The Venture Co alliance:
berg DK's, berg Warriors, af en toe een paladin. Allen dps en geen tanking offspec. Ondertussen is er geen party te vormen omdat er chronisch gebrek aan tanks is.
Maar een tank off spec willen ze niet, omdat ze dan van sommigen niet op dps drops mogen rollen. Wat weer kortzichtig is van die anderen. Die wachten blijkbaar liever een uur of twee op een tank op de gok dat die met hun mee wil als dat ze tegen iemand moeten rollen.
Je kan hem enkel niet meer summonen, ik ben nu SV/MM, mijn t-rex zit nog wel in mijn pet-storageding, maar kan hem niet meer naar buiten toveren.Maduth schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 13:50:
Zit een beetje te googlen maar iemand tips voor een lvl 61 Hunter die pvp-en wil in BG? Dus een redelijk lekkere build die ook voor questen kan gebruiken? Ben nu totaal BM en ken niks anders eigenlijk (zit al op wowwiki te kijken).
PS. Trouwens, verlies je je Exotic Pet als je BM laat vervallen?
61 heb je dacht ik al je 51 talent, zou ik SV gaan. Die geeft een enorme spikedamage (expl, aimed, arcane, kill - leuk
Ik ben lange tijd BM gebleven, die rage skill (die ook werkt op jezelf) was perfect tegen die fear zooi. Maar moest toen teveel op mijn pet letten, wilde liever zelf flinke damage doen.
[ Voor 42% gewijzigd door SinergyX op 17-08-2009 13:58 ]
http://www.wowpopular.com/Hunter/PvP/Talents
[ Voor 34% gewijzigd door Maduth op 17-08-2009 14:01 ]
Ja want alles moet altijd easymode, want ze zitten nog liever 3 uur in /1 /2 en /4 te roepen voor een tank omdat een frosttank generfed is dus meteen niet meer goed genoeg.SpoTs schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 13:55:
[...]
Het is makkelijk om te zeggen dat je DK's laat tanken.. maar na alle nerfs op frost is een Tank DK niet echt meer optimaal. Je kunt beter inderdaad hebben dat een Warrior druid of paladin gaat tanken. Die hebben niet elke maand slaags gekregen met de nerfbat.
Dat is echt onzin. Een paar weken geleden konden bepaalde realms (behoorlijke lijst ook) vanwege extended maintenance bijna de hele dag niet inloggen vanwege hardware upgrades. Resultaat op mijn eigen realm (Terenas) was in ieder geval dat we in mijn guild tot op heden nog geen melding gekregen hebben over te weinig instance ID's. Voor die extended maintenance zag je ook constant gerant op /1 daarover, die zie je nooit meer.redfoxert schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 10:43:
Ze willen niet investeren in extra hardware, of doen het op een dusdanige kleine schaal dat niemand er iets van merkt. Snap ik ook, ze willen niet dat de hardware er straks staat en dat niemand er gebruik van maakt. Echter, op een high populated realm als Outland kan dat er volgens mij makkelijk vanaf. Neem even voor het gemak aan dat er 20.000 users actief op Outland spelen, dan krijgen ze per maand al zeker 2 ton aan keiharde Euro's binnen. Je gaat mij niet vertellen dat je daar GEEN hardware upgrade van kan financieren om op zn minst de instance servers uit te breiden.
Dat ze nog niet alle realms een upgrade gegeven hebben wil nog niet zeggen dat ze geen upgrades uitvoeren.
When all else fails, resurrect and start over
Het probleem is met Frost tanks.. is dat ze tegenwoordig gewoon te weinig hp te hebben met starter tank gear. Dus dat werkt gewoon nietBokkie schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 14:02:
[...]
Ja want alles moet altijd easymode, want ze zitten nog liever 3 uur in /1 /2 en /4 te roepen voor een tank omdat een frosttank generfed is dus meteen niet meer goed genoeg.
Als je starter tank gear hebt moet je ook nog geen heroics gaan tanken.SpoTs schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 14:07:
[...]
Het probleem is met Frost tanks.. is dat ze tegenwoordig gewoon te weinig hp te hebben met starter tank gear. Dus dat werkt gewoon nieteen failrun met een tank die steeds doodgaat heb je ook geen drol aan.
Met een beetje hc's runnen zit je prima genoeg in de gear om alles gewoon te kunnen tanken.
Het probleem is dat mensen gewoon te fucking lui zijn alles voorgekouwd willen hebben, liefst zonen ze in, krijgen ze automatisch hun crap in hun inventory en komen ze bij uitzonen meteen bij de badgevendor terecht.
Ik dioe liever 45 minuten over een run met een nibtank en wat wipes dan dat ik met 4 man nog 3 uur sta te zoeken naar een tank die nog unsaved is wel mee wil.
Verwijderd
Nu je daar over begint. Gisteren vele wipes gehad in HC ToC. Buiten de tank en mijn mage was de groep niet echt super. De healer kon het niet bij houden en de gevechten duurden lang. Uiteindelijk de eerste twee bosses playgekregen, maar op black night trok de healer het echt niet meer.SpoTs schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 14:07:
[...]
Het probleem is met Frost tanks.. is dat ze tegenwoordig gewoon te weinig hp te hebben met starter tank gear. Dus dat werkt gewoon nieteen failrun met een tank die steeds doodgaat heb je ook geen drol aan.
Snel naar mijn resto druid gewisseld die wat betere gear had als de druid die eerst healde en deze ging kitty. Vervolgens wel gelukt, maar door de lage dps was ik aan het eind van het gevecht oom (bij gebruik van mana pot en innervate!). De tank was nr 2 op de dps en damage done
En het ergste, de cloth boots en caster dagger dropten. De enige twee items die mijn mage daar nog nodig heeft

Maar zoals bokkie zegt, liever wat wipen dan drie uur in LFG. Heb er hard voor moeten werken en dat is leuker dan op de automatische piloot farmen.
@Spots: Ik heb op mijn druid niet crit immune tanks met groene items gehealed in heroics. Met een beetje moeite en met de instelling dat af en toe een wipe niet erg is kom je erg ver. Die nieuwe heroic zou ik zo niet doen, maar de oude heroics moeten best lukken en dan kan je aardige gear verzamelen waarmee je ook de nieuwe kan doen. Ook als deathknight. Moeilijk <> onmogelijk.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2009 14:21 ]
Hier spreek je jezelf een beetje tegen he... over het algemeen rol je als dps nooit op tankspul, dus dat zul je nooit gaan krijgen op die manier. Anyways.. Dk's zijn te erg generft om goede betrouwbare tanks te zijn. Ik ben wel van mening dat als je warriors mee hebt die ook tank gear hebben die best offspec kunnen gaan. Visa versa druids en paladins.. omdat die gewoon nog goeie tank eigenschappen hebben.Bokkie schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 14:12:
[...]
Als je starter tank gear hebt moet je ook nog geen heroics gaan tanken.
Met een beetje hc's runnen zit je prima genoeg in de gear om alles gewoon te kunnen tanken.
Druids = veel avoid
Warriors/pally's reduction en block.
Verwijderd
Ja want als er tankgear dropt en de huidige tank heeft het al dan laat je gewoon dissen, waarom zou je moeite steken om je offspec wat gearen, kan je net zo goed die 1k gold in je zak houden en geen offspec nemen, als je toch niet de moeite neemt om hem te gaan gebruiken. Dat bedoel ik dus met mensen zijn fucking lui. Ik heb op mijn dk (zoveel speel ik er niet op) inmiddels een 3/4 epic tanking set uit hc's en 10 mans gehaald. allemaal met greed rolls omdat de tanks het al hadden of al beter. Gewoon wat moeite stoppen in het geheel.SpoTs schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 14:16:
[...]
Hier spreek je jezelf een beetje tegen he... over het algemeen rol je als dps nooit op tankspul, dus dat zul je nooit gaan krijgen op die manier. Anyways.. Dk's zijn te erg generft om goede betrouwbare tanks te zijn. Ik ben wel van mening dat als je warriors mee hebt die ook tank gear hebben die best offspec kunnen gaan. Visa versa druids en paladins.. omdat die gewoon nog goeie tank eigenschappen hebben.
Druids = veel avoid
Warriors/pally's reduction en block.
Maar ieder zijn mening, Ik tank af en toe wat op mijn dk en dat gaat prima, verder ook nooit problemen als een maat van me tankt op zijn dk in hc's so fucking what dat het wat minder is als tank het werkt en krijgt het gedaan. In de tijd dat jij nog zoekt naar een tank die wel aan je eisen voldoet farm ik intussen mijn conquest emblems wel bij elkaar.
@Salena
Met 3x dps die elk 6k halen is het ook veel fijner om de instance in te gaan, maar met 3x 3k dps kom je er ook wel.
[ Voor 4% gewijzigd door Bokkie op 17-08-2009 14:26 ]
Volgens mij moet je ff een chillpill nemen.. want je gaat veelste hard van stapel.Bokkie schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 14:24:
[...]
Ja want als er tankgear dropt en de huidige tank heeft het al dan laat je gewoon dissen, waarom zou je moeite steken om je offspec wat gearen, kan je net zo goed die 1k gold in je zak houden en geen offspec nemen, als je toch niet de moeite neemt om hem te gaan gebruiken. Dat bedoel ik dus met mensen zijn fucking lui. Ik heb op mijn dk (zoveel speel ik er niet op) inmiddels een 3/4 epic tanking set uit hc's en 10 mans gehaald. allemaal met greed rolls omdat de tanks het al hadden of al beter. Gewoon wat moeite stoppen in het geheel.
Maar ieder zijn mening, Ik tank af en toe wat op mijn dk en dat gaat prima, verder ook nooit problemen als een maat van me tankt op zijn dk in hc's so fucking what dat het wat minder is als tank het werkt en krijgt het gedaan. In de tijd dat jij nog zoekt naar een tank die wel aan je eisen voldoet farm ik intussen mijn conquest emblems wel bij elkaar.
Wat ik aangeef, is dat de gemiddelde tank die mee gaat ook wel wat nodig heeft uit de heroics. Dus als de tank daarop NEED, dan passed de dps dus. Maar als er zo een tekort is aan tanks.. dan kun je ook zelf een tank rollen. Daarnaast heeft ook niet iedereen dualspec.
Je geeft zelf aan dat je 3/4 valarous hebt.. waarom wil je dan andere laten tanken? Daarnaast.. als je geen valarous hebt.. is tanken dus al een stuk lastiger.
Ik denk dat we na deze post ook wel klaar zijn met deze discussie.
Verwijderd
Vrijdagavond ToC10 en Ulduar gedaan. We waren na ongeveer 30-40 minuten klaar in ToC10 waar ik nieuwe Bracers voor m'n Mage heb mogen looten. Weer een item met ilevel 200 weg
In Ulduar ging het ook wel redelijk. We zijn linea recta naar de Keepers gegaan en uiteindelijk 2 tries op Vezax gehad. We verlengen nu de raid ID en gaan komende vrijdag weer ToC10 doen en dan de overgebleven bazen in Ulduar10 doen (Ignis, Razor, IC en dan Vezax etc.)
Tijdens Hodir een lekkere 8k dps gehaald totdat ik dood ging door aggro /cry. Invisibility was niet snel genoeg en een snelle reeks van crits was genoeg om aggro te krijgen. (2x 50k Fireball crits + Pyro crit) Volgende keer toch maar eerder gebruiken.
Verder nog op 3 chars de daily gedaan zaterdag en tweemaal ToC heroic. Ondertussen 16 Emblems of Triumph op m'n Mage, wat leuke upgrades kan geven.
Ook nog m'n Druid gespeeld in het weekend. Dat ging wel erg snel met 2 Heirloom items voor tweemaal 10% extra xp en natuurlijk Flight Form. Dat gaat hard! Nu staat ie op 85% in level 74. Wie weet krijg ik 'm nog ooit op level 80.
? @ Bokkie
Volgens mij refereer je verkeerd
En ik heb geen valorous, ik heb 3/4 van mijn gear epic qulaity ilvl 200, losse items uit hc's en 10 man's, ondanks dat zit ik met mijn def pas op 520, maar mis ik nog wat enchants en gems, omdat ik een lazy ass ben, aangezien mijn dk een uit de hand gelopen farmcow is
Uit alle normal en hc instances kan je een prima basis set halen ook al ben je geen primaire tank.
Wat ik aangeef is dat ondanks de nerfs een frosttank nog prima is. Maar mensen willen alles op een zilveren dienblad hebben en door die oogkleppen zien ze niet dat ze als ze gewoon dan maar de mindere frostdk nemen ze in ieder geval die run kunnen doen. ipv nog uren in dalaran te idlen en te wachten op die ene ubertank.
En ja door het tekort aan tanks heb ik mijn dk dual spec gegeven en ben ik tankgear gaan verzamelen.
I've seen worse.. Niet mijn eigen screenshot, maar geeft een goeie indicatie hoe het slechter kan.
http://marc.vianetworks.nl/wow/FFS.jpg
Check hp van XT..
Zelf gister Knock knock knock on wood gehaald, 10man. Best makkelijk, als je eenmaal weet hoe. Daarna nog voor de gein mimiron firefighter gedaan, 1x in in phase 2 gekomen. Toch maar een beetje inlezen. Hopelijk kunnen we de meta nog completen voordat de mounts weggehaald worden. Yogg, FL en Mimiron nog.
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Dat klinkt goed, al zijn het inderdaad maar een paar realms geweest die een upgrade gehad hebben. Daarnaast vraag ik me af in hoeverre zo'n upgrade toereikend zal blijken maar de tijd zal dat moeten leren. Ik hoop dat ze Outland, en de rest van de probleem servers zo snel mogelijk gaan upgraden. Reageer svp ook eens in de feedback topics die Blizzard hier over gemaakt heeft. Misschien versneld dat de upgrade van de rest.-BB- schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 14:03:
[...]
Dat is echt onzin. Een paar weken geleden konden bepaalde realms (behoorlijke lijst ook) vanwege extended maintenance bijna de hele dag niet inloggen vanwege hardware upgrades. Resultaat op mijn eigen realm (Terenas) was in ieder geval dat we in mijn guild tot op heden nog geen melding gekregen hebben over te weinig instance ID's. Voor die extended maintenance zag je ook constant gerant op /1 daarover, die zie je nooit meer.
Dat ze nog niet alle realms een upgrade gegeven hebben wil nog niet zeggen dat ze geen upgrades uitvoeren.
mior van unforgiven warriors? poor him : Pjarnotjuh schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 14:46:
[...]
I've seen worse.. Niet mijn eigen screenshot, maar geeft een goeie indicatie hoe het slechter kan.
Check hp van XT..
Zelf gister Knock knock knock on wood gehaald, 10man. Best makkelijk, als je eenmaal weet hoe. Daarna nog voor de gein mimiron firefighter gedaan, 1x in in phase 2 gekomen. Toch maar een beetje inlezen. Hopelijk kunnen we de meta nog completen voordat de mounts weggehaald worden. Yogg, FL en Mimiron nog.
Mjah, ik joinde de Naxx 25 run omdat alleen thaddius, sapph en KT nog down moesten en ik wil nog steeds een Turning Tide zien droppen. Looten daarna is ook leuk, maag ik moet hem eerst zien droppen : P
De grootste nubs lopen op onze server rond met TT : (
haters : (
[ Voor 8% gewijzigd door ImdaMned op 17-08-2009 15:00 ]
Die pugde ik, ga echt niet moelijk doen over wat geneed etc wordt
(heb Enchanting, maar vaak niet eens de moeite meer waard om te noemen)
Ofc je zelf nog dingen nodig hebt is, en ze worden weg geninjaed dan is dat minder fijn.
Grootse nadeel door de nieuwe emblem change is dat zeer lastig slecht speler er uit pikken zijn.
Zo run de ene ToC met healer die nauwelijk met me 41k de raid levend kan houden.
En volgende blauwe gear healer waar je gevoel heb laat maar meer pullen want volgens mij verveeld ie zich.
Binnen kort beslissen hoe mijn EoT ga besteden
Ene kant kan ik wachten op de HC tokens, of nu al de Shoulder + Ring gaan aanschaffen.
Nee, van Deeprun Tram Pokerclub.ImdaMned schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 15:00:
mior van unforgiven warriors? poor him : P
En dit shot is nog van voor de nerf, na de nerf was hardmode makkelijker dan normaal.
Verwijderd
Paar tips als je firefighter wilt doen op 10 man:jarnotjuh schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 14:46:
compositiewise: Neem 3 healers mee, neem een pally mee voor jol en fire aura. En zorg dat je 2 ranged dps hebt voor phase 3/4.
Op de pull moet je wachten tot de eerste fires spawnen voordat je naar de boss rent. Zo voorkom je namelijk teveel fires in het midden voor hij ze allemaal blust. Na elke phase in 1 hoek gaan staan en alle fires daar zien te krijgen. Zo voorkom je fires door de hele room. Maar phase 1 is nog de makkelijkste van firefighter
En wat betreft pug tanks. Soms is het erg wat je tegenkomt maar zolang de tank of healer maar goed is kom je er wel. Wanneer die beiden er weinig van bakken kan je maar beter een andere pug zoeken. TOC heroic puggen lijkt me niet echt een fijne gedachte. Je moet daar een gegearde tank en healer hebben om te overleven en genoeg dps voor boss 2 en 3 voordat je healer oom gaat.
Wat zijn nu de tactics voor black-night.Verwijderd schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 14:16:
[...]
Nu je daar over begint. Gisteren vele wipes gehad in HC ToC. Buiten de tank en mijn mage was de groep niet echt super. De healer kon het niet bij houden en de gevechten duurden lang. Uiteindelijk de eerste twee bosses playgekregen, maar op black night trok de healer het echt niet meer.
Phase 1 is simpel, als healer kwam ik daar uit met 95% mana left
Phase 2 is een ramp, iedereen werd aangevallen door loslopende ghouls en meestal kwamen we uit deze fase met 2 DPS dood en nog 15% mana left en iedereen onder 50% health.
Fase 3 raad zich dus all, niet gered.
Zijn de ghouls wel te controlen of lopen ze altijd zo rond en was de tank niet goed bezig.
Was paladin tank maar zag per try keer maar 1X een concecration bij de start van P2.
Is het ook mogelijk om ghouls te killen en daarna de DK, of summoned de dark night ze dan weer ?
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
# Met hoge AoE dps alle ghouls meteen aan het begin uitroeien, daarna BK doden
# Alle dps focussen op de BK, tank moet wel threat bouwen/aggro houden op de ghouls, daarbij moet hij ze ook rustig rondkiten, zodat als een ghoul gaat exploden, de group vanzelf afstand creëert.
D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh
Verwijderd
Als je maar 1 AoE hebt (een mage) kan je 2 ook uitvoeren door de met frostnova vast te zetten en dan de boss te nuken. Wel zorgen dat je uit de buurt bent van de ghouls als de boss dood gaatpsych schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 16:28:
Volgens mij moet je in phase 2 één van de volgende twee dingen doen:
# Met hoge AoE dps alle ghouls meteen aan het begin uitroeien, daarna BK doden
# Alle dps focussen op de BK, tank moet wel threat bouwen/aggro houden op de ghouls, daarbij moet hij ze ook rustig rondkiten, zodat als een ghoul gaat exploden, de group vanzelf afstand creëert.
Ik heb ze nog niet vaak ge-aoe-d moet ik zeggen, meestal werkt nuken beter.
Verwijderd
Die valt wel mee toch?
Fase 1:
Tank en spank.
Fase 2:
Tank tankt de Skeleton.
DPS doet de ghouls (tip voor mages de army of the dead spawn is traag, je kunt alle ghouls van Living Bomb hebben voorzien voordat de spawn compleet is)
Fase 3:
Tank en spank met een twist.
Of de healer moet goed gaan grouphealer of de DPS moet de boel zien te overleven. In beide gevallen vondt ik het makkelijk door te voeren.
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Verwijderd
Volgende stop General hardmode en dan maar ns Freya of Mimiron aanpakken qua hardmodes. Blij toe dat de zomer qua attendance in de guild voorbij lijkt, afgelopen 1.5-2 weken waren sterker dan ooit met lekkere progress.
Ik ben het hier in principe mee eens. Ik speel liever samen met mensen die hun gekozen spec graag spelen ipv mensen die verwachten dat je flavour of the month specced om toch maar zo snel mogelijk een 5 man af te werken. Gisteren deed ik een Gun'drak run met mijn BM hunter (omgffswtf big red kitty!), kreeg ik gelijk wat verwensingen naar mijn hoofd geslingerd omdat ik niet SV was. Dat ik nummer één stond op recount was blijkbaar niet genoeg...Bokkie schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 14:41:
lastig =! onmogelijk
En ik heb geen valorous, ik heb 3/4 van mijn gear epic qulaity ilvl 200, losse items uit hc's en 10 man's, ondanks dat zit ik met mijn def pas op 520, maar mis ik nog wat enchants en gems, omdat ik een lazy ass ben, aangezien mijn dk een uit de hand gelopen farmcow is
Uit alle normal en hc instances kan je een prima basis set halen ook al ben je geen primaire tank.
Wat ik aangeef is dat ondanks de nerfs een frosttank nog prima is. Maar mensen willen alles op een zilveren dienblad hebben en door die oogkleppen zien ze niet dat ze als ze gewoon dan maar de mindere frostdk nemen ze in ieder geval die run kunnen doen. ipv nog uren in dalaran te idlen en te wachten op die ene ubertank.
En ja door het tekort aan tanks heb ik mijn dk dual spec gegeven en ben ik tankgear gaan verzamelen.
Zolang ik géén blok aan het been ben van een party/raid zie ik geen reden om te respeccen.
Clowns to the left of me, Jokers to the right
gisteren de daily HC COS gerunned. We waren niet uit op een timed run dus het ging relaxed eraan toe. Ik had de groep samengesteld en ik had de extreme luxe dat twee guildies zowel konden healen als DPS-en. Er zat 1 random in de groep en dat was de tank. Sinds patch 3.2 lijkt er een chronisch tekort aan tanks te zijn.
COS HC ging zonder ook maar 1 dode tijdens de gehele run en ik had de instance ook al een hele tijd niet meer gedaan dus het was wel leuk. Inmiddels heb ik 32 badges of conquest en papa wil een nieuwe helm halen dus ik zal nog even door moeten HC-en. Maar om eerlijk te zijn heb ik het plezier in WoW weer terug gevonden dus dat zal wel lukken.
Ik heb al mijn valor en heroic badges omgezet in epic uncut gems die op AH staan en ik weer vrijwel zeker dat ze vanaaf allemaal verkocht zijn. Sinds patch 3.2 heb ik ruim 1000 Gold gemaakt op AH met alleen maar het auctionen van uncut epic gems gemaakt met Alchemy. Die epic flying skill is nu een peuleschil geworden.
Verder ben ik Exhalted geworden met de Exodar, ik moet hier nog zo'n 1700 rep puntjes voor maar die waren zo gehaald. Ik ben nu bezig voor de dwergen en de gnomes en daarna heb ik alle Alliance hoofdsteden exhalted. Gelijktijdig ben ik nog 3000 rep punten af van exhalted met de Argent Crusade.
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Verwijderd
Jammergenoeg heeft de guildleader besloten uit de guild te stappen. Hij had er geen zin meer in. Een goede guild opzetten is toch iets meer werk dan hij had gedacht. Ook niet handig om een guild in de zomermaanden te starten...
Ik ga rustig verder, dan maar zonder guild
Zoals gewoonlijk bijna geen goed gegearde 2de tank te vinden in de guild, dus maar
een nieuwe badge gear DK tank om te offtanken.
Northenbeast 1 shot, (gingen er wel een hoop dood door 2 Jorg's) uiteindelijk met 5 man Icehowl neer gelegt.
De Priest die aan healen was was aan eind zelf vol mana
Jaxx was helaas 2 shot, te weing comunicatie tussen de healers over hoe wat met de debuff.
Maar een easy fight.
Op naar de faction Champions.
Balance Druid behoorlijk kunnen gearen in 2 ToC's, beviel me aardig sinds ik niet meer gespeelt hebt.
Misschien deze is compleet upgearen.
[ Voor 13% gewijzigd door Teunis op 18-08-2009 09:13 ]
Heb gezocht naar een soort quartermaster maar die vind ik maar niet?
Welke bedoel je dan precies? Conquest badges? Quartermaster staat in het deel wat uitsteekt tussen de Horde en Alliance tent. Anders kan je bij je faction area in Dalaran de Conquest vendor vinden, waar de anderen ook staan (Valor, Heroism etc)Auredium schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 09:23:
Dat is een goedevraag zeg, waar dienen die badges van ToC nu eigenlijk voor?
Heb gezocht naar een soort quartermaster maar die vind ik maar niet?
Nee, die wet ik wel.redfoxert schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 09:28:
[...]
Welke bedoel je dan precies? Conquest badges? Quartermaster staat in het deel wat uitsteekt tussen de Horde en Alliance tent. Anders kan je bij je faction area in Dalaran de Conquest vendor vinden, waar de anderen ook staan (Valor, Heroism etc)
ALs je TOC HC doet krijg je ook emblems. Wat moet ik daar mee?
(Ik heb ook een extreem grote hoop Venture coins maar daar weet ik wat ik ermee kan XD )
Emblems of Conquest: gebruiken in Dal voor T8.5 head or chest of aantal andere ilvl226 epics. Je kan deze ook downtraden naar valor of heroism.
D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh
Champion's seals? Daarvoor heb je verkopers in de tenten waar je de dagelijkse argent tournament quests gaat halen. Eénmaal je de Crusader titel hebt behaalt is er een extra verkoper beschikbaar in de hoofdtent, die heeft onder andere een upgrade voor je squire pet (waardoor deze in een tijdelijke bank/mailbox verandert).Auredium schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 10:07:
[...]
Nee, die wet ik wel.
ALs je TOC HC doet krijg je ook emblems. Wat moet ik daar mee?
(Ik heb ook een extreem grote hoop Venture coins maar daar weet ik wat ik ermee kan XD )
En dat is een rotklusje imo. Ik wou voor mijn hunter onlangs de mirror of truth trinket aanschaffen (kost 40 heroism tokens dacht ik), en dat heeft redelijk wat muiskliks gekost aangezien je per token moet bevestigen dat je echt wel wilt downranken (en dat dus maal twee).Je kan deze ook downtraden naar valor of heroism.
[ Voor 21% gewijzigd door Kapoen op 18-08-2009 10:13 ]
Ergens ertusseninSinergyX schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 10:23:
Die ToC, die valt onder normal dungeon, maar qua moeilijkheid/gear, is dit meer richting HCs of echt de normal's van 80? (zoals een normal UP, HoS, en HoL?)
[ Voor 17% gewijzigd door HanH op 18-08-2009 10:26 ]
Open Vendor Scherm hij shift ingedrukt en er komt een menutje vul het aantal gewilde badges in en druk ok voila klaar.Kapoen schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 10:11:
En dat is een rotklusje imo. Ik wou voor mijn hunter onlangs de mirror of truth trinket aanschaffen (kost 40 heroism tokens dacht ik), en dat heeft redelijk wat muiskliks gekost aangezien je per token moet bevestigen dat je echt wel wilt downranken (en dat dus maal twee).
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Dus waarom niet een repeatable questchain toevoegen, zodat de hunter daarmee een zadel krijgt waarbij je het verschil hebt om een normale (60% speed) en een swift zadel (100% speed) kan hebben. Met die zouden ze dan een pet van hunzelf kunnen omtoveren in een ground mount. Natuurlijk zijn niet alle pets geschikt voor dit. Daarvoor zou Blizzard normale pets kunnen gaan onderverdelen in big pets en small pets. Zodat je big, small en exotic pets krijgt. De big pets (Bear, Wolf, Cat, etc..) zouden geschikt kunnen zijn om als mount te gebruiken.
[ Voor 7% gewijzigd door Zeror op 18-08-2009 10:30 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ik heb afscheid genoemen van mijn 278 BS, heb maar JW genomen. De rings, trinkets, 10x beter om meer HP bij elkaar te sprokkelen en via crafted gear de rest af te hebben. Heb pas 78 JW, dus dit gaat nog erg lang duren.
[ Voor 66% gewijzigd door SinergyX op 18-08-2009 10:47 ]
Hehe idee is super... Technische uitvoering zal wel moeilijker zijn...Rakkerzero schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 10:29:
Ik had een ideetje voor Hunter. Verschillende klassen hebben hun eigen ground mount, maar waarom hunter niet? Dat is toch de eerste class die ik zou verwachten dat ze een eigen mount zouden hebben.
Dus waarom niet een repeatable questchain toevoegen, zodat de hunter daarmee een zadel krijgt waarbij je het verschil hebt om een normale (60% speed) en een swift zadel (100% speed) kan hebben. Met die zouden ze dan een pet van hunzelf kunnen omtoveren in een ground mount. Natuurlijk zijn niet alle pets geschikt voor dit. Daarvoor zou Blizzard normale pets kunnen gaan onderverdelen in big pets en small pets. Zodat je big, small en exotic pets krijgt. De big pets (Bear, Wolf, Cat, etc..) zouden geschikt kunnen zijn om als mount te gebruiken.
Dit idee circuleert al jarenRakkerzero schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 10:29:
Ik had een ideetje voor Hunter. Verschillende klassen hebben hun eigen ground mount, maar waarom hunter niet? Dat is toch de eerste class die ik zou verwachten dat ze een eigen mount zouden hebben.
Zodra er een dikke koe op ze gaat zitten ben ik bang dat de beste wil van de wereld niet meer zal helpenKapoen schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 11:06:
[...]
hunters zijn per slot van rekening meesters in het temmen en werken met beestjes.
Pathfinding Rank 2Kapoen schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 11:06:
[...]
Dit idee circuleert al jarenIk zou al tevreden zijn met een soort van mount speed aura (zoals paladins), hunters zijn per slot van rekening meesters in het temmen en werken met beestjes.
ncreases the speed bonus of your Aspect of the Cheetah and Aspect of the Pack by 8%, and increases your speed while mounted by 10%. The mounted movement speed increase does not stack with other effects.
?
Welke hunter investeert daar talent points in? Sowieso staat pathfinding te hoog in de BM tree om nuttig te zijn voor MM/SV hunters.ImdaMned schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 11:19:
[...]
Pathfinding Rank 2
ncreases the speed bonus of your Aspect of the Cheetah and Aspect of the Pack by 8%, and increases your speed while mounted by 10%. The mounted movement speed increase does not stack with other effects.
?
Ik heb het over een baseline skill beschikbaar voor alle hunters, zoals paladins (crusader aura).
[ Voor 7% gewijzigd door Kapoen op 18-08-2009 11:29 ]
Maar af en toe is het wel lekker om het wat saaie questen te onderbreken...
4.30 uur totaal /played? Lijkt me erg sterk tenzij je RAF gebruikt hebtjunglebeast schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 13:20:
Hmm leuke xp in AV hoor. Maar ik level zelf toch iets sneller met 20% en Zygor Guides. Ik zit nu /played 4.30 uur op 64% in level 74 en dat is allemaal AV xp. Normaal doe ik zo'n 4 uur over 1 level.
Maar af en toe is het wel lekker om het wat saaie questen te onderbreken...
Ik zit tussen 7 en 8 dagen /played op me 78.5 Warrior. Maar ik heb geen RAF en geen heirloom items en gebruik ook geen guide.
Je zegt het zelf al, de BM hunter investeert daarin (mits ze dat willen uiteraard). En het is logisch dat het hogerop in de BM tree zit aangezien een BM beter met zijn dieren om kan gaan dan een MM of SV.Kapoen schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 11:28:
Welke hunter investeert daar talent points in? Sowieso staat pathfinding te hoog in de BM tree om nuttig te zijn voor MM/SV hunters.
Ik heb het over een baseline skill beschikbaar voor alle hunters, zoals paladins (crusader aura).
Het klopt wel, het idee van Rakkerzero is alleen vele malen leuker om te doen als speler
Ik heb 4 en een half uur over die 64% gedaan en dat alleen met AV potjes.. Heb zo'n 1 mil xp er mee verdient.Kaap schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 13:37:
[...]
4.30 uur totaal /played? Lijkt me erg sterk tenzij je RAF gebruikt hebt
Ik zit tussen 7 en 8 dagen /played op me 78.5 Warrior. Maar ik heb geen RAF en geen heirloom items en gebruik ook geen guide.
Alles bij elkaar zit op op 2 dagen nog wat.. Ja het is een DK he..
Dit was via de telefoon snel opgelost en 2 uur later had account security me gemailed van unlock (was dus banned voor gold trading schijnbaar), email changed, password enz.
Echter bleek er "wat" goud te ontbreken, om precies te zijn 212319 goud, 20 silver en 32 copper.... zie Voorheen en Nu.....
Echter dacht ik ach, dat krijg ik via een GM toch wel terug. Nou niet dus, ze hebben geen 3 maand oude logs (toen zou ie gehacked zijn geweest). Als ik ze toen der tijd had laten weten dat mijn gold weg was/account banned had ik 't wel terug gekregen zei ie. Ow en dat had ik hoe moeten weten? Ik heb de mail nooit gekregen omdat ze mijn mail hadden verandert en de confirm mail op mijn gmail account zo te zien meteen hadden weg gegooid....
Nu zit er dus 1 of andere pipo met 212K goud van mij....
Ik snap dan dus ook niet hoe ze bij de gold trade ban "investigation" niet hebben kunnen merken dat de email kort geleden was aangepast (en het wachtwoord) en toen misschien even hebben gedacht dat ie wel eens gehacked kon zijn?
[ Voor 9% gewijzigd door Paprika op 18-08-2009 14:24 ]
Dat is een must have voor PvP, vooral nu naar mijn weten, aspect changes geen GCD meer triggeren.Kapoen schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 11:28:
[...]
Welke hunter investeert daar talent points in? Sowieso staat pathfinding te hoog in de BM tree om nuttig te zijn voor MM/SV hunters.
Een beetje hunter heeft die talent. en vooral BM hunters ja.
+8% movement speed kan hét verschil maken, en als je goed oplet raak je nooit dazed omdat je vlug naar AotDH kan switchen.
Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo
Hoe vaak moeten we nog herhalen dat een account niet gehacked kan worden?Paprika schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 14:23:
Gisteren voor het eerst sinds 3 a 4 maanden WoW weer gespeeld (examens, vakantie etc) of nouja, eerst moest ik met blizzard bellen want het account bleek gehackt te zijn.
Dit was via de telefoon snel opgelost en 2 uur later had account security me gemailed van unlock (was dus banned voor gold trading schijnbaar), email changed, password enz.
Echter bleek er "wat" goud te ontbreken, om precies te zijn 212319 goud, 20 silver en 32 copper.... zie Voorheen en Nu.....
Echter dacht ik ach, dat krijg ik via een GM toch wel terug. Nou niet dus, ze hebben geen 3 maand oude logs (toen zou ie gehacked zijn geweest). Als ik ze toen der tijd had laten weten dat mijn gold weg was/account banned had ik 't wel terug gekregen zei ie. Ow en dat had ik hoe moeten weten? Ik heb de mail nooit gekregen omdat ze mijn mail hadden verandert en de confirm mail op mijn gmail account zo te zien meteen hadden weg gegooid....
Nu zit er dus 1 of andere pipo met 212K goud van mij....
Ik snap dan dus ook niet hoe ze bij de gold trade ban "investigation" niet hebben kunnen merken dat de email kort geleden was aangepast (en het wachtwoord) en toen misschien even hebben gedacht dat ie wel eens gehacked kon zijn?
Weet iemand welke addons ervoor zorgen dat het onderste deel van het scherm er zo uitziet.jarnotjuh schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 14:46:
[...]
Check hp van XT..
Vooral de raidframes en knoppen en chat windows
Geen idee, heb hier maanden niet gekeken, ok account zelf niet gehacked. Ik had keyloggers of iets dergelijks gok ik (moeilijk te checken, want ik zit op windows 7 nu en niet meer de vista installatie van toen).SpoTs schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 14:27:
[...]
Hoe vaak moeten we nog herhalen dat een account niet gehacked kan worden?
Of misschien op 1 of andere manier mijn secret answer of iets dergelijks. In ieder geval hebben ze hoe dan ook mijn account kunnen gebruiken (tevens zat de account info bv in firefox en die kun je wel gewoon ophalen heel makkelijk dus zo kan 't ook zijn gebeurd).
[ Voor 35% gewijzigd door Paprika op 18-08-2009 14:31 ]
Jij bent de eerste die ik JC(JewelCrafting) af zie korten naar JW.SinergyX schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 10:46:
Ik zie het al voor me, tauren op zo'n crab.. woei enzo
Ik heb afscheid genoemen van mijn 278 BS, heb maar JW genomen. De rings, trinkets, 10x beter om meer HP bij elkaar te sprokkelen en via crafted gear de rest af te hebben. Heb pas 78 JW, dus dit gaat nog erg lang duren.
Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/
Als ik mij niet vergis heeft een BM hunter ook nog zoiets als Kindred Spirits dat je runspeed met 10% verhoogt (en niet stacked met dat +8% talent). Anyhoo, ik richt me meer naar het PvE aspect van dit spel, PvP heb ik al lang opgegeven.kaluro2 schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 14:26:
[...]
Dat is een must have voor PvP, vooral nu naar mijn weten, aspect changes geen GCD meer triggeren.
+8% movement speed kan hét verschil maken, en als je goed oplet raak je nooit dazed omdat je vlug naar AotDH kan switchen.
[ Voor 8% gewijzigd door Kapoen op 18-08-2009 14:52 ]
Nee.Shao Kahn schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 14:34:
Kan jij eigenlijk dezelfde glyphs 2 x plaatsen?
Nou ja, in je verschillende talents specs wel, maar niet binnen dezelfe spec.
Waarom zou je dit overigens willen?
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Nee? Mijn eigen account is gehackt geweest en ik speel WoW op een mac... Rara hoe kan dat?SpoTs schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 14:27:
[...]
Hoe vaak moeten we nog herhalen dat een account niet gehacked kan worden?
Mac heeft dus ook keyloggersEnigmaNL schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 14:51:
[...]
Nee? Mijn eigen account is gehackt geweest en ik speel WoW op een mac... Rara hoe kan dat?
raidframes is Grid.cvs79 schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 14:27:
[...]
Weet iemand welke addons ervoor zorgen dat het onderste deel van het scherm er zo uitziet.
Chat lijkt me iets van Prat.
buttons zijn denk ik Bartender.
Eigenlijk precies wat ik gebruik
Chat kleurtjes = Prat 3.0cvs79 schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 14:27:
[...]
Weet iemand welke addons ervoor zorgen dat het onderste deel van het scherm er zo uitziet.
Unitframes = Pitbull4
Knoppen = * -BB- denkt denkt denkt
Sjips vergeten die laatste...
Oh ja Bartender
edit...
Oh HanH was al sneller
Over addons gesproken; ik heb gisteren mijn nieuwe laptop opgehaald. Van XP naar Vista gegaan en heb daardoor WoW opnieuw moeten installeren. Ik ga mijn UI dan ook maar helemaal opnieuw bouwen denk ik. Een beetje zoals bovenstaand voorbeeld, m.a.w. geen achtergrond bij mijn knoppen e.d. Dat had ik wel op XP, maar ik heb dat wel een beetje gezien ondertussen. Veel te druk.
[ Voor 32% gewijzigd door -BB- op 18-08-2009 15:19 ]
Verwijderd
Wat spots zegt met andere woorden: je account is niet gehacked er is gewoon door een ander op ingelogd. Overigens in Nederland nog steeds illegaal, tenzij je zelf vrijwillig het wachtwoord hebt gegeven.SpoTs schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 15:01:
[...]
Mac heeft dus ook keyloggersof je hebt gewoon slechte vrienden dat kan ook. Hacken kan iig niet
want dan banned blizzard het account met een tempbann.
Hoe ze aan je wachtwoord komen kan je alleen zelf beantwoorden. Heb je al goed naar je computer gekeken of er geen loggers op staan?
Inderdaad en in principe zou iedere GM die moeten hebben en guildbank access beperkt moeten worden tot mensen met zo'n authenticator. Helaas kan je ingame niet zien of iemand zo'n ding heeftredfoxert schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 15:20:
[...]
Ook 4 maanden geleden waren er al Blizzard Authenticators ....

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2009 15:23 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Hm.. Weet eigelijk niet eens waarom ik het JW noemkaluro2 schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 14:32:
Jij bent de eerste die ik JC(JewelCrafting) af zie korten naar JW.
Hunters en PvP? Jij gekkiekaluro2 schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 14:26:
Dat is een must have voor PvP, vooral nu naar mijn weten, aspect changes geen GCD meer triggeren.
Ruim 11 miljoen spelers en je denkt dat ze echt daar op letten? Daarbij kan je er natuurlijk bizar misbruik van maken, gear en weapons zijn bind, daar kan je verder niets mee (naja, paar gold verkopen). 212k gold, lekker rond gooien en verbruiken, 3 maanden later even ticket insturen en hoppa, 212k gold dupped?Paprika schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 14:23:
Verwijderd
Recommended is verandert naar New Player. Deze server word standaard geadviseerd voor nieuwe spelers of wanneer je een nieuwe server zoekt. Dikke kans is dat de server lekker leeg/rustig is en je geen last hebt van instance servers die vol zijn.Verwijderd schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 15:52:
Is die new player tag wat? Ik wil misschien weer beginnen en ik zie dat nu een server new player tag heeft ipv reccomended. Zou ik op die server bv WC of DM kunnen doen?
Thanks voor je antwoord._Peter2_ schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 14:47:
[...]
Nee.
Nou ja, in je verschillende talents specs wel, maar niet binnen dezelfe spec.
Waarom zou je dit overigens willen?
Nou ik vroeg me dat af omdat de minor glyphs voor een retri pally eigenlijk weinig waarde hebben of je die ene die wel goed was 2 x zou kunnen equippen bv 2 x 1 % extra damage when sense undead is on.
maar helaas
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/
Weet iemand hoe ik grid aan moet passen.HanH schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 15:15:
[...]
raidframes is Grid.
Eigenlijk precies wat ik gebruik
Ik krijg nu steeds maar 15man + pets te zien, terwijl er meer dan 15 man in de raid zitten.
Veranderen van framesetting om zo meer dan 15 personen te krijgen werkt helemaal niet, iig niet zichtbaar op scherm.
Nu las ik dat het een bug was en dat er een update is, echter de curse-client beweerd dat hij up to date is.
Hebben meer mensen hier last van of moet ik na het veranderen "console reloadui" doen om mijn raidframes in orde te krijgen.
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Dit topic is gesloten.